Szerzetesnek készült, mégis inkább megcsalt

2011. augusztus 08. 07:30 - Panni CsP

„Cilalány megmentette elhibázni készült életemet, mert ha ő nincs, akkor lehet, hogy még egy évig sínylődöm ebben a házasságban, fontos éveket veszítve” - mai történetünk kis hazánk határain túlról érkezik. Levélírónk úgy dönt, hat év hűség, komédia, tűrés és önmegtartóztatás után ideje élni egy kicsit. Jó, hogy párzási szempontból kapóra jön Gerry, aki autórestaurátor, mindig olajos és igazi ösztönlény. Most megtudhatod, miként cselekedj, ha párod szerzetesnek készül és napestig transzformálja a szexuális energiáit

 

Kedves Olvasók, ez a történet nem szívszorító, csupán bosszantó. Az ex-férjemmel 6 évig voltunk együtt és annak ellenére, hogy hatalmas szerelemnek indult, nem sokkal az esküvő után felszínre törtek olyan tulajdonságaink, amiket ő nem tudott elviselni, ezért meg akart változtatni. Mániákusan takarított, és szinte versenyt főzött a rohanó idővel. Órákat töltött a konyhában és főzött mindenfélét, mindezt persze komoly, elmélyült arccal tette, hogy a főzni nem tudók lássák, hogy a főzés egy komoly tudomány, nem minden földi lény tudja elsajátítani. Mosásnál szigorúan csak 1 kupak öblítőt tehettem a mosógépbe, a kávéfőzőt (tudjátok, a kotyogóst) nem verhettem a szemetes széléhez, mondván zajos, így hát a rozsdás csőből kellett kifújnom a kávét.

Vásárlásnál képes volt megnézni a kisbetűs árakat, ami a bolti ár alatt volt, és 10 penny különbözetnél már rohant is a Tescoba. Továbbá mindig felhígította a mosogatószert, mondván tovább tart, spóroljunk címszóval (nem, nem éltünk rosszul, erre egyáltalán nem lett volna szükség). Kedvesen elmagyaráztam neki, hogy nem állunk rosszul, erre nincs szükség, de ő hajthatatlan maradt. Volt kocsink, de mivel vezetni nem tudok, így néha muszáj volt buszra szállnom, mivel a munkahelyem gyalogosan több mint 40 perc, és ugyan sportember vagyok, de nem mindennap és nem munkába menet. Valahogy kifutottam a pénzből, és kértem tőle £ 2 –ot buszjegyre, erre azt mondta, hogy az nagyon sok pénz, muhahaha, és sétáljak, mert szerinte csak lusta vagyok. Ha valahova indultunk, és előtte pisilnem kellett közölte, hogy én ösztönlény vagyok, mert nem tudom visszatartani (ó, mily’ dráma) etc. Szép lassan elmaradt a szex, mindig volt valami kifogása, mint pl: fáj a feje, most főz… de a legjobb ez volt: Ő most önmegtartóztat, mert ha nekem ellen tud állni, akkor bárkinek ellen tud állni.

Azt mondta: - Szeretném, ha valami hasznosat tennél, pl: ahelyett, hogy rám mászol, transzformáld át a szexuális energiáidat valami mássá, mert ha nem, akkor ösztönlény maradsz és sosem fogsz fejlődni. - Igen, én is körülbelül ugyanazt gondoltam, amit Te most, és az első gondolatom az volt, hogy 6 év hűség után elmegyek párzani Gerry-vel, aki autórestaurátor volt és mindig olajos és ösztönlény.

Az ex-férj egész nap Gurdjieff -et és Ouspensky-t olvasott (sosem fogom elfelejteni), átszellemült arccal írta feljegyzéseit, terveit, miszerint pár éven belül beáll Tibetbe szerzetesnek. Magamban persze fetrengtem a röhögéstől, és nem csak ezért, hanem az összes kijelentésért, számomra az egész egy abszurd rajzfilmmé vált. Ezért tudtam ép ésszel túlélni. 6 év alatt egyszer sem néztem meg a telefonját, se a mailjeit, viszont volt egy megérzésem, így bemásztam etikátlan módon az elektronikus levelezésébe, amiben randira invitálja az ex-barátnőjét, illetve az öcsém 20 éves ex-barátnőjét. Megpróbáltam meggyőzni magam, hogy ááá, ez semmi, csak nyílván szeretne szocializálódni. Aztán megérkeztünk Pestre, egy hetes családlátogatásra. A házassági évfordulónk éjszakáján (kb. délután 6 körül) közölte, hogy elmegy a haverjaival sörözni, és majd éjjel jön. Azok a haverok, akikről szó van, azidőtájt külföldön voltak, ellenben az ex-barátnőtől két hívása volt épp aznap. Érdekes, és ijesztő volt nézni, hogy milyen folyékonysággal hazudik arról, hogy hova megy és mit csinál. Tudtam, hogy hazudik, mégis eljátszottam a jó feleség szerepét, azaz: érezd jól magad, és puszi Tomiéknak. Hajnali 3 körül ért haza, olcsó női parfümgőzben. Reggel egy barátnőmmel volt találkozóm, aki nem tudott az egész sztoriról, mégis pár perc után megemlítette, hogy a férje látta az én férjemet egy másik lánnyal csókolózni a Petőfi hídnál, és kézenfogva andalogtak. Nem szóltam neki, hogy tudom, hogy hol volt éjjel, sokkal érdekesebb volt élesben végignézni és felfedezni, hogy valójában kivel is élek együtt. Aztán hazajöttünk külföldre és elmondtam, hogy édes, mi most válunk. Még a hangomat sem emeltem fel, a szemöldökömet sem ráncoltam össze, sőt azt mondtam neki, hogy semmi baj, az hogy ide jutottunk az rajtam is múlt, és nem ítélem el azért amit tett, a monogámia minden bizonnyal nem egyszerű dolog. Hirtelen ártatlan arccal a szavamba vágott, hogy én hogy képzelem, hogy hazudik, ő sosem csalna meg és különben is. Mondtam neki, hogy engem nem az zavar, hogy megcsalt, hanem az hogy hazudik. Ekkor már kezemben volt a lány levele, amiben részletezi, hogy mennyire fantasztikus volt együtt a szex, és úgy becézték egymást hogy “Cilafiú” és “Cilalány”. A zárómondatot amíg élek nem felejtem el, ilyet 30 év írói munkásság után sem tudnék írni. Szóval, szépreményű Cilalány zárómondata: “Most pedig megyek, és megszeretem magam a tükör előtt”. - Ez volt Cilafiú és Cilalány igaz története, akik azóta sincsenek együtt. Mindezt azért írtam le, mert sokáig bosszantott ez az “én nem vagyok ösztönlény, te igen, és Tibetben leszek szerzetes, és szexuális energiákat transzformálok” - miközben a valóság az volt, hogy két és fél másodperc után lelkiismeret furdalás nélkül elment párzani egy molett, tömzsi lánnyal, aki - ahogy a barátom mondaná - még Vlagyivosztokban sem szint. Cilalány megmentette elhibázni készült életemet, mert ha ő nincs akkor lehet, hogy még egy évig sínylődöm ebben a házasságban, fontos éveket veszítve. Szóval, köszönöm Cilalány, bárhol is jársz, és mindezt komolyan és irónia nélkül mondom. Azóta megtaláltam a másik felem, akivel, ha minden jól megy, decemberben házasodunk. Az ex-férjemre nem haragszom, mindannyian mások vagyunk, senkit nem lehet elítélni és én sem voltam a legjobb feleség ebben a házasságban, ergo igazságtalan lenne mindenért őt okolni.

 

 
318 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr633133094

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.08.08. 18:57:34

Egy 8 éves kapcsolat áll mögöttem a párommal. Nagyon szerettük egymást, ő volt az a férfi akivel el tudtam az életemet képzelni és most is ő az akivel le tudnám élni és el tudom képzelni, hogy együtt fogunk megöregedni. Rengeteg veszekedés van mögöttün...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.08. 14:01:53

@Burgenlandi opelos: milyen strand ez, ahol 4m-es körmedence van? Gyerekmedencében voltatok?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.08. 14:02:33

@gyvy: az nem lehet, valamit elszámoltál! 42

Hurri Kán 2011.08.08. 14:04:37

@Bundabandi:
Nem, közben utánaszámoltam, és rájöttem, a 69 lesz a jó ;)

michaela77 2011.08.08. 14:06:07

@hany eves a kapitany: sajnos nem. Ha valakit nem tudsz boldoggá tenni, ha megfeszülsz sem, akkor kell annyira szeretned, hogy elengedd és adj esélyt másnak, hátha neki sikerül. Csak hát nem egyszerű a dolog, ezért húzom ennyi ideig.

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 14:06:52

@Bundabandi: Termálmedencében voltunk.

A másik ilyen eset nemrég volt, amikor szauna után beugrottam meztelenül a hidegfürdőbe, onnan meg a pezsgőmedencébe. A légbuborékok emelgették a golyszikat, megint beütött a krach. Amíg ment a kompresszor, nem mertem kiszállni a medencéből.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.08. 14:10:06

@michaela77: Ha valaki nem tud boldoggá tenni, ha megfeszülsz sem, akkor kell annyira szeretned, hogy elengedd és adj esélyt másnak, hátha neki sikerül.

Így jobban hangzik. :DDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.08. 14:11:03

@Burgenlandi opelos:
Uram, záróra! Már negyedjére szólunk, hogy hagyja el a medenceteret.

michaela77 2011.08.08. 14:14:34

@Köldökszösz (csodalampa): belevettem a fontos tulajdonságok közé azt is, hogy tanítson meg így parkolni:
www.youtube.com/watch?v=jeFNunnYiKY

dr. gernika 2011.08.08. 14:16:25

@Burgenlandi opelos: Lehet Nard is ezért bírta múltkor ennyire az élményfürdőt?

Hurri Kán 2011.08.08. 14:16:28

@michaela77:
Aki erre nem képes, az el se induljon? ;)

Hurri Kán 2011.08.08. 14:21:15

@michaela77:
Értem... tehát aki csak harckocsit meg tankhajót tud vezetni, az kihullik a rostán... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.08. 14:21:34

@michaela77: @gyvy: Ez nekem is nagyon ment, aztán a biztosító küldött egy levelet, hogy kifogytam a malus kategóriákból. :DDD

Szöszi 28 2011.08.08. 14:22:15

@michaela77: Jól leszűkítetted a lehetőségeid:) Talán túlságosan is...:D

michaela77 2011.08.08. 14:22:17

@gyvy: így van, semmi hasznát nem veszem, ha megtanít tankhajót vezetni:) Viszont Pesten így parkolni.. hmm...:)

@Köldökszösz (csodalampa): :D Akkor talán mégsem pontosan így csináltad:)

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 14:22:19

@michaela77: Ha így felgyorsulsz a szuzukival, felforr a hűtővized.

Hurri Kán 2011.08.08. 14:22:28

@Köldökszösz (csodalampa):
Hát senki nem mondta, hogy lopott rendszámmal kell az ilyet gyakorolni? :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.08. 14:23:07

@Burgenlandi opelos: kolléganőm volt nemrég svédmasszázson. Olyan pasi masszírozta és úgy, hogy már minden baja volt. Azt mondja: "még jó hogy egy nőn ez nem látszik, legalábbis nem úgy, mint egy férfin". Mondom: és a pupillád mekkora volt? "Becsuktam a szemem, hogy ne lássa!" XD XD XD

@gyvy: Arról mindig az jut eszembe, hogy évekkel ezelőtt kaptam egy mailt. Két disznó volt benne, amint fekszenek egymás mellett, egyiknek erre a feje, másiknak arra. Képaláírás: "az igazi 69-es pozíció" Kitört belőlem a röhögés! (melóhelyen voltam...)

michaela77 2011.08.08. 14:23:48

@Burgenlandi opelos: ugyanmá, majd lehűl:) Kicsire nem adunk:)

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 14:24:30

@gernika: Már attól féltem, nemcsakhogy feláll, el is sül mingyá', azt habos lesz a dzsakuzzi.

dr. gernika 2011.08.08. 14:26:38

@Bundabandi: Legközelebb menjen cellulitisz masszázsra, az úgy fáj, hogy nem lesz ilyen problémája. :)

Hurri Kán 2011.08.08. 14:27:02

@Bundabandi:
Ilyet csak ott érdemes nézni ;)

@michaela77:
Pedig Pesten kevesen tudnak tankhajót vezetni... :D

dr. gernika 2011.08.08. 14:28:39

@Burgenlandi opelos: Ühüm. Buggyantottam tojást a mai főzelékembe, úgyhogy gyorsan el tudtam képzelni, hogy nézett volna ki a cucc elég meleg termálvíz esetén. :)

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 14:32:30

@Bundabandi:
"Becsuktam a szemem, hogy ne lássa!"
És az arcpír?
És a tócsa a törölközőn?
Talán struccba dugta a fejét, nem?
Ne kerülgessük a forró macskát.

dr. gernika 2011.08.08. 14:32:45

@Burgenlandi opelos: Szerencsére már túl vagyok rajta.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.08. 14:38:04

@gernika: Igen, arról nekem is "jó" emlékeim vannak. Tiszta kék-zöld voltam utána.

@Burgenlandi opelos: Tócsa? Ahhoz már be kellene pisilnie! :D. Ja és félhomályban masszíroznak, ott nem látszik az arcpír (sem).

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 14:47:34

@gernika: És mire jutottál?
Megjött az étvágyad, vagy elment?

dr. gernika 2011.08.08. 14:50:13

@Burgenlandi opelos: Szerintem a légzése árulkodóbb volt.

cyd 2011.08.08. 15:04:06

@gernika: Orron be, szájon ki. Aztán rá lehet fogni a masszázsra :) mármint máshogy.
Viszont svédmasszázsban van egy elég vágylohasztó rész is, mikor teli tenyérrel végigcsapkodják az ember hátát.

Caddy 2011.08.08. 15:16:13

:D:D:D
Most találta ezt a remek szombat esti programot,semmiképpen ne hagyjátok ki ti sem:
cokeclub.hu/programok/?title=tinikonok-napja-2011-08-13

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 15:18:18

-Valami gond van, hölgyem?
-Áh, óh, nem semmi gond. Folytasd csak, te szép, szőrös állat!
-Tessék?
-Ja, csak hangosan gondolkodom.

dr. gernika 2011.08.08. 15:19:40

@Nathan D'Xantine: Addigra már végeztem az ebéddel.
@cyd: Na igen, ha nagyon észnél van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 15:21:00

@gernika: Igen Bírónő! Átfogalmazom a kérdést! Lent maradt az ebéd, vagy sem?

dr. gernika 2011.08.08. 15:23:57

@Nathan D'Xantine: Lent. :)
Anno megnéztem Subbán a Rárántotta c. videót, ha akkor nem hánytam, ma már eszembe sem jutott. :)

JOKKA21 2011.08.08. 15:27:20

Ez a feleség is ribi, mint a többi.

Burgenlandi opelos 2011.08.08. 15:28:03

@Caddy:
Megyek SP koncertre! Ugye ott leszel te is?!

Caddy 2011.08.08. 15:32:25

@Burgenlandi opelos: hát ezen sajnos nem, de legközelebb biztos összehozzuk. :)

JOKKA21 2011.08.08. 15:35:54

@Burgenlandi opelos: Ha magas nő kell a női kosárlabda meccseket javaslom.

Dr. Jula Watson 2011.08.08. 15:41:17

@Caddy: Húha, hogy merészeled kihagyni? :D

cyd 2011.08.08. 15:41:32

@Nathan D'Xantine: Bisztos Lolára megy helyette, vagy FluorTomira

Caddy 2011.08.08. 15:50:31

Nem mondom meg hová megyek mert nem ez a lényeg, legyen elég annyi, hogy lesz sör, meg sok helyes sportoló fiú, és nem ebben az országban. :D Na.
Fluor Tomi meg marad, majd ha visszajöttem, pótlok.
Jó így?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 15:52:33

@cyd: Én mondjuk úgy csináltam nemrég, mikor Szoboszlón voltam, hogy simán elmentem helyette egy éjszakai fürdőre!
Dehát ahány ház, annyi...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.08. 15:54:09

@Caddy:

Nem is kérdezte senki, hogy hol leszel :)

Caddy 2011.08.08. 15:58:42

@Nard: igazad van a plüssmacik, meg az hogy mit ettetek tegnap, vagy volt e mozi,és hasonló fontos dolgokat minden nap megkérdezi valaki tőletek. :D
Én kérek elnézést, komolyan.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.08. 16:02:06

@Caddy:

Hát igen. Vannak a fontos dolgok és vannak a lényegtelenek.

Caddy 2011.08.08. 16:11:17

@Nard: nem gondoltam volna hogy ma konszenzusra jutunk, de ez így van.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:11:20

@gernika: De még milyen sejj... Az a rómaiasra berendezett medence a kis kamrácskáival... Hát nem sok hiányzott, hogy Kedvesemmel tojást buggyantsunk!

Hurri Kán 2011.08.08. 16:15:54

@Nathan D'Xantine:
Izé... nem elég, ha a tojás gazdája buggyant? A tojásomnak is annak kell lenni? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.08. 16:16:42

@Nathan D'Xantine: És ezzel megválaszoltad a fel nem tett kérdések kategóriában a Miért nem járok éjszakai fürdőzésre? kérdést.

Ha jány lennék, akkor még attól is retteghetnék, hogy "úgymaradok".

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:19:16

@gyvy: Miért ne lenne elég?
Szerintem simán. Ilyen esetben még a parti műkroki is bevonható...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:21:13

@Köldökszösz (csodalampa): Majdnemtől, még egy lány se lett terhes...
(Vagy ahogy Hofi is említette: Terhes maradhat, de nem az ágytól!)

Egyébként miből gondod, hogy a nappali ellátás más? :-)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:21:51

@gyvy: Olyasmi. Bár az eredetitől eltérően nem túl úszékony...

Hurri Kán 2011.08.08. 16:25:58

@Nathan D'Xantine:
Cserébe nem is annyira harapós...

dr. gernika 2011.08.08. 16:26:03

@Nathan D'Xantine: Igen, mikor mi voltunk, akkor is serénykedett ott egy párocska.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.08. 16:26:12

@Nathan D'Xantine: "Hát nem sok hiányzott..."
Van, akinek meg semennyi nem hiányzik.

És való igaz, a nappali turnus is megmártózik benne.

:DDD
Gecijó ez a fürdő!!!

Hurri Kán 2011.08.08. 16:28:39

@gernika:
Hétvégén a Margitszigeten is... nem bírták ki, amíg hazaérnek...:D

@Köldökszösz (csodalampa):
Fasza! :DDD

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:29:40

@gyvy: Igen. Ahogy az LGT is megénekelte: Valamit mindig valamiért...

@gernika: Hm. Lehet, hogy ismerjük egymást? :-D
Vagy finoman céloztál ezzel magatokra?

@Köldökszösz (csodalampa): Jót tesz a bőrnek állítólag... ;-)

cyd 2011.08.08. 16:29:45

@Köldökszösz (csodalampa): Éjszakai fürdőzést élővízben kell megejteni.

dr. gernika 2011.08.08. 16:38:54

@Köldökszösz (csodalampa): Én bennfenntesként szálloda medencéjében voltam éjszakai fürdőzésen, 2 párocska jutott a frissen felengedett vízre, buggyantottunk is tojást rendesen.

Á, termálvízben nem maradsz úgy. Meleg is, klóros is.

dr. gernika 2011.08.08. 16:42:09

@Köldökszösz (csodalampa): :DD
@gyvy: Az úgy nem izgi. :)
@Nathan D'Xantine: Mi nappal voltunk, és nem. :)

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:48:08

@gernika: Látod Köldökszösz?
Nappal se vagy biztonságban!
És nem csak azért, mert nem engedik le a vizet...

dr. gernika 2011.08.08. 16:51:36

@Nathan D'Xantine: Akarom én ezt érteni?
@gyvy: Nekik nem volt az.

cyd 2011.08.08. 16:53:16

@gernika: Vagy épp nincs otthon, vagy van, de ott van a férj/feleség :)

Hurri Kán 2011.08.08. 16:53:31

@gernika:
Az legyen az ő problémájuk :D

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2011.08.08. 16:54:18

@gernika: Minden bizonnyal. Nyitott, érdeklődő személyiségnek gondollak. :-D

Muha 2011.08.08. 18:34:26

Ez a faszi is egy szopadék faszgeci.

A posztolóval meg az a bajom, hogy megemlített.
Már ezerszer MEGTILTOTTAM, hogy megemlítsenek a nevemen.
Csak és kizárólag az álnevemet lehet nyilvánosan kimondani.

*kedves kommnetfelügyelők, mivel beleírtam hogy szopadék faszgeci, természetesen rezzenéstelenül beletörődök majd, hogyha törlitek a kommentemet*

Joe69 2011.08.09. 01:33:04

2 hülye magyar Angliában. A posztoló csaj nem véletlenül gyanús itt sokaknak: férjhez ment valakihez, akinél a lényeg az volt, hogy kivitte a redves szar kis magyar valóságából egy nyugati országba, ahol még csórónak lenni is jobb. Aztán utána rinyál, milyen szarpasi, holott csak olyan, amilyen volt eredetileg. Bár jelzem, hogy egy hülyepicsa eszméletlen módon tud deformálni egy pasit egy házasságban - én is láttam már havert totál megzakkanni.És nekem is gyanús ez a gyors újraférjhezmenés - van pár nöismerösöm, aki müvészien csinálja a középszerü (külföldi) férjek váltogatását. Tudhatnak valamit azért honleányaink, még akit itthon repedtsarkúnak tartottak, azok is..

PPK™ 2011.08.09. 10:44:44

@Bundabandi: "Volt egy ismerős pár, akik szintén cilának (vagy cicának) szólították egymást, majd összedörzsölték az orrukat "miu-miu" felkiálltással. Böööááá!"

Az is meglehet, hogy csak a Macskafogóból akarták előadni a "Miu-Miúújsáááááááág?!" c. dalt.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.08.09. 12:47:35

Minden egyes posztnál csak ámulok azon, hogy mit tűrnek egyes birka nők és csodálkozom, hogy miért nem vagyok képes tartós kapcsolat kialakítására, mikor 20-as annyi háklim sincs mint sok balfékenek az itt kirakott posztokban...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 12:55:49

Azok után, hogy a csávó szeret főzni, ráadásul még buddhista is, a meglepő fordulat számomra az, hogy nővel csalta meg a feleségét...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.09. 12:56:47

@molnibalage:

Mert ronda vagy, a csajaid pedig másnapra kijózanodnak. Például.

is 2011.08.09. 13:00:57

@molnibalage: nyilvan tul puha vagy. termeszetesen semmi eroszak, sem szoban, sem tettel, de vannak pontok, ahol a helyzet kezeleset be kell mutatni: agyban, muszaki problemaknal stb. nem ala, hanem fole kell fekudni egy nonek :)

phaszfej 2011.08.09. 13:12:38

na, egy nyughatatlan, leharcolt ribanc önmeggyőző levele. és már megint házasodik. úgy klátszik, mindegy, kivel, csak házasság legyen, ő meg pozicióban, ahonnan a házasságlevél nyújtotta biztonságban nyugodtan hatalmárkodhat, lehúzhatja a választottját, uralkodhat, főnökösködhet. ez a némber nem tud választani. tuti, hogy minden reggel legalább egykilósokat szarik

Rókakígyó 2011.08.09. 13:56:38

Bízom benne, hogy a posztoló ma már teljes értékű verseny tud folytatni az élet stadionjában.

ormotlan 2011.08.09. 14:23:16

Holtig tanul az ember.

labdaseggű vörös démon 2011.08.09. 14:36:32

"fontos éveket veszítve"

már ettől a három szótól kaparnám a falat, ha macska lennék

phaszfej 2011.08.09. 14:38:33

Nem tudom, aki külföldiek cselédje, tehát nyilvánvalóan nem éppen az eszéről híres, az minek okoskodik?

Alterix 2011.08.09. 14:46:13

"Hajnali 3 körül ért haza, olcsó női parfümgőzben."

Egyszer olvasnám már, hogy valami kibaszott drága parfümöt használ a "másik".

phaszfej 2011.08.09. 15:06:35

ostoba ribanc. angolok cselédje. a hányinger elfog az ilyen szemét emberektől, akik külföldre mennek élni.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.08.09. 15:11:09

Én mindig mondom a nejemnek, milyen állati jól járt velem.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.08.09. 15:12:52

@phaszfej: akkor fogjon el a felmenőidtől is, drága barátom, ugyanis ide, a magyarok földjére jöttek lakni a te német, szerb, szlovák, olasz, franszia, meg a faszom tudja miféle őseid is, a büdös köcsög gyökerek, egy jobb élet reményében. :P

phaszfej 2011.08.09. 15:27:36

@RAMBO: nekem hál'istennek nincsenek semmilyen korcs felmenőim, amiket itt említél. a szlávok, germánok, digók, latinok nem is emberek bazmeg

nyanyanya 2011.08.09. 16:01:34

Haha, szanaszet rohogtem magam:DD

phaszfej 2011.08.09. 16:04:20

Mé van az, ha fölszedek egy csajt, néhány "barátom" rögtön azt érzi, hogy az ő csajuk és fogdossák meg udvarolnak? A köcsög haverom múltkor elzavart egy fullos bigét, aki ismerkedni akart velem, mert neki nem tetszett a stílusa.

kerdesek05 2011.08.10. 02:37:00

AZ ÉV POSZTJÁBAN AZ ÉV MAGYAR FÉRFI DÍJASA.
HOGY LEHET EGYÁLTALÁN HOZZÁMENNI EGY EKKORA HATÖKÖRHÖZ LÁNYOK?!:_)

szerintem ez a blog már rég kitalált sztorikat ad el...:)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.08.11. 01:04:53

@phaszfej: Ja, a szemetek rendesen meg akarnak élni, meg ilyesmi. Gratulálok a hozzászólásaidoz. Ilyen szórakoztató bunkót ritkán látni. Na, megyek aludni, reggel munka...

penelope garcia 2011.08.11. 22:16:39

Az ex gyakorló elmebetegnek tűnik. Az a típus, akiről a thriller végére kiderül, hogy késsel "neveli" az engedetlen nőket.

Trackback 2011.08.15. 16:05:21

Egyébként tegye már fel a kezét legyen szíves, aki olvasott már valamit Gurdjieff-től és Ouspensky-től!

Senki?

Na pont emiatt vagyunk még a balkán.
süti beállítások módosítása