Májusi nyertesek

2010. június 01. 07:24 - Panni CsP

A bizarr időjárás ellenére reméljük, hogy sikerül legalább 2 ember lelkébe egy kis napfényt lopni, ugyanis újra két nyertest szeretnék felkonferálni. Ahogy korábban is tettük, ezúttal is összesítettük a kommenteket, és a beérkezett számos e-mail alapján megvan a két új nyertesünk: a győztes poszt beküldőjének e-mail címét nem tesszük közzé, viszont mi azon értesítjük őt. A Hónap posztja-nyertest mindig azon az e-mail címen kapjuk el, amiről a posztot beküldte nekünk. A hónap kommentezőjével az Indapass-án keresztül lépünk kapcsolatba.

 

A Hónap posztja: Túlságosan erőszakos voltam (2010.05.20) (részlet) " Igen, ahogy az lenni szokott, ilyen-olyan filmekben… Megláttam a szép, világosbarna szemeit, sötét haját, és persze sorolhatnám még a külső tulajdonságait, de nem is ez fogott meg benne leginkább. Az fogott meg, amit a szemében láttam. Láttam, hogy nem boldog, a szeme szomorú volt, pedig látszott rajta, hogy van benne élet, vidámság és tűz. Talán ez most nem a legjobb periódus az életében. Esetleg történt valami, ami miatt szomorú. Ó igen, és az illata, és a hangja... Szóval ott állt mellettem a liftben, nekem meg semmi nem jutott eszembe, viszont örömmel láttam, hogy egy emeletre tartunk. Én előre engedtem, ő kiszállt és előttem ment. Na igen, az alakja is pont olyan, amilyennek lennie kell. Amilyennek nekem kell lennie! :) Mivel nehéz volt bármilyen infót megtudni, így azt a céget kezdtem el keresni, ami az ajtajukra volt írva. Persze hamar megtaláltam, hogy kicsoda, hogy hívják, majd IWIW, stb. Kiderült, hogy azért van némi közös pont. Ok, ez már jó kiindulásnak!"

A Hónap kommentezője, angyalka2002 (2010.05.21.) Kommentelt poszt: „Olvastam egy régóta házasságban élő férfi bejegyzését. Nem csak a férfinak, hanem a nőnek is kényelmes a házasság. Aztán egy nap felébred. Rájön, hogy a gyerekeknek már nincs szükségük rá, legalábbis nem olyan mértékben, mint pár éve. Férjének sokkal fontosabb saját maga és a baráti köre. Nagyon egyedül érzi magát! Megpróbálja a házasságát megmenteni. Nem sikerül! Férjének sokkal kényelmesebb, ha az asszony nem foglalkozik vele, hagyja, hogy a saját életét élje! A nő legyen mindig otthon, ne járjon társaságba, őrizze a családi tűzhelyet, álljon készenlétben, ha férje teljesíteni szeretné házastársi kötelességét. Na, nekem ebből elegem lett! Túl a negyvenen úgy döntöttem, hogy elválok. Sajnos még mindig közös házban lakunk, de remélem ez hamarosan megváltozik! A drága ex több, mint két évvel a válás után is néha úgy érzi, hogy a tulajdona vagyok. Ilyenkor gyorsan felvilágosítom, hogy soha sem voltam a tulajdona, csak a társa szerettem volna lenni... ma már az sem.” Gratulálunk, és a szokásos lendülettel indul is a júniusi játék!

 
86 komment
Címkék: pólónyertesek

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr702046811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 08:16:49

Post is lesz, vagy jön még 10 olvasó és offolás lesz egész nap?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 08:23:18

@Madpapa:

Gondoltam, amúgy a hónap postja a legszarabb volt. Ez ilyen szánalomdíj lehetett, hogy a nyomi legalább ebben érezze jónak magát? :)

2010.06.01. 08:24:47

Hellóka!
OFFOLJUNK!:))

Madpapa 2010.06.01. 08:31:56

@Kedves Nard: őszintén szólva én nem tudtam volna kiadni senkinek. Egyik sem volt olyan haj de jó. De gondolom tartani kell a rendet és a gumifütyit valakinek oda kell adni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 08:33:47

@Madpapa:

Én a tegnapinak adtam volna. De mindegy, a gumifütyi (vagy a boratos ököl) jól passzol a 3 részes baromhoz :)

bagolybagoly 2010.06.01. 08:35:36

Ezeken a nyereménypólókon szerepelnek a poszt tételmondatai?
Az királyság lenne.

Madpapa 2010.06.01. 08:35:51

@Traktorka: na szóval miért volt kurvás a tegnap belinkelt kép? mesélj csak ez előítéleteidről :-)))

2010.06.01. 08:41:26

@Madpapa:
Talán mert kilógott a néni feneke a nadrágból?:))
Nincsenek előítéleteim, csak már nem gondolom, hogy az a jó út, ha kiteszem az összes testrészem (meaning:kurvának öltözöm):)). A pasik túlnyomó többsége (99.9%)erre egyféleképpen reagál: reaktíválódik a párosodó hajlamuk.
A tapasztalataim viszont azt mutatják, hogy nem kell ahhoz kurvának öltözni, hogy ez bekövetkezzen az irányomban.:))))

Tamarian 2010.06.01. 08:42:33

Nah... tegnap rohantam egész nap, fél szemmel láttam,hogy végre valami fogyasztható, erre ma :S Ugye ilyenkor a poszt csak késik?! Addig megyek visszaolvasni. Legalább ennyi jusson :-)

Tamarian 2010.06.01. 08:45:07

@Traktorka: Na még, mert ezt muszáj:
"A pasik túlnyomó többsége (99.9%)erre egyféleképpen reagál: reaktíválódik a párosodó hajlamuk. " És tudod, a nők egyszerűbb fele erre a kémiára hajt ;D Csak azt felejtik el, hogy ez a párosodás nem AZ a párosodás - a babakocsitologatós, A mithozzakaközértbőlszívem- féle :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 08:48:33

@Traktorka:

Aki kurvának öltözik, azzal úgy is fognak bánni :)

Tamarian 2010.06.01. 08:52:46

@Kedves Nard: Ezzel a klasszikusok közé emelted Magadat. (Ha eddig véletlenül még nem ott voltál ;-) )

2010.06.01. 08:54:17

@Tamarian:
:)) aranyat szóltál.(arany állítmány:)))
Szóval sosem fogom hallani egy ilyen pasi szájából, hogy "Drágám, észrevettem, hogy elfogytak a tamponjaid. éppen a boltba tartok, hozzak neked egy dobozzal?":D:D:DD

2010.06.01. 08:59:22

@Tamarian: :D:D:D
Puffogtassunk közhelyeket!

Aki kimegy a napra, ne csodálkozzon, hogy leég!

:D:D:D:D

Tamarian 2010.06.01. 09:03:41

@Traktorka: Hát ezt max úgy tudom elképzelni - és most bocs, bár a jelenlévők nem különösebben érzékenyek -, hogy;
"Figyelj Bébi, épp a boltba tartok, veszek gumit, mer' kituggya. Most mondd, hogyha éppen tamponra van szükséged, mert akkor nem hozzád megyek" XDD

Tamarian 2010.06.01. 09:06:25

@Traktorka: Nem, én ezt komolyan gondoltam. KELLENE, hogy egy pasi szájából hallja az a sok kétségbeesett, nem túl okos XX, hogy nem attól lesz kelendő, ha a portéka kinn hever. Ha nincs belbecs, a fene megette a külcsínyt.

De attól még jácccchatunk. Figyi:
Aki az úthenger előtt napozik, nagyon hamar lesz nagyon vékony.
:-)

Madpapa 2010.06.01. 09:07:49

@Traktorka: ugyan. Ha valami szép és gusztusosan van csomagolva azzal mi a baj? Na és ha kicsit merészebb? Nyilván bevonzza a kaptárból az összes herét, de azért ott is csak az anyakirálynőn múlik, hogy kit küldd majd el a boltba tamponért :-)
Nyilván a kihívóbb viselkedés hatása kettős. Egyrészről a bevonzza a Highflyer-eket, másrészről elbizonytalaníthatja az egyéb potenciálisakat. De vajon ha elbizonytalanít, biztosan az lenne az esetleges kiszemelt?

2010.06.01. 09:08:26

@Tamarian:

:)))
Végülis írhatnánk egy ilyen ok, okozati párkapcsolati útmutató könyvet, ilyen gyakorlati példákkal.:))

Tamarian 2010.06.01. 09:16:54

@Madpapa: Lehet, hogy az én halmazom, ergo a mércém a sánta, de az általam értékelt férfiak a "mindent a kirakatba" típusú nőkről nagyon markáns véleményt tudnak megfogalmazni, amit most le se írok, csak a summáját; max. dugni jó. És a hölgyek szempontjából ugye ez a lényeg, mert miért max?????? - kérdezik ők. Talán mert igen ritkán szép és gusztusos, mert önmagában képviseli a magakelletést, és ha jól figyeltem, komplexebb tervek esetén a pasik azért szeretik, ha egy nőnek van ilyesmi, hogy tartás, kisugárzás, akivel minden téren - szellemi, testi, stb - össze lehet akaszkodni ;))). Persze ez csak a nagy számokhoz képest szerény számú megfigyeléseimből levont következtetés.

2010.06.01. 09:17:21

@Madpapa:

Neked, Mester, nem szoktam ilyet mondani, de ezt most nagyon nem érted. Mondhatnók férfi vagy és a kukid után mész ebben a témában legalábbis.:))

Egy nő úgy is tud szexuálisan vonzó lenni, ha nem tangában jár a bótba is. (maradjunk a példánál:)
A lényeg az, hogy mi a motívációja.

Egy bariném kurvának öltözve és úgy is viselkedve szeretné megtalálni a nagyőt. Csinilány, fel is szedi az áldozatokat, akik rendre az első randi után nem jelentkeznek többé. Miért?
Hát mert mutat magáról egy olyan képet, ami nem ő.
A pasik pedig nem értik, hogy ők egy kurvanénit ismertek meg, most ménem dugunk azt jóvan, mit kell itten jönni a randizzunk hülyeséggel? Áh, hagyom a francba.
Kb.

Tamarian 2010.06.01. 09:21:00

@Traktorka: Ez tetszik :). Bár asszem már most határozottan két csapatra oszlana az olvasói tábor; az egyik, aki lepisili a bokáját a röhögéstől, a másik, aki fancsali képpel ennyit mondd; nem vicces. :-)

2010.06.01. 09:24:44

@Tamarian:

figylelj, a művészi (ál)produktum már csak ilyen.
van akinek tetszik, és van akinek nem.
ezt vállalni kell.

(figyi közhely jön)
Mint ahogy én sem tetszhetek mindenkinek. (na?):)))))

De jól is néznénk ki, ha az első könyvünk Bestseller lenne.
Maradjon csak meg a fokozatosság elve ebben is.:))))

Madpapa 2010.06.01. 09:32:26

@Traktorka: vagy csak provokálok?:)))
Nekem nincs bajom azzal, ha egy nő ízlésesen, de kicsit merészebben öltözködik. @Tamarian: említett néhány olyan fontos kitételt ami úgy gondolom a férfiban az elágazánál megmondja, hogy melyik irányba tartson. S ezek pedig a belső tulajdonságok: mint kisugárzás, tartás, stb. Az általad említett példában ezen dolgok hiányoznak a barátnődből, ergo ezen okok miatt kezelik a pasik őt úgy ahogy. De valószínű itt van egy bizonyos félreértés a picit merészebb és a kirívóan kurvás öltözködés elbírálásában közöttünk. ;-)
Én ugyanis nem a kirívóan kurvás öltözködésre gondoltam, lévén az már egy teljesen más kategória.

Tamarian 2010.06.01. 09:34:37

@Traktorka: Ja, ha nekem tetszik, akkor nem igazán érdekel, hogy kinek nem. Csupán megállapítás volt :)

Viszont a fokozatosságban nem értek egyet; legyen csak rögvest a csúcs a cél. Mi történhet? Legfellebb ott kötünk ki ;D

okosságról: Azért amit most hoztál, az kiegészítendő; elméletileg, ugye :)))

népi bölcsesség: Piroskának öltözve nagyobb esélyed van egy bikára.

Tamarian 2010.06.01. 09:38:35

@Madpapa: Na ja. Most találom fel a KRESZ mintájára a kapcsolati non-verbális jelrendszer katalogizálását. Ha kész, jöhetne a könyv-forma, előadások... Valaki? :)

2010.06.01. 09:40:45

@Madpapa:
Oké, ebben igazad van.:)
ÉS: ne vegyük ki a pakliból a férfiasságukkal egyáltalán nem tisztában levő (kvázi frusztrált) férfiakat, akik defaultból félnek a nőktől. Vagyis: ránéznek egy kihívó nőre, azonnal aktíválódik a frusztráltság, és gyorsan egóból nyomnak valami negatívat, így igazolva a saját elakadásukat.:))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.01. 09:41:40

Na igen, madarat tolláról embert barát(nő)járól.

2010.06.01. 09:50:58

@Tamarian:
Mongyá példát a nonverbális izére. Legalább egyet.:))

Mer' néma gyereknek az anyja se érti a szavát, érted.:D

Tamarian 2010.06.01. 09:51:35

@Traktorka: Frusztrált? Aki úgy reagál, hogy fél, meg önigazol? Az már alapjáraton sem volt SOHA Férfi ;-)

Tamarian 2010.06.01. 09:52:25

@Traktorka: Oké, most cca. 30 percre lépnem kell, de aztán példálóóóóózok :)

Madpapa 2010.06.01. 10:15:19

@Traktorka: talán ilyen dolgokkal szembesülsz? :)))

2010.06.01. 10:20:35

@Madpapa:
a családban van ilyen férfi igen, sajnos.
idegenekről nyilván nem tudom megmondani, hogy mi van, egyrészt mert nem érdekel, másrészt mert ekkora guru még én sem vagyok, hogy 5 perc után levágom, hogy kikivelvan.:)

Father Justice (törölt) 2010.06.01. 10:25:47

@Madpapa: @Traktorka: A szituáció és a közeg sem mellékes annak megítélése szempontjából, hogy mi szexi és mi kurvás az adott esetben. Az a merészebben dekoltált felső, amit egy hétvégi buliban véletlenül sem nevezne kurvásnak senki, egy üzleti megbeszélésen már súrolhatja a műfaj határát. A tegnap linkelt képen nyilván fotózásról volt szó, ellenkező esetben viszont mitől is lenne kurvás a rövidnadrág + felgyűrt, hosszú ujjú ing + szalmakalap kombó a kaliforniai hőségben, a traktoron? És akkor a muzulmánok baromságait már meg sem említem. :)

Általánosságban elmondható viszont a következő: ha egy csinos (10/8) nő rövid szoknyában és feszülős top-ban (*) végigsétál a körúton, legfeljebb azok nevezik kurvásnak a viseletét, akiknek savanyú a szőlő. Vagyis azok a férfiak, akiknek esélyük sincs egy ilyen nőre (de azért csurgatják rá a nyálukat persze), és azok a nők, akik álmaikban néznek ki ugyanígy - vagy jobban. :)

(*) = Tehát nem a 'mindent a kirakatba' stílusról beszélek, hanem csak arról, ami azért már megmutatja, hogy jó anyagról van szó.

Tamarian 2010.06.01. 11:00:19

@Traktorka: Na megint itt.
Példa: semmi újat nem fedeztem fel, csak össze kéne szedni, együtt olvasva hátha hatékonyabb ;)
Teszem azt, ki milyen ruhába megy randizni, melyik mit "mondd" a viselőjéről, illetve annak szándékáról. (de ez már egy haladóbb szint, ehhez kombinálni kell :D) Ha már ruha. De lehet olyan fejezet is, hogy ajánlások arra az esetre, ha valaki rövid és/vagy hosszú távú ismeretséget keres, ezt hogyan jelezze (legeccerűbb forma: kő kóla? XD)

@Father Justice: A közeg is meghatározza, ez igaz. (*)-> Szerintem itt egyértelműbb, megítélhetőbb helyzetekről - avagy látványról volt szó, úgy általánosságban. Konkrétan meg a viselkedés billenti a mérleget erre vagy arra. Na meg a többi külsőség. Ha valaki (nő, de lehet férfira is igaz) nagyon abban hisz, hogy főként a külsőségek határozzák majd meg az ő sikerét/értékét, akkor igen gyakran arányt téveszt, és átcsúszik a közönségesbe.

az "Általánosságban.." fejezet meg nagyon :)))

summerstorm 2010.06.01. 11:19:51

@Tamarian:

nekem tavaly azt mondta az egyik barátném, mikor elmentünk bulizni, hogy milyen kis visszafogott kezdek lenni...
Szerintem egyszerű és csinos volt az a felső, nem volt kinn belőle a fél mellem, ez tény, (régebben többet voltam nagyobb kivágású felsőkben bulizni, de olyan is volt, hogy nyakig be voltam gombolkozva :)....)
De lényeg a lényeg... a pasik végig csak a barátnémmal ismerkedtek..., aki derékig volt dekoltálva.
Na most akkooo mi is van....
Szal belbecset jól leszarják, egy csomószor...
tudom, ne szórakozóhelyen akarjon ismerkedni az ember lánya...

2010.06.01. 11:20:50

@Tamarian:
Az biztos, hogy nagyon jó önismereti tréning is lenne egyben, ha ezt elkezdenénk összeszedegetni.:)
Lógnának ki a lólábak ezerrel.:))) Ezért is kellene nem egyedül csinálni.:)))Nagyon érdekes munka lenne, de tényleg.:)

2010.06.01. 11:23:39

főzök egy jó carbonara-t ki kér?:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 11:25:54

@mooon:):

Lehet varánuszarcot toltál a pasik felé, azt annyira nem díjazzák :)

summerstorm 2010.06.01. 11:27:30

@Traktorka:

Énénénénénééééééééééééééén :))))

Egyébként a non-verb kommunikációs gyűjtés biztos nem ártana... én is vevő vagyok az érdekességekre....
Ja és mindenkinek javaslom Forgács remekműveit a társas érintkezéssel kapcsolatban :)

summerstorm 2010.06.01. 11:29:29

@Kedves Nard:

nem toltam varánuszarcot... a mai napig nem sikerült megtanulni... pedig néha olyan jól jönne... szal nem ezzel lehetett a gond :)...

Tamarian 2010.06.01. 11:29:36

@mooon:): Nézd, már le is írtad, hogy mi a lényeg, csak jól kell a kérdést feltenni; a populáció azon része, aki ott lebzselt akkor, szavazott, hogy mi alapján kíván választani. Hosszú távra ez ugye nem biztató belépő egy pasinak. Tehát: Te nem is ilyeneket keresel, ugye? Milyen szerencse, hogy az egyik nem varrta rád magát :-)
Bár azért az egy sanszot megkaphatna, aki eképpen indít a derékig dekoltáltnak: "Látom, hogy nagyon meredekre vetted. De engem az izgat, van-e még valami Benned, ami így rögtön nem szúr szemet" XD

@Traktorka: Egészen tetszetős az ötlet. És mekkorát szórakoznánk közben :)

Father Justice (törölt) 2010.06.01. 11:37:37

@Tamarian: Ez viszont már attól függ, hogy kinek mi a 'siker' mércéje. Nem mindenki számára érték egy harmonikus, stabil párkapcsolat, sikert meg pláne keveseknek jelent. Ha klasszikus párkapcsolatot szeretne kialakítani a hölgy, akkor valóban csak egy szempont a sok közül a megjelenése (persze akkor sem mellékes, aki mást mond, summant). Ha viszont pénzespasee-t akar meglasszózni, akkor mindjárt toronymagasan az első helyre kerül, és többnyire harcolnia is kell a konkurrenciával (amihez a tegnapi posztírónak például nem volt idegzete).

Ugyanez vonatkozik a másik kommentedre is: "..hogy nem attól lesz kelendő, ha a portéka kinn hever." De igen, - sajnos vagy nem - ez nagymértékben hozzájárul ahhoz, hogy kelendő legyen. Kelendő = sokak érdeklődését felkeltő áru. Az, hogy a férfiak többsége mit szeretne kezdeni a portékával, már más kérdés. :)

Azaz ott kezdődik a történet, hogy egy stabilban gondolkodó nő eleve nem kelendő akar lenni, hanem meg akarja találni azt, akinek az érdeklődését egyáltalán érdemes felkelteni. Ettől még simán szerethet tetszeni a férfiaknak és örülhet a pozitív visszajelzéseknek - kirakatba kidobás nélkül, de az előnyös adottságokat hangsúlyozó öltözködéssel együtt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 11:38:01

@Tamarian:

"Látom, hogy nagyon meredekre vetted. De engem az izgat, van-e még valami Benned, ami így rögtön nem szúr szemet"

Ilyet férfi úgysem mond, max ha homár.

2010.06.01. 11:39:39

@Tamarian:
hát pont az lenne a lényeg, hogy közben élvezzük, mint az állat.:))

summerstorm 2010.06.01. 11:42:50

@Traktorka:

csatlakoznék a szerzőpároshoz...:)

Tamarian 2010.06.01. 12:04:10

@Father Justice: Aki nem stabil párkapcsolatot hajt, hanem azt mondja, hogy akkor gyerünk, ma fenékig, az a legritkább estben rinyál utána, hogy "csak dugni akart..." mert hogy ő is. Aki pedig annak reményében megy mindenhova, hogy stabilkodjon, jó, ha tisztában van vele, hogy azt, akire ő vár, az esetleges alulöltözöttség félrevezetheti. Kivétel ez alól természetesen az általad kiválóan vázolt pp (pénzespasi) verzió. :))

Ugyanez visszafelé, a 2. bekezdésre; Kelendő - férfi mihez akar kezdeni a portékával. Tök igaz. Lásd @mooon:): esetét; azt is jó sejteni, hogy hol milyn a pasi felhozatal, és a figyelemfelkeltek, mi a maximum, amit várhatok. De ez persze egyéni is lehet, csak figyelni kell, illúziók nélkül.
A 3. bekezdésedet meg úgy, ahogy van adoptálom :)

@Kedves Nard: Amúgy hallottam már egészséges példánytól ilyet, biztos normálisabban hangzott az életben, konkrétan magát akarta szórakoztatni, mert a megszólított leányzó igen érdekes képet vágott :D A lényeg az, hogy ha humora van, akkor az minden helyzeteben lehet nyerő - szerintem :)

@Traktorka: Eh... Aszittem, küldetéstudatunk van :D

mooon:): velkám ;-)

dr. gernika 2010.06.01. 12:07:58

@mooon:): Nekem már gyerekkoromban is ment, fényképek bizonyítják. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 12:11:52

@Tamarian:

Persze lehet ilyet játszani, de nem sok kihívás van agyilag zokni nőket alázni, ráadásul nem is értik :) Ha nem vágyik arra az adott férfiegyed, hogy levarrja a mentálisan szerény, ámde fizikailag jól megáldott nőnemű példányt, akkor lehet ilyeneket elsütni.

Tamarian 2010.06.01. 12:29:49

@Kedves Nard: Úgy en bloc igazad van. Kívülről nézve volt mindösszesen reménykeltő, hogy nahát, olyanok is előfordulnak, aki némi humorérzékkel vannak megáldva, ugyanakkor ez tényleg csúnya dolog ;-)Az én továbbfejlesztésem meg már rájöttem, hogy fából vaskarika; mert az csak az amcsi filmekben van, hogy a mélyendekoltált (ne kössünk belém, ez most már legyen a kategória neve ;) )hölgy valójában Einstein reinkarnációja, és valami karmikus átok mégis ahhoz a helyhez űzi estéről-estére, ahol szigorúan ügyelnek rá, hogy a közönség summa IQ-ja állandó legyen. ÉS ott ecccer csak összefut egy humoros, mélyérzésű palival, aki szintén terhelt; valószínüleg a 3. házasságán van túl, hét kutyát és négy gyereket nevel, és az igazit keresi. De angyal száll el felettük; emberünk odalép, és valami viccel indítva gyorsan egymásra találnak.

Igen, ritkán értené meg a humort aki egyéb tekintetben nem százas. Ez most látszólag nem releváns, de mi tudjuk, hogy minden mindennel összefügg ;-)

2010.06.01. 12:30:24

Egyébiránt mintegy tapasztalatszerzési célzattal volt olyan buli, hogy nem érdekelt, hogy kinek tetszem, nem vártam a sültgalambra, hanem ráröppentem arra, aki megtetszett nekem hirtelen.(tudatos dizsizés-rulez:) Khm, hát nem sok elutasításban volt részem.:)))
Annyi volt a titok, hogy kurva nyitott voltam, és nagy röhögések közepette össze-vissza ismerkedtünk (=a mellettünk állókkal beszélgetés kezdeményeztünk) tét nélkül. Azért megy az ember a dizsibe ugyanis.:)) Hát maradjunk annyiban, hogy nagyon jól szórakoztam és nagyon sok fiút megismertem és gyakorlatilag zéró negatív tapasztalattal lettem gazdagabb.:)))

2010.06.01. 12:32:50

@Tamarian:
mindig tudtam, hogy nagy dolgokra vagyok hivatott.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 12:33:52

@Tamarian:

A pasi valószínűleg mégsem annyira humoros/főnyeremény, mert ha 3 feleséget is lezavart , az jó eséllyel nem csak a nők hibája :)

Tamarian 2010.06.01. 12:38:40

@Kedves Nard: Nem érted. Az ami filmekben ezek a dolgok _csak_úgy_ megtörténnek az áldozatokkal; hasznos a kontraszt végett: eddig desanyarú volt, de most a mennyországig startol az új nővel, új eséllyel :)

Tamarian 2010.06.01. 12:39:15

@Traktorka: Akkor már csak meg kell valósítani magunkat. Illetve ilyen téren IS kiteljesedni :)))

2010.06.01. 12:45:32

@Tamarian:
Nosza, rajta!:))
Ki kellene találnunk a könyv alap szerkezetét.
Mer'én alulról indulnÁK fölfelé. Te?
Nem kellene tartanunk egy alkotói megbeszélést?:))
Egy csomó tisztázandó dolog van.

Tamarian 2010.06.01. 12:54:17

@Traktorka: Jaja, egyetértek. Mondjuk azt is lehet, hogy kitolásból felülről kezdjük, és magyarázatok csak a lábjegyzetben ;D
És még azt is javaslom, hogy ez erősebbik nem egy jeles képviselője is adhasson hangot a MÁSIK oldal tapasztalatainak.
Mit szólnál @Father Justice: -hoz? Érzem benne azt a látens népnevelői vonalat, ami egy ilyen alap- és hiánypotló mű elkészültéhez feltétlenül szükséges.
ÉS az érintett? Mit szól hozzá? Csatlakozna a kezdeményezéshez? :))

Tamarian 2010.06.01. 12:59:34

Akkor most hol a hsz-em? (ha megkérdezem, biztos megjelenik. Ezt szokta :S)

2010.06.01. 13:07:09

@Tamarian:
Aha, egyetértek.:)))
Legyen a Fater, ha neki is van küldetéstudata és még nem tudott ilyen módon (se) kiteljesedni :))))) és életvezetési tanácsainak virágszirmait szeretné rászórni lelkének virágoskertjéből az emberiségre.:D

Rebelde 2010.06.01. 13:19:55

jaj már, ha megkérdeznek egy pasit, hogy milyen barátnőt szeretnél magadnak? akkor nagy többségük azt válaszolja, hogy okosat és szépet(haha)... persze inkább a nő külseje a preferencia
ezzel a nők is tisztában vannak, azok is akik nem boldogok attól, hogy bizony valamit mutatni kell, mert különben nem veszi észre az akit ő szeretne, sőt senki se, aki mondjuk szóba jöhetne(most nem a seggig érő szoknyára gondolok, elég a egy kissé testhez álló valami)

és igen, nem csupán zenés szórakozóhelyen is azt veszik észre aki szépebb, ruhátlanabb, mint a többi, de teljesen rendben van, mert úgye az iq nincs senkinek se a homlokára írva, ráadásul akármit mondanak, hogy tök buta stb. de azért leállnak vele, nem csak egy alkalomra, sőt:)

Father Justice (törölt) 2010.06.01. 13:33:26

@Tamarian: @Traktorka: Nem biztos, hogy életvezetésileg olyan szinten állok, hogy bátran be mernék társulni egy ilyen kezdeményezésbe. Szerintem szervezzétek be tarquin-t, neki biztosan lenne mondandója a témában bőven. :) "Tamarian - Traktorka - Tarquin: Tájékozódj, tapasztalj, tudj!" Vagy valami.. vinnék, mint a cukrot. :)

Viszont ha első körben bemelegítésként egy kevésbé komplex témákat feszegető ismeretterjesztő olvasmányt adnátok ki - preferáltan "A sör titkai" címmel -, ahhoz szívesen csatlakoznék társszerzőként. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 13:41:10

@Tamarian:

De értem, csak a filmek és a valóság két külön kategória :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.01. 13:41:55

@Father Justice: namármost: amit én tudok életvezetésileg, az a ló bizonyos testrésze és az esti fény kapcsolatának síkján talán értelmezhető, de van itt egy remek életvezetési tanácsadó, meg kell kérdezni, vállalja-e a megtisztelő feladatot.:D:D

2010.06.01. 13:44:36

@Father Justice:
Ez itt most nem a "tökéletese emberek tökéleteset alkotnak" c. kezdményezés, csak szólok.:)
De tiszteletben tartom, hogy nincsenek direkt népnevelői ambícióid.:)) Azért független szakértő még lehetsz, ha elkészül, hm?

Tamarian 2010.06.01. 14:01:20

@Father Justice: :D Nananananana... Nem ám így lepattintani :) Szó sincs semmiféle életvezetési (egek... ilyen kontextusban max a fogathajtásról tudnék elképzelni irodalmat) célkitűzésről. Attól vagy potenciális (:D érted..), hogy tudod, hogy vannak fehér foltok még, amiken dolgozol. A te analógiádnál maradva ezerszer inkább úgy képzelném el, hogy "Tökéletlenek tűnődései - töprengeni" :-)

@Kedves Nard: Na ugye.. a kikarikírozás meg a lényeget hivatott kihangsúlyozni. De azt se felejtsük el, hogy nincs hófehér, múlt nélküli ember. Akárki is az, és akárhol tart, mindenképpen az addigi életén át vezetett az útja, a hibáin és rossz döntésein át. Na most remény akkor van, ha fejlődőképes, és tanul(t) az eddigiekből. Ha nem tanult, akkor ugyanabban a hülyeségekben dagonyázik, visszamenőleg önigazol, azzal tényleg nem érdemes kezdeni.

Tamarian 2010.06.01. 14:06:06

@Traktorka: Azér' azér'.... van itt közös hullámhossz :D
Alkotói elképzeléseink fedik egymást ;)))

Father Justice (törölt) 2010.06.01. 14:06:55

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jóhogy vállalja, borítékolhatóan nagyobb siker lesz, mint a Herikókler. Vagy az életvezetés nagymestereit hidegen hagyják az anyagiak? Akkor Catch 22 van. :)

@Traktorka: A kevésbé tökéletes(e) kezd(e)ményezéseket is támogatom! :) Egyébként jól látod, a népet ilyen területen megnevelni úgysem lehet. Csak bizonyos egyedeket érdemes affelé terelgetni, hogy némi önszívatás után próbáljanak meg mások hibáiból tanulni inkább. Többnyire még ők is megsértődnek ezen. A lektorálásra való felkérést viszont köszönettel elfogadom. A Kaisert és a Hobgoblint kedvelem. :)

summerstorm 2010.06.01. 14:13:16

@Rebelde:

mélységesen egyetértek a mondottakkal...

Father Justice (törölt) 2010.06.01. 14:17:09

Na, valaki kommentjét beküldöm. :)

Tamarian 2010.06.01. 14:28:16

@Rebelde: Az azért nem meglepő, hogy a tetszetős külsőre mindenki igent mond, mert az normális. A különbség ott van, hogy a "tetszik" esetenként lehet más és más. És a boldogtalanok (a nők) pont azt hagyják ki, hogy akivel hosszútávon van kilátásuk, azoknak úgyis szemük van rájuk, és nyilván megadják a ruházkodás módját - jogosan -, de a túúúúúúúl az nagyon másképp sül el.
Az IQ valóban nem a homlokra van írva, de mindenki kelt valamilyen benyomást. És ha nem is egy szám, de sok minden lejön valakiről annak alapján, ahogy öltözik, mozog, kinéz, megnyilvánul. És talán a legfontosabb - bár ezt nem nagyon szokták részletezni jellemzéskor-; az önmagával kapcsolatos igényei. És áttételesen akkor már kicsit közelítünk az IQ-hoz, ami szerintem még csak nem is a legfontosabb. Szerintem ;-)

Rebelde 2010.06.01. 15:18:43

@Tamarian:

egyetértek,sőt kb. ezt mondtam, hogy az iq nem annyira szempont, mint amennyire azt hangoztatják egyesek:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 15:20:46

@Rebelde:

Hát azért fontos, mert én spec egy agyatlan fehérnéppel nem bírom sokáig :)

Tamarian 2010.06.01. 15:32:49

@Kedves Nard: Igazából az a fontos, hogy nagyjából egál legyen a két ember, nem? Ha már az agy. Ugyanakkor meg személy szerint inkább hányok a "kurvaokosvagyok-ezért-többetérek" pasitól, mint olyantól, aki átlagos, de emberséges. Ez nőknél is gáz, de "szerencsére" ők jobban bonyolítják az életüket :D, úgyhogy nem annyira feltűnő :))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 15:48:07

@Tamarian:

Épp ezért van okos Drágaságom, mert kurvaokosvagyok és többetérek :)

Tamarian 2010.06.01. 16:01:25

@Kedves Nard: Az mutatja, hogy tényleg tudhatsz valamit, hogy vagy az okos Drágaságodnak ;-)
Akikről én beszélek, azok simán hideg-okosok, de érzelmileg nyomorékok. És bár téged nem ismerlek, de sok minden miatt gyanakszom nálad a Shrek-effektusra :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.06.01. 16:08:10

@Father Justice: nem a pénzről van itt szó -kéremszépen - hanem a küldetéstudatról.:D:D

summerstorm 2010.06.01. 16:16:51

@Tamarian:
jaj, egyszer egy pasival volt kerek egy randim, aminek már az első 10 percében kifejtette, hogy mindenki hülye csak ő nem...
és ezt utána még ecsetelte... egy idő után nem is értettem hogy miért ül még ott velem :) :) :) :)...
vagy inkább én vele... :D

Tamarian 2010.06.01. 16:22:59

@mooon:): Aztán mélyen a szemébe néztél, könnyedén megérintetted a kézfejét, és csak ennyit mondtál; Mi nem egymást keressük.
:D

Van egy szomszéd-féle, aki ilyen. És kedvel :S Pedig sokszor a sarkára állok :)))

summerstorm 2010.06.01. 16:22:59

további szép estét mindenkinek :)
mondanám, hogy esőmenteset, de az úgy sem lesz :(((

summerstorm 2010.06.01. 16:24:25

@Tamarian:

hümmm... ott voltál :)?
kémkedünk, kémkedünk :))))))))?

látom ismerős a mondat :D :D

Tamarian 2010.06.01. 16:29:47

@mooon:): ;-) Egy túlélő típusú nő ezt mondaná. Rokony-lelkek lennénk? :)

Snowmass 2010.06.01. 16:30:34

Biztos vagyok benne, hogy sikerült beragyogni mindkettejük lelkét.

Édes Bosszú 2010.06.01. 18:41:31

Halihó! Ide írjátok meg, hogyan álltatok bosszút exeteken, főnökötök vagy szomszédotokon! edesbosszu.blog.hu

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.01. 19:07:42

@Tamarian:

Azt mondod, én egy ogre vagyok? Vagy olyan mint a hagyma? Több rétegű ? :)

Tamarian 2010.06.01. 19:33:56

@Kedves Nard: :)) Bezony. Kintről ogre, belül hagymasrác ;-)

Reactor 2022.05.29. 17:09:31

@: Franc se fél a nőktől, simán ráuntak a hülyeségükre, a negatív kritikának pedig általában van alapja. Csak ti szeretitek ezt szándékosan félreértelmezni, és úgy beállítani, mintha félnének a nőktől.

@Father Justice (törölt): Esélyük sincs...ehe, az ugye megvan, hogy amelyik férfinak ilyen nő az álma, felmegy Rosszlányokra vagy Beszámolókra, és vesz magának egyet?

@summerstorm: Ha diszkóban vagy fesztiválon ismerkedsz, készülj fel rá, hogy az ottani törzsközönség nem arról akar majd diskurálni veled, hogy vajon Kant-nak vagy Heideggel-nek volt-e igaza.
süti beállítások módosítása