Se csók, se gyertyafény – csak katéter és havibaj

2009. szeptember 18. 07:25 - Panni CsP

Viszontagságosan indul és szerencsésen végződik - röviden így lehetne felvezetni a következő kalandot, ami a rideg anatómiából tereli az olvasót a kellemes romantika napsütötte pázsitjára. A műtőasztalon néha ismerkedni is lehet...

 

Sziasztok! Hát nekem is van egy érdekes sztorim, így az első randihoz. Épp kórházban voltam, addigra 5. napja vese-medence gyulladással. Aznap hoztak haza a szülővárosomba, mert nyaralás közben ért utol a betegség...mikor máskor :) A lényeg, hogy 1 óra várakozás után végre felvettek az osztályra, megböktek, infúziókat kaptam, és több kérdést tettek fel nekem, mint egy rendőrségi kihallgatáson, de végre túl voltam mindenen. Persze velem nem közöltek semmit az ápolók, miután végeztek velem, mindenki ment a dolgára. Megjegyzem, mindenki nagyon lelkiismeretes volt. (Csak egy baj volt, reggel óta lázas voltam.) Ücsörgök az ágyamon és várom, hogy valami infót közöljenek velem, mikor megjelenik egy fiatal srác az ajtóban, műtős felszerelésben. Sűrűn fohászkodtam, hogy ne értem jöjjön, és azzal nyugtattam magam, hogy biztos nem én kellek neki, hiszen velem nem közöltek semmi olyat, ami erre engedne következtetni. Mire ez mind átfutott az agyamon, ő is elért az ágyamhoz, és köszönés után közölte velem, hogy legyek kedves Éva kosztümre vetkőzni, mert ő most engem elvisz a műtőbe.

Na, gondoltam, eddig egy srác sem kezdte így az ismerkedést, hogy dobáld le a gönceid... Én meg csak pislogtam és nem értettem semmit, és próbáltam meggyőzni, hogy itt valami tévedés történt, mert nekem senki nem mondott semmit. A válasza csak annyi volt, hogy: "majd a doktor úr elmondja". Ekkor rájöttem, hogy mégis engem akar, értem jött. Egy nagy adag ideggel levettem az alsó ruhadarabjaimat. És újfent csak fohászkodtam. Levitt a műtőbe, ahol találkoztam A Doktor úrral, és aki elmondta, miért is fontos ez a beavatkozás (nem volt komoly, csak 2 csövet kellett kapnom). Felfeküdtem az asztalra, ami kísértetiesen hasonlított a nőgyógyászati asztalhoz, ugyanis megvolt az a kellemetlen tartozéka, amit kengyelnek hívnak. Hát én felfeküdtem meztelen alsóval és felpakoltam a lábaimat. A fiatal srác pedig mászkált körülöttem. Bár az első dolga az volt, hogy letakarta a "szebbik felemet" mégis elég kényelmetlen helyzet volt. Aztán jött a doktor úr, megtette, amit tennie kellett és amit szerintem nem kellett volna. Ezek után csináltak pár röntgent, hogy minden oké-e odabent. És ismét jött a srác. Jó hírrel. Hogy nekem nincs is szükségem a csövekre, és ezeket ő most kiveszi. Először átfutott az agyamon, hogy "na ugye én megmondtam, hogy nem kell ez nekem" de magamba fojtottam, hisz ők csak a munkájukat végezték. Ezután jött a fekete leveske :) Elvágta a madzagot, amivel a 2 cső egymáshoz volt erősítve, és én hatalmasat ugrottam ijedtemben. Ő persze még nagyobbat, mert azt hitte, belém vágott, miután egy szikével állt neki a műveletnek. Miután mindketten kiszuszogtuk magunkat és nyugtáztuk, hogy egyikünkben sem esett komoly kár, kivette a csöveket. Nagy levegő, és már kint is volt. Ez könnyű, de a második cső kihúzásakor, ami mellesleg a katéter volt, ismét kellemetlen mellékhatásokkal kellett szembesülnöm: nem részletezem, mindenki tudja, hova rakják a katétert, így azzal is tisztában vagytok, hogy annak kihúzásával mi távozik a szervezetből. És mindezt egy fiatal srác kíséri figyelemmel, hogy minden rendben van-e. A meséhez hozzátartozik, hogy addigra 5. napja voltam kórházban 40 fokos lázzal, és előtte a nyaralóban is szenvedtem 2 napot. Tehát legjobb jóindulattal is minimum 7 napja volt annak, hogy a testem utoljára borotvát látott... ezt sem részletezem. És a legjobb... természetesen aznap reggel értem a ciklusom ama pontjához. Nagyszerű. Próbáljátok átérezni, (főleg ti, lányok) milyen lehet szőrösen, havi bajjal, lázasan feküdni egy korodbeli srác előtt nyitott végtagokkal... még akkor is, ha a munkáját végzi...no comment. Egy nő szeret nőies lenni, bármennyire legyen is beteg. És hát én éreztem magam mindennek csak nőiesnek nem. :) Ennek ellenére a srác meglátogatott, beszélgettünk, később már a kórházon kívül is találkoztunk, és ma már csak jókat nevetünk a dolgon. Ez volt a mi első randink. Se csók, se gyertyafény, de még egy leheletnyi romantika sem volt benne... hiába, így is lehet ismerkedni... csak dobd szét a lábad ;) Ui.:Senkinek nem ajánlom ezt az ismerkedési formát ;)

 
29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr971374432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBal 2009.09.18. 08:22:52

Ezek szerint odalent most már kötelező borotválkozni? Én erről nem tudtam...

psmith 2009.09.18. 08:59:05

@TBal: Ja. Manapság a lyányok többet borotválkoznak, mint a fiúk.

810725 (törölt) 2009.09.18. 09:04:08

Hála égnek jól reagálta le a srác a helyzetet. Amúgy nagyon jó kis történet volt. Annyira életszerű, és elképzelhető. Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de velem pl. számtalanszor történt, h pont a legrosszabb időben találkoztam azzal a személlyel aki a későbbiekbe a barátom lett. Néha már úgy gondolom, h elázottan, harci sebekkel, elszakadt papucsban, kisírt szemekkel könnyebb párt találni, mint top állapotba. :)

810725 (törölt) 2009.09.18. 09:07:54

@TBal: @psmith:
Egyes helyeken számunkra és a környezetünk számára is zavaró lehet a szőrzet. Mások nevében nem nyilatkozhatok, de én sokkal jobban érzem magam ha egyes helyeken kínzást hajt végre rajtam a kozmetikusom. :)

szepi79 2009.09.18. 09:10:18

ez volt idáig a legjobb sztori itt. néha komolyan azt szoktam hinni, hogy szakitósblog 2.0 akar lenni ez a blog is, de az ilyen történetek visszaadják a hitem az emberiségben :D

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.18. 09:11:53

Azt hiszem Coco Chanel mondta azt, hogy "öltözz minden nap úgy, hogy bármikor szembe jöhet a nagy Ő" De ebben az esetben, ugye... :) Felkészületlenül érte a lányt. Aki nem ismerné: a divat világában Coco tette tartós divattá a rövid szoknyát, a "kis fekete ruhát", a csillogó kosztümékszereket és mindenekelőtt a világ legünnepeltebb parfümjét, a Chanel N°5 – öt. Hosszú élete során botrányos szerelmi ügyei számos pletyka forrásául szolgáltak.

810725 (törölt) 2009.09.18. 09:38:12

@szepi79 - Harciteknős idomár:
Egyetértek Veled, hisz sok szakítós sztoryt olvastunk. Nekem az ilyen történet és az olyan történet is tetszenek. Csak sajnos a kapcsolatok nagy többsége sablonosan indul: Találkozunk, elkéri a számom, randizunk és összejövünk. Persze mindenki számára egy élmény ez a történet is, hisz így jött össze a párjával, de a mai világba szerintem kevés a kreatív történet ami happy end-el végződik, vagyis inkább folytatódik. Viszont hangsúlyozom, h akad ... :)

boss888 2009.09.18. 09:54:00

O my god!!! Elég jó a képzelő erőm... hála égnek már megemésztettem a reggelit, mire a bloggot elolvastam. Vérző félig szőrös katéterezett nemiszerv... Ahhoz már azért kell gyomor.:) Grrrr...

victory24... 2009.09.18. 10:17:26

Mi van???A legnagyobb gondod a nőiesség megtartása volt a kórházban?Már nem azért,de ilyen dolgokkal nem foglalkoznak,nem érdekli az orvosokat,nővéreket,ápolókat,hogyan nézel ki!Miközben azon vannak,hogy meggyógyítsanak!Anno,41.5fokos lázzal,petefészek gyulladással feküdtem az egyik klinikán 2hétig.Kurvára(bocsánat)nem az érdekelt,hogy a lábamon és ott lent már "búrjánzok"!!!Hanem hogy meggyógyítsanak,mehessek haza!

TBal 2009.09.18. 11:03:56

@victory24...: Ja, nekem is az volt az érzésem, hogy a posztíró valami női James Bond lehet, akinek a víz alatt is az első dolga megigazítani a nyakkendőjét... :)

Chowder 2009.09.18. 11:34:04

TBal és victory24 azt azért vegyétek figyelembe, hogy mindösszesen azért zavarta a szőrzete a hölgyet, mert az ápoló srác vele egyidős forma volt és jó volt nála. Mindig csak a kötekedés...
Amúgy tényleg meglehetősen életszagú, nekem bejön.
Ja és Panni köszönjük a divat világáról írt miniposztodat. :D

vagány csaj 2009.09.18. 12:02:58

Aranyos történet, bár nem lettem volna én se a helyedben...
Igenis minden körülmény között érdekli a nőket, hogy hogy néznek ki. Főleg ha jóképű az ápoló! Ez teljesen természetes! Méga ha épp nem jóképű akkor is kellemetlen. De ezt a pasik nem tudják elképzelni, mert nekik max az arcszőrzetük nőhet ki, ami nem annyira temészetes. Azon kívül nem nagyon kell foglalkozniuk például a lábgyantával... Az "ottanit" meg embere válogatja, de még az is természetesebb ha nekik van, mint a nőknek... :) Miért nem pasinak születtem??? XD

TBal 2009.09.18. 12:07:31

@vagány csaj: Szerintem nőknél is természetes, ha van ott, a 80-as években például a szőrös volt a divat.é Valaki kitalálja, hogy most már nem divat, és akkor mindenki elkezdi borotválni, és illik megszólni azt, aki nem borotválja. Marhajó...

810725 (törölt) 2009.09.18. 12:17:51

@TBal:
Én spec sokkal tisztábbnak érzem magam odalent, ha nincs ott semmi. Bár hála égnek nem vagyok túl sok szőrrel megáldva, de akkor is zavar. Teljesen más érzés ha van és más ha nincs, és a nincs érzés nekem sokkal jobban tetszik. Én nem divatból csupaszíttatom magam bizonyos helyeken, hanem pusztán a saját "örömömre".

victory24... 2009.09.18. 13:08:00

@Chowder: Én meg azt felejtettem ki,hogy egy k... jóképű fiatal dokim volt,mégsem szégyenkeztem előtte...pedig nekem is tetszett.De az életem fontosabb volt,mint néhány szőrszál:)

victory24... 2009.09.18. 13:11:48

@TBal: Igen:)És amint kilép a habokból,a semmiből előkap egy hajszárítót,mert vizes lett a haja:)

2009.09.18. 13:13:25

Én se igen törődtem volna a szőrszálakkal a helyedbe.
Látom nem csak én kínzom magam gyantáztatással, bár azért van ahol megállj, ne tovább-ot parancsolok. :-)
A nyaralásra biztos életed végéig emlékezni fogsz és erre a történetre is.

vagány csaj 2009.09.18. 13:29:41

@TBal: 810725-tel értek egyet. Nem divatból szőrtelenítjük, hanem azért mert sokkal higiénikusabb, tisztább és kellemesebb érzés. Ettől függetlenül az sincs leugatva, aki természetesen szereti "hordani". Ki így - ki úgy... Mindenki ahogy jól érzi magát! :)

kaerma 2009.09.18. 13:39:50

Hát mielőtt még elolvastam volna a kommenteket, nekem is az volt az első gondolatom, végre egy abszolút hihető történet, ami még érdekes és happy end-es is.
41 elmúltam, és bevallhatom, igen, mi nők mindig jól akarunk kinézni, és hódítani is szeretünk, ha lehet. Mindenben van igazság, amit írtatok. De mindannyian mások vagyunk. Szerencsére nem volt olyan komoly a betegség, hogy ilyen dolgok is aggaszthatták az írót... És végül is jól sült el, zsák a foltját, borsó a héját megtalálja. Szőrrel vagy anélkül, nem mindegy? A lényeg, hogy jól érezzük magunkat.
Coco azért túlzott egy kicsit, de Ő megtehette. Úgyis igyekszünk mindig a lehető legjobban kinézni.

oxygenn 2009.09.18. 17:06:57

Ti nem vagytok nők vagy mi?jó hogy 1 lány magával törődik hogy, hogy néz ki!attól az élete is érdekli de, hozzá teszem ez nem halálos betegség volt szerencsére!de, hiába érdekli az hogy meg gyógyuljon nem tud érte semmit tenni!és engem is az érdekelt volna h szőrös vok de, úgy látszik 1-2 lányt ez nem érdekel akkor menjetek ki szőrösen bikinibe a standra nah ott asszem majd, érdekelni fog titeket!így am is könnyű ilyeneket írni de, ha ti letettek volna ott nektek is zavaró lett volna!!

vagány csaj 2009.09.18. 21:57:09

@oxygenn: "menjetek ki szőrösen a strandra"... XD XD XD Hát ez igen komoly volt! :D Szétröhögtem a fejem... XD

( : : ) 2009.09.18. 22:29:58

na remek...mintha a saját történetem olvasnám...havi bajt leszámítva. Bár nem épp jó érzésként maradt meg bennem:S

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.09.19. 07:22:19

igen, szegénynek minden összejött, de a lényeg a pozitív lecsengés! Mi más?

Kaccwalc (törölt) 2009.09.19. 18:44:14

Ők orvosok, eza dolguk, énis nagyon sokmindent láttam már és találtam már, amit nem kellett volna, talán nyugodtabban aludnék sokszor. A lényeg viszont az hogy esetedben számukra nem az volt a fontos hogy mennyire vagy lent karbantartva, hanem hogy az egészséged legyen rendben. Más nem számít.

BolyhosNyuzsitappancs 2009.09.19. 19:57:25

Hát, nem tudom, miért kommentelitek azt, hogy a lánynak a legelső gondolata a növekedő szőrzet volt, nekem nem ez jött le. Inkább azt vettem ki a storyból, hogy szimplán csak hozzásorolta az egyéb kényelmetlen körülmények közé..." Bár az első dolga az volt, hogy letakarta a "szebbik felemet" mégis elég kényelmetlen helyzet volt." Itt még meg sem említi az amúgy kellemetlen dolgot, csak később, amikor már részletezi, miért is érezte magát rosszul ott, a műtőasztalon...
És egy mondat azoknak, akik próbálják kiosztani a lányzót, hogy nem azért vannak ott az orvosok, műtőssegédek, hogy bámuljanak, hanem hogy segítsenek...: "még akkor is, ha a munkáját végzi"
@victory24...: nem vettem ki a történetből, hogy szégyenkezne a hölgyemény... szerintem pontosan tudta, hogy ott senkit nem érdekel, szőrös-e vagy sem... de lehet engem is kényelmetlenül érintene, ha egy jó hapsi épp akkor látna, amikor nem vagyok a topon... de azért nem vágnék eret, hiszen ott mindenki tudja, hogy ha az ember beteg, akkor szarul néz ki...
De a lényeg az, hogy még így szőrösen is tetszett a fiúnak a lány... meglátogatta, beszélgettek, összejöttek :) aranyos történet...
Csak azt nem értem, hogy miért kell mindig mindenkit kritizálni. Ez a blog nem ezért jött létre... ne haragudjon már meg a világ azért, mert egy fiatal lány szeretne jól kinézni... hova lenne a világ, ha mindenki toprongyosan, igénytelenül mászkálna... Amúgy embere válogatja, mindenki eldöntheti maga, hogy szőrösen szeret-e élni, vagy sem... én nem szólok meg senkit, én a második verziót választanám...
Remélem boldogok vagytok, és azóta nem csak a kórházban randiztok ;) Sok sikert!

BolyhosNyuzsitappancs 2009.09.19. 20:14:07

Erre nem reagáltam az előbb, de nem bírom kihagyni...
@TBal: Azt hiszem, hogy egy kicsit elvagy tévedve...2009-et írunk anyukám, már nem vagyunk a 80-as években...lehet akkor ez volt a divat, de én sosem követtem a divatot, mindent a magam kedvéért teszek. Nem kivétel ez alól a borotválkozás sem! Ezzel együtt a story írója csak beküldte a történetét, ami mellesleg végre nem egy szakítós, "tele sírom a zsepimet mert megbántott a barátom" történet volt. Úgy gondolom ő nem szólt meg téged azért, mert nem borotválkozol, te viszont megszólod, mert ő igen... És a James Bond női változatos kommenttel sem értek egyet, max akkor írnám alá, ha a sztoriban esetleg benne lett volna, hogy, "hopp, felpattantam, elszaladtam a borotvámért, és gyorsan rendbe tettem magam a csapnál, és mindezt olyan gyorsan, hogy senkinek még csak fel sem tűnt..."
Hogy miért kell mást leszólni??? Nem értem!

martydy 2009.09.19. 21:15:56

Hasonló esetem, már nekem is volt /kórházi/! Bármekkora is a fájdalmad, vagy rosszul vagy akkor is nő maradsz!
Nekem ne mondja senki, hogy ha már volt hasonló helyzetben akkor nem villant be neki az, hogy hoppá szőrős vagyok!

_Q_ 2010.03.31. 23:06:22

Magam részéről nem is a nőiesség, hanem a méltóság megtartásáról lenne szó. Mert igenis botrányos, hogy valakit elvisznek úgy egy nagyon is kellemetlen beavatkozásra, hogy valójában nincs is rá szüksége - még ha ez nem is a kedves orvosok, ápolók, hanem csak az adminisztráció hibája is.
(Máig emlékezni fogok arra, hogy agydaganatos nagynénim szinte teljes kábulatban is betakaródzott, mikor jöttünk. Pedig anyám a nővére volt, ugyanaz, aki pelenkázta, és etette, ha úgy adódott.)
Ezen felül pedig mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mi tetszik neki, és mi nem, és hogy saját magát hogyan szereti, ameddig nem hal bele :)
Sok és tartós boldogságot a párnak.
süti beállítások módosítása