Nem akartam tovább szerető lenni

2025. július 24. 07:52 - csajokespasik

       

               „Itt nekem kell okosabbnak lenni, mert az ő helyzetében nyilván ez így pont jó és kényelmes.” – A nő már bánja, hogy belement ebbe és szeretné lezárni a dolgot, ám a férjecske csak hívogatja.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Nem rég keveredtem ki egy szeretői viszonyból. A férfi nős volt, és munkahelyi flörtből alakult (nem kollégám volt, hanem ügyfél) az egész. Tudom, lehettem volna erősebb, de gyenge voltam. A lényeg, hogy én vetettem véget a dolognak, szerintem még időben. Ő ezt a mai napig nem fogadja el. Én meg úgy érzem, hogy nem tartozom neki semmiféle magyarázattal. Ő pedig csak követel és több körben is próbál közeledni újra.        

       

               Itt nekem kell okosabbnak lenni, mert az ő helyzetében nyilván ez így pont jó és kényelmes. De bennem a kezdetektől voltak kételyek, hülye voltam, hogy belementem.
Ő nem látja be, hogy miért nem jó ez, képes vádaskodni és mindig hívogat. Én lezártam annyival, hogy jó volt, amíg tartott, de ennyi volt.
Őt jó embernek tartom, és biztosan a felesége is az, de azt is tudom, hogy van, amikor jó emberek mégsem képesek jól működni egy párként. De akkor se ez a megoldás.
Szeretnék ezen túljutni és teljesen elfelejteni, ha hagyná.          

 

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7318914114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2025.07.24. 13:13:58

Ennél semmitmondóbb szarabb posztot ritkán olvani itt. Semmi konkrétum, semmi valós szál, semmi kapaszkodó. Olyan mint amikor a AI-t egy 64 kiloByte memóriás Commodore számítógépen futtatják 1987-ben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.24. 18:18:47

@Lorrh:

Beee! Nálunk a padláson talán még megvan az Enterprise 128 a nevének megfelelően 128kB belső RAM-mal, a házilag készített bővítőkártyán plusz 512kB RAM-mal és floppy interfésszel, plusz kétoldalas 5 1/4 collos floppymeghajtó. Ja, és 4-ről szintén házilag 6MHz-re felhúzott Z80-as processzorral. Igen, már akkor is volt overclocking.

Lorrh 2025.07.24. 18:21:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: enterprájsz az egy úrhajó volt. Egy floppy hajtotta :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.24. 18:49:24

@Lorrh:

Az még semmi. A minap olvastam a Google News-on egy forradalmi indiai találmányról, ami fölöslegessé teszi az elektromos autók töltését. A találmány lényege, hogy egy légcsatornán át az autóba vezetett menetszél egy kis szélturbinát hajt meg, a rákötött generátor pedig folyamatosan tölti az akkumulátort, amely így soha nem merül le.

Már alig várom, hogy megvehessem!

Lorrh 2025.07.24. 20:14:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: na jó de azt a 10 méteres csatornát állandóan hurcolnia kell magával az autónak

bz249 2025.07.25. 06:32:02

@Lorrh: meg folyamatosan mennie kell, a hosszu pirosban acsorgas utan meg fujhatod teli tudobol, hogy beinduljon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.25. 07:13:05

Már nem találom a cikket, de arra emlékszem, hogy minden szépen be van pakolva a motorháztető alá.

Nem veszitek észre a lényeget: ez egy elsőfajú örökmozgó (lenne). A menetszéllel meghajtott szélturbina és generátor növelik az autó közegellenállását, ami miatt megnő az elektromotor fogyasztása. Mivel pedig sem a generátor, sem a motor, sem az akku hatásfoka nincs 100%, a szerkezet kevesebb energiát tölt vissza, mint amennyit elhasznál a plusz légellenállás legyőzésére.

De még elérhető az a szponzorált cikk, amely egy olyan készüléket ajánl, amit csak be kell dugni egy fali dugaljba, és legálisan min. 80, de akár 92%-kal csökkenti a villanyszámlát. Rengeteg lelkes vásárló dícséri, és beszámol a hatalmas megtakarításról.

bz249 2025.07.25. 08:07:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ezt az utobbit hasznalom... egy ilyen kis muanyag ize ket tuskevel. Ha az osszes konnektorba bedugod csokken a villanyszamla.

Mi mondjuk csak azokba dugtuk be amelyiknel a gyerekek szerettek volna a FI-rele szabatos mukodeset tesztelni.

Lorrh 2025.07.25. 10:26:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: dehogynem vettem észre!
csak tovább folytattam a viccelődést. Mert az a találmány is egy vicc

Legjobb még az a doboz amiből kinyúlik egy kéz és lekapcsolja magát.

Lorrh 2025.07.25. 10:27:20

@bz249: a fi relé a gyengéknek való. A szilaj egylényegű keleti ember nem ilyen puhány.

bz249 2025.07.25. 10:52:28

@Lorrh: a diplomamunka temavezetom is gondolkodott orokmozgo fejlesztesben. A dobozt mar ki is nezte hozza, meg a design is megvolt. Az elolapon ket billenokapcsolo lett volna ki/be illetve elsofaju/masodfaju.

Az en hozzajarulasom az volt, hogy jeleztem, hogy mindenkeppen ra kell irni, hogy a keszulek tulmelegedesenek elkerulendo elsofaju orokmozgokent csak a villamos halozatra csatlakoztatott allapotban alkalmazhato.

Most igy visszagondolva inkabb egy megfelelo aramkorrel kellett volna a kapcsolo atbillenteset megakadalyozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.25. 14:23:43

@Lorrh:

Engem egyszer már megvédett a FI relé. A villanytűzhely mögött törölgettem vakon, mert a falhoz van tolva, de előtte elfelejtettem lekapcsolni a csak azt kapcsoló 4 pólusú kismegszakítót (ez a nullát is bontja, biztos, ami sicher). Szépen hozzá is értem a fázishoz. :)

Motorogre 2025.07.25. 18:51:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: vajon a Nagy Magyar Találmány, a vízzel hajtott autómotor mikor lesz kapható? Ha jól emlékszem ebben az adófizetők pénze is benne van, igazi Tudományos szakértői vélemény is született alátámasztandó a megvalósíthatóságot. Már gyüjtöm az esővizet, egy záporral le-autózom Nyíregyházáig !!!

A konnektorba dugható kis fűtő-ketyere viszont arra világít rá, hogy a tudat mennyire tudja befolyásolni a hőérzetet - aki megveszik, úgy érzik hogy meleg van, panaszkodni nem mer, nehogy a szomszédasszony hülyének nézze..... ezeket a készülékeket hívták régen lélek-melegítőnek? Ami a posztot illeti - szóra se érdemes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.25. 22:29:40

@Motorogre:

Saját magukat is becsapják, mert önmaguknak sem vallják be, hogy átverték őket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.25. 22:36:50

@Motorogre:

A vicces az, hogy egy kevés víz befecskedezése a hengerbe valóban javítja a teljesítményt és a hatásfokot. Laikus szakvéleményem szerint azért, mert bár a nagy hőmérsékleten a víz disszociál, ami energiaigényes, a gyors térfogatnövekedés növeli a kompressziót. Talán még kipufogás előtt újra el is ég. Te tudsz erről valami megbízhatóbbat?

bz249 2025.07.25. 22:59:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: csakhat az elettartamot meg aranytalanul jobban rontja... de ez azert nem mai talalmany, mert mar 1940-ben is hasznalta a Luftwaffe, ha akkora faszasag lenne nyilvan minimum a Wankel-motorhoz hasonlo karriert tudna maga mogott.

Sadist 2025.07.25. 23:08:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: 2010 környékén ment nagyot a troll science.

Sadist 2025.07.25. 23:28:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Annyira nem magas a hőmérséklet, hogy hidrogénre és oxigénre bontsa a vizet (meg nem is tenne jót a dugattyúnak, ha az üzemanyag égésénél legalább egy nagyságrenddel gyorsabb robbanás történne, az is ki tudja, mikor), egyszerűen az elpárolgó víz a halmazállapot-változásával rengeteg hőt von el a környezetéből, plusz ugye a forró vízgőznek elég nagy nyomása van (aki már robbantott fel kuktát, az biztosan tudja).
Ahogy a kolléga is írta fentebb, elég régi találmány, főleg 2. világháborús repülőgépeknél használták, nem csak a Luftwaffe-nál, hanem szövetséges oldalon is. Azért nem terjedt el pl. személyautóknál is, mert az egymáson súrlódó fém alkatrészeknek nagyon nem tesz jót, ha a kenőanyag részben víz.

Motorogre 2025.07.26. 11:00:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az elmélet: a gázkeverékek (pl. levegő) hütött kompressziójának munka-szükséglete kissebb mint adiabatikus esetben. Ezért az expanzióból származó munkából több "marad" hasznos munkavégzésre, a gép (hőerőgép) hatásfoka javul. A dugattyús motorok esetén a víz-beporlasztás elméletileg hasznos, de a nehézségeket (fagyveszély, korrózió, szabályzás) nem kompenzálja. A vadászrepülőgépek hajtóműveinek rövid idejű teljesítménynövelési és hatásfokjavító módszere ipari alkohol fecskendezése a (szinti mindig axiális) kompresszorba. A kompresszió-munka és a véghőmérséklet csökken: 1) több kerozin égethető el anélkül, hogy a turbina-lapátok leolvadnának, nő a tolóerő, vagy 2) alacsonyabb turbina-belépő hőmérséklet is elég a forgórész nyomaték fenntartásához: kíméli a gépet és kevesebbet fogyaszt. Polgári repülésben nem szükséges (a szesz az utasoknak vagy a szárny jégtelenítésére szolgál) . Szovjet repterek környékén óvatosan a bögrecsárdákkal - vakság és akár halál is kapható. (a divatos utánégetés - afterburning- nagyon látványos, de max 1 perc ... és aránytalanul megnöveli a fogyasztást). A BME-n voltak kisérletek hogy víz-kerozin emulzióval müködjenek gázturbinák. A korróziós probléma nem volt megoldott.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.07.26. 13:56:53

@Motorogre:

Köszönöm a részletes választ, különösen az orosz repterek környéki bögrecsárdákkal kapcsolatos figyelmeztetést. :DDD
süti beállítások módosítása