Boldogabb lenne mással

2019. július 15. 07:43 - csajokespasik

„Nekem nem mindig van kedvem az orális szexhez, erre kitalálta, hogy biztos azért, mert undorodom tőle” – És ez csak egyetlen dolog ebben a bonyolult kapcsolatban. A barátnő jobban érzi magát a korabeliek társaságában, és gyakran beszél olyan pasikról, akik vele egyidősek, viszont Levélírónk teljes ellentétei.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

32 éves férfi vagyok. Gondolkodtam már mások helyett, hogy adott helyzetben mi lenne részükről a helyes döntés: egyszer egy férjezett nővel - aki pár alkalom után vallotta be, hogy házas - szakítottam, mert értem mindent felrúgott volna, az egész addigi életét, és nekem meg nem kellett a bonyodalom. Más se hiányzik, mint hogy valaki fenyegessen, és a nyakamra járjon, és mindig magam mögé kelljen nézni az utcán, meg ilyesmi. Szerintem ezek senkinek sem hasznos tapasztalatok.

Jelen eset: a lány 23. Látom, hogy a korabeli barátaival sokkal jobban szót ért, mint velem. Jobban is érzi magát velük. Amikor ezt megmondom neki, azt mondja, nem így van, én látom rosszul.

Mit tennél, ha egyre jobban azt látod a barátnődön, hogy nem egészen boldog veled? De mégsem hagy el. Te sem érted, miért.

Nekem nem mindig van kedvem az orális szexhez, erre kitalálta, hogy biztos azért, mert undorodom tőle. Sajnos szeretem őt annyira, hogy én voltam képes bocsánatot kérni, valahol hibásnak éreztem magam, kicsit káosz van most bennem. Meg lehet vele beszélni dolgokat, de még ekkor is azt érzem, hogy elbeszélünk egymás mellett, és hiába kommunikálunk, tök máshogy fogjuk fel, amit a másik mond.

Gyakran beszél olyan pasikról a társaságából, akik vele egyidősek, viszont az én teljes ellentéteim. Láttam, nagyon adják neki a kis kedves, szelíd jófiút, ő meg olyan, hogy a kevésbé férfias férfiakból is kihozza a vad, irányító jellemet, aki harcolni képes érte. Nem tudom, ez mennyire érthető most nektek, de így tudom csak megfogalmazni.

Van, hogy időnként felkapom a vizet, és olyanokat mondok neki dühből, hogy ő is tudja, hogy jobbat érdemel nálam és boldogabb lenne mással, de közben meg szeretem és fontos. Szóval, nem egyszerű a helyzet. Hosszútávon biztosan nem tudom megtartani.

 
48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9414947016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzlány 2019.07.15. 07:50:05

Remek taktikát választottál. Nincs semmi, amit annyira imádnának a nők, mint bizonygatni egy hisztis pasinak, hogy de igen szeretlek, de igen veled akarok lenni, de igen jól érzem veled magad.
Javaslom még, hogy teátrálisan küldd el néhányszor a haverjaival bulizni, "menj csak, érezd jól magad, én megleszek itthon egyedül a macskával!" szöveggel. Ettől garantáltan örökre magadhoz kötöd.

titantoma 2019.07.15. 07:53:57

Szóval nincs önbizalmad, megfelelő önértékelésed, és "aknázod" magad, azaz "boldogabb lennél mással, stb." meg ilyeneket mondasz. Így magad váltod valóra az utolsó mondatod, hogy hosszútávon nem tudod megtartani. Tényleg nem fogod tudni. Menj el pszichológushoz és derítsd ki miért érzed hogy nem lehetsz jó valakinek, mert ez nem egészséges az tuti.
A másik meg a "hátad mögé nézegetés". Igaz hogy van szerelemféltésből gyilkosság, de azért nem ez a jellemző. De te meg befosol hogy ez nem hiányzik. Megint csak alacsony önbecsülésre utal

VOGAben 2019.07.15. 08:21:49

Oszi bátyám ugrott be hirtelen. Büdös a csaj, vagy mi a gond? Komoly problémák...

Frh 2019.07.15. 08:54:12

"elbeszélünk egymás mellett, és hiába kommunikálunk, tök máshogy fogjuk fel, amit a másik mond."
23 éves, ember! Te meg 32. Pont abban a korszakban vagytok, hogy nem értitek egymást, mert túl nagy az életkori különbség. A 23 éves még nem kialakult személyiség általában. Nagyon ritka az, amikor már elég érett.
Neki a hasonló életkorúak kellenének, neked meg egy komolyabb lány.
Mi itt a kérdés?

Nyomasztó Fingszag 2019.07.15. 08:54:29

Utolsó mondatoddal leírtad a lényeget. Amúgy meg nem hogy örülnél hogy igényli az orális szexet. Visszasírnád még, csak majd nem lehet.

moonshadow 2019.07.15. 09:12:20

"Szóval, nem egyszerű a helyzet. Hosszútávon biztosan nem tudom megtartani."
Az biztos, tehát csak egy dolgod van, amíg tart, addig tedd oda magad.
Egy dinnye haveromra emlékeztetsz, aki vett egy új autót, de alig mert vele menni, inkább csak nézegette, ahelyett, hogy beletekert volna pár ezer km-t.
A csaj ugyanis még ott tart, hogy mostanában fedezi fel, hogy van pinája, de még nem tudja teljesen kihasználni a lehetőségeit, ezért kötött ki nálad, ami 23 éves fejével vonzó számára, az a vélt élettapasztalatod.
De a rinyálásoddal folyamatosan rombolod a rólad alkotott illúzióját, így nem kérdés, hogy mi lesz a történet vége.
Valószínű, hogy most még papa pótlékként is van szereped nála.
Az sem kérdés, hogy másal boldogabb lenne. A nők boldogsága attól függ, hogy milyen jó partit akasztottak le maguknak a rivális barátnőikhez képest, mennyire vagyonos a faszi és mennyi pénzt éget el a kedvükért, így a boldogságuk attól függ, van-e a színen jobb alternatíva.

2019.07.15. 09:27:32

Gratulálok! 32 évesen eljutottál arra az érzelmi és értelmi szintre, hogy be tudod ismerni magadnak, hogy balfasz és egyben női agyú is vagy. Egy szóval mint férfi, Tajgetosz pozitív.

Eredményesen alakította károsan a környezet a személyiség fejlődésed a múltban, így konkrétan egy kapcsolatra alkalmatlan, férfiatlan hímnemű egyeddé váltál. Férfi testbe csomagolt nőként szerintem nem női testbe csomagolt nőkkel kellene kezdened. Ilyet férfi, de még egy kisfiú sem mond soha:
"kicsit káosz van most bennem"

Azon is érdemes elgondolkoznod, hogy egy egészséges férfi imád olyan pinát nyalni, ami olyan nőé, akihez vonzódik. Jelentős összeggel fogadnék arra, hogy egy faszival jobban élveznéd a szexet, és még káosz sem lenne a fejedben.

2019.07.15. 09:31:31

@Csodor aki meghagja a vilagot: ritka hülye picsákkal kezdhettél ha ennyiszer bebuktak. A legtöbb felülválasztó idióta még azt sem veszi észre, hogy az én cuccom folyik a nőjéből az ágyban. Meg sem fordul a fejükben, mert annyira szeretik egymást. Szerinte. :D

Rita Vrataski 2019.07.15. 09:41:31

"Nekem nem mindig van kedvem az orális szexhez"
Ezt mennyire furcsa egy férfitől hallanni... Soha egy pasitól sem hallottam még, hogy nem szereti ha ily módon kényeztetik, illetve ő a partnerét. Vagy itt most csak az "adokkal" van probléma? :) Olyan mintha nem is egy 32 éves férfi írta volna le ezeket, hanem valami kiöregedett papusz. És elmondása alapján szereti a nőt.... Furi.

enrikokaruszo 2019.07.15. 11:43:16

ez a jobbat érdemelsz nálam elég szégyenletes, semmi önbecsülésed sincsen?

Treff Bubi 2019.07.15. 12:30:05

A lányok sem szeretnek MINDIG szopni, nem értem miért kell ezt a poszter fejére olvasni.

Cpt. Flint 2019.07.15. 13:19:47

Hátizé...
Általában nem szokásom ekézni a posztert, meg többnyire megértem más lelki nyomorát... de most... NŐJ MÁR FEL, BAZMEG!
Ez volt az első reakcióm.
Kicsit árnyaltabban: Nem értek egyet azzal, aki azt írta fentebb, hogy nem illetek össze, mert te 32, ő 23... szerintem szellemileg egy szinten vagytok. 32 éves létedre szépen hozod a legfeljebb huszonkevés fiúk bizonytalanságát, önértékelési problémáit. Hogy ez miért alakult így nálad, azt látatlanban nem tudom megmondani (valszleg valami családi/nevelési ajándék), így azt sem, hogy hogy lehet rajta segíteni. Nyilván szakember javíthat a dolgon, meg a munkahelyi sikerek esetleg. Idősebb (azaz veled hasonló korú), normális nőnek (kicsit is tartósabban) nem leszel pálya ilyen lelki adottságokkal. Ez van, szerintem sajna egyértelmű.
Orális szexről annyit, hogy nyilván tényleg van, akinek nem szívesen csinálja, mert undorodik tőle. Ha azonban van, hogy neked időnként jól esik csinálni, de nem mindig, akkor egyértelműen nem ez a probléma, hanem hogy az a nő nem izgat eléggé, nem vágysz rá eléggé, nem akarsz neki örömet szerezni, azaz nem vagy szerelmes, mondjuk így. Ez esetben végképp nem csoda, ha bizonytalan vagy a kapcsolatotokat illetően.

Cpt. Flint 2019.07.15. 13:25:30

@Treff Bubi: aki szeret szopni, az mindig szeret szopni. aki nem mindig szeret, az sosem szeret, csak érdekből, szánalomból, vagy bebaszcsizva csinálja.

Cpt. Flint 2019.07.15. 13:36:04

@Rita Vrataski: "Soha egy pasitól sem hallottam még, hogy nem szereti ha ily módon kényeztetik"
na, én speciel nem szerettem. ugyanis valamiért a sok összeolvasott mindenféléből nekem az égett be, hogy ez a nők többsége számára kellemetlen, kínos és megalázó kötelesség. aztán jött egy nő, aki el tudta hitetni velem, hogy ő bizony élvezi csinálni, és szépen megszerettette velem. :D

2019.07.15. 13:42:38

@Cpt. Flint: jól gondolod! Sok nő nem szereti és kizárólag a nyomás miatt teszi meg. Meg hogy jó legyen a pasijának. De ő maga nem élvezi, fáj az állkapcsa, elzsibbad a szája, nyelve. És igen, ezek a nők mégis szeretik, ha kinyalják őket. Az élet igazságtalan uraim.

2019.07.15. 14:13:43

@Treff Bubi: "A lányok sem szeretnek MINDIG szopni, nem értem miért kell ezt a poszter fejére olvasni."

Ez hülyeség. Imádnak szopni a lányok, a nők. De csak ha megéri nekik. Akkor nem szeretnek, ha nem éri meg nekik.

2019.07.15. 14:24:11

@Cpt. Flint: "egyértelműen nem ez a probléma, hanem hogy az a nő nem izgat eléggé, nem vágysz rá eléggé, nem akarsz neki örömet szerezni, azaz nem vagy szerelmes, mondjuk így"

Szerintem itt teljesen más a probléma gyökere. Eleve, olyan nővel miért alakít ki valaki kapcsolatot, akinek nem őrül meg szinte a punci szagáért? Akivel kapcsolatban voltam, bármikor örömmel belenyomtam az arcom a fenekébe, mert ez jó. Persze, vannak nők, akiket képtelen lennék kinyalni. De az ilyennel nem létesítek semmilyen kapcsolatot sem. Azonban poszter teper ezért a nőért, vagyis a saját szexpiaci értékéhez mérten ez egy jó csaj lehet, amiből következnie kellene a vonzalomnak.

Ha időnként megy, időnként meg nem, akkor itt valamilyen érdek miatt teszi ezt a poszter, ami érdek nem szexuális. Mivel a csaj még fiatal, valószínű, hogy nem ő pénzeli a posztert. Így az anyagi érdekeket kizárhatjuk. Mi marad? Miért érheti meg a poszternek ERŐVEL fenntartani egy viszonyt egy olyan nővel, akihez nem vonzódik? Lehet osztani szorozni, de az eredmény ugyanaz lesz. A poszter buzi, csak még magának sem vallja be. Esetleg úgy buzi, hogy még nincs tapasztalata olyan téren. Senkit nem ismerek, aki ne szeretne olyan igényes nőt kinyalni, akihez vonzódik.

2019.07.15. 14:34:04

@Daenerys Targaryen: ja, persze. :D Ez a duma az, amit a béta nyomiknak toltok, ha nem esik jől őket leszopni, mert mondjuk már fáradt a szátok, mivel aznap már rendesen leszoptatok valakit aki erre jóval érdemesebb.

Már a kislányok is örömmel nyalókáznak órákig. Később a nagylányok, akiknek már szexuális tapasztalatuk is van, így értelemszerűen már szopnak is, ők is tudják sokáig csinálni. Ha akarják....
A motiváció a kulcs, mivel a nőknél a szex elsősorban érdekérvényesítési eszköz. A szopás pedig kifejezetten az.

Szopás és szopás között nagyon nagy különbségek lehetnek, még ugyanaz a nő esetében is. Nem mindegy a hangulata, az,h mit nyer a dologgal és persze az sem,h kit kell lepippantania. Az azonban biztos, hogy van egy 10% alatti réteg, akik szopásra születtek, de szerintem ő náluk is a kulcs a motivációban van, mert gyakran hallani és persze tapasztalni is, hogy olyan nők szopnak fantasztikusan, akiket amúgy semmi másra nem találnánk alkalmasnak. Szokták is mondani erre a típusra, "Szopatni jó lesz".

Felsőmocsoládi 2019.07.15. 14:58:26

Szexualitásban sem vagytok egy hullámhosszon. Sebaj, majd jól megdöngeti és nyalja más.
Megjött a heti balfasz.

Lúdvérc 2019.07.15. 16:01:53

Gondoltam megint írok valami pszicho-okosságot, de aztán felment bennem a pumpa.

23 éves csajod van?
Nincs kedved nyalogatni?
Miről fogsz vajon panaszkodni 42 évesen?

Felismerted, hogy van itt baj. De nem vele, illetve az az ő dolga. Engedd útjára, amíg nyilvánvaló nem lesz, hogy továbbliánozott, és a kevés önbecsülésednek is annyi lesz. Aztán dolgozz magadon, derítsd ki, miért vagy ilyen, építs egy valódi önbizalmat. Addig pedig élvezd ki a 23 évessel töltött minden percet, mert tényleg hamarosan fizikailag is kicsúszik a kezeid közül. Egyszer még szép emlék lesz.

Cpt. Flint 2019.07.15. 16:10:03

@Captain Admin: "Szerintem itt teljesen más a probléma gyökere. Eleve, olyan nővel miért alakít ki valaki kapcsolatot, akinek nem őrül meg szinte a punci szagáért?"
Szerintem én pont ugyanezt mondtam. Csak nem kezdtem el fejtegetni, hogy akkor vajon miért van egyáltalán vele.
De ez az ok azért nem feltétlen a homokosság. Lehet ilyeneket nagy mellénnyel odabaszni, de ez messzemenően csak minden komolyabb alapot nélkülöző találgatás (megszégyenítési kísérlet).

Cpt. Flint 2019.07.15. 16:14:37

@Daenerys Targaryen: hát, szerintem az a nő, aki igazán szereti a szexet és nem csúszott bele az Admin Kapitány által mantrázott "csak érdekérvényesítő eszközként művelik" életpályába ezen a téren (sem), annak nincs problémája a szopással, annak az is izgató.
Amúgy az én nyelvem is el tud zsibbadni, sőt, intenzívebb/hosszabb nyalás esetén az alsó metszőfogaim gyakran kidörzsölik a nyelvfékemet. :D

CoolKoon 2019.07.15. 18:21:17

@titantoma: "Igaz hogy van szerelemféltésből gyilkosság, de azért nem ez a jellemző." - Nem azért, de nekem se hiányozna, hogy egy baromállatba bele kelljen mártanom a bicskámat csupán azért, mert "nem ért a szép szóból". Sok vele a hercehurca és testkamera nélkül nehéz bizonyítani, hogy rám támadt. Szóval ebben abszolút megértem a posztolót. Viszont ettől függetlenül szerintem is töketlennek tűnik egy kicsit.

CoolKoon 2019.07.15. 18:25:29

@Rita Vrataski: "Ezt mennyire furcsa egy férfitől hallanni..." - Igen, amikor megláttam ezt a mondatfoszlányt a címlapon, teljesen meg voltam róla győződve, hogy nőről van szó. Komolyan mondom, a pofám leszakad.

Rita Vrataski 2019.07.15. 18:42:32

@Cpt. Flint: "én speciel nem szerettem. nekem az égett be, hogy ez a nők többsége számára kellemetlen, kínos és megalázó kötelesség"
Nyilván az okok: "tudásbeli" bizonytalanság, a szexben nem leli örömét, illetve nem felszabadult, korlátozott, nincs oda-vissza kommunikáció, és természetesen egy fasz partner. Mondjuk egy kretén, aki az első alkalommal lenyomja a fejét. Belépőként. Ez egy bizalmi, intim örömteli dolog. De mint minden a szexben, nem lehet elvárás sem pedig kényszerítés. Örülök, hogy megtaláltad a megfelelőpartnert e téren, de azt gondolom, hogy te is hibás voltál abban amikor nem. Nem a "kretén" partnerre értem, de szerintem tudod mire gondolok. :)

Vírusbácsi 2019.07.15. 19:18:18

Jesszusom nyald ki mint a lecsós edényt, és mindenki boldog lesz.

Indriq 2019.07.15. 19:43:58

Ez most mi a szar volt?

exilis 2019.07.15. 21:24:56

Jó kis tabutéma, és megint szépen körberugdaltátok szegényt, de miért ne lehetne olyan, hogy neki ez nem pálya. A nőknél vastagon mérhető százalék aki egyáltalán nem hajlandó szopni, egy jó rész hajlandó a párja kedvéért, és egy kis rész aki azért mert élvezi. Miért ne fordulhatna ez elő fordítva is? Nekem pl. volt olyan partnerem, aki nem volt hajlandó este zuhanyozni, mert ő reggel szokott. Na lehet, hogy a "ne fürdjé' le" sokaknak izgató, egy egynapos hugyos muff nyalogatása nekem nem az. És konkrétan el is mondtam neki, hogy bocs, de így nekem gáz, aztán egyszer lefürdött, majd másnapra minden vissza a normál kerékvágásba. Ha ő lett volna az első partnerem, lehet, hogy én is úgy álltam volna a témához egy darabig, így szépen leépítettem (nem csak ezért, voltak ott más problémák is vastagon, de ez is komolyan nyomott a mérlegen).

acycloren 2019.07.16. 01:01:43

A pinanyalás azért ritkán undorító annyira, hogy ne vállaljam be. Nyaltam én már lányt egész estés bulizás után (húgyos, izzadt pina), de akkor fiatal voltam és nem volt bátorságom megmondani neki, hogy előbb tusoljon le. Még a végén meggondolta volna magát tusolás közben (szűz volt még).
Én a faszomat mindig megmosom húgyozás után, így készen állok bevetésre.

A posztoló barátnőjének valószínűleg nincs orgazmusa behatolás által, ezért igényli a nyalást.

Az életkorbeli különbség szerintem kevésbé számít, mint a mentalitásbeli különbség.

A posztoló hágja a csajt addig, amíg teheti, mert ez nem egy holtodiglan-holtomigtan kapcsolat.

2019.07.16. 11:32:14

@acycloren:
"Én a faszomat mindig megmosom húgyozás után"
Ezt hogy tudod megtenni munkahelyen, vasúti kocsiban, toytoy wcben, éttermi vagy kocsmai mosdóban?

acycloren 2019.07.16. 12:15:06

@Daenerys Targaryen: Jó kérdés. Mindig van a hatizsákomban egy PET palack. Nem nagy, kb. 500 ml-es. Ezzel simán segget mosok és farkat is. Van egy kis mikroszálas túratörölközőm, 25x25 cm-es, azzal szárítkozom.
De van seggmosó palackom is, hosszabb utakra azt viszem, lényegében egy salátaöntet adagoló csúcsos véggel, 400 ml, azt megtöltöm vízzel és indulhat a seggzuhanyzás vagy farokmosás. A WC magányában van aki dohányzik, más kiveri a farkát, megint mások sorozatot néznek mobiltelefonon. Rád van bízva, hogy mihez kezdesz a fülkében, ahol meg van csap és zárható az ajtó, ott simán a csapba is húgyozok, ahogy otthon is. Aztán engedek a pömpölőmre vizet és kész.

acycloren 2019.07.16. 12:45:09

@Dolus directus: Igen, Ázsiában élek, de már gyerekkorom óta, Magyarországon is mostam a seggem szarás után. A japánok közül sokan, valamint minden maláj, indonéz, filippínó, thai is mossa.
Nem hiszem, hogy az emberek bárhol a világon megkérdezik, hogy mit csináltál a WC-ben vagy miért van nálad nedves törlőkendő (ezt én nem használok, mert félmunkát végez), miért van nálad egy mini törölköző. Egy csomag papírzsebkendőre sincs ráírva, hogy abba az orrodat fogod fújni vagy a segged törlöd vele. Egy üveg víz is több célt szolgálhat, természetesen van nálam ivóvizes palack is, a seggmosó palackba csak csapvizet töltök, ami itt Ázsiában nem iható. Amúgy mint minden ember, én is igyekszem otthon, tusolás előtt üríteni.

acycloren 2019.07.16. 13:21:38

@Sally and Billy: Nyilván seggmosás után kezet is kell mosni. Ahogy papíros seggtörlés után is. Persze van aki egyáltalán nem mos kezet WC-használat után. Ez nyugaton elég gyakori, megrázzák a faszukat és meg se állnak a csap előtt kezet mosni.
Ez egy brit-amerikai-nyugati hülyeség, hogy a papírt higiénikusabbnak tartják, mint a vízzel mosakodást. Tusolás közben is megmossa az ember a seggét vagy nem?
Ha leszarja a fejedet, válladat, karodat egy madár, akkor csak megtörlöd papírral, vagy lemosod? Lemosod. Akkor a saját szarodat miért csak szétkened?

Engem jobban zavar, hogy a szakács cigizik. Persze kezet mosni kell mindenképp és akkor teljesen mindegy, hogy mit csinál a WC-ben.

acycloren 2019.07.16. 13:41:42

@Sally and Billy: Eleve itt nem divat egyáltalan a kézfogás se jobb, se bal kézzel. Én ezzel egyetértek, a magyarok rengeteget fogdossák egymás kezét.
Közös tálba nyúlni bal kézzel mondjuk Indiában nagyon nem illik.
De ha az ember seggmosás után kezet mos szappannal, akkor szerintem semmivel se rosszabb az eredmény, mintha tusolás közben mosná meg a valagát. Mert egyszer mindenképp meg kell mosnia. Akkor miért ne rögtön ürítés után tegye?

A poszt témájától nagyon elkanyarodtunk. A posztoló barátnője tart attól, hogy a posztoló undorodik tőle. Mindenki nézzen magába először. Van-e ő olyan tiszta, hogy valaki kinyalja, leszopja előkészületek nélkül? Ő orálozna-e egy olyan tisztaságú emberrel?

exilis 2019.07.16. 14:11:38

@acycloren: Pontosan. Nagyon ritka volt az életemben az olyan szex, amikor nem tudtam előtte tisztálkodni, de ezek kivétel nélkül óvszerrel történtek. Én érezném rosszul magam, ha a túrós faszom más testében sikálnám le. De én már több nőtől megkaptam, hogy tisztaságmániás vagyok. Ebben lehet valami, mert volt egy nőm, hogy amikor megláttam, hogy utánam milyen szutykos bölcsész kocsmatöltelékkel jött össze (soha nem mosott farmer, bagótól sárga bőr és fogak), akkor nem az összejövés ténye zavart, hanem az, hogy én hogy nem vettem észre, hogy a csajom ilyen igénytelen picsa.

2019.07.16. 15:25:07

@acycloren: én indonéziában éltem és a seggmosás azért van mert nem használnak wc papírt mert eldugulna a csatorna rendszer.
ez is hozzátartozik a teljes képhez.
köszönöm hogy elmondhattam.

acycloren 2019.07.16. 15:43:53

@Daenerys Targaryen: Az igaz, hogy Indonéziában mossák a seggüket és nem használnak papírt, de az indok emögött az iszlám. Az iszlám előírása, hogy WC használat után mosakodni kell.
Ott és máshol Ázsiában (India, Thaiföld, Fülöp-szigetek) azért nem terjedt el a papír, mert már régen volt helyette jobb, tisztább megoldásuk, a víz.
A papír nem nyújt kellő tisztaságot, emellett drága is és a hozzá szükséges faanyag előteremtéséhez, valamint a papírgyártáshoz nagyságrendekkel több vizet kellene felhasználni, mint amit a fürdőszobában elhasználnak. Emellett a WC-papír logisztikailag se egy jó megoldás, hatalmas térfogatú anyag, amit szállítani kellett volna nagy távolságokra.

Treff Bubi 2019.07.16. 16:45:17

Fiúk, lehet ám tartani egy kis nedves törlő papírt sürgős esetekre. Nem kell megtudni senkinek, ha égő, de váratlan szex előtt jól jön.

Cpt. Flint 2019.07.17. 16:23:09

@Rita Vrataski: Nem mondták a korábbi partnereim sem, hogy "ezt nem", csak éppen nemigen csinálták. én meg nem kértem. nem elsősorban a partnerek hozzáállásából jött nekem ez a beidegződés, hogy ez rossz a nőknek, hanem hogy mindenhol ezt olvastam. olyan cikk azért kevés van, ahol azt ecsetelik, hogy ezt egy nő mennyire kívánja és élvezi, a másik oldalról annál inkább. én meg minden szart összeolvasok folyton, és sokszor még el is hiszem. :D
Abban viszont mindenképpen igazad van, hogy korábban rosszul választottam... mentségem legfeljebb a tapasztalatlanság lehet. :D Én is kis romantikus lüke voltam, aki azt hitte, hogy minden probléma megoldódik némi türelemmel, mindenki megváltoztatható, összecsiszolódunk, a szex csak n-ed rangú kérdés és biztos jó lesz majd, ha összeszokunk stb.
Ha nem találkoztam volna az utolsó feleségemmel, talán sose jövök rá, hogy valójában milyen társat is kerestem (vagyis kellett volna keresnem) mindig, és valszleg sosem ismertem volna meg az igazi, jó szexet sem.
A tapasztalataim alapján pedig úgy gondolom, hogy ehhez iszonyú nagy szerencse kell, és nagyon sok embernek soha nem is adatik meg.
süti beállítások módosítása