A pasim öccse olyan volt, mint egy jó feleség

2011. július 21. 07:55 - csajokespasik

„Az öccse mindent megcsinált körülötte: bizarr páros volt, ha ő összegyűrte a szőnyeget, az öccse kisimította, mosott, főzött rá” - mi várható el egy pasitól a házimunka terén? Nehéz együtt élni egy olyan férfival, aki körül egész életében felmostak, ezért ő sosem ízlelhette meg a házimunka örömét. Most megtudhatod, milyen egy boldog kapcsolatban boldog cselédnek lenni.

 

Sziasztok! Az elkényelmesedett férfiakról szeretnék írni egy kicsit. Nem panaszként indítanám, csak megállapításként… de valószínűleg a végére panaszként fog lejönni az egész. És ha őszinte akarok lenni magamhoz, valamennyire panasz is. Én sosem voltam (és remélhetőleg nem is leszek) házisárkány, aki elől mindig menekülni kell és a legkisebb dolgoktól is felszökik benne a pumpa és üvöltözik. Sokat tűrök. Sokat ráhagyok. Inkább megcsinálom magam, de nem rendezek jelenetet.

Úgy másfél éve együtt élek a párommal, (én 26 éves vagyok, ő 28) - nem mondanám, hogy reménytelenül rendetlen, de valahogy elkönyvelte magában azt a tényt, hogy a lakásban bizonyos teendők engem illetnek, mert amolyan női dolgok, így ő azt meg sem próbálja elvégezni. Mosni, mosogatni, porszívózni azt ő soha, és a garázst is nekem kell rendbe tartanom, mert ha nem így tennék, örökre ott maradna a sok szerszám, olajszűrő, rongy stb. a betonon. Még hetekkel ezelőtt történt egy olyan, hogy a pincébe valamiért feljött a csatornavíz és elöntötte a padlót - nem volt súlyos, de egy centi vastagon azért ott állt a víz. Én egy vödörrel térdeltem a bűzös lében és egy kancsóval meregettem bele, ő pedig csípőre tett kézzel nézte, majd nagy kegyesen elővette a csőgörényt és ledugta. Oké, hogy a férfi nem mosogat, de mit várhat el még tőle az ember? Mi várható el egy férfitól a házimunka terén? Az összeköltözés elején nem szövögettem álmokat, tudtam, hogy én viszem majd a háztartást, de azért én sem bírok mindent. Sejtem, miért ilyen: amikor a pasim és az öccse még évekkel ezelőtt összebalhéztak a szüleikkel, három évig együtt laktak. Ott ugyanilyen volt – ahogy az öccse mesélte – és az öccse mindent megcsinált körülötte: bizarr páros volt, ha ő összegyűrte a szőnyeget az öccse kisimította, mosott, főzött rá. Az öccse nagyjából olyan volt, mint egy jó feleség. Előtte a szülei csinálták körülötte ugyanazt. Miért és honnan is tanulta volna meg a háziasságot? Gyakran viccelek azzal, hogy az öccsével kéne élnem. Lehet, hogy ez a modern nők sorsa és el kell fogadnom.

 
510 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr643085223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Decsibácsi 2011.07.21. 08:00:53

@Muha: Komoly posztra komoly komment.
@posztoló: neki is szoktál nyavalyogni, vagy csak minket tisztelsz meg ezzel?

Muha 2011.07.21. 08:00:56

Nah, az ocsivel akar kettyinteni a rongy

fumerin 2011.07.21. 08:03:29

Ebben semmi érdekes, semmi dráma, semmi-semmi, csak SÁRKÁNYSÁG!
Ehhehehhe, még hogy nem sárkány!

Muha 2011.07.21. 08:10:07

@fumerin: Raadasul az a fajta amelyik elvarja a gondolatolvasast

fumerin 2011.07.21. 08:11:58

@Muha: Az még csak kezdő!
Majd akkor lesz kifejlett, ha a pasinak már gondolatai sem lesznek sajátok! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 08:19:27

@Muha:

"Mert neked azt TUDNOD kell!" :D Naná hogy elvárja! Nem sárkány, de azért felbassza magát és leugatja a pasit, áááá nem is az! :)

Muha 2011.07.21. 08:21:27

Es raadasul egycentis vizet kancsoval mer.
Biztos valamilyen a szakmajaban

Decsibácsi 2011.07.21. 08:22:20

Szerintem csinálja csak, hátha kukázza a srác, amit megint világgá lehet sírni, és talán a szakítós blogon sem kell svepszet reklámozni.

Füstleee 2011.07.21. 08:25:48

Kedves Posztoló!

Mosni, mosogatni még elmegy h nem hajlandó, ki nem rühelli (jobbak mosogató gépet alkalmaznak). A pórszívózás már egy olyan kategória h nem hagynám szó nélkül a dolgot ha nem hajlandó rá semmilyen formában. Az meg hogy a garázsban is te pakolsz utána az már balekság és csak sajnálni tudlak. Véleményem szerint ez csakis az ő dolga és bármi történik ott neki vagy közös erővel kéne megoldani. Én spec simán belevágtam volna az aknába ha valaki ott áll derékra tett kézzel és nézi ahogy szenvedek a szutyokban.
Lényeg: Ha továbbra is rabszolga akarsz lenni, akkor maradj mellette, ha nem akkor beszéld meg vele, ha nem megy akkor tiplizés van. Majd észhez tér 1-2 hónap alatt ha már nyakába önt a sz*.*. :D
Apropó főzést, vasalást, törölgetést, felmosást ki csinálja? :D

Nutshell 2011.07.21. 08:27:08

De ha zavraja, akkor miért nem mondja? Így nem is fog semmi változni. Vagy nekünk kéne megváltoztatni a pasiját?

Szöszi 28 2011.07.21. 08:28:20

Mi lenne, ha a faszidnak is megemlítenéd, hogy cselédnek érzed magad mellette? Amúgy...Mi az, hogy ez a modern nők sorsa?? A nem modern nők sorsa is ugyanez volt. Mert ez a nők sorsa alapvetően.

fumerin 2011.07.21. 08:28:48

@Nutshell: Nem azt várja el, hogy megváltoztassuk, hanem azt, hogy leugassuk!
Sok sárkány disznót győz! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 08:29:09

A niggernek nincs neve, csak gazdája.

Nutshell 2011.07.21. 08:33:08

@fumerin: Áhhh, leugatásban nem vagyok jó :)
De a régi nőknek mi volt a sorsuk szerinte? Ők nem mostak/főztek/takarítottak, hanem izé.... mit csináltak a posztoló szerint? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 08:34:23

@Muha:

A takarítós/rendcsinálós öccse meg tuti hogy homár. Az egycentis vizet meg kancsóval merni ősi román szokás. Lehet a fickó fogta a csőgörényt, kikapta a dugulást a lefolyóból és már le is ment a víz magától, max fel kell mosni utána. A hülye sárkány meg nekiállt kanalazni. Tényleg állatmód okos lehet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 08:35:36

@Köldökszösz (csodalampa):

Munkája. Gazdája mindig van. Amúgy nincs semmi bajom a niggerekkel, sőt azt szeretném, ha mindenkinek lenne egy! :)

@Nutshell:

Csak nehogy főnyeremény legyél! Mert akkor megütnek! :)

Muha 2011.07.21. 08:37:11

Lenne az en rongyom. Megtudna mifan terem a muhak istene

SciNu 2011.07.21. 08:42:53

"Oké, hogy a férfi nem mosogat"
Meg egy faszt oké. Senkinek nem törik le a keze ha elmosogat.

"Lehet, hogy ez a modern nők sorsa és el kell fogadnom."
Igen a sorsod az hogy cseléd legyél egy hülye mellett.

Sajnos a youtube részletet nem találtam meg, de Bender már megmondta:
"Ah, Leela's experiencing the greatest joy a woman can feel: worshipping some low-life jerk. "

Nutshell 2011.07.21. 08:43:01

@Nard: Nem hiszek a leugatásban. A lelki terrorban hiszek :)

fumerin 2011.07.21. 08:45:02

@Nutshell: Lelki terror helyett a verés gyorsabban hat:D

Father Justice (törölt) 2011.07.21. 08:45:27

Vajon miért nem esik egy poros, elhanyagolt, pókhálós szó sem arról, hogy érzelmileg, emberileg, egyéb tekintetben hogyan is néz ki ez a kapcsolat - csak és kizárólag a házimunka körüli problémákról?

Mert a hölgy már a bűzös lé meregetése közben meghozta döntését: le akarja passzolni a fickót valakinek, hogy végre szerencsét próbálhasson a rendszerető öccsével is. Nyilván nagyobb lenne a tolongás a kommentelő hölgyek részéről, ha plusz információk is lennének a posztban: szétszórt barátunk hejjes-e, pénzes-e, szexisten-e vagy legalább humoros-e. (A trehányság tudomásom szerint önmagában még nem bugyilucskosító tényező.) De a posztíró úgy van vele, nőtársai úgyis alapból tudják, hogy akinek másfél éven át ennyit benyel egy nő, az minimum a hejjespasee, tehát túl rossz vásárt nem csinálhatnak vele. A pozitívumokat így bátran a fantáziájukra bízhatja.

dr. gernika 2011.07.21. 08:50:17

Ez nem a modern nők sorsa, időtlen idők óta a mi dolgunk a házimunka. Azóta illik az embernek is részt venni benne, mióta mi is eljárunk dolgozni. Mondjuk azért a garázs az gáz, gondolom nem te cseréltél benne olajat...
Ez egy olyan probléma, amit nekünk hiába panaszolsz el, mindenki mást fog mondani, ahogy otthon látta, ahogy megszokta és csinálja. Senki más nem fog segíteni ezen a problémán csak te és a pasid, meg kell beszélni, nem veszekedni, nem mártírkodni satöbbi, hanem megállapodni valami szabályszerűségben. Aztán ha valami vállalt dolgot nem tesz meg, nem szabad megcsinálnod helyette. Valszeg egy ideig mocsokban fogsz élni, aztán majd ő is észreveszi magát és rászokik. Hosszú folyamat lesz.

SciNu 2011.07.21. 08:51:44

@Muha: A legtöbb fán terem az északi oldalon, vagy az a moha? :D

Muha 2011.07.21. 08:59:34

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Egymuha, ugyhogy mindegy.
De az biztos, hogy _nem_ mosogatnek. :)

cyd 2011.07.21. 09:00:20

1,5 éve élnek együtt és most már ott tart, hogy a Zinternet elé önti a szennyest? (ahelyett, hogy kimosná)
A figura megcsalja, eddig azért nem volt gond a házirabszolga státusz, mert jól megkapta érte a kellő természetbeni fizetséget, de a flegmahejjespasee már mást kúrogat. C'est la vie.

michaela77 2011.07.21. 09:01:31

Na, emiatt már egy másik posztban kaptam hideget-meleget, de azért leírom a véleményem.
Először is szerintem a nőknek a génjeikben van a gondoskodás, számukra nem olyan megerőltető a házimunka, mint a férfiaknak. Azt pedig sokan elfelejtik, hogy még anno egy mosás/centrifugázás egy fél napos program volt, addig ma ez szinte semmilyen erőfeszítést nem okoz. Mint ahogy minden más házimunka elvégzése is könnyebb lett.
Aztán pedig fel szoktam azon háborodni, hogy a nők szerint vannak tipikus férfi munkák, azt természetesen a férfi végezze el, ezenkívül pedig a női munkákból is vegye ki a részét. Akkor hol van itt az igazság?
Nem azt mondom, hogy a férfiak soha semmit ne csináljanak. De rendszeresen ilyet elvárni tőlük, szerintem olyan fura. Ahogy a másik poszthoz is írtam, én szégyellném, ha a pasim mosogatna míg én pihenek, ugyanakkor azt is, ha én cserélnék kereket, amíg ő pihen.

Szóval a poszthoz: az durva, hogy a férfi munkákat sem csinálta meg, de ennek az lehet az oka, hogy megcsináltad te. Azonkívül, ha ahhoz szoktattad, hogy mindent megcsinálsz, akkor ne csodálkozz, hogy nem segít. Az elején kell így hozzáállni a dolgokhoz, az nem műxik, hogy egy ideig mindent elnézel aztán borul a bili. Ha neked több segítség kell, válassz más férfit, vagy az elejétől tedd ezt nyilvánvalóvá. Utólag hisztizni, nemár...

Flaggx 2011.07.21. 09:06:15

Ez A Tipikus Nő!

Az a lényeg, hogy valamiért sípolhasson, ha van sapka, ha nincs tipikus példája!

Exemmel laktunk együtt, én főzök, mosok, takarítok, még a wc ülőkét is lehajtom, de már olyan röhejes dolgokba is képes volt belekötni, hogy az valami hihetetlen! (Miért nem tudok úgy zuhanyozni, hogy a kádból ne csapódjon ki a víz - habár feltöröltem mindig, egyszer nem cseréltem ki az elfogyott wc-papír gurgiát, mert siettem, de hónapokig hallgattam, etc...)

Saját bevallása szerint is azért, mert a "szokványos" dolgokba nem tudott nálam belekötni, valamibe meg ugye egy nőnek muszáj! :)

Muha 2011.07.21. 09:07:20

Ott helyben meg kellett colna kettyinteni felmosos pozban

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:09:59

Honnan tanulta volna meg a házisasságot? Konkrétan sehonnan! Az exem volt ilyen! Legkisebb gyerek, anyucival már csak ő maradt otthon. Mindig, mindent megcsináltak helyette, segge kinyalva. Így viselkedett nálam is, elvárta, hogy neki semmit se kelljen csinálni. Én mondjuk elég sokszor mondtam neki, hogy nem vagyok cseléd, én is dolgozok, csináljuk együtt a házimunkát. Sajnos nem sokáig tartott nála a beszélgetés utáni lelkesedés. Szerintem az ilyen nem is változik!

Ha az öcsike mozgatja a fantáziádat, akkor miért nem csapsz le rá? :D Bár ő meg lehet, hogy kiborítana a rendszeretetével... mert mondjuk a kések nem párhuzamosan vannak egymás mellett a fiókban.

cyd 2011.07.21. 09:10:32

@Muha: Lehet, hogy megtörtént: "...nagy kegyesen elővette a csőgörényt és ledugta."
Érdekes beceneveket találnak ki mostanság az emberek.

Father Justice (törölt) 2011.07.21. 09:12:04

@michaela77: Könnyű mondani, hogy válasszon másik férfit, ha a szóba jöhető kevésbé trehányok például közel sem annyira hejjesek. Na meg azt sem ártana tudni, ki költözött kinek a házába, esetleg ki tesz le több zsetont az asztalra. Elég beilleszteni néhány alapvető paramétert a gondolatmenetbe, és máris kiderül, ki miért hajlandó benyelni a másiknak azt, amit.

Kicsit másképp: "Szóval a poszthoz: az durva, hogy a férfi munkákat sem csinálta meg, de ennek az lehet az oka, hogy megcsináltad te."

Inkább az lehet az oka, hogy ha a posztíró sem csinálná meg, megcsinálná valaki más. A következő kényelmi állandó.

kiraaaaa 2011.07.21. 09:12:14

Mi az,hogy oké, hogy egy férfi nem mosogat?

Te azért lettél cseléd, mert az akartál lenni. ennyi.
Normális kapcsolatban nincs biológiai neme a melónak.
Most azon gondolkodom, hogy van-e olyan, hogy tipikusan női/férfi meló egy háztartáson belül?

Nutshell 2011.07.21. 09:12:27

@fumerin: Ahhoz meg kell erőltetni magam, a terror viszont nem megerőltető, az belülről fakad :)

@Nard: Hát jó, akkor nálad nem alkalmazom.

kiraaaaa 2011.07.21. 09:13:05

@Muha: A csokoládés filmben van ilyesmi jelenet:))

dr. gernika 2011.07.21. 09:13:09

@Bundabandi: Noigen, inkább egy lusta trehány pasi, mint egy rendmániás...

Szöszi 28 2011.07.21. 09:13:10

@Muha: Valóban, ez a helyes megoldás a problémára:D

michaela77 2011.07.21. 09:14:56

@kiraaaaa: van. Háztartás = női meló.

@Father Justice: igen, ebben is van logika. Én arra gondoltam, hogy ha nem csinálná meg a férfi munkákat, a pasinak talán egy idő után leesne, hogy azt neki kellene. Mert hát szégyen, ha nem. De teljesen igazad van, ha lenne olyan, aki megcsinálná helyette, akkor érthető a nyelés:)

Muha 2011.07.21. 09:15:06

@kiraaaaa: Mi az hogy megkerdojelezed hogy oke? :)

Muha 2011.07.21. 09:17:16

@kiraaaaa: @Kata1987:
Tudok en ha akarok.
Csak nem nagyon szoktam akarni.

kiraaaaa 2011.07.21. 09:18:49

@michaela77: egyedülálló pasi+házimunka=buzi?

michaela77 2011.07.21. 09:19:47

@kiraaaaa: csajokéspasikblog = nem egyedülálló férfiak és nők, vagy éppen most egyedülállóvá váló férfiak és nők:)))

Muha 2011.07.21. 09:21:02

@kiraaaaa: Pasi+hazimunka=paradoxon

ati2 2011.07.21. 09:21:11

Egy műhelyben/garázsban sose rakjon rendet egy nő, kivéve, ha autószerelő. A többire dologra meg kell kérni a férfit, a nyafogás nem segít.

SciNu 2011.07.21. 09:21:22

@gernika: "Valszeg egy ideig mocsokban fogsz élni, aztán majd ő is észreveszi magát és rászokik. "
Vagy a mocsokban fekvésre szokik rá, mert az kényelmesebb.

Flaggx 2011.07.21. 09:21:34

@kiraaaaa: Ép ezért kell a nőknek csinálni a házimunkát, mert ha meg besegítünk, rögtön ránk sütik a buzi jelzőt :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:24:42

@michaela77: Nekem max. az a férfi munka, amit én az erőmből kifolyólag nem tudok megcsinálni (olyan azért kevés van). De mondjuk nem pakolok 50 kilós cementes zsákokat, meg nem elelgetek autókat, nem szerelek vízvezetéket, nem fúrom fel a falra a TV tartót.

"Mint ahogy minden más házimunka elvégzése is könnyebb lett." Na ja, meg dolgozunk mellette ugyanannyit, mint ők, ha nem többet. Akkor miért is lenne CSAK női munka a háztartás vezetése? Pont nem arról van szó, hogy amíg a másik csinálja, addig te pihensz, vagy fordítva. Segíteni kell (kéne) egymásnak!

cyd 2011.07.21. 09:25:14

@michaela77: Sarkos. Viszont ma - saját példa - egy egyedülálló mandró elvezet egy háztartást úgy ahogy (anyámat mondjuk nem engedném be a lakásba revíziózni fehér cérnakesztyűvel), szóval a közös létben sem fog leesni az ujjamról a gyűrű, ha be kell dobálni a mosógépbe egy adagot és a nő se vegye támadásnak, ha ilyet teszek. A mosogatást mondjuk szívesen ráhagyom.
A kislány rosszul járt, kifogott egy életképtelen (mindig kinyalták a seggét) egyedet. Szar ügy, ez nincs a romantikus randevúkba kódolva, ez csak így jön ki. Együtt élve. Szerintem azt hiszi, hogy ezen probléma megbeszélése a mókussal már sárkányosodás, ezért inkább felveszi az otthonkát, felköti a fejkendőt és csinálja, itt meg sír. Lépnie kell, az együttélésben mindkét félnek változnia, alkalmazkodnia kell. A mérték, na az kérdés.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 09:27:15

@cyd:

Ha kukázná a fickót, valszeg senki nem fanyalodna rá, még a valszeg homár öccse sem a pasinak.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 09:27:31

Izé... Miért lenne már ok, hogy a férfi nem mosogat?
Illetve, ha ez ok, akkor a többi miért nem az?

Másrészt van egy jó hírem. A modern nőknek nem sorsa, hogy az öcsike mellett kössenek ki!

Viszont, szintén nem értem miért kéne a háziasságot tanulni?
Öcsike hol tanulta, pl?
Emlékeim szerint nálunk sem volt oktatás soha.

A megoldás lényegileg az, hogy egyszerűen nem csinálod meg.
És akkor kénytelen lesz.

fumerin 2011.07.21. 09:27:36

@ati2: Megkérhetlek, hogy pakold össze a garázsom? :D

ketroot 2011.07.21. 09:28:36

A párod egy surmó.

kiraaaaa 2011.07.21. 09:29:27

@Flaggx: eskü, ha nekem házimunkát végzel, nem buzizlak le:))

@Muha: :)

michaela77 2011.07.21. 09:31:23

@Bundabandi: Igen, pontosan ezek a férfimunkák. Senki nem várja el, hogy te cipeld a tölgyfaszekrényt, vagy te javítsd meg az elromlott vízcsapot. Más kérdés, hogy esetleg képes vagy rá vagy sem.
Régen a nők nem dolgoztak, mindenki háztartásbeli volt és amellett szánt rá egy napot a mosásra, meg fél napot a fürdőszoba suvickolására?
Tudod én azt nem értem, mi az a borzasztóan sok házimunka, amitől a nők millió törölgetik verejtékes homlokukat és panaszkodnak. Naponta egy mosogatás, kétnaponta egy kis főzés, hetente egy porszívózás, portörlés, fürdőszoba vízkőoldózás? Ebbe kell belehalni, ha a férfi nem segít?

@cyd: az én párom is egyedül él és mindent megcsinál. Nincs is ezzel probléma. De ha nálam van, én vagyok a nő és én csinálom a házimunkákat. Exemmel is ez volt a helyzet, együtt éltünk 12 évig, ha elromlott a kocsim, tudtam, hogy csak szólok neki és minden rendben, cserébe nem nyafogtam azért a kis házimunkáért. Számomra ez így műxik. Nem mondom, hogy nem esik jól, ha néha látja, hogy fáradt vagyok és elmosogat, vagy megcsinál valamit, vagy csak látom, hogy odafigyel rá, minél kevesebb munkám legyen.
De elvárni ilyet férfitől... Szerintem egyik férfi sem szeret krémet kavargatni a tűzhely felett, pláne nem jópofát vágni hozzá, mert még az is elvárás.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 09:31:38

@Bundabandi: "...nem szerelek vízvezetéket, nem fúrom fel a falra a TV tartót."

Hm. Ezek egyike sem erő alapú feladat...
A vízvezeték téma szakértelem függő szerintem, ahogy a gáz és villanyszerelés is. De az állvány a falra öléggé elvégezhető történet bárkinek.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:32:05

@Nathan D'Xantine: "A megoldás lényegileg az, hogy egyszerűen nem csinálod meg. És akkor kénytelen lesz."

Na ez nagy tévedés!!!! Próbáltam, nem jött be! Simán elvolt a koszban, őt nem izgatta. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 09:33:00

@michaela77: Hm. Most mégis vannak férfimunkák?
Akkor ugye vannak női munkák is?

cyd 2011.07.21. 09:33:18

@Nard: Sanszos, hogy a fickó jár más muffra, szóval a kislány nem fogja kukázni. Nem is mondtam, hogy ezt kéne tenni. Tényleg olyan bonyolult hozzászólni a másikhoz? Miért mindig mástól kell várni a megoldást?

michaela77 2011.07.21. 09:33:25

@cyd: az viszont igaz, ha valakinek ez nem ösztönből jön, akkor jobban teszi, ha olyan pasit választ, aki hajlandó erre, nem pedig bármitől való félelmében megteszi ezeket a dolgokat aztán meg rinyál.

michaela77 2011.07.21. 09:34:14

@Nathan D'Xantine: hát olvass el mégegyszer, mert kezdetektől ezt hangoztatom, hogy igen, vannak férfi és vannak női munkák:) Én nem igazságos, hogy én nem emelek tölgyfaszekrényt, te viszont mosogass.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 09:34:59

@Bundabandi: Akkor is ez a megoldás. Elvan benne, zsír! Ha én nem akarok így élni nem élek vele.
A tétel alapvetően a garázs sztorira vonatkozott, de persze kiterjeszthető...

Vagy! Elfogadom, hogy nyalom a kecót utána, de akkor meg nem vinnyogok...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.07.21. 09:36:01

üdv,

a posztról röviden:
1. néma gyereknek az anyja sem érti.....
2. nem lusta, csak megcsinálod helyette. nyomd a kezébe az eszközöket, aztán ha még látni akar este is csinálja meg....

Szöszi 28 2011.07.21. 09:37:48

@Bundabandi: De ha egyedül élsz, akkor sincs aki besegítsen a háztartásba. Az meg, hogy elmosogatsz e és felporszívózol e életed szerelme után már nem mindegy?:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:38:46

@Nathan D'Xantine: A vízvezeték szerelés mióta nem erő alapú? A csőkulccsal ki-betekerni dolgokat igen is erőt igényel! Több kilós ütvefúróval meg nem fogok 1,5 m magasan egyensúlyozni egy széken. Azért ha tömör téglába akarsz belefúrni egy akkora lyukat, ami megtartja a TV-t, az nem éppen hű de könnyű.

cyd 2011.07.21. 09:42:03

@michaela77: A ti kapcsolatotok speciális. A mai gyönyörű szóhasználattal ti minglik vagytok. Szóval ott egyértelmű, hogy az együttlétnél Te viszed a háztartási részt ezzel is megtisztelve őt.
A főzés meg jó dolog együtt, bár a kapcsolatok elején elég sok szar kaja fog így készülni és sokkal lassabban is lesz kész, viszont a konyhai szexuális kultúrára üdítően hat :)

fumerin 2011.07.21. 09:43:28

@ati2: Egy apró gondom van csak, hogy nekem csillaggarázsom van. Azzal is megbirkózol? :D
Mert ha igen, akkor elfogadom a segítséged! :)

Füstleee 2011.07.21. 09:43:52

@kiraaaaa: Egyedül álló pasi csak akkor rak rendet ha:
1. életre kel a lakás padlója,
2. Elfogy a tiszta ruha és a tiszta tányér + evőeszköz.
3. Ha randija van és nála történnek az események.

@Bundabandi: A villany gáz az aminél picit óvatosabbnak kell lenni, a víz sima liba, a többi házimunka pl festés, kert gondozás, stb az már sima ügy kell h legyen.

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 09:45:11

Tok konnyu azzal jonni, hogy dobbantson, de a szomoru igazsag, hogy a pasik tobbsege ilyen alapbol. Ecceruen nincs akkora igenyuk a rendre. Mondhatnam: igenytelenek.

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Ezzel csak az a baj, hogy iszonyat faraszto minden egyes aldott alkalommal szolni, hogy ugyanmar csinald mar meg.

michaela77 2011.07.21. 09:46:56

@cyd: igen, ezért írtam, hogy a jelenlegi mingliségen kívül van tapasztalatom hagyományos együttélésben is, és ott is hasonló elveket vallok:)

@Füstleee: vagy ha igénye van rá. Az én párom ilyen, utálja a rendetlenséget és a kupit.

kiraaaaa 2011.07.21. 09:48:13

@Bundabandi: erőkar és fúró kérdése az egész.

A szekrény cipelése az más kérdés.

MonsterI. 2011.07.21. 09:49:08

@cyd: Ha merne szólni otthon, már megtette volna. A kommentelőktől sem megoldást remél gondolom. Max. némi részvétet és helyeslést (hölgy oldalról), a férfiak pedig egyértelműsítik számára a rabszolgameló helyénvalóságát (kvázi máshol is ez megy).

cyd 2011.07.21. 09:50:34

@Bundabandi: A vízvezeték szerelésben nem az erő a lényeg, hanem a szakértelem. Gondolod lenne ez külön szakma, ha az oviban elvittek volna bennünket a lányok délutáni alvása alatt ilyen kurzusra?
Székre nem állunk, ahhoz ott a létra és fúrni nem téglába kunszt, hanem betonba. Inkább mondd azt, hogy nem értesz hozzá, nem is akarsz és ezért csinálja meg/intézze el a férfi.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 09:50:52

@michaela77: Én szeretek krémet kavargatni! Még jópofát is vágok hozzá. Csak ne kelljen a lekozmált fazekat elmosogatnom! :)

Egy rendes férfi vesz egy mosogatógépet. Minimum!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:51:12

@michaela77: @Kata1987: Ha egyedül vagyok, akkor nem csinálok nagy koszt. Azt simán kitakarítom magam után. DE! Ha telenyomja a szennyestartót ruhákkal, a mosogatót mosatlannal, a számgép körül 1 cm vastagon áll a homok a parkettán, a fürdőben koszos talpú papuccsal mászkál össze mindent, majd beengedi a macskát aki szintén összejár mindent, azt nehogy már csak én takarítsam fel munka után! :P

michaela77 2011.07.21. 09:53:57

@Bundabandi:
A szennyesruha mosógépbe dobálása, majd teregetés: 8 perc.
A mosogatás: 10 perc.
A parketta felporszívózása a szám.gép körül: 3 perc.
A lakás feltörlése: 8 perc.
Egy nő, aki mindezek miatt nem hisztizik: megfizethetetlen:DD

cyd 2011.07.21. 09:54:34

@michaela77: Ok. Azért szólj majd, ha az M betűből S lesz, tetszenek az elveid és még a munkáról is beszélhetsz velem :)

@MonsterI.: Amenyniben így van, akkor ő is az a hülye picsa, aki azért találkozik a barátnőivel, hogy elsírja a saját bánatát a barátnő is a sajátját és ülnek a lanygyos vízben ki-ki sajnálva saját magát. Csak nem felszínesek az emberek?

michaela77 2011.07.21. 09:54:56

@Köldökszösz (csodalampa): jó, most ne térjünk ki azokra a férfiakra, akik szeretnek főzni, vagy akiknek az a fétishük, hogy porcicákra vadásznak:))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 09:55:19

@Bundabandi: Az semmi, de ha még ezt megfejelve a füvet is úgy vágja le, hogy írmagja sem marad, akkor aztán az már mindennek a teteje. :DDD

michaela77 2011.07.21. 09:56:17

@cyd: jajj ezt ne mondd, megkaptam már, hogy csak azért gondolkodom így, mert kevésnek érzem magam a férfiakhoz vagy mi, és így akarom megfogni őket, hogy mosok és mosogatok, eheh:))

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 09:56:43

@Bundabandi: Egyetertesem. Ha az ember folyamatosan fenntartja a rendet, az nem nagy kunszt. De a tipikus itt esik ki a kezembol a pohar, itt felejtem a koszos ruhat, itt locsolom ki a vizet, itt egetem ra a kajat a tepsire es hagyom 2 napig allni etc dolog csomo felesleges energiat vesz el. Ecceruen duhito.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 09:56:49

@Bundabandi: Jaaa! A teli leveses fazék felemelése is erőt igényel. Ennyi erővel...

Széken tényleg ne egyensúlyozz! Az emberiség fejlődésének egy lényeges sarokpontján feltalálta a létrát! :-)
A lyuk nem tart meg semmit.
Viszont ütvefúróval, megfelelő szárat használva, elég könnyű kifúrni...

kiraaaaa 2011.07.21. 09:57:29

@Füstleee: akkor a pasik is számító kis dögök:)

Szöszi 28 2011.07.21. 09:57:36

@Bundabandi: Oké, én ezt nem így gondolom:D Nekem ezzel semmi problémám nincsen. A gyerekem után is pakolni fogom a mocskot, és még csak számon se kérhetem majd rajta, amíg még kicsi:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 09:57:41

@michaela77: Persze, hiszen azok buzik! Ezt már tudjuk! :)

michaela77 2011.07.21. 09:59:00

@cyd: elképzeltem ahogy este hazamegyek, majd lerogyok a fotelbe és azt mondom: hát most mondd már meg milyen hülyék vannak, azt írja a számlára, hogy eu-n belüli áfa, közben meg norvégiának számláz, és mindez a bevalláskor derül ki, és miért élnek az ilyenek??:DDD Mire te valami hasonló problémát megosztanál velem, aztán boldogan egymás karjaiba menekülnék, eheh:DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 09:59:19

@cyd: Nem értek hozzá ez tény. DE! Miért is kellene értenem? Itt arról volt szó, hogy a háztartás az női munka és férfi nem csinálja. Egy mosáshoz, vagy mosogatáshoz azért nem kell szakértelem, ezekhez meg igen.

michaela77 2011.07.21. 10:00:43

@Köldökszösz (csodalampa): neem, volt olyan pasim, aki istenien főzött. Bááár, még nem bizonyított, hogy tutira nem volt meleg:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:01:59

@Frigyesur: Öööö... Én öt hónapra felejtettem a tepsit a sütőben... Nagyon durván kaptam a fejemre. Az olaj valami olyan izévé vált, amit csak szétkenni lehet, leszedni nem.
viszont ragad mindenhol. Pedig esküszöm csak olaj maradt benne, kaja nem! Három napja szórakozunk vele. A zsíroldót lazán kiröhögi...

Kytia 2011.07.21. 10:02:33

"Mi várható el egy férfitól a házimunka terén?"

Szerintem az várható el, hogy igyekezzen a lehető legtöbbet segíteni a másiknak, hogy megkönnyítse az életét, nemcsak a házimunka terén, hanem amúgy is. És ugyanez várható el a egy nőtől is.
A modern nőknek nincsen sorsa, azt csinálják, amit akarnak, épp ettől modern nők.:)))

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:03:20

@michaela77: De azt ugye vágod, hogy miért hívott mindig Misikének? :DDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:04:15

@Bundabandi: A fúráshoz nem kell több szakértelem, mint a mosáshoz. (lásd még batikolás a fehér selyemneműddel)

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 10:04:52

@Nathan D'Xantine: A megoldas ecceru: ki kell dobni azt a nyamvadt tepsit.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:05:45

@Nathan D'Xantine: Brigéciol. Mondjuk tepsinél még nem próbáltam, lehet nem túl egészséges, bár ha alaposan lemosod mosogatószerrel, meleg vízzel, nagy gond nem lehet. Ha már nem írsz a héten, akkor tudom, hogy én nem fogom kipróbálni. :D
Másik lehetőség: kuka.

ati2 2011.07.21. 10:06:15

@fumerin: Nekem is az van, úgyhogy nem probléma a rendrakás. De az egész parkolót nem vállalom :D

cyd 2011.07.21. 10:07:06

@michaela77: :) Nicsak ki beszél? családi jelenete megvan? :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 10:07:44

@michaela77: A nő, aki cselédje lesz egy ilyennek, úgy, hogy végigdolgozza a napot az egy NAGY HÜLYE! Nem megfizethetetlen! Inkább nevetséges! De ez az én véleményem.

@Frigyesur: Na erre gondoltam én is! Mennyiből áll már kicsit odafigyelni és nem orbitális koszt csinálni. A másikkal szembeni tisztelet jele is, hogy nem csinálok neki még nagyobb munkát.

dr. gernika 2011.07.21. 10:07:49

@Frigyesur: Akkor ezt elosztottuk.
(volt már olyan pasid, aki nálad pedánsabb volt, és felülbírálta, amit csinálsz?)

Kytia 2011.07.21. 10:08:25

@Nathan D'Xantine: Azért én ismerek olyat, aki simán elélne a sajtát szarában, ha mások nem mosnák ki belőle. Nem mindig válik be a "majd ő kénytelen lesz megcsinálni, ha más nem csinálja meg helyette" stratégia.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:08:38

@Frigyesur: Nyalván. Én is ezt mondtam hazaérkezésemkor szívem csücsijének, aki akkor már egy órája sikált. Ne tudd meg milyen pillantást kaptam...

Ugye ennyi ráfordított munka után kidobni...

De már ragad az összes csaptelep, néhány evőeszköz nyele, a szivacs, és a fal egy darabja...

michaela77 2011.07.21. 10:10:10

@cyd: nem, nem tom mire gondolsz.

@Bundabandi: igen, abban teljesen igazad van, hogy az aktuális férfi azért figyelhet arra, hogy ne csináljon a szükségesnél nagyobb koszt, ez valóban elvárható.
De ha ez cselédség, akkor fordított esetben neked kertészed, vízvezetékszerelőd, autószerelőd, számítógépszervízesed, költöztetőd van:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:11:15

@Kytia: Persze, én is. De mint mondtam, ha nem moccan, akkor két lehetőség van:
a, nem költözöm össze vele.
b, nyalok a nyomában, és kussolok.
a "c" verzió melyben nyalok és nyavajgok nem túl jó választás.

michaela77 2011.07.21. 10:11:52

@Nathan D'Xantine: szégyenkezve vallom be, tudom miről beszélsz:) Egyetlen megoldás van, lidlben kapható ilyen izé.. tudod, izé..:) Asse tudom mi a neve, a tűzhely tisztítására való ilyen kaparó, mintha egy vastagabb zsilett penge lenne benne, azzal le lehet szedni ezt a csírizes-ragasztószerű képződményt.

MonsterI. 2011.07.21. 10:12:01

@cyd: Esküszöm, ez az, ami a csajoknak erőt ad. A "dögöljék a szomszéd tehene is" effektus. Saját tapasztalat, hogy nem is az önsajnáltatásért vannak elsősorban az ilyen bulik, hanem hogy a másik nyomorában dagonyázzanak. XD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:12:08

@Nathan D'Xantine: És ezért TE vagy a hibás!!!

Mondjuk nem akarok kötöszködni, hogy a sütő miért nem volt 5 hónapja kinyitva. It's your business.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:13:25

@MonsterI.: Tudod te, hogy mekkora öröm az, ha a másiknak még nálad is szarabb?

Füstleee 2011.07.21. 10:13:59

@kiraaaaa: Olyankor jobb esetben komoly lenyűgözési kampányok folynak a másik fél számára ezt te is tudod.

Másik, mosógép felcipelése a hátamon a másodikra? Az férfi munka vagy már kicsit fölötte van? :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:14:15

@Köldökszösz (csodalampa): Vess a mókusok elé!
Nyilván azért, mert nem sütök! :-)
Most ő lelkesen hozott oldalast, és rácsodálkozott a rögvalóra.
Elmondása szerint a következő két percben a ház lakói álmélkodva hallgattak csupán...

kiraaaaa 2011.07.21. 10:14:54

@Nathan D'Xantine: soha nem pocsékolnék ennyi időt egy tepsi rendbetételére. De más konyhai kütyüfütyűre sem.Pótolható:)

Kytia 2011.07.21. 10:15:51

@Nathan D'Xantine: :) Hát, ja.
Meg még az jutott eszembe, hogy mi van akkor, ha mindenkinek van egy elképzelése legbelül arról, hogy a másik miért van vele, és ez a nő azt képzeli, hogy ő a házicselédségével tudja legjobban megtartani a férfiakat, vagy legalábbis ezt a férfit. És lehet, hogy igaza is van, ha hirtelen sztrájkba kezd, repül.

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 10:17:07

@Bundabandi: Na igen, ezt en sem ertem. Marmint, hogy mi a rakert nem lehet megkonnyiteni a sajat eletunket min. energiabefektetessel. Es hogy nem zavar embereket a kosz es rendetlenseg. :S

@gernika: Nem volt, de vicces lenne! :D

Tovabba meg mindig nem t'om mit kompenzalok :D

@Nathan D'Xantine: De hogy lehetseges 5 honapig ki sem nyitni a sutot? Vagy odakoltozott es eszrevette?

A dafke kitakaritom az mas. Mondjuk a vegen lehet, hogy teged vernelek fejbe vele, de hat ez van :))

cyd 2011.07.21. 10:17:26

@michaela77: Kirstie Alley a szüleinél volt ők meg a jótanácsok adása mellett javában könyvelgettek bőszen :)

@Nathan D'Xantine: Próbáld valami hegyes cuccal kapargatni és "véletlenül" kilyukasztani, végső esetben mondd azt, hogy a fúrógépre szerelt drótkoronggal akartad megtísztítani, de végül elfelejtetted kicserélni a fúrószárat a korongra, aztán saaajnos ki kell dobni, de veszel helyette szebbet-jobbat :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:19:37

@cyd: A lyukas tepsi is jó. Lehet benne gesztenyét sütni.

Ezért tart itt ez a Világ! Mert mindent csak kidobnak, vesznek újat. Fogyassz! Herdálj! És a környezet, az smafu?

kiraaaaa 2011.07.21. 10:20:10

@Füstleee: tudom, tudom:) én is csinibe vágom maga:)

Hát az már határeset:) a második az már férfimunka:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:20:46

@kiraaaaa: Én sem. De mint mondtam, már a felvetés is gondot okozott...

@Kytia: Jó. Mondom, ez is lehetőség. Csak akkor ne nyüszögjön aki ezt választja kötőanyagnak...

@Köldökszösz (csodalampa): Megkíméllek a részletektől, de meg kell mondjam isteni volt...

Caddy 2011.07.21. 10:21:21

Ehhez a poszthoz írtatok 100feletti kommentet, vagy off van?
Mert ehhez én nem nagyon tudok mit. Most van baj, vagy nincs? Kellett két év, hogy ez elkezdjen zavarni? Vagy mi van?

kiraaaaa 2011.07.21. 10:23:55

@Köldökszösz (csodalampa): mennyivel védem jobban a környezetet, ha elhasználok aránytalanul sok villamos energiát, vizet, különbözően erős vegyszereket engedek le a lefolyóba?

dr. gernika 2011.07.21. 10:24:07

@Frigyesur: Hidd el, nem vicces. :S
Remélem ma megtudjuk, mit kompenzálsz. :)

cyd 2011.07.21. 10:26:27

@MonsterI.: Ennek ellentmond az én tapasztalatom, inkább a licitálás a jellemző.
"- Képzeld elkapott valami vírust Ödönke és most folyamatos hasmenése van.
- Az semmi! Béluka olyan vírust szedett össze az oviban, hogy hamenése van és még sugárban okádik is."
Lényegtelen a másik nyűgje. Az enyém, az enyém, az enyém fontos. Engem sajnáljatok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:26:55

@Frigyesur: Egyedül élek, én meg nem sütök. Ha mégis (tarja, meg ilyesmi) akkor serpenyőben. Öt hónapja szintén Ő hozott sütnivaló húshegyet. Zacsiban megcsináltam, kivettem, megettem, de a kifolyt olajos pác maradt. Én meg elfeledtem.
Lényegileg ennyi...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 10:27:51

@michaela77: :D Na a kertész az én vagyok (ez az egyik szakmám :)), autóm nincs, így nincs mit szerelni, a vízvezetéket ő sem tudta megszerelni, a számgépet én szerelem (mert ahhoz is értek csöppet, én raktam össze konkrétan), költözni meg nem szoktam. :D

Szóval ne már, hogy az összes házimunka ez enyém legyen!

Nutshell 2011.07.21. 10:28:11

@Caddy: Alapvetően a létezik-e férfi és női munka a kardinális kérdés.

@Köldökszösz (csodalampa): Eléggé károsítja az a környezetet, amennyi zsíroldót/tisztitószert/vizet elhasználhattak közben...

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 10:30:08

@gernika: Azert lenne vicces, mert en is mindent felulbiralok. A titanok harca lenne :D

Aaa, en mar lemondtam rola. ;( De milyen jol megkaptam! :D

Kytia 2011.07.21. 10:30:08

@MonsterI.: Hehe, ilyen tényleg van. De azért nem minden nő ilyen, viszont amelyik igen, arról messziről ordít.:))

michaela77 2011.07.21. 10:30:21

@Bundabandi: no, akkor rád semmi nem vonatkozik amit a fentiekben írtam, mert a te pasid figyelmetlen, élhetetlen és béna, és összeteheti a két kezét, hogy vele vagy:))

michaela77 2011.07.21. 10:31:07

@Nathan D'Xantine: nálam ez egy hónap alatt következett be, úgyhogy nyugodtan mondhattál volna egy hónapot is.

garnéla mák 2011.07.21. 10:31:11

ha őt nem zavarja a kupi, soha nem fog rendet rakni. de ha csak elvárja, hogy megcsináld, akkor te vagy a lúzer, hogy meg is csinálod. ha észreveszi, hogy nincs kimosva a szaros gatyája, kénytelen lesz megismerni a házimunkát. és mindezt valóban megteheted jelenetek nélkül, csak annyit mondva, hogy most nem mosol, pont. és egy kérdés: mi az, hogy oké, hogy a férfi nem mosogat? tudtommal a fickód nem egy mosogatógéppel él együtt...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:31:38

@Nutshell: Megoldás lenne, ha Chuck Norris fogná a koszos tepsit és bevágná a napba!

cyd 2011.07.21. 10:32:27

@Köldökszösz (csodalampa): Fém tepsi. Újrahasznosítható. Lehet belőle csinálni ragacsos lemezautót.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:32:35

@michaela77: Szerinted is ő írta a posztot? :DDD

@kiraaaaa: @Nutshell: Na, hát ezért nem kell zuhanyozni minden nap! Hogy maradjon kvóta a tepsire.

michaela77 2011.07.21. 10:33:06

@cyd: most hogy mondod, tényleg. Eddig azt hittem, a nők csak nyavalyogni (nyavajogni?) szeretnek, de ha jobban belegondolok, mindig a túllicitálás megy.

Nutshell 2011.07.21. 10:33:39

@Frigyesur: Engem szüleimnél nem zavart a rendetlenség, valszeg mert nem kellett sokáig néznem, úgyis volt valaki, aki rendet rakott. Na ez a saját lakásomban megváltozott. Ha leesett a morzsa, vártam, vártam, de semmi. Még két nap múlva is ott volt. Na azóta vagyok rendszerető :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:34:10

@michaela77: Ööö... Persze. Mondhattam volna. De minek?
Egy hónap nálunk a elmosogatlansági rekord volt anno.
Igaz akkor 22 éves voltam, és barátokkal legénylaktunk.
A végén már nagyon centizni kellett, hogy a tányér még becsússzon a csap alá...

dr. gernika 2011.07.21. 10:34:55

@Frigyesur: Én is mindent felülbírálok, de az természetes. Engem viszont ne, hiszen evidens, hogy ÉN tudom jobban. :D

Nutshell 2011.07.21. 10:36:17

@Nathan D'Xantine: Én a vegyetek egy új tepsi-t pártra szavaznék. Amúgy mit sütöttetek benne, ipari ragasztót?

Kytia 2011.07.21. 10:36:32

@cyd: Ó, ez már más helyzet. Itt nem valódi nyűgökről van szó, hanem inkább a saját életének a teljességét (melyet Ödönkének, ill. Béluskának köszönhet, akit Ő hozott össze) reklámozza.
Az igazi vérszívás az, amikor megy a látványos lesajnálás: "Óóóó, te szegény. Úgy sajnálom, hogy megint átvertek. Az a szemét disznó! Vajon miért kerülsz TE MINDIG ilyen helyzetbe?":D

dr. gernika 2011.07.21. 10:37:15

@michaela77: Mi vagy te, a mókus a Túl a sövényen-ből? Még sose takarítottam stopperrel, de tuti, hogy minden tovább tart nálam.

kiraaaaa 2011.07.21. 10:37:37

@Nutshell: mert nem jártál tisztességes jediképzőbe, ott megtanultad volna, hogy a gondolatoddal irányítsd a morzsát:)

@Köldökszösz (csodalampa): akkor a sok hajléktalannak sok tespisje van?:)

Szöszi 28 2011.07.21. 10:37:58

@Köldökszösz (csodalampa): Áááá, mennyire hülye vagy:D És lehet, hogy tényleg...:D

michaela77 2011.07.21. 10:38:31

@Nathan D'Xantine: nálam azért nem elmosogatatlansági rekord volt, csak én is úgy jártam ahogy te: megettük a húst, visszatoltam a sütőbe, utána pár hét túlórázás stb. következett, semmit nem csináltam sütőben és elfelejtkeztem róla.

@Kytia: állítólag ezek a sorskönyvek:) Tranzakció analízises könyvben érdekes dolgokat lehet róla olvasni:)

cyd 2011.07.21. 10:39:41

@michaela77: Mióta dolgozok egyszer volt rajtam kívűl férfikolléga egy évig, mármint egy irodában velem. Szerinted? Van némi infom rólatok :)

@gernika: "...evidens, hogy ÉN tudom jobban. :D"
Alap. Ez kódolva van nálatok az XX-be :)

michaela77 2011.07.21. 10:40:14

@gernika: nem láttam, nem tudom. Szerintem nálad azért tart tovább, mert benned él a rendmániás pasi emléke és nem mersz sehol egy porszemet sem hagyni:DD

dr. gernika 2011.07.21. 10:41:21

@cyd: :D
@michaela77: Höhö. Nard ezen be fog sírni.
Na megyek teregetni az első kört, lemérem!

MonsterI. 2011.07.21. 10:41:42

@Köldökszösz (csodalampa): Most hülyéskedsz? Ilyen csoda-tusolókrémek mellett? 72 óráig verejtékmentes vagy tőle, vazze...! XDDD

Kytia 2011.07.21. 10:41:53

@michaela77: Jaja, olvastam én is a Berne-féle okosságot.:)
Persze a drágajó barátnők ilyenkor nem ezekre utalnak, hanem arra, hogy az éppen bonckés alatt lévő társuk biztos azért szív, mert nem olyan jó, mint ők.:))

michaela77 2011.07.21. 10:42:46

@gernika: de aztán ne ipari mosógépből teregess és mindent húszszor rázz ki, nehogy gyűrődés maradjon benne, mer úgy nem ér:) Fel kell dobálni a szárítóra, lehetőleg nem egymásra és kész:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:43:09

@Nutshell: Oldalas+tarja.

@Köldökszösz (csodalampa): Nem tudom. Zsíroldóval zuhanyozni... Ez valami új fogyókúrás módszer?

michaela77 2011.07.21. 10:44:09

@Kytia: hát persze:)) Szívük mélyén azt gondolják, meg is érdemli, mert amikor először panaszkodott, hogy az Ödön csak három szál rózsát hozott a randira, nem egy csokorral, ők már akkor megmondták, hogy smucig szar alak, és ne kezdjen vele:)

indapass90210 2011.07.21. 10:44:26

@michaela77: mosogatásra hogyan elég 10 perc?

Én direkt azért vettem egy hiperhájtek mosogatógépet, mert sehogy sem fért bele sokszor még fél órába sem.

cyd 2011.07.21. 10:45:10

@Kytia: A gyerektéma kiragadott volt. A gyerekteleneknél is ez megy.
A példád szerinti lesajnálóknál a legjobb, mikor nála sokkal nagyobb a gond de mégis Mariskát sajnálja látványosan Gizike miközben náluk otthon mindenki félrekefél :)
És ezeket hívjátok úgy, hogy: "legjobb barátnők" :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:45:14

@cyd: Na abba igen. De mi van a harmadik X után?

MonsterI. 2011.07.21. 10:45:35

@Köldökszösz (csodalampa): Persze! Mi másért lenne létjogosultsága ennek a blognak is? XD

michaela77 2011.07.21. 10:46:08

@Dövan: hát nem tom, két emberre nekem nem tart tovább. De igaz, hétvégenként van, hogy nem csak egyszer mosogatok, meg én főzés közben is szoktam folyamatosan, nem szeretem, ha gyűlik a koszos edény.
Azonban be kell vallanom, előfordul, hogy vasárnap délután már annyira unom, hogy nem mosogatok és hétfőn munka után vár a sok koszos edény:) De ezt ne mondd el senkinek!:)

Kytia 2011.07.21. 10:47:45

@michaela77: :DDD Bezzeg a Jenő, aki ugyan néha szó nélkül eltűnik pár hétre és elérni sem lehet, de amikor megjön, egy vagon rózsát szór szét a hálószobában. És legalább nem unalmas papucs, mert sosem lehet tudni, mikor hol van.:))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:47:52

@cyd: Nyilván nem véletlen van külön kategória a viccek közt az ún "jóbarátnők" poénok részére...

michaela77 2011.07.21. 10:49:41

@Bundabandi: jajjmá, mióta nem?
Hát nem tudom, gratulálni kell-e ilyenkor vagy mit, de vedd úgy, hogy azt mondtam:)

indapass90210 2011.07.21. 10:49:54

@michaela77: ezért jó a mosogatógép, mert abba csak bele kell szórni a cuccokat, aztán becsukni az ajtót. így nem látszik a koszos edény. Ha tele, akkor egy tablettát bele, aztán bekapcs, egy óra múlva tiszta minden.

dr. gernika 2011.07.21. 10:51:31

@gernika: Najó tényleg 8 perc volt, csak elfelejtettem idejönni, automatice pakoltam be a színeseket...

Rebelde 2011.07.21. 10:54:33

posztírónak: ideje sárkányosodni, vagy repíteni a fickót, mert ha ezek most zavarnak, 10 év múlva egyszer csak az sejhajába dugod a csőgörényt és az a majom nem fogja érteni, hogy miért:))

Kytia 2011.07.21. 10:54:44

@cyd: Óóó, azért ne keverjük a dolgokat. Ezeket nem hívjuk úgy, hogy "legjobb barátnők". A legjobb barátnők nem ilyenek, legfeljebb agyatlan picsáéknál. Ezek amolyan havernők, akikkel megy némi bizalmasság, de azért tudjuk, hova köll tenni őket.

A példádról egy nagyon jó film jut az eszembe, az a címe, hogy A boldogságtól ordítani. Azt nézzétek meg, nagyon komoly.:))
Abban van, hogy 3 lánytestvér közül az egyiknek a férje kifiúkat molasztál (ezt az elején még nem tudják), egy másik folyton béna randikkal szenved, a harmadik meg amolyan modern karrierista szingli bombázó, de senkije nincs.
És a legjobb, amikor ez utóbbi telefonon beszél az elsővel arról, hogy szegény második, hogy segíthetnének neki, annyira nem megy neki ez a pasizás dolog, persze nem lehet mindenki olyan szerencsés az élete irányításában, mint ők stbstb.:DDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 10:55:23

@gernika: Gratula! Remek részidő!
De azért... Lehetne jobb! Lehetne jobb! :-)

Rebelde 2011.07.21. 10:56:11

@Dövan:

ha hetente mosogacc, persze hogy nem eleg fél óra

indapass90210 2011.07.21. 10:57:15

@Rebelde: volt már, hogy mosni sem mostan két hétig. 26 pár zokni!!!!

Kytia 2011.07.21. 10:58:16

@Dövan: :DDD
Én sem vagyok az újrahasznosítás híve. Ha elkoszolok egy zoknit, veszek helyette újat.:DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 10:59:10

@Kytia: Én meg nem pazarolok. Ha elkoszolok egy zoknit, kifordítom, még holnap jó lesz.

Rebelde 2011.07.21. 11:00:20

@Dövan:

26 pár zokni két hét alatt? zoknimánia?:))

Kytia 2011.07.21. 11:00:32

@Köldökszösz (csodalampa): :DD Ugyanez, ha kilyukad? Több oldalról bele lehet bújni, de jó az még.:DD

MonsterI. 2011.07.21. 11:01:46

@Dövan: Ez is csak hagyományos család méretnél működik (minimum 4 fő). Én amikor egyedül voltam otthon (család üdült), megvártam, míg tele lesz a masina (12 terítékes). A negyedik ajtónyitás felért egy vegyifegyver-támadással. XD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 11:01:55

@Kytia: Akkor csak cipővel veszem fel, a barna műbőrszandálommal már nem.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 11:03:01

@Rebelde: Tudom, bár ezt akkor mondják, mikor már zokni sincs rajtam.

cyd 2011.07.21. 11:03:41

@Kytia: De minek havernak is tartani ilyeneket? Nettó időpazarlás.

Hasonló film A három kismalac. est.hu/film/14737/a_harom_kismalac

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 11:03:54

@Köldökszösz (csodalampa): kieg.: télidőben természetesen akkor is van rajtam zokni

indapass90210 2011.07.21. 11:04:45

@Rebelde: cipőből is alsóhangon van 13 pár, de igazából nem tudom, nem számoltam :D

indapass90210 2011.07.21. 11:05:36

Amúgy nem igazán büdösödik a lábam, de általában ha egy zoknit lerúgtam este, de később el kell utána menni még valahova, akkor tisztát veszek fel.

cyd 2011.07.21. 11:07:39

@Dövan: Felgyűlt pizzásdoboz? 12 a max, de míg nyaraltam apámék kidobták. Skandallum! Bár így megnőtt a konyha.

indapass90210 2011.07.21. 11:09:27

@cyd: azt mindig elmegyek valami kiülős helyre enni :) Közben lehet nézni a csajokat is!

michaela77 2011.07.21. 11:13:50

@Bundabandi: akkor azért voltál ilyen érzékeny. Sajnálom.
Ha gondolod írj posztot és majd lehúzzuk a fiút, hátha az jót tesz:)
De amúgy tudom, hogy szar ez nagyon és télleg sajnálom.

michaela77 2011.07.21. 11:15:09

@Dövan: nekem is van, de vagy túl vagy túl kevés mosatlan edény van ahhoz, hogy elindítsam.

@gernika: hát akkor ezt belőttük:)

Rebelde 2011.07.21. 11:15:23

@Dövan:

akkor te igazából nő vagy:DD

cyd 2011.07.21. 11:15:42

@Dövan: Pizzát csakis monitor előtt, ha kiülős hely, akkor valami rendesebb kaja.

dr. gernika 2011.07.21. 11:17:00

@Nathan D'Xantine: :DDDD A hidegzsíroldót is? Az a legnagyobb fegyver a világon, nemsoká én is nekiesek vele a tűzhelyrácsnak.
@Köldökszösz (csodalampa): Kinyitommá én is...

indapass90210 2011.07.21. 11:17:26

@Rebelde: közben eljutottam 21 párig :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 11:17:54

@michaela77:

Igazából, minden iszonyú sokáig tart. Nem azért mert olyan lassan dolgozik, vagy a német precizitás bejátszik, hanem azért, mert mindig történik valami. Rámarkol a forró fedőre, leönti magát, nem teszi a helyére a mosógép kifolyócsövét (aztán lehet törölni fel mindent meg lapátolni a vizet a vödörbe) :D Vagy bealszik. :)

dr. gernika 2011.07.21. 11:19:14

@Nard: UNDIIII!!! Na megállj, nem kapsz ma császármorzsit, én eszem meg mindet!

cyd 2011.07.21. 11:20:34

@Nard: "...meg lapátolni a vizet a vödörbe..."
Kancsóval?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 11:21:21

@michaela77: :D Jól vagyok már. Igazából ez nem most dőlt el bennem, csak most tudtam kimondani. Ezért inkább megkönnyebbültem, mint szomorkodok. Ne sajnáld, már én sem sajnálom! ;D

cyd 2011.07.21. 11:21:57

@Nard: "...meg lapátolni a vizet a vödörbe..."
Kancsóval?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 11:22:03

@cyd:

Amivel érjük. Mivel nincs lefolyó, nem lehet csőgörényezni :(

michaela77 2011.07.21. 11:23:44

@Nard: :D Hát ez nem volt szép tőled, de azért köszönjük:DD
A bealvásról eszembe jutott, hogy igazából én nem is tudnám talán lemérni, mi meddig tart, mert én meg a mingliség előnyeit élvezve mindent akkor csinálok, amikor kedvem tartja. Néha nem tetszik a film, felállok és tíz perc alatt elpakolok mindent a szobában, hogy rend legyen. Aztán visszafekszem:) Aztán kimegyek inni, kedvem támad mosogatni, megcsinálom, ismét visszafekszem:)
Csak ritkán van olyan kedvem, hogy na most az egész lakást végigtakarítom.

michaela77 2011.07.21. 11:24:52

@Bundabandi: hát jó, akkor iszom az egészségedre egy pohár vizet:) De ha kedved támad panaszkodni, nekem nyugodtan írhatsz. Én meg majd túllicitállak, hogy hát az semmi...:DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 11:24:55

@gernika: Másmilyet nem is próbáltunk...

Azért vigyázz, meg ne üsd magad! :-)

2011.07.21. 11:25:19

Ha megcsinálod ne nyavalyogj. Ha az elején nem szoktattad rá, hogy nem csak te végzel ilyeneket ne később próbáld rászoktatni. Ezt elb-tad az elején.

dr. gernika 2011.07.21. 11:25:32

@Füstleee: Höhö. Mikor meghozták a mosógépünket, Nardot eldugtam a hálószobába, úgy tettem mintha egyedül lennék otthon és a két kiszállító tök cukin felcipelte a harmadikra és be is szerelte meg minden.

dr. gernika 2011.07.21. 11:27:00

@Nathan D'Xantine: :D Csak egy régi sütőpapírt találtam, meg mivel én is régen használtam, kissé poros tepsiket-

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 11:27:56

@gernika: Azt hiszem most már definiáltuk is mi a "női meló"...

:-)

Rebelde 2011.07.21. 11:28:23

@gernika:

nard is igazi férfi:DDD

indapass90210 2011.07.21. 11:28:42

@gernika: az a meg mindent a végén Nard is tudja?

dr. gernika 2011.07.21. 11:29:10

@kiraaaaa: Én is erre gondoltam. Óvatosan becsomagolni pár nylonszatyorba (környezetvédők ne figyeljenek) aztán agyő.

indapass90210 2011.07.21. 11:29:16

@Zsu0805: te hogyan szoktatod a pasikat a házimunkára?

Kytia 2011.07.21. 11:34:36

@cyd: Csak akkor az, ha én jövök ki a legrosszabbul. Ha én alázom őket, tiszta nyereség.:DD
Á, csak viccelek. Nem kell haverkodni ilyenekkel, de helyenként becsúszik, aztán legfeljebb levonja az ember a tanulságot.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 11:35:03

@Nathan D'Xantine:

Inkább kényelmes, informatikus vagyok, nem vízszerelő bazze.

cyd 2011.07.21. 11:36:10

@Nathan D'Xantine: Azt szerintem Nardnak tartogatja.

indapass90210 2011.07.21. 11:36:54

@Nard: mondjuk én magam kötöttem be a mosogatógépet :D
A csőre elötte már tettek csapot, de a többi átkötőt meg mittoménmilyen lófaszokat, magam vettem meg és szigeteltem le :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 11:39:59

@Nard: Remek álláspont. :-)

Én amúgy kerülöm a vízvezetékes melókat, mint ördög a tömjénfüstöt... Valahogy nagyon antitalentum vagyok e téren(is).

@cyd: Azt? Jaaaaaa... ;-)

dr. gernika 2011.07.21. 11:45:18

@Nutshell: "Ha leesett a morzsa, vártam, vártam, de semmi. Még két nap múlva is ott volt."
mire vártál, hogy elmászik? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 11:49:06

@gernika: Szar hely lehet, ahol még hangyák sincsenek.

MonsterI. 2011.07.21. 11:50:10

@Nathan D'Xantine: Csak a szag után kell menni... XD

földiekkel játszó 2011.07.21. 11:52:06

Viccből költözz össze az öccsével! :D

Az én volt barátom érdekes ebből a szempontból. A saját szobáján kívül mindenhol pedáns és rendszerető. Arról a 6 négyzetméterről viszont jobb nem is beszélni...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 11:52:11

@Dövan:

Büszke vagyok rád! Te egy igazi hős vagy :) Nekem már a karnis is megerőltető. :(

2011.07.21. 11:55:24

@Dövan:
Én főzök, te mosogatsz.
Én mosogatok, te főzöl.
Én törlöm le a port, te porszívózol föl.
Én hajtogatom össze a mosott ruhát, te húzod át az ágyneműt.
Én húzom át az ágyneműt, te hajtogatod össze a mosott ruhát.

Persze mindezt kedves mosollyal, hogy ne kijelentésnek vegye a kijelentő mondatot. :)

dr. gernika 2011.07.21. 11:57:36

@Kytia: Fú ez kemény, meg kéne nézni. Mondjuk így, hogy lelőtted a poént... :)

dr. gernika 2011.07.21. 11:59:25

@Kytia: Össze kéne titeket kötni Narddal.
Egy lyukas zoknival...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 12:00:08

@Nard: Korunk hőse a mosogatógép-bekötő...
(A karnis mindenkinek megerőltető. Kivéve, ha padlóra szerelik.)

@Zsu0805: És a férfihallás csodája révén:
Én főzök,
Én mosogatok,
Én törlöm le a port,
Én hajtogatom össze a mosott ruhát,
Én húzom át az ágyneműt,...

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 12:03:14

@Nathan D'Xantine: Akkor mit eszel? Mindig fott kaja? (Nem mintha en nem hetfon hasznaltam volna honapok utan a sutot, de otthon nem igazan van meg, tepsi meg egyatalan nem :D)

@Nutshell: Ha' engem iszonyat zavart a csaladomnal a rendetlenseg, azert vagyok allergias ra nagyon. Ha lemegyek a nyaraloba, mindig idegbajt kapok. Az irodai iroasztalom altalaban ugy nez ki, mintha nem dolgozna itt senki (tudom, magaslabda). A hiresztelesekkel szemben en a rendet es tisztasagot szeretem, nem a takaritast es mosakodast. :P Szoval otthon 'een' pakoltam el masok utan, nem utanam. Nem voltam elkenyeztetve ;(

@gernika: Nard egy boldog ember :D

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 12:04:32

@gernika: :D Sztem is pottyet alulbecsulte a hazimunkara szant idot.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 12:06:00

Nekem is csak azért tesz rendet a titkárnő az asztalomon, mert nyomja a fenekét a széthagyott cókmók.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 12:07:34

@Bundabandi: Mindig mondom, szimbiózisban kell élni a természettel. :DDD

dr. gernika 2011.07.21. 12:07:56

@Nard: A karnisról inkább ne beszéljünk.

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 12:08:02

@gernika: Aaa hagyd, bolcsesz a szentem, ki ne ismerheto a gondolatmenete. *legyintes*

@Kytia: En total rosszullettem anno, amikor megneztem.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 12:08:54

@Frigyesur: Alapvetően hideget. Vagy pasta.
És mint fentebb is mondtam, ha sütök, akkor jobbára serpenyőben.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 12:11:39

@Frigyesur: Mennyivel jobb egy filozófusnak!

"Tételezzük fel, hogy a tányérok már el vannak mosogatva."

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 12:13:39

@Bundabandi: A pókot amúgy sem szabad bántani! Ha valakinek piszkálja az önérzetét, én akkor is zsebkendővel kitessékelem a teraszra.
(Aztán ha a vihar hazament, akkor visszahozom. :DDD )

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 12:15:40

@Bundabandi: Inkább nyomja a fenekét, minthogy ledörzsöljem a térdem! :DDD

dr. gernika 2011.07.21. 12:16:31

@Zsu0805: Többet nem látod. :)
@Frigyesur: Én is olyasmi lennék, és engem is zavar a rendetlenség. Csak sajnos nem _annyira_

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 12:19:32

@Köldökszösz (csodalampa):
Mire a filozófusfeleség:
"Tételezzük fel, hogy már dugtunk..."

Frigyesur (törölt) 2011.07.21. 12:21:45

@gernika: Nem felejtettem el, ezert is volt roppant cseles a beszolasom :))

Füstleee 2011.07.21. 12:22:02

@gernika: Hát igen, az informatikusokat dugni kell mint a lopott biciklit. :D

@Nard: "Inkább kényelmes, informatikus vagyok, nem vízszerelő bazze."
WC pumpa használat megy? :D

michaela77 2011.07.21. 12:22:56

@Frigyesur: ez érdekes, én itt az irodában idegesítően pedáns vagyok. Minden munka után rendet teszek az asztalomon, elpakolok mintha hazaindulnék, aztán kezdem a következőt.
Otthon viszont elnézem két napig is a mosatlant, ha éppen nincs hozzá kedvem:)
Lehet ennek valami mélypszichológiai oka?:DD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 12:25:07

@Frigyesur:

gernikának adj egy tábla csokit, vagy egy kis fagyit. A másodperc törtrésze alatt valami foltos lesz! :) Egyszer kölcsönadtam neki egy nagyobb utazótáskámat. Mikor hazafele mentem vele, kiszúrtam hogy csokifoltos! :) De minden ilyen. A laptopba belegondolni sem merek! :)

cyd 2011.07.21. 12:27:35

@Füstleee: "Hát igen, az informatikusokat dugni kell mint a lopott biciklit. :D"
A szakma nemi eloszlását tekintve ez inkább fordítva elképzelhető.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 12:28:56

@cyd: Öööö... A lopott biciklit dugni kell, mint az informatikusokat?

Füstleee 2011.07.21. 12:29:01

@michaela77: Erre egy szó a válasz: Képmutatás! :D

Nálam egyszer rendet raktak az aszalomon, 3 napomba került mire minden úgy volt mint régen és minden kéznél volt.

cyd 2011.07.21. 12:30:05

@Nard: Le is szokott enni? Mármint téged? Engem kétszer evett le nő és egyik sem intim viszony volt.

dr. gernika 2011.07.21. 12:30:36

@Frigyesur: Áhá, szóval csak gonosz vagy. Gondolhattam volna.
@Füstleee: De legalább a gépem jól működik.
@Nard: Ennek a történetnek mindig a poénját rontod el. Nem a táskádon vetted észre hogy csokis, hanem a tiszta ruhádon, amit utána belepakoltál. Úgy kellett visszavezetni, hogy az meg hogy történhetett.

michaela77 2011.07.21. 12:31:35

@Füstleee: :D Van olyan, hogy kényszeres képmutatás?:) Csak mert ebben már kényszeres vagyok, egyszerűen nem tudok dolgozni szétbombázott asztalon, csak ha minden szépen el van pakolva a fiókba meg a helyére:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 12:37:47

@Füstleee:

Abban pro vagyok. De mindenfélét tudok pumpálni. Mosdólefolyót, kádat, slozit! :)

@gernika:

Feltöltsem a csokiváró arcodat facebookra? :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 12:40:57

Egyszer egy fiú ismerősöm -pont innen- azt mondta, hogy a férfiaknak addig buli egy nővel való együttélés, amíg az kinyalja a seggüket, amíg önállótlanságukban van, aki kimossa a kakis nacit, megfőzi a vacsorát, kivasalja az inget...stb.

Onnantól,hogy egy pasi önálló lesz, és magára is gondot tud viselni, ugyan minek venné a nyakába egy együttélés minden nyűgjét?

És ha belegondolunk egy pillanatra a férfiak szemszögéből, ez valahol érthető is.

Szóval vagy tűrjél és fogadd el,hogy ez a sorsod, vagy költözz el, és ennyi.

Szöszi 28 2011.07.21. 12:41:16

@cyd: És nem is élvezted? :D

Füstleee 2011.07.21. 12:41:31

@gernika: Igen, a legfontosabb. :)
@michaela77: Persze h van, azt hívják úgy hogy nem veszed észre magad :D

Hurri Kán 2011.07.21. 12:47:20

A mai posztoló is hülye, vagy nem az. Kiderült már?

Hurri Kán 2011.07.21. 12:48:40

@cyd:
Örülj, hogy nem lerókázott...

Füstleee 2011.07.21. 12:48:40

@Alfonzina: És akkor majd az amerikai barátnőjükkel fognak együtt élni? Azért van benne buktató is....

Nutshell 2011.07.21. 12:51:13

@gernika: Hát anyuéknál egy idő után mindig eltűnt. Nagy törés volt az a felfedezés az életemben, hogy innentől kezdve nekem kell felszednem :)

@Frigyesur: Sosincs olyan pl az irodában, hogy valamit félbehagysz, és egyszerűbb a papírokat ugyanúgy hagyni, mert reggel úgyis onnan folytatod? Engem biztos nagyon szeretnek a takkernők itt, néha annyi mappa van az asztalomon, hogy nekik semmi takarítanivaló hely nem marad :)

Nutshell 2011.07.21. 12:53:47

@gyvy: Kettőt tippelhetsz ;)

Hurri Kán 2011.07.21. 12:55:27

@Nutshell:
Vízszintes vagy függőleges? :D

indapass90210 2011.07.21. 12:56:24

@Zsu0805: @Dövan:
"Én főzök, te mosogatsz.
Én mosogatok, te főzöl.
Én törlöm le a port, te porszívózol föl.
Én hajtogatom össze a mosott ruhát, te húzod át az ágyneműt.
Én húzom át az ágyneműt, te hajtogatod össze a mosott ruhát."

Ok, bármikor szívesen bepakolok a mosogatógépbe, a főzést úgyis csak az elsőig erőltetnéd!
Porszívózni elég egyszer egy hónapban.
Ágyneműt nem húzok, ikeás takarót hetente kimosom (vagy ha nagyon össze lett kenve, esetleg büdös akkor soron kívül:)), aztán csók. Éveket kibírnak így is.
Öltözködni pedig mindig a szárítóról öltözködöm :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 13:01:45

@Füstleee: nem kell amerikai nő.
egyszerűen be kell látni,hogy hosszú távon , amikor már a szerelem is elmúlik, valóban rengeteg kompromisszummal működtethető csak igazán jól egy együttélés.

ez leginkább csak akkor éri tehát meg, ha a felek nagyon hasonlítanak, egy irányúak az elképzeléseik, szokásaik és tudnak és akarnak is alkalmazkodni.

minden egyéb esetben szopóág van.

nem hülyeség a külön lakás, komolyan.

Caddy 2011.07.21. 13:02:09

@Alfonzina: tiszta ruha, meleg vacsi. Hm... :)

Füstleee 2011.07.21. 13:04:07

@Dövan: És még port sem kell törölgetned, mert nincs szükséged ruhás szekrényre . :D

Szöszi 28 2011.07.21. 13:05:10

@gyvy: Na mégsem találtál meg útbaigazítás nélkül?:D

Hurri Kán 2011.07.21. 13:05:12

@Nutshell:
Rákérdezek.. Búbos kemence :D

@Alfonzina:
Szerintem meg ha alkalmas vagy arra, hogy együtt élj valakivel, akkor az rohadtul nem azon fog múlni, h ki milyen házimunkát végez el és mennyire önellátó, vagy mennyire nem...

Hurri Kán 2011.07.21. 13:05:52

@Kata1987:
Ami késik, nem jön pontosan :P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 13:06:04

@gyvy:

Ez jó nagy hülyeség volt amit írtál, mivel az egyik a másiknak feltétele :)

indapass90210 2011.07.21. 13:08:23

@Nard: ha még így sem felel meg az asszonynak, akkor ezek után még meg is tudom verni :)

Hurri Kán 2011.07.21. 13:08:35

@Nard:
Nem. Arra vonatkozott, h más szerint, ha képes vagyok önellátni, akkor nincs is szükségem arra, h mással együtt éljek.

Szöszi 28 2011.07.21. 13:09:25

@gyvy: Észrevettem:D Megtanultam egy életre ezt a leckét:D:D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:09:33

@Alfonzina: Megbántás szándéka nélkül: Az illető egy orbitális nagy ökör(volt?).

Füstleee 2011.07.21. 13:10:33

@Alfonzina: Szerintem nem érted az amerikai barátnőt de kívánom h én tévedjek.
Nem tudom, ha kompromisszumokra van szükség egy kapcsolatban akkor már rég oda van az egész. Szerintem fölösleges, egyik félnek alá kell tudnia rendelnie magát a másiknak, de nem vakon. Demokráciában sosincs előre haladás rövid távon.
Külön lakás baromság mert az a nő amíg van hova menekülnie nem fog mindent megtenni a kapcsolatáért vagy házasságáért.

indapass90210 2011.07.21. 13:10:50

@Alfonzina: sokan a nővel való együttélés egyik előnyének tartják, hogy mindig van kéznél suna. Valószínűleg a főtt kaja hiánya nem akkora baj, mintha sunából lenne deficit.

Hurri Kán 2011.07.21. 13:10:51

@Kata1987:
Remélem, még idejében :))) No és mi a helyzet a mai nappal? :)

@Nutshell:
Akkor még nem tudtam :D

@Nathan D'Xantine:
Szerinted?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:12:48

@gyvy: Ja. És önállóan is tudok magömleni, akkor nem kell hozzá más... Jesszus...

Nutshell 2011.07.21. 13:13:04

@Füstleee: Mi az az amerikai barátnő?

indapass90210 2011.07.21. 13:13:39

@Füstleee: a külön, saját lakás a világ legjobb dolga. Megadja a szabadságot mindkét félnek, hogy ne kelljen kényszerből együtt lenniük. Sok ember boldogabb egyedül, mint egy szar házasságban/kapcsolatban, arról nem is beszélve, hogy válásnál meg általában a közös lakás nem elég ahhoz, hogy két külön kisebbet vegyenek. Ez további indíték lesz ahhoz, hogy a másik teljesen ki legyen semmizve.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:14:18

@gyvy: Dehogy! Egyetemes igazságot nyilatkoztattam ki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 13:15:00

@Dövan:

"Azért iszom, mert te sírsz!" :D

@Füstleee:

Egy nőnek mindig van hová menekülnie, mindig van egy menekülőút. Ahogy a férfiaknak is :) Mármint az eszesebbje gondol mindenre.

Hurri Kán 2011.07.21. 13:17:23

@Nathan D'Xantine:
Az... És ha egyedül vagyok, akkor csinálom, amikor NEKEM van kedvem hozzá :D

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 13:17:38

@gyvy: de pont azon is fog múlni...éltem együtt, tudom.:)

@Nutshell: hallottam ezt a faszságot. nem tudom miért kell mindent definiálni.

@Nathan D'Xantine: nem, csak piás volt és őszinte.:)

@Füstleee: na bocs, de ebből a kommentből nekem erősen az érzik,hogy mintha kizárólag a nő dolga lenne tenni a kapcsolatért... elég hímsovén utóíze van.

@Dövan: de ha mindig ott a suna, jól rá is unnak. előbb-utóbb megint előtör a vadász..

cyd 2011.07.21. 13:17:52

@Dövan: "Öltözködni pedig mindig a szárítóról öltözködöm"
Őőőőőő.... lehet máshonnan is?

2011.07.21. 13:18:36

@gernika:
Csak nem. :) Vagy ha mégis, akkor menjen csak. Házicselédet keressen máshol. :)

Szöszi 28 2011.07.21. 13:18:43

@gyvy: Már lecsúsztál az ungabungáról...Meghaltam tegnap, és a lelkem kommentel csak:) Késtél, nem jöttél pontosan:D

dr. gernika 2011.07.21. 13:18:51

@Dövan: És akkor az érzelmi együtthatóról még nem is beszéltünk.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:20:19

@Alfonzina: Ez nem őszinteség, ez baromság.
És erre nem enyhítő körülmény a részegség...

dr. gernika 2011.07.21. 13:20:47

@Nard: "Egy nőnek mindig van hová menekülnie"
Hát hogynepersze, ezért vannak tele az anyaotthonok, meg időnként a kukák, nyilvános inkubátorok...

Hurri Kán 2011.07.21. 13:20:52

@Alfonzina:
Ott nyilván más dolgok se voltak rendben, csak erre a legkönnyebb ráfogni, hogy ezen múlott...

@Kata1987:
Ahhoz ma sincs késő ;-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:23:27

@cyd: Én szex után a padlóról szoktam. Néha még bejön a szekrény teteje is...

oliva 2011.07.21. 13:23:47

Na, ezért nem mentem férjhez, és lehet, hogy nem is fogok soha. A kommentekből világosan kiderült, hogy nem csak az én anyám férjeinek volt evidens, hogy egy nőnek le kell dolgoznia a 8-10 óra sokszor nehéz és felelősségteljes munkáját, hazavinni a nagy dohányt, útközben bevásárolni, aztán otthon elvégezni minden létező munkát, de lehetőleg úgy, hogy a hím közben zavartalanul tudja mereszteni... Valamelyik főhülye megkérdezte, hogy miért a nagyanyáinknak nem kellett otthon dolgoznia? Gratulálok! Az a helyzet, hogy, de kellett, de nekik nem kellett napi 10-12 órát távol lenni otthonról. Merthogy a házimunka egész emberes elfoglaltság, csakhogy a mai férfiak többségének esélyes sincs rá, hogy eltartsa a feleségét, pedig akkor, és csakis akkor lenne joguk az ugatásra...

Füstleee 2011.07.21. 13:23:49

@Alfonzina: Nézhetjük ilyen szemszögből is ha nagyon szélsőségesek vagyunk, részben az én hibám h pont a nőket elemtem ki példának. Legközelebb nem nevezem meg a nemeket, hanem feleknek fogom hívni minkettőt. :)

Nutshell 2011.07.21. 13:24:10

@Alfonzina: Gondolom mert úgy könnyebb beszélni róla, mint három mondtabn körülírni :)

cyd 2011.07.21. 13:24:11

@Nathan D'Xantine: Na ja, lélektelenül borzasztó.

Szöszi 28 2011.07.21. 13:24:12

@Nathan D'Xantine: Neeeeem! Egy erkölcsös lélek vagyok:D:D

2011.07.21. 13:25:06

@Dövan:
Öhhhmmm a kifogások megvannak. :)

Father Justice (törölt) 2011.07.21. 13:26:21

@Füstleee: Az utolsó mondatod alapján nem is kérdéses, hogy az ideális alá-fölérendeltségi viszonyban melyik pozícióban tudod magad elképzelni. Az nem ritka, hogy egy nő csak azért marad a kapcsolatban, mert "nincs hová menekülnie", ezért értelemszerűen mindent be is nyel a férfinak. Csakhogy az ilyet nem társnak hívják, hanem csicskának, és egy értelmes, igényes férfi (akivel elsősorban nem a menekülőutak hiánya miatt marad együtt egy nő) általában nem ilyen párkapcsolatban gondolkodik. Persze a többség vitathatatlanul kényelmesnek találja ezt a szereposztást, akárcsak a posztíró élettársa.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:26:37

@cyd: ;-D

@Kata1987: Hogy jön ide az erkölcs? Nem azt mondtam hogy kérj érte aránytalanul sokat...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 13:27:44

@oliva: És felmerült-e már, hogy miért nem akart elvenni eddig senki?

Szöszi 28 2011.07.21. 13:30:01

@oliva: Gratulálok:D Nem te nem akarsz férjhez menni, téged nem hajlandó vagy nem lesz hajlandó senki elvenni.

indapass90210 2011.07.21. 13:30:36

@Alfonzina: a vadász előbb-utóbb mindenkiből előtör, legfeljebb van aki nem beszél róla.

@cyd: ezt el sem tudom képzelni :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 13:30:43

@oliva: Azért ha még megoldható dumcsizz a Nagyiddal!
Érdekes dolgokat fogsz tőle hallani, a "volt-e más dolgod, mint vezetni a háztartást?" témakörben.

Füstleee 2011.07.21. 13:36:08

@Father Justice: Én spec konfliktus kerülő vagyok de mindegy...

indapass90210 2011.07.21. 13:36:34

@oliva: "Merthogy a házimunka egész emberes elfoglaltság, csakhogy a mai férfiak többségének esélyes sincs rá, hogy eltartsa a feleségét, pedig akkor, és csakis akkor lenne joguk az ugatásra..."

Elmész ám te a picsába! Idióta feminista! Milyen egész emberes elfoglaltság? Azt hiszed, hogy az egyedül élő faszik éhenhalnak vagy belefulladnak a koszba otthon?

Meg mindenki tartsa el saját magát, elvégre egyenlőség van.

Ki az a marha, aki olyan nőnek akarna gyereket csinálni, amelyik nem tudja az életét akkor is megoldani, ha a faszi holnapután feldobja a pacskert????

Csak mond el a fentit mindenkinek, és garantáltan nem is fog senki arra gondolni, hogy feleségül vegyen.

Bár szerintem csak szimplán varánuszarcod van és nem is emlékszel, hogy mikor piszkált meg valaki józanul!

cyd 2011.07.21. 13:39:29

@Dövan: Te ha nincs apród ebéd utáni KV-ra ne ezen baszd fel magad, meghívlak.

indapass90210 2011.07.21. 13:40:43

@cyd: még behajtom rajtad egyszer, bár nem kv-zom :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 13:43:41

@Dövan: na igen, de ha nem tök hülye a nője, akkor észre fogja venni, szagot fog, stb. és onnantól már csak a kapcsolaton, és a szitun múlik,hova torkollik az egész.

@Nutshell: nyomhatunk itt kliséket, de mindenhol más megoldás a működőképes. van, aki kapcarongynak születik és van, aki nem.:)

@Füstleee: feltételezem ösztönösen íródott ez így, én ebből indultam ki. ez pedig beszédes.:)

@gyvy: hidd el, javarészt ezen múlik.

Kytia 2011.07.21. 13:45:49

@gernika: Ó, van benne még sok poén.:) Több szálon fut a cselekmény és mindenki jó szánalmas benne.:D

@Frigyesur: há, nem egy edemszendler vígjáték, az biztos.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 13:46:48

@Dövan: te Dövan, végre egyszer egyetértünk valamiben. (külön lakás)
el sem hiszem!:)

figyusz. ha egyedül élsz, küldj a cicidről fotót. tán bevállallak.:))

Nutshell 2011.07.21. 13:49:17

Van itt olyan, akinek a nagymamájának csak a házvezetés volt a dolga?

cyd 2011.07.21. 13:51:06

@Dövan: Na! Még egy? Én se. Állok elébe.

Hurri Kán 2011.07.21. 13:52:10

@Alfonzina:
Van, akinél biztos... azokat nagyon tudom sajnálni...

@Nutshell:
Nem tudom... nem volt nagymamám...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 13:56:06

@oliva:

Az ilyen vélemény olyan mint a fing, jobb ha benntartod, mert senkinek nem válik hasznára! :)

indapass90210 2011.07.21. 13:58:15

@Zsu0805: Mi az?
B-vel kezdődik, e-vel végződik és a földig ér?

indapass90210 2011.07.21. 13:58:47

@Alfonzina: a bal, vagy a jobb cickómról?

dr. gernika 2011.07.21. 14:00:07

@Kytia: :)
Oké, frissítéskor azt olvastam, hogy "A pöcsöm öccse"
kellett volna kávézni.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 14:01:19

@Dövan: szerintem küldj egy nagytotált.
úgy az igazi.:)

Nutshell 2011.07.21. 14:02:10

@Nard: : ó, há' milyen nagymamam az ilyen?
Én úgy ismerem olyan, mint a seggluk. Mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.

Füstleee 2011.07.21. 14:06:29

@Nard: És a leköttetés is javasolt neki. :)

cyd 2011.07.21. 14:06:54

@gernika: én rendre "A pasim pöcse"-nek olvasom olyankor

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:08:54

@Nutshell: Most miért? Engem pl tökre érdekelt.
Kár hogy a megvitatás egyelőre nem valósult meg.
Roppantul érdekeltek volna a "nagymamasztorijai"...
Akik átHáTéBézték a 40-es 50-es esetleg a 60-as éveket...

Father Justice (törölt) 2011.07.21. 14:09:35

Ha troll lennék, azt mondanám: akinek akkora háza van, amiben a házimunka egész emberes elfoglaltság, az nem a nagyságos asszonyt sarkallja tüsténkedésre, hanem a személyzetet. Fear not!

Kytia 2011.07.21. 14:09:37

@Dövan: Ami azt illeti, javarészt nálunk is az volt, hogy anyám kereste a lóvét is ÉS mellette tolta a házimunkát. Azokban a legendás időkben meg, amikor még apám is dolgozott, kurvára nem lehetett hozzászólni, mert ő kenyérkeres, neki nyugalomra van szüksége, stb. Ugyanez fordítva persze nem volt biztosítva, mondanom sem kell.

Én mondjuk védelem alatt állok, mert trehány vagyok és rendetlen.:)) Az anonim itteni kommentelőfiú elgondolása szerint így akkor senki nem akar majd együtt élni velem, amit, ha igaz az elmélet és tényleg csak a házimunka miatt érné meg a másik félnek, nem is nagyon bánok.:) Ugyanakkor, ha Dövan elmélete az igaz és a bármelyik pillanatban elérhető ingyenszex a motiváció, szintén kiábrándító híreim vannak. Gondolom, nem kell magyaráznom, hogy miért.:)))

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:09:56

@cyd: Csatlakozom... Csak eddig nem mertem megemlíteni.
De most, hogy átszakadt a gát...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 14:09:57

@Nutshell:

Az másfajta helyzetre van.

@gernika:

Mucsi művészúr jut eszembe arról a kifejezésről :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:11:07

@Father Justice: Nem értelek titeket. Én még sose láttam olyat, hogy egy fél ember felmosott volna...

cyd 2011.07.21. 14:11:31

Eszembe jutott az Ultimate solution a posztoló részére! Költöztessék magukhoz öcsit, a lakását adják ki, ez lesz a koszt-kvártélyon felül a bére - öcsi mos, főz, vasal. Poszter és a gazdája meg élhetnek bódogan.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 14:12:11

@Kytia: Az addig okés, hogy trehány vagy és rendetlen, de hogy még dugni sem szeretsz?! Nagy a hendikep!

:)

michaela77 2011.07.21. 14:12:34

@oliva: kedves oliva, engedd meg, hogy bemutatkozzam: a főhülye vagyok. Igazán örülök, hogy megismerhetlek:)

Az én nagymamám, ha már ezt hoztad fel példának hajnaltól késő estig végzett mezőgazdasági munkát, emellett elvégezte a házimunkát és felnevelte a gyerekeit. Manapság a házimunka naponta 26 perc és 4 másodperc, gernikával pontosan lemértük.

Kívánom, hogy vágyad teljesüljön és sose menj férjhez, továbbá hogy a zselés műkörmöd nehogy megsérüljön, nehogy lumbágód legyen a porszívózástól és minden további szépet és jót az életedben:)

indapass90210 2011.07.21. 14:12:35

@Kytia: nem, ez nem az én elméletem, csak hallottam, hogy az azonnali suna is egy érv.

Nekem nem érv, mert én kurvajó vagyok, bármikor találok :D

Hurri Kán 2011.07.21. 14:12:43

@cyd:
És ha kell, besegít a maszatolásba is... Fijatal még, bírja :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 14:13:34

@Nathan D'Xantine: De olyat, hogy egy fél ember után fel kell mosni? Nem épületes látvány.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 14:13:58

@Kytia:

Hát ez tényleg kiábrándító. Tényleg csak bakok és leszbik körében lehetsz kapós. (mondjuk a leszbik egy részét most vesztetted el mint potenciális partnert!) :)

cyd 2011.07.21. 14:16:39

@Kytia: Ingyenszex nincs. Legfeljebb olyan, amiért nem direktben fizet a férfiember. És ez a drágább.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 14:17:52

@michaela77:

Nem, de ez a jelenet nálunk is lejátszódott, amikor hálózatot auditáltunk meg cseréltünk aktív és passzív eszközöket. Pont ugyanez a stílus és szóhasználat! :)

michaela77 2011.07.21. 14:18:47

@Nard: :D Állítólag ez szinte minden szakmában előfordul, legalábbis még akárkinek mutattam, mindenkinek volt egy hasonló sztorija:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 14:19:53

@michaela77:

De ez mindennapos. Szállóige lett a "Róland akarsz körszakállt?" :D Meg akit netán Rolandnak hívnak.....szegény.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:21:23

@Köldökszösz (csodalampa): Pedig azt gondolnám pont épületen fordul elő... Ráesett ejtőernyős, vagy hasonló... De lehet, hogy sok CSI-t néztem.

indapass90210 2011.07.21. 14:21:51

@Kytia: te tényleg, egyébként mi bajod az ingyenszexszel?
Érted harcolni kell, vagy mi? :)

Kytia 2011.07.21. 14:22:39

@Köldökszösz (csodalampa): Ja, tudom én.:) De egyébként szeretetből még takarítani és dugni is hajlandó vagyok, csakhát itt most leginkább nem ezt az opciót tárgyaljuk, hanem a a kici, óccó, kínaji házibérrabszolga esetét, és az nagyon más ám.:)

@Dövan: :)))

@Nathan D'Xantine: Ha láttál már sunát közelről, biztos megfigyelted, hogy rá van nőve a nőre.:)) Ez bizony korlátozza a lehetőségeket, mert minimum egyeztetni kell az illetékes elvtársasszonnyal a használatba vételt illetően. Innetől a bármikor ingyenes használatból a "bármikor" és az "ingyenes" is kérdésessé válik, de minimum az egyik.:))

@Nard: Mitől ábrándultak ki a leszbik? Azért jó lenne tudnom, hátha tudok még fejlődni.:DDD
Múlt hétvégén az ateizmusomról is lemondtam, úgyhogy asszem, lassan végleg kívülálló leszek.:DD

Hurri Kán 2011.07.21. 14:24:45

@Kytia:
Akkor szóljál, ha már magaddal sem értesz egyet... Addig még gyakorolj! :DDDD

Kytia 2011.07.21. 14:25:42

@cyd: Cserébe lehet, hogy a pénzéért extra szolgáltatást is kap a szexen felül.:) Pl. mosogatás.:D

@Dövan: Dehogy kell. Semmi bajom az ingyenszexszel. Csak kétségeim vannak afelől, hogy ha egy pasi emiatt költözik össze egy nővel, akkor maradéktalanul elégedett lesz az eredménnyel.:)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.07.21. 14:28:42

Az ingyenszex témához pár klasszikust idéznék..

'minden lukat megunnak egyszer'
'a legszebb nőket is csalja valaki'
'ő is csak olyan büdöset sz..ik'

und so weiter..

Kytia 2011.07.21. 14:28:52

@gyvy: Azon már rég túlvagyok.:DD

dr. gernika 2011.07.21. 14:29:05

@michaela77: :D tiltakozom, 3 kör mosást teregettem ki, mosogatás 20 perc volt és még hátravan a sütőrács (sztem kihagyon) és még főzni is kell. :D Legyen 1 óra.

Father Justice (törölt) 2011.07.21. 14:30:18

@Kytia: Erről van szó. Wife = Washing, Ironing, Fucking, Etc. :)

Barbaar 2011.07.21. 14:31:47

Az nem derül ki az írásból, hogy az illető párja időközben mit csinált. Ha TV-zett, kocsmázott, vagy seemit sem csinált, akkor jogos a bőgés, ha azért nem végzett ilyen dolgokat, mert mást dolgozott, akkor nem.

michaela77 2011.07.21. 14:32:02

@gernika: :) Elmondom neked hogy is van ez a statisztika nevű dolog. Nem mosol minden nap, ugyeugye? Lehet, hogy mosogatni sem kell minden nap. A sütőrácsot meg ha havonta egynél többször tisztítod, akkor hazucc:DD

Ha a mosást heti kétszer vesszük, a mosogatást minden másfél nap, a sütőrácsot pedig havi egyszer, az annyi mint napi 26 perc 5 másodperc, így egy másodpercet tévedtem. És ebben már benne van a porszívózás, portörlés, felmosás, fürdőszoba is, heti megfelelő gyakorisággal:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:33:17

@Alfonzina: Az utolsót soha nem értettem. Egy jó nővel nem szarni akarok együtt...

indapass90210 2011.07.21. 14:37:15

@Kytia: mindig kell kompromisszumokat kötni. Már régóta nem hiszem, hogy létezik tökéletes nő :)

Nutshell 2011.07.21. 14:37:17

Kezd sok lenni ennyi perc/másodpercezés... :)
Ezek alapján számoljuk ki a férfimunka arányát egy lakótelepi lakásban. Bútorcipelés félévente egy alkalom nagy jóindulattal, favágás 0, cementhordás 0, mamutlevadászás 0, kertgondozás 0, autószerelés félévente 1 alkalom, fűnyírás 0, disznóvágás 0. De lehet, hogy valamit kihagytam :D

Müszélia 2011.07.21. 14:38:04

úgy látszik, posztoló hölgy első és nagy alekosszal jött össze. de van egy rossz hírem, öcsikével se lesz boldogabb.

dr. gernika 2011.07.21. 14:38:17

@michaela77: Háááát, néha kihagyom a mosogatást, de nyáron nem tanácsos (mondjuk ebben az időben eheheh). Noigen, a sütőrácsot már jó régen nem mocsoktalanítottam.... de csak maga a mosogatás 20 perc vagy több, ha az nem lenne, nagyon boldog lennék.

michaela77 2011.07.21. 14:40:07

@gernika: én ezennel kezdeményezem, hogy minden nő kapjon mosogatógépet. MINŐMO mozgalomnak hívják (MInden NŐnek MOsogatógépet, a gyengébbek kedvéért).
Amúgy én is azt utálom a legjobban. Na meg a vasalást, de azt annyira utálom, hogy nem is csinálom:)

cyd 2011.07.21. 14:40:11

@Kytia: "...szeretetből még takarítani és dugni is hajlandó vagyok..."
Olcsón adod, egy szolgáltatásért rögtön kettőt. Tetszik az akció, főleg ha élethosszig tart. Hol lehet igénybe venni?

michaela77 2011.07.21. 14:41:29

@Nutshell: az a baj, hogy azt súlyozni kellene és súlyozott számtani átlagot számolni, mert hát az nehéz, meg szakképzettséget igényel, meg ilyesmi:) Arra nem vállalkoznék:D Meg hát ott az a sok nulla is, sosem tudtam mit kezdjek velük:D

Nutshell 2011.07.21. 14:44:12

@Nathan D'Xantine: Miért, a rossz nőkkel igen? :)

@michaela77: Na igen, de nem is kell végigszámolni, hiszen messziről látszik, hogy a férfiaknak tényleg sokkal nehezebb, így nem várható el tőlük egy kis besegítés :))

dr. gernika 2011.07.21. 14:46:44

@Nathan D'Xantine: Nem hallottál még a pisikaki szexről?
@Nutshell: Fúrás 2, polcösszerakás 1, karnisfeltét 4, de azt is mennyi nyavalygás árán...
@michaela77: Hónapok óta hétfőn vasaltam először, mozi előtt. De csak mert azt a szoknyát muszáj volt.

Kytia 2011.07.21. 14:47:33

@Father Justice: Igaz. Ezért kell papír nélkül.:DD

@Dövan: Ne beszélj! De azért tökéletes férfi még létezhet, nem?:))

@cyd: Melyik az az egy szolgáltatás. Ebben a mondatban mindhárom tőlem származik.:)) Soroljam az ellenszolgáltatási elvárási listámat?:DDD

michaela77 2011.07.21. 14:49:26

@cyd: nem könyvelő, hanem statisztikus, jó??:D És utoljára szakközépben tanultam és még mindig emlékszem rá, igazán megdicsérhetnétek:)

@gernika: nekem is max. egy-két ruhadarabom van a szekrényben, ami vasalós, és azokat nem is hordom gyakran:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 14:50:39

@gernika: Hallottam. És? A gyilkosságról is hallottam mégse akarok megölni senkit.

A polcösszerakás nálad egy perc?
És a karnisfeltét 4???
Ezek hogy jöttek ki?

michaela77 2011.07.21. 14:53:10

@gernika: egyébként ha egy számmal kisebb ruhákat veszel, mint a méreted, minden gyönyörűen kisimul rajtad:D

Hurri Kán 2011.07.21. 14:55:03

"A pasim öccse olyan volt, mint egy jó feleség"

Néha le is pippantotta a poszter emberét??? :DDD

dr. gernika 2011.07.21. 14:55:59

@michaela77: Meg gyönyörűen kireped és gyönyörű muffin alakom lesz. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 14:57:05

@Nathan D'Xantine:

1x polcösszerakás úgy egy óra volt mert legózni kellett vele! :)
4x karnisfeltét. Darabja kb 15 perc netto.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 14:58:04

@Nard: Látod, és ezért is könyörögni kellett, pedig milyen gyorsan végeztél vele.

tuono 2011.07.21. 14:58:27

"Nem panaszként indítanám, csak megállapításként… de valószínűleg a végére panaszként fog lejönni az egész. És ha őszinte akarok lenni magamhoz, valamennyire panasz is."
Előbb gondold már végig mit szeretnél mondani. Ha két perccel később írod, akkor kiderül, hogy panaszkodsz. Így meg el kellett olvasnom az első bekezdést... :D

Szöszi 28 2011.07.21. 15:00:40

@Nathan D'Xantine: Nem akarsz? Én azért néha szeretnék 1-2 embert megölni...:D

michaela77 2011.07.21. 15:01:17

@gernika: jó, hát ha te csak az előnyöket akarod élvezni és semmit nem vagy hajlandó cserébe feláldozni, akkor én nem tudok veled mit kezdeni:DD

indapass90210 2011.07.21. 15:01:47

@Kytia: két-három naponta látok egyet, amikor borotválkozom!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:01:51

@Nard: A karnisfeltét nagyon durva. Utálom.

Seang Lee 2011.07.21. 15:01:57

mindket nagyapam ilyen volt mint a postban lvo pasi, sot apam es ocsem is ilyen (szegeny mamaim es anyu) es igazibol az elozo pasijaim is ilyenek voltak (igaz csak 2-vel laktam egyutt huzamosab ideig). azt hittem ez a normalis amig nem kulfoldre koltoztem es kulfoldi pasim lett, evek ota egyutt lakunk. nos. mos, foz, takarit.... es igazibol baromi idegesito latni amikor otthon vagyok anyam apam korul pattog es kinyalja a segget. aztan amikor anyu korhazba kerult csak pislogtak a ferfiak mint a sult hal hogy akkor mit kene enni vagy az a halomban allo mosatlannal mit kell kezdeni es hogy kell a mosogepet beinditani... ha fiaim elsznek, tuti baromi haziasnak lesznek nevelve!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:03:56

@Kata1987: Nem. Nem hiszek a gyilkosságban, mint megoldásban.
Még a politikaiban sem.

Hm. Átgondoltam. Utóbbiban talán...

cyd 2011.07.21. 15:05:34

@Kytia: Hogy mi? Te szeretsz, dugsz és takarítasz? Tényleg. Félreértettem. De még mindig nem tudom hol kell levásárolnom ezt a kupont.
Na sorold, de legyen elég tollad, ceruzád, hogy pipálhasd a listát, ha nekiállok válaszolni :)

@michaela77: Ne vitatkozz Te nő! Könyvelő, vállalati tervező, statisztikus, a kódja talán 98-101 ez mind vagy, ha ugyanaz van a kis kékfedelsedbe írva, mint az enyémbe :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.21. 15:07:15

@Köldökszösz (csodalampa):

Nettó időt mondtam. Bruttó 2 óra volt darabja. :) Szar helyen, szar szerszámmal szar alkatrésszel.

@Nathan D'Xantine:

Te már csináltad. Tudod milyen ez.... sorstárs.

michaela77 2011.07.21. 15:07:21

@cyd: ez-ez, de én eddig abban a hitben voltam, hogy akkor három szakmám van:) Na meg persze a közgazdász, akkor meg négy:)
Mint megtudtam cseléd is vagyok, akkor már öt:)

michaela77 2011.07.21. 15:09:07

@Nard: @Nathan D'Xantine: és motoros redőnyt szereltetek-e már?:) Na az is Mucsi-féle káromkodós és nem két perc:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:10:40

@Nard: Brutál volt. Betonplafon. Müa. karnis.
Após segítségével, és gagyi fúrószárral súlyosbítva.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 15:12:14

@Nard: Hajajjj!
Akkor biza ezért cserébe akár még el is várhattál valami extrát, nemde? :D
(Nem, nem a kajzersmarnira gondoltam)

Hurri Kán 2011.07.21. 15:12:17

@michaela77:
Nekem hangutasításra működő redőnyöm van. :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:12:20

@michaela77: Nem. Vannak munkák amiket kizárólag Charlie Harper módon vagyok hajlandó kezelni...

cyd 2011.07.21. 15:12:22

@michaela77: Szerintem azzal ez egy papírral három van, szóval hozzád képest a pár poszttal ezelőtti liba a két szakmájával a fasorba se lehet :)
Mérlegképes? 6?

@Nard: Sima, vagy műanyag sín a plafonra? Utóbbiban a beton födém megfúrása a szopó.

michaela77 2011.07.21. 15:14:55

@gyvy: drágám, engedd már le?:)

@Nathan D'Xantine: van rá egy ember?:D

@cyd: van mérlegképesem, de az ad valami külön szakmát? Nem nagyon tudom már.

@Köldökszösz (csodalampa): van, dörzsölgeti is mindig a lámpásomat.

michaela77 2011.07.21. 15:15:29

@cyd: ja, de, persze, addig képesített könyvelő voltam, azóta meg képesített is meg mérlegképes is, eheh:D

michaela77 2011.07.21. 15:16:34

Megint elszállt egy kommentem.
@cyd: tényleg, addig csak képesített könyvelő voltam, most meg képesített is meg mérlegképes is, eheh:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 15:16:47

@michaela77: Azért a dzsint inkább tartsd bent, tudod, az olyan intim dolog. :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 15:17:31

@michaela77: Én már szereztem magamnak mosogatógépet. Nyenyenye! Vasalni én sem nagyon szoktam.

dr. gernika 2011.07.21. 15:18:27

@Nard: Add hozzá az azt megelőző több hét könyörgés-várakozást.
@Köldökszösz (csodalampa): UGYE!
@michaela77: :D
@Seang Lee: Az ékezetek hiánya miatt ezt a részt: "nos. mos, foz, takarit..." így is lehetett érteni: nős, most, főz, takarít.
:D
Amúgy szerencsés vagy, és így igaz, mindent meg kell tanítani a kisfiúknak is, hogy később önállóak legyenek, ne a kiszolgáltság érzése tartsa őket majdan egy lány mellett.
@Nathan D'Xantine: Házimarha! :D

dr. gernika 2011.07.21. 15:20:52

@cyd: Hát ez az, hogy a csodálatos előző bérlők úgy újították fel a lakást, hogy az álmennyezet PONT az ablakszárny felett kezdődik. Szóval egyik se, bele kellett fúrni az ablakszárnyba egy ilyen ikeás nyomiságot és fémdróton siklik a függöny. Olyan is, de albérletbe jó.

közalk. 2011.07.21. 15:22:09

Szinte az összes nő dolgozik, bevásárol, főz, mos, sorolhatnám, de ezt vagy elfogadod, vagy tényleg ne menj férjhez/élj pasival együtt. Én amilyen marha vagyok, képes voltam nyaralás alatt babgulyást főzni csipetkével.

cyd 2011.07.21. 15:24:05

@gernika: Ez a macera az együttélésben, ezek a marha nagy női igények. Nekem bezzeg három éve nincs függöny a hálóban (na jó, karnis igen) :)

Hurri Kán 2011.07.21. 15:24:12

@közalk.:
Azért ez nem egy akkora eget rengető feladat, hogy mingyár lovasszobor járjon érte...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:25:46

@gyvy: De egy bevásárlókocsis, karonülőgyerekes azért kijár!
Persze bronzból!

dr. gernika 2011.07.21. 15:26:00

@gyvy: :DDD Elképzeltem, bográccsal a kezében. :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.07.21. 15:27:27

"a lakásban bizonyos teendők engem illetnek, mert amolyan női dolgok"

Egy lakásban minden munka női, kivéve a kútásást:-)

Hurri Kán 2011.07.21. 15:28:32

@Nathan D'Xantine:
Bronz bevásárlókocsi? :DDD

@gernika:
Másik kézben a lisztes zacskóval :D

közalk. 2011.07.21. 15:28:41

@gyvy: Azt nem tettem hozzá, hogy nem itthon, hanem Zakintosh-on... Mit mentem a kurva tarkabab után:)

cyd 2011.07.21. 15:29:20

@Nathan D'Xantine: De csak levélnehezék méretben.

@tarquin - védőháló nélkül: Melyik lakásban ásnak kutat?

közalk. 2011.07.21. 15:31:16

Na, idejazt a lovas izét, de izibe:DDD

Hurri Kán 2011.07.21. 15:31:27

@közalk.:
Ott bárányt kell sütni... amíg fő a leves :D

michaela77 2011.07.21. 15:35:18

@Meastick_1: hú, ez igen. Én már írtam egy másik posztban, hogy a véleményemet valóban a városban élő, gyerektelen nőkre értem. De az a baj, hogy a legtöbbször ők szoktak panaszkodni az irdatlan mennyiségű házimunka miatt, nem az olyanok, mint te, akinek lenne is oka rá:)
A gyerek az valóban más tészta, viszont a te napirendedben mondjuk a leckenézés, a kapálás, a fűnyírás, a favágás, begyújtás, ezek mind-mind férfi munka kellene, hogy legyenek. Persze ha eközben a férjed dolgozik, akkor muszáj megcsinálni. Viszont gondolom te sem panaszkodsz, ha a férjed emellett szintén sokat dolgozik, hanem csak leírod tényként, hogy ilyen is van.
Nekem a rinyáló modern nőkkel van inkább problémám. Előtted le a kalappal.
Ja, azért én leszarnám nagyívben, hogy a teherautók kétnaponta felverik a pont:D

dr. gernika 2011.07.21. 15:37:02

@cyd: Óigen, a túlzó női igények, a függöny az ablakon, skandallum! :)
@Nathan D'Xantine: De legalábbis lovagló pózban. :)
@Meastick_1: "2 naponta törölgetni-porszívózni" Könyörgöm, minek??? És az urad ebből mit vállal? Nagyobbik lányt mennyire lehet hadra fogni?

cyd 2011.07.21. 15:38:31

@Nathan D'Xantine: "Már szoborjuk!"
És a nemesebb részével kezdjuk, majd ott abba is hagyjuk és azt mekkpahattya.

michaela77 2011.07.21. 15:38:46

@gernika: azért a fontos részleteket mi mindig ki tudjuk ragadni:)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:39:16

@gyvy: Lóhátról az ember nem bárányzik. Hanem marhul.
A bárány a gyalognépek sportja...

közalk. 2011.07.21. 15:39:31

@Nathan D'Xantine: Aztán szép legyen ám, mer baszott hiú vagyok!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:40:50

@közalk.: Akkor azt hiszem cyd verziója kapós lesz.

dr. gernika 2011.07.21. 15:41:12

@michaela77: :D Jó mondjuk mikor anyám kezd egy hasonló felsorolásba, én spontán belealszok.

Hurri Kán 2011.07.21. 15:41:15

@michaela77:
Nem mindig... :P

@Nathan D'Xantine:
Ha elég ideig nyaral a zember, aSZt is lehet... :D

közalk. 2011.07.21. 15:41:52

@cyd: A nemesebb része legyen a legszebb, meg a legnagyobb...:DD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:42:23

@gyvy: Picába! Addig vizualizáltam a babgulyást, hogy már teljesen kész a gyomrom, a gallérom meg tiszta nyál...

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 15:42:36

@Nathan D'Xantine: Jaaaaaaj az mekkora rész volt! Imádtam! Mikor Alan eltöri a kezeit és a grillfogóval pisilteti Charlie! XD XD XD

michaela77 2011.07.21. 15:43:47

@gernika: szoktam látni valamelyik csatornán a gyűjtögetőkről szóló műsort, oda hívnak olyan néniket, akiknek a szakmája rendszerező vagy mi a fene. Kíváncsi lennék angolból miről fordítják így, mindenesetre nekem nagyon lenne kedvem rendszerezőnek lenni:) Simán csinálnék elfoglalt nőknek időbeosztást, és cuki rózsaszínnel írnám bele, hogy szard le kétnaponta a port:)

Hurri Kán 2011.07.21. 15:43:48

@Nathan D'Xantine:
Vizuálisan szellentesz is tőle?

Hurri Kán 2011.07.21. 15:44:32

@michaela77:
És mi van, ha valakinek megy a hasa? :D

cyd 2011.07.21. 15:44:48

@gernika: Na ilyenkor nem veszik el a hitem a női nemben. Legalább egyikőtök belátja :)

@Nathan D'Xantine: Mondjál öt számot 1 és 90 között, de izibe!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:45:23

@gyvy: Várj!
Öööö...
Nem, de az erőlködéstől belábadtam a könnybe!

michaela77 2011.07.21. 15:45:34

@gyvy: azoknak másképp fogalmaznék:)

Egyébiránt szerintem vannak olyan emberek, akik feleslegesen sok házimunkát végeznek. Ilyen mártír típusok.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.07.21. 15:46:38

@cyd: Öööö... egynek olvastam....
Akkor még négy...
7 12 55 89

Hurri Kán 2011.07.21. 15:48:01

@Nathan D'Xantine:
Izé... vigyázz, nehogy nyeles legyen az erőlködés...

@michaela77:
Jah, értem... Olyan ez, mint elfoglaltságot találni irodában, ha épp ráérsz... Szkenneld be, nyomtasd ki! :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 15:48:06

@michaela77: Azért nagyvárosban is létezik kertes ház, ahol füvet kell nyírni, metszeni, kapálni, szőlőt kötözni stb. stb. Sőt ha van kutya, macska, egyéb háziállat...

michaela77 2011.07.21. 15:48:27

@Meastick_1: nem rossz az a valamit valamiért alapszabály. Főleg ahol ilyen sok a munka.
A helyedben azért a munka csökkentése érdekében nem nyitogatnám az ágyneműtartót és a fürdőszobát:) Nem kell maximalistának lenni, az élet nem a házimunkáról szól:)

michaela77 2011.07.21. 15:50:11

@Bundabandi: jójó, holnapra még pontosabban megfogalmazom, hogy kikre is gondoltam egészen pontosan:)
De mondhatnám azt is, hogy akinek teher a kerti munka, a háziállat, az ne éljen kertes házban és ne tartson állatot:) Én szóltam, uff:)

tarquin - védőháló nélkül 2011.07.21. 15:51:56

@michaela77: nálunk az, akinek belefér az idejébe.:D

@cyd: nem tudom, mer' az férfimunka.:D

cyd 2011.07.21. 15:52:48

@Nathan D'Xantine: Ok, ha nyerek vele bizisten gondolok majd rád a Bahamákról egy kicsit.

cyd 2011.07.21. 15:54:52

@gyvy: "Szkenneld be, nyomtasd ki!"
Találkoztam olyan komplett osztállyal, akik ezt fordítva, de művelik.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 15:56:16

@michaela77: Mert ugye akikről te slendrián módon nyilatkoztál, azok az 50 000 lélekszámnál nagyobb településen élő 23-42 közötti heteró korosztály, akik panel és/vagy társasházban élnek és az ingatlanhoz maximálisan 20-55 négyzetméter szabad égre nyitott lakrész tartozik. A lakóingatlanként használt épület/épületrész hasznos területe nem haladja meg a 75 négyzetmétert.

:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.07.21. 15:59:47

@michaela77: Nem teher, csak sok idő! A nap meg 24 órából áll. :D

dr. gernika 2011.07.21. 16:00:24

@Köldökszösz (csodalampa): Hát ha legalább aláírva, akkor van értelme. De amúgy...

Hurri Kán 2011.07.21. 16:00:57

@Bundabandi:
24 óra, továbbá az éjszaka :)

michaela77 2011.07.21. 16:04:18

@Köldökszösz (csodalampa): mostmár nem merem felelőtlenül rávágni, hogy igen, úgyhogy még átgondolom:)

gmower (törölt) 2011.07.21. 16:22:43

Természetesen megvan a pontos felosztása a női/férfi munkáknak, persze az adott körülményekhez igazítani kell (nálunk mosogatás, mosás, benti takarítás, gyerekkel többet foglalkozás asszonypajtié, minden műszaki cucc, házonjavítás, autótéma vezetéssel együtt, valamint a kert teljeskörű rendbentartása pedig az enyém.) A lényeg az, hogy a másiknak ne tegyünk keresztbe (pl. ha már ő mos, legalább a szennyesig elviszem a cuccot, mint ahogy ő is próbál figyelni arra, hogy heti egynél többször ne rántsa ki a falbó a konnektorrt :D), és ha valamelyik fél nagyon elúszik, lehetőleg ismerje fel a másik, és segítsen be. Végezetül a másik basztatása csak vészhelyzetben alkalmazható :D

dr. gernika 2011.07.21. 16:27:00

@cyd: :S
@gmower: "mint ahogy ő is próbál figyelni arra, hogy heti egynél többször ne rántsa ki a falbó a konnektorrt :D"
édes :))

Joe69 2011.07.21. 16:40:32

A sztoriban tényleg van valami beteges - két fiútestvér együtt elköltözik , mert összerúgják a port a szülőkkel - ez már nem megszokott. Legalább egyik a mamakedvence szokott lenni, az biztosan ott maradt volna. Az úr-csicska viszony sem annyira megszokott fiútestvérek között manapság, nem a középkorban vagyunk, amikor mindent az elsőszülött fiú örökölt, a tobbi fiútestvérnek tényleg csak ez jutott.

Szóval a pasi bizonyára egy domináns hellyespasee macsózó volt, ennek feküdt alá a posztoló, aki utólag kezdi a feministát játszani, a garázsügy volt a mérföldkő. Jókor, kisanyám. Vagy megszoksz, vagy megszöksz, itt csak ezek az alternatívák léteznek.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.21. 16:43:35

Neked nehéz élni egy ilyen palival, másnak nem.

Vannak olyan nők, akiknek természetes, hogy ágyba kapják a kávét, de ha reggelit kell csinálniuk, látszik, hogy nem tetszik nekik.

Na én ezeket nagy ívben kerülöm.

Lady Grey 2011.07.21. 17:06:57

Nem olvastam végig az összes kommenteket, de a történeteket olvasom rendszeresen. Emberek, csak nekem tűnik úgy, hogy a postok kb 70 %-a azonos stílusban íródott? (amibe pl ez az iromány is beletartozik)
In medias rex kezdés, egy élethelyzet felvázolása, majd megoldás és értékítélet-mentes nélküli végszavak... Szerintem ezeket a történeteket valaki "nagy kegyesen" a bloggerek rendelkezésére bocsájtja....

Lady Grey 2011.07.21. 17:08:16

kommentet, bocs a hibáért

Joe69 2011.07.21. 17:28:23

@Lady Grey:
Az már bennem is felmerült, hogy erről van szó, de ha jó és életszerű a dolog, miért ne ? Másrészt sok kommentelő (engem is beleértve) már tökügyanazt írja mindenre:)))

blackbarika 2011.07.21. 18:17:50

Az én barátom is eléggé lusta, gyakorlatilag hónapokon át én mostam, vasaltam, főztem rá, amíg ő elvolt a géppel. de körülbelül 3 hónappal ezelőtt betelt a pohár,- (az típus vagyok aki sokáig tűri, tűri aztán kitör mint egy vulkán)- kifakadtam hogy igazán segíthetne a házimunkában, a barátnője vagyok, nem a cselédje. Azóta ő vállalja a porszívózást, magának vasalja a ruháit és a főzésben is segédkezik. Szó nélkül :D

kiraaaaa 2011.07.21. 19:31:15

@Lady Grey: in medias res -inkább így, nem?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.07.21. 19:43:41

@kiraaaaa: Miért ne lehetne a király közepébe vágni?

lárvalányhaj 2011.07.22. 06:53:31

@michaela77:

Csak az a gáz, hogy míg tölgyfaszekrényt kb. évente egyszer, nagytakarításkor kell megemelni, addig mosogatni stb. minden nap kell.

michaela77 2011.07.22. 06:58:28

@lárvalányhaj: én ugyan nem foglalom neked össze sem a saját, sem a más tegnapi kommentáradatát. Ha érdekel olvasd el, ha meg nem, akkor írtál egy felesleges kommentet. Majd lesz ez jobb is:)

JOKKA21 2011.07.22. 12:49:58

Hülye liba vagy, azért vannak a nők, hogy ők takarítsanak.

fuakjs11 (törölt) 2011.07.23. 12:53:17

Mit látok, emberek között beszélgetés tárgya a házimunka megosztása?
Kibaszott unalmasak vagytok.

A Tyne folyó déli partja 2011.07.23. 19:17:49

mi az, hogy az ok, hogy nem mosogat a férfi? miért ne mosogathatna? meg moshatna, főzhetne, stb?
amúgy, akkor mit csinálna, ha egyedül maradna, akármi miatt? mondjuk, neadjisten kórházba kerül a lány? vagy bármi. ha cseléd kell, fogadjon bejárónőt.

A Tyne folyó déli partja 2011.07.23. 19:26:42

@michaela77: ez marhaság. tudod, manapság a nők is dolgoznak. nem otthon vnnak egész nap. és ha egyedül él, akkor ki is végezné el a házimunkát.?
süti beállítások módosítása