Gáz örömlányokhoz fordulni?

2012. január 23. 07:18 - csajokespasik

„Nem szégyen ám prostituáltak szolgáltatásait igénybe venni, csak lehetőleg ne a kocsisorról, ahol esetleg megböknek”- mai Levélírónkat csúnyán átverte a barátnője és ezért egyre nehezebben bízik már a nőkben. Eleinte alkalmi kapcsolatban gondolkodik, de miután nem talál megfelelő partnert, ez a terv is kudarcba fullad. Eltöpreng azon, mi lenne, ha felkeresne egy prostit? A gond csak annyi, hogy ő nem az a fajta, aki simán lefekszik egy olyan idegennel, akinek fizet a szolgáltatásért.

 

Kedves blog! Nem gondoltam volna, hogy egyszer az én sztorim is itt fog majd kikötni, de kihasználva a név-és arctalanságot, kockázat nélkül küldöm be. Először is, szükségem lenne pár független véleményre, olyan emberektől, akik nem ismernek és képesek kívülről látni a problémát. 1 éve nincs barátnőm. Az előző jelölttel 3 évig voltam együtt, egészen addig, amíg az egyik barátom fel nem világosított az egyik bulin történtekről. Ugyanis volt egy közös szilveszterünk, egy Balaton környéki panzióban, ahol mi és elég sok haver összegyűlt. Kettészakadtunk, mert a fele társaság kint akart tűzijátékozni, petárdázni, a másik fele meg fázós volt ehhez. A panzió is elég nagy volt ahhoz, hogy aki el akart bújni, simán megtehette.

Igazság szerint másnap reggelig nem is láttam a kedvesemet. Ennyi. Szóval, nagyjából 1 éve, az egyik barátom átcsönget hozzám. Azt mondja, ezt muszáj tudnom már, mert mindenki rajtam röhög. Ő pedig ezt nem bírja tovább nézni. Elmesélte, hogy azon a bizonyos szilveszteren a kedvesem… hát 4 fiút is kielégített. De lehet, hogy többet. A szavaival élve „sorban álltak” előtte. Bizonyíték? Kaptam pár nevet. Elkezdtem feltelefonálgatni az érintett srácokat. Azt mondtam nekik, hogy nyugodtan vallják be, már nem vagyunk együtt… és szépen kiderült, hogy nem pletyka, hanem így igaz, ahogy ő elmondta. Én erre azt mondom, minek az embernek ellenség, ha ilyen barátai vannak (kivétel, aki elmondta). Szerencsére. Baromnak éreztem magam. Nem szembesítettem a lányt, hiszen 1 év telt el azóta. Igazából egy pillanat alatt megszűnt iránta minden érzelmem. Úgy éreztem, mintha soha nem is lett volna: fantasztikus, ahogy a büszke énünk egyszerűen felülkerekedik egy problémán… Felhívtam a lányt, és megkérdeztem tőle, nem akar-e elmondani nekem valamit. Valamit, ami cirka 1 éve történt. Szilveszterkor. Akkor. Csend. „Tudod, miről van szó és ha most visszakérdezel, hogy miért, akkor kiveszett belőled a női önbecsülésed utolsó kis szikrája is.” Nem is szólt. Letette, ennyi volt. 3 év a kukában landolt. Ezek után nem akartam nőt… senkit, nagyon fájt. Próbáltam társkeresőzni, de csak valami alkalmit akartam. De a többség ebbe nem ment bele. Ilyen csak egy akadt volna, de ő meg nekem nem tetszett. Viszont olvastam a neten egy cikket, ami arról szólt, hogy nem szégyen ám prostituáltak szolgáltatásait igénybe venni, csak lehetőleg ne a kocsisorról, ahol esetleg megböknek, ha keveslik a borravalót, vagy a megbeszélt tarifánál többet követelnek hirtelen. Vannak erre bizonyos tiszta műintézmények. Néztem a weboldalon az erotikus masszázs kínálatot… hát belegondoltam, fel mernék e menni egy nőhöz, és becsöngetni, hozzá abban a tudatban, hogy én most azért fizetek, hogy örömöt szerezzen nekem? Azt sem tudom, ki ez a csaj és kit „masszírozott” előttem. Utána pedig szépen elmegyek, mintha csak a fogorvosnál jártam volna? Ez nem én vagyok. De egyre többet foglalkoztat a gondolat. Nem vagyok fából, sajnálom. Nos, ezzel kapcsolatban érdekelne a megtisztelő véleményetek. Üdvözlettel / Köszönettel: G

 
744 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr513739903

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Én ezért járok masszázsra 2012.01.23. 09:38:37

Amikor a masszázsblognak még több rendszeres szerzője volt, az egyikük kapott egy nagyon aranyos levelet. Ifjú hölgyolvasó érdeklődött imígyen: (...) valóban kielégít a heti egyszeri fix áras alkalmi kapcsolat? Mármint érzelmileg. Bár testileg is ér...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krausz2 2012.01.23. 18:23:15

Kutyaharapást szőrével gyógyítsd!
Szóval ha igaz amit leírtál,akkor Te jól beleválasztottál...
Bizonyára nagyon fiatal vagy és saját károdon kell megtanulnod, hogy
nem csak az a kurva aki Tőled pénzt kér.
A TE volt "kedvesed" is az.Sajna rajtad kívül mindenki tudta ezt!
Szóval ne keseredj el szerez tapasztalatot és ne vedd feleségül az ügyeletes szex bombát sem, mert sokkal csúnyában járhatsz mint idáig.
27 év alatt ne vegyél feleségül senkit,kössél házassági szerződést
és csinálj neki 3 gyereket legalább ingyen lesz a diplomája ha tanult.
Garantáltan nem fog ugrálni...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 18:41:05

neeem, egyáltalán nem gáz, az is egy életforma
Mondjuk a minősége kérdéses, de hát mindenkinek a magáéval illik a csalánt illetni

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 18:59:09

@Zsit (nyau és rémizé): Van aki meg sosem főz otthon, csak étterembe jár. Vagy házhoz hozatja a kaját! :DDD

David a barátságos. ^.^ 2012.01.23. 19:23:21

@Zsit (nyau és rémizé): csak az a baj hogy, nem csinicsajok hozzák ki sosenem a kajcsit : /

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 19:35:46

@David a barátságos. ^.^:
deneeeeem, a kajcsit, csini csajok hozzák, a táplálékot a konyhás nénik adják, az eledelt meg jól képzett és mindent látott pincérek.
Szóval lehet, hogy te nem is kajcsit kapsz!

_Ω_ 2012.01.23. 19:43:33

@Zsit (nyau és rémizé): Jééé, egy Zsit! Hát te élsz? :) Rég láttalak! (Bár lehet csak én vagyok felületes szemlélő?)

Ha már a csalán illetésénél tartottál, megkérdezem, csak a minőségével szemben vannak kifogásaid és tényleg ennyire toleráns lennél, hogy elfogadod, mint "életformát"? Vagy ez az elfogadás inkább abban merül ki, hogy mindenki csináljon amit akar, de személy szerint Te nem javaslod?

Szöszi 28 2012.01.23. 19:50:03

@A Jó Meglepően Izmos Hercege: Ne bujtogassad! Nélküled is elég gonosz, nem kellesz te már pluszba!
:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 19:50:16

@_Ω_:
szemlátomást élek (vagy csak rohadt jól programozott cset-bot vagyok :D)

Én magam nem tudnék így élni, nekem kissé sekélyes. De elfogadom, ha másnak csupán ennyire van igénye. És persze ez is hullámzó (mármint akinek ez az életforma jó - lehet, holnap megcsömörlik és akkor máshogy akar majd élni).
Ki vagyok én, hogy eldöntsem? Helyette? És ágybéli, legintimebb dolgaiban? :O Ugyanmá'. Csak ne protestáljon azzal, hogy ez az életforma az egyetlen jó!

David a barátságos. ^.^ 2012.01.23. 20:01:19

@Zsit (nyau és rémizé): ( o_o ) pedig finit hoznak mindig és mégis csúnya szőrős bácsik szállítmányozzák idehozzám mühühühü. : / (meg van egy akiről nemtudom eldönteni hogy fijúe vagy lány = DD )

_Ω_ 2012.01.23. 20:04:49

@Kata1987: Lehet épp az hiányzik neki, amit nem tettél vele... ;)

_Ω_ 2012.01.23. 20:11:40

@Zsit (nyau és rémizé): Ennek örülök. Ha mégis chatbot lennél, akkor kérem az adatbázisod, mert az utókornak még jól jöhet, túl jól sikerültél! :)

Én is sekélyesnek tartom, de ha valakinek ennyi is elég, nekem nem fáj, nyugodtan csinálja csak. Ha viszont tanácsot kér (lásd: Posztoló), akkor nem merném nyugodt szívvel ajánlani neki.

kiraaaaa 2012.01.23. 20:18:53

Kizárt, hogy elolvassak minden kommentet:)
De a pasik így is, úgy is fizetnek :)
A posztoló, meg higgadjon le és tegyen belátása szerint.:)

_Ω_ 2012.01.23. 20:24:41

@kiraaaaa: Így igaz, megfizetünk minden bűnünkért...
"De a pasik így is, úgy is fizetnek :)" - már volt napközben hasonló, legalább megerősítést nyert. :)

kiraaaaa 2012.01.23. 20:25:43

@_Ω_: hát, ha neked bűn:) egy vacsora fizetése:)
én ilyen mezei dolgokra gondoltam:)

Hurri Kán 2012.01.23. 20:26:41

@kiraaaaa:
Mindenképpen mi fizetünk. :D

LyukasBogrács 2012.01.23. 20:29:13

Ebben a posztban a csaj es a haverjaid halal gusztustalanok.

Szerintem ismerkedj. A netet en meg soha nem probaltam, szerintem szemelyesen sokkal egyszerubb es hatekonyabb.

phaszfej 2012.01.23. 20:30:01

Ha a férfiak olyan tökéletes férfiak lennének, amilyet a csajok elképzelnek maguknak, nem lenne többé szükség nőkre, mert a fickóknak se kellenének már nők semmire.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.01.23. 20:37:25

Nyugtassatok meg, hogy nem Jokka írta ezt.

manonegra 2012.01.23. 20:40:08

-- 4 pasival szexelni egy nap: csöppet sem gáz
-- előre nem megbeszélni ennek a lehetőségét: gáz
-- hogy ez feltétlen válóok legyen, és elpáro-
logtasson minden vonzalmat: nagyon gáz
-- prostituálni nőket: ez mind közül a leggázabb!

_Ω_ 2012.01.23. 20:44:02

@kiraaaaa: Igazad van, ebben az olvasatban bűn nem megfizetni azt a vacsorát. Aztán jöhet a többi Bibliai főbűn is... ;)

_Ω_ 2012.01.23. 20:46:48

@_Ω_: Oh, jut eszembe... Aki a Csibliát forgatja a Biblia helyett, attól ez totál hülyeség. Fenét bűnök! Csibliai főirányelvek!

kiraaaaa 2012.01.23. 20:47:46

@_Ω_: érrdkes szemlélet, mert ez így bakancsos listának tűnik:)

_Ω_ 2012.01.23. 20:51:16

@kiraaaaa: "Bakancsos"? Ezt magyarázd már el légy oly kedves! :)

kiraaaaa 2012.01.23. 20:52:57

@_Ω_: hát az a lista, amit még halálod előtt meg akarsz csinálni.
HA ebbe a tízparancsolat illik, áldásom rád:)
de volt egy ilyen film:)

www.port.hu/a_bakancslista_the_bucket_list/pls/fi/films.film_page?i_film_id=90977

_Ω_ 2012.01.23. 20:56:32

@kiraaaaa: Miről maradtam le... :)
Az én listámra inkább Csibe tízparancsolata illik (noha jópár kipipált, vagy "ismétlendő" tétellel), de lám, meg is idéztem. Sokkal jobb Istennő mint az összes többi, azok vagy 2000 éve az orrukat sem dugták ki az Olümposzról. :P

kiraaaaa 2012.01.23. 20:58:32

@_Ω_: ájj!
azért mert te nem láttad őket, nem jelenti, hogy nem léteznek.
tudod, kiválasztottnak kell lenni, kell az X faktor :)

Elemózsia 2012.01.23. 20:59:20

Sziasztok!
"Azt sem tudom, ki ez a csaj és kit „masszírozott” előttem."
Ez nem gáz, hanem fúúúj illetve blöeee
Bottal sem nyúlnék az erotikus masszázst hirdetőkhöz.

_Ω_ 2012.01.23. 20:59:51

@kiraaaaa: És téged megtisztelt már a jelenlétével Csibén kívül valamelyik másik? Halandó Görög Istenek nem ér!!! :P

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 21:02:17

@_Ω_:
mi mást tehetsz, mint elmondod, hogy szerinted ez szar vagy nem szar?
Dönteni, választani és annak következményeivel együtt élni neki kell. Tudod, felelősség :) (és _nincs_ kisróka meg a kurva rózsája :D)

_Ω_ 2012.01.23. 21:03:11

@kiraaaaa: Ha le tudtad meríteni őket, szintén nem ér :P

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 21:04:51

@David a barátságos. ^.^:
jahogy szállítók!
Az más, ott még a kajcsit is meg kell védeni, holmi csini csajok erre alkalmatlanok :)

_Ω_ 2012.01.23. 21:05:21

@Zsit (nyau és rémizé): Most elképzelem, ahogy ott a róka, a rózsa, te meg jól felrúgod, miközben azt kiabálod: Jól csak a szívével?!?! Nesze! Nesze! :D :D :D

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:06:58

@Elemózsia: Az erotikus masszázst azoknak az omegánál is hátrébb rangsorolható szarrágó kis szarcsimbók féregköpeteknek találták ki, akik még azt sem merik felvállalni, hogy kurváznak.
Ajánlom az erre specializálódott blogot (pontosabban a hozzászólásokat) elolvasni. A szánalmas jelző dicséret az ilyenekre.

Elemózsia 2012.01.23. 21:07:25

@manonegra: Szerintem 4 különböző pasival még 1 hónap alatt szexelni is gáz, nemhogy egy nap alatt. Bár biztos, hogy én vagyok a régimódi.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.23. 21:08:31

@_Ω_: "de lám, meg is idéztem."

Perszehogy. Ha egy hívemnek szüksége van rám, jövök. Az imádság ereje... ;)

"Sokkal jobb Istennő mint az összes többi"

Óóó... Köszönöm. Igyekszem! :*

_Ω_ 2012.01.23. 21:12:10

@Köldökszösz (csodalampa): Ugye nem próbáltál megidézni? :P Sajnálatos névegyezés, de mindjárt kiegészítem a görög alfabétagammát egy új betűvel, hogy feloldjam eme kínos helyzetet! :P

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 21:12:26

@_Ω_:
túl jól ismered meg a nickeket, asszem

@Picicsibe a szexistennő:
izé ... én nem nagyon tudnék bakancslistát írni - ezzel most bebizonyítódott, hogy az életem tökéletes :)

_Ω_ 2012.01.23. 21:13:56

@Elemózsia: Te vagy régimódi. De ha lenne Lájk gomb, most kattintanék rá.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:16:39

@_Ω_: Ne haragudj, maxirespect!!! :DDD
Akkor legyen az Endoron túli! (Remélem, az már egy messzi-messzi galaxisban van! :D )

_Ω_ 2012.01.23. 21:16:40

@Zsit (nyau és rémizé): Egyesek szerint áldás, mások szerint átok. Így nem is tudok rendesen távolságot tartani tőlük, de megvan ennek is a szépsége.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:18:38

@_Ω_: És ha a rózsát feldugjuk a róka seggébe, akkor mit mond? Robitussin? :DDD

Elemózsia 2012.01.23. 21:18:53

@Köldökszösz (csodalampa): Köszönöm, már belefutottam. Azt hittem, gyógymasszázsos blog. De nem. :-)))
Morzsi, a naiv

_Ω_ 2012.01.23. 21:19:36

@Köldökszösz (csodalampa): Nem haragszom, kifejezetten viccesnek találtam! (Tényleg!)
Messzi-messzi galaxisban... Hmm... Az tényleg eléggé a lista végén van! :)

Elemózsia 2012.01.23. 21:19:47

@_Ω_: Vegyük úgy, hogy kattintottál.

kiraaaaa 2012.01.23. 21:20:46

@_Ω_: :)
másrészt, az az isten, akit én lemerítek az nem isten:P

_Ω_ 2012.01.23. 21:21:46

@kiraaaaa: Gratulálok, Ön nyert! :)

David a barátságos. ^.^ 2012.01.23. 21:22:03

@Zsit (nyau és rémizé): jocsakna tökjóóó lenne ééérted, merígy csomószor rendelek ésés lehetne ismizni hihihi =P = DD

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:24:05

@David a barátságos. ^.^: Olyat is lehet rendelni, de akkor nem marad pénzed pizzára! :DDD

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 21:30:29

@David a barátságos. ^.^:
na, majd meglátom, mit tehetek ;)

@_Ω_:
hát
azért a szóhasználatra figyelj legközelebb (én kevésbé vagyok irodalmi dühös helyzetekben :D)

JOKKA21 2012.01.23. 21:37:02

Kiszlányocka én nem vagyok gazdag hejjespasee, de úgy megkukizlak, hogy repetáért fogsz könyörögni!:)

Elemózsia 2012.01.23. 21:41:39

@JOKKA21: Ha nem vagy gazdag, nem vagy hejjes, akkor okosnak/szórakoztatónak kell lenned. Egyébként természetes hogy csak a hüjje csajok állnak veled szóba, és innen már érthető a véleményed a nőkről...

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:42:30

@JOKKA21:
Jancsi és juliska sétálnak az erdőben...
Jancsira rájön a b@szhatnék,gyorsan berántja Juliskát a bokorba.
- De Jancsi...oda kell érnük időben a mézeskalácsházhoz!
- Rendben Juliska...mire tizesével elszámolsz százig,addigra befejezem.
Juliska elkezd számolni
Ti..ti..tíz
Hú..hú..húsz
Ha..ha..hagyd abba
Ne..ne..ne csináld
Ö..ö..ötven
Ha..ha..hatolj belém
He..he..hevesebben
Nyo..nyo..nyomd beljebb
Ki..ki..ki ne húzd
Szá..szá..számolok újra.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.23. 21:46:39

@Elemózsia:
elgondoltam, hogy vajh mennyire tudja megkukizni, ha nincs módja gyakorolni.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:47:17

@Zsit (nyau és rémizé): Kezdők szerencséje? Vagy ez nem az a játék?! :))

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 21:50:40

@kiraaaaa: Én már a mai Világban meg sem lepődök az ilyeneken. Szerintem csak a mesében, egyébként két színész. De lehet, csak valami noname statiszták! :DDDDDDD

tőzegmalac 2012.01.23. 22:03:01

az anyját ennek a szarnak
hova tűnt?

Elemózsia 2012.01.23. 22:05:37

@tőzegmalac: Levezetem, nincs abban hiba. :-)

tőzegmalac 2012.01.23. 22:09:34

@Elemózsia: a hibáknak itt nincs jelentősége

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.01.23. 22:13:28

@Köldökszösz (csodalampa): Nem csak a mai világban... Mindig voltak tesók, akik keféltek. Böehh!

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.23. 22:17:59

@Picicsibe a szexistennő: A hiperpigmentált norvégok például.
"A nagyját én csináltam, az apraját meg a nagyja!" :DDD

@kiraaaaa: Nem mondom, hogy szar, csak már nem tudok ilyeneken meglepődni. :D

JOKKA21 2012.01.23. 22:29:54

@Elemózsia: Akkor te is hülye vagy?:) Persze, hogy csak a hülye nők állnak velem szóba, mert mind hülye.

@Köldökszösz (csodalampa): :D

Elemózsia 2012.01.23. 22:35:30

@JOKKA21: Úgy értettem, IRL, nem itt. Itt nem számit, hogy jóképű vagy-e, mert nem látunk. Itt nem számit, hogy pénzes vagy-e mert nem számit.
Viszont hülye vagyok állitólag, ezt már mondták hozzáértő emberek.

_Ω_ 2012.01.23. 22:40:07

@Elemózsia: Szeretetreméltó hülye? :)

David a barátságos. ^.^ 2012.01.23. 22:45:47

@JOKKA21: deazéé vigyázz, nehogy pöcse legyen a kislánynak = DD

manonegra 2012.01.23. 22:48:05

@Elemózsia: igen, szerintem ez régimódi vélemény: bár te dönthetsz úgy, hogy nem akarsz egyszerre vagy rövid időn belül több emberrel szexet, de ha más ember máshogy dönt, azt nem értem miért ítéled el. A szexuális partnerek számánál sokkal fontosabb az emberek boldogsága szempontjából, hogy egy adott kapcsolaton belül mindkét fél tartsa be a játékszabályokat, amiben megállapodtak, így mindenki tudja, mire számíthat. Ennek feltétele a másik érdekeinek, véleményének tiszteletben tartása, az erőszakmentes kommunikáció, és a kompromisszumra törekvés.

Elemózsia 2012.01.23. 22:49:59

@_Ω_: Olyasféle. Na de most már mennem kell, mindenkinek jó éjszakát!

Elemózsia 2012.01.23. 22:56:32

@manonegra: Igazad van, nem itélhetem el ha nekik ez jó, és nem ártanak vele senkinek. Akkor inkább úgy fogalmaznék, hogy én nem tudom elképzelni, hogy mondjuk fél éven belül négy különböző emberrel szexeljek. (Aki ismer, nem röhög!) :-DDD
Biztos régimódi vagyok. Igen, egy őskövület, aki még kávézni sem mer elhivni egy férfit, inkább arra vár, hogy elhivják kávézni. De néha hiába... Na ilyen mentalitással még ha akarnám sem jönne össze az a havi négy különböző, de még talán a fél év alatt négy különböző sem...

tőzegmalac 2012.01.23. 23:08:58

@Elemózsia: Őskövület®,
sose bánd ha közben meg egy minőségi összejön ;-)

tőzegmalac 2012.01.23. 23:41:23

@Picicsibe a szexistennő: ááá dehogy:D
tudatlan vagyok én... :D

Burgermeister 2012.01.24. 08:30:48

A nagy halmazról nem tudok véleményt alkotni. Akiket én ismerek azok 30-40 év közöttiek és egyáltalán nem csúnyák. Ők ilyenek. Pont.

s.lac 2012.01.28. 16:43:09

mar ne haragudj de elmesz vmi szilveszteri buliba aztan seggreszegen fetrengsz es fel sem tunik h a baratnodet (aki ezek szerint egy kurva, es te valasztottad szoval magadat okold) nem talalod egesz este, mert egy masik szobaban bukik a farkakra? istenem...
süti beállítások módosítása