Elkezdtem más lányokkal is ismerkedni

2009. október 13. 06:54 - Panni CsP

A lány annyira csapongó volt, hogy a fiú nem tudta kiismerni őt: találkákat mondott le, és egyszer még a nővérét is beajánlotta maga helyett. Történetéből megtudhatjuk, hogy érdemes-e kezdeni olyan fiatal lánnyal, aki még nem tudja, mit is akar, valamint azt, hogy meddig érdemes harcolni egy ilyen lány kegyeiért. Mert nem a korkülönbség, hanem a hozzáállás számít.

 

A sok történet olvasása után én is úgy döntöttem, megírom a sztorim. Három évvel ezelőtt ismertem meg a lányt egy kressz-tanfolyamon, ő 17 volt, én pedig 23 éves. Nagyon gyönyörű volt és bár a korkülönbség megvolt, mégis kinyomoztam az e-mail címét és írtam neki. A szokásos levélváltások és telefonálgatások után elkezdtünk találkozgatni, majd nagyjából 1 hónapig jártunk is. Aztán úgy alakultak a dolgok, hogy egy hirtelen jött gondolattól véget vetettem a bimbózó kapcsolatnak. Az első hibát itt követtem el, mert bevallom, ma már magam sem tudom miért szakítottam. A tapasztalatlansága zavart egy kicsit és talán türelmetlen is voltam vele a találkozások gyakoriságát illetően, de a szándékaim komolyak voltak.

Mivel továbbra is nagyon szimpatikus volt eldöntöttem, hogy tartom vele a kapcsolatot és reméltem egy idő után biztos be fog érni a dolog és összejövünk. Találkozgattunk, beszéltünk telefonon, smsek és e-maliek oda-vissza, egyszóval igyekeztem folyamatosan tartani vele a kapcsolatot. Névnapra, születésnapra vettünk egymásnak ajándékokat, Ő a találkánkon nemegyszer házi készítésű pizzával fogadott, máskor pedig az apja által készített késkészletekből kaptam tőle. Ezek a gesztusok természetesen nagyon bíztatóak voltak, ezért úgy gondoltam lesz belőlünk valami. Közben elkezdtem más lányokkal is ismerkedni, őszintén szólva azért, mert megismerésünk után másfél évvel is néha hihetetlen hangulatváltozásai voltak. Találkákat mondott le, egyszer még a nővérét is beajánlotta. Az motoszkált bennem, hogy nagyon fiatal, sűrűn nem tudja, hogy mit akar. Valamint tényleg nagyon szép lány, én pedig akarva-akaratlanul óvtam magam tőle. Ez volt a második nagy hiba, amit elkövettem. Voltak kisebb összezörrenések is - általában msn-en, mint személyesen - a kölcsönös féltékenykedés miatt. Ilyenkor ennek az lett a vége, hogy egy ideig megint nem találkoztunk. Szerintem ez a teljesen felesleges féltékenykedés volt a harmadik nagy hiba, amiért csak nem boldogultunk egymással. Időközben elkezdett randizgatni más fiúkkal, de egyikükkel sem alakított ki komoly kapcsolatot. Kezdett komolyodni, igazi bombázóvá érni, én pedig már azt akartam, hogy végre összejöjjünk. Természetesen ezt tudattam is vele, többször is, de soha nem vallottam neki szerelmet. Talán ez volt a negyedik hiba, amit elkövettem. Nem akartam az érzéseimmel frusztrálni, mert így is a reakciókból ítélve néha úgy tűnt, hogy ő abszolút nem tudja, mit akar tőlem. Mondott ő rám mindent, hogy körberajonganak a lányok, és ezért nem tudna bennem megbízni, valamint hogy ő beéri egy átlagos külsejű férfival is, aki mellett biztonságban érezné magát stb... A gyanúsítgatásai szerintem alaptalanok voltak és ezt mondtam is neki. Ha találkoztam is más lánnyal, akkor is csak azért, mert eltűnt hetekre, az sms-eimre nem válaszolt, én pedig próbáltam továbblépni. Az évek során sokszor viselkedett furcsán, de a lényeg, hogy nem volt komoly kapcsolata, nem is pasizott olyan mértékben, mint a többi hasonló korú lány, ezért szinte folyamatosan próbálkoztam nála. Tetszett neki a dolog, hogy nem adom fel. Mondta is párszor, néha nem rajta múlott, hogy összejöjjünk, de mindig közbejött valami probléma. Tavaly a Szilvesztert nálam töltötte, így 2 év után végre valahára azt is elértem, hogy bemutathassam a családomnak. Sajnos azóta nem találkoztunk már, csak egyszer. Még viszonylag gyakran telefonon beszélgettünk + sms és e-mail. Továbbra is meg akartam szerezni és vele akartam lenni, de utólag visszanézve lehet, hogy nem tettem meg mindent azért, hogy összejöjjünk. Egy éve felvették egy budapesti egyetemre, az első félévben fel is mentem hozzá meglátogatni az albérletében, ott megint megpróbáltam közeledni hozzá és megcsókolni, de elutasította. Azóta tavasszal megismerkedett egy szórakozóhelyen egy nála 9 évvel idősebb férfival. Telefonban elmondta, hogy kétszer már szakított vele, mert állítólag a fiú néha furán viselkedett és nagyon féltékeny volt rám és mindenki másra is. Sajnos azóta adott a hódolójának még egy esélyt és együtt vannak. A nyár során sűrűn tettem kísérletet arra, hogy találkozzak vele. Mindegyik találkakérésemre igent mondott, hogy aztán az utolsó pillanatban mindig más okokra hivatkozva mindet lemondja. Azóta próbálok továbblépni, lassan 2 hónapja van barátnőm, aki mindent megad, amire csak egy férfi vágyhat, szerelmes belém. A gond csak az, hogy még mindig Ő jár a fejemben. Talán majd egyszer adunk egymásnak még egy esélyt...

 
271 komment
Címkék: msn hülye sms

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr921433261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

afényharcosa 2009.10.13. 07:54:35

"Kezdett komolyodni, igazi bombázóvá érni, én pedig már azt akartam, hogy végre összejöjjünk."
Itt a komolyodás a bombázóvá érést jelenti? És ez lett vna az 1etlen ok, amiért össze akart vele jönni?
Ez megint 1 olyan történet, ahol szinte semmi nem történik...
De mégis van 1 tanulsága: késkészletet soha ne ajándékozz! Főleg nem akkor, ha azt ráadásul apád készítette...rossz előjel...
Jobb lenne, ha a pasi a mostani bnőjével foglalkozna, attól legalább vmi értelmes dolgot is kap cserébe, nem csak látványelemeket...

2009.10.13. 08:24:30

@afényharcosa:
Szerintem vegyük 2-be a komolyság és bombázó részt. :)
Amúgy tényleg nem történt túl sok minden, viszont megint ott van a "barátok" rész. :)

Ez a legjobb, h egyesek arra használják a barátságot, h idővel összejöhessenek valakivel. Legyünk csak barátok, de majd 2-3 év múlva ha megkomolyodtál akkor összejövünk. Ugyan már...
Sztem egy idő után átestél a csak barát részbe, amikor a csaj arra gondolt, h fontosabb a barátságod mint az, h a pasija legyél. Ez várható volt.

Sajnálom, de én nagyon nem hiszek az ilyenfajta barátságokba. Haver lehet egy férfi és egy nő, és barátság is van bizonyos esetekbe. Jah és persze max akkor ha nyílt kommunikáció van 2 ember között.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 08:25:37

Ezt kicsit másképp, de mintha olvastam volna a szakítóson is

szakitshabirsz.blog.hu/2009/09/29/kuzedenek_de_nem_tudok

Nadjon exhibicionista a csóka vagy mazochista, ha mindenhova elküldi a szánalmasan gyenge balfaszkodását.

afényharcosa 2009.10.13. 08:28:04

@Zsu0805: Oké, csak így akartam érzékeltetni, h sztem mi fogta meg a pasit a csajban.
Amúgy meg, férfi és nő nem azért teremtettek ily különbözőre e világra, h barátok legyenek...

afényharcosa 2009.10.13. 08:30:10

@Kedves Nard: Valóban feltűnő a hasonlatosság, ebben az 1-ben most 1et kell, h értsek veled...

boss888 2009.10.13. 08:30:35

"egyszer még a nővérét is beajánlotta." Mért nem húztad meg? Nagy hiba! Még egy szép hármas is lehetett volna...
"ő beéri egy átlagos külsejű férfival is" Ez annyi jelent, hogy nem tetszel neki, és olyanra vágyik, akit az utcára is kivihet!

Elég nagy balek vagy, hogy ha hagytad futni a csajt, miközben szerelmes vagy belé! Nem mondtad meg neki, hogy mit érzel stb... Valahogy nem tudlak sajnálni!

Na ez a story bazmegnek nagyon jó alap!:))

2009.10.13. 08:33:56

@boss888:
Jajajajaja... jöjjön hát a másik fél. :) Kiváncsi leszek a lány szemszögére. Gondolom ő lesz a másik fél. :)

TBal 2009.10.13. 08:41:10

@Kedves Nard: Én is dézsát láttam az olvasás alatt... és még mindig ugyanúgy nem szimpa a fazon. Az olvasás alatt az fogalmazódott meg bennem, hogy az, hogy nem lőtte főbe magát még, az az ötödik nagy hiba, amit elkövetett.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 08:43:19

@TBal:

Pedig a nyitott kapcsolat bisztosan jó megoldásnak tűnt! :)

@afényharcosa:

Ugyanaz az író, csak itt-ott kiszínezte még a történetet. Már csak pár müllerpoppercoelhopéter idézet kell, hogy totális legyen a hányinger! :)

boss888 2009.10.13. 08:43:21

@TBal: Valami hasonló volt nálam is! Már 1000 tud venni 3M kötelet!

csillag× 2009.10.13. 08:45:39

Szerintem hagyd a fenébe a csajt :) Lehet, h bombázó lett belőle, de ha szeretne Tőled valamit , akkor hagyta volna, h megcsókold.. nah meg, h eltűnik pár hétre??
Én is azt tanácsolom, hogy foglalkozz a mostani barátnőddel :) Bár nem tudom, h őt szereted-e egyáltalán, ha közben egyfolytában a másik csajonál vagy leragadva....

TBal 2009.10.13. 08:47:31

@Kedves Nard: itt ne, légyszi, a szakítóson már megszoktam, de azon túl ez ne terjeszkedjen, plíz.

2009.10.13. 08:52:11

@TBal:
Mivan? Mivan? Miről maradtunk le? Ide is ide is. :)Tudni akarjuk a mocskos részleteket. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.13. 08:52:35

@afényharcosa: én is úgy tudom, hogy kést ajándékozni igen balszerencsés - a dolog gyökerei azt hiszem a görög mitológiáig nyúlik vissza, mert elvágja a barátságot, meg a kapcsolatokat, meg az életfonalat - persze ez lehet hülyeség. A babona nem városi sport.

afényharcosa 2009.10.13. 08:54:27

@Panni CsP: Dehogynem, kedves Panni, nagyon is lehet "városi sport"! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 09:00:29

@Zsu0805:

TBal a nyitott kapcsolat híve. Szerinte az megoldás mindenre! A párod iránti hűség tulajdonképp erőszak. Mindenki dugjon félre, mert az neki jó! Ne tagadd meg párodtól a boldogságot! :)

vagány csaj 2009.10.13. 09:02:17

Ez a pasi egy balfék! Ha szerettétek egymást miért nem jártatok? Először elküldöd, utána keresed, még féltékenykedsz is rá... Aztán 2 évig nem csinálsz semmit.
Hol marad a kommunikáció??? Még ahhoz is éretlenek vagytok, hogy beszélgessetek!

vagány csaj 2009.10.13. 09:03:48

@Kedves Nard: De azért kár kapcsolatban élni. Akkor mindneki élje a saját életét, de kötöttségek nélkül. Bár ha valaki ebbe így belemegy... Azok meg is érdemlik egymást!

Caddy 2009.10.13. 09:05:30

Jó reggelt!

Kicsit ismerős nekem a történet. Már olvastam valahol.:S

Kedves posztíró, azt mondta nekem egyszer az egyik kedves barátom, hogy üresből könnyebb egyesbe. Ezt mondanám neked is. Kicsit egyedül, ezt a lányt elfelejteni, és aztán újra kezdeni a párkapcsolatosdit.

dr. gernika 2009.10.13. 09:07:54

@Kedves Nard: Persze a gyakorlatban még nem tesztelte, hogy működik-e, csak elméleti harcos. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 09:08:02

@vagány csaj:

Én tudom ezt, ez TBal életfilozófiája, és szerinte ez működik. Noha neki soha nem sikerült összehoznia egy ilyet, és valószínűleg nem is fog sikerülni neki, de azért hagy álmodozzon a srác! :)

TBal 2009.10.13. 09:10:00

@Zsu0805: Amúgy tényleg a nyitott kapcsolat híve vagyok, de azért nem ezt tartom a kapcsolatok alfájának és omegájának. Amikor beírok, legtöbbször nem erről a véleményemről szeretnék vitatkozni, de a szakítóson Nard mindig előhozta, akármit is mondtam. Itt normálisabb a légkör és eddig Nard nem volt, csak a szakítós a haláltusáját éli, már jó, ha háromnaponta van ott poszt - így ide jönnek a jónépek.

Caddy 2009.10.13. 09:10:54

@boss888: én is amellett teszem le a voksom, hogy a lánynak nem tetszett a pasi eléggé. Különben nem szarakodna ennyit.

Hagyjuk most a nyitott kapcsolatokat szerintem. Maradjunk a posztnál, amíg lehet.
Nard légyszi. Kösz.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 09:11:25

@TBal:

Persze, mert mindig ezt favorizáltad, noha csak szájkaratézol róla, ahogy gernika is mondta, soha nem volt gyakorlati tapasztalatod ezzel :)

TBal 2009.10.13. 09:18:21

@Kedves Nard: tényleg nem lehetne ezt a szakítósra hagyni? Eddig itt a posztról szóltak a beszélgetések. Akit érdekel az életfilozófiám az írjon nekem privit. Te nem meggyőzni akarsz engem, hanem nyilvánosan baszogatni, mert ez neked olyan jó móka.

dr. gernika 2009.10.13. 09:18:46

@Kedves Nard: Na de hagyjuk is ezt a témát itt, Caddy is megkért, látod.
(Ne rontsad szegény TBal esélyeit, hátha valahol ráakad egy érdeklődő jelentkezőre. :D)

o̝͚̣͔̙̜̜̞͉̺̞̬̖̱͉̼͛̑ͧ́̀̓̈́̓̾̇ͭͣ̆͊͌̑m͕̘̻̬̙̟͔̼̳̬̜̪͕͍̫ 2009.10.13. 09:20:41

Gabriella (Gábor) vagyok, transzvesztita előadóművész, apám késdobáló, anyukám pedig akrobata. Vádnorcirkusszal járjuk az országot, Tápióbasznádon ismerkedtem meg egy fiúval, együtt jártunk kressssssz tanfolyamra.

Ő az elejétől fogva nyomult rám, nem tűnt fel neki az ádámcsutkám és a mellem hiánya. Egy hónapig jártunk is, de utána szakítottam vele, mert közeledett a 18-ik életév és ezzel együtt az átalakító műtét is, amely után végre önmagam lehetek.

Van egy nővérem, őt próbáltam neki beajánlani magam helyett, hogy végre leszálljon rólam, de nem kellett neki. Amikor apám a késdobáló szettjét - enyhe célzásként - nekiajándékozta, akkor sem gondolkodott el azon, hogy békénhagyhatna már.

Azóta megtaláltam életem pasiját, akivel összeköltöztünk, én pedig immáron büszke nőként élek!

2009.10.13. 09:21:05

@Caddy:
Igazad van egyenlőre maradjunk a posztnál. :)

Viszont @TBal: én szivesen meghallgatnám a Te álláspontodat is ebbe a témába, mivel nekem van egy ilyen ismerősöm. Furcsa, de érdekes. :)

Szóval akkor hajrá, trécseljünk egy kicsit a posztról. :) Várom a kommenteket. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 09:23:03

@Zsu0805:

Az a baj hogy a post voltmár kategória, nemigen lehet mást elmondani róla, mintsem hogy a fickónál sajnos javult az élveszületési statisztika. És az evolúciót megszüntette a civilizáció :(

2009.10.13. 09:23:15

@bazmegbazmeg:
Sorry, de ez ma annyira nem jött be. :(

2009.10.13. 09:24:32

@Kedves Nard:
Tény, h nem 1 túl jó poszt. :(

afényharcosa 2009.10.13. 09:25:12

@bazmegbazmeg: Nagyon elmés! Bár, úgy érzem, most 1 kicsit "alulteljesítettél", azért most is tetszik :)
De az is lehet, h csak a történet semmitmondósága okozza...

dr. gernika 2009.10.13. 09:27:22

@Zsu0805: Nem csak az hogy nem jó, hanem már kiveséztük szakítóson is, és kicsit frusztráló, hogy ide pont az újdonság miatt jöttünk, erre itt ez.
Egyébként ott megjelent a posztíró is, elképesztően ellenszenves, önkritikát nélkülöző szerencsétlenség, a posztja előtti kommentjeiben gyenge provokátor képében tetszelgett. Ha jól emlékszem, erőteljes hímsovi beütésekkel...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 09:27:49

@bazmegbazmeg:

Lehet Pókot kéne olvasnod, tanulhatnál tőle :)

@Caddy:

Jajmár Caddy, ne menjél már át Zsitkébe :)

dr. gernika 2009.10.13. 09:39:58

@Kedves Nard: Van új poszt a szakítóson!

Közöd?? (törölt) 2009.10.13. 09:42:30

nem értem miért a lány lett volna bizonytalan? hiszen a posztoló dobta először pár hónap után, persze mikor már komolyodott és kezdett bombádzóvá érni akkor már kellett volna xD persze akkor már a csajnak volt annyi esze, hogy lerázza a majmot

Lobelt 2009.10.13. 09:45:41

Jó reggelt Émbörök!

"Aztán úgy alakultak a dolgok, hogy egy hirtelen jött gondolattól véget vetettem a bimbózó kapcsolatnak"

Eddig jutottam, én itt szívem szerint abbahagynám, és már ezt is órákig tudnám kommentelni. Valaki segítsen, érdemes továbbmennem? :)

2009.10.13. 09:51:49

@Lobelt:
Hát nem egy nagy szám poszt. :)

Caddy 2009.10.13. 09:54:01

@Drága IV gernika: @Kedves Nard: Óóó hogy nektek semmi nem jó! Komolyan mondom elegem van már belőletek. Tudom nehéz a napos oldalt nézni, de kérlek benneteket próbáljátok meg! Igen volt már a szakítóson és ott tudod, hogy mit gondolnak az emberek, de itt? Új fejek, új nézőpontok. Picsába!
Nard ugyanazokat a mondatokat írod mindenkinek, és mindig ugyanaz a vége. Próbálj te is megújulni. Hajtson a szerelem, vagy amit akarsz, csak ne állandóan a valakibe bele akadás legyen a téma. Ezzel be is fejeztem. Bírlak benneteket, tudjátok, de most nálam is betelt.

@Közöd??: szerintem a csajnak se volt fogalma sem arról, hogy mit szeretne. Ehhez már csak hozzájött a pasi balfaszkodása, és lett belőle a semmi. :)

vagány csaj 2009.10.13. 09:54:22

@Lobelt: Nem vesztesz vele, ha kihagyod...

Lobelt 2009.10.13. 09:57:47

@afényharcosa: oksa, próbálok. Sajnos az emberi mivoltomból fakadó kíváncsiság legyőzte a szívem+eszem együttes hatalmát. Úgyhogy meg is van a véleményem.

@Zsu0805: igen, rájöttem :)

Ami nem megy, azt ne erőltessük. Elvileg a szerelem az egy egyszerű dolog, csak mi, tök(él)etlen humanoidok teszünk bele kacskaringókat, azzal, hogy olyan szekér után futunk, ami nemhogy nem vesz fel, de még az orrunk alá is dörgöli, hogy lám ő a lovakkal sokkal gyorsabban halad, mint mi két lábon. Na.

vagány csaj 2009.10.13. 09:58:26

@bazmegbazmeg: Nem volt rossz, de tőled többet vártam... :)
De azért szeretünk! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 10:00:20

@Caddy:

"Nard ugyanazokat a mondatokat írod mindenkinek, és mindig ugyanaz a vége"

Ugyanaz a post, ugyanaz a vélemény. :) Persze hogy ugyanazt írom. Lehet mondjuk a lezsitkézés tényleg durva volt :)

vagány csaj 2009.10.13. 10:00:38

@Lobelt: Maga a szerelem mint fogalom és érzés tényleg egyszerű dolog, csak megvalósítani nehéz, főleg hogy kétoldalú legyen! :)

dr. gernika 2009.10.13. 10:01:21

@Caddy: Tényleg zsitesedsz.
Amúgy ahogy nézem, azok se nagyon tudnak vele mit kezdeni, akiknek ez a sztori új.

2009.10.13. 10:02:33

@Lobelt:
Igen... szépen megbonyolítjuk a dolgokat.

vagány csaj 2009.10.13. 10:04:53

@Drága IV gernika: Ezzel nem is lehet mit kezdeni... Ez egy kib**ottul elb**ott poszt!

vagány csaj 2009.10.13. 10:06:40

@Zsu0805: Túl egyszerű és unalmas lenne az élet, ha mindig minden úgy lenne, ahogy eltervezzük.... :)

2009.10.13. 10:07:32

@Drága IV gernika:
Nem, mert szar a sztory, nincs miről beszélni. :) Megvolt a kémia, komolyságilag (bár én ezt ált másképp fogalmazom - agyilag) nem voltak egy hullámhosszon. A srác véget vetett ennek. Azt hitte kialakít egy barátságot és aztán majd egyszer... hahaha... ez vicc. A csaj közbe rájött h max haver (barátot inkább már nem is irok), és bukta a csávo. Az meg h két szék közül földet fog e v sem az már csak rajta múlik. De h minek kezdett egy újba ameddig a régit nem zárta le... ez már a titkok kamrája. :)

2009.10.13. 10:08:43

@vagány csaj:
Jaja. Ne tervezzünk előre ilyen eseteket, de hozzunk racionális döntéseket és vegyük le a jeleket. :)

Lobelt 2009.10.13. 10:09:24

@vagány csaj: szerintem pont ezzel a felfogással van baj. Vegyünk két normális (nem hiba nélküli, csak átlagos) embert. Az egyik is cool, meg a másik is. Ráéreznek egymásra? Akkor mehet a dolog. Ha nem, akkor "hagyni kell a p*csába elégni". Értem ez alatt, hogy 1-2 találka (kvázi randi), beszélgetés után kiderül, hogy egymásnak valók-e vagy sem. Van-e olyan defektje a másiknak, amit hajlandók elviselni? Az emberek nem bíznak önmagukban, a megérzéseikben, pedig azok működnek.

csillag× 2009.10.13. 10:11:53

ha a posztoló is megszólalna, akkor lenne még miről beszélni ( a poszttal kapcs-ban).. Bár szerintem ha ugyanaz a csávó, akiről már a szakítósba is beküldte a posztot, akkor valóban esélytelen,h mjegszólal--> valószínűleg fél tőletek :)a kiosztás miatt..

TBal 2009.10.13. 10:12:12

@Zsu0805: megkaptam, válaszoltam.

Glg 2009.10.13. 10:12:21

"mégis kinyomoztam az e-mail címét és írtam neki"-gratulálok töketlenségből ötös-kb ennek köszönheted az éveken át tartó huzavonát-mondjuk csak részben. "soha nem vallottam neki szerelmet"-na ezt viszont nagyon jól tetted, ha szerelmet vallasz neki még katasztrofálisabb lesz a dolog, ilyen helyzetben inkább elriasztottad volna mint h meggyőzüd te kellesz neki. Ha nem is jártok és máris szerelmes vagy mi kelljen még neki tőled ha összejönnétek?
Az egész történetre egy szólás passzol igazán: ne fuss olyan szekér után ami nem vesz fel.

Közöd?? (törölt) 2009.10.13. 10:12:37

@Caddy: Persze miután dobta már egyszer a pasi nem akart kepeszteni, ez normális szerintem.

dr. gernika 2009.10.13. 10:14:10

@vagány csaj: @Zsu0805: No de lényeg, hogy nekem nem jó semmi. :)

vagány csaj 2009.10.13. 10:15:33

@Lobelt: Van olyan is, hogy az elején minden stimmel, teljesen egy hullámhosszon vannak, és időközben derül ki, ahogy kezdik megismerni egymást, hogy igazából nem is egymásnak valók.
Persze, léteznek megérzések, hallgatni kéne rájuk, de mindig az kell a legjobban, ami nem lehet a tiéd!! És ezt még a józan eszednek is nehéz megmagyarázni, hogy kár érte harcolni!

Kyraamelie 2009.10.13. 10:16:24

@Lobelt: és ez a lényeg! Mindig megérezzük azt a pontot, helyzetet stb., amikor nem kéne továbbmenni és szól az a bizonyos vészcsengő, de botor módon nem hallgatunk rá. Inkább elhessegetjük, és utána pedig tessék ott a baj. Bár, azt hiszem most egy kicsit elfogult voltam és ez most magamnak szólt.......

2009.10.13. 10:19:24

@Lobelt:
Asziszem megint egyre gondolunk. :)

@csillag×:
Jaja, esélytelen, mert akik már "ismerik" a posztolot egyből hurrognának. :)

@TBal:
Megkaptam, olvasom. :)

@Glg:
Érdekes teória. :) Szerelem miután összejöttetek azután alakuljon ki. :) A kapcs elötti dolgokat nem szerelemnek hívják, hanem max fellángolásnak. :)
És amúgy tény, h inkább kérte volna el a mail címet minthogy megszerezze. :)

Lobelt 2009.10.13. 10:20:57

@vagány csaj: igaz. És akkor kell dobbantani. Ha már tényleg kiderül, hogy nem egymáshoz valók. És a kapcsolat alakulása közben (persze amellett, hogy élvezed a rózsaszín bárányfelhőket, meg a föld felett járást) tudatosan oda kell figyelni bizonyos jelekre, hogy milyen a másik. Meg kell ismerni! Főleg ha úgy érzed, hosszú távon akarsz tőle valamit. Főleg azokra a dolgokra kell odafigyelni, amik számodra fontosak (pl: hogyan beszél másokkal, hogyan reagál stresszhelyzetben, mennyire segít, ha problémád van stb.), és ha nem tetszik amit látsz, meg kell beszélni. Ha ezek után sem tetszik amit látsz, dobbantani. Így kéne működnie...

vagány csaj 2009.10.13. 10:21:34

@Kyraamelie: Más problémáját mindig könnyebb átlátni és tanácsot adni, mert érzelmileg független vagy tőle. De amikor a saját problémádat kéne megoldani, hiába ott a sok jótanács, akkor is a szívedre hallgatsz. Ez mindig is így volt és így is lesz. Mert a remény hal meg utoljára!!! Persze egy idő után mindenki belátja, hogy tévedett... :)

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2009.10.13. 10:25:25

Kapcsolatfüggőőőőő!!!!

@vagány csaj:
"Más problémáját mindig könnyebb átlátni és tanácsot adni, mert érzelmileg független vagy tőle. De amikor a saját problémádat kéne megoldani, hiába ott a sok jótanács, akkor is a szívedre hallgatsz." - erre szokták azt mondnai hogy az érzelmi intelligenciáj a nullához konvergál.

vagány csaj 2009.10.13. 10:26:16

@Lobelt: Igen, ebben egyetértünk. Tényleg lépni kell, ha nem vág össze a kép. Én is megtettem, bár nagyon nehéz volt...

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2009.10.13. 10:28:52

@Lobelt: Lobelt tudja, miről beszél. Mellesleg nem kell csókolózni az első randin, lehet ismerkedni egy hónapig is, ha nem csak a dugáson jár az ember esze. És akkor nyugodtan meg lehet figyelni a leányzót, férfiút, anélkül hogy ráfoghatánk az érzelmeinkre ha csalódunk: "jaaaj, tudod hogy van ez, belezúgtam, nem tehetek róóóóla..." de, igen!!!! csak te tehetsz róla!:D

Lobelt 2009.10.13. 10:28:56

@vagány csaj: elvileg az ember a másik hibáiból is tanul. Sőt! "Más kárán tanul az okos, a buta még a sajátján sem." Szóval ha mindenki nyitott szemmel járna a világban, akkor sok rossz döntés elkerülhető lenne. Ehhez jön még hozzá önmagad ismerése, több önbizalom, plusz az elkerülhetetlen saját hibákból való tanulás. Elvileg. És akkor ahogy nő, növekszik az embergyerek, úgy követ el egyre kevesebb hibát. És egyre könnyebben oldja meg a problémáit. Persze ez egy kicsit utópia, de én már csak ilyen idealista vagyok (meg nagyképű, mert nálam működik ez a dolog, bár én nagyon-nagyon sok saját hiba után jöttem rá dolgokra) :)

2009.10.13. 10:28:56

@vagány csaj:
Akkor max eltöltöttetek 1-2 jó hónapot és mehet a továbbkeresés. :) Ez teljesen normális, hisz nem fogjuk elsőre megtalálni a nagy őt. Sőt, NE is találjuk meg elsőre a nagy Ő-t. :)
Szív és ész összhangja. Ha az eszem azt mondja jó party, de a szivemnek nem jön be hagyom a fenébe. Ha a szivenek bejön, de az eszem teszi ki a STOP táblát hallgatok rá (legalábbis megprobálok és buzdítom a barátaimat h tartsák bennem az észt). Ha a szivem és az eszem START-ot mutat, akkor GO. :)

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2009.10.13. 10:30:42

@vagány csaj: Azt a posztírónak szántam, vagány csaj! A te hsz-eidet nem olvastam végig, cska egy mondatodra reagáltam.
Na meg pusztán hszekből ezzel meggyanúsítani valakit csúnya dolog volna.

Egonka (törölt) 2009.10.13. 10:32:16

"...de utólag visszanézve lehet, hogy nem tettem meg mindent azért, hogy összejöjjünk." Nos, barátom, itt a pont. Mert nem a lány nem tudta, hogy mit akar, hanem leginkább Te.

Glg 2009.10.13. 10:36:19

@Zsu0805: meg nem is az. ha egy tanfolyamra jártak ott a legegyszerűbb összeismerkedni vele, nem irogatni mint általánosban, 23 évesen már tudhatná ezt a postolo. határozott fellépés stb...na az nem volt jelen a történetben-legalábbis az elején-később nemtudom mert konkrétan nem derül ki, de ugye mind ismerjük a közhelyet h első benyomás a lényeg (nem csak sex esetén :D:D).

Devil2 2009.10.13. 10:36:36

Hát apukám, neked sem lesz egyszerű az érzelmi életed innentől kezdve. Egyrészt mindig ott fog motoszkálni a fejedben a csaj, és így mást nem is fogsz tudni igazán szeretni (a mostani barátnődnek is hazudsz), másrészt nem hagy majd nyugodni a saját egód sem, ami itt komoly sérülést szenvedett el, mert mindig benned lesz az, hogy nem tudtad megszerezni akit pedig nagyon akartál.
A józan ész pedig azt diktálná hogy felejtsd el, mert ő valószínűleg "túl szép ahhoz hogy igaz legyen".
Egyébként láttál már olyan szép csajt akit ne akart volna boldog-boldogtalan megszerzni? Nem hiszem.
Ezáltal meg ők is összezavarodnak, mert nem tudják hogy melyik pasi mond igazat és melyik színészkedik csak hogy megszerezze. Eddig tiszta sor, csahogy ezt még maguk a pasik sem tudják, na ez a másik baj.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.13. 10:39:33

@Drága IV gernika: @Kedves Nard:
Ááá, na, faszom már! Tényleg nem értitek, mi a baj!

De jó ám, hogy így átmegyek a köztudatba - híres lettem, hurrá!

vagány csaj 2009.10.13. 10:42:33

@birorichard: Értettelek. "Az érzelmi intelligenciáj a nullához konvergál" így is lehet nevezni. :)

@Lobelt: Igen, ez így van. Ahogy gyűjtöd a tapasztalatokat, annál gördülékenyebben ugrasz át akadályokat.
Nekem egyszer egy 36 éves pasi azt mondta, mit tudok én a világról 23 éves fejjel!? Aztán már egy beszélgetésünk után rájött, hogy nagyon sokat. 23 év alatt is lehet sokat tapasztalni, és abból a következtetéseket és tanulságokat levonni.
Aki csak tapasztal, de utána beleesik ugyanabba a hibába, az a buta ember!

@Zsu0805: Ha a szív és az ész START-ot mutat... Az a baj, hogy ez olyan ritka, mint a fehér holló. De mi kitartóak vagyunk, igaz Zsu!? :)

Glg 2009.10.13. 10:44:39

@Devil2: Hát olyan túl nagy egoja nem lehet ha úgy nyomozta ki suttyomban az e-mail címét ahelyett h odament volna és leszólítja.

2009.10.13. 10:46:59

@vagány csaj:
Jaja, ritka, de ha tényleg elötte randizgat az ember és nem durr bele a közepébe akkor működhet. :) Legalábbis nekem működött anno... az már más kérdés, h "csak" majdnem 3,5 évig tartott. :)

Devil2 2009.10.13. 10:47:00

@Glg: nem azt mondom hogy "nagy egója" van, de attól azért még van.

2009.10.13. 10:48:08

@Glg:
A mai világba határozott embereket keresni... hahahahahaha... inkább ez ritka mint a fehér holló. Mindenki csak nyavajog és mástól várja a megoldást. :)

2009.10.13. 10:49:39

@Devil2:
Mindenkinek van ego-ja, de egyesek jól titkolják. :)

Lobelt 2009.10.13. 10:53:45

@vagány csaj: húúúú de utálom, mikor valaki ezt mondja. Mármint hogy "mit tudsz te a világról x évesen, én már x+y éves vagyok". Ha ő (vegyük a te példádat) 36 éves, és van 5 ismerőse, és egy irodában dolgozik 15 éve, ráadásul mondjuk nem jár annyira sűrűn emberek közé, akkor miért kell, hogy alapból okosabb, tapasztaltabb legyen, mint az, aki mondjuk 23 évesen már csomó-csomó emberrel beszélgetett, élte az életet (jó értelemben), odafigyelt másokra, jelekre... Sosem fogom megérteni :)

Glg 2009.10.13. 10:56:07

@Zsu0805: énis nyavajgok csak nem a magánéletemmel
kapcsolatban :), viszont nem mástól várom a megoldást hanem a döntéseimnél hiányolom h nem látok a jövőbe, mert akkor egyszerűbb lenne választani a lehetőségek közül :).

@Devil2: ja mondjuk a kisebb ego jobban sérülhet mert kevesebb marad belőle ha letörik :D.

Devil2 2009.10.13. 10:59:32

@Zsu0805: Jaja, és ne felejtsük el azokat sem akik nem is titkolják.. :)

2009.10.13. 11:01:25

@TBal:
Ment a válasz. :)

2009.10.13. 11:02:10

@Devil2:
Ohhh ne is mond, én már csak tudom, nekem akkora egom van... :)

vagány csaj 2009.10.13. 11:03:35

@Lobelt: Igazából ő egy nagyon okos és érett gondolkodású ember. Éli a nagybetűs életet, volt már menyasszonya, most épp megint friss kapcsolata van. Eljár mindenhová, mindenkivel nagyon jól megérteti magát. Szóval tény, hogy sokat látott és tapasztalt személy. Nem is rosszindulatból mondta, csak nem hitte el. Aztán amikor elkezdtünk beszélgetni, volt hogy együtt mondtuk ki amire gondoltunk, na akkor fennakadtak a szemei. Elmesélte az exe történetét, arról is a véleményem elgondolkoztatta.
Azóta is kikérem a véleményét sokmindenben és ő is az enyémet. :)

2009.10.13. 11:03:38

@Glg:
Csak szólj, kártyát vetek és megmondom a jövőd. :)

Devil2 2009.10.13. 11:05:23

@Glg: senki nem lát a jövőbe, ezért mindenkinek egyforma esélye van megoldani a problémáját, csak vannak bátrak és kevésbé bátrak.

Devil2 2009.10.13. 11:06:18

@Zsu0805: Igen, rólad jutott eszembe.. :)

vagány csaj 2009.10.13. 11:07:13

@Glg: (Főleg) a fiatal pasik csak azzal foglalkoznak kit és hogyan tudnak megfarkallni. Kicsit bohókák, és nem veszik még komolyan az életet. Ami alapjába véve nem is baj, ezt a korszakot is ki kell élni... :)

Devil2 2009.10.13. 11:08:12

@Zsu0805: De nincs azzal semmi baj. :)

Glg 2009.10.13. 11:09:01

@Zsu0805: vagy jósolj nekem csirkebelekből :D:D

@Devil2: pont ezért parázok h fosós vagyok és azért vacilálok ennyit dolgokon :D:D

vagány csaj 2009.10.13. 11:09:49

@Devil2: A bátrak félnek a legjobban. Mégis mernek kockáztatni. Előre néznek, soha nem hátra. Ha el is buknak, újra felállnak. Merj kockáztatni, merj elesni, merj önmagad lenni. Ha meg sem próbálod, soha nem tudod meg, hogy elestél volna vagy végre újra talpon maradsz. És ha elbuktál és úgy érzed, próbáld meg újra és újra és újra. Ne félj a kudarctól, a visszautasítástól és a csalódástól. Egy a fontos, hogy erős legyél a végén!

Glg 2009.10.13. 11:10:11

@vagány csaj: így is van :D:D-inkább addig foglalkozzanak ezzel amíg nincs családjuk.

Devil2 2009.10.13. 11:11:19

@vagány csaj: nem tom mér, de mindig szóba hozza valaki a farkalást...

2009.10.13. 11:11:37

@vagány csaj:
A fiatal csajok is éljék csak ki magukat. Persze határokon belül, mert tudjátok azért még ott van az, h aki füvel fával az k. :)

Devil2 2009.10.13. 11:12:23

@Glg: nyugi nem csak te vagy így ezzel. :)

csillag× 2009.10.13. 11:12:24

@Glg: pedig aki mer, az nyer! vagy bátraké a szerencse? :)

De énis vacillálós vok, ezért tudom, h ott lapul a háttérben a Jobb félni mint megijedni közmondás is...

2009.10.13. 11:13:54

@Glg:
Inkább megiszok egy kávét és a zaccból. :) Kiolvasom leendő feleséged nevét... várj... várj, mindjárt megjelenik... naaa...naaa... Uhhh ilyet még nem dobott ki. Azt üzeni, h "Glg...pfff... ő nem akar megnősülni" :)

Devil2 2009.10.13. 11:14:34

@vagány csaj: igaz, de ezt elméletben mindenki tudja.

Lobelt 2009.10.13. 11:14:53

@vagány csaj: ez tényleg szép volt! minden gúny nélkül. Ki lett mondva.

csillag× 2009.10.13. 11:16:27

@Zsu0805: Zsu..ezt én is kipróbáltam.. :P És tudom, h meg akartad kímélni Glg-t az eredménytől, ezért írtad a nem akar megnősülni eredményt :) De szerintem szembesíteni kéne a valódi eredménnyel : Glg feleségének neve: Jani.. :P

Devil2 2009.10.13. 11:17:12

@Zsu0805: az még nem jelenti azt hogy Glg nem is fog.:)

2009.10.13. 11:19:49

@csillag×:
Vagy inkább Nóry? :)

@Devil2:
Ezek után biztos elkezdi keresni Janit. :)

vagány csaj 2009.10.13. 11:22:19

@Zsu0805: Igen Zsu! De aki fűvel fával összefekszik az tényleg az is. Csak mi nők másképp gondolkozunk. Nekem nem lenne gusztuom minden héten más pasival lenni. Inkább tartom magam hónapokig ha kell.
A pasik mások, nekik ez az életük. És igaz Glg, inkább még fiatalon! De ott a mondás: "kutyából nem lesz szalonna" :)

@csillag×: Csajok, ne röhögtessetek! :)

Glg 2009.10.13. 11:22:55

@Zsu0805: pedig ez nem igaz-attól h egy csaj szereti a f*szt nem k**va. ez csak a téves társadalmi normák (amik igaziból nemtudom miért léteznek) diktálják az emberekbe.
hehehe :D:D nagyon vicces zsu :D-azért látom télleg értesz a jósláshoz :).

Devil2 2009.10.13. 11:23:39

@Zsu0805: Glg, mondj már te is erre valamit! :)

Glg 2009.10.13. 11:23:45

@csillag×: hát most lerántottad a leplet a melegségről ami belőlem árad :D:D

Picikaca 2009.10.13. 11:24:04

Elolvastam a postot a másik oldalon is.. valóban egy és ugyanaz a kettő, pár mondat ugyanaz, mint itt.. szerintem ez a pasi vagy nagyon hüle, vagy nemtom... alapból ha valaki arra vár, hogy a másik megérjen, már rég rossz.. kapásból egy lány 17 évesen kb ugyanolyan szinten van mint egy 23 éves fiú.. Mind1.
nem kísérgetni kell, meg barátkozni, ha kell neked, mondd meg.. ha nem kell, akkor meg azt.. a lánynak csak haver voltál.. nem véletlenül tünt el.. élte az életét.. aztán ha állóvíz volt, előkaparta a barátait.. mint sokan általában.. a mostani bnőddel szemben kedves posztoló eléggé inkorrekt, hogy szeret téged, neked is minden happy, csak éppen más után vágyakozol, hogy majd pár év múlva talán megint összejöttök... blehh...

2009.10.13. 11:24:10

@vagány csaj:
Mondjuk az biztos, h nekem se lenne gusztusom hozzá. És egyéjszakást se szeretnék, de ha egyszer már anynira nem bírom akkor biztos olyat keresek aki titkos marad, nehogy már megrontsa a híremet. :)

Lobelt 2009.10.13. 11:25:26

@Glg: egyetértek. Sokkal csábítóbb, és hosszútávon is inkább kitartok amellett a nő mellett, akin látszik, hogy "szereti a f*szt" (csak hogy a te kifejezéseddel éljek), mint egy olyan mellett, aki játssza (vagy nem játssza) a szüzet. Ez persze az én magán ízlésem, de úgy sejtem elég sok férfi van vele így. :)

2009.10.13. 11:26:12

@Glg:
Téves normák, de mégis szinte mindenki ezek alapján él. :)

vernarancs 2009.10.13. 11:26:38

"beéri egy átlagos külsejű férfival is"

Ez mennyire megalazo.

Lobelt 2009.10.13. 11:27:15

@Zsu0805: pedig az egyéjszakás is lehet fenomenális. Csak mindkét félnek úgy kell belemennie, hogy tudja: ez ennyi lesz, nem több. Viszont ez alatt hozzuk ki belőle a maximumot. Ha mindkét fél tisztában van ezzel, akkor nagyon jó élmények születhetnek... :)

Devil2 2009.10.13. 11:28:09

@vagány csaj: Tudod mit mondok erre, pasi létemre? Hogy nem kurva az a csaj aki minden héten más pasival farkal, ha azért teszi mert jól esik neki. Ha érdekek fűzik ehhez, na akkor lesz kurva.

Devil2 2009.10.13. 11:32:20

@Glg: Na most hogy megvolt a coming-out, akkor már nem kell vacillálnod tovább. :D

csillag× 2009.10.13. 11:34:53

@Lobelt: itt is megint az értelmes kommunikációnál lyukadunk ki. Ha az meg van, akkor meg lehet beszélni, h kinek mik a jövőbeli tervei és akkor egyik sem vár a másiktól többet...nem lesznek hiú ábrándok, remények... :)

@Devil2: sajnos Te az emberiség kis %-át gyarapítod, akik így gondolkodnak...

2009.10.13. 11:35:03

@Devil2:
Akkor inkább már az, h legyen csak egy akivel jó, de azzal rendszeresen csak szex. :) Bár ahogy irtam már jópárszor az nálam nem játszik, mert ha ilyenre is adnám a fejem akkor tuti előbb-utobb fülig beleesnék. :)

@Lobelt:
Áááá nekem ehhez érzelmek kellenek. :)

Lobelt 2009.10.13. 11:36:33

@csillag×: bizony :) Amúgy meg nem ritka, sőt, találkoztam ilyen esettel, hogy egyéjszakás után a pasi akart volna többet... :D

Devil2 2009.10.13. 11:37:23

@csillag×: igen, talán, bár magam is azt mondom, hogy sajnos...

vagány csaj 2009.10.13. 11:37:50

@Lobelt: Sokkal csábítóbb, igen, de csak addig amíg meg nem kapják. És általában az ilyen lányokat nem komoly kapcsolat céljából keresik a pasik. Vagy tévedek?
Állítólag nekem is nagyon szexuális kisugárzásom van, és szeretem is hülyíteni a pasikat, de senkivel nem megyek el "egyéjszakára". Mégis a kisugárzásom és a közvetlenségem hátrány. Na ezt magyarázzátok meg PASIK! :)
Mert ehhez én mint nő már kevés vagyok, ez valami pasilogika lehet... :P

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.10.13. 11:37:50

ez a sztori már volt a szakítóson, csak picit máshogy. nyersebben....

Lobelt 2009.10.13. 11:39:25

@Zsu0805: azt te csak hiszed... erre azt szoktam mondani, hogy az a lány, aki ezt mondja, az még nem tapasztalta meg, milyen az igazán jó szex egy (viszonylag) ismeretlennel, akihez nem kötnek érzelmek (mondjuk élőszóban durvábban fogalmazom a dolgot :D) :) és azt is tudom, hogy ilyenkor mindenki tiltakozik, és sértésnek veszi, meg pfuj, milyen bunkó vagyok, de ez az én tapasztalatom, és nem tágítok mellőle :D

vagány csaj 2009.10.13. 11:40:49

@Zsu0805: Én is azon az elven vagyok, hogy EGY akivel csak sex! De tudni kell nem beleesni! Nekem sikerült! Mégiscsak az igények azok igények! :)

csillag× 2009.10.13. 11:41:27

@Zsu0805: Sürgősen dobd ki az a KV-t...az valami selejt teszkós lehet... csak abban az esetben adatott ki "Nóry"-t :P :D

@Glg: irigyellek a melegséged miatt :P... küldhetnél erre fele is egy kis áramlatot magadból...már arcomra fagyott a mosoly is.. :S

2009.10.13. 11:42:20

@Lobelt:
Fogalmazzunk úgy, h még nem találtam meg azt az erős kémiát ami miatt ebbe belementem volna. :)

Lobelt 2009.10.13. 11:42:56

@vagány csaj: megint visszatérünk a téves társadalmi normákra. A pasik feje lágya kell, hogy benőjön (jelzem: van ilyen pasi, csak ritka), és rájöjjenek: attól, hogy a nő szereti, az nem azt jelenti, hogy csak azt szereti, és csak egyszer, egy éjszakára. Magyarul: nem k*rva. Csak a régi beidegződések, a patriarchális társadalom nőket nem egyenrangú félként kezelő évezredes hagyománya miatt még mindig az van a férfiak kollektív tudatalattijában, hogy a nő, ha élvezi, akkor kurva. Sajnos. És még nem jöttem rá, hogy ezt hogy lehetne a pasikból kiölni. :(

Lobelt 2009.10.13. 11:44:12

@Zsu0805: az eufemizmust elfogadom, hisz ugyanazt mondod, mint én, csak átfogalmaztad :D:D:D

2009.10.13. 11:44:21

@csillag×:
Jah várj, tényleg, akkor Boss-nak jósoltam mikor ezt dobta ki. :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 11:45:48

@Lobelt: Mi van??? Hiszen pont az a cel, hogy a no elvezze! Melyik ferfi az aki nem szereti, hogy a no elvezi? Pont, hogy jo az egojanak. De ettol a legtobben meg nem tartjak kurvanak a not...

Devil2 2009.10.13. 11:46:59

@vagány csaj: nem tévedsz. Néha valóban hátrány tud lenni a szexuális kisugárzás és a közvetlenség. De csak akkor ha belül meg nem azt képviseled... Na de jól esik ám az egónak az ha tudod, hogy sok pasit megkaphatnál HA ÚGY AKARNÁD. De ahogy írtam is az első commentemben, így bevonzol boldog-boldogtalant, aztán győzzed kiválogatni hogy melyik az őszinte.

Kytia 2009.10.13. 11:47:41

Szakmai kérdés: van annak valami jele, ha az újdonsült fiúm még egy sosemvolt exkapcsolattal, és egy túlidealizált exnővel bizsergeti az agyát ahelyett, hogy az én csodálatosságomon merengene?

Ha tudtok ilyen jeleket, szóljatok, mert nem akarok a jelenlegi nőjéhez hasonló helyzetbe kerülni.:D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 11:48:58

@Devil2: Szerintem 95%-uk oszinten meg akar b@szni.

@Kytia: Mi van??? Te vagy az uj noje, de van egy jelenlegi noje is es mellettetek egy harmadikrol abrandozik? Jol ertem?

Lobelt 2009.10.13. 11:50:22

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ez már Jung féle kollektív-tudatalatti pszichológia, és ennek én sem vagyok valami nagy szakértője, de tényleg így van. A férfiak azon hozzáállása, hogy ha látnak egy nőt, aki "szereti a f*szt" (magyarul: erős szexuális kisugárzása van, és a szexet pusztán önmagáért is képes élvezni és művelni), azt nem egyenrangú partnerként, nem potenciális társként, hanem egyszer (vagy néhányszor) használatos szexuális tárgyként kezelik, és ennek az okai a régi társadalmi berendezkedésre vezethetők vissza. Én erre akartam célozni. :)

2009.10.13. 11:51:35

@Kytia:
Áááá... Az exnőjéhez hasonlítgat? Be fog telni Nálad a pohár és jo nagy cirkusz lesz belőle.

Devil2 2009.10.13. 11:53:11

@Kytia: dobjad, minél gyorsabban.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 11:53:44

@Lobelt: Marpedig ennek a tezisnek is, mint minden masnak megvannak a megfelelo cafolatai. Amennyiben a no koordinalni tudja valamikepp ezt a csaberot, ugy felhasznalhatja, hogy a megfelelo partnernek jelezze termekenyseget es a fogamzasra valo hajlandoasagat. De nevezzuk neven, azzal baszatja meg magat, akivel jolesik. Szerintem marpedig egy ferfinak is tetszik ,ha egy no csabito tud lenni, de mas ferfiaknak ne legyen az, mert akkor lesz csak arra jo, partnernek pedig nem.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 11:55:00

@Devil2: Mar elnezest. Nem konkretan teged. Elirtam. Vagany csajt. Tehat nem kell valogatnia melyik az oszinte, mert mindegyik oszinten meg akarja hagni. Teljesen oszinten. Minden mellekes felhang nelkul. Arra csak a csajnak van szuksege.

Kytia 2009.10.13. 11:55:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Neeem. Csak arra gondoltam, amit a posztban olvastam. Van most barátnője a srácnak, aki mindent megad neki, de közben arról fantáziál, hogy egyszer talán még összejöhet az álomnővel.
Én most szerencsére szingli vagyok, ami egyet jelent a kiegyensúlyozottsággal, önbizalommal, és sok szexszel.:DDD

Kytia 2009.10.13. 11:56:19

@Zsu0805: @Devil2: Nemnemnem. Nem mondom, hogy most ilyenben vagyok, a posztíró jelenlegi arátnője van ilyen helyzetben. e szerintem korábban már voltam én is így, csak ugyebár nem tudok róla.

Kytia 2009.10.13. 11:57:19

@Kytia: "Én most szerencsére szingli vagyok, ami egyet jelent a kiegyensúlyozottsággal, önbizalommal, és sok szexszel.:DDD "

Ja, ez utóbbit eg nem felhívásnak mondtam keringőre, csak enyhe iróniának.:DD

Devil2 2009.10.13. 11:59:08

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Áhh, akkor minden nagyon egyszerű lenne.

vagány csaj 2009.10.13. 12:00:42

@Lobelt: Ha rájössz, légyszi szólj nekem is! :)

@Devil2: Igen, épp ezzel van a baj. Azt tudom, hogy egyéjszakára megkaphatnám, akit csak akarok. És milyen igazad van abban, hogy győzzem kiválogatni melyik őszinte.
Azt szoktam kérdezni a barátnőimtől mi a baj velem, ha egyszer mindenkit megszerzek, akit csak akarok, de megtartani nem tudom őket... ??? Mondjuk ez egy kicsit előbbi téma, a még tapasztalatlan korszakomból. Most már tudom, hogy először próbára kell állítanom őket, aztán ha kiállták, esetleg akarhatnak valamit komolyabban. És azután állok én is úgy a dolgokhoz.

Lobelt 2009.10.13. 12:00:47

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na, szerintem ez az elavult hozzáállás. Miért ne lehetne csábító más férfiak számára is? A nő nem a férfi tulajdona.

Próbáld meg elmagyarázni egy nőnek, hogy ne öltözzön fel csinosan, mert így is tetszik neked. De ő nem csak neked akar tetszeni. Így van beállítva.

És ugyanez: mielőtt összejöttök, miért ne feküdhetne le azzal, akivel akar, ha élvezi? Ettől ő "csak arra lesz jó"? És a férfi? Akkor ő is "csak arra lesz jó"? Itt feszül az ellentét a valóság, és a régi berendezkedés között. Pont abban, amit te is írtál. Igen, ha megtalálta benned a párt, akkor onnantól ne keféljen mással, nyilván. De addig? És szüntesse meg onnantól a szexuális kisugárzását? Hogyan?

Devil2 2009.10.13. 12:01:46

@Kytia: Ja, értjük. De szólj ha tehetünk érted valamit. :)

Kytia 2009.10.13. 12:02:27

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Szerintem marpedig egy ferfinak is tetszik ,ha egy no csabito tud lenni, de mas ferfiaknak ne legyen az, mert akkor lesz csak arra jo, partnernek pedig nem."

Én olyan férfit szeretnék rendelni, amelyik elképesztően szívdöglesztő, vonzereje letaglóz, sármja megbénít, izmaitól elolvadok...de csak én. Más nőkre ne így hasson.:DDD

Lobelt 2009.10.13. 12:02:42

@vagány csaj: már rájöttem. Egyénileg. Mindenkinek saját magának kell eljutni erre a szintre. Arra nem jöttem még rá, hogy lehetne ezt egyszerre sok férfinak elmagyarázni, hogy rájöjjenek. Sokkal könnyebb lenne ez a párkapcsolatnak nevezett valami... :D

Lobelt 2009.10.13. 12:03:49

@Kytia: fogtad a lényeget :D:D:D

enteevente 2009.10.13. 12:04:35

Hát ez sztori kísértetiesen hasonlít az egyik ismerősöm szerelmi történetére.
Véleményem mindkét esetben az, h érzelmileg függősségben tartani a másik felet elég önző, számító dolog. Vésztartaléknak még jó lesz szegény fickó... szánalmas és nevetséges dolog, h ezt az érintettek nem képesek észrevenni.

Devil2 2009.10.13. 12:05:12

@vagány csaj: hát most nehezet kérdeztél. Mit is tehetnél hogy megtaláld azt aki túllát a szexuális kisugárzásodon? Nem tudom.

Kytia 2009.10.13. 12:08:24

@Devil2: Á, én jól vagyok, köszi.:DDD

Glg 2009.10.13. 12:13:53

@Zsu0805: hát én biztos nem :D. általánosságban howard stern-hez tudnám hasonlítani magam mert ahol tudok úgy viselkedek h az ilyen normákat áthágva feltűnést keltsek-mert egyszerűen idegesítenek-és éppen ezért imádom ha pl az utcán egy haverommal hangosan gusztustalan dolgokról beszélek és közben tudom h a tök ismeretlen járókelők azt gondolják-ez hülye :D:D

@Devil2: :D:D:D:D érzem a megkönnyebbülést :D

Devil2 2009.10.13. 12:14:23

Nah, legyetek jók, de csak egy kicsit, nekem lépnem kell, vár a meló. Jó csevegést!
Bye

Glg 2009.10.13. 12:16:22

@Lobelt: én sose mondom egy bnőmnek se h ne öltözzön csinosan, sőt teccik ha kihívóan öltözködik.

Lobelt 2009.10.13. 12:19:16

@Glg: a kihívóan öltözködés nem feltétlenül egyenlő csinosság és szexuális kisugárzás. Egyébként pedig kevés kivétel egyike vagy. Valószínűleg nem is vagy féltékeny típus, és ha a barátnőivel akar hébe-hóba szórakozni menni, akkor bátran "elengeded" (bár azért közben hátul ott motoszkál, hogy de jó lenne, ha te is ott lennél, de elfogadod a szitut). Nagyon mellélőttem?

Glg 2009.10.13. 12:22:48

@Lobelt: tuss :D-elengedem hát de közben tudom ha valami huncutság történik is úgyse derül ki mert a barátnők a szőnyeg alá söprik :D:D:D:D. a túlzott féltékenykedés aztem felveti a nőben a magabiztosság hiányát-a túl kevés féltékenykedés miatt meg azt gondolhatja h le se szarod-arany középút mint már oly soxor:D:D

Lobelt 2009.10.13. 12:26:45

@Glg: arany középút, mint mindig, mindenben (kivéve: jó borok, jó szex, jó idő :D:D:P)

2009.10.13. 12:28:36

Én spec utálom ha egy pasi kicsit se féltékeny. :)

Lobelt 2009.10.13. 12:30:45

@Zsu0805: mindenki féltékeny, csak van aki nem mutatja ki :P

2009.10.13. 12:31:34

@Lobelt:
Az még rosszabb. :)

Lobelt 2009.10.13. 12:34:45

@Zsu0805: na ja :D jólesik, amikor látod, hogy AZÉRT kérdezi, csak úgy félvállról: és még ki volt ott? :D az olyan aranyos :D

Glg 2009.10.13. 12:36:47

@Lobelt: jaja-kivétel a szabály próbája :D.

@Zsu0805: most nincs igazad zsu-én pl sztem átlagnál féltékenyebb vagyok, és ezzel tisztában vagyok, azzal is h ennek milyen negatív hatásai vannak ha nem figyelek oda. nemhinném h nem mondanád a pasidnak ha állandóan ok nélkül fétékenykedik h vegyen már vissza :D

dr. gernika 2009.10.13. 12:36:49

@vagány csaj: Ó, a pasik roppantul dühösek tudnak lenni a kisugárzásos lányokra, akik adott esetben csak szórakozni akarnak az illetővel, semmi több. Mert ha már raboltad a drága idejét, neadjisten egy italt is elfogadtál tőle, ( az ő értelmezése szerint hagytad, hogy az első perctől azt higyje, kapható vagy az egyéjszakásra) akkor leszel szíves nem megsérteni, hanem jól lefeküdni vele! De utána ám nem akadékoskodni, lehetőleg ott se aludj!
:P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 12:41:10

@Drága IV gernika:

De igazán kitakaríthat, elmosogathat stb! :) Ja és a kapcsolatban levő lányok nehogy elmenjenek szórakozni! Az nekik tilos! Otthon kell maradni, horgolni, kötni stb! :)

boss888 2009.10.13. 12:41:35

Én sem vagyok egy féltékeny típus... Mindig amondó voltam, ha megnyerte hadvigye!

2009.10.13. 12:42:21

@Lobelt:
Jaja, ezek olyan aranyosak. :) Ezeken mindig olyan jót mosolygok. :) Vagy ha mondod, h beszélgettél ezzel és azzal... és akkor h Ő ki? :)

Glg 2009.10.13. 12:45:14

@Drága IV gernika: hát ez nagyon így van-azért ne kérd már ki magadnak h rühelljük ha átbasznak minket-mert ha ugyanezt csináljuk mi lányokkal akkor már seggfejek vagyunk...hm? h van ez?
egyébként azért ki lehet szűrni ha egy csaj csak szórakozik-pl ha egy buliban figyelsz hogyan viselkedik másokkal :D,akkor tudja az ember mire számítson. mondjuk én ha véletlenül így járok (nem sűrűn fordul elő :P) jót röhögök a dolgon h hagytam magam becsapni :), és legalább a számát elkérem és utána meghódítom :D:D:D:D

Lobelt 2009.10.13. 12:45:37

@Zsu0805: igen, és a pupillája kétszeresére tágul, előrehajol, és néz rád, olyan fejjel, hogy: "na, tessék, válaszolj" :) Olyan jókat mosolygok ilyenkor :) (Meg jókat szexelünk :P)

Glg 2009.10.13. 12:46:49

@boss888: :D:D:D hát ja, nem érdemes túl spilázni a dolgot:D

@Zsu0805: és ha valaki nem kérdezget ilyeneket az zavar?

blarke 2009.10.13. 12:50:42

nem vagyok hajlandó elolvasni ennyi hsz-t, de a véleményemet röviden összefoglalnám, mert egy sor az fejbebaszott keményen.

"Azóta próbálok továbblépni, lassan 2 hónapja van barátnőm, aki mindent megad, amire csak egy férfi vágyhat, szerelmes belém. A gond csak az, hogy még mindig Ő jár a fejemben."

EZ MI?! minek megy bele másik kapcsolatba, ha még nem tudott továbblépni?! áttaposni másokon ilyen jellegű vígasztalódással... sajnálom ezt a "barátnőt", de tényleg.

boss888 2009.10.13. 12:53:24

@Glg: De utálom a meghívatom magam disco cicababákat! Főleg azokat, akik előtte kisfröccsöt ittak, amikor meg te kéred neki, akkor egyből "wisky-redbullt" kér...

TBal 2009.10.13. 12:55:49

@Zsu0805: ment a viszontválasz, már rég... :)

Lobelt 2009.10.13. 12:57:52

@boss888: tanulság: nem kell diszkóban csajt meghívni italra. Én nem is szoktam. Sőt diszkóban nem is ismerkedek. Max. tel.számot kérek, utána randi. És ha rendben van a csaj fejben is, akkor mehet minden a maga útján, még tán néha-néha meghívom egy kisfröccsre is :):):):)

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.13. 13:01:20

Úgy látom késő bánat ez már. Ha tényleg kartál volna valamit, akkor lépni kellett volna, amíg a lány is hajlott rá. Ő már túllépett rajtad, itt lenne az ideje neked is! És ne hülyítsd a mostani barátnődet, mert nem érdemli meg, mond el neki őszintén, mi van!

boss888 2009.10.13. 13:01:20

@Lobelt: Én sem szoktam meghívogatni őket sűrűn, csak nem értem, mért költök el 20000-ret 1 este!?:))))

Lobelt 2009.10.13. 13:03:37

Húúúúbazz, elég vastag lehetsz, ha egy este 20000-et elköltesz piára :D:D:D

boss888 2009.10.13. 13:04:08

@Lobelt: Én sem szoktam meghívogatni őket sűrűn, csak nem értem, mért költök el 20000-ret 1 este!?:)))

boss888 2009.10.13. 13:05:45

grrr... eltűnt erre megírom még egyszer és ott van!:S

csillag× 2009.10.13. 13:05:59

@boss888: Jaj, "Istenem" velem meg azt merted, közölni, h nincs lóvéd?? :D Nah, mondhatom széép kis alak vagy!! :P

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:06:39

@Lobelt: Jó napot! Hogy hoy nem ismerkedsz diszkóban? Akkor csak fitneszolni mégy oda? A jánynak nem kell hogy rendben legyen a feje. Úgy a jó ha kócos....-))
Illetve ha mész szórakozó helyre ne légy fösvény! Igen is meg KELL hívni a hölgyeket egy italra.

boss888 2009.10.13. 13:07:36

@csillag×: Gyűjtök a lehúzós discos picsákra:)))

csillag× 2009.10.13. 13:11:01

@boss888: Hm! Szóval ezt vegyem megtiszteltetésnek, h engem nem sorolsz közéjük...(még)..? :P

Lobelt 2009.10.13. 13:12:36

@Lakásfelújító Feri: Nem, én olyan hülye vagyok, hogy táncolni, szórakozni, "aljasodni" :) járok oda. :) Nem is lehet igaziból ott ismerkedni. Vannak kivételek, természetesen.

2009.10.13. 13:14:25

@Glg:
Igen át lehet néha esni a ló túloldalára, és persze az se jó, viszont néha belefér 1-2 nagyobb féltékenység. :) Jó mondjuk én azért elég őszinte terémészet vagyok, és általába azért a pasijaim tudják, h ki kicsoda az életembe és ha akara telefonomba is belenézhet (persze ha megtszi akkor vica-versa élhet). :)
Igen, jók ezek a kérdések és sztem szükségesek is. :)

@Lobelt:
Igen ezután jo a kibékülés, v a bizonygatás. :) :)

vagány csaj 2009.10.13. 13:14:29

@Lobelt: Hiába él egy nő párkapcsolatban, akkor is szeret csinosan és sexisen öltözködni, és kell neki az a visszajelzés, ami az önbizalmát növeli. Ettől még nem lép félre. Így érezzük jól magunkat. De ugyanez megvan a pasikban is, csak ők nem tudnak felvenni miniszoknyát meg kivágott felsőt, max! :)
Azok a nők, akiknek ez nem fontos, igénytelenek. És azok a pasik, akik meg akarják szabni hogy öltözködjek, vagy mit vegyek fel, gyorsan tűnjenek el a szemem elől! :)

Aranyközépút? Jaja, de azt is meg kell találni. Kár, hogy az ilyenekre nincs egy egyenlet, vagy egy koordináta... :)

@Drága IV gernika: Na igen, ezt nagyon jól látod. Ha már egy italt elfogadsz, a pasi egész éjjel a nyakadón lóg, le se tudsz lépni mellőle, és fel van háborodva, ha visszautasítod. :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:14:49

Ahh nem jol csinlajatok. Ki kell valasztani egy mar reszeg peldanyt, akit mas mar jol leitatott. akkor nem kerul penzbe es fogakonyabb is. Ha kodosodik neki mi van, akkor meg mindig beprobalkozhatsz azzal, hogy de hiszen te vagy aki meghivta egy csomo piara...

Lobelt 2009.10.13. 13:18:12

@vagány csaj: ugyanezt fejtegettem én is :)

Caddy 2009.10.13. 13:20:01

Elszaladtatok rendesen. :)
Én a féltékenységet nem tudom kezelni. Nem értem, egész egyszerűen.

A nők, akik szeretik a szexet témához, azt kell mondjam, elég érdekes a tanulmány, amit felhoztatok. @Lobelt: itt. Mert akkor elég nagy szarban van a világ. Ugyanis én azt gondolom, hogy a nők is képesek a szexet magát élvezni,különösebb gond nélkül.
Áhhh.

Lobelt 2009.10.13. 13:20:12

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na az még egy aljas taktika, de működhet, ha az a célod, hogy egész éjszaka felváltva hánytasd, és sz*pasd :D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:21:14

@Lobelt: @vagány csaj: A kerdes csak ott van, hogy keresi-e ezeket a visszajelzeseket es ha igen, mennyire, illetve milyen modon.

Lobelt, ugyan en elmaradott es konzervativ gondolkodasu vagyok, de azert te sem orulnel neki es gondolom nem is lepodnel meg, ha egy kacer kislany ringatna magat neked, aztan egyszer csak kapnal egy jokora taslit a parjatol...

Lobelt 2009.10.13. 13:22:30

@Caddy: hát pont erről van szó. Emellett kardoskodok én is, hogy naná, persze hogy! :) És ettől nem lesz egy nő kurva. :) De nem írom le még egyszer, olvasd el, minden véleményem ottan van elrejtve a beszólások közt :D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:25:20

@Lobelt: Nem..nem. csak okosan. Megadjuk a modjat! eloszor is szopatni, aztan amikor mar latod, hogy hanyni kell, goyrsan megforditani es hatulrol tolni. Igy szabadon hanyhat, te meg folytathatod amire teremtve lettel!

@Caddy: Szia edes! Csak a szam nagy am itten....

Lobelt 2009.10.13. 13:26:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: rosszul értelmezed, hogy én mit értek szexuális kisugárzás alatt. A kacérság NEM EGYENLŐ szexuális kisugárzással. :) Egy lesütött szemű apácának is lehet olyan szexuális kisugárzása, hogy soha többé más nőre sem akarok ránézni. Nem a ruha, nem a kacér mozdulatok teszik. És főleg akkor izgató a szexuális kisugárzás, ha nem tudatosan használják, mert az már manipuláció.

Caddy 2009.10.13. 13:26:36

@Lobelt: te vagy az én emberem! :D Mindennek megvan a helye, és ott kell kezelni. Ennyi a titok.

vagány csaj 2009.10.13. 13:27:38

@Lobelt: Igen tudom. Egyetértettem (csak bővebben fejeztem ki)! :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Na ezek ellen a pasi trükkök ellen azt hiszem jobb, ha józan maradok... :P :)
Bár ott lenne a gond, ha piásan az nem vinne el, aki nem akar... :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:28:47

@Lobelt: Marpedig mint azt jol tudjuk a manipulalasban a nok a legjobbak. Olyannyira, hogy fogalmad sincs, mikor csinaljak. Es innentol kezdve cafoltam is a velemenyed letjogosultsagat.

Lobelt 2009.10.13. 13:29:22

@Caddy: hehehe :D csak az a baj, hogy ezt senki nem teszi. Mármint, hogy kevesen tudják a helyükön kezelni a dolgokat.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:29:50

@vagány csaj: Pont errol beszelek! Te vagy az en csajom!

@Caddy: Beeeee! Nekem is van csajom!

Caddy 2009.10.13. 13:29:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: azt gondolom nem tudsz már meglepetéseket okozni.

@Lobelt: nagyon okos dolgokat írogatsz te itt, hé! :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:31:53

@Caddy: Azert csak ne legyel ennyire biztos magadban! Plusz be lehet fejezni a nyaldzast, mert nem csak Lobelt kaphat taslit. Erteeeem?

Glg 2009.10.13. 13:34:08

@Zsu0805: én a telefonnézegetéssel hadilábon állok :D...már egyszer meséltem miért. mondjuk engem nem is érdekel a másik telefonja, nem érzek ingerenciát a nézegetésre.

@Lobelt: én buliban akkor hívok meg csajt italra ha nekem úgy van kedvem, ha a csaj kéri akkor meg soha :D-de nem is várok cserébe esküvői csokrot.

@boss888: még jó-ha én a helyükben lennék énis ezt csinálnám :D

Lobelt 2009.10.13. 13:34:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: nem cáfoltad. :) És a véleménynek, mint olyannak, nincs létjogosultsága.

Ugyanis nagyon jól lehet tudni, hogy mikor manipulálnak, és mikor nem. Csak oda kell figyelni a jelekre, meg a kontextusra. A tudatos embert nehéz átverni. Át lehet, de azt már nagyon meg kell szervezni. És ebben az esetben csak egyszerű szexuális kisugárzásról beszélünk. Hogy értsd:

Szexuális kisugárzás: beszélgetsz egy lánnyal, valami semleges témáról, és ahogy beszél, ahogy beletúr a hajába, ahogy a szemöldöke mozog beszéd közben, ahogy nevet, ezek a dolgok egyből előhozzák a "de jó lenne megdugni" érzést

Manipuláció: a pultnál ülsz és iszol, odajön a csaj, és elkezdi dobálni a haját, vihog, kihúzza magát, hadd domborodjon a cici, és közben arra próbál célozgatni, hogy milyen szomjas.

csillag× 2009.10.13. 13:37:20

Itt a legtöbb hsz-ből végül is azt lehet kiszűrni, h mindent szabad csak mértékkel :) És fő a helyes (nyílt) kommunikáció, mind verbálisan és nem verbálisan :)

Lobelt 2009.10.13. 13:37:28

@Caddy: így születtem, okos vagyok :):):):) (na Zsu, kinek nagyobb az egója?)

amúgy ezek nem okosságok, hanem hosszú-hosszú ideje tartó megfigyelések, tapasztalatok. Távol álljon tőlem az okoskodás. De a kedvenc témám a párkapcsolat, nemek harca, és erről napokat tudnék beszélgetni értelmes emberekkel, mint Ti vagytok (csontig sikerült? :P)

vagány csaj 2009.10.13. 13:37:55

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ohh, de jó nekem! :) A végén még elkelek... :P De azért csak óvatosan!
Manipulálni? Az a jó, hogy sosem tudjátok mikor "játszunk" és mikor nem. S közben mi elérjük a célunkat. Vagy nem. Mert manipulálni csak azt lehet aki hagyja magát! :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:38:20

@Lobelt: Oregem! Te kevered a szezont a fazonnal. Egy parkapcsolatban levo no ha beszelget egy ferfival, nem tur bele a hajaba, ha nem akar a masiktol valamit es mashogy is nevet.

Amit a manipulaciorol irsz, az meg meg egy egyszeru foldmuvestol a sarki kocsmaban is egy egyszeru hivj meg egy italra dolog, a manipulaciohoz tavolrol sincs koze.

Nekem a manipulaciohoz azert joval agyafurtabnak kell lenni, raadasul a nok IGENIS tudnak manipulalni hajbaturassal is.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:40:41

@Lobelt: Még soha nem hívtál meg lányokat 1-1 italra ez komoly?
EZT SEHOGY SEM TUDOM ELHINNI!!!
Dizsiből még soha nem vittél haza jányt?

vagány csaj 2009.10.13. 13:41:48

@Lobelt: Ezzel csak az a baj, hogy rohadtul dolgoznom kéne... :S :D

Caddy 2009.10.13. 13:42:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: majd mutass be neki.

@Lobelt: húú ha ilyen egyértelmű lenne, akkor egyszerű lenne a játék.
De tudod, hogy hiába a sok megfigyelés, ha valaki kirántja alólad a világot, minden hiába. :P

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:42:42

@vagány csaj: Ezt probalom en is magyarazni. De azzal nem ertek egyet, hogy csak azt lehet manipulalni, aki hagyja magat. Inkabb azt, aki nem veszi eszre. Ez nem olyan hogy hagyom magam. mert ha mar tudsz rola, akkor nem manipulacio.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:44:08

@Caddy: Miert mutatnek be neki? Nem tett nekem semmi rosszat!

Lobelt 2009.10.13. 13:44:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Egy picit elbeszélünk egymás mellett. :) Én csak azt akarom mondnani, hogy ha odafigyelsz, akkor ki lehet szűrni a manipulálást. Persze hogy tud manipulálni "hajbatúrással", ha ezt direkt, tudatosan használja. De nem mindig így van.

"Egy parkapcsolatban levo no ha beszelget egy ferfival, nem tur bele a hajaba, ha nem akar a masiktol valamit es mashogy is nevet."

Már miért ne túrna bele. Ezek önkéntelen reakciók. Ez ellen nem tudsz semmit tenni. Egy nő, ha tetszik neki amit lát (pasi), akkor önkéntelen, tudatalatti, nonverbális jeleket fog adni. Simogatja a haját, vagy az arcát, megnyalja a száját, megmutatja a csuklóját, stb. Sok ilyen jel van. Ez nem azt jelenti, hogy azonnal azt a fütyit akarja a puncijába, hanem egy tudatalatti reakció, hogy bejön neki a pasi, amire mi férfiak is önkéntelen, nem tudatosan fogott jelekkel reagálunk.

dr. gernika 2009.10.13. 13:46:38

@Kedves Nard: Így van, csak összezavarják szegény gyanútlan férfiakat. :)
@Glg: Annyira tudtam, hogy lesz aki majd felhördül ezen. :) Mert mi abban az átbaszás, ha egy lány táncol egy pasival, jól eldumálgat vele, esetleg iszik is vele, aztán megköszöni a kellemes estét és annyi? Ígért valamit? Vagy rajtad kérte már számon lány, hogy nem fektetted le, miután egyedül veled foglalkozott abban a pár órában? :P
A kommented többi részével egyet értek, némi emberismeret nem árt, meg kommunikáció, és nem kell minden mosolyt úgy értelmezni, hogy "Dugj meg! Most!"

@vagány csaj: Általában ezért nem szoktam elfogadni, vagy előtte komoly egyeztetéseket folytatok, hogy mit vár (ne várjon) cserébe.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:48:07

@Lobelt: Ha odafigyelek, ezt latom, akkor tudok is ellene tenni. Jol pofanbaszom mind a kettot, aztan tudatalatt a pillantasommal kommunikalom az egyiknek, hogy nyomas haza vasalni, a masiknak meg, hogy jobban teszi ha a foldon marad! Grrrr! Nekem ne reagaljon itt senki semmire!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 13:48:12

@vagány csaj:

Azt lehet manipulálni aki hülye. Általában ezeket manipulálják is.

Lobelt 2009.10.13. 13:48:17

@Lakásfelújító Feri: nem. Diszkóban soha. Utána randin, vagy bármikor később igen, sokszor is. De diszkóban, első alkalommal nem. Ez egyfajta elv nálam, ami lehet, hogy rossz, de így csinálom. :)

@vagány csaj: nekem is :S

@Caddy: nos persze mindig, mindenhol vannak kivételek, de amúgy odafigyeléssel sok, később kellemetlen dolog elkerülhető :)

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:49:53

@Lobelt: Neked Lobelt van barátnőd,vagy feleséged? Őket is verbális jelek alapján ismerted meg? Ezt jó téma!!!!
Ennél már csak a ciber szex a jobb.

csillag× 2009.10.13. 13:52:04

@Lobelt: jaja...ez pont így van... :) !! Mikor kommunikációból tanultunk ilyeneket...meg mikor utána olvastam ezeknek a non verbális jeleknek tudatosan figyeltem én is a körülöttem lévő csajokat is..meg néha magamon is meglepődtem, h ha megláttam egy jóképű / szimpi srácot akkor pl önkéntelenül is elkezdett"járni" a keresztbe tett lábam :P :)

Lobelt 2009.10.13. 13:52:29

@Lakásfelújító Feri: igen, van barátnőm, és igen, a nonverbális jelekből vettem le rögtön, hogy bejövök neki (amúgy egy szórakozóhelyen volt, és nem hívtam meg egy italra). Utána randiztunk 2-3-szor (itt már meghívtam mindenfélére :)), majd összejöttünk, és azóta is tökéletes egyetértésben együtt vagyunk :)

Lobelt 2009.10.13. 13:54:08

@csillag×: köszönöm az alátámasztást. :) Néha engem is meg kell védeni :D

csillag× 2009.10.13. 13:56:12

@Lobelt: Áhh, csak ideiglenesen beugrottam Zsu-t helyettesíteni ;)

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:58:52

Engem egyszer vizuálisan megérintett 1 jány. Hamarosan manuálisan kezdte érinteni az orálisan kényeztetendő tárgyat,majd érzékeny jelét mutatva szeretetének,nyilatkozott a zacskós microfon-ba,majd be.... :-)) :-))
Ma is lett a kedvem köztetek......

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:11:06

@Lobelt: Ha odajon es megragadja a tokeid, az nonverbalis jelnek eszelelendo?

Glg 2009.10.13. 14:14:04

@Drága IV gernika: az ebben az átbaszás h ezzel kihasználja a faszit :)-mert ő ugyan jól szórakozott de a másik fél meg utána hoppon marad. olyan meg nem volt hogy rámmozdult egy lány és annak nem volt folytatása :D (persze csak ha csinos volt :)). inkább én szoktam olyan mosollyal odamenni h "most megduglak" :D:D:D:D:D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:15:10

@Glg: Mire o visszamosolyog, hogy "Ha kozelebb joszz, nem lesz tobbe mivel dugnod!" ?

dr. gernika 2009.10.13. 14:15:54

@Glg: Hogyan is használta ki? Mindketten jól szórakoztak, nem?

Lobelt 2009.10.13. 14:23:17

@Glg:
@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

az valóban elég konkrét, manuális jel :D

Glg 2009.10.13. 14:23:19

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az is bennevan a pakliban :D:D

@Drága IV gernika: na jó most megfogtál :)-viszont a csaj előre megfontolt szándékkal csak azért kavar a pasival h jól szórakozzon aztán otthagyja a fenébe :P :)

dr. gernika 2009.10.13. 14:27:11

@Glg: Ezt már te költötted hozzá. :) Én csak egy spontán alakuló kellemes estéről beszéltem.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:29:04

@Lobelt: Akkor megegyezhetunk, hogy megiscsak ez a legjobb manipulacio fajta...

Caddy 2009.10.13. 14:31:49

@Drága IV gernika: na én erről a szálról teljesen lemaradtam, pedig most kezd izgalmas lenni. :)

@Lobelt: te tudod!De szerintem a szerelem nem ilyen dolog. Hiába figyelsz, hiába asz eszed. Véged van!

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ekkora sárkány lennék? Ejjj te!

Lobelt 2009.10.13. 14:35:27

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az biztos! :D

@Caddy: szerelemről szó sem volt! :D Még csak az ismerkedésnél tartunk. A szerelem valóban nem ilyen dolog. Viszont odáig el kell jutni, hogy szerelmes vagy. :)

dr. gernika 2009.10.13. 14:37:07

@Caddy:
"vagány csaj 2009.10.13. 11:37:50
@Lobelt: Sokkal csábítóbb, igen, de csak addig amíg meg nem kapják. És általában az ilyen lányokat nem komoly kapcsolat céljából keresik a pasik. Vagy tévedek?
Állítólag nekem is nagyon szexuális kisugárzásom van, és szeretem is hülyíteni a pasikat, de senkivel nem megyek el "egyéjszakára". Mégis a kisugárzásom és a közvetlenségem hátrány. Na ezt magyarázzátok meg PASIK! :)
Mert ehhez én mint nő már kevés vagyok, ez valami pasilogika lehet... :P"

Erre reagáltam 12.36-kor, annak folyományait éljük. :)
Bár ezt újraolvasva Glg-nek igaza van abban, hogy vagány csaj részéről felfedezhető némi szándékosság, én általában nem szoktam olyat belevinni, csak történnek a dolgok.

Glg 2009.10.13. 14:37:46

@Drága IV gernika: na ja de a pasinak nem kellemes ha utánna pattintják :P

dr. gernika 2009.10.13. 14:51:55

@Glg: A nőnek sem, ha ő az, aki többet képzel bele. Ergo azt hiszi, ebből kialakulhat egy kapcsolat, neadjisten ezt egy naaagy találkozásnak tartja, és a szexet megerősítésnek veszi, nem pedig az este végkifejletének. Akkor van csak jó nagy kopp.
Egy szó mint száz, nem kell az egymás társaságában kellemesen töltött időbe mindenfélét beleképzelni, mind a közösülési, mind az ismerkedési szándékot verbalizálni kell. Utána tekinthető átverésnek, ha az igenleges válasz ellenére mégis koptatnak.
(bár mér ott sem mindig, vis major esete bármikor fennállhat)

Glg 2009.10.13. 14:57:59

@Drága IV gernika: vis major :D:D:D-ez jó :). vagy ha az ember lánya vagy fia túlspilázza a dolgot akkor jól kell lereagálni ha mégse úgy alakul pl.: apicsába-hát ez nem jött be :D:D-aztán inni mégegyet.

Caddy 2009.10.13. 15:09:21

@Lobelt: áhá értem. :)

@Drága IV gernika: köszönöm szépen. Amint megtalálom a rózsaszín billentyűzetemet a papírok alatt visszaolvasok. :)

dr. gernika 2009.10.13. 15:11:55

@Lobelt: Köszönöm-köszönöm. :) *hajlong*
@Glg: Hát igen, elég száni, ha az ember látványosan besértődik. Nagyvonalúan kell kezelni a helyzetet, még az is lehet, hogy legközelebb más hangulatban lesz a lány. :)
@Caddy: Nem versz át! Ezt mivel írtad? :D

vagány csaj 2009.10.13. 15:14:25

@Glg: Jó hogy nem már egy ital áráért akarsz megkapni egy nőt! Túl olcsón akarod megszerezni! Menj be egy piroslámpás házba, aztán nézd meg mennyiért "mennek" az ilyen dolgok... Szóval ne túlozzunk máár!!! Főleg, hogy mindenki tudja, hogy annak nincs folytatása.
De áruljátok már el légyszives, hogy miétr jó az, ha egy diszkóból egy vad idegen nővel térsz haza, megvan a dolog, aztán többé nem látod. Mi a jó ebben?? Nem bírom megérteni...

Szelid sunmalac 2009.10.13. 15:22:57

@vagány csaj: Rossz a kerdes. Mi ebben a rossz?

Lobelt 2009.10.13. 15:23:07

@vagány csaj: konkrétan maga a szex jó benne, ha jó... mert ha nem, akkor egy kör az ördögé bizony... :)

Glg 2009.10.13. 15:28:13

@vagány csaj: pedig vannak lányok akik ugyanezt csinálják csak pasikkal. egyébként egyszerű-a szórakozás. egy italért nem de kettőért már sikerült :P :D.

Glg 2009.10.13. 15:29:06

@Lobelt: "egy kör az ördögé bizony" :D:D

vagány csaj 2009.10.13. 15:31:57

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem illik visszakérdezni. Arra válaszolj amit kérdeztem! :P :)

@Lobelt: Dehát mindenkivel csak úgy sexelni? Nemi betegségek, stb... ? Tudom, lehet védekezni, dee...

Csajok! Csak én vagyok ilyen maradi??

Caddy 2009.10.13. 15:32:48

@Drága IV gernika: tulajdonképpen mindenben egyet értek. Nem is olvasok vissza. :P

Lobelt 2009.10.13. 15:38:33

@vagány csaj: énnemis szoktam :) csak megértem, hogy mások miért. én nem diszkóban szedtem fel az "alkalmi ismerőseimet" annak idején. vannak erre sokkal megfelelőbb helyek. a nemibetegségeket meg akkor is el lehet kapni, ha nem vagy promiszkuózus :D

Caddy 2009.10.13. 15:43:56

@Drága IV gernika: néha kikandikál egy két betű. :)

@vagány csaj: attól, hogy te nem látod meg benne a jót, attól még lehet benne. :) Női oldalról egyrészt felszedtél egy pasit, egodopping, másrészt volt egy jó éjszakát, harmadszorra lehet belőle paplanpajti, vagy nem. Lehet, hogy csak volt egy jó éjszakád, egy jó szex és más semmi. Nincs komplikáció, nincs bonyodalom.

Caddy 2009.10.13. 15:46:38

@vagány csaj: jajj nem mindenkivel szexelni! Amikor az van,hogy ennyi és ne tovább, akkor egy gyors hódítás, egyéjszakázás, és kész. Ez visszautal a délelőtti témára, hogy a nők kurvák-e ha élvezik a szexet csupán önmagáért. Hm?

kalandor25 2009.10.13. 15:56:45

Ez a sztori,nagyon hasonlít,egy általam átélt esetre, de az már legalább 7-8 éve volt...Azt tudom mondani,hogy én megértem a srácot,mit érezhetett,érez.

csillag× 2009.10.13. 16:22:20

nah csaknem, vége van a munkaidőnek?? :) szemmel láthatóan elcsitultak a kedélyek:)

kalandor25 2009.10.13. 16:38:22

@vagány csaj: Nem nem csak te vagy ilyen maradi:)

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 14:25:07

Ez a hajó már elment! Inkább a mostani barátnőddel törődj, és igyekezz őt megszeretni, főleg, ha ő tényleg szeret téged, és ne csapd be, mert lehet, hogy azt is bánni fogod!

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 10:17:03

Ha nem léptél, akkor most sírsz!? Öcsém, ennyire nem lehetsz töketlen!
süti beállítások módosítása