Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A feleségem a haverommal csalt, de résen voltam

2011. november 08. 07:48 - csajokespasik

„Megalázva érzi magát? Miért, mit kellett volna csinálnom, hagyni tovább a kis játékukat? Vidéken ilyesmiért vasvilla jár mindkét félnek” – néha egy meglesett SMS csúnyán lebuktathatja életed párját. Levélírónk rajtakapta a feleségét a haverjával. Azt javasolja a barátnak, hogy ne kerüljön többet a szeme elé, ellenben a nőnek gálánsan megbocsát. De a lefülelt asszony továbbra is sértett és katatón.

 

Sziasztok! Azt vettem észre, hogy az utóbbi időben egyre többet foglalkozik a blog a házasság intézményével, illetve a körülötte forgó kisebb-nagyobb konfliktusokkal. Most én is egy ilyen sztorit küldök. Merthogy az axióma, hogy minden házasságban ott lapul a lehetőség arra, hogy egyetlen pillanat alatt megmérgeződjék egy hülyeség miatt az egész. Három éve vagyok házas. Gyerekünk nincs. Talán most már nem is lesz. Azelőtt úgy láttam a dolgot, mint sokan mások: mindig csak mások házassága mehet tönkre, az enyém biztos nem fog.

Aztán fél éve tudtam meg, hogy az asszonynak kb. 1 éve szeretője van és alkalmanként vele csal meg a pasi lakásán. És most jön az egyik lényeg: a szeretőt ismerem, ugyanis az egyik barátom. Valamelyik bulin ismerkedhettek meg egymással, nem tudom, ez a részlet homály. A feleségem a kis agyával azt hitte, sosem buknak le és ez így mehet majd a nyugdíjig, amikor ki kell majd vennie a műprotkóját, ha a vén trottyot orális örömökhöz juttassa? Szóval, fél éve kiderült. Meglehetősen hülye módon. Az asszony zuhanyzott a telefonjára pedig 3 sms érkezett egymás után. Biztos sürgős, hát megkukkantottam. A szám ismerős… és ez a szám elhívta őt másnap délben egy randira. Olyan időpont ez, ami tabu egy tisztes feleségnek, ugye, mert ebédet kell főznie : D Amikor a feleségem elkészült és a telefonjához ért, észrevette, hogy kinyitottam az egyik sms-t. Azt mondtam neki, hogy nem olvastam el, csak vakon megnyomtam egy gombot, mert éppen elmentem mellette. Hű, az a pillantás! Igazából itt már sugallhatta a női megérzése, hogy bukás van. Nem volt miért aggódnia, hiszen még ha el is olvastam, nem az volt benne, hogy dugás lesz másnap délben, csak annyi hogy találkozik egy olyan férfival, akit nekem nem jelent be. Semmi különös. Kicsit gondolkodtam. Attól a tértől nem messze van a haverom lakása. Nyilván oda mennek fel. Hát, dél után pár perccel elbújtam ott és meg is láttam, amint andalognak a lakására. Este szembesítettem az asszonyt, aki azonnal bevallotta a dolgot. Felhívtam a havert és tájékoztattam, hogy kereshet más lyukat. És többet nem akarom látni. Azóta megváltozott a hangulat. Én mondtam a feleségemnek, hogy megbocsátok neki és kezdjük újra. Abban a tudatban léptem bele ebbe a házasságba, hogy tudtam, minden nő érzékeny és ha betolakodnak a kis világába, akkor borul minden. Erre eddig nem került sor. Hát, most megtudtam. Ugyanis a feleségem, hideg, elutasító velem, az ágyban elhúzódik néha, amikor meg hagyja, akkor borzasztó. Olyan, mint egy színjáték, ha néha kedves, az álságos. Nem tudom, hogy most magától vagy tőlem kell hánynia. Mert nyilván az a probléma, hogy lebukott és ezzel megalázta magát előttem. Vagy ha nem ez, akkor sejtésem sincs. Többször mondtam neki, hogy megbocsátok és szeretem őt, magamhoz húzom, ajándékokat viszek neki. De úgy érzem, olyan dolog ez, amit már nem lehet visszacsinálni. Megalázva érzi magát? Miért, mit kellett volna csinálnom, hagyni tovább a kis játékukat? Ennél finomabban nem tudtam volna lerendezni, csak ha meghívom vacsorára a pasit és a desszert után lazán megkérdezem tőle: „és mondd csak, van valakid mostanában a feleségemen kívül is?” Vidéken egyébként az ilyesmiért vasvilla jár mindkét félnek. Mindennek megvan a határa még a megbocsátásnak is. Kíváncsi vagyok egy kívülálló, hogyan látja ezt és mit tennétek a helyemben. Üdv: K

 
539 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr633362591

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.11.08. 16:32:43

Egy 8 éves kapcsolat áll mögöttem a párommal. Nagyon szerettük egymást, ő volt az a férfi akivel el tudtam az életemet képzelni és most is ő az akivel le tudnám élni és el tudom képzelni, hogy együtt fogunk megöregedni. Rengeteg veszekedés van mögöttün...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

michaela77 2011.11.08. 16:00:40

@Magdi0106: sőt, igazából a férj a hibás és az ő kurva anyját, nem? Miért kellett megnézni az smst, hiszen ha nem tudunk a problémáról, akkor az igazából nem is létezik.
Magyarország, én így szeretlek.

cyd 2011.11.08. 16:03:57

@Frigyesur: Nem lesznek. Majd forgatják a szemüket a többieknek, hogy megint egy hülye, önérzetes adózó és kapsz az arcodba a sértett pedagógus hangból bőven :)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.11.08. 16:07:25

"Gyerekünk nincs."

Válj el mielőtt összejön egy a feleségednek.

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 16:09:42

@cyd: :D Mar banom, hogy megemlitettem amugy. Tok jol elvoltam az igazsag nelkul.
Nem baj, legalabb anyaztam egyet, es nem leszek egy olyan barmikor robbano bomba, mint Kytia. ;)

michaela77 2011.11.08. 16:12:27

@Kytia: elnézést, személyes érintettség okán kicsit elragad a téma:)

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.11.08. 16:20:06

A férj hazamegy a munkából, lelkesen meséli feleségének:
- Te Lujza! Ma belépet az új kolléganőnk, nagyon helyes kis fiatal csajszi és biztos tudja, hogy fradidrukker vagyok mert zöld kosztümöt és fehér blúzt viselt. Persze ez kis dolog de nekem annyira jól esett.

Másnap megint:
- Képzeld Lujza az új kolléganőnk ma egy zöld miniszoknyába jött be a céghez amihez fehér blúzt vette fel ésmááá biztosan tudja, hogy fradidrukker vagyok és ez olyan kis deolog de nekem olyan jól esett.

Harmadnap:
Na figyelj Lujza! Ez az új kolléganő egészen biztos, hogy tugggya, hogy fradidrukker vagyok, mert ma megint a zöld miniszoknyájába jött be a céghez csak ma fehér harisnyát vett fel hozzá és ez olyan kis dolog de nekem annyira jól esett.

Negyedik nap:
- Te Lujza....
- Dezső most te figyelj! Képzeld ma reggel miután te elmentél dolgozni, megjött a hűtőgép szerelő. Megszerelte a gépet, aztán feltett a konyhaasztalra és istenes megrakott...és képzeld a farka csak 5 cm-el volt hosszabb a tiédnél.
Ez olyan kis dolog denekem ANNNYIRA JÓLESETT!!!!!!!!!!!!!!

Kytia 2011.11.08. 16:20:50

@michaela77: Ó, én egyetértettem mindennel. Magdi biztos halottnak tudja tettetni magát, amikor észre kéne venni valami neki nem tetszőt, de ez nem mindenkinek megy.:)

cyd 2011.11.08. 16:20:50

@michaela77: Te vagy a feleség? És legalább eltörted K. kis kezét, hogy a telefonodhoz nyúlkál? :)

Jut eszembe. Akik itt bőszen belelátják már azt is a posztba, hogy a mandró lenézi/sajnálja a nejét, azok belegondoltak, hogy talán jogos?
Ha anyu konstatálta, hogy bukott a randis sms-sel, akkor minek ment el és nem tette át máskorra, máshova? Szóval anyu is csak egy moszat.

@Frigyesur: "Tok jol elvoltam az igazsag nelkul."
Jó is az a langyos vízben ücsörgés :P

m.gray 2011.11.08. 16:22:19

@Dövan: en nem kibaszkodtam (a fszt.-en lakom) hanem osszeszedtem, bedobtam a kocsiba (zuhogott az eso, ami feltorolte az utcat az feltorolte), mindent bedobaltam az eloszobajaba, majd bedobtam a kulcsat a kukucskalonyilason. utana vezettem 150 km-t csogazzal az M3ason viharban, uvolto zene mellett -> amikor kiszalltam a kocsibol jobban voltam :)

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 16:23:08

@cyd: Hogy ha a langyosnál rosszabb a helyzet, akkor mit mondunk: hideg vagy meleg? :P

Sierrababa 2011.11.08. 16:25:33

@michaela77: Michaela, nem mondtam, hogy CSAK a férj a hibás, de a férj IS hibás. Ahogy azt már többen leírták, a megcsalás nem az ágyban kezdődik, hanem valahol ott, hogy a feleség ráébred, hogy a férje, nem a társa, csupán egy mellette élő másnemű. Ellenállhatatlan vágyat érez arra, amire minden nő, vagyis hogy szeressék, odafigyeljenek rá, valódi figyelmet kapjon. Ezt valahol, valakitől megkapja. No innen már csupán két lépés az ágy, de az előjátéka a családi fészekben kezdődik. MINDIG. Nem csak Magyarországon, hanem a világ bármely részén. Tehát nem azon van a hangsúly, hogy férjecske tudomást szerzett a problémáról, hanem azon, hogy nem akkor tette, amikor asszonyka először elhanyagoltnak érezte magát.

SciNu 2011.11.08. 16:27:39

@Magdi0106: LOL! Elhetne boldogan közben asszonkát dugja a haver csak ő ne tudjon róla. Ez ám a boldogság.

Kyria 2011.11.08. 16:28:56

Az első gondolat ami eszembe jutott - a döbbeneten túl -, hogy milyen szerencséje van a Te feleségednek, hogy Neki nem ugyanazt mondtad, mint a "barátodnak" (mármint, hogy nem akarod többet látni).
Női szemmel nézve a történetet, egyrészt szerintem is az a baj, amit feltételezel: megalázó részére, hogy kiderült. A másik - és ez szerintem a legfontosabb része az egésznek: vajon Ő szeret még Téged? Mert ha ilyen hosszú ideje csal, erős kétségeim vannak (bár lehet, hogy én vagyok naív).
Én azt javasolnám, üljetek le megbeszélni: nyíltan és őszintén tedd fel a kérdéseket, mi vezetett idáig, mi az ami hiányzott/hiányzik a házasságotokból, illetve, hogy akarja-e folytatni, vagy mindkettőtöknek jobb lesz a továbbiakban külön utakon? Lehet, hogy fájdalmas lesz ennek a beszélgetésnek a vége, de szerintem nem érdemes halogatni.

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 16:29:01

@Magdi0106: A zasszonykanak van szaja, ha nem jelezte, hogy gaz van, akkor az kinek a hibaja. Szimplan gerinctelen a csalo, nem kell ezt tulbonyolitani. Akkora hulyeseg a megcsalt felre kenni. A megcsalashoz lehet, hogy 2 ember kapcsolata vezetett, de a megcsalasert csakis egy ember felelos. Ez ilyen ecceru.

michaela77 2011.11.08. 16:30:13

@cyd: én. Mondtam is K.-nak, hogy rohaggyon meg, mer ha nem nézi meg az smst, most nincs ez az egész helyzet. És ezért nekem nincs lelkiismeret furdalásom, mert ő a hibás.

@Magdi0106: és ha teszem azt a férjnek az a bűne, hogy nem vette észre, amikor az asszonyka elhanyagoltnak érezte magát, vagy ő úgy érezte mindent megtesz és mégsem, akkor megérdemli, hogy megcsalják? Akkor nem nézheti meg azt a rohadt telefont, hogy ne vágják át tovább az agyát? Értem.
Úgy látom te az egyik oldalon voltál már, én meg a másikon.

michaela77 2011.11.08. 16:30:47

@Frigyesur: köszönöm, én nem tudtam ezt illlyyy szépen megfogalmazni:)

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 16:34:30

@michaela77: Aaa, igazan nincs mit :D Vesszoparipam. Az egyik. :)

m.gray 2011.11.08. 16:34:49

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: valami valogatas, Kosheen, Guano Apes, Placebo... nem is ez a lenyeg, hanem az, hogy ugy hallgattam, hogy semmi nem hallatszott a kulvilagbol, a kocsi hangja sem :). tudom, hogy szuicid elmebeteg dolog, de tenyleg sokkal jobban lettem utana (hat meg az ezt koveto 3 napos jeger-partitol)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.08. 16:39:01

Annó az én csalfa nejem is egy SMS-en bukott meg. Mekkora gáz ez már. :-D Onnantól kell nagyon észnél lenni.

Haloperidol 2011.11.08. 16:40:27

nabazmeg, megmondom, miert huzodik el toled a feleseged. Mert toketlen vagy, nem tud mar becsulni, felnezni rad, konnyen lehet h ezert is csalt meg.
Ez a szituacio neked, a megcsalt ferjnek kurvara megalazo es nem az assonynak. Ha egyszer lebuktatod akkor megmondod neki, h leisutfelisut, takarodjon a lakasodbol (vagy te takarodsz az ovebol) es beadod a valopert. Ha utana O AKAR BEKULNI, es konyorog a bocsanatodert, az mas, akkor megfontolando a szitu.
Ajandekokat viszel neki, bameg, ez SZANALMAS.
Egyebkent van gusztusod meg ezekutan lefekudni a hulye kurvaval, hogy megcsalt? Jezus, te tenyleg nem vagy ferfi. En azt mondom, allj a sarkedra, es rugd ki a not, surgossen keress magadnak masikat, mert ez igy nagyon nem OK.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.11.08. 16:48:56

@SciNuBob -I hear you, mon!-: van ennél még nagyobb boldogság:ha megszületik a gyerek.:D Legfeljebb soha ki sem derül, hogy nem aputól van, vagy csak akkor,ha anyu le akar tiplizni (lásd pl Tasnádi Judit), netán kórházba kerül a gyerkő és kiderül,nem lehet apuci az apa.A gyerekek 20-25%-a nem a férjtől,állandó partnertől van.

SciNu 2011.11.08. 16:55:14

@Buci-Bigyo:
Kedves Péter!
Örömmel értesítelek, hogy szerelmünk gyümölcse, a kis Péter, megszületett. Sajnos anyatejem nem lévén szoptató-dajkát kellett alkalmaznom. Ő kubai származású, így a tejétől gyermekünk bőre szinte teljesen fekete lett. Erről ugyebár én abszolúte nem tehetek...
A te szerető Anitád

Drága édesanyám!
Az imént vettem kézhez Anita levelét, melyben értesít, hogy kisfiúnk született. Mivel nincs elég anyateje dajka segítségére szorul, aki színes bőrű, és a tejétől kis unokád bőre is csaknem fekete lett, amiről persze az én drágám egyáltalán nem tehet. Remélem te is együtt örülsz velünk.
Ölel fiad, Péter

Édes fiam!
A te születésedkor én pontosan ugyanúgy jártam, mint most a te Anitád. Elapadt a tejem, ezért téged tehéntejjel kellett tápláljalak. Valószínűleg ettől lettél te ekkora marha... Amiről persze én egyáltalán nem tehetek.
Csókol Anyád

Sierrababa 2011.11.08. 17:03:11

@Frigyesur: A megcsaláshoz 2 ember kapcsolata vezetett, de csak az egyik tette meg. Igaz. De ettől még a férjnek legalább akkora felelőssége van benne. Szerintem.
@michaela77: Szerintem legalább akkora bűn elhanyagolni egy nőt, mint megcsalni egy másik embert. De ez csak az én véleményem, azután, hogy végigasszisztáltam a legjobb barátnőm boldog egy évét, majd a 3 éves szenvedését az üzleti utaktól, végig nem hallgatástól, stb-től, egészen addig, amíg a sokszoros "majd holnap beszélgetés"-ből az lett, hogy a leány felállt, fogta a két gyerekét, és búcsúlevelet hagyva lelépett. Ja, a férjének KÉT HÉTTEL később jutott eszébe keresni a családját!!!
Tudtommal nem jártam egyik oldalon sem 15 év házasság után, de ha huzamosan elhanyagolnám a férjemet, nem lepődnék meg komolyabban, ha megcsalna. Értem ezalatt a lelki, vagy fizikai elhanyagolást egyaránt. És nem azt mondanám neki utána, hogy megbocsátok drágám, hanem:
1. Mi az, amit ő megad, és én nem?
2. Eldönteném, hogy meg akarom-e neki adni azt, amit hiányol, ha nem, akkor meg elválnék tőle.
De emellett...NEM, nincs joga belenéznie a telefonomba, sem az e-mailembe, mert az az én magánszférám, amihez SENKINEK, még neki sincs köze. Ha megkérné, nyugodt szívvel mutatnám, de ez egy másik dolog.

Αphelion 2011.11.08. 17:06:31

@michaela77: Maganszemelynek tudja az apeh hogy hol van bankszamlaja? Mert ugye csak arrol inkasszozhat amirol tud. :)

SciNu 2011.11.08. 17:16:46

@Magdi0106: Néma gyereknek anyja sem érti a szavát. SZÓLNI kell, ha nem akar érteni vagy meg sem hallgat akkor lelépni mert ha szar akkor minek marad benne? Nem pedig csak úgy megcsalni.

Sierrababa 2011.11.08. 17:19:03

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Naná, hogy szólni kell...a szólást meg meghallani, felfogni, megérteni. Ez néha sokkal bonyolultabb, mint szólni.
Egyébként meg...ha a posztoló megnézte az sms-t, valahogy sejthette, hogy nem stimmelnek a dolgok...

Richard Brinsley 2011.11.08. 17:42:50

He-he.. :)
Nem olvastam el az egészet, de a férfi túl gyenge és naiv. A nő újra megcsalja majd, hazudik..stb.
Ha ez velem történik az asszony kapna karácsonyra tőlem egy pápa körtéjét :D Tekergetném benne kicsit..:))
Aki nem tudná..
extremcafe.hu/a-fajdalom-gyumolcse/

(O_O) (törölt) 2011.11.08. 17:43:29

Na WOW!!!! Nekem ilyen ferfi kell!!!! Honnan vagy? mi a neved? :-D
Hihetetlen hogy leteznek meg ilyen pasik. Tuti mindenki porig alazott,hogy mekkora Luzer vagy,de szerintem nem vagy az :-).Hihetetlen ahogy lekezelted a dolgot,keves ember hajlando a hazassagaert kuzdeni es ennel kevesebb ok miatt is hajlandoak valni.Pl ha szerencsetlen ferj nem viszi ki a szemetet... Le a kalappal elotted. A feleseged meg hulye! Bocsi,de ez az igazsag.Amugy nem sertve erzi magat,hanem gyava,hogy kimondja o igenis a masikat jobban szerette es el akar teged hagyni. Amugy miert is gyava? Tied a lakas? Te penzeled? Vagy mi az ami miatt nem mer elhagyni? Sajnalom,hogy ilyen not sikerult elvenned...

(O_O) (törölt) 2011.11.08. 17:46:19

Ja meg meg annyit,hogy nem a ferj volt resen,hanem a haver. :-D.

BKV reszelő 2011.11.08. 18:50:30

Ez veszett fejsze nyele. A bizalom olyan dolog, hogy ha elveszted, soha nem nyered vissza...ha akarod, akkor sem. Mamár hajigáld ki a tangájával egy cora-s szatyorban és keress egy rendes nőt!

JOKKA21 2011.11.08. 19:22:52

Mocskok a nők, hogy haverral csalnak meg.Postás már nem jó nekik..Aljas az összes nőnemű lény.

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 20:00:52

@Magdi0106: Szerinted ugy megis mit jelent a felelosseg szo? Mert aszem egesz mast ertunk alatta. En az aldozatokat nem tartom felelosnek, mert mereszeltek aldozatok lenni. A genyak.

Kisruszki 2011.11.08. 20:04:08

Ki kell rakni a szűrét, ez egyértelmű. Keresni egy másikat. Ez a bizalomvonat már elment, nem igazán van mire építeni a továbbiakban. Az más, hogy mindennek vannak előjelei. Javaslom Ruth Minshull Érzelmek c. könyvét, ha az ott leírtakat el kezded használni nem lesz többet nő aki bepalizna.

#szájbergyerek# 2011.11.08. 20:07:01

Kedves K!

Ha vasvilla nem is jár de legalább az asszony megbocsátás helyett ugyan azt kapta volna mint a haver...

Előbb vagy utóbb oda fogtok jutni...

Ha van egy csepp eszed, akkor nem várod meg, amíg terhes lesz és te sem csinálsz neki gyereket!

Dr. Jula Watson 2011.11.08. 20:29:03

Nem, a megcsalásért a megcsalt fél nem felelős. Az csakis és kizárólag az elkövető döntése. A megcsalt lehet felelős a megromlott viszonyért, az elhidegülésért, a nem működő kapcsolatért, de a másik sunyiságáért, hazugságáért nem. Az már csakis azon az egy emberen múlik.

Ha valami nem jó, akkor ki kell nyitni a pici szánk, és kommunikálni, vagy ha ehhez nincs kedvünk, hát cselekedni, és lelépni.

Father Justice (törölt) 2011.11.08. 20:31:54

"Szerintem legalább akkora bűn elhanyagolni egy nőt, mint megcsalni egy másik embert."

Ezt már szeretem! Szarkenegetés a legfölsőbb szinteken! :)

Az már csak hab a tortán, hogy az "elhanyagolás" enyhénszólva kibaszottul szubjektív ügy (bármelyik nő érezheti és nevezheti magát annak, akkor is, ha gyakorlatilag a seggét is kinyalják), míg a félrekúrás igencsak konkrét történés: időközönként külsősök is inzertálgatják a falloszukat a hölgy vaginájába.

Teccikérteni?

Dr. Jula Watson 2011.11.08. 20:36:59

@Father Justice: én is úgy érzem, mindez csak a felelősség áthárítása a másikra.

Sierrababa 2011.11.08. 20:42:17

@Frigyesur: A felelősség szó számomra azt jelenti Frigyesúr, hogy bevállalom amit csinálok, akkor is, ha annak következménye van. Ám a leírt eset valahogy...szóval olyan fura nekem. A posztoló hímnemű ennél bénábban nem kezelhette volna a dolgot. Áldozat? Igen. (bizonyos szempontból). Felelős? Az ágybabújásért nyilván nem (legalábbis közvetve), a szar kapcsolatért viszont igen. Ahogy meg kezelte a helyzetet, az egyszerűen röhejes! Vajh megkérdezte a nőt, hogy MIÉRT csinálta? Megkérdezte, hogy milyen folytatást akar??? Menne, vagy maradna? Megkérdezte?
Értsétek már meg, NEM azt mondom, hogy rendjén van az, ha az ember megcsalja a párját! Nincs rendjén. Amit megkérdőjelezek, hogy a posztoló helyesen kezelte-e az egész ügyletet, megfelelően definiálta-e a házasság fogalmát! Tehát ugyebár a házasságnak NEM az az egyetlen "aranyszabálya", hogy nem csaljuk meg a másikat, hanem ezen kívül egy sor másik. Ezekről NEM szólt a fáma. Hallottuk az egyik oldalt, ahol a megcsalt fél siránkozik és töketlenkedik. Halljuk a feleséget is!

cyd 2011.11.08. 20:49:42

@Father Justice: Höhö! Ezt fel kell írni! Egyetértek veled.

Frigyesur (törölt) 2011.11.08. 21:00:29

@Magdi0106: Nem szamit, hogy a feleseg mit sirankozna. Ha elegedetlen vagyok egy szolgaltatas minosegevel, akkor reklamalok, nem szetverem a berendezest.
Innentol kezdve pont nem a felelosseg vallalase, hogy masra mutogatok, hogy 'de hat o meg ezt csinalta'.
Ha a feleseg elhagyta volna, meg talan meg is ertenem, de igy csak egy ocska kis lotyonak tartom. Hm, varjunk, ezt ki szoktam csillagozni ***** *** *****-nak tartom :)))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.08. 21:01:28

@Magdi0106: "Vajh megkérdezte a nőt, hogy MIÉRT csinálta? Megkérdezte, hogy milyen folytatást akar??? Menne, vagy maradna? Megkérdezte?"

Tudod, lehet faszság amit írok, de bármi lehet...
Lehet, h a faszi jól elverte az asszonyt (amit itt sokan hiányoltak). Lehet azért nem megy el a nő, mert meg lett fenyegetve...

Az agresszív pasikra néha rájön a roham, üt-vág... A nyugis időben jöhet a kedveskedés, nyali-fali, ajándékok...

Kurvára nem tudjuk mi van. Annyit tudunk, amennyit a faszi el akart nekünk mondani.

De legyen h nem ez van...
Akkor meg a nőnek nincs szája? Ha nem kérdezik, nem tudja megmondani, h mi, miért, hogyan?

Nem tudunk semmit. Felesleges védeni itt bárkit is.

Father Justice (törölt) 2011.11.08. 21:05:27

@Magdi0106: A szar kapcsolatért mindkét fél felelős, így a nő csak az alábbi két korrekt megoldásból válaszhatott volna, ha úgy érezte, valami nem kerek odahaza:

1) Ha úgy érezte, végérvényesen elromlott valami, válás, aztán új párkapcsolat valaki mással.
2) Leülni beszélgetni a posztíróval, hogy mit hiányol a házasságukból és erre miért csak ennyi idő után jött rá.

Nem nehéz kitalálni, hogy miért nem ezek valamelyikére került sor: tökéletesen megfelelt neki a "Béta Béla eltart, Alfa Alfonz sunáz" konstrukció. Innentől kezdve kit érdekel, menne vagy maradna? Ha károsodás nélkül mehetne, már rég elment volna, maradni viszont akkor lenne igazán tuti, ha büntetlenül kúrogathatna másokkal is. A jelek szerint erre már nincs sok esély, ezért viselkedik már úgy, ahogy.

Kifordítom, befordítom: bunda marad a bunda.

Kisruszki 2011.11.08. 21:21:39

1. A levél stílusa sok mindent elárul, nem úgy tűnik, hogy egy agresszív, idegbeteg ember az írója.
2. Itt a miértek már nem számítanak. Utólag már kurva könnyű okosnak lenni.
3. Inkább azt kéne megkérdezni, hogy mi okozta a kommunikáció teljes hiányát mindkét fél részéről. Ez itt a legnagyobb probléma és minden emberi kapcsolatban, nem kérdezünk, nem merünk kérdezni, nem akarunk beszélni, egy idő után azt hisszük minden úgy jó, ahogy.
4. Egy ilyen szituációban miért nem tűnt fel ez az egész az emberünknek, mert vannak árulkodó jelek és úgynevezett szivárgások.
5. Miért nem volt annyi gerinc a hölgyeményben, hogy odaálljon a férje elé és azt mondja mától más kúrogat (elég nagy valószínűséggel az anyagi háttér)
6. Hogy a retekbe tud bebújni úgy mellé az ágyba, hogy egy évig más kúrta a csajt? Gyengeségre vall.
7. Mindenki osztja itt az észt, de ha Te lennél adott szituban, benned lenne annyi gerinc, hogy odaállsz a párod elé és közlöd a tényeket. Nagy valószínűséggel nem. Ezért van az, hogy csak hosszú idő után derülnek ezek ki, amikor már nem bírja magában tartani vagy lebukott.

Kytia 2011.11.08. 21:46:27

Na mi van, most már ott tartunk, hogy a szemét, aljas férj lökte a szerető karjaiba az asszonyt? Mi jön még, neki kell majd bocsánatot kérnie? Szerintem kérjen mindjárt a havertól is bocsánatot, szegény, egy elhanyagolt, kiéheztetett nőt kellett, hogy szórakoztasson majd' egy évig. Helyében pénzt is kérnék.:)

Hurri Kán 2011.11.08. 21:48:15

@Kytia:
Ehhez elébb látni kéne azt az asszonyt.

Sierrababa 2011.11.08. 22:12:06

@Picicsibe: Persze, felesleges. Csak attól nyílt ki a bicska a zsebemben, hogy itt oly sokan sajnálgatják szegény felszarvazott férjet, holott, korántsem biztos, hogy ő nem dugogatja már a szomszédasszonyt, csak még nem bukott le.
Meg ugye...ennél bénábbat én még sose hallottam, hogy "megbocsátok", azt meglepődök, ha az asszony mégse akarja...JAJJ.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.08. 22:12:46

@Kisruszki: Ha szeretem/szerettem és tisztelem, van bennem annyi gerinc, h megmondom... Még az előtt, h megcsalom. (és ezt most nem megtippeltem)

Szóval, embere válogatja...

Kisruszki 2011.11.08. 22:25:28

Picicsibe

Ebbe már nem akartam belemenni. Jó h. te így állsz a dolgokhoz. Ellenben én tartom magam ahhoz, h. kevesen állnának oda a másik elé bármennyire is szeretik, és ez sem tippelés. Bármekkora szerelem lehet, hogy ha az a két ember nincs egy hullámhosszon, nincs meg a kellő kommunikáció, és egyáltalán ténylegesen tisztában vannak az érzelmeikkel, amit át is tudnak adni vagy adott esetben el tudnak mondani a másik félnek. Egy kapcsolatban mindkét félnek kb. ugyanannyit kell beletennie, persze az egyik mindig többet fog, de ha ezek az arányok felborulnak akkor cseszhetik.

(O_O) (törölt) 2011.11.08. 22:53:53

@Father Justice: @Dr. Jula Watson: father be kell ismernem most egyetertek veled :-), egyetertek a kommentetekkel. Nem mintha ez titeket annyira erdekelne :-DD.
@Picicsibe: olyan jo beledkotni :-)
"Ha szeretem/szerettem és tisztelem, van bennem annyi gerinc, h megmondom... Még az előtt, h megcsalom"
Tehat a kovetkezo jelenetet kepzeljuk el:
Te Joska en szeretlek/szerettelek es meg mindig tisztellek ezert en most megyek es jol megcsallak a legjobb haveroddal Pistivel.
Igy kellett volna tortennie igaz?
:-DD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.08. 22:58:48

@( o_o ): Nem pont...
Így:
"Józska, szeretlek, de már nem vagyok szerelmes beléd. Jobban tisztellek annál, h megcsaljalak, de őszinte leszek, valaki mást szeretek..."

Hatásos, ha sír a nő... ;))

Kisruszki 2011.11.08. 23:05:49

@Picicsibe: látom valaki bilibe lógatja a kezét :-P, szerintem nyugodtan rendezhetünk egy közvélemény kutatást hányan jártak el eszerint :-) meglepődnék ha 100 emberből max. 5 beismerné

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.08. 23:08:29

@Kisruszki: Akkor én benne vagyok a max. 5-ben. Nekem ez a természetes. Nehéz megértenem, ha valaki inkább átbasz, hazudik, stb. :)

Kisruszki 2011.11.08. 23:14:24

@Picicsibe: a max 5-ben én is, mert nekem meg sokkal könnyebb azt mondani, hogy nem megy, mint hónapokig hazudozni, de igen a nagy többségnek meg sokkal könnyebb hazudni, nem vagyunk egyformák

mütyür 2011.11.08. 23:27:49

na lemaradtam pár munkaóráról, foglaljátok össze, kérlek:)

Col77 2011.11.09. 03:05:37

Hát ehhez hozzá kell szóljak, hogy egy teljesen más szemszögből is láttassam a dolgokat :))

Itt annyian írják hogy micsoda lúzer a posztoló amiért nem csapott szét a felesége és a szerető között, mert ugye ez lenne az elvárható megoldás. Mi, férfiak így szocializálódtunk, ilyenkor kötelező kiborulni és heves módon kifejezni nemtetszésünket.

Én azon a véleményen vagyok hogy amennyiben a nőnek szüksége van külső szexuális ingerekre, alkalmanként kielégítenie a kiváncsiságát, lefeküdni egy helyes fiúval, csak pusztán az élvezet kedvéért, akkor tehesse meg. Tudom, ez most nagyon meglepőnek tűnhet sokak számára, de nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel, sőt, csodálkozom hogy az eddigi több mint 500 hozzászólásban senki nem vállalta fel, hogy akár izgatja is a gondolat hogy ilyen mértékű szexuális szabadságot biztosítson a párjának.

Én mindezt ráadásul úgy is el tudom képzelni, hogy én közben teljesen hűséges vagyok az illető nőhöz, bár gondolom a legtöbben ilyenkor a teljesen nyitott házasságra gondolnak. Férfiként is furcsa nekem az, hogyan alakult úgy a világ, hogy ha egy férfi rendszeresen csalja a feleségét, az nem hogy bocsánatos bűn a társadalmunkban, hanem ezzel barátai irigylésére is számot tarthat a tilosban járó férfi, miközben ha egy nő csalja meg férjét, azt teljesen elítéli a többség, k----nak titulálva az illetőt.

Engem vonzana az ha egy szenvedélyes, csinos feleségem lenne, aki olyannyira nem bírna magával, hogy alkalmanként mással is lefeküdne, akár a tudtommal és jóváhagyásommal is. Felemelő lehet egy nőnek az, hogy nem kell hazudoznia, sztorikat kitalálnia, hanem végre felnőtt módon nevén nevezhetnénk a dolgot és tudná hogy ezzel nem veszélyezteti a házasságát, csak szexuális kiváncsiságát elégíti ki, miközben a férje hátországként a meleg otthonban várja őt haza.

mit fogok én ezért most kapni itt..... :) de azért gondolkodjatok el ezen

Col77 2011.11.09. 03:10:34

@( o_o ): Igen, ez pont jó is lenne, valszeg a Hölgy lepődne meg legjobban ha a férje ilyenkor azt válaszolná neki: Megértem, Drágám, hogy alkalmanként változatosságra vágysz, hiszen évek óta csak velem voltál. Emberi dolog, ne stresszeld magad ezen. Érezd jól magad! :)))

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.09. 05:35:20

A poszt írója szerelmes még a hölgybe. Leírásában néhol gyűlöletet látok. Ez is egy nagyfokú érzelem.
Az másik dolog, hogy el lett hanyagolva a nő, és azért lépett félre. Engedni kell, hagy menjen. Semmi keresni valója nem lenne már a posztíró mellett.
Soha nem lesz már egészséges az a kapcsolat, mindig fel lesz emlegetve ez a bukás, amíg élnek. Jobb előbb szakítani, mint később, sok időt elpocsékolni a rövid életből.

meszi 2011.11.09. 07:27:15

csak idióták meg a randák házasodnak

Vad.Korte (törölt) 2011.11.09. 07:39:30

@Col77: Ez is egy felfogás. Szabadságot adni a másiknak, ezáltal én is szabad leszek. Csakhogy a mi társadalmunk nem ilyen. Nem. Mindenki elsp, legjobb, igazi és egyetlen akar lenni. Akár erőszak árán is. Tülekedünka a piros lámpánál, az ingyen csipsznél, és a punciknál, farkaknál is -- már elnézést a párhuzamért.

Sokminden kell meglegyen egy férfiban, nőben ahhoz, hogy ilyen szabadságot engedhessen meg magának. Pl. önbizalom, hogy igen, vagyok olyan jó, hogy velem akarjon élni, akkor is, ha ez nem erőszakra történik, hanem az ő saját választásából. Kell hozzá annak belátása és beismerése, hogy nem lehet meg egy emberben minden, és hogy egy ember harmonikus működéséhez olyasmi is kellhet, ami bennem nincs meg. Azt is tudni kell, hogy mindenkinek kell hogy megyen magánélete, ami egyszemélyes, nem kétszemélyes. Satöbbi.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 08:13:09

@Col77: Nekem furcsa ez a felfogás... De tudom, h létezik nyitott kapcsolat. Én nem lennék képes se megtenni, se elfogadni, h a férjem mással is van.
Lehet, h vannak párok, akiknél ez tényleg jól működik, és senki részéről nincs egy csöppnyi féltékenység sem. De szerintem ez baromi ritka lehet.
Nem is működünk egyformán. Látok egy jó pasit az utcán, azt gondolom:"hmm". És ennyi. Baromira nem érzem azt, h szeretném, h megdugjon, mivel azt se tudom ki ő, mi ő.
A pasiknak elég csupán a külső, és nyilván vannak nők, akiknek szintén (azt hiszem rájuk mondják a pasik, h ribanc). De vannak, akiknek érzelem nélkül nem megy. Asszem én ilyen vagyok. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 08:18:18

@Col77: Szerelmes voltál e már? :)
Mert amíg csak dugod a nőket, lehet így gondolod. De ha szerelmes leszel, úgy igazán... Akkor is bárkinek kölcsönadod a nőt, h telepumpálja gecivel?

Inkább, törekednél arra, h olyan kibaszottjó legyél, h soha ne akarjon más! Persze, úgy lehet elvárja, h te is csak őt...

Hajj, furcsa ez a világ! :)

Kytia 2011.11.09. 10:10:48

@Col77: Nem tervezel mostanában nősülést?:)))

Az az igazság, hogy nemcsak szexuálisan tud hűtlen lenni az ember, hanem érzelmileg is és persze, könnyű azt mondani, hogy csak megyek és kielégítem a szexuális kíváncsiságomat, miközben már rég beleszerettem a másikba.
A posztoló felesége is jobban szerette szerintem a szeretőt, mint a posztolót, ez látszik a mostani viselkedéséből. És ezzel mit kezdenél?

Col77 2011.11.09. 10:26:03

@Picicsibe: Igen, voltam már szerelmes, természetesen.

Elmondom hogy él ez az én fejemben: Adott egy nő, akit imádok, szerelmes vagyok belé, aki mondjuk feltűnően csinos, szenvedélyes, sugárzóan szexi teremtés. Folyton érzem, hogy más férfiak is kívánják. Ez persze jól esik hogy nem csak nekem tetszik. Ha viszont azt érzem, hogy mondjuk van egy munkatársa vagy végülis bármilyen férfi, akire nagyon vágyna szexuálisan, akkor valahogy nem szeretném azt érezni, hogy csak ilyen társadalmi elvárások, kulturális beidegződések miatt marad ki egy esetlegesen fergeteges szexuális élményből. Legközelebbi párkapcsolatomban ezt egy idő után el is fogom mondani a páromnak, hogy lásson tisztán: Ha alkalmanként van valaki akiről álmodozik, akkor nyugodtan megteheti, flörtölhet, lefeküdhet vele. Nem kell lelkiismeret furdalással küzdenie, hazudoznia, vergődnie az érzései közt, hogy közben engem szeret, nem akar elhagyni, de kipróbálná időnként a másikat.

Mivel tudom hogy az emberek többsége, így a nők többsége sem tudja elfogadni hogy a párja nem hűséges, ezért azt is vállalnám, hogy én teljesen hűséges vagyok hozzá eközben. Amikor viszont valóban megtörténne a dolog, mondjuk tudnám hogy péntek este azért csinosítja ki magát mert egy másik férfihez készül felmenni, az biztosan igen kemény lenne lelkileg. Mégis úgy érzem, talán még jobban szeretne amiatt hogy ilyen szintű szabadságot élhet meg kapcsolaton belül is velem, amit természetesen a férfiak 90%-ával nem tehetne meg.

Most lehet azt mondani hogy akkor én egy papucs vagyok, nevezhetjük akárhogy, de nekem tetszik ez a gondolat, hogy egy gyönyörű, szenvedélyes nőt nem korlátozok be, nem fosztom meg olyan élményektől amikre vágyik, csak azért mert az nálunk nem elfogadott...

Tehát igen, ha szerelmes vagyok, akkor is "kölcsönadom", de nem a másik férfi vágyai miatt, hanem a párom vágyai miatt. Az magában nem hat meg, hogy mennyien vágynak rá. Csak akkor teszi meg, ha olyan az illető, akire ő is nagyon vágyik.

Kytia 2011.11.09. 10:41:04

@Col77: De honnan tudod, hogy nem hagy el a másikért, akiről álmodozik? A hűség olyan, hogy az ember bevállalja egy olyanért, akibe őrülten szerelmes. Azt gondolod, óriási előny a többi férfival szemben, hogy te ezt engednéd, ők meg nem, de nem az. Nem emiatt fog téged választani egy sokaknak nagyon tetsző, gyönyörű nő.

Col77 2011.11.09. 10:59:33

@Kytia: Hmmmmm. Igen, az hogy esetleg elhagy, benne van a pakliban. Viszont ez akkor is benne van ha nem engedem meg, és titokban teszi meg ezt valakivel, ahogy a nők többsége megteszi. Persze biztosan nehezebben veszi rá magát, ha tudja hogy ettől borulhat otthon minden, tehát igazad van abban, hogy így sokkal nagyobb a veszélye annak hogy beleszeret valakibe a végén és a nagy szabadságot biztosító férfi helyett az újdonságot választja állandóra.

Mégis úgy érzem, ha egyébként nagyon jó a kapcsolata velem, akkor nem hagyna el. Pláne így hogy szexuális értelemben szabadon kalandozhat, így sosem érezné unalmasnak az életét, sőt az is lehet hogy neki is bizsergetően jó érzés lenne ez, hogy megteheti.

Kytia 2011.11.09. 11:08:06

@Col77: "így sosem érezné unalmasnak az életét"

Ez sem biztos. Nem minden a szexuális szabadság. Pl ha nem vagytok annyira egy hullámhosszon, a másikkal jobbakat dumál, akkor inkább őhozzá menne, mert ott jobban érzi magát. Én a legnagyobbakat szingliként szoktam unatkozni, pedig akkor elvileg azzal szexelek, akivel akarok. És ha kapcsolatban élek, akkor nem akarom, hogy olyan legyen, mintha szingli lennék. Azt akarom, hogy olyan legyen, mintha kapcsolatban élnék. A kötöttség is kell, nemcsak a szabadság. De nem mondom, hogy nem működhet az általad kitalált rendszer, csak azt mondom, ugyanúgy nem biztosíték semmire, mint bármelyik másik rendszer. Nem nagyobb a valószínűsége, hogy tartósabb ez egy normál kapcsolatnál, csak pont ugyanakkora. Egyféle problémát talán kiküszöbölsz vele és néhány másikat generálsz. Eredmény: ugyanúgy semmi garancia.

Vad.Korte (törölt) 2011.11.09. 11:12:12

@Picicsibe: Furcsa világ, igen. A szerelem összemosódik a birtoklással, önzéssel, elvárásokkal. Ezektől kéne megszabadulni.

Az arab világban, a durvább helyeken csak lefátyolozva mehet ki a nő az utcára, nem szólhat férfihoz, nem érhet hozzá. Ott ez az "igazán szerelem".

Vad.Korte (törölt) 2011.11.09. 11:13:41

@Kytia: Honnan tudom, hogy nem hagy el? És aki az itteni normák szerint félti a nőjét, az honnan tudja? Sehonnan. Nem amiatt hagy el, mert elengedem, hanem mert menni akar. Nem amiatt marad velem, mert bezárom, hanem mert velem jó. Hmm?

Kytia 2011.11.09. 11:31:45

@Vad.Korte: Ugyanerről beszélek, drága. De Col77 kommentjéből nekem az jött le, hogy azt gondolja, ez a jó fegyver a nőkért folytatott harcban más férfiakkal szemben.

"Mégis úgy érzem, talán még jobban szeretne amiatt hogy ilyen szintű szabadságot élhet meg kapcsolaton belül is velem, amit természetesen a férfiak 90%-ával nem tehetne meg."

Hmm?

Col77 2011.11.09. 11:39:51

@Vad.Korte: @Kytia:

Nem az az elsődlegesen fontos hogy jó fegyver-e vagy sem, nem háborúként élem meg a kapcsolataimat :)))

Egyszerűen rájöttem pár éve, hogy én kimondottan szeretem ha egy szenvedélyes, csini nő nagyon sok mindent megenged magának velem szemben. Nem tudom pontosan mitől alakult ez így, bár van egy sejtésem, de a lényeg az, hogy kedvelem azt ha az a nő aki egyébként szeret, érzem hogy imád velem lenni, megtehet velem ilyesmit is. Valahogy tetszik az ha látom ahogy csillog a szeme a határtalan lehetőségek gondolatától is. Nem szeretem kalitkába zárni, birtokolni a nőket.

Valahogy úgy él ez bennem, hogy ha beleszerettem egy szenvedélyes, kissé talán vad, fantáziadús nőbe, akkor pont ezen tulajdonságait, lényének ezt a számomra vonzó részét korlátoznám be azzal hogy feltétlen hűséget várok el tőle. Ráadásul az pláne vonz, ha pimasz módon eközben ő feltétlen hűséget vár el tőlem. Tudom, nem szokványos a gondolkodásmódom, de én tényleg így működöm.

Viszont mindezt szeretném ha diszkréten tenné, valszeg rajtam röhögne a baráti kör ha látnák hogy az imádott barátnőm fűvel-fával megcsal:) Ezt nem tudnák megemészteni...

Kytia 2011.11.09. 11:54:16

@Col77: Ja, így már értem. Azt hittem, csak kompromisszum, hogy így tartsd meg. Hűségessel szóba sem állnál, mi?:))

Col77 2011.11.09. 12:02:54

@Kytia: Dehogynem:) Sőt, valahol talán azt szeretném hogy általában legyen hűséges, és csak akkor használja ki ezt a kivételes lehetőséget, ha tényleg nagyon megdobogtatja a kis szívét valaki:) Akkor viszont tudja, megteheti, nem kell dugdosnia a telefonját, kitalálnia valamit hogy barátnőkkel tölti az estét, stresszelni, hazudozni. Hanem csak tisztán elém áll: Drágám, ma este ha lehet menj át vmelyik barátodhoz, vagy menjetek el sörözni, bulizni egyet, majd küldök egy sms-t ha hazajöhetsz:)

SzJ1982 2011.11.09. 12:11:37

@Picicsibe: Ebből a szempontból tökéletesen indifferens, hogy mit gondolok a fordítottjáról, mert itt egy konkrét esetről volt szó, amihez hozzászóltam. Leszarom a fordítottját, mert nem arról van szó. Úgyhogy ezzel a kötözködéssel nemigen tudok mit kezdeni. Tekintve, hogy én mindent megkapok, sőt, még többet is, mint érdemelnék, a magasságosnak hála, eszembe sem jut máson gondolkodni. Ha egy férfi úgy gondolkodik, ahogy te írtad, azt döntsd el te, minek nevezed. Ha egy nő így gondolkodik, akkor igen, az "ribanc, kurva, lotyó, felpofozandó szemét".

Kytia 2011.11.09. 13:13:02

@Col77: Akkor igazából arról szól a dolog, hogy jobb tudni, mint nem tudni, ha már? Ezzel egyetértek. De azért azt megkérdezném, hogy ezt a dolgot kipróbáltad már, vagy még csak elmélet? Mert lehet, hogy az a pár óra, amíg életed párja mással hentereg, a leghosszabb pár óra lesz a világon.:)

Col77 2011.11.09. 13:39:14

@Kytia: Nem próbáltam még ki élőben, de annyiszor elképzeltem, hogy eldöntöttem magamban: ha ezt az ajtót kinyitom egy nő előtt, és úgy dönt hogy belép rajta, akkor nem tehetem meg azt hogy utólag visszakozok, csak mert jobban fáj mint gondoltam:)

Pandora szelencéje:) Ha elkezdtük, akkor így fognak menni a dolgok. Ha lesz ilyen, arról lehet beszámolok majd egy külön blogbejegyzésben:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 14:15:10

@Col77: Nekem ez elég elképzelhetetlen a saját életemben. 
Az írásodból nekem úgy tűnik, h te is még csak elméletben "élted ezt át". Ettől függetlenül nem tartom elképzelhetetlennek, h tudnál így élni, de a hideg kiráz ettől. :)
Nem tartom magam prűdnek, úgy gondolom a szexbe nagyon sok minden belefér, a lényeg, h mindkét félnek maradéktalanul jó legyen. Olvastam erről több helyen már, a felmérések szerint az egyik fél szinte mindig szenved a szituációban, csak bevállaja a párja miatt. Nem tudom ez igaz e.

Én (azért írom ennyit, mert abszolút csak a magam, és nem az összes nő nevében írok) nem vágyom más faszra csak egy alkalom miatt. Lehet a társadalmi elvárások következménye, mert olyan mélyen belém van magyarázva a monogámia, de nem biztos. Az állatok között is vannak fajok, akik monogámok, és vannak, akik nem. Ezt a természet alkotta így. Véleményem szerint a férfi alapból nem monogám. Úgy lett megteremtve, h szétszórja a magvait, benépesítse a földet. De erre ugye már nincs szükség, ahogy mammutra se kell már vadászni, azért h legyen vacsora. Jött a civilizáció, az egyház kitalálta a monogámát. A nő ősi ösztöneinek ez igen kedvező, mert neki a gyerek kihordása és felnevelése a dolga, aminek kell egy biztos háttér, amit egy hűséges ffi teremt meg. 
Közben egyre intelligensebbek is lettünk (már aki). Nyilván az is befolyásol egy embert, kiben milyen erősek az ösztönök.
Bennem erős lehet, mert csak egy ffi kell nekem a szexben is. Van bennem annyi nem is tudom: önzés, vagy ragaszkodás, h a szexben csak magamnak akarom őt.

Azt írod, lelkileg neked nagyon kemény lenne... Erre azt írom, ha van nő, aki erre nem gondol, vagy ha gondol, de mégis kicsinosítgatja magát egy másik ffi kemény fasza miatt... hát nem sok empátia szorult belé. Nekem olyan társ nem kéne...

Ne haragudj a feltételezésért, de annak ellenére, h azt írod, te csak a nőnek engednéd, te nem csinálnád... Úgy érzem az egész mögött csak az áll, h azt reméled, így neked is legális lesz a sok punci.

Nem mondom, h minden ember le tud élni egy életet ugyanazzal a társsal. De inkább azt gondolnám, h elmúlik a szerelem, a szenvedély, és esetleg jön más, akivel ez újra megvan. Olyankor ki kell szállni a régiből és továbblépni.

De mint mondtam, elhiszem, h neked ez lenne a jó, és talán meg is találod azt a nőt, aki pont így gondolja.
És akkor élhettek szerelemben sok pinával és fasszal együtt... Amihez lehet szép lassan a féltékenység is társul...

Még egy kérdés. A nagylelkűséged meddig terjed? Minden faszt csak 1x szophat le, vagy amelyik nagyon ízlik neki, azt rendszeresen is? Csak nehogy finomabb legyen mint a  tiéd! :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 14:17:08

@Vad.Korte: Csak ugyanazt tudom erre írni, amit Coll77-nek. Ha érdekel a véleményen, olvasd el azt lsz. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 14:27:37

@Col77: Ha valaki kalitkának érez egy kapcsolatot, ott nem működik jól valami. Ha te jó vagy az ágyban, és mindent meg tudsz adni neki, akkor nem fog másra vágyni szerintem. Mivel a nő nem úgy működik, mint a férfi. Te ránézel a nagy csöcsre és áll a farkad. A nőnek általában több kell, mint csupán a külsőség.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 14:31:06

@SzJ1982: Mire fel ez a stílus ember? Nem kötekedésnek szántam, csak egy kérdésnek. Én nem vagyok az a nő, aki ezt tenné, nem magamat akartam védeni. Érdekelt mit gondolsz erről.

Col77 2011.11.09. 15:51:13

@Picicsibe: Hogy meddig terjed a nagylelkűségem? :) Tulajdonképpen ezt a párom fogja eldönteni. Extrém esetben az is megtörténhet hogy fix szeretőt tart mellettem. Azt is el fogom fogadni, ha egyébként jól érzem magam vele és ő is velem. A kapcsolaton belüli harmónia számomra nagyon fontos. Ha azért kell neki szerető mert velem egyáltalán nem élvezi az életet, nem szereti velem tölteni az idejét, nem kiváncsi rám, csak kényelemből van velem, akkor én fogok kilépni a kapcsolatból. Nem a hűtlenkedése miatt, hanem azért mert akkor már a kettőnk kapcsolatának nincs értelme.

Az az igazság, hogy kedvelem a szenvedélyes, határozott nőket. Lehet kissé szubmisszív vagyok szexuális téren és egy ilyen ösztönei által vezérelt nő mellett. Nem mondom hogy örökké tarthat egy ilyen kapcsolat, hiszen nem tudom pl 10 év után hogyan fogok ezekről a kérdésekről gondolkodni, mennyire fogok vágyni a páromra. De amíg nagyon vágyom rá, addig simán bevállalom a teljes hűséget felé akkor is ha ő fix szeretőt is tart mellettem. Ha már nem látom vonzónak, vagy pl sokat veszekszünk, nincs harmónia, szeretet köztünk, akkor meg így is - úgy is kilépnék bármilyen kapcsolatból, nem csak egy ilyen speciálisból.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 17:01:08

@Col77: "Az az igazság, hogy kedvelem a szenvedélyes, határozott nőket."

És szerinted csak akkor az egy nő, ha nem elégszik meg egy fasszal?

Érdekelne mi miatt jutottál erre a véleményre. Természetesen mert nő vagyok, már kialakult bennem egy sztori erre. Ha megengeded:

Szerintem volt egy nő az életedben, akiért nagyon oda voltál. Szenvedélyes, belevaló csaj volt, akivel nagyon jó volt a szex. Csak a nőnek nem voltál elég. Nem volt neki elég egyetlen fasz, szerette mással is. Te ezt nem fogadtad jól, ezért elveszítetted.
Azóta tudod, ilyesmiért több szuper nőt nem fogsz elveszíteni.

De tudod, egy nő szerintem nem attól szenvedélyes (érdekes, vad, bevállalós), hazározott, h kapcsolat ide vagy oda, ő több pasival kefél.

De mindegy. Te így gondolod... Nekem meg az a véleményem, mindenki csinálja azt és úgy, ami, és ahogy  neki jó.

Egészségedre! :))

Col77 2011.11.09. 17:11:17

@Picicsibe: Nem csak akkor határozott és szenvedélyes ha nem elégszik meg egy fasszal:)) És természetesen nem fogom neki azt mondani hogy: Na jól van cicám, ha neked más fasz nem kell mellettem, akkor hagyjuk, nem vagy nekem elég vad és szenvedélyes:) Ez csak egy lehetőség amit ha akar kihasznál, ha nem akar, nem használ ki.

Részben igaz a feltételezésed, volt már ilyen nő az életemben, oda voltam érte nagyon, az lett a vége hogy nem voltam elég neki -én ezt elfogadtam- és most kb. barátok vagyunk akik nagyon ritkán találkoznak, beszélnek egymással telefonon. Tehát nem az történt hogy én lázadoztam volna hogy már hogy-hogy nem vagyok neki elég:)

Egyszerűen még azzal is kevés voltam neki, hogy érezte, megteheti ezt is:) Nem fejlődött igazi kapcsolattá, de szenvedélyes és belevaló nőről van szó, ebben rátapintottál a lényegre:) Van ilyen, elfogadtam és örültem hogy része volt az életemnek egy darabig.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 18:27:27

@Col77: Kívánom neked, h véletlenül pont egy olyan lányt szeress, akinek csak te vagy a világ. Akkor majd rájössz, az milyen csodálatos és szenvedélyes dolog... Tudni, h csak veled lehet boldog. Mert ilyen is létezik. :))

SzJ1982 2011.11.09. 19:15:32

@Picicsibe: Én meg nem feltétlen akartam bántó lenni. Csak általában mindig a "bezzeg ha a pasi csinálja"-dologgal jönnek a nők. Erről ugyan az a véleményem, mint neked, ellenben a poszt nem erről szólt, azért nem értettem...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.09. 20:56:05

@SzJ1982: Ja, hát izé... Vagyunk itt egy páran, akik mindenféléről kommunikálnak, a poszttól függetlenül. Pont olvastam a kommentedet, ez jutott eszembe róla. Csak ezé'!

De am világbéke! ;)

nemvagyokhelyespasee 2011.11.16. 20:39:38

Jól tette a posztoló, hogy szembesítette az asszonyt.
Az persze elhibázott lépés volt, hogy nem b@szta ki az utcára azonnal azt a lotyót!!!

Ne félj térden állva könyörögte volna magát vissza :)
(A posztból kiderült, délben találkoztak és nincs gyerek, tehát te fasz még el is tartod ezután, melózni meg baszi elmenni...
PAPUCS, ISTEN BARMA MEGÉRDEMLED!!!)

Minden nő qrva, de ha jól odavágsz nekik miután félreqrnak, NA AKKOR VAGY IGAZÁN FÉRFI

Anori 2012.02.10. 23:17:34

Kedves K,
Tulajdonképpen emiatt a történet miatt regisztráltam erre az oldalra :) Én ilyet még nem pipáltam, de komolyan.. Megcsal rendszeresen egy barátoddal és Te megértő vagy meg ajándékozol? Nem hinném, hogy bármilyen megértést érdemel az, aki a másikat becsapja a háta mögött.. De hangsúlyoznám, a kivétel erősíti a szabályt.
A

Anori 2012.02.10. 23:18:54

@nemvagyokhelyespasee: Ha a nevedből és a kis megjegyzésedből indulunk ki, okos se.. :)

Vilmos Kardos 2014.11.04. 21:24:37

Nalunk is csak bulinak indult.de mar 2eve egy kollegam dugja a nejemet.gyerek is lett
süti beállítások módosítása