10 éve kerülgetjük egymást

2010. szeptember 24. 07:45 - csajokespasik

Következő Levélírónk nem tud szemet hunyni a sorsszerű véletlen találkozások felett, melyekből azt a következtetést vonta le, hogy a történetben szereplő hölggyel talán az égiek akarják összeboronálni. De vajon 10 év barátságát felrúgni egy bepróbálkozással nem túl rizikós? A srác azon tépelődik, hogy ha mégis rászánná magát a lépésre, hogyan tegye? Újra terítéken a nő-férfi barátság misztériuma.

 

Lehet egy hosszú barátságból valami? 27 éves pasi vagyok és még a gimnáziumból ismertem egy lányt: fölöttem járt egy évvel. Sokat beszélgettünk és rendszeresen buliztunk együtt, a közös programok között volt együtt nyaralás és együttalvás is. Soha nem léptem az irányába, és amikor mindketten elkerültünk abból a suliból, meg is szakadt a kapcsolat. 10 éve kerülgetjük egymást a csajjal és sorsszerűen akadunk össze mindig a legváratlanabb helyeken, a városban, koncerteken, plázákban. Az első találkozó egy hajós koncerten történt a Dunán.

Mindketten meglepődtünk, hogy ő is pont erre a hajóra vett jegyet. Egy jazz-hajó volt, nem is tudtam, hogy szereti a jazz-t. A második összefutásunk a Szigeten történt, ami nem is olyan nagy csoda, mert itt mindenki összefut mindenkivel. Utána szinte évente legalább négy alkalommal ütköztünk véletlenszerűen szórakozóhelyeken. Találkozásaink alkalmával sokat beszélgettünk, ilyenkor elmesélte, hogy most éppen nincs barátja, vagy éppen van, merre nyaralt stb. Azóta már bejelöltük egymást ahol csak lehetett, közösségi portáloktól kezdve mindenhol, ahol reggeltünk. Néha, amikor eszébe jutok, vagy ő jut az én eszembe, telefonon is felhívjuk egymást és hosszas egyeztetés után direktbe is találkozunk, nosztalgiázni. Ez mindig döcögős folyamat, mert ő hol külföldön dolgozik, hol egyéb okok miatt tolódik mindig arrébb a dátum. Legutoljára élőben – és szintén meglepetésszerűen - a Deákon futottunk egymásba. Mivel jelenleg nincs senkim (sajnos ez az állapot elég hosszú ideje tart nálam, nem tehetek róla, nehezen ismerkedem és sokat számít nálam az érzelmi háttér: sok nő nem hagyja, hogy megismerje egy férfi, félnek a kitárulkozástól) el tudnám képzelni, hogy lesz kettőnk között valami / vagy lehetne.

Rákérdezzek? Meg merjem kérdezni? És akkor ebből jön a következő kérdés: ő miért nem kérdezett rá eddig, miért nem lépett? Miért nem merült fel benne ugyanez? Még a gimnáziumban, amikor egyszer arról keseregtem neki, hogy a mai lányok csak sodródnak az életben, nem tudják, mit akarnak, azzal vigasztalt, hogy neki tetszem és ő simán járna velem, ha úgy alakulna… és jelenleg nem lenne foglalt. De ennek már 10 éve…

Szeretem és tisztelem őt. Intelligens és egyenes nő. De attól is félek, hogyha a tárgyra térek nála, esetleg visszautasít. Vagy elrontok mindent. Hogyan lépjek felé? Hogyan merjem azt, amit nem merek? Milyen módon tudhatnám meg a szándékait?

 

 
318 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr932319537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. gernika 2010.09.24. 08:13:22

Ez nem barátság ami köztetek van, szóval nincs mit elrontani, igazából vesztenivalód sincs.
"Meg merjem kérdezni? És akkor ebből jön a következő kérdés: ő miért nem kérdezett rá eddig, miért nem lépett?"
Mert úgy gondolja, hogy a te dolgod lépni. Régi vágásúnak tűnsz, és szerintem a beszélgetéseitekből ő is ezt gondolja.

"Még a gimnáziumban, amikor egyszer arról keseregtem neki, hogy a mai lányok csak sodródnak az életben, nem tudják, mit akarnak, azzal vigasztalt, hogy neki tetszem és ő simán járna velem, ha úgy alakulna… és jelenleg nem lenne foglalt. De ennek már 10 éve…"
Na ezek után meg végképp rá lehet kérdezni, hogy így gondolja-e még. Legfeljebb azt mondja, hogy bocs, márt nem.
Legyél már egy kicsit tökösebb!

Piszok Alfréd 2010.09.24. 08:15:27

Sok mindenért nem léphetett, például nem is akar veled járni. Vagy esetleg akar, de ugye nem a lányok a kezdeményezők, hogy nézne az ki, hogy rád veti magát.

Miből gondolod egyáltalán, hogy ő is így érez? És miből gondolod, hogy te úgy érzel? A többéves nőhiánynak nem az a megoldása (még ha esetleg "logikus" is lenne) hogy különösebb érzelmek nélkül a legszimpatikusabb szóbajöhető nővel megbeszéljük, hogy akkor mi mostantól együtt.
Ha szerelmes lettél bele, akkor hívd el valamikor megint találkozni, válassz valami romantikusabb programot és mondd meg neki. Ha meg nem vagy szerelmes, akkor miről beszélünk?

Piszok Alfréd 2010.09.24. 08:18:30

" De attól is félek, hogyha a tárgyra térek nála, esetleg visszautasít."

Na és? Akkor mi történik? Csináld kedvesen, ne túl nyomulósan, hogy az esetleges visszautasítás se legyen durva, és akkor mintha mi sem történt volna, mehet minden tovább. Mit lehet azon elrontani, hogy évente négyszer véletlenül összefuttok valahol?

Commodus 2010.09.24. 08:20:48

Szerintem nyugodtan próbáld meg, legalább később nem fogod azt érezni, hogy kihagytad a lehetőséget.

tuli _ 2010.09.24. 08:21:41

@Piszok Alfréd: ügyes vagy :)

Panni, ne keverjük össze a dolgokat, ez nem barátság, hanem haverság.

Elém nagyon sok év után állt elém egy több, mint haver, kevesebb, mint barát azzal, hogy belémszeretett. Először nagyon megijedtem, zavarban voltam, nehezen tudtam mit kezdeni a helyzettel. Aztán szerelem lett belőle. :)
Jó időben, jó helyen összejöhet a dolog. Középiskolai kijelentéseket nem dédelgetnék, azóta valóban eltelt 10 év.
Ha lenne veled szándéka, már jelezte volna valahogy. Ettől még kialakulhat valami, de csak akkor, ha jó ideje nincs körülötte senki, aki számításba jöhetne, és egyszer csak megvilágosodik, hogy ott vagy te. :)

tuli _ 2010.09.24. 08:23:18

Ja, is igen, meg kell próbálni.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 08:28:48

@tuli _: a posztíróról kialakult előítéleteim azt súgják, hogy ha a lány jelzett volna, azt se vette volna észre, mint ahogy azt se észlelné biztosan, ha a lány elutasító jeleket sugározna.

De szerintetek most beleszeretett? Ez nekem olyan realista gondolkodásnak tűnik, már régóta nincs nőm (volt egyáltalán valaha?), összeszedni sem tudok egyet, nézzük, kiből lehetne valami?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 08:29:09

Kedves postíró, te vagy a szárazbarát. Természetesen nemet fog mondani, ha rákérdezel, ugyanis te lelki szemetesként funkcionálsz neki. Az utolsó mondata tipikusan hintáztató duma.

", azzal vigasztalt, hogy neki tetszem és ő simán járna velem, ha úgy alakulna… és jelenleg nem lenne foglalt."

Természetesen, mindig foglalt :D

Nutshell 2010.09.24. 08:34:24

@Piszok Alfréd:
Áááá, biztos nem szeretett még bele. Csak realistaként úgy gondolja, hogy intelligens és egyenes nő, tehát lát rá esélyt, hogy beleszeressen.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 08:35:22

@Nutshell:

Nagy szart, ez az egyetlen nő aki szóbaáll vele, nyilván csak ezért hajt rá.

Kósza 2010.09.24. 08:40:00

Pálinkás jó reggelt!

Kedves poszt toló, hagyd a csudába ezt az egészet. Ami 10 év alatt nem alakult ki, az már nem is fog. Az ilyen 10 év után végre összejöttünk, vagy 10 év után újra összejöttünk sztoriknak mindig sírás a vége. Ne picsogj, lépj tovább!

Piszok Alfréd 2010.09.24. 08:43:53

@Nutshell: és vajon mennyi időn belül? Vagy mi kel majd hozzá? Honnan fogja tudni? Járnak-járnak, talán össze is költöznek és akkor egyik reggel azzal ébred majd, hogy "drágám, hát nem beléd szerettem? Ugye megmondtam, hogy egyszer összejön!"?

@Kedves Nard: szerintem is

Devil2 2010.09.24. 08:44:54

Hú barátom, nem lesz ebből semmi. Először is helyre kéne tenni magadat, beszélgess más csajokkal is, flörtölj velük, mert az magabiztosabbá tesz. A csajoknak nem nyuszi kell, aki azon gondolkodik, hogy lépjen e vagy sem. És ne menj bele egy csajjal sem olyan beszélgetésekbe amik arról szólnak hogy van e pasija vagy nincs, a pasijáról beszélgetni meg végképp gáz. Annak akit kiszemelsz ne a barátja (haverja) akarj lenni, már kezdettől fogva sem. Sugározd felé azt hogy te pasi vagy nem haver.

tuli _ 2010.09.24. 08:46:34

@Piszok Alfréd: álmodozik róla, hogy ez a nő megfelelne. ez nyilván nem szerelem, de látja az esélyét nála.
a fickó nagyon bátortalan,van egy olyan érzésem, hogy túlagyalós fajta.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 08:48:34

@Nutshell:

Ez a legvalószínűbb. Hogy neked is tetszen: 100% hogy így van :) 0% bódottá előrejelezhető! :)

Nutshell 2010.09.24. 08:50:18

@Piszok Alfréd:
Annál azért hamarabb. Eddig csak ismerősként futottak össze, de ha elkezdenének randizni, akkor már mindketten másként néznének a másikra. Néhány randi után vagy egymásba szeretnek, vagy nem.
De előre beleszeretni maximum egy fantáziaképbe lehet.

Nutshell 2010.09.24. 08:52:09

@Kedves Nard:
Annnyira aranyos vagy, hogy lefordítottad az én nyelvemre :)))
Én sem sok esélyt látok rá, hogy működne kettőjük között, de azért egy bolhabokányi esélye megvan.

Caddy 2010.09.24. 08:57:19

Ezt a sok felesleges kérdést a végén! Megint egy gyenge pasi, ezen a héten büntetésben vagyok, úgy látom!
Drága barátom, ezt a nőt te ismered tíz éve, nem mi, te futsz vele össze, te beszélgetsz vele. Azt mondod egyenes nő,hát akkor mi a búbánatos fene itt a kérdés. Nagy levegő,és kérdés. Aztn minden kiderül.
Erről posztot írni, eszem megáll!

Piszok Alfréd 2010.09.24. 08:58:25

@Nutshell: hát akkor randizzanak oszt majd meglátják! De hogy mit kell ezen ennyit gondolkodni? Vagy arra gondol a kedves posztíró, hogy felhívja a lányt, hogy nincs-e kedve járni vele?

tuli _ 2010.09.24. 08:58:30

@Nutshell: van esély, ha a lány régóta egyedül van, és nincs körülötte sok jelentkező. hogy aztán mi lenne belőle, azt nem tudni. több az esély rá, hogy mégsenem így gondoltam, de ez attól is függ, hogy a srácból tökös gyerek válik-e a nagy bizonytalanság után.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:02:35

"Milyen módon tudhatnám meg a szándékait?"
Jósnő? Ma már a tévében is lehet, egész olcsó :D

" Hogyan merjem azt, amit nem merek?"
Erre is valami okkultista megoldást javasolok, ha előtte levő nap éjfélkor krétakörben kakast áldozol, 24 órára megtízszerezi a bátorságod. Jól szervezd meg a randit, mert a 24. óra végén huss, elszáll, gyáva leszel megint!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.24. 09:02:38

Nemcsak 10 év viszonylatából, hanem soha nem jelentenek semmiféle pozitívumot, "a nekem tetszel, és járnék veled, de xy indok miatt mégsem" mondatok. xy indok pedig mindig akad, szituácófüggően.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:04:16

" Még a gimnáziumban, amikor egyszer arról keseregtem neki, hogy a mai lányok csak sodródnak az életben, nem tudják, mit akarnak"

Azért ez figyelemreméltó :) Gimnáziumban már erről kesereg. Mert ő már akkor tudta, mit akar, csak a lányok nem...

Devil2 2010.09.24. 09:04:51

@Caddy: Ha erős pasiról akarsz olvasni, akkor azt egy nő picsogásán keresztül teheted meg. :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:06:39

@Caddy: hány erős pasi ír ide posztot? :D

Nutshell 2010.09.24. 09:07:03

@Piszok Alfréd:
Na azt én sem vágom, hogy minek kell ezen ennyit vacakolni. Illetve, hogy mit vár a kommentelőktől?
Hívja fel, üljenek be egy kávéra és kész.

@tuli _:
Tökös gyerek? Ennyi töprengés után? Hááááát... De lehet, hogy a lány pont az ilyen típusra bukik.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:08:04

"Lehet egy hosszú barátságból valami?"

Van akinel igen, nalam speciel nem. Viszont ti nem vagytok baratok. Elso rossz megjegyzes.

"Mivel jelenleg nincs senkim (sajnos ez az állapot elég hosszú ideje tart nálam, nem tehetek róla, nehezen ismerkedem és sokat számít nálam az érzelmi háttér: sok nő nem hagyja, hogy megismerje egy férfi, félnek a kitárulkozástól) el tudnám képzelni, hogy lesz kettőnk között valami / vagy lehetne."

Ojaj, 'felnek a kitarulkozastol', cudar az elet, nagyon cudar. Valszeg csak neked nem akarnak kitarulkozni, vagy ido kell hozza. Nem fogok 'kitarulkozni' valakinek, akit alig ismerek. Masodik rossz megjegyzes.
Nahat nagyon aranyos vagy. Minden no ezt szeretne hallani: 'el tudnam kepzelni, hogy legyen kettonk kozt valami', vagy ha ugy ertetted 'hogy eselyt adsz ennek a lanynak, ha mar ugyis regota vagytok egyutt. Muhahahaha. :D Harmadik rossz megjegyzes.

"Meg merjem kérdezni? És akkor ebből jön a következő kérdés: ő miért nem kérdezett rá eddig, miért nem lépett?"

Erre konnyu a valasz: altalaban a ferfi kezdemenyez. Hangsulyozom a ferfi. Nonek is szabad, de azt tapasztaltam, ha pasi nem lep, akkor nem is akar. A legtutyimutyibb is ranyomul, ha tenyleg akarja. Ja, es merd. Miert ne? Szerintem az ejtoernyos ugrast is probald ki. :)))
Negyedik rossz megjegyzes.

"De attól is félek, hogyha a tárgyra térek nála, esetleg visszautasít. Vagy elrontok mindent. Hogyan lépjek felé? Hogyan merjem azt, amit nem merek? Milyen módon tudhatnám meg a szándékait?"

Erre is nagyon egyszeru a valasz: merd, ha nem is mered :D es pont igy fogod megtudni a szandekat. :DD Otodik rossz megjegyzes.

Ennyi. Orulok, ha segithettem. :))

Kósza 2010.09.24. 09:09:40

@Caddy: erős pasi nem ír posztot, hanem rövid, velős kommentekben mondja meg a royal frankót! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 09:12:34

@Frigyesur:

Ez tuti ilyen nyálgép kis emos köcsög lehet. A Sötét Oldal kiveti magából az ilyet. :)

Devil2 2010.09.24. 09:14:05

@Frigyesur: Furán működik a klavid, néha ír ékezetet néha nem.. :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:14:24

Kedves posztoló, iwiw-en töltess ki vele egy CsP kérdőívet (vagy mi a toszt kell ott csináli, egy előző posztban le van írva valahol), és kész.

Vagy a régi iskolás időkre emlékezve megkérheted egy barátodat, menjen oda hozzá és kérdezze meg tőle, nem lenne-e kedve járni veled.

De ha jön Snowmass, úgyis fogja javasolni, hogy egy 100 szálas vörös rózsacsokor egy szívhez szóló kártyával, limuzinnal a munkahelyére küldetve (én egy énekes köszöntőt is küldenék vele) minden lánynak meglágyítja a szívét. Ha ez túl drága lenne, simán egy szerenád az ablaka alatt is megteszi.

Az is jó, ha fészbúkon szivecskéket meg virágokat kezdesz küldözgetni neki. Meg most már azt hiszem, cuki macikat is lehet. És amikor az állapotát megváltoztatja "kapcsolatban"-ra, akkor nyertél.

Devil2 2010.09.24. 09:15:27

@Frigyesur: Ja bocs, csak kopizni tudod az ékezeteket.. :S

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:15:47

Ja igen: "azzal vigasztalt, hogy neki tetszem és ő simán járna velem, ha úgy alakulna… és jelenleg nem lenne foglalt. De ennek már 10 éve…"

Valszeg ekkor volt eselyed. :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:16:22

@Frigyesur: nagyon kegyes hangulatban talált ma a kelő nap, úgy látom :D

Devil2 2010.09.24. 09:16:46

@Piszok Alfréd: Úúúúúúúúúúú... :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:18:19

@Kedves Nard: én inkább zoknis-szandálos kockásingbetűrős nadrágot magasra húzós infósnak képzelem.

Devil2 2010.09.24. 09:18:28

Na kipróbálom amit Kósza szokott csinálni..

KBM

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:19:03

@Kedves Nard: Kortarsam. Nem lehet emos, mert nalunk az meg nem letezett. :D

@Devil2: Tudok irni, csak anelkul szoktam meg. Amikor hivatalos levelet irok epp, akkor ide is atragad, de amugy nem hasznalom. Gyorsabb igy.

Devil2 2010.09.24. 09:19:05

És működik!! :DD

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.24. 09:19:35

Szerintem én morfondíroznék a problémán még 10 évet, biztos, ami tuti.:D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:20:12

@Devil2: hogy neked eddig nem jutott az eszedbe mi? :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.09.24. 09:21:37

@Piszok Alfréd: Szerintem pedig ez a nő, maga az ördög, "véletlenszerű" felbukkanásaival:) Tuti lasszózni akar.

Devil2 2010.09.24. 09:22:32

@Piszok Alfréd: Következő lépés a cybersex. :S :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:22:43

@Piszok Alfréd: Mondja ezt az, aki kakasaldozatot es cuki macikat javasol. :P

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:24:09

@Piszok Alfréd: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De genyak vagytok. :DDD

@Kedves Nard: Aaadehogy. Oreg vagyok mar es megfaradtam, ifju padawan. ;(

tuli _ 2010.09.24. 09:26:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Piszok Alfréd: :DDD

@Nutshell: gyanús, hogy nem :)

Szegény posztoló, nem növeljük túl az önbizalmát.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:27:50

@Kedves Nard: :DDD Ez en eljovetelem varhatnak piros gumimacival. :)))

Nutshell 2010.09.24. 09:28:05

@Piszok Alfréd:
Nagyon otthon vagy a témában :))

@tuli _:
Gondolt volna erre mielőtt posztot ír :)

Devil2 2010.09.24. 09:28:15

@tuli _:

"Szegény posztoló, nem növeljük túl az önbizalmát. "

Kollektíve hiszünk a sokkterápiában. :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:29:43

@tuli _: Nagyon genyak voltak tenyleg ezek a hsz.-ok, ha tulika nevetett rajtuk. ;))

Mivel novelhetnenk az onbizalmat? Semmi olyat nem irt, amibe belekapaszkodhatunk. :S

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:36:47

@Kedves Nard: Nem rossz az sem. :))) Meg a regi olvados rago, nyami-nyami! Es amiben Donald kacsas kis kepek voltak. De a golyosat is szerettem. Ooo, kene nekem egy satani eljovetel. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 09:39:29

@Frigyesur:

Szervezzed le a híveiddel! :) Mondjuk eszembe jutott egy morbid ötlet, immunológián szoktak lenni hivek :D

tuli _ 2010.09.24. 09:41:15

@Nutshell: @Devil2: @Frigyesur: Jóvanna.:) Olyan sok ilyen bizonytalan srác van, ráadásul akiket ismerek, teljesen jó fejek, okosak, csak iszonyat bátortalanok.

iBKV 2010.09.24. 09:42:18

Jajj, ha 10 év alatt egyszer nem volt olyan alkalom, amikor ez kiderülhetett volna, akkor hagyd a faszba az egészet... Komolyan...

Fviktor76 2010.09.24. 09:43:25

Na, ez a jó téma!

Vannak lányok akik túl tudnak lépni a barátság fogalmán, amikor már ott tart a dolog, van aki nem érti mi is a baj a srácnak, vagy nem akarja érteni, mert ez az állapot a kényelmes valamiért neki. Csak akkor van baj, ha összejön valakivel, és még mindig veled beszélget, szidja a pasiját, párkapcsolati tanácsot kér, te meg önzetlenül válaszolsz, ahelyett, hogy te d@_nád a másik helyett. Sz.r egy állapot, de így alakult, 10 év sok idő, meg akkor még gyerekek voltatok amikor kialakult, tehát ez alap.
Továbblépés?
Első kérdés, ő is szabad? Ha igen, akkor hajrá! Ha nem, akkor barátként nem várhatod, hogy miattad szakítson, de meg lehet próbálni.
Második kérdés, hogyan? Ha leülsz vele beszélgetni, tuti azt mondja, hogy nem.
Szerintem egy randi. Mondjuk este a várban. Vagy vidd el Esztergomba, vagy valami hasonló helyre, lényeg csak egy esti randi, lehetőség a hazamenésre mindkettőtöknek külön-külön, ha úgy adódik. Lehet, hogy sejteni fogja mire készülsz, vagy kitér előle, vagy hagyja, de lehet, hogy nem sejti.
Kellő pillanatban nem letámadni, hanem csak egy finom kézfogás, ha hagyja, nyertél.
De azért utána se szúrd el, mert át kell benne formálni a baráti érzést mássá, és ehhez még akkor is idő kell neki, ha a hajlandóság megvan. Tehát nem ajtóstul rontunk a házba. :-)
Lehet még, hogy az adott pillanatban kitér a dolog elől, de elindítasz benne valamit. Ha meg nem, akkor valószínű meg fogja mondani.
Aztán lehet, amit leírtam, hülyeség. :-)
Sok sikert! ;-)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:44:33

@Frigyesur: itt fel se kelt a nap, esik az eső.
Peches a posztoló, pár napja még biztos megsajnáltuk volna, de túl sok ilyen volt mostanában.

iBKV 2010.09.24. 09:45:05

Te vagy filozófus lehetsz, aki gimis korában kesereg a nőkről és 27 évesen nehezen ismerkedik. térj észhez, menj kúrni, csajozni és ne tiszteld annyira mindet. Mert kurvára nem érdemlik meg. Persze tisztelet a kivételnek. (És ezzel nem akartam megsérteni egyetlen egy nőt sem.)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:47:15

@iBKV: Mit lett volna, ha megserteni akarsz? :D

immobull 2010.09.24. 09:50:28

10 éve gondolkodsz rajta? és mire vártál eddig? hogy a csaj majd rádugrik? hívd fel és hívd el egy randira aztán meglátod hogy reagál, vagy gondolkozz rajta még 50 évet, hátha az öregek otthonában is összefuttok majd :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 09:51:43

@tuli _: de ezt csak egyféleképp lehet megváltoztatni :)
Mert sokkal kevesebb olyan nő van, akinek pont ez a bátortalanság jön be, mint ilyen fiú.

Nutshell 2010.09.24. 09:52:09

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
10 éve véletlenül összefutnak itt-ott, elhívja-e randira és ha igen, akkor hogy. Ennyi :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.24. 09:55:28

@Frigyesur: dehogy, teljesen komolyan mondtam, simán agyalok ennyit azon, hogy akarom-e ezt vagy azt, oder nicht. És mindegyik lehetőségre van ám csilli-villi indokom is, csak általában nem hagyják érvényesülni a szupertrendi döntésképtelenségemet a végtelenségig, olyan türelmetlenek az emberek.:D

Nutshell 2010.09.24. 09:55:43

@Piszok Alfréd:
Engem még nem próbáltak virtuális macikkal meg CsP teszttel meghódítani. Mi a baj velem?? :))

@tuli _:
Hát bátorítsd őket és ők lesznek a jövő hódítói :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 09:58:15

@Kedves Nard: Ooo, valahanyszor megyek Kittyhez, o mindig satani eljovetelnek erzi azt. :DDD Es tenyleg morbid volt...

@tuli _: Marpedig onbizalmat nem a kulvilag fog adni, neked kell megszerezned. Ami fura, hogy pl. iszonyat gaz embereknek hatalmas van. :S

@Piszok Alfréd: Eleg sok hasonlo nap volt iden itthon is. :S
Nem hiszem. Most komolyan, persze fel az ember, de azert ha nagyon akarok valamit, legyozom a felelmem.

@Devil2: Ehehehe. ;)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:00:35

@Nutshell: anyám, ha 10 éve gondolkodik ezen, akkor majd 80 évesen a halálos ágyán rájön, hogy ez nem is volt élet.

addig is röhögjünk a sztereotípiákon:

alphadesigner.com/project-mapping-stereotypes.html

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:01:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hat, en agyalok attol kezdve hogy milyen csokit vegyek egeszen addig, hogy milyen lakast, viszont ha kell valaki, azon nemigen. Max. ha eljutunk a hazassag temakorig. Gondolom a vidraknal se hezitaltal. :))

@Nutshell: Erre most valaszoljunk? :)))

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:03:49

Na most en is komoly dontes elott allok: meg kell terveznem a jovo heti menumet. Nem lesz egyszeru, nem lesz egyszeru. :x

Devil2 2010.09.24. 10:05:36

@Frigyesur:
"Ami fura, hogy pl. iszonyat gaz embereknek hatalmas van. "

Ami még furább hogy azoknak a gáz (vagy gaz?) embereknek sem valódi van. Igazi önbizalomhoz nem kell BMW X6, felfújt mellű szőke stb.

Fviktor76 2010.09.24. 10:06:20

@tuli _: "Olyan sok ilyen bizonytalan srác van, ráadásul akiket ismerek, teljesen jó fejek, okosak, csak iszonyat bátortalanok."

Más az ha egy teljesen ismeretlen csajra nyomulsz, és más az ha egy régi barátság, vagy egy baráti körben vagytok, és mindketten szabaddá váltok és közel kerültök egymáshoz. Hallottam ellenkező példáról, többről is, saját tapasztalatom az volt, hogy bár a kapcsolatunk átlépett egy olyan határt, hogy megváltoztak az érzéseim, én el voltam könyvelve barátnak, és ez a státusz nem akart változni.
Tehát ilyen, de csakis ilyen esetben lányok, ha szeretnétek hogy valami legyen köztetek, azért nem ártana egy egyértelműsítő jelzést adni a szerencsétlen srácnak, hogy ha akar, indulhat, mert közhiedelemmel ellentétben, a normális pasik, akikre vártok, érző lelkek, és félnek attól, hogy a baráti viszony is megszakadhat, amikor a környezetetekben mindenki tudja, hogy nektek össze kell jönni. Hallottam ilyen egyértelmű jelzésről baráti körömben (2 helyen is), házasság+gyerek lett az eredménye. :-)

Nutshell 2010.09.24. 10:09:08

@Devil2:
Valamiért tényleg a buta emberek hatalmas egóval rendelkeznek. És ők a legokosabbak, ők tudnak mindent a legjobban. És ők idegesítenek a legjobban :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 10:10:19

@Nutshell: nem találkoztál még IGAZI férfival :DDD

Devil2 2010.09.24. 10:13:33

@Nutshell: Nincs ezzel gond, a kapcsolataik is pont olyanok amilyet megérdemelnek.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 10:14:05

@Devil2: egy X6-ost azért elfogadnék :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:14:16

@Nutshell: Najo. :D

@Devil2: Nem igazan erre az embertipusra gondoltam. Pl. amikor egy ho'sotet csaj leugat, hogy o milyen okos es furfangos. Vagy egy meretes tehen jo nonek tartja magat, mert a sok zsirtol a togyei is megnottek. :S Mondjuk meg az onbizalomnal is fontosabb, hogy az embernek legyen mire. (Tessék, írok egy kicsit ékezettel is :P)Máris kevésbé gáz, ha valaki kiválósága mellett szerény, mintha fordítva. :x

@Fviktor76: De ha egyszer nem baratkent tekintesz a masikra, akkor miert olyan fontos megmaradnia a kapcsolatnak. Szerintem ilyenkor kifejezetten jot tesz a tavolsag...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 10:14:44

@Frigyesur:

Lehet ő úgy éli meg! :) Néha megvered, de azért mert szereted. :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:16:17

@Piszok Alfréd: En egy Lexust vagy egy Porsche Carrerat nagy duzzogva.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:16:31

@Devil2: óóó, az önbizalom túltengéshez nem kellenek ezek a külsőségek ;)

Nutshell 2010.09.24. 10:16:58

@Piszok Alfréd:
Az IGAZI férfi virtuális virággal meg cukimacival hódít? Akkor még tényleg nem... :))

@Devil2:
Persze, egyedül az önbizalmukat irigylem.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:17:20

Hát én nem hiszek benne, hogy ami eddig nem alakult ki, az ezután kialakulhat. Nálam ez nem működne.

Devil2 2010.09.24. 10:17:32

@Piszok Alfréd: Nos ami jó az jó, de nem egyrészt nem arra teszem fel az életemet hogy legyen egy ilyenem (értsd: nem fogok ezért bűnözni), és nem viselném jól azt sem, ha mások köcsögnek tartanának.

Kivlov 2010.09.24. 10:18:04

sunázd meg, az a biztos...

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:18:41

Azert megneztem az X6-ot. Meg mindig nem tetszenek a BMW-k.

indapass90210 2010.09.24. 10:19:13

Úristen, ez mekkora egy balfasz!

Mondjuk kezdheted ezzel: "Teccő gecó, kő kóla?" A válasz vagy igen, vagy nem.

De talán a legjobb mindenkinek, ha nem kérdezel semmit, csak gondolatban megbaszod, miközben önkielégitesz.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:20:26

@Kedves Nard: Nanahogy ugy eli meg. Meg ki sem teszem a labam, maris hallom a pezsgo durranast. Nem tudom mi lesz ebbol, ha vegre megtalalom almaim lakasat. :D 'Penz szamolva, asszony verve...' szerintem ezt gernika is tudja, hehe. ;))

indapass90210 2010.09.24. 10:20:44

@Frigyesur: majdnem vettem egy rx400h-t. Ha veszek, akkor lehet még veled az életben beszélni?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:22:51

@Kivlov: ő nem fogja soha sem megsunázni. az nincs kizárva, hogy a csaj egyszer megerőszakolja;)

Csirke72 2010.09.24. 10:23:59

10 év véletlen föleg a nöknél nincsen. Ez amolyan leheli a tüzet ki ne aludjon, bár belülröl el sem meri képzelni, hogy kedves posztoló adna neki 1 esélyt.

Ha bejön? miért ne? Ha balul sül el, akkor sincsen semmi, hiszen eddig is csak a véletlen találkák elevenitették fel a multat:)

Csirke72 2010.09.24. 10:24:51

@Frigyesur:

Na ebben egyetértünk:) Nekem sem....

Devil2 2010.09.24. 10:25:16

@Frigyesur: Ejj, miért fáj az neked ha "egy méretes tehén jó nőnek tratja magát"? Inkább tartsa magát jó nőnek, minthogy jöjjön siránkozó posztot írni. (és lesznek akik tényleg jó nőnek látják őket, hidd el.)

"Mondjuk meg az onbizalomnal is fontosabb, hogy az embernek legyen mire."
Na éppen erről beszélek "nyuszó-muszó":P Sokan arra alapoznak, hogy ha megvan a látszat akkor nem is olyan fontos az a fránya önbizalom...

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:25:44

@Devil2: mit érdekel mások véleménye, ha van önbizalmad? :)

Caddy 2010.09.24. 10:26:13

@Devil2: @Piszok Alfréd: @Kósza: jól van srácok, értem én, de azért ez a vinnyogás kicsit sok volt így péntek reggel. Nem ír ide posztot, jajj ez is butaság, mert néha előfordul, de azért ez a merjek-e a szemébe nézni, ha meghívom egy kávéra szarság sok egy kicsit.

Devil2 2010.09.24. 10:26:54

@Nutshell: Álönbizalmat miért írígyelsz?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:27:23

@Nutshell: kösz a kérdést, már jobban vagyok. tegnap toltam meleg teát és aspirin+c kombót. most viszont fázom a zirodában, pedig pulcsiban vagyok...

Kivlov 2010.09.24. 10:27:38

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
pedig oda kéne lógatni az orra alá. aztán 50-50, hogy mit kezd vele...

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.09.24. 10:28:33

drága fiam, ha elmondanám, hogy hány potenciálisan jó és szép kapcsolatot basztam el azzal, hogy gondolkodtam meg finomkodtam meg udvariaskodtam, és jajj mi lesz ha visszautasít vagy megsértődik vagy emiatt soselátomtöbbé és ez jajdenagybaj mert akkor emberként se marad meg - akkor sikoltozva ugranál ki az ablakon és kutatnád fel azonnal ezt a jóféle muffot a világ túloldalán is. úgyhogy ne szarozz, hanem lépj, különben a következő 10 éved elteltével ugyanezen a problémán fogsz agyalni: garantálom, hogy frankón eredmény nélkül.

Lajcsi Király

Devil2 2010.09.24. 10:29:15

@Dr. Jula Watson: Talán mert nem vagyok antiszociális? :)

tuli _ 2010.09.24. 10:30:14

@Piszok Alfréd: azt mondogatják, könnyű ezt mondani. emlékszel batárra? no, ő volt a non plus ultra :D

@Frigyesur: naja. tőlük nem ártana visszavenni.

@Fviktor76: szerintem, ha akarják, a lányok adnak is egyértelmű jelzéseket. ebben bátrabbak, mint a fiúk. de igazad van.

Nutshell 2010.09.24. 10:30:54

@Devil2:
Nem az álönbizalmat irigylem, az nem kell :) Hanem a buta emberek valódi önbizalmát, akikben fel sem merül semmilyen kétség önmagukkal szemben.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Akkor ez még lehet rosszabb lesz a hétvégén...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:32:39

@Devil2: jogos kérdés....
@Nutshell: nem kell, csak a hasonló emberek szemében "nagyok".

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:32:50

@Devil2: De az önbizalomnak mi köze a szociálissághoz? Vagy mások véleménye által itéljük meg önmagunkat?
Aki ismer, tudja milyen vagyok, aki meg nem ismer, az nem vette a fáradtságot sem a megismeréshez, vagyis lényegtelen mit gondol a felületessége alapján.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:34:00

@tuli _: na igen, ő aztán tudta, hogy kell ezt csinálni :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.24. 10:34:11

@Frigyesur: szerencsés ember.:-) Én a praktikus dolgokon nem gondolkozom ennyit, viszont az érzelmiekhez elég analfabéta vagyok, ez ugye nem olyan egyismeretlenes egyenlet, hanem legalább kettő.:-)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:36:22

@Dövan: Nem. :) Amugy te toroltel az iwiw ismerosok kozul, de semmi gond. :D

@Devil2: Nekem nem faj, csak pottyet nevetsegesse teszi magat. Ne tegye egyiket se, fogyjon le.

Teljesen mas vonalon mozogsz. Nem autokra, szoszi cicbabakra, draga karorakra gondoltam. De egy intelligens, jo kulseju, az elet teruletein helytallo embernek van oka onbizalomra.

@tuli _: Nekik nem artana, de nem szoktak. :))

smartdrive 2010.09.24. 10:36:45

miért, dugással van?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:36:46

@Csirke72: na, egy dolog amiben egyet értünk. fura. bár az új 520d hybrid-ben látok fantáziát. (ez nem rendes hybrid hajtás, csak a 7-es sorozat és a Mercedesek mintájára itt is visszanyerik a fékenergiát).

_mikulasbacsika_[+1] 2010.09.24. 10:37:31

Meg kelletett vóna már jó alaposan pakolni aztán most nem keseregnél itt ilyen szánalmasan.

Férfi-nő barátság, ugyan már...

Dug vagy nemdug ez itt a kérdés

Devil2 2010.09.24. 10:37:38

@Nutshell: Hát milyen kétségeid vannak neked magaddal szemben? :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:38:43

@Kivlov: szerintem a csaj látens buzinak gondolja a srácot, és azért nem is kezdett vele.
a srác meg valami fajta burokban él, nevelkedett...:P

Devil2 2010.09.24. 10:39:56

@Dr. Jula Watson: Akiket én értékelek mint embert, azok véleménye igenis számít (nekem). Miért akarjak én olyan emberek közé tartozni, akiket megvetek valami miatt?

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:41:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem mondanam magam szerencsesnek, anyam gunyolodott rajtam egyszer, hogy en nemcsak veszek egy napszemuveget, hanem egesz eletre akarom megvenni. :D

Erzelmi kerdeseknel a masik ember dolgain meg nem neked kell gondolkodnod. :))

tizenot 2010.09.24. 10:41:26

A csaj SEMMIT nem akar toled, a vonzalom nem kolcsonos. Termeszetesen vagja hogy bele vagy esve, ami egyreszt jot tesz az onbizalmanak + neha kihasznal pl. lelki szemeteskent, amikor olyanja van.

Ha veletlenul megse igy lenne - aminek 0 az eselye - akkor varhatoan egy honap utan ugy kelnel fel mellette hogy ki ez a hulye picsa mellettem es mi a faszomat akar. Ezert teljesen felesleges hosszu idot elbasznod hiabavalo almodozassal.

tizenot 2010.09.24. 10:44:47

@Fviktor76: "és ez a státusz nem akart változni"

Ha a statusz nem akar valtozni akkor szar csavo vagy. Ha jo csavo vagy akkor eszre fogod venni hogy valtozott a "statusz".

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:44:51

@Devil2: és akiket értékelsz, mint embert, és akiknek adsz a véleméynére, az alapján fognak megitélni, milyen autód van? (Nem utolsó sorban, ezek ugyebár azok az emberek, akik vették a fáradtságot, hogy megismerjenek kategória)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:45:48

@Nutshell: megint menstruál a blogmotor, megette a válaszom.
még 1x:

szerintem kell lenni egy egészséges önbizalomnak és önkontrollnak. kell ismerned a korlátaid, de a beképzelt, tudatlan, erőszakos bunkókat kell tudni kezelni, leszerelni...:P

hétvégén kikúrálom magam, mondjuk megkezdem a csoki készletem...:P

Beefboneknock (törölt) 2010.09.24. 10:46:45

hol itt a barátság? simán lépj ember, ha meg nem kellesz neki mint férfi attól ezt a lagymatag valami megmaradhat

Devil2 2010.09.24. 10:46:47

@Frigyesur: Jó, ez a te véleményed, ha ő úgy érzi jól magát ahogy van, akkor az egy nagyszerű dolog, bízd csak rá nyugaodtan.

"De egy intelligens, jo kulseju, az elet teruletein helytallo embernek van oka onbizalomra." Szerintem nekik van is, ha nem lenne, akkor nem állnanak helyt az élet területein.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:47:23

@Fviktor76: férfi és nő között nincs barátság! az egyik fél mindig többet akar, csak fél bevallani. (szerintem:P)

tizenot 2010.09.24. 10:49:25

Vagy ami megjobb, szerezz be egy kis ginat, legkozelebb mikor nincs pasi a kozelben nyomd tele a piajat es lesz egy jo ejszakad :DD

Piszok Alfréd 2010.09.24. 10:50:09

@Frigyesur: szerintem attól, hogy a barátságnál több is van, a barátságnak nem kell elmúlnia. Ha nem szeret viszont, hát nem. Attól még nem lesz rosszabb barát.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:50:15

@Devil2: Nem kell lefogynia. De ne eljen abban a teveszmeben, hogy 90 kilosan is szuperszexi. Es ne is nyafogjon.

A masodik mondatot nem ertem. Fogalmazzunk ugy: megkulonboztetem az onbizalmat es az onhittseget. Az utobbi taszito. Definicos kulonbseg pedig a jogalap meglete ra avagy sem.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 10:51:17

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Attól függ, mennyire erősen akarja, és mennyire juttatja ezt a másik tudomására. De tény, sosem lesz olyan, mint az azonosneműek barátsága.

indapass90210 2010.09.24. 10:52:05

@Frigyesur: az csak rendszerhiba lehetett. Érzékelte a rendszer, hogy nem állsz szóba velem, és automatikusan kivágott.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 10:54:03

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Dehonnem van. Az ember nem akar mindenkivel lefekudni, akivel joban van. :))

@Piszok Alfréd: Nem errol van szo. Aki tobbet erez valszeg szenved: nem igazan szivderito latvany latni massal, akiert odavagy... Elvileg ha nagyon rozsalelkuek vagyunk, akkor orulunk, ha boldog, de szerintem ez marha ritka, ha egyatalan letezik. Altalaban nincs ott a maradektalan boldogsag. A masik meg az, hogy a szerelmes felnek marha nehez igy kapcsolatot kialakitania. Egyszer-ketszer bebuktam ezt, nem veletlenul mondom.

Nutshell 2010.09.24. 10:54:41

@Devil2:
Alapvetően tisztában vagyok magammal. Sőt, ki is jövök magammal :) Nincs ezzel gond, de messze vagyok a társaságban hangosan okoskodó idiótáktól (szerencsére).

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Jól hangzik :) Én csoki helyett az antibiotikumot választottam. Vagyis a doki választotta nekem...

Szocio Pata (kikvogymukblog) 2010.09.24. 10:55:39

Pata bácsi tanácsa: hagyd a fenébe a csajt. A nők jelzik, ha akarnak valamit, főleg ennyi alkalom után. Ha nem jelzik, akkor hiába próbálkozol, lyukra futsz...vagyishogy éppen nem olyan lyukra, ha érted :DDD
Piálj be, aztán irány az éjszaka!

Nutshell 2010.09.24. 10:57:24

@Frigyesur:
Szerintem is van férfi és nő között barátság, bár a tapsztalataim nem ezt mutatják. Általában nem azonos időben, de fel szokott merülni, hogy mi lenne, ha több lenne.

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.24. 10:57:36

@tizenot: elég nyomorult szarkupac hozzászólás volt ez.

@Frigyesur: nekem könnyű a dolgom, napszemüvegből olcsót, úgyis elhagyom, széttörik, stb.:-)))

Devil2 2010.09.24. 10:59:04

@Dr. Jula Watson: Nézd, ha tisztességesen tudok hozzájutni egy 20+ milliós vagyontárgyhoz (értsd: megdolgozom érte) akkor nem nyomasztanak ilyen aggályok. De ha lopok, csalok, hazudok vagy csak úgy kapom, akkor nem csak előttük fogok feszengeni, hanem magam előtt is, de ez a rész teljesen teoretikus, mert nem fogok lopni, csalni, hazudni, hogy bizonyítsam hogy van önbizalmam és sikeres vagyok.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 10:59:37

@Dr. Jula Watson: @Frigyesur: az inkább haverság, pajtásság. szerintem igazi lelki barátság csak azonos neműek között jöhet létre, akik nem akarják egymást megdugni. szerintem. és én még a haverságnál is azt mondom, hogy az egyik fél elfojtja a vágyait...

de mondom, ez az én fikcióm, és a barátságot is jobban kellene definiálni.

Caddy 2010.09.24. 10:59:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a tizenöt az évei száma szerintem, így nincs kérdés. :)

2010.09.24. 10:59:58

Én azt vallom, hogy aminek ki kell alakulnia az kialakul az első pár hónap leforgása alatt, aminek meg nem az úgyse fog. Tudom ezt sokan nem így gondolják, de nekem eddig ez a tapasztalatom. Viszont egy próbát megér, hátha ti máshogy látjátok, ám akkor lépj.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 11:01:16

Ad 1: Ha még senki nem javasolta, akkor Harry és Sally.

Ad 2: A következő összefutásnál smárold le!
(És reménykedj, hogy nem azért van egyedül, mert lemaradt mögötte a pasija.)

Gyikarc 2010.09.24. 11:02:38

Ez egy eleg luzergyanus post. Szerintem a sracnak ezzel a tutyimutyisaggal nincs tul sok zsakolnivaloja igy elsore.

De, hogy a posthoz is szoljak;
Valoszinuleg a lanynak szimpi vagy, ha veszi az idot es normalisan elbeszleget veled "melyebb" dolgokrol is. Lehet, hogy a fiu barat kategoriaban vagy nala es nem a potencialis kapcsolateban. Innet nem olyan egyszeru kijonni, mert ha bekerultel, akkor a tutyimutyisag es a luzerseg miatt tettek oda. Mondvan jofej es kedves a srac de nem az a macho alkat akivel vadul szexelni akarok es gyereket szulni neki.

Mondjuk ez konnyen kiderul. En mielobb belevinnem az erotikat a kommunikacioba es akkor atbillentheto az ugy kapcsolatra. Egy ilyen "veletlen talalkozo" alkalmaval - lehetoleg legyen elore megszervezett, valami bejaratott terepen, zavaro tenyezo (baratok, baratnok, stb.) nelkul - at kell lepni flort uzemmodba amilyen gyorsan csak lehet. Finoman egy kis szexualis felhangot csempeszni a kommunikacioba.

Persze csak finoman fokozatosan, tesztelve a vizet. Csak konyorgom, ne a "desperate" nem szexeltem evek ota es most rajtam a gorcs tipusu megkozelitest alkalmazd. Figyeld mennyire veszi a jelzeseket, mennyire erti a metakomunikaciot. Jobb az, ha viccesen teszed, mert ha benazol es nem jon be neki, akkor mondhatod, hogy csak poenkodtal es akkor nem erzed magad cikinek. Ha meg veszi az adast akkor vissza fog "viccelni".

Amugy, ha nyiltan es karakanul kommunikalod kelloen kulturalt es finoman burkolt formaban, hogy egy lanyt kivansz, az tapasztalatom alapjan a noknek is tetszik es altalaban pozitivan reagalnak a temara.

A lany azonnal le fogja vagni, hogy mit akarsz es a megfelelo jeleket vissza is fogja kuldeni. Eleg egyertelmu ezt olvasni szerintem. Ha szimpi vagy neki, akkor lepj tovabb a szexre, ha nem akkor bukta. Ne pocsolj, mert azt egyetlen noi leny sem kedveli. Csak hatarozottan.

En egy kozepsulis osztalytarsammal kavarodtam ossze tizenx ev utan ujra, jokat szexeltunk, meg baratkoztunk, de egyikunk sem akart semmi melyet. Szoval szerintem ez igy elsore tutinak tunik, csak elcseszni lehet.

Ja es egy masik tipp, ami a poszt olvasasa korul merult fel. Szerintem fundamentalis problemakkal all szemben kedves postiro. Ne egy no korul agyalj, hanem menj es ismerkedj masokkal. Tul rovid az elet, hogy melankolikus almodozasokkal toltsd egyetlen no korul.

De, ha ismerkedsz ne ugy ismerkedj, hogy kapcsolatot/szexet akarok, hanem ugy, hogy erdekes lanyokat megismerni akarok es jol akarom erezni magam veluk, mint emberi lenyekkel. Ha 5 percre akkor 5 percre, ha 1 orara akkor 1 orara. Sok erdekes lany van, akik nem azert nem nyilnak meg neked, mert nem akarnak, hanem azert mert senki nem fog egy luzergyanus vadidegennel megnyilni. Ha elso alkalmakkor elkezded tolni a lelkizos mely shit dumat, akkor ugy fogsz tunni mint egy luzer psyho, aki max otthon ratyizik.

Szerinted mennyi jopofa csaj szeretne ilyennel kapcsolatot hmmm? A lanyok elsosorban jol akarjak erezni veled magukat, vidamsag, kacagas, moka. Ha tudjak, hogy erre kepes vagy, akkor valoszinuleg elkezdenek megbizni benned annyira, hogy kinyissak neked a lelkuket is. Szoval eloszor ismerkedni, sok lannyal. Aztan kozuluk par fel fog akadni a horgodra.

Szerintem azok a csajok akik elso alkalommal jonnek a mely bullshit baromsagaikkal, azok is ultragazok, kesobb rad fognak akaszkodni es jon a megadrama non-stop. Persze csak ha hagyod. Szoval orulj neki, hogy ilyenekkel meg nem hozott ossze a sors.

Sok sikert, remelem par tanacs hasznos volt. Normalis sracnak tunsz.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:03:04

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Bajos. :))

@Nutshell: Nekem se jott ossze, de kell lennie. Ki ne akarna baratja lenni ket olyan jofej embernek lenni, mint mi?! Nemde? :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: En diplomaosztos karoraval szivtam meg: mindenkinek tetszett, erre kiuteses lettem tole. ;(

O volt a kicsike: aboltom.com/images/tokyoflash_pimpin_aint_easy_ss.jpg

Devil2 2010.09.24. 11:03:04

@Nutshell: Legyél is messze a társaságban okoskodó idiótáktól. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 11:03:13

@Caddy: bocsesz ..:P azt nem jelzi ki a blog.

@Frigyesur: köszi...

@Nutshell: antibiotikumtól félek, az a zördögtől való :DDD legyalulja az immunrendszert.:)

megitális rózsa 2010.09.24. 11:04:54

10 éve kerülgetjük egymást a csajjal

Csak anál volt? Esetleg szopott is? 10 év után talán szétteszi a lábát, HA VAN ELÉG PÉNZED.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:05:13

@tuli _: Batár most boldog kapcsolatban él, tán már eljegyzés is volt vagy mi :) De bizony emlékszem, rengeteget pátyolgattuk Bobyval, és élőben határozottan fejlődött is mikor együtt buliztunk :)

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 11:06:31

@Devil2: De akkor tulajdonképpen neked nem is azzal van bajod, hogy mások mit gondolnak, hanem te magad nem tennéd meg csak a kocsiért, vagy akármiért, vagyis ez saját véleményed magadról.
És itt van az is, amit én mondtam. Ha tisztességesen jutottál hozzá, nem zavar, ami van, pedig az aki lát elsuhanni az nem tudhatja, miből is lett.

nagyon gromek 2010.09.24. 11:06:42

megvan a szikra, vagy nincs?
ha megvan, szimpla töketlenkedés az egész.
ha nincs, akkor maradjon a laza néha összefutás, annál többet nem ér.
annyira egyszerű lenne ez... minek mindig mindent túlbonyolítani?

persze értem valahol.... az egó azt mondja, jobb ketten, mint egyedül. pedig nem.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:08:11

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem hiszem, hogy mindenkit, aki jofejnek talal az ember, azt le is akarja fektetni. :) Masmilyen baratsag alakul ki ferfi-no, no-no/ferfi-ferfi kozott. A ketto kiegesziti egymast. Nekem olyan volt kvazi mint egy kisocs. :(

Nem tudom, mas kezd olyannal baratkozni, aki vonzo szamara? Mert en nem baratkozni kezdek el vele...

tizenot 2010.09.24. 11:08:32

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen, na es miert? A csaj gina nelkul is evekig szopatja, megerdemel egy kis viszonzast.

A kepeket meg elkuldeni a baratjanak ajanlva, azt majd megtanulja kit szopasson legkozelebb :D

Nutshell 2010.09.24. 11:09:03

@Frigyesur:
Pont ez a baj. Túl jó fejek vagyunk. Ezért nem akar senki CSAK barátkozni velünk... Áhh, ez a tökéletesség átka... :)))

@Devil2:
Jóóóó messze, csak nevetgélek rajtuk egy sarokból :)

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
Antibiotikummal én sem barátkozok, főleg miután elolvastam a betegtájékoztatót. Ez a 3 szem gyógyszer egyszemélyben gyógyítja a légúti fertőzéstől kezdve a szexuális úton terjedő betegségeket...
Viszont a torkom annyira fáj, hogy nem tudok beszélni. Biztos van, aki örül ennek... :)

tizenot 2010.09.24. 11:09:20

@nagyon gromek: Szerinted megvan a szikra ha 10 eve semmi nem tortenik annak ellenere hogy a pasi akarja?

megitális rózsa 2010.09.24. 11:09:56

@Gyikarc: Öreg mit szísz, teknokolt? :)))))))))))

Devil2 2010.09.24. 11:10:04

@Gyikarc:

"Szoval szerintem ez igy elsore tutinak tunik, csak elcseszni lehet."

Nem biztos hogy ez a mondat megerősítőleg fog hatni a posztolóra. :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:10:21

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Nem gyalulja. Csak utana kell probiotikum. Illetve ha nathas/infulenzas vagy, akkor nemis antibiotikum kell...

megitális rózsa 2010.09.24. 11:12:26

@XABI: Bizony így van, mindenhol azt hallom és olvasom hogy a szex öregen a legjobb.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 11:12:45

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Az alapvető kérdés tényleg az, hogy ki mit nevez barátságnak, mitől barát a barát.
Én úgy gondolom, nincsen baj azzal, ha a különböző neműek barátkozásánál van egy kis szikra, hiszen hogyan is lehetnék valóban a barátja, és fogadhatnám el teljesen, ha nem ztartom, nem tekintem férfinak? A kérdés csak az, ez mennyire erős, és a két fél hogyan tudja ezt kezelni. Mert néhány kósza "mi lenne ha" gondolattól még nem állt meg a világ.

megitális rózsa 2010.09.24. 11:14:08

Ja és kedves levélíró, a legfontosabb: szex előtt mindig KÖPJ a lukba, külömben nem lesz jó.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 11:15:11

@nagyon gromek: Minek szikra? Kefélni akar, nem tüzet rakni...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 11:15:15

@Frigyesur: nem minden jófejet tartok barátnak, vagy havernak. én is voltam lelki szemetesláda, meg kisöccs is. aztán többet akart... én meg nem.
ha meg valaki vonzó, akkor meg már flört megy. én is ezt mondtam..:P

tizenot 2010.09.24. 11:15:48

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Most hogy igy visszagondolok, a legbetegebb egyejszakas kapcsolatok nagy resze valoszinuleg - masok altal - bedrogozott csajokkal tortent, akik valami oknal fogva megsem az eredeti celpontnal, hanem nalam pattantak le. Akkor meg naivan aszittem milyen jo csavo vagyok, hogy amugy teljesen jolszitualt nok magukbol kikelve vetkoznek az utcan miattam, kesobb jottem ra hogy lehet megsenem, csak drog hatasa alatt alltak :D

Nutshell 2010.09.24. 11:17:08

@Dr. Jula Watson:
Maximum ha a "mi lenne ha" egyszerre merül fel a két félben.

Egy nagyon jó barátom egyszer közölte, hogy szerelmes belém. Én semmi ilyesmit nem éreztem ezért fura volt. Bár azóta tudatosult benne, hogy ő voltaképpen a saját neméhez vonzódik, így valószínűleg nem is szerelem volt, csak nagyon kedvelt :)))

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:17:23

@Frigyesur: ok, ha a szerelmes fél nem bírja, az más, de nem gondolom automatikus szabálynak. Én jól elvoltam ilyenkor is, persze nem elefántkodtam harmadikként a randijain :D

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:17:34

@tizenot: Provokalsz? Mert viccnek sz*r...

@Nutshell: Biztos ez lehet a gond. :))) Bar olyat azert ritkan hall az ember lanya "neked olyna jo humorod van, jarjunk!" :DD

Nem gaz, ha gonorrhead van. ;)) Meseljek az antibiotikumokrol, hogy mitol lehetnek szeles spektrumuak, naa? :)))

Altalaban a ferfiak szeretni szoktak, ha az ember nem tud beszelni. Megmondom oszinten, en is vagyok olyan genya, hogy elcelodom a karthauzin. :))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 11:18:50

@Frigyesur: kösz a kijavítást, mert erről csak olvastam (ál)tudományos ismeret terjesztő lapokban. hülyeséget nem akarok terjeszteni. az antibiotikumokat nagyrészt tényleg gombákból nyerik? és elősegítik az allergiás tünetek kialakulását?

Devil2 2010.09.24. 11:20:02

@Dr. Jula Watson: Ó igen, én mondjuk abból az alapvetésből indultam ki, hogy kishazánkban, a látszattal ellentétben nagyon kevesen érik el valóban tisztességesen a kirakati vagyontárgyaikat. Politikai mutyi útján állami megrendeléshez jutni, nálam már nem a tisztességes kategória, az adócsalásról nem is beszélve. De éppen olyan szövegkörnyezetből ragadtad ki amit mondtam mikor arról beszéltünk valakivel hogy "elfogadnánk" egy luxus BMW-t. Tehát mégegyszer mondom, ha az ölembe esik, akkor nem lesz tőle valódi önbizalmam (sem).

Nutshell 2010.09.24. 11:22:48

@Frigyesur:
Igen, általában hozzáteszik, hogy "és mindemellett intelligens és gyönyörűséges is vagy" :))

Hááát mesélhetsz, de attól tartok akkor nem fogom beszedni a maradék 2 szemet. Így is tartok a gyógyszerektől, dehát ezt a gonorrheát csak el kell múlasztani valahogy :)

tizenot 2010.09.24. 11:23:11

@Frigyesur: Latom nem tudsz egyutt erezni a sraccal.
Annal jobb erzes nemigen van amikor allattombol megalazod azt aki teged alaz mar egy ideje.

Snowmass 2010.09.24. 11:24:52

Posztírót ezúton tájékoztatom, hogy alapvetően hibás a női szándék megismerésének mikéntjére vonatkozó felvetés. Ugyanis eleve nem biztos, hogy egyáltalában vannak szándékaik, vagy ha rendelkeznek is ilyennel, akkor jó eséllyel lehetetlen kihámozni, hogy mi is az, ha pedig valami csoda folytán megtudjuk, hogy mégis mi az a szándék, akkor azzal kell számolni, hogy pillanatokon belül úgyis megváltozik.
Lényegében tehát semmi értelme nincs annak, hogy a férfiember törekedjen arra, hogy megismerje a nő szándékait.

A fentiek tükrében tehát az lenne a javaslatom a posztíró felé, hogy mindenekelőtt a saját szándékaival próbáljon tisztába jönni. Ha igazán kell a nő, akkor természetesen kizárólag a jó öreg egész pályás letámadás vezethet eredményre, tehát virágküldés, levélküldés, iwiw, facebook üzenet hada, jelentős mennyiségű sms, email, méreg drága ajándék, gyertyafényes vacsora, meg ilyenek (remélem nem hagytam ki semmit sem).

:)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:24:57

@Nathan D'Xantine: :DD

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ooo, nem is ezt akartam mondani. Hanem attol, hogy valakit klassz embernek, baratnak tartok, nem akarok lefekudni le vele kapasbol, csak mert pasi.

Ha meg vonzo nem alakul ki baratsag, mert visszautasitja kozeledesem. :)

@Piszok Alfréd: De nem probalkoztal be csak azert, hogy ne veszitsd el a baratsaguk? Ugye nem?

Snowmass 2010.09.24. 11:26:21

@Snowmass: basszus, méregdrága, na

tizenot 2010.09.24. 11:27:12

@Snowmass: Jajj, ettol a vilagba kiszalad egy normalis no.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 11:27:17

@Devil2: én sem hiszem, hogy egy autótól lehetne önbizalma az embernek. Előfordulhat, hogy rossz helyen kapcsolódtam bele :)

megitális rózsa 2010.09.24. 11:29:12

kankó vagy tripper? Ezzel csak jobb lesz a szeksz.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 11:29:40

@Snowmass: Mert a pasikban túlteng a "szándék", mi?
Lásd még a poszt szerzőjét...

A posztíróban, miután hosszabb ideje facér, felderengett, hogy meghúzhatná ezt a régi kedves ismerőst is. Ennyi. Ezt szándéknak tekinteni kissé meredek.

Általában véve pasikról szándékosságot feltételezni annyit tesz, hogy összekevered a kanost a szándékossal.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:29:47

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Tenyleg tonkreteheti a belflorat az antibiotikumok egy resze. De ha potolod oket, akkor akkora baj nemigen lehet. Csak ez meg ritkan tortenik automatikusan. Noknel meg masra is szukseg van. :)

Az elso antibiotikumot gombabol nyertek ki, es olyan is van, hogy legyartatnak gyogyszereket egy genetikailag manipulalt torzzsel. Allergiat is okozhatnak, csomonel szerepel a tajekoztaton. Minden szer, ami hatasos, van mellekhatasa is, alap. De ha az ember raszorul, en nem mondanam, hogy ne vegye be, a szovodmenyek miatt.

@tizenot: Ha ezt te komolyan gondolod, tuti abnormalis vagy, es oszinten szolva szanalmas is.

Devil2 2010.09.24. 11:31:18

@Dr. Jula Watson: Hát igen, fejest ugrottál a lecsóba, de nagyon jó hogy megtetted, mert így tisztázódott egy-két dolog. :)

Nutshell 2010.09.24. 11:33:31

@Frigyesur:
Akkor mit tegyek az antibiotikum szedése után?

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:34:05

Na banyek, lenyelte a mai lefontosabb hsz.-om. :S

@Nutshell: Vagy nem teszik hozza. :)))

Csak szedd be szepen a maradekot. Altalaban a rezisztencia azert alakul ki, mert a betegek nem szedik vegig. Allando harc ez a korokozok es a gyogyszerfejlesztes kozott. Es egyelore az elobbiek allnak nyeresre. :(

Murderface 2010.09.24. 11:34:15

Óbazmeg. Hívd el sörözni/kávézni/teázni/bambizni, aztán kérdezd meg. Néma gyereknek anyja veri a f*szát.
Ne legyél puhapöcs, hívd már el randizni. Ha visszautasítja, akkor mi van? Maradtok haverok, aztán ennyi. Nem fog összedőlni a világ, ha elutasít.
Ne legyél ennyire béna.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:34:29

@Frigyesur: ez úgy volt, hogy megismerkedtünk, beleszerettem, ő meg belém nem. Viszont nagyon jó barátok lettünk, és azóta is.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:36:14

@Frigyesur: ja és de, bepróbálkoztam természetesen, mert azt úgy kell, ha akar az ember valamit. Aztán megbeszéltük, letisztáztuk, kész.

indapass90210 2010.09.24. 11:38:44

@Frigyesur: bejelöltelek, most az a minimum, hogy visszajelölsz!

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:39:54

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hogy nem hordhatom. :D

@Nutshell: Arulnak probiotikumokat (lactobacillus tartalmu szuszpenziot, pl. ez www.lactiv.hu/lactiv/, de nem reklamnak szanom, kerdezz ra gyogyszertarban, ha gondolod). A lenyeg, hogy a pathogenek (korokozok) ellen tobbek kozt ugy vedekezik a szervezet, hogy a flora reszet normalis esetben vagy egyatalan betegseget nem okozo mikrobak (bakterium, gomba) kepezik, es igy nem tudnak elszaporodni a karos bakteriumok es gombak. Az antibiotikumok ezeket is kinyirjak (mar amelyik, vannak olyanok, amik mellett ez elenyeszo), ezert kell potolni oket. Noknel kulonosen fontos.

sieddie 2010.09.24. 11:40:20

Én azt tanácsolom, hogy hívd el randizgatni,ne támad le rögtön.Szokásos dolgokkal probálkozz mozi,buli kirándulás stb-re.Kezdj el vele emilezgetni.10 éve gyakorlatilag szerelmet vallott neked szal kicsi az esélye a visszautasításnak.Rossz úgy élni, hogy mi lett volna, ha...Lehet pofára esel, de legalább nem mentél el a "szerencséd" mellett.Végülis veszteni valód nincs, hisz sok időre így is megszakadt.Meg attól félsz, ami úgyis bekövetkezik, mert ha nem közelítesz hozzá elveszted, mert előbb-utóbb úgyis talál párt magának.Neked meg ott marad mi lett volna ha...És szerintem legjobb dolog az életben az, ha legjobb barátod egyben a párod is.

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:41:35

@tizenot: már miért lenne alázás az, ha néha valaki összefut a másikkal és olyankor beszélgetnek? Minden régi ismerősnek dugnia kéne az összes többi régi ismerőssel?
Szánalmas vagy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 11:42:42

@Frigyesur:

"Sosem a gyógyszer rossz, hanem a betegek vannak összecserélve!"

:D

www.youtube.com/watch?v=bRbEp-IPTjo

sieddie 2010.09.24. 11:42:45

Még annyit, ha nem közelítesz tuti, hogy el fogod veszíteni.Ha pedig lépsz akkor esélyt adsz kettőtöknek.

tuli _ 2010.09.24. 11:43:17

@Piszok Alfréd: volt eljegyzés, jól emlékszel :)
batárt mindenki pátyolgatta, mert muszáj volt. egyszerűen nem hagyta, hogy ne :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 11:45:12

@sieddie: pontosítanék: 10 éve vígasztaló szavakkal lerázta :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:48:39

@Piszok Alfréd: Ehhez en tul buszke vagyok, akarna utana a fene a baratja lenni. :D Max. ha mar nem erdekel.

@Dövan: Kedves toled, de nemigazan ezert irtam. (Gyk. gyerekes volt toled... is.)

@Kedves Nard: Banyek Lenke neni, alig birtam visszafogni a nevetesem. Pedig kemenyen melozom. :D

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 11:48:53

@Devil2: Akkor nem törtem ki a nyakam, már ez is eredmény :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 11:49:02

@Piszok Alfréd: "Minden régi ismerősnek dugnia kéne az összes többi régi ismerőssel?"

Hm... Voltaképp... :D

sieddie 2010.09.24. 11:50:56

@Piszok Alfréd: Szerintem nem.Bizonytalan volt fiú ezért a csaj sem tudta meg mondani tutit, mert úgyanúgy félt mint a fiú.Ha bizonytalankodok valakivel, ha nem mutatja meg neki öszintén az érzéseit, hogy várhatna el tőle ő szinte érzéseket hisz azt sem tudja mit akar fiú.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:51:12

@tuli _: Sot, mar igeve is avanzsalodott :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.09.24. 11:51:30

@Caddy: szerintem átverés, akármijére gondolok, az nincs hatnál több.:-) Mértékegység szabadon választható.:-)

tuli _ 2010.09.24. 11:52:20

@Frigyesur: akkor most a poszt írója batárkodik? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 11:52:26

@Murderface: Nem megkérdezni kell. Csinálni.
Megkérdezésből jó még nem sült ki.

megitális rózsa 2010.09.24. 11:53:43

@Murderface: Óbazmeg. Hívd el sörözni/kávézni/teázni/bambizni, aztán kérdezd meg. Néma gyereknek anyja veri a f*szát.

Hmm.

Devil2 2010.09.24. 11:54:28

@Dr. Jula Watson: Jó, akkor gyere suttogni! :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 11:55:26

@tuli _: Dehogy, o csak bizonytalankodik. Ejejej tulika, mar el is felejtetted milyen a batarkodas?! :D Batarkodjak kicsit memoriafrissiteskepp? :))

Caddy 2010.09.24. 11:55:44

@Frigyesur: ma nagyon hasznos információkat olvasok öntől. Ma i. Köszönöm. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D:D:D De nem adja fel, nyomja a baromságait továbbra is. :)

Ez a férfi nő barátság, ejj, ez de nagyon nagy falat. NINCS. Mindent leírtatok, azért.
@Piszok Alfréd: nem kavar be az esetleges komoly kapcsolat sem? Nem nézi senki párja rossz szemel ezt a barátságot? Nincs eltiltás?

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 11:57:00

@Devil2: Hiszen már kibeszéltük magunkat, jöhet a szórakozás :)

tizenot 2010.09.24. 11:57:49

@Piszok Alfréd: Mindegy, a noket akkor is alazni kell.

indapass90210 2010.09.24. 11:58:44

@Frigyesur: Tehát tök mind1, hogy van-e kalap a fejemen, vagy nincs!

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 12:00:22

Ez a poszt elgondolkodtatott. Van egy ismerősöm, akit már 1980 óta ismerek. 12 évig volt osztálytársam, és azóta is évente 4-5 alkalommal összefutunk különböző szórakozóhelyeken, társadalmi eseményeken. Lehet ő az, akivel kezdenem kellene valamit? :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 12:01:18

@sieddie: azóta már volt pár alkalom, amikor a lánynak épp nem volt senkije, és nem történt semmi. Persze erről tehet a posztíró is, de ha a lány ismeri őt, akkor tudhatja, neki kell kezdeményeznie, és vagy nem tette, vagy a posztíró nem vette észre azt sem.

Azt el tudom képzelni, hogy ha akkor ott 10 éve lépett volna valamit erre, akkor lett volna esély, de 10 év nagy idő, nem hiszem, hogy a lány azóta parázsként dédelgetné titkos szerelmét a kebelében. Arra a beszélgetésre max annyit építenék, hogy a lány nyílt, megértő, lehet vele beszélgetni, és alapvetően nem tart antipatikusnak. Ez is kiindulási alap, de azzal hitegetni, hogy tulajdonképp a lány 10 éve arra vár, hogy a posztíró végre felfedje érzéseit, szerintem nem jó.

Devil2 2010.09.24. 12:02:18

@Dr. Jula Watson: Ez így jó is, beszélgetünk meg szórakoztatjuk is egymást. Mi kell még? :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 12:03:45

@Caddy: nincs hát, miért lenne? Persze azóta feleségem van meg 3 gyerekem, nem vagyok veszélyes :D És hát addig sem voltam az, hiszen nem kellettem a csajnak, mitől féljen bárki is?

tuli _ 2010.09.24. 12:04:18

@Frigyesur: deszörnyű is a sorsom. miért éppen velem, miért éppen velem nem... :DD

@Dr. Jula Watson: lehet, hogy a poszt írója? Jula, írj neki, bátorítsd :D

Piszok Alfréd 2010.09.24. 12:04:27

@tizenot: pontosítok. Szánalmas fasz vagy.

Kósza 2010.09.24. 12:07:19

@tuli _: az nem lehet Jula esete, mert a poszt toló 27 évesen a gimiből ismeri a csajt, tehát kb 13 éve, Jula pedig 1980 óta, tehát 30 éve. Bocs, hogy számolok :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 12:07:59

@Dr. Jula Watson: attól függ, mondtál-e neki valaha is olyat, hogy tulajdonképp járnál is vele, ha úgy adódna és épp nem lenne senkid.

Kósza 2010.09.24. 12:08:53

@Dr. Jula Watson: akkor most kiszámoltam a korodat, ha már így belejöttem. Lehet, hogy ebédelnem kéne inkább?

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 12:09:39

@tuli _: Gyenge volt, nagyon gyenge. :DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 12:14:54

@Kósza: Valami fura oknál fogva azt olvastam, hogy "...gumiból ismeri a csajt,...". Hm.

Caddy 2010.09.24. 12:16:36

@Piszok Alfréd: a családalapítás részről lemaradtam. :) Azért kérdeztem, mert a megbeszéljük dologtök jól működik addig, amíg valamelyik fél halálosan bele nem szerelmesedik egy harmadikba. Akkor olyan féltékenykedős lesz a dolog. Erre értettem, de ha boldogság, meg szeretete, akkor így a tökéletes.:)

@Dr. Jula Watson: hát nem tudom, ha eddig nem volt semmi, esélytelen a dolog, de kérdezz rá! :D:D:D

Caddy 2010.09.24. 12:18:00

@Nathan D'Xantine: péntek van, éhes vagy, kávét kell innod, vagy egyszerűen csak Freudi. :D:D:D

Kósza 2010.09.24. 12:20:10

@Nathan D'Xantine: éhes disznó makkal a tenyerében álmodik :)

egerészölyv 2010.09.24. 12:22:08

Linda, felismertelek a stílusodról! Posztolj ügyesebben! Ez a "pasi" (ezt is ezerszer elmondtam: férfiak NEMNEMNEM nevezik magukat pasinak!!!) egy merő női hormontanya, tejcsárda, bizonytalan fürdős kurva és két lábon járó női zenekar. Élvezhetetlen a sztori.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 12:25:26

@egerészölyv: Nem vitatva felismerésed értékét, azért jelzem, hogy a FÉRFIAK is hívják magukat PASIK-nak.
Nyilván nem rendszeresen mert szokszor jobban szájra áll az ÉN/MI kifejezés...

egerészölyv 2010.09.24. 12:26:30

@Nathan D'Xantine: kedves Nátán, nem inkább Natália vagy? :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 12:27:29

@Caddy: Alternatív megfejtés lehet még a "Milyen geci már az, aki a gumiból ismerkedik?"...

egerészölyv 2010.09.24. 12:28:30

Egyébként szokjunk hozzá: ahogy egy férfi egész életében ki sem ejti az "ecru" szót a száján, ugyanúgy egy nő sosem fogja azt mondani, hogy "argumentatio ad hominem". A "pasi" NŐI SZÓ.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 12:32:53

@egerészölyv: Ahhoz nem vagyok elég Nagy. :)

A másik meg marhaság. Már bocs...
Mit kérdezel egy nőtől:
-Van már pasid?
vagy azt:
-Van már férfid?

A pasiból továbbfejlesztett "paskó" már egyértelműen női lelemény, és tényleg hordoz némi elcseszett "Szex és New York" mentalitást... Na ez az amit férfi tényleg nem használ, ha nem kényszerítik. ;)

georg 48 2010.09.24. 12:34:45

Én azt tanácsolom, ne kérdezz és ne mondj neki semmit! Kerülgessétek még egymást vagy 40 évig! Ha évente találkoztok 4 x az 160 találkozás. Mit akarsz még? Most 27 vagy, akkor 67 leszel. Ha akarsz, sem fogsz tudni mást tőle, csak kérdezni!! Ha-ha!

Kósza 2010.09.24. 12:36:08

@egerészölyv: majd szólsz, ha hozzászoktatok?

egerészölyv 2010.09.24. 12:37:57

@Nathan D'Xantine: kétségtelen, hogy van bizonyos átszivárgása a szónak a csúnyábbik nembe, nagyon korlátozott szövegösszefüggésben.

Nutshell 2010.09.24. 12:39:05

@Frigyesur:
A probiotikus joghurtok is játszanak? Vagy az csak parasztvakítás?

tuli _ 2010.09.24. 12:42:19

@Frigyesur: abba a magasságba most nincs időm eljutni :D

@Kósza:
tudod, mint a filmekben: megtörtént estet, a szereplők nevét, korát, a helyszínt megváltoztattuk. simán lehet itt arról is szó. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.09.24. 12:43:11

@Frigyesur:

Sok rohadt szétfolyatja a zacskóstejet a közértben! :)

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 12:44:22

@Nutshell: Annyiban parasztvakitas, hogy mindegyik tartalmaz, nem kell hozza 'probiotikusnak' lenni :D De mennyisegileg nem tudnek nyilatkozni, vagy hogy mennyire hasznos(ul). Megvallom oszinten, ennek meg nem olvastam utana.

Frigyesur (törölt) 2010.09.24. 12:48:00

@Kedves Nard: Lenke neni volt a legjobb "Egyes nepeknel a folosleges tejmennyisegbol sok munkaval vajat es turot keszitenek. Fejlettebb orszagokban zacskoba toltik, es egyszeruen szetfolyatjak a kozertekben."

@tuli _: Hat igen, akkora nem maradna ido a pialasra. :D

kerdojelpont 2010.09.24. 12:57:35

Kedves Posztoló,

Ha férfi vagy, akkor ilyesmire nem kérdezel rá.
Hanem lépsz. A legközelebbi találkozást valami olyan helyre szervezed, ahol közelebb lesztek egymáshoz, először "véletlenül" megérinted néhányszor, aztán már direkt (megfogod a kezét, megsimitod az arcát), ha ezeket mind jól veszi, akkor ha úgy érzed adott a lehetőség, megcsókolod.

Ha ő is gondolt ilyesmire, akkor be fog jönni a dolog, ha nem, akkor legalább elvetheted magadban, és koncentálhatsz másra.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 12:58:16

@egerészölyv: Nem vitatva a poszt esetleges szerzőjére vonatkozó felismerésedet annyit jegyeznék meg, hogy 27 évesen egy ilyen sztorival azt nem írhatja hogy "férfi" mert körberöhögjük. A fiú, már ciki, tekintve, hogy 27 éves.
Mit írjon? Srác? Hapsi? Hapek? (Utóbbi kettő, kb '80 körül ment ki a divatból, a srác meg csak egy fokkal jobb a fiúnál).
Marad neki a pasi...

Kósza 2010.09.24. 13:01:46

@egerészölyv: tudhatnád, hogy egy férfi nem attól férfi, hogy mit mond! Elmondjam? :)

Fviktor76 2010.09.24. 13:01:47

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): "férfi és nő között nincs barátság! az egyik fél mindig többet akar, csak fél bevallani. (szerintem:P) "

Ez így igaz! Ha társaságban egy fiú jóban van egy lánnyal de vagy valamelyiküknek van párja, az nem barátság, mert nem tudtok olyan kapcsolatot kialakítani.
A mindketten függetlenné válnak, és jól megértik egymást, elkezdenek közeledni. És már korábban valami más posztban említettem, ha egy független férfi, egy független nőhöz csak barátként viszonyul, főleg hosszú idő után is, akkor a férfivel gáz van. Fordítva, a nők általában képesek erre.

Aztán ha a nő egyértelműsíti a férfival, hogy nem, akkor azért kialakulhat egy barátság, de amint a férfi talál valakit, és ott minden rendben, erősen elkezdi hanyagolni a csajt, érthető okokból.
Fordítva, a nő nem kezdi el hanyagolni a pasit, ha párra lel, viszont ez pasinak kényelmetlen, hiszen tudja, hogy valaki más d@gja azt, aki az övé is lehetne...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 13:17:53

@Kósza: Jobban belegondolva A Férfi nem ír, nem olvas, és nem kommentel ilyen blogban, mint ez... :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 13:19:21

@Nutshell: régen a joghurtot meg a kefírt ajánlották, gondolom, rossz nem lehet. Kefírből a kaukázusit ajánlom, nem a Danone félét, hanem az igazit, ami tényleg kefír, nem pedig savó meg adalékok (rá van írva, ha tejből meg tenyészetből van, akkor jó).

Kósza 2010.09.24. 13:20:34

@Nathan D'Xantine: ja, az igazi férfi gyereket csinál, házat épít, de mindenképpen volt már katona, és bicskát hord a zsebében! :)

Caddy 2010.09.24. 13:21:14

@Nathan D'Xantine: :D:D:D:D Na ez most kellett. :D

@egerészölyv: nekem is van olyan szó, amit én nem szeretek, de attól más még használja. Hol itt a probléma? Mert bántja a te füledet?

Kósza 2010.09.24. 13:22:43

@Nutshell: rossz az emésztésed? Reggeli előtt egy pálinka, abból bajod nem lehet! :)

nutshell 2010.09.24. 13:23:20

@Piszok Alfréd:
Rendben, köszi. Hazafelé útba ejtek egy boltot és kerítek kaukázusit.

nutshell 2010.09.24. 13:24:57

@Kósza:
Garatgyulladásom van, arra kaptam antibiotikumot. És ezért nem ártana ápolni a bélflórám :)
Bár a pálinka is jól hangzik, de egyelőre annyira ég a torkom, hogy szerintem sírnék, ahogy marja :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 13:26:15

@Kósza: Simán. Persze svájcit.
(A svájci Férfi természetesen gyerekből és házból is svájcit csinál.)

dr. gernika 2010.09.24. 13:27:55

@Dövan: Ne kamuzzál már, tisztán emlékszem, hogy beírtad a szakítósra: "Töröltelek iwiwről!"

Kósza 2010.09.24. 13:28:35

@Nathan D'Xantine: a magyar férfi meg a hitelből csinál svájcit! Mi is tudunk élni a zanyámúristenit!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.09.24. 13:30:54

@Kósza: Én meg a HUF hitelemmel nem is lehetek más, csak "Pasi"...
Hüpp... hüppp...

Kósza 2010.09.24. 13:52:01

@Dr. Jula Watson: eriggy már,... BMW-je minden hülyének lehet

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 13:52:50

@Piszok Alfréd: Ki emlékszik olyan sok évre visszamenőleg? :D

@Kósza: naa, hát, egy -tól -ig intervallumot számolhattál. Mert azt nem említettem, hogy elsősként ismertem meg. Mi van, ha egyetemre is együtt jártunk? Vagy közösen bukdácsoltunk pár évet, mert annyira bírjuk egymás társaságát? :)

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 13:53:49

@Kósza: és hülye az, akinek az van :D (Bocs minden érintettől)
A stílust jobban kedvelem.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 13:54:32

@Caddy: Oké, majd rákérdezek. Most, hogy mondod, sose láttam, hogy lenne barátnője... :DDDD

Kósza 2010.09.24. 13:57:13

@Dr. Jula Watson: egyetemen az embernek évfolyamtársa van, nem osztálytársa,... legalábbis így olvastam valahol :)
a 12 meg ugye épp 8+4, egy vidéki kisvárosban nincs sok gimi, adja magát,... szóval 73-74 és megbocsátok

dr. gernika 2010.09.24. 14:00:20

@Frigyesur: Ja, emlékszem még csekkoltam is. :D

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:00:32

@Kósza: nemnyert :D
Milyen vidéki kisváros? :o

Kósza 2010.09.24. 14:02:04

@Dr. Jula Watson: akkor rosszul paraméterezted a dolgot :)

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:03:16

@Kósza: a kisvárost? :) Végülis, több mint 1 millió lakossal nevezhetjük kisvárosnak :D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.09.24. 14:08:49

@Piszok Alfréd: a tejsavós készítmények amúgy is átbaszás, ha jól emlékszem a savó a klasszikus tejgyártás haszontalan mellékterméke. élelmes madjar vállalkozók meg ugye mindenből pénzt csinálnak, cost saving van, na! ;)

Kósza 2010.09.24. 14:09:18

@Dr. Jula Watson: mindegy, nem vagyok én Holmes, kedves Dr Watson

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:12:08

@Kósza: Nem baj, próbállak összezavarni :)

Kósza 2010.09.24. 14:13:38

@Dr. Jula Watson: ha tényleg 2-el kezdődik a személyi számod, akkor az nagyon könnyen sikerülni fog! :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.09.24. 14:15:00

nekem sok női barátom van...
de csak mert odavannak értem:D:D:D

Kósza 2010.09.24. 14:16:59

@Kool Kitty Kat: nekem meg egy nő barátom sincs, de csak mert mind odavannak értem :)

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:20:14

@Kósza: semmiben sem lehetsz biztos. ;)
De így már nem is érdekel, ha nincs kihívás :)

Kósza 2010.09.24. 14:21:04

@Dr. Jula Watson: Te most barátkozol? Ld fent :)

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:28:00

@Kósza: Én nagyon barátságos tudok lenni :)

Piszok Alfréd 2010.09.24. 14:39:55

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): nem a magyarok, mindenki :) A savó régen haszontalan volt, de most, mióta a tejből értékesebb dolgokat csinálnak (talán benzint :D), a savóból csinálják a tejet :) De legalábbis a gyümölcsös joghurt_szerű_ ivólék javarészét biztosan.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 14:43:43

@Kósza: nem hiszel nekem? :)

@Piszok Alfréd: Erre van a mondás: Hogy is van az, hogy a citromlét citrompótlóból készítik, míg a msogatószerben valódi citrom van? :)

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.09.24. 14:46:55

@Kósza: az se rossz:)
de nekem az asszony mellett csak barátaim lehetnek:D

Kósza 2010.09.24. 14:49:18

@Kool Kitty Kat: az természetesen egészen más, így megértelek. És barátok közt a dugás sem számít megcsalásnak, igaz-e! :)

dr. gernika 2010.09.24. 14:55:43

@Kósza: Hát, hogy nem értettem-e félre. Tudtam, hogy előtte ismerősök voltatok, aztán megnéztem, és már nem.

Kósza 2010.09.24. 15:07:22

@Drága IV gernika: Persze, az ismerősök már csak ilyenek, jönnek, mennek,... De miért mondod ezt nekem?

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 15:19:29

@Kósza: és időről időre összefut velük az ember itt-ott :)

Kósza 2010.09.24. 16:18:40

@Dr. Jula Watson: feltéve, hogy aki aki, az az!

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 17:22:54

@Kósza: mindig csak ezek a feltételek, meg "ha"-k !

vázkulcs 2010.09.24. 20:59:44

Egyszerűen nincs olyan, hogy férfi nő barátság.

Dr. Jula Watson 2010.09.24. 21:34:20

@vázkulcs: nagyon kategórikus kijelentés :)

dr. gernika 2010.09.27. 06:29:51

@Kósza: Friocinek akartam, de ezek szerint félrekattintottam.
@Dövan: Te voltál. Ne akard egy nő memóriáját felülmúlni.

Dr. Jula Watson 2010.09.27. 10:38:29

@vázkulcs: Erről fentebb már kifejtettem a véleményem :)
süti beállítások módosítása