Tényleg cserben hagytam?

2022. április 04. 07:46 - csajokespasik

Az első ágyjelenet sokáig várat magára, majd amikor megtörténik, a pasi nincs elkápráztatva. De mit is lehet elvárni egy ingadozó személyiségű nőtől, aki egyszer vidám és csintalan, máskor meg pont az ellenkezője?

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Majdnem egy évig tartott egy kapcsolatom egy nővel, akivel már a legelejétől problémák voltak, csak nem akartam észrevenni. Az első 1 hónapban nem volt köztünk szex, azt mondta, én vagyok az első olyan férfi az életében, akibe igazán szerelmes, és nem akarja elkapkodni a testiség részét. Előttem mindössze néhány pasija volt, nem volt tapasztalt annyira szexuális téren, erre később magam is rájöttem. Az első hónapban nem jutottunk tovább a csókolózásnál, előtte általában még megérinteni sem hagyta magát. Türelmes voltam vele, de közben kívántam is őt. Amikor megtörtént, nem voltam elájulva, de legalább elmondhattam, hogy ezen is túl vagyunk.

A másik nem bejövős az ingadozó személyisége volt, egyszer vidám, csintalan és beszédes, máskor az ellenkezője: elhívtam egy ismerősöm szülinapjára, és nem mondott neki semmit, hozzá se szólt, be se mutatkozott (hívtam, hogy bemutassam, de nem jött oda, csak intett egyet), üldögélt egy darabig, majd mindenféle köszönés nélkül hazament. Azt hittem, a vécén van, és akkor derült ki, hogy nem, amikor utánajártam, felhívtam, és akkor mondta, hogy ne keressem máma, hazament.

Gondolkoztam róla, néha nem tudtam megérteni, vagy magamat megértetni vele, emiatt többször voltunk szakításközel. Mindig ugyanarra a pontra jutottam, neki nem fontos a szex, de mással sem hajlandó ezt kompenzálni. Úgy láttam, hogy a hosszas előjáték sem segít ezen. Önellentmondást éreztem, mert az ilyen típusok attól félnek, hogy elhagyják őket, és emiatt nem tudják elengedni magukat, de pont ezért következik be az, amitől félnek.

A lényeg, hogy javasoltam, folytassuk az életünket külön, amit ő látszólag vállvonással és bezárkózással, szótlansággal fogadott, majd 3 nap múlva azt írta, hogy cserben hagytam őt... Mit gondoltok? Tényleg túl hamar adtam volna fel? Ha valaki nem beszél az érzéseiről, akkor mit tudok tenni, hogy ne lépjek át nála egy olyan határt, ami már kényelmetlen neki?

 
38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5917796919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.04.04. 08:20:16

"Az első 1 hónapban nem volt köztünk szex, azt mondta, én vagyok az első olyan férfi az életében, akibe igazán szerelmes, és nem akarja elkapkodni a testiség részét."

Aki nagyon bejön, azzal pont hogy elkapkodod!

Lorrh 2022.04.04. 08:48:14

Igen! Cserben hagytad, szarban hagytad, elmebetegségben hagytad.
Jól tetted!

szaletli 2022.04.04. 11:09:28

Nme értem, mi a gond. Nem volt jó szex. Nem volt normális lelki kapcsolat. Gyakorlatilag mem volt semmi. Akkor?

szeme közé, laposan! 2022.04.04. 11:15:59

Nekem volt 2 ilyen is, szörnyű élmény... Az egyikről a mai napig nem tudom eldönteni, hogy csak direkt visszafogta magát velem szemben, de más esetben egy vérbeli ribanc lett volna az ágyban, mert a ki nem mondott, csak éreztetett elvárásai az egekben voltak, miközben kb egyetlen pózt ismert/használt. A másik egyértelműen egy éretlen picsa volt, mindent nekem kellett megmutatni neki. Más kérdés, hogy aztán itt-ott belejött, remélem a mostani miszternek már le is nyeli... Amúgy az ilyeneket hagyni kell a faszba, majd rájönnek, hogy hogyan is kellene viselkedniük.

#szájbergyerek# 2022.04.04. 12:01:12

Persze, hogy cserben hagytad.
Azt hitte, hogy ha szétteszi a lábát, akkor fergeteges szexben lesz része és onnantól fogva a puncijától megrészegülten úgy fogsz loholni utána, mint egy kiskutya.
Gondolom egyik sem jött össze.

gigabursch 2022.04.04. 12:22:29

Erről szól az ominózus, enyhén himdoviniszta vicc is, melynek a csattanós, hogy a nő ugyan ronda, béna az ágyban, nem házias, stb, de legalább 25 centis gilisztákat szarik....

Bocs mindenkitől!

Szóval: itt nem volt se romantika, se harmónia, se kémia. Ez így egy ökológia csapda.
Ha sokáig maradsz, így jársz: youtu.be/pAJd8YrDOYU

Creativus 2022.04.04. 12:40:40

CsP - Poszt, kommentek: többnyire hiedelmeink felvonultatása.

A középkorban az élet olyan hiedelmeken alapult, amely a valóság meg nem értéséből eredtek. Évszázadokba telt, amíg a tudományos gondolkodás ezek nagy részét felszámolta.
Ma többnyire - az élet más területein - ugyanilyen hiedelmek szerint rendezzük be létünket, még akkor is, amikor a tévhitek mögött álló tényleges valóság már magyarázatot nyert, ám egyfajta vakságból nem kívánjuk elismerni (lásd: a szándékos vakság fogalma).

Gyakorlatilag mindenki számára negatív benyomást kelthet a párkapcsolat kezdetének említett alakulása, s az a forma, amely egyébként ténylegesen szükséges lenne egy jó, és tartós kapcsolat építéséhez. Ahelyett, hogy egy olcsó szexbe kezdenénk gyorsan, s melyben a kiválasztott szexpartner-tárgyat sürgősen el is lehet majd dobni, hiszen rögtön belement, tehát nem más mint egy ledér hölgy, a pillanatnyi ágyasunk. Máshol ezért ugye súlyos pénzeket kellene fizetni. Hiedelmeink berögzülése miatt nehezen értjük, meg, hogy a szex nem erről szól, ez a forma csak olyan függőség mint pl. a drogozás.

A posztoló (feltéve, hogy a poszt nem FAKE) szinte kristálytisztán vázol egy olyan személyiségzavarhoz közel álló viselkedés formát a párjában, amelynek súlyos alakja leginkább a többnyire örökölt, s ritkább "bordeline"-nal cseng össze, ám ugyanilyen tünetek törnek fel sokkal gyakrabban C-PTSD esetében, amelyet vagy egy trauma váltott ki (pl. elhagyták, szakítottak, megcsalták), vagy már gyermekkori szülői behatásra érlelődött meg benne. (Utóbbi esetben min. az egyik szülő szenvedhetett valamilyen személyiségzavarban, amely a neveléssel "átöröklődik", és terjed mint egy kórokozó). Az önellentmondás ennél alapvető, ahogyan az megjegyzésre is került. A posztoló "javaslatára", adott reakció is tipikus, és önellentmondó, s önbántalmazás számba megy, sejtetve az ilyen személyiségnél alapjaiban jelentkező létérzetet (a 4 E-t): "Eszeveszett Erőfeszítés az Elhagyás Elkerülésére", melyet passzívan tűrt, majd agresszíven visszavágott miatta.

Súlyos hiba ezt azonban bármiféle agybajnak tekinteni. Nem csak azért, mert ennek tudatosítása szinte görcsösen benne tartja az elszenvedő áldozatát (azaz gyakorlatilag ezzel mi zárnánk bele abba, ami ettől fogva már betegesnek is érezhető), hanem azért sem, mert - bár hosszú, és együttműködést kívánó gyakorlattal - ez kikezelhető, és csupán egy olyan fajta memória-rögzülése a személynek, mint pl. az lenne, ha hibásan magolta volna be a szorzótáblát. Utóbbiért sem ítélnénk el senkit, hanem segítenénk neki újratanulni, s így szorzásai nem lennének - önellentmondóan - hol jók, hol hibásak. (a rögzülés az előbbinél azonban nem az agy értelmi, hanem érzelmi területét érinti)

Sokat kell még tanulnunk, egy olyan 5 évtizedet átölelő, s elbutulást kikényszeríteni akaró kor után, melyben nyilvánvalóan látszik, hogy ezzel manipulatív módon könnyűszerrel uralkodni akartak volna fölöttünk azok, akik láthatatlanságukban (egy "nem létezés") mögé bújva, egyre jobban előtűnnek. Mondhatni: lassan kilóg a lóláb.

Személy szerint köszönettel tartozom a CsP-nek, hogy igyekszik mások posztjaiban a hiedelmeinket elénk tárni, és lehetőséget ad arra is, hogy a kommentekben mindezek még szélesebben kitárulkozzanak, s lángoló kardként mutassák: hol szükséges a tűzoltás.

Lorrh 2022.04.04. 13:15:02

@Creativus: elnézést Professzor Úr, hogy a magam egyszerű gondolkodású pongyola nyelvezetén fogalmazott odaröffenés nem érte el az akadémiai székfoglaló minőségi kívánalmait. Legyen szabad emlékeztetnem a pórnépi származásom tanulatlan, már-már ostobácska megnyilvánulása mögött mély szociokulturális szakadék sejthető.
E szakadék megszüntetése érdekében tett elévülhetetlen érdemeit ezúton is köszönjük és hálával zengjük.

body_andras 2022.04.04. 15:13:20

Szerencsétlennek nem volt normális férfi & nő minta gyerekkorában. Ezzel mondjuk ijesztően sokan vannak még így. A szerencsésebbek a rossz példából kreálnak a fejükben egy jó mintát és azt élik meg.
Összejöttetek, oszt nézett mint Rozi a moziban. Kellett neki valamiért egy pasi, de hogy azzal kezdeni is kéne valamit, arról már fogalma nem volt. Ha a barátodnak be se mutatkozott azzal elég jól kifejezi hogy kicsit sem volt rád kíváncsi.
@Puerto Prince: itt valami nagyon sántít a sztoriban...

antisocialnetwork 2022.04.04. 15:15:52

A depressziós nőkön nem lehet szexel sem segíteni. Oda Csernus kell, vagy a Piócás ember.

masterpiece1 2022.04.04. 16:54:46

Valaki mondja már meg, milyen a "rossz szex"?
Sosem értettem az ilyen megállapítást, főleg nem az első alkalom után.
Ha nekem az a jó szex, ha közben a bal fülemet csavargatják: nehogy már elvárjam a partnertől, hogy kapásból tudja, mit szeretek.

Lorrh 2022.04.04. 16:58:45

@masterpiece1: te tizenegy éves vagy?
Nem tudod mi a jó szex/rossz szex?
És ne baromságokra gondolj, hogy fület csavarnak, hanem a nagyátlag által elfogadott normákra.

Almandin 2022.04.04. 17:02:19

@masterpiece1: Egy alkalom után szerintem se lehet ilyet kijelenteni, mert a két embernek szexuálisan is össze kell csiszolódnia.

Almandin 2022.04.04. 17:11:19

@Creativus: Érdekes a fejtegetésed, szerintem nem érthetetlen, sokat olvastam pszichológiát. Azzal is egyetértek, hogy nem jó az ismerkedést azonnal az ágyban kezdeni, egy tartós kapcsolat kiépítéséhez idő kell. Másrészt nem is mindenki szeret egy félidegent túl közel engedni magához.
Viszont egy hónap ismerkedés után szerintem nem túl korai ágyba kerülni. Te mit tartanál ideálisnak? Házasságkötésig tartó önmegtartóztatást, évekig tartó szexmentes jegyességet? Mit értesz azon, hogy az elmúlt öt évtized rossz hatással volt a párkapcsolatokra?
Szerintem van arany középút az azonnali szexelés és a túl hosszú szexmentes ismerkedés között. Egyik végletet se tartom egészségesnek.

masterpiece1 2022.04.04. 17:50:42

@Lorrh: "nagyátlag által elfogadott normák"
Baromság.

Szex közben is kommmunikálni kellene, nem pedig elvárni a másiktól, hgy kitalálja, mit szeret a partnere.

Azért kiváncsi lennék a másik fél véleményére is.

masterpiece1 2022.04.04. 17:51:14

@Almandin: "Egy alkalom után szerintem se lehet ilyet kijelenteni, mert a két embernek szexuálisan is össze kell csiszolódnia."

Egyetértek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.04.04. 20:07:41

@masterpiece1: a rossz szex az ügyetlenkedés, a balfaszság, a kiábrándító viselkedés, a rossz higiénia, a túlzott önzőzés, a kezdeményezőkészség hiánya, stb.

Almandin 2022.04.04. 20:30:11

@Puerto Prince: Nagyon relatív, mi számít rossz szexnek. Szerintem kell időt hagyni arra, hogy a felek összecsiszolódjanak. De felléphet valamilyen funkciózavar is (pl. potenciazavar, fájdalmas közösülés), ami gondot okozhat.
Ami a legrosszabb, ha prűd valaki. Ezért se lenne szabad a házasságig várni az összefekvéssel. Főleg vallásosoknál lehet olyan, hogy a szexet valami szükséges rosszként kezeli valaki, nem foglalkozik azzal, hogy a másiknak jó legyen, szégyelli a nemiséget, stb. Tuti nem tudnék együtt lenni egy ilyen emberrel. Ennek ellenére a keresztény egyházak ma is azt hirdetik, hogy az egyedül erkölcsös magatartás a házasságon belüli szex, persze a válás is ördögtől való náluk. Így lehet tönkretenni az ember életét.

Samhazai 2022.04.04. 20:34:33

@Almandin: Az egyházakat általában nem érdekli az emberek élete, csak a saját fennmaradásuk, anyagi boldogulásuk. Aki meg az ő tanaikat követi, bennragadt a középkorban.

Lorrh 2022.04.04. 20:48:32

@Almandin: na látod! máris leírtál egy "rossz szexet" és nem kell ennél cizelláltabban fogalmazni, mégis érthető mindenki számára. Csak szegény masterpiece1 nem képes ennyi absztrakcióra.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.04.04. 20:53:24

@Almandin:jó, aztán hányan szüzek házasságig :)))

Az összecsiszolódás meg persze fontos, sőt, az IGAZÁN jó szexhez szerintem is elengedhetetlen a partnerismeret, de masterpiece kolléga arról beszélt, hogy nincs olyan, hogy rossz szex meg általánosan elfogadott normák, amik hiányában rossz a szex. A rossz szex és az IGAZÁN jó szex között azért sok átmenet van. Meg azért attól, hogy valakinek adsz időt összecsiszolódni, nem biztos, hogy az összecsiszolódás meg is történik. Ja meg azért az első szex főleg tapasztalat meg érzelmek kérdése, tehát lehet, hogy valaki elsőre semmi különöset nem csinál, csak bekibekibekikuki, aztán nem sokra rá dörrmögő dömötör; de akkor is lehet jó az élmény, ha előtte volt érzelmi ráhangolódás, pl. egy jó randevú és / vagy utána egy jó hangulatú after. Alapból azt gondolom, hogy nem kell csodákat várni.

Ami a rossz szexet illeti, azt a fentieken kívül passzivitás, érdektelenség, lelohasztó, turn-off viselkedés csinálja. Nekem volt már jópár ilyenben részem, sőt volt hogy nem is elsőre jött elő. Egy idő után rájöttem, hogy nem kell erőltetni a szexet ilyenkor, simán lehet mondani egy nőnek, hogy bocs, de nem kívánlak, menjél innen haza. Ha a férfiaknagy egójának nem derogálna annyit nemet mondani, akkor nem lenne ennyi esetlenség sem. Mondjuk ehhez a nők egójának is el kéne fogadni az elutasítást, amihez nincsenek hozzászokva, mert nem sűrűn kapnak. :)

Almandin 2022.04.04. 20:56:18

@Samhazai: Egyet kell, hogy értsek.

Almandin 2022.04.04. 21:14:52

@Lorrh: Általában a prüdéria előbb kiderül, mint ágyba bújnak a felek. A prűdekre jellemző, hogy nem tartják fontosnak a nemiséget, magukban is igyekeznek elfojtani, sőt, ha a házasságig nem hajlandóak szexelni, akkor nem is kerül sor az aktusra, hacsak nem hasonló gondolkodású a másik is.
A szexuális fizikai problémák pedig szintén nem kizáró okok a folytatásra. Egy potenciazavar nem garancia, hogy később is előjön vagy gyakorivá válik, mellesleg legtöbbször kezelhető. A nőknél fellépő problémáknál hasonló a helyzet. Nyilván, ha hosszú időn át fennállnak a problémák, az már tönkretehet egy kapcsolatot, de az átmeneti nehézségek nem ritkák.
Ezeken kívül még van pár dolog, ami miatt rossz lehet a szex. Sok az önző ember, de az is gondot jelenthet, ha nagyon eltérő a stílusuk szexuálisan, nagyon máshogyan szeretik és nem tudják a vágyaikat és azok megvalósítását közös nevezőre hozni. Van, aki a nagyon nyugodt, lagymatag szexelést preferálja, más azt szereti, ha szétrúgják az ágyat, szereti az erőteljesebb ingerlést, stb. Az extrákról meg ne is beszéljünk, azok kapcsán is sok nézeteltérés, eltérő ízlés lehet.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.04.04. 21:53:22

Számomra sincs központi helyen a szex, mégis megtaláltam az én Gezamat

Almandin 2022.04.04. 21:56:09

@Peni a Valdes: Bár látom, hogy ironizálsz, de a valóság is az, hogy abból lesz jó kapcsolat, ahol a felek igényei hasonlóak. Nem baj, ha kicsi a szexuális étvágy, ha a partner is hasonló, boldogan élhetnek. A gond akkor van, ha egy halvérű és egy forróvérű kerül össze.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.04.04. 22:01:59

@Almandin: nos, valami miatt mégis együtt vagyunk. És ez nem a pénz...

Almandin 2022.04.04. 23:30:08

@Puerto Prince: Van, akinek elég, ha baráti érzéseket táplál a párja iránt. Hihetetlen, de még egyes aszexuálisok is akarnak partnert, sőt házasságot is egy hasonló szexmentes életet preferálóval.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.04.04. 23:51:35

@Almandin: én ezt koncentrikus körök formájában képzelem el, tehát kívül van az érintés, pl masszázs, aztán beljebb az intimitás pl ölelkezés, még beljebb az erotikus intimitás, pl cicizés és legbelül a szex. El tudom képzelni, hogy valakinek valamelyikre nincs szüksége, bár őszintén nem értem, hogy miért akarna bárki egy lakótársat partnernek nevezni. Akkor már jobb egyedül lenni, szerintem

Almandin 2022.04.05. 02:41:39

@Puerto Prince: Nehéz megérteni az aszexuálisokat. Szerintem a társ igénye meglehet náluk is. Jó érzés, ha valakihez tartozol, megért, meghallgatja a gondod-bajod, szövetségesként számíthatsz rá. Pont azért nehéz az aszexeknek a társkeresés, mert egy normális libidójú embernek a párkapcsolathoz hozzá tartozik a nemiség is.
Lehet, hogy speciális társkeresőt kellene létrehozniuk. A net jó lehetőségeket nyújt ehhez is. A net előtti világban elszórtan éltek és nemigen tudtak egymással kapcsolatot létesíteni. Ez pl. igaz az Asperger-szindrómásokra, a túlkoros szüzekre, meg még nagyon sok emberre is. Pl. az aspergeresek is elszórtan élnek a nagyvilágban, a net előtt sokuk úgy élte le az életét, hogy vagy nem találkozott más aspikkal, vagy csak családon belül. Egy 40 éves szűz is gyakran azt hitte, nagyon ritka a problémája, mert pl. az ismeretségi körében nem ismert ilyen embert (vagy igen, de az is titkolózott). Ma a neten közösségeket tudnak létrehozni és ismerkedni is tudnak.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.04.05. 06:47:10

@Puerto Prince: mert rajongunk a másikért, és tudjuk tiszteletben tartani a másik személyiségét. Na meg azért mert kedves vagyok, és szép a hajam

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.04.05. 06:52:21

@Almandin: na a barátaim fülét és nyakát nem szokásom nyalogatni, illetve fogdosni sem szokásom

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.04.05. 07:48:46

@Almandin: jó csak ez egy lakótárs-barát vagy az anyád. Nekem fura ezt partnernek hívni

Lorrh 2022.04.05. 08:01:29

@Peni a Valdes: és most dicsekedni jöttél? Amúgy gratulálok Gejzához! Te nagyszerű ember is vagy.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.04.05. 09:12:07

@Lorrh: csupán felhívtam a figyelmet az élet bonyolultsagara

Lorrh 2022.04.05. 09:30:13

@Peni a Valdes: semmi bonyolultság nincs benne: mindigafidesznyer

Reactor 2022.04.12. 22:23:27

@Puerto Prince: Mi az a dörmögő dömötör? :DDDDD

@Almandin: Leírhatnád, hogy számodra pl. mit jelent az IGAZÁN jó szex. Ahogy mondták is, ez eléggé soktényezős dolog.
süti beállítások módosítása