Csak táncol, de nem prosti

2012. november 09. 07:24 - csajokespasik

„Egyszer elmondta, mennyit keresett két hét alatt, és nem akartam elhinni, hogy szex nélkül, csak tánccal ennyit lehet keresni” - a pasi az utolsó pillanatban tudja meg, hogy barátnője lelécelne külföldre három hónapra, táncolni. Az msn-tereferék egyre csökkennek, a csaj végül benyögi, hogy inkább elmegy Hollandiába az egyik vendégével, mintsem hazatérjen.

 

A Csajszi unatkozott. 23 éves lányka. Útlevele is van, barátnői is vannak, kapcsolatai is vannak. Kalandvágya is van. Annyit dumáltak már arról, hogy a külföldi táncos munkák milyen jól fizetnek, hogy kedvük kerekedett realizálni is ezt a küldetést - és azt hallották, hogy tulajdonképpen nem olyan veszélyes ez az egész, mint a híradókban látni, ha tuti a kapcsolat-rendszer, teljesen biztonságos. Egyik nyáron többedmagával felkerekedik. Igen ám, csakhogy Csajszinak volna egy pasija is, másfél éve együtt. Minek is szólt volna neki, biztos nem érdekli, észre sem veszi az a hülye… Csak akkor mondta el neki, amikor már kész tények voltak. Megvolt a repjegy, szállás, minden.

Azt mondja, nyugi, nem meztelen tánc, meg nem is rúdtánc, nem sztriptíz, nem tabledance, csak lenge és sokat sejtető ruhában kell művelni a szakmát, koreográfiára, profi módon. Ezt el is hittem, hiszen Csajszi 2 évig tanított táncot egy stúdióban. A pasija nem akarja elengedni, két dolog miatt. EGY: mert veszélyes, elrabolnak, bedrogoznak, azt se tudod hol vagy, csak annyi dereng, hogy valamelyik utca sarkán a testedet árulod. KETTŐ: utólag szólt az egészről, ami eléggé felbosszantott. Végül Csajszi kidumálja magát, hogy csak 3 hónap, ennyit bírjak ki, csak 3 hónapocska, közben folyamatos Skype, msn, amit akarok. Elment. Most mindegy, melyik országról van szó, de tippelni lehet. 3-4 naponta beszéltünk, mert amikor én fent voltam, ő nem: aludt, vagy dolgozott, vagy mit tudom én, mit csinált. Egyszer elmondta, mennyit keresett két hét alatt, és nem akartam elhinni, hogy szex nélkül, csak tánccal ennyit lehet keresni. Lassan elfogadtam a dolgot, hozzászoktam a gondolathoz és azzal nyugtattam magam, hogy csak nem lesz baja, és a színpad mellett a kidobó emberek nem dísznek vannak. A beszélgetéseink heti 1-2 alkalomra szűkültek. Két hónap múlva, amikor beszélünk, azt mondja, hogy nem tudja, mikor jön haza, mert Hollandiába kell mennie. „Kell?” Nem egy elfoglalt, világutazó üzletasszony vagy, csak egy erotikus élő díszlet. Nem értettem és nem is magyarázta agyon a dolgot, nem fektetett túl sok energiát abba, hogy kitaláljon valami ehető hazugságot. Nem számítottam. Egyszerűen azt mondta, dolga van ott… és kész. Pár nap múlva elmondta, hogy nagyon bántja a dolog, de odakint, (ilyen a munkaköri ártalom) megismerkedett egy holland úrral, aki meghívta a házába. És amikor letelt a 3 szerződéses hónap, odamegy. Elegem volt… azt mondtam neki, hogyha nem jön egyből haza, hanem onnan átmegy Hollandiába, akkor nekem vissza se jöjjön. Azt mondta, mit képzelek, ő csak táncol, de nem prosti, és ezzel a holland úrral csak barátok. És ezt a holland faszi is így látja?? Egyáltalán nem akar megdugni, mi? És ezt te el is hiszed?? Hány éves vagy?? Ha elmész egy vendéggel, egy idegennel, akkor mit gondolsz, ő ezt mire véli majd? Nem beszélgetőtársat keresett azon az estén, amikor táncoltál neki, ezt hidd el. Azt mondta, jó, ha nem bízom benne és ilyen destruktív vagyok irányában és nem érdekel engem az ő külföldi, felfelé ívelő pályája (hahha) akkor szakítsunk. Szakítottunk. Többet nem is hallottam felőle. Nem laktunk együtt, csak hétvégenként töltötte nálam azt a drága szabadidejét, (ami akkor nekem még ingyen volt…) a maradék cuccait elvittem az anyjához. Ennyi. Nem tudom, mikor jött vissza, nem érdekelt.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr124896801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása