Ha nem tudsz csillárt cserélni, nem vagy férfi!

2023. július 28. 08:11 - csajokespasik

       

               „Nem értem, vannak nők, akik ezt a játékot élvezik? Arra a kérdésemre, hogy miért nem dobja akkor, mindig kitérő válaszokat ad” - Levélírónk arra gyanakszik, hogy az egyik barátnőjének az a gondja a kapcsolatával, hogy nincs vele komolyabb gondja. A felhabosított panaszait türelmesen végig hallgatja, és nem érti, miért űzi valaki ezt a sportot.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Kedves CsP,
Van egy lány, aki már kb. 1 éve szakítani akar a párjával, de mindig csak beszél róla. Semmi nem köti össze őket, simán leléphetne tőle. Én csak egy barát / hallgatóság / közönség vagyok ebben, nem akarok tőle semmit, de érthetetlen nekem, hogy miért mindig a tehetetlensége a téma. Amikor elmeséli, hogy azért menti le az üzeneteit, mivel már attól tart, hogy eldurvul a helyzet, ...és később bevetheti a férfi ellen, hogy legyen bizonyíték. Mintha ez valami izgi játék lenne. Nekem megmutatta ezeket a beszélgetéseket, és úgy tűnt számomra, hogy ő provokálta ki azokat a válaszokat. Én nem találkoztam soha a párjával, így nem tudok objektív véleményt alkotni.        

       

               Nekem nincs most párkapcsolatom, és annyira zavar, hogy ilyen embereknek jut! Annyira meg tudnék becsülni egy nőt, aki mondjuk nem ilyen és legalább 75%-ban érdeklem is. Annyira idegesít, hogy vannak, akiknek az a legnagyobb kapcsolati gondjuk, hogy nincs gondjuk. Szóval, nem értem, vannak nők, akik ezt a játékot élvezik? Arra a kérdésemre, hogy miért nem dobja akkor, mindig kitérő válaszokat ad. Így az a benyomásom, hogy neki ez a kapcsolat így izgi, a maga viharaival együtt. Szereti magát ezeken felmérgelni.
Ő egy viszonylag csinos nő, akárkit megkaphatna. Azt mondja, hogy a „párja” képtelen felszerelni csillárt, meg csapot cserélni... és milyen férfi az ilyen? ...hát erre én is képtelen vagyok, + nálam is lóg otthon pár konnektor, és nem tudom megcsinálni, ez van. Mert nincs ilyen készségem, ettől már értékcsökkent vagyok?
Leginkább a nők válasza érdekelne, hogy amikor ilyenek, akkor mi dolgozik bennük...??          

 

 

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2818180757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanderkaay 2023.07.28. 09:24:19

"Leginkább a nők válasza érdekelne, hogy amikor ilyenek, akkor mi dolgozik bennük...??"

A jó pasinak a farka, aki a csillárt ugyan nem cseréli ki viszont jól megdugja őket és az instagramra is ki lehet posztolni hogy milyen irigylésre méltó kapcsolatban vannak

(további lehetséges megfejtéseket T.Róbert jeligére küldjék a kiadóba)

_Amatőr_ 2023.07.28. 09:26:02

Én nem vagyok nő, de sajnos találkoztam már ezzel a típussal.
Ezek a nők akkor érzik jól egy párkapcsolatban, ha van valami feszültség.
Ez valószínűleg a gyerekkorukból jön. Úgy nőttek fel, hogy apu és anyu között mindig volt valami balhé, ezt szokták meg, nekik ez a normális.

VOGAben 2023.07.28. 09:37:08

Zakkant. Hagyni kell a fenébe! Ezeknek a feszkó és a stressz a hobbija/sportja. Öreg haver mondta vala: "Az ilyen mellett megdöglő mint egy kutya..."

body_andras 2023.07.28. 13:00:38

"Ha nem tudsz csillárt cserélni, nem vagy férfi!"
Erre a legkézenfekvőbb válasz:
"Ha nem tudsz szopni, nem vagy nő!"

Lorrh 2023.07.28. 13:45:30

@body_andras: honnan tudod hogy nem tud szopni?
Amúgy szopni mindenki tud és itt orbán alatt gyakorolhatjuk is mindennap - csak hogy távol tartsam magam a politikától. lol ikszdé joló

arandanos 2023.07.28. 15:16:23

Annyira bírom, hogy meghökkentek és begőzöltök "az igazi férfi megszereli a csapot" elváráson, de ha egy nő megszereli a csapot és nem a pasitól várja el, akkor meg az a bajotok, hogy "férfi akar lenni" és "kiherél".

God Harald 2023.07.28. 15:54:32

Nálunk az igazi férfiak nemcsak csillárt tudnak cserélni, de csillert is!

antisocialnetworkagain 2023.07.28. 16:03:19

"Kedves CsP, " Csonka Picinek írták ezt?

Sadist 2023.07.28. 18:19:47

"Van egy lány, aki már kb. 1 éve szakítani akar a párjával, de mindig csak beszél róla. Semmi nem köti össze őket, simán leléphetne tőle."

Nagyon tapasztalatlan kölök lehetsz. Segítek: a faszijától ösztönösen nedvesedik és azért van még vele, mert nehezen találna helyette ugyanolyat vagy jobbat.

"Én csak egy barát / hallgatóság / közönség vagyok ebben, nem akarok tőle semmit, de érthetetlen nekem, hogy miért mindig a tehetetlensége a téma."

MUHAHAHAHA, persze, mesemondó... Mégis kit akarsz megetetni? A normális férfiak azért állnak egyáltalán szóba a nőkkel, mert akarnak tőlük valamit. Azt képzeled, hogy a lassú víz partot mos stratégiával majd a te csajod lehet? Felejtsd el, úgy kizárólag csak a barátnője maradhatsz.

"Amikor elmeséli, hogy azért menti le az üzeneteit, mivel már attól tart, hogy eldurvul a helyzet, ...és később bevetheti a férfi ellen, hogy legyen bizonyíték. Mintha ez valami izgi játék lenne. Nekem megmutatta ezeket a beszélgetéseket, és úgy tűnt számomra, hogy ő provokálta ki azokat a válaszokat."

Azért csinálja ezt, hogy a faszijából valami érzelmi reakciót váltson ki. A nők ösztönösen tudják, hogy a szeretet ellentéte nem a gyűlölet, hanem a közöny, ezért játszanak gyakran ilyen beteg mind gameket vagy provokálják az emberüket, hogy teszteljék, megvan-e még az érzelmi involválódás a részéről.

"Nekem nincs most párkapcsolatom, és annyira zavar, hogy ilyen embereknek jut!"

Na ugye, csak szeretnéd belé dugni a kukidat, de lehetőséged az nincs rá.

"Annyira meg tudnék becsülni egy nőt, aki mondjuk nem ilyen és legalább 75%-ban érdeklem is."

Az milyen, amikor a csajt 75%-ban érdekled? :D Simán lehet, hogy ezt is érdekled 3/4-ed részben, csak a veled való dugás iránti érdeklődése pont abba a maradék 25%-ba esik :D

"Arra a kérdésemre, hogy miért nem dobja akkor, mindig kitérő válaszokat ad. Így az a benyomásom, hogy neki ez a kapcsolat így izgi, a maga viharaival együtt. Szereti magát ezeken felmérgelni."

A nők inkább kúratják magukat diszharmonikus kapcsolatban egy alfával, mint hogy egy tökéletes kapcsolat keretein belül valami málészájú bétát a vaginájukba engedjenek.

"Ő egy viszonylag csinos nő, akárkit megkaphatna. Azt mondja, hogy a „párja” képtelen felszerelni csillárt, meg csapot cserélni... és milyen férfi az ilyen? ...hát erre én is képtelen vagyok, + nálam is lóg otthon pár konnektor, és nem tudom megcsinálni, ez van. Mert nincs ilyen készségem, ettől már értékcsökkent vagyok?"

Igen, ettől IS értékcsökkent vagy. Fejlesztened kéne magad, hogy ha már nem születtél 190 magas, jóképű atlétának, akkor legalább kompetenciáid legyenek, mert a csajok rohadtul nem akarnak olyat, aki határozatlan, cingár kis puhapöcs ÉS mellette még egy kurva csapot se tud kicserélni.

"Leginkább a nők válasza érdekelne, hogy amikor ilyenek, akkor mi dolgozik bennük...??"

Már alapból itt elbaszod, hogy a nőktől várod a választ. Primitív ösztönlények, halvány lila fingjuk sincs arról, hogy a párválasztásban mit miért csinálnak, de ha tudnák, akkor se mondanák el neked, mert amelyik férfi érti a nemek közti dinamikákat, annak nem kell magyarázni, aki meg nem, azzal úgyse akarnak az égvilágon semmit.

Peter Smeaton 2023.07.28. 20:10:10

@Sadist: Zseniális! Jót röhögtem!

Lorrh 2023.07.28. 21:01:11

@Sadist: ezek kurvajók voltak :-)
Persze tudjuk, hogy kamuposzt, de nagyon jó a kémia közted meg a posztíró kislány között az már biztos. Jutalomjáték ez neked.

God Harald 2023.07.29. 00:20:29

@Lorrh: tűzbe jött, mint pap szamara a katonazenétől!:)))

Sztravinszka 2023.07.29. 08:14:38

@God Harald:
A mi kis csillárgyújtogatónk :)))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 08:49:55

"neki ez a kapcsolat így izgi, a maga viharaival együtt."

Erről van szó, szereti, ha "mozgalmas" egy kapcsolat. De nem csak erről van szó. A férfi állandó piszkálásával ő akarja dominálni a kapcsolatot, miközben áldozatként tünteti fel magát. Elég jellemző női viselkedés.

"...képtelen felszerelni csillárt, meg csapot cserélni... és milyen férfi az ilyen?"

A csapot inkább hagyjuk, ahhoz kellenek szerszámok meg anyagok, pl. flexibilis bekötőcső, tőmítések, kóc vagy teflonszalag egyebek.

De egy csillár felszerelése nem nagy ügy, tornaórákról felmentett bölcsészek kivételével ezt minden férfinak tudnia kell elvégezni. Fúrógép, csavarhúzó, fázisceruza azért minden háztartásban legyen. Onnantól már csak azt kell ellenőrizni, hogy a kapcsoló a fázist szakítsa meg, oszt ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 09:01:00

Ha valódi csillárról van szó x darab fényforrással, akkor a csillárkapcsoló bekötése már komolyabb feladat, min. 80-as IQ szükséges hozzá.

Lorrh 2023.07.29. 09:18:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: csavarhuzo es fazisceruza egyben van. Csaptelephez adjak a flexi csövet is a csomsgban es le van rajzolva minden. Kóc helyett szamár trágyát hasznalnak a bio szerelök.

Mérges 1234 2023.07.29. 09:24:03

Az egész hozzászolásból az jön le, hogy egy kis nyámnyila pöcs vagy. És igen bazdmeg mindent is tudjál már megszerelni, ne kurj már fel.

Nyámnyila pöcsike vagyok nem kellek a csjoknak... Brühühü...

Baszki majd 2 méter vagyok, kibaszott jó fizuval, és mégis minndent megszerelek, betonzok, falat rakok, radiátort cserélek, autót is megjavítom, stb.

Szóval egy férfi tudjon már megcsinálni dolgokat...
Az is baj ha nem tudsz de akkor keres eleget és légy ahhoz férfi, hogy megrendeled valakitől ezeket a javításokat. Agyfasz az egész...

Puha üöcs vagyok brühhühühő, kétlem, hogy valaki ettől a szövegtől nedvesedne.

VOGAben 2023.07.29. 11:03:07

A csillárszerelős témához még: Mi anno a 80-as évek utóján technika órán olyasmiket is megtanultunk, hogy a villanyszerelés alapjai és a kerékpárjavítás stb. hasznos dolgokat. Ma a kortársaim mint bunkó turisták még azt is sérelmezik, hogy egy modern kerékpár márkaszervizben nincs ingyen defektjevítás, pumpálás és anyámkínja... Ezért megyek ősz elején pótnyaralásra, mert akkor a kedvenc helyem már balfaszmentes övezet. Lehet valaki műszaki antitalentum, ha másban időközben igazi spíler! De ha csak a pofája nagy és csak követelőzni tud, az el kell fogadja, hogy nagy pofonoknak lesz kis gazdája. :D A nyomorék...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 12:40:28

@Lorrh:

"csavarhuzo es fazisceruza egyben van."

Igen, gyakran törékeny műanyagba öntve, komolyabb forgatónyomatéknál reped.

Nekem van lapos és csillagfejű is, erős műanyagban, kis ablak a glimmlámpának, de inkább nem erőltetem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 12:50:28

Ha már villanyszerelés: nagy néha olvasom egy Villany Péter művésznevű villanyszerelő igencsak semmitmondó blogját. Hallotta már vki markolásgátlónak nevezni a FI-relét? Alias áramvédő kapcsoló, alias életvédelmi relé.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2023.07.29. 14:52:09

"Azt mondja, hogy a „párja” képtelen felszerelni csillárt, meg csapot cserélni... és milyen férfi az ilyen?"

Mégsincs egyenjogúság, sőt, egyenértékűség? A nőnek miért nem kell ezeket tudnia? Ha a nők a mai filmekben férfiakat vernek el, és a valóságban is egyre erőszakosabbak, akkor tanulják meg a vízszerelés alapjait is, nem igaz?

Egyébként csapot cserélni sokszor nem könnyű, mert a szigeteléshez nem árt egy kis tapasztalat, és a bekövesedett sarokszelep is tud gondot okozni. Aki azt követeli a férfitól, hogy márpedig értsen hozzá, akkor a nő meg értsen a főzéshez és a pelenkázáshoz. :-)))

@Lorrh: "csavarhuzo es fazisceruza egyben van."

Életemben egyszer volt olyan fázisceruzám, amelynek rendes, nem az első csavarintásra elhajló vége volt, csak azt elkunyerálta valaki. Fázisceruzát csavarhúzóként használni csak csokihoz érdemes, és csak akkor, ha nincs kéznél egy jobb csavarhúzó.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "néha olvasom egy Villany Péter művésznevű villanyszerelő igencsak semmitmondó blogját. ..."

Igaz, a fickó évek óta kitartóan nyomja a pár mondatos, értelmes információt alig tartalmazó posztokat. Ami végül is nem főbenjáró bűn, csak azt nem értem, hogy akkor miért kerül ki olyan gyakran a blogketrecbe. A markolásgátló engem is meglepett, rá is kattintottam, aztán láttam csak, hogy ez vicc lenne.

"De egy csillár felszerelése nem nagy ügy, tornaórákról felmentett bölcsészek kivételével ezt minden férfinak tudnia kell elvégezni. Fúrógép, csavarhúzó, fázisceruza azért minden háztartásban legyen."

Ha van kampó, akkor tényleg nem egy nagy mutatvány, de egy fiatal, családalapításra készülő férfinek még lehet újdonság, legyünk belátóak. Ha nincs kampó, az baj, mert a födémet az én B&D ütvefúróm meg sem harapta, ki kellett kölcsönöznöm egy izmos fúrókalapácsot. :-]

@VOGAben: "Mi anno a 80-as évek utóján technika órán olyasmiket is megtanultunk, hogy a villanyszerelés alapjai és a kerékpárjavítás stb. hasznos dolgokat."

A 70-es évek közepén még gyakorlati foglalkozásnak hívták az órát, és valóban, mi is tanultunk egy kis villanyszerelést. Régen valahogy jutott rá idő. Ami egyébként kicsit kockázatos dolog, mert bátorságot és kísérletező kedvet szül a gyerekben, pedig az árammal tudni kell vigyázni. De aztán törpeárammal nagyon szerettem bütykölni, a házban lakó barátommal kiépítettünk egy vezetékes távírórendszert. Persze tudni kellett hozzá morzézni. A srácok ma már ezt sem ismerik. :-S

Lorrh 2023.07.29. 14:55:17

@Androsz: " Fázisceruzát csavarhúzóként használni csak csokihoz érdemes"
Így van! A posztban csillárszerelés volt a feladat. Ahhoz tökéletes az ilyen fázisceruza.
Hengerfej nyomatékra húzására tényleg nem alkalmas :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 15:17:42

@Lorrh:

Megnéztem a legrissebb, par órás videót. Látszik, hogy értelmes srác, sokat tervezhette a lakas villamos hálózatát.

Én laikusként azért néhol másképp csinálnám. Rögtön a mennyezetbe gipszelés nem tetszik. Hiába gilszel alá - pontosabban fölé -, ez mégsem lesz elég megbízható a rengeteg gégecső térfogata miatt sem.

Ha már falba marnak, akkor inkább tennék be megfelelő méretű kábelcsatornát, azt tetszés szerint lehet tiplivel+csavarral rögzíteni falhoz és mennyezethez. Ha a horonymaróval pont a megfelelő mélységig marnak, akkor a festő be tudja úgy glettelni, hogy nem is látszik. Aztán ha szerelni, bővíteni kell, nem kell kibontani x darab flexi gégecsövet a gipsszel, csak leszedni s vékony gkettet és lepattintani a kábelcsatorna fedelét.

Nálunk itthon hasonlóan csináltam meg, de elhagytam a fkexicsöveket, a kábelcsatornát a falRA rögzítettem, aztán díszítő ill. funkcionális elemekkel eltakartam.

A másik dolog, amit másképp csinálnék, az a kapcsolók. Drágábbak ugyan, de kaphatók olyan kapcsolók, amelyek az átbillentéskor indukálnak annyi áramot, amellyel vezeték nélkül tudják kapcsolni a vevőre kötött fogyasztót. Egy rakás kábelezés megtakarítható, főleg ahol alternatív kapcsoló kell, és később is tetszés szerint áthelyezhető a kapcsoló vagy újabbakkal bővíthetó.

Aztán lehet, hogy a srác is javasolta ezeket, csak szűk a költségvetés.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 15:22:07

@Lorrh:

"Hengerfej nyomatékra húzására tényleg nem alkalmas :-)"

Ahhoz meg a nyomatékra húzásból következően amúgy is nyomatékkulcs kell. Na, ilyenem nincs. ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.29. 15:32:30

@Androsz:

"födémet az én B&D ütvefúróm meg sem harapta, ki kellett kölcsönöznöm egy izmos fúrókalapácsot. :-]"

Nekem itt a házban 30 centi vastag falakat kellett átfúrnom koronafúróval, mert sok kábelt kellett áthúznom. Meg sem próbáltam a Bosch ütvefúróval, rögtön vettem egy fúrókalapácsot, hozzá koronafúrókat SDS+ és SDS Max adapterekkel. Te is bérlés helyett inkább vegyél, jó, ha van a háznál.

fkv.119 2023.07.29. 15:38:59

Nyilván nagy fasza van a csávónak, amiért jó ez így is nekik. Nem kell nekik a romantika, lámúr, csak a nagy fasz, vastag pénztárca. Neked ilyen nincs, ezért nem dobbant.

God Harald 2023.07.29. 20:31:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nagy munkához komoly szerszám kell! M84-es csavarokat pl meghúzni 10-14 e Nm nyomatékkal egy DN600PN250 fedélen még grafitpasztás kenéssel is nagy kihívás. Ahhoz már rendes hidraulikus kulcs kell, na meg jó leap seal vagy ring joint tömítés.

Sztravinszka 2023.07.29. 20:34:42

@God Harald:
De azt ugye tudod, hogy nekem köszönhetitek ezt az oltári világosságot.
Kábé a második kamuposztomra itt termett kommentelni. Azóta olvasgatom, hogy a nők primitív ösztönlények :)))
Ilyen az én formám.... ;)

God Harald 2023.07.29. 20:37:54

@Sztravinszka: köszönjük néked Sztravi!!!:) Reméljük az anyját is felvilágosította. Hogy ne csak mi legyünk büszkék rá!:)

Lorrh 2023.07.29. 23:51:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen, a kabelcsatorna jobb ötlet. De mi ez a vezetek nelkuli vill.kapcsolo?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.30. 00:21:28

@Lorrh:

kapcsoló:

www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/32700

olcsóbb vevő:

www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/32702

A vevő leírásában az áll, hogy üvegbiztosíték van benne. Én ezt biztos ami biztos alapon kicserélném homokkal töltött kerámia biztosítékra. Tök fölösleges, 99%, hogy az üveges is jó. De merjünk maximalisták kenni.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2023.07.30. 00:35:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Engem zavar, teljesen elvi alapon, hogy folyamatosan, 0-24 üzemeltetünk egy rádióvevőt azért, hogy észlelje azt a napi két jelet. Ahelyett, hogy behúznánk egy vezetéket. Nekem vezeték nélküli fülhallgatóm sincs, nevetségesnek tartom, hogy bonyolult elektronikát és rádiószennyezést használjunk arra, amire egy szál drót is elegendő.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.30. 01:04:16

@Androsz:

Akkor te a purista tábort erősíted. :DD

A buta vevőt linkeltem be, az csak a kapcsolókat figyeli. Az okosvevő tud wifit, Alexát, Google Home-ot, van hozzá telefonos app, lehet időzíteni, programozni, amit az adott app enged. Nyilván csak oda kell, ahol kihasználják.

Neked vsz. jobban tetszene akkor az impulzusrelés megoldás. Mint a neve is elárulja, a kapcsolóval vezetéken, kisfeszültségen csak egy impulzust küldesz a latchelő típusú relének (ez csak a váltáshoz kíván áramot, utána már energiafogyasztás nélkül tartja a pozíciót), ezzel pl. nagyon egyszerűen lehet megoldani tetszőleges számú kapcsolóval működő alternatív kapcsolót. Nézz utána, mennyi vezeték kell ehhez a hagyományos módon.

Reactor 2023.07.30. 06:08:05

Polkorrekt, modern válasz: "Egyenjogúság van, drágám, szereld meg te!"

Lorrh 2023.07.30. 19:50:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: köszi, az nagyon vagány cucc. Sosem hallottam még ezekről.
Mellesleg vicces aki ennek a pici impulzus jelétől parázik, de hogy a tíz szomszéd wifije és a három mobil szolgáltató millió frekvenciája keresztbe kasul járja a lakását - azt meg úgysem tudja kivédeni.

Real_Time_2 2023.07.31. 07:27:00

Ekkora sötétségen egy csillár nem biztos hogy segíteni tudna.

Diorella Queen 2023.07.31. 14:58:39

hát erre én is képtelen vagyok... ( itt felröhögtem )

Ha egy férfi nem tud csapot cserélni, autót szerelni, autó kerekét cserélni, csillárt felszerelni, stb stb ,akkor annak nagyon sokba fog kerülni az élet. Ha tehát egy béna fasz, akkor jobban teszi, ha jól keres és megfizeti a szakbarbárokat!

Diorella Queen 2023.07.31. 15:03:16

Én nőnemű vagyok de én tudok falat fúrni, autó kerekét cserélni, burkolni, festeni és tapétázni, betonozni és glettelni. Duguláselhárítás is megy és a lefolyócsövek összelegózása. Továbbá az Ikeás bútorok összeszerelése.
Amit nem vállalnék, az a gázszerelés.
Amúgy bármit szét tudok szedni....:)

body_andras 2023.07.31. 17:02:25

@Androsz: Előző tulaj olyan áthidalót kent az ablak fölé, hogy egy nagyon jó fúrót és több, elvileg minden elpusztító fúrószárat ölt már meg, de a luk sose mélyebb 2 cm-nél. Ennek köszönhetően az egyik karnisom 3 helyett két konzolon lóg, és leszarom.
Erre mondhatná egy nő hogy micsoda szégyellnivaló féreg vagyok férfi helyett, de akár be is láthatná hogy bizonyos szint fölött fölösleges egy embernek a háztartásában ezermestert játszania, idegszálakat és tízezer forintokat elégetnie, mert mindenre van szaki, akit azért fizetünk hogy atomjaira hulljanak a szerszámai (a miénk pedig éldegéljen kis munkákkal még húsz évig).
Nem írta a posztoló hogy milyen meló volt pontosan az a csillár amiért ki kellet átkozni a galaxisból is. Mert ha a nagymama 3 mázsás bronzcsillárját kell fúrógyilkos födémbe tenni és még a villany is szar, ahhoz nekem se lenne kedvem.

Kulics 2023.07.31. 19:49:38

@body_andras: nincs konkrét csillártipus, ez is kamuposzt, kellett valami kattintásvadász cím.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.31. 20:22:16

@body_andras:

Fúrókalapácsot kell használni, nem ütvefúrót. Alig drágább egy ütvefúrónál, de ég és föld.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.31. 20:32:06

@Kulics:

Ettől még lehetne valódi is, egy ilyen levélben senki nem adja meg a csillár gyártóját, súlyát, természetesen fényképpel.

Sztem inkább azért kamuposzt, amiért a többi is: nehezen hihető, hogy egy ismerkedős oldalhoz ennyi balfék ír panaszkodó-tanácskérő levelet.

Főleg úgy nem, hogy olvashatták, milyen kommentek szoktak érkezni az efféle "levelekre". Vagy ezek a levélírók egytől egyig idült mazochisták lennének, akik azt élvezik, hogy a kommentelők halálra cikizik őket?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.07.31. 20:38:29

@body_andras:

Betonban a sima ütvefúró hamar tönkremegy, kikopik a fém. A fúrókalapács meg pneumatikával üt.
süti beállítások módosítása