„Lépj tovább, jön a következő busz …”

2015. július 13. 07:45 - csajokespasik

„Jelenleg mosolyszünet van, időt kértem, hiszen ezt át kell gondolnom, hogyan tovább … megtehetném, hogy kilépek és pótolom őt mással” - Posztolónk úgy érzi, ha szemet hunyna az említett dolgok felett, akkor egy olyan emberrel kötheti össze a sorsát, akiért bármit megtenne, ugyanakkor azokat a bizonyos tüskéket még sokáig érezné. Ha pedig mindent eldobna, ami eddig boldoggá tette, azt érezné óriási hibának.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Vannak olyan pillanatok, mikor dönteni kellene, mert a bizalom megrendül, történik egy esemény, egy véletlen elszólás, egy üzenet, amit nem szeretnénk látni, ami arról szól, hogy a választottunk életében vannak még elvarratlan szálak, amik eloszlathatják az idilli állapotot… ez talán az egyik legnehezebben elfogadható helyzet egy friss kapcsolatban (nem egész 3 hónapja ismerjük egymást) ami remekül indult … rádöbbenni arra, hogy az a valaki, aki iránt a vonzalom elkezdett bimbózni, nem is kezdett tiszta lappal … nehéz már ezt az elején is feldolgozni … a legnehezebb pedig dönteni … hogyan tovább, hiszen csak most ismertem meg, de már a kezdetekkor problémák adódnak … sokat gondolkodtam az éjjel, hogy ezt miként kezeljem, végül előálltam azzal, hogy miért nem volt őszinte … miért adott elő olyan történetet, amely részben volt csak igaz …?

A történet a következő: Jómódú patrónus, aki mellesleg távoli rokon, támogatja anyagilag, időnként pedig még a tengerpartra, nyaralásra is elvitte őt, ezt pedig már korábban is rendszeresen megtette, hol a patrónus családjával, hol pedig kettesben … már akkor furcsának találtam a helyzetet, hiszen a távoli rokonnak is van családja (olykor szeretője is), akikkel együtt tölthetné ezeket az utakat … szóba is került, hogy ugyan kérhetné ezért, hogy szex legyen a támogatásért járó fizetség, mégsem kérte … legtöbbször hallgatok a megérzéseimre amelyek igaznak bizonyulnak, de most más volt a helyzet … naivan elhittem minden szavát, félresepertem a megérzéseim …  ez a megismerkedésünk után 2 alkalommal még előfordult, majd egy levélnek lettem véletlen tanúja, melytől megállt bennem az ütő …

Ő írta a patrónusnak, melyben a közös utazások, a szex és a gyönyörű pillanatokra emlékezve kérte, hogy ezt a kapcsolatot fejezzék be mert valaki (én), belépett az életébe, és úgy érzi, ez komoly lehet … a levelet még egy hete sem küldte el … így ezek az érzések még inkább gyötrőek … hiszen ha szemet hunyok ezek felett, akkor egy olyan emberrel köthetem össze a sorsom, akiért bármit megtennék, ugyanakkor ezt a tüskét még sokáig érezném … ha pedig, eldobnék mindent, ami eddig boldoggá tett, azt érezném óriási hibának, hiszen még nem találkoztam ennyi szenvedéllyel, örömmel, amit kaptam és ha lehet hinni a szavainak, akkor ő sem kapott még ennyi szeretetet, szerelmet …

Jelenleg mosolyszünet van, időt kértem, hiszen ezt át kell gondolnom, hogyan tovább … megtehetném, hogy kilépek és pótolom őt mással, lenne rá alkalmas partner, de úgy érzem, azok nem adnának megnyugvást, nem kapnék érzelmet, de ha kapnék is, nem tudnám magamban érvényesíteni … nem tudnám viszonozni … szívem azt mondja, maradjak mellette, felejtsem el a történteket, hiszen érzem, hogy szeret … ugyanakkor az eszem a korábbi tapasztalatokra utalva azt mondja, lépj tovább, jön a következő busz …

U.I: nem akarok reagálni a kommentekre, de kíváncsi vagyok mások véleményére ... Üdv R

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr427621312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása