„Mert én leszek akkor a 'pedofil' és ő a lány, aki tuti csak az 'idősebb pénzes pasira hajt' (ami nem igaz)” - Egy véletlen téli baleset során ismeri meg a srác a lányt: a korkülönbség a legkisebb baj, hiszen őket zavarja a legkevésbé. Ami nyugtalanítja a srácot, az a többiek véleménye ezzel kapcsolatban. Tudja, hogy a lány túl fiatal hozzá, és talán nem őt választja majd élete párjául. Vannak, akik úgy tartják, hogy az egészet a sors rendelte így és maradjanak együtt... mert ha a sors úgy gondolja, hogy most már itt a vége, akkor úgyis bele fog avatkozni és szét fogja őket választani.
Kedves CsP! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. A számomra fontos emberek annyira különböző véleményét ismertem meg az alábbi történet miatt, hogy most itt az ideje ismeretlen olvasók ötleteit is meghallgatni. Megpróbálom rövidre fogni, valószínűleg nem fog sikerülni, előre is elnézést :) Történetünk egy latyakos téli napon kezdődik 2010 elején. Ekkor voltam 26 éves. Olvadós reggel volt, enyhe idő. Természetesen a városnak ahol élek, egy számomra teljesen ismeretlen részén akadt dolgom. Autóval mentem és egy szűk utcában egy picit gyorsabbra vettem a tempót, mint amit a körülmények lehetővé tettek volna. Ennek eredménye lett egy hirtelen manőver (senki nem sérült meg és anyagi kár sem keletkezett), mely során egy ártatlan járókelőt térdig beterítettem a latyakos, sáros, havas lével.
Azonnal megálltam, mert utálom ha velem ugyanezt csinálják és ki akartam fizetni legalább a tisztítást. Azon kívül, hogy egy fiatal lány alakját láttam, fogalmam sem volt, valójában kit sikerült 'besároznom'. Szégyelltem magam bevallom... egészen addig a pillanatig, amíg meg nem láttam a lány arcát. Atyavilág...gyönyörű volt. Azt a másodpercet amíg élek, nem fogom elfelejteni. Szó szót követett, kaptam a fejemre amiért így vezettem :), a végeredmény egy keresztnév nekem és egy apró cetlin egy telefonszám neki a következő üzenettel: "Ne haragudj!". A lelkére kötöttem, hogy ki szeretném fizetni és feltétlenül szóljon ha kész a tisztítás. Mosolygott és elment.
Ma 2010 októbere van. Az eltelt hónapok alatt fülig szerelmes lettem ebbe a csodálatos, kedves, talpraesett, aranyos lányba. Tudom, vascső :) Nem akartunk összejönni. Nem volt ilyesmi még csak tervezve sem. Tudjátok, hogyan alakulnak az ilyen dolgok...észre sem veszed és máris nyakig benne vagy, eleinte saját magad sem hiszed el ami történik, aztán egyszer csak jön az a bizonyos rózsaszín felhő. Jött is az első csóknál...aztán a másodiknál, harmadiknál és így tovább.
Korábban nem egy barátnőm volt, mindig a normálisabb típusból, 1-3 év korkülönbségekkel, a legnagyobb 5 év volt. Sok mindent láttam, volt sok nevetés, sírás, öröm és boldogság, szomorúság és könnyek. A sors ezek után összehozott valakivel....valakivel, aki tőlem sok évvel fiatalabb. Itt tessék jól kapaszkodni, ha eddig esetleg szimpatikus volt a történet, most drámai fordulat fog következni. A korkülönbség köztünk......bizony kerek 10 év. Időközben eljött a születésnapunk is, ami pár hét eltéréssel de még ugyanabban a horoszkóp jegyben van (ez talán számíthat, ha Ti, kedves olvasók hisztek az ilyesmiben), úgyhogy most 17 és 27 évesek vagyunk. Jelenleg a történetnek két oldala van és ebben kérném a segítségeteket, véleményeket. Kérlek vegyétek komolyan, bármennyire is hülyeségnek tűnik innentől az egész, egyáltalán nem az és aki volt már igazán szerelmes, az pontosan tudja, miről beszélek. Szeretjük egymást, nagyon boldogok vagyunk együtt. Ő érettségi előtt áll, szoktunk közösen tanulni, a sulitól nem szakítom el. Emellett sportol, rendszeresen, azt is komolyan veszi és nem is hagynám, hogy abbahagyja, mert szereti. Amióta együtt vagyunk, nagyon boldog, sokat mosolyog, kiegyensúlyozott, az edzője szerint rengeteget javult a teljesítménye. Az iskolában a jegyei javultak (igaz, csak 1-et, 4-esről 5-ösre :) ). Látszik, hogy sínen van az élete, jó irányba halad. Sok közös hobbink van, mindig tudunk valamit együtt csinálni mert nem csak a szexből áll az életünk... azzal sincs egyébként gond, teljes az összhang minden téren. Jól érzem magam vele, mikor együtt vagyunk a hétköznapi hülye stressz eltűnik és madarat lehet fogatni velem (is). A pénz nem téma, nyerészkedésről szó nincs, nem ilyen indokkal vagyunk együtt, ő nem olyan lány. Nem vár el semmilyen ajándékot, csak azt, hogy szeressék. Egyetlen egy probléma azonban van és sejtitek mi az... a korkülönbség. Nagyon kevesen tudnak a kapcsolatunkról, nem merjük felvállalni, mert félünk a tőből való elutasítástól, és attól, hogy úgy ítélnek el, hogy végig sem gondolják ezt az egészet. Mert én leszek akkor a 'pedofil' és ő a lány aki tuti csak az 'idősebb pénzes pasira hajt' (ami nem igaz). Neki csak anyukája van már sajnos... előtte is titok minden, titokban szoktunk találkozni mindig és eddig még nem buktunk le soha. A megbízható barátok ha szükséges falaznak, mert vannak, akik hisznek bennünk hiszen láttak minket együtt és meggyőzte őket az a boldogság, ami a szemük elé tárult. Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba. Ennélfogva vannak, akik azt mondják, hogy minden rá áldozott napom kárba vész és elúszik az életem, egyre nehezebben fogok találni egy korban hozzám illő, egyedülálló lányt, mert mindenki vagy foglalt lesz vagy esetleg egy kis gyerekkel teszi ki a pasija és úgy kezd el társat keresni. Aztán vannak, akik azt mondják, hogy a sors rendelte ezt így el és akkor maradjunk csak együtt...mert ha a sors úgy gondolja, hogy most már itt a vége, akkor úgyis bele fog avatkozni és szét fog minket választani...pontosan úgy, ahogy össze is hozott minket. Tudni kell, hogy a korkülönbségen kívül semmi probléma nincs az ég világon...egyszer nem veszekedtünk és soha nem tartottunk 'szünetet' a kapcsolatunkban, amióta ismerjük egymást minden harmonizál. A korkülönbséggel nekünk egymás között semmi gondunk nincs, minket nem zavar, szoktunk róla beszélni de már egyre kevesebbet. Feszültség sincs miatta. Nincs türelmetlenkedés a másik felé, se hisztizés, mindketten tisztában vagyunk a kapcsolatunk veszélyével. Lehet, ez így meredeken hangzik, talán én magam sem hinném el ha nem látnám a saját szememmel. Természetesen minden szép is lenne, ha nem lennének a környezetünk felől érkező gondok. Az ő édesanyja régimódi felfogás szerint él, szerinte a lányát messziről kerülje el az összes pasi és szó sem lehet róla meg irgum-burgum. Az nem megoldás, hogy 'várjátok meg amíg 18 lesz és költözzön el otthonról', mert ezen kívül jó a kapcsolatuk és már csak ők vannak egymásnak (testvér nincs), erőszakkal nem lehet beavatkozni ebbe. Viszont ha megtudja, hogy a lányának 10 évvel idősebb pasija van, akkor elég nagy balhé lesz. Amint tudomást szerzett a korábbi, vele egy idős barátjától, azonnal eltiltotta, meg az ő előttit is. Tehát még egyetlen egy kapcsolatát sem fogadta jó szívvel. A barátnőm pedig nagyon fél újra szóba hozni ezt a témát, ezért nem merte elmondani ennyi sok hónap alatt sem... pedig nagyon szeretné, mert úgy érzem örülne neki nagyon, ha véget lehetne venni a titkolózásnak és elmesélhetné az anyukájának mindazt a jót, ami történik vele és megkapná a beleegyezést. Akárhányszor próbáltam finoman célozni arra, hogy próbálja meg elmondani neki, teljes elutasítás a válasz minden alkalommal, úgyhogy ezt a témát nem is merem erőltetni. Teljesen biztos benne, hogy ha elmondaná akkor mi történne, ezért nem mondja és ettől a véleményétől eltántoríthatatlan. Az én részemről kevésbé problémás ez a dolog de tény, hogy nincs a homlokomra ragasztva, hogy párkapcsolatban élek, mert túl sok korlátolt emberrel vagyok körülvéve, akik csak két számot látnak és az érzelmeket nem. Gyűlölöm, ha valaki úgy ítélkezik, hogy semmit nem tud az adott helyzetről de kritizálni máris tud. Azt még hozzátenném, hogy az eltelt idő alatt egyszer nem csaltam meg és nem kavarok senkivel a háta mögött, ilyenről szó nincs. A végére következzen a nagy kérdés: szerintetek, így a körülmények olvasása után, van értelme egy ilyen kapcsolatnak, vagy a társadalom miatt (is) halálra van ítélve és nem sülhet ki belőle semmi jó? Rengeteget gondolkodom ezen és nem bírom eldönteni, mi lenne a helyes út. A szívem és az eszem teljesen mást mond. Ha úgy érzitek, tudtok segíteni bármilyen tanáccsal, pofonnal, akármivel :), azt megköszönném, valamint azt is, aki volt annyira türelmes és elolvasta ideáig. Annak is örülnék, ha valaki hasonló cipőben jár(t) és leírja, velük mi történt, mikor ország-világ megtudta a dolgot. Szép napot mindenkinek!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Piszok Alfréd 2010.10.13. 08:09:12
Commodus 2010.10.13. 08:18:34
Mivel Te vagy az idősebb, neked sokkal okosabbnak kell lenned. Alapvetően nem gáz a szitu, csak bízok a későbbi működőképességében.
Father Justice (törölt) 2010.10.13. 08:24:25
@Piszok Alfréd: Százalékban igen, és az is valami. :)
Nutshell 2010.10.13. 08:24:45
Tényleg benne van, hogy mi van, ha például egyetemre megy és szakítotok, de sosem lesz olyan kapcsolat, ahol semmi veszély nincs. Ha úgy alakul, hogy egyszer mégis vége lesz, akkor pedig volt x gyönyörűszép éved.
Kár ezen agyalni, ha boldogok vagytok élvezzétek és kész.
Anyukája nehezebb eset, a leírtak alapján valószínűleg nem fog megbékélni veled. De ha a barátnőd elmegy egyetemre, talán a szigorúság is enyhül.
dr. gernika 2010.10.13. 08:31:02
Anyukának is elmondanám, főleg ha jó a kapcsolatuk, mert nem biztos ha az lesz a legjobb, ha véletlenül tudja meg, hogy hónapok óta hazudoztok neki. Az talán nagyobb balhét generálna, mint az őszinteség.
japanautos 2010.10.13. 08:31:08
"Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba."
Barátom,ébredj fel. Meg akarod várni míg ő lelép? Azt hiszed van bármi értelme ezzel a lánnyal hosszú távon gondolkodni. Pár év, és úgy dob téged hogy csak úgy csattansz. Esélytelen ez így. Kínozd magad mindennap ezzel a tudattal, hogy mikor lesz vége. Mikor fogja ez megmérgezni a kapcsolatot? Most érettségizik, aztán megy továbbtanulni? Hogy fogod viselni? Amikor majd az ijfú egyetemista hejjespaseek körüllengik? Nem leszel féltékeny egy kicsit se? Nem fogod elszámoltatni, számonkérni - és ő ezt majd szépen megunja.
Továbbá meg merem kockáztatni azt is, hogy mivel anuta kici lánya el volt tiltva a pasiktól azért ilyen nagy ez a szerelem. Kicsit kinyilik a szeme a csajnak és úgy leszel pattintva, hogy csak na...
Devil2 2010.10.13. 08:34:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 08:36:06
Amúgy amint főiskolára/egyetemre megy, dobva leszel :D
japanautos 2010.10.13. 08:36:50
Mosi 2010.10.13. 08:37:31
2010.10.13. 08:40:02
Nem számít semmi csak a szerelem...
Haladjatok előre, majd kialakul. Titkolózni szerintem nem kell, vállaljátok (vállalja) fel, aztán majd lesz valahogy, csak tartsatok ki. Ti élitek az életeteket és a boldogságotokat vagy mások? Ne foglalkozzatok mások véleményével, csak HAJRÁ ELŐRE!!!!! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 08:40:50
Igazából én leszarom, nem vagyok érdekelt az ügyben :D De tuti zakónak hangzik amit leírt :)
japanautos 2010.10.13. 08:48:58
@Kedves Nard: levettem hogy Te se a nem_számít_más_csak_a_szerelem hozzáállással közelíted meg :-D
Szerény és általában mindenkiével ellentétes véleményem szerint a hozzászólások már most sztereotíp módon mutatják a különbséget a női és férfiúi hozzáállásban - akár ehhez a kérdéshez is. Másfelől az a meggyőzödésem,hogy a nőknél az a bizonyos lila köd valamivel lilább mint nálunk pasiknál.
Kytia 2010.10.13. 08:54:56
Ha tehát türelmes vagy és persze szerencséd is van a lány habitusát illetően, akkor simán összejöhet. Neked is van még jó pár éved a családalapításig, 27 éves pasinak ezen még nem kell aggódnia.
A korkülönbség meg valóban csak 2-3 évig fog még zavarni, utána mindegy lesz. Anyukát itt nagyobb problémának látom. Nagyon úgy néz ki, hogy nem akarja elereszteni a lányát. Intézzétek el, hogy bepasizzon, onnantól nem lesz baj.:)
2010.10.13. 08:55:35
:( Nemár. Eddig azért szidott mindenki hogy én a nagy szerelemellenes, meg reális meg ilyenek, most meg mikor azt írom hogy mindent a szerelemért, akkor az a gond? :)
Kytia 2010.10.13. 08:56:50
Kytia 2010.10.13. 08:58:23
tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 09:03:16
Commodus 2010.10.13. 09:14:34
Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.13. 09:14:58
Nálunk egyébként ő szakított, mert talált magának egy férjes asszonyt gyerekkel. Kicsit kibuktam rajta akkor, de azóta egy sokkal jobb kapcsolatom van, immár 9 éve. De azért jó volt az a 3 év! :)
dr. gernika 2010.10.13. 09:15:05
Ebben sehogyse találok logikát, akárhogy keresem.
Szelid sunmalac 2010.10.13. 09:18:08
Father Justice (törölt) 2010.10.13. 09:21:15
Sőt! Egyenesen azt kell elintézni, hogy egy 30 körüli lovag hódítsa meg. Onnantól kezdve a korkülönbséget sem vetheti a kedves lánya szemére soha többé. Sok legyet egy csapásra. :)
Egyébként a példáid jók, tényleg vannak ilyen lányok is. Csak általában nem a szigorú erkölcseik miatt nem "randalíroznak", hanem pusztán azért, mert több kár érné őket a jól bejáratott tuti elvesztésével, mint amennyit nyernének a kósza félrekuffantásokkal. Már amennyiben nem tudják atombiztosan megragadni az új tagot állandóra.. de azt meg ki tudhatja előre? Szóval ők többnyire csak a járt utat járatlanért elvet képviselik következetesebben az átlagnál.
japanautos 2010.10.13. 09:24:28
@Drága IV gernika: de még mennyire lila! Szuper-hiper lila!
tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 09:26:53
dr. gernika 2010.10.13. 09:28:11
dr. gernika 2010.10.13. 09:30:00
Kytia 2010.10.13. 09:30:07
@Drága IV gernika: Én sem.
@japanautos: Mesélj! Milyenek a tapasztalataid a témában?
fumerin 2010.10.13. 09:31:09
Ha annyira szereti a fiatal lányt a férfi, akkor azon is érdemes lenne elgondolkodnia, hogy mennyi mindent vesz el tőle egyszerre!
17 éves lány, még nem rendelkezik semmilyen tapasztalattal, mint élet, férfi, kapcsolat. Azt hiszem, hogy a szerelem a közös nyelv, amit beszélnek.
Nem a 10 év sok, hanem az, hogy egy még "aligsem" nő az, aki ebben a helyzetben jogosan nem találja a helyét. Nem meri a férfit felvállalni az édesanyja előtt, és gondolom a korosztályában sem lenne túl népszerű ez miatt.
Kiesik a baráti köreiből, mert a szeretett férfivel tanul, meg tölti el a szabadidejét, meg a többi...
Mikor fogja majd bepótolni azt a sok meg nem élt élményt, amit a mostani komoly kapcsolata miatt, csakis hírből hall?
Szerintem barátom neked ez a kapcsolat mindenképp fájdalmas kimenetelű lesz!
Ha elmegy azért, ha végre felébred akkor meg azért! Hiszen még nagyon fiatal a komoly dolgokhoz!
Commodus 2010.10.13. 09:31:18
Commodus 2010.10.13. 09:33:31
Kytia 2010.10.13. 09:39:32
Nekem sok kapcsolatom volt fiatalabb koromban, de egyik sem volt olyan igazi, nagy láv. Nem érzem úgy, hogy a mennyiség pótolta a minőséget, sőt.:( Én irigylem az ilyen párokat.
kóristalány 2010.10.13. 09:40:52
Attól persze még együtt maradhatnak, én is az első pasimhoz mentem férjhez. Bár rosszul tettem, de ez nem tartozik ide. :)
2010.10.13. 09:42:00
Ma te vagy a reális énem. :)
Father Justice (törölt) 2010.10.13. 10:01:04
"Általában a pasijaik szokták őket azzal az indokkal csalni, hogy a lánynak ők voltak az elsők, más pasijuk nem is volt. Ezért tehát csalni kell őket.:)))"
Mivel akinek más pasija nem volt, feltehetően kellően naiv is (a "Csodáról" beszélgetünk ugye), azt következmények nélkül meg lehet csalni, tehát meg is kell. Szerintem erre gondoltál, csak még nem hatott a kávé. :) Viszont ez a gondolatmenet azt sugallja, hogy szerinted a férfiak többsége nagy mocsoláda.
japanautos 2010.10.13. 10:05:39
dr. gernika 2010.10.13. 10:15:23
Egyetemen.
dr. gernika 2010.10.13. 10:27:24
Valszeg erre fog rámenni az ő kapcsolatuk is, de akkor is inkább éljék meg azt, ami most van, minthogy vérző szívvel elengedjék egymást és évekig azon sóhajtozzanak, hogy pedig az milyen jó volt/lehetett volna. Inkább adják meg az esélyt annak, hogy kiábrándulnak egymásból.
Fviktor76 2010.10.13. 10:28:26
17 > 14, tehát nem vagy pedofil
17 > 16, tehát azt hiszem, már szülői engedély se kell a házassághoz, ha most akarnád elvenni, de gyanítom nem akartok az oltár elé rohanni.
"Az ő édesanyja régimódi felfogás szerint él, szerinte a lányát messziről kerülje el az összes pasi és szó sem lehet róla meg irgum-burgum."
Ez 10 év múlva se fog változni, ha ilyen, csak kevesebb beleszólása lesz a történetbe.
"Viszont ha megtudja, hogy a lányának 10 évvel idősebb pasija van, akkor elég nagy balhé lesz. Amint tudomást szerzett a korábbi, vele egy idős barátjától, azonnal eltiltotta, meg az ő előttit is."
Már pedig a lányon is múlik, hogy hagyja-e magát eltiltani. Főleg most már elég nagy. Korábban még megértem...
...van értelme egy ilyen kapcsolatnak, vagy a társadalom miatt (is) halálra van ítélve és nem sülhet ki belőle semmi jó?"
Ha szeretitek egymást, IGEN! Ahogy @Nutshell: is írta, benne van a pakliban, hogy egyéb körülmények miatt mentek szét, pl. egyetem. De minden kapcsolatban benne van a szakítás, tenni kell azért, hogy ne így legyen. Szeretitek egymást, tehát értelme van a kapcsolatnak, és amíg tesztek is kapcsolatért lesz is értelme. Agyalni meg kár ezen, mert önmagában az agyalás tönkrevághatja az egészet...szerintem.
Piszok Alfréd 2010.10.13. 10:29:09
2010.10.13. 10:32:57
Más helyzetében mindenki tisztán lát, csak sajnos a sajátjában nem. :( Én itt is tudnám írni a dolgokat, csak most valahogy nincs kedvem. Már párszor amugy is leírtam. :)
Piszok Alfréd 2010.10.13. 10:34:26
Commodus 2010.10.13. 10:35:08
Piszok Alfréd 2010.10.13. 10:37:48
Miért kéne így tenni? Élvezni kell amíg tart.
fumerin 2010.10.13. 10:38:36
Tudod, mikor rájössz, hogy a rózsaszín is színes szürke!
De addig is izgulok érted, hogy jól sikerüljenek a jelenlegi álmaid! :D
Kytia 2010.10.13. 10:40:34
@japanautos: Igen. Túl fiatal nővel köttetett komoly kapcsolatról, amit megszívtál.
japanautos 2010.10.13. 10:51:53
Kytia 2010.10.13. 10:52:35
scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 10:52:49
Kytia 2010.10.13. 10:53:38
Rebelde 2010.10.13. 10:56:16
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:01:04
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:01:59
Rebelde 2010.10.13. 11:03:10
hááát, ebben az esetben inkább csak lesz valahogy, de korántsem az elképzelések szerint alakulnak a dolgok, nem mindegy:)
Kytia 2010.10.13. 11:06:02
bagolybagoly 2010.10.13. 11:06:31
Első ránézésre ennyi van, ebben a sztoriban.
Kytia 2010.10.13. 11:06:59
japanautos 2010.10.13. 11:07:29
Másfelől szenvedni fog a srác, első hsz-emben kifejtettem miért.
Nem ragoznám, car lesz neki, főleg ha ilyen szerelmetes.
Fviktor76 2010.10.13. 11:07:49
2010.10.13. 11:08:04
Igen tényleg rájön az ember, és tudja reálisan szemlélni a dolgokat. Bár utolsó alkalommal igencsak nem voltam rá képes. :( De remélem a későbbiekben fogom tudni.
Hurri Kán 2010.10.13. 11:09:47
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:10:17
Kósza 2010.10.13. 11:11:23
Édes öcsém, ezzel a 10 évvel az égvilágon semmi gond, pláne ahogy telik az idő! 47 éves korodban már lehet, hogy neked lesz rágós a 37 éves csirkehús.
Illetve, ... jelentkezzen az a 30 feletti kishölgy a jelenlévők közül, aki nem örülne egy nála csupán 10 évvel idősebb, de minden szempontból ideális gavallérnak! :)
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:12:21
japanautos 2010.10.13. 11:13:30
Az én sztorim röviden annyi: fiatal nővel kapcsolat, nem élte ki magát, megszívtam. A részleteket sejtheted.
Kósza 2010.10.13. 11:15:23
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:18:16
Kytia 2010.10.13. 11:18:21
Igen, az én készülékemben van a hiba, próbálom is átállítani.:)
Rebelde 2010.10.13. 11:19:47
nyilván, de ehhez ilyen mondhatni végzetesnek tűnő találkozás is kell, nagyon szerencsés akinek ilyenben van része, asszem ilyenkor az ember tényleg nem latolgat, hanem élvezi és jönnek a dolgok, és működik is, így ok:))
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:20:11
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:21:34
Kósza 2010.10.13. 11:21:45
Kytia 2010.10.13. 11:22:14
Rebelde 2010.10.13. 11:24:09
igen, emiatt ne is agyaljon annyit, amit írtam is, a mamma lehet itt a keménydió, és ahogy agyal rajta a srác az is lesz...
japanautos 2010.10.13. 11:31:33
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:31:35
dr. gernika 2010.10.13. 11:36:01
@Kytia: Hát talán pont ebben az esetben nem kéne. :)
@Fviktor76: Vagy egyáltalán szóba se hozni.
@Rebelde: Még csak most ismered fel? :)
Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:43:23
Fel lehet készülni az ilyen esetekre, sőt adott esetben kezelni is lehet, minek ezért előre szakítani.
Kósza 2010.10.13. 11:58:57
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.13. 12:03:26
Piszok Alfréd 2010.10.13. 12:21:27
Szöszi 28 2010.10.13. 13:00:32
tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 13:08:56
Szöszi 28 2010.10.13. 13:12:22
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.13. 13:19:53
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.13. 13:29:21
Ha jó, akkor frankón élni kell a jóban és nem agyalni.
Ha meg ennyire kétségeid vannak, akkor valami mégsem jó. Lehet, hogy benned nem jó.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.10.13. 13:32:21
de én az idősebb nőket szeretem:D:D:D:D
indapass90210 2010.10.13. 13:41:24
_petya 2010.10.13. 13:45:30
(én egy nálam 14 évvel fiatalabb lánnyal vagyok épp, úgyhogy van némi kompetenciám az ügyben)
közlekedő edény 2010.10.13. 13:46:48
Turanga Leela 2010.10.13. 13:47:00
dr66 2010.10.13. 13:48:25
indapass90210 2010.10.13. 13:51:20
tuono 2010.10.13. 13:51:59
A társadalmi elvárásoknak ne akarj mindenáron megfelelni. Ne feledd, elsődleges a Te, Ti boldogságotok, akinek fontosak vagytok az meg fogja érteni. Minden más ezután következik! Ne borzold a kapcsolatot hülye kérdésekkel, élvezd, amit adott a sors!
fumerin 2010.10.13. 13:54:25
12 évesen is egy 18 évesről fantáziáltok a kádban és teszitek ugyan ezt 50 évesen is:D :D :D
közlekedő edény 2010.10.13. 13:56:43
Egyébként kösz, a régi fizikaórák emlékeiből jött a név, s passzol ahhoz, hogy mindenféle közlekedési eszközzel (edénnyel) járok.
Unreachable 2010.10.13. 14:02:49
Már rég tudtam hogy szeretné a dolgot, de nekem komoly majdnem két éves kapcsolatom volt, mondjuk úgy kihűlőfélben. Plusz korkülönbség, plusz én egyetemről csak hétvégén tudtam volna hazajárni hozzá. Majd egy évig húzódott köztünk a dolog a végére úgy beleestem mint egy vak tetőfedő. A nyáron a hosszú kapcsolatnak vége lett, gondoltam adok magamnak időt hogy rendbe szedjem magam. 2 héttel később már a 15 évessel voltam. Lila köd. Leszartam magasról ki mit gondol. Én boldog voltam. 1 évig vártunk egymásra.
És aki most heppiendet vár. 1 hónapig tartott. Nem működött, totál más elvárásaink voltak, nem tudott felnőni a dologhoz. Utólag kiderült hogy megcsalt. Kurvaszar volt. Csalódni. Kibuktam rendesen.
Hogy belekezdenék-e még egyszer ha tudom hogy ez a vége?
Gondolkodás nélkül igen:)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:03:36
Novi bácsi 2010.10.13. 14:07:27
" - Mi a különbség a Pedofil és a Pedagógus között?"
" - ???...."
" - Az, hogy a Pedofil szereti a gyerekeket."
:)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:07:34
A másik ok a hihetetlenül gyér felhozatal nő vonalon. A jó pipik nagyrészt elkeltek vagy elkelnek. Vagy tényleg azért, mert jó pasit találnak vagy pénzeset, nagy ritkán -e kettő találkozik is.
A pénzlehúzós és kihasználós + egyéb defektusokkal bírók meg elveszik a kedvem az élettől is.
indapass90210 2010.10.13. 14:08:42
A köcsög egy edény. A biciklisről meg egy bicikliző ember jut eszünkbe, vagyis aki közlekedik (egyébiránt gyakran köcsög) :D
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:10:55
"Az érdekes az, hogy nem is a saját csalódásaim miatt ábrándultam ki, inkább a környezetem mutat nagyon rossz mintát."
Az, hogy a nagyvilágban és saját környezetembenmilyen nőminták látok, az is megérne egy misét...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 14:12:07
Én nem, mert utálok tanítani.
@Novi bácsi:
A pedofil IGAZÁN szereti a gyerekeket. fyi
@dr66:
Btk 202.
immobull 2010.10.13. 14:14:11
jerk_off 2010.10.13. 14:16:16
de mivel serdülő lányt röfögtetni fincsi dolog, amíg van rá lehetőséged, addig intézgesd.
aztán keress egy újabbat, esetleg ne egy tizessel ifjabbat.
Bonaparte 2010.10.13. 14:20:36
1. A mostani párom 7 évvel fiatalabb nálam (de 20 évvel fiatalabbnak néz ki), és ez senkit sem zavar. Igaz, én 52 vagyok.
2. Az én életemet én élem, és saját magamnak. Szóval jó tanácsokat meghallgatok, de hogy megfogadom-e, az más kérdés.
A véleményekből pedig mérlegelés előtt célszerű levonni az irigység-faktort.
ThufirHawat 2010.10.13. 14:24:34
Bonaparte 2010.10.13. 14:25:06
A "korban hozzáillő" fogalma nagyon függ egy adott nép hagyományaitól. Nálunk ez 1-3 év különbséget jelent, az egyik keleti szomszédunknál 15-20 évet.
benarivo 2010.10.13. 14:35:05
Ha sikerul minden nagyobb problemat megoldani, es az unalmas hetkoznapokban nem vmi harmadik szemelyben keresitek a valtozatossagot akkor szerintem siman mukodhet....
Ez egy buta altalanositas,h bizonyos dolgokat meg kell elni egyetemi eveid alatt... eleg sok baratom van akinek nem voltak 3napig tarto orgiaik es a parkapcsolatuk is tulelte az egyetemet... de ha mar a kifogasokon jar az eszed h mi az ami miatt nem fog mukodni a kapcsolat az rossz jel...
Elsonek szerintem hallgass a szivedre ha szereted es egyutt akarsz lenni vele akkor hajra, ha nem sikerul utana meg lehetsz boldog es mondhatod magadnak h lattad elore, de ha szakitasz egesz eletedben ragodhatsz h vajon mi lett volna...(ha tenyleg szereted es csak a pro es kontra ervek miatt szakinal:)
fumerin 2010.10.13. 14:36:43
Most a jelen fiatalok között ezzel a felfogással nem lennénk túl trendik! :D
Kósza 2010.10.13. 14:44:03
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.10.13. 14:48:17
ahogy már egy hozzám közel álló hozzád hasonló 31 éves hímneműnek is mondtam, amikor kikezdett egy 17 évessel:
NEM PEDOFIL VAGY, HANEM HÜLYE. (már megbocsáss)
ha jól értem a szöveget, 26 éves felnőtt létedre összejöttél egy 16 éves, szinte még gyerek, apátlan lánnyal, és te szerelemként értelmezed azt, hogy a gyerek, a gyerek agyával, a gyerek szeretetigényével gondoskodásra, támogatásra, védelemre vágyik, amit a saját családjában kellene megkapnia, de nem kapja meg. természetesen a maga kis 16 évével, teljes élettapasztalatlanságával, naivitásával úgy néz rád, mint egy félistenre, ami neked oltári jól esik, mert a hozzád hasonló korú nőktől ezt a határtalan rajongást nem kapod meg.
ez nem szerelem. ez egy olyan viszony, ami további sérüléseket fog okozni mindkettőtökben. a kislányban azért, mert még gyerek, és nem hosszútávú párkapcsolatra lenne szüksége egy felette atyáskodó, gyámkodó 26 évessel, hanem a maga korosztályában kellene fejlesztenie a saját önérdekérvényesítő képességeit, asszertivitását, szociális kapcsolatait. neked pedig fel kellene nőnöd végre, fejlesztened magadat annyira, hogy nem érzelmileg kiszolgáltatott 16 évesekkel keveredj szexuális viszonyba, hanem hozzád illő felnőtt nőkkel, akikkel esetleg a család és gyerek dolog is megvalósítható. ja, csak ezek a felnőtt nők nem fognak rád gyermeki naivitással felnézni. lehet, hogy még kritikát is kapsz, amit ettől a gyerektől nem, mert fingja nincs, hogy mi az, ami valóban tetszik neki, és mi az, ami nem. azt viszont már most nagyon jól tudja, hogy ami most van, az neki nem jó. ha igazán jó lenne, vagy tudná, hogy mit akar egyáltalán, akkor nem titkolná a kapcsolatotokat.
a kérdéseidet magad is megválaszoltad: a kapcsolatnak nincs jövője, mert ez a lány, akár akarod, akár nem, egy idő múlva már nem fog téged félistennek tekinteni, és akkor mi lesz?
bgp 2010.10.13. 14:51:22
Szerintem legyél boldog a kislánnyal amíg meg nem unjátok egymást. De még az is lehet, hogy házasság lesz a vége. Ismerek ilyen párt.
vizsla74 2010.10.13. 14:52:42
Ortó 2010.10.13. 14:55:31
diabolica 2010.10.13. 14:59:55
deadmandesign 2010.10.13. 15:06:45
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.10.13. 15:06:54
Nem vagy pedo:)
ddi 2010.10.13. 15:11:28
Nagyszüleim: 16 év korkülönbség, életük végéig tartó házasság
Ne parázz ezen, ha minden egyéb jó, akkor ezen nem fog múlni.
Borneo Kid 2010.10.13. 15:13:04
o volt 17 en 47.Azota husz ev telt el, van egy csodaszep 18 eves lanyunk. Kapunk nehany ferde es sunyi pillantast, de csak rohogunk rajta.
Szöszi 28 2010.10.13. 15:13:13
Nutshell 2010.10.13. 15:16:29
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.13. 15:17:42
Két lehetőség van: vagy hagyod, hogy sodorjon az ár, aztán majd lesz valahogy,
vagy szakítasz félelmek és sztereotípiák miatt és egy életen át ott lesz a "mi lett volna, ha?" kérdés a fejed felett.
A döntés joga a Tiéd. Te vagy a nagykorú.:)))
* és egy szűk esztendő után be is karmolna, ha nem lennétek meg szipiszupiul. most még tart a nagy ceji, a köd, a lángolás, megy a szex, a csaj szépen lassan beletanul a dolgokba, és amilyen nagy kerek naív szemekkel egy tini tud nézni a felnőtt, okos, bölcs 27 éves pasijára...:))
egy szó, mint száz: az idő fog itt dönteni.
Pienaar 2010.10.13. 15:17:47
lakos001 2010.10.13. 15:18:01
Tudom, tudom, más világ volt akkoriban, de működhet a dolog, ha a kisasszony hajlandó miattad akár konfliktusba is keveredni az édesanyjával. Ha azonban továbbra is titkolózik, akkor sajnos nem szeret (eléggé), vagy nagyon gyerek még. Ha ez van, akkor nem érdemes törnöd magad, ne Te neveld fel.
Szöszi 28 2010.10.13. 15:19:09
nemezisazis 2010.10.13. 15:20:47
nem azért mert ráindulsz egy 17éves csajra, mert ki ne tenné, de hogy beleszeretni ésvagy bemagyarázni magadnak, hogy szereted..
valszeg ő sem százas mert még nem érti hogy nem azt kapja amit szeretne meg hogy nem azt szeretné amit kap, és ez most nem ellened szól, csak így van.
egyébként meg én speciel nem kérném ki a világ véleményét a saját zavaró felkavaró elgondolkodtató kínzó megoldhatatlan etc dolgaimról, bőven elég a belső konfliktus minden szereplőjének megszólalásai..
papamaci1 2010.10.13. 15:21:53
Ha a nő már nemileg érett, akkor nem lehet pedofíliáról beszélni...(IMHO a határ valahol 14-16 év között van...)
Piszok Alfréd 2010.10.13. 15:26:12
para_noir 2010.10.13. 15:26:59
Pienaar 2010.10.13. 15:28:17
tigrisgaloca 2010.10.13. 15:30:11
Szerintem ne parázz! Nem a köztetek lévő kor számít.
Én 11 éve élek együtt egy nálam 21 évvel idősebb pasival, és semmi gondunk nincs.
A környezetünk elfogadott minket már az elejétől kezdve.
Pienaar 2010.10.13. 15:32:00
nénike · http://mandiner.hu 2010.10.13. 15:33:00
-Flatley- 2010.10.13. 15:33:02
ne hallgass a kommentelőkre!
Akik téged baszogatnak, azok nem jártak még a te cipődben! Féltik a lényukat, vagy irigykednek!
28 voltam, amikor megismertem a párom. Ő akkor volt 17. Már három éve együtt vagyunk, teljesen jól működik minden. Leérettségizett, felvételizett, mindenben mellette voltam, lassan el is veszem.
Először az én környezetemben is sokan ellenezték, főleg a családom, és a barátaim, de pár hónap alatt megszokták a gondolatot. érdekes módon az ő családja nem akadt ki, hamar összebarátkoztam a szüleivel.
Csak bítzatni tudlak! hajrá!
Mrs.E 2010.10.13. 15:35:19
indapass90210 2010.10.13. 15:36:24
zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.13. 15:42:32
Te most panaszkodsz, vagy dicsekszel?!
Snowmass 2010.10.13. 15:43:13
Viszont a lány családi körülményeire is oda kellene figyelni: nehogy merő véletlenségből szerelem helyett egy jó adag apakomplexus mozgassa.
dr66 2010.10.13. 15:47:33
scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 15:56:47
tizenot 2010.10.13. 15:59:14
Ha nem csaj lett volna, soha nem állsz meg, ismerjük már az ilyet és mi szánalmas próbálkozásnak hívjuk, ami ezesetben bejött.
Amúgy kb. addig fog tartani a dolog amíg fősulira nem megy a csaj. A korkülönbséget meg kár úgy előadni hogy most hú de különleges dolog történik itt most velem, vársz fél évet hogy 18 legyen, onnan már nem nagyon fog érdekelni senkit komolyabban, meglepődnek egyszer, aztán meg majd jól leszarják. Most sem a korkülünbség hangzik súlyosnak, hanem az hogy 18 alatti.
SciNu 2010.10.13. 16:00:55
Hogy én mondjak valamit ezért törtem neked szerencsesütit:
"Előbukkant a zöld szemű szörny? A féltékenységben több a hiúság, mint a szerelem!"
Az én barátnőm 30 évvel fiatalabb mint én, de jól megvagyunk. Már a közös jövőnket tervezzük. Én a milliárdok megnyerését ő meg hogy 2 év múlva megszületik. Sokan hiszik majd, hogy csak a pénzemért szeret, de tudom, hogy fantasztikus személyiségem lesz a vonzó számára.
Légkovács - Luk a lelkömben:
www.youtube.com/watch?v=Nj5CY94s8mU
Mérges 1234 2010.10.13. 16:02:10
Köszönöm, pont ezt akartam írni.
@Everybody:
Kurvára nem a 10 év a gáz, szóval 28-38 lves pár frankón el is lehetne.
De 16 éves kiscsajokat, nem sunázunk 26 évesen, ez nem járja.
Ha mégis hosszú távra nem tervezün vele.
Kurva gáz ez, a posztoló tényleg egy pedofil, enyhítő körülmény, hogy szerelmes.
scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 16:06:22
Kicknick 2010.10.13. 16:07:36
Kb tíz éve volt egy hasonló korú barátnőm, hattal voltam idősebb ( na akkor hány éves vagyok most???). Most már kezd felnőni, a jelenlegi pasija olyan 45...biztos véletlen mi?
@Mrs.E: apakomplexus
@-Flatley-: ez is...
@tigrisgaloca: meg ez is...ez milyen ország, ennyi komplexusos nőt!
Kósza 2010.10.13. 16:13:39
dr66 2010.10.13. 16:16:15
Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:19:52
Kósza 2010.10.13. 16:20:17
Tiszta, világos gondolatmenet, brilliáns okfejtés.
Van még egy gyertya abban a Trabantban.
Lotyó Bridzsida 2010.10.13. 16:22:26
Egyet megtanultam az életben: csak az a gáz, amit TE annak érzel. Amit nem válllalsz fel magadban sem, azt mások előtt sem fogod.
Azon gondolkodj el NAGYON, hogy SZERITED mennyire gáz ez a 10 év??? mert innen ered minden.
Én most azt látom, hogy szerinted kurva gáz, és alkudozol magaddal, hogy á nem gáz, szeretem, de-de kurvagáz, mitfognakgondolni...ezt így nem lehet csinálni.
Vagy szarjál a körülményekre és vállald fel tízezerrel, vagy hagyd a fenébe. Vállald fel annak a felelősségét, hogy bazzeg, egy kislány, és az nekem nem fekszik.
VAGY vállald annak a felelősségét, hogy majd 2-en nem értenek meg, ha kiderül. de kénytelen leszel felelősséget vállalni előbb-utóbb vagy így-vagy úgy.
szerintem.
Lotyó Bridzsida 2010.10.13. 16:29:34
27 évesen 17 évest nem nagy kunszt elkábítani. vagyis fosik a vele egyidőstől, mert az már túl nagy falat. az már kész NŐ.
a 17 évesnek meg tényleg nem az apukájával kellene dugnia, hanem a hozzáhasonló 17 éves macskajanicsikkal.
szerintem.:))
dekás dezső 2010.10.13. 16:30:02
fumerin 2010.10.13. 16:31:43
Jamesboci 2010.10.13. 16:31:58
Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:33:55
fumerin 2010.10.13. 16:35:48
Kósza 2010.10.13. 16:41:01
indapass90210 2010.10.13. 16:57:05
Az öregedés egyik biztos jele, ha már a fele annyi időseket is legálisan dughatod.
Dzsimbó 2010.10.13. 17:00:24
MickthePick 2010.10.13. 17:05:26
Dr. Jula Watson 2010.10.13. 17:09:53
ezittaz 2010.10.13. 17:12:19
ezittaz 2010.10.13. 17:13:28
Safer 2010.10.13. 17:30:29
odamondó 2010.10.13. 17:46:44
wip 2010.10.13. 17:47:42
MickthePick 2010.10.13. 17:56:35
Age is nothing but a number.
Joe69 2010.10.13. 18:39:11
Nem egy Cosmo-agyú tudálékos 40 felé bandukoló csajszitól hallom ezt az agyament szöveget. És te mi lettél időközben, ribikém,kárdezném, talán mai csirke ? Én lassan 50 leszek, a korom miatt 33-38 közötti csajok hajtanak el, rengeteg 40-es amúgy jó pasit ismerek, aki senkinek se kell. Furcsa módon most egy 24 évessel kavarok, annak nincs ilyen gondja. Úgy veszem észre, minél idősebbek lesznek a mai nők, annál inkább fosnak a kortól, ezt pedig úgy reagálják le, hogy fiatal, sőt fiatalabb pasik után hajtanak. Az említett harmincas szinglik például huszonéves pasik után hajtanak, és ők a világ szerencsétlenjei, így adják el, hogy dugáson kívül semmi másra nem kellenek nekik. De ugyanezt csinálják a negyvenesek is, most az a divat, hogy a fiúk korabeli pasikkal kell dugni, persze ők sem jobbak alkalmi spermazacskónál, persze erre az a válasz, és mi van , ha egy független nőnek nem is kell több (ahogy a férfiaknak sem, és egyenjogúság, ugyebár). Pedig biológiailag és társadalmilag van értelme annak a tradícionális képletnek, miszerint N = F/2 + 10, ahol N a nő kora , F a férfi kora években. Eszerint 20 éves férfihez 20 éves nő, 30 éveshez 25 éves, 40 éveshez 30 éves, 50 éveshez pedig 35 éves illik.
saly · http://zoofi.freeblog.hu 2010.10.13. 18:43:09
a családom rosszul fogadta, de fél év alatt megismerték, és rájöttek, hogy nem arról van szó, hogy ki akarnánk használni egymást, mára pedig valódi családtag lett. :) én gond nélkül abszolváltam a középsulit, most egyetemista vagyok vidéken, a második évemet gyűröm, és a távkapcsolat is jól működik köztünk.
eleinte a barátai is szkeptikusak voltak, meg az enyémek is, de mára mindenki elkönyvelte, hogy mi már együtt is maradunk. :)
szép lassan kell beadagolni, főleg a családnak, és mindenképp biztosítani kell a környezetet, hogy ez nem egy átmeneti dolog, és nem "kölcsönös nyerészkedésről" van szó. :)
sok boldogságot. :) :) :)
roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.10.13. 18:45:23
Kragor 2010.10.13. 20:02:20
B hagyd el moströgtön amíg nem késő, és találj vkit akivel leélheted az életed. mert ha 10 év múlva jut eszébe akkor bukó (gyerek nélkül főleg)
Mensikov 2010.10.13. 20:17:57
Rocks 2010.10.13. 20:51:09
A férjem 15 évvel idősebb nálam, kapcsolatunk tartós és csodálatos.
A korkülönbség nem számít. És ha később megromlik a kapcsolat? Megromolhat egy 26 vagy 36 éves macával is...
Élvezd, amíg jó!
jeeka · http://lmv.hu/tudatostulfogyaszto 2010.10.13. 20:55:04
két hónapja hozzámentem egy 18 évvel idősebb pasihoz, hamarosan szülök neki egy gyereket. még soha senki nem szólt be emiatt. ha a barátaid rossz fejek, selejtezd le őket.
jeeka · http://lmv.hu/tudatostulfogyaszto 2010.10.13. 20:59:17
kegyetlen kemény meló, de be kell mondani: ez az én életem, te ebben nem döntesz, soha. elmondhatod a véleményedet, de én hozom a döntéseket.
lesz balhé, hiszti, bunkózás, sértődés. és mikor belátja, hogy ez nem használ, a szülő majd szépen megnyugszik, mert nem akarja elveszteni a gyerekét pusztán amiatt, hogy az felnőtt.
csak keményen. külön előny, hogy itt vagy te hogy segítsd.
ave 2010.10.13. 21:11:51
Mit kell ezen titokban tartani? 14 vs 24 az gaz, de 17 hat nem latok problemat.
canis 2010.10.13. 21:13:25
Szóval, saját tapasztalataim szerint is, nem az életkor a mérvadó, bár tény az, hogy egy húszéves bulizós csaj mellé nem való egy kertészkedő, kényelmes polgár, még akkor se, ha 30 éves.
dtk74 2010.10.13. 21:14:56
Ha pedig vége lesz, akkor jó volt ez így, amíg tartott.
Ha nem lesz vége, akkor jó lesz ez így az idők végéig.
Több variáció nincs, persze, csak ha nem erőlteted. Hagyjátok megtörténni amíg mindketten elégedettek vagytok a kapcsolattal.
Panem et Circenses 2010.10.13. 21:35:43
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.13. 22:14:13
Greenman-in-greensuit 2010.10.13. 22:27:10
A nagymamám 16 volt amikor bele esett a nagyapámba, a német tanárába aki 26 volt. Megvárta, hogy haza jöjjön a hadifogságból (3év) és össze is házasodtak. Nem ment el ösztöndíjjal a Sorbonne-ra. Majdnem 60 év boldogságos házasság.
iphilosopher 2010.10.13. 22:36:14
"Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba. "
Viszont ha így látod, akkor szerintem mégsincs minden rendben. Miért is ne lehetne?
iphilosopher 2010.10.13. 22:39:37
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 22:43:16
A 18 meg majdnem 19, ami egy híján húsz! A húsz az majdnem 21, ami majdnem 22, ami azért elég közel van a 25höz, a 25 meg már 5 híján harminc!
orient 2010.10.13. 22:54:00
Lehet tévedek és Ő MÁS, és szépen éltek sokáig, de akkor ő az 5% és ez ritka. Ne legyen igazam és legyetek boldogok.
u.i: Mikor 27 voltam nekem is volt egy 17 éves csajom. Csinos volt, formás a segge meg hasonlók, de 2 hónap után rájöttem annyira éretlen és gyerek, hogy nem szenvedek vele. Le nem feküdtünk mert nem akartam, aztán meg lelépni. 17 évessel főleg nem...ez a történet azért nem mérvadó mert lehet a te barátnőd érettebb mint az enyém volt.
tükörfúró 2010.10.13. 23:26:25
Ez egy halom fasság, ha csak rajtuk mulik, bármeddig boldogok lehetnének, átlagos esetben aztmondom, egy ilyen kapcsolat vagy ugyis kipurcan pár éven belül, vagy annyira megerősödik, tán egy életen át megmarad, akár a legszebb, legőszintébb barátságként is
itt az agybeteg szülő az, aki tönkre fogja tenni saját lányát, s mert nyilván a lány sorsa fontos a posztolónak, -nem csak a kapcsolat vagy saját maga-, aggódik emiatt
az ilyen egyedülmaradt, mindekitől eltiltom, férfigyűlölővé savanyodott anyákat láthatod megkeseredett özvegyasszonyként, a saját hasonló diszpéldánnyá "nemesített" lányának rikácsolva , hárpiaként haladni az utcán, bármikor, bárhol láthatsz ilyeneket
az emebrek szeme elsiklik, 2vén csoszoszlya, kit érdekelnek, de gyakran felfedezed ezeken, ha figyelmesebb vagy, jé van köztük vagy 20-25év, és jé, tulajdonképpen hasonlítanak..
tragédia mind
a kislány -gondolom- ebből menekülne egy ilyen kapcsolatba, kérdés lelkileg képes-e akár megtagadni saját szülőanyját, ha ez kell ahhoz, hogy teljes és nomrális, emberhez méltó életet élhessen
láthatóan ez kellene, ezért is zárkózik el attol, hogy felfedje anyuka előtt a kapcsolatot, halogatja a tragédiát
az ilyen anyák ugyanis sem a lányuk elvesztését, hogy valaki "elvette tőlük", sem az élet normális rendjét (elköltözik, családot alapít) nem képesek elviselni
BridzsitDzsonsz 2010.10.13. 23:34:49
Sajnos nem volt időm végigolvasni az összes kommentet, úgyhogy lehet, hogy ismétlek valakit, de amit leírok, azt halálosan komolyan gondolom. :)
Én 17 éves múltam már egy ideje, úgyhogy pont egykorú vagyok a pároddal. Nálam az idősebb férfiaknak (max 10-11 év) sokkal nagyobb az előnye, és nem azért, mert van pénzük, lakásuk, stb., hanem mert sokkal érettebben, normálisabban gondolkodnak, tudnak felelősséget vállalni önmagukért. A velem egykorú srácok aranyosak, kedvesek, de sajnos (mint ahogy azt biológiából tanítják is... :P) még pár év lemaradással küszködnek.
Szóval csak bíztatni tudlak. Azt viszont fontos megjegyeznem, hogy szerintem nem szabad úgy hozzáállnod a dologhoz, hogy "úgysem ő lesz a gyermekeid anyja, a feleséged", mert ha igazán szereted és pillanatnyilag jól érzed magad vele, akkor ez fel sem merül.
Az anyukának pedig kénytelenek lesztek elmondani, - ezt be kell látnia a barátnődnek is. Megértem a problémáját, de szerintem fontos, hogy ez a dolog ne árnyékolja be a kapcsolatotokat.
GodmaNZ 2010.10.14. 00:34:21
A hozzaszolasom nem akar egyik kommentelovel sem szembe vagy egyutt menni. Egy tapasztalatbol vonnam csak le igy hirtelenjeben a kovetkezeteseket. 12 eve vegeztem a kozepiskolaval,amikor is az egyik igencsak csinos holgy osztalytarsam megismerkedett egy nala 11 evvel idosebb fiatalemberrel. Eleg sokan elleneztek a kapcsolatukat, de kiartottak es azota ossze is hazasodtak. Az egyik kozossegi oldalon nemregen megjelent egy kozos kep roluk,ahol nagyon boldogan tartjak karjukban a kisbabajukat. En azt mondom, sokszor elofordul, hogy fiatalabb idoseb part keres.Az okok is kulonbozhetnek,lehet, hogy van,amikor ez csak egy apakomplexus, de vegul is nem mindegy? A vege az, hogy az ember boldog szeretne lenni. Amig ez egeszseges,nem a penzrol szol,es nem a kihasznalasrol,addig oruljetek egymasnak. Ha ugy erzitek, hogy jo egyutt es mindketten boldogok vagytok,akkor csak erre koncentraljatok es kivanok nektek tovabbi szep kozos eveket egyutt.
kerdesek05 2010.10.14. 00:49:15
az semmi!
majd ha minimum 20 lesz az jelent valamit!:)
Kentaur67 2010.10.14. 03:03:20
Nekem 24-25 éves koromtól jellemzően 7-8 évvel fiatalabb barátnőim voltak, nem egy közülük zűrös családból, sérülten került mellém, és úgy érzem, minegyiküknek tudtam segíteni abban, hogy lelkileg rendbejöjjenek, talpra álljanak.
Bő 10 évvel később 10-14 évvel fiatalabb lányokkal éltem együtt, ezek a kapcsolatok is működtek, mivel akkoriban még mindig nem gondolkodtam családalapításon.
(Persze, aztán elvettem egy velem egyidős elvált asszonyt {gyerekkori szerelem}, akiről együtt élve és már terhesen derült ki, hogy miért is vált el az előző három férjétől, de ez már más lapra tartozik.)
dr. gernika 2010.10.14. 06:28:09
arconfosom 2010.10.14. 08:47:50
Akkor mi a f..nak dobtad fel a témát???
Megmondom a véleményem : ÖREG VAGY
Azért érdekel mégis, mások véleménye, mert saját MAGADBAN IS ÉRZED TÚL ÖREG VAGY HOZZÁ !!! Akkor mi a kérdés?
Húzz el gyorsan, hagyd a lányt, hogy korának megfelelő embert találjon
Hova mentek el közösen szórakozni? Mit szólsz a tini haverjaihoz? Nem nézel ki hülyén köztük?
Ja, nem is jártok, mert szégyelled mellett magad?
Akkor megint, mi a kérdés?
Tinédzser. Épp változik vele a világ. Fogalma sincs, milyen a jó kapcsolta és kíváló közt a különbség, tapasztalat híján
TE CSAK KIHASZNÁLOD azt, hogy nem ismeri még az embereket, helyzeteket
Tessék, nem kritizálok, csak őszintén elmondtam a véleményem
Biztos lesznek, akik az ellenkezőjéről győzködnek, hogy a szerelem kortalan, meg hasonló faxságok, lásd Faludy-Fanni lovesztori... muhahaha
Még egy dolog: úgyis te fogsz dönteni
Kellett ez az egész cécó?
Bougheau Tschichka 2010.10.14. 08:51:45
Fenehorizont 667 2010.10.14. 09:35:12
eccer mindenki felnő :)
az, hogy ki mit mond, kurvára nem érdekelt soha...sőt! kimondottan szórakoztató a 30 éves, faszhajhászásból mán kiöregedett, elhízott, és még mindig szingli picsák irigy puffogása, ami összefoglalva valahogy így néz ki: "dehát mit akarsz te egy ilyen nőtől? miről tudsz vele beszélgetni? különbenis, még előtte az élet, úgyis megcsal!" - hát igen, magukból indulnak ki a lelkeim :D
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.10.14. 09:49:25
Madpapa 2010.10.14. 09:57:26
Mindenesetre azért a bizonytalanság ott van benned, bármennyire is próbálod elkenni a dolgot. Ha ezen sikerül túllépned nem lesz gond, ha nem, az meg fogja mérgezni a kapcsolatotokat később ( féltékenység, birtoklási vágy, stb.).
Szóval először próbálj saját aggályaidon felülkerekedni, és gőzerővel dolgozni a kedves 'anyós' megdolgozásán. Próbáld meg kipuhatolni a kedveseden keresztül a merev elutasítás okát.
Ha kettőtök közt tényleg minden klappol és ezért folyamatosan meg is dolgoztok, hogy ez így is maradjon, csak sok sikert tudok kívánni.
Leslie04 2010.10.14. 11:10:59
Hat lattam mar ilyen szituaciot! Az amerikai potszuleim kozott 15 ev a korkulonbseg. A potmamam 52 eves, a ferje 67.Nem tudom pontosan, hogy ok mennyi idos korukban jottek ossze, de szemmel lathatolag nagyon boldogok, es jol megvannak egymassal!Szerintem maradjatok meg egymasnak, ha boldogok vagytok egyutt, es ha kesobb esetleg kiderul, akkor mar szerintem nem lesz problema. Az O es a Te szuleid is orulni fognak a kapcsolatotoknak, es egyebkent is egy eretebb srac-fiatalabb holgy kombinacio szerintem amugy is nyero! Es ettol te nem vagy pedofil!A szivnek sajnos nem lehet megalljt parancsolni! Legyetek jok, es vigyazzatok egymasra!Sok boldogsagot egyutt!
kandúrkoma 2010.10.14. 11:25:16
Előző barátnőm: 10 év korkülömbség (én 28 ő 18), másfél évig ugyanez amit leírtál, rózsaszín köd, nulla veszekedés, minden klappol, nagy szex csaták stb., pedig ebben egy jó ideig távkapcsolat is volt. Nekünk a szüleink is tudtak mindenről, el is fogadták.
Másfél év után viszont egyik napról a másikra telefonon (!) szakított velem, és egy hónapra rá már egy másik pasi karjaiban és ágyában volt. Rájött, hogy van még tapasztalnivalója...
Mostani barátnőm: 11 év korkülömbség, ő (akkor) 19, én 30. Jelenleg 4 éve vagyunk együtt, jövőre tervezzük az esküvőt. :)
cso zsi 2010.10.14. 13:07:15
Itt van a kutya...
Mert nem a korkülönbség, hanem az éretlenség, a tapasztalatlanság játszik szerepet.
Rómeó és Júlia a "hetedik" évben ugyanúgy dobbantottak volna, mint a mai fiatalok. Nem a vastag pénztárcáért, aranyból lévő farokért, hanem más megismerése miatt. A 17 éves lány 25 éves koráig sokmindent kipróbálhat, és utána dönthet, mi a jó neki. Ha rózsaszín köd üli a tájat, az egy darabig vakká tesz. Amikor felszáll, akkor veszi észre, hogy: "anyám én nem ilyen lovat akartam".
Ha a fiatalok kihancúrozzák magukat, mielőtt családot alapítanak, nagy valószínűséggel nem a családot fogják szétrombolni.
canis 2010.10.14. 19:12:04
Huli Buli · http://www.hulibuli.hu 2010.10.17. 13:44:13
halak37 2010.10.18. 03:54:12
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:54:47
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:55:44
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:56:25
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:56:26
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:57:19
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:58:16
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 03:59:29
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
halak37 2010.10.18. 04:00:23
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.
FalóNyúl 2010.10.18. 21:44:00
halak37 2010.10.20. 03:48:28
Látom nem vagy humorodnál.
nemvagyokhelyespasee 2010.10.22. 22:10:47
Miért mondom mindezt, sajnos negatív tapasztalat alapján. Én 25 vagyok, egy éve én is beleestem abba a csapdába, hogy 17-18 éves lánnyal jöttem össze. Eleinte valóban minden rendben ment a korkülönbség ellenére, ahogy Te is leírtad. Harmónia, minden jó volt, megvolt köztünk az összhang. Fél év után kezdett elromlani minden, kiderült róla, hogy nem az rendes, kedves, jól nevelt lány, hűséges akinek mutatta magát. Ekkor laposodott el a kapcsolatunk, én naivan a közelgő érettséginek/felvételinek tudtam be és mivel nekem is fontos a tanulás, nem akartam az útjába állni. Aztán később kiderült (bizonyítékok alapján), hogy nem tanulással töltötte az időt, hanem bulikba járt és keményen pasizott, de nem ám korabeliekkel (18-20 év), hanem még nálam is idősebb 30-35 év körüli férfiakkal (volt köztük nős is). Velük (kocsi, kéró, pénz) egy végzős huszonéves egyetemista nem versenghet. Közben persze a családja felé a kedves, bájos, jól nevelt énjét mutatta.
Mindegy, egy rossz tapasztalattal több. Eleinte persze csalódott voltam, mert azt hittem más volt, mint a többi (sokkal érettebbnek, komolyabbnak tűnt, mint néhány huszonéves lányismerősöm). Nem dőltem kardomba, lediplomáztam, a legnagyobb válság ellenére lett egy normálisan fizető állásom, nem érte meg egy ilyen riherongy miatt magamba fordulni.
Ja és, hogy vele mi van? Természetesen elrontotta az érettségit, nem vették fel sehová, most bébiszitterkedik, ha jól tudom, fogalmam sincs ki törli belé a f...-át, de nálam már nincs esélye.
Szóval, ha nem akarsz magadnak rosszat barátom, akkor szépen dobod. Olvastam a post-odban, hogy nem te vagy az első srác anyuci háta mögött, ha tényleg szeretne, felvállalna előtte, legyen akármilyen házisárkány. Felhasznál téged:
1. bosszantsa, kiszúrjon anyucival
2. felvágjon az osztálytársak előtt a 27 éves pasijával
Az összes mai tinilány egy kaptafa... :(