31 éves vagyok, de pasizni nem tudok

2011. január 26. 07:51 - csajokespasik

„Nyilván neki nem volt maradandó az élmény, vagy elrettentette az, hogy alig engedett el, már egy másik sráccal táncoltam…” – Levélírónk legalább megtudta azt, hogy még nem halt ki belőle az a jóleső érzés, hogy valaki tetszik neki. Egy őrült szilveszteri házibuliba csöppenünk, ahol folyik a bor és szól a zene. Aztán táncba rángat egy pasi. A történet kapcsán megfogalmazódik a lányban néhány kérdés: vajon mi fogja meg az embert egy ismeretlen másikban? Meddig szabad hinni benyomásainkban, és meddig mehetünk utánuk?

 

Sziasztok! Néhány napja töprengek. Persze nem folyton-folyvást, de el kell ismernem: egy nem oly’ régen megesett történet csak nem akar kimenni a fejemből. Így bizony felmerült bennem, mi lenne, ha röviden megírnám Nektek, elemezzétek ki, szedjetek ízekre; ám ha esetleg építő jellegű észrevétel is lesz, azzal nagyon-nagyon boldoggá tesztek majd és hálára köteleztek. :-) De előre jelzem: a történet elég gagyi. Szilveszter. Házibuli, ereszd-el-a-hajam, eszem-iszom. Jó hangulat, zene, némi alkohol, ami felettébb vidámmá és csacsogóvá tesz (csak nagyon ritkán iszom). Sok-sok ember, beszélgetések, tánc, tánc: néhány srácot bemutatnak. Egyikük mintha nagy szemekkel nézne. Kicsivel később beszélgetés vele a wc előtt. Éppen menni készül, a haverja éppen taxit hív. Na de menjünk be táncolni. Jó, menjünk.

Pörög a világ, az a 3 deci bor plusz a pezsgő dolgozik rendesen, ki tudja, hogy ez teszi-e, de azt érzem: ebben a srácban van valami, ami vonz. Szavak, kémia? Ki tudja, hiszen mindez rövidke percek alatt zajlott le. Egy biztos: rég nem éreztem ilyet. De a zene elhallgat, Neki mennie kell.

Nyilván megjött a taxi. Odafordul a 2 lépéssel arrébb álló barátaihoz, hogy elbúcsúzzon. És ekkor jaj.

Eddig lesből figyelt, de most előrevetül. Elkapja a kezem és már táncra is húz. Egy barátnőm haverja ő, a helyzet kínos, nem mondhatok nemet, táncolni kell. Egy pillantást még kapok Tőle, majd elmegy. Elment. És ennyi. Közben a Másik csak nem ereszt, az est további részén szinte árnyékommá válik. Eleinte bosszant, majd zavar. Megyek haza. Követ, elkísérne, de lekoptatom. Otthon, másnap, tiszta fejjel csak nem hagynak nyugton a gondolatok. Álom volt? Hisz alig emlékszem rá, mégis… Folyton az eszemben jár. Pillanatnyi események örvényében ésszerűen cselekedni? Utólag meg okosnak lenni.

31 éves vagyok. „Pasizni” nem tudok. Eddigi kapcsolataim „sorsszerűek” voltak; az életem során mindig őszintén adtam magam, színészkedni, taktikázni nem tudok. Ez meg talán manapság súlyos fogyatékosság, ugye. Bár jelentkezők akadnának, régóta nem találkoztam senkivel sem, aki izgalmasnak tűnt volna, a magányomban pedig már-már kezdtem azt hinni, valami hiba van bennem. És most itt van valaki, akit nem ismerek, mégis folyton az eszemben jár. Gondoltam rá, hogy megkeresem, de sose tettem még ilyet, nem az én stílusom, hogyan lépjek, lépjek-e egyáltalán? Nem tudom. Már lassan egy hónapja lesz, hogy mindez történt – ha nagyon akart volna, a bulit rendező közös haverunkon keresztül megtalált volna. Nyilván neki nem volt maradandó az élmény, vagy elrettentette az, hogy alig engedett el, már egy másik sráccal táncoltam…

Persze tudom, 80%-ban felejtős ez a történet. Kicsi rá az esély, hogy véletlenül újra találkozzunk, pedig jó lenne: kíváncsi vagyok rá, hogy "józanul" is hatással lenne-e rám a fiú. Mindazonáltal az embernek előre kell tekinteni, minden nap hozhat valami újat. Legalább megtudtam azt, hogy még nem halt ki bennem az a jóleső érzés, hogy valaki tetszik. De a történet kapcsán megfogalmazódott bennem néhány kérdés: vajon mi fogja meg az embert az ismeretlen másikban? Jó-e, ha az ember impressziókba kapaszkodik? Vajon meddig szabad hinni bennük, és meddig mehetünk utánuk?

Köszönöm, hogy végigolvastátok! A

 

 
292 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr102614112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nutshell 2011.01.26. 08:05:52

Szerintem keresd meg. Mit veszíthetsz vele? Hogy van barátnője? Hogy mégsem szimpatikus? Hogy te nem tetszel neki? Akkor maximum maradsz továbbra is egyedülálló. A mostani állapothoz képest nem nagy veszteség szerintem, de legalább a kérdőjelek eltűnnek.

Barry Kent 2011.01.26. 08:06:49

Reggelt.
Remek lány ez a posztoló. Az cseppet sem zavarja, hogy rámozdult a barátnője pasija, de attól retteg hogy megtudja a házmester hogy megjelölt egy férfit a fészbúkon.

@Kedves Nard:
Amúgy én sem értem mi baja. Lehet csak írni akart valamit de nem volt kinek.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 08:10:19

@Barry Kent:

Meg nem volt miről, így hát írt a nagy semmiről :D

Barry Kent 2011.01.26. 08:14:09

@Kedves Nard:
Inkább havat lapátolna. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 08:23:40

@Barry Kent:

Eléggé elkeserítő ilyen postot olvasni, látszik hogy már ez az alja a sztoriknak, ennyire szart nem raktak ki jó ideje :)

tuli _ 2011.01.26. 08:27:27

Asszem 15-16 évesen voltam ilyen módon álmodozó. Rámnézett, elaléltam. Biztos belémszeretett. De akkor miért nem hív? Lehet, hogy mégsem tetszem neki? Nem, az nem lehet. Csak az lehet, hogy megsértődött, mert az a rohadék Pista pont akkor szólt hozzám, amikor nem kellett volna. Ezzel lehet, hogy tönkretette az egész életem. Pedig biztos ő volt a nagy Ő. Hol, és mikor lelek újra egy ilyen férfiúra? Lehet, hogy sohasem. Lehet, hogy ez volt az utolsó esélyem...

Nos, nagylány, keresd meg, ha ennyire nem tudod kiverni a fejedből.

Barry Kent 2011.01.26. 08:33:24

@tuli _:
De hisz nem a stílusa. Meg különben is.
Szerintem várjon türelemmel, jön még az a bociszemű fiú, sárga villamossal :D

Devil2 2011.01.26. 08:33:56

@Nutshell: Kapd el a "pontos labdát"! :)

Nutshell 2011.01.26. 08:34:41

@Kedves Nard: Hogy legyen mit kivesézni, megvitatni, tanácsot adni, lefikázni... :)

Nutshell 2011.01.26. 08:44:49

@Devil2: Jól van, Tibi bácsi :)

@Kedves Nard: Akkor be kell érjük a legalja sztorikkal... :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 08:44:55

@Barry Kent: A barátnője haverjáról írt. Sehol nem írta, hogy a pasija.

Amúgy tényleg fura egy 31 éves nőtől, hogy így gondolkozik. Kicsit tini módon fogja fel.

Ha tetszik, hát keresd meg te! Nutshellnek igaza van. Mit veszítesz? Lehet, hogy összejön! Ha meg nem, hát megpróbáltad.
Nekem általában be szoktak jönni ezek a furcsa vonzások. :D

kóristalány 2011.01.26. 08:47:08

Ennyi idősen már nem álmodozni kéne a szőke hercegről. Ha valamit akarsz, tegyél érte, nem fog a szádba repülni a sültgalamb.
Keresd meg a pasit, vagy legalább a közös ismerőstől kérj némi infót róla. A legrosszabb, ami történhet, hogy szétfoszlik az álomkép, amit kialakítottál magadban.

Barry Kent 2011.01.26. 08:47:23

@Bundabandi:
Oké, visszaszívom, akkor végképp nem értem a problémát.

tuli _ 2011.01.26. 08:48:04

@Barry Kent: sorszerűen. :)

mondjuk én hiszek a sorsszerűségben, jó dolog az. de nem árt segíteni annak a fánya sornak. :)

Barry Kent 2011.01.26. 08:51:05

@tuli _:
Jaja, jó dolog az.
De ő nem fog besegíteni a sorsnak :)

Barry Kent 2011.01.26. 08:54:31

@tuli _:
Illetve majd igen, amikor már nem lesznek jelentkezők :)

Barry Kent 2011.01.26. 08:59:58

@Kedves Nard:
Tuti.
"ha nagyon akart volna, a bulit rendező közös haverunkon keresztül megtalált volna".
Mert persze nem a posztoló álmodozik róla.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 09:01:52

@Barry Kent:

Kinézte magának a pasit, aztán még az kaparjon érte :) Meg érdemelje ki. lol!

Barry Kent 2011.01.26. 09:05:55

@Kedves Nard:
Jah :)
Elég érdekes szemlélet, de láttam már ilyet.

Szöszi 28 2011.01.26. 09:07:05

Én már semmin sem lepődök meg...A nők 30 évesen tudnak még ugyanolyan hülyén viselkedni, mint 20 évesen, ha nem hülyébben...
Pl.: amikor a 20-on éves fütyi úgy nézi hülyének, ahogy akarja, pofátlanmód megcsalja, és ahelyett, hogy kidobná, még el is jegyezteti magát vele.
Ezekután ez egy tündérmese, hogy 31 évesen még álmodozik a szőke hercegről:D

Barry Kent 2011.01.26. 09:18:00

@Kata1987:
Simán viselkedhet, sorsszerűen.

kóristalány 2011.01.26. 09:18:41

@Kedves Nard: A királylányokat bizony ki kell. Csak hát azok a fránya páncélos lovalogok nem kihaltak közben!

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:18:47

Micsoda királylány szindrómás posztoló!
Az elején azt hittem, hogy vlami nyilvános buliból tűnt el előle a szőke herceg, és kinyomozhatatlan a kiléte. Ha valaki érdekel, akkor tenni kell érte.
Azt azért be kellett szúrnia, hogy ez a haver persze folyton a nyomában volt, meg hazakisérte, mert hát ő kell a asiknak. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 09:20:06

@kóristalány:

A királylányok meg jórészt bálnák és barmok.

Barry Kent 2011.01.26. 09:21:02

@Dr. Jula Watson:
Naná, fontos volt beszúrni, hisz pont ezért nem tesz érte.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 09:21:14

@Kata1987: Azon gondolkoztam..., hogy egy 1987-es Kata biztos tudja, hogyan érez egy 30 éves nő. Már ha a korodat jelöli a dátum. :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:24:39

@Barry Kent: Igaz. Ha ennyire válogatós, hogy sokan vannak a nyomában neki mégis más kell, akkor tenni kell :)

Szöszi 28 2011.01.26. 09:25:09

@Bundabandi: Bazz, már megint a korom...Csak nem találónak érzed az általam leírt szituációt?

Barry Kent 2011.01.26. 09:25:21

@Kedves Nard:
Szegény srácnál biztos nem volt szigony :D

indapass90210 2011.01.26. 09:27:40

A posztolót sunáznám. Illetve nem, mert szerintem nagy segge van.

Barry Kent 2011.01.26. 09:29:41

@Dr. Jula Watson:
Az ilyen királylányok inkább megrohadnak egyedül, minthogy bármit tegyenek.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:31:34

@Barry Kent: aztán meg néznek boci szemekkel, hogy hát annak ronda tehénnek meg hogy sikerült megfognia az ő királyfijukat :)

hajtűkanyar 2011.01.26. 09:33:49

Nem lehet, hogy az a 31 az valójában 13? Csak gyorsan gépelt még a reggeli kakaó előtt?

Barry Kent 2011.01.26. 09:35:00

@Dr. Jula Watson:
Ne lődd le a poént, azt jövő januárban olvashatjuk majd :)
Addig még álmodozik és tendereztet.

indapass90210 2011.01.26. 09:35:55

@Kata1987: "pofátlanmód megcsalja, és ahelyett, hogy kidobná, még el is jegyezteti magát vele."

Nem értem, hogy a nők általában miért nem tudják elkülöníteni a szerelmet/együttélést a szextől. Hiszen a "sunáznám" sokkal nagyobb halmaz, mint az "együtt élnék vele". Tehát örülniük kellene, amikor egy faszi őket választja együttélésre, és nem azzal foglalkozni, hogy kiket sunázgat még azok közül, akikkel eszébe nem jutna együtt élni.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:39:23

@Barry Kent: Ó jaj, bocsánat! Még szerencse, hogy most ilyen kevesen vagyunk, így gyorsan átsiklunk felette :)

Szöszi 28 2011.01.26. 09:40:25

@Dövan: Ja, jó:) Aki így akar élni, az meg is érdemli a sorsát. Nekem ez teljesen, totálisan, abszolút kizárt életforma. Lehet, hogy a mai világban már csak én vagyok így ezzel, de akkor sem.

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 09:41:51

@Bundabandi: De azt láthatja, hogyan viselkedik (csak erről beszélt) - és az néha több, mint elegendő.

"..még nem halt ki bennem az a jóleső érzés, hogy valaki tetszik."

Alighanem itt is távcsővel kellene keresnünk azt a bizonyos lécet. Viszont a jó hír: ha a léc joggal van magasan - vagyis a posztíró maga is 10/10-es bombázó -, akkor felesleges azon agyalnia, hogy miért nem tud "pasizni". Elmegy bármilyen tuc-tuc partyba, kihívóan végigméri a felhozatalt, riszál egyet-kettőt, és máris rámozdul mindenki - a nagy számok törvényére építő Ödönkétől a numerakirály hejjespasee-ig. Azaz nem kell pasiznia, elég, ha a célközönségből mindenki csajozik.

Barry Kent 2011.01.26. 09:43:33

@Dr. Jula Watson: :))
Áh, még van a sztoriban pár lehetőség, te csak az egyiket írtad le :)

indapass90210 2011.01.26. 09:44:54

@Kata1987: most komolyan, miből jutna neked kevesebb, ha közben más nőt is meghúz a pasid? Sajnálod tőle azt a fél-egy órát, amíg kielégíti a genetikai kódunkban rögzített vágyat?

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:45:31

@Barry Kent: rendezzünk háziversenyt? Mi lehet a folytatás? :D

Szöszi 28 2011.01.26. 09:50:29

@Dövan: Nem sajnálom, hanem egyszerűen elfogadhatatlannak tartom:) Ilyen egyszerű a dolog. Te éld csak így az életedet, biztos rengeteg olyan nő van, aki ennek ellenére kitart melletted, én nem ilyen életet akarok magamnak.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 09:53:08

@Barry Kent: Kiváncsi vagyok, kinek milyen élénk lenne a fantáziája :)

G_P 2011.01.26. 10:00:38

A mai pasik NEM MERNEK csajozni, ez alól kivétel az a néhány erőszakos részeg alak a bulikon. Nem biztos, hogy a lányban van a hiba, egyszerűen a pasik nem mernek kezdeményezni, túl sok helyről lett beléjük pumpolva, hogy minden gáz. Ha piros a pulcsid, ha túl hamar felhívod, ha keveset keresel, ha vicceket mesélsz, stb, stb - minden gáz. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 10:01:07

@Kata1987: Nem érzem találónak, csak kicsit fura, hogy egy 23 éves elemezgeti a 30 éveseket.... Na, mindegy. Én konkrétan teljesen másképpen láttam a 30-as nőket 23 évesen, mint most, mikor én is 30 lettem. Csak erre céloztam!

@Father Justice ♋: "De azt láthatja, hogyan viselkedik (csak erről beszélt) - és az néha több, mint elegendő."

Ja, hát én is sok mindet látok, de szerintem egyáltalán nem a kor a meghatáozója annak, ki mennyire viselkedik hülyén egy kapcsolatban. Szóval nem érzem találónak, amit Kata írt. A mostani 23 évesek között is van aki értelmes, vagy aki meg megragadt agyilag a 14 éves szinten. Egyéne válogatja.

Barry Kent 2011.01.26. 10:03:05

@G_P:
Egyelőre annyit tudunk hogy a csajnak tetszik a pasi, nem fordítva.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:03:37

@G_P: Pasiban éppolyan gáz az ilyen puhap., mint nőben a királylány képzetű. Zsák a foltját :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:04:03

Volt egy kis zavar a tortenetben A. betu. Ha a pasi tokos lett volna, a segitsegedre siet, amikor elkapott a haver, akit Masiknak neveztel, ha jol kovettem a sztorit.

Az 'oszintem adtam magam, nem tudok taktikazni, az en hibam' tipikus onmagunkat mentegeto duma.

Nem rettentette el, nem igazan akart semmit. Ime a magyarazat.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:04:38

@Barry Kent: Lehet a srác arra sem emlékszik látta valaha ezt a lányt :)

Szöszi 28 2011.01.26. 10:08:40

@Bundabandi: Jó, akkor szövegértés óra...Tehát én azt írtam, hogy a 30-as nők is tudnak ugyanolyan hülyén viselkedni, mint a 20-asok.
Ennek a mondatnak szerintem az az értelme, hogy minden korosztály tud idiótán viselkedni. Vagy ebből nem ezt lehet leszűrni?

tuli _ 2011.01.26. 10:08:41

@G_P: ha elég érdekes vagy, és elég jól nézel ki, akkor a felsoroltak közül egyik sem gáz. :)

a lányban hiba van. egy kis borgőzös tánc után álmodozik, ahelyett, hogy tenne. és ez nem azt jelenti, hogy üldöznie kellene a srácot a szerelmével. lehet ezt finoman is csinálni. no, ezt meg a lányok nem tanulták meg. a férfi akkor kezdeményez, ha zöld lámpát kap.
megsúgok valamit. ez régen is így volt. kivételt képeztek azok a részeg erőszakos alakok a bulikon.

deflorator 2011.01.26. 10:11:12

@Bundabandi: Na igen, de élesen külön kell választani a normál testalkatú és a nagytestű 30 éveseket, mert egyáltalán nem mindegy!

@Kata1987: Ha még nem élnek együtt, akkor a férfinek miért kellene elköteleznie magát? Majd utána ráér erre. Csak az követelhet, aki nyújt is valamit.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:14:06

@tuli _: Ez így van. Ha az illető tetszik a nőnek, akkor csinálhat bármit, az jaj de aranyos, meg vonzó lesz, ha meg nem érdekli alapbol a nőt, akkor ugyanezen dolgok már taszítóvá válnak.

dr. gernika 2011.01.26. 10:14:06

Huh, a baszatlanság már az agyadra ment.
Ha meg akarod találni, kérdezd meg a házibulit szervező ismerőst, ki ő. Talán lesz még közös buli, vagy megbökheted egy közösségi oldalon. Ha sorsszerű találkozás volt, biztos örülni fog. :P

Barry Kent 2011.01.26. 10:15:19

@tuli _:
"a férfi akkor kezdeményez, ha zöld lámpát kap."
Na ezt kevesen tudják.

@Dr. Jula Watson:
nem nagyon indult be senkinek a fantáziája eddig :)

bagolybagoly 2011.01.26. 10:16:41

Nem akart semmi az a pasi. Most sem akar, és nem is fog, így aztán semmilyen közös ismerősön keresztül nem talál meg. Vannak ilyen csávók, akik ezzel a halvaszületett módszerrel próbálnak csajokat lepasszolni az omegahím haverjaiknak. Az esetek 99%-ban a dolog sikertelen, és úgy végződik, ahogy a posztoló beszámol róla. Az 1% siker olyankor fordul elő, ha delikvens már annyira részeg, hogy nem tudja a pasikat megkülönböztetni.

dr. gernika 2011.01.26. 10:16:50

@Nutshell: Írt már jókat, olvass szakítóst.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:17:14

@Barry Kent: látom. Így nagyon unalmas lesz ez a mai nap.

Barry Kent 2011.01.26. 10:17:25

@Dr. Jula Watson:
Egyetértek, de az aranyos jelzővel vigyázzunk :))

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:17:41

@tuli _: Mifele jeleket kene adni? (Mintha ezt mar nem eloszor vitatnam meg veled? :D)

tuli _ 2011.01.26. 10:20:10

@Frigyesur: annak az ellenkezőjét, amivel te rá tudsz nézni arra, akit a hátad közepére sem kívánsz :DD (nem, nem először:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 10:20:57

@Kata1987: Ha eddig nem esett le, nem a mondatodra reagáltam, hanem a stílusra, arra, hogy nagy hévvel elemezgeted a 30-as nőket, mikor te 23 vagy. És azt írtam, hogy nem tudhatod, hogyan érez egy 30 éves. Én sem tudtam, mikor 23 voltam. Ezt most nem sértésként mondom, de tényleg nagy a különbség a gondolkodásuk között. Amire 23 évesen azt mondtam, hogy "jaj, hát én ilyet soha" azt ugyanúgy megléptem 30-asként, mint mások. Ezzel le is zárnám a vitát, mert semmi értelme.

deflorator 2011.01.26. 10:21:08

@Frigyesur: Számomra a legegyértelműbb jel a biztató mosoly. Ha mondok valamit akkor biztatóan mosolyog, bólogat, nem pedig más fiúkat sasol közben.

dr. gernika 2011.01.26. 10:23:25

@Kata1987: Naná hogy eljegyzi a fütyi, ha látja, hogy mellette milyen aranyélet vár rá. :D

Nutshell 2011.01.26. 10:23:56

@Drága IV gernika: Mindig olvasom, de nemtom, melyikeket írta ő :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:27:05

@Barry Kent: Igen, tudom, az emberiség Y kromoszómával megáldott része nem szereti ezt hallani magáról. Pedig kevesen tudják, hogy ha a nő (középkoron innen) ilyet használ, akkor nagy valószínüséggel olvadozik is, és akkor bizony nagyon könnyen megfogható. :) Az idősebbek már sokkal racionálisabban nézik a dolgokat.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 10:27:13

@deflorator: Ne félj! Úgy hallottam hamarosan újra nyit a Lipót és akkor megint találkozhatsz a haverjaiddal. Csicseregték a madarak, hogy Napóleon is ott lesz...

tuli _ 2011.01.26. 10:27:59

@Barry Kent: ideje sokaknak megtanulni.

@deflorator: erről van szó. nem olyan nagy tudomány.

deflorator 2011.01.26. 10:28:39

@Bundabandi: Nem kell mindent készpénznek venni, amit a hangok mondanak... :-)

Szöszi 28 2011.01.26. 10:29:41

@Bundabandi: Jó. Szerintem ugyan felesleges belémkötözködés volt, de mindegy is tényleg.

tuli _ 2011.01.26. 10:32:00

@Dr. Jula Watson: akartam írni, hogy ebben egyformák a nők, és a férfiak. aztán eszembe jutott, hogy nem igazán, mert szerintem a nők kritikusabbak.
aztán eszembe jutott, hiszen ott van deflorator, és a hozzá hasonlók, úgyhogy mégsem. :)
de nagy összességében azért így van. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:32:56

@Drága IV gernika: Miert, en csak egyrol tudok. :D Mit meg???

@tuli _: Ne nezzek ra? :D

@deflorator: Nem tul nagy igenyek. :D

summerstorm 2011.01.26. 10:34:50

hát posztoló,
kissé mintha belelovaltad volna magad valamibe, ami még nincs is... pont mint amit tegnap fejtegettünk, jobb lenne ha nem szövögetnél róla már most álmokat, hogy milyen szépek lennétek az anyakönyvvezető előtt...
DE ha ennyire agyalás van rajta, akkor egy "nevet megtud, közösségi oldalon megbök" próbálkozást megér.
ha utána nem keres, akkor meg hagyd...

egyébként meg az ezen az oldalon is megjelenő weblapok egyikét ajánlanám ismerkedés céljára...
(CSÖNDD :DDD, nem kell az "aki társkeresőn ismerkedik csak vesztes lehet" duma :)...)

Barry Kent 2011.01.26. 10:36:02

@Dr. Jula Watson:
Én azért nem szeretem, mert hallottam már nőket így nyilatkozni esélytelen jelentkezőkről is. Azóta nekem kicsit a kedves, jófej de nem kéne kategória :)

dr. gernika 2011.01.26. 10:38:25

@Nutshell: Mert _vissza_ kéne olvasni. :D
@Frigyesur: Összesen négyet írt. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:39:34

@Barry Kent: Nem mondod, hogy nem hallanad szivesen egy nagymellu, szoke bombazotol, hogy 'olyankiscukorbogyoaranycsillagmukosnyuszi vagy'? :D

summerstorm 2011.01.26. 10:39:42

@Barry Kent:

ja nemá...
az aranyos is meg a cuki is hangsúlyfüggő, és mimikafüggő, hogy épp mit jelent.
neked magyarázzam.
Traktorka férjének...?
nade kérlek :)...

deflorator 2011.01.26. 10:40:50

Ez az öntelt, fölényeskedő höly megérdemli, hogy két szék között a földre esett. Amikor a jóképű sráccal kellett volna beszélgetnie, inkább elment mással táncolni. Amikor meg már csak az az egy maradt neki, dacból azt is elküldte. Otthon meg búslakodik, hogy egyedül van, senkinek sem kell. Na vajon miért nem? Mert nem csak nagytestű, de túl sokat gondol magáról. Jó pár nagyságrenddel szebbnek kellene lennie ahhoz, hogy ilyet játszhasson ideig-óráig.

tuli _ 2011.01.26. 10:41:32

@Drága IV gernika: melyikeket? jó magánban is :)
nekem is egy rémlik.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:43:22

@tuli _: Tulival egyre jar az agyunk. :D

Nutshell 2011.01.26. 10:44:19

@Drága IV gernika: Pár hónapja olvasom azóta nem találkoztam olyan sztorival. Ahoz meg kevés a szabim, hogy visszaolvassam az összes eddigi posztot :) Linket! :)

Rebelde 2011.01.26. 10:45:14

most ennyire neki kell ugrani ennek a lánynak? nem csinált semmi rosszat
egy félrekefélős majommal is megértőbbek vagytok

csak annyit fűznék hozzá, hogy a sorsszerű találkozások nem félrészegen esnek meg az emberrel, bár ki tudja?:)
3dl bor meg egy kis pezsgő bárkit végzet emberévé változtathat,szóval inkább ne igyon a posztoló, vagy legalábbis legyen tök józan, ha mégis utánajár annak a fickónak, aki nem találta ellenállhatatlannak és lelépett a buliból, csak mert már hívtak taxit. ha valami van, ki nem szarja le a taxit??

Barry Kent 2011.01.26. 10:45:22

@Frigyesur:
Hallottam már, igaz nem volt se nagymellű, se szőke :)
Aztán egyszer mondtam valamit amit ő közeledésnek vélt, azóta kerül mint a forró kását :D

@mooon:):
Te ne rontsd a hitelem, Traktorka már régesrég lelépett :D
Cukinak még nem mondtak, de ennek nem tudok én eléggé örülni :D

summerstorm 2011.01.26. 10:49:19

ez a téma uncsi.
tegnap már olyan szinten kiveséztük, hogy csak na.

dr. gernika 2011.01.26. 10:49:21

@Frigyesur: @tuli _: Engedélyt kérek, aztán küldöm a linkeket. :)
@Nutshell: Ja, hát még azelőtt írta az utolsót, hogy összejöttünk. :D

deflorator 2011.01.26. 10:50:07

@Rebelde: Nem (csak) azért lépett le, mert már hívtak taxit, hanem mert semmi értelme nem volt maradni. A lány, akivel beszélgethetett volna nagy jóindulattal 3/10 (senkinek nem kell), de még ő is játssza az agyát, mintha a végzet asszonya lenne.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:51:43

@Barry Kent: Tény, hogy nem a szexuális vonzásra alapoz, sokkal inkább a lelkileg nyitásra. De ezt is meg lehet jól lovagolni. Na meg nem mindegy, hogy egy tettre mondják, hogy aranyos, vagy egy emberre.

Kytia 2011.01.26. 10:52:16

"Jó-e, ha az ember impressziókba kapaszkodik?"

Nem.

Hosszabb ideig tartó egyedüllét után az ember hajlamos túldimenzionálni ilyen dolgokat. Ha annyira bejössz neki, el sem megy a taxival. Vagy, ha elmegy, előtte gondosan elkéri a számod, esetleg, ahogy te is írod, közös baráton keresztül érdeklődik. Szerintem felejtős, persze ettől még megkeresheted, amolyan "miért ne" alapon, legfeljebb utána megfogadod magadban, hogy többé ilyet soha.:)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 10:52:28

@tuli _: Mindenki kritikus, csak más szempontok szerint. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 10:54:23

@Barry Kent: Az volt a baj, hogy se nagymellu, se szoke nem vagy. :D Nezd, nalam - alfahimkent - semmilyen hatranyt nem jelentett, hogy aranyosnak neveztek. Teljesen elaleltak tolem.

@Drága IV gernika: Engedely megadva. :D

deflorator 2011.01.26. 10:55:03

Ráadásul táncolás közben megizzadt (ahogy a kövér, csúnya nők általában) és csatakokban csorgott róla a verejték. Az arcáról is, nyomokat hagyva az alapozón, szétkenve a szemfestéket, sőt a rúzst is. Úgy nézhetett ki, mint egy vízi hulla. Ahelyett, hogy örült volna a jutalomfalatkáknak, azazhogy futó pillantást vetnek rá sőt még pár szót is váltanak vele, azonnal a fejébe szállta dicsőség és bombanőnek érezte magát.
Úgy látszik, hogy saját magához csak saját maga méltó. Majd a jobbkezével levezeti a felgyülemlett szexuális feszültséget...

Barry Kent 2011.01.26. 10:57:40

@Dr. Jula Watson:
Jó, persze, kérdés hogy mire használják és mi a szövegkörnyezet. Mindenesetre nem egyértelmű, emiatt irtóznak tőle sokan :)

deflorator 2011.01.26. 10:58:58

@Dr. Jula Watson: Te most magadról beszélsz, vagy nagy szerényen minden nőről?

Barry Kent 2011.01.26. 11:01:06

@Frigyesur:
Jájj, erre nem is gondoltam. Lehet hogy tényleg ez volt a probléma :D
Egyébként visszagondolva a csaj elég sok hasonlóságot mutatott a posztolóval.

Rebelde 2011.01.26. 11:01:26

@deflorator:

én is azt mondtam, hogy nyilván nem volt elájulva a lánytól... a posztból nem derül ki, hogy néz kis a lány, ráadásul lényegtelen is
egyébként a kelletlen nyomulás bármilyen jó vagy nem jó pasitól rohadtul irritáló és idegesítő, persze ebből egy férfi(legtöbbje sajnos) csak azt szűri le, hogy beképzelt picsa, meg nézzen már magára, ne csodálkozzon, hogy egyedül van stb.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 11:02:44

@Frigyesur: Illetve nem tudom, nagymellu szoke vagy, BK?

tuli _ 2011.01.26. 11:03:20

@deflorator: nem lehet, hogy a lelked mélyén odáig vagy a kövér nőkért, csak miután cikinek találod, roppant módon frusztrál? :)

@Dr. Jula Watson: @Frigyesur: :DD
@Drága IV gernika: köszi :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 11:04:28

@Barry Kent: Meg persze nem egyezik a képpel, amit ők maguk sugallni akarnak. Mert a férfi azt szereti, ha erős hímként tekintenek rá. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 11:05:07

@deflorator: Sajnálom, de nem ugrom bele a provokációdba. Gondolj amit akarsz :)

summerstorm 2011.01.26. 11:05:27

@deflorator:

te már megint épp nagyon unatkozol a melóban, és próbálsz vitát szítani, hogy legyen egy kis adrenalinod :D?

Barry Kent 2011.01.26. 11:11:43

@Dr. Jula Watson:
Persze :)
No meg arról se feledkezzünk meg, hogy ez egy olyan jelző, amibe a férfiak képesek többet belelátni, a nők pedig kevesebbet, aztán jól nézünk ki :D

deflorator 2011.01.26. 11:13:39

@mooon:): Bizony a trollkodáshoz is kell a rendszeres gyakorlás, nehogy ellustuljon az ember... :-)

deflorator 2011.01.26. 11:14:39

@deflorator: Persze ez nem azt jelenti, mintha én is trollkodnék. Én pusztán igyekszem alaposan kielemezni a történteket mindenki okulására. Több szem többet lát! :-)

Rebelde 2011.01.26. 11:18:30

@deflorator: na persze, tiszta véletlen lehet, hogy többnyire a nőket hibáztatod mindenért:)

deflorator 2011.01.26. 11:21:20

@Bundabandi: Nézd, ha 30 évesen még mindig ennyire felbőszít, ha a testtömeg szóba (vagy írásba) kerül, akkor érdemes lenne megfontolni egy életmód váltást. Több mozgás, kevesebb evés. Tudom, most arra gondolsz, hogy a párodnak így tetszel. Pontosabban ebből próbálsz vigaszt meríteni, de láthatóan nem túl sok sikerrel. Gondolom pontosan érzed, hogy még ha melletted is marad, mert talán nem bízik benne, hogy jut neki jobb, de ő is jobban örülnél, ha sudárabb, karcsúbb, kecsesebb, sportosabb lennél. Ráadásul ez nem is kerül túl sok munkába, csak le kell mondani a mértéktelen belezésről. Régen azt hittem, hogy ennyit minden nő boldogan megtesz a szerelméért, szerelem > falás. Mára sajnos szembesültem a lesújtó valósággal: a magyar nők többsége bélpoklos. Olyanok, mint a harapós kutyák, nem lehet a tányérjuk közelébe menni, különben hisztizni kezdenek.

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 11:21:20

@Barry Kent: Akkor erre a helyzetre nem igaz, hogy látni is kell, nem csak nézni :)
Valóban, ez olyan, ami nagyon sokmindent jelenthet. :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 11:22:25

@tuli _: Ugy erzem tuli pozitvan van diszkriminalva! Khmm, khmm. :x

dr. gernika 2011.01.26. 11:24:22

@deflorator: Szerintem nem megy túl jól, aránylag kevesen harapnak rá, túl átlátszó.

deflorator 2011.01.26. 11:25:13

@Dr. Jula Watson: Ez nem provokáció. Nem közvetlenül fogalmaztam meg, de a mondanivaló talán egyértelmű: rengeteg féle képpen lehet használni egy-egy szót. Például a hülye lehet dicséret, a geci lehet köszönés (Mi van geci = szia, fiatal gimnazisták körében). Az aranyos sem mindenkinél hordozza ugyanazt az érzelmi töltést.

dr. gernika 2011.01.26. 11:25:19

@tuli _: Szerintem Nard aggódik, hogy továbbítod az infót Fricinek. Ő meg már így is túl sokat tud róla. :D

Barry Kent 2011.01.26. 11:26:41

@Dr. Jula Watson:
Ugye ugye :)
Mindig észnél kell lenni :)

summerstorm 2011.01.26. 11:27:26

hova tünt amit írtam???

de továbbra is nyihihi
velvet.hu/blogok/randi/2011/01/25/zsombor_11_074_szerelmeslevelet_kuldott/

csp kérünk statisztikáááát!
hogy legyen min csámcsogni :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 11:27:53

@Barry Kent: De hát szívügyekben az ész ritkán kap szót :))

dr. gernika 2011.01.26. 11:29:01

@Dr. Jula Watson: Azóta már Frici agyoncikizte. :D

Barry Kent 2011.01.26. 11:29:37

@Dr. Jula Watson:
Ne is mondd :))
Bár jó esetben észhez tér az ember :D

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 11:30:33

Az ártalmatlannak tűnő szilveszteri románc után elszabadult a bélpokol. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.26. 11:31:52

@deflorator: Látom nem bírsz nyugton maradni, biztosan sokat dolgozol! Hol bőszít fel? Csak javasoltam neked a diliházat, mert nem tudsz leállni ezzel a témával. Ez már függőség nálad szerintem! Valaki írta feljebb, hogy biztos az ilyen nőkre buksz, csak elfojtod magadban és itt éled ki magad.

Bármiről van szó neked csak az jár az eszedben, hogy biztos kövér és ronda. Ha azt írom kék az ég, nálad beugrik, hogy kövér és randa. Az, hogy téged csak ilyen nők méltatnak figyelemre, az a te bajod! Aki egy hónapig nem veszi észre, hogy akit sunáz túlsúlyos, hát elég nagy emberismerő lehet.

Szerintem ne pazarold feleslegesen a karaktereket! Tanulj Dönvan-tól és írj annyit "kövér és ronda".

deflorator 2011.01.26. 11:32:01

@mooon:): Érdekes lenne tudni, hogy pontosan hányfélét. a legérdekesebb lenne elolvasni mindet.
Keddves láyn! <- Már a megszólítás is valami ilyesmi lehetett, különben a sok szextől nem maradt volna ideje ennyi levelet írni! :-)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 11:32:21

@Drága IV gernika: Dehogytovabbitja! Igaz, tuli? *cinkos kacsintas*

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 11:33:13

@Frigyesur:

Deigaz!

Nem továbbít semmit, mert nem kap semmit! :)

tuli _ 2011.01.26. 11:37:10

@Drága IV gernika: ó, ha csak ennyi a gond:)
megígérem, hogy senki, de senkinek nem továbbítom.

summerstorm 2011.01.26. 11:37:19

@deflorator:

gyönyörűek ezek a ctrl C és V levelek...
mondjuk én kíváncsi vagyok :D... úgyhogy igazán rakhattak volna ki fényképeket is :DD

de az egyik kommenten is állatira röhögtem...
hogy a nagybátyjának van 3 változata, és azt cserélgeti...
mondjuk ez már kreatívnak számít :D

deflorator 2011.01.26. 11:39:11

@Bundabandi: Végső soron van akinek jól áll pár kiló túlsúly, úgyhogy ne vedd a szívedre. Ritka, de előfordul. Biztos te is ilyen vagy. :-)

tuli _ 2011.01.26. 11:41:59

@Frigyesur: nemnem. ha titkos infót tudok meg, akár az érintettől, akár valakitől, az bennem is marad. (pletykáért kaptak már tőlem. volt olyan, aki el akart látni valakiről olyan információkkal, amik nem tartoztak rám. nem köszönte meg, amit kapott tőlem :D nem is vagyunk jóban:))

deflorator 2011.01.26. 11:42:50

@mooon:): Jó lenne párat elolvasni...

Kham 2011.01.26. 11:49:02

A történethez csak annyi észrevételem van, hogy három deci bor és egy pohár pezsgő esetleg egy középső csoportos ovisnál vagy egy teljesen absztinens életet élő ékszerteknősnél hozná elő a "pörög a világ, dolgozik a szesz rendesen, vad éjszaka, amikor mindent lehet" életérzést, melynek eseményszilánkjait másnap józanul, tiszta fejjel kell összeszedni. Harmincon éves lánykáknál ez nem alkoholmennyiség, hanem csak kifogás, hogy megtegyék, amit megtennének amúgy is:)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 11:52:51

@Kham: "teljesen absztinens életet élő ékszerteknősnél" :DDDD
Jo lenne tudni mit szedsz. :))

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 11:53:36

@Kedves Nard: dehatsosetudokmegsemmitse

@tuli _: Helyes, nagyon meggyozoen nyomod. :))

Kytia 2011.01.26. 12:00:23

@Kham: Most mé?? Én ilyen mennyiségtől már simán rocksztárnak szoktam képzelni magam.:)

summerstorm 2011.01.26. 12:01:04

@deflorator:

óóó anno nekem olyan szép kis gyűjteményem volt :)
de Zsombor fiú biztosan nagyon szép dolgokat írhatott....
menjünk, és követeljünk mintaleveleket :)... mit szólsz?

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 12:12:31

@Drága IV gernika: szóval szégyelli a múltját :)

@Barry Kent: Én szeretnék nemészhez térni. Majd csak úgy 60-70 év múlva :)

tuli _ 2011.01.26. 12:16:11

@Drága IV gernika: nem kaptam meg:( biztos a régire ment, az meg letiltott, fogalmam sin miért :S
de üzentem az indán, az újat :) és köszi :)

@Frigyesur: na, most ebből te nem kapsz :P :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 12:18:06

@tuli _:

Úgysem kell aggódni, mert ha iszol egy kicsit, úgyis elfelejted! :)

blah 2011.01.26. 12:27:59

hát én se tudok pasizni... de még nem is próbáltam

dr. gernika 2011.01.26. 12:28:39

@tuli _: Hát indaüzi még nem jött, esetleg próbáld meg facebookon. :)

summerstorm 2011.01.26. 12:46:31

leettem magam :(
shit.

tuli _ 2011.01.26. 12:59:05

@Kedves Nard: :DDD

@Drága IV gernika: hátizzzzéé. bajban vagyok a nevekkel, és ha rossz helyre küldöm? M?
Írj ott rám léccííí, és megmagyarázom :)

Nutshell 2011.01.26. 13:09:20

@Drága IV gernika: Kegyetlen és szigorú párod van :(

summerstorm 2011.01.26. 13:09:56

@Kedves Nard:

nemis :)
csak olajos volt a tészta...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.26. 13:11:39

@Nutshell:

Köszönöm a bókot. A nőkkel szigorúan kell bánni, különben a fejedre nőnek.

tuli _ 2011.01.26. 13:12:33

@Nutshell: én azért, mert megérdemlem :)

Kham 2011.01.26. 13:13:05

@Frigyesur: mentolos PallMall és gépi kóla, nagyon veszélyes kombináció, csak kigyúrt politoximánoknak való.

Nutshell 2011.01.26. 13:14:26

@Kedves Nard: Akkor nagyon szigorúan elküdöd nekem a linkeket? :D

Kham 2011.01.26. 13:17:17

@Kytia: Szóval három deci bor után a csápoló tömegbe veted magad, éjszaka is napszemüveg mögé rejtezel, szenvedő arcot vágsz gitárszóló közben, jobb ököllel ütöd a meztelen mellkasodat, a hónaljradra tetováltatsz, meghúzod a rajongó lányokat a művház vécéjén és drogproblémák miatt alkotói válságba kerülsz ezért feloszlasz:)

Barry Kent 2011.01.26. 13:17:26

@Dr. Jula Watson:
Még jó, pláne hogy általában egy pofon téríti észre az embert :D

summerstorm 2011.01.26. 13:19:57

@Kham:

mintha kicsit közelebb tartózkodnál a deliriumhoz, mint kéne egy ilyen korai órán :D...

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 13:21:07

@Barry Kent: Nana, nőket nem illik megütni :D
De jó lenne az a rózsaszín szemüveg. Javíthatatlan álmodozó vagyok. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 13:23:39

@mooon:): én akkor csodálkoznék, hogy valami baj van, ha nem ilyen lenne :)

Barry Kent 2011.01.26. 13:25:53

@Dr. Jula Watson:
Eszembe se jutott :)
Úgy értettem én általában attól térek magamhoz, és persze nem pofozkodásra gondoltam :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 13:28:48

@Barry Kent: Értettem :) De ez így jól jött ki :)
Igen, mindig lesz valami sokkoló, ami felébreszti az embert.

Barry Kent 2011.01.26. 13:31:21

@Dr. Jula Watson:
"Igen, mindig lesz valami sokkoló, ami felébreszti az embert. "
Helló, és a rózsaszín szemüveg? :P

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 13:33:26

@Barry Kent: Leesik a pofontól :) Aztán időbe kerül visszarakni :)

summerstorm 2011.01.26. 13:33:42

ééés, beleejtettem a gyűrűm a kávéba.
kész.

Barry Kent 2011.01.26. 13:36:01

@Dr. Jula Watson:
Na jó, de így hogy lehet nekiállni? :)

Nutshell 2011.01.26. 13:38:49

@mooon:): Az biztos jelent valamit :)
Például, hogy fogytál és vékonyabbak az ujjaid :)

@Kedves Nard: Miértnem? :(

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 13:45:44

@Barry Kent: De hiszen rajtam van a szemüveg. AMi azt jelenti hiszem, hogy minden szép és jó. És remélem, hogy meg is tarthatom :P
A tapasztalat viszont az, eddig mindig leesett. De ezt csak úgy apróbetűsen tartom meg magamnak. :)

Kytia 2011.01.26. 13:47:40

@Kham: Hát, ha ezt így mind nem is...:D

@mooon:): Túl nagy rád a gyűrűd. Be kell vetetni belőle.:)

summerstorm 2011.01.26. 13:55:22

@Nutshell: @Kytia:

ááá, nem az ujjamról, a kezemben volt és játszottam vele...
de mintha kicsit fémes íze lett volna a kávénak... :)

Nutshell 2011.01.26. 14:02:20

@mooon:): Óóó, ha játszadozol vele az még rosszabbat jelent... :)

Barry Kent 2011.01.26. 14:03:33

@Dr. Jula Watson: :)))
Én folyton magamon tartom, mondhatni magam vagyok az optimizmus :D
Az már elég kemény bunyó amikor leesik :)

Dr. Bélus___ 2011.01.26. 14:22:54

A posztoló nagyon el van tévedve. Mikor még 20-25 volt, azért is volt olyan nagy "pasibőség", mert játszatott a 30+os korosztályban is. Ekkor értelemszerűen megtehette, hogy hagyja a pasit loholni maga után. Mostanra nagyot fordult a világ, a nála idősebb normális pasikat már szinte mind összeszedték élelmesebb nőtársai, a maradék jelentős részéért meg huszonévesekkel is meg kell küzdeni. Szóval 31 évesen meditálni, hogy "jaj, de éééén nem kezdeményezek, mert megtehetem" elég gáz. Persze meg lehet csinálni... Csak akkor egyedül marad. Szóval mars a pasi után, háta használható!

U.i.: Gyereket mikor akarsz? Ketyeg az óra...

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:27:29

@Bélus___: Imadom olvasni a sorok mogott rejlo frusztraciot.

summerstorm 2011.01.26. 14:33:34

@Bélus___:

és azon élelmesebb pasi, aki rájött, hogy elvett egy hárpiát, vagy símán csak valamiért nem megy a dolog, na az meg már el is vált, és újra kikerült a piacra...

Ketyeg az óra?
Jaj istenem! Hol élsz? 36-37-38 évesen még símán szülnek mostanában nők. Nem azt mondom, hogy ez jó, hanem azt, hogy a társadalmi normák már nem ott tartanak, hogy kösse fel magát 31 évesen, ha nincs pasi, nincs gyerek...
Van egy olyan szociológiai jelenség, hogy átmeneti ifjúsági korszakból az iskolai ifjúsági korszakba való átmenet... na ez pl ennek az eredménye is...

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.26. 14:42:11

"Jó-e, ha az ember impressziókba kapaszkodik?"

Nem, mert hajlamos lesz levágni a fülét, ha nagyon rápörög a témára.:-)

Csekély az esélye, hogy posztamoroso is épp azon agyalna, hogyan is lehetne "becserkészni" a posztírót - felejtősnek látom a dolgot.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:47:14

@mooon:): Tenyleg ketyeg az ora. Csak a pasik azt hiszik nekik nem. Kozel sem idealis a 40 eves szulo se noben, se ferfiban.

De azon rugozni/kepzelegni/karorvendeni, hogy: hehe, hulye csajszi, loholtal huszonevesen a jopasik utan, bezzeg 30 evesen fordult a kocka, most mar oreg vagy, engem meg a huszoneves bombazok akarnak... Vicces? Hulyeseg? Nyomisagra vall? Nem is tudom mi a helyes kifejezes.

Valahogy azert irigylem azt a hozzaallast, hogy azert is a masik a hulye, mert 'en' nem kellek. Jah, persze. :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:49:28

Hm, talan a szanalmas szot kerestem.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.26. 14:54:42

@mooon:): üdv, kedves mannschaft.:-)

"36-37-38 évesen még símán szülnek mostanában nők"
Második vagy harmadik gyermeket, elsőt valóban egészségesebb ennél korábban szülni.
Nyilván ettől még senkinek nem kell felkötnie magát, nekem például eszembe sem jutott.:-)

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 14:58:21

Mondjuk az en biologiai oram mar nagyon ketyeg. Orak ota nem vettem magamhoz taplalo eledelt, ugy kotyog a tapcsatornam, mint a fene.

summerstorm 2011.01.26. 15:18:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

halló mannschaft :)))!

egyébként nem feltétlenül csak másodikat vagy harmadikat.
és azt is írtam, hogy ez nem feltétlenül jó, de ettől még egyre elfogadottabb, hogy ilyen korban kerül sor szülésre.
Ill. nem véletlen hogy egyre fontosabbá válnak a genetikai vizsgálatok... Magzatvízvizsgálat pl. hogy lássuk hogy nem lesz e bármi probléma a magzattal...

@Frigyesur:
és igen, nekik is el kéne gondolkodni, hogy hiába 24 éves mondjuk a leendő anyuka, 40 évesen az ő génjei már öregednek, és azért ő is rizikófaktort jelent... és jó lenne átnézni, hogy pontosan hogy is áll majd a helyzet egy baba esetén.
Volt olyan pasi, akinek mikor felvetettem, erre az elképzelésére,hogy 40 évesen majd valami 20onéves kishölgytől neki még símán lehet gyereke, hogy de ugye azért vizsgálódnak kicsit ezügyben, és nem is értette a kérdést. Azt hitte arra utalok, hogy azért kell a vizsgálat, mert lehet, hogy nem az övé lesz a gyerek... (amire mondjuk van lehetőség... :)) )
Na szóval pont ennyire vannak ezzel tisztában.

Frigyesur (törölt) 2011.01.26. 15:22:30

@mooon:): :DDD A sztori nagyon jo! :D Tartok nekunk meddosegi centrumban dolgozo doki eloadast, szoval egyertelmuen letezik a problema...

Kytia 2011.01.26. 15:30:17

@Bélus___: 31 éves loholó szerencsétlenként küzdeni 21 éves "én még kérethetem magam" kiscsajokkal??? Inkább a zárda.:DD
Azért nem minden a pénix. Legalábbis minden pénzt nem ér meg.:)))

@Frigyesur: Eleve totál szánalmas, amikor valaki kizárólag életkori alapon képes kategorizálni nőket/férfiakat, és meg van győződve róla, hogy x éves korban már kizárólag csak így lehet, meg úgy lehet, és valószínűleg minden x korúnak pont ugyanazok a problémái. Mintha az embert a világon semmi más nem tudná foglalkoztatni, csak a halpiaci értéke, meg a ketyegő biológiai órája.

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 15:39:08

Így van, ezeknél sokkal fontosabb dolgok is foglalkoztatnak tetszőleges korú embereket. Most hirtelen csak a pénz jut eszembe.. de biztosan akad más is!

summerstorm 2011.01.26. 15:44:56

@Father Justice ♋:

te kis anyagias :D...
mindig csak a pénz meg a pénz...

Kytia 2011.01.26. 15:45:19

@Father Justice ♋: :DDD Látod? Ez pont elég is.:P

Lady Grey 2011.01.26. 15:45:53

Manapság azért nem egy esettel találkoztam, amikor a 3 körüli nő fiatalabb pasival járt. Vannak, akiknek ez jön be. :-)
Az meg, hogy valaki 31 évesen nem akar az első jöttmenttel összeállni... Szerintem nem feltétlenül negatív dolog. Hány nő van, aki pont 30 éves kora körül bepánikol, összeszűri a levet egy valamilyen pasival, összejön a gyerek, majd 1-2 év múlva rájön, hogy rosszul választott. A gyerek issza csak meg a levét az ilyesminek :-(

Lady Grey 2011.01.26. 15:46:37

30 körüli, bocs, véletlenül rosszul gépeltem

Barry Kent 2011.01.26. 15:50:21

@Lady Grey:
"Az meg, hogy valaki 31 évesen nem akar az első jöttmenttel összeállni..."
Én ma már sok mindent nem értettem, szégyellem, de ezt a mondatot sem. Merthogy pont a 31 éves nő álmodozik itt a jöttmentről.

Lady Grey 2011.01.26. 15:54:09

@Barry Kent: Na jó, de ő sem biztos a dologban. Vagyis engem nem győzött meg. Tudatában van, hogy csak álmodozik.

Lady Grey 2011.01.26. 15:56:01

@Barry Kent: Amúgy meg alapvetően ezt arra írtam válaszként, amit a kommentelők írtak így a vége felé ;-)

Barry Kent 2011.01.26. 15:56:42

@Lady Grey:
Na jó, de azt senki nem is mondta hogy bútorozzanak össze és szüljön neki 3 gyereket, csak azt írtuk, hogy ha ennyire foglalkoztatja a dolog, akkor bátran ismerkedjen meg vele.

Barry Kent 2011.01.26. 15:57:55

@Lady Grey:
Jó, de az csak Béci agyréme volt hogy ha nem mászik rá a srácra akkor vénlányként végzi ;)

krausz2 2011.01.26. 16:07:34

Nincs csúnya nő. csak kevés ital...

Kósza 2011.01.26. 16:26:24

"Kérdésem volna, pálinkát mérnek-e már?"

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:35:47

Sziasztok!
Én lennék a posztíró. Köszönöm a pozitív megjegyzéseket! A többieknek meg a közreműködést ;-)
Csak annyit fűznék hozzá az elhangzottakhoz, hogy igazából amikor pontot tettem a poszt végére, majd végigolvastam, azonnal rájöttem én is arra, hogy a történet erőteljesen tinisre kerekedett. Rögtön tudtam, hogy ez szemet fog szúrni sokaknak, nade úgy gondoltam, azért elküldöm, legalább lesz okuk egyeseknek ekézni érte. :-D
Nem vagyok testes, nem izzadok, és a Másik sráccal sem volt semmi gond, csak rosszkor volt rossz helyen, na és túlontúl rámenős volt.
Még egyet fűznék hozzá a dolgokhoz: a poszt írása után arra is rájöttem, hogy valójában csak az ábrándozás volt jó ebben az egészben. Nyilván ha egy helyzet egyértelmű, én sem habozok meg ő sem. Szóval
Ért néhány elég durva csalódás az eddigiek során, ezért sem érzem úgy, hogy fejvesztve kellene kajtatnom a pasikat. De azért én sem vagyok semmi jónak elrontója, ha úgy alakul... ;-) A "sorsszerűség" az eddigi kapcsolataimban abban nyilvánult meg, hogy a dolgok mentek a maguk útján... és senkit sem borított be semmiféle izzadságszag. Ebben továbbra is hiszek. Nyilván 31 évesen nem ugyan olyanok az esélyeim, mint 20 évesen. De a sors kiszámíthatatlan, minthogy az is, milyen emberekkel akadsz össze. És álmodozni néha jó... :-)
Köszönet még egyszer mindenkinek!

Kósza 2011.01.26. 16:38:57

@Emilia Emiliana: 31 évesen sokkal jobbak az esélyeid! :)

Barry Kent 2011.01.26. 16:41:52

@Emilia Emiliana:
Nyilván te jobban átlátod a helyzetet, de én azt nem értem, hogy miért érzed erőlködésnek, ha nyitsz felé? Gondolom nem véletlenül jutott eszedbe posztolni róla, és ha megismerkedtek, az még a világon semmire nem kötelez téged.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:43:46

@Kósza: Drága vagy! Én sem érzem úgy, hogy a 3x után megállna az élet és zacskót kellene az embernek húznia a fejére... :-)

Kósza 2011.01.26. 16:46:56

@Emilia Emiliana: hát mostmár tényleg elolvasom a posztodat is :)

summerstorm 2011.01.26. 16:47:31

@Emilia Emiliana:

az izzadtságszag deflorator mániája, nála ez valami rossz beidegződés.... igazából semmi köze hozzád :)... ne aggódj.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:48:30

@Barry Kent: Egyszerű a válasz: fogalmam sincs, hogyan nyissak egy pasi felé úgy, hogy az ne legyen ciki. Nem "királynősködésről" van szó, egyszerűen csak mindig is szánalmasnak érzetem azt, amikor egy nő rohant egy pasi után. van egy-két barátnőm, aki rendszeresen csinálja ezt, és nem nagyon jön be nekik a dolog. A pasiknak nyilván imponál az ilyesmi, de valójában nem veszik komolyan a ilyen lányokat. Vagy szerinted nem így van?

Kósza 2011.01.26. 16:49:51

@mooon:): szegény nagyon megizzadhatott egy szűzlánnyal, azóta ez a becsípődése :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:49:54

@Kósza: Nem érdemes. :-) Szex, vér, ármány és bosszú nincsen benne.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 16:52:19

@mooon:): gondoltam. mintha egy kaptafára születnének a kommentjei, hehehe
Vagy tényleg a rejtett vágyait írja így ki magából?

Barry Kent 2011.01.26. 16:54:02

@Emilia Emiliana:
Ne is szaladj utána.
De pl. megjelölheted egy közösségi portálon. Lehet hogy a srác egyszerűen bátortalan, és ezzel elindulhat valami kommunikáció (persze ne add elő neki amit ide írtál :))
Nyilván nem szabad rohannod utána, mert egyrészt riasztó lehet, másrészt kódolt a pofára esés (bocs), de ha ennyit megteszel, abban semmi rossz nincs. Mondjuk ez az én véleményem.

nosce 2011.01.26. 16:55:54

@Emilia Emiliana:

"Nyilván ha egy helyzet egyértelmű, én sem habozok meg ő sem. Szóval "

Lépned kellett volna, mondjuk "még egy tánc? v. fontos ez a taxi ?" vagy valami ilyesmi, és hogy látott a másikkal táncolni az elfűrészelte azt is ami esetleg elindult benne...Ezt jól érezted a posztban, Sztem.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:00:09

@Barry Kent: köszi a tippet. Szerintem amúgy az lesz, hogy ha találkozom a bulirendező haverommal, azért megemlítem neki a dolgot finoman, aztán lesz ami lesz. Persze az is pasi, és elég elvarázsolt lélek, úgyhogy ki tudja, mit fog megérteni az egészből.

Barry Kent 2011.01.26. 17:01:28

@Emilia Emiliana:
Na, ezt viszont nem ajánlom :)
Ilyen helyzetben nincs rosszabb egy segítőkész barátnál :) Hidd el, tapasztalat :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:06:04

@nosce: teljesen igazad van, ezt én is kiemeltem a posztban. Nem volt időm gondolkodni. Annyira gyorsan zajlott minden -az a "másik" TÉNYLEG kb 2 méterrel arrébb állt, figyelt és azonnal odanyomult, hogy nem volt időm gondolkodni. Alapvetően nem vagyok egy bunkó ember, és az elég fura szitu lett volna, ha arrébb lököm a fickót, és utánarohanok a táncoslábúnak....

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:08:13

@Barry Kent: na jó, ezt jól látod. Nekem is vannak ez irányú tapasztalataim... na meg nem vagyunk annyira mély barátságban a sráccal, csak felületesen... rosszul is elsülhet a dolog...

Barry Kent 2011.01.26. 17:11:09

@Emilia Emiliana:
Ezért mondom, hogy ezt intézd magad, persze ne ess túlzásba. Az biztos ha a közös barátnak mondasz valamit, akkor ő azt már a saját ötleteivel gazdagítva adja tovább.
Nekem is van ilyen rossz tapasztalatom, szerencsére csak egy, de az mondjuk elég szarul érintett.

nosce 2011.01.26. 17:13:19

@Emilia Emiliana:
Jó, a másik pasi szitu az egy pech volt, csak azért emeltem ki, h lehet ezért sem keresett a pasi. Ha el tudod intézni, h "véletlenül" :) öszefuss vele valaholakárhol, akkor tedd meg, hátha :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:13:33

@Barry Kent: Kérdés: te hogyan viszonyulnál ahhoz, ha mondjuk rádkeresne egy lány, akivel valahol futólag találkoztál, de nem tett rád mély benyomást? nem éreznéd rámenősnek?

Barry Kent 2011.01.26. 17:18:08

@Emilia Emiliana:
Én mondjuk nem (bár ez a te esetedben nem sokat számít, nem buliztam szilveszterkor :D). Egyszerűen csak azért, mert ebben még a világon semmi nincs. Azt pedig nem tudhatod hogy tettél-e rá bármilyen benyomást.
Az biztos, hogy ha találkozom egy nővel, aki szimpatikus nekem és mondjuk megjelöl, akkor valószínűleg próbálom felvenni vele a kapcsolatot. Sőt, talán volt is már ilyen, bár igazán már nem emlékszem ki jelölt meg kit, igaz ott nem volt szó szerelemről vagy ilyesmiről, csak egyszerű szimpátiáról.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:18:32

@nosce: na jó, de hooool... ez nem olyan egyszerű ám! :-) Persze szerintem is ez lenne a legideálisabb megoldás. :-) úgy én sem exponálnám magam rámenősként, és az is elválna, hogy valóban van-e pezsgés, vagy csak a pillanat műve volt az egész.

nosce 2011.01.26. 17:25:29

Akárhol :), derítsd ki, ki ö kb. hova mehet legközelebb bulizni v. hol dolgozik v. hol lakik, aztán tervet lehet kovácsolni :) Legjobb a buli lenne…közös ismerősön keresztül meghivatni valahová, ilyesmi..

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:25:58

@Barry Kent: tudod mi a gáz? Nem mutatkoztunk be egymásnak, vagyis nem emlékszem rá... persze ki tudom kutatni a haverom ismerősei közül, az biztos. És itt jönne a következő nagy feladat: a netes ismerkedés... nem egyszerű. :-) azt hiszem, ebből a szempontból kissé régimódi vagyok: jobban szeretem a személyes interakciókat.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:28:17

@nosce: munkálkodni fogok majd rajta. :-) aztán majd végre találkozunk és kiderül, hogy valójában a srác nagyon gáz.... :-D

Barry Kent 2011.01.26. 17:28:43

@Emilia Emiliana:
Jó, hát ne is levelezzetek évekig mert úgy jársz mint a tegnapi posztoló :) Természetes, hogy élőben jobb megismerkedni, de ez egy út amin el tudtok indulni (feltéve, ha mindketten akarjátok).
És végülis vesztenivalód nincs, akár jól is elsülhet, vagy nyerhetsz egy jó barátot, vagy rájössz hogy abszolút nem felel meg neked, viszont nem maradnak kérdéseid, és nem gondolkodsz róla.

nosce 2011.01.26. 17:35:15

@Emilia Emiliana:
"aztán majd végre találkozunk és kiderül, hogy valójában a srác nagyon gáz.... :-D"

jah, lehet, de az is jobb mint a mi lett volna ha-t futni újra meg újra, így tovább lehet lépni :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 17:45:00

@Barry Kent: Igen, ki tudja, lehet, hogy tényleg jól sül el majd a dolog. Az jutott eszembe, hogy még évekkel ezelőtt az iwiw fénykorában nekem is voltak ilyen élményeim. Egyszer pl bejelöl egy vadidegen srác, akivel nem voltak közös ismerőseink. Nem töröltem egyből, hanem udvariasan megkérdeztem tőle, honnan is ismerjük egymást. Kiderült, hogy 2 évvel a bejelölés előtt "telefonos kapcsolatban" álltunk: egyetem után rövid ideig dolgoztam egy követségen titkárnőként, és rendszeresen repülőjegyet kellett foglalnom a nagykövetnek. Nyilván a pontok miatt mindig ugyan annál a légitársaságnál foglaltam, és nagyon sokszor ugyan azzal a fiúval beszéltem telefonon... ő meg megjegyzett magának. Soha nem találkoztunk élőben. Aztán persze nem hagytam őt ezzel nyugton: nyilvánvaló hogy egy telefonos operátor 1000 emberrel beszél naponta, mindegyiknek megjegyzi a nevét? Nagy nehezen kibökte végül: állítólag azzal szórakoztak a kollégáival, hogy osztályozták az ügyfelek hangját. Neki meg az enyém tetszett. Annyira kedves volt ez a vallomás, és én nyilván annyira nem tudtam erre megfelelően reagálni akkor, hogy végül a srác se szó, se beszéd, eltűnt. Pedig én akkor kezdtem volna el nyitni felé... szóval pont ez az, hogy a neten sohasem tudhatod, hogy a szavaidat hogyan értékeli egy adott pillanatban a másik... és lehet, hogy akaratodon kívül melléfogsz, pedig amúgy élőben bármi lehetne egy ilyen ismerkedésből...

Barry Kent 2011.01.26. 18:01:21

@Emilia Emiliana:
Ez aranyos :D
Mondjuk én iwiwen sosem ismerkedtem, legalábbis olyat nem jelöltem meg, akivel előtte nem ismertük egymást.
De abban igazad van, hogy nem szabad a végtelenségig levelezgetni, mert könnyen félreérthetik egymást a felek. Ráadásul kapcsolatot erre alapozni butaság.
Szóval nagyrészt egyetértünk, szerintem ennyit még megér a dolog, és nem is adod ki magad vele.
A lényeg hogy (szerintem) ess túl rajta hamar, ne álmodozz feleslegesen, inkább derítsd ki mi az igazság :)
A 31 pedig csak egy szám, én lassan néggyel vezetek és látod tele vagyok optimizmussal :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:12:13

A 31 még gyerek:)
Hajrá:)

kiraaaaa 2011.01.26. 18:15:06

@Barry Kent: hűűű, te is ilyen fiatalka vagy:)))
Megáll az eszem, ide csak tinik írnak?:)

Barry Kent 2011.01.26. 18:16:39

@kiraaaaa:
hehe, holnap kommentelés helyett mászókázom :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:18:15

@Barry Kent: vigyázz, le ne ess:) bár a kölköknek nincs félelem érzetük, az a szülők nevelik be a sipítozással:))
Úgyhogy, hajrá, csak bátran:)
De léci, fotózz:)))
Tudok egy isteni mászókás helyet: Csillebérc-Kalandpark:)))

Barry Kent 2011.01.26. 18:22:22

@kiraaaaa:
Áh, itt Észak-Budán is vannak remek helyek :))
De igérem vigyázok, pláne hogy tériszonyom van :D

kiraaaaa 2011.01.26. 18:23:37

@Barry Kent: akkor ne menj CSillebércre:)) akkor ez nem kor függő:)) nekem is az van:)

tőzegmalac 2011.01.26. 18:24:06

@mooon:): mintha szétszórt lennél ma szívem... :)))

Barry Kent 2011.01.26. 18:34:14

@kiraaaaa:
A tériszony? Nem korfüggő, sőt régen egyáltalán nem volt.
Aztán egyszer úgy döntöttem hogy huszonakárhány évesen már csak kipróbálom az óriáskereket, na akkor jöttem rá hogy ez nem a gyenge szívemnek való :D
Előtte a repüléssel sem volt probléma, azóta már azt is utálom.

kiraaaaa 2011.01.26. 18:36:19

@Barry Kent: :)) az óriáskerék veszélyes:) lassan lebegtet:) én sem bírom:)

szingalunga 2011.01.26. 18:47:11

Egyszer voltam életemben 3 másodpercre királylány, asszem, 17 vagy 18 lehettem. A teli szórakozóhelyen, ahol addig egész este hiába kerestem hejjespasit, egyszer csak a semmiből elém állt egy lélegzetelállító példány. Megsimogatta az arcomat, és azt mondta, hogy én vagyok itt a legszebb lány, de sajnos most mennie kell. Azzal lelépett.
A mai napig nem tudom, hogy csak a boroskólától haluztam, vagy tényleg megtörtént, és szándékosan szívattak? :P
Mindenesetre kb. ez után az eset után írhattam a barátnőknek egy hasonlóan "értelmes" levelet, mint a posztíró. De ezek szerint harmincon túl is előfordulhat ilyesmi??? :)

Barry Kent 2011.01.26. 18:47:15

@kiraaaaa:
Láttál volna hogy kapaszkodtam :D

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 18:59:14

@Emilia Emiliana: A te eseted olyan szempontból más, hogy itt nem netes ismerkedésről lenne szó, hanem egy meglévő ismeretség elmélyítéséről - amelyben online eszközök is szerepet kaphatnak. Persze a szilveszteri mulatást ismeretségnek nevezni talán még túlzás, de az első benyomások mégiscsak élőben értek, ezért gigászi zakó nem lehet a dologból. Legfeljebb akkor, ha tényleg kiderül, hogy csak a pia miatt láttad vállalhatónak a fickót - amit viszont ki lehet védeni az azonnali képcserével.

Father Justice (törölt) 2011.01.26. 19:02:29

@szingalunga: "Megsimogatta az arcomat, és azt mondta, hogy én vagyok itt a legszebb lány, de sajnos most mennie kell."

Fordítás: ha nem annak szánta volna az aznapi patront, akivel távozott, te lettél volna a másik esélyes a jelenlévők közül. De azért még így sem hangzik rosszul.

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:32:09

@Barry Kent: Oh, a legszebb férfikorban vagy! Amúgy teljesen hülyeség strigulázni az éveket: tudományosan igazolt (khm), hogy az ember annyi, amennyinek érzi magát! :-) találkoztam már olyan lánnyal, aki lassan a 40 felé közeledve is 30 körülinek, vagy talán 27-28-nak néz ki. Pasikról meg ne is beszéljünk. Titeket még a ráncok is csak sármosabbá tesznek ;-)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:37:19

@kiraaaaa: kösziiiiii... ez megnyugtat. bár amúgy sem voltam ideges. :-) ez is csak egy közhely, amit mindig bedob valaki ha 30 év feletti nőről van szó.

@Father Justice ♋: igenis. az igazság hangja szól belőled. már néhányan buzdítottak ma, úgyhogy valószínüleg lépek majd valamit. Finoman és nőiesen, persze :-D

@szingalunga: kicsit nosztalgiáztam, na. azt ugye még azért lehet? Semmi sem üdítőbb, mint a tinédzser-rajongás. ;-)

Barry Kent 2011.01.26. 19:40:29

@Emilia Emiliana:
Te ne udvarolj, mert még komolyan veszem :P
Amúgy nem izgat a kor, maximum viccelődök vele. Anno ismertem olyan huszonéveseket akik simán behazudhatták volna magukat negyvenesnek, és olyan ismerősöm is van aki lassan negyven, de kinéz harmincnak :)
Mondjuk azt nem tudnám megmondani, hogy mennyinek érzem magam, ez attól is függ hogy épp mennyit dolgozom :)

Barry Kent 2011.01.26. 19:42:22

@Emilia Emiliana:
Majd kiváncsian várjuk a fejleményeket (ha publikus) :)))

Emilia Emiliana 2011.01.26. 19:50:13

@Barry Kent: ugyaann máááá! Csak egy alapigazságot fogalmaztam meg. Amúgy meg igaz :-P bár fogalmam sincs, mennyi ráncod van, de nekem pl általában tetszenek a szem körüli "mosolyráncok" a pasikon.
Ja, a fejleményekről meg -ha lesznek- sajtótájékoztatót fogok tartani. Lesz pogácsa és pezsgő is, pozitív esetben, negatív esetben pedig rendelkezésre áll majd egy nagy rakat orvosi szike, amivel kollektíven felvághatjuk az ereinket. (legalábbis mindenki, aki együttérez velem), hehehe :-D

Barry Kent 2011.01.26. 19:56:49

@Emilia Emiliana:
Pogi jöhet, a pezsgőt kihagyom :)
Szikére ne költs, egyrészt ha nem jön be a projekt, akkor ugyanott vagy mint most (na jó, majdnem), és amúgy sem tűnsz annyira elveszett embernek. Ide pedig szerintem nem sok szuicid hajlamú ember kommentel :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 20:03:17

@Barry Kent: nem is vágnám fel az ereimet egyetlen egy pasi miatt sem, az tuti. :-)
Szuicid hajlamot én sem érzékelek errefelé, bár egy tény: a zombik nem kommentelnek. :-)

Kytia 2011.01.26. 20:09:19

@szingalunga: Hehhheehheeehheeee!:DDDD Ez mekkora poén. Ezentúl minden bulin bevetem. "Olyan atom srác vagy, hogy szívem szerint berángattatnám magam veled a klotyóba és kielégíteném a legperverzebb vágyaidat is, megtennék bármit, amit kívánsz... csak most sajnos mennem kell." :DDD

Barry Kent 2011.01.26. 20:14:11

@Emilia Emiliana:
Ne is, annyit nem ér az egész ;)

@Kytia:
Csak vigyázz, nehogy egyszer behajtsa valaki :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 20:44:39

@Barry Kent: A végeredmény az, hogy így is, úgy is elmegy :)

Barry Kent 2011.01.26. 20:48:35

@Dr. Jula Watson:
Hát azért, a fene tudja :)
Én biztos nem viccelnék ilyennel, ki tudja mekkora pszicho a hallgatóság :D

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 20:54:38

@Barry Kent: Hát, jól kell megválasztani kinek mond ilyet az ember. Ha egy félénk visszahűzódó srácot talál meg vele, még jót is tehet, mert legalább lesz miről álmodoznia egész életében :)

Akartam írni, a rózsaszín szemüveged tetszik :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:02:41

@Dr. Jula Watson:
Köszi, állítólag megy a hajam színéhez :D
Ha tovább őszülök, akkor különösen :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:15:52

@Dr. Jula Watson:
Viszont úgy látom a többiek elmentek hóembert építeni :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:19:13

@Barry Kent: itt 5-kor megáll az élet :) Ez a munkaidős blog. :)

A hóember építés meg igenis jó dolog! :)

Barry Kent 2011.01.26. 21:24:58

@Dr. Jula Watson:
Igaz, ilyenkor már én sem vagyok itt sosem :)
Hóembert azt hiszem tíz éve nem építettem, az is elég apró lett, de emlékszem nagyon elégedett voltam vele :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:28:15

@Emilia Emiliana: a 40+os is gyerek:)

@Barry Kent:képet:))

@Dr. Jula Watson: én sétáltam a hóesésben:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:28:28

Épp itt az ideje újra elkezdeni gyerekként élvezni a havat. :) A mai nap különleges, hogy itt vagy még?:)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:29:31

@Dr. Jula Watson: Barryt visszaminősítjük gyerekké, hogy havazni küldöd?
Majd holnap meg a nappali műszaknak hetet meg havat összehord:))

Barry Kent 2011.01.26. 21:33:17

@Dr. Jula Watson:
Igen, ma különleges nap lehet, úgy érzem rég nem voltam ennyire lusta :))
Úgyhogy délelőtt még dolgoztam keveset, a nap maradék részére pedig szabadságra küldtem magam :)

@kiraaaaa:
Kikérem magamnak, Barry sosem nőtt fel :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:34:34

@Barry Kent: na kérem, 34 évesen még igazán kölök vagy:)
akkor irány a mászóka, hóember építése:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:36:40

@Barry Kent: De jóó, én is akarok lustálkodni! :)) Meg hóembert építeni, meg.... :))

Igen, én is a sosem nőtt fel verziót támogatom :)

Emilia Emiliana 2011.01.26. 21:46:21

a hóemberépítés a legjobb dolog a világon!!!! aki túlzottan felnő az bánhatja... :-)

Barry Kent 2011.01.26. 21:49:42

@Dr. Jula Watson:
Azért épp nem lustálkodtam :) Hihetetlen szorgalommal kommenteltem :D Reggel muszáj lesz valami látványossal elkápráztatnom a megrendelőket, hogy megnyugodjanak :)

@kiraaaaa:
Holnap mindenképp leugrom a játszótérre, és kavicsokat szórok a csúszdára, azt én is szeretem hétvégén napközben hallgatni :)

kiraaaaa 2011.01.26. 21:51:40

@Barry Kent: a kavicsok csilingelő hullása nem értem mért baj?:))

A megrendelőknek meg mutasd meg a szótagszámod, biztos le lesne nyűgözve a szókincsedtől:)))

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 21:52:25

@Barry Kent: A szorgalmadat tanusíthatom! :)
A látványossággal csak csínján. Van ami nyugtat, van ami inkább szaporázza a szívverést :)

Szóval most éjszakai műszak?

Még jó, hogy én sosem laktam játszótér közelében :)

Barry Kent 2011.01.26. 22:10:18

@kiraaaaa:
A csilingelés még nem lenne baj, de néha komolyan olyan mintha féltéglákat görgetnének le rajtuk :)

@Dr. Jula Watson:
Óh, inkább ők szoktak néha az őrületbe kergetni az ötleteikkel :)
Nem, azért dolgozgattam napközben is, éjszaka csak akkor dolgozom ha ég a ház :)
Itt van egy játszótér a ház alatt, de amúgy nem olyan veszélyes, sőt, tavaly amikor felújították, egy hétre bezárt, és komolyan mondom hiányzott a gyerekzsivaly :)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 22:16:58

@Barry Kent: Hülye ötleteim nekem is tudnak lenni :)
Jól teszed, az éjszaka, az másra való :)
Végül is, mindenféle zajhoz hozzá lehet szokni. (Kivéve a horkolást, azt sosem tudtam) Aztán meg elvonási tünetei vannak az embernek. :)
Csak nem a máltai játszótér? :) Bár ott a csúzda a legkevésbé zajos.

Barry Kent 2011.01.26. 22:33:07

@Dr. Jula Watson:
Ezzel most megfogtál, lehet hogy máltai. Egész kultúrált, nem olyan fapados mint amik gyerekkoromban voltak :)
A horkolás nehéz ügy, még nagyon régen buszoztunk valahova, éjjel az egyik útitárs bedobta a szunyát és veszettül horkolt, emlékszem akkori barátnőmmel kínunkban végigröhögtük az éjszakát :)

Barry Kent 2011.01.26. 22:55:12

No, viszont én eltolom a bringát, horkolásmentes jó éjszakát kívánok ;)

Dr. Jula Watson 2011.01.26. 23:15:14

@Barry Kent: Ma már sok a jópofa játszótér :)

Egy buszút alatt még csak-csak kinevetgéli magát az ember. Mellettem évekig horkoltak nagyon hangosan. Azóta sem jött helyre az alvászavarom :S

deflorator 2011.01.27. 09:15:27

@Emilia Emiliana: A tagadással csak rontasz a helyzeten! Az első lépés szembenézni a tényekkel, hogy dagadt és csúnya vagy. A második lépés lefogyni, a harmadik pedig kiélvezni a következményeket: lihegés nélkül szexelni, fogadni a bókokat stb...
Ja, és ha ennyit iszol, akkor mossál fogat! Lehet, hogy büdös volt a szád!

sas70 2011.01.27. 11:52:37

Aki kimarad, az lemarad, így jártál! Van szabad akartod, elkérhetted volna a számát, mondhattad volna neki, hogy még maradjon, mert jó vele táncolni stb. Most meg sajnálod, hogy hülye voltál, pláne azt, hogy hagytad magad egy másik pasi által korlátozni, aki ráadásul nem is tetszett.
Legközelebb talán legyél határozottabb, ha egy pasi tetszik, akkor jelezd neki, és nyugodtan kérd el a telefonszámát, max soha nem hívod fel, de az is a te döntésed lesz.

Ez a hajó meg elment, felejtős!
süti beállítások módosítása