Megbíztam benne, nem kellett volna

2009. szeptember 24. 07:23 - Panni CsP

Egy férfi megismer egy gyönyörű nőt. Ez eddig tök szépen hangzik. Az élmény annyira elementális, hogy főszereplőnk sem akarja elhinni. Ekkor még nem sejti, hogy a könnyed játék előbb-utóbb a pokolba rántja. Ha az élet pókerasztalán rossz leosztást kapsz, fölösleges minden küzdelem – a pókerarc már nem segít. Az események néha nem várt fordulatot vesznek, és olyan emberben csalódunk hatalmasat, akiben eddig megbíztunk…

 

Mindenki ismeri a viccet, hogy a nő, mint a hurrikán... mikor jön forró és nedves, mikor megy, viszi a házat meg a kocsit. Megosztanám veletek, bár csak 1,5 évig tartó, de rövidnek nem mondható sztorim. Az én történetem inkább a kevésbé vicces kategóriába tartózik, de tanulság lesz bőven. Tehát adott vagyok ugye a történetben Én (nevezzünk Bencének) 24 éves és a másik fél (nevezzük Fanninak) 25 éves. A "kaland" 2006 telén kezdődött, mikor is az életem abból állt, hogy a haverokkal lógtam, dolgoztam, és amikor csak lehetett a pókerasztal előtt ültem (ez lesz a lényeges a 3 közül). Volt mindig egy szinte állandó társaság, akikkel leültünk játszani (igen most jön a de), de egyszer úgy alakult, hogy kevesen lettünk, ezért lett szólva 2 új embernek (egy srác és a barátnője). Itt lépett be először az életembe Fanni. Nem nagyon akarom ecsetelni a külsejét, azt úgyis megtette annak idején más, legyen elég annyi, hogy szép lány volt (valószínűleg most is az, én már rég nem láttam).

Mivel én nem voltam, nem vagyok és szerintem már nem is leszek egy Don Zsuan :) ezért nem is gondoltam semmi komolyabb ismerkedésre, meg hát ugye barátja is volt. Rosszul gondoltam :), eleinte még csak a pókeres időpontokat egyeztettük telefonon SMS formájában, később már - igaz az Ő kezdeményezésével - egyre többet tudtunk meg a másikról, végül csak azért és akkor jártunk kártyázni, hogy lássuk a másikat. Egyszer még a telefonomat is feltöltötte pénzzel, mikor azzal vicceltem neki, hogy nem tudok neki visszaírni. Az, hogy az akkori barátjával milyen kapcsolatban voltak, szerintem nem ide tartozik, annyira nem is fontos, legyen annyi elég, hogy nem volt boldog. De nekem a buta fejemmel itt még nem esett le, hogy velem szeretne az lenni. Következett 2006 decembere, egyre több szemezéssel, SMS-el és telefonos beszélgetéssel (persze csak titokban). Szilveszterkor pedig nem fogjátok kitalálni, hogy mit csináltunk (aki a kártyára tippelt, nyert) egész estés kártyaparti a haverokkal és természetesen az SMS partneremmel, ill. a barátjával. Kb. éjfél lehetett, mikor indultak volna tovább a barátjával, aki már a kocsiban várt, mert Ő közben megunta és úgy jött vissza a Fanniért. Fanni mikor indult volna lefele (padlástéren játszottunk) rám nézett és bár szerintem csak magába gondolta, de kicsúszott a száján a "Nem kísérsz le?" mondat, amit állítása szerint nem hallott senki, de csak az nem hallotta, aki nem akarta. Utána mentem, mert láttam rajta, hogy rossz kedve van, mert igazából Ő nem is akart elmenni innen. Útközben és lent is próbáltam picit vigasztalni, míg felöltözött, részben sikerült is talán. Ahogy lépett volna ki az ajtón, visszafordult, én átöleltem, erre Ő megcsókolt. Erre mondhatnám azt, hogy számítottam rá, de az nem lenne igaz. Miután én utána köpni-nyelni nem tudtam, megfogta a kezem, majd elment. Természetesen utána már nem tudtam semmi másra gondolni, csak arra, hogy mi lehet vele. Sokat nem kellett aludnom, ráadásul hajnalban még a szüleimet is el kellett hoznom a bálból. Az ezt követő napok nagyon gyorsan teltek, sokat beszéltünk, majd elmentem érte a munkahelyére, amikor közölte velem, hogy szakít a barátjával. Bennem csak ekkor tudatosult, hogy most akkor lett egy barátnőm, vagy Fanni talált egy új fiút maga mellé (ahogy szimpatikusabb).

A hivatalos kezdet (nálam a dátumok fontosak "voltak") 2007. jan. 6.-a

De hívhatnám úgy is, hogy életem legszebb évének kezdete. Februárban Valentinra gyűrű és alkalmanként virághegyek, rózsaszirommal és gyertyával teli szoba. Utólag rájöttem, hogy túl sokat adtam neki a kapcsolat elején és ezt később nagyon már nem lehetett überelni (de lehet, én látom rosszul) Majd utána nem sokkal összeköltözés a szüleimnél. Ez az elején jó ötletnek tűnt, de hosszútávon nem ajánlanám senkinek, én utáltam, hogy mindig választanom kellett, hogy kinek adjak igazat a kisebb vitáknál közte és az anyukám között. Mi egymással sose vitatkozzunk, vagy Ő engedett, vagy én, szóval minden passzolt köztünk. Rengeteget voltunk együtt, mondhatni le se szálltunk egymásról, én egyre kevesebbet voltam a haverokkal, majd már egyáltalán nem (egy újabb hiba nálam). Neki nem igazán voltak barátai, szóval Ő nem mondott le semmiről hogy velem lehessen. A szüleit sokszor látogattuk, mivel egyke volt és sokszor látni akarták. Nagyon megszerettem őket, bár mióta külön vagyunk, nagyon ritkán látogatom őket. A nyáron, sok helyen megfordultunk, bejártuk fél Magyarországot. Mondhatnám úgy is, hogy mellette szinte repült az idő, ahogy én is a fellegekben. Így érkezett el 2008 nyara, egyre több és komolyabb tervvel. Esküvő tervezése - bár leánykérés nem volt, ill. csak a szülőktől kértem el, gondolta, spóroljuk meg az eljegyzési gyűrűt. Hosszabb keresgélés autóvásárlás (életem első autója), házvásárlás, ami túl nagy falat volt, helyette lakáskeresés, de a bank „szerencsére” nem adott annyi kölcsönt. Végül kiegyeztünk egy albérletben, mert a családi házból már mindenáron menekülni akart, de odáig már nem jutottunk el, hogy be is költözzünk. Hogy miért?

Életem legjobb évét életem legrosszabb nyara követte.

Én új munkahelyre kerültem, hogy több pénzünk legyen (egy festéket áruló cég egyik alkalmazottja lettem). Ez egyben jó is volt, mert még többet lehetünk együtt, de rosszabb is, mert a munkahely mind testileg mind lelkileg kifárasztott. A fentebb említett nem létező barátai hirtelen annyira megszaporodtak, hogy hirtelen már meg se tudtam számolni őket. Ennek az elején még örültem is (ÉN ÁLLAT) mert így adódott picit több pihenés a munka után. Aztán azok a haverok egyre többször hívták egy-egy balatoni céges üdülésre a hétvégéken, ahova persze csak a cégből mehetnek (meg még páran mások). Jól van, had menjen, én addig is pihenek otthon. Régen nagy számítógép őrült voltam és ekkor újra rám tört a mániám, így kellemesen elfoglaltam magam, míg távol volt. Na, ez így ment már több hete, aztán mikor már hétköznapokon is voltak azok a céges bulik és ráadásául nem is ért haza a megbeszélt időpontra, hanem csak 2-3 órával később (itt teszem hozzá én 1x csináltam ilyet, annak is prédikáció lett a vége). Ekkor éreztem elérkezettnek az idejét, hogy számon kérjem tőle a külön töltött hétvégéket. Amiben, mint később kiderült én voltam a hibás, mert nem voltak olyan közös barátaink, akikkel el lehetett volna menni valahova (könyörgöm, hisz miatta nem voltak barátaim). Mondta, hogy aludjunk rá egyet, és majd holnap megbeszéljük, de én mindenképp tisztázni akartam, hogy hányadán is állunk egymással. A vége az lett, hogy az éjszaka kellős közepén fogta magát és elment (egy könnycsepp nélkül). Mondhatni az első vitánk egyben az utolsó is volt. Ezután elkövettem azt a hibát, hogy pár órára rá fogtam magam és utána mentem. Most, aki azt hinné, hogy hazament a szüleihez, hogy elsírja a bánatát nekik, el kell, hogy keserítsem, mert Ő a céges barátokat részesítette előnyben, egy másik városban. Megtaláltam, beszéltünk, semmi változás, reggel jön a cuccaiért. Egyébként se vagyok egy jó alvó, aznap éjszaka pedig pláne nem kellett sokat aludnom. Pozitívumként rájöttem, hogy viszonylag kevés idő alatt rengeteg dolgot tudok átpakolni 'a'-ból 'B'-be(az 'A' a ruhásszekrény a 'B' a bőröndje volt). Reggelre minden bepakolva a szüleinél az udvaron kirakva, ami valljuk be, nem kis tett, aki tudja, hogy egy nőnek mennyi cucca van, az megérti. Reggel arra jutottunk, hogy együtt beszélünk a szüleivel, hogy mi az a sok bőrönd náluk. Nálam ekkor jött el egy nap alatt a második világvége - belenézni a szülei szemébe és mondani valamit, bármit, nekem nem sikerült. Hogy tovább nyúzzon munka közben, végig telefonáltuk a napot, megegyeztünk, hogy külön próbáljuk meg egy ideig (hogy nem tudott volna átmenni rajtam egy kamion mikor belementem). Mindkét nap, szinte csak náluk voltunk egész este, ennyit a különlétről. Majd egy újabb balatoni meghívás, Ő maradni akart velem, ezúttal Én beszéltem rá, hogy menjen és döntsön, hogy hol jobb (mondhatnánk erre, hogy ez is hiba volt tőlem, most már határozottan jó ötletnek tartom).

Elment, döntött, a barátaival jobb neki.

Az első különváláshoz képest ezt már szinte meg se éreztem, mikor közölte a hírt. Azt azért hozzá kell tennem, hogy mivel egy veszíteni nem tudó ember vagyok és Fanni volt nekem az első komoly kapcsolat, és szerelem, nem tudtam elsőre elengedni. Ez mind együttvéve úgy jött ki rajtam, hogy nagyon sok dolgot vágtam a fejéhez (persze csak képletesen), ami - utólag belegondolva – lehet, hogy felesleges és helytelen volt. De hát ilyenkor nem tud az ember csak a szépre gondolni, legalábbis nekem nem sikerült. A végére pedig akkor jöjjenek a szerintem fontosnak vélt tanulságok:

1) Ne kezdj olyan lánnyal, aki épp akkor lépett ki egy kapcsolatból, még ha miattad is tette (legalább is várj vele)

2) Ne halmozd el mindenfélével a kapcsolat elején, mert később már nem tudsz mit adni...

3) A barátaidat ne dobd el, még ha szerinted megéri, akkor se

4) Az összeköltözést ne a szülőkhöz tervezzétek, legalábbis ne hosszú távra (nem tesz jót)

5) Jó a közös tulajdon, de csak bizonyos idő után, mikor már tényleg úgy érzitek, hogy nem kell más

6) Ha már vesztettél próbáld meg azt méltósággal elviselni

A végén pedig tényleg vitte az autót és még sok mást is, de azok nem kézzel fogható dolgok.

 

 
95 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr111382810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2009.09.24. 08:31:28

Ezt bebuktad, ennyi!:)Céges barátok, akik állandóan balatonra járnak??? Naná, én is 10milliot keresek naponta... Jaaa, vagy lehet, hogy megcsalt..:) cégesbarátok=szerető

Missy88 2009.09.24. 08:32:58

Fanni félrekúrt, Te pedig hálából becsomagoltál neki?! Remélem szépen összehajtogattál mindent... Öhhmmm most akkor amúgy mi van?! Fanninak nem voltak barátai, aztán hirtelen nagyon sokan lettek és hívták mindenhova?! Biztosan nem csusszant rá senkinek a f@szára! Örülj, hogy legalább nem a Te barátaid közöl választott. Az én Fannim, aki Karcsi volt, az egyik legjobb barátnőmet húzta meg, aztán mindenkinek elmesélte, hogy szegény lánynak szőrös a háta!:D
Fordítsuk komolyra a szót. Van egy nagy szekrényem, tele ruhákkal....:D Csak viccelek!:D
Ügyesen levontad a konzekvenciákat.:)

boss888 2009.09.24. 08:47:11

@Missy88: wáááá, szőrös hátú nő!!! Nemá most ettem:)))

Missy88 2009.09.24. 08:55:07

@boss888: Gondolj bele...derékig tudnak neki parkettafonást csinálni!:D Na jó..az mondjuk meleg lenne..:)

2009.09.24. 09:18:55

@Missy88: @boss888:
Én is pont erre gondoltam, h a céges barátok között biztos volt 1 aki... :-) Nem részletezném
Amúgy a záró gondolatokkal egyet értek, de az 5. pontot kiegészíteném azzal, h írjunk házassági szerződést. Ki mit hoz, azt viszi, a közösen szerezett dolgokon is bőven elég osztozni.
Tényleg kapcsolat elején inkább kis dolgokat kell egymásnak venni ünnepek alkalmával. Az idővel kéne elő kerülnie 1-1 drágább ajándéknak. Gyűrűt Valentin napra, ráadásul az elsőre? Azaz kb. 1,5 hónap múlva? Naaaa neeee! :-)

Missy88 2009.09.24. 10:10:15

@Zsu0805: "Ami a tiéd az az enyém is, ami az enyém ahhoz neked semmi közöd alapon?":D:D Mm a szerződést!:)

Erásss 2009.09.24. 10:17:29

Vannak naív pasik is!De CUKI!!:D Csoda,hogy a lány "megunta",hogy mindig mindent megkap?!Szerintem egy nő is szeret küzdeni a pasiért,és egy nőnek kell,hogy a párja FÉRFI legyen mellette!Az is lehet,hogy én gondolom rosszul...

Lobelt 2009.09.24. 10:19:42

Ne bántsuk a srácot. Már csak azért se, mert nem hiszem, hogy közületek mindenki (tisztelet a kivételnek) tökéletes összhangban él élete első nagy szerelmével, és bár tapasztalatlan volt, nem követett el nagy hibákat. A srác ügyesen levonta a következtetéseket, tanult a hibáiból (reméljük), kerek a történet.

Missy88 2009.09.24. 10:28:55

@Lobelt: Nem bántottuk...:)@Erásss: Én nem mondanám, hogy naiv. Szerintem pontosan tudta, hogy az asszonyka kivel merre, csak van annyira úriember, hogy ezt így ne írja le.:)

Lobelt 2009.09.24. 10:35:10

@Missy88: igen, én is ezt érzem (mármint hogy nem írja le)

amúgy meg tényleg az egyik legfontosabb dolog, hogy sose kezdjünk komolyabb kapcsolatba egy olyan személlyel, aki épp most jött ki egy másik kapcsolatból. Ezt én is nagyon komolyan megtanultam :)

Esküvői DJ 2009.09.24. 11:01:33

Szerintetek az törvényszerű, hogy ha valakivel úgy jössz össze, hogy miattad hagyja ott az előzőt az téged is így fog elhagyni?

Mellesleg Fannit jellemezte, hogy nem voltak barátai. Talán azért, mert világ életében valakivel(valaki nyakán) élt!
Nem hiszem, hogy most egyedül lenne. Ráadásul már a bőröndök is készek voltak a költözéshez... :)

Lobelt 2009.09.24. 11:18:47

@Zoziboy: nem, nem az a törvényszerű, hogy így hagy el. De eléggé valószínű, hogy nincs kész egy új kapcsolatra. Vannak kivételek, mindig, mindenhol. De ha érett gondolkodású, akkor ő magának is éreznie kell, hogy időre van szüksége (mindenkinek) mielőtt valami másba belevág. Persze ez csak akkor érévényes szerintem, ha egy komoly kapcsolatból lép ki. 1-2 hónapos románcok, kalandok nem számítanak ide. Szerintem :)

Van egy ismerősöm, én azt hittem komoly problémái vannak (valamilyen szinten voltak is). Az illető be is vallotta nekem, hogy csak akkor hajlandó kilépni egy kapcsolatból, ha már biztos egy másik. "Mész te a p*csába", mondtam neki, és tényleg azt gondoltam, hogy sosem lesz normális kapcsolta. Erre meg lassan 3 éve él együtt egy sráccal, és az isten is egymásnak teremtette őket, eddig legalábbis úgy néz ki. Persze lehet, hogy később ütközik majd ki valami...

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.09.24. 11:54:05

Szép tanulságok. Egyet értek, csak kár, hogy ezeket mindenki a maga kárán tanulja. A csaj meg egy igazi életművész. Ért hozzá, hogyan tartsa meg az életében a 'folyamatosságot' :D

[megmondoember] 2009.09.24. 11:56:13

"Vannak naív pasik is!De CUKI!!:D Csoda,hogy a lány "megunta",hogy mindig mindent megkap?!Szerintem egy nő is szeret küzdeni a pasiért,és egy nőnek kell,hogy a párja FÉRFI legyen mellette!Az is lehet,hogy én gondolom rosszul... "
Ez a tipikus esete annak, amikor már olyan jó dolga van valakinek, hogy nem tudja mit kezdjen, és amiatt kezd el reklamálni, hogy túl jó dolga van.

Valójában meg lószart szeret egy nő bármiért is küzdeni. A dolog magyarázata nem ebben rejlik, hanem abban, hogy ha sok mindent kap egy pasitól, akkor egyrészt már az válik alappá nála és emelkedik az igényszintje (olyanra, amit már nehéz kielégíteni), másrészt (azért mert szinte mindent megkap) elkezdi elhinni magáról, hogy ő már olyan űbernő, hogy jobbat is kaphat, mint az illető.

Aztán a végén persze mindig pofáraesés és egy erőszakos lúzernél kikötés lesz a vége, de hát szerencsétlen nők erre van predesztinálva, mert az agyuk helyett a puncijukkal gondolkodnak.

Void Bunkoid 2009.09.24. 12:04:06

@Erásss: nem. A nők IDIÓTÁK. Fehérlovas herceget várnak, aki félkézzel lekapja a Szíriuszt az égről, és carbonara mártással tálalja nekik.

Ha ezt kapják, akkor kiderül a rózsaszín köd elmúltával, hogy a fehérlovas hereg egy tutyimutyi, unalmas alak, nekik FÉRFI kell, nem komornyik.

Aztán jön a FÉRFI. Kemény, dolgos, nyers, de irdatlan maszkulin, meg lehet őrülni érte.

Elmúlik a rózsaszín köd, és máris a férfias férfi átvedlik agresszív, bunkó, buta segggfejjé, akit sokkal jobban érdekel a béelmeccs a haverokkal mint egy esti összebújás, iszik mint a ló és még a lába is büdös. Mehet a levesbe.

NORMÁLIS EMBERrel meg szóba sem álltok. Pedig lehet, hogy azzal sikerülne is valami.

Void Bunkoid 2009.09.24. 12:05:37

@[megmondoember]: de egyszerre gondolkodtunk és írtunk is :)

2009.09.24. 12:09:34

@[megmondoember]:
Persze egy kapcsolatban a küzdés már kezd visszábbbesni, hisz már "megszerezted" amit akartál. De attól függetlenül mig meg nem szerezzük képesek vagyunk harcolni, küzdeni. De egy kapcsolat már nem csak erről szól. Megmarad a küzdés bizonyos szinten, de már nem úgy mint abban az időben mikor még nem voltatok együtt.
Az a probléma inkább, h "túl sok" túl sok az ajándék, túl sok a figyelem. (és nem csak a férfiak, hanem a nők is hajlamosak ebbe a hibába esni) Egyre többet és többet adunk, és ezzel már szinte megfolytjuk a másikat. Persze szükség van arra, h adjunk a másiknak, de csak bizonyos fokon. A túl sok romantika, a túl sok figyelem is idegesítő lehet. Aranyos és kedves, ha egyszer vacsira érsz haza, de vannak akik ezt túlzásba viszik. A sok sok romantika is terhes lehet egy bizonyos szint után.
Én spec szeretem a romantikát, és igénylem is a figyelmet, de egy bizonyos szint után terhesnek érzem, és "megfulladok" tőle...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2009.09.24. 12:13:58

Én olyan nôt még nem láttam, akinek annyi bôröndje volt, mint amennyi ruhája... ez vagy photoshop vagy Madonnával jött össze Bence.

Glg 2009.09.24. 12:15:24

Hátez SZÍVÁS. Soha-soha nem adunk többet a feltétlenül szükségesnél :)-mert ha minden megvan onnantól már nincs semmi érdekes a pasiban, és amint jön egy érdekesebb lehetőség...pápá.
Vagy rosszul gondolom lányok? :)

@[megmondoember]: Igen ez az erőszakos gyökér elöbb utóbb bekövetkezik az ilyen csajoknál. A puncival gondolkodásban annyira nem értek egyet.

@boss888: @Missy88: @Zsu0805: Úgy úgy...a céges bulik biztos nyomot hagytak Fanniban. Lehet h a postoló tényleg nam akarta leírni ezeket. Vagy ha nem sejtette a dolgot akkor eléggé láma.

2009.09.24. 12:22:00

@[megmondoember]: szerencse, hogy a pasik mindig aggyal gondolkodnak, és általában sokkal többet várnak egy nőtől annál, hogy "szép" legyen...:D
mert ugye szép=jó.
Ha választanotok kell egy szép vagy egy jófej között, gondolkodás nélkül válszatjátok a szépet.:) Mer' az tuti jófej is. Aztán mikor kiderül, hogy egy hisztis, elkényeztetett, HP, akkor mindenki hibás, csak ti nem.
Szóval hagyjuk már az ujjal mutogatást nők vs férfiak ügyben, lécci.

2009.09.24. 12:23:14

@Glg:
Nekem spec egyik se kéne, se az izomagy, se a nyálgép. Legyen romantikus, de úgy, h tartsa meg férfi mivoltát. Hívjon meg vacsorázni, de rózsaszirmot nem kérek az ágyra. Inkább adjon egy szál virágot mint szirmokat... azokkal mit csinálok? Megeszem?

2009.09.24. 12:24:33

@Traktorka:
Mindkét nemben megvannak az ilyenek és az olyanok is... Nem lehet általánosítani...

Glg 2009.09.24. 12:26:56

@Traktorka: Ez nem mindig igaz. Én ha kifogok egy HP-t, nyugtázom a rossz választást, iszok egy kis HP-t (házipálinka:D) és pattintom a csajt. Bajlódjon vele más. Nem mindig derül ki elsőre, h buta a csaj, vagy h milyen hisztijei vannak. Ha nem stimmel, meg kell neki mondani, h ez így nem olasz és kifejteni h próbáljon mással szerencsét. Úgy gondolom ez korrekt mind2 fél számára.
Na persze akkor van gáz ha valamelyik fél reménytelenül szerelemre lobban a másik iránt. Dehát figyelni kell a jeleket és ha gáz van lépni mielőtt ez megtörténik.

2009.09.24. 12:29:03

@Missy88: a nők elég nagy százalékának szőrös a dereka körül a feneke fölött a "háta", ennyit elárulok.
Mondjuk szerentem nem olyan nevetgélnivaló dolog, bár nem óhajtok népnevelőbe átenni...

[megmondoember] 2009.09.24. 12:29:37

"A puncival gondolkodásban annyira nem értek egyet."
Punci=ösztönök. Egy nő sosem racionálisan gondolkodik (ezt sajnos agyi felépítése nem teszi lehetővé), hanem mindig az érzelmei, ösztönei, a puncija irányítják a döntéseit. Egy nő nem azt a férfit választja, aki neki jó, hanem azt, aki a génjeit öröklő utódnak a jó. Vagy legalábbis ami az ösztönök korlátozott ítélőképessége tükrében jónak tűnik. Az elemi ösztönök ugyanis sajnos nem elég finomak ahhoz, hogy különbséget tudjanak tenni pl. az erős és az erőszakos vagy a nagyformátumú és a nagypofájú között. Ezért köt ki és marad annyi nő olyan férfival aki veri és szarba sem veszi, miközben azokat a férfiakat, akik tényleg velük, mint nőkkel bánnának jól, szarba sem veszik és megalázzák.

2009.09.24. 12:33:20

@Glg: te akkor még a jobbik eset vagy, mert elég sok PP (puhapöcs) képes benne maradni az ilyen kaka kapcsolatokban, aztán pofáraesés után mindenki hülye, csak ők nem.:) És jönnek az "okos" tanulságok.
Őket így ki kell dobni, mert magugtól az istennek nem jutnak el oda, hogy akkora a gáz, ami már normális emberek között nem vállalható.
Ők ilyenkor még megbocsátanak, meg visszaengednek.:) Aztán megint pofáraesnek, hogy mégjobban fájjon.:)

[megmondoember] 2009.09.24. 12:34:51

"Én spec szeretem a romantikát, és igénylem is a figyelmet, de egy bizonyos szint után terhesnek érzem, és "megfulladok" tőle... "
Szerintem ez meg a hasonló kijelentések pedig csak utólagos megracionalizálási és önmentési kísérletei egy eredetileg irracionális (érzelmi) és önző döntésnek, ami az adott férfi elhagyásához vezetett. Mert az ugye az hülyén, kurvásan venné ki magát, ha egy nő azt mondaná, hogy "azért hagytam el az előző pasim, mert megkívántam egy másik férfit" - ezért kell megmagyarázni (megracionalizálni) inkább úgy a dolgot magának, hogy "azért hagytam el, mert 'megfojtott' a túlzott romantikusságával", ami azért is jó kifogás, mert nem csak egy társadalmilag konform okot jelöl meg a szakítás okakánt, de egyben a "bűnt", a felelősséget is a másikra hárítja (hogy ti. mintha az kényszerítette volna ki "elviselhetetlenségével", hibájával - a túlzott romantikusságával - a szakítást, és nem a mástól viszkető punci vezetett volna ahhoz).

Gazz 2009.09.24. 12:35:34

Vitte az autót, mert az övé volt?
Egyébként én is jártam hasonló cipőben. Szar ügy nagyon. Örülj annak ami jó volt benne. Amúgy tapasztalat és tanulság tényleg sok van benne. Mai fejjel örülök, hogy voltak ilyenfajta nőim is, de ma már elkerülném őket messze.
A kiugróan szép lányoknak az állandó pozitív visszajelzések miatt óhatatlanul is torzul a személyisége, túlméretezett egójuk lesz, ami az etikai normáik erőteljes lazulásával jár.
Két ilyen is az utamba akadt és összetört, a harmadik ilyet már szerencsére nem engedtem közel, más kérdés, hogy ettől nagyon összetörött. Azért pár év alatt tudomásul vette, hogy nem én leszek a 28-dik pasija.

Glg 2009.09.24. 12:36:16

@Zsu0805: :D:D. Van olyan h rózsafagyi :D.
Egyetétek...ebben is mint sokmindenben a mértékletesség a lényeg, eltalálni mi az amit a partner igényel. Ha többre sikeredik az történik mint itt. Ha kevesebbre akkor panaszkodik a csaj-szóval azt még meg lehet oldani. Bár nem szabad minden nyavajgást meghallani :).

Jihadgirl 2009.09.24. 12:36:47

@Void Bunkoid: "Aztán jön a FÉRFI. Kemény, dolgos, nyers, de irdatlan maszkulin, meg lehet őrülni érte.

Elmúlik a rózsaszín köd, és máris a férfias férfi átvedlik agresszív, bunkó, buta segggfejjé, akit sokkal jobban érdekel a béelmeccs a haverokkal mint egy esti összebújás, iszik mint a ló és még a lába is büdös. Mehet a levesbe."

Én pont egy komornyikot hagytam ott a FÉRFIért.Kemény dolgos, nyers, iszik, a lába is büdös, de 12 éve nem múlik a köd. Életem legjobb döntése volt, mellesleg én sem vagyok matyóhímzéses hercegnő.
A szolga tipusú pasi nem nyerő, mivel az ember lánya tudja hogy egy idő után bármit megtehet vele, amit a férfiállat sosem tűrne el.

Glg 2009.09.24. 12:37:37

@[megmondoember]: Na így megfogalmazva már tökéletesen egyezik a véleményünk :D

2009.09.24. 12:39:33

Gazz:
"Azért pár év alatt tudomásul vette, hogy nem én leszek a 28-dik pasija."
"Pár" évig húztad az agyát? Mégis meddig?:)

Glg 2009.09.24. 12:47:31

@Gazz: Van egy olyan rossz tulajdonságom h ha ilyen csaj kerül az utamba megpróbálom megnevelni :), ne értsétek félre nem erőszakosságra gondolok. Megpróbálom megtanítani neki h ez nem így működik, persze ha menthetetlen nem szenvedek vele. Egyszer sikerült kis haladást elérnem :).

[megmondoember] 2009.09.24. 12:47:42

"szerencse, hogy a pasik mindig aggyal gondolkodnak"
Nem mindig, de ők képesek arra is. Ezért tudnak autókat tervezni, városokat építeni. Ezzel szemben egy nő az élete minden pillanatában elsődlegesen nő, akinek fontosabb az, hogy jól álljon a sminkje, mint az, hogy odafigyeljen arra, amitől mondjuk éppen a kollégája élete függ.

"és általában sokkal többet várnak egy nőtől annál, hogy "szép" legyen...:D"
Igen, szívesen várnánk többet, de sajnos a mai nők max. szépségben tudnak nyújtani valamit (már amelyik, ugye), mert észben, kitartásban, anyagiakban, stb. elmaradnak a férfiaktól. Általában is, de ugye mivel párt is úgy választanak maguknak, hogy az jobb (gazdagabb, okosabb, erősebb) legyen, mint ő maga, hogy úgymond felnézhessen rá, mint férfira, ezért ez szükségszerű is (a nők miatt), hogy ti. szinte mindenben elmaradjon a nő attól, akit párjanak szeretne vagy legalábbis el tudna képezelni.

"mert ugye szép=jó."
Ezt a hibás általánosítást (amit egyébként szaknyelven halo effectnek hívnak) leginkább a nőknél lehet megfigyelni. A férfiak nem olyan egyszerű lények mint a nők, hanem nálunk a dolog összetetteb, és úgy működik, hogy szép=jó dugni vele, de azt, hogy kapcsolati szempontból (hosszútávra) kit tartunk a jónak (azaz hosszútávra jó=mivel), elsősorban nem a szépség alapján határozzuk meg.

"Ha választanotok kell egy szép vagy egy jófej között, gondolkodás nélkül válszatjátok a szépet.:) "
Szerintem mi azt választjuk akivel úgy-ahogy meg lehet lenni és jó dugni (amihez persze a szépség is hozzáad - de nincs olyan nagy jelentősége, mint ahogy egyes nők képzelik). Persze, mint mondtam, szívesen várnánk többet is, csak realisztikusak vagyunk, és tudjuk, hogy a mai nők eléggé nullák szinte minden téren, kivéve az önimádatot és önszépészetet, ezért elsősorban ez alapján vagyunk kénytelen szelektálni közöttük.

"Aztán mikor kiderül, hogy egy hisztis, elkényeztetett, HP, akkor mindenki hibás, csak ti nem."
Nem, mi akkor továbblépünk, és keresünk tovább. Mellesleg hisztis hülyepicsát szerintem kevesen halásznak ki maguknak amikor hosszútávú partnert keresnek, ami persze nem akadályozza meg őket abba, hogy néhány hétig vagy hónapig (attól függ kinek mekkora a tűréshatára) dugjuk, ha amúgy jó vele a szex. A nők ezt sokszor - tévesen - úgy értelmezik, mintha lett volna valaha is komoly tervünk velük; pedig valójában soha nem is volt.

[megmondoember] 2009.09.24. 12:48:20

"szerencse, hogy a pasik mindig aggyal gondolkodnak"
Nem mindig, de ők képesek arra is. Ezért tudnak autókat tervezni, városokat építeni. Ezzel szemben egy nő az élete minden pillanatában elsődlegesen nő, akinek fontosabb az, hogy jól álljon a sminkje, mint az, hogy odafigyeljen arra, amitől mondjuk éppen a kollégája élete függ.

"és általában sokkal többet várnak egy nőtől annál, hogy "szép" legyen...:D"
Igen, szívesen várnánk többet, de sajnos a mai nők max. szépségben tudnak nyújtani valamit (már amelyik, ugye), mert észben, kitartásban, anyagiakban, stb. elmaradnak a férfiaktól. Általában is, de ugye mivel párt is úgy választanak maguknak, hogy az jobb (gazdagabb, okosabb, erősebb) legyen, mint ő maga, hogy úgymond felnézhessen rá, mint férfira, ezért ez szükségszerű is (a nők miatt), hogy ti. szinte mindenben elmaradjon a nő attól, akit párjanak szeretne vagy legalábbis el tudna képezelni.

"mert ugye szép=jó."
Ezt a hibás általánosítást (amit egyébként szaknyelven halo effectnek hívnak) leginkább a nőknél lehet megfigyelni. A férfiak nem olyan egyszerű lények mint a nők, hanem nálunk a dolog összetetteb, és úgy működik, hogy szép=jó dugni vele, de azt, hogy kapcsolati szempontból (hosszútávra) kit tartunk a jónak (azaz hosszútávra jó=mivel), elsősorban nem a szépség alapján határozzuk meg.

...

[megmondoember] 2009.09.24. 12:48:56

...

"Ha választanotok kell egy szép vagy egy jófej között, gondolkodás nélkül válszatjátok a szépet.:) "
Szerintem mi azt választjuk akivel úgy-ahogy meg lehet lenni és jó dugni (amihez persze a szépség is hozzáad - de nincs olyan nagy jelentősége, mint ahogy egyes nők képzelik). Persze, mint mondtam, szívesen várnánk többet is, csak realisztikusak vagyunk, és tudjuk, hogy a mai nők eléggé nullák szinte minden téren, kivéve az önimádatot és önszépészetet, ezért elsősorban ez alapján vagyunk kénytelen szelektálni közöttük.

"Aztán mikor kiderül, hogy egy hisztis, elkényeztetett, HP, akkor mindenki hibás, csak ti nem."
Nem, mi akkor továbblépünk, és keresünk tovább. Mellesleg hisztis hülyepicsát szerintem kevesen halásznak ki maguknak amikor hosszútávú partnert keresnek, ami persze nem akadályozza meg őket abba, hogy néhány hétig vagy hónapig (attól függ kinek mekkora a tűréshatára) dugjuk, ha amúgy jó vele a szex. A nők ezt sokszor - tévesen - úgy értelmezik, mintha lett volna valaha is komoly tervünk velük; pedig valójában soha nem is volt.

Lobelt 2009.09.24. 12:53:19

@[megmondoember]: te is túlságosan általánosítasz. Mindig azt mondod, hogy "a nők". Nagyon meg vagy keseredve, vagy közeli élményed van?

Lihajc 2009.09.24. 12:55:30

Miért muszáj mindig általánosítani???! Annyira idegesítő egy szokás...

[megmondoember] 2009.09.24. 12:55:56

"te is túlságosan általánosítasz. "
Persze, egy általánosítás mindig hamis abban az értelemben, hogy mindig lehet ellenpéldát találni rá. Ettől még egy tendencia, jellemző jelenség vagy attribútum ábrázolására kiváló.

"Mindig azt mondod, hogy "a nők". Nagyon meg vagy keseredve, vagy közeli élményed van?"
Nem vagyok megkeseredve, csak tapasztalt és realisztikus vagyok.

2009.09.24. 12:56:25

@[megmondoember]:
Amíg ilyen tudatállapotban vagy = "a mai nők eléggé nullák szinte minden téren" (bezzeg, Te!:)) addig nem fogunk tudni beszélgetni.

Ancsikaaa 2009.09.24. 12:58:30

Sajnálom,hogy így történt!A barátokat nem kellett volna eldobnod,de mostmár könnyű igy gondolkodni!ilyenkor már mindenki tud okos lenni!én megértelek és sajnálom!

énis 2009.09.24. 12:59:00

hehe, nálunk is vitte volna a motoromat, de rábaszott, mert a rendőrséggel kerestettem meg! :-D

énis 2009.09.24. 12:59:53

Most komolyan, 24 évesen első komoly kapcsolat??? :-O

Glg 2009.09.24. 13:01:03

@Traktorka: Igazad nem tudok egyetérteni azzal aki általánosságban bírálja a csajokat.

Aki keres az talál...tény h télleg nehéz megfelelő csajt találni manapság :D (kicsit sok volt a szóismétlés :)).

Lobelt 2009.09.24. 13:02:00

A legnagyobb probléma, ha már itt tartunk (mert látom sokan olvasnak errefelé dr. Csernust ;)), hogy kevés a NŐ a mai társadalomban, és ugyanolyan kevés a FÉRFI is. És úgy általában mindkét nemmel az a baj, hogy túl sokat vár el a másiktól, mert a médiától kezdve a multikon át már a szomszéd is azt harsogja, hogy mindent megtehetsz, csak te számítasz, mindenből a legjobbat kell kapnod. És ezt el is hiszi a buta parasztja, és ha már valami nem a legszebb, legjobb, akkor nyávog. Legyen férfi vagy nő. Fel kéne már nőni agyban, és rájönni, hogy nem csak "én" vagyok, és arra is, hogy a boldogsághoz k*rva sok kompromisszumon (nem megalkuváson!!!!, felvállalható kompromisszumon) keresztül vezet az út.

2009.09.24. 13:03:53

@Glg:
"Megnyugtatlak" hogy megfelelő pasiból is eléggé hijján van a halpiac, tapasztalat...:)

[megmondoember] 2009.09.24. 13:04:38

"Amíg ilyen tudatállapotban vagy = "a mai nők eléggé nullák szinte minden téren" (bezzeg, Te!:)) addig nem fogunk tudni beszélgetni."
Emiatt most szomorkodnom kellene? Ugye nem baj ha nem teszem? :)

boO. (törölt) 2009.09.24. 13:04:44

Ne haragudj posztoló, de ha a csajszi még a kocsit is legombolta rólad, akkor te egy igazi madár vagy.

Glg 2009.09.24. 13:08:34

@Traktorka: Tudom én ne aggódj :), még pasi szemmel is látni. De legalább annál több esélyem van nekem :).

2009.09.24. 13:09:17

@Lobelt:
A személyes tapaztalataim azt mutatják, hogy alapjában véve a férifassággal és a felelősség totális hárításával van legnagyobb baj.
De ezek csak az én tapasztalataim, nyilván magamból (és az elvárásaimból) kiindulva és a saját agyammal gondolkodva.

2009.09.24. 13:13:15

@[megmondoember]: sejtettem, hogy mindenképpen fogsz erre válaszolni, valami "férifasat"...:)

2009.09.24. 13:16:17

@Glg: ...amennyiben az elvárásaid és a "kínálat" találkozik.:)

Lobelt 2009.09.24. 13:16:37

@Traktorka: abszolút egyetértek. A felelősség hárítása igen nagy probléma. De nem csak a férfiaknál. Igazából ez a poszt azért tetszik végre, mert amúgy ez a blog is arról szól, hogy sokan kisírják a bánatukat (ami önmagában még nem baj), de nem veszik észre, hogy néhány kirívó esetet kivéve egy kapcsolat tönkremeneteléért mindig 2 ember felelős. Üde színfolt ez a poszt, mert lehet, hogy madár volt az illető, de felvállalta, és levonta a következtetéseket.

2009.09.24. 13:16:44

@[megmondoember]:
"Én spec szeretem a romantikát, és igénylem is a figyelmet, de egy bizonyos szint után terhesnek érzem, és "megfulladok" tőle... "
Nem hagytam el, hanem elmondtam,h ez mind szép és jó, de vegyünk kicsit vissza. Nem kellenek az óra hosszig tartó ódák, nem kell lesnie minden szavamat, és nem igénylek ennyi figyelmet. Sőt, nem kell folyton egymás nyakán lógnunk. Ezt elfogadta, és együtt maradtunk még jó ideig. A szakítás oka se az volt, h "megfullasztott", nem is az, h belépett vki a képbe, sokakkal ellentétbe, ha vmi nem működik abba nem maradok, és nincs szükségem egy farokra, aki mankóként segít a továbblépésben. Én tudom mire van szükségem, amit ha nem kapok meg először megbeszélem, de ha nem tudunk dűlőre jutni feleslegesen nem pazarlom a saját és az ő idejét.

2009.09.24. 13:23:01

@Lobelt:
Én is úgy vettem észre, h nagyon sokan olvasnak errefelé Csernust, v nézték azt a bizonyos műsorát, v esetleg kb. 1 hete danubius-t hallgattak. :-)

2009.09.24. 13:25:29

@Lobelt:
Igen, és főleg abban a életkorban (24-25) főleg jellemző, hogy azt gondolja az ember, hogy amíg rózsaszín, addig oké, aztán ha már nem az, akkor megyek tovább, gondolkodás nélkül.
Nagyon nagy baj, hogy nem nevelődik belénk, hogy folyamatosan éberen és nyíltan figyeljük magunkat és a kapcsolatunkat közösen. És valami nem 100-as, akkor igyekezni megjavítani együtt, közösen.
Sokan ott is elbuknak, hogy egóból nem hajlandóak változni. "Ilyen vagyok, ha nem tetszik, menj."
Rossz beidegződések.
Pedig a feladat pont az egymás "emelése" lenne.
A fejlődés.

sertésmájkrém 2009.09.24. 13:25:46

@Glg: Láma mi? Attól hogy te még nem bíztál meg soha nőben, aki simán a szemedbehazudik, még létezik ilyen.

[megmondoember] 2009.09.24. 13:29:56

@Zsu0805: Nézd, most csűrheted-csavarhatod a dolgot ahogy akarod, az nem változtat azon, hogy egész kifejezésmódja annak ahogy beállítottad az egész szitut - kismillió hasonló dolgot megjátszó nőtársadhoz hasonlóan - egy óriási önmentés, és önfelelősséghárítás. Hiszen már pusztán a "megfojtás" szó használata is erőszakott és rosszakarást sugall, mintha a másik ráderőltetett volna valamit rosszszándékkal, a te károdra - pedig ugye erről szó sem lehet, hiszen nyilván azért tett meg érted annyi mindent, mert azt gondolta ezzel teszi neked - és ezzel egyben magának és kapcsolatotoknak - is a legjobbat.

Az, hogy te mégis úgy állítod be, hogy "megfojtott" téged a sok romantikával, egyértelműen azt jelzi, hogy te menteni próbálod magad és a felelősséget rá kenni - ami nem csoda, hiszen elismered, hogy te annak ellenére léptél ki a kapcsolatban és hagytad bizonyos értelemben cserben a másikat, hogy az csak jót akart és adott neked (vagy legalábbis ez volt a szándéka). Ez pontosan az a fajta megracionalizálása, megideologizálása egy alapvetően teljesen más motivációjú döntésnek, amiről korábban írtam.

Rebelde 2009.09.24. 13:32:23

ne kezd olyan emberrel, aki a volt szerelmét csak szidni tudja

Glg 2009.09.24. 13:37:27

@sertésmájkrém: Nem, nem bízok meg a nőkben mert hallok szép történeteket, és énis jártam már rosszul (szerencsére meg még nem csaltak-legalábbis nem tudok róla :D:D), persze ezen nem beteges gyanakvást kell érteni, csak figyelek a dolgokra. Ennek ellenére a bizalmatlanságom nem juttatom a másik fél tudomására, viszont ha úgy ítélem meg a szitut...féltékenységi színjáték nélkül repül az illető. Lehet erre azt mondani, h igazságtalan, de nem szeretem az egymásra gyanakvós helyzeteket. Se nekem se a másiknak nem jó, ha én állandóan gyanaxom, és a féltékenységemmel szekálom.

Lobelt 2009.09.24. 13:38:16

@[megmondoember]: amúgy meg ebben pont egyetértek

@Zsu0805: az, hogy valaki Csernust olvas, vagy Pirítóst hallgat, az nem probléma önmagában. Sőt. Csernus nagyon sok dolgot jól lát. Nekem vele is csak az a problémám, hogy néhol túlságosan is az önmegvalósítás mellett teszi le a voksát, mintha mindenekfelett az lenne a legfontosabb (bizonyos szinten az is), és ezért sokan félreértik, pedig lehet nem is úgy szánja.

2009.09.24. 13:56:08

@[megmondoember]:
Csűrés-csavarás... Én tudom nekem mennyi romantika kell, h nekem mi kell. Ha nem tudunk egymáshoz csiszolódni idővel, akkor felesleges eröltetni bármit is. Mindenki tudja magáról, h mennyi romantikát és törődést igényel, v mennyit képes adni. Azt kell tudnod csak, h Te mit akarsz.
Nem vagyok az a tipus akire bármit rá lehet eröltetni, de romantikus megnyilvánulások álltalában nem előre bejelentetten történnek.

Rich1985 2009.09.24. 14:03:44

Nah végre egy értelmes poszt!
Naiv író, de legalább nem alulkultúrált, nem alattomos, tud helyesen írni, megfelelő konzekvenciák a végén, a mea culpa kicsit sok...
Az utóbbi idők egyik legjobb storyja, könnyű azonosulni, átlátható...

Lobelt 2009.09.24. 14:05:43

@Rich1985: welcome to the club! :D

Esküvői DJ 2009.09.24. 14:06:54

@Zsu0805: Zsu kedves csak kíváncsiságból: Mi honnan tudjuk, hogy nektek mi az elég, mi a sok?

Glg 2009.09.24. 14:11:03

@Zoziboy: Azt érezni kell :).

Lobelt 2009.09.24. 14:12:12

@Zoziboy: tudod, erre általában (tapasztalataim szerint) az a válasz: azt érezned kell...

ilyenkor szoktam a festő-szexet emlegetni ( mész a p*csába) :)

blackbarika 2009.09.24. 14:15:47

@[megmondoember]:

"Igen, szívesen várnánk többet, de sajnos a mai nők max. szépségben tudnak nyújtani valamit (már amelyik, ugye), mert észben, kitartásban, anyagiakban, stb. elmaradnak a férfiaktól".

Na én az ilyen gondolkodású férfiak elől szoktam hanyatt homlok menekülni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.24. 14:26:04

Nekem is hasonló történetem van. Mi a gyerek miatt költöztünk össze annó a feleségemmel, és a gyerek miatt házasodtunk össze.
Egy szál lyukas törölközőt hozott magával. A házasság előtt egy napot sem dolgozott, bulizni járt. Majd amikor kiderült, hogy más faszát lovagolja, és elhajtottam, akkor teherautóval vitte el a cuccokat, +kocsit, motort.

blackbarika 2009.09.24. 14:27:19

@[megmondoember]: Jó de ez csak akkor igaz, ha valóban egy másik férfiért hagyta ott az előzőt. Én speciel még egyszer sem szakítottam azért mert más megtetszett. Azért már igen, mert az idő múltával, rózsaszín köd eloszlásával rájöttem vagy ő jött rá, hogy nem illünk össze. Mind a ketten mást akarunk. Megcsalni még sosem csaltam meg senkit mert az szerintem tisztességtelen.

Viszont van kapcsolatfüggő ismerősöm, aki szakítás után 1 héttel már nem bírja tovább partner nélkül és az első horogra akadó kiszemelttel máris belevág egy új kapcsolatba. Aztán legtöbbször csalódik ugye. Bár most úgy tűnik sikerült beválasztania.

The Warrior of the Light 2009.09.24. 14:27:25

Érdekes... Mennyire meg tudja kavarni az agy az embert. Eseményekhez érzelmeket tesz. És ezek alapján vonja le a konzekvenciát. Ami pusztán az ő és a társadalomból leszűrt idióta értékrendnek és logikának felel meg. Az élet ettől sokkal egyszerűbb. "Volna" kenyérből nem lehet jól lakni. Mindent jól tettél Bence. Így kellett történnie. Tanultál belőle. Nem ezt, amit ide leírtál, arra majd később jössz rá, hogy mit. Aranyos kis sztori. A viccesebb része az, amit a sok túlagyalós ember hozzátesz. Egyrészről lehet, hogy tényleg csak bulizni ment a csaj, másrészről ha nem, akkor pedig az az ő lét szintje. Nincs jogunk senkit elítélni. Ő abból a szemszögből éppen ezeket a cselekedeteket érzi jónak. Az utunk meg van szabva, csak sokszor lelépünk róla. Ez az agyunk furfangjának a következménye. Bence, ne félj az élettől. Menj neki teli mellel. Nincsenek kudarcok. Élj úgy, ahogy éppen jónak látod. Szép napot mindenkinek! :)

blackbarika 2009.09.24. 14:29:20

@newtehen: Pfff. az ilyen ember legyen akár nő akár férfi szánalmas.
Bár a kényszeresküvőknek ahogy láttam nagyon nagyon ritkán van jó vége.

Glg 2009.09.24. 14:31:25

@blackbarika: Nem baj az ha 1 héttel később már mással van, csak akkor ahogy a mondás tartja: "aki kurvának áll ne sírjon ha b**szák", tehát ne sopámkodjon ha nem jön össze az új jelölttel. Lehet tovább menni a következőre, előbb utóbb meg lesz a megfelelő társ.

2009.09.24. 14:31:47

@Zoziboy:
Én hála égnek eddig általában olyan férfiakkal/srácokkal kerültem össze, akik bizonyos szinten romantikusak voltak, de nem vitték túlzásba. Gondolok itt arra, h kapok romantikus sms-eket, vacsikat, stb. stb. romantikusabb megnyilvánulásokat. Ők teljesen normális szinten kezelték a romantikát. De voltak persze olyanok akik semmiféle romantikus/kedves megnyilvánulást nem voltak képesek tenni, v a másik véglet, akik meg túlzásba vitték.
Akik normálisan kezelték azoknál általában nem kellett megejtenem azt a bizonyos beszélgetést... ők az idő múlásával rájöttek arra, h mivel tehetnek boldoggá, h mi számomra az a szintű romantika amit igénylek. Ezeknek az embereknek eszükbe se jutott se a kezdetekbe, se ahogy telt az idő az, h rozsaszirmokkal borított ággyal várjanak, h napjában 20x elmondják, h mennyire szeretnek.
H a többiekkel mi volt? A bizonyos türelmi idő után amikor még az ember azt hiszi, h ez nem lesz álltalános, akkor eleinte céloztam rá, h vegyen visszább v a másik végletbe, h a virágüzlet nem csak a temetések miatt üzemel. Ha nem értették a célzásokat leültem és elmondtam nekik, h nekem erre van igényem, v arra. Persze kompromisszumot én se 1-et kötöttem. Viszont tudtam, h ha nem működik nem működik.

Tehát ha nem olyan volt a beállításuk amilyen nekem kellett, akkor először céloztam, aztán beszéltem, utána meg közösen választottunk.

blackbarika 2009.09.24. 14:43:58

@Glg: jó csak nekem ez furcsa. sosem tudtam a "próbáljuk meg" elv alapján kapcsolatot kezdeni. mindig kell valami szikra, tűz ilyenek. aztán ha 1 évig nincs senkim, akkor egy évig nincs. de csak azért együtt lenni valakivel, mert nincs más és hogy legyen valaki, az nem az én stílusom.

2009.09.24. 14:46:02

@blackbarika: Totálisan egyetértek. Inkább egyedül mint egy "csak h ne legyek egyedül" kapcsolat.

The Nuke 2009.09.24. 15:13:29

Az én véleményem szerint is
céges barátok/barát=szerető

Az első szerelmet nehéz kiheverni!
Nekem már vagy 5 éve volt, most gimis o.találkozón megint láttam,
és majd bele haltam, hogy hozzá sem érhettem!
Már 5 éve... Azóta sem voltam szerelmes!!!

KamaSupra 2009.09.24. 15:37:36

@newtehen:
Látod mégis csak okosak a nők :) Bocsi, tudom rossz vicc. De tenyleg a legtöbbször a nők viszik a többet.

KamaSupra 2009.09.24. 15:39:20

@The Nuke:

Csak szolok, hogy nekem 25 eves erettsegi talalkozom volt es nekem is meg mindig megdobogtatta a szivem a nagy Ö....

fecóó 2009.09.24. 16:10:45

Üdv mindenkinek!
Én volnék, aki ezt a szép, vagy nem (ki hogy érzi) sztorit leírta.
Köszi, mindenkinek a hozzászólást.
Íme, röviden a válaszom a válaszotokra:

Missy88 2009.09.24. 08:32:58
(Azóta már hanyagolom a szekrényeket, jobban favorizálom a toronyban helyezkedő ruhákat)

Missy88 2009.09.24. 10:10:15
@Zsu0805: "Ami a tiéd az enyém is, ami az enyém ahhoz neked semmi közöd alapon?":D:D Mm a szerződést!:)
(Ez is egy jó ötlet, ígérem legközelebb így állok majd hozzá)

Missy88 2009.09.24. 10:28:55
@Lobelt: Nem bántottuk...:)@Erásss: Én nem mondanám, hogy naiv. Szerintem pontosan tudta, hogy az asszonyka kivel merre, csak van annyira úriember, hogy ezt így ne írja le.:)
(köszi, a védelmezést, egyébként a naiv és hogy nincs minden leírva teljesen stimmel)

Zoziboy 2009.09.24. 11:01:33
(Ide is jár egy pont, mert azóta mindig van v.kivel, de nem számoltam, hogy pontosan hánynál jár, a bőröndökkel pedig egyenesen Németországig ment)

Krajcs •2009.09.24. 11:54:05
(A folyamatosságért is adnék egy pontot)

szomorutojas •2009.09.24. 12:13:58
(Bőröndje nem volt annyi, mint amennyi ruhája, de hidd el tényleg nem volt egyszerű)

Gazz •2009.09.24. 12:35:34
(Nem az övé volt együtt vettük, csak mivel az Ő nevén volt és akkor még anyagilag is jobban állt nála maradt, de persze miután egyedül maradt nem bírta fizetni és felajánlotta, hogy vegyem meg, amit természetesen visszautasítottam, bár a kocsit nagyon megszerettem)

Ancsikaaa 2009.09.24. 12:58:30
(Köszi, szépen, kedves vagy)

Énis 2009.09.24. 12:59:00
8Ezért már megérte leírni a történetem, nem kicsit nevettem a hozzászóláson)

Énis 2009.09.24. 12:59:53
(Ez viszont egy nagyon jó kérdés, amit így elsőre nem is tudok megválaszolni, max. annyit hogy mindig volt más, amivel lefoglaltam magam, bár ez így hülyén hangzik)

boO. 2009.09.24. 13:04:44
(Nem haragszom, miért is kellene, akkor nem írtam volna le a sztorit, az ok pedig nagyon egyszerű: pénz-pénz-pénz)

Rich1985 2009.09.24. 14:03:44
(Kösz-kösz, de ha ennyit dicsértek, még a végén elbízom magam, egyébként pedig a Word 2007 helyesírás javítója sokat segített a munkám során)

The Warrior of the Light 2009.09.24. 14:27:25
(Neked is, köszi, a jókívánságot)

Blackbarika 2009.09.24. 14:29:20
(Nem kényszeresküvőnek indult, mivel inkább a lány szerette volna az elején, a végén pedig pont fordítva, de nem azért mert féltem, hogy elveszítem)

blackbarika 2009.09.24. 16:14:57

@fecóó: a kényszeresküvőt más kommentelő beírására értettem :)

sakci1984 2009.09.24. 17:24:23

Az az érdekes hogy én ugyan ebben a helyzetben vagyok és ugyanígy ismerkedtem a B-nőmmel mint Bence csak, annyi különbséggel hogy nem volt senkije. Ja és emiatt nekem is elúszott már egy kocsi pedig nem tettem ilyeneket, hogy úszott a gyertya fényben a szoba stb. És nekem sincsenek már barátaim emiatt. És neki sincs. Se céges buli :D Én megértem teljesen hogy milyen az első szerelem hisz jómagamat is átbaszták már egyszer :) De nekem is kezd már rossz lenni :(

szmercs 2009.09.24. 18:02:33

@[megmondoember]: Sziasztok Ebben teljesen egyetértek az elötem felszólalova.

mskati 2009.09.24. 21:15:38

@boO.: Aha,palimadár,nem is kicsi.

mskati 2009.09.24. 21:18:42

Biztosan tanultál az esetből és legközelebb odafigyelsz a jelekre.

oden · http://oden.hu/blog 2009.09.24. 22:56:31

Kocsit, motort, kedvenc kanapét és !legfontosabb!!) számítógépet sose vegyél közös kasszára. Ezt nem szabad! meg házasodni se! meg megbízni másokban... nem szabad

Devil2 2009.09.24. 22:57:30

Jó a sztori, mármint érdekes, és sztereotipiákkal is gazdagon tűzdelt. Összességében annyit tudok hozzáfűzni: már az elején túl szép volt ahhoz hogy igaz legyen, de ki tud ellenállni egy kellemes dolognak ami vele történik?! Elsőre valószínűleg senki... Nem baj, az élet megy tovább...

fecóó 2009.09.25. 10:47:11

@oden:

Rendben ezeket is észben tartom majd.
De akkor összefoglalva mondhatjuk, hogy jobb ha minden saját tulajdon marad :)

fecóó 2009.09.25. 10:52:01

@Devil2:
Túl szép volt az elején?
Miért, hogyan kezdődhet egy kapcsolat "kevésbé szépen"?
Egy kocsmából kellett volna kirángatnom, vagy, esetleg egy égő autóból???

Devil2 2009.09.25. 16:56:15

@fecóó: (beszarás, kilőtte az első választ, nekifutok mégegyszer) Na jó akkor előjövök a farbával. A szép csajok nemigen állnak le átlagos pasikkal (hacsak nem kőgazdag a pasi). Elmondásod szerint átlagos külsejű vagy, szüleiddel laktál amikor "Fannit" megismerted, nem fizetett túl jól a melód és a póker volt a mindened. Nem egy olyan kombó amire buknának a szép csajok, nekem elhiheted mert tapasztalatból mondom, nem kötekedni akarok.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.26. 00:14:37

Naivitás asszisztálni ahhoz, hogy az ember nője úgynevezett haveros bulin mást rántson magára. Micsoda ámátőr.

SMILE ANEE 2009.09.27. 21:07:19

Lényeg hogy tanultál belőle...hasonló cipőben járok,nekem sikerült méltósággal...és csak ugy tudom felfogni,hogy most is tanultam valamit:)

Missy88 2009.09.28. 14:47:35

@Traktorka: Nem nevetgélni való dolog lehet, de nem minden nőn nevetgéltem, nevetgéltünk hanem ezen az egyen!:)

fecóó 2009.09.29. 07:30:32

Igazából nem a nevetgélés céljából írtam le, de legalább adtam még egy vitatémát.
süti beállítások módosítása