Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nők, akik túl őszinték voltak hozzám

2020. augusztus 14. 07:41 - csajokespasik

       

               „Vettem vidéken egy házat és fel kellett újítani. Hát, a helyi kőműves alatt megtapasztaltam, milyen igazán nőnek lenni” – Ez a tömör beszámoló egy első randin hangzott el. Szeretjük, ha a nők nyitottak és őszinték, de azért létezik egy ízléses határ.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Tisztelt csajokéspasik!

Ajánlom szíves figyelmükbe az alábbi történetemet:

Érdeklődve olvastam a "hány férfival voltál előttem?" posztot, lévén ismerem én ezt a lovat, csak fordítva ülök rajta.

Két válás sem szegte a kedvemet, hogy érdeklődjek a női nem iránt, így időről-időre randizok. Inkább kevesebb, mint több sikerrel. Valószínűleg a bizalomgerjesztő személyiségem az oka, de igen gyorsan eljutunk egy kritikus témához - jellemzően egy nagy monológ formájában - az ex pasihoz. Bár inkább a legutóbbi szexuális élménynek nevezném.        

       

               Kávézás közben, egyszer csak ezt mondja:

'Egy norvég pasival voltam. De rendes volt, mondta, hogy csak dugni akar és tényleg.' 

Vagy a másik nő:

'Vettem vidéken egy házat és fel kellett újítani. Hát, a helyi kőműves alatt megtapasztaltam, milyen igazán nőnek lenni'

Engem zavarba hoztak a közlések.

Mi lett volna a helyes reakció? Jaj drágám, veled örülök! Kérlek, mesélj még!?  Ezek után valahogy nem ment az udvarlás. Mégis hogy? Legyek előzékeny, türelmes és elkötelezett úriember, de ha norvég/kőműves akcentust hall, leesik a bugyi?

Valahogy nem volt ingerenciám ezután a kapcsolatot tovább építeni.

A világ legtermészetesebb dolga, hogy nem én vagyok az első, valószínűleg nem is az utolsó férfi az életében, ez így van rendjén.

Túl nagy elvárás lenne, hogy ez a játék legyen csak a miénk, csak kettőnkről szóljon?

Üdvözlettel,

Gábor          

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1216139248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása