A csajom apja teljesen ránk telepszik

2018. április 04. 07:55 - csajokespasik

A barátnő apukája be is jelölte már a lovagot, írogat neki néha, hogy mi a helyzet. Amikor Levélírónk ezt elmondta a csajnak, ő annyival intézte el, hogy hát az apja ilyen, és csak aggódik. Azt is megkérdezte tőle, hogy a telefonszámát ugyan minek adta meg neki, mire a lehető legőszintébb választ kapta: mert apu kérte. Mi lesz itt később?

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok,

pár hónapos kapcsolatról lesz szó.

Egyelőre minden működik és jól megy, mindent meg tudunk beszélni (majdnem), nincs komoly problémánk. Csak egy vicces momentum van, ami rossz jelnek is felfogható, ha olyan lennék. A lényeg, hogy van egy apja, akit már be is mutatott nekem. Amikor először mentem hozzájuk, az apja végig mezitláb volt, úgy is jött ajtót nyitni, de ez még semmi, ha ennyi lenne, nem jegyezném meg.

Pár nap múlva szól a telefonom. Az apja volt az. Próbáltam laza jófejnek tűnni, mintha örülnék annak, hogy tudja a számom, nyilván a lányától, nem tudom, miért mondta el neki. Azt mondta, beszélni akar személyesen. Eljönne hozzám. Nem féltem én tőle, mert tudtam, ha agyon akar verni, már túl lennénk rajta, meg hát nem is tettem semmit. De elég fura fickó benyomását keltette. Nem lakunk messze annyira egymástól, hát jöjjön. Eljött. Csak annyi történt, hogy be se jött, csak az előszobában mondta, hogy a lánya milyen fontos neki és nagyon érzékeny. Most ezt miért mondta és mit jelent azon túl, amit jelent? Nem tudtam levenni, hogy mi a valódi véleménye rólam, az a fajta ember, akin nem látni, hogy mit gondol valójában. Amúgy a lány nem 16, hanem 28 éves. Ezután egy kicsit összezavarodtam, de túlléptem rajta.

Egy kicsit előre tervezve, ha lesz később esetleg a lányával valami nézeteltérésünk, és elmondja apunak az ő verzióját, nekem is el kell majd az enyémet, amikor magához hívat, és mint egy bíró, majd dönt valamit, amit el kell fogadnom? Gyakran panaszkodnak a nők, hogy a férfiak nem férfiasak, de egy ilyen dolog árnyékában mit kéne tennem, még így viszonylag az elején? Apuka bejelölt és írogat néha, hogy hogy vagyunk... Amikor ezt elmondtam a lánynak, azt mondta, hát, az apja ilyen, aggódik. De a számom minek adtad meg neki? Válasz: mert kérdezte. Nem tudom, mit gondoljak. Értem, hogy fontos, és természetes, hogy a fater aggódik, de szerintem ez nem a megszokott forma. Annyit a lány megtehetett volna, hogy felkészít erre, vagy előre szól, hogy kiadja a számom. De ez már mindegy. Lehet, hogy ez az egész apróság, csak nekem tűnik soknak, mert ilyenben még nem volt részem.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8813804812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása