A kis vakarcs betámadott

2010. február 11. 07:17 - csajokespasik

Meddig lehet tűrni a kéretlen ostromot? Következő történetünk férfi főszereplője a női béketűrés határait feszegeti: azt képzeli magáról, hogy ellenállhatatlan, és gusztustalanul nyomul a lányra. Most megtudhatjuk, hogy a határozottság fontos fegyver és már az elején ki kell rántani a kardot. De mi van akkor, ha mindez a másik felet egyáltalán nem érdekli?

 

Történetem elég egyszerű lesz, ha tanulság nem is akad benne, nevetésre mindenképpen alkalmas. 27 éves vagyok, kis kertvárosi házban élek és nem messze tőlünk van egy remek kis hely. Azon kívül, hogy éjszaka összegyűlnek itt alvilági figurák is, egész kulturált bár. Amikor leülünk a barátaimmal, mindig történik valami velünk vagy körülöttünk. Rendkívüli magasságom miatt hamar kiszúrnak a férfiak, és akinek ilyesmi a zsánere (mert vannak), azonnal azt hiszi, hogy eljött az ő ideje és bepróbálkozik. Csak az a baj, hogy rendszerint félrészeg kisfiúknak vagyok az esete – ezt már megfigyeltem.

Az egyik ilyen alkalommal nyugodtan üldögélünk, mire egy kedves barátom megismeri rég nem látott cimboráját, és annak baráti körével együtt odainti a mi asztalunkhoz. Lassan este tíz, elindul a kulturdiszkó. Ilyenkor rendszerint már idétlenkedni szoktunk: Kordára meg a Dolly Rollra rázzuk magunkat. Az említett baráti körből kiválik egy figura és mellém ül. Indító szövege: „Hát te osztan jól megnyőttél, brehehehe!” Erre kínosan mosolygok, mert nem akarok visszavágni, hogy ő pedig mindenhez képest alacsony. Mert az volt. Korábbi nyitószövege ellenére, nem volt született paraszt, csak megjátszotta, mert azt hitte vicces és vevő vagyok rá. Ilyen kis hülyegyerek volt, nem fogta fel, hogy nem. Teljesen elszállt magától, azt hitte, ellenállhatatlan. Az a típus volt, aki még télen, a hóban is tornacipőben jár, és divatszolisra égeti magát, ami a budapesti decemberben elég nevetséges látvány, magára erőszakolt izmos váll, hozzá kis vézna lábak. Katasztrófa volt. Folyamatosan dumált, lényegtelen dolgokról, nem is figyeltem rá. Amikor elkezdtünk szedelőzködni, hogy megyünk haza, megkérdi, hogy adhat-e egy Jó éjt-puszit? Mondom, miért ne? És odatartom az arcom. Erre elkapja a fejem és iszonyatosan lesmárol, de úgy, hogy még az orrom is bevágom az arcába. Alig jutok szóhoz, egy pillanatig arra gondoltam, hogy ha most egy filmben lennénk, akkor izmosan pofon vágnám, hogy berepül a sarokba, de csak álltam ott. Hazamentünk mind.

Másnap délben csörög a telefon. Felveszem. Idegen hang: „Szia, na, mi van, haza értél tegnap? Nagyon korán elhúztál. Mi még buliztunk. Amikor elmentetek, akkor kezdődött csak az este” – folyamatosan nyomta a szöveget, de nem tudtam még mindig, hogy ki az. Amikor rákérdezek, hogy ne haragudjon, kivel beszélek, akkor beleröhög a fülembe, és azt mondja, hogy a Csókkirállyal. Nem válaszolok semmit. Nincs is időm rá, mert azonnal elhív moziba. Én megmondom neki, hogy kösz nem, és lerakom. Este folytatódott az ostrom, mert közel 6 mélt küldött (nem tudom, honnan szedte le a címem, elég jellegzetes a nevem az iwiw-en simán megtalálni) mindegyikben valami banális hülyeséget írt. Az elsőben bocsánatot kér, mert letámadott. A másodikban azt írta, hogy ez a vehemens viselkedés a személyisége része és fogadjam el, a harmadikban egy következő randi lehetőségét vázolta fel, melynek időpontjáról én dönthetek. A maradék 3 levél tartalmilag az előző hármat járta körbe és erősítette meg, a biztonság kedvéért, még egyszer. Egyikre sem válaszoltam, majd ha számon kéri, azt mondom, hogy nem kaptam semmit.

Következő péntek este ismét összefutunk a szórakozóhelyen. Kérdi, hogy miért nem válaszoltam, mondom, azért mert foglalt vagyok (nem volt igaz). Erre ő: „Az nem baj, attól még haverkodhatunk!” Most erre mit tudok mondani? Persze nála a haverkodás teljesen mást jelentett, mert egész este simult hozzám és olyan bókokat nyomott, hogy egyértelmű volt a szándéka. Végül szóltam a barátainak, hogy szereljék már le. Nem tudom, mit mondtak neki, de többet nem próbálkozott. Annyira zavart, hogy az a kis vakarcs így betámadott, de vagyok annyira udvarias, hogy ne dózeroljam le a lelkét. Amikor legközelebb láttam, már rám se köszönt, oda se jött. Lányok! Meddig lehet tűrni az ilyen ostromot?

 

 
209 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr291744652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FlybyWire 2010.02.11. 13:24:20

@lilácska: amúgy meg itt a pont.
Ha a szerző nem akarta volna ezt a faszit egyáltalán, azonnal elküldi.
Ha mégsem, akkor a szar szövegei után.
Ha mégsem, akkor nem kísérteti magát haza.
Ha mégsem, akkor nem enged puszi adni.
Ha mégis, akkor utána levarr egy durranós balkezest.
Ha mégsem, akkor emailben/üziben még mindig elküldheti a halál f***ára rozsot címerezni
Ha mégsem, akkor személyesen is megmondhatja neki next time a Lila Káprázat Eszpresszóban a következő heti mulatságon.

Szóval, *annyira* nagyon mégsem akarta lerázni. Ínséges időben az ilyen hódoló is hódoló??

Kham 2010.02.11. 13:24:23

@FlybyWire: szóval a 170centis alacsony?! Grrrr, mindjárt térden haraplak:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.11. 13:25:32

@mooon:):

Ja, ez komoly. Láttál engem is, meg Luit is :)

summerstorm 2010.02.11. 13:26:05

@FlybyWire:

Nálam olyan is volt, akinek meg nagyon egyértelmű jeleket küldtem, hogy legyen már annyira bátor, és jöjjön szépen oda, és nem jött.... sőőőőt. Állt ott tovább, ahol volt, nézett, és nem csinált semmit.
És az az igazság, hogy túl vagyok már az emancipunci korszakom azon részén, hogy én menjek oda. Ennyi legyen már egy pasiban, ha akar valamit.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 13:27:26

@Kham: Dehogy!:-) Nekem pl. még az is magas.:-)

Klasszikus elbocsátó E-mail üzenet: szovicc.blog.hu/2008/07/04/menny_tea_halalfa_szara :-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 13:28:13

@Kedves Nard: Luitól nem látott téged, attól tartok.:-))

Dr. Jula Watson 2010.02.11. 13:29:57

@tarquin - 1. Piréz FC: Nekem meg még Nard sem magas, pedig én kb akkora lehetek, mint te :)

FlybyWire 2010.02.11. 13:30:31

@mooon:): én is elég vaksi voltam, ha annyi millióm lenne, ahány kapást kihagytam, már rég nem melóznék :)
Azért egyetemen jó volt, több buliban is felkértek lányok lassúzni.. akkor még volt olyan, hogy lassú blokk :D
De rég is volt, atyaég.. :P

@Kham: nem, a 170 nekem pl. már túl magas, igaz, nőben :)
Pedig mostanában csak ilyen vagy e fölötti kapás akad, a fene tudja mi van.... :D

summerstorm 2010.02.11. 13:30:36

@Kedves Nard:

Nard kedves, Lui drágámat persze hogy láttam, valószínű a vele való foglalkozás miatt nem emlékszem senki másra :D...
egyébként ment méééél :)

FlybyWire 2010.02.11. 13:32:21

@Kham: egyébként én sem vagyok 180, de elég hamar rájöttem, hogy ez az égvilágon semmit nem jelent :D már 23 évesen volt velem egymagasságú barátnőm.
Öcsém még nálam is alacsonyabb (172-3 lehet), és 180 centis barátnője van. Aki mellesleg igen dögös.... :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 13:36:13

@Dr. Jula Watson: nem tudom, Nard mennyi centi, nem vagyok.. izé.. ja, komponens.:-) Jómagam megfelelő cipőben nagy kínlódva elhagyom a 160-at.:-)

FlybyWire 2010.02.11. 13:36:17

@tarquin - 1. Piréz FC: ja, pedig nem sokat aludtam.... lehet, hogy a tegnapi 2 sör az oka?
Azt tudom, hogy másnaposan mindig is sziporkázóan kreatív voltam, ami az agyament hülyeséget illeti...
Talán nem véletlen, hogy az összes írő/költő/szövegíró/újságíró alkesz :D

FlybyWire 2010.02.11. 13:38:02

@tarquin - 1. Piréz FC: a Te méreted akkor pont megfelelő lenne, a 160 cm körül lányok vannak nekem "kényelmesre" kalibrálva :D

summerstorm 2010.02.11. 13:40:43

@FlybyWire:

régen még nálam is jellemző volt.... :) :)
de most már ez kezdem hanyagolni a szokások közül...

Nálam ha a magassarkúban legalább egymagasak vagyunk, az rendben van :)

FlybyWire 2010.02.11. 13:42:54

@mooon:): miért, milyem magas vagy? :)

Dr. Jula Watson 2010.02.11. 13:50:01

@tarquin - 1. Piréz FC: épp hogy megütjük a mércét, hogy az autóban az anyósülésre ülhessünk :)

csillag× 2010.02.11. 13:53:39

szóval, ahogy öregszünk, annál inkább elhanyagolható kérdés: méret a lényeg? :)

FlybyWire 2010.02.11. 13:53:56

@mooon:): veled még simán magassarkú-kompatibilis lennék :D

csillag× 2010.02.11. 13:57:31

@Kedves Nard: Igen! Köszönöm! Jegyeztem! :))

FlybyWire 2010.02.11. 13:58:34

@Kedves Nard: nem, teljesen egészséges, normális méretű ember vagyok, ahogy te se vagy ogre :) még ha szeretnél is az lenni, ki kell ábrándítsalak :D
@mooon:): jézusmária milyen szörnyeteg patacipőről beszélsz???
Mondjuk egy átlag cipőben én is 180 vagyok, szóval ez még nem ijesztett meg :D

FlybyWire 2010.02.11. 14:01:02

@tarquin - 1. Piréz FC: a fenét, ez pont jó :) le tudok hajolni.
Meg egy 160 magas nőnek az ideális súlya úgyis 45-52 kg között van alkattól függően, az meg kifejezetten előny, félkézzel tudom pakolni ide-oda :D

summerstorm 2010.02.11. 14:06:40

@FlybyWire:

neeeeeempatacipőőőőőőőőőő
szép magassarkú :D
de a kis veszkóóómfélém is emel annyit rajtam, mert azoknak még csinálnak talpat is, és nem fél miliméter választ el a fagyos földtől....

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.11. 14:16:11

@mooon:):

És szétcseszi a lábad, meg a vádlid :)

Kham 2010.02.11. 14:16:57

@tarquin - 1. Piréz FC: :) mi egyhetvenesek jobban szeretjük ám az ilyet hallani, mint Tarquin kormányzó bolygót robbantani. Hallottam is már vagy háromszor eddigi életemben:D

Kham 2010.02.11. 14:21:29

@FlybyWire: Az érdekes lehet, mármint az ennyivel magasabb barátnő. Bevallom, engem zavarna, magasított talpú cipők és modern kor ide vagy oda, biztos folyton rángatná a majomember a DNS spirál végét, hogy ez így nem menő:)

summerstorm 2010.02.11. 14:26:49

@Kedves Nard:

Igyekszem olyat beszerezni, ami nem cseszi szét a lábam...
Van ám szexi sárga túrabakancsom is.:D
az elfogadható?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.11. 14:29:50

@mooon:):

Ja az teljesen jó.

@FlybyWire:

Ha nem vagy 180 akkor gnóm vagy. Egy átlagos nő mondjuk úgy 160-170, ha felvesz egy magassarkút, akkor máris törpenyúl vagy mellette. Nekem szerencsére nincsenek ilyen problémáim, mivel nem gyártanak olyan magassarkú/talpú cipőket, amikben magasabb lenne egy normál magasságú nő mellettem. :) Szóval hónaljcirkálóknak lenni biztos rossz lehet! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 14:31:20

@Kham: :-) Neked pl. tudnék buksisimit adni, ki is használom az alkalmat.:-)

@FlybyWire: neked jó lehet, de én nem szeretem, ha sokkal magasabb nálam egy férfi, ha fél kézzel dobálnak - mondjuk a súlytáblázatod alapján ahhoz még erősödnöd kellene - azt pedig pláne nem. Még azt sem tudom mondani neki, hogyha megnövök és szép nagyra hízok, visszaadom.:-))

csillag× 2010.02.11. 14:32:44

@mooon:): ha már magassarkú, akkor már alapból lábszétcseszős! Bár nekem is zömében ilyen palántaültetős lábbelijeim vannak :P Nem szeretek pici lenni :)

summerstorm 2010.02.11. 14:45:17

@csillag×:

én a rosszul sikerült lábtörős szánkózás óta nem mondok le róluk...
de igyekszem olyat találni, ami statikailag jó...
ami persze nem kis kihívás :D

Girgesz 2010.02.11. 14:46:45

Szép napot all!

Hát erre a posztra mit lehet mondani? Csórikám nem veszi észre, hogy a sétálójegy már az első este ki volt állítva a nevére. Igaz, ezen nem is kell annyira meglepődni, mert csaj meg nem adja egyértelműen a tudtára, hogy inkább a békát smárolná le mint, a srácot...

Azt hiszem, egyértelmű a válasz kedves posztoló: ha nem akarsz ostromot, akkor már elején ki kell nyilvánítanod, hogy ez a vár bevehetetlen. Nem pedig hagyni, hogy jóéjt puszit adjon, meg táncolajatok egymással -különben hogy simult volna?

Girgesz 2010.02.11. 14:51:24

@mooon:): nekem is volt rosszul sikerült szánkózásom. De nem vagyok hajlandó magas- vagy tűsarkút felvenni miatta :DDDDDD

Kham 2010.02.11. 14:54:16

@tarquin - 1. Piréz FC: de jó! buksisimi! mindjárt megvakarom a hátsó lábammal a fülem tövét:)

summerstorm 2010.02.11. 14:54:33

@Girgesz:

Hüüümmm... szal az enyém annyira rosszul sikerült, hogy majdnem sikerült a normális járást is kilőni egy életre, nemhogy a magassarkúkat, úgyhogy mozaikozták a műtőben....
És utána valahogy bekattant valami :D

summerstorm 2010.02.11. 14:56:40

@Kham:

jókiskutyus :) :) :) :)?

FlybyWire 2010.02.11. 14:59:55

@Kedves Nard: "Ha nem vagy 180 akkor gnóm vagy."
Hát persze, hiszen a világot te definiáltad:) Okos, mint mindig :D
Talán olvasd el a következő kommentet a tiéd alatt :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 15:00:12

@Kham: nem mondhatod, hogy kutyába sem veszlek.:-) Rendben, simit felejtsük el, ha zavar, nem azért mondtam.

FlybyWire 2010.02.11. 15:01:47

@tarquin - 1. Piréz FC: pedig hidd el, nagyon sokan élvezik a férfi bárhol, bármikor ide-oda pakolgatja őket könnyedén... a szexben is jól tud jönni :D

FlybyWire 2010.02.11. 15:09:27

Mondjuk engem is bizos traumákra kárhoztatnak, ha egész életmben azt látnám, hogy 190+ centis létemre a 180 centi alatti férfiak tömegével viszik el a jobbnál jobb nőket sorba előlem. A logikus következtetés pedig ebből nyilván nem az, hogy én vagyok a balf.../csinálok valamit rosszul, hanem sokkal egyszerűbb lenne simán (letagadva) utálni őket, netán félni tőlük, és látványosan antagonizálni mindenhol őket, mint egy kisgyerek :D

summerstorm 2010.02.11. 15:11:23

hmmmm...
a fiúk itt mindjárt egymás torkának esnek...

Girgesz 2010.02.11. 15:12:07

@mooon:): na jó, nekem azért ennyire nem volt vészes, csak összeadódott a korábbi balesetekkel. Két izomszalag szakadás és egy bokatörés után jött ez, mire azt mondta az orvos, hogy én egy életre megkaptam a baleset-adagom, így ha lehet, akkor ezek után már válasszak valami kevésbé veszélyes sportot. Szóval ne síeljek, snowboardozzak, korcsolyázzak, focizzak, meg úgy általában semmit, ami a lábra veszélyes lehet... így maradt az úszás, a vadászat és a csocsó :DDDDD

FlybyWire 2010.02.11. 15:13:53

@mooon:): Á, ez csak a szokásos traumás reakció, már megszoktam :D Nem nagyon sikerül semmilyen kreatív vagy új sértést kitalálni, mindig ilyen komoly felnőtt érvek jönnek, mint a magasság alapján való sértegetés.
Van, akinek nehéz a pubertásos traumákótól szabadulni, ez van :D

summerstorm 2010.02.11. 15:13:57

@Girgesz:

jaj értem, te símán csak halmoztad az "élvezeteket"...
ez is jól hangzik...
ülj szépen otthon és ne mozdulj többet :D?

Girgesz 2010.02.11. 15:17:17

@mooon:): igen... aki él, az kopik. Aki nagyon él, az gyorsan kopik :DDDDDD

"ülj szépen otthon és ne mozdulj többet :D?"
Ááá-abba belehalnék. Nem bírom ki, hogy ne csináljak valamit...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 15:19:42

@FlybyWire: természetesen készséggel elhiszem.:-)

@Girgesz: @mooon:): :-(( Tessék vigyázni magatokra, hogyan lehet így szánkózni, hogy utána nem bírtok lábra állni? Ejj.

summerstorm 2010.02.11. 15:20:42

@Girgesz:

"Aki nagyon él, az gyorsan kopik :DDDDDD"
:DD... na igen... dettó. Az otthon ülés is :)...

FlybyWire 2010.02.11. 15:22:18

@Girgesz: hmm pedig valóban, az aktív sporttal teli élet önmagában hosszabb életre ad garanciát, mint az egyhelyben ülés. Na persze, csak ha nem nyírja ki magát közben az ember :D

summerstorm 2010.02.11. 15:23:06

@tarquin - 1. Piréz FC:

áááá, én nem csináltam semmit, csak hirtelen ottermett az a fa, és nem akart kikerülni engem :D

summerstorm 2010.02.11. 15:23:50

akarom mondani ott termett :)

kóristalány 2010.02.11. 15:34:41

Nahát, nahát, megint előkerült a magasságkérdés?!
Érdekes, hogy ez mindig nagy port kavar. Mi lehet az oka?
Én általában nem ítélek külsőségek alapján, de be kell vallanom, hogy kicsit kellemetlenül érzem magam nálam alacsonyabb férfiak társaságában. Még akkor is, ha az illető csak mellettem áll a buszon. Valahogy olyan nagydarabnak érzem magam tőle. Elveszi a nőiesség érzését.
Analizálna valaki? :)

Girgesz 2010.02.11. 15:35:24

@tarquin - 1. Piréz FC: úgy, hogy mindig a legdurvább helyeken megyünk le-a sima szánkózás snassz :DDD (vagy autóval húznak...)
És különben is!-lábra tudtam állni utána. Kb. két hónappal később :P

@mooon:): kicsi a világ. De mit csináljak, ha nem szeretek unatkozni. Azt szokták mondani apum barátai, hogy tuti buliban, vagy munka közben csináltak :DDDDDDDDDDD

@FlybyWire: "... az élet Élet -hát éld!"
Ezen kívül van egy szöveg a Hét mesterlövészben, ami már gyerekkoromban is megfogott. Mikor arról a férfiról mesélnek, aki pucéran beleugrott a kaktusz bokorba és utána megkérdezték, hogy ez most mire volt jó. Azt válaszolta: "Pillanatnyilag jó ötletnek tűnt."
Gondolhatod, hogy nem unatkoznak a körülöttem élők :DDDDDD Bár mostanában már mintha már alábbhagyott volna a lendületem. Nem tudom mi lelt -biztos az asszony fáraszt le.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 15:41:40

@mooon:): netán eléd ugrott?:-)

@Girgesz: az rendben is van, nyilván úgy izgalmas, de ettől még nem kell összetörni magad.:-)

FlybyWire 2010.02.11. 15:45:48

@kóristalány: Analizáljam?
Nagydarab lehetsz tényleg :D :P

Mondjuk nekem csak 180 felett nagydarab egy nő, azzal együtt hogy inkább a 170 alattiakat csípem főleg, de leginkább 160 körül :) viszont ha járni "kellene" egy 178 magassal, az lehet, hogy fura lenne.

De természetesen ilyen baromságok miatt nem zárnék ki egyetlen embert sem.

Girgesz 2010.02.11. 15:46:40

@tarquin - 1. Piréz FC: Hidd el, én sem így tervezem soha... csak valahogy mégis összejön. De legalább lett pár nagyon jó ismerősöm a megyei ambulancián :D

kóristalány 2010.02.11. 15:48:16

@Girgesz: Néha irigylem azokat, akik tényleg ki tudják élvezni az életet. Persze nem a lábtörés részére gondolok. :)

Girgesz 2010.02.11. 15:50:37

@kóristalány: "Analizálna valaki? :) "
Inkább nem írom le, hogy mit olvastam félre ezen, de annyit elárulok, hogy először nagyon ráncoltam a homlokom, azóta meg nevetek...

@mooon:): igen... ki kellene már nemesíteni azokat a fákat, amelyek érzékelik a szánkósokat. Nekem is sokszor meggyűlt már a bajom az ilyen konok fákkal. :DDD

kóristalány 2010.02.11. 15:50:55

@FlybyWire: Kösz, ez sokat javított az önbizalmamon. :)
Én is azt mondom, hogy ez nem kizáró ok, de aztán mégis.... :(

FlybyWire 2010.02.11. 15:51:08

@Girgesz: Teljesen jogos. Nekem is lehetőleg minden évben rafting, mostanában kezdtem a snowboardot, és jó lenne még majd siklóernyőzni, továbbá imádok hegyet mászni... :) szóval sosem állunk le. Sajnos amikor időm volt, akkor lehetőségem/pénzem kevésbé az ilyenekre, most meg hogy pénz lenne, idő nincs :(
Ez egy elég általános gond, szerintem :)

FlybyWire 2010.02.11. 15:52:21

@kóristalány: hát nem tudom, ha nem vagy több, mint 175, akkor azért nem lesz/lehet gond magasabb férfiaka találni, és hidd el, a 180 alattiaknak is jut elég 170, 165 alatti nő :D Szóval jól van ez így.

Girgesz 2010.02.11. 15:53:07

@kóristalány: élvezni az életet nekem nem csak azt jelenti, hogy kifulladásig bulizok, vagy bejárom az Amazonas vidékét. Csak megpróbálom magam minden körülmény között a legjobban érezni. Hogy néha balul sül el? Nagy kunszt... legalább tudok majd mesélni az unokáknak. Már ha megélem :DDDD

summerstorm 2010.02.11. 15:53:30

@Girgesz:

Az én orvosom csak annyit mondott, hogy úgy vigyázzak rá, amíg rendbejön, hogy többször ő ezt nem szeretné rendbetenni... :D :D elég volt egyszer kimozaikozni :D

Buliról meg csak annyit, hogy néha már megkapom,hogy kicsit már lassítani kéne... de ha egyszer nem bírom az otthon ülést :)?

@tarquin - 1. Piréz FC:

:D :D... nekem úgy tűnt :)

Kham 2010.02.11. 15:54:02

@mooon:): @tarquin - 1. Piréz FC: dehogy zavar, én rendes tacskó vagyok, egy fülvakarásért cserébe feltúrom a zöldségeskertet az udvaron, egy jutalomfalatért Halott Vietkongot játszok negyedóráig, egy túrórudiért megkergetem a nagyi macskáját, a postásokat, rendőröket és a magas embereket megharapom ingyen, mert az a hobbim:) vaúvaú

kóristalány 2010.02.11. 15:58:24

@FlybyWire: 176 viszont nem hordok soha magassarkút :)
Igen, azért szerencsére van elég sok magas férfi.

Girgesz 2010.02.11. 16:00:01

@mooon:): régebben én is sokat és nagyon tudtam bulizni. Mára már áttértem a pillanat élvezetére(egy tökéletes pillanat, egy tökéletes hangulat elkapása, stb.). Persze azért egy jó házibulit ma sem vetek meg. Csak már nem indítja be a fantáziám a heringek tánca,ami egy-két helyen tapasztalható... Igaz, az én termetem sem menne már el heringnek, mint régen :DDDDD

summerstorm 2010.02.11. 16:00:21

@Kham:

ezt a programot így ebben a sorrendben szeretném látni :D :D :D
már megyek is beszerezni a kért dolgokat.
túrórudim van a hütőben....
akkor lehetne visszafelé... addig szerzek jutalomfalatkákat :D

kóristalány 2010.02.11. 16:00:53

@Girgesz: Ja, ja, én se extrém dolgokra gondoltam. Mostanság például egy szabad nappal is megelégednék, amikor nem kell semmiért aggódnom, és nyugodtan kikapcsolódhatok egy jó könyvvel.

Girgesz 2010.02.11. 16:03:50

@kóristalány: de rég olvastam... mostanában mindig akad valami sürgősebb...

Én léptem is -talán holnap is jövök :DDD

Szép napot mindenkinek!

summerstorm 2010.02.11. 16:10:35

lassan én is lépek :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 16:12:49

@Kham: :-)) Csak okosan, mert nálunk pl. kertfeltúrásért és postásharapásért rondánnézés jár.:-)

Volt egy tacskónk, mindig a kertben ásta el a maradék ennivalóját. Miután szóvá tettük, visszahúzkodta a zöldségeket a kis kupacok tetejére.:-))

Kham 2010.02.11. 16:20:20

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: :) Legjobb fejek a tacskók. A miénk nem ásta el a kaját, mert meg volt győződve, hogy a napi kétszeri étkezés alanyi jogon jár. Viszont rendkívűl ügyesen lopta a szaloncukrot a karácsonyfáról, az emberi családtagok meg körbegyanúsították egymást:D

Father Justice (törölt) 2010.02.11. 16:27:15

@kóristalány: Analizálok: ez teljesen normális, szerintem ~10 cm magasságkülönbség az optimális. Magasabb szóba sem jöhet - ha a nő magasabb, az látványnak és érzésnek is béna. Engem zavarna. Mondjuk a 180 feletti nők többnyire csontsoványak, vagy ellenkezőleg, drabálisak (kevés közöttük a normális testalkatú), így ez nem is akkora probléma. Ezt elemezd ki. :)

kóristalány 2010.02.11. 16:32:21

@Primitív Állat: nagyjából egyetértek
Nem szeretek elemezgetni, mert a végén mindig az jön ki, hogy nem vagyok normális. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.11. 16:36:12

@Kham: nyihihi:DDD A miénk azért ásta el, mert a fél utca etette 2 étkezés mellett, és már nem bírta.:-)

dr. gernika 2010.02.11. 16:47:23

@FlybyWire: Nevetséges vagy, ahogy próbálsz Nardra mindenféle frusztrált pszichózist ráaggatni. :)

dr. gernika 2010.02.11. 16:53:34

@Girgesz: Hát ha te most hóttkomolyan vadászol, akkor remélem egyszer megkerget egy vadkan, vagy egy anyakoca. Jó gyorsan, hogy kopjál...

csillag× 2010.02.11. 16:57:05

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): jééézusom..lehet, hogy fáradok! Anyakocát vadkacsának olvastam :-/ Pedig nem is hasonlít :)

dr. gernika 2010.02.11. 17:17:24

@csillag×: Gondolom összeolvastad a vadkan elejét meg koca végét, a szavak hasonlítanak.

csillag× 2010.02.11. 17:26:40

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): hoppá! Tényleg, lehet a nagy sietségben :) .. vad koca /kaca... :))

dr. gernika 2010.02.11. 17:32:18

@csillag×: Ugye-ugye. Simán le tudom követni az agyműködésed. :)

csillag× 2010.02.11. 17:45:51

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Húha, egy picit megijedtem, viszont tovább gondolva néha igazán hasznát venném egy ilyen egyénnek, amikor még magam sem tudom, hogy mit, hogyan, merre, minek, miért gondolok :) :)

dr. gernika 2010.02.11. 17:55:31

@csillag×: Lásd, milyen hasznos vagyok, máris itt a válasz egy másik kínzó kérdésedre:
www.youtube.com/watch?v=4QDraZQCxBE
:)

Father Justice (törölt) 2010.02.11. 18:04:19

@csillag×: Helyesen: "ki, hogyan, hogyan, merre, meddig... mivel?"
www.youtube.com/watch?v=k-6ZMz1X8nE :)

csillag× 2010.02.11. 18:08:39

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Óóó, nocsak, mi ez?

:D rohadtul röhögök :D :D ...áááá...ez a nap fénypontja :D KÖSZ! egy kérdés kipipálva :)

Kytia 2010.02.11. 18:41:57

Most végülis erre kommenteltem reggel, vagy csak akartam?

Na, mindegy. Jól passzol a téma a tegnapihoz.:)

Nikica21 2010.02.11. 22:59:44

Jó estét!:D
Hüle egy poszt a mai! :D

csillag× 2010.02.12. 22:24:22

@Primitív Állat: :))) most vettelek észre :P értelmes fazon... :D
süti beállítások módosítása