Nem vagyok pedofil

2010. október 13. 07:51 - Panni CsP

„Mert én leszek akkor a 'pedofil' és ő a lány, aki tuti csak az 'idősebb pénzes pasira hajt' (ami nem igaz)” - Egy véletlen téli baleset során ismeri meg a srác a lányt: a korkülönbség a legkisebb baj, hiszen őket zavarja a legkevésbé. Ami nyugtalanítja a srácot, az a többiek véleménye ezzel kapcsolatban. Tudja, hogy a lány túl fiatal hozzá, és talán nem őt választja majd élete párjául. Vannak, akik úgy tartják, hogy az egészet a sors rendelte így és maradjanak együtt... mert ha a sors úgy gondolja, hogy most már itt a vége, akkor úgyis bele fog avatkozni és szét fogja őket választani.

 

Kedves CsP! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. A számomra fontos emberek annyira különböző véleményét ismertem meg az alábbi történet miatt, hogy most itt az ideje ismeretlen olvasók ötleteit is meghallgatni. Megpróbálom rövidre fogni, valószínűleg nem fog sikerülni, előre is elnézést :) Történetünk egy latyakos téli napon kezdődik 2010 elején. Ekkor voltam 26 éves. Olvadós reggel volt, enyhe idő. Természetesen a városnak ahol élek, egy számomra teljesen ismeretlen részén akadt dolgom. Autóval mentem és egy szűk utcában egy picit gyorsabbra vettem a tempót, mint amit a körülmények lehetővé tettek volna. Ennek eredménye lett egy hirtelen manőver (senki nem sérült meg és anyagi kár sem keletkezett), mely során egy ártatlan járókelőt térdig beterítettem a latyakos, sáros, havas lével.

Azonnal megálltam, mert utálom ha velem ugyanezt csinálják és ki akartam fizetni legalább a tisztítást. Azon kívül, hogy egy fiatal lány alakját láttam, fogalmam sem volt, valójában kit sikerült 'besároznom'. Szégyelltem magam bevallom... egészen addig a pillanatig, amíg meg nem láttam a lány arcát. Atyavilág...gyönyörű volt. Azt a másodpercet amíg élek, nem fogom elfelejteni. Szó szót követett, kaptam a fejemre amiért így vezettem :), a végeredmény egy keresztnév nekem és egy apró cetlin egy telefonszám neki a következő üzenettel: "Ne haragudj!". A lelkére kötöttem, hogy ki szeretném fizetni és feltétlenül szóljon ha kész a tisztítás. Mosolygott és elment.

Ma 2010 októbere van. Az eltelt hónapok alatt fülig szerelmes lettem ebbe a csodálatos, kedves, talpraesett, aranyos lányba. Tudom, vascső :) Nem akartunk összejönni. Nem volt ilyesmi még csak tervezve sem. Tudjátok, hogyan alakulnak az ilyen dolgok...észre sem veszed és máris nyakig benne vagy, eleinte saját magad sem hiszed el ami történik, aztán egyszer csak jön az a bizonyos rózsaszín felhő. Jött is az első csóknál...aztán a másodiknál, harmadiknál és így tovább.

Korábban nem egy barátnőm volt, mindig a normálisabb típusból, 1-3 év korkülönbségekkel, a legnagyobb 5 év volt. Sok mindent láttam, volt sok nevetés, sírás, öröm és boldogság, szomorúság és könnyek. A sors ezek után összehozott valakivel....valakivel, aki tőlem sok évvel fiatalabb. Itt tessék jól kapaszkodni, ha eddig esetleg szimpatikus volt a történet, most drámai fordulat fog következni. A korkülönbség köztünk......bizony kerek 10 év. Időközben eljött a születésnapunk is, ami pár hét eltéréssel de még ugyanabban a horoszkóp jegyben van (ez talán számíthat, ha Ti, kedves olvasók hisztek az ilyesmiben), úgyhogy most 17 és 27 évesek vagyunk. Jelenleg a történetnek két oldala van és ebben kérném a segítségeteket, véleményeket. Kérlek vegyétek komolyan, bármennyire is hülyeségnek tűnik innentől az egész, egyáltalán nem az és aki volt már igazán szerelmes, az pontosan tudja, miről beszélek. Szeretjük egymást, nagyon boldogok vagyunk együtt. Ő érettségi előtt áll, szoktunk közösen tanulni, a sulitól nem szakítom el. Emellett sportol, rendszeresen, azt is komolyan veszi és nem is hagynám, hogy abbahagyja, mert szereti. Amióta együtt vagyunk, nagyon boldog, sokat mosolyog, kiegyensúlyozott, az edzője szerint rengeteget javult a teljesítménye. Az iskolában a jegyei javultak (igaz, csak 1-et, 4-esről 5-ösre :) ). Látszik, hogy sínen van az élete, jó irányba halad. Sok közös hobbink van, mindig tudunk valamit együtt csinálni mert nem csak a szexből áll az életünk... azzal sincs egyébként gond, teljes az összhang minden téren. Jól érzem magam vele, mikor együtt vagyunk a hétköznapi hülye stressz eltűnik és madarat lehet fogatni velem (is). A pénz nem téma, nyerészkedésről szó nincs, nem ilyen indokkal vagyunk együtt, ő nem olyan lány. Nem vár el semmilyen ajándékot, csak azt, hogy szeressék. Egyetlen egy probléma azonban van és sejtitek mi az... a korkülönbség. Nagyon kevesen tudnak a kapcsolatunkról, nem merjük felvállalni, mert félünk a tőből való elutasítástól, és attól, hogy úgy ítélnek el, hogy végig sem gondolják ezt az egészet. Mert én leszek akkor a 'pedofil' és ő a lány aki tuti csak az 'idősebb pénzes pasira hajt' (ami nem igaz). Neki csak anyukája van már sajnos... előtte is titok minden, titokban szoktunk találkozni mindig és eddig még nem buktunk le soha. A megbízható barátok ha szükséges falaznak, mert vannak, akik hisznek bennünk hiszen láttak minket együtt és meggyőzte őket az a boldogság, ami a szemük elé tárult. Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba. Ennélfogva vannak, akik azt mondják, hogy minden rá áldozott napom kárba vész és elúszik az életem, egyre nehezebben fogok találni egy korban hozzám illő, egyedülálló lányt, mert mindenki vagy foglalt lesz vagy esetleg egy kis gyerekkel teszi ki a pasija és úgy kezd el társat keresni. Aztán vannak, akik azt mondják, hogy a sors rendelte ezt így el és akkor maradjunk csak együtt...mert ha a sors úgy gondolja, hogy most már itt a vége, akkor úgyis bele fog avatkozni és szét fog minket választani...pontosan úgy, ahogy össze is hozott minket. Tudni kell, hogy a korkülönbségen kívül semmi probléma nincs az ég világon...egyszer nem veszekedtünk és soha nem tartottunk 'szünetet' a kapcsolatunkban, amióta ismerjük egymást minden harmonizál. A korkülönbséggel nekünk egymás között semmi gondunk nincs, minket nem zavar, szoktunk róla beszélni de már egyre kevesebbet. Feszültség sincs miatta. Nincs türelmetlenkedés a másik felé, se hisztizés, mindketten tisztában vagyunk a kapcsolatunk veszélyével. Lehet, ez így meredeken hangzik, talán én magam sem hinném el ha nem látnám a saját szememmel. Természetesen minden szép is lenne, ha nem lennének a környezetünk felől érkező gondok. Az ő édesanyja régimódi felfogás szerint él, szerinte a lányát messziről kerülje el az összes pasi és szó sem lehet róla meg irgum-burgum. Az nem megoldás, hogy 'várjátok meg amíg 18 lesz és költözzön el otthonról', mert ezen kívül jó a kapcsolatuk és már csak ők vannak egymásnak (testvér nincs), erőszakkal nem lehet beavatkozni ebbe. Viszont ha megtudja, hogy a lányának 10 évvel idősebb pasija van, akkor elég nagy balhé lesz. Amint tudomást szerzett a korábbi, vele egy idős barátjától, azonnal eltiltotta, meg az ő előttit is. Tehát még egyetlen egy kapcsolatát sem fogadta jó szívvel. A barátnőm pedig nagyon fél újra szóba hozni ezt a témát, ezért nem merte elmondani ennyi sok hónap alatt sem... pedig nagyon szeretné, mert úgy érzem örülne neki nagyon, ha véget lehetne venni a titkolózásnak és elmesélhetné az anyukájának mindazt a jót, ami történik vele és megkapná a beleegyezést. Akárhányszor próbáltam finoman célozni arra, hogy próbálja meg elmondani neki, teljes elutasítás a válasz minden alkalommal, úgyhogy ezt a témát nem is merem erőltetni. Teljesen biztos benne, hogy ha elmondaná akkor mi történne, ezért nem mondja és ettől a véleményétől eltántoríthatatlan. Az én részemről kevésbé problémás ez a dolog de tény, hogy nincs a homlokomra ragasztva, hogy párkapcsolatban élek, mert túl sok korlátolt emberrel vagyok körülvéve, akik csak két számot látnak és az érzelmeket nem. Gyűlölöm, ha valaki úgy ítélkezik, hogy semmit nem tud az adott helyzetről de kritizálni máris tud. Azt még hozzátenném, hogy az eltelt idő alatt egyszer nem csaltam meg és nem kavarok senkivel a háta mögött, ilyenről szó nincs. A végére következzen a nagy kérdés: szerintetek, így a körülmények olvasása után, van értelme egy ilyen kapcsolatnak, vagy a társadalom miatt (is) halálra van ítélve és nem sülhet ki belőle semmi jó? Rengeteget gondolkodom ezen és nem bírom eldönteni, mi lenne a helyes út. A szívem és az eszem teljesen mást mond. Ha úgy érzitek, tudtok segíteni bármilyen tanáccsal, pofonnal, akármivel :), azt megköszönném, valamint azt is, aki volt annyira türelmes és elolvasta ideáig. Annak is örülnék, ha valaki hasonló cipőben jár(t) és leírja, velük mi történt, mikor ország-világ megtudta a dolgot. Szép napot mindenkinek!

 

 
264 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr192367181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piszok Alfréd 2010.10.13. 08:09:12

Nincs ezzel semmi baj, egyre kisebb lesz ez a korkülönbség.

Commodus 2010.10.13. 08:18:34

Ismerős a szituáció, voltam ilyenben, csak fordított felállással. :) 20 évesen 30 éves nővel. Nagy szerelem, az első igazi nagy szerelem. Visszagondolva, szerencsére okosabb volt nálam. Akkor úgy éreztem, akár gyerekeket is bevállalok. Pedig szimplán csak nem ismertem semmit sem (mai eszemhez képest, persze) a világból. Nagyon pici arra az esély, hogy ez így működjön. Nem is maga a korkülönbség a probléma, hanem az, hogy ilyen fiatalon találkoztatok. Pl. egy 26-30 éves nő találkozik egy nála 10 évvel idősebb férfival, azzal semmi gond nincsen. Nincsenek akkora különbségek, legfeljebb az apa-lánya/anya-fia kapcsolat kialakulására kell nagyon vigyázni. Így viszont, ez a lány...előtte még az élet, a felfedezések, ahogy előttem is volt 20 évesen. Én is azt hittem, így lesz jó, menjünk bele...és milyen jó volt, hogy a másik úgy döntött, vessünk véget neki.
Mivel Te vagy az idősebb, neked sokkal okosabbnak kell lenned. Alapvetően nem gáz a szitu, csak bízok a későbbi működőképességében.

Father Justice (törölt) 2010.10.13. 08:24:25

Mester, 7-8 hónapja vagytok együtt. Ha nem 10 évvel, hanem 10 hónappal lenne fiatalabb a hölgy, akkor is meg kellene várni a rózsaszínköd oszladozását, mielőtt komolyabban belevágtok bármibe. Sajnos ez a drákói "apja helyett is anyja leszek" hozzáállás elég gyakori a kedves mama részéről, főleg ha egyedüli lánygyermekről van szó. Azt viszont nem lehet tudni, hogy a főiskolai / egyetemi évei alatt nem fogja-e nagykanállal pótolgatni a leány mindazt, ami a gimnáziumban kimaradt. Annyit lehet tudni, hogy többnyire inkább így szokott lenni, mint nem.. Most jól tanul, sportol, leköti a párkapcsolat, plusz nála is van egyfajta rózsaszínköd még. Te 27 éves férfiként ráérsz pár évig a családalapítással, így az elvesztegetett időn ne sokat morfondírozz. Inkább várd meg az érettségit, aztán figyeld meg, hogy az egyetem első 1-2 félévében hogyan viselkedik. Konkrétan milyen változásokon megy majd keresztül, amint eltűnnek a középiskola fix keretei, meg esetleg el is költözik a kedves mamától egyúttal. Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de komoly meglepetések érhetnek még itt. Én személy szerint az anyuka jeges szívének felolvasztásával kezdeném az akciót.. hogy mivel folytanám, inkább nem is részletezem. :)

@Piszok Alfréd: Százalékban igen, és az is valami. :)

Nutshell 2010.10.13. 08:24:45

Szerintem ne foglalkozzatok senkivel, csak magatokkal.
Tényleg benne van, hogy mi van, ha például egyetemre megy és szakítotok, de sosem lesz olyan kapcsolat, ahol semmi veszély nincs. Ha úgy alakul, hogy egyszer mégis vége lesz, akkor pedig volt x gyönyörűszép éved.
Kár ezen agyalni, ha boldogok vagytok élvezzétek és kész.
Anyukája nehezebb eset, a leírtak alapján valószínűleg nem fog megbékélni veled. De ha a barátnőd elmegy egyetemre, talán a szigorúság is enyhül.

dr. gernika 2010.10.13. 08:31:02

Szerintem ne gondolkozz ennyit, csináljátok, mert sokkal rosszabb lenne, ha két szerelmes ember a társadalomra mutogatva szakítana. Neked is bőven van még 3-4 éved a családalapításra, addig ez a kapcsolat kiforrja magát.
Anyukának is elmondanám, főleg ha jó a kapcsolatuk, mert nem biztos ha az lesz a legjobb, ha véletlenül tudja meg, hogy hónapok óta hazudoztok neki. Az talán nagyobb balhét generálna, mint az őszinteség.

japanautos 2010.10.13. 08:31:08

"vannak, akik azt mondják, hogy minden rá áldozott napom kárba vész és elúszik az életem, egyre nehezebben fogok találni egy korban hozzám illő, egyedülálló lányt, mert mindenki vagy foglalt lesz vagy esetleg egy kis gyerekkel teszi ki a pasija és úgy kezd el társat keresni."
"Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba."

Barátom,ébredj fel. Meg akarod várni míg ő lelép? Azt hiszed van bármi értelme ezzel a lánnyal hosszú távon gondolkodni. Pár év, és úgy dob téged hogy csak úgy csattansz. Esélytelen ez így. Kínozd magad mindennap ezzel a tudattal, hogy mikor lesz vége. Mikor fogja ez megmérgezni a kapcsolatot? Most érettségizik, aztán megy továbbtanulni? Hogy fogod viselni? Amikor majd az ijfú egyetemista hejjespaseek körüllengik? Nem leszel féltékeny egy kicsit se? Nem fogod elszámoltatni, számonkérni - és ő ezt majd szépen megunja.

Továbbá meg merem kockáztatni azt is, hogy mivel anuta kici lánya el volt tiltva a pasiktól azért ilyen nagy ez a szerelem. Kicsit kinyilik a szeme a csajnak és úgy leszel pattintva, hogy csak na...

Devil2 2010.10.13. 08:34:13

Drága barátom, most nagyon komolyan megkérdezem hogy normális vagy? Ha minden jól működik akkor minek forgatsz a fejedben ilyen hülyeségeket? 27 éves vagy, tehát nem tini már akinek tele lehet beszélni a fejét, neked kell döntened, és a saját döntésedet kell meghoznod, nem másét. Nem mindenkinek lételeme a bulizás meg csajozás/pasizás. Addig ne aggódj míg nincs baj, mert ha aggódsz akkor majd lesz baj, érted?! Szóval folytassátok csak így szépen ahogy eddig.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 08:36:06

Szarj le mindent, amíg tart, tart. Ha vége, vége. Jól érzitek egymással magatokat, ki nem szarja le, hogy ki mit mond?

Amúgy amint főiskolára/egyetemre megy, dobva leszel :D

japanautos 2010.10.13. 08:36:50

Ú, de nagy pénzben mertem volna fogadni: a csajok biztatnak, a pasik meg lebeszélnek. És ez így fog menni egész áldott nap :-D

Mosi 2010.10.13. 08:37:31

Drága! miért hallgatsz másokra? nálunk 11 év volt a korkülönbség és nem én hagytam ott a pasit.. ő gondolta úgy 33 évesen, hogy neki még nem kell komoly kapcsolat, pedig már az összeköltözésről beszéltünk... csak magadra és rá figyelj! élvezd amíg lehet!

Devil2 2010.10.13. 08:39:59

@japanautos: Bocs, én nem vagyok csaj.

2010.10.13. 08:40:02

Fuuu....
Nem számít semmi csak a szerelem...
Haladjatok előre, majd kialakul. Titkolózni szerintem nem kell, vállaljátok (vállalja) fel, aztán majd lesz valahogy, csak tartsatok ki. Ti élitek az életeteket és a boldogságotokat vagy mások? Ne foglalkozzatok mások véleményével, csak HAJRÁ ELŐRE!!!!! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 08:40:50

@japanautos:

Igazából én leszarom, nem vagyok érdekelt az ügyben :D De tuti zakónak hangzik amit leírt :)

japanautos 2010.10.13. 08:48:58

@Devil2: vágom, hogy pasi vagy. Csak vesd gyorsan össze azzal amit írtál, például Zsu805 hozzászólásával.

@Kedves Nard: levettem hogy Te se a nem_számít_más_csak_a_szerelem hozzáállással közelíted meg :-D

Szerény és általában mindenkiével ellentétes véleményem szerint a hozzászólások már most sztereotíp módon mutatják a különbséget a női és férfiúi hozzáállásban - akár ehhez a kérdéshez is. Másfelől az a meggyőzödésem,hogy a nőknél az a bizonyos lila köd valamivel lilább mint nálunk pasiknál.

Kytia 2010.10.13. 08:54:56

Nem értek egyet az előttem szólókkal. Én egy csomó olyan lányt ismerek, aki az első pasijával él, és soha nem jutott eszébe beleugrani a nagybetűs randalírozásba. Általában a pasijaik szokták őket azzal az indokkal csalni, hogy a lánynak ők voltak az elsők, más pasijuk nem is volt. Ezért tehát csalni kell őket.:)))
Ha tehát türelmes vagy és persze szerencséd is van a lány habitusát illetően, akkor simán összejöhet. Neked is van még jó pár éved a családalapításig, 27 éves pasinak ezen még nem kell aggódnia.
A korkülönbség meg valóban csak 2-3 évig fog még zavarni, utána mindegy lesz. Anyukát itt nagyobb problémának látom. Nagyon úgy néz ki, hogy nem akarja elereszteni a lányát. Intézzétek el, hogy bepasizzon, onnantól nem lesz baj.:)

2010.10.13. 08:55:35

@japanautos:
:( Nemár. Eddig azért szidott mindenki hogy én a nagy szerelemellenes, meg reális meg ilyenek, most meg mikor azt írom hogy mindent a szerelemért, akkor az a gond? :)

Kytia 2010.10.13. 08:56:50

@japanautos: Nekem meg az a véleményem, hogy mindenki magából indul ki. A pasik nyilván nem tudják elképzelni, hogy létezik, hogy valaki hűséges legyen a 10 évvel idősebb párjához, akit túl fiatalon ismert meg, mert ők nem lennének azok. Mivel itt most a lány várható viselkedését találgatjuk, szerintem a női hozzászólók hitelesebben meg tudják jósolni.

Kytia 2010.10.13. 08:58:23

@japanautos: Egyébként meg 27 éves pasinak igenis legyen minden mindegy, csak a szerelem... Ráér még a bérszámfejtés szenvedélyének hódolni nyugdíjas korában.:)

dr. gernika 2010.10.13. 09:02:51

@japanautos: Szerintem ennél a pasinál is épp elég lila a köd.

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 09:03:16

"A szívem és az eszem teljesen mást mond." Ha még így marad a következő 7-8 hónapban, akkor jobb hagyni az egészet:-) Annyi időd csak van.:-)

Nutshell 2010.10.13. 09:04:18

@Kytia: Teljes mértékben egyet kell értsek veled :)

Commodus 2010.10.13. 09:14:34

@Kytia: nekem pl. nem az a problémám, hogy 10 év van köztük, hanem az, hogy milyen korban ismerkedtek meg. Ha most mindkettő 10 évvel idősebb lenne, azt mondanám, minden oké.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2010.10.13. 09:14:58

A volt barátom és köztem 12 év volt. Én voltam 17 (ill. akkor lettem 18), ő pedig 30. Szerintem az, hogy működik-e egy kapcsolat, az egyáltalán nem azon múlik, hogy mekkora a korkülönbség. Nálunk 3 évig működött. Szerintem hülyeség most azon filózni, hogy egy család leszünk-e, velem marad-e, mi lesz az egyetemen stb. Az a lényeg, hogy most jól érzitek magatokat együtt. Miért kellene 27 évesen azon gondolkodni, hogy ő lesz-e születendő gyermekeid anyja??? Nem mindegy?! Ha kitart addig a kapcsolat, akkor ő lesz, ha nem, akkor meg más. Én 7-8 hónap után nem ezen filóznék, jól érezném magam amíg lehet, aztán a sors ugyis eldönti a többit. Az Anyukának pedig mindenképpen elmondanám a dolgot. Szerintem az egyenes út a legjobb. Álljatok elé együtt és mondjátok meg, hogy szeretitek egymást. Mi is megmondtuk anno Apámnak és nagyon megértő volt, később jól kijöttek a barátommal.

Nálunk egyébként ő szakított, mert talált magának egy férjes asszonyt gyerekkel. Kicsit kibuktam rajta akkor, de azóta egy sokkal jobb kapcsolatom van, immár 9 éve. De azért jó volt az a 3 év! :)

dr. gernika 2010.10.13. 09:15:05

@Kytia: "Általában a pasijaik szokták őket azzal az indokkal csalni, hogy a lánynak ők voltak az elsők, más pasijuk nem is volt. Ezért tehát csalni kell őket.:))) "
Ebben sehogyse találok logikát, akárhogy keresem.

Szelid sunmalac 2010.10.13. 09:18:08

Anyam 17 volt mikor engem szult, apam 27. Koztem es a parom kozt 12 ev van az o javara. Egyeb kerdes?

Father Justice (törölt) 2010.10.13. 09:21:15

@Kytia: "Intézzétek el, hogy bepasizzon, onnantól nem lesz baj.:)"

Sőt! Egyenesen azt kell elintézni, hogy egy 30 körüli lovag hódítsa meg. Onnantól kezdve a korkülönbséget sem vetheti a kedves lánya szemére soha többé. Sok legyet egy csapásra. :)

Egyébként a példáid jók, tényleg vannak ilyen lányok is. Csak általában nem a szigorú erkölcseik miatt nem "randalíroznak", hanem pusztán azért, mert több kár érné őket a jól bejáratott tuti elvesztésével, mint amennyit nyernének a kósza félrekuffantásokkal. Már amennyiben nem tudják atombiztosan megragadni az új tagot állandóra.. de azt meg ki tudhatja előre? Szóval ők többnyire csak a járt utat járatlanért elvet képviselik következetesebben az átlagnál.

japanautos 2010.10.13. 09:24:28

@Kytia: 27 évesen már apa voltam. Szóval lehet, hogy mindenki magából indul ki, de ez 'a 27 évesen még ne parázzon a család kérdésén'-nel nem nagyon tudok egyetérteni. A női hozzászólások meg azt világítják meg nekem is, hogy hogyan viselkednétek Ti abban a helyzetben. Én meg azt gondolom, mi pasik meg (mivel magunkból indulunk ki ugyebár) a tapasztalati síkon kapisgálunk.

@Drága IV gernika: de még mennyire lila! Szuper-hiper lila!

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 09:26:53

Ja, és tetszik a megismerkedés története:-)) Így kell ezt csinálni: nem túl jó helyzetből legjobbat kihozni - klassz srác a posztíró.:-)

dr. gernika 2010.10.13. 09:28:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Most mint követendő példa léptél elő? :)

Kytia 2010.10.13. 09:30:07

@Father Justice: Nem igaz. Ebben a korban néhányan annyira fogékonyak érzelmileg, hogy a kialakult kapcsolatról úgy érzik, a csillagokban volt megírva, és szentelvízzel van feláztatva. Ezért (is) nem jut eszükbe a hűtlenkedés, mert akkor ők maguk mocskolnák be a "csodát". Ha én pasi lennék, gyorsan megragadnék egy ilyen alkalmat, mert ilyenkor még normálisak a nők, és ha nem csalódnak sokat, azok is maradhatnak. Persze nem mindenki. Ismerek húzós sztorikat én is.

@Drága IV gernika: Én sem.

@japanautos: Mesélj! Milyenek a tapasztalataid a témában?

fumerin 2010.10.13. 09:31:09

Nekem kicsit más lesz a véleményem:D

Ha annyira szereti a fiatal lányt a férfi, akkor azon is érdemes lenne elgondolkodnia, hogy mennyi mindent vesz el tőle egyszerre!

17 éves lány, még nem rendelkezik semmilyen tapasztalattal, mint élet, férfi, kapcsolat. Azt hiszem, hogy a szerelem a közös nyelv, amit beszélnek.

Nem a 10 év sok, hanem az, hogy egy még "aligsem" nő az, aki ebben a helyzetben jogosan nem találja a helyét. Nem meri a férfit felvállalni az édesanyja előtt, és gondolom a korosztályában sem lenne túl népszerű ez miatt.

Kiesik a baráti köreiből, mert a szeretett férfivel tanul, meg tölti el a szabadidejét, meg a többi...

Mikor fogja majd bepótolni azt a sok meg nem élt élményt, amit a mostani komoly kapcsolata miatt, csakis hírből hall?

Szerintem barátom neked ez a kapcsolat mindenképp fájdalmas kimenetelű lesz!
Ha elmegy azért, ha végre felébred akkor meg azért! Hiszen még nagyon fiatal a komoly dolgokhoz!

Commodus 2010.10.13. 09:31:18

@japanautos: ezzel a "a 27 évesen még ne parázzon a család kérdésén" dologban veled értek egyet. 26 vagyok, de én már nem keresgélek olyan nőket, akikkel csak kefélgetni lehet. A közhiedelemmel ellentétben, a pasiknak sincs azért annyival több idejük szórakozni, mint a nőknek.

Commodus 2010.10.13. 09:33:31

@fumerin: gyakorlatilag, bővebben kifejtetted a saját véleményemet. :)

Kytia 2010.10.13. 09:39:32

@fumerin: Én például csak hírből tudom, milyen lehet Hawaii-n, Kubában, esetleg Brooklyn utcáin felnőni, mégsem követek el harakirit. Azért nem hibernálja a lányt a posztoló. Élet az is, amit ők csinálnak, hidd el.:)
Nekem sok kapcsolatom volt fiatalabb koromban, de egyik sem volt olyan igazi, nagy láv. Nem érzem úgy, hogy a mennyiség pótolta a minőséget, sőt.:( Én irigylem az ilyen párokat.

kóristalány 2010.10.13. 09:40:52

Én is arra szavazok, hogy nem a korkülönbség lesz itt a gond (ha lesz egyáltalán gond), hanem hogy a lány nagyon fiatal.
Attól persze még együtt maradhatnak, én is az első pasimhoz mentem férjhez. Bár rosszul tettem, de ez nem tartozik ide. :)

2010.10.13. 09:42:00

@fumerin:
Ma te vagy a reális énem. :)

fumerin 2010.10.13. 09:43:48

@Commodus: Nem bővebben, csak jobban tagolva:)

@Kytia: Én így látom, ettől még nem biztos, hogy nekem van igazam:)

@Zsu0805: A szerelem vak, de én látok:)

Father Justice (törölt) 2010.10.13. 10:01:04

@Kytia: Most egyetértek. Bár attól, hogy sokat csalódik egy nő, még maradhat normális. Legfeljebb alaposabban megnézi, kivel kezdjen párkapcsolatba. Akkor már jobban odafigyel azokra a bizonyos jelekre, amelyeket a kezdet kezdetén sokszor hajlamos lilaködbe burkolni az ember.

"Általában a pasijaik szokták őket azzal az indokkal csalni, hogy a lánynak ők voltak az elsők, más pasijuk nem is volt. Ezért tehát csalni kell őket.:)))"

Mivel akinek más pasija nem volt, feltehetően kellően naiv is (a "Csodáról" beszélgetünk ugye), azt következmények nélkül meg lehet csalni, tehát meg is kell. Szerintem erre gondoltál, csak még nem hatott a kávé. :) Viszont ez a gondolatmenet azt sugallja, hogy szerinted a férfiak többsége nagy mocsoláda.

japanautos 2010.10.13. 10:05:39

@Kytia: mire vagy kiváncsi? Milyen természetű tapasztalatokról számoljak be? Hogy a nők milyenek, ha fiatalon lépnek be egy kapcsolatba? Milyenek ha szerelmesek és lila köd van és milyen az amikor már felszáll?

Hurri Kán 2010.10.13. 10:14:07

Szép jó napot az egybegyűlteknek!

dr. gernika 2010.10.13. 10:15:23

@fumerin: "Mikor fogja majd bepótolni azt a sok meg nem élt élményt, amit a mostani komoly kapcsolata miatt, csakis hírből hall?"
Egyetemen.

fumerin 2010.10.13. 10:20:27

@Drága IV gernika: Én is erre gondoltam:)

A másik, hogy párkapcsolat mellett:D

dr. gernika 2010.10.13. 10:27:24

@fumerin: A kettő nem zárja ki egymást. :)
Valszeg erre fog rámenni az ő kapcsolatuk is, de akkor is inkább éljék meg azt, ami most van, minthogy vérző szívvel elengedjék egymást és évekig azon sóhajtozzanak, hogy pedig az milyen jó volt/lehetett volna. Inkább adják meg az esélyt annak, hogy kiábrándulnak egymásból.

Fviktor76 2010.10.13. 10:28:26

"17 és 27 évesek vagyunk"
17 > 14, tehát nem vagy pedofil
17 > 16, tehát azt hiszem, már szülői engedély se kell a házassághoz, ha most akarnád elvenni, de gyanítom nem akartok az oltár elé rohanni.

"Az ő édesanyja régimódi felfogás szerint él, szerinte a lányát messziről kerülje el az összes pasi és szó sem lehet róla meg irgum-burgum."
Ez 10 év múlva se fog változni, ha ilyen, csak kevesebb beleszólása lesz a történetbe.

"Viszont ha megtudja, hogy a lányának 10 évvel idősebb pasija van, akkor elég nagy balhé lesz. Amint tudomást szerzett a korábbi, vele egy idős barátjától, azonnal eltiltotta, meg az ő előttit is."
Már pedig a lányon is múlik, hogy hagyja-e magát eltiltani. Főleg most már elég nagy. Korábban még megértem...

...van értelme egy ilyen kapcsolatnak, vagy a társadalom miatt (is) halálra van ítélve és nem sülhet ki belőle semmi jó?"
Ha szeretitek egymást, IGEN! Ahogy @Nutshell: is írta, benne van a pakliban, hogy egyéb körülmények miatt mentek szét, pl. egyetem. De minden kapcsolatban benne van a szakítás, tenni kell azért, hogy ne így legyen. Szeretitek egymást, tehát értelme van a kapcsolatnak, és amíg tesztek is kapcsolatért lesz is értelme. Agyalni meg kár ezen, mert önmagában az agyalás tönkrevághatja az egészet...szerintem.

2010.10.13. 10:32:57

@fumerin:
Más helyzetében mindenki tisztán lát, csak sajnos a sajátjában nem. :( Én itt is tudnám írni a dolgokat, csak most valahogy nincs kedvem. Már párszor amugy is leírtam. :)

Piszok Alfréd 2010.10.13. 10:34:26

@japanautos: az ok, hogy van aki 27 évesen már apa, de aki nem, annak azért messze nem kell még paráznia.

Commodus 2010.10.13. 10:35:08

@Drága IV gernika: ebben viszont igazad lehet. A tapasztalat a negatív élményekből is jön, nem is kicsit. Ez már olyan dolog, amit csak saját tapasztalatból lehet megtanulni, mert aki szerelmes, annak aztán magyarázhatod :))

Piszok Alfréd 2010.10.13. 10:37:48

@japanautos: "Kínozd magad mindennap ezzel a tudattal, hogy mikor lesz vége. "

Miért kéne így tenni? Élvezni kell amíg tart.

Hurri Kán 2010.10.13. 10:38:07

@Fviktor76: valamiért én sem voltam a lányos anyák kedvence...

fumerin 2010.10.13. 10:38:36

@Zsu0805: El fog jönni az az idő is, amikor a saját helyzetedet is tudod kívülállóként és objektíven kezelni! :D

Tudod, mikor rájössz, hogy a rózsaszín is színes szürke!

De addig is izgulok érted, hogy jól sikerüljenek a jelenlegi álmaid! :D

Kytia 2010.10.13. 10:40:34

@Father Justice: 1-2 évvel ezelőttig azt gondoltam, hogy a férfiak többsége (ahogy a nőké is) rendes. Néha még most is felmerül bennem, hogy talán tényleg így lehet, de azért sokat ábrándultam kifele az emberekből azóta. Az érdekes az, hogy nem is a saját csalódásaim miatt ábrándultam ki, inkább a környezetem mutat nagyon rossz mintát.

@japanautos: Igen. Túl fiatal nővel köttetett komoly kapcsolatról, amit megszívtál.

dr. gernika 2010.10.13. 10:41:42

@Fviktor76: 18-ig kell a szülői engedély.

japanautos 2010.10.13. 10:51:53

@Drága IV gernika: és hogyan, milyen tapasztalatokkal (sérülten?) mennek majd tovább? A srác 30 felett, széttörve, esetleg megcsalva? Vagy maradjon a szép emlék, meg a mi lett volna ha, és sok jó tapasztalat, és megtalálni a megfelelő társat (korban IS)?

Kytia 2010.10.13. 10:52:35

@Piszok Alfréd: Az "élvezem, amíg jó és nem érdekel a jövő" akkor működik, ha a jövőd fontosabb dolgai már el vannak rendezve. Pl. szeretősdi kapcsolatban kiváló, ahol mindegy, mi lesz köztünk, úgyis az eredeti párommal tervezem megöregedni, esetleg már a gyerektémát is kipipáltuk.

scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 10:52:49

@fumerin: Amikor viszont ez eljön, már régen rossz... ;)

Kytia 2010.10.13. 10:53:38

@japanautos: A "mi lett volna, ha" biztosan jót fog tenni a következő kapcsolatnak? Meg a csodás emlékek?

fumerin 2010.10.13. 10:56:02

@scifo-thedebil'sown: Nem bizonygattam az ellenkezőjét:D :P

Rebelde 2010.10.13. 10:56:16

élvezze a srác amíg lehet, a kedves mama ha ezt megtudja, úgy fog repülni, hogy a lába sem éri a földet...bár ne így legyen

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:01:04

@Kytia: miért csak akkor működik? A jövő akkor is elrendeződik, ha nem foglalkozol vele. És akkor sem rendeződik jobban, ha foglalkozol, csak sokkal többet aggódsz miatta.

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:01:59

@Kytia: a férfiak többsége rendes. meg a nők többsége is, szerintem.

Rebelde 2010.10.13. 11:03:10

@Piszok Alfréd:

hááát, ebben az esetben inkább csak lesz valahogy, de korántsem az elképzelések szerint alakulnak a dolgok, nem mindegy:)

Rebelde 2010.10.13. 11:04:48

@Piszok Alfréd:

"a férfiak többsége rendes. meg a nők többsége is, szerintem."

szerintem is:))

Kytia 2010.10.13. 11:06:02

@Piszok Alfréd: Azért az ember nem az a fajta, aki ne szeretne egy kicsit tudatosan is beleszólni a jövője alakulásába. Különben iskolába se járnánk.:)

bagolybagoly 2010.10.13. 11:06:31

Várd meg, amíg egyetmre megy, és lepattint. Akkor nem lesz majd min agyalnod, nyomakodnod, forronganod.
Első ránézésre ennyi van, ebben a sztoriban.

Kytia 2010.10.13. 11:06:59

@Piszok Alfréd: Lehet, hogy rendesek, csak az a baj, hogy mindig azok tűnnek fel, akik nem. Aztán abból általánosít az ember.

japanautos 2010.10.13. 11:07:29

@Piszok Alfréd: persze hogy nem kell parázni, hogy ha valaki 27 évesen még nem apa.Én azt mondom, hogy nekem teljesen jó volt már apának lenni, sztem pont akkor kellett se késöbb, se korábban. Hogy ha valaki nem akar még családot az az ő dolga (véleményem attól még van róla).

Másfelől szenvedni fog a srác, első hsz-emben kifejtettem miért.
Nem ragoznám, car lesz neki, főleg ha ilyen szerelmetes.

Fviktor76 2010.10.13. 11:07:49

@Drága IV gernika: Akkor még várni kell egy pár hónapot a házassággal...

2010.10.13. 11:08:04

@fumerin:
Igen tényleg rájön az ember, és tudja reálisan szemlélni a dolgokat. Bár utolsó alkalommal igencsak nem voltam rá képes. :( De remélem a későbbiekben fogom tudni.

Hurri Kán 2010.10.13. 11:09:47

@Rebelde: csatlakozom!! Csak sajnos vannak olyan időszakok amikor a kisebbségbe sikerül belefutni...

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:10:17

@Rebelde: @Kytia: persze, csak ez pont az a terület, ahol nem nagyon lehet beleszólni. Nem tudhatod, mi lesz pár év múlva, ott fogja hagyni a lány, vagy ő hagyja ott a lányt, vagy együtt maradnak, lehet latolgatni az esélyeket, de én például, ha annak idején így latolgatok, akkor nem lenne a feleségem az a csodás nő aki, meg nem lenne 3 szuper gyerekem. lehet persze, hogy lenne más, de nem biztos. Mert ő 18 volt mikor megismertem, én meg 15-el több, ráadásul távkapcsolat, gyakorlatilag esélyünk nem volt. Aztán meg mégis.

Kósza 2010.10.13. 11:11:23

Pálinkás délelőttöt!

Édes öcsém, ezzel a 10 évvel az égvilágon semmi gond, pláne ahogy telik az idő! 47 éves korodban már lehet, hogy neked lesz rágós a 37 éves csirkehús.
Illetve, ... jelentkezzen az a 30 feletti kishölgy a jelenlévők közül, aki nem örülne egy nála csupán 10 évvel idősebb, de minden szempontból ideális gavallérnak! :)

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:12:21

@Kytia: akkor benned van a hiba :)

fumerin 2010.10.13. 11:13:05

@Kósza: 37 éves csirke nincs! Csak tyúk! :D :D :D

japanautos 2010.10.13. 11:13:30

@Kytia: nem feltétlenül. De ha össze kell vetnem egy szar véget ért szerelmet meg egy szépen, csak nagyon fájdalmasan lezárt kapcsolatot, akkor inkább az utóbbit javallom a srácnak.

Az én sztorim röviden annyi: fiatal nővel kapcsolat, nem élte ki magát, megszívtam. A részleteket sejtheted.

Kósza 2010.10.13. 11:15:23

@fumerin: nem vagyok egy állat tenyésztő, a suliban is még Élővilág c tantárgyat tanultam, de szerintem a tyúk az, amelyik már tojt, amelyik még nem, az a csirke! :)

Rebelde 2010.10.13. 11:16:06

@Piszok Alfréd:

te nem kommenteltél más néven korábban?:))

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:18:16

@japanautos: nem biztos, hogy car lec, ha viszont szakít akkor most biztosan, és bárki más korban hozzáillőbbel is lehetne car. Nem hiszek ezekben az előre eltervezett végzetekben.

Kytia 2010.10.13. 11:18:21

@Piszok Alfréd: Ebben egyetértek. Illetve itt is bele lehet szólni a dolgok alakulásába, de csak akkor, ha valami biztos. Itt viszont mindenféle előítéletekre van alapozva a lebeszélés, amivel én sem értek egyet. Simán lehet ebből jó kapcsolat.

Igen, az én készülékemben van a hiba, próbálom is átállítani.:)

fumerin 2010.10.13. 11:19:45

@Kósza: Én sem tudományosan bizonygattam, csak tudok főzni:D

Rebelde 2010.10.13. 11:19:47

@Piszok Alfréd:

nyilván, de ehhez ilyen mondhatni végzetesnek tűnő találkozás is kell, nagyon szerencsés akinek ilyenben van része, asszem ilyenkor az ember tényleg nem latolgat, hanem élvezi és jönnek a dolgok, és működik is, így ok:))

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:20:11

@Rebelde: dehogynem, tudod is, hogy min :)

Rebelde 2010.10.13. 11:21:25

@Piszok Alfréd:

hát persze:))) gyanús is volt:)

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:21:34

@Rebelde: ami a posztban le van írva, szerintem elég végzetszerű találkozás :)

Kósza 2010.10.13. 11:21:45

@fumerin: jaaa, az nekem is megy,... fiatal csirkét, vagy idősebb tyúkot is simán megfőzök! :)

Kytia 2010.10.13. 11:22:14

@japanautos: Hát, nem tudom. A szakítás fájdalmas, de szerintem csak akkor kivitelezhető, ha valós okkal történik. Nem tudom elképzelni, hogy azzal a tudattal szakítsak valakivel, akit amúgy szeretek, hogy esetleg ebből mégis lehetett volna valami. Nem normális állapot az.

Rebelde 2010.10.13. 11:24:09

@Piszok Alfréd:

igen, emiatt ne is agyaljon annyit, amit írtam is, a mamma lehet itt a keménydió, és ahogy agyal rajta a srác az is lesz...

japanautos 2010.10.13. 11:31:33

@Kytia: olvasd el akkor 2. számú hozzászólásban @Commodus hozzászólását. Az én esetem tanulsága az, hogy ha valaki nem éli ki magát, akkor késöbb (külső vagy belső okból vezérelve, tökmindegy) ki akarHATja. Az én esetemben,az indoklás annyi volt, hogy 'rossz' volt hallgatni, hogy a barinők fűvel-fával, ő meg nem tud mit mondani. Mert hogy ő még nem tapasztalt eleget. Egyébként más kot nem tudott mondani hogy mi volt a rossz a kapcsolatunkban, mert elvileg minden működött. Van ilyen is. Ennek ellenére én magamba néztem, de egy ilyen indoklással nehéz volt szembenézni,hogy én valjon mit tehettem volna meg.

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:31:35

@japanautos: fel kell készülni erre, de nem érdemes aggódni (főleg nem pánikolni) miatta. Élvezd de ne érjen váratlanul a csalódás.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 11:36:01

@Kósza:

Mondhattad volna, gerontofil lányok jelentkezzetek! :D

dr. gernika 2010.10.13. 11:36:01

@japanautos: Szerintem minimum a férfi számít rá, hogy így lesz, szóval nagy meglepetés nem fogja érni. Ha igen, az ő baja. Most szakítani baromság szvsz.
@Kytia: Hát talán pont ebben az esetben nem kéne. :)
@Fviktor76: Vagy egyáltalán szóba se hozni.
@Rebelde: Még csak most ismered fel? :)

Piszok Alfréd 2010.10.13. 11:43:23

@japanautos: én meg azt mondom, kitöltés után széttépetnéd vele a lottószelvényt, csak mert nem biztos, hogy nyerni fog.
Fel lehet készülni az ilyen esetekre, sőt adott esetben kezelni is lehet, minek ezért előre szakítani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 11:46:30

@Drága IV gernika:

Nehéz még neki a szövegértés és a felismerés :)

Kósza 2010.10.13. 11:58:57

@Kedves Nard: neked már most pocsékul mehet a szex kiskomám, ha a 40-es férfikorról a gerontofília ugrik be! :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.13. 12:03:26

ez egy carpe diem poszt, bassza meg. mit kell ezen filózni....

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 12:11:04

@Kósza:

Nem, csak ami nálam öregebb +10 évvel az öreg. :)

Piszok Alfréd 2010.10.13. 12:21:27

@Kedves Nard: ez konstans? tehát 10 év múlva is ez lesz a szabály? :D

Szöszi 28 2010.10.13. 13:00:32

Nem értem, hogy ha valami jó, akkor miért kell ennyit agyalni? Anyuka nem tudja, hogy jártok, és? Azért én sem kötöttem mindent anyu orrára, szerintem nem is baj, megkíméltem:D A korkülönbség...Lehet, hogy csak engem nem zavar, sőt kifejezetten szeretem, ha a férfi idősebb nálam, de szerintem ez akkor lenne figyelemre méltó, ha a barátnőd lenne 27 és te pedig 17 éves:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.13. 13:08:56

Azt figyeltem meg, hogy akik azt tanácsolták nekem anno, hogy nem kell ezeken a dolgokon annyit agyalni, szakítás után majdnem mindig megjegyezték, hogy "Gondolhattad volna" vagy "Már az elején látszott, hogy nem illetek össze". Sokkal előrébb van ezzel az ember utólag, ugye.:D

Szöszi 28 2010.10.13. 13:12:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Na utólag meg aztán főleg nem tudom minek kell agyalni:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.13. 13:19:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: én pl. soha senkinek nem mondtam ilyet. viszont a magánéleti döntéseket saját magának kell meghoznia, tök mindegy hogy mit mondunk/mondanak.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.13. 13:29:21

nem értem.
Ha jó, akkor frankón élni kell a jóban és nem agyalni.
Ha meg ennyire kétségeid vannak, akkor valami mégsem jó. Lehet, hogy benned nem jó.

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2010.10.13. 13:32:21

sztem jó helyzet 30 évesen 20 évessel kavarni:)
de én az idősebb nőket szeretem:D:D:D:D

indapass90210 2010.10.13. 13:41:24

Nem pedofil, türelmetlen. Nekem 30 felett volt 18 éves csajom. Srácok, ha ti is kipróbálhatnátok, amennyivel az a csaj _technikailag_ is többet tudott, mint a legtöbb 28 éves!

_petya 2010.10.13. 13:45:30

Én nem izgulnék a helyedben, kedves posztoló. Élvezd a szerelmet, örülj, hogy a sors így alakította az életedet! Jól írtad: ha majd el kell válnotok, akkor elváltok. A károgókkal meg nem kell foglalkozni.
(én egy nálam 14 évvel fiatalabb lánnyal vagyok épp, úgyhogy van némi kompetenciám az ügyben)

közlekedő edény 2010.10.13. 13:46:48

Az anyuka a lánya elvesztésétől fél, ezért tiltotta el a korabéli lovagokat is. Szoktatás kérdése, ha látja, hogy a lánya ugyan úgy szereti őt, attól függetlenül, hogy van e kapcsolata vagy sem, akkor fel fog oldódni a probléma. Kemény dió az biztos. Túl szoros kötődés ilyesmi. Szerintem még egy kicsit várni kéne, mert igaz, hogy az anyukának csak egy jó kifogás a 18, de ha tényleg megvárjátok, akkor már ti mondhatjátok, hogy a lány jogilag is felnőtt nő. A lényeg, hogy a fiúnak a jó tulajdonságaira hívja fel a figyelmet a lány, hogy vigyáz rá, szereti stb. Így kéne elfordítani az anyát attól, hogy úgy tekintsen a fiúra, mint aki a kétszemélyes családot akarja szétrobbantani. A korkülönbségre nem is válaszolnék, feleleges, itt az anya a gond. 27-17, teljesen rendben van, ha a felek ehhez érettek már :) Sok boldogságot.

Turanga Leela 2010.10.13. 13:47:00

"Szeretjük egymást, nagyon boldogok vagyunk együtt. " Kérdés megválaszolva. Amúgy sajnos a mai fiatalok már 13-14-évesen elveszítik a szüzességüket, ami azért szerintem elég durva...

dr66 2010.10.13. 13:48:25

Már megint ez a pedofil szó amivel dobálóznak és a jelek szerint azt sem tudva mit jelent.A pedofil a nemi érés ELŐTTI gyerekekre gerjed.Ilyen egyszerű.16-17 éves már nem az.Nem olvastam a kommenteket,lehet,hogy már elmondta valaki,csak bosszantó,hogy szinte mindennap találkozom ilyen félművelt hülyékkel.Ehh,mindegy.

Kósza 2010.10.13. 13:50:20

szóljatok, ha kezdődik a korkülönbség licit, ... -20-nál beszállok :)

indapass90210 2010.10.13. 13:51:20

@közlekedő edény: kurvajó a nicked! Ne vedd sértésnek, de az ugrott be rá, hogy "köcsög biciklis" :D

tuono 2010.10.13. 13:51:59

Én 30 vagyok. A barátnőm 17nek néz ki, de azt hazudja, és a személyije is, hogy 26. :D
A társadalmi elvárásoknak ne akarj mindenáron megfelelni. Ne feledd, elsődleges a Te, Ti boldogságotok, akinek fontosak vagytok az meg fogja érteni. Minden más ezután következik! Ne borzold a kapcsolatot hülye kérdésekkel, élvezd, amit adott a sors!

fumerin 2010.10.13. 13:54:25

@Dövan: Ti férfiak nagyon egysíkúan gondolkodtok:D

12 évesen is egy 18 évesről fantáziáltok a kádban és teszitek ugyan ezt 50 évesen is:D :D :D

közlekedő edény 2010.10.13. 13:56:43

@Dövan: Mármint én mondom hogy köcsög biciklis, vagy rám mondják? - mert nem mindegy ;)
Egyébként kösz, a régi fizikaórák emlékeiből jött a név, s passzol ahhoz, hogy mindenféle közlekedési eszközzel (edénnyel) járok.

Unreachable 2010.10.13. 14:02:49

Hát legutóbbi kapcsolatom egy 15 éves lánnyal volt én 21 vagyok :D
Már rég tudtam hogy szeretné a dolgot, de nekem komoly majdnem két éves kapcsolatom volt, mondjuk úgy kihűlőfélben. Plusz korkülönbség, plusz én egyetemről csak hétvégén tudtam volna hazajárni hozzá. Majd egy évig húzódott köztünk a dolog a végére úgy beleestem mint egy vak tetőfedő. A nyáron a hosszú kapcsolatnak vége lett, gondoltam adok magamnak időt hogy rendbe szedjem magam. 2 héttel később már a 15 évessel voltam. Lila köd. Leszartam magasról ki mit gondol. Én boldog voltam. 1 évig vártunk egymásra.
És aki most heppiendet vár. 1 hónapig tartott. Nem működött, totál más elvárásaink voltak, nem tudott felnőni a dologhoz. Utólag kiderült hogy megcsalt. Kurvaszar volt. Csalódni. Kibuktam rendesen.
Hogy belekezdenék-e még egyszer ha tudom hogy ez a vége?
Gondolkodás nélkül igen:)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:03:36

Ne vegye senki sértésnek, de huszonx évesen jó lenne, ha az ember ilyen fontos kérdésekben maga dönteten. Erről szól az élet. Hány évesen nő ma fel egy ember?

Novi bácsi 2010.10.13. 14:04:12

@fumerin: ott a pont. Pontosan így teszünk. :)

Novi bácsi 2010.10.13. 14:07:27

@dr66: ne morgolódj. Ez van. De addig is egy klasszikust had idézzek:

" - Mi a különbség a Pedofil és a Pedagógus között?"
" - ???...."
" - Az, hogy a Pedofil szereti a gyerekeket."

:)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:07:34

@japanautos: Én 27 vagyok, de valahogy a mai világban a mai (gazdasági) helyzetben nekem családot alapítani nagyon nincs kedvem.

A másik ok a hihetetlenül gyér felhozatal nő vonalon. A jó pipik nagyrészt elkeltek vagy elkelnek. Vagy tényleg azért, mert jó pasit találnak vagy pénzeset, nagy ritkán -e kettő találkozik is.

A pénzlehúzós és kihasználós + egyéb defektusokkal bírók meg elveszik a kedvem az élettől is.

indapass90210 2010.10.13. 14:08:42

@közlekedő edény: úgy általánosságban értem.
A köcsög egy edény. A biciklisről meg egy bicikliző ember jut eszünkbe, vagyis aki közlekedik (egyébiránt gyakran köcsög) :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.10.13. 14:10:55

@Kytia:

"Az érdekes az, hogy nem is a saját csalódásaim miatt ábrándultam ki, inkább a környezetem mutat nagyon rossz mintát."

Az, hogy a nagyvilágban és saját környezetembenmilyen nőminták látok, az is megérne egy misét...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 14:12:07

@fumerin:

Én nem, mert utálok tanítani.

@Novi bácsi:

A pedofil IGAZÁN szereti a gyerekeket. fyi

@dr66:

Btk 202.

immobull 2010.10.13. 14:14:11

Mindennek megvan a maga helye és ideje: és ez az Egyetem

jerk_off 2010.10.13. 14:16:16

nincs jövője.
de mivel serdülő lányt röfögtetni fincsi dolog, amíg van rá lehetőséged, addig intézgesd.
aztán keress egy újabbat, esetleg ne egy tizessel ifjabbat.

fumerin 2010.10.13. 14:17:53

@Kedves Nard: 12 már rég voltál, 50 meg még soká leszel:D

(kivételek is kellenek)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 14:19:46

@fumerin:

12 évesen szerintem én legókról álmodoztam :)

Bonaparte 2010.10.13. 14:20:36

Két megjegyzésem volna a posztolónak.
1. A mostani párom 7 évvel fiatalabb nálam (de 20 évvel fiatalabbnak néz ki), és ez senkit sem zavar. Igaz, én 52 vagyok.
2. Az én életemet én élem, és saját magamnak. Szóval jó tanácsokat meghallgatok, de hogy megfogadom-e, az más kérdés.
A véleményekből pedig mérlegelés előtt célszerű levonni az irigység-faktort.

ThufirHawat 2010.10.13. 14:24:34

Nagyszüleim között szinte napra 10 év korkülönbség volt. Életük végéig, ami szerencsére igen sokáig tartott, szerették egymást.

Bonaparte 2010.10.13. 14:25:06

Harmadik megjegyzés. :-)
A "korban hozzáillő" fogalma nagyon függ egy adott nép hagyományaitól. Nálunk ez 1-3 év különbséget jelent, az egyik keleti szomszédunknál 15-20 évet.

benarivo 2010.10.13. 14:35:05

Szerintem oldjatok meg a problemat a szuleivel... elobb utobb ugy is felno a lany es elkoltozik es sajat donteseket fog hozni, h van e baratja vagy nincs az az o dolga, ha nem fogadja el az anyja akkor csak azert mert onzo es sajat problemai miatt viselkedik igy...
Ha sikerul minden nagyobb problemat megoldani, es az unalmas hetkoznapokban nem vmi harmadik szemelyben keresitek a valtozatossagot akkor szerintem siman mukodhet....
Ez egy buta altalanositas,h bizonyos dolgokat meg kell elni egyetemi eveid alatt... eleg sok baratom van akinek nem voltak 3napig tarto orgiaik es a parkapcsolatuk is tulelte az egyetemet... de ha mar a kifogasokon jar az eszed h mi az ami miatt nem fog mukodni a kapcsolat az rossz jel...
Elsonek szerintem hallgass a szivedre ha szereted es egyutt akarsz lenni vele akkor hajra, ha nem sikerul utana meg lehetsz boldog es mondhatod magadnak h lattad elore, de ha szakitasz egesz eletedben ragodhatsz h vajon mi lett volna...(ha tenyleg szereted es csak a pro es kontra ervek miatt szakinal:)

fumerin 2010.10.13. 14:36:43

@Kedves Nard: Az még a mi időnkben volt menő (én babáztam)!

Most a jelen fiatalok között ezzel a felfogással nem lennénk túl trendik! :D

Kósza 2010.10.13. 14:44:03

@fumerin: ki így, ki úgy,... én 12 évesen a napközis tanárnőről, és a töritanárnőről álmodoztam, ez utóbbinak később 5 évre feleségül vettem a nagyobbik lányát. :)

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.10.13. 14:48:17

posztoló.

ahogy már egy hozzám közel álló hozzád hasonló 31 éves hímneműnek is mondtam, amikor kikezdett egy 17 évessel:

NEM PEDOFIL VAGY, HANEM HÜLYE. (már megbocsáss)

ha jól értem a szöveget, 26 éves felnőtt létedre összejöttél egy 16 éves, szinte még gyerek, apátlan lánnyal, és te szerelemként értelmezed azt, hogy a gyerek, a gyerek agyával, a gyerek szeretetigényével gondoskodásra, támogatásra, védelemre vágyik, amit a saját családjában kellene megkapnia, de nem kapja meg. természetesen a maga kis 16 évével, teljes élettapasztalatlanságával, naivitásával úgy néz rád, mint egy félistenre, ami neked oltári jól esik, mert a hozzád hasonló korú nőktől ezt a határtalan rajongást nem kapod meg.

ez nem szerelem. ez egy olyan viszony, ami további sérüléseket fog okozni mindkettőtökben. a kislányban azért, mert még gyerek, és nem hosszútávú párkapcsolatra lenne szüksége egy felette atyáskodó, gyámkodó 26 évessel, hanem a maga korosztályában kellene fejlesztenie a saját önérdekérvényesítő képességeit, asszertivitását, szociális kapcsolatait. neked pedig fel kellene nőnöd végre, fejlesztened magadat annyira, hogy nem érzelmileg kiszolgáltatott 16 évesekkel keveredj szexuális viszonyba, hanem hozzád illő felnőtt nőkkel, akikkel esetleg a család és gyerek dolog is megvalósítható. ja, csak ezek a felnőtt nők nem fognak rád gyermeki naivitással felnézni. lehet, hogy még kritikát is kapsz, amit ettől a gyerektől nem, mert fingja nincs, hogy mi az, ami valóban tetszik neki, és mi az, ami nem. azt viszont már most nagyon jól tudja, hogy ami most van, az neki nem jó. ha igazán jó lenne, vagy tudná, hogy mit akar egyáltalán, akkor nem titkolná a kapcsolatotokat.

a kérdéseidet magad is megválaszoltad: a kapcsolatnak nincs jövője, mert ez a lány, akár akarod, akár nem, egy idő múlva már nem fog téged félistennek tekinteni, és akkor mi lesz?

fumerin 2010.10.13. 14:49:14

@Kósza: Nekem nem voltak álmaim...ami jött, azt éltem meg:D

(de nem 12 évesen)

bgp 2010.10.13. 14:51:22

Egyeseknek fura gondjaik vannak :)
Szerintem legyél boldog a kislánnyal amíg meg nem unjátok egymást. De még az is lehet, hogy házasság lesz a vége. Ismerek ilyen párt.

vizsla74 2010.10.13. 14:52:42

A szüleim között 22 év korkülönbség van, apám az idősebb. Két szép és okos gyerekük született:-), és ma is JÓL együtt vannak. Anyám 18 volt, amikor összejöttek.Van ilyen is.

Ortó 2010.10.13. 14:55:31

ja, ez nem feltetlenul para.

diabolica 2010.10.13. 14:59:55

Az ilyen jellegű kapcsolatokkal az a baj, hogy az előítéletek szinte mindig beigazolódnak. Én is voltam hasonló helyzetben, 14 évvel idősebb pasival voltam 8 évig, és amikor huszonévesen azt mondták nekem, hogy ez gáz lesz később, nem hittem el. És tényleg az lett: ő dolgozott, én tanultam, ő munka után nyugira vágyott, én bulizni mentem, más volt az életformánk, a társaságunk, MINDEN. Aztán amikor én is elkezdtem dolgozni, így "összeért" az életünk, újabb dolgok jöttek..amíg vonzónak láttam őt harmincvalahány évesen, már nem láttam annak negyvenvalahány évesen.. És még ezer dolgot magával von a korkülönbség, szóval gondojátok meg...

Szöszi 28 2010.10.13. 15:01:24

@Kósza: És a házasságotok alatt is a töritanárnéniről álmodoztál?:D

Kósza 2010.10.13. 15:04:40

@Kata1987: áááá, addigra már morcos, rágós vén 40-es öregasszony lett :)

deadmandesign 2010.10.13. 15:06:45

Köztem és a feleségem között 16 év van. 17 éves volt amikor megismertem. Azóta van két gyerekünk és boldogok vagyunk. Szerintem nem a korkülönbségen múlik, hanem az a sok együttható ami egy kapcsolathoz kell megvan e adott pár esetében. Tök egyszerű:)

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.10.13. 15:06:54

Ne foglalkozz vele! Szeressétek egymást:)))
Nem vagy pedo:)

ddi 2010.10.13. 15:11:28

Szüleim: 12 év korkülönbség, 34 éve tartó házasság
Nagyszüleim: 16 év korkülönbség, életük végéig tartó házasság

Ne parázz ezen, ha minden egyéb jó, akkor ezen nem fog múlni.

Borneo Kid 2010.10.13. 15:13:04

A felesegemet a Solomon szigeteken ismertem 1990 ben,
o volt 17 en 47.Azota husz ev telt el, van egy csodaszep 18 eves lanyunk. Kapunk nehany ferde es sunyi pillantast, de csak rohogunk rajta.

Szöszi 28 2010.10.13. 15:13:13

@Kósza: Imádkozz, hogy ne legyenek a kommentelők között 40-es nők, mert kapsz az arcodra:) Hány éves kortól kezd rágós lenni egy nő?:D Had tudjam mire számítsak:)

Kósza 2010.10.13. 15:14:55

@Kata1987: a barátom klasszikus mondása szerint 22. :)

Nutshell 2010.10.13. 15:16:29

@Kósza: Téged nagyon frusztrálnak az idősebb nők. Akarsz róla beszélni? :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.10.13. 15:17:42

Most azt várod, hogy jóslatokba bocsátkozzunk? Honnan a rákból tudhatnánk, hogy együtt lesztek-e még tíz év múlva is? A dolog műkszik, mint írtad.
Két lehetőség van: vagy hagyod, hogy sodorjon az ár, aztán majd lesz valahogy,
vagy szakítasz félelmek és sztereotípiák miatt és egy életen át ott lesz a "mi lett volna, ha?" kérdés a fejed felett.

A döntés joga a Tiéd. Te vagy a nagykorú.:)))

* és egy szűk esztendő után be is karmolna, ha nem lennétek meg szipiszupiul. most még tart a nagy ceji, a köd, a lángolás, megy a szex, a csaj szépen lassan beletanul a dolgokba, és amilyen nagy kerek naív szemekkel egy tini tud nézni a felnőtt, okos, bölcs 27 éves pasijára...:))
egy szó, mint száz: az idő fog itt dönteni.

Pienaar 2010.10.13. 15:17:47

Ez a tíz év korkülönbség teljesen rendben van ha a fiatalabbik fél kicsit érettebb a koránál, de egy 16-17 éves lány sajnos éppenhogycsak nőnek nevezhető. Innentől kezdve nehéz lesz megtartani, de ha valaki szereti a kihívásokat akkor hajrá. Házasság nélkül minél hamarabb össze kell költözni, mert az a puding próbája, és ha egy év együttlakás után is ragaszkodni fog akkor sínen van a dolog. Később meg már nem rosszabbak az esélyek mint egy hasonló korúval, sőt... (Ez utóbbit tapasztalatból mondom.)

lakos001 2010.10.13. 15:18:01

Nem olvastam el az összes kommentet, de én ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy apu és anyu közt 9 év van apu javára. Anyu 18 volt, apu 27 amikor megismerkedtek, 1 év múlva összeházasodtak. Anyu szülei nem egyeztek bele az esküvőbe, de aztán a hosszú évek azt bizonyították, hogy a szülők néha tévednek. Persze anyu mindig kiállt apu mellett a családja előtt és soha nem titkolta a kapcsolatukat. Az esküvő után anyu főiskolára ment, apu doktorált. A főiskola utolsó évében megszületett a testvérem, két évvel később pedig én. Szóval az esküvőjük óta eltelt 37 év és még mindig boldogok, nem rózsaszín köd, hanem nagyon is emberi boldogság az övék.
Tudom, tudom, más világ volt akkoriban, de működhet a dolog, ha a kisasszony hajlandó miattad akár konfliktusba is keveredni az édesanyjával. Ha azonban továbbra is titkolózik, akkor sajnos nem szeret (eléggé), vagy nagyon gyerek még. Ha ez van, akkor nem érdemes törnöd magad, ne Te neveld fel.

Szöszi 28 2010.10.13. 15:19:09

@Kósza: Húha:) Akkor már 1 éve rágós vagyok:D Azt hittem azért 25 éves koromig kihúzom, dehát...Az élet nehéz:)

nemezisazis 2010.10.13. 15:20:47

nem ismerlek, nem tudom mi okozhatta a törést benned, de szerintem te sérült vagy. elég erősen.

nem azért mert ráindulsz egy 17éves csajra, mert ki ne tenné, de hogy beleszeretni ésvagy bemagyarázni magadnak, hogy szereted..

valszeg ő sem százas mert még nem érti hogy nem azt kapja amit szeretne meg hogy nem azt szeretné amit kap, és ez most nem ellened szól, csak így van.

egyébként meg én speciel nem kérném ki a világ véleményét a saját zavaró felkavaró elgondolkodtató kínzó megoldhatatlan etc dolgaimról, bőven elég a belső konfliktus minden szereplőjének megszólalásai..

papamaci1 2010.10.13. 15:21:53

17 és 27 ? Hol itt a baj ?
Ha a nő már nemileg érett, akkor nem lehet pedofíliáról beszélni...(IMHO a határ valahol 14-16 év között van...)

Szöszi 28 2010.10.13. 15:23:31

@Kósza: Nem, hanem rágós hús:D

Piszok Alfréd 2010.10.13. 15:26:12

@travi: vagy az idősebb fél éretlenebb a koránál :)))

para_noir 2010.10.13. 15:26:59

Az én barátnőm 8 évvel fiatalabb nálam, én 31 vagyok és együtt vagyunk lassan három éve. A posztolónak azt tudom ajánlani, hogy ne gyötrődjön, hanem hagyja megtörténni a dolgokat. lehet, hogy az egyetem, a bulik, a más életritmus véget vet a kapcsolatnak, lehet, hogy nem, de ezt befolyásolni nemigen tudja. A lány vérmérsékletétől függnek a dolgok, lehet, hogy az egyetem majd megváltoztatja, lehet, hogy nem. Ebből a kapcsolatból bármi lehet még, úgyhogy csak egy dolgot tehet a posztoló, megpróbálja maximálisan élvezni a kapcsolatot, amyg tart, legyen az fél év vagy 22 év. Ő meg a 26 évével még nem pazarol, ha kifullad a dolog egy-két éven belül, ilyenen a 35-pluszosoknak kell agyalni.

Pienaar 2010.10.13. 15:28:17

@Piszok Alfréd: Hehe, logikus ez így nem igaz

tigrisgaloca 2010.10.13. 15:30:11

Szia Kedves Poszt író!

Szerintem ne parázz! Nem a köztetek lévő kor számít.
Én 11 éve élek együtt egy nálam 21 évvel idősebb pasival, és semmi gondunk nincs.
A környezetünk elfogadott minket már az elejétől kezdve.

Pienaar 2010.10.13. 15:32:00

@Piszok Alfréd: Na szóval ha az idősebb fél (leginkább: férfi) éretlenebb a koránál azt nem értékelik sem a fiatalabb nők sem az egyenkorúak.

nénike · http://mandiner.hu 2010.10.13. 15:33:00

Ha két év múlva is olajozottan megy a szekér, akkor van jövője az ügynek. Várd ki, hogy rád un e a kicsike!

-Flatley- 2010.10.13. 15:33:02

Poszt toló!
ne hallgass a kommentelőkre!
Akik téged baszogatnak, azok nem jártak még a te cipődben! Féltik a lényukat, vagy irigykednek!
28 voltam, amikor megismertem a párom. Ő akkor volt 17. Már három éve együtt vagyunk, teljesen jól működik minden. Leérettségizett, felvételizett, mindenben mellette voltam, lassan el is veszem.
Először az én környezetemben is sokan ellenezték, főleg a családom, és a barátaim, de pár hónap alatt megszokták a gondolatot. érdekes módon az ő családja nem akadt ki, hamar összebarátkoztam a szüleivel.

Csak bítzatni tudlak! hajrá!

Mrs.E 2010.10.13. 15:35:19

Ne agyalj semmin, élvezd az életet vele és legyél boldog. Emberem 15 évvel idősebb mint én és nagyon jól megvagyunk. Boldognak lenni jó, és amíg boldog vagy ebben a kapcsolatban addig legyél vele.

indapass90210 2010.10.13. 15:36:24

@-Flatley-: előbb-utóbb úgyis lelép, vagy legalább megdugja más.

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 15:36:36

@Kósza: Nem baj, azért van a fogunk, hogy tudjunk rágni is ;)

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.10.13. 15:42:32

Haver!

Te most panaszkodsz, vagy dicsekszel?!

Snowmass 2010.10.13. 15:43:13

Szerintem 10 év korkülönbség még belefér. Persze 10 év múlva ugyanezt mondom majd a 20 év korkülönbségre is.:D

Viszont a lány családi körülményeire is oda kellene figyelni: nehogy merő véletlenségből szerelem helyett egy jó adag apakomplexus mozgassa.

dr66 2010.10.13. 15:47:33

@Kedves Nard: a 202-es paragrafus a megrontásról szól de ha mindkét fél akarja akkor 14 év felett nem számít annak.Ezek a jogi dolgok.Nem is ezen akadtam ki,hanem a főcímen:"Nem vagyok pedofil".Mondja ezt egy 16-17 évesnél.Mér,ki mondta,hogy az?Na,szóval az ilyen "nehéz" szavaknak utána kellene nézni mielőtt leírják.A posztolóról beszélek.

scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 15:56:47

@jerk_off: Ne bizony! Minimum 15-tel legyen ifjabb! Addigra rá nyilván rászokik az ízére...

tizenot 2010.10.13. 15:59:14

Nem pedo vagy hanem idióta.

Ha nem csaj lett volna, soha nem állsz meg, ismerjük már az ilyet és mi szánalmas próbálkozásnak hívjuk, ami ezesetben bejött.

Amúgy kb. addig fog tartani a dolog amíg fősulira nem megy a csaj. A korkülönbséget meg kár úgy előadni hogy most hú de különleges dolog történik itt most velem, vársz fél évet hogy 18 legyen, onnan már nem nagyon fog érdekelni senkit komolyabban, meglepődnek egyszer, aztán meg majd jól leszarják. Most sem a korkülünbség hangzik súlyosnak, hanem az hogy 18 alatti.

SciNu 2010.10.13. 16:00:55

Kedves posztoló!
Hogy én mondjak valamit ezért törtem neked szerencsesütit:
"Előbukkant a zöld szemű szörny? A féltékenységben több a hiúság, mint a szerelem!"
Az én barátnőm 30 évvel fiatalabb mint én, de jól megvagyunk. Már a közös jövőnket tervezzük. Én a milliárdok megnyerését ő meg hogy 2 év múlva megszületik. Sokan hiszik majd, hogy csak a pénzemért szeret, de tudom, hogy fantasztikus személyiségem lesz a vonzó számára.

Légkovács - Luk a lelkömben:
www.youtube.com/watch?v=Nj5CY94s8mU

Mérges 1234 2010.10.13. 16:02:10

@Dövan:

Köszönöm, pont ezt akartam írni.

@Everybody:

Kurvára nem a 10 év a gáz, szóval 28-38 lves pár frankón el is lehetne.

De 16 éves kiscsajokat, nem sunázunk 26 évesen, ez nem járja.

Ha mégis hosszú távra nem tervezün vele.

Kurva gáz ez, a posztoló tényleg egy pedofil, enyhítő körülmény, hogy szerelmes.

scifo-thedebil'sown 2010.10.13. 16:06:22

És milyen sok lett a rá ... :-)))

Kicknick 2010.10.13. 16:07:36

@Snowmass: egyetértek, tuti apakomplexus.
Kb tíz éve volt egy hasonló korú barátnőm, hattal voltam idősebb ( na akkor hány éves vagyok most???). Most már kezd felnőni, a jelenlegi pasija olyan 45...biztos véletlen mi?
@Mrs.E: apakomplexus
@-Flatley-: ez is...
@tigrisgaloca: meg ez is...ez milyen ország, ennyi komplexusos nőt!

Kósza 2010.10.13. 16:13:39

@Martinkóné Szőgyi Marika: köszönjük Emese,... mehetsz, cseréld ki a Trabantodban a gyertyát, mert beköpte.

dr66 2010.10.13. 16:16:15

@Doubledecker: Ne pedofilezzél már te is,mert még páran el is hiszik.Ennek köze sincs a pedofíliához!Szerinted ez a csaj a nemi érés előtt volt?Nem túl valószínű!:D

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:19:52

Na jó, én is a 10 év korkülönbségre szavazok. De legyen a srác a fiatalabb, mert akkor még bírja a kiképzést :)

Kósza 2010.10.13. 16:20:17

@Doubledecker: tehát ha rövid távra sunázod, akkor nem vagy pedo, de ha hosszútávra tervezel vele, akkor igen.
Tiszta, világos gondolatmenet, brilliáns okfejtés.
Van még egy gyertya abban a Trabantban.

Lotyó Bridzsida 2010.10.13. 16:22:26

Tulajdonképpen azt történik, hogy lekorlátozzátok magatokat arra, hogy "az egész világ ellen van úgyis". Aztán meg kikéritek magatoknak, ha tényleg.:)))
Egyet megtanultam az életben: csak az a gáz, amit TE annak érzel. Amit nem válllalsz fel magadban sem, azt mások előtt sem fogod.
Azon gondolkodj el NAGYON, hogy SZERITED mennyire gáz ez a 10 év??? mert innen ered minden.
Én most azt látom, hogy szerinted kurva gáz, és alkudozol magaddal, hogy á nem gáz, szeretem, de-de kurvagáz, mitfognakgondolni...ezt így nem lehet csinálni.
Vagy szarjál a körülményekre és vállald fel tízezerrel, vagy hagyd a fenébe. Vállald fel annak a felelősségét, hogy bazzeg, egy kislány, és az nekem nem fekszik.
VAGY vállald annak a felelősségét, hogy majd 2-en nem értenek meg, ha kiderül. de kénytelen leszel felelősséget vállalni előbb-utóbb vagy így-vagy úgy.
szerintem.

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:24:38

@Kósza: ez nem szerencse kérdése :)

Lotyó Bridzsida 2010.10.13. 16:29:34

egyébként valóban nem egészséges, hogy 17-27.
27 évesen 17 évest nem nagy kunszt elkábítani. vagyis fosik a vele egyidőstől, mert az már túl nagy falat. az már kész NŐ.
a 17 évesnek meg tényleg nem az apukájával kellene dugnia, hanem a hozzáhasonló 17 éves macskajanicsikkal.
szerintem.:))

dekás dezső 2010.10.13. 16:30:02

ha ez segít - én megértelek. de még mennyire:P

fumerin 2010.10.13. 16:31:43

@Lotyó Bridzsida: Igaz, egy 17 éves elhiszi, hogy azért kicsi és puha, hogy ne fájjon:D

Jamesboci 2010.10.13. 16:31:58

blogger, hülye vagy. az apját látja benned.

Kósza 2010.10.13. 16:33:10

idióták, az apakomplexus nem 10 évnél, hanem 25-nél kezdődhet

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:33:55

@Kósza: ööö, mihez? :) De gratulációt mindig elfogadok. Na meg virágokat az öltözőmbe :)

Jamesboci 2010.10.13. 16:34:16

@Doubledecker:

Igy igaz.ezen kár lenne vitát nyitni.:DDDdd
nem pedofil, csak komplexusos szegény.

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:35:25

@Kósza: Nocsak, nocsak, ennyire a fiatalokra hajtasz te is? :)

fumerin 2010.10.13. 16:35:48

@Kósza: Hiába, pedig mára nem prognosztizáltak szelet, mégis összefújta a nagyját:D

Lotyó Bridzsida 2010.10.13. 16:35:50

@fumerin:
gyakorlatilag nincs összehasonlítási alapja.:D

Kósza 2010.10.13. 16:41:01

@Dr. Jula Watson: nem vagyok hajtós típus, de a butaság néha felbosszant.

Kósza 2010.10.13. 16:44:27

nno, kellemes estépítést!

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 16:45:41

@Kósza: Nem érdemes ilyeneken bosszankodni. :)

További szépeket neked is!

indapass90210 2010.10.13. 16:57:05

A poszt kapcsán eszembe jutott egy új szabály:

Az öregedés egyik biztos jele, ha már a fele annyi időseket is legálisan dughatod.

Rebelde 2010.10.13. 17:02:49

@Dövan:

ne magadból indulj ki:P

MickthePick 2010.10.13. 17:05:26

Hmm. Szerintem 17 és 27 nem gáz. Nekem eddig 13 évvel fiatalabb volt a legnagyobb különbség (22 és 35), és teljesen jó volt.

Dr. Jula Watson 2010.10.13. 17:09:53

@MickthePick: de a 22 az nem 17. Ahogy öregszik az ember, úgy tágulnak a határok is. Gondolj bele, 3 év, mekkora különbség 10 és 13, és mekkora 33 és 36 között.

ezittaz 2010.10.13. 17:12:19

mi pontosan ugyanezzel a korkülönbséggel ismerkedtünk meg, azóta eltelt 1,5 év, és nagyon komoly a kapcsolatunk, közös jövőt tervezünk. Volt már eljegyzés, együtt lakás is, jelenleg a suli és a munka külön városokba köt minket, de ezt is áthidaljuk,mert átmeneti állapot.(én vagyok a lány). A "még előtted az élet" dolog csak a párom részéről volt aggodalom. Ha szeretsz valakit, akkor nem kísértő dolog felpróbálni még 20 másik pasit csak azért, mert most épp fiatal vagyok, és miért ne. Inkább 1 igazi szerelem mint 20 másik értéktelen. Ezért én biztos nem dobnám el azt, amim van, ha egyszer már voltam olyan szerencsés, hogy ilyen fiatalon megtaláltam. Sok sikert :)

ezittaz 2010.10.13. 17:13:28

ja, és egyébként nem csak a korkülönbség az azonos, hanem a 17-27 is

Safer 2010.10.13. 17:30:29

A korkülönbség nem téma, csak akkor, ha hány évesek vagytok. Negyven évesen 24 négy éves volt a párom. Most új kapcsolatban vagyok hatvanhat évesen, a párom 53. Persze 13 év korkülönbség 23 éves fiatal ember esetében pedofília. Hatvanhatévesen gyünyörűség!

odamondó 2010.10.13. 17:46:44

27 - 17 az nudli. Ja és szerintem max magad miatt aggódj mert ő 4-5 év múlva is fiatal lesz, de te már nem annyira :D

wip 2010.10.13. 17:47:42

Ne foglalkozz senkivel és semmivel, szeressétek egymást, ameddig csak lehet! Ha egy évig, egy évig, ha ötven évig, akkor addig!Éljetek boldogan és szeressétek egymást,ennyi!

MickthePick 2010.10.13. 17:56:35

@Dr. Jula Watson: ez nagyon eltérhet egyénileg. Ez a 22 éves csaj konkrétan nagyon gyerek volt fejben, sokkal komolyabb, felnőttebb 18 éves is ismertem.
Age is nothing but a number.

Joe69 2010.10.13. 18:39:11

"Az ilyen jellegű kapcsolatokkal az a baj, hogy az előítéletek szinte mindig beigazolódnak. Én is voltam hasonló helyzetben, 14 évvel idősebb pasival voltam 8 évig, és amikor huszonévesen azt mondták nekem, hogy ez gáz lesz később, nem hittem el. És tényleg az lett: ő dolgozott, én tanultam, ő munka után nyugira vágyott, én bulizni mentem, más volt az életformánk, a társaságunk, MINDEN. Aztán amikor én is elkezdtem dolgozni, így "összeért" az életünk, újabb dolgok jöttek..amíg vonzónak láttam őt harmincvalahány évesen, már nem láttam annak negyvenvalahány évesen.. És még ezer dolgot magával von a korkülönbség, szóval gondojátok meg..."

Nem egy Cosmo-agyú tudálékos 40 felé bandukoló csajszitól hallom ezt az agyament szöveget. És te mi lettél időközben, ribikém,kárdezném, talán mai csirke ? Én lassan 50 leszek, a korom miatt 33-38 közötti csajok hajtanak el, rengeteg 40-es amúgy jó pasit ismerek, aki senkinek se kell. Furcsa módon most egy 24 évessel kavarok, annak nincs ilyen gondja. Úgy veszem észre, minél idősebbek lesznek a mai nők, annál inkább fosnak a kortól, ezt pedig úgy reagálják le, hogy fiatal, sőt fiatalabb pasik után hajtanak. Az említett harmincas szinglik például huszonéves pasik után hajtanak, és ők a világ szerencsétlenjei, így adják el, hogy dugáson kívül semmi másra nem kellenek nekik. De ugyanezt csinálják a negyvenesek is, most az a divat, hogy a fiúk korabeli pasikkal kell dugni, persze ők sem jobbak alkalmi spermazacskónál, persze erre az a válasz, és mi van , ha egy független nőnek nem is kell több (ahogy a férfiaknak sem, és egyenjogúság, ugyebár). Pedig biológiailag és társadalmilag van értelme annak a tradícionális képletnek, miszerint N = F/2 + 10, ahol N a nő kora , F a férfi kora években. Eszerint 20 éves férfihez 20 éves nő, 30 éveshez 25 éves, 40 éveshez 30 éves, 50 éveshez pedig 35 éves illik.

saly · http://zoofi.freeblog.hu 2010.10.13. 18:43:09

lassan hat éve vagyok együtt a párommal, akit anno szintén pedofilnak kiáltott ki a köztudat, de köztünk 12 év a korkülönbség, és amikor kezdődött a kapcsolatunk, én 14 volta, ő meg 26...
a családom rosszul fogadta, de fél év alatt megismerték, és rájöttek, hogy nem arról van szó, hogy ki akarnánk használni egymást, mára pedig valódi családtag lett. :) én gond nélkül abszolváltam a középsulit, most egyetemista vagyok vidéken, a második évemet gyűröm, és a távkapcsolat is jól működik köztünk.
eleinte a barátai is szkeptikusak voltak, meg az enyémek is, de mára mindenki elkönyvelte, hogy mi már együtt is maradunk. :)
szép lassan kell beadagolni, főleg a családnak, és mindenképp biztosítani kell a környezetet, hogy ez nem egy átmeneti dolog, és nem "kölcsönös nyerészkedésről" van szó. :)
sok boldogságot. :) :) :)

roby5 · http://indafoto.hu/sleeper3 2010.10.13. 18:45:23

Semmi baj nincs a korkulonbseggel! Ezen nem mulik abszolut semmi. En 36 vagyok, nem nenek annyinak soha es kitono formaban minden szempontbol. egeszsegesen elek , sportolok stb.a baratnom 21 eves.

Kragor 2010.10.13. 20:02:20

Maradj vele, vedd el éljetek boldogan, neveljetek 3-10 boldog gyereket.
B hagyd el moströgtön amíg nem késő, és találj vkit akivel leélheted az életed. mert ha 10 év múlva jut eszébe akkor bukó (gyerek nélkül főleg)

Mensikov 2010.10.13. 20:17:57

@Borneo Kid: Lolita komplexus...Van ilyen...Az ilyen nő mindig kislánynak képzeli magát...Vagyis van két kislányod...

Rocks 2010.10.13. 20:51:09

18 évesen belebolondultam egy 27 éves fiúba..hatalmas szerelem volt, egyetlen pillanatát sem bántam meg...
A férjem 15 évvel idősebb nálam, kapcsolatunk tartós és csodálatos.
A korkülönbség nem számít. És ha később megromlik a kapcsolat? Megromolhat egy 26 vagy 36 éves macával is...
Élvezd, amíg jó!

jeeka · http://lmv.hu/tudatostulfogyaszto 2010.10.13. 20:55:04

hahahahaha
két hónapja hozzámentem egy 18 évvel idősebb pasihoz, hamarosan szülök neki egy gyereket. még soha senki nem szólt be emiatt. ha a barátaid rossz fejek, selejtezd le őket.

jeeka · http://lmv.hu/tudatostulfogyaszto 2010.10.13. 20:59:17

ja, és juteszembe: az nem jó kapcsolat egy szülővel, ha eltiltja valakitől. ezt bántalmazásnak hívják.
kegyetlen kemény meló, de be kell mondani: ez az én életem, te ebben nem döntesz, soha. elmondhatod a véleményedet, de én hozom a döntéseket.
lesz balhé, hiszti, bunkózás, sértődés. és mikor belátja, hogy ez nem használ, a szülő majd szépen megnyugszik, mert nem akarja elveszteni a gyerekét pusztán amiatt, hogy az felnőtt.
csak keményen. külön előny, hogy itt vagy te hogy segítsd.

ave 2010.10.13. 21:11:51

Nem veszekedtetetek? Nem is vagytok egyutt, vaze. :)
Mit kell ezen titokban tartani? 14 vs 24 az gaz, de 17 hat nem latok problemat.

canis 2010.10.13. 21:13:25

Egy jó barátom 58 éves. A barátnője 34. Évek óta nagyon jól megvannak, igaz mindegyikük művelt, többdiplomás ember, közös érdeklődési körrel, hasonló világképpel, átlagos vagy átlag alatti anyagi körülmények között.(Tehát pénz nem téma.) Az is igaz, hogy közös gyermeket nem terveznek, korábbi kapcsolataikból mindegyiküknek van már. Barátom mindig azt mondja: sohasem volt féltékeny, az ajtó mindig nyitva van, mindenki csak addig maradjon, amíg jól érzi magát.
Szóval, saját tapasztalataim szerint is, nem az életkor a mérvadó, bár tény az, hogy egy húszéves bulizós csaj mellé nem való egy kertészkedő, kényelmes polgár, még akkor se, ha 30 éves.

dtk74 2010.10.13. 21:14:56

Jó van ez így, amíg tart.
Ha pedig vége lesz, akkor jó volt ez így, amíg tartott.
Ha nem lesz vége, akkor jó lesz ez így az idők végéig.
Több variáció nincs, persze, csak ha nem erőlteted. Hagyjátok megtörténni amíg mindketten elégedettek vagytok a kapcsolattal.

Panem et Circenses 2010.10.13. 21:35:43

26 éves koromban ismertem meg akkor 17 éves harmadik gimnazista páromat. Érettségije napján eljegyeztem, egy évvel később feleségül vettem, már feleségként végezte el az egyetemet. Lassan 15 éves házasok vagyunk, három gyerekkel, és hála Istennek nagyon szilárd szerelmi kapcsolatban élünk. Szerintem jó, ha a ffi idősebb, mert van tekintélye, valóban családfő tud lenni, hogy egyéb előnyökről ne is szóljunk.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.13. 22:14:13

@fumerin: 12 évesen egy harmincévesről fantáziálunk. Ötven évesen is.

Greenman-in-greensuit 2010.10.13. 22:27:10

Örülök, hogy jól megvagytok. A többire meg szarni magasról, csak nagyon iríígyek! :)

A nagymamám 16 volt amikor bele esett a nagyapámba, a német tanárába aki 26 volt. Megvárta, hogy haza jöjjön a hadifogságból (3év) és össze is házasodtak. Nem ment el ösztöndíjjal a Sorbonne-ra. Majdnem 60 év boldogságos házasság.

iphilosopher 2010.10.13. 22:36:14

Ha szeretitek egymást, nem hiszem, hogy gond a 10 év korkülönbség (azért 17 már majdnem 18), bár igaz, hogy nem is kevés, de egyre csökken a jelentősége az idő előrehaladtával.
"Tisztában vagyok vele, hogy ő nem fog nekem gyereket szülni és a feleségem sem lesz, mert még előtte az élet, az egyetem, a bulizások, legalább 8 éve hátravan még addig, hogy értelme legyen belefognia egy fix, hosszútávú kapcsolatba. "
Viszont ha így látod, akkor szerintem mégsincs minden rendben. Miért is ne lehetne?

iphilosopher 2010.10.13. 22:39:37

@Kedves Nard: gondolom 40-50 évesen már egyáltalán nem bánja az ember, hogy 10 évvel fiatalabb az asszony teste :-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.13. 22:43:16

@iphilosopher:

A 18 meg majdnem 19, ami egy híján húsz! A húsz az majdnem 21, ami majdnem 22, ami azért elég közel van a 25höz, a 25 meg már 5 híján harminc!

orient 2010.10.13. 22:54:00

Szüleim között pont 10 év volt. Jól megvoltak. Apám meghalt évekkel ezelőtt. MűködhetNE a dolog. De nem hiszek benne. Nem a korkülönbség itt a legnagyobb gond hanem hogy fiatal, ha te leszel álmai pasija akkor is dobni fog mert ki akarja próbálni majd később hátha van jobb nálad is...sajnos ez a 21. sz kapcsolatai. Lehet lesz pár szar kapcsolata és rájön barom volt mert téged dobott, de nem hiszem, hogy máshogy csinálná. Ez a szar világ ezt rakja a fiatalok elé sajnos.

Lehet tévedek és Ő MÁS, és szépen éltek sokáig, de akkor ő az 5% és ez ritka. Ne legyen igazam és legyetek boldogok.

u.i: Mikor 27 voltam nekem is volt egy 17 éves csajom. Csinos volt, formás a segge meg hasonlók, de 2 hónap után rájöttem annyira éretlen és gyerek, hogy nem szenvedek vele. Le nem feküdtünk mert nem akartam, aztán meg lelépni. 17 évessel főleg nem...ez a történet azért nem mérvadó mert lehet a te barátnőd érettebb mint az enyém volt.

tükörfúró 2010.10.13. 23:26:25

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:
Ez egy halom fasság, ha csak rajtuk mulik, bármeddig boldogok lehetnének, átlagos esetben aztmondom, egy ilyen kapcsolat vagy ugyis kipurcan pár éven belül, vagy annyira megerősödik, tán egy életen át megmarad, akár a legszebb, legőszintébb barátságként is

itt az agybeteg szülő az, aki tönkre fogja tenni saját lányát, s mert nyilván a lány sorsa fontos a posztolónak, -nem csak a kapcsolat vagy saját maga-, aggódik emiatt

az ilyen egyedülmaradt, mindekitől eltiltom, férfigyűlölővé savanyodott anyákat láthatod megkeseredett özvegyasszonyként, a saját hasonló diszpéldánnyá "nemesített" lányának rikácsolva , hárpiaként haladni az utcán, bármikor, bárhol láthatsz ilyeneket

az emebrek szeme elsiklik, 2vén csoszoszlya, kit érdekelnek, de gyakran felfedezed ezeken, ha figyelmesebb vagy, jé van köztük vagy 20-25év, és jé, tulajdonképpen hasonlítanak..

tragédia mind

a kislány -gondolom- ebből menekülne egy ilyen kapcsolatba, kérdés lelkileg képes-e akár megtagadni saját szülőanyját, ha ez kell ahhoz, hogy teljes és nomrális, emberhez méltó életet élhessen

láthatóan ez kellene, ezért is zárkózik el attol, hogy felfedje anyuka előtt a kapcsolatot, halogatja a tragédiát

az ilyen anyák ugyanis sem a lányuk elvesztését, hogy valaki "elvette tőlük", sem az élet normális rendjét (elköltözik, családot alapít) nem képesek elviselni

BridzsitDzsonsz 2010.10.13. 23:34:49

Dear Posztoló:)
Sajnos nem volt időm végigolvasni az összes kommentet, úgyhogy lehet, hogy ismétlek valakit, de amit leírok, azt halálosan komolyan gondolom. :)
Én 17 éves múltam már egy ideje, úgyhogy pont egykorú vagyok a pároddal. Nálam az idősebb férfiaknak (max 10-11 év) sokkal nagyobb az előnye, és nem azért, mert van pénzük, lakásuk, stb., hanem mert sokkal érettebben, normálisabban gondolkodnak, tudnak felelősséget vállalni önmagukért. A velem egykorú srácok aranyosak, kedvesek, de sajnos (mint ahogy azt biológiából tanítják is... :P) még pár év lemaradással küszködnek.
Szóval csak bíztatni tudlak. Azt viszont fontos megjegyeznem, hogy szerintem nem szabad úgy hozzáállnod a dologhoz, hogy "úgysem ő lesz a gyermekeid anyja, a feleséged", mert ha igazán szereted és pillanatnyilag jól érzed magad vele, akkor ez fel sem merül.
Az anyukának pedig kénytelenek lesztek elmondani, - ezt be kell látnia a barátnődnek is. Megértem a problémáját, de szerintem fontos, hogy ez a dolog ne árnyékolja be a kapcsolatotokat.

GodmaNZ 2010.10.14. 00:34:21

Sziasztok!

A hozzaszolasom nem akar egyik kommentelovel sem szembe vagy egyutt menni. Egy tapasztalatbol vonnam csak le igy hirtelenjeben a kovetkezeteseket. 12 eve vegeztem a kozepiskolaval,amikor is az egyik igencsak csinos holgy osztalytarsam megismerkedett egy nala 11 evvel idosebb fiatalemberrel. Eleg sokan elleneztek a kapcsolatukat, de kiartottak es azota ossze is hazasodtak. Az egyik kozossegi oldalon nemregen megjelent egy kozos kep roluk,ahol nagyon boldogan tartjak karjukban a kisbabajukat. En azt mondom, sokszor elofordul, hogy fiatalabb idoseb part keres.Az okok is kulonbozhetnek,lehet, hogy van,amikor ez csak egy apakomplexus, de vegul is nem mindegy? A vege az, hogy az ember boldog szeretne lenni. Amig ez egeszseges,nem a penzrol szol,es nem a kihasznalasrol,addig oruljetek egymasnak. Ha ugy erzitek, hogy jo egyutt es mindketten boldogok vagytok,akkor csak erre koncentraljatok es kivanok nektek tovabbi szep kozos eveket egyutt.

kerdesek05 2010.10.14. 00:49:15

csak 10 év korkülönbség?
az semmi!
majd ha minimum 20 lesz az jelent valamit!:)

Kentaur67 2010.10.14. 03:03:20

Nem igazán értem, miért baj az, ha esetleg a fiatalabb lány az apakomplexusai miatt (is) választ idősebb partnert. Biztos, hogy ez probléma? Szerintem egyáltalán nem.

Nekem 24-25 éves koromtól jellemzően 7-8 évvel fiatalabb barátnőim voltak, nem egy közülük zűrös családból, sérülten került mellém, és úgy érzem, minegyiküknek tudtam segíteni abban, hogy lelkileg rendbejöjjenek, talpra álljanak.

Bő 10 évvel később 10-14 évvel fiatalabb lányokkal éltem együtt, ezek a kapcsolatok is működtek, mivel akkoriban még mindig nem gondolkodtam családalapításon.

(Persze, aztán elvettem egy velem egyidős elvált asszonyt {gyerekkori szerelem}, akiről együtt élve és már terhesen derült ki, hogy miért is vált el az előző három férjétől, de ez már más lapra tartozik.)

dr. gernika 2010.10.14. 06:28:09

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és: Volt nekem ebben a korban sokkal idősebbel is dolgom, és nem okozott különösebb törést. A diagnózis egyértelmű apakomplexus volt a részemről, de ki lehet azt is nőni.

arconfosom 2010.10.14. 08:47:50

"Gyűlölöm, ha valaki úgy ítélkezik, hogy semmit nem tud az adott helyzetről de kritizálni máris tud"

Akkor mi a f..nak dobtad fel a témát???

Megmondom a véleményem : ÖREG VAGY

Azért érdekel mégis, mások véleménye, mert saját MAGADBAN IS ÉRZED TÚL ÖREG VAGY HOZZÁ !!! Akkor mi a kérdés?

Húzz el gyorsan, hagyd a lányt, hogy korának megfelelő embert találjon
Hova mentek el közösen szórakozni? Mit szólsz a tini haverjaihoz? Nem nézel ki hülyén köztük?

Ja, nem is jártok, mert szégyelled mellett magad?
Akkor megint, mi a kérdés?

Tinédzser. Épp változik vele a világ. Fogalma sincs, milyen a jó kapcsolta és kíváló közt a különbség, tapasztalat híján

TE CSAK KIHASZNÁLOD azt, hogy nem ismeri még az embereket, helyzeteket

Tessék, nem kritizálok, csak őszintén elmondtam a véleményem
Biztos lesznek, akik az ellenkezőjéről győzködnek, hogy a szerelem kortalan, meg hasonló faxságok, lásd Faludy-Fanni lovesztori... muhahaha

Még egy dolog: úgyis te fogsz dönteni
Kellett ez az egész cécó?

Bougheau Tschichka 2010.10.14. 08:51:45

Lehet azért nem mutat be a szüleinek, mert van melletted egy vele egykorú pasija is ? :o

Fenehorizont 667 2010.10.14. 09:35:12

az én barátnőm 17 éves volt, amikor összejöttünk. én akkor a 28. életévemben leledzettem. most 30 vagyok, ő 19.
eccer mindenki felnő :)

az, hogy ki mit mond, kurvára nem érdekelt soha...sőt! kimondottan szórakoztató a 30 éves, faszhajhászásból mán kiöregedett, elhízott, és még mindig szingli picsák irigy puffogása, ami összefoglalva valahogy így néz ki: "dehát mit akarsz te egy ilyen nőtől? miről tudsz vele beszélgetni? különbenis, még előtte az élet, úgyis megcsal!" - hát igen, magukból indulnak ki a lelkeim :D

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.10.14. 09:49:25

Családomban volt olyan kapcsolat, hogy a férfi idősebb volt 10 évvel a nőnél. Semmi baj nem volt belőle, leélték együtt az életüket. A bácsi már meghalt, a néni most egyedül éldegél.

Madpapa 2010.10.14. 09:57:26

A kérdés költői a részedről, hisz úgysem fogod elhagyni erőnek erejével. Az hogy mi lesz csak rajtatok múlik, bár a lány részéről a kedves mama nagy akadály és gyakorlatilag ő az aki tönkreteheti a kapcsolatotokat kívülről. Ergo az Ő becserkészése a nagy feladat. Az, hogy a lány 10 évvel fiatalabb ugyan kit érdekel, ha benneteket nem?
Mindenesetre azért a bizonytalanság ott van benned, bármennyire is próbálod elkenni a dolgot. Ha ezen sikerül túllépned nem lesz gond, ha nem, az meg fogja mérgezni a kapcsolatotokat később ( féltékenység, birtoklási vágy, stb.).
Szóval először próbálj saját aggályaidon felülkerekedni, és gőzerővel dolgozni a kedves 'anyós' megdolgozásán. Próbáld meg kipuhatolni a kedveseden keresztül a merev elutasítás okát.
Ha kettőtök közt tényleg minden klappol és ezért folyamatosan meg is dolgoztok, hogy ez így is maradjon, csak sok sikert tudok kívánni.

Leslie04 2010.10.14. 11:10:59

Szia!

Hat lattam mar ilyen szituaciot! Az amerikai potszuleim kozott 15 ev a korkulonbseg. A potmamam 52 eves, a ferje 67.Nem tudom pontosan, hogy ok mennyi idos korukban jottek ossze, de szemmel lathatolag nagyon boldogok, es jol megvannak egymassal!Szerintem maradjatok meg egymasnak, ha boldogok vagytok egyutt, es ha kesobb esetleg kiderul, akkor mar szerintem nem lesz problema. Az O es a Te szuleid is orulni fognak a kapcsolatotoknak, es egyebkent is egy eretebb srac-fiatalabb holgy kombinacio szerintem amugy is nyero! Es ettol te nem vagy pedofil!A szivnek sajnos nem lehet megalljt parancsolni! Legyetek jok, es vigyazzatok egymasra!Sok boldogsagot egyutt!

kandúrkoma 2010.10.14. 11:25:16

Erre van jó és rossz sztorim is.

Előző barátnőm: 10 év korkülömbség (én 28 ő 18), másfél évig ugyanez amit leírtál, rózsaszín köd, nulla veszekedés, minden klappol, nagy szex csaták stb., pedig ebben egy jó ideig távkapcsolat is volt. Nekünk a szüleink is tudtak mindenről, el is fogadták.
Másfél év után viszont egyik napról a másikra telefonon (!) szakított velem, és egy hónapra rá már egy másik pasi karjaiban és ágyában volt. Rájött, hogy van még tapasztalnivalója...

Mostani barátnőm: 11 év korkülömbség, ő (akkor) 19, én 30. Jelenleg 4 éve vagyunk együtt, jövőre tervezzük az esküvőt. :)

cso zsi 2010.10.14. 13:07:15

@orient: "Nem a korkülönbség itt a legnagyobb gond hanem hogy fiatal, ha te leszel álmai pasija akkor is dobni fog mert ki akarja próbálni majd később hátha van jobb nálad is...sajnos ez a 21. sz kapcsolatai. Lehet lesz pár szar kapcsolata és rájön barom volt mert téged dobott, de nem hiszem, hogy máshogy csinálná."
Itt van a kutya...
Mert nem a korkülönbség, hanem az éretlenség, a tapasztalatlanság játszik szerepet.
Rómeó és Júlia a "hetedik" évben ugyanúgy dobbantottak volna, mint a mai fiatalok. Nem a vastag pénztárcáért, aranyból lévő farokért, hanem más megismerése miatt. A 17 éves lány 25 éves koráig sokmindent kipróbálhat, és utána dönthet, mi a jó neki. Ha rózsaszín köd üli a tájat, az egy darabig vakká tesz. Amikor felszáll, akkor veszi észre, hogy: "anyám én nem ilyen lovat akartam".
Ha a fiatalok kihancúrozzák magukat, mielőtt családot alapítanak, nagy valószínűséggel nem a családot fogják szétrombolni.

canis 2010.10.14. 19:12:04

Ha egy ilyen jelentős korkülönbséggel létrejött (mind. 20 év) kapcsolat működik, az azért van mert a felek emberileg, lelkileg elég érettek, hajlandók bizonyos dolgokról lemondani, kompromisszumokat kötni a kapcsolatért, a másik kedvéért. (Pl. a csaj nem megy minden hétvégén hajnalig bulizni a haverokkal,csak nagyon ritkán. A hapsi hajlandó kimozdulni néha a tv vagy a számítógép elől, vagy éppen fordítva, s

Huli Buli · http://www.hulibuli.hu 2010.10.17. 13:44:13

Ez még nem gond, az más lenne, ha ő 13 lenne, de már 17 évesen egy felnőtt nő. Szerintem ne foglalkozz a negatív kritikával és legyetek boldogok :)

halak37 2010.10.18. 03:54:12

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:54:47

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:55:44

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:56:25

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:56:26

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:57:19

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:58:16

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 03:59:29

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

halak37 2010.10.18. 04:00:23

Mem lenne ezzel a "kapcsolattal"nagy baj,ha mondjuk még plussz 10 évet tudnátok be a hátatok mögött.
Ez így azért sem korrekt,mert a lány még akárhogyan is nézzük nem csillapodott le a hormonok még tombolni fognak....persze hálás lesz neked ezekért a lopott órákért,DE!ez hosszú távú jövőre nézve nem jó!!és a másik gondolatom az,hogy mondjuk ha neked is lesz egyszer egy gyereked /amit szívből kívánok/és ugyanebbe a kovászba kerül akkor TE sem fogsz a plafonig ugrani az örömtől.....
Hangsúlyozom lecsillapodott NŐT keress!Kívánok szép napot.

FalóNyúl 2010.10.18. 21:44:00

Nincs ezzel semmi gond ez így tökéletes ! A középkori felfogású jobboldali-keresztény-erkölcsös idióták meg recskázzanak egyedül :-) Nektek sok boldogságot !!!

Madpapa 2010.10.19. 15:19:55

@halak34: jó hogy 9x küldted el...

halak37 2010.10.20. 03:48:28

@Madpapa: Természetesen véletlenül.... :)))
Látom nem vagy humorodnál.

nemvagyokhelyespasee 2010.10.22. 22:10:47

Olvastam a történetet és azt üzenem a posztírónak, hogy meneküljön ki ebből a kapcsolatból minél gyorsabban! Szinte biztos, hogy ha leérettségizik akkor Neked lapát lesz barátom.
Miért mondom mindezt, sajnos negatív tapasztalat alapján. Én 25 vagyok, egy éve én is beleestem abba a csapdába, hogy 17-18 éves lánnyal jöttem össze. Eleinte valóban minden rendben ment a korkülönbség ellenére, ahogy Te is leírtad. Harmónia, minden jó volt, megvolt köztünk az összhang. Fél év után kezdett elromlani minden, kiderült róla, hogy nem az rendes, kedves, jól nevelt lány, hűséges akinek mutatta magát. Ekkor laposodott el a kapcsolatunk, én naivan a közelgő érettséginek/felvételinek tudtam be és mivel nekem is fontos a tanulás, nem akartam az útjába állni. Aztán később kiderült (bizonyítékok alapján), hogy nem tanulással töltötte az időt, hanem bulikba járt és keményen pasizott, de nem ám korabeliekkel (18-20 év), hanem még nálam is idősebb 30-35 év körüli férfiakkal (volt köztük nős is). Velük (kocsi, kéró, pénz) egy végzős huszonéves egyetemista nem versenghet. Közben persze a családja felé a kedves, bájos, jól nevelt énjét mutatta.
Mindegy, egy rossz tapasztalattal több. Eleinte persze csalódott voltam, mert azt hittem más volt, mint a többi (sokkal érettebbnek, komolyabbnak tűnt, mint néhány huszonéves lányismerősöm). Nem dőltem kardomba, lediplomáztam, a legnagyobb válság ellenére lett egy normálisan fizető állásom, nem érte meg egy ilyen riherongy miatt magamba fordulni.
Ja és, hogy vele mi van? Természetesen elrontotta az érettségit, nem vették fel sehová, most bébiszitterkedik, ha jól tudom, fogalmam sincs ki törli belé a f...-át, de nálam már nincs esélye.
Szóval, ha nem akarsz magadnak rosszat barátom, akkor szépen dobod. Olvastam a post-odban, hogy nem te vagy az első srác anyuci háta mögött, ha tényleg szeretne, felvállalna előtte, legyen akármilyen házisárkány. Felhasznál téged:
1. bosszantsa, kiszúrjon anyucival
2. felvágjon az osztálytársak előtt a 27 éves pasijával
Az összes mai tinilány egy kaptafa... :(
süti beállítások módosítása