Attól, hogy szakítottunk, még szexelhetnénk...

2013. február 07. 07:19 - csajokespasik

„Elmentem zuhanyozni, sírva letusoltam, aztán ott aludtam végül nála. A lehető legkorábban távoztam, s otthagytam egy ötezrest, "köszönet a szállásért" jeligére” – ha úgy skype-olsz az új sráccal, hogy a régi simogat közben, nehéz józannak maradni. De ha ezek után az ex azzal jön, hogy egy kis szex még beleférne, mondván: "sosem voltál olyan jó kislány", az sok mindent eldönt.

 

Halihó! A haver lecsapott az ex-nőmre c. íráshoz kísértetiesen hasonlító sztorim van, csak kicsit (sokkal) szappanoperásabb. Meg hosszabb. Ja, meg itt én vagyok az ex-csaj. :) Történt, hogy összejöttem egy sráccal, rá kb. másfél hónapra ment ki külföldre, Erasmus-ösztöndíjjal. Hűségesen kivártam a 6 hónapot, pedig lett volna kivel... türelmetlenkedni. (Ha már én így hívom ^^ ). Nem, én kivártam. Hazajött, valahogy nem klappolt a dolog, jó, hát menjünk ki külföldre még a következő félév előtt, hátha az összekovácsol minket -gondoltam én. Nem így lett, pedig közös utazás, fesztiválozás-sátrazás, evészetek, kis iddogálás, a hely gyönyörű volt (Erdély), szóval adott volt a lehetőség, valahogy nem jött össze.

Mindez augusztusban volt, ekkor finoman, de egyértelműen közöltem, hogy változtassunk valamin, mert így nem fog működni a történet. Eljött a következő félév, neki már egyszerűbb volt, alig néhány órával, én meg küszködtem a tanulással, s a vége felé vele is... Volt, hogy nálam volt a srác, nevezzük őt Exnek, s az én gyakorlatvezetőm - s egyben jó barátom - hívta fel telefonon, hogy hajnal kettő körül hagyjon már aludni, mert holnap reggel 8-tól vizsgám van. Én hiába kértem, nem ment el, mert ő unatkozott... Csak a "lecseszés" hatott. Ekkor még képben sem volt Ex "legjobb barátja" (az ő álneve legyen Fox), tudtam a létezéséről, meg másoktól hallottam róla, ennyi.

Hazajött Fox Angliából, megünnepeltük, akkor láttam életemben másodjára, ennyi, aztán ahogy kezdett Exel egyre rosszabbodni a helyzet, kértem tőle szünetet, mert valóban át akartam gondolni az egészet, hogy mit tehetné(n)k még a kapcsolatunkért. Ez valahogy kikerült facebookra, Fox rákérdezett, hogy mi van. Elsőre úgy gondoltam, hogy Ex kérdeztette meg vele, így közöltem, hogy online nem akarok picsogni, pláne nem nyíltan facebookon, meg a chat is személytelen, meg egyébként is...

Aztán kis tématerelés, kis szurkálódós beszélgetés, addig-addig, hogy meghívatta hozzám magát a srác vacsorára, másnapra. Okés, semmi vész, meg is kérdezte Fox Exet, hogy feljöhet-e hozzám, ezt így rendben találja-e, Ex áldását mondta a dologra. Fox feljött, főztem milánóit, megettük, beszélgettünk, rólam, Exről, az egyetemről, meg úgy általánosságban. Szimpatikus, okos, mi több, érdekes fiatalember volt, így hát nem ellenkeztem, mikor fölajánlotta a segítségét a körintegrálok rejtelmeinek megfejtéséhez, ez nyilván több alkalmas téma, s tényleg csak tanultunk, aztán haza is ment tőlem, akár hajnal 2-kor is.

Közben Exszel csak online tartottuk a kapcsolatot, ő elvolt, én is, Fox elmondása alapján Ex akkor már beletörődött, hogy ebből nem lesz folytatás. Aztán volt ám az ominózus Rammstein koncert Budapesten... Lakótársam ugyanis ment, a barátnőjével, s megkért, hogy aludjak Exnél, merthogy akkor ő és a barátnője tudnának együtt aludni az én szobámban. Részemről okés, ezt még a szünet előtt vajaztuk le lakótársammal is meg Exel is, rendben van, pipa, éljen! Nos, azért rákérdeztem többször is, a koncert előtt, hogy "de nem baj, ha nálad alszom? Biztos? Tudok máshol is...- Nem, gyere nyugodtan, nem lesz semmi gáz." Itt vált számomra is nyilvánvalóvá, hogy nem lesz semmi a történetből, ugyanis Exnél készültem a másnapi óráimra, meg beszélgettem skype-on Foxszal. (Hozzáteszem, ez alatt eltelt néhány hónap és Foxszal elmentünk esténként sétálni, néha moziba (ofkorsz fizettem a dolgaim) a végén néha nálam is aludt, velem egy ágyban és _nem_ történt semmi.)

Szóval ott tartottam, hogy Foxszal beszélgetek, Ex a hátam mögé ült, nekiállt simogatni, taperolni, nem volt kedvemre való, leszögeztem, hogy bocs, de nem kívánlak/nem kívánom, erre a válasz az volt, hogy "amilyen az előéleted, gondoltam annak ellenére, hogy szakítottunk(!!!), még lefeküdhetnénk egymással." Tény, nem voltam előtte egy jókislány, sőt, mindazonáltal egy: a szex nem volt jó annyira vele, hogy ha már szakítottunk, akkor összemelegedjünk (nem kapcsolat utáni fikázás, tényleg nem volt a srác egy nagy durranás... kicsi se); kettő: engem kicsit szíven ütött a "ha már szakítottunk" rész, én még a szünetnél voltam leragadva. Elmentem zuhanyozni, sírva letusoltam, aztán ott aludtam végül nála. A lehető legkorábban távoztam, s otthagytam egy ötezrest, "köszönet a szállásért" jeligére. Másnap végigsírtam az első órám (pont a már említett jó barát-gyakorlatvezetőmét), s megkértem, hogy kísérjen haza, mert sírni akarok a vállain. Pipa, éljen, kissé megnyugodtam. Hiányzik a fehérarany gyűrűm, naná, hogy otthagytam Exsznél. Megkértem, hogy hétfőre hozza be a suliba, legyen oly' kedves. Behozta, közölte, hogy ő elsőre azt hitte, ez nem is az enyém. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor vajon kié is, hisz' feltűnően női gyűrű, és egyedül élt az albérletében... Nem kérdeztem rá. Telt az idő, közben még inkább kezdtem összemelegedni Foxszal, közeledett a vizsgaidőszak is, Exet meg kerültem messzire. Fox segített a tanulásban (ráért), meg el is voltunk, lakótársam is megjegyezte a pozitív változást rajtam, a gyakorlatvezetőm is, (ekkor még mindig nem volt semmi sem köztünk, se csók, se szex, se semmi ilyesmi Foxszal), aztán közeledett a karácsony. A karácsonyról azt kell tudni jelen esetben, hogy nincs egy olyan ünnep, amit annyira utálnék, mint a karácsonyt. Ilyenkor kötelezően haza kell mennem, és hát az ún. családi életem... Szóval karácsonykor otthon lenni és látni, hogy egyedül vagy 1-2 héten át, miközben mindenki más boldog nélküled is, mert hát a család... Nem jó élmény... Látta rajtam Fox is, hogy rettegek a karácsonytól (meg egy másik úriember is, őt nevezzük Gabrielnek) Szóval Gabriel meghívott magához 23-24-re, Fox meg a többi részére a karácsonynak. Nem volt kérdés, rábólintottam a meghívásokra. Gabriel csodás úriember, társasoztunk vele és barátaival, egyébként pedig az a faszi, akit bármely nő el tud képzelni magának, szóval BP-ről nem haza mentem, hanem előbb Gabrielhez (Kecskemét), majd Foxhoz (Mád). Fox szülei is kedvesen fogadtak, igazából nem mondtuk ki, hogy mi már egy pár lennénk, két ünnep között Fox tesóival mentünk el pizzázni, a húga kérdezte, hogy akkor most mondhatja-e a párjának, hogy mi egy pár vagyunk... Egymásra néztünk és bólintottunk. Csakhogy Foxnak az öcsije jóban van Exszel, szóval nála voltak előszilveszteri bulin. S persze nekünk kellett érte kocsival menni. Ex meglátott és hát akkor ez a "mit keresek én ott" kérdés merült fel benne. Jött utána a hiszti, hogy "a legjobb barátom vagy és a 9 éves barátságunkat eldobod egy nőért, akivel pár hónapot leszel együtt és „bizalmi válság van kettőnk közt" (közte és Fox között), meg egyébként is. Már hazafelé sms-t küldött Fox telefonjára, hogy "beszélnünk kell", aztán megtalált minket skype-on. Több, mint 3 órás ömlengést adott le arról félrészegen, hogy ........ Az előbb felsoroltak változatos kombinációi. Ex, saját bevallása szerint örül, hogy Fox boldog, örül, hogy én boldog vagyok, csak miért egymással vagyunk boldogok. Megpróbáltuk egy közös teázás keretében feloldani ezt a problémát, de Ex álláspontja az, hogy vagy szakítunk, vagy "örihari" Foxszal, engem már valahogy nem is igen vett észre, hozzáteszem ezen a ponton már haragudtam a -szerintem- hisztiért. Meg persze a közös barátok közt megpróbálta eláztatni Foxot, aki a "bűnös csábító", én meg a "kapcsolatfüggő" szóval én vagyok az ártatlan bárány. :D Meg, hogy én Ex első szerelme vagyok és Fox elszeretett tőle (ki is mondta, hogy akkor szakítottunk?) és hogy nem vagyunk tekintettel az érzéseire és ő nem kérheti, hogy szakítsunk, de azért neki az volna a legjobb... Nem dramatizálom túl, ezek így elhangzottak, majdnem szó szerint. Azóta is bunkózik Ex Foxszal, pedig már van barátnője... Mi meg köszönjük szépen, több, mint egy éve együtt vagyunk, összeköltöztünk, én hercegnőként vagyok kezelve. Ezt inkább csak tanmesének kell felfogni, illetve a kérdés: mire volt jó a hiszti? Ő, saját állítása szerint már hónapokkal a koncertes rész előtt elkönyvelte, hogy vége. Utána is volt pár hónapja. Közölte Foxszal a fülem hallatára, hogy velem vagyon nehéz, akkor csak örülnie kellett volna, hogy semmiképp sem akarom magam hozzá visszakönyörögni. Nem érzem, hogy hibás lennék a történtekben... Szakítás után gyorsan elnyerte a szívem egy férfiú, ennyi történt (pedig mikor kiderült, hogy szabad vagyok, többszereplős "verseny" alakult ki). Más is lehetett volna, Fox "nyert". Exnek ez miért fáj a mai napig? Bocsi, hogy túl hosszú lett, de hát maximum nem olvassátok végig. :)

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr325066912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása