Megbízom benne, cserébe kötözködik

2019. május 24. 07:56 - csajokespasik

„Azzal dicsekedett, hogy izgalmas számára olyan férfival kikezdeni, aki foglalt. Én meg kicsit lecsesztem, hogy mennyire szánalmas, ha így játszik emberekkel” - Levélírónk pasija némán végighallgatta ezt a monológot az egyik csaj-haverjától, ám a barátnője derekasan leoltotta. Később a párja felháborodott, amiért beszólt neki. Ez a pasi mostanában újabb és újabb árnyoldalait mutatja meg, de talán jobb is, hogy ezek még időben kiderülnek.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Idén már kb. kétszer került hullámvölgybe a kapcsolatunk. A barátom már nem mindig ér rá, amikor meg neki jó, elvárja tőlem, hogy nekem is pont akkor legyen jó. Ha éppen nekem nem volt alkalmas az általa javasolt időpont, akkor azt mondta, hogy bezzeg ő mindent megtett, s annyit vont le, hogy miattam nem tudunk rendesen találkozni. Ha ő épp nem dolgozik, a barátaival tölti az időt, engem is néha hív, hogy menjek, ...találkoztam velük, de nem igazán éreztem odavalónak magam. Kapcsolatunk első négy hónapja nagyon jó volt, odafigyelt rám és előzékeny volt. Még azt is bevallotta, hogy kicsit pánikolt az elején, hogy talán nem elég jó nekem.

Én megbízom benne, cserébe kötözködik, hol ezért, hol azért. Ő mondja rám, hogy én lettem negatív. Volt, hogy majdnem szakítottunk, ám megbeszéltük a dolgokat, de még akkor is azt éreztem, hogy nem akar küzdeni már értem.

Nem tud kiállni mellettem. Legutóbb volt egy eset: neki van egy harmincas barát-barátnője, és beszélgettünk hármasban, ő meg azzal dicsekedett, hogy izgalmas számára olyan férfival kikezdeni, aki foglalt. Én meg kicsit lecsesztem, hogy mennyire szánalmas, ha így játszik emberekkel, ha arra gerjed, hogy elszeresse más nőtől a barátját, aztán eldobja. Nekem ez undorító, de minden más jóérzésű embernek is. Így kimondtam. Hát, ebből is vita lett, hogy hogy merészelem a barátait sértegetni, kritizálni, leoltani... Ha nem kíváncsi véleményekre, akkor meg minek meséli el? Ha a nő viccelt volna, akkor az kiderül, és semmi sincs belőle. De komolyan gondolta. És ha a barátom ezzel az életmóddal egyetért, akkor jelentős véleménykülönbség van köztünk. Én nem fogok kukán ott ülni, amikor nyilvánvaló baromságok hangzanak el mellettem. Ha ezt várja el tőlem, akkor tényleg nem egymást keressük. Jobb is, hogy ezek szépen kiderülnek róla. Ez már nem is szimplán csak kötözködés, hanem masszív értékrendzavar. Neki kellett volna szépen helyrerakni a barátnőjét – vagy minimum nem egyetérteni hallgatással. És ő érzi megbántva magát. Amúgy nem egy buta ember, legalábbis eddig így vélekedtem róla.

Most nem tudom, milyen státuszban vagyok, de egyelőre nem beszélünk.

Mi a véleményetek erről a helyzetről?

D.

 
144 komment
Címkék: vita szünet bunkó

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8914854424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzlány 2019.05.24. 12:57:52

@Frau Untermensch4: sztem valahol ott érdemes a középkorú párok válásának okát keresni, ahol azt boncolgatják tanulmányok, hogy a házasságban élő férfiak boldogabbak és egészségesebbek, mint az egyedülállóak, a nők esetében ez meg pont fordítva van.
Rengeteg nő esetében a házasélet évtizedekig tartó önfeladás, folyamatos munka (lásd a munkával, gyerek- és idősgondozással töltött heti idő nemi különbségeit), minimális énidő/hobbi, teljes önkizsigerelés. Hogy ez miért van így, az igazából mindegy - a család sok nő számára a legnagyobb boldogság és az élet értelme, csak közben beledöglenek, miközben rengeteg férj/családapa ettől jóval boldogabban éli világát.
Aztán amikor erre rájönnek a nők és besokallnak 1-2 évtized házasság után, jön a válás, aztán jó esetben boldogabbak lesznek, rossz esetben meg jön a magány és a megkeseredés.

God Harald 2019.05.24. 13:07:51

@bElannaTorres: hát, ha egyszer az?! Egy otthonról kibaszott balfasz, akinek a hangok azt mondják a fejében hogy alfa

borzlány 2019.05.24. 13:23:02

@Torokhang: és tudod mit, köszönöm, hogy feldobtad ezt a hála/köszönet/elismerés témát, mert nagyon fontos és érdekes, és jó beszélgetés lett belőle. És nekem személyesen is jól jön időnként az emlékeztető, mert rendszeresen elhatározom, hogy többet dicsérem embertársaimat, de aztán valahogy leszokok róla.
Jó hétvégét! :)

2019.05.24. 13:41:54

@borzlány: örülök! Neked is.

2019.05.24. 14:51:26

@Womb Raider: De hát ha ez van?
Hogy mi lesz a gyerekeitekkel, azt nem tudom. Viszont ijesztő, amit a kollégám mutogat a társkeresőn.

"Nem keresek egy èjszakás kalandot! ! !
Előnyben részesítem a személyes találkozást, mivel meg van a varázsa!
Én egy olyan férfit keresek, aki őszinte, kedves, aranyos, de mind eközben figyelmes és udvarias hozzám! Illetve becsületes és a legfontosabb hűséges, vicces szeretem a jó humort!
Szia! Én egy 24 éves pozitív gondolkodású, vicces , kedves, jókedvű csajszi vagyok! Budapesten élek! 173cm magas, 95 kg, barna hajú, barna szemű, még a szüleimmel élek, utálom a dohányzást, csak társaságban iszok!
Halak a horoszkópom :) "

És ez a csaj beírja, hogy az alkata "néhány kiló plusz" (30+ BMI-vel), a választottja legyen átlagos testalkatú, legalább 180 magas, kék szemű, nőtlen, és ne is igyon!

"Idén végeztem mint tervezőgrafikus, de jelenleg még a reptéren dolgozom.
Széles az érdeklődési köröm, szeretek főzni, olvasni, de a filmeket talán még jobban szeretem.
Az aranyos kutyák, a vajas popcorn és a Queen-től az I want to break free mindig fel tud vidítani."

Írja ezt egy csaj, aki 163 centijére 85 kilót halmozott fel szorgos vajas poprcorn-csipegetéssel. Természetesen ő is letiltja a "mackós" és "néhány kiló plusz" kategóriájú férfiak közeledését, és legalább egy 175 magas lovagra vár.

"Vágyom a férfira, aki életem minden területén a tökéletességre ösztönöz.
Akitől megkaphatom az érzelmi biztonságot.
Aki nem csak a testemet stimulálja, hanem a lelkemet és az elmémet is.
Arra az érzéki férfira, aki megérti, min megyek keresztül nőként, de elég erős ahhoz, hogy védelmezni,ápolni tudjon.
Akarom a férfit, akit tisztelni tudok, mert a helyén van.
Nem a tökéletest keresem, és végképp nem azt, akivel felszínesen élünk egymás mellett."

Írja ezt egy nő, aki optimális testsúlyát mindössze 15 kilóval haladja meg. Persze ennek fényében érthető, hogy saját testalkatát "átlagos"-nak jelöli be, majd ki is köti, hogy ehhez egy "vékony, sportos" pasas dukál, aki hetente többször sportol, a magyar mediánfizetés másfélszerese fölött visz haza, és természetesen nem is iszik. Ha lehet, legyen ezen kívül 180 magas és kék szemű, szőkésbarna hajú. Egy jelöletlen középiskolát végzett nőnek - úgy gondolja - jó lesz egy minimum diplomás pasas. Teljesen egyértelmű, hogy a magyar férfiak 70%-a a belépő kritériumainak nem felel meg.

És ezek tényleg nagyon kövér nők, most nem akarom őket belinkelni, mert nem ez a lényeg, de ha kutatjuk, hogy miért van ennyi szomorú nő, meg tönkremenő kapcsolat: hát ezért. Irreális, idióta elvárások. Egy ilyen nőnek színtisztán a kapcsolatra kéne fókuszálnia, tehát ha egy kapafogú , 160 magas, sörhasú szakmunkás szereti meg, akkor az. Az kéne, hogy legyen neki A Társ, a Férj, akire fel tud nézni.

Hogy valaki úgy tekintsen őrá, mint egy nőre, az nem egyszerű kihívás egy átlagos férfinak sem, nemhogy annak a teste és keresete alapján a felső 30%-ba tartozó férfinak, akire ez a nő vágyik.

De nyugodtan meg lehet nézni, hogy teljesen átlagos nők miket irkálnak a társkeresőkön. Nekik a férfiak közül már csak a magas, jóképű, izmos, jómódú, diplomások jöhetnek szóba.

A kollégám (aki egy jószívű, kopaszodó, pocakos fickó) mutatja némelyiket, hogy kiknél nincs esélye. Mondjuk most már kezdem nevelni, és vett egy repjegyet Ázsiába :DDD

borzlány 2019.05.24. 15:58:02

@Torokhang: ez most komoly? "Néhány kiló plusz" a +30? Mondjuk a pocakos kollégád simán beírhatja magát átlagosnak, vagy épp sportosnak, legalábbis én a pocakot úgy +10 kilónak képzelem, nem 30-nak.

Mondjuk alapvetően gáz, hogy a társkeresőkön ezeket lehet megadni: külső jegyek és egisztenciára vonatkozó kérdések. Felszínes. Kéne egy olyan társkereső, ahol mások a kérdések és az alapján kapják a júzerek a javaslatokat. Pl mi a szüleid foglalkozása, mi számodra az ideális hétvégi program, mit csinálsz esténként leggyakrabban, mik a rossz tulajdonságaid, mit utálsz a legjobban, mit vinnél magadra a lakatlan szigetre stb. Talán életszerűbb lenne.

2019.05.24. 16:24:25

@borzlány: " Felszínes."
Ennyi...no, de így is akad naív álmodozó rogyásig, aki azt hiszi, hogy csak be kell lépni a konfigurátorba és az majd kidob 15 db felextrázott partnert.
Az meg szintén hátborzongató, hogy az egyik legfontosabb kritériumok egy amúgy folyamatosan változó paraméterhalmaz részei. Ehh..

No.. mivel itten terjed a nézet, hogy a magyar nők 'telhetetlenek' és irracionálisak az elvárásaik..
777blog.hu/2017/09/10/letaglozo-felmeres-ezert-hazasodnak-kesobb-ferfiak/
Szóval, vannak itten más magyarázatok is..és nem HU-specifikus a porbléma..
(nem, nem vagyok vallásos.. csak ezt a blogot dobta a gugli..)
Meg ez: www.independent.co.uk/life-style/love-sex/online-dating-partners-more-desirable-out-of-league-study-a8484476.html

Szóval férfi-nő egyaránt felfelé pislog :)

borzlány 2019.05.24. 16:32:42

@Womb Raider: azért legyünk őszinték, ha a gép előtt ülünk, ahol meg kell adni a keresett társ paramétereit, nyilván azt mondjuk, hogy legyen okos, kedves, vicces, izmos stb. Más kérdés, hogy IRL meg aki megtetszik, a lista valamelyik felét nem teljeseíti. De ha definiálni kell a vágyott partnert, nyilván nem egy csóró, unalmas, dagadt lényt képzelünk el.

VOGAben 2019.05.24. 16:59:37

Csúnya kettős mérce. A pasinak nem lehet ribanc barátnője de egy csajnak mennyire modern már egy ribkó barátnő és/vagy egy homár pajti, akik garantáltan az agyhalott szint alá küldik örökre.

God Harald 2019.05.24. 17:38:08

@borzlány: nem irigylem az online emberkeresőket. Egyáltalán nem bánom hogy nekem kimaradt. Meg úgy általában a keresés. A való életben egy rakás kellemetlen figura szaladgál körülöttünk, a virtuális világban meg még tízszer annyi kripli bújkál

2019.05.24. 18:09:54

@borzlány: Nem, de azért egy puffancs, pattanásos gombóc ne akarjon már egy felső kategóriás társat. Ez olyan, mintha lenne 200 ezred, és bemennél egy Porsche szalonba, majd rákönyökölnél a motorháztetőre, és azt mondanád: "Illik hozzám ez a tűzpiros!". Majd amikor kiderül, hogy egy használt, rozsdás suzuki swiftre futja, akkor mit lepődünk meg a váláson?

Tudod, miket írnak a pinay nők a társkeresőkön?

"Serious man and lovable, funny, willing to be my long time partner in life."
" Loyal and Honest person

2019.05.24. 18:45:51

@borzlány: szerintem nincs gond a netes társkereséssel azok esetében, akik korrekten csinálják. A gond a hazudozókkal van, akik azt hiszik, hogy ha még online sikerül többnek hazudva magukat egy magasabb szintű valakit elcsalni egy élő talira, akkor ott majd valamivel meggyőzi, ami felülírja az online és az IRL közötti különbséget.

Évek óta nem taliztam netről, de ha ma tenném alap lenne egy élő, webcamos beszélgetés, ami során a testét is meg kellene mutatnia (ruhában természetesen). Ha ott oké, akkor oké.

A másik örök érvényű szabály ebben is és az élet egyéb területein is, hogy mindig az lesz eredményes, aki pont fordítva csinálja mint a többség. tehát amikor mindenki online ismerkedik, akkor akinek esze van, az élőben nyomul, mert azzal fog kitűnni. Most ilyen időszak van, de már alakul át, csökken a jelentősége az online ismerkedésnek. Aki ezt erőlteti, az élőben sikertelen. Kb úgy megy ez, mint az ingatlannál. Amikor mindenki vesz, akkor eladni kell. amikor mindenki elad, akkor venni kell. :)

Ma ha valaki értelmesen és normális eredménnyel akarna ismerkedni, akkor az első kontaktot élőben kell megejteni (pl személyes beszélgetés, leszólítás stb), majd online kötetlenebbül, nyugodtabban folytatni az ismerkedést, majd telefonon ugyanez, majd élő találkák. Régebben amíg nem volt ez a csitcset, addig annyival volt nehezebb, hogy az első lépés után egyből a harmadik jött, személyesen kellett produkálni valamit, ami ismeretlenül sokaknak nehéz lehet. Ezt könnyíti meg a csitcset.

A fő probléma amúgy most is a az egyének saját piaci értékének a hibás meghatározása (rendszerint a túlértékelése). Ebből kifolyólag garantált a kudarc, mert mindegy,h hány autószalonba megyek be 200 eFt-al, ugyanúgy nem fogok tudni vásárolni sehol sem új autót. De amint elolvasom Admin bácsi kommentjeit és elfogadom, hogy 200 eFt-ért csak egy agyonhasznált ócska szart kapni a piacon, máris más esélyekkel tudok autót szerezni, amennyiben a megfelelő helyen keresem a megfelelő célpontot.

2019.05.24. 19:05:26

@Torokhang: ugyanezzel a szöveggel, tegyük fel hasonló külsővel vajon mire jutna egy magyar nő egy magyar társkeresőn...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2019.05.24. 19:14:35

@borzlány: Ha ekkora teher és nyomor párkapcsolaton belül élni, akkor el lehet válni. Gondolom senki nem kényszerített arra, hogy belemenj, mégis megetetted, de ezt a részét már baszhatod. Az meg a világ legnagyobb faszsága, hogy a férfiakat arra nevelik, amiket leírtál, meg hogy nem kitartóak. Nyilván vannak ilyenek is, azt is értem, hogy nálatok ez volt a szokás, viszont ettől még nem mindenhol ez az általános. Pont a lányokat dicsérik agyba-főbe, illetve mentik fel mindennemű felelősség alól már gyerekkortól kezdve.

2019.05.24. 19:15:45

@borzlány: Pár napja parázs vita zajlott itt, hogy a "házimunka" mit sem ér.
Természetesen ezt a férfiak mondták :)
Másik blogon valaki kiborult, hogy anyja mindig mártírként csinálja végig a Karácsonyt. Talán lehetne neki segíteni egy kicsit, írtam neki, erre már nem válaszolt, de gondolom továbbra is úgy gondolja, anya mindig mártírként csinálja végig a Karácsonyt és apával nézik tovább a tévét, miközben csipegetik a bejglit az ágyban, a töltött káposzta után.

A válásban igen, mindkét lehetőség ott rejlik, sőt a csöbörből-vödörbe is.

borzlány 2019.05.24. 19:21:25

@Torokhang: hát, elhiszem, de:
1. a magyar nők is azt írják, hogy őszinte és komoly pasit akarnak :)
2. egy tök másik kultúrából társat választani eléggé nagy aknamező
3. nekem pont olyan visszatetsző, amikor "nyugati" pasikat vadásznak magyar csajok, mint amikor ázsiai nőkre vadásznak magyar pasik
4. tény, hogy nincs rengeteg személyes tapasztalatom (kb pár ismerős pasi, aki kiköltözött Kínába, meg egy rakat thai lakótárs), de az alapján ázsiai nők tényleg nagyon cukik, csinosak, kedvesek, udvariasak... de egyéniséget nagyon súlyosan nélkülöznek, legalábbis az itt használatos értelemben. Vélemény dolgokról minimális, a hova menjünk, mit szeretnél csinálni stb kérdésre nagyjából a "mindegy" "amit te szeretnél" "nem tudom" és társai a válasz. Persze van, aki pont erre vágyik. Mondjuk nem értem, miért akarna vkit szűz nőt (ha nem vallási meggyőződésből). Vmi minimális összehasonlítási alap azért nem baj, ha van, plusz nyitottság, szexuális kultúra stb.
@Captain Admin: alapvetően egyetértek. Meg még annyi, hogy az is a baj, hogy pár fényképen nem látszik semmi az emberből. Simán lehet, h vkit balra húz Józsi, de élőben meg a beszéde, nevetése, a viccei stb megfognák. Plusz ott van a "8000 regisztrált tag, biztos van még jobb és még jobb és még jobb, inkább görgetek tovább" faktor.
Amit mondtál, arról eszembe jutott, amikor régebben (nagyon ráértem:)) trollkodtam vmi társkeresőn vagy chaten. A hogy nézel ki kérdésekre szisztematikusan ilyeneket válaszoltam, hogy "jól", vagy "két fül-szem-kar-láb, egy orr" meg hasonlók. Ami meglepő volt számomra, hogy ettől a "titokzatosságtól" teljesen megvesztek egy csomóan, volt aki részletesen beszámolt, hogy micsoda erekciója lett tőle :D furcsák az emberek.

borzlány 2019.05.24. 19:33:15

@Frau Untermensch4: egy fb csoportban panaszkodott a múltkor egy huszonéves csaj, hogy a pasija szüleinél laknak külön lakrészben, és mennyire idegesíti, hogy ha ő főz, jön a pasija hogy éhes, ő mondja hogy 10 perc múlva kész, erre a csávó nem várja meg, hanem átmegy a mamihoz enni.
Szerintem baromi szomorú, hogy ennyire fiatalon a csaj ennyire lábtörlő, a csávó meg ennyire anyukedvence, eszébe se jut megvárni a kaját, urambocsá beszállni a főzésbe, megteríteni stb. Mert neki abban a pillanatban jár a kaja, és magasról szarik a barátnője belefektetett munkájára.
Egy csomó ilyen elkényeztetett gyökér él a világon. Szörnyű.

2019.05.24. 19:50:35

@Frau Untermensch4: Szerintem egy magyar társkeresőn semmit nem kéne írnia ezeknek a hölgyeknek, sőt, társkeresőre sem kéne menniük. :D

2019.05.24. 19:54:16

@borzlány: miért enné a biztosan szarabb kaját bárki is? Miért főzött a csak akkor amikor az anyós is?

Persze, sok az anyucikisfia, de ez nem derült ki max a 3. randin? :)
Naugye.

2019.05.24. 20:24:05

@borzlány:
1.) Hát, én most kénytelen voltam végigkövetni egy kollégám társkeresését, úgy jutottam erre a blogra is. Nagyon sok nő külsőségeket követel, méghozzá leplezetlenül a tizenötszörösét a reálisnak. Az, hogy legyél őszinte, becsületes, és hűséges, az egy reális kérés.

2.) A KSH szerint a saját kultúrából választani sem könnyű dolog. Senkivel sem könnyű, mert az élet sem könnyű, és egy házasság sem. Vannak áldozatok, nehézségek mindenütt. De alapvetően azért házasodik az ember, hogy az élete jobb és könnyebb legyen, valamint hogy legyenek utódai. Ezt azért össze lehet hozni :)

3.) Miért visszatetsző? Mi ezzel a gond?
A magyar csajok pénzért mennek nyugatra, és azért, hogy a gyerekeik egy jobb világban nőjenek fel. A magyar férfiak (bár inkább a nyugatiak általában) meg azért mennek Ázsiába, mert az ottani nők családcentrikusak, nőiesek, vékonyak, kevésbé zavarja őket az age gap relationship, és sokkal kevesebbnek is sokkal jobban örülnek.

4.) Ebben igazad van, ezt én is megerősíthetem. Egy ázsiai nőnek (különösen, ha idehozod nyugatra) nincs önálló akarata. Ez egy isteni áldás egyfelől, hiszen nem fog basztatni... de sajnos kezdeményezni sem, semmit. Egy olyan életből jönnek, ahol a napjuk 100%-a be van osztva mások által. Tényleg nincs ilyen, hogy ő majd kitalálja a programot a hétvégére :)))
A legtöbb helyen az anyós szava parancs, tehát ő rendezi be a lakásodat, az életedet, teljesen természetesen kiokosít a konyhádban.

A feleségem egy felső-középosztálybeli családból jött, de neki is könnyek szöktek a szemébe, amikor megígértem, hogy az anyám soha nem fog nálunk semmit sem parancsolni, és lakni sem fogunk vele. Amikor Magyarországra költöztünk, szegény feleségem öklendezett a félelemtől, hogy most vége, eddig tartott a szabad élete, innentől egy kávét nem ihat, ha az anyósnak nem tetszik a kávéillat a konyhában. Vagy egy jó évébe telt, amíg rájött, hogy itt az anyós max vendég, de utasítani még most sem meri anyámat, csak rajtam keresztül.

És mondom, neki még volt saját szobája. Volt egy csajszi, akivel viszonylag sokat jártam össze szexelni az elején, aztán később hosszú évekig jóban voltunk... elsőre úgy tűnt, hogy rendben van, nincs vele gond. Diplomás, dolgozó nő, járt templomba, túrázni. Aztán egyszer voltam náluk, egy kétszobás házban éltek, az egyik szobában az alkesz fater, aki csirkéket nevelt, és minden tagayt elfogadott, magyarul minden este már súlyosan részeg volt. A másikban meg a három gyerek és az anya... az anyuka aludt az egyszem rendes ágyon, a fiútestvérek (25 évesen) egymás mellett, összecsukható ágyakon, a barátnőm meg egy polifoamon, a padlón... iszonyúan szégyellte a szegénységét, sosem tudott utána egyenesen nézni a szemembe. Ekkor értettem meg, hogy egy ilyen körülményben nem úgy van, hogy azt csinálsz, amit akarsz, és te majd kitalálod, hogy mi legyen. Reggel akkor kelsz, amikor muszáj. Utána oda mész, ahová muszáj. Egész életedben úgy élsz, ahogy muszáj. Fogalmad sincs, mit csinálnál egy szabad délutánnal, ahogy neked vagy nekem fogalmam sincs, hogy mit csinálnék egy atommeghajtású repülőgép-hordozóval. Valszeg eladnánk, elcserélnénk valami hasznosra.

borzlány 2019.05.24. 20:27:11

@Captain Admin: remélem, ez csak vicc volt.
1. már miért lenne biztosan szarabb?
2. ha a társam főz, a minimum, hogy eszem belőle. Tudod, lojalitás, a másik munkájának tisztelete, ha egyszer választottunk társat, akkor vele képezünk egy egységet és nem az anyuval stb.
2. gondolom külön lakrész, külön háztartás
3. fogalmam sincs, nem ismerem őket, de nem is ez a lényeg

2019.05.24. 20:27:44

@Torokhang: igaz :)

@borzlány: biztos van olyan nő is aki ezeket írja, de gondolom nem hiszik el a férfiak és tovább lépnek, kihagyva a "nagy őt" :D
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy elhalmozzák randikéréssel.
Csodabogár...

Azt nem tudom aknamező-e egy tök más kultúrából társat választani, de ha nagyon más, akkor én úgy gondolom, hogy az, ami a leginkább volt vonzó és érdekes a "más"-ságban, az megy majd a legjobban az agyára a másiknak előbb-utóbb.
Vallások különbözősége is nagy probléma, ami a rózsaszín köd felszállta után komoly ellentéteket okoz. Ahogy az is, ha az egyik egy munkáscsaládból származik, a másik pedig kategóriákkal jobb helyzetből jött. Előbb-utóbb feszültség lesz az "én rokonaim" és a "te rokonaid" is, nem beszélve a kettejük életet máshogy élő/felfogó különbsége miatt is.
Nem hiszek az "ellentétek vonzzák egymást"-ban, nagyon nem, mert ideig-óráig tart.
Természetesen biztosan vannak kivételek is, amik erősítik a szabályt :)

Amelyik férfi az ilyen típusú (ázsiai) nőket kedveli és választ párt közülük magának valószínű, hogy már megtapasztalta a másik változatot is, és döntése így született. Ha majd elunja ezt, akkor lép más irányba, de lehet, hogy egész életet le lehet élni így, boldogságban. Ha a nőt nem változtatja meg a nyugati élet, az új barátnők, az, hogy máshol mást lát és az jobban tetszik neki, akkor szerencsésnek nevezhetjük mindkettőt, hogy egymásra találtak és maradnak is egymásnak. Azt nem tudom, hogyha itt a "nyugati" féltekén a férfi úgy dönt, elég volt, mi lesz a nővel? Visszamegy, vagy keres itt másik férfit a már megszületett gyerekekkel, mennyire lesz "egyedül" egy egészen más világban és az milyen hatással lesz rá. Vagy ilyenre nem gondolnak, megvan a férj, lesz ami lesz?

A szűz lányban csak az lehet a veszélyes, hogy soha sem volt mással és kinyílik a kíváncsiság kapu előbb-utóbb, akkor vagy belép oda, vagy örökké benne marad a "milyen lehet mással" érzés, amit a férfinek mindenfélével ki kellene elégíteni, ha meg akarja tartani, és ami egy idő után akár fárasztó és libidócsökkentő is lehet, akár :)

2019.05.24. 20:33:03

@borzlány: mama hotelesek bizony nem könnyű esetek :)
A két dudás (anyuci és nő) harca az egy szem trónörökösért a csárdában nagyon sok háborút rejt, és ha a kapocs a gyerek-anya között erős, ott a nőnek nagyon jól kell főzni :D

2019.05.24. 20:34:36

@borzlány: "külön lakrész, külön háztartás"
ez csak így működhet.
És igen, a "választott" nő mellé kéne állnia a férfinek, de igazából az anyucinak is így kéne gondolnia.

2019.05.24. 20:40:24

@Frau Untermensch4: A legtöbb házasság akkor megy tönkre, amikor nyugatra jönnek a párok. Különösen, ha a nő és a férj között ordító a különbség, és nincs gyerek sem. Az életveszélyes, mert ahogyan a nyugati palik nincsenek hozzászokva a nők érdeklődéséhez, az ázsiai nők sem a számukra iszonyú helyes fickók érdeklődéséhez.

Magyarországon egyébként kb. 270-en vagyunk Fülöp-szigetekiek, és talán egy tucat válás volt, a döntő többség boldog házasságban él.

Ami a vallást illeti: Kína, Japán, Korea, Taiwan, stb.: itt inkább életfilozófiák, spiritualitásnak tűnő dolgok vannak (sintó, tao, stb.). És baromi sok a keresztény is. A Fülöp-szigetek 90%-ban keresztény. Indonéziában, Malajziában és részben Mindanaon vannak muszlimok, azokkal jobb vigyázni. De így is jópár közülük nagyon is kapható a szexre. Egyszer majdnem betértem az iszlámhitre egy nő miatt, de erről máskor :D

"Azt nem tudom, hogyha itt a "nyugati" féltekén a férfi úgy dönt, elég volt, mi lesz a nővel? Visszamegy, vagy keres itt másik férfit a már megszületett gyerekekkel, mennyire lesz "egyedül" egy egészen más világban és az milyen hatással lesz rá. Vagy ilyenre nem gondolnak, megvan a férj, lesz ami lesz?"

Valóban, számukra nincs B verzió. Tudom, hogy ez nagyon furcsa, de így van.

2019.05.24. 20:40:38

@Captain Admin: "biztosan szarabb kaját"
nem, a "10 perc múlva kész" kaja nem kellett neki, mert a "most" kaját akarta enni, semmibe véve ezzel a párja munkáját, és előnyben részesíteni így az anyját a nőjével szemben.
Ez egy "apróság", de egészen komoly értelmet ad annak a kapcsolatnak.

borzlány 2019.05.24. 21:16:22

@Torokhang: fú, nagyon érdekes amit írsz, de nagyon bizarr számomra. Nekem nagyon az jön át, hogy ezek totál nem egyenrangú kapcsolatok, hanem kemény alá-fölérendeltség van.

2019.05.24. 21:20:44

@Frau Untermensch4: ha egy nő, annak ellenére együtt van egy palival, hogy ilyen módon semmibe van nézve, akkor bármit is csinál a pali, a nő a hibás.

borzlány 2019.05.24. 21:29:11

@Captain Admin: nagy hülyeségeket bírsz néha beszélni :( de azért szép a szemed.

2019.05.24. 21:36:35

@borzlány: miről beszélsz? Ennek az esetnek a 2.0-ás verziója az amikor egy nőt 10 éven át vernek és nem lép le. Teljesen megérdemli.

Persze ebbe is csak a ti altalatok nemlétező szintelméleti töevényszerűségwk kavarnak be, mert a maradásuknak minden esetben csak egyetlen egy ésszerű magyarázata van. Mégpedig az, hogy ettől csak rosszabbat találna.

2019.05.24. 21:38:54

@borzlány: A rafkós golddiggerek meg durván lehúzzák a gyanútlan nyugati palikat, hála az itteni nőbarát törvényeknek. De ők sosem gondolják komolyan azt a házasságot, csak ugródeszkának tekintik a szerencsétlent. Ez is a történet része. Persze egyetlen golddigger sem hajlandó kapcsolatot építeni senkivel sem évekig :)

borzlány 2019.05.24. 21:40:04

@Captain Admin: a szintelméletnek erősen megvannak a korlátai, de attól még nem lesz nemlétező, vagy teljes hülyeség.
Viszont fenntartom, hogy aki seggfejként viselkedik mással, akkor is seggfej marad, ha a másik eltűri a rossz bánásmódot.

2019.05.24. 21:41:22

@Captain Admin: Hát azért, az, hogy "megérdemli", az hülyeség. Senki nem érdemel meg semmit, se jót, se rosszat. Egyszerűen csak ő is hibás a dologban.

2019.05.24. 21:42:53

@borzlány: teljesen mindegy, hogy mekkora seggfej valaki, ha olyan szinten áll, mindig lesz nője, akit lábtörlőnek használhat. Vagyis korlátokról szó sincs.

2019.05.24. 21:45:20

@Torokhang: nincs igazad. Egy érdekérvényesítésre képtelen valaki nem érdemli meg. Pl egy gyerek. De aki a kényelem miatt marad a fosban, az megérdemli, mert eladta a gerincét, az önbecsülését a kényelemért.

Ezekben az esetekben mindig, CSAK erről van szó.

borzlány 2019.05.24. 21:53:49

@Captain Admin: és akkor mi van, ha lesz nője? Attól még nem lesz rendes ember, csak egy gyökér. És a kapcsolata se lesz jó attól, hogy benne marad a csaj, aki naponta érzi magát szarul és lábtörlőt játszik.
Nyilván oka van annak, hogy ki mit választ. Én azért papolhatok ilyen vidáman az egyenjogú kapcsolatokról, mert jó családba születtem, megvolt mindenem, támogattak és teljesen nyugodt családi életünk volt, így könnyű volt ugyanezeket megteremteni felnőttként. Aki kevésbé szerencsés, és szar családban nőtt fel, szar kapcsolatok közepette, az szintén hasonlót fog eséllyel választani. De attól még nem érdemli meg, hogy rosszul bánjanak vele.

2019.05.24. 21:54:30

@Captain Admin: Szerintem meg neked nincs igazad. Nem érdemel pofont, csak azért, mert tudja, hogy jönni fog, és mégis marad. Hülye, hogy marad, és hibás benne, de nem érdemel meg semmit. Azt sem, hogy ne verjék meg.

Az emberek nem érdemelnek meg semmit sem más emberektől. Ez egy általános tévedés.

Megérdemelni saját magadnak adott dolgokat lehet. Pl. ha telezabálod magad egy életen át, akkor megérdemled, hogy dagadt leszel. Vagy ha pl. sokat tanulsz, akkor megérdemled, hogy okos leszel. De nincs ilyen, hogy megérdemled a dicséretet - vagy megérdemled a pofont.

2019.05.24. 22:05:09

@borzlány: ilyen nincs, h rendes ember, meg jó kapcsolat. Vannak eredményes és eredménytelen emberek, és vannak működő illetve nem múködő kapcsolatok.

Egy pedofil sorozatgyilkosnak is lehet működő kapcsolata, amiben a nő kibaszott boldog, és ugyanez fordítva. Ezért nem értem az itt gyakran pszichopatazó meg nárcisztikusozókat, mert ezeknek konkrétan semmi jelentősége a párkapcsolatokban. Ha mégis van, akkor pont ez a réteg az eredményesebb a kapcsolataiban.

borzlány 2019.05.24. 22:05:32

@Captain Admin: sajnos van, akinek soha nem volt se önbecsülése, se gerince. Ezt kihasználni pontosan olyan féreg dolog, mint bántalmazni egy gyereket.

2019.05.24. 22:09:55

@borzlány: ezen az alapon te egy féreg vagy. Tudod jól, hogy amit naponta magadra kensz krémeket, azt 500 kutya szemébe kenve tesztelték mielőtt foegalomba hozták, mégis anyagilag támogatod ezeket a cégeket. Reggelig tudom sorolni a példákat.

Természetesen a második példám a férjed lenne, akit (mivel többet keres mint te) annak ellenére kihasználsz, hogy ezt féreg dolognak tartod, és mindezt csak azért, mert hagyja. :)

2019.05.24. 22:16:22

@Torokhang: vagyis azt mondod, hogy aki minden nap hobbiból élve felboncol egy kiskutyát, az nem érdemel semmilyen szankcionálást egy másik embertől, hanem csak kutyáktól?

Aki ponból megmérgez egy víztározót, az nem érdemel semmit az enberektől, hanem csak a tó esetleges túléló élőlényeitől? Pl egy vizibolha csípést?

Aki egész életében árva gyerekeket támogat pl a munkájával, az sem érdemel semmit?

borzlány 2019.05.24. 22:16:33

@Captain Admin: jaj, ne gyere már ezzel az erkölcsi relativizmussal.
Szerinted egy kapcsolat akkor működik, ha fennmarad? Ez az egyetlen ismérve egy jó kapcsolatnak? Esetleg még annyi, hogy az egyik fél érezze jól magát?
Hát sztem az a kapcsolat, amiben az egyik fél rendszeresen szarul és lábtörlőnek érzi magát, az akkor is egy kalap szar, ha 50 évig tart, ha közben a másik fél remekül van, és ha kívülről "mit nyavalyog, hát megvan mindene".

borzlány 2019.05.24. 22:30:23

@Captain Admin: a szó, amit a kihasználás helyett keresel, a "munkamegosztás". Így hívják, amikor felosztják egymás között a szülőtársak, hogy amíg az egyik termeli a pénzt a munkahelyén estig, a másik addig foglalkozik a közösen vállalt gyerekekkel, és ebben az időben értelemszerűen nem keres pénzt.

2019.05.24. 22:57:25

@borzlány: a párkapcsolat egy érdek közösség. Az elsődleges célja az utódok sikeres felnevelése. Ennyi.

Nem cél, hogy abban bárki jól érezze magát. De az biztos, h előnyös. Mivel ez az előny a célt szolgálja, kialakultak idővel jellegzetes szerepek a kapcsolatokban. Amíg ezeket követik, addig nincs nagy gond.

Külön téma lenne, hogy a nők vajon milyen mértékben szeretik/élvezik ha rossz nekik, ha szenvednek, de ezt majd máskor. :)

2019.05.24. 23:03:13

@borzlány: ha a munka valóban egyenlő arányban lenne megosztva, akkor munkamegosztásról beszélhetnénk. De mivel ez a legtöbbször a férfi oldalára billen, ezért kihasználásról beszélünk.

A ti esetetekben pl a férjed túlórázása nem egyenlő a te otthoni gyerekfelügyeleteddel, mert az nem igényel a részedről semmilyen áldozatot. Azt örömmel tennéd akkor is, ha nem lenne férjed. De a férjed nem túlórázna péntek este ha egyedül lenne vagy ledig egy elvált hétvégk apuka lenne, hanem már délután háromtól egy szopógép ribancot kezelgetne.

Amint nem várnád el a szexuális kizárólagosságot, akkor lenne egyenlő a két dolog.

Beátrisz 2019.05.24. 23:13:51

Szerintem a pasid már lusta szeretni. A szeretet cselekvésben nyilvánul meg. Az elején még csinálta, aztán mikor biztos volt benne hogy szereted, ellustult. A 30-as barátnőjét jól tetted hogy kiokattad, bár haszna nem volt, de ott is a pasid kimutatta foga fehérjét. Elég gáz csávó lehet valójában, csak jól titkolta az elején. Szerintem míg a pasid nem bizonyít, hiv el érdekes programokra, utazni, ilyesmi, addig ne menj vissza hozzá. Udvaroljon újra ha annyira akar téged. Ha meg nem akar, valószínűleg nem vesztettél sokat. De szerintem nem fog sokat szerenádozni érted mert lusta/nem szeret igazából nem szerelmes már beléd. Legjobb ha más pasi után nézel. Ez a baj a mai pasikban, amint nyeregben érzik magukat elkezd megjelenni az igazi énjük. Pár hónapig mindenki el tudja játszani hogy ő a nagy lovag. Az igazi lovagok pár hónap után is lovagok maradnak, olyat újíts be! ;)

2019.05.25. 00:21:08

@Beátrisz: a lovagokhoz hercegnők illenek. De ma szinte csak kurvákba botlani. 30 fölött pedig kizárólag csak kurvákba. :)

borzlány 2019.05.25. 06:53:24

@Captain Admin: kicsit túl sok a feltételezés abban, amit mondasz. Elhiszem, hogy a te gondolkodásod és életed ennyire egyszerű, de megpróbálhatnád elképzelni, hogy másoknál máshogy lehetnek a dolgok, pl:
1. a munka jellemzően nem teher, hanem öröm, sikerélmény és büszkeség forrása - és bármilyen furcsa, egy nő is így lehet ezzel, viszont van hogy választani kell: vagy csak az egyik fél tudja meghúzni a munkát, amíg a másik a gyerekekkel van, vagy bébiszitter/nagyi neveli a gyerekeket (vagy ezek vmi keveréke, és egy nagy rohanásban telik el minden nap)
2. a munkával megtermelt pénz csak pénz - nem az élet célja, és nem védelmezik foggal-körömmel
3. a szex bárkivel szintén nem az élet célja és fő vágya vagy élvezeti forrása
4. embereket a pénzen és változatos partnerekkel való szexen kívül egy egész sor másik dolog teheti boldoggá
5. a hagyományos nemi szerepektől is el lehet térni, ha az működik, és mindenki jól érzi magát (oké, ehhez pár agysejtnél több kell, de azért ezt sokan megugorják)
6. és bizony, a házasság kalap szart nem ér, ha nem érzik magukat jól benne a felek, már csak azért se, mert ha fő célja a gyerekek felnevelése, boldogtalan szülők boldogtalan kapcsolatban nem fognak tudni boldog gyerekeket nevelni

2019.05.25. 08:19:07

@borzlány:
"3. a szex bárkivel szintén nem az élet célja és fő vágya vagy élvezeti forrása
4. embereket a pénzen és változatos partnerekkel való szexen kívül egy egész sor másik dolog teheti boldoggá"

Ne beszélj a férjed nevében! :) Biztos vagyok abban, hogy ha pl ma este egy közös beszélgetés során elmondanád a férjednek, hogy x éve (amikor egyszer ezt és ezt mondtad neki, hogy hova mentél, és akkor valójában) rommá kúrta a segged egy kollégád egy motelban, de csak egyszeri alkalom volt, és most szeretnél tiszta vizet önteni a pohárba, ezért "elengedsz neki egy kilengést egy szabad éjszaka keretében, akkor bizzosan élne ezzel a lehetőséggel a jövőben.

" 6. és bizony, a házasság kalap szart nem ér, ha nem érzik magukat jól benne a felek,"
Így van. Nagyon okos vagy. :) Pont ezért kellett a házasság békjóját ráerőltetned a férjedre, a kiszolgáltatottságat tovább növelni a közös számlával stb stb,hogy ne nagyon tudjon pattogni, ha már ráunt a testedre és a szexmegvonásra.

borzlány 2019.05.25. 08:52:55

@Captain Admin: vicces, hogy azt gondolod, hogy ismersz minden párt a világon és mindent tudsz róluk, de nagyon nem így van.
Gondolj amit akarsz, én tudom amit tudok, de hidd el, látatlanban okoskodni az egybites elméleteid alapján egyrészt tévút, másrészt közhelyes és kínos.

2019.05.25. 08:59:18

@borzlány: nocsak. Úgy látom megérkeztünk. :)

Amit te tudásnak vélsz, az csak egy illúzió a valóságban. Mindenfajta emberi kapcsolat minősége, valódisága CSAK akkor derül ki, amikor azt megméri az élet. Esetedben a fenti teszt szépen megmérné a kis illúzió világodban állítottakat, miszerint a férjednek a szex nem fontos. :) Mondod mindezt úgy, h a szerencsétlen fullra ki van szolgáltatva neked.

Egy szóval sem mondtam hogy ismernélek téged vagy a férjed. Ne kezdj el ostobaságokat írni, eddig eléggé összeszedett voltál!

2019.05.25. 09:02:30

@Captain Admin:"Ne beszélj a férjed nevében! :) Biztos vagyok abban, hogy ha pl ma este egy közös beszélgetés során elmondanád a férjednek, hogy x éve (amikor egyszer ezt és ezt mondtad neki, hogy hova mentél, és akkor valójában) rommá kúrta a segged egy kollégád egy motelban, de csak egyszeri alkalom volt, és most szeretnél tiszta vizet önteni a pohárba, ezért "elengedsz neki egy kilengést egy szabad éjszaka keretében, akkor bizzosan élne ezzel a lehetőséggel a jövőben."

Megkapó a magabiztosságod, hogy te mindenkiről (is) pontosan tudod, hogy milyen, miként gondolkodik.
Az külön cukker, hogy mindenhová be-beszövögeted a szexet :) Szeretsz róla beszélni? Felidézni a a múltba veszett emlékeket és összevegyíteni az álmokkal?
Emberi kapcsolatokról osztod az észt, de elutasítod az egyenlő felek közti kapcsolat életképességét, lehetőségét. A te 'kapcsolati' modelled inkább tűnik egy dadaista gépszörnynek, amit a férfisovinizmus tart mozgásban, mintsem emberek szereteten és kölcsönös elfogadáson, tiszteleten, megbecsülésen alapuló összetartozása. Neked a 'család' fogalma nem terjed ki a nőre, annak egészen más funkciót szánsz .. Hierarchikus struktúra, ahol a trónon csakis te ülhetsz..egyedül. A 'nő' az egy picsa+segg+két csöcs és házvezetőnői ambíciókon felül ne dédelgessen álmokat.

"Pont ezért kellett a házasság békjóját ráerőltetned a férjedre, a kiszolgáltatottságat tovább növelni a közös számlával stb stb,hogy ne nagyon tudjon pattogni, ha már ráunt a testedre és a szexmegvonásra."

A házasság nem békLYó.. a házasság közös cél, elérni, megélni mindazt amit egyedül soha nem lehet képes egy szem ember...és felelősség az utódok felé, magunk fölé emelve őket, mintát és lehetőséget teremteni a végtelen versenyfutásban.
Nem vagy ember, csak egy öntudatra ébredt mozigép.

2019.05.25. 09:03:06

@borzlány: na.. szóval így.. +1

borzlány 2019.05.25. 09:21:13

@Captain Admin: nézd, nem sok közöd van a magánügyeinkhez, úgyhogy nem fogok konkrétumokat emlegetni, de amit tudni vélsz, hogy hogy zajlaNA a valóságban, talán lezajlott vmilyen formában, de egészen máshogy. Csak annyira sablonos a gondolkodásod, hogy egyfajta felállást bírsz elképzelni - az élet meg erősen rádcáfol.

2019.05.25. 10:12:16

@Womb Raider: "Megkapó a magabiztosságod, hogy te mindenkiről (is) pontosan tudod, hogy milyen, miként gondolkodik. "

Soha nem állítottam hasnlót sem. Arra utaltam kicsit feljebb, hogy borzlány férje is valószínűleg jóval szabadabb szexuális életet élne, amennyiben ezt megtehetné, mivel ezzel KIVÉTEL NÉLKÜL az összes egészséges férfi így van. (Furcsa, hogy ezt pont neked kell elmagyarázni, aki 15 éves gecinyelő..., vagyis bocsánat, swingeres múlttal rendelkezik.)

"Emberi kapcsolatokról osztod az észt, de elutasítod az egyenlő felek közti kapcsolat életképességét, lehetőségét. "
Nem utasítom el, soha sehol nem írtam ilyet. Arra utaltam kicsit feljebb, hogy borzlányék házasságában erről szó sincs, hiába próbálja ezt kihangsúlyozni, mivel a férje borzlány helyzetéhez képest egy nagyságrendekkel kiszolgáltatott helyzetben van. Leírtam az okokat.

"A házasság nem békLYó.. a házasság közös cél, elérni, megélni mindazt amit egyedül soha nem lehet képes egy szem ember...és felelősség az utódok felé, magunk fölé emelve őket, mintát és lehetőséget teremteni a végtelen versenyfutásban."
Mindezt leírod úgy, hogy egy kiöregedett lestrapált swinger trampli vagy???
Womb raider! A KÉPMUTATÓ KURVA ANYÁDAT!

Volna hozzád egy bónusz kérdésem. Ha egy ilyen gyakorlott troll g.ci mint te is ilyen következetlen és ostoba, mit feltételezzünk egy olyan ismeretlen nőről az életben, akiről már elsőre süt, hogy nem került sorra amikor intelligenciát osztogattak? Pl az elvált agyhalottak esetében.
Minden egyes ilyen komment csak igazolja a sztereotípiát, ami szerint a nők hülyék. De nyugi, nem vagy egyedül ezzel, itt is van borzlány baby, egyem is meg. :)

2019.05.25. 10:27:18

@borzlány: "nem fogok konkrétumokat emlegetni, de amit tudni vélsz, hogy hogy zajlaNA a valóságban, talán lezajlott vmilyen formában, de egészen máshogy. "

Lehet meglepő lesz amit most írok, de eddig tartott amíg kibőgtem magam. Mert ha hiszed ha nem, engem valóban nagyon mélyen érint minden egyes ilyen felismerés, amikor egy magát erkölcsös nőként prezentáló nőről kiderül, hogy valójában kurvára nem az.

A tény, hogy nem íhatsz konkrétumokat, már MINDEN szükséges információt tartalmaz ahhoz, hogy ellentmondást képezzen mindazzal, amit eddig az utóbbi pár napban magadról, a kapcsolatodról, és az ezekről alkotott véleményedről leírtál.

Lehet van itt kommenttárs aki számolja ezeket, de már a sokadik ilyen nő voltál itt, aki így járt.

Most már légyszi ne legyél akkora genya, hogy nem írod le azt a bizonyos "egészen máshogy"-ant! Még a végén tippelnem kell és beletalálok! Az szerintem kínosabb lenne, nézd meg wr példáját, azóta össze vissza tud csak írogatni. :)

Nem akarlak oktatni, de a férjed szempontjából teljesen mindegy, hogy dugás előtt vagy dugás után nyelted le MÁSÉT. Az eredmény ugyanaz.

Nyilván való, hogy a férjednek valamikor, valahol hazudtál. Jogos a kérdésem, hogy ha annak az embernek, aki állítólag neked nagyon fontos és egyenrangúként kezeled (muhahahahaha) hazudtál, akkor vajon itt a kommentekben mit teszel?

Komolyan mondom, ma már tényleg odajutottunk, hogy már a hűséges feleségek/háziasszonyok is ribancok? Egy ilyen napfényes szombat délelőtt kell rájönnöm, hogy a rengeteg sztereotípia a nőkkel kapcsolatban valós tényeken alapul? Bmeg, én ekkora pálfordulásra így közel a 40-hez már nem vagyok képes.

2019.05.25. 10:52:24

@Captain Admin: "Mindezt leírod úgy, hogy egy kiöregedett lestrapált swinger trampli vagy???
Womb raider! A KÉPMUTATÓ KURVA ANYÁDAT!"

Már megint a buta kis sztereotip elméleted.. hogy nem tudsz megmaradni a valóság talaján..nem illek a világképedbe.. nem tudsz hová tenni, így maradnak a szocializációd töredék emlékei, mint projektálható tapasztalatok :)

Ha használnád az agyad és gondolkodnál, (nem pedig azon küszködnél, hogy valahogy megpróbálj hitelteleníteni) akkor belátnád, hogy blőd baromság amit írsz.
A mi kapcsolatunk nem a szexért jött létre, nem a férjem bankszámlájáért és nem is azért, hogy legyen, aki az ingeit vasalja.. :)
A swinger témát ne erőltesd, mert nulla valódi tapasztalattal, pornófilmekből derivált , a beteges fantáziádon átdesztillált vélemény nem mérvadó..de arra mindenképpen jó, hogy hülyét (még nagyobbat..) csinálj magadból.

" Arra utaltam kicsit feljebb, hogy borzlány férje is valószínűleg jóval szabadabb szexuális életet élne, amennyiben ezt megtehetné, mivel ezzel KIVÉTEL NÉLKÜL az összes egészséges férfi így van. "
Lövésem nincs, ezt miből gondolod.. de van házaspár ismerősünk, akik bár kipróbálták.. nem nagyon ragadtak bele. Nem érdekli őket (azt is tudom, hogy miért, de véletlenül sem amiatt, amit te gondolsz) Kész, elvannak kettesben, tudja a púpom, hogy van-e szintezgetés, meg shit teszt,meg a többi baromság, csak azt, hogy akkor sem szakadtak szét, midőn mind a három gyerekük külföldre távozott.. élik világukat, múltkor Tullnban futottunk velük össze a veterán autó börzén.. vettek egy lakóbuszt és terveik szerint bejárják Dél-Európát.. teljesen átlagos külsejű a pasi, a felesége takaros portéka, de árad belőlük az életkedv..és látszik, hogy jól elvannak együtt.
"Arra utaltam kicsit feljebb, hogy borzlányék házasságában erről szó sincs, hiába próbálja ezt kihangsúlyozni, mivel a férje borzlány helyzetéhez képest egy nagyságrendekkel kiszolgáltatott helyzetben van. "
Hidd el, az értelmesebb emberek messze kevésbé tartják a számodra fókuszban lévő 'értékeket' lényegesnek, mivel nem csak a felszínt, a BMI-t meg a számlaegyenleget ismerik a másikból. Élmények, krízisek, a közös múlt tartja őket össze és az ebből fakadó és vágyott jövő. (most nem borzlányra gondolok konkrétan, hanem a hozzá hasonlóképp egészségesen..emberi módon gondolkodókra általában)

Visszaugorva a swingerhez.. mi nem törekszünk a másik birtoklására, mi bízunk egymásban..és örülünk annak, amit egymástól kapunk, amit együtt élünk át.. és ez nem ássa alá a házasság/család fundamentumait, inkább szilárdítja azokat. Sajnálom, hogy neked ez felfoghatatlan, nem vagy képes az ejakulátum örvényléséből kikapaszkodni.. de többet nem tudok segíteni.

"mit feltételezzünk egy olyan ismeretlen nőről "
Bármit, amit a beteg fantáziád és a mentális korlátaid megengednek :) Ennyi öröm neked is jár. Csak ne hagyd a papírzsepit az ágy alatt, mert anyád dereka már nehezen hajlik, amikor takarít :)

2019.05.25. 12:01:40

@Captain Admin:

"Lehet van itt kommenttárs aki számolja ezeket"

Igen, én számolom. Az eredmény még mindig nulla.

Az meg, hogy a beteg elméd szerint mi történik, legfeljebb egy éppen esettanulmányt író pszichiátert érdekel. Ha gondolod, keress fel egyet, hátha tud segíteni. Végülis már mindenfélére gyártanak bogyókat.

2019.05.25. 12:20:43

@Sally and Billy: "Igen, én számolom. Az eredmény még mindig nulla."

Tőled, a csp blog egyik leghülyébb kommentelőjétől nem is számítottam más eredményre. :)

Elég csak csetlekbotlokot említeni, aki azzal párhuzamosan tolta itt az erkölcsös, érzelmes nő image-ét, hogy közben a blogján éveken keresztül számolt be a nagyvárosi faszról faszra ugralásról, pc kufejezéssel élve a sorozat randizásairól, szeretőkről. Ez egy. Mivel 1>0, így vagy hazudsz, vagy hülye vagy, vagy mindkettő egyben.

borzlány 2019.05.25. 12:54:58

Hát, nagyon el vagy tévedve és nagyon rossz fele tapogatózol. Már megint a sablonjaid: közhely közhely hátán, valóságtól igen messze.
De mivel nem írok konkrétumot, és amilyen szűklátókörű vagy, úgyse hiszel el semmit, ezért maradjunk abban, hogy ez a téma sehova nem vezet. Közöd a házasságom részleteihez úgy nulla, és végképp nem feladatom győzködni téged bármiről is. Gondolj amit akarsz, ez nem változtat semmin. Itt nem az a lényeg, hogy én milyen erkölcsös vagy bármilyen vagyok, hanem az, hogy vak vagy az emberek sokféleségére, de meg vagy győződve arról, hogy a zsebedben a spanyolviasz. Hát, egészségedre.

borzlány 2019.05.25. 13:23:31

Mondjuk a javadra legyen mondva, tényleg félreérthetően fogalmaztam, szóval alapvetően nem csodálkozom, hogy azt hoztad ki belőle, amit.
Viszont nagyon érdekesnek találom, hogy mennyire rá vagy fixálva erre a témára, és mennyire szükségét érzed felosztani a nőket "kurvákra" és "erkölcsösekre". (Nem is beszélve arról, hogy egy nő "faszról faszra jár", egy pasi meg csak a vágyainak engedelmeskedve csajozik. Aha :))) Neked elég durva Madonna-szajha komplexusod van, és nagyon csodálkoznék, ha nem lenne a gyerekkorodban vmi oka ennek. Viszont jó hír: ez a gond, mint annyi minden más, szakember segítségével kezelhető.

2019.05.25. 14:17:42

@borzlány: mindig ugyanaz a sablon, amikor egy nő önellentmondásba keveredik. Előbb terel, utána személyeskedik, majd tagad vagy jön a "nemisúgyertettem"-el. :)

Mégis, mi az akadálya, hogy egy nicknév mögül, anonim módon leírd a konkrétumokat, ha nem az, hogy amit mind ezidáig felvazoltál csak mese habbal? Ha attól félsz, h elveszik a nemlétező hitelességed, ettől már ne tarts! :)

2019.05.25. 14:32:21

@Captain Admin: Jól van, kicsi helikopter, végülis nem baj, hogy funkcionális analfabéta vagy... a lényeg, hogy szépek a szemeid! :D

2019.05.25. 14:35:28

@borzlány: Nem tudnál úgy fogalmazni, hogy azt ő ne tudja félreértelmezni...

borzlány 2019.05.25. 14:36:00

@Captain Admin: a jóisten megáldjon.
Gondolkozz már el azon, hogy én mit írtam le, és te mit költöttél hozzá. Az utóbbi halmaz jóval nagyobb, merthogy fantáziád vmi költői módon rettentő gazdag, ám egyszerre szegényes.
A konkrétumokról elég annyi, hogy semmi olyan nem történt, amit te felvázoltál, viszont a másokra vágyás mint téma egyáltalán nem tabu. Szóval maradjunk abban, hogy többet tudok a férjem vágyairól, mint amennyit feltételezel hogy te tudsz, és semmi olyat nem tudok róla, amit meg fogok itt osztani.
Hogy te mit gondolsz, azt őszintén szólva leszarom, felőlem gondolhatod, hogy a szent/kurva egybites világképedben én valamelyik fiókban vagyok, ha téged ez tesz boldoggá, felőlem nyugodtan. Csak jelezni próbáltam, hogy a gondolkodás-torzulásodnak van neve is, lehet ráguglizni, sose késő fejlődni.

2019.05.25. 14:41:11

@Sally and Billy: a távdiagnózis helyett inkább a saját problémáid feltárásával foglalkozz, de még véletlenül sem egyedül, hanem mindenféleképpen kérj külsős segítséget, hiszen az ostobaságod az határtalan. :)

Csetlek egy híresen idevágó bejegyzése:
drive.google.com/file/d/1LnKYSZr3vV8o6ITV0wu6EW9jwuecOu-N/view?usp=sharing

Sajnálom,h mindig előkerül, de a hozzád hasonló idióták még az anyjukat is letagadják 5 forintért.

2019.05.25. 14:50:09

@borzlány: "A konkrétumokról elég annyi, hogy semmi olyan nem történt, amit te felvázoltál, viszont a másokra vágyás mint téma egyáltalán nem tabu."

Nabazdmeg! Megengeded a férjednek, hogy néha néha más nőre is gondolni merjen? Egyem a kis arany szíved! Ha nekem azt mondja valaki, hogy létezik ilyen rendes nő, az életben nem hinnék neki. De neked, feltételek nélkül is.

"többet tudok a férjem vágyairól, mint amennyit feltételezel hogy te tudsz, és semmi olyat nem tudok róla, amit meg fogok itt osztani."
Itt jön a kérdés automatikusan, hogy vajon ezekből a vágyakból mennyit engedsz a nyomorult helyzetbe KÉNYSZERÍTETT szerencsétlennek megvalósítani? Elég ha csak egy százalékot írsz, de csak azokból a vágyakból, amelyekhez más nők érintettek.

"Hogy te mit gondolsz, azt őszintén szólva leszarom,"
Mégis lassan egy hete, kb már a 70. kommented szántad nekem, hogy bizonyítsd az erkölcsi magasztosságod. Komolyan mondom lassan ott tartunk, hogy a szopadék womb raider is következetesebb nálad. Ő legalább vállalja azt, amivé süllyedt.

borzlány 2019.05.25. 15:14:51

@Captain Admin: tévedsz. Azt magyarázom neked, hogy erős tévedésben vagy az egybites világképeddel. Ennek semmi köze hozzám, viszont mivel csak a saját életemet vágom, a másokét nem, így kénytelen vagyok abból példákat meríteni a "nem mindenki aranyás/kihasznál/kúrógép/balfasz" érveléshez. De látom, hogy úgy nagyjából mindegy hogy mit mond az ember, veled vitatkozni olyan, mint disznóval a sárban hemperegni: értelmetlen tevékenység és koszos leszek tőle, a disznó viszont élvezi.
Szívesen maradnék, de el kell oldoznom a férjem a radiátortól, hogy meglocsolhassa a füvet.

2019.05.25. 15:22:37

@Captain Admin: Csetlek egy híresen idevágó bejegyzése:
drive.google.com/file/d/1LnKYSZr3vV8o6ITV0wu6EW9jwuecOu-N/view?usp=sharing

:)))
Szerettem ezt a blogot. Sokan, sokfélék összejöttek.
Nagyon sajnáltam, amikor eltűnt.

Most megtaláltam azt, amikor ki lettél tiltva és zpetál megkérdezte a néptől:
- ki mit érez bántónak az EGÉSZ női nemre, vagy valakinek a személyére? És mit a stílust, a szóhasználatot?
- min kéne változtatnod a kommunikáción, hogy ne érezzék a nők bántónak.

Miközben Horkay nyomta a szédítést Miának :DDD

2019.05.25. 15:52:12

@borzlány: a hülyesgeid helyett inkább arra válaszolj, amit kérdeztem! Annak volna értelme is.

2019.05.25. 15:58:44

@Frau Untermensch4: ritka egy debil tarsaság volt. Lényegében egymás felszopását nyomták 0-24-ben.

Csetlek után ott a második kedvencem az az idióta balfasz volt, aki azzal érvelt valami témával kapcsolatban a nők mellett, hogy ő jobban tudja, mert neki meghalt a szerelme. El sem hittem, h ilyen idióták tényleg vannak.

Azóta tudom, hogy rengeteg ilyen ostoba hím egyed van, én csak női agyúaknak hívom őket. :)

2019.05.25. 16:20:55

@Captain Admin: Az Pannonfunk volt. Csetit mindig kioktatta, aztán csodálkozott a reakcióján. Mást is, de én úgy éreztem kéne neki Cseti, nem fogta fel, hogy a lebaszásaival nem fogja elérni ezt a célt.
Igen, tényleg volt valami nőies a sértődéseiben is, ami egészen nagy számban fordult elő. Cseti nagyon nem vette komolyan :D

2019.05.25. 16:21:51

@Sally and Billy:
ezzel tudod kurva egyszer magyarázat ha párhuzamot vonunk a nők házasság utáni elsárkányosodásáról, meg hogy miért kezdenek tehenekre hasonlítani egyből ahogy biztonságban érzik magukat.
Ja mert a minimális igényesség nincs meg önmagukkal szemben, hát ha már nem kell kinek tetszelegni, akkor miért is ne hízzak el 90 kilósra ;)
és természetesen egyből ezután jön a nyivákolás hogy miért nem dug meg az uram úgy mint rég, biztos nem szeret már meg mással kefél fújj a disznó. Na kb ilyen egyszerűek vagytok ti.

2019.05.25. 16:22:14

@Captain Admin: Nagyon ügyesen felsorolgattad ma a hülye szinonimáit. Itt is van a jutalmad:

www.trefatrafik.hu/futyis-cumisuveg_98227

borzlány 2019.05.25. 16:26:04

@Captain Admin: igen, alig várom, hogy megint agyhalott mód szétcincálhasd amit írok, hogy a végén kihozz belőle valamit, amire még csak nem is céloztam, de legalább megfelel a közhelyes világképednek.
Annyit azért elárulok, hogy irtó szexi Hófehérke jelmezem van, a héttörpére majd jövő hónapban castingolok.
Ja nem, igazából a szexmegvonással izgatom fel a pasimat, olyannyira, hogy még szűz vagyok és a gyerekek is lombikban fogantak.
Na jó, most már tényleg komoly leszek, igazából az a helyzet, hogy a pasim a radiátortól szemléli, ahogy fizetővendégekkel közösülök (svájci frank, tudod hogy megy ez), de azért hetente bevállalok szociális alapon ingyen is valakit, mert fontosnak tartom a társadalmi felelősségvállalást. Nyugdíjasoknak, 20 fő feletti csoportoknak kedvezmény.
Ja nem, igazából kurvára semmi közöd hozzá még mindig, viszont felhatalmazlak arra, hogy képzelj amit csak szeretnél, ha ettől kielégülsz.

2019.05.25. 16:34:33

@borzlány: "igen, alig várom, hogy megint agyhalott mód szétcincálhasd amit írok, hogy a végén kihozz belőle valamit, amire még csak nem is céloztam, de legalább megfelel a közhelyes világképednek. "

Nem meglepő, hogy a korrekt megoldás meg sem fordul a fejedben, vagyis az, hogy csak simán leírd azt, ami történt. Ami pedig egyértelműen le van írva, azt nem lehet szétcincálni. (Pl womb raider egy gp. Ez tény. Nem is lehet szétcincálni. Ilyen egyszerű.) Az ég világon semmi hátrányod nem származhatna ebből, sem itt, sem az életben.

Egy kivétel van. Ha mindeddig hazudtál. :D

2019.05.25. 16:44:08

@Captain Admin: hol és mennyi ideig tanultál külföldön?
Mert ezt a disputa vonalat nem a fiókból húztad ki az biztos...

2019.05.25. 16:46:23

@Torokhang: még kész szerencse hogy senkit nem köteleztek rá hogy valami örök elégedetlen ostoba unalmas picsát haza vigyen és a nevére vegyen.
tán ezek azt hiszik hogy az ostoba elcseszett életű nők minden napjai bármennyire is érdeklik a pasikat? vagy legalább kicsit se zavarja őket?

Hát nem a lófaszt, engem pl irritált a legtöbb exem tehetetlen vergődése, életperspektíva nélküli sodródása meg hogy én éreztem magam az ügyeletes hangulat felelősnek és aki megoldja az életük kínját, hát a lófaszt fogok a korosztályomban ennél is elbaszottabb nők közül bárkit haza vinni. Baszni velük egy dolog, velük élni egy másik.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2019.05.25. 16:56:00

@Beátrisz: „Ez a baj a mai pasikban, amint nyeregben érzik magukat elkezd megjelenni az igazi énjük. Pár hónapig mindenki el tudja játszani hogy ő a nagy lovag. Az igazi lovagok pár hónap után is lovagok maradnak”

Elírtad! Így kellett volna:

Ez a baj a mai csajokban, amint nyeregben érzik magukat elkezd megjelenni az igazi énjük. Pár hónapig mindenki el tudja játszani hogy ő a nagy hercegnő. Az igazi hercegnők pár hónap után is hercegnők maradnak.

2019.05.25. 18:23:45

@borzlány:
hűűha na mert mesélj a primitív semmi hivatás és ehhez hasonló karrier, a teljes érdektelenség a világ dolgai iránt és a szánalmasan üres szabadidő, kicsit se minőségi vagy tartalmas önmegvalósítás, a magukhoz hasonló mélyostoba barátnők vajon mennyire nagy veszteség ezek a magányos nőknek akiket pl semmi nem akadályoz benne hogy ezekre legyen idejük? Érdekes mód én nem nagyon hallottam vagy láttam volna hogy a nők többségének akik a család helyet magukat választják különösebben nagy érdemei lennének mind a karrier de pláne a magánélet terén.
Ja persze kényelmesebb a saját seggét törölgetni mindenkinek mit a saját gyerekeire fordítani az időt.

2019.05.25. 18:38:31

@Torokhang:
most te pont akkora hülye sötét naiv gyökér vagy mint amekkorának elő adod magad a szöcskeevőktől importált enyész kancáddal :D
meséld el szerinteód miféle istenverte csőd tömeg nők mennek a netre ismerkedni? akiknek megállna egy ercig is élőben egy normális pasi? ezeket leszarják magasról az emberek akik meglátják őket, ráadásul ha a csomagolást nem vesszük alap esetben is egy elbaszott figurák normális karrier vagy önmegvalósítás nélkül, de a neten ind a pdf formátumban letölthető csoda pasit várja évekig mielőtt magába zuhan és elkezd keseregni valami fos blogon :D V
Vagy utolsó nekifutással megáll valami magához hasonló szarrakás mellett és gyereket szül neki.
Attól a te helyzeted is hasonlóan morbid és elbaszott a magad önértékelés zavarával együtt. Normális alak maradt volna a picsáján és hamar belátja hogy egy reménytelen darab szar az európai nők többsége vagy simán vállalhatatlanul ocsmány és éli a maga független életét és magára költi a pénzét ahelyett hogy sorozatban gyártja a kölyköket valami sárga pina segítségével.

borzlány 2019.05.25. 18:54:21

@The Cortez: hát, erről az jutott eszembe, hogy az alsó tagozatos gyerekem osztályában tavasszal elindult az "a fiúk hülyék!"/"a lányok hülyék!" korszak.
Náluk még cuki.

2019.05.25. 19:00:52

@borzlány:
mit foglalkoztat téged a sok százezer lbaszott életű nyomorék közül kettő? ilyenekkel van tele az ország de lehet egész európa, megtalálták egymást, éljenek boldogan.

2019.05.25. 19:19:35

@borzlány: Na ja. De tízéves kor felett ez már inkább kínos.

2019.05.25. 20:21:16

@Kritikus Intrikus: Ne drogozz, pajtás. Jobb helyeken fejbe lőnek érte.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2019.05.25. 20:44:01

@borzlány: Nekem meg a szűklátókörűség, amikor a saját családodból kiindulva ócsárolsz minden férfit. Arról meg az elfogultság, hogy szerinted csak a férfiak ócsárolása van rendben, a nőké pedig mindjárt óvodás.

borzlány 2019.05.25. 20:45:27

@The Cortez: sztem összekeversz vkivel :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2019.05.25. 20:50:57

@borzlány: Ja mert ezt nem te írtad:

„Nem nevelték őket arra, hogy odafigyeljenek más emberre, tegyék oda magukat a családon belül, csak a "most vagy gyerek, most játssz", "neked csak tanulnod kell", "a fiúk már csak fiúk", "nahát életedben egyszer lenyírtad a füvet, istenkirály vagy" és társai ment.
Ennek következtében egocentrikusak és nélkülözik a kitartást. A kapcsolat elején ellavíroznak a romantikus filmekből felszedett gesztusokkal, de hamar belefáradnak, és onnantól átveszi az irányítást a "teremtés koronája vagyok, imádj" program.”

borzlány 2019.05.25. 21:19:40

@The Cortez: de én írtam. Csak két dolgot felejtettél ki, 1. hogy ezt nem saját példából, végképp nem általánosítva minden ffira írtam, hanem itt részletezett esetre (pasi a demo időszak végén átmegy önző bunkóba) a jelenség hátteréről 2. az utolsó mondat meg az volt, hogy ugyanez rengeteg nőre is igaz.

2019.05.26. 10:04:15

@Torokhang:
ne humorizálj nekem szánalmas magyar kurvák lenézett gyökere, takarodj keresni egy tartalmasabb melót ami mellet nem szórod a baromságaidat itt, aztán bújj vissza a sárga házicseléded halszagú mindzsójába

2019.05.26. 19:11:31

@Kritikus Intrikus: Ne drogozz, pajtás. Jobb helyeken fejbe lőnek érte.

God Harald 2019.05.26. 22:21:18

@Torokhang: szerintem csak ezen a fontos napon aggódik a keresztényi értékekért

2019.05.27. 06:08:39

@Torokhang: valahogy te is megúsztad a rizszabálóknál te selejt csíra ;)

2019.05.27. 09:04:27

@Captain Admin: " Ami pedig egyértelműen le van írva, azt nem lehet szétcincálni. (Pl womb raider egy gp. Ez tény. "

Öööö... valami nem attól válik ténnyé, hogy te sokszor leírod :) Mert akkor ugyanígy Cortez állítása is TÉNY, miszerint egy impotens buzi vagy. :)

Beátrisz 2019.05.27. 09:20:49

@Captain Admin: most panaszkodsz? hozzászólásaid elnézve Te nem is nagyon szeretnél hercegnőkbe botlani :)

Frh 2019.05.27. 14:22:15

@Torokhang: Ebben most nem értek egyet. Jobb ha már most a elején kiderül, mennyire nem illenek egymáshoz. Hatalmas értékrendi különbségekre utal a poszt kettőjük között. És az sohasem egészséges egy kapcsolatban.
Nem egymáshoz valók.
Lépjen le gyorsan, amíg több fölöslegesen eltöltött időt nem öl bele ebbe a kapcsolatnak már nem nevezhető akármibe!

Frh 2019.05.27. 14:31:44

@bElannaTorres: Van amikor nem lehet már eltűrni a sok f@szságot, ami kijön egy ember (akár barát, akár nem) szájából.
Ha megteszed, akkor te egy lábtörlő vagy. Igenis, amikor nem értesz egyet valamivel, ki kell nyitni a szádat.
Mert nem vagyunk szűkölő kutyák.
Ha nekem lenne ilyen barátom, aki folyamatosan hülyeségeket beszél, rég kiadtam volna az útját. De még jobb, ha nem is kerül be a baráti körömbe, mert nem oda való.
Az, hogy a srác barát-barátnője ilyen, sajnos szomorú képet fest róla is. Madarat tolláról, embert barátjáról.
Nem a poszterhez való, menekülj!

bElannaTorres 2019.05.27. 16:35:32

@God Harald: tényleg az
@Frh: nem is kell eltűrni, csak a nagy megmondás nem vezet túl sok jóra általában. Feleslegesen sértette meg a havernőt, úgysem néz ettől magába, és a barátját sem fogja semmiről meggyőzni így. Sértegetésből az szokott lenni, hogy a másik sértegetni kezd, aztán lemennek óvodába.
Meg lehet beszélni normálisan is a dolgokat, ha meg nem megy, akkor meg marad a szakítás.

Frh 2019.05.28. 14:24:48

@bElannaTorres: A posztból az jön le, hogy teljesen máshogy reagálnak dolgokra és nem is képesek megbeszélni a reakcióikat. Így nem maradhatnak együtt, nem is fognak.
Abban igazad van, hogy nem fog jóra vezetni.
süti beállítások módosítása