A srác teljesen megkattant

2010. június 15. 07:16 - csajokespasik

A történetben szereplő fiatalember nem kicsit zakkant és nem tudni, miért kergeti el magától a nőket. A barátai a legjobb indulattal az utolsó pillanatig kitartanak mellette, de hamar be kell látniuk, hogy hiába dobálják utána a sok mentőövet, az illetőnek nincs szabad akarata és nem ura az érzelmeinek. Most kiderül, hogy néhány embernek először a saját démonait kell legyőznie ahhoz, hogy normális kapcsolata legyen. Megrázó sorok következnek.

 

Sziasztok! Fiú vagyok, 26 éves. Érdekes megfigyelni, ahogy időben halad előre az ember, mennyi változáson megy keresztül. Elfogadunk valakit valamilyennek, és egyszer csak a feje tetejére áll a róla kialakított, szilárdnak vélt kép. Volt egy nagyon régi jó barátom, anno deszkás volt, meg nagy divatmajom, minden héten más cipő és ruha, vett egy jó kocsit is - minden kiegészítőre odafigyelt, a nők imádták. Mondjuk, meg is dolgozott mindenért, amit hordott: rengeteget melózott egy cégnél, és elég jól ment neki. Nem tudni, mikor következett be nála a nagy törés, amikor „átbillent” a másik dimenzióba. Sokak szerint rákapott a drogra és a szervezete nehezen tolerálta, mivel kiskorában többször diagnosztizáltak nála epilepsziát. A szülei régen szétmentek, a gyerekkora érzelmi hullámvasút volt, hol fenyegették, hol mindent megadva neki, kényeztették.

A gyerek önértékelése flexibilis lett, hiszen minden adott volt egy fasza kis öngyilkossághoz (amit nem tudom, hogy fontolgatott-e, de simán kinéztük belőle – sokat boncolgatta filozófiailag a halál témakörét). Aztán évekre eltűnt, nem tudtuk, mi van vele, a telefonja folyamatosan halott volt – talán nem fizette a számlát és kikapcsolták. Amikor egyszer az anyjával összefutottam, megtudtam, hogy nagyon leszállóágba került, skizo lett, megjárt néhány kórházat is, ám arra nem derült fény, hogy mivel is kezelték. Valahogy drogot sejtettem a háttérben, mert tudtam, hogy hajlamos volt a könnyelmű döntésekre. Nem biztos, hogy amiatt kattant meg, lehet, hogy genetikailag. Amikor egyszer felmentem hozzájuk, összevissza beszélt – elkezdett szónokolni nekem valami zavaros szöveggel a fasizmusról, de olyan homályosan adta elő, hogy az sem derült ki, ellene vagy mellette van-e. Nem bírtam nézni ebben az állapotban, fel-alá járkált, motyogott, az arca, mint egy leszedált démoné. Hónapokig nem is láttam. Nem bírtam látni. Ám amikor egyszer lejött a törzshelyünkre, mintha kicserélték volna: vidám, energikus, józan, nem beszélt ostobaságokat. Elmesélte, mi volt vele, még azt is (tőle szokatlan nyíltsággal) hogy a kórházban egy férfibeteggel felfedezte a homoszexualizmust, de nem akarja többet csinálni. Csak néztünk, mert ez a váratlan bejelentés kicsit kibillentette a nagy szoknyavadász bika szerepéből, durván felülírva azt a képet, ami bennünk élt. Már a kórház után, amikor meggyőződtünk róla, hogy úgy-ahogy rendbe jött, összehoztuk egy lánnyal, kedély- és önbizalom javító céllal… az pontosan nem derült ki, hogy miért volt bent, elvonón vagy szimplán csak a betegsége miatt. Összejött a csajjal, eleinte szép volt minden, majd pár hét múlva a srác elzavarta a csajt, aki sírva hívott fel. Tombolt és gorombáskodott vele, többször lekurvázta, ijesztő volt, mert nem lehetett érteni, mit akar stb-stb. A legijesztőbb az volt, hogy a lány tudta, hogy nem neki mondja, nem rá mérges, hiszen jól megvoltak, hanem… hanem valaminek és pont. Szóval sírva panaszkodott nekem meg a srác anyjának, hogy nem bírja tovább, ez tiszta agyrém. Szétmentek. De nem csak a drog tehet ilyet, hanem maga a genetika is. Amikor újból elbújt a kórházba, az anyjától aztán megtudtuk, hogy a korábbi nője, akivel az eltűnése alatt együtt élt, szintén ugyanígy járt. Egy ilyen srácnak van esélye egy normás kapcsolatra? Vagy az egész életét a leszedálás kíséri majd végig? Mert akkor elviselhető. De nem lehet úgy élni, se neki, se annak, aki bevállalja, mint partnert.

 
119 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr62082615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagolybagoly 2010.06.15. 08:09:10

A flexibilis önértékelés is érdekes, de neki talán inkább a labilis önértékelés volt a gondja.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 08:19:29

Nem sok remény van szerintem a gyógyulásra, maximum szedálhatja magát élete végéig. Ha viszont elgurul a gyógyszere, akkor elszabadul a pokol. Na az ilyennek tilos lenne szaporodnia. Pszichoboyokkal meg nem kezd értelmes nő. Lehet hejjespasee, de attól még egy beteg állat.

Caddy 2010.06.15. 08:25:09

Megrázó sorok, jajj, félek még olvasni is, rettegek.

Valamint a jó reggeltbe!

Caddy 2010.06.15. 08:28:34

De kedves barátok!
Nekem ez a történet így nagyon kevés. Nem tudjuk mi baja van, nem tudjuk kattant-e, nem tudunk semmit.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 08:36:15

@Caddy:

Kiderül a szövegből, hogy súlyosan kattant, skizo a csóka. Gyógyszerezi magát, hogy elfogadhatóan viselkedjen. Ha nem veszi be a gyógyszerét, akkor az történik amit leírt, dühroham. Régebben járt is ide egy ilyen nyomorék, lehet ismerősek a tünetei :) Üldözési mánia, tévképzetek. Mondjuk az nem hejjespasi, viszont rohadtmód beteg.

csajokespasik · https://csajokespasik.blog.hu 2010.06.15. 08:38:25

@Caddy: igen, tényleg csak mozaikokat kapunk, de a felvázolt tünetek egyértelműen arra engednek következtetni, hogy a srác tényleg skizó, ahogy a levélíró is sejti. A lényeg viszont megvan: nem lehet együtt élni vele sehogy sem, amíg ez az állapot fennáll, márpedig fenn fog sokáig

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 08:42:08

@csajokespasik:

Így aztán nincs más megoldás mint a szájbavett vadászpuska. :)

Caddy 2010.06.15. 09:01:03

@Kedves Nard: szerintem nem egyértelmű, az meg, hogy megint az előítéleteid szerint ítélsz, mert egyszer már láttál ilyet az nem biztos, hogy pontos. Most nem kötekedni akarok :), de tényleg csak ilyenek, hogy nem tudjuk pontosan miért volt kórházban,nem tudjuk mi a baja, megváltozott, és hasonlók. Nyilván a posztíró sem doktor, így nem kapunk egyértelmű diagnózist, de ez alapján nem lehet mit mondani, szerintem.

@csajokespasik: mik a felvázolt tünetek? Hogy a barátok látnak valamit? Nem meghatározó. Nem derül ki mennyire jó barátok,nyilván ha valamit tudunk róla, akkor nem szoros barátság, csak haveri viszony.
DE! Értem a felvetést, nem kekeckedem. Nyilván megfelelő gyógyszeres kezelés mellett kordába tartható a dolog, de azért bátor dolog bevállalni ezt valakinek mellette, hogy a kard mindig ott lebeg.Bármikor robbanhat.

vendriner aladár 2010.06.15. 09:02:33

Ólomterápiára szavazok én is. Az anális beöntésre már úgy is rákapott, azzal nem lehetne nevelni. A skizofrénia, illetve a téveszmékkel járó betegség gyakran örökölt és bizony jelenleg tünetmentesíteni lehet csak, illetve részben vegetatív droiddá teszik a pácienseket. A srác is előbb utóbb a mosolygóban fog kikötni, ez csak idő kérdése. Az viszont igaz, hogy a szedett drogok ezt a folyamatot nála felgyorsították, valószínűleg lett volna még néhány normális éve élni. Így most élhetetlen lett fiatalon, de talán így nem lesz utódja és nem tesz tönkre egy családot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 09:06:08

@Caddy:

Ja ezentúl kórházi zárójelentést is kell mellékelni Dr. Caddynek, mert te csak abból tudsz szakmai véleményt mondani? Értem.

bagolybagoly 2010.06.15. 09:06:11

Nekem mindenestre furcsa, hogy a szerző amiatt aggódik, hogy lesz-e a havercsávónak csaja. Pedig elég nyilvánvaló, hogy mindenkinek az lenne a legjobb, ha nem lenne.

Caddy 2010.06.15. 09:10:28

@Kedves Nard: gondoltam ma kihagyjuk a szájkaratét, de látom nem. :)
Köszönöm a megtisztelő címet, de tudod, simán mellé lehet nyúlni akkor is, ha azt gondoljuk minden tökéletes. Nem kell kórházi zárójelentés ehhez sem.

Tamarian 2010.06.15. 09:29:02

'Reggelt. Hát ez... Elszomorított és fel is bosszantott. A jelenlegi állás szomorú, és nyilván az segít csak, ha van valami stabil támasz - partner, szülő, stb -, aki fel tudja vállalni, hogy folyamatosan kontrollál. Na most ehhez kell motiváció, mert egy életen át tart. Reményhal...?
És kegyetlenül felb..ta az agyam, mert íme, mire képes a gondos szülői kondicionálás. _Lehet_, hogy genetika, _lehet_, hogy drog. De alapból, ha egy gyerek szeretetteljes háttérrel, érzelmi biztonságban nő fel, akkor egy betegséggel megbirkózni nem kérdés, amin átmegy, az messze egészen más, mint a leírtak, ami nekem arról szól, hogy egy totál kibillent, beteg fiatal faltól-falig, mint a rongy. Hogy mi van, egy dolog. Hogy mi vezetett ide.. :S Nnnnnnnnna, valami jó ötlet szülői kínzócölöphöz????
Pfffffffff......... Bocs. A kölykök nagyon a gyengéim. SZÜLŐSZABÁLYOZÁST AKAROK!!!!

Doubledeceker 2010.06.15. 09:33:49

Tapasztalatom szerint pusztán a drog, nem képes ilyet kihozni egy emberből. Szóval nem kizárt, hogy valóban komolyabb elmebaj húzódik meg a háttérben.

Na persze a drogok elég komoly személyiségváltozsát okoznak, de nem csinálnak senkiből dühöngő idiótát. Vannak közeli tapasztalataim a drog áldásos hatásairól, kezdő fokozatok magasló komplexus, isten-király komplexus, mindenki hülye, and so on....

Caddy 2010.06.15. 09:35:40

@Kedves Nard: óó bazz ki máséban beszélnék, te! :)
Tied tökéletes ezt mindenki tudja. :*

Doubledeceker 2010.06.15. 09:38:11

@Tamarian:

"mire képes a gondos szülői kondicionálás."

Ahogy egy eleinte igen jó később sokkal kevésbé jó hölgy ismerősöm mondta, szaporodni az állatok is tudnak, gyereket nevelni csak az ember lenne képes, viszont a legtöbben ezen a téren sem különböznek az állatoktól.

Mondjuk egy nagyon durván agy beteg emberrel nem nagyon van mit kezdeni, lehet gondos szülő, megtehet mindent de ha sérült, akkor a végeredmény úgyis így is ez lesz.

Apropó, ha ennyire szétcsúszott volt a srác akkor, hogy a p-be tudott jól teljesíteni egy munkahelyen?

Tamarian 2010.06.15. 09:51:57

@Nandi29: Itt most akkor sok-sok állatfaj nevében kikérném magunknak ;))) Nem sorolnám, mert nem ez a fő profil erre ;-) azokat az állatokat, akik kiemelkedően jó szülők. De a lényeggel egyetértek. :)

Ha van egy biztos háttér, akkor azért mindegy, mi tör ki hirtelen-váratlanul, mert ott van az a közeg, ami támogató, és idejekorán végigkíséri azon az útkeresésen (doki-beteg), ami élhető életet biztosít a lehetőségeihez képest.
Az már csak találgatás mindenki részéről, hogy konkrétan volt-e drog vagy sem, de azért azt megbeszélhetjük, hogy egy olyan ember, akinek a spontán "lelkigondozása" megoldott, az nem biztos, hogy drogért nyúl. Ami viszont a hozott problémáját nyilván csak felerősíti. Szóval a végeredmény egy másik, ideális esetben lehet gyógyszeres kezelés, ne adj isten kórházi ápolás. De semmiképpen nem kell(ett volna) a poklot megjárnia, és totál lenulláznia magát.
A jól teljesítés meg biztos abban az időszakban volt, mikor a lehetséges kockázati tényezők (külső hatások) nem voltak felerősödve, ergo a jéghegy csúcsa lógott ki max.:) Szerintem.

2010.06.15. 09:52:51

@Tamarian:

Azért a barátok sem semmik. Elmenekülnek a "beteg" havertól, ahelyett, hogy segíteni próbálnának. Legalább próbálnának.

Nem mellesleg, aki magával sem "bír", hogy a jó életbe tudna már normális prákapcsolatban létezni?

A szülőszabályozásra: tegye fel a kezét, akinek "normális" szülei vannak!:))) Mindenkit meggyötörnek, ha tudatos, ha nem. Én úgy képzelem, hogy a gondoskodó szeretet (nevezzük így a szeretteljes nevelést) egy szép piros labda, amit az ember jó esetben a szüleitől kap, és a gyerekének ad tovább. Ha ezt a labdát nem kaptuk meg, akkor csak rohadt nagy belső munkával tudjuk megteremteni magunknak, hogy aztán legyen mit adni a gyereknek. A rohadt nagy belső munkához pedig kell sok kitartás, sok fájdalom és első sorban SZÁNDÉK.:) Na, itt szokott kilógni a lóláb.:))

alumi 2010.06.15. 09:58:45

Nekem ez a marha nagy aggódás valahogy fals.
Oké, hogy a barát aggódik a haverjáért, mert mi lesz vele a jövőben, de hogy ezért beírni ide...???!!!

alumi 2010.06.15. 09:59:25

@csajokespasik:
Kedves Bloggazdák!
Égnék a vágytól, hogy hordhassam a méltán kiérdemelt pólómat éjjel és nappal.
....Ha megkapnám.....

:)

Father Justice (törölt) 2010.06.15. 10:03:29

Az a sajnálatos probléma, hogy a potenciális partnerek szempontjából mindegy, mi a kiváltó ok. Akár a genetika, akár a drog, akár a rossz neveltetés nyomja rá ilyen durván a bélyegét a fickó személyiségére (vagy kombináltan), az alapvetően már nem fog megváltozni. A genetika adott, a drogtól pusztán egy párkapcsolat segítségével nem tud végleg megszabadulni, a rossz gyermekkort meg végképp nem tudja helyettesíteni / kitörölni semmi. Arról, hogy kinek milyen a normális kapcsolat, megint el lehetne vitatkozni, de ez a fiatalember nagy valószínűséggel nem fogja megtapasztalni. Ezeket a szindrómákat igencsak kevés nő viseli el végtelen szeretettel és türelemmel - főleg, ha a nemzakkant férfiak körében is válogatási helyzetben van. Kizárólag olyan párt tudok elképzelni mellé hosszabb távon, aki szeret anyáskodni egy instabil, lelkileg sérült ember felett ÉS nem akar családot alapítani (ami egy ilyennel több mint kalandos vállalkozás lenne) ÉS kedveli a mindennapos küzdésből, váratlan beszólásokból / rohamokból eredő kihívásokat. Igen ritka kombó lehet.

jézusmáriaszentjózsef 2010.06.15. 10:05:26

Az emberi butaság egyik csúcsteljesítménye ez a kis írásmű, választékos akar lenni, de egy nyolcéves gyerek szintjén marad, nem ismeri a szavakat, amiket leír és buta, mint a tök. Inkább bármilyen drog vagy kórház, mint fél órát eltölteni a bejegyzés szerzőjével.

Tamarian 2010.06.15. 10:12:47

@Traktorka: Szia :) Barátokhoz: egyrészt persze, milyen barát az, aki lelép, ha gáz van. De nézd egy másik oldalát. Hétköznapi emberek, vagy inkább haverok? akik keresik a régi, jól ismert cimborát, és akit kapnak-látnak, az valami egészen más, láthatóan súlyos beteg. Egyszerű -nem pejoratíve - emberek lefagynak ilyen helyzetben, nem tud segíteni, és ez frusztrálja, ösztönösen menekül abból a helyzetből, amiben elveszíti a biztonságérzetét. Nem tud jól működni, tehát kicsit "ha nem vagyok itt, ez sincs" állapot következik.
Kevés az a kapcsolat és az az ember, aki(k) egy ilyet is átvészelnek.

Szülőkhöz: Igazad van sok mindenben. Egy, azaz egy dolgot húznék alá. Szülőként EGY dolgot tudok adni a gyerekemnek. Az atombiztos tudást, hogy szeretem, és _mindenféle_ körülmények között ott vagyok mellette, mögötte. Ez a biztonság, amiből a tökinek ki tud csírázni az egészséges önbizalma, kiváncsisága, viszonya magával és a világgal. Emellett elkerülhetetlenül látja majd, hogy én is emberből vagyok, nem is baj, mert tanuljon csak nyugodtan az én hibáimból is ;-)
Ha a piros labdát nem a szülőktől kapja vki, akkor kétséges, hogy ki, milyen áron és mikor tudja kiizzadni azt a tanulságot, hogy hát neki akkor most mi is hiányzott, és hogyan is kell min dolgoznia, hogy rendben legyenek a dolgai. Ne hidd azt, hogy a jó szülő hiánya csak a szülővé váláskor jelentkezik, minta híján. Az egész személyiségfejlődést súlyosan befolyásolja. Ezért olyan piszkosul nagy felelősség.
Ezért vannak határtalan indulataim azokkal szemben, akik nagyjából úgy állnak a gyerek-kérdéshez, mint az aranyhal-tartáshoz.

Lángharcos 2010.06.15. 10:13:13

A leírtak szerint a srác skizofrén. A története és a tünetei hasonlítanak a Skizotéria blogban leírt történethez.

A szülő nem tud segíteni a megelőzésben. Hiába a jó háttér..

skizoteria.blog.hu/ Olvassátok.

Father Justice (törölt) 2010.06.15. 10:21:02

@primula (the original): Küldj Panninak egy üzenetet. Postán is elküldik, ha nem sikerül időpontot egyeztetni. Egyébként lehet, hogy azt hiszik, cinizálsz, azért nem kapsz. :)

Barry Kent 2010.06.15. 10:21:13

Reggelt.
Hát ez nem valami vidám sztori,a srácnak komoly segítségre lenne szüksége.

_Tomiby 2010.06.15. 10:23:36

Mindenki jobban jár ha a diló fellógatja magát.

Tamarian 2010.06.15. 10:23:39

@Lángharcos: Nem is a megelőzésről volt szó. Az életminőségről előtte-közben-utána.

Sólyom Bátor 2010.06.15. 10:24:00

Számomra ez a bejegyzés kicsit groteszk. Pontosabban, nem értem, ilyen jellegű leveleket miféle megfontolásból tesznek emberek közszemlére, pontosabban, mit gondolnak, mit érhetnek el azzal, ha belekiabálnak a nagy kommentező katyvaszba egy egyértelműen komoly pszichés problémát. Ez nem az, hogy állandóan csajozik a pasim, vagy zavar, ahogy a férjem eszi a mákos tésztát. Olvasom a kommenteket félig-meddig is még kevésbé értem a dolgot. Van, aki jóindulatú, még értelmes is van (persze, segíteni hogyan tudna?), de azért zömében még parasztok is a kommentek. Van ennek értelme így?
Egy esetben tudom elképzelni, akkor ha ezek nem valódi, hanem fiktív levelek. Akkor viszont az egész erkölcstelen és hazug.

Doubledeceker 2010.06.15. 10:24:07

@Father Justice:

"Az a sajnálatos probléma, hogy a potenciális partnerek szempontjából mindegy, mi a kiváltó ok."

Egyet tudok érteni, voltam már én is olyan kapcsoltban, ahol egy csomó agybeteg dolog volt, és a csaj mindig mondta, hogy nem tehet róla ezt hozta otthonról, az ember egy darabig támogat, aztán nálam is elszakadt a cérna, azt mondtam nem érdekel honnan hozta, de nekem normális ember kell.

Szóval tényleg nehéz olyan embert találni, aki csak úgy feláldozza magát, max. egy másik szintén sérült, hogy kerek legyen a deal.....

Doubledeceker 2010.06.15. 10:25:00

@_Tomiby:

Na majd ha lesz egy diló gyereked, akkor gondolj erre a bejegyzésre.... :D

De ne legyen!

2010.06.15. 10:28:46

@Tamarian:

Az én "barátaim" is érdekesek voltak, mikor "megváltoztam".
Gyakorlatilag elküldtek melegebb éghajlatra, hogy hogyan képzeltem, hogy már nem vagyok a régi-én.:))
Én meg őket küldtem el melegebb éghajlatra, azóta is ott vannak és így kerek a világ.:D

Caddy 2010.06.15. 10:29:21

@Traktorka: én nekem normálisak, szóval egy kéz a magasban. :)

Karcsika_Szemüveges 2010.06.15. 10:31:08

A kontraszelekció már csak ilyen.

2010.06.15. 10:33:15

@Sólyom Bátor:

Sólyom, Életem. Akkor minek olvasod, ha így se jó, meg úgy se jó?
Nagyapám szokta mondani, istennyugosztalja: Egy joga mindenkinek van: ha nem tetszik, nem eszik.

Barry Kent 2010.06.15. 10:35:43

@primula (the original):
"Nekem ez a marha nagy aggódás valahogy fals."

Ja, valahogy nekem se jutna eszembe a barátaim szennyesét ide teregetni, pláne ha már segíteni nem tudok neki.

Tamarian 2010.06.15. 10:35:55

@Sólyom Bátor: Te tényleg azt tartod a legfurcsábbnak, leglogikátlanabbnak, hogy valaki ilyen típusú problémával a netre fordul? :D Nézz jobban körül. Sok mindent nem láttál még...

@Traktorka: Sajnálom :( Illetve nem is. Akkor veszett rossz, de általában jobb az, ha az ember tudja, hogy olyanok állnak körülötte, akiknek nekivetheti a hátát bármikor :)

Tamarian 2010.06.15. 10:38:18

@Barry Kent: Bármilyen furcsa, tényleg vannak, akik nem tudnak hova fordulni... És tudod, mit? Legalább annyit felismer, hogy szüksége van segítségre, ÉS nincs körülötte olyan, aki tudna. Tehát keres. Ez jó :) Majd a jó helyen is kiköt talán.

blah 2010.06.15. 10:38:56

Nem is tudtam, hogy pszihológiai bloggá változott a CS&P. Ez betegség, egyértelmű. Nekem is volt egy barátom aki eléggé hasonlóan járt, ő most 30 éves. Nem volt kellemes látvány a zártosztályon leszedálva. Megdöbbentőek a hasonlóságok, a fasizmus, a homoszexualitás, az indokolatlan agresszivitás... Nála még meg volt spékelve némi vallási fanatizmussal. Fő témák: Isten, sátán, Jézus, Hitler. Valami kúrva zavaros körítéssel előadva. Mondjuk ő évről évre lejjebb csúszott és nem igazán voltak tiszta időszakai, kb 8-9 éve tartó lassú folyamat ez, utoljára tavaly ősszel a zártosztályon láttam ahova azért vitték mert késsel hadonászott egy szanatóriumban amire utólag nem is emlékezett. Ami még megdöbbentőbb volt az az, hogy a zártosztályon mennyi fiatal van.

Mária 2010.06.15. 10:42:40

@Kedves Nard: @csajokespasik:

Nem skizofrénia, hanem "borderline" személyiségzavar a neve annak, amiről a bejegyzésben szó van. Tökéletes leírás egyébként.

És nem ólommal kúrálják, hanem stabil, következetes, higgadt és bizonyos szempontból távolságtartó szeretettel.

Ez sajnos a nőknek többnyire nem szokott sikerülni :-/

Doubledeceker 2010.06.15. 10:44:28

Az év kommentje: ", hanem stabil, következetes, higgadt és bizonyos szempontból távolságtartó szeretettel.

Ez sajnos a nőknek többnyire nem szokott sikerülni :-/"

Sólyom Bátor 2010.06.15. 10:45:16

@Traktorka: Ezt nem komolyan kérded? Ha ezt a logikát követnénk, senki semmiféle kulturális-közéleti produktumot nem kritizálhatna, mivel ha nem tetszik neki, miért nézi, hallgatja, szagolja, érinti. :-)

Sólyom Bátor 2010.06.15. 10:46:30

@Tamarian: Nem ezt tartom a legfurcsábbnak, sokkal furcsább volt tegnap Csernus(s) Imrével vitáznom. :-)

Doubledeceker 2010.06.15. 10:46:40

@blah:

"Ami még megdöbbentőbb volt az az, hogy a zártosztályon mennyi fiatal van."

Na ja ilyenkor tessék elgondolkodni, kinek mennyi baja van, pl meghúzták a szép új volvomat, a csajom nem akarja az anált, nem úgy szeret, nincs pénzem új hifire.

Kemény életek vannak na. Tegyen fel valaki valami vidámabb lemezt!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.06.15. 10:47:33

"Fiú vagyok, 26 éves." ezeket az infókat nem a történet főhőséről kellene elmondani a a poszt tolónak?
amúgy a csávó sztorija inkább pszichiátriai eset, nincs sok köze csajok&pasik témához.

Tamarian 2010.06.15. 10:48:57

@Nandi29: XD És mennyire igaz! Én megszavaztam CSP különdíjra. Panniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.................. :)

Doubledeceker 2010.06.15. 10:50:42

@Don Bandi:

Mivel minden férfi női kapcsolat közeli kapcsoltban van pszichiátriával igen is van itt keresnivalója.

2010.06.15. 10:55:08

@Tamarian:

Szerinted én milyet néztem, mikor megkaptam az arcomba?:))
Ahelyett, hogy "tudok segíteni?" ezt kaptam: "kapd be, legyél a régi, és kérjél bocsánatot, mert hülye voltál".:D
De ezen nincs mit sajnálni. Ami szar volt, annak törvényszerűen ki kellett hullania az életemből, és ez tök jól van így.:))

2010.06.15. 10:56:29

@Sólyom Bátor:

na, azt had olvassam már el!:)) vagy szóban történt?

Tamarian 2010.06.15. 10:57:32

@Traktorka: Nagyon csípem, hogy ilyen optimista vagy ;-) Mint én. De hát milyen más szemlélettel lehetne _tovább_ élni mindig? :)))

2010.06.15. 11:04:36

Nah most erre őszintén mit lehet írni? A történet nekem amúgy is zavaros és nem is értem hogy mi köze a csajok és pasik bloghoz. Jah boccssss volt benne egy összejövünk-szétmegyünk 2 soros szál is.

Doubledeceker 2010.06.15. 11:10:56

@Zsu0805:

Freud szerint mindenek a gentálikhoz an köze, és milyen igaza van.

Nem picsogni. :D

blacklord 2010.06.15. 11:12:00

@Kedves Nard: ritka paraszt módon sikerült ehhez hozzáböffentened. Én történetesen több ilyen embert is ismerek, és rohadtul kemény dolog az ilyesmi. Ahogy jól látjátok, az illetőnek nincs igazán esélye normális párkapcsolatra, ha szintentartja magát, akkor állandóan egyfajta kába, kakatón állapotban van - és ez nem az a dolog, ami rossz döntéseid következményeképp alakul ki. Ott van a génjeidben és kész.

@Sólyom Bátor: veled értek egyet alapvetően, én se értem, hogy mit keres itt ez a poszt...

2010.06.15. 11:14:12

@Tamarian:

:)) köszi, de ez csak annyi, hogy már meghúzom a határaimat. ez egy jó kis szitu volt, hogy kijöjjön, hogy ki az igaz barát, és ki az, aki csak a mosolygós-én-re kíváncsi.
de mondjuk abban igazad van, hogy kell egy fajta "udvaribolond" szemlélet az élethez, és mindig bizakodva állni a mához és a holnaphoz.:))

Tamarian 2010.06.15. 11:14:54

Hogy a poszt mit keres itt, tessék már a bloggazdától megérdeklődni... Hátha mond valamit a 38. kérdésre :-)

Sólyom Bátor 2010.06.15. 11:22:41

@Traktorka: Egy előadásán. Még nem írtam meg. De ha meg is írom, a valódi nevem alatt fogom tenni, és nem a Sólyom Bátor figura alatt :-)

Tamarian 2010.06.15. 11:23:05

@Traktorka: Hiszti, fölösleges indulatoskodás ellen szoktam mondani a gyerekeimnek; kétféle szitu van. Az egyik, mikor múlik rajtad bármi, tehát van választásod. Ekkor ne pazarolj időt-energiát a felesleges üresjáratokra, mert akkor nem jól fogsz dönteni, lekésed, stb. A másik, mikor nincs választásod, az adott helyzet egyfajta szükségszerűség. Olyankor meg értelme nincs annak, hogy vered magad, mer' minek. Meg kell nézni, hogy hol van az az oldala a történéseknek, ami jó, tanulságként szolgál, úgy fordíthatod, hogy jól gyere ki belőle. Persze van olyan, hogy nem jön ki jól az ember. De hát már tudjuk: negatív élmény is élmény :) És mindig van tovább, amikor a saját döntéseiddel befolyásolod a történéseket.
Szóval ez inkább egy töretlen derű, mint az udvaribohóc fíling. Mert komoly meggyőződés van mögötte. Plusz még jól is érzem magamat :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 11:24:25

@Mária:

Pedig tényleg ólommal kéne kúrálni. Esélytelen a felépülése már, rég el kellett vón kezdeni a kezelést, már túl késő.

alumi 2010.06.15. 11:31:04

@Father Justice: megállapodtunk a postai kézbesítésben még anno privátban...
de az már lassan másfél hónapja volt. lassú a posta, az igaz, de ennyire...:)
én sosem cinizálok.

órarugógerincű (törölt) 2010.06.15. 11:31:49

@Mária: te mekkora zseni lehetsz, ha ebből a zavaros szösszenetből levágtad, hogy a csóka borderline. Gondolom a sztármagazinokban leírtakon kívül nem sokat tudsz erről a fajta személyiségzavarról. Mostanában divatos, az tény. Mióta "átjött" hozzánk is Ámerikából, azóta érdekes mód majd' minden 2. ember borderline. Hülyeség. És egy pszichológus körülbelül vagy 5-10 alkalom után diagnosztizálja a páciensénél. Neked ehhez képest 1200 karakterből sikerült. Ez a fajta ostobaság elég dühítő...

Doubledeceker 2010.06.15. 11:31:56

@Kedves Nard:

Férj feleségnek:

- Te asszony nem lehetne a Lalikát elvetetni?
- Meg vagy te örülve, már 10 éves.
- Akkor legalább az a kurva trombitáját!

Na most itt az a baj, hogy 30 évvel ezelőtt kellett volna, mert ennek még trombitája sincs.

2010.06.15. 11:35:02

@Nandi29:
Nem picsogok, de szar a poszt. Ez kijelentés volt nem picsogás. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 11:36:20

@blacklord:

Katatón. Nem kakatón. Tanuljad meg a szót leírni, mielőtt használod, mielőtt leparasztoznál engem kis őstermelő. Rókancsági segíjt fel-e vetted-e?

@Nandi29:

Ja, az volt a baj, hogy az anyja nem kullogott el küretre.

www.youtube.com/watch?v=Uef-rsh3Na4

Tamarian 2010.06.15. 11:37:40

@dftz hmxtr: Szerintem ne dühöngj. Minek? :) Számít ez a srác szempontjából? Neked is van véleményed, neki is. Lehet élni, ha nem egál a kettő. Tényleg, tök feleslegesen bosszantod fel magadat. :)

Stupidella 2010.06.15. 11:38:42

Ne hozzátok össze több lánnyal... Csak ha ki akartok tolni a csajjal.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.06.15. 11:41:24

@Caddy: egyet értek veled,
kettő lesz belőle

alumi 2010.06.15. 11:42:15

@Kedves Nard: szerintem még most fog beérni a gyapot hozzá.:)

Nekem csak egy kérdésem van.

Mit jelent a "kakatón" szó?:)))) (komment:blacklord 2010.06.15. 11:12:00 )

órarugógerincű (törölt) 2010.06.15. 11:43:36

@Tamarian: nem tehetek róla, az ostobaság dühít. Vagy lehet, hogy ostoba vagyok, hogy ilyeneken dühöngök? :)

alumi 2010.06.15. 11:43:48

kakatón:
hangsúlyos ballasztanyag..:)))

Tamarian 2010.06.15. 11:48:53

@dftz hmxtr: Érdemben nem tudok nyilatkozni, nem vagyok diagnoszta :) Csak a személyes lelki egészség és túlélés szempontjából javallom a nagyvonalú legyintést ;))) Nem ostobaság ez, hanem ifjonti hevület :D bár nem korfüggő. Nem érdemes... ;-)

Doubledeceker 2010.06.15. 11:49:51

@Kedves Nard:

Te, megnéztem a linket, az a durva, hogy ismerek ilyen arcokat, MÁV és BKV javítóműhelyei teli vannak ilyenekkel. Van ilyen "barátom" is. Büszke persze nem vagyok rá.

alumi 2010.06.15. 11:49:57

Amúgy kár itt kaffogni a betegségekről.
Szerintem mindenkinek van egyszer az életében legalább egy megborulása (szakítás, családi tragédia, haláleset), ami jobban megviseli, esetleg maga alá is gyűri és a nyomán pszichés (pánikbetegség, idegkimerültség, depresszív tünetek), vagy fiziológiai tünetei lesznek (pl. gyomorfekély, szívproblémák) Akinek nincs, az legyen hálás a sorsának.

A különbség pusztán abban van, hogy ki, mennyire hagyja, hogy leteperje az adott helyzet. Hogyan tudja kezelni? Ki tud-e belőle önállóan kecmeregni? Vagy maga alá gyűri az önsajnálat és a saját gyengesége? Egyből pszichodokihoz rohan, vagy sem? Hajlandó antidepresszánsokkal tömni magát, vagy sem? stbstb

A posztban szereplő fiú viszont ennél súlyosabb helyzet. Nem kellene egy napon említeni mondjuk szerzett pánikbetegséggel, ami, ha megfelelően kezelve van, akár többször elő sem jöhet.

doggyfreestart 2010.06.15. 11:50:52

Ja. A srác skizó, értelmes lány meg nem gyötri magát ilyennel. Ez egy kategória az alkoholisták / drogosok mentésével: 90%, hogy a "mentő" lesz lehúzva és tönkretéve.
Tudom, hogy csábító a lehetőség, hogy valakinek csak te vagy, de nem éri meg az árát.
A drog meg valószínűleg a kulcsélmény volt, ami kiváltotta a skizofréniát.

(meg)törölt dick 2010.06.15. 11:54:25

@Traktorka: helyesen írod, mint szar ki is hullottál az életükből.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 12:03:57

@Nandi29:

Ezek az igazi szakik! :) Én csípem az ilyen arcokat :)

@primula (the original):

Lehet tán a kis rabszolga most ténfereg ki a gyapotföldre betakarítani :)

órarugógerincű (törölt) 2010.06.15. 12:19:16

@Tamarian: Parancs értettem, nagyvonalú legyintést megtettem. :)

Caddy 2010.06.15. 12:38:07

@Stupidella: nekem is ez volt az első, milyen kedves barátok. :S

@pingwin: beleegyezem, hogy kétszer is. :D

@primula (the original): ugye nem a fekáliával van szoros barátságban? :D

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): hehe, Lui! :)

pepito1 2010.06.15. 13:05:11

Kár volt elolvasni ezt a szemetet,ki a szart érdekel az élettörténeted?szánalmas...

Friedmann Juci 2010.06.15. 13:07:47

Gyönyörű történet. Egy hasonló alkattól másfél évig szabadultam. Előtte évekig póbáltam megmenteni, de lehetetlen. Tanácsot meg ne egy ilyen blogon várj.

Kham 2010.06.15. 13:21:10

@Sólyom Bátor: "Van ennek értelme így?"

Hát persze hogy nincs. Mindjárt elmagyarázom, hogy miért nincsen. Ez itt Csubakka. Csubakka az Endor bolygón él. Gondold csak meg: ennek nincs értelme! Miért akarna egy 220 centis vuki, az Endoron, 50 centis ewokok között élni? Ennek nincs értelme! De ami még fontosabb: ennek az egésznek mi köze a most tárgyalás alatt lévő poszthoz? Semmi. Valaki tényleg venné a fáradtságot és beírna hosszú maileket félzakkant félismerőseiről, hogy utána napi ciklusokban ismétlödő kommentkebe elolvashassa hogy lőjje le, akassza fel, takarodjon el a Föld színéről, mert annyira tökéletes mint a kommentelők, úgysem lehet? Van ennek értelme? Hölgyek és urak, ennek semmi értelme. Ha úgy gondolod, hogy Csubakka az Endor bolygón él, olvasd továbbra is a blogot:)

alumi 2010.06.15. 13:23:11

@Caddy: hát azt csak találgatom..:)
merthogy katatón mint szó, létezik.
kakatón az meg inkább vicces...

Elkeveredett 2010.06.15. 14:11:46

Ebből a posztból egyetlen dolog derült ki: az írója nem briliáns szellem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 14:43:55

@supracoger:

Jól érezné magát a sok szomorú szamuráj között! :)

2010.06.15. 15:00:19

@(meg)törölt dick:
valóban, ez csak nézőpont kérdése!:D

2010.06.15. 15:02:28

@Sólyom Bátor:

Írjad má' meg!:)) Érdekel, hogy mit kardoztatok.

2010.06.15. 15:05:28

@pepito1:

En nem ertettem belole semmit. De erdekes volt.

2010.06.15. 15:05:45

@Tamarian:

Oké, igazat adok.:) Legyen derű. Ezen még nem gondolkodtam, hogy mi ez pontosan, de majd most.:))
Valahogy így van ez. Ha éppen a történéskor a saját nyálamban is fetrengek, mert akkor éppen szarul jött ki, egy hét múlva már nevetek rajta, és vonogatom le a tanulságokat ezerrel.:))

Doubledeceker 2010.06.15. 15:12:13

@Kham:

Elég jól látod, de azért a sok Dunábalőni, olómmal kezelni között, néha megbújik némi empátia.

Másrészt meg jobban esik mások elbaszott életén keseregni, addig sem kell a sajátunk miatt busulni.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 15:17:04

@Kham:

Pedig nincs olyan messze Kashyyyk az Endor IV-től :)

2010.06.15. 15:17:44

@Kedves Nard:

Legalabb szeppukut kovetne el...

2010.06.15. 15:18:25

@Csípőből Derivált Ejakuláció:

Akkor szolj neki, hogy irjon kisertetekrol. Akkor legalabb nem mondhatnak azt, hogy nem szellemes...

Joe69 2010.06.15. 15:21:49

Először is nyilván nem ólom, hanem lítium:)) Másodszor meg mindig ledöbbenek azon az itt is demonstrált szabályon, hogy a neurotikus, az idegbeteg, az abnormális, a pszichopata (főleg pasiban)mindig vonzza a partnereket (csajokat), mint rohadó hús a legyeket, bezzeg az ún. "normális" pasik nyilván dögunalmasnak minősülnek, és nem kellenek. Ilyenkor magamról teszem fel a kérdést, normális vagyok-e ?:))

Doubledeceker 2010.06.15. 15:24:41

@Joe69:

Annyira felesleges ilyen kérdéssel kinoznod magad, a válasz nyilvánvaló:

NEM!!!

2010.06.15. 15:24:52

@Joe69:

Aki a zartosztalyon ismerkedik, ne csodalkozzon, hogy a partnere abnormalis... ;) Talan azert nem olvasol olyan sztorit, ahol a csaj osszejott a normalis pasival, mert elvannak, es nem ezen a blogon onti ki a lelket...

Tamarian 2010.06.15. 15:33:34

@Traktorka: Ez az! Racionalizálni ezerrel :)))

@Joe69: Akkor most panaszkodsz vagy dicsekedsz? ;-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.06.15. 15:37:41

@Budapesti Brigaderos:

A csaj bisztos skorpinyó volt, és volt egy hörcsögük.

2010.06.15. 15:40:37

@Joe69:

"bezzeg az ún. "normális" pasik nyilván dögunalmasnak minősülnek, és nem kellenek."

A: ezt kitől hallottad?
B: definiáljad a normális pasit, lécci.

mert így nem lehet értelmezni, amit mondasz.

Joe69 2010.06.15. 16:33:38

Na ez az, az állatkerti ketrecben lévő állat is mit gondolhat a közönségről..mennyi sok hülye állat. És mi valamennyien a saját kis ketrecünkben ülünk. Normális meg az, akiben a pszichiátriai kórképek kvantifikálható mértéke az átlag körül ingadozik, az eloszlás típusának megfelelő szórással, na ezt most jól megaszondtam:)) Szóval aki nem hülye túlságosan..az pedig minden pszichológiai-pszichiátriai tankönyv közhelye, hogy a neurotikus, ill. pszichopátiás jellemvonások rendkívül vonzóvá tudnak tenni embereket, amíg persze a delikvens rá nem jön a lényegre, de akkor már sokszor lehúzták, és sokszor késő..a fanklubok sokszor így képződnek..

2010.06.15. 16:39:21

@Joe69:

ezek csak általánosítások, amiket írsz.
hol vagy benne Te?
kit érdekel, hogy mással mi van?
VELED mi van?
ha ez a te véleményed, akkor mondd azt.
"a normális pasik nem kellenek senkinek" annyira szar szöveg, hogy még.
én így fordítanám: "Normálisnak érzem magam és mégsem kellettem a Jucinak."
vagy "bepróbálkoztam 2 lánynál is a dizsiben, de egyik sem jött össze"
vagy " kezem-lábam törtem a Marcsinak, mégis kidobott 1 év után"
mind-mind belőled indul. TE valamit rosszul csinálsz. Vagy csak türelmetlen vagy. valami ilyesmit gondolok.

Father Justice (törölt) 2010.06.15. 18:40:47

Azoknak, akik a csajos-pasis jelleget hiányolták a mai posztból, íme egy üzenet, amit ma kaptam:

"szia
Nevem Lena, láttam a profilodat ma (jojatek.hu) és érdeklődővé váltam benned, szintén szeretni foglak ismerni téged az több, és azt akarom tőled, hogy küldj egy emailt az email címemre tehát én tud ad ön az én képet, hogy tudja, ki vagyok.
Itt van az email címem (l*******s@hotmail.com)
Azt hiszem, hogy tudunk mozogni innen!
Várom a levelet a fenti e-mail címemet."

Na, innen mozogjatok, vazze'! :)

dr. gernika 2010.06.15. 19:03:07

Hát elég rohadt dolog volt tőletek, hogy összehoztátok szegény lányt azzal a beteg emberrel. Velem is megpróbálták ezt megcsinálni - az illetékesekkel azóta sem beszélek...

oltarczy 2010.06.15. 20:34:01

@Kedves Nard: te egy igazi balfasz vagy:D:D többek között azért is olvasom a blogot mert öröm szemezgetni a sok faszságod közül:D egy igazi esettanulmány vagy:D majd írj:D el ne felejts:D

dr. gernika 2010.06.15. 20:45:55

@oltarczy: Nosza, állj be a sorba és állíts fel róla te is diagnózist. :)

oltarczy 2010.06.15. 20:50:20

@Drága IV gernika:a világért se:D egyszer már kiderült hogy egy 194cm-es adoniszról bezsélünk szoval nem igazán merném azt a bizonyos határt átlépni:D(de nem lenne egy bonyolult feladat)

L'/Atalante (törölt) · http://egyemberelete.blog.hu 2010.06.15. 22:45:47

uhh tejóég. De felkaptam a vizet ezen az EGÉSZ történeten! Hihetetlen, hogy mennyi a tudatlan és rögtönitélő ember. Tejóég. Vicces is lenne, ha nem én lennék a túloldalon. Bár, nem is vagyok...

dr. gernika 2010.06.16. 00:10:34

@oltarczy: Sokan hiszik, hogy könnyen kiismerik, az szokott lenni a legviccesebb.
Jól néznénk ki, ha mindenkit megverne, aki lebunkózza. :)

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.06.16. 00:35:02

Esetleg Csernus tudna valamit tenni?

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.06.16. 00:41:33

Esetleg Csernus tudna valamit tenni?

knowledge tree 2010.06.21. 12:44:11

szerintem 1 év tibetben a buddhista papok közt és úgy jön vissza mintha kicserélték volna. (esetleg ayahuasca healing center peruban, az egyik amazonas-parti indián közösségben)

vadmacska1995 2010.07.14. 23:55:34

ú szegény, mi lesz vele?
süti beállítások módosítása