Megcsal, megbocsátok. Megcsalom, megbocsát

2012. április 17. 07:32 - csajokespasik

„Felvesz egy szőkét a vállalkozásba. Érzem, hogy gáz lesz, de gondolom, ha ennyi elég, hát legyen. Lett is”- egy gyerekkori szerelem teljes képét kapjuk, mindennel, amit a műfaj kínál: válság, megcsalás, gyerek és újra megcsalás. Levélírónk úgy érzi, fogytán az ereje és azt kérdi, hogyan kell mindezt túlélni?

 

Sziasztok! Olyat kaptok, ami még nem volt. Igazi "nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" sztori. Tuti kapok sok hideget, de regényes és hihetetlen, hát olvassátok. Tényszerűen. 18 évesen, nagy szerelem, lángok, Nagy Ő és minden. Tart 2 évig. Sokszor szakítunk. 2 napra. Se vele, se nélküle. Szenvedély, érzelem, mélység, intenzív. Nagykönyv szerint. Megcsal, megbocsátok. Megcsalom, megbocsát. Fiatalok és meggondolatlanok vagyunk. Elemi vonzerő, nem tudunk meglenni egymás nélkül. Én sokat dolgoztam (felelősségteljes munkakör, tervezhetetlen túlórák, napi 14-16 óra) Ő bírta. Egy ideig. Aztán egyszer bejött elém a munkahelyre és közölte, vége. Ő nem vár rám többet. Aztán 3 év szünet, nekem közben jövő-menő pasik (azért nem túl sok), komolytalan sodródás. Ő együtt élt 2 évet valakivel, de nem az igazi. Ezalatt nem tartottuk a kapcsolatot. Aztán felhív egy recept miatt (a kedvence, ami az én receptem) Ürügyekkel találkozgatunk barátilag. Aztán nem csak barátilag. Még mindig akarom, talán ő is. Valami vonz minket egymáshoz. Aztán fél év szerető státusz, Szenvedélyes délutánok/éjszakák beszélgetések, kirándulások, kötöttség nélkül. Másodikként.

Iszonyú vonzalom, óriási boldogság, csodálatos együtt töltött idő, mindkét részről. Aztán akivel együtt él, költözik, ő nem akar vele menni. Megbeszéljük, kiéltük magunkat, egymást akarjuk, szétköltöznek, ő hozzám. Csodálatos fél év, testi-lelki társak, amit mindenki keres, egymásnak vagyunk szánva, fantasztikus szex. Aztán terhes leszek. Védekezés mellett. Másodszor. Kételyek. Túl korán. Ő a sorsom. Akarom. Ő is. Volt már egy megszakított terhességem vele fiatalon szintén védekezés mellett. Úgy érezzük, ennek így kell lennie. Mi egymásnak vagyunk teremtve. Megszületik. Szerelemgyerek. Én sokat hízok, önképzavar. Ő szeret. Nő a baba, fél éves, házat veszünk. Vidéken. Válság, svájci frank, adósság, mókuskerék, fogyókúra. Társkereső oldalon szexpartnert keres. Kiborulok. Szeret, nem akar elveszíteni. Én is. Megemésztem. Fél év, aztán megint ugyanez. Nem komoly, csak szórakozik. Nincs megcsalás, de érzem, valami nem jó. Szeret, akar, én is akarom, megadom magam, megemésztem. Aztán megint. Gyerek 1 éves, visszamegyek dolgozni, kell a pénz. Szexpartner kereső, pasit keres. 10 éve ismerem, gyereket szültem neki és megtudom, pasi is érdekli. Megzuhanok, valami megtört... Menekülök, szakítsunk. Nem akar elveszíteni, szeret. Szeretem, megbeszéljük. Sokat beszélgetünk. Lassan elfogadom. Ezalatt kevés szex, utána változó. Sűrű időszakok, aztán ritka időszakok. Vállalkozik, bejön. Úgy néz ki, túléljük a válságot, de STRESSZ, bizonytalanság, még több munka. A vállalkozás kikészíti, én tűröm, segítek, szeretem, támogatom, érzem értünk csinálja. Eltávolodunk. Munka, stressz, hitel. Nulla idő kettesben, nincs gyerekmegőrzés. Nincs szenvedély, elveszett, keressük. Próbálkozok, fogyok, edzek, fodrász, fehérnemű, új dolgok a szexben... Valami nem ugyanaz. Nem akar időt tölteni velem, a gyerekkel, munkába menekül. Érzem, hogy rossz felé megyünk, kétségbeesetten próbálkozok, szeretem, érzem elveszítem. Már nem úgy megy a szex. Nyaralás kettesben, buli, haverok, fanta. Nem hat. Érzem hogy nem akar. Konyha szex, nem beszélgetünk, munkába menekül. A gyerek 5 éves. Nincs virág, nincs romantika, nincs puszi. Néha rövid jó időszakok. Felvesz egy szőkét a vállalkozásba. Érzem hogy gáz lesz, de gondolom, ha ennyi elég, hát legyen. Lett is. 1 hét után összekavarnak. A csaj egyedül nevel gyereket, apára vadászik. Jól keveri a lapokat. Nekem közben munkahelyi gondok, megszakadok, stressz, túlórák. Látom, nem bírom nézni, nincs erőm küzdeni. Mondom akkor legyen valami, nem játszom ezt. Nem mond semmit, elköltözik. Azt mondja nem a nő miatt, kevés volt a szex, ezért. Szeret, akar, de elvarázsolja az új. Hazajárok oda, ahol vállalkozik, a cég otthon. Oda járok haza, ahol napközben dugnak. Nem bírom, elköltözök. Albérlet. Anyagi csőd mindkettőnknek. Gyerek láthatás fele-fele. A gyerek többet mesél, mint szeretném. Ez volt 3 hónapja. Nem bízok, nem hiszek semmiben és senkiben. Gyerekem van. Élek. Minden nap nehéz. Hibázok a munkában, de meg kell tartanom, meg kell felelnem. Nincs szex, ölelés, szeretet. Nem tudok helytállni. Anyaként, alkalmazottként, nőként, emberként. Persze sok dolog van, amit még hozzáfűzhetnék, részletek, "apró" történések, de az már tényleg könyv lenne... Nem véleményeket várok, tudom hogy hülye vagyok. Tanácsot várok. Hogy kell túlélni? Nincs erőm. Inkább kérek 5 pasit, aki megígéri, de aztán nem hív fel.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr804456028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása