Egy túlérzékeny pasi és az érzelmi zsarolás

2020. július 17. 07:55 - csajokespasik

       

               Nehéz egy nőnek leszigetelnie egy kapcsolatban azt az időszakot, amit teljesen a magánszférájának szentelhet, ha a pasija minden napos találkozókat követel. Posztolónk ezt a rigolyát ugyanúgy a kapuzárási pánik korai tünetei közé sorolja, mint a kozmetikai cikkek eszelős vásárlását.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Azt hiszem kifogtam az egyik legérzékenyebb lelkű embert! Röviden: hiúbb, mint én, válogatósabb, mint a húgom és gyanakvóbb, mint az apám. Heti egy hidratáló maszk használata alap, több krémje van, mint egy nőnek általában. A boltban minden élelmiszer összetételét hosszasan vizsgálja. Mindehhez nagyon sértődékeny is.

Nekem az elején ezekkel nem volt bajom, egy igényes férfi, leszámítva az érzékenységét. Még adtam is neki kozmetikai tanácsot, hogy ne mindenféle arckrémet vegyen, mert ezeket női bőrtípusokra fejlesztették, vásároljon kifejezetten férfiaknak készült arckrémet, kisebb a választék, de van, a boltokban többnyire a borotvahabokhoz pakolják. Ezt hálásan meg is fogadta.        

       

               Kényes és tisztaságmániás, de ezeket nála amolyan kapuzárási pánik-félének tudtam be, pedig még nincs is abban a korban. Én úgy állok hozzá, hogy én sem vagyok már annyira fiatal, minek is ítélkezzek. De amit nem tudok vele megoldani: ő minden nap találkozni akar. Eddig heti három volt, amit nekem nehéz volt összehozni, mert más az életritmusunk meg a napi rutinunk, de összehoztam. Nem bírja ki, hogy ne lásson. Ha lemondok egy talit, egyből gyanakszik, hogy akkor kivel és hova...? én meg mondom, hogy senkivel sehova, más dolgom van. Nekem nagyon jó egy-egy nap, amikor egyedül lehetek. Ezt már mondtam neki is, de akkor egyből azzal jön, hogy én nem is akarok vele lenni, és hogy nem is hiányzik. Kicsit sok és fojtogató ez az érzelmi zsarolás.

Nem vagyunk egyforma igényűek, ezt be kell, hogy lássa. Van, amikor egy nő egyedül akar lenni, de ebből miért azt vonja le mindenki, hogy nyilván a párja elől akar menekülni? Szeretem őt, de a magánszférám is sokat számít.

Ő komolytalannak tart, mert nem tudom megoldani a sűrűbb találkozókat. Ezt nagyon nehezen dolgozza fel. Így nagyon kimerítő lesz ez az egész kapcsolat.         

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3416010564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása