Elengedem, csak ne támadjon hátba

2010. április 07. 07:13 - csajokespasik

„Annyira félek tőle, hogy abban sem fogok bízni már, aki megérdemelné.” - Levélírónk minden bizodalmát elvesztette a férfiak iránt, amikor megtudta, hogy párja a háta mögött flörtölget. Amikor a kan lebukott, macsó szokás szerint előbb támadt, majd visszakozott, végül puncsolt. A dolog „szépsége”, hogy a hűtlen barát lebuktatásában egy CsP alkalmazás is közrejátszott.

 

Kedves Blogolvasók! Megosztanám Veletek, hogyan szereztem egyáltalán tudomást a blog létezéséről... Nem vagyok egyébként egy féltékenykedő típus, mert ha már valakit a páromnak tekintek, akkor meg is bízom benne. Egyre többet viccelődtem a gépnél ülő barátommal, hogy „üdvözlöm a barátnőit”. Nem jellemző rám... Csak valami motoszkált bennem. Ugyanaz az érzés, mint amikor egy exemnek megtetszett egy lány, bepróbálkozott nála és kosarat kapott. Nem hagyott nyugodni a gondolat. Mondtam magamnak, tudok minden pillanatáról, érezném, ha mással találkozgatna... de valami akkor sem klappolt.

Aztán egy kósza ötlettől vezérelve nyomozásba kezdtem. Felhívtam telefonon, amikor nem volt otthon (együtt élünk) - mert tudom magamról, hogy nagyon rosszul hazudok. Mondtam neki, hogy szólt egy barátnőm, hogy vigyázzak vele, és szeretném őtőle megtudni a figyelmeztetés okát. Persze hárított, de akkor már tisztában voltam vele, hogy a megérzésem nem csalt. Kiszedtem belőle, hogy iwiw-en nyomul valami társkereső alkalmazásban. Gonosz vagyok, pókerjátszma volt az egész, és semmi lapom nem volt, de úgy voltam vele, jobb tisztában lenni az igazsággal, mint kételyek között vergődni vagy álomvilágban élni.

Annyira szégyellem, hogy így bánt velem. Szerintem már ő is, de a lelkiismerete nem volt elég ahhoz, hogy tisztán játsszon. A reakció részéről: düh, majd támadás, visszakozás, végül puncsolás. Mondtam neki, hogy nem az a lényeg, randizott-e mással, hanem a szándék. Szerintem az elhatározást és a tettet csakis a lehetőség választja el egymástól. Én elengedem, csak ne ölje meg bennem a bizalmat, ne támadjon hátba. Annyira félek tőle, hogy abban sem fogok bízni már, aki megérdemelné.

Nem veszekedtem vele, és így legalább nem akadályoztam meg, hogy lelkiismeret-furdalása legyen. Elismerte, hogy egy f@sz volt. Tudom, nem értem volna el semmit veszekedéssel, így meg "jól jöttem ki a dologból", de ez sem vigasztal. Taktikázni a hűségért? Hát milyen világ ez, milyen pasi? És én milyen nő???

Azt mondta, egyvalamire volt jó ez az egész. Hogy tudja, nálam jobbat sosem fog találni, és hülyeség volt, hogy erről megfeledkezett. Hát, ez nem túl biztató szerintem... Tudom, hogy okos vagyok, szép és főleg szerény, de ne azért legyen velem valaki, mert nincs épp szebb, okosabb, szerényebb, hanem mert SZERET ENGEM. Mert rengetegen szebbek, okosabbak és szerényebbek, és ahogy öregszem, egyre több ilyen lesz.

Nagyon bűnbánó volt. Mondtam neki, nem haragszom rá, mert olyan nagy fájdalmat és csalódást okozott nekem, hogy nem tudok a következő szakaszba lépni, és valószínű, sosem fogom neki ezt megbocsátani - mert csak azt bocsátjuk meg, amit el is felejtünk, és erre emlékezni fogok még nagyon-nagyon sokáig... Azért haragszom, mert megint paranoiásnak hittem magam, pedig csak megéreztem, amit titkolni akart. És ha valakinek nem lehet hazudni, az az ügyvéd és a pszichológus... Azóta elköltöztem. Volt, hogy újra felbukkant az életemben, és én majdnem megint bedőltem neki. De amíg utánam futott, addig is keresgélte a neten a lányokat, és rájöttem, hogy sosem fog megváltozni. Csak akkor lesz kiegyensúlyozott életem, ha véglegesen kizárom belőle.

 

 
154 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr11893228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 08:39:25

"És ha valakinek nem lehet hazudni, az az ügyvéd és a pszichológus..."

Mindenki hazudik! :)

vendriner aladár 2010.04.07. 08:47:59

Most erre mit lehet írni? Embered féreg volt, viszont anno sokan csak úgy vannak fenn az általad említett iwiw alkalmazáson, hogy csak magukat "kelletik". Valakinek ez az önigazolás, valakinek pedig prédagyűjtő hely. Azért én egy ilyenre nem nagyon alapoznék, bár itt az élet téged igazolt. Kimaradt a történetből a lényeg, hogy tulajdonképpen miért és hogyan jutottál el ide, hogy orrhagyd, mivel az az alkalmazás csak a kezdet volt. Ezen a blogon azt szokás leírni, hogy mi miért volt...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 09:13:01

@vendriner aladár:

Ráadásul a gyökér alkalmazás telespammeli az üzenőfalat is, én letiltottam (a mások általi) üzeneteit, én meg fel se raktam.

vendriner aladár 2010.04.07. 09:18:30

@Kedves Nard: én is letakarítottam pont emiatt. Most van az a másik alkalmazás, a Lovehunter. Azon lehet kukázni "szebbnél szebb" példányokat...

takeit 2010.04.07. 09:20:42

Mindig az adott kapcsolaton múlik, hogy mi fér bele. Ez megint elvezethet oda, hogy létezhet-e, működhet-e nyitott házasság. Kinek mennyit bír a gyomra. Kinek mi a filozófiája, mániája. És megkérdezheted Magadtól vagy a barátodtól azt is, hogy mi hiányzik, ami miatt elindult a kikacsintgatás. És innentől végtelen a történet és az egymásra mutogatás. Ha annyira szeretnéd, akkor nem az elköltözés lett volna az első reakció, de így legalább volt ürügy...

zati 2010.04.07. 09:21:21

@Kedves Nard: (Technikai kérdés): hogyan tiltottad le? Nekem minden belépésnél újra behozza, és rohadtul idegesít.

A posztban szereplő srác nem féreg, de nem volt túl jó ötlet flörtölni. Amíg azonban nem randizik, csak írogat, nem lesz gond. Nem a kaland kell neki, hanem csak az igazolás, hogy lám, egy-két fotóval és a brilliáns humorommal tudok (tudnék!) hódítani. Ennyi általában elég a pasinak.
Aki csajozós, az iwiw nélkül is csajozik.

Nick Leeson 2010.04.07. 09:30:34

@zati: Szerintem is ez a helyzet. Ha más nem történt, akkor kár volt kirúgni. Sokszor egy ilyen bukta veszi el egy életre a kedvét a férfiak további akcióinak.

Szerintem elkúrta a posztíró...

ladislaus 2010.04.07. 09:33:53

iwiw es facebook fele szarokkal leszamolok. Elozovel mar megtettem, utobbival minap fogom megtenni. Ugyanis kevesebb fajdalmat okozhat a dolog mert ha a masik nem erez akarmilyen (tisztelet ide nem jo szo...) kesztetest hogy kimutassa hogy O most miert is es kiert is van... (vagy pont ilyeneket csinal mint a posztban) akkor inkabb ne lassam ezeket, ne tudjak rola. Mindenki csinaljon amit akar, tiszteletben tartom, es valahol nem is zavar, de valahol szarul esik. Inkabb nem kinzom magam es ilyenekkel nem foglalkozom. Majd csak feluti a fejet ezeknek egyszer csak a megvilagosodas...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 09:34:34

@zati:

Minden ilyen üzi alatt van egy ilyen blokkolás/elrejtés funkció, ott beállíthatod, amúgy meg lehet, hogy a cookiek törlődnek nálad, és azért jön vissza mindig az alapbeállítás.

2010.04.07. 09:41:57

Nekem a történetből nem derül ki (vagy csak én futottam át tul gyorsan és kimaradtak mondatok), hogy konkrétan megcsalt?
Mondjuk tény, hogy bizalomelvesztésre még én se találtam jobb gyógyírt. Mindenki más tipus. Vanaki sokmindent elnéz, eltűr, vanaki már a legkissebbtől falnak meg. Vanaki képes újra megbízni bukta után, van aki már soha az életben. És persze előtte és utána bizalom is teljesen más, és nem biztos hogy elég a továbbiakhoz... ezt mindenkinek magának kell éreznie.

SciNu 2010.04.07. 09:43:12

Hát ehhez még hozzászólni is kár lenne annyira semmi :)

devadel 2010.04.07. 09:48:21

hát, ha kedves posztoló ki akarja zárni az életéből azokat a férfiakat, akik más nőkkel flörtölnek, 90 % eséllyel nagyon magányos élete lesz. persze 10 %-os eséllyel találhat olyat, aki nem flörtöl. akkor meg nagyon unalmas élete lesz.

tudomásul kellene már venni, hogy az emberek hogy működnek, és nem kéne hülyeségeket magunkra kényszeríteni.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.07. 09:49:04

"Tudom, hogy okos vagyok, szép és főleg szerény,"

A barátodnak feltűnt mindez? :)

2010.04.07. 09:49:38

Nah bass.s... most hogy igy iwiw alkalmazunk, gyors fel is léptem és megnéztem, erre jött egy kis értesítésem, valamiféle barátkvizről. Ez se lesz a kedvencem...

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.04.07. 09:52:59

Aztán egy kósza ötlettől vezérelve nyomozásba kezdtem. Felhívtam telefonon, amikor nem volt otthon (együtt élünk) - mert tudom magamról, hogy nagyon rosszul hazudok.
már itt elakadtam.

ha nincs otthon, akkor tud hazudni?

Mondtam neki, hogy szólt egy barátnőm, hogy vigyázzak vele, és szeretném őtőle megtudni a figyelmeztetés okát

itt most a barátnő elvileg szólt, hogy mászik rá a pasira
vagy a pasi rá?

blah 2010.04.07. 09:56:31

Kicsit zavaros volt itt ott, de ritka az ilyen öntudatos nő... A közösségi portálok a looserek helye, jól tette, hogy dobta a csávót :)

azallamenvagyok 2010.04.07. 09:57:17

rossz hír: végleg semmit sem lehet kizárni, a múltunk velünk marad

2010.04.07. 10:02:54

Az történhetett, hogy valszeg nem volt tiszta kommunikáció az egész kapcsolatot illetően.
Mondhatni a félelmek irányították az eseményeket a full őszintézés helyett.
Bár az önbecsülésen esett némi csorba, a jövőre nézve ez felétlenül jó tanulság, hogy ha fáj, ha nem, tessék megbeszélni illetve tisztába tenni, hogy merre tartunk és mit akarunk egymástól. Még ekkor is előfordulhat, hogy nem egyeznek az igények és ezért kell szétmenni.

Végezetül álljon itt egy osho idézet, szeritem nagyon "ül":

"Az apád azt akarja, hogy őt szeresd, az anyád azt kívánja, hogy őt szeresd. Körülötted mindenki a szereteted tárgyává akar válni. Senki sem törődik azzal, hogy aki önmagát nem tudja szeretni, az nem lesz képes senki mást sem. Így aztán létrejön egy őrült társadalom, ahol mindenki megpróbál valakit szeretni - de senkinek sincs semmije, amit a másiknak adhatna. És a másiknak sincs mit adnia. Miért veszekednek, miért nyaggatják egymást egyfolytában a szerelmesek? Egyszerűen azért mert nem azt kapják, amire számítottak. Mindketten koldusok, mindketten üresek."

Nemtom érthető-e.

Kytia 2010.04.07. 10:16:07

@devadel: "hát, ha kedves posztoló ki akarja zárni az életéből azokat a férfiakat, akik más nőkkel flörtölnek, 90 % eséllyel nagyon magányos élete lesz."

Ha pedig nem zárja ki, 100% eséllyel nagyon boldogtalan élete lesz. Egyébként a kapcsolatok 90%-ának a szavatossági ideje max 2 év. Akkor most eleve ne tervezzek hosszabb távra? Vegyem tudomásul, hogy "kicsi az esélye", hogy megtalálom a hosszú távon is elviselhető párt?

Posztolót sajnálom. De szerintem jól tette.

summerstorm 2010.04.07. 10:16:51

@Traktorka:

abszolúúút...
nemtom mééér, de nekem még ez is eszembe jutott...:
"You come from where the fire is, you give me what you couldn't burn the last time"

ami maradt belőle...

vagyok59 2010.04.07. 10:17:57

"Tudom, hogy okos vagyok, szép és főleg szerény"

lehet, hogy e mellett szopnod is kellene, mert a barátnő lehet, hogy csúnya, buta és beképzeld, de az ágyban mint az állat:)

mennyország utca hét 2010.04.07. 10:23:04

"Nem hagyott nyugodni a gondolat. Mondtam magamnak, tudok minden pillanatáról, érezném, ha mással találkozgatna... de valami akkor sem klappolt."
A féltékenység szerintem sosincs feleslegesen. Aki féltékeny, van rá oka. Ha más nem, akkor éppen a saját önértékelési zavara, de az éppen abba az irányba tereli a dolgokat, amely miatt a féltékenység nem alaptalan...
Jó helyre írtál, itt minden (éleslátó) hozzászóló szintén paranoiás. :)
A szerelem is pszichózis, meg a paranoia is az. Az egyik jobb, mint a másik, de sajnos választani nem olyan egyszerű... Vagy nem is lehet... Vagy ezt minek is magyarázom egy pszichológusnak vagy ügyvédnek?...
Mindamellett nem egészen értem az írást. "Én elengedem, csak ne ölje meg bennem a bizalmat, ne támadjon hátba. Annyira félek tőle, hogy abban sem fogok bízni már, aki megérdemelné." "Mondtam neki, nem haragszom rá, mert olyan nagy fájdalmat és csalódást okozott nekem, hogy nem tudok a következő szakaszba lépni, és valószínű, sosem fogom neki ezt megbocsátani..."
Ezek az ellentmondások mintha csak arra születtek volna, hogy az olvasók figyelmét szondázza velük valaki...

biohazard 2010.04.07. 10:23:39

"tudok minden pillanatáról, érezném, ha mással találkozgatna.."

Nem csoda, ha szabadulni akar. Ez a kapcsolat halott, csak még nem tudod.

céerem 2010.04.07. 10:26:44

Hát én ezt nem értem. Azzal kezdődik a vallomás, hogy már eleve rossz érzése volt a pasival kapcsolatban. Akkor minek kell összeköltözni?

mocsokmacso 2010.04.07. 10:31:55

Ami a történetből kimaradt, semmi sem történik ok nélkül, volt valami a kapcsolatban és már mindkét fél érezte, hogy gondok vannak.
Csak egy példa:
este odahajol a srác a csajhoz, hogy mi lesz este, a lány válasza : hagyjál fáradt vagyok.
és ez megismétlődik vagy 5ször, aztán a srác ideges lesz keresi a hibát és kitekinget a kapcsolatból, amolyan erőfelmérés szintjén. A csaj pedig szintén úgy érzi, hogy itt valami gond van, aztán kapóra jön neki a srác kitekingetése és rögtön lép, ahelyett, hogy bármit is meg akarna beszélni. Dehogy vesztett el ő a bizalmát, sohasem volt.

órarugógerincű (törölt) 2010.04.07. 10:32:29

Pff... Iwiw? Mindig meglep, hogy van még, aki ilyen "közösségi portálokon" nyomul.

Szerintem olyan, mint a gyermekbetegség. Mindenki átmegy rajta, aztán meggyógyul belőle. Úgy látszik nem mindenkinél van ez így.

A posztíró meg jól tette, amit tett. Ez a fajta nem változik. Viszont egy ilyen fospista miatt nem érdemes a férfiakból úgy en block kiábrándulni. Hidd el van olyan, aki nem selejt. Csak ritka. :) Ja, és ne az iwiwen keresd! ;)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 10:46:08

Kedves Posztíró! Nem vitáznék azon, hogy jól döntöttél-e, mindössze két dolgot emelnék ki: 1. A bizalmat csak te tudod megölni magadban, a többi ember csak segíteni tud ebben.:-) 2. Az elhatározást és a tettet fényévek választják el egymástól, nem csak a lehetőség hiánya. Bár ha elhatározom, hogy a társam meg fog csalni -szerintem, ugye - akkor valóban egy karnyújtásnyira kerülök a szakítás lehetőségétől, hiszen el tudom dönteni, hogy nekem ez nem kell.:-)

summerstorm 2010.04.07. 10:47:59

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

mannschaft :)
guten morgen!
Szép mondat volt :)

dekás dezső 2010.04.07. 10:50:09

uncsi vagy ancsa esete forog fenn, gyanítom. egyébként mikor felejtitek már el végre ezeket a közösségi szarokat, tiszta tréség az egész.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 10:52:47

@Zsu0805:

Meg a "Iwiwes Pista küldött egy kancsó gorillaspermát Iwiwes Jucinak, küldj neki egy csupor répáshányást te is!" című alkalmazás is hasonló sorsra jutott nálam :)

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.04.07. 10:53:23

Mikor lesz már olyan poszt, ami a nők szemétségeit, sunyiságait, kavarásait, álszentkedéseit, helyezkedéseit taglalja. Mert ugyan annyi olyan nő van, mint ffi.

Goyo 2010.04.07. 10:56:40

Az a helyzet, hogy lehet, butaságot csináltál ezzel a szakítással, de ezt most megosztod itt mindenkivel, és reméled, minél többen nevezik féregnek az exet, amivel majd igazolhatod magad, és elmúlhat a félelmed, hogy hibáztál.
Egyébként tökmindegy, hogy hibáztál-e, csak az a lényeg, hogy tanulsz-e belőle.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 11:00:29

@tuli _:

Nahát! :) Húsvét után kijózanodott Szilvia? :)

Kytia 2010.04.07. 11:02:49

@mocsokmacso: Mindig úgy csináltok, mintha ez lenne problémák kezdete.:))) Pedig általában, ha 5-ször egymás után visszautasítja egy lány a pasiját, akkor ott korábban már történt valami.

Kytia 2010.04.07. 11:05:55

@regisztráltam: Mert a pasik nem szívesen írják meg a történeteiket. Rögtön le lesznek lúzerezve.:)

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2010.04.07. 11:10:23

@Kytia: Gondolod, hogy ezeket a kamutörténeteket beküldik és nem a blogger írja?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 11:13:13

@mooon:): guten morgen:-) Ma túl sokat tudok, ez egy ilyen nap.:D

Kytia 2010.04.07. 11:21:31

@regisztráltam: Az végül is mindegy. Akár igazak is lehetnek.:)) Mondjuk, ha a blogger írná, szerintem jobban ügyelne az arányokra.:)

mocsokmacso 2010.04.07. 11:22:02

@Kytia: ja az történt, hogy korábban csak egyszer utasította vissza, egyébként példa volt csak, itt nem az a lényeg, hogy mivel kezdődött, hanem már sokkal korábban kezdődött és olyan okokkal, amivel a posztíró nem foglalkozott, a nőknél a szex porciózás ilyen említésre sem méltó ok, pedig a valóságban gáz, ahogy egy lelkes fiatal barátnőm mondta.

Rebelde 2010.04.07. 11:23:05

valaki írta, hogy ritka az ilyen öntudatos nő, mint a posztíró...

én az öntudat szikráját se fedeztem fel benne, nagyon messze van még tőle

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.04.07. 11:32:51

@Rebelde: Ja! Öntudatos ember nem kezd el nyomozgatni, meg kérdezősködni, hanem teszi, amit jónak lát.
Érdemes lenne valami zárt intézetben keresgélni, ahonnan nem tud a fránya férfi kapcsolatot teremteni a külvilággal!;-)

Kytia 2010.04.07. 11:35:55

@mocsokmacso: Persze, hogy gáz, de mindig oka van. Például megbántottság. Valami, amit nem akarsz szájbarágósan elmagyarázni a barátodnak, mert szerinted neki is nyilvánvaló, hogy megsértett, illetve ha nem az, akkor sem akarsz belőle konkrét veszekedést, viszont a szexre emiatt képtelen vagy vele akkor épp. És a látszat ellenére ilyenkor te érzed magad szarabbul. Vagy, hogy mást is említsek: bizalomvesztés. Mert sok pasi akkor is kikacsintgat, ha amúgy mindent megkap otthon, és amikor a lány érzi, hogy valami nem klappol, nem megy neki a dolog, mert ahhoz bizony bizalom kell. Amivel persze rögtön indokot is szolgáltat, tehát a pasinak még a lelkiismeretével sem kell elszámolni.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.07. 11:36:52

Hát, mindenesetre, úgy látom, itt nem volt A. D. I. D. A. S... ;)

Boszi73 2010.04.07. 11:38:33

Engem is átb@szott az ex. A mostani nőjét is átveri. Vannak ilyenek... selejtek...de vannak NORMÁLIS,MEGBÍZHATÓ pasik is...

summerstorm 2010.04.07. 11:40:25

@Kytia:

egyébként az a legszebb, amikor mindent megkap otthon, és egy idő után előadja, hogy ez így unalmas, mert már nem kell vadászni/harcolni/küzdeni....
És pont ezért kezd el kacsingatni...
Nademindegyis...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 11:41:06

@Rebelde:

BiSZtos nem olvastál a sorok között! Vagy még nem igazán megy a szövegértés! :P

céerem 2010.04.07. 11:41:35

@Kytia: De van ugyanez fordítva is ("amikor a lány érzi, hogy valami nem klappol, nem megy neki a dolog").
Ha egy pasi mindent megkap otthonról és szerelmes is, nem megy félre. Ha mindent megkap, de nem erősek az érzelmi szálak, félremegyeget. A nőkre ugyanez vonatkozik.

tuli _ 2010.04.07. 11:42:14

@Kytia:Fogjátok már fel (akik ezt a módszert alkalmazzák), hogy nekik _nem_ nyilvánvaló, mi a baj.

céerem 2010.04.07. 11:42:35

@mooon:): De a nők ugyanezt csinálják, csak nem vallanák be. Vagy csak ritkán. A biztonságérzet miatt.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.07. 11:42:38

@Boszi73:

Igen, például az én Norbim :) de ő már foglalt...:)

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.07. 11:43:38

@Boszi73:

Igen, például az én Norbim:)
De ő már foglalt :)

Kham 2010.04.07. 11:46:11

"És ha valakinek nem lehet hazudni, az az ügyvéd és a pszichológus" Igy van bizony: a társadalom keselyűi és hiénái. A pszichológus kicsavarja a nyakad és falatozik a bővebb részekből, aztán jönnek az ügyvédek és csontig csupaszítják a holttestet. Nem tudom eldönteni a posztíró vajon melyik csoportba tartozhat, mert sasszemmel figyel és taktikázik, mint egy ügyvéd és leginkább fullbolondosan magával van elfoglalva, mint egy pszichológus:)

summerstorm 2010.04.07. 11:52:09

@céerem:

Szóval először alakítsuk ki az érzelmi szálat,és addig ne adjunk semmit... :D :D :D... mert egyébként úgy is csak az lesz a vége, hogy félremegyeget... :)?

Az érzelmi szál megszerzése érdekében esetleg lehet kicsit játszmázni, hátha a hatalmi játszmában meglátjuk, hogy épp adott játékos pont annyival gyengébb mint gondoltuk, hogy már nem is érdekes/értékes...

summerstorm 2010.04.07. 11:54:49

@céerem:

ja és azt kifelejtettem, hogy ha programra kell vigyen, akkor ki akarod üríteni a pénztálcáját, ha meg nem fekszel le vele, akkor frigid vagy :DD

summerstorm 2010.04.07. 11:55:37

előbújt a szarkazmusom :D

céerem 2010.04.07. 11:57:51

@mooon:): Egyik kommentet sem értem. Nem azt írtam, hogy ne feküdj le vele, amíg nincs érzelem, ezt dönts el te, hogy neked mikor jó.

Azt írtam, hogy ha egy pasi szerelmes és minden okés a kapcsolatban, nem megy el. A nő sem. Ha valami hibádzik ezek közül, elmegy. A nő is. Lehet, hogy csak félremegy, de akkor is megteszi.

Kytia 2010.04.07. 12:02:05

@mooon:): @céerem: De még olyan is van, hogy semmi sem probléma, érzelmei is vannak, meg is kap mindent, mégis félremegyeget. Exem ilyen volt, és ezt csak a múltkor vallotta be (4 évvel ezelőtt jártunk). Csak úgy "élt a lehetőségeivel", ahogy ő fogalmazott. Kérdeztem, akkor ment félre, amikor épp nem működtünk olyan jól. Válasz: nem hiszi, hogy volt összefüggés. Hát, ennyit erről. Én inkább úgy látom, hogy helyzettől függetlenül az egyik csal, a másik nem. Meg aztán olyan is van, hogy megteremti magának a helyzetet, mondjuk direkt olyan lányt választ, akihez nem fűzik olyan erős érzelmek.

És amúgy továbbra is tartom, hogy a kapcsolatok 90%-a alighogy megéri a 2 évet. Addig lehet ugyanis elviselni egy olyan valakit, akihez amúgy közöd nincs, csak véletlenül összekeveredtetek. És a legtöbb kapcsolat szerintem ilyen.

@tuli _: Ez nem "módszer", amit én "alkalmazok", hanem "állapot", amiben "vagyok". És igenis tudja, amikor megsért, csak egyet nem tud: hogy nálam ez összefügg a szexre való nyitottsággal. Ő ugyanis nem így működik, ő akkor is szívesen megdug, ha előtte két perccel vertem orrba egy vasalóval.

dr. gernika 2010.04.07. 12:02:36

Szimpatikus a posztíró, pont a kellő mennyiségű dilemma a kényes pontokon. Tudja, hogy nem volt ebben az esetben jó választás, és az is igaz sajnos, hogy ebbe a pasi kényszerítette bele. Bár nem volt egy nagy vétek, de arra jó volt, hogy lerombolja a posztoló bizalmát.
Remélem, azért jön majd olyan, akivel kapcsolatban nem lesznek ilyen félelmek, és nem ad okot a csalódásra.

devadel 2010.04.07. 12:02:59

@Kytia:

a) megtanul a valóságban élni, és megtanulja a valóságot élvezni
b) teljesen elszakad a valóságtól, saját álomvilágot alakít ki magának, DE AKKOR nem nyomoz

olyan nincs, hogy valaki 50 évig boldogan szerelmes és hűséges. ezt hazugságnak hívják.

summerstorm 2010.04.07. 12:05:19

@céerem:

írásban max a smile-okkal tudok hangsúlyozni...
de az ironizálás látom nem hallatszott...

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 12:07:29

Azért nagyon kíváncsi lennék, hogy erre "a barátnőm figyelmeztetett" kezdetű gyanúsításra mégis mi lenne a jó válasz a posztíró szerint.

devadel 2010.04.07. 12:07:49

@Boszi73: én is egy csomó ilyen pasit ismerek. szinte ott van a cimke a homlokukon: normális megbízható pasi.

soha nem láttam még akkora képmutató sumák alakokat, mint ezek. jellemzően nem csak egyszer-egyszer hazudnak, mint minden rendes ember, hanem az egész életük egy felépített hazugság.

kivétel persze az Editke Norbija :-)

Rebelde 2010.04.07. 12:10:53

@devadel:

minden rendes ember egyszer hazudik??

"rendes ember én mán' nem leszek" :((

Kytia 2010.04.07. 12:12:01

@devadel: A valóság annyiféle, ahány ember van. Ismerek olyan pasit (csak róluk ugye sose beszélünk) akinek a megcsalás egyáltalán nem fér bele. Nem feltétlenül vallási, vagy erkölcsi okokból, egyszerűen csak más hobbija van. Ha megvan a párja, részéről több energiát nem kíván ebbe a projektbe fektetni, inkább a kapcsolatával foglalkozik.
Illetve lehet, hogy 25 év házasság után egy görbe este erejéig "tapasztal" egy kicsit, de nem rémlik, hogy erről szólna a poszt.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 12:13:42

@céerem: nincs összefüggés a kapcsolat minősége és a félremenés között, akinek ráfér a pofájára, az félremegy.

Kytia 2010.04.07. 12:14:54

@devadel: Én meg ismerek olyat, akinek nincs kint a homlokán, mégsem sumákol soha. Nem saját kapcsolataimról beszélek, azokról ugyebár nem tudhatom:S, de barátok, rokonok körében azért látok jó példákat.

summerstorm 2010.04.07. 12:21:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

én azt imádtam, mikor régebben pontrendszerben csajozós ismerősök gyűjtötték a skalpokat... (persze mindnek volt barátnője) Aztán mikor összetalálkoztunk valami buliban, és épp valami másik lány szájából lógott ki, akkor kb annyi volt a komment- hülyén vigyorogva- hogy ugye nem mondom el a barátnőjének....
NO COMMENT.

tuli _ 2010.04.07. 12:21:21

@Kytia: ha nem mondta el neki az anyukája, lehet, hogy jót tennél vele, ha felvilágosítanád, hogy a szex nem az ágyban kezdődik. (nem mellesleg magaddal is:))

devadel 2010.04.07. 12:29:57

@Kytia: igen, én is ismerek ilyen pasit. azt a párja csalja, azzal a (jogos) hivatkozással, hogy unalmas alak. ez az a 10 % amit föllebb irtam :-)

devadel 2010.04.07. 12:30:54

@Rebelde: egyszer-egyszer :-)
amikor szükséges. de nem MINDIG...

dr. gernika 2010.04.07. 12:31:22

@mooon:): Így van, és az ember lelkes lánya kénytelen megtanulni porciózni.

dr. gernika 2010.04.07. 12:43:58

@Kytia: Áh, olyat, akihez közöm sincs, max. 2 hónapig lehet elviselni, nálam ennyi idő alatt kifutottak a komolytalanok. A legalább 2 évesekkel már igencsak voltak közös dolgok, meg tervek is, csak hát mégsem az illető volt az igazi és addigra ellaposodott a dolog.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 12:54:21

@mooon:): ismerős:-) Különben az utolsó töltényig kell tagadni, mint tudjuk, mert mindenki azt hiszi el, amit el akar hinni.:-))

alumi 2010.04.07. 13:02:27

Na igen. Nehéz ügy ez a női hatodik érzék. Sosem tudhatod, hogy szimplán paranoia, vagy tényleges megérzés. Viszont az őrületbe kergeted vele a pasikat.

Az biztos, ha a bizalom oda, a kapcsolat is oda..

is 2010.04.07. 13:12:01

hogy megy egy ilyen 'kiszedtem belőle'? ez a rész részletesebben is érdekelne.

Snowmass 2010.04.07. 13:16:14

Igazából a figura szempontjából annyi lehet a tanulság, hogy ami nem megy, azt nem kell erőltetni (mármint a félrekúrás). Ha mondjuk sikerült volna túllépnie a level 1-en (ami a csetelés vagy mi), akkor legalább mondhatná magában, hogy valamit valamiért.:S

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.04.07. 13:28:44

"Nem csinált a pasim semmit, csak beszélgetett a neten más nőkkel, de viszont LEHET hogy akart valamit csinálni, ki tudja azt előre?! Ezért kirúgom!"

Jól van, leülhetsz, egyes.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 13:44:33

@primu:

A női megérzés a több ezer éves nemgondolkodás eredménye! Ahogy művelt férfisoviniszták mondják :)

2010.04.07. 13:44:57

@PeterBlau:
Ha én olyan pasit akarok tudni magam mellett, aki nem csajozik a neten SEM, akkor igenis kirúgom ilyenekért. Nem azért mert megcsal vagy nem (most ez tök mindegy), hanem mert ezek szerint alap dolgokban tér el az értékrendünk és/vagy szimplán nincs akkora szeretet köztünk, ami megteremtené a kizárólagosságot.
Bevallani jó eséllyel nem fogja, hogy "hát igen, drágám, nem szeretlek eléggé", mert ezzel végleg keresztbetesz a kapcsolatnak, pedig még ebben a fázisban abban reménykedik, hogy "megbocsáttatik" a stikli.
Így az ilyen lányoknak marad a következtetés, amit le kellene vonni, miszerint:
a.) jobban meg kell nézni kivel fekszel össze
b.) jobban kell vezetni a kapcsolatot
c.) minden férfi szemét.:))
d.) miért vagyok egy olyan férfival, aki láthatóan nem szeret?

ilyenek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 13:50:31

@PeterBlau: Tanár Úr! Stilisztikailag hozzátenném, hogy szükségtelen az ellentétes mellérendelő kötőszavak halmozása. Nem szép. Sebaj, kettes.:-))

@Snowmass: tessék bízni abban, hogy megtanulja előbb-utóbb. Megérdemli.:-))

2010.04.07. 14:05:03

"hát, ha kedves posztoló ki akarja zárni az életéből azokat a férfiakat, akik más nőkkel flörtölnek, 90 % eséllyel nagyon magányos élete lesz. persze 10 %-os eséllyel találhat olyat, aki nem flörtöl. akkor meg nagyon unalmas élete lesz.

tudomásul kellene már venni, hogy az emberek hogy működnek, és nem kéne hülyeségeket magunkra kényszeríteni."

Ennyi a lényeg.

A kérdés nem az, hogy fog-e flörtölni/félrekúrni egy férfi (hacsak nem valami nyomoronc, vagy szent remete, de egyik sem az a típus, akire a nők vágynak), hanem az, hogy ezt normális keretek között, a kapcsolatot nem felrúgva teszi-e. Nem mellesleg egy férfi flörtölhet, pornót nézhet, szeretőt tarthat, kurvázhat... Iwiw-en és hasonlókon flörtölni meg... ehhh...
Miért csalódott a posztoló? A férfiak (nők is) néha kikacsingatnak egy kapcsolatból? Megdöbbentő!Hogy mik vannak!Persze más kérdés, amikor 40-50 éves (vagy akár fiatalabb) férfiak "szerelmesek" lesznek és otthagyják a családot, gyerekeket. Az féregség.
De egy félrekúrás miatt (már ha egyáltalán volt ilyen) nem bízni többet senkiben... Baromság. Volt már rossz orvosom, de azért nem gondolom, hogy mindegyik az és ezért soha nem bízom meg egyben sem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.07. 14:08:11

@másfél iván:

"De egy félrekúrás miatt (már ha egyáltalán volt ilyen) nem bízni többet senkiben..."

Hát azért én nem bíznék meg egy félrekefélőben, ugyanis a te logikád szerint, ha egyszer megteszi, megteszi még egyszer! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 14:16:53

@Traktorka:
e. Melyik hőn szeretett tárgyon vezessem le a hirtelen felindulásomat? A kocsija legyen vagy a szuperhifi?:D
f. Tuti, nem vagyok elég jó nő, és nem lehet szeretni, brühühü.:-(
g. De.:-)
h. Te jó ég, teljesen hülye vagyok!:-)) Ezentúl jobban megnézem, hogy kivel fekszem össze.
i. Vagy mégsem.:-)

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.04.07. 14:19:20

@Kedves Nard: Az, hogy egyszer megette, miért garancia arra, hogy ismét megteszi?

Ha egyszer ettél már roston sült csótányt, akkor tuti biztos, hogy valaha még fogsz?

alumi 2010.04.07. 14:22:20

@Kedves Nard: ebben már a múltkor sem értettünk egyet..:)

S0und 2010.04.07. 14:26:58

Hihetetlen, hogy egyetlen szó/kifejezés mennyire meg tudja változtatni a másikról alkotott, jelenleg jó képet.

Összességé kedvesaranyos a jány, bár ez egy faszság:

"Szerintem az elhatározást és a tettet csakis a lehetőség választja el egymástól. "

nahde nem is ez a lényeg, hanem ez:

"Nagyon bűnbánó volt. Mondtam neki, nem haragszom rá, mert olyan nagy fájdalmat és csalódást okozott nekem, hogy nem tudok a következő szakaszba lépni, és valószínű, sosem fogom neki ezt megbocsátani... blablabla... rizsa.... rizsa...blablabla...."

2. mondat, és abba egy kifejezés, mit tippelsz melyik volt az, aminek következtében simán ragasztanám a hülyepicsa matricát a homlokára? :DD

2010.04.07. 14:27:34

@Kedves Nard: Ez nem logika kérdése, amit leírtam, abból logikailag legalábbis döcögősen lehet levezetni ilyesmit.

Az, hogy valaki félrekúr-e, nagyon sok tényezőtől függ, én csak azt mondom: Irreális olyan elvárással belemenni egy kapcsolatba, hogy a nő (vagy férfi) 100%-os biztosítékot kapjon a másik sírig tartó hűségére. Nem mondom, hogy nincs ilyen (szerintem pl. a szüleim így élték le az életüket), de a világ egyedülálló tragédiájaként, valamiféle váratlan, végzetes dologként felfogni egy ilyet ostobaság.

Inkább dugjon félre egy jót a feleségem, minthogy bármelyikünk beteg legyen, vagy a gyerekeinknek bajuk essék, stb. ezer nagyob gondot-bajt tudok elképzelni az életünkben, mint egy ilyen balesetet.
Egy félrekúrás - a női közhiedelemmel ellentétben - nemhogy nem a világ, de még csak a kapcsolat, sőt a szeretet végét sem jelenti a férfiak részéről.
Egy férfinak érzelmi-elkötelezettségbéli szempontból ugyannyit jelent, ha egy pornóklipre kiveri a farkát vagy egy adódó alkalommal meghúz/leszopat egy kolléganőt/szutykot/stb. Alapvetően egyik miatt sem szándékozik elhagyni a nőjét, családját.
Persze érthető és méltányolandó, ha a nők ezt nem fogadják el, így az ember fegyelmezi magát, keretek közé szorítja ösztöneit.
Mellesleg érdekelne, hogy mi ez az állandó női "ha a bizalom oda" kezdetű nóta. Világosnak tűnik, ha egyszer félrekúrt, akkor máskor is megteszi, tehát nem bízom benne.
De hát mi az istenről van itt szó? Amíg nem tudsz róla, hogy félrekúrt (csetelt, pornót nézett, egy kanmuri után 5000 Ft-ért félrészegen-félerektáltan leszopatott egy kurvát, megbaszott egy pina alakúra vágott marhafelsált, maszturbált, stb.) addig minden rendben? Amiről nem tudsz, annak nincs meg a lehetősége sem? Ha (tudtoddal) 15 éve nem csalt meg, biztos, hogy nem fog még 15-ig? S ha a (legalább) elvi lehetőség adott, akkor lehet-e bízni?

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.04.07. 14:28:26

@biohazard: Ez a minden pillanatáról tudok dolog mindig az 1984-et juttatja eszembe..

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.04.07. 14:29:39

@Boszi73: Nem mondom, hogy az átbaszás szép dolog, de attól miért selejt? Az ő élete, joga van megválasztani a saját stílusát. Ettől még nem nevezném selejtnek. Nem kell vele szóba állni, ennyi.

Kytia 2010.04.07. 14:33:33

@tuli _: "ha nem mondta el neki az anyukája, lehet, hogy jót tennél vele, ha felvilágosítanád, hogy a szex nem az ágyban kezdődik. "

Nna, pontosan erről beszéltem.:)) És ilyeneket gyakran hangoztassatok, amikor valaki itt azzal áll elő, hogy biztos azért csalt, mert visszautasította a másik az ágyban. Lehet, hogy ő már sokkal korábban visszautasította amazt.:)))

Kytia 2010.04.07. 14:36:13

@devadel: És ha azt mondom, hogy ismerek olyan fiúkat, akik érdekesek ÉS mellette hűségesek, akkor visszaadod a diplomádat?:))

Kytia 2010.04.07. 14:47:31

@Drága IV gernika: Jó, hát kicsit túloztam, na.:) De arra értettem, amit te is írsz. Két év, és ellaposodás. Jobb esetben. Rosszabb esetben egymás meggyűlölése. És 3 év múlva véletlenszerű találkozás alkalmával csak pislogsz bután, hogy "úristen, valamikor én ezzel az emberrel jártam?!?!" :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 14:48:36

@másfél iván: "ha a bizalom oda" értsd: ha egyszer megbocsátom, másodszor -ha lesz- mit fogok csinálni? Tényleg ezen kell agyalnom a hátralévő életemben? Így érthető?:-) Nem is tipikus női probléma ez, ugye.

Kytia 2010.04.07. 14:52:21

De sokat írok, na még egyet.:)

2010.04.07. 14:54:32

@másfél iván:
Szerintem azt nem érted, hogy igenis vannak olyan férfiak, akik nem néznek rá más nőkre, és igenis vannak olyan nők, akiknek nem fér bele, ha kiderül akármilyen kavarás a párjukról.
Ez szimpla hitrendszer kérdése, semmi több.
Amellett, hogy neked nem főbenjáró bűn, ha félrekettyintetek az asszonnyal, másnak bizony az.
Csak annyi történik, hogy akrámilyen vagy, vállald, és olyan kapcsolatban élj, ami megadja neked azt amire vágysz.
Ha bantu négerre vágysz, akkor élj azzal.
Ha olyan Dzsonira, aki naponta 200x elmondja neked, hogy odavan érted meg vissza, akkor azzal.
Erről ki meri megmondani, hogy melyik a jó és melyik az idiótaság?

Snowmass 2010.04.07. 14:58:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Mármint melyiket? A nem erőltetést, vagy a félremenést?:)

Snowmass 2010.04.07. 15:00:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Esetleg megnézheted, hogy mit bír ki az autójának a kasztnija??:DD

Snowmass 2010.04.07. 15:02:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Amúgy ténylegesen nem tipikus női probléma ez. De nem ám. Már a posztból is kitűnik, hogy a nők inkább a megérzéseikre hagyatkoznak mint hogy agyaljanak.:DD

2010.04.07. 15:06:26

@másfél iván:
De én most nem a szüleink korosztályáról beszélek, mert ők totálisan mások mint már mi vagyunk.
Egyébként ők sem voltak szentek, annyit elárulok (tisztelet a kivételnek). Legalábbis az enyémek biztosan nem.:))

Csaba+ (törölt) 2010.04.07. 15:09:00

napló részlet (kinek nem inge, ne vegye fel, nem áll jól neki. :D):
"2010.02.14. Kedves olvasóim. Valentin nap van. megismerkedtem egy gyönyörű lánnyal, mondhatni elsőre beleszerettem. olyan értelmesek az idézetei, amiket kiírt,és nem infós, mint én.
2010.02.16. Írtam neki iwiwen… fejéhez csaptam egy harcsát. szerintem vicces, és életszerűen romantikus. még aznap válaszolt, biztosan tetszem neki.
2010.02.20. újabb pókok követik egymást, szeretem az ..wiwet. egyszer majd én is csinálok egy ilyen oldalt. na most talán megpróbálom találkozóra hívni.
2010.02.23. találkoztunk, kicsit furább volt, másra számítottam, de ahogy láttam ő is meg volt lepve. ha jol tanultam a fénytörést, akkor olyan 20 dioptriás lencsém van ami sajnos néha szélesít dolgokat. biztosan ő volt, nagyon hasonlított a képre. egyre jobban szeretem.
2010.02.23. felvettem msnre, jelöltem facebookon is. facebookon azóta nem jelölt vissza.
2010.02.28. újabb találkozó, ezúttal már kinn, a szabad levegőn. 5 perc alatt leégtem, pedig jó vastag felhő réteg volt. a lány nagyon határozott, tudja mit akar. viszont a leégésem nem vette észre, azt hittem elpirultam amikor megláttam. egy ideig nem találkozom vele.
2010.03.09. az első csók, nálunk… mármint az életemben az első csók, amit lánytól kaptam. még mindig sokat levelezünk, és pókolunk. mióta először volt nálunk gyakran érzem azt, mintha a másik szobából írna. szinte hallok minden billentyű kattanást.
2010.03.10. véglegesen összeköltöztünk. engem sajnos a munkám géphez köt, így sokat nem járok el. viszont ő többet . a levelezéseink megritultak, néha-néha wiwre is felnéztem, de nem jött újabb pók tőle.
2010.03.12. az első beszélgetésünk, a számítógépem nélkül… egyszerűen csak hiányzik. megszoktam hogy mindig ott van. fura volt, a szemeiben láttam valami fajta sértődöttséget.
2010.03.20. az egyik barátnője feltűnően kezd pókolni. ilyen még nem volt. 2 csaj egyszerre. nem is tudom mit tegyek. talán válaszolok neki.
2010.03.22. a wiwes levelezésünk teljesen megszűnt, szinte csakis szemtől szembe ülünk, 1-1 szóval beszélgetünk. felettébb kimerítő dolog ez az uj fajta, de szerinte feldobhatjuk vele a kapcsolatunkat.
2010.03.23. a barátnő még mindig pókol, kedvességnek veszem, elvégre van barátnőm, azt hiszem nem kell még egy.
2010.03.24. megváltozott a kedves hangja, egyre sértődékenyebb. valami rosszat tettem? lehet nem kellene blogot írnom…. biztosan olvassa…. folyton arról beszél félt valamitől. én ezt még nem tapasztalatam inkább hallgatom az előadásait. új érzéseket ébreszt bennem.
2010.03.26. ugy látom, az együttélés megy nekünk, először voltam boltban. olyan igaziban. furcsa volt gombok nélkül rendelni. a recepción furán néztek rám.
2010.03.28. ujabb veszekedés. folyton a barátnőjéről kérdezget. én hárítom. de ma volt egy érdekes dolog. amikor lenn voltam a boltban, közben fenn voltam iwiwen is. sokszor láttam már a mátrixot, de nem gondoltam volna hogy, igaz. biztos valahol az antarktiszon van valami gépesített világ.
2010.04.01. zátonyt fogtunk. folyton féltékeny a barátnőjére. nem tudom miért. beismertette velem, hogy küldtem neki pókot. szerinte hiba volt, de valahogy nagyon mélyen érintett a dolog.
2010.04.02. ma pakol. nem tudtam semmivel sem hatni rá, hogy maradjon, és a „küldök neki vegetáriánus halat” pók nem jelent semmit. elment. wiwen még írtam neki egy pókos verset, nem rímelt minden, de amit szeretett, benne volt.
2010.04.05. küldtem újra neki pókot, hátha meggondolja magát, vissza is küldte, de utána letörölt. nem értem.
2010.04.07. még mindig nem értem, le a leégésem már szépen javul."
remélem nem lett hosszabb, mint a poszt. :D

2010.04.07. 15:17:35

@Kedves Nard:

Na ugye. Erről beszélek.:))

És most a kapcsolat első pár évéről beszéltem főleg.
Azt én sem tudom megmondani most, hogy 15 év múlva mit fogok érezni. Akkor már simán lehet, hogy ki fogok/fogunk kacsingatni. Már ha egyáltalán együtt leszünk.

Kytia 2010.04.07. 15:31:45

@Traktorka: Ez sem utolsó szempont. Mert az egy dolog, hogy 15 év múlva, amikor legjobb esetben a barátodnak tekintheted a másikat, ki, mit csinál. Lehet, hogy akkor már meg is lehet beszélni ezeket a dolgokat. De szerintem az első néhány kritikus évben, amikor pont eldől, mit lehet kezdeni a másikkal, kiderül, mennyire lojális egyik a másikhoz, miben lehet rá számítani, miben nem, akkor a megcsalás egyenlő azzal, hogy sosem lesztek igazi társak.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 15:36:43

@Kytia: oh, meg tudsz nekem bocsátani?:-)

@Snowmass: a félremenést természetesen.:-)/ Azt már az első esetnél megnézem. Majd utána bocsánatot kérek, és elbagatellizálom.:-)/ Posztíró a megérzés szót használta arra, amit valójában tudott. De ettől még jogodban áll a nőket hülyének tartani úgy általában.:-)

@másfél iván: nem lesz második.:-)

Kytia 2010.04.07. 15:41:39

@másfél iván: Itt nem az ÉLETTEL, hanem csak egy hímmel voltak problémák. Ne általánosítsunk kérem.:) Persze felelősségelhárításhoz elhiszem,hogy ez a legjobb megoldás. Kíváncsi vagyok, Hamurappi hogy fejezte ki csalódottságát, amikor az ÉLET nem igazodott az ő törvényeihez, bár van rá tippem.:))) Mellesleg az életben az emberek ölni is szokták néha egymást. De ettől még a gyilkolást büntetik, úgy tudom.

Csore60 2010.04.07. 15:44:36

No azért az sem semmi, hogy én az msn naplófájljaiból jöttem rá, a férjem már tervezgeti az életét egy másik nővel.:) Még azt is kitárgyalták, hogy én biztosan botrányt fogok csinálni. Na jó volt egy kis durci, de nagyon gyorsan eldöntöttem, hogy nem állok a boldogságuk útjába. :) 23 évi házasság után is nagyon hamar el tudtam dönteni, nekem ilyen sunyi féreg nem kell. Amúgy a nők között legalább annyi van a gerinctelen fajtából, mint a pasik közt. Ezért is sikerült némi keresés után megtalálnom életem szerelmét. Úgyhogy tulajdonképpen hálás vagyok, mert szarul éreztem magam, de amíg azt hittem, számítok valamit az exemnek, addig kitartottam. Kár volt, de mindig utólag okos az ember.:)

devadel 2010.04.07. 15:48:49

@Kytia: nem, azt mondanám van egy barátnőm, akit érdekelne egy ilyen :-) megadhatnád az elérhetőségét

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 15:51:47

@Snowmass: pedig titokzatoskodni akartam, elrontottam.:-) El kell mennem életvezetési családállításra, vagy miaszöszre.:-)

Kytia 2010.04.07. 15:57:18

@Csore60: Húbasszus!! Na, ez meg a másik ciki az egészben. 23 év után egy kis félrekettyintést még meg lehet szerintem bocsájtani, de honnan tudod, hogy nem épp a vagyonodból készülnek kiforgatni, esetleg megölni, gyerekeket ellopni, mittómén...? Azért én sok sikert kívánok az új kapcsolathoz. Komolyan, hogy mik vannak!

2010.04.07. 16:01:51

@Kytia:
Igen, és szerintem ez összefügg azzal, hogy ki mit vár egy kapcsolattól, mennyire tud szeretni és mennyire hagyja magát szeretni, ÉS hogy milyen mély intimitást tud/akar kialakítani azzal, akivel együtt él.

Tudom, hogy nem vagyok férfi,nem tudok a fejükkel gondolkodni, de valahogy nem hiszem, hogy egy "egészsges" szexualitású kapcsolatban szutyok kurvákkal kellene leszopatnunk magunkat, csak hogy legyen egy kis változatosság...most direkt szélsőséget mondtam.:))

Kytia 2010.04.07. 16:03:23

@devadel: Naná, kérek adatokat és képet.:) Egyeztetek az illetővel, és jelentkezem.:)

Kytia 2010.04.07. 16:05:13

@Traktorka: Vagy pina alakú marhafelsállal...:))) Most, hogy így belegondolok, nem tudom, melyik verzió a rosszabb.:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 16:06:19

@Snowmass: nem mondom meg, mert titokzatoskodom.:D

Snowmass 2010.04.07. 16:16:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :) Rendben.:) Tudom, hogy csak nem akarod beismerni, hogy valójában nem is tudod, hogy az miaszösz.:))

2010.04.07. 16:16:14

@Kytia:
Mondjuk mikor komoly kapcsolatban élő pasik célozgatnak nekem, és csak egy szavamba kerülne, hogy legyen szex, akkor is arra gondolok, hogy vazzeg erre jó lennék, mi?
Mert anyuval otthon unalmas a szex, ezért velem "feldobná" szívesen...otthon meg játszaná a jófiút...fúj.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 16:21:14

@Snowmass: hogyne tudnám, kérlek, most találtam ki. Csak még pontosítanom kellene a részleteket, ehhez viszont lusta vagyok, és nem érdekel annyira::-))

Snowmass 2010.04.07. 16:25:21

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Pedig az életvezetéssel kapcsolatos dolgokat illetően az ember sohasem lehet rest. Ez egy roppant fontos életvezetési alapigazság.:) Mindenesetre hiszek neked.:)

Father Justice (törölt) 2010.04.07. 16:30:18

A normális keretek között kivitelezett félrekúrás mintájára megalkothatná valaki az ugyanilyen típusú adócsalást is. Valószínűleg ezt sem lenne nehezebb elmagyarázni az adóhatóságnak, mint megértetni az asszonnyal a normális és normálatlan félrekefélés közötti hatalmas különbséget. :)

Aki 40 évesen otthagyja a feleségét és a gyerekeket egy másik nő miatt, az szerintem is csak aljas féreg lehet. Annyi vér sincs a csoffadt pucájában, hogy a szerettei érdekében megtanuljon normális keretek között, fáradhatatlanul színészkedni nap mint nap. Meg beleszeretni egy másik nőbe, nemcsak megdugni hetente négyszer? "Mondja meg, na ez micsoda dolog?" Egyesek gyáván lemondanak a vagyon feléről is és fizetik a gyerektartást, ahelyett hogy szembenéznének az igazi kihívással: kalandozni, de biztos kézzel megtartani a No.1-et is állandóra - legalább azokra a funkciókra, amelyekre még nem ciki használni a szerencsétlent. Pedig ez az igazi művészet, mely a végtelen szeretetből merít ihletet nap mint nap!

@Traktorka: Nem értem, mi a bajod ezzel a koncepcióval. Azok a férfiak legalább eljutottak a szeretet tökéletes értelmezéséig. Szeretik magukat - hiszen csak így szerethetik teljes szívvel az asszonyt is - és akit szeretünk, azt boldognak akarjuk látni. Józsi akkor maradéktalanul boldog, ha No.1 mos, főz, takarít rá és fizeti a számlák felét, más nőket megdug, bizonyos szutyok kurvákat leszopat a kanbuli után, megint mások pedig szellemileg stimulálják és így tovább. Mindenkitől azt fogadja el nagy-nagy szeretettel, amit nyújtani tud. Hol itt a probléma? :)

Kytia 2010.04.07. 16:30:21

@Traktorka: Ó, hát igen. De ennél még sokkal viccesebb, amikor asszonyt alázza neked, csak, hogy elhidd, komolyak a szándékai.:))) És valahogy az az érzésed, hogy a világ legszemetebb, legundokabb, legundorítóbb nőjét vette feleségül.:))))) Bezzeg nálad csodálatosabb teremtéssel még életében nem találkozott.:)) Mondjuk inkább 21mínuszos csajokat etetnek ezekkel a dumákkal.:))

2010.04.07. 16:37:39

@Kytia:
Az ilyenek az igazi puhapöcsű majmok.:))
Anyut igazából sajnálom (bár inkább nem), hogy ilyen gennygombóchoz ment hozzá. Bár esetemben anyu is megéri a pénzét (vagy inkább apujét...:))), nem csodálom, hogy halálba unják egymást, egyik kutya, másik eb.:))

Father Justice (törölt) 2010.04.07. 16:38:13

@Kytia: Pedig a dugással kapcsolatos szándékaik tényleg komolyak. :)

Csore60 2010.04.07. 16:39:10

@Kytia: Ha ilyesmi egyszer fordul elő, azt meg lehet bocsátani. A másodiknál már tendenciát láttam a dologban. :) ( Az első alkalommal egy baráti család ment majdnem rá a dologra, két kisgyerekkel. Akkor a férj jött könyörögni, hogy csináljak valamit. ) De még ez sem lett volna akkora gáz, ha vállalja, elém áll. De sunyi módon ment a lamúr, a szerelmes telefonok. Ez volt, ami először feltűnt, a hirtelen megnőtt telefonszámla. Mellesleg azt is én fizettem. A gyerek nem kell neki, emiatt nem aggódtam egy percig sem. Viszont a lakásból azóta sem tudom kitenni, pedig 3 éve nem fizet semmiért. Már tartozik pár millával, de neki még mindig jogai vannak. Amúgy a kapcsolatából nem lett semmi. Kiderült, hogy a nő csak arra használta, hogy meglengesse a félredugó férje előtt a vörös posztót. A mostani kapcsolatom már két éves, imádni való pasi, és talpig férfi, amit az exemről sajna nem lehet elmondani. Amikor hozzámentem, még nem volt annyira gáz, de mára már egy cseppnyi gerince sincs. Ha én pasi létemre ilyen lennék, már rég a konnektorba hugyoztam volna kínomban.:) Sokáig azt hittem, hogy bennem a hiba, de azóta volt, aki meggyőzött, hogy nem vagyok egy eldobandó csaj. Sokáig úgy gondoltam, kötelességem kitartani jóban, rosszban. Nekem sokat jelentett a hűség, elkötelezettség, becsület. Érzelmileg már rég túl vagyok rajta, de nem ereszt szépszerével a ganyé, még mindig rajtam élősködik.

2010.04.07. 16:43:37

@Tizenötbetűsnév:
Sokszor azt gondolom, hogy a lényeg nekik tényleg csak a punci, a nő körülötte meg csak "zavaró tényező".

De tisztában vagyok azzal is, hogy azt kapjuk, akit megérdemlünk. Mindig lesznek idióta pasik, de ha becsüljük magunkat, akkor úgyis olyat kapunk, aki minket is becsül. Tükör effekt.:)

Father Justice (törölt) 2010.04.07. 16:56:13

@Traktorka: Pedig az összes zavaró tényezőt ki tudnák iktatni az erre szakosodott hölgyeknél. De gondolom megérted, hogy a legtöbb férfiembernek kevésbé fájdalmas tizenötször elmondani, hogy "Szeretlek. Fényévekkel jársz a Bözsi előtt minden téren.", mint lecsapni tizenötezret az asztalra minden alkalommal. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 16:59:08

@Snowmass: össze kell kapnom magam.:-)

@Csore60: *hallgat, meg sem tud nyikkanni*

Csore60 2010.04.07. 17:03:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Miért? Ez tulajdonképpen vicces sztori... Mint minden történet, ami az emberi hülyeségről szól. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 17:07:35

@Tizenötbetűsnév: "amelyekre még nem ciki használni a szerencsétlent." Ez életvezetésileg nagyon fontos mondat.

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.07. 17:18:10

@Csore60: mivel egoista vagyok, csak a saját hasonló hülyeségemen szoktam röhögni.:-) Más kárán valahogy nem megy.

Csore60 2010.04.07. 18:00:10

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ez nemes dolog, hidd el, én is nagyon jól tudok magamon röhögni. Most már világosan látom mindazt a hülyeséget, amit elkövettem. Tanultam belőle, és még nem késő.:)

dr. gernika 2010.04.07. 18:53:48

@Kytia: Na igen, ez már ismerős. :)

dr. gernika 2010.04.07. 22:03:17

No, csak eltolódással jelenik meg, amit írok?

scorpioscorpio 2010.04.13. 09:11:38

Üdv, kérhetek véleményt? Barátnő-kolléganőm tegnapi sztorija: Közel egy éves együttélés közben derül ki h a Drága és tökéletes - amúgy rendszergazda:-)ez később érdekes lesz...férfi pár társkeresőn ott felejti magát, nincs ott ugyan aktívan, mert látszik a bejelentkezésekből, de a kérdés feltevésnél a válasz a következő: nem tudtam törölni magam - ehhez nem kell szakértőnek lenni:-). Egyik törölt üzenetből derült ki a sztori, és nem kutakodás eredménye, hanem együtt dolgoznak, a gépe mellette van, keresett vmit a grafikus gépen, ami elvileg tökszokásos a jelen helyzetben...de a rendszerüzenet után sem regisztrált ki onnan. Ez volt két hete,s a hölgy megemlítette h ezt nem szereti....majd ezek után pár napja ismét egy másikról rendszerüzenet...ezek után beregelt egy néven, és megnézte h mit is csinál ott??Aktívan semmit, ez tény, de megnézegeti...erre éjjel felrugdosta: válasz: a bnőm az aki nem korrekt mert beregelt más néven...ki nem korrekt?:-)

scorpioscorpio 2010.04.13. 09:14:55

...kimaradt: a Drága reglapján élő, de ismerősök által nem ismert emilcím van...erre az emilcímre én írtam a bnő helyett, "ismeretlen" érdeklődőként, így kerültem bele a sztoriba, tény h válasz nem érkezett:-) ...

Madpapa 2010.04.13. 13:29:06

@scorpioscorpio: egy kis kikandikálás úgy tűnik belefér néha-néha
süti beállítások módosítása