Mindig rossz lányokat fogok ki

2011. február 22. 07:54 - Panni CsP

„Nem szeretném, ha többé felhívnál, mert megismerkedtem egy másik fiúval, és úgy érzem ő az igazi!” – ez a mondat csapódik egy fülig szerelmes srác arcába egy léha csajtól. A srác a neten próbál szerencsét, több-kevesebb sikerrel. Az első csaj feledhető, a második egyenesen a barátjától jön az első randira, a harmadik pedig inkább az edzőtábort választja hősünk helyett. A negyedik jelölt pedig már túl elfoglalt mindenhez. Egy reménytelen pillangókergetés naplója következik. Mi lehet az oka annak, hogy minden nő átvágja a pasi fejét?

 

Sziasztok! A nevem Krisztián. 22 éves átlagos srác vagyok, egy vidékéki városból. Először is azzal kezdeném, hogy nem szeretnék pesszimistának, önsajnálónak tűnni, csak arra gondoltam hátha kaphatnék Tőletek egy-két jó tanácsot. Kezdjük az elején. Arra az elhatározásra jutottam kb. egy évvel ezelőtt, hogy az interneten szeretném megtalálni a nagy Ő-t, mivel a munkám miatt nincs túl sok időm elmenni szórakozni, illetve mert a diszkóban annyi idióta fordul meg. Az első lány, akivel megismerkedtem kedves aranyos csaj volt, jókat dumáltunk, de igazán egyikünket sem mozgatta meg a másik. A másodikkal, már teljesen más volt a helyzet, nagyon kedveltem. Volt rengeteg közös témánk, órákat beszélgettünk telefonon, aztán, mint derült égből a villámcsapás arra a kérdésemre, hogy „Mit csináltál a mai nap?” Azt felelte, hogy: „A barátommal voltam ”.

Ledermedtem, hirtelen azt sem tudtam, mi van! Ami a legidegesítőbb dolog volt, hogy elmondása szerint nem is sejtette, hogy én komoly kapcsolatot szeretnék, pedig ezt még az elején leszögeztem. Semmi baj, mint már mondottam, nem az a fajta vagyok, aki feladja, így hát tovább próbálkoztam. A harmadik lánnyal szintén sok közös témánk volt, rengeteget strandoltunk, a közös DVD-zgetés közben egymáshoz bújtunk, megtörtént életem legromantikusabb csókja is! Csakhogy el kellett mennie egy edzőtáborba…

A telefonálgatás közben pedig hirtelen nem is kezdtem érdekelni – a telefonálgatásunk általában úgy történt, hogy mindig egyszavas válaszokat közölt, semmit vissza nem kérdezve. Aztán egy nap felhívott, és közölte: „Nem szeretném, ha többé felhívnál, mert megismerkedtem egy másik fiúval, és úgy érzem ő az igazi!”

Egyszerűen nem értettem semmit, vajon velem lenne a baj? De hát rajtam nem múlott semmi…

Végül pedig bemutatnám Miss Négyest!

Én még sohasem voltam olyan tökéletes randin, mint vele. Azt hittem, végre megtaláltam az igazit! Sokat beszélgettünk, találkoztunk, éreztem, hogy ez kölcsönös. És mint már a Miss Egy-kettő-háromnál, aztán itt is beütött a krach! „Ne haragudj, de nagyon elfoglalt vagyok, nem tudom, mikor tudunk talizni, majd hívlak!” - azóta semmi hívás, msn-en sosincs fenn, a telefont nem veszi fel. Elképzelhető, hogy velem van a baj, elképzelhető, hogy egyszerűen csak mindig rossz lányokat fogok ki, elképzelhető, hogy ez van nekem megírva! Mint már mondtam, nem adom fel, de az erőm már fogytán… Vajon mi mást csinálhatnék, hogy elhiggyem, van még értelmes lány ezen a Földön?

 

 
386 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr102678779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jula Watson 2011.02.22. 15:12:57

@Dövan: karban jobb, és másban? :D

nosce 2011.02.22. 15:13:42

@Zsu0805:
"de a pasiknak számítanak a számok. :D"

Igen, a nagy prímszámok szeretik :)

Gazz 2011.02.22. 15:20:13

Egyszer kipróbáltam én is ezt a netes társkeresést, de valahogy igénytelennek éreztem én is. A tánciskola tényleg jó ötlet.

Dr. Jula Watson 2011.02.22. 15:20:32

@nosce: akkor ki kell használnod a képességeidet :D

dr. gernika 2011.02.22. 15:25:05

@Dövan: Ne vinnyogj, te szoktad folyamat ekézni a 30-on túli nőket. :)

Kytia 2011.02.22. 15:25:38

@blah: Ennyi csalódott faszit egy rakáson... Szeggyétek má össze magatokat!:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.22. 15:26:40

@Kytia:

A nők nyújtják számunkra azt a vigaszt, amire nélkülük semmi szükségünk nem lenne.

Dr. Jula Watson 2011.02.22. 15:27:25

@Dövan: áh, másik nő véleményére nem adok :D

@Kytia: igazad van :D

Flava Mo 2011.02.22. 15:31:24

Gyerekek, azért én védeném is a postolót egy kicsit.
Meglátásom szerint tényleg sok a ribanc. Szerencsére nekem az adottságaim adottak arra, hogy fordított legyen a szerep abban a tekintetben, hogy kiadom az útjukat. Érdekes módon ha egy csaj mondd nemet egy pasinak, az tök természetes, de hogyha egy férfi mondd nemet akkor az már egy barom, kis köcsög.. Nah mindegy is. Csak szemléltetésként mondom, hogy ha egy szórakozó helyen szódát kérek, mindezt úgy, hogy Lexusom kulcsa csak egy picit lóg ki csak a zsebemből, máris még több sisere had tapad rám, akiket nem tudok levakarni. Sajnos itthon kurva anyagias némely nő, és nagyon azt nézik csak, hogy mid van. Én az ilyeneknek adom ki az útját egy éjszaka után. Ne kocsimat szeresse, ne azt, hogy hogy nézek ki, hanem azt ami belül van és megismerhet... ha akar. De sokan csak a kocsikulcsomat látják és a felszínt. Nah mindegy. Szerencsére fél éve van egy barátnőm, aki egy szórakozóhelyen odajött hozzám és csak beszélgetett velem és leszarta éppenséggel, hogy mim van.
Én a posztolónak csak mondom, hogy kitartást, kérjen szódát egy szórakozóhelyen, üljön egy pultnál, tegyen ki valami kamu kulcstartót és kezdjen csajozni... úgyis észre fogja venni, hogy miért vannak ott a ribancok. VAGY az értelmesebbik fajta, ki tényleg téged akar megismerni. Amúgy van egy nagyon jó meglátásom, ami szintén sikereket ért el facebookos körökben, de ide is leírom, hogy lássa ki még nem! :) Persze kicsit ferdít, de nem vészesen! :)
Egy nőt nem nehéz boldoggá tenni. . .
Csak legyél neki:
1. barát
...2. társ
3. szerető
......4. kisöcsi
5. bátyus
6. apa
7. tanár
8. nevelő
9. gyóntatópap
10. lelki barát
11. szakács
12. autójavító
13. szerelő
14. villanyszerelő
15. sofőr
16. hordár
17. takarító
18. lakáj
19. fafaragó
20. modell
21. lakberendezési mérnök
22. szexológus
23. pszichiátriai szakorvos

1. kedves
2. sportos
3. okos
4. erős
...5. jól nevelt
6. határozott
7. gyengéd
8. érzékeny
9. romantikus
10. férfias
11. Móka Miki
12. vidám
13. de mégis komolyan veendő
14. bátor
15. Micimackó
16. energikus
17. gondoskodó
18. ideákban gazdag
19. ügyes
20. szerény
21. megértő
22. elegáns
23. egyértelmű
24. szeretetteljes
25. hidegvérű
26. szenvedélyes
27. engedékeny
28. becsületes
29. adakozó
30. gyakorlati
31. igazságos
32. bármire legyél kész érte (akár bankot rabolni is)
33. reménytelen (a szerelemtől)
34. nyugodt
35. sármos
36. hűséges
37. álmodozó
38. karrierista
39. megbízható
40. mindenki felnézzen rád
41. legyél kész áldozatokra, és mindenek elött gazdag.

Ugyanakkor ne legyél:
a) féltékeny, de mégis aggódó
b) gyere ki a rokonaival, de ne tölts velük több időt mint a nővel
c) adj a nőnek szabadságot, de mégis mindig érdeklődj, hol és kivel
volt
d) öltözz elegánsan, de legyél kész mindig a hátadon hazacipelni a nőt
térdig sárban, majd bemászni az erkélyen ha otthonfelejtette a
kulcsát. Vagy elkapni és megverni a tolvajt, aki ellopta a
ridiküljét, amiben olyan fontos dolgok voltak, mint a tükör és
ajakrúzs.

Nem szabad elfelejtened:
1. születésnapját
2. névnapját
3. házassági évfordulót
4. az első csók évfordulóját
5. menstruációját
6. a fogorvosnál foglalt idejét
7. a legjobb barátnőjének és a kedvenc nagynénijének a születésnapját.

Sajnos a fent említettek tökéletes betartása sem biztos, hogy eredményre vezet. A nő ugyanis belefáradhat a tökéletes férfi jelenlétébe és
megszökhet az első gitárossal.

És most a másik oldal:
A férfi boldoggá tétele sokkal nehezebb. Ez azért van, mert a férfinak szüksége van:

1. szexre
2. kajára

A nők nagy része ezt a borzasztó igényességet rabszolgatartásnak érzi. Ezeknek az igényeknek a kielégítése meghaladja a nő erejét.

Végeredmény:
Az együttélés csak akkor lehetséges, ha a férfiak végre megértik, hogy
teljesen túlkapó követeléseiket korlátozniuk kell!

fumerin 2011.02.22. 15:34:31

@Flava Mo: "Lexusom kulcsa"
Hozzád sincs kérdésem...

blah 2011.02.22. 15:37:34

@Kytia: szövegértéssel hogy állsz? Csalódtam az biztos (ki nem?) de a saját idealizmusom vezetett meg. Kinőttem, ennyi.

2011.02.22. 15:37:49

@Flava Mo:
Ezeket honnan copyztad? :D

Flava Mo 2011.02.22. 15:41:28

@Zsu0805:

Régen megírtam és most ide is beillesztettem, nem bírtam magammal! :D

2011.02.22. 15:43:01

@Flava Mo:
Ohhh. :) Egy két dolgot kihúznék, de amúgy ok. :) A ne legyél d pontja tetszett a legjobban, bár nem értem miért oda soroltad. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.22. 15:43:18

@Zsu0805:

Science-fiction, de a kommentje végén levő továbbküldős mailben elterjedt dumával egyetértek.

Kytia 2011.02.22. 15:45:34

@blah: Tökéletesen értettem, amit írtál.:)

2011.02.22. 15:55:11

@Nard:
Mármint, hogy a mi mi kell és mi nemkell listánk kb 10 oldalas, és a tietek meg 2 pontból áll? :)

tetsuo_ · http://www.ekonyv.hu/ 2011.02.22. 15:56:19

Szerintem könyvvel kell csajozni, és akkor kevesebb a gond:
www.youtube.com/watch?v=Kaooa5VL0l0

SciNu 2011.02.22. 15:59:08

@tetsuo_: Szerintem meg kloroformmal. Eszméletlen sikereket lehet elérni. :D

KopaszMercis 2011.02.22. 16:00:07

@ċsirke72:
regen golf-fal jartam.. mert vicces paraszt nev :)

KopaszMercis 2011.02.22. 16:02:24

@Drága IV gernika:
te olyan nyelvek szavait hasznald amiken beszelsz te majompenisz... mar azt sem tudod mit jelent

Flava Mo 2011.02.22. 16:03:24

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Nos igen!! :D mindenképp egyszerűbb, az garantált. :D

TemplarOmega (törölt) 2011.02.22. 16:03:41

Ennyi elbaszott munkanélküli kapcsolati szakember.
Flava Monál a pont.

Nem kell gazdagnak lenned, ha csajozni akarsz, legyél külföldi.
Az mindig bejön.

phaszfej 2011.02.22. 16:17:52

Megint egy buzi. Minden nő ribanc, majd rájön a buzi és akkor arra fogja használni őket, amire valók. A szerelmet meg megtartja elméje legmélyebb zugában. Persze, pont te vagy a legjobb, a leghelyesebb, minden nő érted van oda.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.22. 16:18:22

@KopaszMercis:

Szép öngól volt. Mielőtt majompéniszért kiáltanál, utánanézhetnél a szó jelentésének.

kongruens: megegyező, összeillő.

Ezt jelenti.

Továbbá azt is jelenti, hogy te egy kibaszott idióta balfasz vagy, 0 szókinccsel. Attól hogy te nem ismerted ezt a szót, gondoltad, hogy nem is létezik ilyen? :D Négy betűs angol szó, szerintem ezt is hallottad már magadra vonatkoztatva: FAIL.

fumerin 2011.02.22. 16:18:51

@KopaszMercis: Én értettem @Drága IV gernika:-t !
Azt akarta mondani, hogy nem hiteles.
És nem jártam majompöcs képzőbe sem, mielőtt ez következne.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.02.22. 16:21:45

@fumerin:

Szerencsétlen biztos a myvipen szocializálódott, a sok dislexias rétiniggeren, hogy nem ért ilyen kacifántos szavakat, amik több mint 2 szótagból állnak.

2011.02.22. 16:22:47

@Nard: @fumerin:
:D
Amúgy én is értettem. :D

fumerin 2011.02.22. 16:24:58

@Nard: Ha valamit nem értünk, attól még nem más a hülye. Ez alapszabály.
Minél okosabb valaki, annál inkább észre veszi saját korlátait.
Utálom ha a hülye okoskodik, az egyik fő bűn nálam:S

phaszfej 2011.02.22. 16:25:13

A nő nem ember, a nő kutya. Szerelmesnek lenni egy kutyába? Kiakadni egy kutya miatt?

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.02.22. 16:26:04

@Zsu0805: Na ja pont a 3. pont az amit nagyon utálok és már beleestem. :( Valszeg jelenleg is ilyenbe kerültem.

Szórakoztató embernek ideális vagyok. :( Elmegyek cirkuszba bohócnak.

2011.02.22. 16:26:05

@phaszfej:
Te tök hülye vagy.

2011.02.22. 16:29:44

@BRandom:
Őőőő? Melyik harmadik ponttal? Bocsi, sok volt ma a komment.:D

KopaszMercis 2011.02.22. 16:34:42

@Nard:
a troll-t te faszkalap.. ha nem tudsz angolul viseld meltosaggal

phaszfej 2011.02.22. 16:37:39

Lehet, de a nők tényleg kutyák. Annak nyalnak (szopnak), aki jól bánik velük. Eredeti gondolatuk nincs, ellenben egész jól idomíthatók, de váratlan helyzetben zavarodottá válnak és hülyeséget csinálnak. Legtöbbjük csúnya is. Leggyakoribb a dagadtság, mert nem bírják megállni, hogy ne zabáljanak, szinte csak a zabáláson jár az eszük. Érthetetlen módon nagyrészüknek deformált a csontozata. A nők azok, akiket rá lehet venni olyan eszement baromságokra, mint a jóga (cigányfitness), a biokaja és a velnesz. Ostobaságuk már csak innen is lemérhető, mert hiába a sok biocucc, 26 éves korukra elkezdenek szottyadni és ha nem mennek férjhez 28 éves korukig, nem lehet megkülönböztetni a 30 évest az ötvenévestől. Egyetlen fegyverük a furmányságuk. Ügyesen kitapogatják a férfi gyengéjét (kiszemeltből általában több is van nekik, nemcsak egy, tehát a szerelem náluk teljesen ismeretlen fogalom) és kihasználják a férfi gyengéjét, mert hiszen a nők úgyis jobban tudják, hogy az életnek hogyan kell alalkulnia, és véletlenül se csinálja az ember, amit akar, mert akkor még ráébred saját képességeire a férfi és ezzel csökkennek a nő esélyei az együttmaradásra. Mivel a legtöbb vérespinűjú, szőrös nőstény tudja, hogy randa, mint a bűn, kenik-fenik magukat, álcáznak, anyajegyet műttetnek le, festik magukat, kacska lábaikra csizmát húznak, mert azt hiszik, erre gerjedünk. A csöcs a legtöbb nőnek valami elszáradt bőrzacskó, narancsbőrös a nagyrészük és büdösek, mint a BŰN.

KopaszMercis 2011.02.22. 16:38:26

@phaszfej:
Ez nem kicsit soviniszta duma, szerintem limitalt a mintavetelezesed...

fumerin 2011.02.22. 16:40:03

@KopaszMercis: Szerintem először magyarul kell megtanulni mindenkinek!
Javaslom a szépirodalmat, ahol lehet válogatni a szinonimák között bőségesen.
És ott elvétve azért lehet találni szakzsargonból idézett szavakat, amit úgy körbeír a szerző, hogy ne kelljen azt hinni, hogy valami bonyolult összeesküvés elméletet takar az ártatlan szó.

phaszfej 2011.02.22. 16:40:37

@KopaszMercis: Szerintem meg te vagy naiv. Vagy kicsi a pöcsöd, ha a csajiknak nyalsz. Bármelyik is az igaz, mindenképpen buzi vagy.

KopaszMercis 2011.02.22. 16:43:30

@fumerin:
Szerintem kezdjuk azzal, hogy megtanulsz meg egy nyelven.. utana visszajohetsz dumalni kistigris
@phaszfej:
En bevallottan feminista vagyok, szerintem ez egy sokka jobb vilag lenne, ha nem a frusztralt macso hulyegyerekek iranyitanak, hanem a nok... Nem lennenek ilyen buzisagok, mint haboruk meg egyhaz meg sok sok folosleges baromsag. Sokkal sokkal bekesebb es szebb vilag lenne.

KopaszMercis 2011.02.22. 16:44:43

@phaszfej:
Jah a pocsom tenyleg kicsi...

fumerin 2011.02.22. 16:45:16

@phaszfej: Amit leírtál a nőkről...hát ha ilyen a tapasztalatod, akkor megértem, hogy buzi vagy!
Én is az lennék a helyedben!
:DDD

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.02.22. 16:45:37

@Zsu0805: "3. próbálkozás: Átmeneti időszaknak, időeltöltésnek jó voltál, de míg téged nagyon megfogott a lány, addig te őt nem. Jó volt neki, hogy van pluszprogram (ha kevés a barátnője, vagy azok épp nem érnek rá). Havernak jó voltál akivel vált 1-2 csókot minimális érzelmek alapján. Viszont jött a herceg fehér lovon, aki jobban bejött neki (vagyányabb, vagy helyesebb, vagy jobb a stílusa, vagy jobb a humora, vagy jobb a megjelenése, stb. stb. - ami vagy amik vonzobbá teszik a másikat). De legalább megmondta."

fumerin 2011.02.22. 16:47:04

@KopaszMercis: "kistigris"
Ha nem haragszol, akkor ezt bóknak veszem!
Mégis csak aranyosabb állat, mint egy sárkány!
:D

phaszfej 2011.02.22. 16:48:55

@KopaszMercis: Nem lenne háború? Barátom, te hol élsz? Kurvára nem ismered a csajokat. Gondolj bele, az összes kisebbrendűségi komplexusban szenved. Ha nem lenne felügyelőnek a férfi, lángokban állna minden texastól párizsig. A nő tehetetlenségében és kicsinyességében agresszívvá válik. Persze ilyenkor is tud a képedbe mosolyogni, mert számító. Csak az a nő tisztességes, akinek normális, határozott, kedves és okos apja volt, aki alkalomadtán nem sajnálta a pofont.

KopaszMercis 2011.02.22. 16:49:24

@fumerin:
Az a dolgod, hogy boknak vegyed, mint minden bocsuletes stockhol szindromasnak...

KopaszMercis 2011.02.22. 16:51:42

@phaszfej:
Mar megbocsass, de a ferfiak altal belejuk ultett buzisagok miatt szenvednek kisebbsegi komplexusba, abba kattannak meg, hogy meg kell fogniuk maguknak egy jo ferfit, mert kulonben sosem ervenyesulhetnek a vilagban, mert egy him soviniszta szar a vilag. Kiveszed a ferfi erteteket ebbol a vilagbol es rogton nincsen baj. Igazad van, hogy a mostani vilagban a nok egy nagy resze olyasfele, mint amirol beszelsz, csak hat ilyen limitalt intelligenciaval, mint amivel te rendelkezel azt, hogy ez minek a manifesztacioja mar nemigen tudod visszavezetni, es abzolvalni. Ami nem baj, csak hat hallgass az okosabbra, o meg mondja neked, hogy hogy van...

Igy.

phaszfej 2011.02.22. 16:54:13

A nő csak azért van, hogy folyamatosan próbára tegye a legényeket. Csábít, számít, hazudik, kétértelműsködik. Ha ezeket beszopod, lehetsz papucsek, ha nem, lehestz magányos farkas. Vagy beidomítasz egy neked tetsző husikát, akinek jó a segge és a melle, nem dagadt, nem ronda a feje, nincs rajta narancsbőr, és akkor maximum megszeretheted, mint egy jólnevelt kutyát, aki még hiányzik is pár napig, ha megdöglik. A nő az egy állat. A férfi pedig ember.

fumerin 2011.02.22. 16:54:26

@KopaszMercis: Nem láttam még meg benned azt, ami rabul ejthetne, tehát a szindrómát sem tudom magamra venni.
Vagy hasra kéne esnem előtted, mert minden hozzászólásodból áradt az intelligencia hiánya? Vagy mert leírtad, hogy mekkora megfejtő vagy az életben? Vagy mert úgy érzed, hogy ismered a nőket?

A tigris aranyos állat! De ennél többet nem akartam kihozni belőle!

nosce 2011.02.22. 16:56:42

@KopaszMercis:

"szerintem limitalt a mintavetelezesed"

Ez mit jelent szerinted ?? Nem vagy tisztában a szavak jelentésével. Szűk a mintád terjedelme vagy nem elég sűrű a mintavételezésed ezeknek lenne értelme, de legegyszerűbb lenne azt mondanod hogy kicsi a mintád...akkor nem bukna ki h nem tudod miről beszélsz...

KopaszMercis 2011.02.22. 16:56:50

@fumerin:
tok jo hogy tudod hasznalni a guglit, a bilin is mar elengedett kezzel ulsz?

KopaszMercis 2011.02.22. 16:57:34

@nosce:
korlatoltat jelent... egy olyan jelzo, amivel nyilvan teged is sokat illetnek :)

phaszfej 2011.02.22. 16:57:52

@KopaszMercis: Nem tudom. Biztos nagyon kedves fiúcska lehetsz a pici kukiddal, ha a nevelésem alá kerülnél, az első két évben csak klotyót takarítanál, hogy egy kis alázatot tanulj, hogy megtanuld, mi a rend a világban. Apropó, szerinted egy igazi nő jól érezné magát egy általad vázolt homokos világban?

KopaszMercis 2011.02.22. 16:58:21

@fumerin:
Miert van az, hogyha valaki "megfejto" az eletben, akkor az rogton arra veri magat.. nem lehetnek csak siman szanalmas arrogans pocs? Minek ide keverni a "megfejtest"?

KopaszMercis 2011.02.22. 16:58:58

@phaszfej:
Kit erdekel, hogy hol erzi jol magat egy igazi no?

nosce 2011.02.22. 16:59:58

@KopaszMercis:
"korlatoltat jelent... "
ez csak a te tudatlan agyadban jelenti azt, sajnos sehol máshol :)

phaszfej 2011.02.22. 17:00:02

@KopaszMercis: Téged, mert feminista vagy.

KopaszMercis 2011.02.22. 17:02:01

@phaszfej:
Te mar megbocsass... a feminista alatt azt ertem, hogy igaza van a feministaknak abban, hogy ez a vilag azert szar hely, mert a ferfiak elbasszak, es ha nem az o kezukben lenne az iranyitas ezerszer jobb hely lenne..

Szarok en arra, hogy ki hogy erzi jol magat.. en nem megoldast kinalok, hanem rendszerszintu megalapozott kritikat.. Tolem aztan az osszes felnyirthaju mackalsos vizilabdas testalkatu leszbi hulye feminista ehenpusztulhat...

KopaszMercis 2011.02.22. 17:03:17

@nosce:
igen a fejemben, meg az angolban, meg a magyarban, meg a bla bla bla.. van meg valami, amit nem ertesz?

nosce 2011.02.22. 17:07:05

@KopaszMercis:
én téged nem értelek h mi a faasznak beszélsz olyanról amihez nem értesz, és még csak nem is dereng neked h mekkora hülyeséget mondtál :) a mintavételezés szakszó nem használhatod akármire és akárhogy...

Flava Mo 2011.02.22. 17:08:50

@fumerin: @KopaszMercis:
@phaszfej: tényleg egy kicsit furán fogalmazza meg a dolgokat, meg erősen süt belőle a csalódottság.
De ha kicsit árnyalunk a dolgokon és mondjuk normális környezetbe tesszük ezt az írást, akkor lehetne azt mondani, hogy sok esetben igaza van neki. Csak megfogalmazás kissé bántó.
Függetlenül attól, hogy én hiszek egy nők által vezetett világban, mert tény, hogy nyugodtabb élet lenne, de azért a férfi kontrollt nem húznám ki alóluk, mert a nők mellé igenis kell egy erős szó, hogy észhez térjenek. Mert az azért tudjuk, hogy tényleg nagyon álságosak és képmutató nagyon nagy hányaduk. Én szerencsére erre mindig ráérzek helyesen, de persze akkor is én voltam mindig a szemét, hogy nyitott könyvek voltak előttem. Nah mindegy.
Egy szónak a száz a vége, még az állatvilágban se működik valamiért a matriarchális társadalom. Én egyről tudok, azok a hiénák, de érdemes megnézni, hogy mennyire agresszívak. Emlősöknél ha valaki tud, mutasson még egy olyan világot, ahol nőstények a vezetők!
Mint mondtam hiszek a nőkben még mindig, mert szerintem legnagyobb kincsek attól függetlenül is, hogy mennyi baj van sokszor velük.. De úgy hiszem fordítva is így gondolják.. Pont ezért szép.. milyen unalmas lenne minden, hogyha nyugodt lenne, semmi vita és szépség csillogás, és semmi más?! :)

Bastiano 2011.02.22. 17:12:31

Elnézést ha kicsit offolok, de pár hozzászólás már érintette a témát. Igazából jómagam azt hiszem abba a csapdába estem 27 évesen, hogy végetért egy jó 4 éves kapcsolatom és most meg vagyok love, hogy hol és hogyan ismerkedjek. Roppant kellemetlen errol egy forumon tudakolózni, de eddig is irtatok itt érdekes, gondolatébreszto dolgokat.

Azt hiszem én eddig a "dejo barát vagy" kategoriába kuzdottem be magam, innen kellene kitorni :) Bár most engem tényleg két dolog érdekel: hol érdemes manapság ismerkedni (szorakozohely nem fekszik, mást meg egyszeruen nem tudok elkepzelni). Illetve hogyan (avagy mivel áll elo az ember, amolyan jégtoro, legelso megszolalás).

Nem utmutatot kérek, csak amolyan kezdo tippeket :) De ha nagyon off, akkor elnézést. Illetve az ékezetek részleges hiányáért is, csak kulfoldon dolgozom és ennyit tudtam elovarázsolni. Koszi és udv: B.

phaszfej 2011.02.22. 17:13:57

És ha nem lesznek férfiak, baszni ki fog?

phaszfej 2011.02.22. 17:16:48

@Bastiano: Szerintem csináld a dolgodat, amit szeretsz, légy független és szard le a nőket. Ha aszt látják, na igen, ezt a faszit érdekli a világ és jól is mozog benne, nem pedig csak a megnyugvást keresi egy szuka mellett. Csak ebben az esetben fognak bukni rád. Ott fognak szűkölni a lábtörlőd előtt.

phaszfej 2011.02.22. 17:18:44

@phaszfej: Kúrás közben pofozd fel őket, azt imádják. De ne csak tesz-toszán, izomból.

Bastiano 2011.02.22. 17:21:26

@phaszfej: igen, valahol sajnos igazad van, s manapság már én is inkább ebbe az irányba huzok. Ugyanakkor valahogy nem annyira érzem magaménak ezt a stilust. És tényleg a legnagyobb bajom most azzal van, hogy nyitni nem tudom, hogy hogy kell, illetve, hogy hol. Bár lehet már a BÁRHOL szinten leszek pillanatok alatt és odalépek csajokhoz simán az utcán is akár. Maximum lefujnak, megrugnak párszor :)

Flava Mo 2011.02.22. 17:31:30

@Bastiano:
Ajánlok neked nagyobb forgalmú könyvtárakat figyelmedbe! :) Ott sok a csinos (és legtöbbször) okos leány! :) Ha mostani barátnőm nem lenne, biztosan ott próbálkoznék ismét! :) Akit pedig megfogsz, hidd el oda téved hozzád! :) Anyagi befektetés összesen egy könyvtári bérlet, amely pár ezer forintból megvan fél évre, egy évre! :)

phaszfej 2011.02.22. 17:35:49

@Bastiano: Gondolj arra, ha állandóan azt lesed, hogy egy csaj vagy nő mikor kegyeskedik a kegyeibe fogadni, akkor maximum csak cirkuszi bohóc lehetsz, aki kitalál mindenféle trükköt, hátha megszeretik. A csajok a szexis pasasokra, azaz a nemüknek megfelelően viselkedő és a nemüknek megfelelő eredményeket felmutató csávókra izgulnak. Ha a nőt mint elsődleges öröm- és megerősítésforrást kiiktatod, szó szerint észre sem veszed őket, agyaddal valami férfias dolgon töprengsz és nem a ribancokon, akkor ezt megérzik. Mondanod sem kell semmit, csak férfiasan érezni és máris megérzik. Ha ilyen állapotban rájuk nézel véletlenül, látod a szemükben a sóvárágst a fény iránt, amit csak egy férfi hozhat el a nőnek, mert a nő buta, mint a föld. Amit megtanul, azzal ügyesen bűvészkedik, mert nem hülye, csak buta. Új dolgokra nem képes, ezért kell neki a férfi. Mindegy hogy nézel ki, mekkora a farkad, mennyi lóvé van a zsebedben, csak és kizárólag arra buknak, ha független és szabad vagy. Aminek jele, hogy nem izgat fel még a legjobb nő jelenéte sem. Nehogymá' a tucatribik gondot okozzanak. A legtöbbjük úgyis kisebbségi komplexusos, gátlásos, ezért játszák az agyukat, ezért menőznek, öltöznek, mint a kurvák. És a legtöbbjük úgyse volt még alaposan megbaszva.

phaszfej 2011.02.22. 17:38:29

És még annyit, a világ legrondább, leggusztustalanabb férfije is fölszedhet akármilyen nőt. Bárkit, akit akar. Mert hiába a legszebb egy nő, sose lesz meg neki az, ami a legótvarabb csávóban is megvan: az értelem, a szellem.

Bastiano 2011.02.22. 17:47:21

@phaszfej: eros szavak, de részben igazat is kell hogy adjak.

@Flava Mo: a konyvtár nem rossz otlet, lehet felkresem hétvégen az egyik helyi egyetemet. Sajnos itt angol foldon elég kevés szép, csinos lány van. Inkább borzalmasan csúnyák szegények :)

dr. gernika 2011.02.22. 17:54:25

@KopaszMercis: Hogyne tudnám, szigorlatoztam is a kongruens viselkedés fogalmából. Neked volt valaha szigorlatod? :)
Ne rajtam vezesd le az abból fakadó frusztráltságodat, hogy nem ismered egy magyar, ámde a 8 általánoson túl tanított szó használatát. :)
Látom, nem kell elmagyaráznom, mert a többiek már a szádba rágták konyhanyelven is.
A kérdésemre viszont nem válaszoltál.
Egyébként hogy lettem majompénisz?

@phaszfej: "Ha nem lenne felügyelőnek a férfi, lángokban állna minden texastól párizsig"
Még az Atlanti óceán is?

FAQlyás Menyét 2011.02.22. 17:55:33

Miért döbbent meg a fiú azon, hogy a lány mondta, hogy a barátjával volt? Nem lehetett volna? Barátság ≠ szerelem.

dr. gernika 2011.02.22. 17:56:29

@KopaszMercis: Biggyeszd már oda az m-et a stockhol végére és kezdd nagybetűvel, hátha rájössz, honnan ered a név...

phaszfej 2011.02.22. 18:01:19

@Drága IV gernika: El lehet jutni száraz lábbal is párizstól texasig.

dr. gernika 2011.02.22. 18:03:01

@KopaszMercis: A kommentben szereplő szavaid helyesen:
komplexusbaN, hímsoviniszta (így egyben), abszolválni (és szerintem rosszul használod).

nosce 2011.02.22. 18:03:05

@phaszfej:
"El lehet jutni száraz lábbal is párizstól texasig."

jah, egy hajón :)

dr. gernika 2011.02.22. 18:05:51

@nosce: Fingja nincs a szavak pontos jelentéséről, csak hallotta valahol, és random egymás után pakolgatja őket.
(Lehet, hogy Alekosz a villában internethez jutott?)

nosce 2011.02.22. 18:10:37

@Drága IV gernika:
"hogy ez minek a manifesztacioja mar nemigen tudod visszavezetni, es abzolvalni."

abben a kontextusban persze h rosszul használja az abszolválnit :)
Lehet h egy Alekosz, vagy egy fan :)

dr. gernika 2011.02.22. 18:17:09

@Flava Mo: Elefántok, és ők nyugisak is, csak a hímek agresszívak, de azokat kicsapják a csordából, miután ivarérettek lesznek.

@Bastiano: Én nem adhatok releváns tanácsot, mert a neten ismerkedtem, de nem direktben, véletlen volt. :D
Szerintem neked is azt kéne, hogy simán csak emberek közé jársz, mondjuk valami hobbi, tanulás stb kapcsán, és ha ott találkozol valakivel, máris megvan a beszélgetési alap. A tánctanfolyamot többen is javasolták, ott mindig kedvező lesz neked az ivararány. :)
phasfejnek részben igaza van, valóban ne azt lássák a szemedben, hogy elkeseredetten akarsz VALAKIT.
Őszinte részvétem, hogy Angliában kell ismerkedned, de hátha találsz egy csinos bevándorlót. Tényleg, menj el egy nyelvtanfolyamra külföldieknek.

dr. gernika 2011.02.22. 18:19:18

@nosce: Igazából meg sem nagyon értettem, hogy mit akar mondani, de ha azt, amit gondolok (ezek szerint te is), akkor tényleg FAIL. :)
No mentem fiúk, dolgom van.

indapass90210 2011.02.22. 18:21:39

@Zsu0805: telefonszámot elküldöd, aztán majd megmutatom!

phaszfej 2011.02.22. 18:35:41

@nosce: mé, szerinted eurázsia és amerika között csak járművel lehet száraz lábbal átjutni?

Joe69 2011.02.22. 18:51:46

Hihihi, micsoda közhelygyűjtemény ! Amúgy meg posztírónk abban a korban lesz nemsokára , ami ideális a harmincas szingliknek, azok majd hajtanak rá..járjon egyetemi bulikra, stb, a vele egykorú egyetemista csajoknak lehet, hogy nem kell (azok az ötvenes oktatót akarják lehúzni), de a nosztalgiázó kortól rettegő harmincasoknak biztosan..:))

fumerin 2011.02.22. 19:01:39

@Flava Mo: Remélem nem tévedtél el és tisztában vagy vele, hogy nő vagyok?!
Csak azért szólok, hogy ne akarj engem a nőkről kioktatni, mert ha valaki ismeri azt az állatfajt, akkor az én vagyok!
:D

Flava Mo 2011.02.22. 19:33:07

@fumerin:
Tudom, hogy lány vagy, nem volt nehéz összeraknom! :) És álljon távol tőlem, hogy kioktassam, hölgyem! ;) Szeretem én a nőket, mert bizonyos tekintetben egy kincs a tekintetük! Sok minden van benne, főleg ha értelmes és összetett az illető! :)
Szóval, peace!:)

manager2008 2011.02.22. 20:12:21

@Flava Mo: Jó ötlet a könyvtár látszólag. Találsz ott egy csomó olyan lányt akivel hegynyi problémád lesz rövid és hosszú távon.
Ha a lovag nem elég erős szellemileg akkor égetni fogja magát.
Az okos nők nem is találnak párt maguknak csak nagy nagy kompromisszumok elfogadásával.

Egyszerűbb tanács. Menj be egy plázába, keress egy nagy illatszer boltot, és nézelődj 5 pecig. Biztos fogsz látni egy egy bombázó lánykát, amint éppen válogat.
Menj oda hozzá és kérj tanácsot, mondván hogy az egyik barátnődnek keresel ajándék parfümöt amit a barátjának adna, de Te tök hülye vagy ezekhez a cuccokhoz (ami gondolom igaz is). A lány lelkesen fog veled válogatni, és ha közben nem tudsz vele kapcsolatot teremteni az már nagy baj. Ha sikerül találni valamit (tök mindegy mit, nem kell megvenned csak kutatsz éppen) akkor hívd meg hálából egy kávéra és tiéd a győzelem ha eljön.
Ez a móka akkor is bejön érdekes módon ha férje van , barátja, vagy éppen nincs kedve semmihez. Ha van önbizalmad akkor a parkolóházban meg is döntheted, de elegánsabb bevinni egy próbafülkébe, mert kíváncsi vagy hogyan áll rajta egy klassz ruha (megkérdezed mi tetszik neki) és kéred hogy próbálja fel játékból. Ha úriember vagy meg is veszed neki a móka után. ez is bejön mindig, kicsit drága, de mi az ami ma olcsó?
Egy haverommal már fogadásból is csináltuk, és időre. Nem mondom hogy a nők nem szeretik a kalandot (nem használnék csúnya szavakat), de szeretik ha valakinek van önbizalma, nem hezitál és képes megdicsérni ami szép. Szép nő pedig sok van....

Bastiano 2011.02.22. 20:32:20

@manager2008: hehe, nem rossz. Itt az egyik helyi kolléga sem értette, hogy mi a bajom kapcsolatteremtéssel. Az tippje az akcentus kihasználása, meg hogy totál idegen vagyok. Pl. miért ne lehetnék pilóta, aki csak pár napot van a városban. Egy haverral meg rögtön megvan a másodpilóta is. Az iraki veterán is elmegy itt, de ahhoz mondjuk nem ártana tősgyökeres britnek lennem.

Amúgy köszönöm a tippeket.

fumerin 2011.02.22. 20:34:18

@manager2008: Ez nagyon átlátszó és tényleg csak a 80 alatti IQ az, ami elhiszi.

manager2008 2011.02.22. 20:56:23

@phaszfej: Igazad van de csak olyan egyszerű nőkkel kapcsolatban mint egy vasgolyó.
Ha találkozol magabiztos, okos, mondjuk vezető beosztású nőkkel (havi fizetés milliókban) akkor ez az egyszerű férfias magatartással maximum egy két napra vagy jó, vagy egy egy aktusra (kvázi te vagy az úszómester aki megdugja borravalóért).
De igazad van akkor is ha a nő titkolja a hátterét, és szépen leteszteli hogy nem vagy egy tapló, viszont van benned erő, és önbizalom akkor átmegy igazi nő szerepkörbe és megpróbál meghódítani. Csak a végén fogod megtudni mi a tét.

Ezek a nők elváltak rendszerint (az előző pasi megbukott, megcsalta, vagy egyszerűen nem nyerő, nem bírja a tempót) és karrierjük csúcsán vadásznak egy hímre akire felnézhetnek!!!, és szerelmesek tudnak lenni (nem egy sportoló jó testű bunkót) +aki gyermek gyártásban is jó genetikai háttérrel rendelkezik, és nem egy tapló, akivel nem lehet elmenni egy fogadásra, tud késsel villával enni, és nem csurog róla a víz ha angolul kell beszélnie egy külföldi vállalat igazgatóval. Szóval ott felkötheted ...Az érdekes az hogy van amelyik szuper bombázó is..(ápolt, kondi, jóga,sí, lovaglás, stb. stb.) és még az ágyban is hülyének érezheted magadat mellette ha nem vagy felkészülve. A mérce: a Heti Hetes végig (szünettel együtt).

manager2008 2011.02.22. 21:04:32

@fumerin: ami helyett "aki". :)
Dehogyis hülyék ők, csak úgy csinálnak mintha nem vennék észre mi a móka. Ha lebuktatna akkor nem lenne játék. Tökéletes előadják a naiv kislányt.
Lift - jó helynek néz ki egy kis tesztelésre.
De egy dologra vigyázni kell, van amelyik liftben van kamera, és nem túl egyszerű észrevenni. Sokan szellőzőnek néznék, mert kör alakú, lukacsos, a közepén van a lencse.
A próbafülke a tuti, ha van őr, adj neki egy ezrest és megértő lesz (sikítozást mellőzze ha lehet, annyira ne legyél jó :)).

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2011.02.22. 21:14:53

Nincs értelmes, tízezerből egy(sem) haladja meg a 79-es IQ-t.

Father Justice (törölt) 2011.02.22. 21:48:35

@manager2008: Szerintem nem a csajok szellemi kapaciására célzott, hanem arra, hogy 80-as IQ felett nem sokan kajálják meg, hogy ilyen átlátszó módszerrel döntitek halomra a bombázó sunákat. Ráadásul fogadásból, időre.

manager2008 2011.02.22. 22:51:12

@Father Justice ♋: OK , vegyem filmre?
De igazad van, aki csak munkahelyen szokott ismerkedni, és ott több hónap ideje van arra hogy felépítsen egy kapcsolatot, annak idegen és elképzelhetetlen hogy ugyanazt megcsinálja egy óra alatt. Rengeteg esetben láttam már sikeres fickókat strandon, hajón, utazáson, üdülőben stb. gyorsan és eredményesen ismerkedni. Ha nagyon jóképű egy fickó (jó szöveggel) akkor persze még könnyebb neki a dolog, nem kell nagyon törnie magát kellemes társalgói babérokra.
A "kő kóla?" című fergeteges stílusú Rómeóknak persze ez nem működik.
A dolog arról szól, hogy meg kell tanulni a szöveget lazán előadni, mintha nem is lenne fontos annyira, és nem kell foglalkozni azzal ha visszautasítanak. Matematika.

Ilovechubbygirl 2011.02.26. 23:17:42

Kedves blogger!

Én sejtem,hogy nálad mi is a pobléma. Olyan csajokat fogsz ki,akik nem hozzád valók. Ha látnék rólad egy fotót,kb. 30 másodperc alatt levenném,hogy milyen srác vagy. Ha látnám azokat a csajokat,akik kikosaraztak,akkor azt is tudnám,hogy miért tették.. Komoly kapcsolatra,odaadásra,igazi társra vágysz? Kerüld a ribancokat és igen engedj az elvárásaidból,mármint a külsővel szemben. Én azt gondolom,hogy nem szerencsétlenség,ami veled történik,hanem inkább te vagy az,aki egyenlőre még rossz nőismerő. Persze biztosra a nőknél sose lehet menni. De nagyobb lenne az esélyed,ha hozzád való lányokat szemeznél ki. Egy biztos: a ribancokat kerüld tesó,mégha szépen is csillog az a szájfény:):) És még valami: bár még csak 22 vagy,de próbálj úgy hatni,hogy egy nőnek fel kell néznie rád! Mindegy,hogy miért,ha nincs semmiért az se számít,de játszd el. A nők igenis előbb indulnak be akkor,ha egy erős karaktert látnak,mint attól,hogy az első randin szerelmet vallasz. Légy érdekes,érezzék ők,hogy nem biztosak a dolgukban. És ha felhív,de nem vagy elérhető,aztán sms-t is ír neked,akkor már tiéd a pálya. Erre mondják azt: a nő dönt. De azért eljátszhatod,hogy te döntesz... Fárasztó játék,de megéri. Előbb-utóbb kiválasztódik az,aki tényleg a párod,megérzed majd,hogy neki nem kell játszanod. De soha ne önstd ki a szíved az első randin. Nem is szerethetsz bele a csajba az első randin. Azok csak hormonok haver. Ismerd meg,figyeld meg miről beszél,hogyan nyilvánul meg,a szemedbe mer-e nézni. Megtanulod ezt meglátod,nem nehezebb,mint a matek.. Én segíthetek neked. Felszínes csajokat tessék elkerülni. Az öltözködésésen,stílusán,pár szavas megnyilvánulásán lemérhető,ha jól figyelsz. Ha csak a puncit látod,semmit se veszel észre és hoppon maradsz. Ha társat keresel,kell kicsit taktikáznod..
süti beállítások módosítása