Napi 5-6 sör kicsit sok

2025. november 06. 08:09 - csajokespasik

       

               Miután Posztolónk rászólt a pasijára, hogy csökkentse a piaadagját, az belátta igazát, sőt, azt is megértette, hogy a barátnő nem akar a gyereke közelében alkeszt. Mindent megértett, bocsánatot is kért, csak éppen ígéretet nem adott arra, hogy leáll.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Most talán sokan el fognak ítélni, de nem volt más választásom.
Volt egy barátom, nem rég szakítottunk. Egy dolog miatt: új társaságba keveredett és rászokott az ivászatra. Amit egyedül is folytatott. Ami azt jelentette, hogy napi 5-6 sör lecsúszott. És a sör, hiába nem erős, azért mégse üdítő, van látható hatása. Ekkora mennyiség pedig már jelentős.
Én és a kislányom nála éltünk, az ő házában. És amikor beszéltem vele erről, annyi változás történt, hogy amikor inni akart, elment otthonról valahova. Aztán vagy egyedül, vagy másokkal csinálta.        

       

               Egy idő után annyit tudtam tenni, hogy amikor beszéltem az apjával, mert néha felhívott, elmondtam neki ezt. És lett belőle egy kis botrány. (Nem éreztem beárulásnak. Csak közöltem egy tényt. Mert kérdezte, hogy vagyunk. Én meg elmondtam.)
Utána a barátommal nem vesztem össze, inkább hallgatott – mert valahol tudta, hogy igazam van. Belátta. Azt is megértette, hogy nem akarok a gyerekem közelében alkeszt. Mindent megértett, bocsánatot is kért. De ígéretet nem tett, hogy leáll.

Végül mégis engem hibáztatott, miután leléptem tőle.
A szülei elváltak, de szorosan tartják a kapcsolatot, és az anyjára régóta fújt, ritkán találkoztak. A válás óta mindketten a kegyeit keresték, a szokásos játszmák... Ahogy mesélt az életéről, nekem az jött le, hogy nagyon elkényeztették, így persze hogy azt hiszi, neki minden jár, és ha nem kapott meg valamit, nyomott egy kis hisztit, a szülők meg előteremtették neki. Ez világos előttem. Még egy egészséges szigort sem engedett a muterja.
Mindezek ellenére azt is megfigyeltem, hogy az exem iszonyú ingerlékeny, nem tudni mitől, de szerintem az az eset már, amikor gyógyszert kéne szednie, nem pedig ráinnia! Velem / velünk sosem volt erőszakos, még a hangját se emelte fel, de láttam, amikor másokkal szemben fellobban valamin.

De rá senki sem szólhat rosszat. A szülők támogatták mindenben, olyanban is, amit egyedül is elérhetett volna. Fiatalabb korában mindent megengedtek neki, és ezt megszokta, ennyi. Felfogtam, hogyha egy ilyen valaki rászokik valamire, mert szükségesnek érzi az életében, akkor nehezen válik meg tőle. És a lemondás amúgy sem volt az életstílusa része.
Végül az apjával maradt meg legtovább a beszélőviszony, és elmondta, hogy nehezen marad meg a fia mellett bárki is, de engem azért becsült, mert látta, hogy engem tényleg érdekelt a sorsa.          

 

 

48 komment
Címkék: ital szétválás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7218987165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.06. 08:48:52

Alkeszekkel folytatott kapcsolatnak három alapszabálya van:

1) Alkesszel nem kezdünk kapcsolatot.
2) Nem kezdünk kapcsolatot alkesszel.
3) Kapcsolatot nem kezdünk alkesszel.

Gyakorló addiktológus mondta, mikor egy alkesz barátnőmet először vittem hozzá, hogy az elvonókúrát sikerrel abszolválók 95%-a visszaesik. Ami annyiból nem meglepő, hogy ugyanabba a miliőbe, társaságba, családba, gondok közé kerülnek vissza, ahol alkesszé váltak.

Ezért nem érdemes bármit is várni egy elvonókúrától. Abban meg hiábavaló reménykedni, hogy majd a kedvünkért leszokik az illető. Amor omnia vincit, de a pia a szerelmet is legyőzi.

Andy73 2025.11.06. 09:38:41

"Most talán sokan el fognak ítélni, de nem volt más választásom."
"Én és a kislányom nála éltünk, az ő házában."

Nem hinném, hogy sokan elítélnének, hogy egy alkoholistától elköltözöl. Az viszont talán sokakat érdekelne, hogy miért költöztél hozzá, a kislányoddal? OK, akkor még nem volt alkoholista, de akkor is fura a sztori, és az is, hogy azután vált alkoholistává, hogy hozzá költöztetek.

Lorrh 2025.11.06. 10:12:54

@Andy73: ugye ugye, hogy jó a kérdés?
Az alkoholisták környezetében élő emberekben SOSEM merül fel, hogy ők (is) hozzájárulhattak az állapothoz. Mindig csak az a hibás, akin kijönnek a tünetek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.06. 11:06:36

@Lorrh:

Azt írja, hogy új társaságba keveredett, ott szokott rá a piára. Szóval nem biztos, hogy a nő+gyerek volt az ok, bár kizárni sem lehet.

"Mindig csak az a hibás, akin kijönnek a tünetek."

Legtöbbször igen. Nincs az a konfliktus, kellemetlen helyzet vagy bármi, amire az alkohol lenne az egyedüli megoldás. Az adott ember felelőssége, ha a problémájára a látszólag legegyszerűbb megoldást, a piát választja – főleg hogy 30-as IQ felett mindenki tudja, hogy a pia semmire nem megoldás.

bz249 2025.11.06. 11:59:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: de legalabb elfelejted a problemat.

Amugy valoszinuleg az van az uriemberrel, hogy a sajat (rossz) elethelyzetebol nem latszik semmi kiut*, tehat az alkohol elvezete nem nagyon ront semmin.

*ugye az idegen gyerekkel ellatott poszterina a partnere, a munkajat, ha van neki nem akadalyozza a napi 5-6 uveg sor

Sztravinszka 2025.11.06. 12:12:03

Az alkoholizmus egy betegség, mélyen meghúzódó érzelmi, kapcsolati, gyerekkori sérülést rejt, vagy stresszoldó és fájdalomcsillapítónak használt szer, ami a legerőteljesebb függőséget tudja kiváltani. Egy komplex, sokoldalú probléma.

Motorogre 2025.11.06. 17:49:22

Az italozás = menekülés. Megkérdezted hogy ki-mi elől menekül ilyen határozottan?
Találkoztál a misztikus "új társasággal" ?
Semmi felelősséget, még icipicit se érzel?
Na ugye hogy ugye !

Richard Xenos 2025.11.06. 17:49:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A nagyarcú okoskodás heleyett meg kellene tanulni megérteni az olvasottakat - még ha nehezen is megy és akkor nem csinál magából hülyét az ember, ugyanis:

1) Nem alkesszel kezdett kapcsolatot.
2) Nem kezdett kapcsolatot alkesszel.
3) Kapcsolatot nem kezdett alkesszel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.06. 18:44:08

@Richard Xenos:

A tripperes bárcás jó kurva édesanyádat nevezd nagyarcú okoskodónak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.06. 18:54:45

@Richard Xenos:

A nagyarcú okoskodás helyett meg kellene tanulnod megérteni az olvasottakat – még ha nehezen megy is –, és akkor nem csinálsz magadból hülyét, ugyanis:

Csak egy funkcionális analfabéta nem fogja fel elsőre, hogy az általad kifogásolt kommentem nem konkrétan a poszterinának szólt, hanem általános érvényű tanács és annak indoklása volt.

Szóval tanulj meg értőn olvasni, addig pedig csinálj magadnak egy tucat kistestvért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.06. 19:20:35

@Motorogre:

Alapjában egyetértek veled – mint ez már nem kevésszer előfordult –, ám nekem a posztból úgy tűnik, hogy többször elbeszélgetett vele. Feltételezem – bár tévedhetek –, hogy azt is megkérdezte, miért iszik.

Egy efféle rövid poszt több kérdést vet fel, mint amennyit megválaszol, így sokszor csak találgathatunk. Én azt olvastam ki belőle, hogy a pasi egyszer sem hívta magával a csajt a társaságába, és őszintén szólva a csaj helyében én sem lennék túl kíváncsi az ivócimborákra. A piás társaságba járás szerintem a pasi piálásának nem oka, hanem okozata. Abban természetesen igazad van, hogy idővel már fenntartó okká is előléphet.

Ez persze a személyes habitusomból fakad, mert már az enyhén ittas embereket is kerülöm. Nem sértődöm meg, ha kinevetsz, de én még szilveszterkor is csak gyümölcslevet vagy citromos alkoholmentes (0.0%) sört iszom.

További "bűnöm", hogy nem is dohányzom. :DD

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.06. 20:26:37

Az alkoholizálás oka tényleg összetett, ahogy fentebb is írta valaki, és betegség. Idegrendszerből induló, mert az alkohol bizony feszültségoldó. Senki nem születik alkoholistának, hanem csak azzá válik, ugyan akkor egy bizonyos szintig gyógyítható. Nem mások által, hanem az alkoholista elhatározásából. Néhai osztálytársam szobafestőhőz ment férjhez, aki alkoholistaként halt meg. Másik osztálytársam szobafestő lett, ő szintén erősen ivott, ami tönkretette az egészségét, ekkor teljesen felhagyott az ivással. Mellsleg a szobafestő nehéz fizikai munkát végez. Van egy barátunk, aki néha úgy berúg, mint az albán szamár, egyébként szorgalmas, dolgos, szépen felnevelte a családját, gépkocsit vezet, de soha nem kapták még ittas vezetésen. Bevallása szerint azért iszik, mert tönkrementek a kezei a nehéz fizikai munkától, és a fájdalom csillapítására jó inni .
Posztoló feltehetőleg jól érezte, hogy ez a társ nem fog lemondani a kedvéért az ivásról, ezért jól tette, hogy felvette a nyúlcipőt.

@Motorogre:

Nézetem szerint az alkoholistával szemben nem kell senkinek felelősséget érezni, mert nem kötelező alkoholistává válni senkinek. A disznótor is csak a disznónak kötelező. Nem volt kötelező összeköltöznie az italozásba kezdett fickónak sem a posztolóval, és nem kötelezte senki az együttélésre. Szabad elhatározásából kezdett inni. Más viselkedése soha nem lehet ok az alkoholizálásra, ez a felvetés teljesen oktalanság, mert senkinek nem fogják a poharat tartó kezét, és nem kényszerítik ivásra. Aki inni kezd, az azért teszi, mert jól esik neki az alkohol, és abban látja a problémája megoldását.

Andy73 2025.11.07. 14:51:25

A téma egyébként nagyon aktuális november elején: lehet csatlakozni a száraz novemberhez!
2016-ban indult Magyarországon a kihívás, idén mintha kevesbé szerepelne a hírekben, remélem, nem az alkohollobbi miatt...
Egyébként nem vagyok antialkoholista, de csak mértékkel ajánlott, annak megtartásában pedig ez is segíthet minden érintettnek...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.07. 21:00:06

@Andy73:

"remélem, nem az alkohollobbi miatt..."

Elképesztő, hogy az alkohol- vagy inkább a borlobby elérte, hogy óriásplakátokon reklámozhassák a borivást. Ráadásul azon panaszkodnak, hogy a fiatalok kevés bort isznak, ezért népszerűsítik a körükben a borivást.

És akkor már ne is beszéljünk a kocsmaprogramról, a falusi kocsmák támogatásáról.

God Harald 2025.11.08. 13:49:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mi a baj a borfogyasztással, borkultúrával?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.08. 16:09:38

@God Harald:

A fantáziádra bízom.

Az azért min. véleményes, hogy a kocsmák a borkultúra fellegvárai, ahogy az is, hogy a helyi közösségi élet kovászai lennének.

Engem kibaszottul nem érdekelnek a borászok sirámai. Bor helyett csináljanak mustot a szőlőből, és azonnal lelkes vásárlójuk leszek.

Motorogre 2025.11.08. 18:19:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: helyes, respect ! Én is hasonlóan !

God Harald 2025.11.08. 19:48:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem mondtam, hogy a kocsmák lennének a kulturált borfogyasztás fellegvárai. Engem sem érdekelnek a borászok sirámai. A jó borász teszi a dolgát, jó borokat készít, amit a műkedvelők értékelnek. A bor a gasztronómia szerves része. Mondhatnám, hogy Isten ajándéka!:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.08. 20:35:45

Abszolút hibásnak tartom a kocsmák közpénzből való támogatását –, oké, tudom, választási pénzosztogatás, de akkor sem kellene – és bármiféle szeszes ital reklámozását.

Biztos emlékeztek rá, hogy a borászok, szeszgyártók és érdekkörük nemrég azért lobbizott, hogy lazítsanak a járművezetésre vonatkozó nulla tolerancián, és szabadjon x véralkohollal is járművet vezetni.

Ami már csak azért is veszélyes, mert senkiben nincs beépített véralkoholmérő, vagyis könnyű túllépni a határt, na meg sok mindentől függ, kire mikor és hogyan hat ugyanannyi alkohol.

De hát a szeszlobbinak csak a pénz számít, évi akárhány plusz élet árán is.

@Motorogre:

Köszönöm. :)))

2025.11.08. 22:02:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Ez azért már nem semmi, jópár poszttal ezelőtt leírtam, hogy mekkora trauma MO-n felnőni mert gyakorlatilag majdnem mindenki komoly mentális betegségben szenved aminek az egyik kollektív tünete az alkoholizmus, erre azt mondták én vagyok az aki csak a rosszat látja....

Most te leírod ugyan ezt és még így is MO a világ legjobb helye az itt jelenlévők szerint és minden a legnagyobb rendben....

Na mi ez ha nem kognitív diszonancia, vagy egyfajta Stockholm szindróma?

bz249 2025.11.09. 01:31:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: meg amugy ez a veralkohol / sebessegkorlatozas amugy ugy mukodik am, hogy persze szabad, felteve hogy nem vettel reszt balesetben. Tehat nem te okoztad, hanem csak ott voltal. Mert jozanul / 120 km/h-nal kivedhetted volna, vagyis nem az elvarhato gondossaggal jartal el.

Na ezt add el az egysegsugaru magyar allampolgarnak...

Motorogre 2025.11.09. 09:50:31

@látjátok feleim szümtükkel: alapvetően igazad van, senkinek nem tartanak pisztoly a fejéhez, hogy hajtson le pár kupicával. Viszont vannak hajlamosító tényezők (család, környezet, kulturális közeg, de a média is!) és élethelyzetek, melyekben a lélek enyhülésre szorul. Ami sajnálatos: a szesz nem receptköteles, mindenhol kapható, nagy a haszonkulcsa, korlátlan ideig eláll és főleg: az államnak hihetetlen haszna van rajta !! Mit is várhatnánk?

Motorogre 2025.11.09. 09:57:17

@Idióta: azért vannak teljes értékű fiatalok, fiuk-lányok akik itt nőttek fel - a családi környezet a döntő! A közvélemény (pl. Zacher Gábor után) szerint a lakosság 1/3-a alkesz, másik 1/3-a Xanax-al üti ki magát, a többiek meg kokót szívnak. Reméljük nem igaz - persze zörög a haraszt, nem tagadom.
Az okok egyike lehet hogy Mo egy "bizonytalan ország" : ha Nigériába vagy Szudánba utazol, tudod hogy ki fognak rabolni és ez így is lesz. Ha Skandináviába kirándulsz, biztos lehetsz hogy udvariasan távolságtartóak a helyiek de minden müködik ahogy kell. Nálunk a MÁV néha csodás (Bakony IC: melegvizes kézmosás, beépített kerékpárpumba...) néha oda se ér, az eü néha hihetetlenül jól gyógyít , máskor meg ... szóval felejtős, a Földhivatal néha 3 nap alatt bejegyezi, néha 8 hónap alatt se sikerül. Azaz bárhova fordul a polgár - bizonytalanságban van. Ez rosszabb mint a stabil középszer! No megyek vár a pia !!!!!

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.09. 10:53:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

No te sem lennél jó pénzügyminiszter.:D

A must után nem lehet annyit fizetni az államnak, mint a bor, és egyéb szesz után. Sőt még a szőlő befőtt után sem. Kivéve a szőlőlekvárt, mert azt csak arany áron kapni a boltokban.

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.09. 10:54:57

@Motorogre:

Talán szőlföldet vettél, és nem jegyzeték még be?;Đ

2025.11.09. 22:04:39

@Motorogre:
Sosem mondtam az, hogy nincsenek, hanem azt, hogy igen is komoly problémák vannak a társadalomban... Nem kell hasonlítani másik helyekhez, a lényeg az adott közösség azért olyan mert komoly bajok vannak, és nem akarják még elismerni sem, hanem mindenkire rá erőltetik ezeket a mintákat, akár törvényi szinten nézzük akár társadalmi normák szerint.... Kb olyan elgondolás alapján, ha nekem szar volt, akkor a következő generációnak is legyen már szar.... Ez számomra elfogadhatatlan ebben a formában.
Saját filozófia az, hogy akinek lehet segíteni kell, hogy jobb legyen.... Nem megmondani mit gondoljon....
Ehhez semmilyen nagy pátosz nem szükséges, mert az képmutatás....
Ha hiszed ha nem megpróbáltam ezt MO-n a legtöbbször valamilyen módon szarul jártam, mert azt gondolták balek vagyok, vagy hülye, vagy csak simán megvertek..... Ilyen az amikor egy autista megpróbált önmaga lenni és senki sem értette.... Így hát kerestem egy helyet ahol én lehetek.... Érdekes itt senki nem hív hülyének, nem akar megverni, és nagyon kevés próbál atszabni (1-2 eset 15 év alatt míg MO-n ez mindennapos)

Ez a nem mindegy, ti teszitek társadalmat azzá ami, vagyis azért olyan mert ti olyanok vagytok (nem személyes, általános leírás)

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.10. 09:30:02

@Idióta:

Egyszer megpróbáltunk segteni egy földön heverdésző alkesznak, aki elküldött minket ...akárhová. Soha többet nem kértem ebből. Szóval tényleg azért olyan a társadalom, mert olyanok vagyunk? Ja, persze, aki nem kér a segítségünkből az is olyan. Igazad van?

Abban igazad van, hogy akinek lehet segíteni, annak kell. De aki nem kér segítséget, arról honnan tudni, hogy segítségre szorul?

Motorogre 2025.11.10. 09:42:42

@Idióta: elvesztettem a fonalat - miben véled hogy nem értünk egyet?

2025.11.10. 09:57:42

@látjátok feleim szümtükkel:

Hiányzik teljesen a bizalom... Segítség.... Az első az lenne, hogy nem reklámozzák az alkoholizmusust úgy mintha az lenne a norma.... És ezen a gondolat menet mentén tovább....

Csak annak kell segíteni aki kéri....
Nem úgy jártam pórul, hogy rá erőltettem másra a segítséget.... Hanem akik azon egyén körül voltak aki a segítséget kérte pl. Nagyon hosszú ez a történet is nem hiszem lesz kedvem leírni...

2025.11.10. 12:49:26

@Motorogre:

Szerintem nem nem nézet különbség van hanem kommunikációs probléma... Az én oldalamon.

Motorogre 2025.11.10. 15:08:25

@Idióta: kösz, korrekt. Ez mindig kölcsönös - adó is, vevőkészülék is lehet ...

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.10. 21:52:38

@Idióta:

Évekig segítettem valakinek, aztán rájöttem csak ahhoz segítek, hogy telefont tudjon működtetni. Az meg nem az én dolgom.

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.11. 11:44:22

@Idióta:

Bajok okának a kezlése a család és a rokonság dolga, nem egy idegené/kivülállóé. Ezt pont arra a személyre értem, akinek éveken át nyújtottam támogatást. De élete végéig nem az én dolgom. A testvéremnek az én dolgom volt.
Egyébként hidd el, sokkal több dolgot láttam e témában, mint amit te elképzelsz, de nem verte ki a véleményed a biztosítékot, mert jogod van ilyen véleményt kialakítani, pont a felületes ismereteid alapján, és ezt a tényt nem vitatom. Másnak meg másmilyet.

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.11. 20:39:19

@Idióta:

Enyhén túl tolod a talicskát. Nem társdalmi nyomésra, hanem azért segítettem a tesrtvéremnek, mert az én rokonom volt, nem a tied, meg a tárdsadalomé.

Andy73 2025.11.13. 09:47:09

Közben az indexen is előkerült a téma, idén is végre.
A kulturált alkoholfogyasztással egyébként nincs gond, csak a mértéktelennel, és ebben segíthet ez is (az időszakos önmegtartóztatás).

index.hu/velemeny/2025/11/13/urbanus-divat-szaraz-november-alkoholizmus/

Richard Xenos 2025.11.14. 10:15:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mivan, kisringyó, betalált, mi? Magadra ismertél? Akkor ismerj magadra ismét és eredj és menj apádhoz a szokásos spermaadagodért, ostoba, okoskodó, idióta. Én értem, hogy a te anyád egy tripperes ribanc, de embereknél ez nem igy szokott lenni, csak a magadfajta félork férgeknél.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.14. 10:53:06

@Richard Xenos:

Kva szegényes fantáziára utal, hogy még új sértések kitalálására sem futja neked, ehelyett az enyémeket plagizálod. :DD Gyaníthatóan több generáción át folytatott incesztus terméke vagy, közvetlenül pedig bátyád és anyád nászának selejtes gyümölcse.

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.15. 11:31:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ne reszkedj le a szintjére, sokkal több vagy te ettől.

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.15. 17:55:31

@látjátok feleim szümtükkel:

Elnézést, kimaradt egy e betű. Néha nem ütöm le eléggé a billentyűt és nem veszem észre a kimaradást, vagy az elütést.

Szóval nem kell leereszkedni az ilyen hsz színvonlára.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.15. 18:43:15

@látjátok feleim szümtükkel:

Igazság szerint én reagáltam túl a dolgot, miután egy abszolút normális kommentemre nagyarcú okoskodónak és hülyének nevezett. Ami megszokott a politikai blogokban – ezért is hagytam ott majd' mindet, mert belőlem is a rosszat hozták ki –, de ebben a blogban mindenki tisztelettel szól a másikhoz akkor is, ha nem ért egyet vele.

De igazad van, nem kellett volna válaszolnom rá. Az efféléket az bosszantja leginkább, ha ignorálják őket.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2025.11.15. 18:52:16

Persze a posztolókat szoktuk ekézni, de ezzel nincs is semmi baj, úgyis minden bizonnyal a társkereső oldal munkatársai írják őket fiktív és névtelen beküldők nevében, hiszen a blog lényegében a társkereső oldalt népszerűsítő, szórakoztató reklám. Vagyis ezzel senki létező személyt nem sértünk.

God Harald 2025.11.15. 20:15:15

Alakul a hangulat itt is!
A héten ws-on voltam…esős november:))) Kultúráltan indult, de aztán lefújt a biztiszelep:)

látjátok feleim szümtükkel 2025.11.16. 07:49:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @God Harald:

Amikor még nem volt net, akkor gyakran mondogattam, hogy engem csak késsel lehet sértegetni. Ugyan is bölcs anyám azt mondta, amikor gyerekként panaszkodtam neki, hogy őrá csúnyákat mondanak a gyerekek, az neki nem fáj, őt nem sérti, ne foglalkozzak vele. Egyébként is mindenki a saját szegénységi bizonyítványát állítja ki (még névtelenül is), tette még hozzá.

Az őszi fáradság után jön a tavaszi, ezért nem kell komolyan venni mások pillanatnyi zavarát. Aki olyannak született, abból meg úgysem lesz szalonna attól, ha vissza szólunk neki.

Tényleg azért is jó ide jönni, mert itt aktív, de egymással nem kötözködő a társaság.
süti beállítások módosítása