„Mindent akartam vele és semmit nélküle”

2009. augusztus 29. 07:30 - csajokespasik

Ha pénz és sperma van, minden van! Ha elszabadulnak az érzelmek, és nem kontrolálja a józan ész, olyan emocionális turmixban találhatjuk magunkat, ami túl édes és túl sűrű ahhoz, hogy megigyuk. Nem is kell meginni: borítsuk a csapba és vegyünk elő új poharat…

 

Hát, akkor Sziasztok, Kedves Olvasók és Kommentelők! Úgy határoztam (nagy dérrel és durral), közzéteszem én is életem egyik meghatározó élményét, ami egy nővel kapcsolatos, és megírom nektek, hogy okuljatok belőle, és vonjuk le közösen a tanulságokat. De jó lenne ezt inkább szóban elmondani, és nem leírni, utálok gépelni. E történet írásakor lassan 35 leszek (az eset nemrég történt, ő 2 évvel idősebb nálam), 190 cm, 90 kg, a nők szerint sármos és érzéki (ezt nem én mondom, és nem vagyok beképzelt), sötétbarna haj és szem. Igen, megnéznek az utcán, de nem érdekel, mert nem az a fontos. Ezt csak azért írtam le, mert ebben a történetben lényeges elem.

Egy tavaszi napon történt, amikor a munkámból adódóan véletlenül (nincsenek véletlenek!!!) az ügyfelemmé választotta magát, igen, engem. Igen, ő választott engem, hogy én foglalkozzak vele. A részletek lényegtelenek, mármint a munkám és a szolgáltatás, amit kért. Ahogy megláttam, tudtam, a zsánerem. Magas, hosszú, nagyon sötétbarna haj, majdnem fekete, és nagy orr. Igen, jól olvassátok, nagy orr. Ez a gyengém. Más is, de ez mindent visz. Csak ne legyen sima, egyszerű és átlagos. Legyen benne valami hullám, görcs vagy ferdeség, mindegy, csak felfigyeljek rá. Tudom, tudom, más is fontos, de ugye elsőre a külsőt látjuk. Szóval: többszöri találkozás után, miután rájöttem, hogy egy nagyon rossz házasságban él, gyerek nélkül (nekem sincs), odaálltam elé és megmondtam neki a frankót. (Nekem akkortájt körülbelül 4-5 nőm volt, de csak a biológiai szükségletek kielégítésére, mindenféle lelki kötődés nélkül) Többféle módon is. SMS-ben, e-mailben, telefonon és személyesen is, mélyen a szemébe nézve. Lehet, hogy egy kicsit nevetséges ez a formája annak, hogy valaki elcsábítson valakit, és ennyiféleképpen tegye, de nagyon akartam őt. Éreztem, hogy meg tudnék őrülni érte, imádnám, mindent akartam vele és semmit nélküle. Kértem, gondolja át, nekem csak Ő kell, senki más. Másfél hét gondolkozási időt kért, de ezalatt beszéltünk és leveleztünk is, nem sürgettem, mert az idő nem számít. A megbeszélt időpont lassan közeledett, hirtelen nem is tudtam, hova vigyem, nem érdekelt a hely, csak hogy vele legyek. Hétközben volt a randi megbeszélve, délben. Kivettem szabit, és egyszer csak eljött a nap. Meghívtam ebédre. Úgy nézett ki, mint egy istennő. Nem, annál több volt. Arra gondoltam, hogy most azonnal magamévá kell, hogy tegyem (később kiderült, neki is ez jutott az eszébe akkor). Összejöttünk, megtörtént minden később. A férje a későbbiekben követte, és kinyomozta, hogy vagyunk egymásnak. A pasi elköltözött otthonról, el akart válni. Ő is. 4 hónap múlva elváltak, addigra mi már összeköltöztünk, nála laktam. Csodálatos volt, imádtam, ő is engem, szóval meghitt, jó volt a kapcsolat. Gyönyörűek voltunk, bátran állíthatom, mindenki megnézett minket, mennyire összeillettünk. Majd előjött a gyerek project. Ő már nagyon akarta, de én sem bántam volna a dolgot. Sürgetett. Nekem már előtte mondták a dokik, hogy nem biztos, hogy lehet, nem termelek eleget. Csak teltek a hónapok, és nem esett teherbe (de utálom ezt a szót, hisz egy nő attól, hogy nő a pocija, még nincs „megterhelve”???!!!). Közben előjött a pénz dolog is, nem ment a cége, én meg nem vagyok egy Rothschild báró. Végül egyik este beszólt egy durvát, amitől köpni-nyelni nem tudtam. Hogy mit, mindegy. Időt kért. Na, ezt imádom. Mi ez, valami kézilabda meccs vagy jéghoki, amikor nem megy, stop, timeout??? Miért nem ülünk le és beszéljük meg, kinek mi a baja??? Eltelt pár nap, elköltöztem, majd megbeszéltünk egy időpontot, hogy találkozzunk. Leültetett maga mellé, majd kimondta, ami máig mélyre hatol. Megcsalt. Igen, nagyon mélyre ment, mert erre nem is számítottam. Persze, tudom, fordult már elő keményebb dolog is a világtörténelemben, de hát ez van. A lényeg, talált egy olyat, aki pénzes és talán van „örökítő” anyaga is. Türelmetlen volt. Ezt a fejéhez is vágtam, amitől napokig csak kóválygott. De elfogadta a kritikát. Én nem állítom, hogy tökéletes vagyok, sőt, engem kifejezetten nehéz elviselni, de mindig kimondom, ha valami bánt. Kommunikáció, rohadt fontos elem. Vége lett. Heteken át csak róla álmodtam, vele feküdtem és keltem. Elhatároztam, hogy végzek magammal. Mindegy, hogy hogyan, de nem bírtam tovább. Éjszakákat sírtam át, reggel alig lehetett rám ismerni. Több hónapos szenvedés után, az idő segítségével, túltettem magam rajta. Most tartok kb. a háromnegyedénél. Mások szerint hülye vagyok, hogy ilyenen rágódtam, szerintem meg ők nem szerettek még igazán. Feltétel nélkül, igazán, tiszta szívből. Csak azért, mert a másik VAN és LÉTEZIK. E sorok írásakor egy másik nőt szeretek már, amiről majd később írok, és megérdemli, hogy közzétegyem majd, mert totál más helyzet. Nos, levontam a tanulságokat az előzőből, íme, amiket a későbbiekben mindenképp kerülni fogok:

- SZÁMÍTÓ nőkkel nem állok szóba, persze ez elsőre nincs kiírva az arcukra, de akkor is

- Soha többet nem leszek dugóhúzó (magyarul az, aki kihúz egy másikat a rossz házasságából)

- Számomra nagyon fontos a humorérzék (na, az nem volt neki), és muszáj, hogy értsenek, persze oda-vissza érvényes a dolog

Hát ennyi. Röviden. Várom a hozzászólásokat

 

 
50 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr551339262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

timike86 2009.08.29. 08:05:12

Nőként is felháborít a dolog!Az ilyen nők járatják le az olyanokat,akik tisztességesek és nem lennének képesek bántani a másikat.

Jégcsap 2009.08.29. 08:46:15

@timike86: Timikének teljesen igaza van. Az ilyen nők miatt nem bíznak meg bennünk.

A történethez: Nagyon sajnálom a dolgot, és szurkolok, hogy a másik csajjal sikerüljön.:)

És azok akik itt téged fognak baleknak meg lúzernak nevezni azok egy nagy hülyék akik még tényleg nem szerettek senkit se igazán.

szepi79 2009.08.29. 08:55:08

én nem tartom a posztirót baleknak, csak éppen szarul van megirva a dolog. túl gyakran fordul elő a "mindegy mi történt" vagy "mit mondott". tessék mindent megirni. bár azért ott kellett volna már csilingelnie a vészcsengőnek, amikor "msáfél hét gondolkozási időt kért" a nőci. bakker ez nem olyan dolog, mint egy határidős munka. persze ilyenkor a pasi részéről már leszállt a rózsaszin köd, szal nem nagyon lehet az ilyesmit kivédeni :(

Wolfina 2009.08.29. 09:23:17

A történet nagyon szomorú,és tanulságos is!Egyáltalán nem balek az író,csak szerelmes!Nem ugyanaz!
Két dolog tűnt fel nekem,amikből egyet már említettek:
-az egyik a határidős dolog!Ez szerintem egy nagy marhaság,jó,nyilván egy fontos döntéshez idő kell,de ha már azelőtt is rossz volt a házassága,akkor minek ehhez "másfél hét"?Másfél hét múlva mi változik?
-a másik:"Elhatároztam, hogy végzek magammal." na szerintem ez azért túlzás!Ha vége egy kapcsolatnak,akkor azt az embernek magában is le kell zárnia,hogy ne szenvedjen!Ilyen helyzetekben csak magára kell figyelnie az embernek,bármilyen önzőnek hangzik!Egy másik ember miatt(aki már magasan tesz arra,hogy mi van Veled)nem szabad,hogy ilyen gondolataid legyenek!
A megcsalásról meg no comment!
Azért remélem a másik nőszeméllyel sikerülni fog minden,sok sikert hozzá! :)

kpeti_ 2009.08.29. 09:49:05

Ez tényleg nagyon tanulságos eset. És az a szomorú, hogy rengeteg emberrel megtörtént már, persze nem pont így, de a lényeg ugyanez volt.

Én is jártam már úgy, hogy valakit nagyon, igazán szerettem, a mai napig nem tudtam túltenni magam rajta, pedig már évek teltek el. Néhány héttel a válás után nekem is megfordult a fejemben a "Minden mindegy", és végzek magammal, de persze az ember nem egykönnyen tud megtenni ilyen dolgokat. Szerencsére.

Itt az idő segít, kinek több, kinek kevesebb.

Egyébként ugyanígy előfordul a sztori fordítva, vannak ilyen pasik is a világon, akik miatt aztán a többi szenved. Kár, hogy általában nem ezek akadnak össze, hanem a normális és a számító... :(

Én is remélem, hogy a másik hölggyel minden jól alakul. Megérdemled, hogy boldog légy.

P.

xara (törölt) 2009.08.29. 10:31:26

Ez a sztori,szép,szomorú,tanulságos.
Ne mond,hogy soha ,mert úgyis megtanít az élet,és pont a sohát
adja utadúl.
Ne ad fel a reméyt.A lélek megprobáltatásai visznek ,és tesznek látóvá.

adruszka 2009.08.29. 10:32:39

A blogírónak...
Ahogy olvastam az írásod, hirtelen a Sex és New York jutott eszembe, hiszen hasonlóan írsz, mint Carrey. Számomra idegen, hogy egy férfi ennyire mély, és őszinte érzésekkel rendelkezik, amit fel is vállal a nyilvánosság előtt. Arra inspirált, hogy én is majd megosszak veletek egy történetet.
Köszönöm.

fecóó 2009.08.29. 10:52:31

@adruszka:

Ha nincsenek mély és őszinte érzéseid a kapcsolatban vagy a kapcsolat után, akkor én azt nem is nevezném olyan kapcsolatnak mint amilyenről itt szó van.

A "Semmit nélküle" pedig minden komolyabb szakítás után megvan szerintem, de ez tényleg csak idő kérdése hogy elmúljon.
Nekem pl. egy másfél éves kapcsolat után kellett majdnem egy év hogy végre azt tudjam mondani: hát nélküle csak jobb lesz.
A tanulságok pedig jók, de szerintem soha ne mond hogy SOHA.

mijáú 2009.08.29. 11:08:31

Szóhoz se jutok...ne haragudj, de ..ekkora bunkót!!!Hidd el, nem is szeretett igazán, ha képes volt megcsalni..

Devil2 2009.08.29. 11:26:30

No, először is gratulálok ahhoz hogy nagyon "sármos" faszi vagy és lehet 4-5 nőd is egyszerre. Másodszor, mit vártál, hogy majd ez a nő a rabod lesz egy életen át, amikor neked kell 4-5 is hogy el tudd viselni az élet gyötrelmeit valahogy? Harmadszor, ha tényleg annyira szeretted akkor tisztelhetnéd annyira hogy utólag nem rugsz bele, (félig-meddig) nyilvánosan és nem kezded ócsárolni a háta mögött, hogy nincs humorérzéke...
Szóval a sztori nem tudja kiváltani belőlem a férfi-szolidaritást, hogy finoman foglamazzak.
A nőnek meg igaza van, ha valaki nem felel meg az elképzeléseinek, terveinek (és milyen nagyszerű dolog hogy vannak neki) akkor nem rest változtatni.

szepi79 2009.08.29. 11:30:57

@Devil2: a 4-5 nő nekem se volt szimpi, viszont nem tudom, mi ebben a megalázó. mind a posztoló, mind a nő kiléte titokban marad, legrosszabb esetben a csaj magára ismer, de még az se biztos. akkor meg?

Torino74 2009.08.29. 11:40:00

Sziasztok,
A történetet én írtam. Köszönöm a hozzászólásokat, különösen szepi79-ét, aki valóban jól érzett rá, hogy nem mindent írtam le. Igen, talán rá kellett volna jöjjek akkor, amikor szünetet kért, hogy most mi a túró is van?! A történeti hűséghez hozzátartozik, hogy évek óta alvászavarban szenvedett, de ez a tudat alatt működött. Amikor megismertem, 2-3 órákat aludt (azt is segítséggel, Xanax), mert tudat alatt nyomta a helyzete (rossz házasság), meg hogy nem jön a baba. Miután megismertük egymást, ez pár hónapig szünetelt nála és nagyon boldog volt miatta, hogy ezt én váltottam ki nála. Majd amikor bekövetkezett a szakítás, előtte már 2 hónapja megint előjött a dolog, kellemetlen lett a helyzet, éjjeli-hajnali borozások, hátha így el tud aludni, de nem. Mert tudat alatt annyira szétvetette a türelmetlenség, hogy nem jön a gyerek és a pénz sem annyi, amennyinek lennie kellene, hogy nem jött álom a szemére. Gondoljatok el egy nagyon hosszú sötét barna hajú, érzéki orrú, vékony, bombázó nőt, aki reggel felkel, és nem tudja eltüntetni a szeme alól a táskákat... Úgy néz ki, mint aki imsomniában szenved, pedig nem, csak már 2-3 éve aludta ki magát...Remélem megtalálja a boldogságát, ha már mellettem nem kapta meg, illetve nem tudtam megadni neki.
A lelkem már kezd rendbejönni, de jól tudom, hogy még sokáig elkísér ez a történet. Szomorú nem vagyok, csak reális. Lassan arra kezdek rájönni, hogy a boldogság nem társfüggő (mert az változhat!!!), pedig azt gondoltam én naív, hogy kettesben más a világ...
Eddig 2 olyan nő volt az életemben a sok közül, akiket igazán
szerettem és megőrültem értük, és érdekes módon egyik sem a volt feleségem volt...
Ha majd még eszembe jut valami a történettel kapcsolatban, azonnal jelzem, illetve az ígért új kapcsolatról is szeretnék néhány infót megosztani veletek.

Szép Napot Mindenkinek

Tamás

Torino74 2009.08.29. 11:48:32

@Devil2: Köszönöm a hozzászólásodat, megértem és elfogadom gondolataidat. Amikor őt megismertem, a 4-5 nőt azonnal elfelejtettem és megszakítottam minden kapcsolatot velük. Igazad van abban, hogy utólag csak a szépre kell emlékezni, és nem felhánytorgatni a múltat, ami mondjuk nem tetszett vagy nem volt olyan, amit elképzeltünk.
Azt írtad még, hogy, idézem: "ha valaki nem felel meg az elképzeléseinek, terveinek (és milyen nagyszerű dolog hogy vannak neki) akkor nem rest változtatni." Ez is valahol igaz...De hol vannak az én igényeim? Ezeket ki veszi komolyan? Egyeztetni kellene őket talán még az elején, ami itt elmaradt sajnos...
Tehát itt is igazat adok részben...
Köszönöm neked!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.29. 13:02:09

Azt hiszem én is küldök hamarosan egy posztot, ismerős a szituáció. A nők képtelenek egyenesen viselkedni, talán genetika, de a lényeg ugyanaz mindig. Mindegyik "őszinte" (a saját elmondása szerint), de valahogy két nap alatt képesek egy tökéletes kapcsolatot felrúgni és hazudozni. Nem, a "nem akartalak megbántani" szöveg még szánalmasabb, mint a többi klisé: "át kell gondolnom az érzéseimet", "ez már csak szeretet, nem szerelem".

Vajon bennetek, nőkben miért nincs annyi gerinc, hogy az életben egyszer is, de tényleg őszinték legyetek és megmondjátok:

"Találkoztam valaki mással és ezért köztünk vége mindennek."

Az igazság fáj ugyan, de rövid ideig, ellenben a hazugság hosszan tart és gyűlöletet fakaszt.

Ismét csalódtam... Mert nincs új a Nap alatt. Se szöveg, se női viselkedés...

Jégcsap 2009.08.29. 13:19:01

@KuKori: Figyelj nem mindannyijan vagyunk ilyenek. Általában a szépek, de közöttük is vannak olyanok aki gerincesek, ahogy te mondod. És az nem volt jó hogy "ez már csak szeretet, nem szerelem" ugyanis a szeretet erősebb, mint a szerelem. A szerelem az amikor vakok vagyunk és nem látjuk a másik hibáit, nem ismerjük föl. A szeretet az amikor igen, és úgy is tudunk élni a párunkkal, kitartunk mellette, elviseljük egymás fóbiáit. Vannak őszinte nők és mi is tudunk egyenesen viselkedni. A szüleim húsz éve házasok, imádják egymást, sose csináltak olyat, hogy "átkell gondolnom az érzéseimet". Még általánosban jöttek össze, azóta együtt vannak. Ezt azért meséltem el, hogy mondjak egy példát.
Tehát csak annyit akartam mondani, hogy nem vagyunk mind ilyenek.

Scully72 2009.08.29. 13:37:36

Torinónak üzenem: Nekem jó nagy orrom van!!! Akkora, hogy már plasztikai sebészhez akartam fordulni. Nos? Kücc levelet?

AlexanĐra 2009.08.29. 14:15:33

Érdekes egy történet az már biztos...Am kiváncsi vok a folytatásra!!!!!?És sztem jobban jársz a mostani csajjal..Kitartás!!!

Padawan5 2009.08.29. 14:45:21

Bár valószínüleg sok részletet kihagytál a történetből, izgalmas kapcsolat lehetet.
Én is most igyekszem kivergődni a saját történetemből, ami bizonyos szempontokból hasonlit a tiedhez /rossz házasságból kihúzás, stb./ -hát nem könnyű továbblépni életünk EDDIGI legnagyobb szerelmi érzésén-kapcsolatán. Boldog kapcsolatot kívánok Neked! Amúgy jól sejted, hogy a boldogságot magunkban kell megtalálni, nem kivülről mástól várni.

Én hiszem, hogy vannak még tisztességes nők, de az utóbbi években szinte csak olyanokat ismerek meg -nem feltétlenül párkapcsolat céljából- akik hűtlenek, hazugok, stb. a férjük/párjuk felé. Persze a férfiak között is akad ilyen bőven... Szerintetek miért nem lehet egy kapcsolat kihülésekor tisztességessen beszélni-szakítani a másikkal, a megcsalás helyett?

csilek recseli 2009.08.29. 15:39:03

@KuKori: ha valaki mással találkozás olyan mélyen érinti, szerintem ott már eleve valami nincsen rendben... erről egy Alex nevű illető küldött néhány nagyon értelmes gondolatot, egy másik történethez...

én már kértem egy hét szünetet, de az kellett is, mert 2 lehetőségem volt: ott azonnal véget vetni a kapcsolatnak, vagy lenyugodni, higgadtan megbeszélni a dolgot, és továbblépni, közösen... segített is, utána még együtt voltunk jó ideig. Szóval helyzete válogatja.

Scully72 2009.08.29. 17:39:12

a torinónak üzenem, hogy van még egy másik tanulság is: kapcsolatból épp kilépővel ne kezdjen már! necces. amúgy az egész egy sablonos történet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.29. 18:51:43

@Jégcsap: Sajnos még nem volt alkalmam találkozni ilyen hölggyel... Bárcsak egyszer az életben összejönne, komolyan mondom, a legboldogabb ember lennék. Ám úgy tűnik, ez még várat magára.

xara (törölt) 2009.08.30. 10:26:19

@KuKori: Szia !
Nem értek veled egyett.Mi van akkor,ha nincs harmadik személy,
ha ráébredsz ,mint én ,hogy megalkudtál valamivel.
18 év után válltani nagyon nehéz.Tudod milyen érzés mikor a másik megöl a szerelmével,úgy néz rád mint az istenőre,és Te erre már nem vagy vevő,de az eltelt 18 év nem volt teli rosszal,mégis hiányzik valami.
Nehéz azt mondani köszi ,de én lelépek.Mindig beszélek,de nem hallja meg ,elmondtam mikor jött volna a harmadik elutasítottam,ezt is tudja.Mindent elmondok ,de nem ért,segíteni nem tud,de megakar tartani,megfulladok.
Hova vezetett az öszinteség? Minden áron megtartalak....
Ideig óráig jobb,aztán minden úgyanaz.
Menni kell ez a megoldás,vagy ismét megalkudni.
Hiszem,hogy 39-évesen még nem a világvége jön.Olyan nehéz .
Találkoztam olyannal aki a lelkemben katarzist okozott.
Öszinte voltam mindent elmondtam,az lett a vége,hogy nyomoz,mindenhol.
A telefonomban a számíton,mindenhol,pedig újjat nem olvashat itt sem.Nem akar elengedni,ha mégis gonosz.Nics harmadik,
még nics..Ő is tudja ,még is...Mire jó a nagy öszinteség?
Mindig annak a legrosszabb aki öszinte,mert az sebezhetővé vállik.Átgondoltad így is?
Vagy TE mindig öszinte voltál,mindenkit vérigsértve leléptél,
utánam a vízözön?

Oregon (TM) 2009.08.30. 11:16:17

Félre kefélt a férje mellett, férje kefélt melletted. Min vagy úgy meglepődve? Hiszen nem is változott semmit.

Eeyore88 2009.08.30. 15:15:04

hmmmm...mekkora szutykot!!!Az a baj,hogy a férfiak mindig ilyen nőkkel akadnak össze nagy átlagban,és sztereotipizálnak,hogy minden nő ilyen.És akkor mi, "nem olyan" lányok,csajok,nők szívjuk meg.Azért ez nem normális dolog,amit a nő csinált,félrekeffent azért,mert talán nincs annyi anyag,és?Attól még jöhet a baba,vagy ha nem akkor számos módszere van még.Nem szeretett(ne haragudj),vagy nem is tudja mi az,hogy valakit őszintén szeretni,mint pl. te őt,mert az nem csinál ilyet.Önző,csak ezt lehet rá mondani,csak ő,csak az ő igényei,érzései,ha vannak neki egyáltalán olyanok.
Nekem a családban van egy házaspár,akinek 10év után sikerült a baba.OK,ez durva példa,de van ilyen.
És ez a félrekefélt,melletted is fog,ez szerintem nem teljesen igaz.Azért mert megtette,nem biztos,hogy máskor is megfogja.Nem természetes az,hogy mindenkit meg kell csalni.Kíváncsiság?Rendben,de mindig,akárkivel,és akármennyivel voltál már?!áááááhh...
Ez a nő nem változott semmit,de nem mindenki ilyen(szerintem).
Kitartás,én teljes mértékben megértelek!!!

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.30. 15:28:19

Miért is lényeges eleme a történetnek, hogy a két szereplő sármos, illetve szép, na meg hogy megnézték őket az utcán? Nekem ez mégis csak önteltségnek és dicsekvésnek tűnik...

A tanulságok közül hiányoltam a "nem minden a külső" felismerését, annak belátását, hogy aki megcsalja az egyiket, az meg fogja csalni a másikat is. Na meg be kéne látni, hogy a gyermektelen 30-as nők már kapuzárási pánikban szenvednek, így még az is számítóvá válhat, aki amúgy nem az (a gyermekvágy bizony nagy úr).

kockásfülű vérnyúlmajom 2009.08.30. 15:30:38

@Eeyore88: aki képes félrelépni, az félre fog lépni később is. A vér nem válik vízzé, kutyából nem lesz szalonna és még sorolhatnánk is az elcsépeltnek tűnő, de örök érvényű frázisokat.

Padawan5 2009.08.30. 18:45:11

Az én volt szerelmem is ilyen "megcsalós".
Elöször megcsalta a férjét néhány pasival, aztán jöttem én, majd engem csalt meg egy másikkal, aztán Őt csalta meg a volt férjével. Mindeközben végig álitotta, hogy Ő hűséges természetű. És ismerek még néhány hasonló nőt... Az ilyenek normálissak????? Persze férfiban is vannak hasonlók.

Padawan5 2009.08.30. 18:58:40

@xara: Szia!
Mit értesz az alatt, hogy megöl a szerelmével?
Nekem is monták már hogy túl sok neki a szeretetem. Nálatok ez mit jelent? Én lennék a legboldogabb pasi ha egy nő csak fele annyira szeretne mint ahogy én tudok szeretni.
Ha nem szeretünk titeket annyira mint ahogy ti szeretnétek akkor meg az a baj. Honnan kéne tudnunk hogy mi elég, és mi sok nektek, és ha már tudjuk, szerinted hogyan tudnánk magunkat kontrolálni, hogy ne szeressünk annyira? Egyáltalán, lehet kevésbé szeretni valakit mint ahogy érzi az ember? Persze fontos a komunikáció és az egymásra figyelés, de akkor sem értelek benneteket NŐKet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.30. 19:57:44

@xara: Őszinte voltam és ez nagy hiba! Tanultam az esetből. Semmire se jó ez a sok érzelem és őszinteség, mert csak visszaélnek vele. Feltárod a szívedet, hogy ő könnyebben belemárthassa a hideg pengét.

Tudom, hogy nyilván összehasonlíthatatlan a 18 év és a két és fél év, de először éreztem azt 15 év alatt, hogy megtaláltam az igazit.Talán az is baj volt, hogy sohasem veszekedtünk és én mindig megpróbáltam kedves lenni hozzá, ha pedig kissé gorombábban szóltam, az nagyon bántott engem. Teljes harmóniát éreztem, bár a sors mindig kicsit keresztülhúzta a számításainkat, ha valamit (akár csak egy strandolást) terveztünk. De hát mi már ilyen balfaszok voltunk és ezen is nevettünk.

Azonban ez megváltozott két nap alatt, amiből egyet nem töltöttünk együtt. A "kedves" barátnőjével töltötte, aki nem az őszinteség mintaképe, hogy így fogalmazzak. Nincs vele bajom, sőt soha nem szóltam egyetlen rossz szót sem rá.

Én pedig értetlenül álltam a helyzet előtt. És gondolkoztam... Hogy egy hete megváltozott (ami ÉPPEN egybe esik a balatoni hétvégéjükkel, egy együttes táborában), mióta hazajött. Az a baj, hogy előre éreztem valamit és már nem tudtam annyira toleráns lenni, bár nem voltam vadállat sem és CIA ügynököt sem játszottam.

Az pedig külön gusztustalan, hogy este ugye előkerül a téma, miközben egy bulira tartunk. Nem akar beszélni róla, pedig rá van írva. A férfiak nem mind hülyék és nekünk nem olyan felületesek és könnyen múlóak az érzéseink, mint a nőknek.

Én kicsit erőltettem a témát, hogy ugyan, ne titkolózzunk és rákérdeztem konkrétabban, így előjött a farba. Gyűlöltem. Éjjel, vagy reggel akarta elmondani, a buli után, hogy "ne rontsa el a kedvemet". Hát nem kedves?!

A bulin teljesen kerültük egymást, megvolt a 2 méter távolság. Én inkább ittam és beszélgettem, hogy ne fájjon annyira, de nehéz volt, pokoli nehéz.

Aztán úgy alakult, hogy ő vezetett hazafelé és nálam aludt. Beszélgettünk, kicsit bántottam szóval, mert jól esett, de végül visszavettem. Semmi kiabálás, semmi káromkodás. Olyan jó volt magamhoz ölelni, sőt ő kérte és csókolni. Talán a legszebb csók volt a 30 hónap alatt. Azt mondta sírva, hogy szeret, és én is így tettem, hiszen ez igaz is. Szorosan összefonódva elaludtunk, ő sírt, nekem a szívem szakadt meg.

Reggelre teljesen kifordult magából, és mikor elváltunk, már csak egy ölelés jutott, valamint egy arcra puszi. Ez annyira fájt, mintha egy ökölvívó gyúrt volt orrba, mondtam is neki, hogy ezt ne így, könyörgöm, ez nekem fáj. Inkább szállt volna ki szó nélkül...

És mostantól a síri csend, a nem keresés, az iwiwes képek teljes kigyomlálása. Rossz érzés... Miért nem tudott pár hetet várni vele, hiszen külföldre megyek fél évre? Miért kellett ezt így és hol volt a baj? Csoda, hogy én valami mást gyanítok? Mert a megcsalás nem a testben dől el, hanem az érzelmekben és a fejben. Mert ha testileg nem is csalt meg, ott valami, lenn Balatonon elkezdődhetett, mely az én végemet jelentette.

Nos, azt hiszem pár hét alatt kiderül majd. Mert Ti nők egyformák vagytok, pár hétig pihentetitek a dolgokat a nyilvánosság előtt "hogy ne bántsátok meg" és biztosan előkerül majd új kép az iwiwen, vagy valami, ami bizonyítja az érzést. Bár ne így lenne...

Csak a bizalom halt meg belőlem. Ha vissza is jönne és tényleg semmi sem volt, hogyan bízhatnék meg benne újra? Ez egy olyan dolog, mint a kártyavár: lassan épül, de hamar omlik...

xara (törölt) 2009.08.31. 08:15:40

@KuKori: Írtam erre neked ide nem akartam inda üziben.
Remélem nem zavart.

xara (törölt) 2009.08.31. 08:22:49

@Padawan5: Kedvesem ,az igazi nőt sosem fogod érteni.
Te csak szeres ne legyél más,ha szeretni igazából tudsz.
Ez csodálatos dolog.A komunikáció ahogy írod az odafigyelés ez a kulcsszó .Te magad adtál választ.
Én mit értek ezen ,a féltékenységét,ami a szeretetből fakad
és az Önbizalomhiányából.

xara (törölt) 2009.08.31. 08:28:34

@KuKori: Azért annyit itt is hozzá füznék még,hogy nem egyformák a nők hidd el.
Ahogyan a férfiak sem.
A hiba bennünk is van ,sőt,ha mindíg a hasónlóval jövünk össze.
Nem árt meg egy kis magány,hogy ezt elemezd ki magadban.
Gondold el ha mindenki egyforma lenne nem keresnénk mást a jobbat,a többet,a szebbet.
Most csak a méreg hangját hallom.Kérlek amit az indban üzentem,ha arra válaszolsz,ne ide a blogba tedd.
Köszönöm.

lunatik 2009.08.31. 12:16:14

@xara: tényleg nem egyformák, a KuKorié a leírás szerint egyáltalán nem tartozik a súlyosabb kategóriákba, az átlagnál még rendesebbnek is tűnik. a baj az, hogy az átlag annyira sz@r.

vagány csaj 2009.08.31. 13:02:39

PASIK!!!!!!!!!! :@ Úgy tesztek, mintha Ti mindig, mindenkihez őszinték és hűségesek lennétek!!! Hagyjuk már a hülye dumát!!!
Helyzete válogatja, hogy ki milyen szituációban hogyan viselkedik. Nem lehet általánosítani! És ahogy Ti nem értitek meg a nőket, úgy mi sem a pasikat! A baj ott van igazán, hogy nem tudjuk megtalálni azt az embert, akivel mindketten imádjuk egymást! Mert általában az nem kell nekünk, akinek mi kellenénk, és az kellene, akinek mi nem kellünk! Így bántunk és bántódunk! Nem feltétlenül szándékosan!!!
De egy biztos: megtalálni a boldogságot, és meg is tartani, nagyon nehéz! Semmi nem tart örökké!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.31. 13:38:53

@vagány csaj: Hát ez a baj, látod, hogy mi megtaláltuk. De 30 hónap boldogság után paff, vége. Semmi előzmény. Képzeld el, hogy hűséges voltam, már nem 17 éves vagyok és aki nekem sokat jelent, azzal nem tudom megtenni. De nem is akarom, mert boldog vagyok! Mi úgy találkoztunk, hogy egymásnak kellettünk. Már az elejétől fogva. Mindketten azt kaptuk, amire vágytunk, kölcsönösen.

De valami elromlott, nem tudok rájönni micsoda és hogy miért így... Hogy nem volt ok, vagy előzmény, amit láttam, éreztem volna...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.31. 13:39:34

@xara: Köszönöm, vissza is írtam. (ugyan nem tudom, hogy hol kell ott nézni a kimenő leveleket, mert erre még nem jöttem rá)

Jégcsap 2009.08.31. 17:30:20

@KuKori: Sok ilyen szemét, mihaszana van kösztünk, de nem mind vagyunk ilyenek. Keveset lehet találni köztünk akik nromálisak és képesek az igaz szerelemre. Igen, elismerem talán a vérünkben van az ilyesmi, igaz barátságra sem vagyunk mindannyian képesek, de néhányan tudunk "gerincesen" viselkedni és tiszta szívből szeretni.

xara (törölt) 2009.08.31. 20:50:53

@KuKori: Szia a válaszo meg fogom írni megkaptam amit írtál.

xara (törölt) 2009.08.31. 21:04:36

@lunatik: Hát ezek kemény szavak,de nem hiszem ,hogy így lenne.
A csalódás nem a Te egyéni osztály részed.
Amit adsz azt kapod én ebben hiszek.
Nem biztos,hogy az életben attól kapod vissza akinek a jót adod.
Most nem csak a szerelemről beszélek.
A szerelem kétírányú utca,Én is Te is Ők is mindenki kap ezt azt az életben attól még nem szar mindenki.
Csak keresd az átlagosnál különbet, ha ebben hiszel.
Mind a magunk nemében egyediek vagyunk,vannak akik a szürke eminenciások,és a csillogók a feltünők.
Én a szürke emineneciát választom ott soha nem csalódtam.
Az öszinteséget követem bajom van is belőle.
Ha elakarod mondani az embereknek az igazságot akkor nevettesd meg őket ,máskülönben megőlnek.

vagány csaj 2009.09.01. 11:15:50

@KuKori: Muszáj elfoagdni, és előre nézni, soha nem hátra! Ez viszont CSAK AKKOR lehetséges, ha letisztázzátok és megbeszélitek a dolgokat, mert addig mindig ott marad benned a kérdés, hogy miért, és emiatt nem fogsz tudni továbblépni. Egyre csak örlődsz, és nem hagy nyugodni! Pontot kell tenni a végére, mert ami nem megy, azt nem szabad erőltetni! Ha megértitek a miértjét, könnyebben túlteszed magad rajt. Én legalábbis ezt vallom. Bár nehéz, de muszáj! Én is ma este készülök egy ilyen "mindent eldöntő" beszélgetésre... Szurkoljatok, bár a vége azt hiszem nem nekem fog kedvezni... :( A sztorit egyébként már beküldtem, de még nem került fel!
Pannikaaa! :)

Nita12 2009.09.01. 22:03:16

@KuKori: Sajnálom, hogy így alakult a kapcsolatod és azt is, hogy ez miatt gondolod úgy, hogy minden nő egyforma! Hidd el ez nem így van!

xara (törölt) 2009.09.02. 07:33:34

@Padawan5: A másik fél nem mindig akar meghallani. Ez már eszedbe jutott.
A másik nem mindig azt akarja amit Te.
Nem mindig akarja a végét csak azért met TE igen.
Ígyis átgondold a helyzeteket?
Könnyü mindig az öszinteséggel jönni.
Többször belehaltam már az öszinteségbe és a falkba amik elém tornyosultak.
Elfáradtam.
Tudod milyen érzés ez?

xara (törölt) 2009.09.02. 09:48:22

MINDENKINEK ÜZENEM!!!!


" A szerelem a legjobb múzsika az élet színpadán.
Nélüle örökre dallamtalan lennél az emberiség hatalmas énekkarában."

A csalódások fájdalmak ellenére is szeretni születtünk.

Lillu_baba 2009.09.02. 12:57:57

... Mivel elég sok komment van már, és nem vagyok hajlandó végigolvasni, ezért sorry előre is ha már ezt vk megirta volna.

Az én véleményem az, hogy a nőnek teljesen igaza van! Mit vártál?, hogy majd ő csak a tied lehet, mert te ezt "kitaláltad"??? 4-5nőd azért volt mindigis, mivel alapjábavéve egy egoista, öncentrikus ember vagy... a történet elején közölted velünk hogy te mennyire jól nézel ki mások szerint, és hogy ez fontos lesz a sztoriban!!! NA ez vicces, mert semmiféle lényegét nem látom abban hogy ki mennyire helyes vagy sem.

Az olyan pasik mint te, azthiszik, hogy kisajátithatnak egy nőt, és hogy majd ők kiválasztják a véglegeset... benned mellesleg még félelmek is vannak, voltak a lassu spermáid miatt, szóval.....
Szóval teljesen igaza volt annak a nőnek!!! Nem fogok én sem egy olyan pasi mellett maradni, akitől nem lehet gyerekem csak nehezen és akinek nincs olyan anyagi háttere, hogy megteremtse azt amire én vágyom!

Mivel én elég jól állok, és tudom hogy saját magamnak elő fogom tudni teremteni azt a pénzt amire nekem szükségem lesz, ezért nekem sosem lesz szükségem egy pasi segitségére anyagilag, de ez kivételes eset a mai világban, ezért irtam az előző 1-2mondtatot - - - a többi nő védelmére kelve!!!!

NA további szép napot!

Szijasztok!:)

táncosláb.... 2009.09.04. 01:44:24

@Lillu_baba:
gratulálok te aztán egy igazán érzelmes lány vagy

pffej

AdamJoyRideR 2009.09.04. 07:52:22

Huhh...

Elég komoly ítiszed volt, az tuti. Nagyon régen, kb. 7 éve, velem is előfordult hasonló. De ez inkább olyasmi, amibe az ember belehergeli magát, és azért érzi ilyen erősen, hogy akár az "életének is véget vetne". (Na idáig nálam azért nem fajult.)

Csak arról az alaptörvényszerűségről van szó, ha a kezedben van a dolgok felett az irányítás - akkor jól érzed magad, ha elvesztetted, bosszús leszel.

Gondold csak végig. Minden egyes szituációban ez történik. Vársz mondjuk valakire és késik. Mi az ALAPJA a bosszúságodnak? Az, hogy nincs a kezedben az irányítás. Nem tudod egy csettintésre "odavarázsolni" az illetőt, te másképp képzelted a dolgot. És ez percről percre egyre jobban dühít. Naná, ott van az is, hogy miért nem tiszteli a másik az idődet...stb, stb.

De ez esetben is - miért nem vagy képes ezt megváltoztatni egy "varázsütésre"?

AdamJoyRideR 2009.09.04. 07:58:21

A szakítás utáni légkör egyébként is "szakterületem" :)

www.VisszaSzerzemAzExem.hu

l zoli 2009.09.04. 20:27:15

@timike86: Miért? Vannak olyanok???

nencsi 2009.09.04. 22:11:18

Személy szerint már nagyon várom az új kapcsolatodról a storyt!:)
süti beállítások módosítása