Soha nem volt még ilyen intenzív a szexuális életünk

2011. április 18. 07:44 - Panni CsP

„Volt olyan, hogy kizártam a házból, de ez is csak rontott a helyzeten. Azt mondta, hogy ő most ettől a nőtől gyereket akar”– a pasi beleszeret egy csajba a netről, csakhogy a barátnője ezt nem nézi jó szemmel. Azt pláne nem, amikor a pasija külön mobilt vesz magának, hogy azon kedvezményesen hívhassa az új szerzeményt. De a barátnőt sem kell félteni, aki egy darabig nyel, majd odacsap. Ennek ellenére a történet fináléja meglepő.

 

6 éve élünk együtt. Tavaly ősszel a pasim, annak rendje-módja szerint, belegabalyodott egy, az iwiw-fotón nyeglén hátradőlő hölgyeménybe. Megsűrűsödtek a "sürgős hétvégi munkák", melyekből inkább felvidulva, kipihenten érkezett meg vasárnap esténként. Aztán egy idő után vett egy új mobilt, ami nélkül szó szerint még a vécére sem ment el. Egy idő után hirtelen mindig az esti órákban akadt halaszthatatlan dolga a pincénkben... Elkezdtem figyelni és rájöttem, hogy az új mobil arra kellett, hogy esténként ingyen telefonálgathasson az új csajszival. Tette is ezt igen szorgalmasan estéről-estére, 22 órától. Még olyan is előfordult, hogy már ágyban volt, onnan kelt ki, felöltözött (kemény tél volt kint) és kiment telefonálni. Mikor eldugtam a pincekulcsot, akkor a jéghideg autóban ült betakarózva és telefonált néha 2-3 órákat is. Persze jelenetet rendeztem, de rendesen ám!

Sok éven át jól megvoltunk, mindent megosztottunk egymással (ö költözött be hozzám), mikor évekig munka nélkül volt, az én fizetésemből éltünk, méghozzá jól, meg még a bringás akcióit is finanszíroztam a montis versenynevezésektől a bringamezig mindent... De bármit érveltem, semmit sem használt. Volt olyan, hogy kizártam a házból, de ez is csak rontott a helyzeten. Azt mondta, hogy ő most ettől a nőtől gyereket akar (nekünk nincs gyermekünk), meg családot alapítani vele, és ő innen el fog menni, "mert ez a világ rendje"... Nagyon be volt indulva... Sok cirkusz volt itt a télen, de kiköltözni az istennek sem akart. Én meg csak kínlódtam, mert már csak udvariaskodtunk egymással, a csajszival meg minden este ment órákig a telefonálgatás.

De jött még cifrább is! December végén elém állt és közölte, hogy máshol szeretne szilveszterezni. Én nem egyeztem bele, hogy a közös kis sárga Golfunkkal menjen csajozni, hát lóhalálában kölcsönkérte a haverja furgonját, úgy ment el.

Én meg egyedül voltam szilveszterkor... Nem ragozom, jó pár hónapig ment ez így tovább. Miután megtiltottam neki, hogy a közös autónkba beleültesse a csajszit, hát vett magának egy saját autót, egy szép kis sárga Fiat-ot és minden ment tovább, ahogy addig is. Kirándulgatott a Balaton-parti kis barátnőjéhez, ajándékozgatott neki, esténként meg órákat telefonálgattak. Aztán Valentin napján meguntam ezt a játékot. Akkor állítólag egy haverjához ment, de "sokat ittak, ezért nem jön már haza éjszakára", amit én másnap hajnalok-hajnalán leellenőriztem és persze nem a haverjánál volt... Úgyhogy hazamentem, gondosan összepakoltam a ruháit és minden személyes holmiját, majd az egész paksamétát elvittem az anyjának. Mikor másnap este hazajött, nem hitte el, amit látott: még egy fogkeféje sem volt már nálam! Utána összevissza mindenfelé aludt, az anyjánál, barátoknál, a munkahelyén. Én meg fellélegeztem és kimondottan élveztem, hogy egyedül élhetek.

Most, amikor kitavaszodott, egyre sűrűbben jött megint hozzám, különböző apropókból. Hol egy bringát hagyott a pincében, hol az anyjánál nem tudott már késő este bemenni... Aztán valahogy az üzleti dolgai sem jöttek össze, ahogy remélte. Az autóhitelt, biztosítást fizetni kell, nem telik még albérletre is...

Nem ragozom tovább: kb. 2 hete újra itthon lakik - persze csak úgy félgőzzel, a holmiját még nem merte visszahozni. Ami változott, hogy újra beszélünk egymással, őszintén, nyugodtan. És sok hónap után újra szeretkezünk, és nem is akárhogyan! Soha azelőtt nem volt ilyen intenzív a szexuális életünk, mint mostanában. Bár az esti telefonálgatások vannak még, de már egyre rövidebbre sikerednek... Nem tudom, ilyenkor mit mond a csajszinak, talán, hogy fáradt, sokat dolgozik... miközben én már szexis alsóneműben várom az ágyunkban! Nos, az üzenetem: a pasikat időnként hagyni kell, hogy kipróbálják, hatnak-e még a csajokra, tudnak-e még udvarolni?... De ha otthon jó a kaja, akkor a pasik mindig otthon fognak enni! Az a Balaton-parti hölgyemény pedig találni fog magához való pasit az iwiw-en, ebben biztos vagyok! Szóval mindenkinek hepiend! :)

 

 
270 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr722835343

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jó lazítás 2011.04.18. 12:58:01

Reméljük, hogy ezen blog olvasójának a lazításról nem egy pohárka konyak jut eszébe... De ha már szóba került a téma így, véletlenül, elárulom, aki nem hajlamos a függésre, és komolyabb koncentrációt nem igény...

Trackback: Sosem volt neki igazán jó senkivel az ágyban 2011.04.18. 12:57:39

Nem tudom, lehet-e itt szexuális kérdést is feltenni? Van egy barátnőm, már fél éve járunk. Az a gond hogy ez amolyan féloldalas kapcsolat, mert szex az nincs benne. Azt hittem azért, mert szűz lehet. Mikor megkérdeztem elmondta hogy nem az, csak so...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.04.18. 08:02:23

Erős vagy.
Én máshogy reagáltam egy hasonló helyzetre. Együtt maradtam, de megölte az összes érzést bennem, amit éreztem felé.

Muha 2011.04.18. 08:15:53

Émmeg nem akarnák már ilyen emberrel többet kettyinteni.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.04.18. 08:19:21

FAKE!

Ennyire balfék picsák tényleg nincsenek!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.04.18. 08:26:03

Mennyire kell baszatlannak és elkeseredettnek lenni ahhoz, hogy ez megtörténjen?

De most komolyan.
Tudván tudja, hogy tegnap még más szopkodta a brét, és ...

Nem igazán térek napirendre.

bagolybagoly 2011.04.18. 08:31:44

Ez hepiend?
Én akkor inkább olyan boldogtalan szeretnék lenni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 08:31:52

Úgy tippelem a postíró hölgy annyira vonzó szexuálisan is, mint 860g-s sóletkonzerv. Máskülönben nem lenne rászorulva a biciklis Rómeóra. A balatoni kiscsaj meg ráunt a biciklisnyomorékra, így az visszatérhetett a széttaposott kozákkucsma-jellegű nőjéhez. Gratulálok! Sok boldogságot! :)

fumerin 2011.04.18. 08:35:44

@Nard: Nincs összefüggés a külső és a megcsalás között.

Muha 2011.04.18. 08:36:52

@csupasz gőte: szerintem szép nővel szivesebben bújnak ágyba a pasik, én azt hallottam.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 08:40:20

@csupasz gőte:

De a között viszont van, hogy egy valamire való nő nem fogad vissza egy ilyen szar alakot. Attól fél, hogy nincs még egy olyan vak barom mint a hűtlen pasija aki ráfanyalodna. :) Az is csak jobb híján dugja újból, nem azért mert annyira jó neki :) Ez van, ezt kell dugni a fedélért a feje fölött, meg a kosztért. Nehéz az élet. Nem csak a nők között vannak olyanok akik megjátszák az érzelmeket meg azt hogy jó a szex kosztért s kvártélyért :)

dr. gernika 2011.04.18. 08:40:45

Te nem vagy normális.
Mennyire vagy ronda, most őszintén????

Köldökszösz (csodalampa) 2011.04.18. 08:41:23

@Muha: De azokat is megunod egy félév után.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 08:42:06

Hát, élvezd csak a "sikeredet". Mert most semmi másra nem használ, mint szállásadónak. Amikor majd megint nyeregben érzi magát, újra telefonálgatni fog. Akkor majd egy másik nővel.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 08:43:30

@Muha: Feltéve, ha nem egy fadarab az illető. Mert akkor az első után már nem olyan lelkesek. Én úgy hallottam. :)

Muha 2011.04.18. 08:47:15

@Dr. Jula Watson: jah.
mondjuk deszkába is lehet szöget verni. :D
csak az olyan uncsiiiiiiiiiii.

fumerin 2011.04.18. 08:48:49

@Nard: Ezen nem nyitok vitát. Mindenki maga tudja a mit-miért-et.
De ahol már nem saját magunk az első, ott már bonyolultabb az élet annál, hogy sajnálhassuk magunkat.
És persze, minden megcsalt nő ótvar ronda! :D
Máshogy nem is lehetne...

Kytia 2011.04.18. 08:49:02

Tavasz jő minden évben,
a tél eeeeelsuhaaaaan,
de az embernek végül,
de az embernek végül,
de az embernek véééégül,
csak EGY májusa van...

...sállálállálláááá...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 08:53:17

@csupasz gőte:

Nem ezt mondtam. Azt mondtam hogy EZ a nő olyan ronda, hogy az oroszlán is sírva enné meg. Ahogy kapaszkodik ebbe a pasiba, az szánalmas. Nyilván azért mert vizuálisan alja a csaj a pasi meg minyimum felső-középkategóriás.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 08:53:17

@Muha: Ha sokat kell kalapálni, az nehéz meló. :)

2011.04.18. 08:53:47

Hát ez aztán tényleg happy end... gratulálok a nagy semmihez.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 08:55:27

@csupasz gőte: De itt nem volt gyerek meg hasonlók. Még csak házasok sem voltak.
És nem a megcsaltsága miatt lehet ronda, vagy nagyon önbizalomhiányos, hanem, hogy mindezek után visszafogadta a pasit, és még örül is neki. Úgy, hogy közben amaz még mindig telefonálgat.

Muha 2011.04.18. 08:57:58

biztos nyíltkapcsolat párti.

Kytia 2011.04.18. 08:59:00

"Persze jelenetet rendeztem, de rendesen ám!"

Hajjaj, képzelem. Be is csinálok a nadrágomba hirtelen, ahogy elképzelem.

fumerin 2011.04.18. 08:59:13

@Dr. Jula Watson: Végül is ő nyert nem a szerető. Lehet, hogy ezen pozitívumon tud tovább létezni. A megszokás meg nagy úr.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 08:59:42

@Muha: Akkor nem zárta volna ki a hidegbe télvíz idején. :) A kapcsolat nyílt, a pinceajtó meg zárt. :D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 09:01:38

@csupasz gőte: Valóban nyert? Mit?
A szerető megmaradt szeretőnek, ő kapja a jó részeket a pasiból. A csaj ezzel szemben etetheti, szállásolhatja a pasit aki cserébe egyszer-kétszer lerendezi őt az ágyban. Mert azt ugye nem ugrottad át, hogy a szerető még mindig megvan?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 09:02:42

@csupasz gőte:

Mit nyert? :) Szerintem a szerető pattintotta le a biciklisköcsögöt :)

fumerin 2011.04.18. 09:06:18

@Dr. Jula Watson: Nyert, legyőzte saját érzéseit.
@Nard: Miért? A szerető is találhat szebbet, jobbat vagy nem? :D

Muha 2011.04.18. 09:11:18

@Dr. Jula Watson: mert akkor biztos még nem volt biztos benne, hogy hogy is gondolja valójában. :D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 09:12:52

@csupasz gőte: És ez nyeremény lenne? A megaláztatottság érzését legyőzni szerintem nem győzelem, hanem a fejünket a homokba dugás esete. A függőséget, önbizalomhiányt legyőzni már valóban nyereség lenne. De ő pont az ellenkezőjét tette.

Kytia 2011.04.18. 09:14:03

@csupasz gőte: Aki önmagának az ellensége, az egy ilyen helyzetben csak nyerhet. Szóval, a csaj ügyes volt. Jól kibaszott magával.:)

kóristalány 2011.04.18. 09:14:52

Max akkor érezhetnéd nyertesnek magad, ha nem vársz hónapokat a kilakoltatással, a pasi meg rá se nézne más nőre azóta.
Így inkább csak szánalmasnak tűnsz.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 09:19:42

Hepiend??? Ez most komoly? Hát tényleg... megcsalt, nálad lakott, te pénzelted és ez hepiend? Mert most ismét rajtad üzekedik... Szánalmas! Szörnyű!

Nyertél egy pasit magadnak, aki az első adandó alkalommal újra le fog lépni, bármilyen szexis alsóneműben fekszel az ágyban! Kihasznál, élősködik rajtad, te meg hagyod! Gratulálok!

Én már akkor két lábbal kirúgtam volna, mikor kiderült az affér a netes csajjal. Te meg hónapokig hallgattad/hallgatod, hogy órákat beszélget vele. Teljesen hülye vagy! Megérdemled a sorsod!

2011.04.18. 09:22:15

@Bundabandi:
Vannak áldozat típusú emberek. :)

2011.04.18. 09:33:01

@Bundabandi:
És a legjobb, hogy még szikráját se látod a csajban, hogy ez nem happy end, hanem oltári nagy hülyeség.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 09:35:28

@csupasz gőte:

Persze, és minden bizonnyal így is történt :)

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 09:45:11

@Nard: Vagy csak a szerető belátta, a pasi nem ér többet pár ingyenes telefonnál, és néhány hétvégi hancúrnál. Örökbe neki nem kellett volna :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.04.18. 09:46:58

@Dr. Jula Watson:

Igen, így járt a pasi. Visszakapta a megunt unalmas bányarémet, akit dugnia kell a lakbér és a kaja fejében. Tiszta sor. Valakinek van ehhez gyomra, van akinek nincs.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 10:10:00

@Nard: Nem feltétlenül kell ehhez bányarémnek lenni. Láttam én már ilyet. A szomszédban laktak és házasok voltak, a csaj nagyon csinos és aranyos volt, mégis hagyta évekig, hogy a pasi csalja fűvel-fával. Tudott róla, de neki az a pasi kellett. Még akkor is tűrt, mikor a pasi többször is lebukott. Pl. egyszer állítólag egy céges bulin volt a férj, mikor srác kollégája felhívta a lányt, hogy nincs-e kedvük átugrani hozzájuk. "Miért, te nem vagy a céges bulin?" "Milyen céges bulin?" Sokszor volt hétvégi tréningeken a srác, meg horgászni a haverokkal. Aztán a lány erőt vett magán és végre otthagyta, a pasi meg már másnap beköltöztette a nőt a házba...

Kytia 2011.04.18. 10:11:20

@Nard: Az élet egy fos, akármelyik oldalról nézzük. Itt van három ember, lehetne nagyon jó is az életük, közben meg szerintem mindegyik boldogtalan. Faszán elmegy ezzel az életük, érdemes volt megszületni.
Ma súlyosan pesszimista leszek, úgy érzem.:)

Fviktor76 2011.04.18. 10:11:34

Ez szép történet, de...

"Azt mondta, hogy ő most ettől a nőtől gyereket akar (nekünk nincs gyermekünk), meg családot alapítani vele, és ő innen el fog menni, "mert ez a világ rendje"..."
-Beszélgettetek már gyerekről?

"De ha otthon jó a kaja, akkor a pasik mindig otthon fognak enni! Az a Balaton-parti hölgyemény pedig találni fog magához való pasit az iwiw-en, ebben biztos vagyok!"
-Valamiért te mégis jobb vagy, mint az a másik, lehet, hogy a távolság állt útjukba, így nehézkes a családalapítás.

--De ha talál valakit, aki minden szempontból jó, és gyereket is szeretne, és te még büszkén azt hirdeted, hogy "nekünk nincs gyermekünk", akkor ne számits semmi jóra. Márpedig 6 év együttélés után nem kell csodálkozni, hogy valakinek a gyerekkérdés felvetődik. És mily meglepő, hogy épp a pasi az! :-)

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 10:18:18

@Kytia: Szerintem is. Sok oka lehet, amiért az ember benne ragad a rossz döntéseiben. :S

2011.04.18. 10:19:06

@Kytia:
Csatlakozok, ma én is pesszimista vagyok. :)

Papundekli 2011.04.18. 10:20:15

Mindig örömmel tölt el, mikor a fiatalok ennyire szeretik egymást. Csak a szeretet az számít, az ilyen fontos. Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nahna rikho! Ihni Kohei!

2011.04.18. 10:20:38

@Dr. Jula Watson:
Egy ideig reménykedik az ember, aztán jobb esetben időben feladja...

Kytia 2011.04.18. 10:22:51

@Dr. Jula Watson: Például az, hogy nagyon fájdalmas kimászni belőlük. Én is minden oltás előtt azt ordítoztam, hogy inkább elkapom szívesen a tuberkolózist, csak ezt most ne! De azért csak jobban jártam az oltással.:)

@Zsu0805: Akkor online igyuk le magunkat a sárga földig.:)

2011.04.18. 10:25:49

@Kytia:
Ohhh én most piára rá se tudok nézni. :) Pénteken iszogattam. 0 hatással, másnap hasfájással... :)

tuli _ 2011.04.18. 10:26:15

ezt a nőt semmibe nem veszi a pasi. eddig is bármit megtehetett a nő mellett, és ez így lesz addig, amíg nem talál valakit, aki ugyanígy kitartja. de hogy még büszke is rá a posztíró...
azt el tudom képzelni, hogy gyerekek mellett, valaki 15 év házasság után harcol egy egyébként normális pasiért, aki egyszer megbolondult. kivárja, hogy visszataláljon.
de egy ilyenért? minek?

Kytia 2011.04.18. 10:27:28

@Zsu0805: Na, ezt én is így szoktam csinálni.:)

2011.04.18. 10:29:52

@Kytia:
Te is mindig megfogadod, hgoy soha többé... :)

Kytia 2011.04.18. 10:33:29

@Zsu0805: Hát, azt azért nem.:)

2011.04.18. 10:35:15

@Kytia:
Én is csak kimondom... de sosem tartom be. :)

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 10:36:08

@Zsu0805: Csak ő sosem tanul az előző esetből. :)

@Kytia: Így van. Nehéz rávennünk magunkat a ragtapasz letépésére.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 10:37:29

@tuli _: Pont ez a bajom nekem is ezzel a sztorival.

2011.04.18. 10:40:16

@Dr. Jula Watson:
Végülis ameddig mocskos részegre nem issza le magát addig ne is tanuljon. :)

tuli _ 2011.04.18. 10:41:18

@Dr. Jula Watson: az oké, hogy az ember képes az önbecsapásra. én is, mint sokan. node van az a szint, ami annyira ordít, hogy minimális önbecsüléssel bíró emberek nem viselik el egy senkiért. vagy ha mégis, ha már meghozta a döntést, nem fogadja vissza a csúszó-mászót.

tegnap megnéztem a Frizbiben a Damu volt nőjét, a valamilyen Tímeát. azt mondta, ő sem érti magát most, így visszanézve a történteket.

tuli _ 2011.04.18. 10:43:29

@Dr. Jula Watson: igen. még arról sem volt szó, hogy egy szép kapcsolat lett volna, mielőtt ez elkezdődött.
aki lábtörlő, az ne csodálkozzon, hogy annak használják. igaz, ez a nő nem csodálkozik, még boldoggá is teszi, hogy újra rámásznak sáros lábbal.

Kytia 2011.04.18. 10:46:20

@Dr. Jula Watson: Jahh, főleg, ha alatta még ott a seb.
Lassan már elmehetünk költőnek így együtt.:))

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 10:50:19

@Zsu0805: :D

@tuli _: Na az a nő is megéri a pénzét. Szerintem a mondandójának csak a felét, és azt is fenntartással szabad elhinni.

És pont ez a legzavaróbb az egészben, hogy a posztíró még büszke is önmagára, és még győztesnek kiáltja ki magát. Nem mondom, ha mostantól kisangyal lenne a pasi, még megérthetném, de nem, az még mindig telefonálgat. Ez már az önbecsapás magasiskolája.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 10:51:07

@Kytia: Nyomasek Bobó a házi költő. :D

Kytia 2011.04.18. 10:54:21

@Dr. Jula Watson: :DDD Esetleg Boborján.:DDD

2011.04.18. 10:56:09

@Dr. Jula Watson:
Az a gond, hogy ha hozzászoksz valamihez nehezen engeded. Nem akarod felfogni, hogy a másik ekkorát változott. Reménykedsz, hogy minden olyan lesz mint régen. És tudjuk, hogy az ember remél, hisz és kitart a végsőkig. Reális fejjel, külső szemszögből nézni a dolgokat sokkal egyszerűbb és tisztább, de ha benne vagy akkor nagyon nehéz sajnos. És ha még tisztán is látod a képet, és tudod, hogy ez nem vezet sehova, akkor is hiszel és remélsz. Főleg ha fontos neked a másik társasága.

Kytia 2011.04.18. 10:59:27

@tuli _: Az önbecsapás egészséges. Ezt onnan tudom, hogy én nem vagyok képes rá.:)
De ne mondja nekem senki, hogy a kezdeti rózsaszín köd nem oszlik el három perc alatt az első komolyabb pofon után, legyen szó valódi, vagy képletes értelemben vett pofonról. Csak úgy látszik, a ragtapasz addigra már odaragadt.:)

tuli _ 2011.04.18. 11:02:07

@Dr. Jula Watson: a fele is elég. egyébként igazad van, de a Damu is megérdemli, hogy megtalálta a foltját.

sosem lesz kisangyal. más nő mellett sem, emellett végképp nem. azért a balatoni nő sem lehet semmi, vagy ki tudja, mit tudott.

@csupasz gőte: milyen saját érzéseit, mondd? hogy semmibe vettek, és mégis kitartok? ez megalkuvás, nem győzelem.
egyébiránt, gondolom, érintve vagy. ne húzd rá a veled történteket erre a sztorira, csak azért felmentve a posztírót, mert megcsalták.

2011.04.18. 11:02:19

@Kytia:
Nem akarod elhinni...
Nem is feltétlenül a rózsaszín köd, hanem inkább az, hogy nem akarod elhinni. Nem ilyennek ismerted meg. Reménykedsz, hogy ez a hazugság és ami volt az az igaz...

Kytia 2011.04.18. 11:06:26

@Zsu0805: Pedig közben meg mindkettő igaz.

"...miért teszünk úgy mintha meglepődnééénk,
ha kiderül, hogy könnyen változúúúúnk..."

www.youtube.com/watch?v=x73auq61O1o

2011.04.18. 11:09:56

@Kytia:
Igaz lehet mindkettő... nemtudom, lehet... én most azthiszem, hgoy az ember megtesz mindent azért h elérje a célját, ha kell meghazuttolja önmagát.

Kytia 2011.04.18. 11:11:11

@Zsu0805: Mármint ezt hogy értve?

2011.04.18. 11:12:50

@Kytia:
Olyan dolgokat tesz, mond amiről tudja, hogy a másiknak tetszik.

Kytia 2011.04.18. 11:13:34

@Zsu0805: Túl sok sci-fi-t olvasol.:))))

Muha 2011.04.18. 11:21:15

Émmeg mindig jól becsapom magam, és amikor rájövök, akkor nagyon nevetek azon az arcon, amit akkor vágok.
háháhhá
LOLXD :D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 11:22:35

@tuli _: Nem sajnálom én egyiket sem :)

@Zsu0805: Az ember azt látja be a legnehezebben, hogy tévedett, hogy rosszul döntött. És minél tovább van benne egy ilyen helyzetben, annál nehezebben tud kiszállni, mert úgy van vele, ha már ennyi áldozatot hozott ezért az egészért, akkor nem fogja most feladni. És minden egyes nappal nehezebb a kiszállás, mert annál nagyobbat kell önmagában csalódni, annál nehezebb belátni, mennyi ideig tűrte a megaláztatást. És reménykedik a boldog végben, hogy azt mondhassa, megérte.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 11:25:46

@Muha: Na most ezt nem akarom értelmezni. :) (Vagy jól becsapom magam, és csak nem tudom értelmezni)

2011.04.18. 11:26:19

@Dr. Jula Watson:
Igen, napról napra nehezebb a kiszállás. Főleg ha a másik még tesz is azért, hogy ez neked nehéz legyen.

tuli _ 2011.04.18. 11:28:32

@Kytia: még nem tudhatod, hogy képes vagy-e rá :)
van az a helyzet, amikor nem akarod elhinni, hogy tényleg megtörténik körülötted az, ami. jelek vannak, de megmagyarázzák, és elhiszed. ha az agyad mélyén fel-felmerül az, hogy baj, van, inkább megkeresed azokat az érveket, ami miatt magadnak is bebizonyítod, hogy baj van ugyan, de nem akkora, amekkora. és nem feltétlenül csak a megcsalásra igaz ez.

@Dr. Jula Watson: @Zsu0805: erről van szó.

Muha 2011.04.18. 11:30:29

@Dr. Jula Watson: :D

És képzeld el, amikor valamit rosszul tudsz és becsapod magad úgy, hogy mégiscsak jól tudod.
az is nagyon nevetséges. :D

2011.04.18. 11:31:03

@tuli _:
Ha meg borítod a bilit persze jön a sírás-rívás, hogy de nem úgy van, és megváltozom, próbálok javítani a helyzeten stb. stb.

2011.04.18. 11:31:36

@Zsu0805:
A fontos vagy dologról se feledkezzünk meg.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 11:36:43

@Muha: Én kérem mindig mindent jól tudok! És mindig igazam van! :D

Ti meg rettegjetek, és bólogassatok! :D

@Zsu0805: És az a baj, hogy van amikor az ember hinni akar, ezért elhiszi azt is, ami égbekiáltó hazugság. Ilyenkor beválik ez a mondat is: "Nekem hiszel, vagy a szemednek?"

Muha 2011.04.18. 11:41:53

@Dr. Jula Watson: csak be ne csapd magad, vagy én be ne csapjam magam, vagy te be ne csapj engem. én meg téged úgysem tudlak becsapni, legfeljebb az ajtót tudom becsapni. :D

Rebelde 2011.04.18. 11:44:26

miért nem lehet kibaszni a picsába egyenes úton az ilyen férgeket, akár férfi akár nő????
a kurvaannyát mindnek

bocsánat, igyekeztem finom lenni:)

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 11:44:51

@Muha: Az orrom elött, vagy a hátam mögött? Nem mindegy :D
Én sosenem tudnálak becsapni. Szóval csak magunkat téveszthetjük meg. De akkor még mindig kérdés, hogy egy irányba tévedünk-e vagy pont ellenkezőleg.:)

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 11:46:25

Végre egy tanulságos történet, amely a mindent elsöprő, igaz szeretet erején túl a derűlátás fontosságát is jól érzékelteti. Szerintem az úriember megingása nem a balatonparti hölgy buja kisugárzásának volt köszönhető, hanem annak, hogy átmeneti ideig valóban benne látta majdani gyermekei anyját. Azt sem nehéz kitalálni, miért: egy ideig úgy gondolta, ő többet tudott volna nyújtani a leendő kiscsaládja számára anyagilag, mint a posztíró. Ez bizony nem mellékes, amikor három ember eltartásáról van szó, miközben különféle törlesztőrészleteket is csengetni kell.

A modern világban már teljesen elfogadott, hogy a család fenntartásáról az anya gondoskodjon, az apa pedig végtelen szeretettel és minőségi vadszexszel teremtse meg az ehhez szükséges testi-lelki feltételeket. (Ha az anyának a rengeteg munka mellett nincs elegendő ideje vadszexre, az apa a saját jó közérzetéhez szükséges mennyiséget értelemszerűen megkaphatja más hölgyektől is. Ettől ő is kiegyensúlyozott lesz, ami elengedhetetlen a harmonikus családi életethez.) A posztban viszont egy szó sem esik arról, hogy a szerző időközben jobban fizető állásra tett volna szert, a férfi mégis visszatért hozzá! Egyszerűen meglátta benne a lehetőséget az anyagi gyarapodásra, és önmagában ez is elegendő volt a végső döntéséhez. Ez nagyfokú optimizmusra és a másik képességeibe, eltökéltségébe vetett sziklaszilárd hitre vall. ("Mindig felkel a Nap!"). Megfigyelhetjük, hogy tipikusan az ilyen emberek vásárolnak sárga gépjárművet is. Ráadásul ha több éves munkanélküliség után hitelre, azzal tüstént igazolják tiszteletreméltó bátorságukat is - íme, még egy pozitív tulajdonság.

Csodálkozunk, hogy a hölgy foggal-körömmel ragaszkodik hozzá? Ritka az ilyen, emberi értékekben gazdag, pozitív életszemléletű, életerős - azaz tipikusan apának való - férfi ebben a búskomor, folyton aggódó, mindent feleslegesen túlbonyolító viágban. A közös életükhöz csak a legjobbakat kívánhatom.

Muha 2011.04.18. 11:49:51

www.demo
tivalo.com/wp-content/uploads/2011/04/halogatas.jpg

Kytia 2011.04.18. 11:55:09

@tuli _: @Zsu0805: @Dr. Jula Watson: Miket beszéltek ti itt!:O
Inkább egy jó füves cigi, ha már be akarom kábítani magam.:DD Vagy öt kanna bor.:D

pöndörödő macskafülszőr 2011.04.18. 11:56:48

márpedig ilyen bolond pics@ nincs

amikor a faszi megunta a ribancát, ő megint beállt neki cselédnek..

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 11:57:46

@Kytia: Na ja. Bár én inkább a szerelmes kábulatot választom. A boros, a füves és a rózsaszín kábuélatból is vacak az ébredés, szóval a végeredmény mindegy. És mindegyik függőséget okoz hosszútávon :DDD

Muha 2011.04.18. 11:59:21

én ha kábulni akarok, akkor csak belenézek a tükörbe. :D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:01:38

@Muha: Tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legszebb a vidéken? :D

Kytia 2011.04.18. 12:03:01

@Dr. Jula Watson: Igaz. Valójában csak a rémálmok a jók, mert azokból jó ébredni.:)

Muha 2011.04.18. 12:03:11

@Dr. Jula Watson: aham ja. aztán akkor mindig mondja, hogy szép vagy muha, de mindenki sokkal szebb nálad, és akkor elkábulok nagyon.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:04:58

@Kytia: Jujj, most mondasz valamit. Akkor mégsem helyezem át az ágyat. :D

@Muha: És a mindenütt csodálnak sor kimarad? :o

tuli _ 2011.04.18. 12:05:26

@Father Justice: :D

@Rebelde: azzal teszi meg, akivel megteheti. jobb esetben egy ideig.

@Zsu0805: hajaj, de még mennyire. csak soha, de soha nem szabad elhinni. illetve azt igen, hogy megváltozik. ideig-óráig megy az, utána pedig, ha újra kapun belül érzi magát, ugyanaz lesz a helyzet, vagy még rosszabb.
azt kellene tudni mindenkinek, hogy bizonyos tűrt, nem tetsző tulajdonságok a másikban a szerelem elmúltával gyűlölté válnak.

Muha 2011.04.18. 12:07:09

@Dr. Jula Watson: az is kimarad. meg még sok minden kimarad. ettől olyan kábítós. :D

tuli _ 2011.04.18. 12:08:02

@Kytia: füves cigi nem. sosem. egy kis sör jöhet, mert attól állítólag aranyos leszek. :D de csak akkor, ha jókedvre derít. :)ha bajom van, még rosszabbul érzem magam tőle, és még a telefont is ki kell szedni a kezemből. :D

2011.04.18. 12:08:34

@Dr. Jula Watson:
Hála égnek a szememnek eddig sosem kellett hinnem. :)

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:10:24

@tuli _: Az utolsó mondat nagyon igaz.

@Muha: Akkor ez most a rémálommal teli kábulat?

dr. gernika 2011.04.18. 12:10:36

@Bundabandi: Én csak egy hétig hallgattam, mert muszáj volt, a szakítás után még nem tudtam azonnal elköltözni- de majd' beleőrültem. Egyszerűen nem értem, hogyan kellhet még a nőnek a pasi ezek után.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:11:01

@tuli _: Így van. Inni csak jókedvünkben szabad! :)

Muha 2011.04.18. 12:13:49

@Dr. Jula Watson: vagy a kábulattal teli rémálom.
Még nem tudom.
Félek becsapom magam.
:D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:15:30

@Muha: Sebaj. Azért vannak a jóbarátok, hogy visszarángassanak a valóságba. És tükröt tartsanak eléd :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.18. 12:19:28

aztaaaa, micsoda "győzelem" ....
valaki verje már az orrába ennek a nő-izének a tényeket!

Muha 2011.04.18. 12:21:44

@Zsit (nyau és rémizé): én nem akarnám a tényemet az orrába verni. :D

@Dr. Jula Watson: vagy csak ők is becsapnak. :D

2011.04.18. 12:21:45

@tuli _:
Hát igen, senki se változik. Maximum kis dolgokban.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:26:25

@Muha: Persze, hiszen mind csak téged akar! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 12:29:07

@gernika: Én sem. Nem tudnám hallgatni, amint egy másikkal csacsog. Még akkor sem, ha konkrétan nem hallom, csak tudom, mert kimegy a kocsiba, vagy lemegy a pincébe. Hogy bírja? Úr Isten én már a hajamat tépném! Kellene a fenének egy ilyen pasi. Nincs annyi tartás ebben a csajban, hogy rájöjjön, csak egy lábtörlő. Én monogám típus vagyok, nem tudom elviselni, ha más is van a képben. Válasszon! Ha nem (csak) én kellek, akkor meg húzzom el!

Nem is értem hogyan bírják az olyan országokban, ahol a többnejűség a szokás. Meghalnék szégyenemben, ha a férjem minden nap másik feleségével kufircolna és én mondjuk a "szerdai" feleség lennék. Böááá! Láttam erről többször is dokumetumfilmeket és nekem úgy tűnt, a rivalizálás a feleségek között igen is megvan, főleg ha jön következő és az fiatalabb, szebb stb., csak a férj olyan mézes-mázos módon hiteti el mindegyikkel, hogy ő a fontos számára, hogy elviselik egymás társaságát. Meg a másik, hogy ott vannak a gyerekek és anyagilag is függenek, nem beszélve arról, milyen számkivetett életük lenne, ha otthagynák a férjet.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:29:30

@Muha: Mondom én, hogy nem tudlak becsapni :D

tuli _ 2011.04.18. 12:32:58

@Zsu0805: azt hívják odafigyelésnek, és az senki számára nem megerőltető. mert nem énidegen.

@Dr. Jula Watson: mert különben bőgés a vége :) bár, jót tehet az is, de csak olyan társaságában szabad megtenni, aki annak ellenére is szeret, és nem bánjuk meg utólag :)

2011.04.18. 12:33:39

@tuli _:
Csak egyeseknek az odafigyelés is nehéz.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 12:34:37

@tuli _: A bőgéssel nincs baj. Viszont én nem szeretek a befordulásomra még egy lapáttal rátenni. Minek erősítsem azt még alkohollal? :)

Muha 2011.04.18. 12:35:07

a poszthoz illene a jimminek az egy jó asszony mindent megbocsát remekműve. D:

summerstorm 2011.04.18. 12:35:54

????????????????????????????????
hepieeend?
jaj szegénykém... :(

@Father Justice:
Atyám, ez gyönyörű volt egyébként....

summerstorm 2011.04.18. 12:40:26

@Bundabandi:

annál a mondatnál, hogy ő azt a másik nőt akarja, meg gyereket tőle és a többi.... na ott kivenni szabit, megtenni amit később végül megtett, vagyis minden cumó összepakol, ha hajlandó még rendes lenni (ilyen mocsokkal szemben nem értem miért kéne... de legyen), akkor valahova olyan helyre vinni, ahova mehet, ha nem, akkor inkább a ház elé.

Zár lecserél.
vissza nem fogad.
Esetleg... MONDOM ESETLEG... a beszélő viszony kialakítása, ha már úgy érzi, hogy boldogan tudna élni valaki mással.
Én nem erőltetném a beszélő viszonyt se.
Menjen ahova tetszik.

dr. gernika 2011.04.18. 12:41:12

@tuli _: Szombaton láttuk anyuval, már nővel volt.

fumerin 2011.04.18. 12:42:48

@tuli _: Boldog a poszt írója. Kell ennél több?
Senki nem egyforma életutat kap, mindenkivel történhet rossz, de az teszi különbözővé az embereket, hogy magukban ezeket a dolgokat hogyan tudják feldolgozni.
Én pont leszarom az érzelmeket, legyen szejjjí, harag, sértettség, bármi.

dr. gernika 2011.04.18. 12:43:25

@Dr. Jula Watson: Van akinek az a győzelem, akinek bármilyen kapcsolata van. És hány ilyen kirakatpár van, istenem...

tuli _ 2011.04.18. 12:55:14

@Zsu0805: igen. akkor el kell dönteni, hogy tudom-e ezt tolerálni, és jól kezelni, vagy örökösen frusztrál. mert van, aki igyekszik, de nem megy, azon lehet jót mosolyogni, és elfogadni olyannak, amilyen. van, aki viszont nemtörődésből nem figyel oda. no, az már elég jelzés.

@Dr. Jula Watson: igen, de ezt meg kell tanulni:) pár eset után már nyilvánvaló.

@gernika: ott a következő potenciális áldozat. mert hogy ez a barom sem fog változni, az is biztos.

@csupasz gőte: érzelmek nélkül is jól elvan az ember, elvegetálgat. legalábbis így hívtam az akkori állapotomat. és megsúgom, mindenkivel történik rossz. nem csak történhet. kivel kevesebb, kivel több.
a poszt írója abban is téved, hogy mindenkinek hepiend. jó, legyen, neki elég ez, ami most van. de a pasijának nem.
és azt hiszi, ha ezt az egészet kibekkelte, jön a jutalom, és a jó.
pedig nem jön. ez a helyzet állandósul.

Puch Cavette 2011.04.18. 13:03:29

Asszem, én értem. Volt egy mocsokszar kapcsolatuk, amiben az utolsó csepp volt az iwiw-szerető. Most meg van beszélgetés, szex, talán valamennyi őszinteség is. Ez tényleg nagy változás, amit el lehet könyvelni pozitívumnak, főleg, hogyha ő már mindent megpróbált ennek érdekében, de semmi nem hatott.
Posztíró abban téved, hogy lassú víz partot mos alapon ez az elmozdulás majd tovább folytatódik. Sajnos nem. A férfi nem tiszteli őt és a kapcsolatukat annyira, hogy ne gondolkozzon másban. A tiszteletet pedig nem lehet még apránként sem kivívni (kierőszakolni).

fumerin 2011.04.18. 13:04:04

@tuli _: Ez meg már mindenkinek a saját baja. A hölgy elmesélt egy sztorit, szerintem azért, hogy magának is elhiggye, hogy most boldog. Majd megszokja a nagy semmit vagy változtat.
Véleményem akkor is az, hogy erős jellem.
De írhattam volna én is, mint a többiek, hogy csúnya, loser, buta, szerencsétlen, szánalmas, dobja ki, alázza meg...
Mindennek megvan a járása (ideje)! Erre azt szoktam mondani.

indapass90210 2011.04.18. 13:07:40

Szerintetek mennyire lehet ótvar ez a picsa, ha ezt a sok szart mind benyeli?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.18. 13:09:34

@csupasz gőte:
szerintem ez nem boldogság
ez egy diadalittas győztem-állapot, mai ideig-óráig tart
És az okozza benne az örömet, hoyg a másik deszarul járt. nem pedig az, hogy szeretem az embert.
(alátámasztani nem tudom, de a poszt végig ezt sugározta nekem)

fumerin 2011.04.18. 13:13:12

@Zsit (nyau és rémizé): Valószínű. De ha most feláll, és ezt túlélve megerősödik, majd utána tovább tud lépni. Nekem meg az jön le, hogy kapaszkodik egy fűszálba, hogy ne süllyedjen el. És igaza van!
És nálam van két korsó söre! :D

2011.04.18. 13:15:14

@Dövan:
A szép nők is sokmindent eltűrnek.

tuli _ 2011.04.18. 13:15:50

@Puch Cavette: így van.

@csupasz gőte: én is úgy gondolom, hogy ha valakit nem tisztelnek, semmibe vesznek, arra semmiképpen nem mondanám, hogy erős jellem. ha tisztelik, de (már írtam) x idő után a férfi szerelmes lesz, a párja mégis tudja, hogy megéri rá várni, akkor mondhatnám rá, hogy erős. így csak szerencsétlen balfék, helyettesítő szerepet vállaló nő.

fumerin 2011.04.18. 13:19:07

@tuli _: Nem. Az én helyzetem másabb, sokkal másabb.

indapass90210 2011.04.18. 13:19:10

@Zsu0805: az ótvar most az összhatásra értendő. Tehát a szép, de buta nő is ótvar. Bár, buta nő nem lehet szép, mert ahhoz (hogy szép legyen) kell valami értelem is az adott személy tekintetébe.

2011.04.18. 13:22:56

@Dövan:
Nem értünk egyet. De ez nem újdonság.

dr. gernika 2011.04.18. 13:24:44

@Bundabandi: "Jobb helyeken" csak annak engedik a többnejűséget, aki ahány asszony, annyi háztartást tud fenntartani, és elvileg köteles velük ugyanúgy bánni. Pont a belviszályok elkerülése végett. Ahol egy fedél alatt kell élniük, el nem tudom képzelni, milyen feszültségek lehetnek.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 13:25:50

@csupasz gőte: A baj csak az, hogy ő _most_ érzi úgy, hogy felállt. Nem azt érzi bajban van, hanem, hogy most jó minden.
Akkor épp felállt, amikor kirakta a pasast, de újra, és önszántából ugrott bele megint a mélybe, amit ráadásul győzelemnek könyvelt el. Ami még megérthető lenne, ha a másik fűt, fát igért volna neki, meg, hogy ő az egyetlen és az örökké tartó, de nem, hiszen pontosan ugyanúgy a nő szeme láttára telefonálgat és folytatja a liezonját, mindenféle megbánás nélkül.

dr. gernika 2011.04.18. 13:28:04

@mooon:): Kábé ez lett volna az értelmes reakció.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 13:28:19

@gernika: Elvileg minden asszonynak pontosan ugyanazt kell nyújtania. Pontosan ugyanolyan házat, ugyanolyan szolgálókat, mindenből ugyanannyit. Ezért csak a nagyon gazdagok és a teljesen nincstelenek "engedhetik" meg maguknak ezt a luxust. :) A szeretőtartás már más tészta.

tuli _ 2011.04.18. 13:29:13

@csupasz gőte: azt áruld már el, hogy miben van igaza? tényleg érdekelne.

@Dr. Jula Watson:
egyet :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.18. 13:30:47

@csupasz gőte:
igen, lehet, hogy az ő keresztje nehezebb és addig észre sem veszi/veheti a súlyát, míg a szája szélén el nem kezd habzani a szar.
Hát, legkésőbb akkor. És igen, vannak olyanok, akiknek ez kell, hoyg összekapják magukat.

indapass90210 2011.04.18. 13:31:05

@Zsu0805: melyik részével pontosan?

Hurri Kán 2011.04.18. 13:33:06

Elég volt az első 3 sor... Baromi nagy szerelem lehetett... A többi innentől kezdve nem más, mint finghámozás...

fumerin 2011.04.18. 13:35:11

@tuli _: Abban, hogy a saját szar helyzetét megpróbálja pozitívan nézni. Próbálja menteni a semmit. Bár azt nem értem, ahol nincs semmi közös, ott miért kell a játszma, de biztos, hogy neki ez most így jó, ahogy van.
Nekem ettől a világnézettől szimpi a csaj. Nem a tettei miatt, azt elhiheted. :)

Kytia 2011.04.18. 13:38:47

@gyvy: Finghámozás? De szépen mondtad.:)

Kytia 2011.04.18. 13:41:16

@gyvy: Nem tudom. Sosem hámoztam még fingot.:)
De hogy a történetről megvan a véleményed, az érthető. Ez nem épp egy vitaindító poszt. Kb. mindenki egyetért.:)

dr. gernika 2011.04.18. 13:41:56

@tuli _: Tuti. Kémiai kasztrálást javasolnék neki.
@Dövan: Ebben most kivételesen egyetértünk.

dr. gernika 2011.04.18. 13:44:40

@Dr. Jula Watson: Ez az, amit nem bírok ép ésszel felfogni. Elkezdte jól érezni magát egyedül, ez már hatalmas dolog. Kezdhetett volna új életet, és valami érthetetlen okból mégis visszaengedte ezt a férget, ahelyett hogy az jelentette volna neki az elégtételt, hogy képen röhögi.

Hurri Kán 2011.04.18. 13:45:39

@Kytia:
Rövid leszek, kb. 3 mondat.
1. IWIW-en hanyattdőlős kép. 22 éves korban még elmegy, hogy egyből ugrik rá az ember, idősebb korban, különösen ha van valakije, akkor gáz...
2. A sunyiskodás, ahogy az egészet kezelte, attól nekem konkrétan a gyomrom felfordul.
3. A poszt toló, hogy még ezek után vissza is fogadja, azt meg hadd nem kommentáljam... Igazából ez annyira mindennek a legalja, hogy még sajnálni se tudom.

2011.04.18. 13:48:14

@Dövan:
Nemhiszem, hogy minden nő ótvar aki kicsit is tesz azért, hogy hátha újra olyan lesz minden mint régen. Bár tény, hogy olyan már sosem lesz, de ő legalább megpróbálta. De egy bizonyos pontig szerintem nem kell elítélni.

Kytia 2011.04.18. 13:50:00

@gyvy: Igazából valóban benne van a lényeg már az első 3 mondatában a posztnak. Meg a csaj hozzáállása is: "...annak rendje-módja szerint...". Szóval, szerinte a világ legtermészetesebb dolga, hogy a pasija x idő után iwiw macákat kezd felszedni és órákig telefonálgatni velük, meg gyereket akarni tőlük.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 13:56:40

@gernika: Én sokmindent meg tudok érteni (még ha elfogadni nem is), de ezt fel nem foghatom. Mit tudhatott ez a pasi, hogy önként ugrott bele a szaros vödörbe, és még büszke is magára?

@csupasz gőte: Ha még az első szakaszban magyarázná be magának, hogy ez így jó, ahogy van, akkor még egyet is érthetnék veled. De ő már egyszer kilépett, és jól érezte magát egyedül, majd visszament a régi helyzetbe, és abban hirdeti magát győztesnek. Akárhogy is, ez visszalépés.

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 13:59:14

@gyvy: Az nem biztos, hogy az iwiwen gbalyodott bele a hölgyikébe. Lehet, hogy a posztolónak volt ez az egyetlen forrása ahol lecsekkolhatta a riválist, ezért említi ezt.

Hurri Kán 2011.04.18. 14:00:49

@Dr. Jula Watson:
Nem a belegabalyodás helye a lényeg számomra, hanem ahogy utána a szituációt kezelte... És mivel a nő meg nem tudom én meddig hagyta, így nem tudom sajnálni, mert megérdemelte...

dr. gernika 2011.04.18. 14:04:45

@Dr. Jula Watson: Lehet, ez volt az első pasi, akivel orgazmust élt át. Nagy fogóereje van ennek az biztos, de azért adhatott volna esélyt másnak is. :D

Dr. Jula Watson 2011.04.18. 14:05:48

@gyvy: Én sem sajnálom. De az első szakaszra még találhatok felmentést neki ( a nőnek). De a másdik rész már tökéletes önsorsrontás.

tuli _ 2011.04.18. 14:07:00

gernika: lehet fizikai is :D

@csupasz gőte:
@Dr. Jula Watson: @Kytia: @gernika: itt vannak a válaszaim :)
van olyan helyzet, amikor az ember a legszarabb élethelyzetekben is azt mondja, hogy ezt túl kell élni, és megtalálni a pozitívumot a dolgokban. (már, ha vannak.) de az infantilis hurrázás szar élethelyzetre örömködésben semmi tisztelnivaló nincs.
most is azt tudom mondani, hogy ha valaki bírja, hogy x év után néha félrelépeget a férje, de ott van 3 gyerek, és egyébként jól megvannak, működik a családi, és gazdasági közösség, érthető, ha nem borít, hanem túléli, és azt mondja, ha mérlegre teszi a dolgokat, inkább marad, és kiböjtöli az aktuális macát.
de itt?
élősködik rajta, semmiben nem tiszteli. ezen minek örömködni, és diadalittaskodni?

Hurri Kán 2011.04.18. 14:07:49

@Dr. Jula Watson:
Arra igen... Mert bízott benne, hogy hátha a másiknak vége lesz, csak egy kaland, és visszajön a zember... Vissza is jött, abban mondjuk hiba nem volt :DDD

indapass90210 2011.04.18. 14:11:09

@Zsu0805: lehet, hogy nem ugyanazt a posztot olvastuk? Itt a hüjekurva azon örvendezik, hogy most szinte vele csalja a másik csajt, aki miatt lelépett? Meg hogy milyen jó, hogy nem tudja fizeni a kocsit, így visszajött....

dr. gernika 2011.04.18. 14:13:51

@tuli _: Teljesen egyetértünk, és ezért is kezdődött azzal az első kommentem, hogy normálisnak teccik-e lenni. A posztíró tökélyre fejlesztette az önáltatás művészetét, de minket nem fog meggyőzni.

S0und 2011.04.18. 14:15:57

Hogy szokták ezt mondtani? Zsák a foltját?

2011.04.18. 14:24:28

@Dövan:
Igen, ez a csaj nem teszi jól, hogy visszafogadta a pasit. De attól még nem ótvar.

tuli _ 2011.04.18. 14:31:46

@Zsu0805: szegény, lehet, hogy azért örömködik itt, mert valóban nincs sok választása. ha csúnya, a férfiak körében nem sok sikerélményt bezsebelő a poszt írója, akkor elképzelhető, hogy úgy érzi, bárki jobb, mint senki. ugyanis nem mindenkinek adatik meg a válogatás lehetősége. úgy érzi, végre talált valakit, és nem óhajtja megkockáztatni az egyedüllétet.
és ezért az önbecsapás is.

@gernika: önmagát már sikerült.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.04.18. 14:32:10

Íme egy nő, aki a párkapcsolatot választotta a boldogtalan szingliség helyett.Igaza is van, egy nő csak ne nagyon válogasson,mert a végén majd jól egyedül marad és majd jól boldogtalan lesz!Az biztosis.Bőven elég,ha egy pasinak farka van,nem kell mindenféle irreális elvárásokat támasztani egy nőnek a férfiak irányába!
OMG

Kytia 2011.04.18. 14:35:29

@tuli _: Én semmilyen macát nem akarnék kiböjtölni. Főleg, hogy ha egyszer a macák elkezdtek sorjázni, annak vége sosenincs.

dr. gernika 2011.04.18. 14:37:56

@tuli _: "ha csúnya, a férfiak körében nem sok sikerélményt bezsebelő a poszt írója, akkor elképzelhető, hogy úgy érzi, bárki jobb, mint senki."
Erre vonatkozott az első kommentem második fele. :D

Hurri Kán 2011.04.18. 14:38:46

@tuli _:
Aki egy ilyen szituációban egyszer félre...nézett, az félre fog másodszor, és harmadszor és negyedszer is... Úgyhogy nem kizárt egy ismétlődő, rendszeres böjt...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 14:38:54

@Kytia: Ezen az "annak rendje-módja szerint" kijelentésen nekem is megakadt a szemem. Nagyon nagy baj van ott, ha ez neki természetes!

2011.04.18. 14:42:27

@tuli _:
Én láttam már nem egy olyan kapcsolatot, ahol a csaj nagyon is jól nézett ki, nem is volt hülye, csak a pasi úgy csavarta a dolgokat, hogy a csaj minden hülyesége ellenére vele maradt. Pedig 1000x jobb pasikat találhatott volna magának. Boldog akart lenni bármi áron, és szerelmes volt a szerelembe. A megszokásról nem is beszéle...

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 14:44:27

Komolyan is kellene még reagálni a posztra valamit ezek után?
Legalább öt kommentelő azonnal, frankón felismerte a lényeget: masszív esztétikai szintkülönbség. A részletes, megcáfolhatatlan magyarázat a következő:

1) Az hagyján, hogy a fickó életvitele komolytalan, nemtörődöm, de az élősködést is természetesnek tekinti. (Évekig tartó munkanélküliség - wtf?)
2) Csalja, alázza, hazudik neki, de lelépni nem akar.
3) Hat év alatt egy ultraszar emberismerőnél is szétoszlik a rózsaszínköd, így már nagycejiről sem beszélhetünk.
4) "...annak rendje-módja szerint..." ==> Ez is csupán azt igazolja, hogy a nő ronda, a fickó viszont hozza a Szintet.

/Nem biztos, hogy ez a csaj alapértelmezés szerinti hozzáállása a férfiakhoz. Mindössze tisztában van vele, mi mindent kell benyelnie vagy leküzdenie, ha saját magához mérten három kategóriával jobb paseet akar állandóra./

Mindezeket figyelembe véve mi más indokolna egy ilyen végkifejletet egy ekkora lófaszjóskával, ha nem a nagyságrendi szintkülönbség? Persze klasszikus esetben ótvar férfi tart el jó nőt a posztban szereplő nehezítő körülmények ellenére is.. dehát emancipuncipáció van (vagy mi) - haladni kell a korral. :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 14:47:47

Szép kis fék sztori.

De azért annyit hadd tegyek hozzá,hogy ha igaz lenne, én nem lennék azért annyira büszke,hogy ezt az ingyenélő rohadványt visszaszereztem.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 14:48:01

Vannak olyan emberek, akik olyan meggyőző erővel rendelkeznek, olyan módon tudják csűrni-csavarni a szavakat, hogy sokan bedőlnek nekik. A legtöbb vallási szekta vezetője ilyen. Lehet, hogy a posztoló pasija is ilyen. Simán el tudom képzelni, hogy elhitette vele, ez így szép és jó. Esténként belebúgja a fülébe, hogy mennyire gyönyörű és csak őt szereti stb. stb. Ez a szerencsétlen meg elhiszi neki... :(

Hurri Kán 2011.04.18. 14:50:17

@Éden Zina:
Egyáltalán nem biztos, hogy fék... Van olyan ismerősöm, (már megházasodtak ugyan, de minek...), házasság előtt orrba-szájba csalta a volt menyasszonyát, az tudott róla, de csak annyit mondott: á, ez kizárt... Ennyi...

Kytia 2011.04.18. 14:51:07

@Father Justice: Akkor miért van az, hogy egy rakás olyan kapcsolat van, ahol kívülről nézve a nő a szebb, mégis a pasi a gennyláda? És ezek közül a legtöbbnél a pénz sem lehet magyarázat, mert az sincs a pasinak.

2011.04.18. 14:51:28

@Bundabandi:
Igen, vannak ilyen emberek. És pont megfelelő mennyiségben csöpörgeti a szépet és a jót...

Hurri Kán 2011.04.18. 14:52:59

@Kytia:
Mert a nők már csak ilyenek: teljesen irracionális alapon működő lények.. :)

Joe69 2011.04.18. 14:54:43

Énszerintem: a posztíró egy viszonylag jól eleresztett (szerintem nagy szülői ház, saját lakrésszel, amihez a papa-mama előrelátóan külön bejáratot épített, hogy a vőlegényjelöltek ki-be sunnyoghassanak) rendelkező nagyon átlagos, esetleg azalatti külsejű, tanulni, dolgozni utáló, eléggé butuska nő, akinek értékeit döntően a hosszú mondat elején felsoroltak alkotják.

A pasi egy tipikus élősködő szarházi összevissza kavaró rosszfiú, aki nagyon kúlnak néz ki a bicajával, a nyomi, szikár 160 centijével. (Az ilyenek nagyon szoktak kelleni egyes HP-knek.) Aki nagyon jól kiszúrta, hogy a csaj önbizalma az abszolút 0-val egyenlő, és ezért teheti, amit tesz.Élősködik a csajon, aztán amikor egy ideig úgy tűnik, nagyon menő lesz, mert lesz pénze, játssza az élet császárát, aztán mikor bukik, megint élősködik.

A sztoriból nem derül ki a koruk, én a csajszit 36-40 körülire, a pasit úgy 30-33 -ra saccolom. Szerintem ez a sztori alapja. Fordított felállásban a pasi régesrég ki lett volna rúgva.

tuli _ 2011.04.18. 14:55:02

@Kytia: @gyvy: igen, valóban így van. de ha ez a nőt nem frusztrálja különösebben, akkor fenntartható a családi közösség. működhetnek jól együtt. nem hinném, hogy én ezt elviselném, de van, aki a többiért lenyeli ezt a békát. vagy szemet huny. mert a férj szereti a családját, még a feleségét is, csak nem bír ellenállni a nőknek. ezt viszont csak egy sikeres pasi teheti meg. egy ilyenfajta lúzer az esetek többségében nem.
annak idején Kállai Ferenc színművésszel történt, hogy nagyon beleszerelmesedett egy francia színésznőbe. Feleségével mélyen szerették egymást, de a szerelemnek nem tudott ellenállni a színész. Mara néni kiböjtölte, mert annyira szerette Kállait.
65 évig éltek együtt szeretetben.

@gernika: nem nagyon emlékszem arra, hogy gyökeresen eltérő véleményünk lenne a posztokról. :)

Kytia 2011.04.18. 14:55:12

@gyvy: A férfiaknál ugyanez. A gennyládáskodó pasi aztán belezúg egy sokkal kevésbé szép, vagy gazdag nőbe, aki széjjelszivatja. Ilyet is elég sokat láttam már.

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 14:57:28

@Zsu0805: @Bundabandi: Pusztán csűréssel-csavarással, sugdolózással még egy értelmi fogyatékossal sem lehet hat éven át művelni az ilyen mértékű alázást. Ehhez már az is szükséges, hogy a mindent benyelő fél tisztában legyen vele: nem kap minden ujjára még egy ilyet. A "még egy ilyen" általában az emberileg hulladék fél anyagi helyzetére vonatkozik, csak ebben a történetben más a szereposztás. Itt más tényezők felől fúj a szél - nem nehéz megfejteni, honnan.

Hurri Kán 2011.04.18. 14:57:54

@Kytia:
Akkor meg minek teszel fel ilyen költői kérdéseket? :)))

Kytia 2011.04.18. 14:59:43

@tuli _: Mara néninek összességében boldog élete volt? Vagy csak azért volt ez a csodálatos 65 év, mert akkoriban nem volt szokás válni, meg méltatlankodni a nőknek?

fumerin 2011.04.18. 15:00:25

@tuli _: A sértett nőt csak akkor frusztrálja, ha tehetetlenül önsajnálatba vonul. Az életben sok jó és vidám dolog van, tele érdekes és izgalmas történésekkel, amit észre kell venni ahhoz, hogy ne álljon meg az élet és ne döntsünk elhamarkodottan.
Mindenki elnyeri a méltó jutalmát, bár a férfiak sokkal nehezebben viselik a szarvakat, de ami jár, az jár! :D

tuli _ 2011.04.18. 15:00:44

@Zsu0805: megadtad a választ :) ráadásul sokan vannak, akik nem kockáztatnak biztosnak vélt dolgot a bizonytalanért. nincs merszük hozzá.

@gyvy: nem érted te a nőket. csak számodra irracionálisak, a mi számunkra teljesen logikus, megmagyarázható minden.:)

Kytia 2011.04.18. 15:00:57

@gyvy: Hát, csak mert Fathernak az élet minden problémájára megvan a pármondatos megoldása, és gondoltam, hátha ezekre a jelenségekre is.:)

2011.04.18. 15:01:07

@Father Justice:
Nem 6 évig csűrte-csavarta a dolgokat. Csak annyi ideje vannak együtt.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 15:03:13

@gyvy: most nézd meg:

a kapcsolatok 90 %-a erről szól. előbb-utóbb mind bedől. elmúlik a ceji és csak idő kérdése,hogy mikor jönnek az első kikacsintások.
ha ilyetén nézzük, én még irígy is vagyok valahol azokra a naív és nyilvánvalóan nem szellemi sasmadár nőkre, akik elintézik egy vállvonással a párjuk hűtlenségét. sőt, még jobb, ha valóban nem emésztik magukat rajta, hanem jól leszarják.

akinek esze, büszkesége van, és gondolkodik, az meg rághatja magát folyton, ha benne marad egy ilyen szarban és szép lassan tönkremegy.
ha meg nem marad , akkor az élete az örökös újrakezdésről szól.
vagy maradhat tök egyedül fájdalom-minimalizálva, de akkor meg hosszú távon az a baj..:)

így se, úgy se jó ez, én mondom.

az alkalmi kapcsolatokkal (mielőtt Atya megszólalna:)) meg az a baj,hogy felőrlik az embert egy idő után, na meg ahogy korosodik egyre csökken a statisztikai esélye egy-egy ilyen kapcsolatnak.

Kytia 2011.04.18. 15:04:12

@csupasz gőte: Na, mondjuk nekem ez a visszacsalás sem menne.

dr. gernika 2011.04.18. 15:04:20

@tuli _: :D Előfordult már párszor, de nem jellemző.
Viszont ez a poszt most annyira nem megosztó, hogy már megfordult bennem, hogy fék.

Hurri Kán 2011.04.18. 15:04:35

@tuli _:
Hát persze... Mivel ma kialudtam magam, ezért kiegyensúlyozott és udvarias vagyok, így csak annyit mondok, hogy én már lemondtam arról, hogy egy madárpókot megtanítsak űrhajót vezetni :DDD

@Kytia: Miért, és nincs meg? :D

2011.04.18. 15:04:45

@tuli _:
Főleg nők esetében, hisz a nők mindig a biztosra törekszenek. Nem szeretik a bizonytalan dolgokat.

fumerin 2011.04.18. 15:06:24

@Kytia: Nem visszacsalás, revans. És még az is lehet, hogy feldobja a szexuális életet. Tudod, ahogy a címben is van! :D

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 15:06:46

@Kytia: Például azért, mert:

1) Te női szemmel látod a nőt szebbnek, de ha megkérdeznél 10 férfit, közülük 9 máris csak az "egy patront megér" kategóriába tenné.
2) Lehet, hogy a szóban forgó nemhejjespasee egy rasztafaszú szexisten, és ennél a nőnél ez az elsődleges prioritás.
3) A nő tisztában van vele, hogy bár kapna megnyerőbb külsejű faszit is, ők csak pár sunázásra használnák. Ettől a fickótól viszont megkapja a komolykapcsi illúzióját is.
4) Lehet, hogy a nő 10x akkora gennyláda, csak ő kifinomultabb módszerekkel intéz mindent - a félrekúrástól a szarkeverésig. A "kívülről nézve" alkotott kép sokszor félrevezető lehet.

Így hirtelen nagyjából ennyi, de tudnám még fokozni. :)

Kytia 2011.04.18. 15:07:50

@Éden Zina: Szerintem csak az intézi el vállrándítással, aki nem szereti a másikat. Olyankor úgyis mindegy. És ezek a kapcsolatok tudnak egész hosszúra nyúlni, lehet, valójában ez a siker titka. Olyan emberrel élj, aki tökmindegy. Ha valaki egy kicsit is fel tud kavarni, attól menekülj, mert az fel fog kavarni.:)

Hurri Kán 2011.04.18. 15:11:12

@csupasz gőte:
A címben az van, hogy intenzív, nem az, hogy jó! Nagy különbség :DDD

fumerin 2011.04.18. 15:13:07

@gyvy: Na ehhez már nem szólhatok hozzá, mert nem értek hozzá! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 15:13:26

@Father Justice: Én nem hiszem, hogy pusztán a szintbeli eltérés lenne itt a döntő. Sok jó nőt láttam már gennyláda csúnya pasikkal. Amit mond és ahogy mondja, sokat számít hidd el! Vannak ilyen képességű emberek nőben és férfiban is. Találkoztam már csúnya pasival akinek olyan dumája volt, hogy a bugyi leolvadt rólam. Ezért gondolom, hogy nem feltétlenül csúnya a posztoló. Az önbizalmával biztosan nincs rendben valami és erre épít a kis dög, mert szerintem azért van vele újra a nő, mert olyat tud nyújtani(mondani)neki amitől (jó)nőnek érzi magát. Ezért is emeli az egekbe a szex minőségét is a posztoló. A pasi pont azt teszi és mondja, amit a nő hallani akar!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 15:15:45

@Father Justice: hogy neked itt milyen mocskos szád van..:)

@Kytia: na igen. és rögtön terítéken a bigláv kontra racionális szerelem témája.
ahol van érzelem, ott van dráma is.
ahol nincs érzelem, ott nincs dráma sem.
viszont utóbbinak mi értelme?

ennyi erővel tarthatunk például halakat, vagy teknőst is. az legalább elvan, nem pofázik vissza és nem is horkol, megcsalni meg végképp nem fog.:)

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 15:15:53

@Zsu0805: Bizonyára tudta csűrni meg csavarni is, ha abba a hat évbe pár év munkanélküliség (itt: élősködés), félrekúrás, hülyítés, alázás is simán belefért. Vagy gondolod, nem volt szüksége ilyesmire, hiszen nem is három, hanem legalább öt nagyságrend az esztétikai szintkülönbség közöttük? Na látod, az viszont lehetséges. :)

Kytia 2011.04.18. 15:17:20

@gyvy: De.:DDD

@csupasz gőte: Hát, ha jó az új szerető, az én saját szexuális életemet biztosan feldobná.:DD

@Father Justice: Akkor tehát a rasztafaszú szexisten kategóriáját is felvehetjük a kívánatosak közé a jó küldő és a sok pénz mellé. Haladunk...:D

Kytia 2011.04.18. 15:18:10

küldő = külső :)

tuli _ 2011.04.18. 15:18:34

@Kytia: 2010-ben halt meg a művész. a környezetük is azt mondja, hogy nagyon szép életet éltek. és nagyon szerették egymást. a végsőkig harmóniában éltek. Mara néni még azt is megtette, hogy mikor ment ki a férje Párizsba, összecsomagolt neki.
nem hinném, hogy egy ilyen erős nő csak azért maradt volna vele, mert nem volt szokás a válás. hogy boldog volt-e? nem tudom. de ők összetartoztak.

@Zsu0805:
én sem szeretem a bizonytalan dolgokat.

@gernika: bennem sosem merül fel, hogy fék :) viszont annyira fékgyanús, hogy lehet, hogy pont azért megtörtént dolog :)

@gyvy:
nem is kell. kérte azt a madárpók tőled? :D

Hurri Kán 2011.04.18. 15:24:05

@csupasz gőte: :DDD

@Kytia: Akkor hol itt a gond? :)))

2011.04.18. 15:26:11

@Father Justice:
A munkanélkülis dologra mondanám a jóban-rosszbant. :)
A félrekúrás, alázás, hülyítés már a végjáték volt. Gondolom (remélem) nem évekig hagyta, hogy ez menjen.

2011.04.18. 15:26:40

@tuli _:
Mint ahogy senki sem...

fumerin 2011.04.18. 15:28:43

@Kytia: Nekem nincs szexuális életem, felőlem dobálhatja, hiszen engem is dobálna, ha lenne:DDD
Én már csak a kötőklubban vagyok jegyezve:D
@gyvy: Jó más nyomorán röhögni? :P :D

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 15:29:01

@Bundabandi: "Találkoztam már csúnya pasival akinek olyan dumája volt, hogy a bugyi leolvadt rólam."

Ne haragudj, de ez sosem a csúnya pasi érdeme, hanem a nő naivságának ékes bizonyítéka. Az ilyen taktika ugyanis mindig arra épül, hogy nő elhiszi: a bugyiolvasztó bókok személyesen neki szólnak. (Értsd: hogy ilyen hatást is csak ő tud gyakorolni a fickóra. Holott simán lehet már a nyolcadik Gizi aznap este, akinek ugyanazt a szöveget tolja. De miért is ne - a jól begyakorolt menőduma ingyé' van - nem úgy a koktél. :)

@Éden Zina: Itt _csak_ ennyire. Élőszóban jobban cifrázom. :)

Hurri Kán 2011.04.18. 15:34:51

@csupasz gőte:
Én nem röhögök senki nyomorán... Mi sem áll tőlem távolabb :)))

@Father Justice:
"Holott simán lehet már a nyolcadik Gizi aznap este" nem lehet, hanem kb. 100%.

Kytia 2011.04.18. 15:35:08

@tuli _: Itt már csak az a kérdés, ha Mara néni ment volna ki Párizsba Franszoához egy kis kettyintésre, Feribá is összecsomagolt volna-é neki, vagy sem...

@gyvy: Itt már semmi. Mindenre van válasz.:))

@csupasz gőte: Ójaj. Most nem tudom, hogy sajnáljalak, vagy irigykedjek.:S Vagy csak simán ilyen az élet, oszt jónapot?:))

@Father Justice: Senki nem mondta, hogy a bugyiolvasztó duma mindenképpen bók kell, hogy legyen. Mi van, ha olyan szenvedéllyel tudta magyarázni a kvantumfizikát, ahogy senki?:DD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 15:35:27

@Father Justice: Na, hát pont erről van szó itt is, mint amit leírtál! Leesett már??? :) Most írtad le pontosan, hogy ez a pasi hogyan fogta meg magának a posztolót! Erre céloztam egész eddig! Hahó!

Naívság, az biztos, de csak onnantól, mikor komolyan is veszed ezeket. Szerinted miért nem jöttem össze bugyiolvasztóval? De a posztoló összejött az ő bugyiolvasztójával és hisz is neki!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.18. 15:36:20

vicces, hogy az esztétikáján vitatkoztok, pedig az lesz az igaz, amit Joe barátunk írt: a nő idősebb. És kell egy állandó hím már.
Ennyi.

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 15:36:26

@Zsu0805: "mikor évekig munka nélkül volt, az én fizetésemből éltünk, méghozzá jól, meg még a bringás akcióit is finanszíroztam a montis versenynevezésektől a bringamezig mindent..."

Ez több éves viszonylatban, ilyen kiadásokkal már bőven nem a jóban-rosszban kategória, hanem tervszerű élősködés.

Hurri Kán 2011.04.18. 15:38:17

@Kytia:
Természetes, hogy mindenre van válasz :)))

@Bundabandi: Mert nem akartad a bevált kertészt lecserélni :)

fumerin 2011.04.18. 15:39:26

@Kytia: Engem nem kell sajnálni, de ne is irigyelj. Az élet meg olyan, amilyennek látod vagy látni akarod ;)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 15:44:22

@gyvy: :D Az igaz. Viszont a szavai kicsit cirógatták a nőt bennem és ez tök jó volt! :D Csak tudni kell a mértéket ebben a "kábítószerben" is.

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 15:46:32

@Kytia: Inkább meg sem próbálom elképzelni, hogy fest az a hölgy, akinek a szenvedélyesen előadott kvantumfizika tudja megolvasztani a bugyiját. :)

@Bundabandi: Igenám, csakhogy egy kalap alá veszed a becserkészést a párkapcsolattal. Az egy dolog, hogy a menő duma levette a lábáról a posztírót (eljutottak a sunázásig), de hat éven át közömbösíteni tudta mindenféle szemétségét is? Komoly pénzeket fizetnék azért a szövegért. :)

@Zsit (nyau és rémizé): Természetesen ez is elképzelhető, de önmagában nem magyarázat. Ilyen (emberileg nulla) állandó hímből kapna minden ujjára ötöt, ha egyéb szempontok nem figyelnének be. Fiatalabbat és idősebbet egyaránt. Csak hát neki a viszonylaghejjes kell, és itt eldőlt a kérdés.

dr. gernika 2011.04.18. 15:48:34

@Kytia: Pf, úgy meg mi értelme az életnek...

dr. gernika 2011.04.18. 15:50:21

@Éden Zina: A racionális szerelem az egy oximoron. :D

Kytia 2011.04.18. 15:50:40

@Father Justice: Meg se próbáld.:)

Most már ott tartunk, hogy az is baj, ha a viszonylaghelyes kell? Tehát ha vagyok oly szerénytelen, hogy egy nem okádék kinézetű, nem büdös, nem gennyedző fiatalemberbe szándékozom beleszeretni, akkor rögtön egy felszínes, haszonvezérelt ribanc vagyok, aki ne csodálkozzon, ha aztán így, meg úgy elbánnak vele?
Szép kilátások.:D

Kytia 2011.04.18. 15:51:28

@gernika: Hát...röviden szólva: semmi. De remélem, ezzel nem kedvetlenítettelek el nagyon.:D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.18. 15:59:28

@Father Justice:
nem feltétlenül hejjespasheee, inkább menő: tudod, a bringaverseny, satöbbi. na meg nagy lehet a farka :)
Egyéb erényei tutira nincsenek.
Ne felejtesd el, hogy nehéz dolog a selyemfiúság. Ott teljesíteni kell, nem lehet orgazmust hazudni :), és az ilyen képességűre nagy az igény. :)

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 16:00:07

@Kytia: A viszonylaghejjes itt szigorúan a poszt viszonylatában és az előző kommentek figyelembevételével értendő. Vagyis miért 99,95%, hogy ebben a történetben tényleg esztétikai szintkülönbségről van szó. Ehhez fűztem hozzá, hogy ettől még bejátszhat a korkülönbség is, de az önmagában nem indokol ekkora mértékű megalázkodást egy jellemtelen élősködő felé.

Hurri Kán 2011.04.18. 16:00:50

@Kytia:
Ebben a játékban minden elképzelhető, feltételezhető, és annak az ellenkezője is :DDD

dr. gernika 2011.04.18. 16:01:10

@Kytia: Nem, de képtelen lennék egy tök semleges embert elviselni velem egy lakásban, főleg egy ágyban.

Hurri Kán 2011.04.18. 16:02:16

@Zsit (nyau és rémizé):
Lehetnek egyéb előnyei is, ha nem is túl sok :)

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 16:09:20

@Zsit (nyau és rémizé): * * Warning! Explicit lyrics! * *

Tényleg nagyon menő, ha az ember azzal a bringaversennyel villog az élettársának, amit az utóbbi finanszíroz. :) A nagy farok már esélyesebb jelölt lenne, de itt az sem túl életszerű. A hölgy ugyanis sokkal jobban kijönne anyagilag, ha fizetne havonta 30-40 ezret egy bármilyen, de nagyfarkú kannak, aki rendszeresen kezelgeti, de nem akar odaköltözni. Ettől a fasztól szemmel láthatóan úgysem kap semmit se érzelmileg, se anyagilag, se semmilyen szinten. Marad az esztétikummal kapcsolatos verzió.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.04.18. 16:09:33

@Father Justice: Csak arra az egy bizonyos nőre kell, hogy hatással legyen a szövege. Láthatóan hatással is van.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 16:10:19

@gernika: hát meglehet, de még pár éve gondoltam erre először.
perpill csak ebben látom a hosszabb távon is normális kapcsolat biztosítékát..

...feltéve, ha működne.:)

de a kapcsolat elején érthető okokból nem igazán válik be, vagy ha igen, akkor ott nincs kémia.:) úgyhogy a végkifejlet borítékolt.

később meg már nyakig a slamiban tulképpen tök mindegy,hogy mennyire látjuk át a dolgokat. utóbb már felesleges okoskodni.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 16:12:43

@Zsit (nyau és rémizé): egyrészt, másrészt így akart üzenni a másiknak,hogy kirakta ezt közszemlére (már ha nem fék ugye.:)).

"nézd te ribi, én győztem"

a lakóhelyre való utalással és a wiw-vel viszonylag jól behatárolta dolgokat.
lehet, a nő az idősebb, de,hogy a kutyámnak több esze van, az biztos.

Hurri Kán 2011.04.18. 16:15:52

@Éden Zina:
Az elején a lila/rózsaszín/szivárvány stb. köd miatt nem tudsz gondolkozni, utána meg tök fölösleges, mert ha jön a következő köddel járó jelölt, ugyan azokat a hülyeségeket jó eséllyel megint elköveted, amiket az előző köd miatt is megcsináltál :)))

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 16:16:23

@Bundabandi: Nekem akkor is megérne párezer forintot a szöveg. Betanulnám, kiegészíteném sajátos szófordulatokkal és megkeresném azt a bizonyos nőt. A faszit kiütném a ringbű' a v2.0 menődumával, és máris minden dizni! Mi ez a ráfordítás ahhoz képest, hogy életem végéig eltartanak? :)

Hurri Kán 2011.04.18. 16:17:09

@Bundabandi:
És a másikra is, különben nem jött volna létre ez a poszt.

dr. gernika 2011.04.18. 16:17:20

@Éden Zina: Szerintem semmi biztosíték nincs a hosszú távú normális kapcsolatra az égvilágon. Piszok nagy szerencse kell hozzá, ami ugye nem tervezhető, de kb. 2 év után azon is dolgozni kell.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 16:20:02

@gernika: tudom, tapasztaltam már párszor..:)

de bennem alapjaiban felvetődik a kérdés,hogy feltétlenül szükségünk van vajon ezekre a "harcokra", "munkákra"?
törvényszerű,hogy az ember csak kapcsolatban élheti az életét? pláne, mikor tudjuk,hogy a kapcsolat valóban boldog része annyira fájóan rövid, a többi meg iszonyú mennyiségű kompromisszum, és taktikázás?

Hurri Kán 2011.04.18. 16:26:03

@Father Justice:
Sok embernek megérne, de sajnos nem adhatom ki :DDD

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 16:33:56

@gyvy: Akkor itt egy jobb ajánlat. A pár ezresre rádobok még egy sárga kerékpárt is, ha átfogalmazod a szöveget, hogy egy másik bizonyos nőn működjön. Gondold meg, ezzel az üzlettel mindenki csak jól járhat. :)

Hurri Kán 2011.04.18. 16:39:53

@Father Justice:
1. Ehhez ismerni kéne a másik hölgyet is, akire hatással kéne legyen a szöveg. 2.Nem vagyok én már gyerek, hogy biciklizzek :DDD

herpesz 2011.04.18. 16:41:10

ÁÁÁ ez egy vicc :)))
le kell írnom a történetemet:
megismerkedtem egy nálam idősebb "férfival", akiről tudtam, hogy családja vagy, asszony, gyerekek, ezért nem is firtattam a dolgokat, mindig csak haverként tekintettem rá, hiszen máshogy látta a világot, mint én, sok jó tanácsot tudott adni. Aztán észrevettem hogy folyton keserű volt neki minden: az asszony igénytelen, az asszonynak folyton fáj a feje, nem jól főz, nem jó semmi. Persze én se vagyok hülye, és tudtam hogy honnan fúj a szél, de azért mindig megkérdeztem: ha ennyire szar, miért nem lép le? Magyarázkodás: jajj mert a lakáshitel, jajj meg a gyerekeknek szükségük van apára... mondom arra igen, de arra h hazamenj és paraszt legyél, arra nincs. Ez így ment egy ideig, majd egyszer beadta otthon hogy ő lelép. Persze volt ott is ribillió, hogy megtalálja a kurvája szemét, kikaparja, megöli, megveri, sós kútba teszi, de onnan is kiveszi, stb. Kire gyanakodott? Naná hogy rám... Hívogatott, írkált nekem, leskelődött közösségi oldalakon, telekürtölte a szülőfaluját hogy a férje egy nagyvárosi kis fruskáért hagyja el (mondjuk ezzel csak magát égette, én kb: 300 km-el arrébb lakom)
Aztán csak azért hívott, hogy elmondja, mennyire boldogok újra a férjével, mert vegyem tudomásul, ő hiába idősebb, de mégiscsak jobban tud valamit, ha a férje őt választotta, és nem engem.
Na ez a vicc benne:))) egyszerűen ezek a hölgyek nem képesek az őszinteségre, kivülre mutatják hogy minden milyen remek, fontos a kocsi, a lakás, belülről meg rohadnak...
A történet egyébként ennyi volt, mondtam h hagyjanak békén a francba, töröltem mindegyiket mindenhonnan, nyúzzák egymást, megérdemlik

dr. gernika 2011.04.18. 17:02:52

@Éden Zina: Nem törvényszerű, van akinek abszolút nem az az útja, hogy kapcsolatban éljen, olyan célja van, amivel az nem kompatibilis, vagy ő nem alkalmas rá... a taktikázás nekem abszolúte nem megy, ha ezen múlik egy kapcsolat, akkor én is meg vagyok lőve, de a kompromisszumokra egy pontig szükség van. Az a nemmindegy, hogy mennyire és milyenekre.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.18. 17:08:30

@gernika: nagyon kell ismerned magad,hogy tudd meddig kompromisszum és honnan megalkuvás.

szerintem a legtöbb kapcsolatban pont ez a probléma. hogy nem ismerik magukat az emberek és nem tudják elkülöníteni ezeket egymástól.
vagy ha igen, akkor meg annyira beszariak,hogy inkább megnyugtatják magukat mindenféle gagyi hülyeséggel, semmint lépjenek.
aztán egyszer csak rádöbbennek,hogy az ő életük sem lett más, mint a többieké, pedig fiatalon azt hitték, ők kivételek lesznek.

dr. gernika 2011.04.18. 17:09:13

@herpesz: Én kétszer keveredtem hasonlóba, annyi eltéréssel, hogy érzelmileg kissé megérintette a pasik, de szex nem volt. Az egyik neje telefonon hívott fel, a másik barátnője a pasi msn-jéről próbálkozott engem megfogni. Akkoriban én is beleláttam a párkapcsolatukba, tudtam, hogy szar az egész, de minimum komoly kétségek vannak a pasikban, most mégis látszólag csillivilli minden.

Joe69 2011.04.18. 17:54:24

"A sztoriból nem derül ki a koruk, én a csajszit 36-40 körülire, a pasit úgy 30-33 -ra saccolom. Szerintem ez a sztori alapja. Fordított felállásban a pasi régesrég ki lett volna rúgva."

Nem akarok tolakodni, de megismételném magamat, mi erről a véleményetek ? Mert a fenti eszmefuttatások szerintem egy alapból életszerűtlen szituációról szólnak, valamiért azonos kategóriájú (korban) embereket tételeztek fel. Hacsak a csajjal nincs valami nagy lelki gáz, nemigen fordul elő, hogy egy "hozzáillő" pasinak ezt megengedi tartósan. Amit viszont írtam, igen csak gyakori, rengeteg hasonlót látok a környezetemben. Így már érthető lenne, hogy a csaj miért jut olyan könnyen túl a gyerekügyön (40, esetleg 40+ évesen nem akar v. tud szülni), a pasi nem akar egy 40 körüli nőnek gyereket csinálni, de egy huszonévesnek már igen, ugyanakkor kell az idősebb nő kéglije meg a kajája, cserébe dugja néha. Ugyanakkor az idősebb nő ragaszkodik a fiatal pasihoz, akármennyire is egy hulladék ember, mert..ahogy sokszor írtam, fosik a saját korától, és azt hiszi, ettől majd ő is visszafiatalodik..

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 18:09:51

@Joe69: Van benne ráció, csak a kereslet-kínálati viszonyokat nem veszed figyelembe. Ingyenélő, harmincas lófaszjóskából, aki szívesen eltartatná magát egy jól szituált, idősebb nővel, minden bokorban terem vagy három. Olyan 40+ korú nő, aki ezt extrákkal (hobbik finanszírozása, közös autó, stb.) együtt nem csupán biztosítani tudja, de zokszó nélkül be is vállalja az elsőnek, aki az útjába akad, nem sok van. Tehát még ha igazad is van a korkülönbség tekintetében, a fickó részéről kell lennie valami "plusznak", különben a posztíró egyszerűen beújított volna egy másik fiatal bikát helyette. Kizárásos alapon jutottunk arra a konklúzióra, hogy ez a plusz az, hogy a fickó kinéz valahogy (míg a posztíró kb. a nőstényork kategória lehet), mert más téren a leírtak alapján nem nagyon jeleskedik. Egyesekben felmerült még a kicsinyes bosszú is a balatoni rüfin, mint motiváció. De ha neked van igazad, és a szerző 40 körül van, az utóbbi variáció esetén agyilag nyugodtan letagadhat vagy 35 évet. Ez viszont sehogy nem jön össze azzal, hogy ilyen jól keres. :)

indapass90210 2011.04.18. 18:19:54

@Zsu0805: dehogynem ótvar.... aki annyire ostoba, mint a faszom, az mind ótvar...

Majd még fel is csináltatja vele magát a végén, aztán az lesz a heppiend, mert végre valakinek volt gusztusa hozzá.

Joe69 2011.04.18. 18:29:36

@Father Justice:
Nem biztos, hogy jól keres, elég , ha jó családból származik, és jól örökölt. Az én említett ismerőseim eü.középkáder csajok, vagy éppen beosztott orvosok, abszolúte átlagos vagy azalatti pénzzel, de a nagymenő -esetleg már néhai - szülők jó kis kégliket - esetleg villát - raktak a seggük alá, és emiatt soha nem igazán erőltették meg magukat. Az általam ismert "lófaszjóskákra" meg csak panaszkodtak minden szempontból (igen, milyen furcsa, dugásszempontból is), de attól meg még jobban fostak, hogy "beújítsanak", inkább húzták a dolgot, miközben a "lófaszjóska" már a bukszájukból emelte el a pénzt..

indapass90210 2011.04.18. 18:29:38

@Joe69: @Father Justice: nem tudom a nők észjárását követni, nem is akarom, de furcsa belemenni egy olyan kapcsolatba, ahol az embert szarnak se nézik. Még a dugásért cserébe is. Akkor már inkább verje magának az ember...

Hurri Kán 2011.04.18. 18:37:57

@Joe69:
Ez valahol pszichológia (helyesebb persze önbecsapásnak hívni) a nő oldaláról.. Ha a régen beujított lófaszjóska szívja a vérét és a pénzét, akkor a nő óvatos, meg hátha l.j. megváltozik, ha egy frissen beújított tenné ugyanezt, akkor balek...
Végeredmény persze ugyanaz...

Joe69 2011.04.18. 18:38:14

@Dövan:
Mármint kit néznek szarnak ? A csajt nézik szarnak, mert megtehetik, mert hagyja, mert önbizalmának egyetlen alapja, hogy fiatal farok farkalja néha.

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 18:46:32

@Joe69: Az örökösödés már tényleg gyakoribb minden korosztályban, főleg, ha egyedüli gyerekről van szó. De az örökölt ingatlan önmagában kevés ahhoz, hogy két felnőtt embert extrákkal együtt el tudjanak tartani. Ahhoz már tényleg jó fizetés kell. Nem tudom, a hölgyismerőseid mitől ragaszkodnak annyira az aktuális fiatalbikájuhoz, pláne, ha közben minden szempontból fikázzák őket. Egyetemet végzett emberként lehetne annyi rafkójuk, hogy rendesen feltérképezzék a kínálatot: így akár 2-3 évente újíthatnának be egy legfeljebb 30 éves kant karbantartó szerepre, ha valóban csak a kor számít. Lehet, hogy makacsul ragaszkodnak a járt utat járatlanért elvhez még az önámító szarság vonatkozásában is. Akkor viszont megérdemlik a sorsukat, nincs mit tenni.

indapass90210 2011.04.18. 18:49:44

@Joe69: pontosan, ahogy a posztban is, a csajt nézik szarnak.

Father Justice (törölt) 2011.04.18. 18:59:10

@Dövan: Sok nő szereti, ha a faszija flegma, lekezelő, sőt, ha le is szarja kicsit. Az rosszfiús, izgalmas, titokzatos, az ilyenekért folyamatosan küzdeni kell. De ha feltételezzük, hogy a posztíró nem ilyen, akkor kizárólag az lehet a magyarázat a viselkedésére, hogy így legalább őt is sunázza valaki, aki megüti a szintet. De nem akárhogy: közben egy normál párkapcsolat illúzióját is fenn tudja tartani saját maga és a külvilág felé is. Az utóbbi nagyon nem mindegy a nőnek: anélkül úgy érezné hogy "csak kihasználja" a faszi. Holott valójában pont így használja ki jobban, de ez már mellékes, hiszen a külvilág számára ők egy párt alkotnak. Kényes kérdések esetén így nyugodtan ki lehet játszani a jóban-rosszban kártyát, vagy bármelyik hasonló társát, ami a nagy összetartozás érzéséről szól.

A nők nem annyira bonyolultak egyébként, mint amilyennek szeretnék beállítani magukat, de a megértésükkel az esetek 99%-ában tényleg felesleges vesződni. :)

deflorator 2011.04.18. 19:10:14

@Father Justice: Szerintem sok tényezőt figyelmen kívül hagysz. Van olyan ember, aki pusztán azzal, hogy más megvilágításba helyezi a dolgokat mint ahogy megszoktad, nagyon nagy hatást tud rád gyakorolni. A problémák jelentéktelenebbnek tűnnek és az átlagos napról úgy érzed, hogy eseménydús, sok jó történik veled.
Egy ilyen emberhez is lehet ragaszkodni, anélkül hogy kiemelkedő szépsége, vagy hatalmas néger fasza lenne.
Én azt sem zárom ki, hogy a ragaszkodás kezdetben kölcsönös volt, de a kaland után fel nem foghatom, hogy folytathatták úgy, mintha mi sem történt volna.
Megcsalni nem szép dolog, de ha már muszáj, legalább ne taposson bele a társa lelkébe, azaz legyen maximálisan diszkrét.

Hurri Kán 2011.04.18. 19:10:26

@Father Justice:
Nem 99, hanem 100%-ban felesleges a megértésükkel vesződni. Olyan dologra, ami eleve lehetetlen, egyetlen másodpercig is kár energiát fordítani :D

Take-it-Easy 2011.04.19. 09:21:32

A csaj hülye. A pasi meg mekkora undorító hímringyó, hogy szállásért és ellátásért szexuális szolgáltatásokat nyújt? Bazmeg... Ez kész.

Buci-Bigyo (törölt) 2011.04.19. 09:56:01

Én több ilyen hímringyót ismerek.
Egy részük Romániából jött, más részük pedig elvált, kétgyerekes apa.Ők gyereket és/vagy házasságot nyújtanak a nőnek, a nő pedig adja a lakást és a pénzt, vagy legalábbis a pénz nagyobbik részét.

blah 2011.04.19. 14:19:51

anyám borogass, ez a picsa milyen hülye... valszeg csúnya is...
süti beállítások módosítása