Amikor a kapcsolat jól működik

2009. szeptember 30. 07:30 - csajokespasik

Néha a játék komolyra tud fordulni. Ha két ember egyszerűen nem egymásnak lett teremtve, a sors és az a drága internet szerencsére közbeszól. Akad helyzet, amikor érdemes kockáztatni… és nyerni. Két szerető szívet választ el a távolság, valamint az a tény, hogy a férfi foglalt - de mindkettő áthidalható összeköltözéssel és válással.

 

2 éve vagyok együtt a párommal. Egy II. Világháborús internetes játékban ismerkedtünk meg. Az exem mutatott be minket egymásnak, 1 klánban játszottuk ezt a bizonyos játékot. Persze személyesen nem ismertük egymást. Először csak ott a játékban chat-eltünk. Amikor ránk szóltak, hogy ne egymással foglalkozzunk, elkérte az MSN-címemet, hogy nyugodtan tudjunk beszélgetni. Megadtam neki, és onnantól fogva minden este beszéltünk, amikor az akkori párom elment aludni. Aztán a beszélgetés flörtbe csapott át. Eleinte nem gondoltuk komolyan. Nekem komoly kapcsolatom volt (igaz, már a vége felé közeledett), ő pedig 250 km-re lakott tőlem, és nős volt. Éppen ezért piszkálta ennyire a fantáziámat. Mert ő számomra elérhetetlen volt. Az egyik esti beszélgetésünk során elkérte a telefonszámomat. Megadtam neki, és vártam. Másnap felhívott. Soha életemben nem volt annyira ciki telefonbeszélgetésem. Annyi mindent szoktunk egymásnak mondani MSN-en, telefonon viszont semmit se tudtunk mondani. Megbeszéltük, hogy később felhív, hátha javul a helyzet. Még aznap este felhívott, és hát javult a helyzet. Attól a naptól kezdve mindennap felhívott. Rengeteget beszélgettünk, és megbeszéltük, hogy találkozunk. Belementem, mondván legalább lesz 1 jó éjszakám. Megbeszéltük a helyet, és az időt. Arról volt szó, hogy a találka után mindenki megy tovább a maga útján. Találkoztunk. Eltöltöttünk egy fantasztikus, szenvedélyes éjszakát együtt. Majd amikor búcsúzott megígérte, hogy még hívni fog. És hívott is, ahogy mondta. Megbeszéltünk egy második randit is. Ez, ha lehet, még jobban sikerült, mint az előző. A mindennapi beszélgetések során szóba került, hogy mi lenne, ha mi ketten...

Engem érdekelt volna, de neki ott volt a felesége. De ez nem jelentett gondot. A 3. találkozásunkkor már úgy jött hozzám, hogy egyedülálló volt, elmondta otthon, hogy válni akar, és el is költözött. Eljött hozzám 3 hétre. Bár mindketten úgy gondoltuk, hogy ez az együtt töltött 3 hét eldönti a kapcsolatunk további sorsát. A 3 hét alatt rájöttünk, hogy ez a kapcsolat nagyon is jól működik, és eddig mindketten a másikat kerestük. Nem sokkal később elvált. Azóta együtt élünk, és az esküvőnket tervezzük. Ezek után én senkinek nem hiszem el, hogy nem lehet a neten párra találni. Nekünk sikerült. Annak ellenére, hogy egyáltalán nem kerestük a másikat. E & M

 
38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr791393938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.30. 08:13:56

Hmmm... igazándiból úgy gondolom a többiektől lehet megkapod majd a savazást, de nekem nincs kedvem. Remélem azért tudod, h irtózatosan nagy szerencséd volt, h otthagyta a feleségét?! Ritka mint a fehér holló. Kívánom, h legyetek boldogok...

k/m 2009.09.30. 08:35:17

Aki egyszer félrelép az másodszor is félre fog. Ha nem akkor tényleg életed szerencséje. De a gyanú...

boss888 2009.09.30. 08:39:45

Félre dugtatok, jobb volt egymással, összejöttetek. Ennyi. Gratulálok! Majd amikor kihűlt a kapcsolatotok, újra váltotok egy másikra. Ez az élet...

Missy88 2009.09.30. 09:01:50

Jó reggelt!:)
Uhh..hát grat..de tényleg...Vége felé járó kapcsolat, és az "új jó fej pasi, akivel minden jobb" kombó ismételten. Én biztosan nem tervezgetném az esküvőmet. Azért ha logikusan végig gondolod a dolgot, elég meleg a képlet. Egy netes játékban chateltek, aztán msnen is beszélgettek, majd telefonon is miden nap, majd keféltek 2x, de az a 2 igazán jó lehetett, mivel aztán otthon közölte a szerető feleségével, hogy el akar válni. Vagyis 2 találkozás után dobta a családot! Szerintem az esküvő után, ne nagyon engedd gépközelbe az urat, mert lehet te is úgy jársz, mint az asszonyka. Sok eszed lehet...
@boss888: Reális:)

Suave 2009.09.30. 09:24:08

Ez egy rettenetesen unalmas és sablonos sztori, erkölcstelen résztvevőkkel.

Igazság Atyja 2009.09.30. 09:55:19

Vigyázni kell, hogy a sok szeretkezés ne nyomja rá a bélyegét a mindennapokra, és néha játsszanak valami mást is. Például második világháborús játékot, vagy online 3D esküvőtervezőset. Akkor nem laposodhat el a kapcsolat. :)

psmith 2009.09.30. 10:17:54

Egy faszi kiugrott a 98. emeletről, de a szél befújta a 96-ra. Nem lett semmi baja.

Én azért, ha a 98-ről a 96-ra akarok eljutni, inkább liftbe szállok.

sing-lee 2009.09.30. 12:30:19

Nem miattad vált el. Már előbb is tervezte, csak nem volt indoka. Ahhoz meg hogy bevallja az exének, hogy már nem megy a dolog, valszeg nem volt elég vér a pucájában.
De azért sok sikert álomországban.

Lihajc 2009.09.30. 12:58:23

Hát itt már senki sem hisz az igaz szerelemben és a Nagy Ő-ben? :)

2009.09.30. 13:09:31

@Lihajc:
A mai világba komolyan kérdezed? Szerelem van igaz nélkül, Nagy Ő??? Ti ebbe valaha is hittetek? Túl sok problémát kreálunk magunknak ahhoz, h ezek létezzenek.

2009.09.30. 13:15:14

Úgy érzem kicsit szerelemellenes vagyok ma! :) Ne vegyetek komolyan. :)

Kaccwalc (törölt) 2009.09.30. 13:16:36

Hajrá, sok sikert! Amúgy no comment!

lilus... 2009.09.30. 13:30:36

Nekem tetszett, de azért egy kicsit részletesebben/színesebben is le lehetett volna írni a story-t.

boss888 2009.09.30. 13:46:44

@Zsu0805: Én is úgy érzem, hogy szerelmes vagyok ma! Az Auchanba láttam egy csajt, abba szerettem bele.. De már kezd múlni:))

boss888 2009.09.30. 13:59:35

Meg is írom gyorsan a storyt!

Egy szép szeptemberi napon történt az eset! Kimentem az egyik hipermarketbe vásárolni, akkor még nem sejtem, hogy mi fog velem történni.Vásárlás közben megláttam egy gyönyörű fekete hajú lányt, akit nevezzünk Ildinek(mivel nem tudom a nevét). Többször is összefutottunk, miközben vásároltunk. De amikor megláttam, hogy ugyan olyan ásványvizet vett, mint én, akkor teljesen beleszerettem! Hazaérve kezdett múlni az érzés, de nem bántam meg semmit. Ez egy igaz és szép szerelem volt köztünk! (vagyis a részemről) :))))

csillag× 2009.09.30. 14:03:38

jaaj, Boss! semmi megcsalás?? üldözés?? bujkálás??.. :D :D ez annyira snassz :D

boss888 2009.09.30. 14:07:40

@csillag×: Nem volt semmi megcsalás, se semmi! Hűségesen voltam! Egész vásárlás közben egy csaj mellét, vagy seggét nem bámultam... :D

Látjátok, van még olyan ember a világon, aki hűséges!

2009.09.30. 14:13:33

@boss888:
:) Igaza van csillagnak, semmi ármány, intrika? Ááá tök snassz! :) Majd ugye bemutatod a lányt, biztos ő is szerelmes lett első látásra. :) Az ásványvíz fontos összekötö kapocs. Nekem biztos ezért nincs senkim, mivel nem iszok ásványvizet. De majd ma... megyek vásárolni, és ellébecolok arra egy kicsit. :)

csillag× 2009.09.30. 14:25:49

de az is lehet, hogy elhallgat valamit... különben meg érthetetlen és zavaros :P :D :D Biztos egy jobb előadásmódban még izgalmas is lenne :D :D

boss888 2009.09.30. 14:45:05

@csillag×: "de az is lehet, hogy elhallgat valamit..."

Najó bevallom, hogy vissza mosolyogtam a pénztáros csajra, és egy ismerős lánynak meg adtam két puszit. Tudtam mélyen a lelkemben, hogy bűnt követek el ezzel, de nem tudtam ellenállni! Lehet, hogy meglátta Ildi, és ezért lett vége a kapcsolatunknak? :)
Ezt nagyon elrontottam! Még néha gondolok rá, az együtt töltött szép percek mindig megmaradnak a szívemben! De tudom, hogy tovább kell lépni...

csillag× 2009.09.30. 14:52:35

Csak a hibáiból tanul az ember, éppen azért hibázni szabad. Gondold át alaposan, hogy mi történt és változtass. csináld jobban! :D

vezérlány 2009.09.30. 15:20:47

Hihetetlen,hogy milyen negatív,rosszmájú,irigy emberek vannak itt.Az erkölcsösség mintaképei! Álszent népség!Nehogy már örüljünk más ember boldogságának...ugye?!
Én akkor is gratulálok nekik!

2009.09.30. 16:30:59

@vezérlány:
Bár én nemhiszem, h irigy, rosszmájú és negatív voltam a posztolóval szembe, de sztem:
A posztírónk kapott hideget és meleget is, ahogy általába minden poszt itt a blog.hu-ban. Ez egy ilyen dolog, aki nem akar negatív és pozitív véleményt hallani, az ne küldje be a posztot (és ne beszéljen senkivel se a témáról). Mindenkinek megvan a véleménye a témával kapcsolatba, mindenki a saját élményei alapján alkot egy kommentet, ami lehet negatív v pozitív. Örül mindenki a boldogságnak, csak ha jobban belegondolsz tényleg lehet abban is valami amit a negatívak mondanak. Rossz ezeket hallani, de akkor is, kellenek. Naív az az ember aki csak a szépet és a jót akarja hallani, és fogadni a gratulációkat. Ott volt a házasság és a nő pasija... még szép hogy kapott sarat is. Azt meg másra rámondani h álszent... nem ismered, lehet ő tényleg így gondolja és az elvei alapján cselekszik.

hgmc 2009.09.30. 18:21:14

na igen..heppi end. de vajon a faképnél hagyott feleség is ilyen boldogan írná le a történetet?

stellina 2009.09.30. 20:58:27

Sziasztok!
Osztom a nézetet, miszerint, ha Vki beküldi a storyját, akk tudja s elfogadja, h a véleményezők nem feltétlen csak pozitív, "bólogató" v vállveregető szavakkal fognak reagálni. Ez mindig benne volt, van s lesz is a pakliban.
Ami a posztírót ill...huhhh, ami az én igazságérzetemet nagyon piszkálta:
"...onnantól fogva minden este beszéltünk, amikor az akkori párom elment aludni."
"...ő pedig 250 km-re lakott tőlem, és nős volt. Éppen ezért piszkálta ennyire a fantáziámat."
"Engem érdekelt volna, de neki ott volt a felesége. De ez nem jelentett gondot."
Nem feltétlen a leggerincesebb dolog a Párunk háta mögött rendszeresen flörtölgetni 1 szintén foglalt, ráadásul házas emberrel!:S Jó, perxe, nagyon megkedveltétek egymást...ám ha Vkivel együtt v, akk az a min., h nem teszel Vele olyat, ami fordított esetben Neked is iszonyat rosszul esne! M így lenne, nem?!?
Nah, de h jót is írjak: a the end-hez gratula, s reml. kitartotok a Másik mellett, m biztos nem lehetett könnyű meghozni a döntést (főleg a Pasinak). Sok boldogságot a jövőben!

Devil2 2009.09.30. 21:49:34

@stellina: jogos a pont, egyébként hasonló vége lesz ennek a kapcsolatnak is, ezt most borítékolom.

vagány csaj 2009.09.30. 21:50:01

@boss888: Jaaj Boss! Nekem a Te történeted tetszett a legjobban! :) De ne rágd magad, majd elfogy az ásványvíz és a lányt is elfeljted! :P

Nekem ez a poszt erős volt. Biztos nem a mindent elsöprő szerelem a dolgok mozgatórugója. Főleg hogy szexszel kezdődött.
"Belementem, mondván legalább lesz 1 jó éjszakám." Pff!
Szánalmas!
Az esküvőtök után azért figyeljetek oda ki mennyit játszik! Hátha Te is úgy jársz, mint az előző felesége!!! Pff! Vicc!

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.10.01. 01:16:55

Persze, hogy lehet, csak az a feltűnő, hogy ÍGY. :-D Mert ugye a netül szerzett kedves netül is vész el, mondja a bölcs káldi.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.10.01. 01:19:15

@vagány csaj:

Vinnyogok a röhögéstől, hogy egy liberálkonzervatorista kóristalánytól komoly intelmeket olvashatok az életről.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.10.01. 01:19:58

@Zsu0805: Nem az a kérdés, hogy otthagy-e bárkit, hanem az, hogy hanyadjára és hanyadikat.

Missy88 2009.10.01. 04:59:05

@boss888: Könnyekig hatódtam ezen a gyönyörű szép történeten!:D
@vezérlány: Irigy?! Ugyan mire?! Mások boldogsága... Az akkori pár és a feleség boldogsága nem fontos?! Csak az, hogy ez a két szerencsétlen egymásra talált?! Ezennel válasszuk meg őket 2009 álompárjává. Hurrá...Ha valaki itt álszenteskedik, az a posztoló, mert őt érdekelte volna a csávó felesége...Na persze...Ki hiszi ezt el, mikor a saját párját magasról leszarta? Nem az a gyomorforgató a történetben, hogy "megcsaltak, úgy szerettek", hanem az, hogy ez a idióta liba még büszke is magára. Biztosan jól vállon veregette magát, pedig tanácsosabb lenne, ha fejét verné a falba. Ha szerinted ez normális, akkor neked is csak gratulálni tudok.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.01. 06:55:50

nem lehetett könnyű lépés meghozni ezt a döntést (összeköltözés, esküvőtervezés) de ha így gondoltátok jónak, akkor áldásom rá. Csak tényleg elgondolkoztatja az embert - ami itt a kommentekben is nyomokban megtalálható volt - hogy mi van akkor, ha a történelem megismétli önmagát?

Glg 2009.10.05. 12:57:49

1. a postoló egy fasz. lenyúlja valakinek a férjét+a pasija háta mögött ismerkedik-mérnem szakít vele ha nem megy a dolog.
2. legalább lesz egy jó éjszakája-ok élni akar de mér egy nős pasival dugatja magát-aztán meg csak azért mert milyen érdekes h már foglalt a csávó összejön vele-pf beszarás, a hoppon maradt "mátkával":) meg jól kib**ik.
3. a legundorítóbb h minderre még büszke is.

@vezérlány:
te miről beszélsz-két gerinctelen fasz összejött-ennek kéne örülni???? nem álszentségről van szó hanem arról h hosszába keresztbe átverték a pasit/feleséget. nem azzal van a baj h összejártak kurogatni hanem h közben mind2 kapcsolatban volt.

én borítékolnám h nem fog sokáig tartani ez a kapcsolat

Glg 2009.10.05. 12:58:59

@juhé: pontosan-faszba kapaszkodva tud kilépni a szar kapcsolatból
süti beállítások módosítása