Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tuti pasi, de nem érdekli a szex

2010. március 03. 06:54 - Panni CsP

„Miért aszexuális egy ilyen pasi??” – kérdi kétségbeesetten következő versenyzőnk, aki nemrég megismert egy csodálatos legényt, akit a humuszos tofu jobban izgat, mint a szex. Pedig a lány fülig beleesik, és a srác még csak nem is gondol többre barátságnál: eleinte észre sem veszi a lány rajongását. Vera tanácstalan és tőletek várja a gyámolítást. Ne hagyjátok cserben!

 

Hali! Egy (szerintem) érdekes történetet szeretnék megosztani veletek. Vera vagyok, 21 éves. Mindez még tavaly történt, de a mai napig tart. Sajnos, vagy nem sajnos. Van egy nagyon jó barátnőm P., aki egy nap lelkendezve azzal fogadott, hogy „Jaj, Vera, megtaláltam a párodat! Egy hihetetlenül édes srácot, és be akarlak mutatni neki. Imádni fogod!” P. hosszú és boldog kapcsolatban volt párjával, már jó ideje, és ez az újonnan felfedezett srác P. barátjának a volt osztálytársa. Egy közös bulin mutatta be P.-nek. Elmesélte nekem, hogy a srácnak pont olyan a stílusa és az érdeklődése, mint nekem, így rá kéne startolnom. Én már három hónapja parlagon hevertem, és annyira fellelkesültem, hogy beleestem az ilyenkor szokásos hibába: rögtön elképzeltem, hogy milyen lehet, milyen a hangja, mi lesz az első mondata? Teremtettem egy képet, persze, nem akarattal… ez nálam ilyenkor magától jön.

P. összehozott egy randevút vele. Legyen a fiú neve Dávid. Eleinte P. is ott volt, majd rövidesen lelépett. Gyorsan kisöpörtem a fejemből a korábban idealizált képet (ami most mindegy, hogy mi volt). Amikor először megláttam a srácot, azonnal szimpatikusnak tűnt. Alacsony volt (akkora, mint én) barnás szőke haj, szép szem, szép arc. Harmóniát sugárzott. Mosolygós, élénk, energikus fiú volt és tíz perc alatt egymásra is hangolódtunk. Két órát beszélgettünk, aztán mondta, hogy neki mennie kell, mert kezdődik a műszakja (egy művelődési házban portás).

Amikor hazafelé tartottam, szinte nem is érintettem a járdát, repültem : )

Amint hazaértem, rögtön küldtem neki egy mélt, amiben megírtam, mennyire örülök, hogy megismerhettem és egy nagyszerű fiúnak találom. Amikor válaszolt, udvarias volt, bár távolságtartó. Semmi macsó próbálkozás, semmi rossz humor-dömping. Még mindig nem gyanakodtam. Lila köd borult rám. Sűrűn találkozgattunk és már engem zavart, hogy nem lép a tettek mezejére. Azért ez mégsem a nő dolga, akármennyire is modern világot élünk. Megérezhette, hogy nyugtalanít a dolog, mert egy alkalommal elmondta – pontosabban finoman felvezette – hogy ő a lelki kapcsolatot sokkal többre értékeli a testinél. Eleinte nem fogtam fel. Megint belevetítettem a saját elképzeléseimet. Szó szerint, vak voltam. És süket. Annyira jól megvoltunk, túl egy húron pendültünk. Ekkor finoman közli, hogy meg ne bántódjak, de ő nem szeretne lefeküdni velem. Döbbenés.

Rákérdeztem, hogy meleg-e? Semmi baj, ha igen, nem rendezek jelenetet, nem borulok ki, teljesen higgadtan fogom fogadni. Erre azt mondja, hogy nem, sőt, több lánnyal is együtt volt már, de valahogy egyik sem indított el benne sokat. Viszont még ezzel a mondatával is belém döfött: „Nem jelent nekem sokat a szex, de téged nagyon kedvellek, és ha neked örömet okoz, szívesen lefekszem veled.” Erre megint nem tudtam mit felelni, csak hápogtam, hogy én is kedvelem, és ha úgy látja jónak, maradjunk barátok. Alamizsna nem kell. Elmondta, értsem meg, hogy ő inkább magának való és senkivel sem tudná elképzelni az életét. Hát, erre nem tudtam, mit mondani. Legszívesebben ott elbőgtem volna magam előtte, mint egy gyerek, de remekül palástoltam. Biztos már nektek is volt olyan érzésetek, mintha egy finom porcelán váza zuhanna a torkotoktól a hasatokig, ahol ezer darabra robban. Valahogy így tudnám jellemezni a megrázó és hirtelen vallomást. Pedig még nem volt vége… Látszólag tök lazán fogadtam, pedig belül sírás feszegetett. Elmagyarázta, hogy nem érti, hogy miért rabja mindenki a szexualitásnak… mindenki kergeti és alárendeli magát: szerinte abszurd az egész és csak a modern világ vonzata ez a nevetséges szex-bálványozás. Azt viszont éreztem, hogy nem meggyőzni akart, hanem csak tájékoztatni. Jó, van benne valami igazság, de én abban a pillanatban semmit sem tudtam mérlegelni, mert csak egyetlen kérdés keringett bennem: Istenem, miért aszexuális egy ilyen pasi? Ez nem igazság.

Nem iszik alkoholt, csak gyümölcsleveket, nem cigizik, olyan mint egy gyönyörű szobanövény. Teljesen vega, halat sem eszik, és állítása szerint jó humuszos tofu-t csinál (akkor még nem tudtam mi az a humusz, meg a tofu, de azóta már utánuk néztem a neten). Szerintem már csak idő kérdése, hogy mikor lép be valamelyik szektába. Nem tudtam elfogadni, hogy csak barátok legyünk, sokat sírtam miatta: vele akartam lenni, bele akartam bújni az illatos nyakába. Persze, barátok maradtunk, csak ritkábban találkozunk. Azt tudom, hogy egyre vadabbul gyűjti a pozitív karmát: adakozik, mint egy szent, állatvédelmi petíciókat szór a neten stb. Szóval, most ott tartok, hogy megpróbálom feldolgozni Őt. És felejteni.

 

 
241 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr381803260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.03. 13:21:32

@zZz:

Ugyan, miért? :) Divatból állatvédő, divatból vega. Ott van a listán Hitler, nézzed csak meg!

SaveMyShoes 2010.03.03. 13:21:35

@zZz: Igen én egy vén szűzkurva vagyok. Higgye csak el, van tapasztalatom és talán magának sem kellene egy darab kommentemből ilyen messzemenő következtetéseket levonnia. Nem azt mondtam, hogy az első randin dugni kell, de ha a pasi a Vera által leírt szinten, még csak egy kézérintéssel, vagy búcsú szájrapuszival sem próbálkozik, akkor a hölgyemény nőként nem érdekli. Ennél jobban nem tudom szájbarágni az általam közölni kívántakat - biztos az engem körülvevő primitív közeg az oka.

Elveszett Angyal 2010.03.03. 13:24:43

bruhahahaha
nagyon jó, hogy a vegák hülyék.
bezzeg a húsevők, azok aztán mind okos, intelligens, udvarias, kedves népek, akiknek nincsenek zavaraik...

mint mondjuk Hitler, Szaddám, Hasfelmetsző Jack....
a bolondokházában, a börtönökben és a pszichiátrián mennyi is a vega - húsevő arány?

Kósza 2010.03.03. 13:25:17

@mooon:): nono, nem kibeszélni a hátam megett! :)

Glg 2010.03.03. 13:30:50

@zZz: te...részletezd már ezalatt mitértesz mert minden kommentre ez a válaszod

Glg 2010.03.03. 13:32:39

@Elveszett Angyal: igazad van-a balf*sz vs talpraesett ember arány is bizonnyal a vegák javára dől el...oh vagy mégsem :D:D

Glg 2010.03.03. 13:33:31

ja...és posztoló: a tutipasi tuti pasi?

zZz 2010.03.03. 13:34:02

@Kedves Nard: Hitler férfi volt, tehát minden férfi náci?

Glg 2010.03.03. 13:34:12

@Glg: van egy jó ötletem...változtass nevet kiveraverára

Glg 2010.03.03. 13:35:08

@zZz: zZz zZz volt, tehát minden zZz zZz?

zZz 2010.03.03. 13:37:14

@v524: amit most leírtál, az igaz. A postban leírt esetnél nyilvánvaló, hogy a lány nem jött be a fiúnak.

Viszont amit eredetileg írtál, az bár lehet, hogy a férfiak nagyobb részére jellemző, de nem minden férfi ilyen. Gondolok konkrétan erre a megjegyzésedre:
"ha az első randin még csak nem is próbálkozik a kiccsákó (és már elmúlt 10 éves) - nem jössz be neki."

Lük 2010.03.03. 13:37:26

Hát bakker még sosem kommenteltem ezen az oldalon és most sem lesz hosszú.
PETI NEKED BEFELÉ NŐT A DÁKÓD baszod......

zZz 2010.03.03. 13:39:53

@Glg: ugyanolyan kommentet írtál, mint előtted még tucatnyian. Írj eredeti hozzászólást, eredeti választ fogsz rá kapni.

Mit kell részletezni a műmacsón? Csak úgy dobáljátok össze a sztereotípiákat: igazi férfi megdugja a felkínálkozó nőt, igazi férfi húst zabál stb. Aki meg nem, az buzi/impotens/kispöcsű.
Ahogy már más is mondta: elég egyszerű világképetek van.

Glg 2010.03.03. 13:40:38

@zZz: de...aki FÉRFI az bepróbálkozik, aki tököl az meg töketlen.

SaveMyShoes 2010.03.03. 13:41:26

@Glg: ottapont! :DD (jajj, már meg is bántam, hogy igazat adtam neked, a végén még téged is leprimitíveznek)

@zZz: Ugyan azt írtam, csak más stílusban - sajnálom, hogy ez Magának nem tűnt fel.

Glg 2010.03.03. 13:44:01

@Hofiiiii: for president :D:D

@zZz: mert szerinted mégis miaz ha egy pasi elutasít egy olyan csajt aki legalább minimálisan bejön neki és önként dalolva akar a csóka kardjára csúszni?

summerstorm 2010.03.03. 13:44:24

Kapitány,

magának is hajón kívüli munkája akadt... :(?

zZz 2010.03.03. 13:45:59

@Glg: bepróbálkozik, ha akarja. Ha meg nem, akkor megpróbálja finoman (vagy durván) lekoptatni a lányt, ahogy az jelen esetben is történt.
Attól lesz buzi, mert nem dugja meg azt a lányt, aki nem tetszik neki?

councillor 2010.03.03. 13:48:18

miért van ennyi offtopic hozzászólás ?

Kósza 2010.03.03. 13:49:58

@mooon:): egy kellemes ebéd a konkurens anyahajón, kávé, beszélgetés az ottani mancsaft tagjaival, sokan régi ismerősök! :)

zZz 2010.03.03. 13:50:30

@Glg: mert szerinted mégis mi az ha egy csaj elutasít egy olyan pasit aki legalább minimálisan bejön neki? Ő talán leszbikus, frigid stb?

A postban leírt esetet a lány tollából ismerjük, nyilván úgy állítja be magát, mint vonzó lány, akit sokan akarnak megdugni. A valóság meg egészen más is lehet, ahogy a legtöbb lánynál.
Ha jobban megfigyeljük, a fiú egy másodpercig nem mutatott valódi érdeklődést a lány irányába, pont emiatt túráztatta az agyát a lány és sértődött be annyira, hogy lebuzizza a srácot.

Glg 2010.03.03. 13:55:39

@zZz: nem...az olyan lányt kihivásnak nevezik. a posztot meg nem lehet mi van ha ez meg az alapon tárgyalni-pont ahogy mondtad-a csaj úgy állította be magát akkor így kell vizsgálni a helyzetet

2010.03.03. 13:58:25

@Glg:
Én csak barátilag probáltalak titeket szervezni. :P Az meg már csak kellemes következmény volt, hogy úgy alakult ahogy. :P :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 13:58:39

@zZz: "A valóság meg egészen más is lehet, ahogy a legtöbb lánynál." Hamis. Ha a legtöbb férfi attól férfi, hogy azonnal próbálkozik, és él az alkalommal, akkor ez a mondat nem lehet igaz.:-))) Relációanalízis. Attól még posztlány lehet vonzó, hogy ennek a srácnak nem jött be.

2010.03.03. 14:04:35

@Edward Nygma:
A tegnapi poszton felbuzdulva néhányan rászántuk magunkat, hogy már nem úgy fogunk párt keresni, hogy titkoljuk titkos énünket, hanem már az első levélváltás után felvállaljuk kik is vagyunk. Tanultunk a tegnapi 007-es ügynök példájából, melynek következtében sok szuperhős a nyilvánosság elé tárja kilétét. :) :) :P :P

zZz 2010.03.03. 14:08:05

@Glg: dehogy kell úgy vizsgálni a helyzetet.
Másik blogban egy csaj azt hitte, hogy a 8ezer Ft-os fehérneműtől ő már egy szuperkívánatos csaj lett.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: én viszont pont azt mondom, hogy a férfi nem attól férfi, hogy azonnal bepróbálkozik.
Persze kérdés, hogy mit értünk bepróbálkozás alatt. Az ismerkedés már az-e vajon? (ismerkedés =/= szex)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 14:12:22

@zZz: megértettem, amit mondasz, de épp úgy általánosítasz, csak a másik oldalról. Kár.

summerstorm 2010.03.03. 14:16:02

@Kósza:

Ah na Jaaa... akkor egészségedre :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.03. 14:16:37

a csákó olyan meleg hogy hozzá képest a napkollektor egy antarktiszi szuvenír erre az uram életére is megmerek esküdni

SciNu 2010.03.03. 14:20:33

"a lelki kapcsolatot sokkal többre értékeli a testinél"
Fordítok: Nem tetszel és még fel sem állna rád.

"Teljesen vega, halat sem eszik"
Hát az ilyen legyen is asszexuális. Nem enni húst eretnekség!!!
www.thebestpageintheuniverse.net/images/bigpot6.jpg

Kham 2010.03.03. 14:28:25

@nusss: Na ja de Indiában vallási okokból annyi a vega és minden ilyen "vallási okból nem eszünk tapírokat" eszmének valami gyakorlati oka volt régen, csak bekenték valami lenyelhetőbb mázzal a nép számára. Gondolom hinduknál azért nincs húsevés hogy ne zabálják fel a dzsipók az igásállatokat meg úgysem jutott volna egy kocka pörköltnél több.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.03. 14:28:42

amúgy érdekes, hogy a leányzó egyszer azt írja, hogy első randi után azonnal lelkendező mailt írt a srácnak, majd a következő lélegzetvétellel közli, hogy a 'lépés nem a lányok dolga'. Hogy is van ez? Pattintasz az ujjaddal, a srác pedig rohanjon, mint egy kutya? Ébresztő, királylány :)

Girgesz 2010.03.03. 14:30:03

Hello evribodri!

Kemény a mai poszt!-félrenyeltem a kávém, mikor a közepéhez értem...

@Kósza: Na?-sikerült megtorpedózni tegnap azt a hajót? :DDDDD

Kósza 2010.03.03. 14:33:41

@Girgesz: hélóhéló,....
Nem tudom, nem jelentkezett még a Lexusért sem :)

summerstorm 2010.03.03. 14:34:22

@Kósza:

amíg hajón kívül dolgoztam már átmentünk hadihajóba :))?

Kósza 2010.03.03. 14:35:35

@mooon:): lassan kezdek belekeveredni a hajókba, de legalábbis tengeribetegség környékez :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 14:37:57

@Kósza: monnyon le!:D És én leszek a Kapitány. Mindenkit osztok majd. Szerintem jó lesz.:-))))

Girgesz 2010.03.03. 14:41:09

@Kósza: naná!-mert az az enyém :D Én meg hiába jelentkezek, nem látom a házunk, hogy leálltál volna vele a házunk elé... *Girgesz türelmetlenül topog az ajtóban*

Persze-persze... de azért gondolom nem minden ritmikus mozgás hozza ezt ki belőled :D

@mooon:): hajjaj!-tegnap mindenkit túllicitált egy luxushajóval egy királylány kegyeiért, most meg nem hajlandó fizetni nekem a közvetítői díjat, amiért összehoztam őket :P

Kósza 2010.03.03. 14:47:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: rendben, akkor ezennel a kezedbe adom a botkormányt! :)

Közöd?? (törölt) 2010.03.03. 14:50:54

Nem tom mi itt a furcsa, egy vega nyilvánvalóan teljesen nemzőképtelen. Rá kell venned a húsevésre!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.03. 14:51:57

@Kham:

Az emberevés is ezért alakult ki, mert felzabáltak minden állatot a szigeten, és nem volt másféle vöröshús :)

2010.03.03. 14:57:31

vega, nuku szex... na ez sem lesz már sikeres ember

SaveMyShoes 2010.03.03. 15:00:05

@Kósza: te mindenkinél Lexus-al próbálkozol?! :))

@Girgesz: hééé, nem egy Lamborginit ígért/kértél????? :DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 15:06:11

@Girgesz: kinézem magamból mindkettőt, ami azt illeti.:-)

@Kósza: ejj, de könnyen adja.:-)

Kósza 2010.03.03. 15:06:35

@v524: igazad van, nem sértenélek meg vele! Maradjunk a Wartburgnál! :)

summerstorm 2010.03.03. 15:07:36

@Kósza:
akkor most tarquin kormányoz... :D?

@Girgesz:
a főnöknek új asszonykája lett....?
woooow, mikről maradtam le :D

@thomassmith:
mit tetszik mosolyogni, nyelvet nyújtogatni :P?

Kósza 2010.03.03. 15:09:30

@mooon:): igen, úgyhogy mehetünk a kajütbe piálni! :)

SaveMyShoes 2010.03.03. 15:12:32

@Kósza: decsakha garázsban tartott, keveset futott, első, nem dohányzó, hölgy tulajdonostól!!! éééés, hogy kapcsolódjon a mai poszthoz is: vega tulaj! :))

summerstorm 2010.03.03. 15:20:06

@Kósza:
mit szereztél a konkurenciánál :)?

Kósza 2010.03.03. 15:23:11

@mooon:): egy szolíd ebédet :)

Girgesz 2010.03.03. 15:25:07

@v524: bocs, tényleg...

@Kósza: igaza van a másik megbízómnak... négy Lamborghinit, meg egy luxushajót kell beígérned neki,hogy a tiéd legyen. Nekem pedig egy Lambi-t kell adnod ténylegesen... "de mán" jelleggel! :D

Kósza 2010.03.03. 15:25:45

@v524: aranyanyám, nemhogy vega volt a hölgytulaj, de még szűz is! Magam is ellenőriztem, de többen állították ugyanezt!

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 15:26:13

@Kósza: felőlem, még az ajtót is rátok zárom.:-) Caprira megyünk amúgy. Ezt nem árt tudni, ha keresnek titeket.:D

Girgesz 2010.03.03. 15:27:56

@v524: húha!-komoly elvárások...nehéz lesz négy ilyen gépet is ígérni :DDDDDD

Kósza 2010.03.03. 15:34:13

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: rendben, de a Messinai-szorosnál visszaveszem a kormányt, nagyok ott az áramlatok! :)

summerstorm 2010.03.03. 15:35:40

@Kósza:

hüüüümmmm.... én arra gondoltam, hogy mit hoztál inni a konkurenciától....
A lényeg :) :) :)... mit iszunk Capri-ig :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
te tényleg rámzárnád az ajtót...
hát mi lesz akkor a jóhíremmel :D

SaveMyShoes 2010.03.03. 15:36:54

@Kósza: fene a gusztusod, hány éves lehet egy ilyen Wartburg tulaja???? :DDDD

@Girgesz: ááá, csak erős fantázia kell hozzá - nekem meg sokat innom miközben ígérik!!! :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 15:41:42

@Kósza: hamargyorsan felejtsd el, hogy visszaadom.:-))

@mooon:): ha nem akarod, nem zárom.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 15:44:37

@mooon:): gondolom, majd tiltakozik, ha van ellenvetése.:-)

Girgesz 2010.03.03. 15:47:45

@v524: minden pasi álma lehetsz :DDDDDDDDDD

Kósza 2010.03.03. 15:49:05

@Girgesz: mivan öcsém, te is bidelsz? :)

SaveMyShoes 2010.03.03. 15:54:46

@Girgesz: ja, az, kb. mint Freddy Kruger!!! :DDD

@Kósza: csak ténymegállapít! :)

summerstorm 2010.03.03. 15:55:34

további szép napot mindenkinek...

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:03:27

@mooon:): neked is, épp kimenőt akartam vezényelni.:-)))

Egi78 2010.03.03. 16:04:48

Nekem 2X volt, hogy olyan nő gerjedt rám akire én abszolult nem, de jó fejek voltak azt hittem haverok vagyunk. Az egyik csaj 1 céges buli után enyhén spiccesen rámmászott, én meg leépítettem. Tök kínos volt, azt mondta tuti homár vagyok (pedig nem) mert nem akrtam megdugni. De ha egyszer rohadtul nem tetszik akkor nem akarom megb@szni, esetleg ha az életemről van szó talán. Miért van az, hogy egy faszinak minden feldobott numerára le kell csapni, vannak, kevésbé vonzó nők, hogy finoman mondjam.
A helyzet úgy került megoldásra, hogy 2 hétre rá felszedtem, azt a csajt akivel rivalizált és utált, azt egy hónapig kefélgettem. Akkor lenyugodott.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:08:43

@Egi78: miért nem mondod meg nekik, hogy nem akarod? Egyenesen szemükbe?

Girgesz 2010.03.03. 16:08:53

@Kósza: Miért nem az?
Ha iszik, akkor egy kis fantáziával könnyen ki lehet dumálni a bugyijából, aztán másnap nem emlékszik rá, hogy mit is ígértek neki... :DDDDD

*Girgesz kiszáll! Have a nice day!"

Egi78 2010.03.03. 16:18:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Próbáltam, de már nem aktuális, mert múlt idő mindkettő. Az egyik tavaly Karácsony előtt volt a másik néhány éve. De hidd el, hiába mondtam, finoman, kevésbé finoman, rohadtul nem veszik észre magukat, ha bezsonganak. Pedig nem vagyok egy Brad Pitt. De ilyen hülyék ugyan úgy vannak fasziba is, egy barát(haver)nőmet, már egy éve zaklatja egy seggfej, de nem érti, pedig elküldte már a halál faszára de nem!

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:20:08

Elgondolkodtam, hogy fordított esetben, amikor a nő nem akarja, de a pasi igen, hányszor hallom azt a dumát, hogy olyan jeleket küldözgetett a lány, ne csodálkozzon. Ez pedig itt nem is játszik. Nem tetszik ez a kettős mérce. (Aki 4 után ONol, az nem normális, tuti.:-)))

Kósza 2010.03.03. 16:21:05

@v524: igen? Akkor kezdek jobban odafigyelni rád! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:27:10

@Egi78: elhiszem, és ilyenkor erőteljesebben kell mondani, hogy békén hagyjon.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:30:38

@Kósza: te még itt?:-) Gyorsan lépj le te is, nem ám munkával töltöd az egész napot.:-) És akkor én is mehetek nyugodtan borozni, nem kell vigyáznom a legénységet.:D

Kósza 2010.03.03. 16:32:15

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: 5 perc múlva beáll a szélcsend, majd utána léphetek le

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.03. 16:36:49

@Kósza: az hamar itt van, annyit simán felügyelek még:-))

klauss 2010.03.03. 16:37:08

talán me ronda a csaj

Abraka 2010.03.03. 16:59:39

Sztem nem jöttel be neki annyira. Tuti pasi, válogathat..

vernarancs 2010.03.03. 17:55:38

Egy homar portas. Kiraly.

rajen 2010.03.03. 18:00:28

Nincs semmi baj a gyerekkel. Csak ezt az egységsugarúak nem értik. Nem mindenkit az enni-inni-szarni-baszni négyszög érdekel _elsősorban_. Most épp egy ilyen periódusa van, lehet, hogy később ez megváltozik, és lesz egy boldog kapcsolata. Az ilyen belülről vezérelt emberek máshogy gondolkodnak.

kisqtya 2010.03.03. 18:15:59

KEdves postoló, ne vedd magadra amit ez a sok baromarcú irogat össze-vissza, meg látatlanban minősít:) Van ilyen. Sajnos kevés az ilyen ember, mármint nem úgy értem, hogy feltétlen aszexuálisnak kellene lenni, de ha úgy nézzük, a szex az egy állati ösztön, és sokan nem tudnak ezen uralkodni. Merthát az emberek 90% primitív kisebb-nagyobb mértékben. Ez mindig is így volt, és mindig is így lesz. Egyébként a pia lehet hogy segített volna a dolgon :) Na meg lehet barátkozni, és később talán lesz valami, ahogy egyre közelebb kerültök egymáshoz.

Sadist 2010.03.03. 18:51:02

Vera, ha megfelelő paraméterekkel rendelkezel, én szívesen megduglak, ha pedig lelkizni akarsz, akkor mehetsz a tofuzabáló szamaritánushoz. Abszolút win-win szitu, na?

boss888 2010.03.03. 19:45:39

Még egyszer átolvastam a posztot, amin megakadtam: "adakozik, mint egy szent"<--- nekem nem akar adakozni? Van elég pénzem, de a papám mindig azt mondta: minél több van annál jobb!

egy lány 2 2010.03.04. 11:06:17

Hát nekem is volt egy ilyen srác!Nyaralás alatt ismerkedtünk meg tavaly!Utána még taliztunk itthon is!De a lényeg,h ő sem akart sexelni velem!!Volt,h felhívott hétfőn este és megbeszéltük,h másnap lefoglalunk e gy szobát és....!Alig vártam a másnapot mondanom sem kell!Erre nem jött másnap!Na ehhez mit szólsz??Pedig ő mondta,h milyen jó lesz.....Nem értem és azóta sem értem!!!

közlegény 2010.03.04. 11:56:05

@Elveszett Angyal: http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler's_vegetarianism

tomkófickó 2010.03.04. 14:14:22

Azt tudom mondani a történet írójának hogy lépjen túl ezen a csalódáson szerintem. Ne tragédiaként fogja fel hogy a pasas nem akart vele szexelni. Legalább átélte azt amit egy átlagos férfi kb. 58 szor!! átél életében a barátnőjükkel vagy a feleségével, akik elutasítják a szexet. És a férfiak mégse mondják hogy ez a csaj leszbikus, vagy frigid, vagy mért nem akarja most?

hopp-hopp 2010.03.05. 13:09:56

teccet :)
főképpen az a rész, hogy - *olyan volt mint egy szép szobanövény* :))
inkább csak egzotikus kis giz-gaz :O)

ne sírj lány - mindig jön a következő skizoid-pszichopata - még keresni sem kell!

halak37 2010.03.06. 19:30:16

Tökre igaz,RANDA a lyány.....:)))))))))
süti beállítások módosítása