Elkezdtem más lányokkal is ismerkedni

2009. október 13. 06:54 - Panni CsP

A lány annyira csapongó volt, hogy a fiú nem tudta kiismerni őt: találkákat mondott le, és egyszer még a nővérét is beajánlotta maga helyett. Történetéből megtudhatjuk, hogy érdemes-e kezdeni olyan fiatal lánnyal, aki még nem tudja, mit is akar, valamint azt, hogy meddig érdemes harcolni egy ilyen lány kegyeiért. Mert nem a korkülönbség, hanem a hozzáállás számít.

 

A sok történet olvasása után én is úgy döntöttem, megírom a sztorim. Három évvel ezelőtt ismertem meg a lányt egy kressz-tanfolyamon, ő 17 volt, én pedig 23 éves. Nagyon gyönyörű volt és bár a korkülönbség megvolt, mégis kinyomoztam az e-mail címét és írtam neki. A szokásos levélváltások és telefonálgatások után elkezdtünk találkozgatni, majd nagyjából 1 hónapig jártunk is. Aztán úgy alakultak a dolgok, hogy egy hirtelen jött gondolattól véget vetettem a bimbózó kapcsolatnak. Az első hibát itt követtem el, mert bevallom, ma már magam sem tudom miért szakítottam. A tapasztalatlansága zavart egy kicsit és talán türelmetlen is voltam vele a találkozások gyakoriságát illetően, de a szándékaim komolyak voltak.

Mivel továbbra is nagyon szimpatikus volt eldöntöttem, hogy tartom vele a kapcsolatot és reméltem egy idő után biztos be fog érni a dolog és összejövünk. Találkozgattunk, beszéltünk telefonon, smsek és e-maliek oda-vissza, egyszóval igyekeztem folyamatosan tartani vele a kapcsolatot. Névnapra, születésnapra vettünk egymásnak ajándékokat, Ő a találkánkon nemegyszer házi készítésű pizzával fogadott, máskor pedig az apja által készített késkészletekből kaptam tőle. Ezek a gesztusok természetesen nagyon bíztatóak voltak, ezért úgy gondoltam lesz belőlünk valami. Közben elkezdtem más lányokkal is ismerkedni, őszintén szólva azért, mert megismerésünk után másfél évvel is néha hihetetlen hangulatváltozásai voltak. Találkákat mondott le, egyszer még a nővérét is beajánlotta. Az motoszkált bennem, hogy nagyon fiatal, sűrűn nem tudja, hogy mit akar. Valamint tényleg nagyon szép lány, én pedig akarva-akaratlanul óvtam magam tőle. Ez volt a második nagy hiba, amit elkövettem. Voltak kisebb összezörrenések is - általában msn-en, mint személyesen - a kölcsönös féltékenykedés miatt. Ilyenkor ennek az lett a vége, hogy egy ideig megint nem találkoztunk. Szerintem ez a teljesen felesleges féltékenykedés volt a harmadik nagy hiba, amiért csak nem boldogultunk egymással. Időközben elkezdett randizgatni más fiúkkal, de egyikükkel sem alakított ki komoly kapcsolatot. Kezdett komolyodni, igazi bombázóvá érni, én pedig már azt akartam, hogy végre összejöjjünk. Természetesen ezt tudattam is vele, többször is, de soha nem vallottam neki szerelmet. Talán ez volt a negyedik hiba, amit elkövettem. Nem akartam az érzéseimmel frusztrálni, mert így is a reakciókból ítélve néha úgy tűnt, hogy ő abszolút nem tudja, mit akar tőlem. Mondott ő rám mindent, hogy körberajonganak a lányok, és ezért nem tudna bennem megbízni, valamint hogy ő beéri egy átlagos külsejű férfival is, aki mellett biztonságban érezné magát stb... A gyanúsítgatásai szerintem alaptalanok voltak és ezt mondtam is neki. Ha találkoztam is más lánnyal, akkor is csak azért, mert eltűnt hetekre, az sms-eimre nem válaszolt, én pedig próbáltam továbblépni. Az évek során sokszor viselkedett furcsán, de a lényeg, hogy nem volt komoly kapcsolata, nem is pasizott olyan mértékben, mint a többi hasonló korú lány, ezért szinte folyamatosan próbálkoztam nála. Tetszett neki a dolog, hogy nem adom fel. Mondta is párszor, néha nem rajta múlott, hogy összejöjjünk, de mindig közbejött valami probléma. Tavaly a Szilvesztert nálam töltötte, így 2 év után végre valahára azt is elértem, hogy bemutathassam a családomnak. Sajnos azóta nem találkoztunk már, csak egyszer. Még viszonylag gyakran telefonon beszélgettünk + sms és e-mail. Továbbra is meg akartam szerezni és vele akartam lenni, de utólag visszanézve lehet, hogy nem tettem meg mindent azért, hogy összejöjjünk. Egy éve felvették egy budapesti egyetemre, az első félévben fel is mentem hozzá meglátogatni az albérletében, ott megint megpróbáltam közeledni hozzá és megcsókolni, de elutasította. Azóta tavasszal megismerkedett egy szórakozóhelyen egy nála 9 évvel idősebb férfival. Telefonban elmondta, hogy kétszer már szakított vele, mert állítólag a fiú néha furán viselkedett és nagyon féltékeny volt rám és mindenki másra is. Sajnos azóta adott a hódolójának még egy esélyt és együtt vannak. A nyár során sűrűn tettem kísérletet arra, hogy találkozzak vele. Mindegyik találkakérésemre igent mondott, hogy aztán az utolsó pillanatban mindig más okokra hivatkozva mindet lemondja. Azóta próbálok továbblépni, lassan 2 hónapja van barátnőm, aki mindent megad, amire csak egy férfi vágyhat, szerelmes belém. A gond csak az, hogy még mindig Ő jár a fejemben. Talán majd egyszer adunk egymásnak még egy esélyt...

 
271 komment
Címkék: msn hülye sms

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr171433261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.10.13. 12:31:34

@Lobelt:
Az még rosszabb. :)

Lobelt 2009.10.13. 12:34:45

@Zsu0805: na ja :D jólesik, amikor látod, hogy AZÉRT kérdezi, csak úgy félvállról: és még ki volt ott? :D az olyan aranyos :D

Glg 2009.10.13. 12:36:47

@Lobelt: jaja-kivétel a szabály próbája :D.

@Zsu0805: most nincs igazad zsu-én pl sztem átlagnál féltékenyebb vagyok, és ezzel tisztában vagyok, azzal is h ennek milyen negatív hatásai vannak ha nem figyelek oda. nemhinném h nem mondanád a pasidnak ha állandóan ok nélkül fétékenykedik h vegyen már vissza :D

dr. gernika 2009.10.13. 12:36:49

@vagány csaj: Ó, a pasik roppantul dühösek tudnak lenni a kisugárzásos lányokra, akik adott esetben csak szórakozni akarnak az illetővel, semmi több. Mert ha már raboltad a drága idejét, neadjisten egy italt is elfogadtál tőle, ( az ő értelmezése szerint hagytad, hogy az első perctől azt higyje, kapható vagy az egyéjszakásra) akkor leszel szíves nem megsérteni, hanem jól lefeküdni vele! De utána ám nem akadékoskodni, lehetőleg ott se aludj!
:P

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 12:41:10

@Drága IV gernika:

De igazán kitakaríthat, elmosogathat stb! :) Ja és a kapcsolatban levő lányok nehogy elmenjenek szórakozni! Az nekik tilos! Otthon kell maradni, horgolni, kötni stb! :)

boss888 2009.10.13. 12:41:35

Én sem vagyok egy féltékeny típus... Mindig amondó voltam, ha megnyerte hadvigye!

2009.10.13. 12:42:21

@Lobelt:
Jaja, ezek olyan aranyosak. :) Ezeken mindig olyan jót mosolygok. :) Vagy ha mondod, h beszélgettél ezzel és azzal... és akkor h Ő ki? :)

Glg 2009.10.13. 12:45:14

@Drága IV gernika: hát ez nagyon így van-azért ne kérd már ki magadnak h rühelljük ha átbasznak minket-mert ha ugyanezt csináljuk mi lányokkal akkor már seggfejek vagyunk...hm? h van ez?
egyébként azért ki lehet szűrni ha egy csaj csak szórakozik-pl ha egy buliban figyelsz hogyan viselkedik másokkal :D,akkor tudja az ember mire számítson. mondjuk én ha véletlenül így járok (nem sűrűn fordul elő :P) jót röhögök a dolgon h hagytam magam becsapni :), és legalább a számát elkérem és utána meghódítom :D:D:D:D

Lobelt 2009.10.13. 12:45:37

@Zsu0805: igen, és a pupillája kétszeresére tágul, előrehajol, és néz rád, olyan fejjel, hogy: "na, tessék, válaszolj" :) Olyan jókat mosolygok ilyenkor :) (Meg jókat szexelünk :P)

Glg 2009.10.13. 12:46:49

@boss888: :D:D:D hát ja, nem érdemes túl spilázni a dolgot:D

@Zsu0805: és ha valaki nem kérdezget ilyeneket az zavar?

blarke 2009.10.13. 12:50:42

nem vagyok hajlandó elolvasni ennyi hsz-t, de a véleményemet röviden összefoglalnám, mert egy sor az fejbebaszott keményen.

"Azóta próbálok továbblépni, lassan 2 hónapja van barátnőm, aki mindent megad, amire csak egy férfi vágyhat, szerelmes belém. A gond csak az, hogy még mindig Ő jár a fejemben."

EZ MI?! minek megy bele másik kapcsolatba, ha még nem tudott továbblépni?! áttaposni másokon ilyen jellegű vígasztalódással... sajnálom ezt a "barátnőt", de tényleg.

boss888 2009.10.13. 12:53:24

@Glg: De utálom a meghívatom magam disco cicababákat! Főleg azokat, akik előtte kisfröccsöt ittak, amikor meg te kéred neki, akkor egyből "wisky-redbullt" kér...

TBal 2009.10.13. 12:55:49

@Zsu0805: ment a viszontválasz, már rég... :)

Lobelt 2009.10.13. 12:57:52

@boss888: tanulság: nem kell diszkóban csajt meghívni italra. Én nem is szoktam. Sőt diszkóban nem is ismerkedek. Max. tel.számot kérek, utána randi. És ha rendben van a csaj fejben is, akkor mehet minden a maga útján, még tán néha-néha meghívom egy kisfröccsre is :):):):)

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.13. 13:01:20

Úgy látom késő bánat ez már. Ha tényleg kartál volna valamit, akkor lépni kellett volna, amíg a lány is hajlott rá. Ő már túllépett rajtad, itt lenne az ideje neked is! És ne hülyítsd a mostani barátnődet, mert nem érdemli meg, mond el neki őszintén, mi van!

boss888 2009.10.13. 13:01:20

@Lobelt: Én sem szoktam meghívogatni őket sűrűn, csak nem értem, mért költök el 20000-ret 1 este!?:))))

Lobelt 2009.10.13. 13:03:37

Húúúúbazz, elég vastag lehetsz, ha egy este 20000-et elköltesz piára :D:D:D

boss888 2009.10.13. 13:04:08

@Lobelt: Én sem szoktam meghívogatni őket sűrűn, csak nem értem, mért költök el 20000-ret 1 este!?:)))

boss888 2009.10.13. 13:05:45

grrr... eltűnt erre megírom még egyszer és ott van!:S

csillag× 2009.10.13. 13:05:59

@boss888: Jaj, "Istenem" velem meg azt merted, közölni, h nincs lóvéd?? :D Nah, mondhatom széép kis alak vagy!! :P

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:06:39

@Lobelt: Jó napot! Hogy hoy nem ismerkedsz diszkóban? Akkor csak fitneszolni mégy oda? A jánynak nem kell hogy rendben legyen a feje. Úgy a jó ha kócos....-))
Illetve ha mész szórakozó helyre ne légy fösvény! Igen is meg KELL hívni a hölgyeket egy italra.

boss888 2009.10.13. 13:07:36

@csillag×: Gyűjtök a lehúzós discos picsákra:)))

csillag× 2009.10.13. 13:11:01

@boss888: Hm! Szóval ezt vegyem megtiszteltetésnek, h engem nem sorolsz közéjük...(még)..? :P

Lobelt 2009.10.13. 13:12:36

@Lakásfelújító Feri: Nem, én olyan hülye vagyok, hogy táncolni, szórakozni, "aljasodni" :) járok oda. :) Nem is lehet igaziból ott ismerkedni. Vannak kivételek, természetesen.

2009.10.13. 13:14:25

@Glg:
Igen át lehet néha esni a ló túloldalára, és persze az se jó, viszont néha belefér 1-2 nagyobb féltékenység. :) Jó mondjuk én azért elég őszinte terémészet vagyok, és általába azért a pasijaim tudják, h ki kicsoda az életembe és ha akara telefonomba is belenézhet (persze ha megtszi akkor vica-versa élhet). :)
Igen, jók ezek a kérdések és sztem szükségesek is. :)

@Lobelt:
Igen ezután jo a kibékülés, v a bizonygatás. :) :)

vagány csaj 2009.10.13. 13:14:29

@Lobelt: Hiába él egy nő párkapcsolatban, akkor is szeret csinosan és sexisen öltözködni, és kell neki az a visszajelzés, ami az önbizalmát növeli. Ettől még nem lép félre. Így érezzük jól magunkat. De ugyanez megvan a pasikban is, csak ők nem tudnak felvenni miniszoknyát meg kivágott felsőt, max! :)
Azok a nők, akiknek ez nem fontos, igénytelenek. És azok a pasik, akik meg akarják szabni hogy öltözködjek, vagy mit vegyek fel, gyorsan tűnjenek el a szemem elől! :)

Aranyközépút? Jaja, de azt is meg kell találni. Kár, hogy az ilyenekre nincs egy egyenlet, vagy egy koordináta... :)

@Drága IV gernika: Na igen, ezt nagyon jól látod. Ha már egy italt elfogadsz, a pasi egész éjjel a nyakadón lóg, le se tudsz lépni mellőle, és fel van háborodva, ha visszautasítod. :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:14:49

Ahh nem jol csinlajatok. Ki kell valasztani egy mar reszeg peldanyt, akit mas mar jol leitatott. akkor nem kerul penzbe es fogakonyabb is. Ha kodosodik neki mi van, akkor meg mindig beprobalkozhatsz azzal, hogy de hiszen te vagy aki meghivta egy csomo piara...

Lobelt 2009.10.13. 13:18:12

@vagány csaj: ugyanezt fejtegettem én is :)

Caddy 2009.10.13. 13:20:01

Elszaladtatok rendesen. :)
Én a féltékenységet nem tudom kezelni. Nem értem, egész egyszerűen.

A nők, akik szeretik a szexet témához, azt kell mondjam, elég érdekes a tanulmány, amit felhoztatok. @Lobelt: itt. Mert akkor elég nagy szarban van a világ. Ugyanis én azt gondolom, hogy a nők is képesek a szexet magát élvezni,különösebb gond nélkül.
Áhhh.

Lobelt 2009.10.13. 13:20:12

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na az még egy aljas taktika, de működhet, ha az a célod, hogy egész éjszaka felváltva hánytasd, és sz*pasd :D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:21:14

@Lobelt: @vagány csaj: A kerdes csak ott van, hogy keresi-e ezeket a visszajelzeseket es ha igen, mennyire, illetve milyen modon.

Lobelt, ugyan en elmaradott es konzervativ gondolkodasu vagyok, de azert te sem orulnel neki es gondolom nem is lepodnel meg, ha egy kacer kislany ringatna magat neked, aztan egyszer csak kapnal egy jokora taslit a parjatol...

Lobelt 2009.10.13. 13:22:30

@Caddy: hát pont erről van szó. Emellett kardoskodok én is, hogy naná, persze hogy! :) És ettől nem lesz egy nő kurva. :) De nem írom le még egyszer, olvasd el, minden véleményem ottan van elrejtve a beszólások közt :D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:25:20

@Lobelt: Nem..nem. csak okosan. Megadjuk a modjat! eloszor is szopatni, aztan amikor mar latod, hogy hanyni kell, goyrsan megforditani es hatulrol tolni. Igy szabadon hanyhat, te meg folytathatod amire teremtve lettel!

@Caddy: Szia edes! Csak a szam nagy am itten....

Lobelt 2009.10.13. 13:26:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: rosszul értelmezed, hogy én mit értek szexuális kisugárzás alatt. A kacérság NEM EGYENLŐ szexuális kisugárzással. :) Egy lesütött szemű apácának is lehet olyan szexuális kisugárzása, hogy soha többé más nőre sem akarok ránézni. Nem a ruha, nem a kacér mozdulatok teszik. És főleg akkor izgató a szexuális kisugárzás, ha nem tudatosan használják, mert az már manipuláció.

Caddy 2009.10.13. 13:26:36

@Lobelt: te vagy az én emberem! :D Mindennek megvan a helye, és ott kell kezelni. Ennyi a titok.

vagány csaj 2009.10.13. 13:27:38

@Lobelt: Igen tudom. Egyetértettem (csak bővebben fejeztem ki)! :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Na ezek ellen a pasi trükkök ellen azt hiszem jobb, ha józan maradok... :P :)
Bár ott lenne a gond, ha piásan az nem vinne el, aki nem akar... :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:28:47

@Lobelt: Marpedig mint azt jol tudjuk a manipulalasban a nok a legjobbak. Olyannyira, hogy fogalmad sincs, mikor csinaljak. Es innentol kezdve cafoltam is a velemenyed letjogosultsagat.

Lobelt 2009.10.13. 13:29:22

@Caddy: hehehe :D csak az a baj, hogy ezt senki nem teszi. Mármint, hogy kevesen tudják a helyükön kezelni a dolgokat.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:29:50

@vagány csaj: Pont errol beszelek! Te vagy az en csajom!

@Caddy: Beeeee! Nekem is van csajom!

Caddy 2009.10.13. 13:29:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: azt gondolom nem tudsz már meglepetéseket okozni.

@Lobelt: nagyon okos dolgokat írogatsz te itt, hé! :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:31:53

@Caddy: Azert csak ne legyel ennyire biztos magadban! Plusz be lehet fejezni a nyaldzast, mert nem csak Lobelt kaphat taslit. Erteeeem?

Glg 2009.10.13. 13:34:08

@Zsu0805: én a telefonnézegetéssel hadilábon állok :D...már egyszer meséltem miért. mondjuk engem nem is érdekel a másik telefonja, nem érzek ingerenciát a nézegetésre.

@Lobelt: én buliban akkor hívok meg csajt italra ha nekem úgy van kedvem, ha a csaj kéri akkor meg soha :D-de nem is várok cserébe esküvői csokrot.

@boss888: még jó-ha én a helyükben lennék énis ezt csinálnám :D

Lobelt 2009.10.13. 13:34:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: nem cáfoltad. :) És a véleménynek, mint olyannak, nincs létjogosultsága.

Ugyanis nagyon jól lehet tudni, hogy mikor manipulálnak, és mikor nem. Csak oda kell figyelni a jelekre, meg a kontextusra. A tudatos embert nehéz átverni. Át lehet, de azt már nagyon meg kell szervezni. És ebben az esetben csak egyszerű szexuális kisugárzásról beszélünk. Hogy értsd:

Szexuális kisugárzás: beszélgetsz egy lánnyal, valami semleges témáról, és ahogy beszél, ahogy beletúr a hajába, ahogy a szemöldöke mozog beszéd közben, ahogy nevet, ezek a dolgok egyből előhozzák a "de jó lenne megdugni" érzést

Manipuláció: a pultnál ülsz és iszol, odajön a csaj, és elkezdi dobálni a haját, vihog, kihúzza magát, hadd domborodjon a cici, és közben arra próbál célozgatni, hogy milyen szomjas.

csillag× 2009.10.13. 13:37:20

Itt a legtöbb hsz-ből végül is azt lehet kiszűrni, h mindent szabad csak mértékkel :) És fő a helyes (nyílt) kommunikáció, mind verbálisan és nem verbálisan :)

Lobelt 2009.10.13. 13:37:28

@Caddy: így születtem, okos vagyok :):):):) (na Zsu, kinek nagyobb az egója?)

amúgy ezek nem okosságok, hanem hosszú-hosszú ideje tartó megfigyelések, tapasztalatok. Távol álljon tőlem az okoskodás. De a kedvenc témám a párkapcsolat, nemek harca, és erről napokat tudnék beszélgetni értelmes emberekkel, mint Ti vagytok (csontig sikerült? :P)

vagány csaj 2009.10.13. 13:37:55

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ohh, de jó nekem! :) A végén még elkelek... :P De azért csak óvatosan!
Manipulálni? Az a jó, hogy sosem tudjátok mikor "játszunk" és mikor nem. S közben mi elérjük a célunkat. Vagy nem. Mert manipulálni csak azt lehet aki hagyja magát! :)

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:38:20

@Lobelt: Oregem! Te kevered a szezont a fazonnal. Egy parkapcsolatban levo no ha beszelget egy ferfival, nem tur bele a hajaba, ha nem akar a masiktol valamit es mashogy is nevet.

Amit a manipulaciorol irsz, az meg meg egy egyszeru foldmuvestol a sarki kocsmaban is egy egyszeru hivj meg egy italra dolog, a manipulaciohoz tavolrol sincs koze.

Nekem a manipulaciohoz azert joval agyafurtabnak kell lenni, raadasul a nok IGENIS tudnak manipulalni hajbaturassal is.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:40:41

@Lobelt: Még soha nem hívtál meg lányokat 1-1 italra ez komoly?
EZT SEHOGY SEM TUDOM ELHINNI!!!
Dizsiből még soha nem vittél haza jányt?

vagány csaj 2009.10.13. 13:41:48

@Lobelt: Ezzel csak az a baj, hogy rohadtul dolgoznom kéne... :S :D

Caddy 2009.10.13. 13:42:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: majd mutass be neki.

@Lobelt: húú ha ilyen egyértelmű lenne, akkor egyszerű lenne a játék.
De tudod, hogy hiába a sok megfigyelés, ha valaki kirántja alólad a világot, minden hiába. :P

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:42:42

@vagány csaj: Ezt probalom en is magyarazni. De azzal nem ertek egyet, hogy csak azt lehet manipulalni, aki hagyja magat. Inkabb azt, aki nem veszi eszre. Ez nem olyan hogy hagyom magam. mert ha mar tudsz rola, akkor nem manipulacio.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:44:08

@Caddy: Miert mutatnek be neki? Nem tett nekem semmi rosszat!

Lobelt 2009.10.13. 13:44:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Egy picit elbeszélünk egymás mellett. :) Én csak azt akarom mondnani, hogy ha odafigyelsz, akkor ki lehet szűrni a manipulálást. Persze hogy tud manipulálni "hajbatúrással", ha ezt direkt, tudatosan használja. De nem mindig így van.

"Egy parkapcsolatban levo no ha beszelget egy ferfival, nem tur bele a hajaba, ha nem akar a masiktol valamit es mashogy is nevet."

Már miért ne túrna bele. Ezek önkéntelen reakciók. Ez ellen nem tudsz semmit tenni. Egy nő, ha tetszik neki amit lát (pasi), akkor önkéntelen, tudatalatti, nonverbális jeleket fog adni. Simogatja a haját, vagy az arcát, megnyalja a száját, megmutatja a csuklóját, stb. Sok ilyen jel van. Ez nem azt jelenti, hogy azonnal azt a fütyit akarja a puncijába, hanem egy tudatalatti reakció, hogy bejön neki a pasi, amire mi férfiak is önkéntelen, nem tudatosan fogott jelekkel reagálunk.

dr. gernika 2009.10.13. 13:46:38

@Kedves Nard: Így van, csak összezavarják szegény gyanútlan férfiakat. :)
@Glg: Annyira tudtam, hogy lesz aki majd felhördül ezen. :) Mert mi abban az átbaszás, ha egy lány táncol egy pasival, jól eldumálgat vele, esetleg iszik is vele, aztán megköszöni a kellemes estét és annyi? Ígért valamit? Vagy rajtad kérte már számon lány, hogy nem fektetted le, miután egyedül veled foglalkozott abban a pár órában? :P
A kommented többi részével egyet értek, némi emberismeret nem árt, meg kommunikáció, és nem kell minden mosolyt úgy értelmezni, hogy "Dugj meg! Most!"

@vagány csaj: Általában ezért nem szoktam elfogadni, vagy előtte komoly egyeztetéseket folytatok, hogy mit vár (ne várjon) cserébe.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 13:48:07

@Lobelt: Ha odafigyelek, ezt latom, akkor tudok is ellene tenni. Jol pofanbaszom mind a kettot, aztan tudatalatt a pillantasommal kommunikalom az egyiknek, hogy nyomas haza vasalni, a masiknak meg, hogy jobban teszi ha a foldon marad! Grrrr! Nekem ne reagaljon itt senki semmire!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.13. 13:48:12

@vagány csaj:

Azt lehet manipulálni aki hülye. Általában ezeket manipulálják is.

Lobelt 2009.10.13. 13:48:17

@Lakásfelújító Feri: nem. Diszkóban soha. Utána randin, vagy bármikor később igen, sokszor is. De diszkóban, első alkalommal nem. Ez egyfajta elv nálam, ami lehet, hogy rossz, de így csinálom. :)

@vagány csaj: nekem is :S

@Caddy: nos persze mindig, mindenhol vannak kivételek, de amúgy odafigyeléssel sok, később kellemetlen dolog elkerülhető :)

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:49:53

@Lobelt: Neked Lobelt van barátnőd,vagy feleséged? Őket is verbális jelek alapján ismerted meg? Ezt jó téma!!!!
Ennél már csak a ciber szex a jobb.

csillag× 2009.10.13. 13:52:04

@Lobelt: jaja...ez pont így van... :) !! Mikor kommunikációból tanultunk ilyeneket...meg mikor utána olvastam ezeknek a non verbális jeleknek tudatosan figyeltem én is a körülöttem lévő csajokat is..meg néha magamon is meglepődtem, h ha megláttam egy jóképű / szimpi srácot akkor pl önkéntelenül is elkezdett"járni" a keresztbe tett lábam :P :)

Lobelt 2009.10.13. 13:52:29

@Lakásfelújító Feri: igen, van barátnőm, és igen, a nonverbális jelekből vettem le rögtön, hogy bejövök neki (amúgy egy szórakozóhelyen volt, és nem hívtam meg egy italra). Utána randiztunk 2-3-szor (itt már meghívtam mindenfélére :)), majd összejöttünk, és azóta is tökéletes egyetértésben együtt vagyunk :)

Lobelt 2009.10.13. 13:54:08

@csillag×: köszönöm az alátámasztást. :) Néha engem is meg kell védeni :D

csillag× 2009.10.13. 13:56:12

@Lobelt: Áhh, csak ideiglenesen beugrottam Zsu-t helyettesíteni ;)

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.13. 13:58:52

Engem egyszer vizuálisan megérintett 1 jány. Hamarosan manuálisan kezdte érinteni az orálisan kényeztetendő tárgyat,majd érzékeny jelét mutatva szeretetének,nyilatkozott a zacskós microfon-ba,majd be.... :-)) :-))
Ma is lett a kedvem köztetek......

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:11:06

@Lobelt: Ha odajon es megragadja a tokeid, az nonverbalis jelnek eszelelendo?

Glg 2009.10.13. 14:14:04

@Drága IV gernika: az ebben az átbaszás h ezzel kihasználja a faszit :)-mert ő ugyan jól szórakozott de a másik fél meg utána hoppon marad. olyan meg nem volt hogy rámmozdult egy lány és annak nem volt folytatása :D (persze csak ha csinos volt :)). inkább én szoktam olyan mosollyal odamenni h "most megduglak" :D:D:D:D:D

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:15:10

@Glg: Mire o visszamosolyog, hogy "Ha kozelebb joszz, nem lesz tobbe mivel dugnod!" ?

dr. gernika 2009.10.13. 14:15:54

@Glg: Hogyan is használta ki? Mindketten jól szórakoztak, nem?

Lobelt 2009.10.13. 14:23:17

@Glg:
@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

az valóban elég konkrét, manuális jel :D

Glg 2009.10.13. 14:23:19

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az is bennevan a pakliban :D:D

@Drága IV gernika: na jó most megfogtál :)-viszont a csaj előre megfontolt szándékkal csak azért kavar a pasival h jól szórakozzon aztán otthagyja a fenébe :P :)

dr. gernika 2009.10.13. 14:27:11

@Glg: Ezt már te költötted hozzá. :) Én csak egy spontán alakuló kellemes estéről beszéltem.

Szelid sunmalac 2009.10.13. 14:29:04

@Lobelt: Akkor megegyezhetunk, hogy megiscsak ez a legjobb manipulacio fajta...

Caddy 2009.10.13. 14:31:49

@Drága IV gernika: na én erről a szálról teljesen lemaradtam, pedig most kezd izgalmas lenni. :)

@Lobelt: te tudod!De szerintem a szerelem nem ilyen dolog. Hiába figyelsz, hiába asz eszed. Véged van!

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ekkora sárkány lennék? Ejjj te!

Lobelt 2009.10.13. 14:35:27

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az biztos! :D

@Caddy: szerelemről szó sem volt! :D Még csak az ismerkedésnél tartunk. A szerelem valóban nem ilyen dolog. Viszont odáig el kell jutni, hogy szerelmes vagy. :)

dr. gernika 2009.10.13. 14:37:07

@Caddy:
"vagány csaj 2009.10.13. 11:37:50
@Lobelt: Sokkal csábítóbb, igen, de csak addig amíg meg nem kapják. És általában az ilyen lányokat nem komoly kapcsolat céljából keresik a pasik. Vagy tévedek?
Állítólag nekem is nagyon szexuális kisugárzásom van, és szeretem is hülyíteni a pasikat, de senkivel nem megyek el "egyéjszakára". Mégis a kisugárzásom és a közvetlenségem hátrány. Na ezt magyarázzátok meg PASIK! :)
Mert ehhez én mint nő már kevés vagyok, ez valami pasilogika lehet... :P"

Erre reagáltam 12.36-kor, annak folyományait éljük. :)
Bár ezt újraolvasva Glg-nek igaza van abban, hogy vagány csaj részéről felfedezhető némi szándékosság, én általában nem szoktam olyat belevinni, csak történnek a dolgok.

Glg 2009.10.13. 14:37:46

@Drága IV gernika: na ja de a pasinak nem kellemes ha utánna pattintják :P

dr. gernika 2009.10.13. 14:51:55

@Glg: A nőnek sem, ha ő az, aki többet képzel bele. Ergo azt hiszi, ebből kialakulhat egy kapcsolat, neadjisten ezt egy naaagy találkozásnak tartja, és a szexet megerősítésnek veszi, nem pedig az este végkifejletének. Akkor van csak jó nagy kopp.
Egy szó mint száz, nem kell az egymás társaságában kellemesen töltött időbe mindenfélét beleképzelni, mind a közösülési, mind az ismerkedési szándékot verbalizálni kell. Utána tekinthető átverésnek, ha az igenleges válasz ellenére mégis koptatnak.
(bár mér ott sem mindig, vis major esete bármikor fennállhat)

Glg 2009.10.13. 14:57:59

@Drága IV gernika: vis major :D:D:D-ez jó :). vagy ha az ember lánya vagy fia túlspilázza a dolgot akkor jól kell lereagálni ha mégse úgy alakul pl.: apicsába-hát ez nem jött be :D:D-aztán inni mégegyet.

Caddy 2009.10.13. 15:09:21

@Lobelt: áhá értem. :)

@Drága IV gernika: köszönöm szépen. Amint megtalálom a rózsaszín billentyűzetemet a papírok alatt visszaolvasok. :)

dr. gernika 2009.10.13. 15:11:55

@Lobelt: Köszönöm-köszönöm. :) *hajlong*
@Glg: Hát igen, elég száni, ha az ember látványosan besértődik. Nagyvonalúan kell kezelni a helyzetet, még az is lehet, hogy legközelebb más hangulatban lesz a lány. :)
@Caddy: Nem versz át! Ezt mivel írtad? :D

vagány csaj 2009.10.13. 15:14:25

@Glg: Jó hogy nem már egy ital áráért akarsz megkapni egy nőt! Túl olcsón akarod megszerezni! Menj be egy piroslámpás házba, aztán nézd meg mennyiért "mennek" az ilyen dolgok... Szóval ne túlozzunk máár!!! Főleg, hogy mindenki tudja, hogy annak nincs folytatása.
De áruljátok már el légyszives, hogy miétr jó az, ha egy diszkóból egy vad idegen nővel térsz haza, megvan a dolog, aztán többé nem látod. Mi a jó ebben?? Nem bírom megérteni...

Szelid sunmalac 2009.10.13. 15:22:57

@vagány csaj: Rossz a kerdes. Mi ebben a rossz?

Lobelt 2009.10.13. 15:23:07

@vagány csaj: konkrétan maga a szex jó benne, ha jó... mert ha nem, akkor egy kör az ördögé bizony... :)

Glg 2009.10.13. 15:28:13

@vagány csaj: pedig vannak lányok akik ugyanezt csinálják csak pasikkal. egyébként egyszerű-a szórakozás. egy italért nem de kettőért már sikerült :P :D.

Glg 2009.10.13. 15:29:06

@Lobelt: "egy kör az ördögé bizony" :D:D

vagány csaj 2009.10.13. 15:31:57

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem illik visszakérdezni. Arra válaszolj amit kérdeztem! :P :)

@Lobelt: Dehát mindenkivel csak úgy sexelni? Nemi betegségek, stb... ? Tudom, lehet védekezni, dee...

Csajok! Csak én vagyok ilyen maradi??

Caddy 2009.10.13. 15:32:48

@Drága IV gernika: tulajdonképpen mindenben egyet értek. Nem is olvasok vissza. :P

Lobelt 2009.10.13. 15:38:33

@vagány csaj: énnemis szoktam :) csak megértem, hogy mások miért. én nem diszkóban szedtem fel az "alkalmi ismerőseimet" annak idején. vannak erre sokkal megfelelőbb helyek. a nemibetegségeket meg akkor is el lehet kapni, ha nem vagy promiszkuózus :D

Caddy 2009.10.13. 15:43:56

@Drága IV gernika: néha kikandikál egy két betű. :)

@vagány csaj: attól, hogy te nem látod meg benne a jót, attól még lehet benne. :) Női oldalról egyrészt felszedtél egy pasit, egodopping, másrészt volt egy jó éjszakát, harmadszorra lehet belőle paplanpajti, vagy nem. Lehet, hogy csak volt egy jó éjszakád, egy jó szex és más semmi. Nincs komplikáció, nincs bonyodalom.

Caddy 2009.10.13. 15:46:38

@vagány csaj: jajj nem mindenkivel szexelni! Amikor az van,hogy ennyi és ne tovább, akkor egy gyors hódítás, egyéjszakázás, és kész. Ez visszautal a délelőtti témára, hogy a nők kurvák-e ha élvezik a szexet csupán önmagáért. Hm?

kalandor25 2009.10.13. 15:56:45

Ez a sztori,nagyon hasonlít,egy általam átélt esetre, de az már legalább 7-8 éve volt...Azt tudom mondani,hogy én megértem a srácot,mit érezhetett,érez.

csillag× 2009.10.13. 16:22:20

nah csaknem, vége van a munkaidőnek?? :) szemmel láthatóan elcsitultak a kedélyek:)

kalandor25 2009.10.13. 16:38:22

@vagány csaj: Nem nem csak te vagy ilyen maradi:)

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 14:25:07

Ez a hajó már elment! Inkább a mostani barátnőddel törődj, és igyekezz őt megszeretni, főleg, ha ő tényleg szeret téged, és ne csapd be, mert lehet, hogy azt is bánni fogod!

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 10:17:03

Ha nem léptél, akkor most sírsz!? Öcsém, ennyire nem lehetsz töketlen!
süti beállítások módosítása