2 lány, 1 pasi – amikor a lányok nem hagyják magukat…

2009. szeptember 01. 07:10 - Panni CsP

Itt a szeptember, így fogadjatok szeretettel egy lombhullatós sztorit. Némelyek sportot űznek a randevúkból. Az alábbi sztoriban egy férfi két lányt is behülyített egyszerre. A két sértett összeszövetkezett és közösen – de finoman – elbántak a bitang net-szédelgővel. Meneküljenek a „Több vasat a tűzbe” - típusú hapsik!

 

25 éves vagyok ( nő ), a story 1 éve történt velem ... Éppen szingli időszakom " mélypontján" voltam (nem találok pasit, mindenki csak átver stb. ) amikor jött egy üzim iwiw - en. Egy srác írt - nevezzük Gézának:

" Szia! Nem szoktam ilyet csinálni, de amikor nézelődtem az iwiw-en rádtaláltam, és nem bírtam ki, hogy ne írjak neked ... Szeretnék veled találkozni ... bla bla bla.

Gondoltam mi baj lehet belőle? Belementem a randiba. A srác nagyon jóképű volt, kedves, humoros, álmodni sem lehetett volna jobbat. Boldog is voltam, habár picit furcsállottam, hogy egy ilyen pasinak nincs barátnője, de inkább figyelmen kívül hagytam. Már három randin is túl voltunk, amikor egy szombat este összefutottam egy kedves volt osztálytársammal, a Kittivel. Beszélgettünk erről - arról, amikor feltette a nagy kérdést:

" Pasik? " Én pedig nagy örömmel meséltem neki a kis történetemet a Gézáról, hogy hogyan " talált rám ", stb .. Ekkor Kittikém acáról hirtelen lefagyott a mosoly, és feltett egy kérdést:

" Ugye nem a .... Géza ?!

Mondom: " De! Miért?"

Mire Ő : " Az a Géza nekem is írt, és már én is találkoztam vele kétszer, ráadásul nem is régen, és megbeszéltünk még egy randit ..."

Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. Kellemetlenül éreztem magam. De szerencsére mindig nagyon jóban voltunk, így aztán megoldottuk a dolgot. Hogy hogyan?

 

Egyik délután eljött hozzám a Kitti. Elmondta, hogy a srác kereste, és randizni akar vele. Közben engem is randira hívott, de én betegségre hivatkozva lemondtam. Megnéztem a barátnőm üzenetét, amit a Géza írt ... Szóról szóra ugyan az a szöveg! Ekkor kipattant egy ötlet a fejemből:

"Szivassuk meg!"

Kitti: "Jó, de hogyan?"

Rávettem, hogy randizzon vele, csak hogy ezúttal a randin én is megjelentem... Kitti másnapra szervezte meg a randit, a város egyik legfelkapottabb kávézójában. Megbeszéltük, hogy amikor megcsörget, bemegyek ... Így is volt. Ők már javában iszogatták az üdítőjüket, és elmélyedve beszélgettek amikor én megérkeztem. Persze úgy csináltunk, mintha véletlenül mentem volna oda. Két asztallal arrébb ültem. Kitti " észrevett ", és megszólított, majd odajött, adott két puszit, és áthívott az asztalukhoz. " Szegény " Géza ! Minél jobban közeledtem az asztalhoz, annál sápadtabb lett! Ekkor a barátnőm bemutatott neki. A srác még kezet is fogott velem, sőt, két puszit is adott! Rettenetesen zavarban volt! Ezek után megszólaltam:

" De hiszen mi ismerjük egymást! Ugye Géza? "

Zavarjában nem tudta merre forduljon. Kitti " megörülve " kérdezte, hogy honnan ismerjük egymást. A Géza csak ült, és ült, nem jött ki egy árva szó sem a száján. Mire én megszólaltam :

" Az iwiw - ről. Ugye Géza ? "

Ekkor már a Kitti is kérdőre vonta. De ő csak dadogott ... Elmondtam a Kittinek, hogy írt nekem, és azután többször randiztunk. Majd a Kitti elmondta nekem, hogy neki is írt és ők is sokadjára találkoznak. A srác pedig egyre lejjebb csúszott a széken szégyenében. Miután a barátnőmmel jól kiosztottuk, szégyenkezve elkullogott. Pár nap múlva ismét randira hívott, és bocsánatot kért. De nem válaszoltam egy üzenetére sem. Kittivel pedig azóta a legjobb barátnők lettünk ... És nem vagyok már szingli! :)

 

 
41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr41324906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.01. 07:57:16

Várjuk az izgalmas kommenteket: megint tűzön járunk ...!

Gábor56 2009.09.01. 08:59:16

GRATULÁLOK!!! Ilyenek vagytok , meg MI is!

vagány csaj 2009.09.01. 11:03:20

Érdekes! Nekem is így szokták kezdeni az iwiw-es üzeneteket: "Nem szoktam ilyeneket csinálni, de..."
Na ettől már frászt kapok! Ügyesek voltatok csajok! Ehhez csak gratulálni tudok!
Nekem is volt egy hasonló sztorim, de abban sajnos a második lány nagyon hiszékeny volt, így sikerült kimagyarázni magát a srácnak, és nem hatottak az intő szavaim... Sőt! Még én kerültem kényes helyzetbe! :)

Chowder 2009.09.01. 12:57:15

Jól lenyomtátok a gyíkot ;) GG, az ilyenek menjenek a búsba, függetlenül attól h pasi vagy csaj...

gamtab (törölt) 2009.09.01. 13:15:11

ez tuti hogy kitalált történet,nem túl életszagú

Nita12 2009.09.01. 14:29:41

Nagyon jól tettétek csajok! Minden férfi egyforma! Tisztelet a kivételnek(1%)!

Jégcsap 2009.09.01. 15:06:51

Királyak voltatok lányok!;D

ravezed 2009.09.01. 15:18:44

Nita12: ha minden férfi egyforma, miért válogattok annyit? :D
Elég bénán tartotta a több vasat a tűzbe :P

Netthi · www.netthi.blog.hu 2009.09.01. 15:25:57

Marha jól megszivattátok!:D Gratula:D

gouranga30 2009.09.01. 15:32:02

ez kellett a srácnak! valakinek kettő van másnak egy sincs... :)

Oregon (TM) 2009.09.01. 16:09:38

Nem szoktam kommentet írni, de... :)

Padawan5 2009.09.01. 17:24:16

Az ilyen pasik megérdemlik a szivatást.

Nina12: Sokkal több mint 1% pasi tiszteséges, ráadásul a nők között is bőven akadnak hasonlóak. Személyesen ismerek jónéhányat és a hányinger kerülget tőlük, pedig amúgy szimpatikus csinos lányok/nők.

Padawan5 2009.09.01. 17:25:34

Elnézést nem Nina hanem Nita12. Bocsánat.

szmercs 2009.09.01. 19:05:48

A csajok jóloldották meg a dolgot.Ezért hiszi sok lány hogy a férfiak gyökerek pedig sok rendes van csak nem veszik észre őket.De ez forditva is igaz mégegyszer gratula.

Heapofjunk 2009.09.01. 19:32:09

Tulajdonnevek elé nem teszünk névelőt.

Heapofjunk 2009.09.01. 19:32:58

Mellesleg a történet nem rossz, mellesleg szmerccsel osztom a véleményét.

Heapofjunk 2009.09.01. 19:33:36

Bocs a szóismétlésért.

lunatik 2009.09.01. 22:23:41

tényleg 'jól' megszopattátok. maradt neki a maradék 8 csaj akik ugyanezeket az üziket kapták ugyanettől a "jól kinéző" pasitól, valszeg az étterem után már csörgette is az egyiket nehogy unatkozzon aznap este.

stellina 2009.09.01. 23:23:05

Hát, sajna, igaz a mondás: nem mind arany, ami fénylik!:S Szerencsére az effajta szívatásban még nem részesültem - s merem remélni, h nem is fogok -, ám ha netán mégis megesne, akk biztos, h én is vmi has. v még aljasabb húzással reagálnék! Nem is a megbántottság-érzés, inkább a jövőbeli "áldozatok" számának csökkentése miatt: hátha az Illető esetleg elgondolxik v Magába száll...Vannak csodák!;)
Ám, a fentebbi véleményt én is osztom, h a story nemtől független, értsd: Lánytársaim közt is sok akad, Akik nemh 2, de még 1 Pasit se érdemelnének...Ilyen is van! S h a Srácok csak 1% lenne kedves, gáláns, normális...ezt én is megcáfolnám, m a tévhittel ellentétben, a %-arány jóval kedvezőbb, csak ki kell fogni! Úgyh mindent bele, csak ennyit tudok ajánlani Mindenkinek!;)

NPL 2009.09.02. 00:18:12

én nem tudom mire ez a nagy elismerés meg nagy leleplezés.. nem lánykérés előtt állt egyik kapcsolat sem, ha jól figyeltem semmi komoly nem volt a dologban. ha valaki elkötelezett tényleg ne randizzon mással. de ilyen fázisban úgy gondolom bőven belefér, hogy más lánnyal is megismerkedjen akár mindkét fél (itt most ugye Géza)
felesleges ebből messzemenő következtetéseket levonni.
a lányok szemetek, a fiúk meg hülyék
-szvsz-

Missy88 2009.09.02. 01:42:04

Tényleg nem túl életszerű a történet, de ugye az élet írja a legjobb forgatókönyveket!:)
Velem még csak olyan történt, hogy egy úriember bepróbálkozott a fentiekhez hasonló szöveggel, Én elküldtem, persze kedvesen és illedelmesen. Néhány hét múlva ugyan azzal a szöveggel ismét bepróbálkozott. Szóról szóra ugyan azt az üzenetet küldte el. Akkor már nem voltam illedelmes, és közöltem vele, hogy ez a szar szöveg korábban sem jött be.:D Azóta nem írt!:D

@NPL: HA valaki veled tenné ugyanezt akkor is így gondolnád? Mert nem hiszem. Az sem elhanyagolható, hogy a pancser mindenkinek ugyanazt a szöveget adta be, szóról szóra. Csoda, hogy nem körlevélként küldte el az összes lánynak.:D

Bérgyilkos Bohóc 2009.09.02. 02:38:36

Jó kis Photoshop történet, klasszikus fordulattal.

zeneszpeter 2009.09.02. 02:56:27

Ahogy én a nőket ismerem, két randi még semmit sem jelent. Az égvilágon semmit. Ha Géza ügyes, akkor képes mindkét (vagy fene tudja, mennyi) nővel komolyabb kapcsolatot kialakítani. Bár nem tudom, hogy mennyire jó az neki. Ha józan ésszel gondolkodom, akkor előbb-utóbb az egyik mellett tette volna le a voksát. Két randi alapján viszont... Miért ne randizhatna több nővel is? Ha komolyabbra fordul a dolog, és még mindig több szálat tart a kezében, akkor már helye van a felháborodásnak.
Az, hogy Géza bocsánatkérő üzenetére nem is válaszolt, kifejezetten szánalmas.
Géza is béna volt, hogy nem találta fel magát a váratlan helyzetben. Ha magabiztosan bevállalja, hogy igen, mindkét nővel randizik, akkor nem lett volna semmi. A két tyúk nem csinált volna semmit. Azért lettek ekkora hősök, mert látták, hogy Géza zavarba jött, így nyeregben érezhették magukat.
A happy end, miszerint már nem vagyok szingli, nagy követ engedett a szívemről leesni. Hősnőnk megkapta méltó jutalmát.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.02. 07:01:58

szóval ez egy üdítő kis post volt a szeptemberi forróságban, pláne amik még ezután jönnek...! Nem csak napsugárral töltődünk fel az őszre, hanem éltető sztorikkal is.

Patyusz 2009.09.02. 07:46:48

@Nita12: Az 1% kivételt pedig nem sokás észrevenni, hiszen, ők nem a Gézák, így szépen nem számoljátok bele őket...

kircsyke 2009.09.02. 10:12:57

Szia!

Ügyik voltatok nagyon csajok! Jól megszivattátok! Ezt megérdemelte a pasi!

kircsyke 2009.09.02. 10:20:30

@zeneszpeter:
Nem az a baj, hogy a pasi két nővel randizott, hanem az, hogy mikor összetalálkoztak, pofátlan módon úgy tett mintha nem is ismerné, a fent említett story írjtá! Ez szánalmas egy pasi részéről! Túl nagy volt "Géza" önbizalma, de rendesen pofáraesett!
Egyébként cseréld meg a szerepeket, mi lenne, ha Te lennél az áldozat??? Neked se esne jól, hogy van egy csaj, akiért lassan oda-meg vissza vagy, és pofáraesel egy ilyen szituációban! Néha gondold bele magad a másik helyzetébe és rájössz, hogy nem kritizálni kell a másikat!!

zeneszpeter 2009.09.02. 10:50:34

kircsyke!
Sztem épp, hogy nem volt elég önbizalma Gézának. Azért jött zavarba, és azt se tudta, hogy mit mondjon. Béna volt, hogy hazudozással akarta a dolgot kimagyarázni, ezt elismerem. Úgy érzem, hogy ebben a szituációban csak Géza esett pofára. Az, hogy két nővel is randizik, kezdeti stádiumban nem elítélendő. A csajok felvették a kesztyűt, ez ok ügyes húzás. De semmi "aljasat" nem tett Géza. Menőbb volt az álarca, mint amit mögötte hordott.

Nita12 2009.09.02. 13:43:08

@Padawan5: Tudom, sok nő is gusztustalanul viselkedik. Sajnos! Szégyent hoznak a tisztességes lányokra! (mondjuk a férfiaknál is ugyanez a helyzet) Ezek az EMBEREK érzéketlen fatuskók. Fúúúj...

Nita12 2009.09.02. 13:49:45

@ravezed: Azért válogatunk annyit, hátha sikerül a sok rosszból kifogni a jobbat. (ami ritka) De amúgy miért éri meg több vasat tartani a tűzbe? Nem vagyok maradi meg begyepesedett, de ezt sosem fogom megérteni!!!

Nita12 2009.09.02. 13:51:39

@Patyusz: 5%??? Ez a max. Jobban hangzik?

streakoO 2009.09.03. 01:17:06

@Nita12: hello ne haragudj meg ,de szerintem te most vagy 12 éves vagy, vagy szeretethiányos :D. Nem minden férfi egyforma, ;) lehet számodra furcsa ,h az emberek hasonlítanak egymásra és követnek el hasonló ,olykor ugyanolyan dolgokat is ez csupán annak a következménye, h mindenki emberből van ..., ha nem érted akkor majd megfogod ,ha igen nincs miről beszélni :)

további szép napot és még egyszer ne haragudj :)

byebye

streakoO 2009.09.03. 01:21:37

Hát, amúgy meg ez a 2 vasat egy tűzbe ..tényleg butaság .. nem tudom, h érzik magukat azok a fiuk akik ezt űzik de én nem tudok más lányra nézni ,ha csak tetszik valaki főleg nem úgy ,h barátnőm van ..lehet h lelkiismeret furdalás vagy én is szeretethiányos vagyok :)), de úgy látszik valaki megoldja

Dr. Mazsola 2009.09.03. 19:20:40

@Heapofjunk: NEM tulajdonnevek, hanem személynevek elé!!!

sysko 2009.09.03. 22:18:47

Ajj..jól besüllyesztettétek:D

Angel of Death 2009.09.04. 01:30:43

Ez jóó xD
Végigröhögtem a végét =D
Grat csajok =)

LeMond 2009.09.04. 14:38:03

24 évesen osztálytársaid vannak? Nem semmi...

Gaius Plinius Secundus 2009.09.05. 13:16:39

"A srác nagyon jóképű volt"

megvan a lényeg

Boszipogi 2009.09.07. 15:14:42

Lehet, hogy ez a "Géza" nekem is írt iwiwen :D Szánalmas! (Főleg az életszerűtlen sablonszövegek miatt :S )

2009.09.07. 15:16:38

Na ehhez aztán csak gratulálni tudok.
ha elmész valakivel randizni, és még szimpi is, akkor nem mennél el egy hasonló kaliberű de teljesen másik pasival?
a sablonszövegről meg: az elős levélbe nem szabad és lehet túl sok mindent írni, ráadásul szerintem inkább használjon az ember egy jól megírt "bevált" levelet, minthogy újrafogalmazza minden egyes alkalmmal
süti beállítások módosítása