Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Leköpött pálinkával

2010. február 25. 07:11 - csajokespasik

„Csak kívülről volt férfi, belülről inkább egy kisfiú” – hangzik a velős summázat szerzőnktől. A főszereplő lány megismer egy biztonsági őrt. A srác éppen válik feleségétől, de a libidója minden mérték feletti! Nem is lenne vele semmi baj, ha nem küldözgetne fotókat és irodalmi próbálkozásokat a szenvedő alanynak – akinek ez az egész szitu perverz módon tetszik.

 

Sziasztok! Csaj vagyok, 22 éves. Tavaly nyáron ismerkedtem meg egy sráccal. Én egy székház recepcióján dolgoztam, ő pedig biztonsági őr volt ugyanitt, így gyakran találkoztunk. Amikor ráért, mindig odajött a pulthoz, és rákönyökölve udvarolt nekem, pont, mint a C-kategóriás filmekben. Suta, kisfiús módszerrel udvarolt – ő az a fajta volt, aki sose nő fel: egy örökké kanos, 18 éves kisfiú marad. Egyébként 36 éves 2 gyerekes biztonsági őr volt. Több helyen is dolgozott, a székházba heti 3 alkalommal volt beosztva. Néha éjszakai terepőr, meg portás is, nem tudom, hol. Elmesélte, hogy éppen válás közben van, és ha van kedvem, akkor „szervezhetünk közös programot”. Miért ne? Éppen szabad voltam, hátha lesz belőle valami…

Jó teste volt, de a lelke annyira gyermeteg! Érdekes kombináció. Viszont azt mindenképpen méltányoltam, hogy már az elején őszinte volt velem, és elmondta, mi a helyzet a feleségével. Egy nagyon őszinte, már-már naiv, igen érzékeny srácot ismertem meg benne. Alacsony, tömzsi, tohonya mozgású volt, de az arca szép – már az első randin kiöntötte nekem a szívét, hogy én mennyire megértem őt, látja rajtam, hogy én vagyok az igazi és jól megleszünk. Később rájöttem, hogy ő csak kívülről volt férfi, belülről inkább egy kisfiú. Örök álmodozó volt, mindig a fellegekben járt és olyan tulajdonságaimat vélte felfedezni, amik nem is léteztek. Amivel nem tudtam szolgálni, azt rám vetítette. Azt mondja, hogy állandóan kedves vagyok és készséges. Nem akartam mondani, hogy a mosolyom mögött nem mindig a harmónia húzódik, a kedvesség pedig nem alapvető tulajdonságom. A srácot Gy.-nek fogom nevezni. Szóval, Gy. egy szép napon meghívott magához – már hónapok óta külön költözött a nejétől, és az apja használaton kívüli házában éldegélt, míg a családnak otthagyta a közös házat. Érdekes, hogy amilyen érzékeny és naiv, annyira buta is – többször szemtanúja voltam, ahogy a maffiózó kinézetű két ajtós szekrény szomszédjának vastagon beszól, meg amikor egyik este hazafelé belénk kötöttek, ő meg minden veszély érzet nélkül elkezdett pattogni, üvöltözni velük – mondjuk el is húztak. Több ilyen eset is volt, aminek pedig nem voltam szemtanúja, azt visszahallottam mástól. A félelemérzet teljesen hiányzott belőle, vagy nem tudom, miért volt ilyen merész.

Kedvenc előadói Queen és Zámbó Jimmy… Ez még nem is lenne akkora baj, csak… hát, nem tudom. Amikor felmentem hozzá, kiváló házigazda volt, mindennel elhalmozott, amivel lehetett, udvarias és előzékeny volt, nem támadott le már az ajtóban. Beszélgettünk. Elmesélte, hogy egyszer, még évekkel ezelőtt, írt valami novellát és megkért, hogy olvassam el neki és véleményezzem. Odaadott egy pecsétes mappát. Mondtam, hogy most nem olvasom el, majd hazaviszem és otthon. Erre elkezdett erősködni, hogy no, csak pár oldalt. Elkezdtem lapozgatni és úgy tettem, mintha beleolvasnék. Erre megnyugodott. Kérdi, milyennek találom. Mondom, majd akkor válaszolok, ha az egészet elolvastam. Aznap este ott aludtam nála, de nem csináltunk semmit. Ő akarta, de nekem nem volt hozzá kedvem. Másnap átküldte mélen a doksit, otthon el is olvastam, ahogy azt megígértem neki … hát, ha úgy őrzi a bankot, mint ahogyan ír, akkor ott szabad a ki-be járás! Annyira röhögtem, hogy majd’ leestem az ágyról. Az egész történet valami farmon játszódik, ahol kecskesajtot gyártanak, és a szomszédok folyamatosan zaklatják a főszereplő családot. Ha Gy. nem gondolná komolyan, kiváló műparódia is lehetne. A szereplők hosszan és valószínűtlenül monologizálnak benne, hogy milyen jó dolog is jó embernek lenni. De az a stílus és a kommersz tanulság kábé az általános iskola hatodik osztály fogalmazás óráin egy erős hármas / vagy kettes fölé. Annyira bájosan dedós volt, ugyanakkor gyengéd, amit ki se nézne belőle az ember. Tudom, hogy szemét vagyok, mert kinevetem a gondolatait, az érzéseit, de amikor átküldte nekem mélen, én festéket nem sajnálva, kinyomtattam mind a 80 oldalt. A barátnőimmel mindig elővesszük, ha magunk alatt vagyunk – ettől rögtön jobb kedvre derülünk.

Már a sokadik randi után adott egy kulcsot, mert tudta, hogy nem fog időben végezni, én meg szabadnapos voltam – nyugodtan menjek be. Ahogy ott kóvályogtam, a nappaliban találtam egy csinos home video-gyűjteményt. Találomra kivettem egy kazettát (ez volt a többi tetején, így kézre esett) és beraktam a lejátszóba: hát, beleválasztottam: a felvételen Gy. és becses neje éppen szexeltek. Minek kellett ezt felvenni?? Gondolom, Gy. vett a kínain egy olcsó kamerát és ki akarta próbálni valahogy. Igen, mindenesetre izgalmasabb, mintha valami csaholó kutyát, vagy labdázó gyerekeket vesz fel helyette. Gyorsan kikapcsoltam és visszaraktam a helyére, pontosan úgy, ahogy találtam. Ekkor eszembe jutottak azok a fotók, amiket Gy. saját magáról küldött korábban, és hangosan felröhögtem: ilyen idealizált photoshop effektekkel telerámolt képeket lőtt át, ahogy félmeztelenül, Sandokanosan állt valami pocsolyába, és karate mozdulatokat végzett. Az egyik fotón, ami több közösségi portálon is kint van, karba font kézzel, napszemüvegben egy olyan autónak dől, ami nem az övé (nem tudom kié, nem kérdeztem rá, de neki SOHA nem lesz olyan járgánya, az fix) nagyon gáz volt.

Amikor megérkezett, bedübörgött a konyhába, és azonnal beleesett az egyik legősibb csapdába: vittem neki pálinkát ásványvizes üvegbe (házi pálesz volt, de én semmi pénzért nem bírnám meginni) amit kiraktam a konyhaasztalra. Erre Gy. rátalál, és azonnal meghúzza, majd akkorát köp, hogy rám is jut bőven – meg egyébként mindenhova. A száját törölgetve nekem esik, hogy meg akarom mérgezni, petróleumot itatok vele?? Mondom, hogy mi van az üvegben, mire megnyugszik és 5 perc múlva már együtt nevetünk a hülyeségén. Azt hiszem, ez vonzott benne: hogy olyan gyerekesen hülye, mindehhez egy igen izmos, érett férfi test. Végül én mondtam ki a nemet. Valahogy elég volt belőle. Én már nem vagyok abban a székházban, így nem valószínű, hogy összefutok még vele. Remélem, megtalálja a lelki társát.

 

 
163 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr691788538

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem akarom "elveszíteni a szakítást." Nem akarom nézni az elégedett vigyorát... 2011.10.04. 23:15:09

Nem bírnám elviselni, hogy az az ember akinek régen én voltam a minden most úgy nézzen rám mint bárki másra, nem azért mert szeretem vagy hiányzik, csak beleőrülnék ha szembesülnöm kéne azzal, hogy nincs olyan akinek ennyit jelentenék. Pedig úgy tudom ...

Trackback: Pszichológus válaszol: Hogy élhető túl a szakítás? 2011.03.28. 16:40:40

Én azt szeretném kérdezni, hogy élhető túl a szakítás?Egy 17 éves lányKedves Levélíró!Idővel, türelemmel. A szakítás olyan, mint mikor gyászolunk, hiszen szakításkor is hirtelen elvesztünk valakit, aki addig az életünk része volt. Sajnos nem lehet megs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 13:33:17

@mooon:): azon nyomban, természetesen.:-) Kapitány hova tűnt? Jössz-e?

Snowmass 2010.02.25. 13:34:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) Tény és való, belátom. Ellenben elküldte ide, hátha Gy. mégis megtudja, amit nem kellett volna tudnia, miután (be)látja, hogy nem sokan írnak prózai művet a kecskesajt gyártásáról?:DD

summerstorm 2010.02.25. 13:34:32

KAPITÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁNY!!!

A LEGÉNYSÉÉÉG KEREEEES!!!

SciNu 2010.02.25. 13:35:23

@Kedves Nard: nekem is a napiszar meg az agyiszint jutott eszembe :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 13:37:26

@mooon:): na, ebbe még én is belesüketültem.:D

Kósza 2010.02.25. 13:41:16

@Kósza éppen dudorászik:

What do you do with a drunken sailor,
What do you do with a drunken sailor,
What do you do with a drunken sailor,
Earl-eye in the morning!

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 13:43:23

@Snowmass: namost, ezt én sem értem igazán, hogy miért is tette az expasija szapulását közkinccsé.

Kósza 2010.02.25. 13:43:47

Nna, akkor emeljük a kommentszámot? Kissé leültetős ez a mai mese, találjunk ki valami közérdekűt! :)

Kytia 2010.02.25. 13:45:21

@Primitív Állat: Jaja, pontosan!:D Mondjuk a "de"-t nem vettem észre, érdekes, egyszer az egekbe magasztalja az alakját, máskor meg "de az arca szép". Biztos tudja, mit akar mondani.:)

@Saints and Thieves: Te tudsz olvasni? Vagy esetleg nem beszélni jól magyar?:D

summerstorm 2010.02.25. 13:45:43

az nem what shall we do... én mindig úgy tanultam...

mooon folytatja... :))

Put him in a boat until his sober,
Put him in a boat until his sober,
Put him in a boat until his sober,
Early in the morning!

Snowmass 2010.02.25. 13:45:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Azért, mert a posztoló nem menő, ellenben árulkodós.:D

Madpapa 2010.02.25. 13:48:02

Valld be te kis luvnya szívesen megkupakoltattad volna magad vele, mert már régen fogtál káreszt a kezedben. Ha már az elején láttad mizu, ennek ellenére elfogadni a kulcsot és elmenni hozzá, mielőtt még odaér...
Nem-e mezítelenül vonaglottál ott az ágyon, hogy végre ágyékod enyhülést nyerjen, de annyira röhejes voltál, hogy a srác meghúzva az ásványvizes üveget, az beterített annyira röhögött. Bosszúból most meg posztolsz itt egy jót, hogy te mennyire májer voltál.
Tudod, zsák a foltját.

Kósza 2010.02.25. 13:51:30

@mooon:): gondolom van vagy 819.369 változata a nótának :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 13:51:46

@Snowmass: az teljesen helytelen attitűd. Ezek szerint posztíró ezt sem tudja.:-)

summerstorm 2010.02.25. 13:53:55

@Kósza:

gyovanna :D :D
persze... minden szubkultúrának, és minden közegnek más és más...

summerstorm 2010.02.25. 13:55:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

mehetünk a kávéért :)))
bocs ha nagyon hangos voltam az előbb...

Snowmass 2010.02.25. 13:58:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Bizony, felelőtlen, roppant felelőtlen.:) Majd ő is rájön, amikor Gy. egy szép napon, esetleg edzés utáni felbuzdulásában becsönget hozzá, hogy kérdőre vonja.:DDD

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 14:04:56

@Snowmass: azt hiszem összekeveredtem az időben. Szerintem ez valami miatt már megtörtént, Gy. kérdőre vonta, és erre ő írt egy posztot, mert nem merészelt kapásból visszaugatni. Ami szintén nem menő.:-)

ged 2010.02.25. 14:06:30

két entelektüel
az egyik megis írja, hgoy saját maga milyen szánalmas.
örülök, hogy viszonylag értelmes élőlény vagyok, de ilyen posztok olvasásakor érzem, ahogy pusztulnak az agysejteim...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 14:18:28

@Kósza: na, ebből megint az lesz, hogy milyenek a skorpinyók.:D:D

Kósza 2010.02.25. 14:22:09

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: egyébként milyenek a skorpiók? Sose volt skorpió jegyben született bnőm.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 14:28:40

@Kósza: milyenek? milyenek? okosak és szépek, mint a többi.:-) Snow-t kell erről kérdezni, ő mindenkiről felismeri, hogy melyik csillagjegyben született. Rólam is tudja, de nem mondja meg, mert az nem menő.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 14:32:33

@Kósza: az egyik legjobb barátnőm skorpió -hogy komolyan is szót ejtsek - okos és szép, heves természet, elég önérzetes. Lehet, hogy a többi is ilyen.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.25. 14:49:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Én kerülöm a skorpinyókat, rossz tapasztalatok :)

Mondjuk az én jellemrajzom mókásabb :)

www.jellemrajzok.com/horoszkop/nyilas-ferfi.php

summerstorm 2010.02.25. 14:54:21

@Kósza:

hát azt határozottan neked kell tudni :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 14:54:48

@Kedves Nard: mondjuk olyan féltékenységi jelenetet nem kívánok látni, mint tőle sikerült egyszer, nem lettem volna a srác helyében.

A szellemes és szókimondó az a tiedben igaz.:-)

clfo 2010.02.25. 15:03:10

@Kósza: a skorpió lányok... hát... azt semmiféleképpen nem lehet mondani, hogy unalmas velük az élet :>
gyakran nem jó értelemben.
egyikkel 2 évig másikkal 3 évig jártam.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 15:09:45

@Kósza: nos, akkor én arra szavazok, hogy akarod, de nem vallod be.:D:D:D

summerstorm 2010.02.25. 15:10:17

@Kósza:

hááááát, hmmm...
Te milyen jegyű vagy...? Majd jól beírjuk a keresőbe, az meg majd jól megmonnygya, ha milyen lyány illik hozzád :D :D
Na milyen ötleteim vannak :D?

Kósza 2010.02.25. 15:11:05

@mooon:): nyilván skorpió vagyok, mi más?! :)

Kósza 2010.02.25. 15:12:47

@mooon:): egyébként ez a kereső intézi majd a válással kapcsolatos procedúrákat is? :)

summerstorm 2010.02.25. 15:17:20

@Kósza:

aztat én nem tudhatom... majd a reklamáció esetén utánakérdezünk, mit szólsz :)?

Nem mellesleg, az egy gyűrűhöz 7 másik tartozik... van még utána is esély :)...

Kósza 2010.02.25. 15:22:03

@mooon:): kössz a bíztatást, jólesik, bár eleve alapítótagja vagyok a nevergiveup szakkörnek! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 15:24:21

@Kósza: ezt nagyon helyesen teszed, hogy öreganyádnak szólítasz.:-)) A válás miatt ne fájjon a fejed, hipp-hopp megvan az, csak egy kis pénzedbe fog kerülni, és a végén még te örülsz, hogy milyen olcsón megúsztad a skorpió nőt.:-))

Snowmass 2010.02.25. 15:25:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: mivel döntésképtelen vagyok, ez is simán lehetséges.:D

summerstorm 2010.02.25. 15:25:27

@Kósza:

Mi tényleg egy szakkörbe járunk?
...nem véletlenül kedveltelek én meg :)))

alumi 2010.02.25. 15:26:34

ez olyan szar sztori, hogy nem is kommentálnám.
inkább dolgozom.
ez a vég!

Kósza 2010.02.25. 15:26:35

@mooon:): ha nem megy be egy kommentem, akkor beküldök egy újabb kommentet, tartalma mindegy, és az kvázi "betolja" a beragadt előző érdemi kommentet is

Kósza 2010.02.25. 15:28:17

@mooon:): azt hitted elkezdtem rádszámolni? :)

Kósza 2010.02.25. 15:29:41

@mooon:): részemről a megtiszteltetés!

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 15:37:51

@primu: Ezért GDP-termelésbe fojtani a bánatod? Őszintén csodállak.:-)

summerstorm 2010.02.25. 15:41:19

"Remek a hangulatom tom tom tom tototom tom..."

Ez honnan a fenéből jutott most eszembe :D :D?

Kósza 2010.02.25. 15:46:27

@mooon:): "Még ma este én a hídon,
bo-bom-bom, bo-bo-bom-bom,
Vízbe dobom a kalapom,
bo-bom-bom, bo-bo-bom-bom,
Azazhogy: kalap nélkül megyek majd haza,
bo-bom-bom, bo-bo-bom-bom,"

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 15:48:11

@csillag×: :-)) Jó is az. A tavasz mindenképp.:-)

csillag× 2010.02.25. 15:48:57

@Kósza: akár :).... olyan jó olvasni itt a jókedveteket :))) jókat derülök rajtuk :)

csillag× 2010.02.25. 15:50:33

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: főleg ma:) nálunk nagyon szép idő volt :)

summerstorm 2010.02.25. 15:52:22

@Kósza:

egyszer el kell mennünk együtt énekelni :D :D

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
tavasz az biztos...
a másikat majd meglátjuk :D

Kósza 2010.02.25. 15:54:29

@mooon:): nnahiszen, abból lenne még csak nagy kofalárma,... hát nekem általános iskolában is engedélyezett volt a népdalok szavalás útján történő előadása! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 15:55:01

@mooon:): *örül, drukkol, táncol egyet*:-)

@csillag×: nálunk is.:-) gyönyörű.:-)

summerstorm 2010.02.25. 15:55:09

@Kósza:

de inkább nem rontjuk a statisztikát :)
a nevergiveitup-kör tagjainak ez tilos :D

Snowmass 2010.02.25. 15:57:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: remélem is, elvégre sok munkám van benne:)

Kósza 2010.02.25. 16:00:55

@mooon:): ha láttad élőben ezt előadni CST-t, akkor eszedbe sem jut a statisztika, igenis életvidám nóta az! :)

Kósza 2010.02.25. 16:04:04

@csillag×: az, mindenkire nézve pozitív diszkrimináció! :)

summerstorm 2010.02.25. 16:07:46

@Kósza:

élőben nem, csak tecsőn :)
vidám bizony :)

summerstorm 2010.02.25. 16:19:39

@Kósza:

óóóó, hát most lelombozódtam...

Kósza 2010.02.25. 16:20:41

@mooon:): jójójó, tudok én énekelni, nem szépen, de hangosan! :)

summerstorm 2010.02.25. 16:44:48

Na ki jön még?

Tarquin kedves :))?
Magácska énekel?
Jól vagy rosszul, de jókedvvel?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 16:46:02

@Snowmass: most én is döntésképtelen lettem egy pillanatra, nem tudtam eldönteni, hogy bőgjek, vagy ne. De aztán mégis. Nem leszek trendi soha.:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 16:48:25

@mooon:): most nekem épp nincs olyan, hogy jókedvem.:-( De majd hallgatlak titeket és visszajön rögtön.:-)

Kósza 2010.02.25. 16:54:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a magam részéről egy törvénytelen röhögést tudnék neked szállítani! Úgy értem ha én énekelek,... te fekszel :)

Kósza 2010.02.25. 16:55:19

itt bezárt a bazár, elballagok haza, kellemes estépítést mindenkinek! Sziasztok!

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 16:55:20

@Kósza: az éppen jó lesz.:-)) Rázendíthetnétek.:-)

csillag× 2010.02.25. 16:56:06

@Kósza: milyen aljas módszerekhez folyamodsz, h egy nő hanyatt dobja magát neked... :P

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 17:04:09

@csillag×: úgy nem is lehet röhögni.:-)) Hanyatt fekve, hogyan??:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 17:29:31

@mooon:): lehet?:-)) Ilyen összegörnyedős-hasamatfogós pozícióban remekül tudom ezt.:-DD

Snowmass 2010.02.25. 17:38:30

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: igazán sajnálom, hogy sírnod kellett miattam:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 17:46:40

@Snowmass: hihi.:D Nem sírtam, csak megfordult a fejemben, hogy tudnék:D Különben életvezetésileg teljesen helytelen férfi miatt bőgni, ez az első számú menő-szabály:-)

Snowmass 2010.02.25. 17:52:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen, egyetértek. Ehhez egyébként én is tartom magam.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.25. 18:10:28

@Snowmass: azt nagyon helyesen teszed, ellenkező esetben hiteltelen trendi lennél.:D

Snowmass 2010.02.25. 18:13:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Az szörnyű lenne. Akkor nem is menőzhetnék.:)

dr. gernika 2010.02.25. 18:44:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Az utolsó két mondatig minden igaz rá. Ha azok is bebizonyosodnak, agyonvágom.

KiNG 2010.02.25. 19:00:11

Vége a munkaidőmnek! Megyek haza!

atigigi (törölt) 2010.02.27. 23:51:50

sziasztok jó a sztori de hogyan tudnék kapcsolatba lépni a szerzővel?
süti beállítások módosítása