Egy nyitott kapcsolat bukása

2014. március 21. 07:48 - csajokespasik

„Amikor érdeklődtem felőle, egy idő után azt mondta, ne járjak utána és semmi közöm a dolgaihoz” – amikor a nő javasolja a nyitott kapcsolat lehetőségét, ott valami már régen el van döntve. A nyitott kapcsolat azt jelenti, hogy vége, akár te javaslod, akár a másik.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

A barátnőmmel pár év után úgy egyeztünk meg (ez túlzás: ő vetette fel) hogy nyitott kapcsolatba vágunk. A nyitott kapcsolat oda vezetett, hogy végül szétmentünk. Most van egy pasija, aki nem egy mintapolgár. Aggódom érte, én meg úgy teszek már, mint akit nem érdekel. Megpróbálok nem foglalkozni vele, de nehezen megy. Akkor nagyon sok vegyes és pontosan visszaadhatatlan érzés volt bennem, és itt hozzátartozik a levelemhez, hogy egész más egy írott szöveget elolvasni és az alapján értelmezni, mint élőben elmesélve, hallani ugyanazt – egész más jelentése lesz, más jön át, ezért nem hibáztatok senkit, ha félreért.

És ez nem a „pénz és a nő” szokásos kérdése: azt a pasit nem a pénz alapján választotta, mert azzal nálunk nem volt gond. Elvittem helyekre, ha olyat kért, amit meg tudtam venni neki, megvettem, minden nyáron szüleim nyaralójában töltöttünk egy hetet. Ezt cserélte le. A megegyezésünk után valahogy ő nagyon hamar be is pasizott. És hogy ne maradjak szégyenbe, amikor megkérdezte tőlem, azt mondtam, nekem is van valakim. Kicsit se zavarta. Miért is zavarta volna? Ha én kavarok valakivel, tudomásul van véve. Nem tudtam megállni, hogy ne keressem őt, és ne érdekeljen. Féltékenység-féle volt nálam, és nagyon fájt, amikor átláttam rajta, hogy ő csak úgy tesz, mintha érdekelném. Azt mondja, ne foglalkozzak vele - támadásnak vette a törődést, de majd ezek után tudom már a megfelelő hozzáállást. Amikor érdeklődtem felőle, egy idő után azt mondta, ne járjak utána és semmi közöm a dolgaihoz, és ne kérdezzek semmit, úgyse fog válaszolni. És hamarosan jött a végleges szakítással: „ha továbbra is tartjuk a kapcsolatot bármilyen szinten, az mindkettőnknek rossz lesz” – mondja. Lehet, hogy ez az egész, hogy vágjunk bele a nyitott kapcsolatba, csak ürügy volt, így tervelte ki, mert így könnyebben adja be nekem a dolgot. Tanulság: a nyitott kapcsolat azt jelenti, hogy vége, akár te javaslod, akár a másik. És utána tényleg felejtsd el.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr435871922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása