Megcsalt és eltűnt, de én megbocsátok neki

2011. július 07. 07:47 - csajokespasik

„Ő még sosem csalta meg a barátnőit, de ki akarta próbálni, hogy milyen érzés… ezért velem megtette. (???) Kíváncsi volt rá, milyen érzés.” - a tegnapi téma folytatódik, csak itt fordított a leosztás. A szerelem hatalmasnak ígérkezik, örömkönnyek és édes ragaszkodás. Majd pedig a szegény lánynak bejelenti a pasija, hogy nagyon sajnálja, de muszáj volt kipróbálnia más lányokkal is. Utána meg eltűnt. Sorry…

 

Sziasztok! Szeretném megosztani veletek a történetemet. Eljutottam egy olyan pontra az életemben, amikor úgy voltam ezzel a pasizás-témával, hogy talán hanyagolni kéne, és nem is kerestem senkit. Nem is tartottam valószínűnek, hogy pl. egy ilyen randi oldalon találok magamnak valakit. Egy nap elkérte egy srác az msn azonosítómat, megadtam neki és elkezdtünk beszélgetni msn-en. Mindig nagyon jókat beszélgettünk, ezért egy idő után úgy gondolta, hogy találkozhatnánk. Az első haditerv az volt, hogy találkozunk Pesten, ami végül nem jött össze, szervezési okok miatt, ugyanis nem tudtuk volna hol tölteni az éjszakát. Mármint úgy kell ezt érteni, hogy mivel én nem vagyok pesti, nem állt szándékomban éjjel hazavonatozni, ő meg kb. 3 órányira lakik Pesttől.

Mivel közeledett a szilveszter, eszembe jutott, hogy talán valahogy megtudnám oldani, hogy én menjek hozzá és akkor találkozhatunk. (hozzáteszem 360 km.-re lakik tőlem). Az ötlet nagyon tetszett neki, teljesen belelkesült, otthon bejelentette, hogy jön a barátnője egy hétre.

Megérkeztem a vonatállomásra - ott várt engem. Az első pillanattól kezdve jól elvoltunk, a kocsiban már fesztelenül beszélgettünk, hülyéskedtünk. Olyan volt, mintha nem akkor látnánk egymást először. Szilveszterezni egy bálba mentünk, ott is nagyon jól éreztük magunkat. Végig táncoltunk, szórakoztunk. Annak a hétnek, amit ott töltöttem, nem volt hibája. Nem volt kínos csend vagy olyan helyzet, hogy ne beszélgettünk volna valamiről. Éjjeleken át dumáltunk, néha a garázsban, gyártottuk a közös poénokat, elmentünk a városba sörözni, megnéztünk egy kiállítást, dartsoztunk, néha tényleg sírtunk már a nevetéstől. Összhang volt köztünk. Elérkezett a hét vége, amikor haza kellett mennem. Még a vonaton ültem, de már jött az sms, hogy: „Szeretlek, és nagyon hiányzol!!!” - Boldog voltam.

A srác bevallotta, hogy amikor elment a vonatom, sírt és minden közös ismerőstől azt hallottam, hogy mennyire hiányzom neki. Mindenki, aki látott minket együtt, látta azt is, hogy milyen összhang van köztünk.

Teltek a napok ő itt, én ott, beszélgettünk msn-en. Úgy volt, hogy két hét után szintén le tudok hozzá menni és ő meg februárban jön el hozzám.

Egyik este beszélgetni kezdtünk msn-en, szokás szerint. Mesélte, hogy visszahívták gyakornoknak arra a helyre, ahol ezelőtt már volt. Írta nekem, hogy nem tudja, mennyire fog nekem az megfelelni, ha csak hétvégén találkozunk. Jól éreztem magam vele, szóval ennek ellenére se akartam otthagyni. Beszélgettünk tovább és végül az sült ki az egészből, hogy ő előadta, hogy be kell vallania valamit. Ő még sosem csalta meg a barátnőit, de ki akarta próbálni, hogy milyen érzés… ezért velem megtette. (???) Kíváncsi volt rá, milyen érzés (???) Egy értelmes ember, hogy mondhat ilyet és gondolkodhat így? Azt gondolta, mindent megtehet? Ez tényleg így működik ? Nem tudom, mit szólt volna, ha valaki esetleg ezt mondja neki: „Nézd, én még nem öltem embert, szóval rajtad fogom kipróbálni...” - Elég erős hasonlat, de a lényeg ugyanaz. Leírni sem tudom, hogy mennyire rosszul és megalázva éreztem magam. Nem akartam elhinni ezt az egészet. Két hétig nem tudtam elmondani senkinek, mert akárhányszor belekezdtem, elkapott a sírógörcs. Megígérte, hogy eljön a hétvégén és szemtől-szembe beszélünk. Csütörtökön még azt írta sms-be, hogy szombaton délután jön és még pontosan megírja, hogy hánykor.

Péntektől nem volt elérhető...

Annyi érzés és becsület sem volt benne, hogy felvállalja, amit tett. Írtam neki egy utolsót az egyik közösségi oldalon: „azt hittem, kezelhetlek egyenlő félként. Olyan valakit kerestél, aki hasonló szellemi beállítottságú. Tehát jó, hogy ennek vége lett, mert sajnos nem vagyunk egy szinten. Nem mérgezem magam gyűlölettel, csak egyet mondok:„Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek” (Lk 23,34) Imádkozni fogok azért, hogy egyszer kapj annyi értelmet, hogy felfogd, hogy más emberekkel játszani nem móka.“ Miután kizártam a gyűlöletet a szívemből és nem mérgeztem vele magam tovább, megbékéltem és megkönnyebbültem. Már csak sajnálatot tudok érezni iránta.

 

 
629 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr433046243

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Retro-Liget | Asztalos András - SZERETLEK 2011.07.07. 13:01:54

RETRO-LIGET Liget 2000/9  |  Asztalos András - SZERETLEKSzeretlek és szeretem a fogkefédet.Szeretem az órádat, a törött válladat csavarostul, az összes pulóveredet és mosolyodat, a komolyságodat, az alsóidat, a hangodat, a cipőidet, a kö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemkellex 2011.07.07. 15:23:56

@Nard:
Akkor most milyen a séród? :D

@gyvy:
Nemtom mikor érek oda, de már indulok is (hazamegyek és keresem a lejáratot alfába). Várj meg! ;)

Hurri Kán 2011.07.07. 15:27:37

@Nutshell:
Ez látod egy jó kérdés... mivel alfában vagyok, van időm elgondolkozni rajta :D

@Nathan D'Xantine:
Végülis... DE :DDD

felszopó 2011.07.07. 15:28:24

a címnél nem jutottam tovább: szerencsétlen, egyszerű, együgyű buta kurva vagy.

Nutshell 2011.07.07. 15:30:04

@gyvy: Jajj, már megint egy eldöntendő kérdés. Ezzel megint meg fogsz szenvedni, úgy érzem :)

Hurri Kán 2011.07.07. 15:32:18

@Nutshell:
Nem ma fogok szenvedni eldöntendő kérdésekkel :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.07. 15:32:50

@nemkellex:

Nem egyenes! :)

@Nutshell:

"A félelem fogja fenntartani a rendet a Galaxisban."

Nutshell 2011.07.07. 15:32:52

@Nard: Kíméletlen vagy, mint mindéég :)

Muha 2011.07.07. 15:34:18

@nemkellex: Haluzol. Igyal egy pohar vizet. Muha fizet.

Muha 2011.07.07. 15:37:20

@Kytia: Akkor vagy elbukok vagy nem. Felnivalom egy szal se :)

Nutshell 2011.07.07. 15:42:06

@gyvy: Nem is várjuk tőled :)

@Nathan D'Xantine: Már a saját gondolataimat sem tudom követni tőle :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.07. 15:42:12

Nagyon bugi ez az időhurok... :-)

Hurri Kán 2011.07.07. 15:45:41

@Nutshell:
Én jelenleg enélkül sem tudom :DDD

@Muha:
Elvégre ez a három lehetőség van...

tarquin - védőháló nélkül 2011.07.07. 15:46:31

@nemkellex: meg sem próbáltam én elhinni ezt.:D:D

Hurri Kán 2011.07.07. 15:52:03

@tarquin - védőháló nélkül:
Pedig lehet, hogy igaz volt... Pont azért, mert annyira hihetetlen :D

KovA 2011.07.07. 15:56:25

:-( Önmegvalósította magát a srác - ahhoz kell(ék) egy csaj akit megcsalhat, meg egy másik akivel megcsal. Mer' ugye mindent ki köll próbálni - eccer élünk, nemdenem ?
Éljen és virágozzék a (neo)liberális szép új világ !

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.07. 15:59:32

@KovA: Hogy a búbánatba jön ehhez a neoliberalizmus?

szepi79 2011.07.07. 16:05:09

@nemkellex: én úgy tudtam, káin felesége volt. persze akkoriban még nem éltem, így se cáfolni, se megerősíteni nem tudom egyik verziót sem.

tarquin - védőháló nélkül 2011.07.07. 16:07:05

@gyvy: ráadásul messziről jött Tarquin is azt mond, amit akar.:D

KovA 2011.07.07. 16:10:21

@Nathan D'Xantine: Tu'od, mer hát mindenkinek szabadsága, hogy saját igazsága legyen - meee' megérdemli. Meg ami nem tilos azt miiiind szabad. Érted ?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.07. 16:13:34

@KovA: Nem. Ha érteném nem kérdezném.
Úgy érted a XX-ik század közepe előtt nem csalták meg a nőket?
Csak ez a neolib izé tett be a régi jó erkölcsnek?
Korábban senki nem gondolta, hogy ami tilos az szabad?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.07. 16:15:02

@Nathan D'Xantine: Fene ebbe a szggatós vacakba!
Szóval:
"Korábban senki nem gondolta, hogy ami nem tilos az szabad?"
Most jó...
Bocs.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.07. 16:22:13

Az volt már, hogy ki vette a gumit?

Hurri Kán 2011.07.07. 16:25:25

@Köldökszösz (csodalampa):
A dolgok jelen állása szerint nem volt rá szűkSEGG... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.07. 16:25:37

@gyvy: És az volt már, hogy "Jegenyehefán féhészket raka góóóólyaaa ..."

Hurri Kán 2011.07.07. 16:29:08

@Köldökszösz (csodalampa):
A jegenyefán a csóka rak fészket. Egyebekben volt már :D

Hurri Kán 2011.07.07. 16:30:30

Tessék, újabb bizonyíték, hogy az alma milyen veszélyes:
d3uwin5q170wpc.cloudfront.net/photo/160969_700b.jpg

KovA 2011.07.07. 16:35:26

@Nathan D'Xantine: nem annyit és ritkábban ennyire pofátlanul - de legfőképp: nem volt ennyire természetes az efféle bánásmód mint manapság.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.07.07. 16:37:17

@Dövan:

"Mondjuk nekem már attól is elmegy a dugástól a kedvem, ha egy rúdra szegelt halott zsidó srác van egy csaj nyakában."

Egyszer megdicsérted az avatarom, pedig már akkor is kereszt volt a nyakamban, amikor ezt a képet csinálták rólam.:)

KovA 2011.07.07. 16:40:01

@Nathan D'Xantine: Az a nagy baj tudod, hogy akkoriban aki ilyet tett az kőkeményen tisztában volt vele, hogy rosszul teszi.
A ma "létező" liberalizmust épp a mércevesztettség jellemzi - zé' van az, hogy (nem politálás, csak példaképpen) Kúrcsány úr a legnagyobb természetességgel közli, hogy hazudtunk, és talán ma sem érti mi baj van (többek közt) ezzel. Neki természetes, hogy amit lehet azt szabad.

michaela77 2011.07.07. 16:55:46

@KovA: Azzal a részével teljesen egyetértek, hogy rohadtul nem mindegy, ha valaki kifogásolható dolgot tesz, akkor tisztában van vele, hogy az rossz, neadjisten megbánja, próbál tanulni az esetből, vagy ami manapság sajnos sokkal jellemzőbb: ideológiát gyárt hozzá, hogy az tulajdonképpen miért is nem volt rossz és miért volt joga hozzá, oka rá, stb...

Muha 2011.07.07. 18:09:00

@gyvy: Jah. 10 kulonbozo ember el a foldon. Aki tud szamolni es aki nem. :)

Muha 2011.07.07. 18:10:06

Ma a bokolina jott hozzam. Bejon ez a leszarom versenyeztetek sztori. Belejovok 100 nom lesz. :)

Muha 2011.07.07. 18:36:14

Falok egy almat ha mar igy elobujt a kisordog
Haaahaaahaaa haaaa

Muha 2011.07.07. 18:47:46

@gyvy: En? Bolond vagy te :)

Nutshell 2011.07.07. 19:36:22

@Muha: Én ezt úgy ismerem, hogy 10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem :)

Muha 2011.07.07. 20:10:26

@Nutshell: Akkor muha a nemek koze tartozik.
Ejh de bena vagyok, meg egy viccet is elrontok. :)

JOKKA21 2011.07.07. 20:14:21

Jól gondolkozol csaj, én nem csalnálak meg, ha szép vagy.

Hurri Kán 2011.07.07. 20:32:07

@Nutshell:
11 féle... Aki ismeri a bináris számrendszert és be van léve :D

lárvalányhaj 2011.07.07. 20:47:48

@KovA:

Mindig is csodáltam a magadfajtát, hogy mennyire nagy előszeretettel igyekeztek az erkölcsi lángoszlop szerepében tündökölni az erkölcstelenség mocsarában dagonyázó pórnép előtt.

Szomorú, hogy a többségetekről kiderül, hogy ugyanúgy loptok, csaltok, hazudtok, sikkasztotok, félrekúrtok stb. mint a mezítlábas pórnép zöme. Ami nem baj, csak ez az álszentség... ezt nem kellene hozzá.

Nutshell 2011.07.07. 20:49:09

@Muha: Mer má' késő van :)

@gyvy: Narancsléve? :)

Hurri Kán 2011.07.07. 20:49:56

@BARI:

És Csehország fővárosa Drága :DDD

Muha 2011.07.07. 20:56:20

@Nutshell: Aaaa dehogy .
Csak leepultem agyilag ma asszem. :) durva volt most meg szarra unom magam.

BARI 2011.07.07. 20:56:57

@gyvy: na azt nem tudom.az agyam szétfőtt. :DD

Nutshell 2011.07.07. 20:57:03

@Muha: Akkor most pihenjél agyilag :)

Hurri Kán 2011.07.07. 20:57:52

@Muha:
Émmeg lassan fölépülök... :D

Muha 2011.07.07. 20:59:07

@Nutshell: Epp kuralom magam egy kis baratokkozttel. :)
@gyvy:
Vigyaznod kene magadra! Mondogattam nem is egyszer. :)

Muha 2011.07.07. 21:04:53

@Nutshell: Nem biztos, de azert jo ezt gondolni. Kedvencem az onamitas. :)))))

Muha 2011.07.07. 21:06:17

Szerintem ez az adam fijukurva. Az a gyanum.

Hmmm

Elgondolkodnek most ha tudnek.

Nutshell 2011.07.07. 21:14:56

@Muha: Hogy én mennyit gondolkodtam, mijaz az onamitas. Aztán feladtam és beírtam gugliba... :)

Hurri Kán 2011.07.07. 21:17:32

@Muha:

Erre hogyan lehet rájönni?

Muha 2011.07.07. 21:19:19

@Nutshell: LOLXD :)@gyvy: Hat csak ugy beintuiciozodik erted? ( gyakorlatilag fassetuggya) :)

Nutshell 2011.07.07. 21:22:12

@Muha: megállapítottam, hnem vagyok én ehhez elég művelt, majd a guglibarátom felvilágosít.
Amúgy onamitas tényleg rulez :)

Muha 2011.07.07. 21:24:45

@Nutshell: Kizart hogy hozzam ne lehyel eleg muvelt mert en vagyok a legbutabb. :)

Nutshell 2011.07.07. 21:27:48

@Muha: Hát meg is ijedtem egy pillanatra ;)

Muha 2011.07.07. 21:30:32

@Nutshell: Ijedni szabad. Felni nem. :)

Nutshell 2011.07.07. 21:36:22

@Muha: Akkor már nem is félek :)

Muha 2011.07.07. 21:38:25

@Nutshell: Ma csodakat teszek veled. :)

Hurri Kán 2011.07.07. 21:40:19

@Muha:
Én sem félek. Negyedelek :D

Nutshell 2011.07.07. 21:41:51

@Muha: Ne reménykedj, azért még nem mosogatok el nálad :)

Muha 2011.07.07. 21:42:52

@gyvy: Haaaaat. Az nem oan sok. :)

Muha 2011.07.07. 21:45:02

@Nutshell: Most muszaj volt eszembe juttatnod a mosogatast? Mar majdnem sikerult elfelejtenem. :))

Muha 2011.07.07. 21:49:42

@Nutshell: De ennyire?????
Miert csak az eletbol jut kemeny?
:)

Nutshell 2011.07.07. 21:51:01

@Muha: Ezzel kapcsolatban keress fel egy szakorvost... :)

Nutshell 2011.07.07. 21:57:29

@Muha: Jah hogy te nem merevedési problémákra gondoltál? :)))

Muha 2011.07.07. 21:58:33

@Nutshell: nem, dehogy! Ahhhhh
:)

Hurri Kán 2011.07.07. 21:58:51

@Nutshell:
HA reggelenként a derekamban van, az probléma? :D

Hurri Kán 2011.07.07. 22:05:11

@Nutshell:
Nem ott van, vagy nem probléma? :D

Nutshell 2011.07.07. 22:09:26

@gyvy: Nekem nem probléma ;)

Hurri Kán 2011.07.07. 22:09:59

@Nutshell:
Örülj neki... ha annyi idős leszel mint én, majd lesz :D

Nutshell 2011.07.07. 22:14:57

@gyvy: Abban a korban, amikor már minden nap ajándék? :)

Muha 2011.07.07. 22:39:51

amikoré beléjpök a tinidiszkójba

Nutshell 2011.07.07. 22:46:08

@gyvy: Fájdalom és sírás :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.08. 08:38:20

@KovA: dehogy nem, ez egyidős az emberiséggel. arról nem tehetek, hogy burokban nevelkedtél...:P

KovA 2011.07.08. 09:11:10

@lárvalányhaj: Ne csodáld.
Magyarázhatod így is magadnak a magamfajtát, ha így elég egyszerű neked :-)
De nincs jelentősége az efféle "tündöklésnek", mi hasznom belőle ?
Inkább keseregni volna okom, de az felesleges luxus.

A "különb"-ségről meg annyit (ha már valaki a Bibliát idézte):
"15. Mert a mit cselekeszem, nem ismerem: mert nem azt mívelem, a mit akarok, hanem a mit gyűlölök, azt cselekeszem.
16.
Ha pedig azt cselekszem, a mit nem akarok, megegyezem a törvénnyel, hogy jó.
17.
Most azért már nem én cselekszem azt, hanem a bennem lakozó bűn.
18.
Mert tudom, hogy nem lakik én bennem, azaz a testemben jó; mert az akarás megvan bennem, de a jó véghezvitelét nem találom.
19.
Mert nem a jót cselekeszem, melyet akarok; hanem a gonoszt cselekeszem, melyet nem akarok.
20.
Ha pedig én azt cselekeszem, a mit nem akarok, nem én mívelem már azt, hanem a bennem lakozó bűn.
21.
Megtalálom azért magamban, ki a jót akarom cselekedni, ezt a törvényt, hogy a bűn megvan bennem.
22.
Mert gyönyörködöm az Isten törvényében a belső ember szerint;
23.
De látok egy másik törvényt az én tagjaimban, mely ellenkezik az elmém törvényével, és engem rabul ád a bűn törvényének, mely van az én tagjaimban."

Mondja ezt nem más mint maga Pál apostol - saját magáról.

A "létező" liberalizmus legnagyobb bűne éppen a mércevesztés - nincs bűn mert nincs mihez képest. Felszabadít, hogy ki-ki olyan erkölcsi mércét válasszon aminek lazán megfelel.
A sokféle mérték: mértéktelenség.
Közösségben ki és beszámíthatatlanság - a közösség/kultúra végzetes meggyengülése.
Az együttműködés alapja bizalom, a bizalom alapja közös értékrend - akkor is, ha az ember híján van a tökéletességnek.

De a liberalizált, relativizált sőt privatizált igazságok: rákfene.

Az opportunista szemlélet szerint a győzelem fontosabb az igazságnál mi több a győzelem az igazság - igazságosságról papolni a lúzerek malasztja.
Fontosabb hogy győzz - ha győzöl tied az igazság is.
No teccik ?

Akkor egyétek és vegyétek - a gyomorrontás garantált :-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.08. 09:17:15

@KovA: Nem pol. blog, tehát ezt a vonalat hagyjuk is...
Nos, lehet hogy neked szimpibb ha valaki úgy hazudik hogy tudja: rosszul teszi.
Nyilván úgy érzed, ha valaki mély bűntudat mellett kefélférle melletted a sokkal jobb neked, mintha a dolgot természetesnek véve teszi. Én ugyan nem látom be miben is jobb, ha in flagranti szituban a társad közli veled, hogy: "Tudom, hogy most rosszat tettem. Jajj..."

Nem tudom szerinted pl a pedofília rossz dolog-e. Mindenestre a hellének körében elfogadott dolognak számított. Pedig nem tekintetők "neoliberálisok"-nak. És létezésük sem a legújabbkori történelem fejezete.

Nyugodtan keresd meg mi is volt Cato véleménye az "idegen (hellén) szokások okozta züllésről. Bacchanáliák és egyebek.

És szépen megkérlek ne csúszkálj mások hibájába. Ez nem a rossz felmentése. Csupán annak állítása, hogy az emberiség nem romlik. Aki ma próbál becsületes, egyenes, tisztességes lenni, az semmivel sincs nehezebb helyzetben, mint aki 2500 évvel ezelőtt próbálkozott ezzel.

KovA 2011.07.08. 09:25:30

@lárvalányhaj: Ja, - és tudod - vannak az álszentek - és vannak az önáltatók...
Az álszent (mindenki többé-kevésbbé) még tudatában van hol áll észreveszi, hogy hazudik, ha hazudik - tisztában van az igazsággal - az önáltató számára (a mindekori) önmaga a mérce önmagához mérve pedig - bármit csinál is - nulla az eltérés...
láttam ezt már odáig fajulni, hogy valaki őszintén hitte amit hazudott - igaznak és hamisnak nem volt számára jelentősége - csak a hatásnak - a beszéd számára szimpla eszköz volt - de nem az igazságot szólni, hanem célt érni.

KovA 2011.07.08. 09:45:01

@Nathan D'Xantine: Csak annyiból jobb, hogy nem áll neki följebb (nem gyárt ideológiát - holmi maradiságról pl.).

Furán hangzik de - gyenge volt. Ennyi.
Megvan a következménye - lehet tönkretett saját magának is - lehet nehéz megküzdeni (talán nem is érdemes) hogy szeresd.
Mert talán megbocsájtod, amit ellened tett, de hogy maga ellen tette - az nehezebben. Mert szeret(t)ed.
Nehéz dolgok ezek.

Amúgy - épp az utolsó mondatoddal nem értek egyet: bizony sokkal nehezebb helyzetben van: sokkal kevésbbé van kitáblázva az élet - lehet a fémgyűjtők begyűjtötték a táblákat :-)
Az eltévedésnek - mi több tévelygéseknek viszont ugyanúgy megvannak a következményei.

Nagyon-nagyon igaza volt ennek a lánykának, hogy az az idézet jutott eszébe

„Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek”.

Nem tudják, mert nincs mihez képest - csak a saját magukhoz képestet ismerik - azt is sokszor csak utólag.
És ez az "létező" liber-álizmus következménye.
(ahogy tudod a cucjalizmusból is volt a végefelé az elméleti meg a létező). Hát ennek is a végefelét szimatolom, ha történelmi léptékkel is - de kezdünk tömegesen szembesülni az "eredményeivel" - és kezd nagyobb szerepet kapni a közösség - ha (bármi okon is) összeverődésekben nyilvánul is meg. Lesznek mindenféle (nem feltétlenül szép) arcai.
De a törekvés ösztönös.

KovA 2011.07.08. 10:09:44

@Nathan D'Xantine: Tudod, gondolkoztam egyszer ezen - a németeket mint fasisztákat emlegették, majd egy egész ország istenített valakit mögéálltak leigázta európát s tette vomlna az egész világgal sok vér folyt... és azt mondták a németek.
Aztán gondolkoztam azon mások mint mi/én ? Legalább 60 %-uk mögéállt - ugyan honnan tudhatom, hogy én nem abba a 60%-ba lettem volna ? Mitől volnék én a különb ?
Különb vagyok-e attól, hogy nem próbáltattam meg ?
Hogy nem (ott) mosták az agyamat ?
Hogy nem neveztek ki lagerparancsnoknak ?
Hogy más táblák közt éltem ?
Különbek vagyunk ?

Nem. Mindannyian esendőek vagyunk - lehet nem egyformán - de magunkat is csak próbákban ismerhetnénk meg amikben nem voltunk amit most csak kívülről szemlélünk.
Mi vagyunk azok - akik okulhatunk...

S esendőségünk okán kellenek azok a táblák - viszont jól kell kitáblázni az utakat - az is tudja merre jár, aki nem földrajztanár.
De legyen táblája annak is aki nem akar az lenni.
Mire az ember kiismerheti a terepet évtizdek telhetnek el - sőt az embernek egyénileg lehet-e elég ideje kiismerni a terepet ? Avagy bölcsen teszi, ha hosszabban gyűjtött tapasztalatra támaszkodik.
Megérteni dolgokat könnyebb mint megtalálni sőt olcsóbb is, ha akarja az ember. Aztán persze gyűjthet is hozzá - meg selejtezhet is - megértés után - kellő alázattal viszonyulva a dolgokhoz.

Joe69 2011.07.08. 15:34:17

Jól értettem ? Első személyes találkozás rögtön egy hét ? Beszélgetések a garázsban (gondolom, nem oda dugta a csajt a szülők elöl a srác), és bulizás, meg semmi más ? És akkor a megcsalt barinő a Déli-sarkon volt éppen ? És a szülők meg falaztak ? ...

Nem baj az, ha valaki vallásos. Az viszont igen, ha erre hivatkozva hülyít másokat. Ez a sztori szerintem kamu, 99%-ban kitaláció. Ezen nem csodálkozom, a legdurvább hazudozásokat ilyen "istenes" leányzóknál tapasztaltam. Igaz, ők maximum ártatlan fantázia-hazugságként fogták fel, hogy átvertek, a Jóisten levette vállukról a terhet..

2011.07.09. 10:09:45

Az egész egy kamu.
Miért kezdene valaki egy olyannal aki 360 km-re él tőle, azaz az ORSZÁG (nem a város) másik felén.
Kocsival is irgalmatlan költség, vonattal meg irgalmatlan kényelmetlenség.

Kizárt hogy ez igaz legyen.
Ne gyertek nekem azzal, hogy anyáitok, meg apáitok életében mi volt. Teljesen más világ volt.

A pasik meg a beszélgetést teljesen másképp fogják fel mint a nők. A nők őszinteségi rohamot kapnak a beszélgetés alatt, a pasik meg azt mondják amit a nő hallani akar, hogy kúrhassanak. Ennyi.
Szóval ez az egész MSN-zés az ország két végéről teljesen ostoba és halott ötlet. Nem látod a másikat, a reakcióit, nem látod hogy viselkedik, milyen a kisugárzása. Teljesen felesleges és totál félreismerheted.

Értelmes ember ilyenbe nem megy bele.

Virgo1975 2011.07.09. 15:09:30

@vágtázó halottkém: így tényleg nem túl logikus, de lehet olyan, hogy mondjuk az egyik fél eredetileg az ország másik végén lakik, de a te városodban jár suliba. vagy akármi miatt odakerült. vagy később megy el más városba (jó messze), mikor már összejöttetek. vagy épp kezdődne valami...

michaela77 2011.07.13. 21:24:44

@vágtázó halottkém: az msn és általában az internetes kommunikációs formák rengeteg félreértésre adnak okot. Csak lefelejtesz egy szmájlit és máris másképpen hangzik a mondanivalód. Nem beszélve azokról, akik utálják az ilyen jeleket.
Abban is egyetértek, 360 km-ről ilyenbe kezdeni értelmetlenség.

2011.07.14. 08:42:51

@Virgo1975:
Tévedésben vagy, ezt te gondolod bele a helyzetbe. A fenti poszt nem erről szólt. A fenti poszt egy kamu.

Miért kezdene bárki is egy ország másik végén élővel az interneten? Csak mert jó vele msn-ezni? Ne vicceljünk már.

Idézem a posztírótól: "Az első haditerv az volt, hogy találkozunk Pesten, ami végül nem jött össze, szervezési okok miatt, ugyanis nem tudtuk volna hol tölteni az éjszakát. Mármint úgy kell ezt érteni, hogy mivel én nem vagyok pesti, nem állt szándékomban éjjel hazavonatozni, ő meg kb. 3 órányira lakik Pesttől."

Már ne is haragudj de ez a mondat azt sugallja, hogy semmilyen, értsd SEMMILYEN közös kapcsolat (helyszín, suli, barátnő, barát, rokon) nincs kettejük között ami akárcsak Bp-hez, vagy akár egymáshoz kötné őket.

Nem az álomvilágban kéne járni, meg a Romana, Júlia regényeket feltétel nélkül elhinni.

Reactor 2023.03.31. 04:32:54

@lárvalányhaj: Szerintem a nagy paripa arccal megírt, jól kiosztó-helyretevő "frusztrált omegahím" cikked után inkább csak kussolj. De mélyen és nagyokat.
süti beállítások módosítása