A prágai leánykérésen négyszer mondott igent

2009. november 11. 06:53 - csajokespasik

Miatta feladtam volna akár az életemet is.” A srác kiszúrja a lányt a neten és azonnal megdobban a szíve. Nem kicsit...nagyon. Eleinte minden bátorságára szükség van, hogy legyőzze félénkségét, és megszólítsa őt. Végül sikerül egy randit egyeztetni. A szenvedély üzemi hőfokon izzik közöttük. Ezután következnek a legszebb napok: nyaralás és prágai leánykérés. Barokk elemek, fülledt romantika.

 

Azért írok, hogy legyen egy ilyen is! A történet két éve és pár hónappal ezelőtt kezdődött. Éppen túl voltam egy jelentéktelen szakításon, és új munkahelyre kerültem. Nem akartam új kapcsolatot, mert úgy éreztem, hogy jó egy kicsit egyedül. Egyik este éppen egy közösségépítő honlapon keresgéltem az új munkatársakat, miközben megpillantottam Őt. Gyönyörű volt, mosolygós, életvidám. Nem lehetett nem észrevenni Őt. Miatta feladtam volna akár az életemet is. Habár ugyanabban a városban laktunk/lakunk, még nem láttam azelőtt sohasem. Lényeg, hogy mindig is beszari srác voltam, így nem mertem még ismerősnek sem jelölni, féltem, hogy mi lenne akkor, így bánatosan feküdtem le. Egész este Ő járt a fejemben, és csak nagy nehezen tudtam elaludni. Másnap este leültem a gép elé, és látom, hogy Gabriella ismerősnek jelölt.

Mint később kiderült, ezen az oldalon meg lehet nézni, hogy ki tekintette meg az adatlapunkat, megnézte, és a képek alapján megtetszettem neki. Aznap este már nem tétlenkedtem, és minden bátorságomat összeszedve (értsd: tényleg minden bátorságomat), írtam Neki egy levelet, melyben megkérdeztem, hogy „találkoztunk-e már?”. A célom az volt, hogy ha visszaírja, hogy NEM, akkor rákérdezek, hogy: „és nem volna kedved?”. De nem jött válasz. Eltelt egy hét, majd még egy. Minden nap megnéztem az oldalt, hogy jött-e üzenetem, de nem. Észrevettem azonban, hogy egy volt osztálytársam küldte neki a meghívót az oldalra. Több se kellett nekem: írtam egy levelet neki, hogy ha esetleg még tartják a kapcsolatot, akkor tudja már meg, hogy van-e pasija a lánynak, és ha nincs, hát szóljon egy-két szót az érdekemben. Pár nap elteltével sem történt változás. Az egyik legjobb barátom volt nálunk, mikor megcsörrent a telefon. Ismeretlen szám volt, de azért felvettem. Ő volt. Hebegtem-habogtam, alig tudtam válaszolni a kérdéseire, de végül úgy tettük le a telefont, hogy megbeszéltünk egy találkozót. A hangom még a telefonbeszélgetés után is remegett. Még aznap küldött egy levelet is, amiben megadta az msn-címét. Nekem így könnyebb volt beszélgetnem, így aznap éjszaka nem aludtunk, csak beszélgettünk. A találkozó végül is elmaradt, és csak nagy nehezen tudtunk összehozni egy újat, hol nekem, hol neki nem volt jó az időpont. Az első telefonbeszélgetés után körülbelül két hét telt el, mikor tudtunk találkozni. Felemelő élmény volt. Élőben még talán szebb volt, mint a képeken. Nem tudtam elhinni, hogy ez velem történik, pedig de. Randi randit követett, jártunk mindenfele, rengeteget sétáltunk, és nagyokat beszélgettünk. Nem hittem, hogy valaha is találkozok majd egy olyan lánnyal, mint Ő. Aztán hirtelen aggasztó sms-t kaptam. Tudtam, hogy miért akar találkozni, és igazam lett. Megismerkedésünk előtt egy idősebb pasival volt együtt, aki most felkereste Őt, és emiatt időt kért, mielőtt lenne köztünk valami. Ugyanis addig tényleg, csak beszélgettünk és nagyokat sétáltunk. Egy hetet adtam Neki, hogy átgondolja, de annyi sem kellett. Három nap elteltével hívott, és azt mondta, hogy hiányzok neki. Nagyon boldog voltam, és még aznap találkoztunk. Soha többé nem esett szó arról a pasiról. Teltek a hónapok, Ő suliba járt én meg dolgozni. Nagyon boldogok voltunk együtt. Közben volt egy kulcscsonttörésem, és sokáig voltunk nálunk, ápolta a „kis beteget” :D Eljött a nyár, voltunk nyaralni, aztán telelni is, és eljöttek a vizsgái. Feszült lett, és ez rányomta bélyegét a mindennapokra. Sokat vitáztunk, de úgy tűnt mindent túlélünk. Tudtam, hogy csak a vizsgák miatt van, és végül is mindent megbeszéltünk. Sikeres vizsgák után munkakeresés, és a jövő tervezgetése jött. Összeköltözés, -eljegyzés, -házasság. Bizonytalanok voltunk, hogy hogyan legyen az eljegyzés. Kettesben? Titokban? A család előtt, vagy egy bulin? Végül jött egy hír, ami után már nem kellett ezen gondolkodnom. Nyár lévén lementünk a Balcsira, de idén kettesben, család nélkül. Fantasztikus egy hét volt, és éreztem, hogy azt várja, mikor kérem meg a kezét, de nem. Nem tettem meg. Jobb tervem volt. Ez év (2009) októberére a cégnél csoportos kirándulást szerveztek Prágába, egyénileg kellett fizetni, de külön busszal mentünk ki. Kihagyhatatlan lehetőség. Titokban megvettem a jegygyűrűket és elrejtettem otthon. Nem tudta senki, hogy mire készülök, így a legnagyobb meglepetés éri, ami valaha is érheti Őt. A prágai Károly hídon voltunk, mikor a csoporttól kicsit félrehívtam. Azt hitte, hogy a folyót akarom megnézni, de nem. A híd szélénél kisebb volt a tömeg, és egy festőállvány mellett álltunk meg. Nem messze egy idős férfi hegedült. Gondoltam, ekkora mázlim nem lehet. Átkaroltam és csendben szinte a fülébe súgtam, hogy nagyon szeretem, és azt szeretném, ha mindörökké együtt lennénk. Azt hitte, hogy nincs arra pénzem, hogy gyűrűt vegyek (nem tudta, hogy fél éven át spóroltam), így már ekkor igent mondott. A hideg zuhany csak ekkor érte, mert letérdeltem elé, és elővettem a gyűrűket. Láttam rajta a meglepődöttségét, és hogy könnycseppek jelennek meg a szeme sarkában. Négyszer mondta egyre elfúló hangon, hogy igen, és gyorsan magához húzott, mikor felálltam. Ekkor vettük észre, hogy egy kisebb csoport gyűlt körénk, és tapsolni kezdtek. Ez volt életem legfelemelőbb élménye, szinte hollywoodi sztori. Nagyon élveztem, hogy ez velem történik. Korábban is lett volna rá alkalmam, hogy megkérjem a kezét, de azokra nem emlékeznénk ennyire, ez volt a tökéletes, ez olyan, amit nem lehet megismételni soha. Két napig nem tért magához, kb. egy fél méterre járt a földtől. Nagyon boldogok voltunk, vagyunk és remélem nagyon sokáig azok is maradunk. Mindenkire vár valaki, akivel a menyben járhat, és én megtaláltam Őt. Hogy mi lesz vége? A jövő a megmondója, de ha minden jól megy, akkor: esküvő-ház-gyerekek-nyaraló-nyugdíj-unokák- ….boldog vég! Üdv: Paál Gabriella és Rehor Gyula

 
192 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr431504107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Atyja 2009.11.11. 10:48:57

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Igen, ugyanúgy átugorható, mint a "humorbonbonok". Érzed az ellentmondást?

TBal 2009.11.11. 10:50:18

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Meglepne, ha bármiféle véleményezés akarna lenni az a paródia.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.11. 10:58:25

@TBal: "Régebben volt egy idős pasim, mocskos gazdag, kitartott voltam el kell ismernem." Hanem? Rosszul értelmezem?

@Igazság Atyja: nem mondtam Aladárnak, hogy ne írjon többet, ellenben Te befognád a számat. Ellentmondás ez, érzem.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.11. 11:06:24

@prim reborn-habkő rulz: nyilván, de a humorérzékem se az igazi, tegyük hozzá.:-)

Igazság Atyja 2009.11.11. 11:07:15

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Szó sincs ilyesmiről, nem kell csúsztatni. Hol írtam én , hogy befognám a szádat?
"Szerintem ez elég hulladék, nem kellene ezt erőltetned."
Én erre így fogalmaztam: "..ki mit írhat ide és mit nem." Azaz egy szóval sem mondtam, hogy azt tanácsoltad neki, hogy ne írjon ide _egyáltalán_. Mindegy, ne vitatkozzunk, írsz te jókat is, tudom. Ámbár már csaknem teljesen átcsábított a Sötét Oldal, érzem, hogy még lehet visszaút. :)

"Régebben volt egy idős pasim, mocskos gazdag, kitartott voltam el kell ismernem." => Nem értetted félre, ezt nevezik cinizmusnak. És ha észrevetted, már azelőtt bocsánatot kért a "bonbonért", mielőtt karakánul lecsesztétek volna.

Szelid sunmalac 2009.11.11. 11:14:46

Kedves posztolo! A Dave Seaman NEM meno, es a biciklit nem becezzuk biconak! A gyar automatizalasi technikusban az automatizalasnal az o rovid!

Glg 2009.11.11. 11:20:24

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: és dave seaman igenis jó zenét játszik :P

TBal 2009.11.11. 11:35:53

@Glg: a volt angol kapus? :)

Szelid sunmalac 2009.11.11. 11:36:10

@Glg: Kivancsi voltam a csajra. Megneztem oket. Dave Seaman SZAR!

Szelid sunmalac 2009.11.11. 11:38:48

Egy biztos en nem fogok lanykerni semmilyen nyilvanos helyen. Szep csendben, kettesben.

blacklord 2009.11.11. 11:39:54

Hú de jó kis női lapozós-hangulat lett itt... :-) Én is szurkolok neki, aranyosak lehettek. A nehézségeket meg igenis küzdve vállalni! Go hope!

raszt@ · http://stoppolas.blog.hu/ 2009.11.11. 11:40:16

Voltak területeink Észak-Amerikában, Nyugat-Európában és Ázsiában is, de ellenségeink visszaszorítottak a Kárpát-Medencébe. Úgy tűnt nincs kiút, megsemmisítik az országot, de mi nem adtuk fel, támadtunk és elfoglaltuk a Felvidéket.
emagyarorszag.blog.hu/

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.11. 11:52:00

@Igazság Atyja: felőlem lehet neked igazad.:-) Köszönöm az elemzésed, a mondatét is.:-)

Glg 2009.11.11. 12:08:09

@TBal: focit ki nem állhatom úgyh én csak a dj-t ismerem :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: dave seaman JÓ!!!!!!!!!!!!
énis kivi vagyok rájuk de itt meloban le vannak tiltva a közösségi oldalak :D

Caddy 2009.11.11. 12:12:16

Kibaszottul elegem van már!

Glg 2009.11.11. 12:13:35

@Caddy: mi ez a hangulatváltás :D:D?

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.11. 12:24:52

"Mindenkire vár valaki, akivel a menyben járhat..." Nagyon várom én is :) Sok boldogságot :)

Glg 2009.11.11. 12:29:43

@tárhejj: hát nemtom-én azért nem a másvilágon akarok boldog lenni-mert nagyon rábasznék ha nincs :D:D

Caddy 2009.11.11. 12:30:30

@Glg:@Igazság Atyja: ááá van mikor sok lesz kicsit. Egy darabig jó pofát vágsz mindenhez, de aztán elég. (kipörget, kipörget, és újra szép lesz minden) :D

TBal 2009.11.11. 12:38:12

@Glg: Én meg a DJ-ket utálom :)

Glg 2009.11.11. 12:52:22

@TBal: az ellentétek vonzzák egymást :D:D:D:D

TBal 2009.11.11. 12:57:38

@Glg: Jaja... csak a nemünk nem ellentétes :)

Szelid sunmalac 2009.11.11. 13:03:31

@TBal: Szerintem egy nyitott kapcsolatba egy kis biszexualitas siman belefer ;)

SzZ 2009.11.11. 13:12:05

Nagyon szép történet.
Viszont, a Bánk bánban azt mondja Melinda a letérdelő férfira: koldul, vagy imádkozik. Tényleg fontos térden állva lányt kérni?

Szelid sunmalac 2009.11.11. 13:21:07

@SzZ: Valojaban csak akkor kerik meg a kezet ha csaj terdel es a szaja mar elfaradt.

2009.11.11. 13:21:54

Aranyos a story. :) Nekem tetszik, a végét majdnem megkönnyeztem. (kicsit beleéltem magama storyba) :) Sok boldogságot. :) Bár sok hozzáfűzni valót szerintem senki se tudna írni, max, hogy sok boldogságot. És persze a pesszimistábbak jöhetnek az antiszerelem szöveggel. :)

Barátnőmék e hónapba mennek párizsba és a E.torony valami szép fényekbe fog pompázni. Minő véletlen modntam barátnőmnek, és persze azóta amint felvetődik a téma mindig jövök a... fuuu tuti megkérnek. :) De amúgy nem biztos. :) De jót fogok "nah én megmondtam"-olni ha mégis. :)

Glg 2009.11.11. 13:29:26

@TBal: @Szelid sunmalac-Elmeny designer: hugh hefner is azt nyilatkozta amikor megkérdezték h télleg volt e pasival: "akkoriban próbálgattam a szexualitásom határait" :D:D:D:D

@SzZ: én biztos nem fogok letérdelni lánykéréskor :)

@Zsu0805: hát igen gyanús a dolog-de sztem az eiffel torony túl banális-inkább hajókázás a szajnán és miközben az eiffel torony mögött lemegy a nap :)
(egy ilyet le is fényképeztem-hát beszarás)

Szelid sunmalac 2009.11.11. 13:30:00

@Zsu0805: Nohat? Te is itt? Jol letuntel mostanaban! Biztos osszejott a randi ;)

Szelid sunmalac 2009.11.11. 13:32:27

@Glg: Akkor nem a hatarait feszegette, hanem az allkapcsat meg az analgyurujet.

Szajnan hajokazas, meg naplemente, meg Parizs....mindjart hanyok!

2009.11.11. 13:39:29

@Glg:
Ááá sztem ha kéri akkor ott fent fogja, vagy a tövébe. :) Bár barátnőm állítja, hogy nem fogják megkérni. :) Én meg mindig mosolygok és kételkedek. :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Hát sajnos az utobbi pár nap kissé elúszott. Pénteken alig voltam neten, meg ébren is. :) Hétfőtől meg az új kollégát tanítottam meg arra, hogy hogy használja a programunkat. Tehát sajnos melo volt 1000-el. :) De azért szemmel tartottalak Titeket. :) Most meg jön a jó időszak, mert a hétre elhúztak főnökömék, üres az iroda. Mindjárt felmegyek és megcsapolom a dugipiakészletét és szaunát csinálok az irodába. :)

Kytia 2009.11.11. 13:41:11

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: @Igazság Atyja: Utálni fognak néhányan, de átérzem, amit tarquin mond. Vendriner szövegei ritkán viccesek és gyakran bántóak. Általában arról szólnak, hogy a pozitív érzéseket, és tulajdonságokat negatívnak állítjuk be, és hehe. Volt, amikor nagyon eltelálta a helyzetet, de ritkán olvastam tőle olyat, ami ne arról szólt volna, hogy a szóban forgó csajt lekurvázza, a pasi érzelmeit, meg a "dugniakartam" szintjére degradálja.
Persze, nem kötelező olvasni, de szabad kritizálni.:)

Egyébként sem értem, hogy az idősebb pasi/fiatal nő felállásból miért asszociál mindenki az anyagiakra. Biztos ilyen is van, de egyátlalán nem törvényszerű. Ráadásul esetükben rákérdeznék, mit is jelent pontosan az idősebb pasi. Merthogy a srác 22. Az előző lehetett 50, de lehetett 28 is.

Szelid sunmalac 2009.11.11. 13:43:08

@Zsu0805: Jol hangzik. Kuldd a cimet! Belepo van?

@Kytia: De lehetett 102 is. Egy 22 eves nem fogja a 28-at ugy leirni, hogy idosebb pasi. Inkabb 35+ra tippelnek.

Kytia 2009.11.11. 13:46:37

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Hát, én nem így tapasztaltam. 20 évesen jártam egy 30 évessel, akit a társaságomban mindenki csak "idős úr"-nak becézett.:) Mellesleg csóró volt.:) Én meg szerelmes. Na, erre találjanak ki valamit...:))

Kytia 2009.11.11. 13:47:46

Posztoló, ha itt vagy, kérjük az idősebb pasi életkorát!

csillag× 2009.11.11. 13:50:07

@Zsu0805: az E.torny minden este csillog villog nem? :) Legalábbis ezt csinálta mikor én arra fele kószáltam. :) vagy Glg-t vagy Boss-t kérdezzem....hm---hm.... :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.11. 13:52:57

Zavaromban én is négyszer igent mondtam volna, ha Gyulus megkéri a kezem.

Igazság Atyja 2009.11.11. 14:02:13

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Erről van szó. Az "idősebb pasi" az, aki korban közelebb áll a nő anyjához, mint a nőhöz. Ha csak néhány évvel lenne idősebb a posztolónál, fel sem merülne ilyen titulus.

Kytia 2009.11.11. 14:10:14

@Igazság Atyja: Most mondom, hogy nem így van.

Attól is függ, milyen típusú a srác. Ha bulizós, Rio-ba járós, akkor 22 évesen egy 30 éves, az neki sok.

2009.11.11. 14:12:23

@csillag×:
index.hu/kultur/klassz/2009/10/23/fenyjatekkal_unneplik_a_120_eves_eiffel-tornyot/

Most lesz 120 éves az a lényeg, és ezért megünneplik valamilyen fényjátékkal, ami október végétől december végéig fog azthiszem tartani. De a cikkből kiderül. :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
A belépő pia. :) Jah és segíteni kell nekem a munkába, márha van. :) Tudsz iktatni? Számlázni? Ajánlatot irni? :)

vendriner aladár 2009.11.11. 14:17:30

Igen elismerem sarkítok keményen, és néha eltúlzom, ez van. A lekurvázás és az, hogy mindenkiből hülyét csinálok nem szép dolog. Vállalom. Néha jobban megszalad a dolog, próbálom mindig egy szemszögből megközelíteni a dolgokat és tudom ez néha feszültséget generál. Fog is mindig, ezt tudom. Valamelyik sztorim tényleg szánalmasan szar, nekem sem tetszik, de Nektek írom és a véleményeteket elfogadom. Nem mindig lehet minden sztoriból finom iróniából a legjobbat kihozni. Szándékosan megbántani senkit nem akarok, ha mégis attól előre ezer bocs.

Caddy 2009.11.11. 14:23:51

:D:D:D Én meg az idős csaj vagyok. :) Vagy az öreglány, ha így jobban tetszik. :)

pkrisko 2009.11.11. 14:25:20

Sok boldogságot és bőséges gyermekáldást! :)

Igazság Atyja 2009.11.11. 14:25:37

@Caddy: Konkrétan öreganyámnak szólítalak, hátha szerencsém lesz. :)

Kytia 2009.11.11. 14:32:12

@vendriner aladár: A lényeg, hogy ne szívd mellre.:)

Igazság Atyja 2009.11.11. 14:33:57

@vendriner aladár: Tökmindegy, a finom iróniát úgysem érti senki. :)

Caddy 2009.11.11. 14:36:57

@Igazság Atyja: hát szólíthatsz, maximum nem lesz szerencséd. :)

vendriner aladár 2009.11.11. 14:39:37

@Igazság Atyja: @Kytia: Nem szívom, teljesen jogos a felvetés néha tényleg kicsit elszállt és sértő az átirat, én is kelhetek bal lábbal és ilyenkor nem úgy sikerül. Értem a kritikát nyugi:)

csillag× 2009.11.11. 14:50:17

@Zsu0805: jaaa, h ez valami még különlegesebb cucc :) Értem. DE irigylem a bnődet.... :(

Igazság Atyja 2009.11.11. 14:51:32

@Kytia: Jól látom, hogy egy olyan nő adja az ívet jóízlésből és morálból, aki aláfeküdt a nős főnökének? Ez nem is irónia. Groteszk.

@vendriner aladár: Most már teljesen mindegy, hogyan szabadkozol és miket írsz a továbbiakban, mindenképpen lebaszás lesz az osztályrészed. Szerintem regisztrálj egy másik nicket és kommentelj illedelmesen, az segíthet.

Szelid sunmalac 2009.11.11. 14:58:46

@Zsu0805: Meglepodnel miket tudok! Milyen pia? Meg mit kell iktatni be hova?

Kytia lefekudt a fonokenek?

Szelid sunmalac 2009.11.11. 15:00:53

Jeee...Kytia tenyleg lefekudt a fonokenek. Nekem miert nincs olyan fonokom akinek lefekhetnek?

vendriner aladár 2009.11.11. 15:02:17

@Igazság Atyja: Holnaptól Benkő Dániel néven lesznek új történetek

vagány csaj 2009.11.11. 15:02:51

@vendriner aladár: Én azt mondom, hogy ne foglalkozz senkivel, minden csoda 3 napig tart, ez is (vagy inkább addig se). Folytasd amit eddig, ahogy jólesik! :))
Itt sneki véleménye miatt nem kell megváltozni és megszűnni.

Szelid sunmalac 2009.11.11. 15:06:19

@vagány csaj: Szerintem se andjon senki velemenyere! Na de igy a tiedre sem termesztesen. Es akkor most mit csinaljon?

vagány csaj 2009.11.11. 15:13:03

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Azt amit ő saját maga jónak talál! Egyszerű! :))

Kytia 2009.11.11. 15:13:14

@Igazság Atyja: Látod, megint jössz itt a sztereotípiákkal.:) Aki lefeküdt a főnökének, az biztos kurva. Egyáltalán mi ez a megfogalmazás? A főnököm feküdt le nekem, és nem én neki.:)

Amúgy erkölcsről nem emlékszem, hogy papoltam volna. Nem jellemző.:))) Akkor az valaki más lehetett az én nickemmel.:)

De, csak hogy egy kis magyarázkodást is belevigyek, szerelmes voltam. Vadul elkezdett udvarolni, én meg elcsábultam. Közölte, hogy válságban a házassága, hamarosan elválik, és engem majd elvesz. Aztán megismertem asszonyt, akitől megtudtam, hogy ő nem úgy tudja, hogy válságban lenne a házasság. Erre léptem. Természetesen az állást is buktam. Asszem, normálisan kezeltem, például nem csináltam sunyiban zabigyereket.:) Ja, és mindez kb. 3 hónap története volt, szóval szerintem elég hamar, és elég józan döntést hoztam.

vagány csaj 2009.11.11. 15:14:04

@vendriner aladár: Viccnek is rossz volt! B. D. Nee!

Szelid sunmalac 2009.11.11. 15:17:04

@Kytia: Megis hogy futottal ossze az asszonnyal? Kiderult a szitu? Felbomlott a hazassag? Jo allas volt? Miert nem rugattad ki ot is?

Amugy meg azert, mert az enyem 40 ev koruli, kopasz, ketmeteres piszkafa mernok ferfi 3 gyerekkel.

Igazság Atyja 2009.11.11. 15:17:33

@Kytia: Lett volna rá egy ötösöm, hogy a szerelemmel jössz. ;) Igen, az mindent legyőz és zavaró minden körülményt semmissé tesz. Elnézést, ha úgy tűnt, laza erkölcsűnek állítottalak be.

Kytia 2009.11.11. 15:18:09

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Kytiának nem éri el az ingerküszöbét. Sorry. A humort nem osztják csakúgy.:)

Kytia 2009.11.11. 15:22:07

@Igazság Atyja: Csak addig volt kérdés a szerelem, amíg hittem a dologban. Azt gondolom, amíg van sansz a boldogságra, megkockáztathatok magamnak egy kis szerelmet is, vagy nem?:) Önmagában az, hogy valaki a főnököm, és hogy házasságban van (FELTÉVE, HA VÁLIK!!!) nem akadály nekem a szerelemmel szemben. És nem hiszem, hogy rögtön feltételeznem kéne valakiről, hogy hazudik, aki azt mondja, hogy válik.
Mikor kidrült az igazság, átadtam az agyamnak az irányítást. Kibaszottul fájt természetesen, de jól tettem.

Kytia 2009.11.11. 15:25:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Az asszony megtudta, és nekem támadt. Én meg csak pislogtam, hogy mi van. Nem bomlott fel, azóta is házasok. Igen, nagyon jó állás volt, rohadjon meg.:)
Mármint kit kellett volna kirúgatnom? A főnököm volt a tulaj, a felesége meg nem dolgozott a cégben.:)

Részvétem a főnöködért.:DDD De azért ne hozzuk divatba a főnöklefektetést. Nekem se jött be, meg a szomszédos blogon posztolónak sem.:))

Szelid sunmalac 2009.11.11. 15:32:51

@Kytia: A szomszedos blogot inkabb hagyjuk :)
Most ugyan nem aktualis, de nekem nem lenne ellenemre, ha valami csinos fonokom lenne. Vagy legalabbis a mostaninal csinosabb. Bar azokbol mindig csak szekszualis zaklatas feljelentes van, nem kufirc.

Kytia 2009.11.11. 15:38:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jézusom! Hányszor jelentettek eddig fel?:)))

Igazság Atyja 2009.11.11. 15:40:18

@Kytia: Nem erről van szó. Csak a saját megkérdőjelezhető tetteid ismeretében komolytalan, hogy kiosztasz valakit a szavai miatt. Szálka & gerenda? Persze, a vélemény szabad, csak adott esetben a kettőt egymás mellé állítva komikusnak tűnik az egész. Egyébként nem lett volna egyszerűbb azt mondani a főnöknek, hogy a válás pillanatától kezdve lesz szex például? Vagy ha nagyon szerelmes az ember, ilyen biztonsági megfontolások nem merülnek fel? :)

A főnöklefektetés sünmalacnak még bejöhet. Három a magyar igazság. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.11. 15:42:23

@Kytia: Vagyis Kytiának nem osztottak humort. Igazán sajnálatos eset, talán gyógyítható továbbképzésen, csak kell egy jó főnök:)

Igazság Atyja 2009.11.11. 15:46:34

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Csak nehogy beleszeressen, mert akkor nem tud a tananyagra figyelni. :)

Igazság Atyja 2009.11.11. 15:53:20

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Sejtem mit érzel, múlt pénteken engem is kiröhögtek a Rióban. :)

Glg 2009.11.11. 16:09:15

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ja...tágítgatta az ánuszrózsáját :D:D. hánysz?...hát akkor kabbe-és ha elsült akkor már lesz is mitől :P

@Zsu0805: amikor a tövében fogják az jó...:)-vagy nem erről van szó :D:D. hát ja-alatta sem utolsó dolog-de azért azt megnézném amikor 300m-en -10°C-ban 200km=h-s szélben eldadogja a lánykérést a srác:D

btw verdriner nekemis az agyamra megy csak eddig szimplán leszartam a hülyeségeit-arról nem is beszélve h valaki már csinálta ezt az átírogatást előtte,szal még nem is eredeti-fail

Kytia 2009.11.11. 16:11:05

@Igazság Atyja:

1.) Mindenki tettei megkérdőjelezhetőek. (Ezzel az erővel.):)

2.) Kiosztom Vendrínert, hogy miért kurváz le minden nőt, aki valaha közelébe ment egy férfinak. Majd kiderül, hogy én is közelébe mentem valaha egynek. Szerintem nincs ellentmondás.:)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azért van az a humor, amit tudok értékelni. Vendrínerrel az a bajom, hogy általában rosszindulatúak a szösszenetei, ráadásul mind ugyanolyanok, helyzettől függetlenül mindenki kurva, illetve agyatlan baszógép, erre megy rá. Igazság atyjának "fimon iróniájával" csak annyi a baj, hogy olyanokat ír, amiket ehhez hasonló blogokon más emberek ugyanígy leírnak, csak ők komolyan is gondolják. Ha nem ismered, nem jössz rá, hogy viccel. Ezzel szemben javaslom mondjuk Karinthy-t tanulmányozásra. Nála egyik probléma sem merül fel.:)))

Kytia 2009.11.11. 16:16:51

@Glg: Húha, lesz itt nemulass!:) Elindult a lavina. Azért ne legyünk igazságtalanok, néha vicces, csak nem mindig.:)

Kytia 2009.11.11. 16:19:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Nem tud belém szeretni, már elmúltam 25:) "

Ha viszont beléd tudnék, csak a pénzedért tenném. Ezt is megtanultuk már ezen a blogon.;)

Kham 2009.11.11. 16:20:00

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Gyere át hozzánk! Itt folyamatosan szex van a főnökkel. Átlag munkanapokon szopás, fizetésnapokon gruppen rábaszás:)

Igazság Atyja 2009.11.11. 16:22:49

@Kytia: Csak nem mindegy, kinél mekkorák a kérdőjelek. Mondjuk az erő tényleg fontos. ;) Senkit nem kurvázott le, és én sem kurváztalak te téged. A kurva az, aki anyagi ellenszolgáltatás vagy közvetett haszon fejében szexel. Esetedben senkinek nincs oka ilyesmit feltételezni. Legalábbis én nem feltételeznék ilyesmit, még ha nagyon jó állásról is volt szó. Bár.. tényleg nagyon jó állásról volt szó? :) Ellentmondást nem említettem, nálad csak a csúsztatás és a kettős mércézés technikái figyelnek be, de azok masszívan. :)
Most az derült ki, hogy közelébe mentél valaha egy férfinak, vagy az is, hogy a szóban forgó férfi nős volt és a főnököd? Ha az utóbbi kettő hirtelen mellékes körülmény lett, én kérek elnézést. :)
Az irodalomban mindig egyértelmű az irónia, így a Karinthy-s hasonlat nem állja meg a helyét.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.11. 17:24:53

@Kytia: múltkor Stupidellával épp erről ütköztettük az álláspontokat. Szerintem a folyamatban lévő válás még bármerre eldőlhet elvileg, szóval eléggé szerencsejátéknak tűnik. A kangörcs meg alapból mondat ilyet a férfiemberrel, hogy válságban a házassága. Hát, nem tudom, mi az igazság, de van időm, megvárom, míg kiderül.:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.11. 17:51:46

@Kytia: Itt eltévedtél kissé. Én nem ismerem az Atyát(se a Fiút, se a Szentléleket) viszont rögtön elsőre lejött tegnap is, hogy ironizál, és az is, hogy tömegesen nem értitek, és ugrotok rá. Most inkább nem fűzök gonosz megjegyzést ehhez:)

Viszont, ha a pénzemért szeretnél belém, akkor kurvának tekintenélek, és pont ez ellen a titulus ellen tiltakozol. Most akkor mi szeretnél lenni valójában? ;)

Igazság Atyja 2009.11.11. 18:00:05

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Valószínűleg ironizált, csak nem érted, mert nem ismered. :)

Stupidella 2009.11.11. 18:55:10

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: jaja, ütköztettük :)

Ha már kötni kell valamihez, akkor inkább az illető otthonról való elköltözését várnám el, egy válási procedúra évekbe is telhet.

Igazság Atyja 2009.11.11. 18:58:47

A kangörcs sok huncutságot mondat a házasemberrel, de azért a nőket sem kell félteni. Vajon hány, szakmai előremenetel reményében a főnökkel hempergő nő vallja be a valós indítékait? Egyszerűbb előhúzni az adu ászt, a cejit. Úgysem tudhatja senki, érzett-e egyáltalán valamit, így bármi is a végkifejlet, feddhetetlen marad. :)

kalandor25 2009.11.11. 19:18:34

Azért jó olvasni,ilyen boldog történeteket,bár az enyém is így kezdődött...De legyetek nagyon boldogok:)

Erásss 2009.11.11. 19:20:21

@Kytia:
Ilyen helyzetben én is voltam!Igaz,nem volt a főnököm!Hála az égnek az én eszem is a helyére kerólt elég hamar.Rohadjon meg az összes hazug,nős pasi!:)

Tamy 2009.11.11. 21:00:21

Éljetek boldogan, amíg az élet el nem választ, s ha azt is túlélitek, ásó, kapa...

Nikica21 2009.11.11. 21:29:57

@Glg: ahogy olvasgatam észrevettem, hogy ma nagyon elemedben voltál!:)
Nagyon élvztem a posztot....szép és magával ragadó! Gratula fiatalok!:)Így tovább...jó együtt töltött éveket!:)

ChaosAngel 2009.11.12. 11:19:33

Csak ma tudtam elolvasni, úgyhogy kezdem is. Szinte mindenki rájött ki vagyok, tehát nem lesz nagy meglepetés!

2009.11.11. 09:22:30
@vendriner aladár: Megvetlek!!!!

@Igazság Atyja: Kicsit talán pontatlanul fogalmaztam. Nálam az idősebb ember a 24éves is, hiszen idősebb. Korban pontosan nem tudom hány éves is volt, de 28 és 32 közé tenném. Pénze nem volt, így az a feltevés is sértő. Köszönöm.

@Kytia: Pontosan nem tudom. Kb 28-32 között.

@Nikica21: @vagány csaj: @Zsu0805: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Köszönjük szépen a jókívánságokat. /Ha vkit kihagytam bocs, csak sok komment van :)/

ChaosAngel 2009.11.12. 11:20:05

Ápropó: Honnan jöttetek rá, hogy kik vagyunk?

Stupidella 2009.11.12. 11:37:46

@ChaosAngel: szerinted? A teljes nevetek szerepel a posztban, s hát a Te neved nem egy Kovács, vagy Tóth...

ChaosAngel 2009.11.12. 11:43:17

bazz! Tényleg :) Hülye kérdés! Bocsánat! :)

2009.11.12. 11:53:12

@ChaosAngel:
Nah most már rátokkerestem. :) Aranyosak vagytok együtt. :)
süti beállítások módosítása