Add át magad a pillanatnak

2010. július 09. 08:22 - csajokespasik

„Nem kell elszámolnom az időmmel és azzal se, hogy hova megyek és mikor jövök. Amit megbeszéltünk annyi, hogy vigyázzon a gyerekekre. Ez azért valamilyen szinten elvárható, mivel ő az apjuk” – A júniusban elkezdett szerelmi-maraton harmadik epizódja következik, aki pedig végig szeretné követni az eddigi történéseket a ’Szappanopera’ címke alatt elolvashatja az előzményeket.

 

A következő vasárnapon Vanda ismét a férfiért ment. Ismét a belvárosban sétálgattak, üldögéltek vízparton, padokon. Beszélgettek munkáról, családról, motorokról, szenvedélyekről, régi szerelmekről.

- Összehasonlítasz? - kérdezte a nő, miközben a férfi ingjének két gombja között bedugva kezét a férfi pocakját simogatta.

- Mire gondolsz? - próbált időt nyerni a férfi, hiszen tudta, mit akar a nő.

- Tudod... Hát összehasonlítasz-e - Vele?

A férfi egyetlen bevallott szerelmével, Patríciával.

- Hát... nem... - válaszolt a férfi kicsit kínlódva. Jó kérdés, amire nincs jó válasz. - Nincs semmi értelme az összehasonlításnak... Két annyira különböző karakter vagytok, hogy majdhogynem nem lenne mit összehasonlítani... És te összehasonlítasz?

- Én? - kérdezte tágra nyílt szemmel a nő. Most ő akart haladékot kapni. - Kivel?

- Hát, például a szőke hercegeddel vagy a nős exeddel...

- Ó, ugyan már...

Végül is nem derült ki, mit is jelenthetett az az "ugyan már", de azért idővel egyre nyilvánvalóbbá vált.

 

A következő - immár októberi - vasárnapon Vanda ismét lopott három órát, hogy találkozhassanak Ákossal. A nő kérte a férfit, hogy vezesse ő a nő kocsiját, lehetőleg olyan helyre, ahol kettesben lehetnek. A férfiban nem váltott ki osztatlan örömöt, hogy a nő - előbb csak burkoltan, később nyíltan - a hátsó ülés igénybevételét helyezte kilátásba. Végül hosszas kocsikázás után a Duna-parton kötöttek ki. A nő átölelte a férfit, aki viszont gyengéden ellenállt. Mivel a dolgok nem voltak számára egyértelműek, igyekezett végre tisztázni őket, és lehetőleg tapintatosan a nő tudtára adni, hogy ő hogyan definiálja kettejük viszonyát.

- Nekem ez a dolog nem igazán jó... - kereste a szavakat. - Rossz, hogy együtt laktok Zalánnal... de persze nem azt akarom, hogy miattam menjetek szét... Én soha nem leszek az élettársad.

Ákos próbált kiszabadulni a nő öleléséből, de Vanda nem hagyta, annál inkább szorította és tágra nyílt szemekkel hallgatta a férfit. Az kényszeredetten folytatta. - Ott vannak a gyerekek is, én pedig... egy gyermektelen hajadonnal akarok... tiszta lappal indulni az életnek...

- Nyugi már, Ákos - mondta a nő, és meg akarta csókolni a férfit, aki elfordult. - Mi lenne, ha nem görcsölnél már, csak egyszerűen elengednéd magad és jól éreznéd magad?

- Úgy érted, felnőtt emberek vagyunk... vannak szükségleteink... melyeket együtt ki tudnánk elégíteni... és kész?

A nő félrepillantott, miközben nyelt egyet és bólintott. - Például. A férfi néhány másodpercig a folyó mentén jártatta tekintetét.

- Ezzel az a baj - próbálta saját érzelmeit és a nő törekvését is legyőzni -hogy ha belemegyek egy ilyen viszonyba, akkor... fennáll a veszélye, hogy benne is ragadok. És ebből számomra nem bontakozik ki a klasszikus család majdani perspektívája. Legalábbis úgy nem, ahogy elképzelem.

Közben a nő apró fejcsóválásokkal, mintegy jelezve egyet nem értését, igyekezett megcsókolni, majd ahogy a férfi elfordította a fejét, hogy mondókáját befejezhesse, Vanda a nyakát kezdte kétségbeesetten csókolgatni.

- Kérlek, ne foglalkozz most ezzel - kérte a nő két puszi között. - Add át magad a pillanatnak... ezzel ráérünk még foglalkozni...

A férfi ellenállása gyengülni kezdett, de nem volt igazán ínyére a dolog rendezésének halogatása. A hátsó ülést most sem vették igénybe.

- Ki fog holnap előbb írni a másiknak? - kérdezte Vanda búcsúzóul. Reggelente ő szokott korábban munkába állni és ezzel együtt ő szokott először írni is.

- Hát, azt majd meglátjuk - mosolygott Ákos. Végül ő írt előbb, még aznap este.

"Nem kaptál ki, hogy sötéttel mentél haza? És egyáltalán, nem volt gyanús Zalánnak, hogy már negyedik vasárnap, hogy délután háromkor programod volt (hiszen a gyerekzsúrok alatt sem mentél haza)? [...]"

"[...] Nem tudom, hogy hogyan mondjam el, hogy megértsd, NEM TARTOZUNK EGYMÁSHOZ ZALÁNNAL SOHA TÖBBÉ. Nem kell elszámolnom az időmmel és azzal se, hogy hova megyek és mikor jövök. Amit megbeszéltünk annyi , hogy vigyázzon a gyerekekre. Ez azért valamilyen szinten elvárható, mivel ő az apjuk. [...] A szakításon rég túl vagyunk és ő is felfogta, hogy nem működik tovább és lépni kell másirányba. Innentől nem csak anyagilag, hanem mindenhogyan külön vagyunk. A lakás megoldásával van elfoglalva és keresi a lehetőséget, hogy minél előbb külön tudjunk lenni, mert mindenkinek ez lenne a legjobb. Sajnos nem megy gyorsan de remélem még egy hónap és ezzel is megbirkózunk valahogy. Igaz, kérdezte, hogy van-e valaki a láthatáron, de ezt nem vele fogom megbeszélni, nem mondtam, hogy nincs, azt se hogy igen van, egyszerűen csak annyit mondtam ,hogy nem akarok erről beszélni, mert ez magánügy. Nem kérdezett többet. [...]

Még nem mondtam igazából senkinek ezt a változást ami körülöttem forog pár hónapja. Még a tesómnak se egyenlőre. [...]"

 

 
142 komment
Címkék: szappanopera

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr762140039

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyar amatőrök képei 2010.07.10. 10:11:38

Képgyűjtemény, 170 kép magyar amatőrőktől.(itt letölthető az egész csomag)    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lui_78 2010.07.09. 10:06:22

Pihenjetek má kicsit, nem ma kell megváltani a világot...:) Mindenki a vendégem egy fagyira:)

Lui_78 2010.07.09. 10:14:30

@Kedves Nard: :D:D:D
@nicknek: Mekkora film volt...dicső fiatalkoromat idézi:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 10:22:04

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):

Megismerlek kis csapott sörösüveg válladról és görbe hátadról ahogy sunnyogsz a tölcsérrel, és lehúzza az egyik karod a félliteres lájtkóla :)

Kytia 2010.07.09. 10:23:45

@Father Justice: És akkor mi van, ha akármilyen kártyákat is elő akar húzni akárhonnanis? Könyörgöm, felnőtt ember vagyok, nem megyek bele olyanba, amibe nem szeretnék. Na jó, mondjuk extrém esetben, ha pisztollyal fenyegetnek.:) A nő azt mondta, lehet csakszex. Meg kell dugni, és utána, ha hisztizik, elő lehet venni a "de hát megegyeztünk, te is azt mondtad, hogy..." kártyát. Esetleg advanced szintű érzelmi zsarnokoknak javasolt az "azt akarod mondani, hogy becsaptál?" kártya, csak az őszinte megütközés arckifejezését kell gyakorolni hozzá. Ha meg az egészhez semmi kedve a delikvensnek, ne irkáljon e-maileket nyakra-főre. Meg ne diákszerelemezzen, mert az események függvényében az az elszólás nemcsak undorítóan nyálas volt, de vaskos nagy hazugság is.

nicknek (törölt) 2010.07.09. 10:25:24

@Kytia: hasonlítgatás, így ok, persze hogy pozitív irányba:)
Viszont megformálódott benned egy kép, arról kit és mit szeretnél, a fő dolgokból nem hinném, hogy le kellene adni bármit is, apró dolgokban igen van kompromisszum:)

Caddy 2010.07.09. 10:55:20

@Father Justice: közben Kytia megválaszolta ezt. Hasonlóképpen gondolom én is.

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): minden nap meg kell váltani, különben értelmetlen nap lenne. A fagyi csak egy a sok kötelező között. :)

Lui_78 2010.07.09. 11:00:40

@Kytia: fenét:D Megy az magától is:)
@Caddy: Sorold kérlek az igényeid:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 11:04:16

@Kytia: szerintem pasi azt akarja, hogy nő mindig az általa mormolt kifogások fölé kerekedjen, ha átugorja az egyik lécet, jöhet a magasabb, szóval rendesen megy a csicskáztatás.:-)
Nő: Például szex, édes?
Ákos: Dehogy, nyuszika, nincs is rajtad sapka.

Caddy 2010.07.09. 11:12:28

@Kytia: na én akkor balra el,te maradsz és képviselsz. :)

@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): mondjuk Balatonfüredet a kedvenc kávézóm teraszán el tudnám mára is képzelni. De inkább Szekszárd és a jó borok felé veszem az irányt ma. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D

Kham 2010.07.09. 11:23:16

Kicsit csalódott vagyok, Jókai szelleme mintha eltávozott volna a billentyűzet közeléből:( Sehol október elejei tétován rebbenő dunaparti varjú, amely borúsan sejlett csak, mivel Randa felindultságában erősen pihegve párával lehelte be a Skoda Octavia 1.6os sajáttulajdonú gépjárműve ablakait? Egy darab "gyermektelen hajadonnal" akarja kielégíteni a romantikus próza iránti igényeket? Skandallum.

Egyébként meg már annyit húzodozik Ákombákom ettől a tüzelő nöstényördögtől, hogy a végére "végül megtaláltam önmagam és a Capella férfi vécéjében lehajoltam a szappanért opera" kerekedik a történetből:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 11:26:20

@Kedves Nard: hihihi.:-) Gyorsan hallucináltam egy micisapkás vidrát, ennek örömére.:D

Kytia 2010.07.09. 11:32:57

@nicknek: Jó, az igaz. Viszont csomó dolog, amit meg baromira fontosnak éreztél korábban, tökmindegy lett. Így azokban a dolgokban lehet az új párod akár gyengébb is, mint az előző, elvileg nem szabadna, hogy az zavarjon.

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Akkor lehet, hogy meg akarja győzetni magát? Lehet benne valami. Lehet, a pasi azt gondolja közben "na lássuk, mit tudsz még felajánlani".:)

@Caddy: Oké, bennem bízhatsz. A végén úgyis mi nyerünk.:)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 11:38:27

@Kytia: "Mi van, ha akármilyen kártyákat is elő akar húzni akárhonnanis?" Nem mindegy, milyen az az akármilyen: tök alsó, vagy makk ász. :) Lehet legyintés, röhögve elküldés meg ezer "hűb+" és huzamosabb ideig tartó szívás is a következménye az ilyen manővereknek. Én egyáltalán nem látom, mi a probléma azzal, ha be akarja biztosítani magát az összes elképzelhető lapjárás ellen.

"A nő azt mondta, lehet csakszex." Nem. A nő elfordult, és azt mondta: "Például." Ha egyértelműen azt mondta volna, hogy mehet a csakszex (amit mellényzsebbe rejtett diktafonos mp3-lejátszóval kell rögzíteni a biztonság kedvéért), akkor már tényleg csak arra kell figyelni a továbbiakban, hogy a terheskártyát ne tudja kijátszani. Viszont a "például" miatt később belemagyarázhatja azt is, hogy a fickónak tudnia kellett volna, hogy ez nem így működik. Tudnia kellett volna, hogy egy nőnél a szex és az érzelmek mindig együtt járnak. (Ha elég naiv a tag, meg is kajálja.) Meg egyáltalán, mindent "tudnia kellett volna", tehát Józsi érzelgős lelkivilágát és tapasztalatlanságát kihasználva jöhet az önsajnáltatás-alapú zsarolás.

Továbbra is azt tudom mondani: látszik, hogy egyetlen anyuka sem akart még meglasszózni titeket. Addig jó nektek. :)

alumi 2010.07.09. 11:39:35

Father...

gyanúsan aktív vagy ezt a sztorit illetően...:)

2010.07.09. 11:44:23

@Kham:

azért volt ott egy "immár" miheztartásvégett!:)))

nicknek (törölt) 2010.07.09. 11:44:35

@Kytia: Igaz... nem zavar, de csak azért, mert másban meg jobb és ez kompenzálódik... na ez csunya mondat, de igaz:)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 11:45:54

@primula anderson: Én sejtettem, hogy azt sejted, hogy én írtam, dehát sejtettél már ilyet korábban is: csajokespasik.blog.hu/2009/12/11/nem_akartam_hazudni_neki
A hennázó hintáztató sem én voltam, Spanyolország VB-győzelmére esküszöm. :)

De ha csupán annyit sejtettél, hogy nekem is volt már ilyesféle lasszózási kísérletekben részem, megerősíthetem a gyanúdat. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 12:03:22

@Father Justice: ha kijátssza a terheskártyát, akkor mi van? Feleségül kell venni, vagy mi?

Kytia 2010.07.09. 12:07:02

@Kham: :)))

@Father Justice: Jó, én belátom, hogy ez így nem lehet egyszerű. (De jó is belelátni a mások bajában, egész pozitív színben tűnik fel az életem.:)) De akiben ennyi kétség van, az meg miért nem mond már le a dugásról, meg a másik lelki szemetesládának való használatáról? Necces a csaj, az látszik, többet akar, tehát minden erejével azon lesz, hogy belerántsa a pasit a dologba. Ezt érzi is a pasi, ehhez képest:

"- Ki fog holnap előbb írni a másiknak? - kérdezte Vanda búcsúzóul. Reggelente ő szokott korábban munkába állni és ezzel együtt ő szokott először írni is.
- Hát, azt majd meglátjuk - mosolygott Ákos. Végül ő írt előbb, még aznap este."

Meg voltam róla győződve, hogy a nő írt, mielőtt továbbolvastam. Kedvenc Feldmárom szokta volt mondani, hogy ha valaki nagyon mást mond, mint amit csinál, akkor igyekezzünk arra figyelni, amit csinál, mert az az igazság. Nekünk itt most előadja, mennyire nem akarta. Lehet, hogy ezt kontrasztnak szánja a továbbiakhoz, mert mondjuk a végén kiderül, hogy a nő ötven másik fickóval csalta, és összetörte a szívét, ésatöbbiésatöbbi. És az előzmények függvényében az majd úgy nagyot csattan. De az tuti, hogy két kósza dugás nem ér meg ennyi nyúzást, szóval a srác is többet akar.

A "tudnia kellett volna" játék tényleg elég durva lehet, nem irigyellek titeket, pasikat.:))
Viszont a terheskártya: Nem mintha a szexről akarnék beszélni, hisz' utálom a témának még az említését is, de az azért ugye egyértelmű minden huszonegyedik századi akármilyen neműnek, főleg ilyen kétes szituációkban, hogy ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓVSZEEEEEEEEER!

Kytia 2010.07.09. 12:09:55

@primula anderson: Áááá, Father tuti nem. Egész máshogy ír. Talán átverésnek. De akkor meg éreznéd a finom iróniát.:)

Kytia 2010.07.09. 12:11:36

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Kihúztad a terheskártyát = add le minden pénzedet a banknak, valamint 20 körből kimaradsz.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 12:15:23

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Vagy az, vagy rábírni hogy vetesse el.

@Kytia:

Igen, az óvszer jó és hatásos is, de nem 100%. Ha a nő terhes akar lenni, akkor megoldja.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 12:27:20

Tényleg, ha most kijátszaná Vanda a terheskártyát, Zalán szívná ügyesen, ha még házasok.:D:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 12:30:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Akkor rábírni arra, hogy felejtse el azt, hogy ki az apja.

Az tuti, hogy Zalán megszívná, bár ha tényleg nincs köztük semmi, akkor gyanakodhatna, és kérhetne apasági vizsgálatot a kismajom születése után :) Ha így tenne, gyorsabban szabadulna meg anutától a bíróságon is :)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 12:36:24

@Kytia: Például azért nem mond le egykönnyen a dugásról, mert tudja magáról, hogy totál anti-hejjespasee, azaz nem dughatja meg az összes neki tetsző nőt, akire mosolyogva rámutat. Ráadásul mivel a nő jön érte a saját autójával, vélhetően nincs olyan anyagi helyzetben sem, hogy vaskos brifkót villantva fogja meg a sunákat. Mindezt figyelembe véve elfogadható, hogy ki akarja használni a kínálkozó lehetőséget, amennyiben az nem jár kockázatokkal és mellékhatásokkal. Óvszert meg nyilván mindig használ az ember, de bizonyára hallottál róla, hogy az sem ad 100%-os védelmet. Arról nem is beszélve, hogy mi van, ha közben a nő egy másik fickóval csináltatja fel magát, aztán azt a gyereket akarja majd Ákombákom nyakába varrni, a sajátjaként. Majd mikor a fickó szemöldököt ráncolva megpendítené a DNS-vizsgálat szükségességét, zokogva hisztizne, hogy "hát ennyire nem bízol bennem", meg a szokásos makkságok.

"Ki fog holnap előbb írni a másiknak?"
"Végül ő írt előbb, még aznap este."

Azt, hogy másnap ki írt előbb, nem tudjuk meg konkrétan, csak azt, hogy Ákos AZNAP este írt egy levelet. Nehogy már egy Rák tanítson egy Bakot a bakafántoskodás fortélyaira. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 12:47:04

@Father Justice: nehezen fogadható el, talán adjon le a sörhasából és villantson egy kis pénzt, utána már ugráltathatja anyukát, vagy követelőzhet, hogy ő csak hajadon gyereknélkülivel.:-)

@Kedves Nard: a gyerek pedig iskolába megy, mire kiderül, hogy ki is az apja.:-))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 12:47:42

@Father Justice:

". Majd mikor a fickó szemöldököt ráncolva megpendítené a DNS-vizsgálat szükségességét, zokogva hisztizne, hogy "hát ennyire nem bízol bennem", meg a szokásos makkságok."

Haha :) Ez annyira tipikus :) "Nem bízol bennem"-kártya! :) Mint a házassági szerződés, annál is előrántják a pakliból :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 12:58:01

@Kedves Nard: lehet, csak blöfföltem. Zalán beadná az apasági keresetet, aztán elválnának, majd gyámhivatal megindítaná igazi apu ellen az apaságit, ha az nem vállalja saját magától, Vanda pedig megnevezi - gondolom, ez eltarthat egy darabig.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 13:01:15

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Eltart egy darabig, de mindenképpen a csóka szívja meg. Zalán meg röhög a markába,hogy a lejárt szavatosságú házisárkányt végre lepasszolhatta úgy, hogy pénzénél maradt :)

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:05:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ha még nem váltak el, jogilag akkor is a férjé a gyerek, ha nem is látták egymást anyukával már hónapok óta. Sőt, ha a valódi apuka magáénak akarja a gyereket, a férj meg nem, akkor is hosszú jogi procedúra ezt elintézni.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 13:07:11

@Kedves Nard: Ákoska is pénzénél marad, mer'hogy nincs neki.:-) Szóval hülyeség lenne előhúzni azt a kártyát, mert nő szívná a legnagyobbat.:-) Zalán két gyerek után pedig mindenképp fizethetne, lehet olcsóbb elismerni egy harmadikat.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 13:09:35

@Dr. Jula Watson: na, mondom én, hogy iskolás lesz.:-) Köszi.

Kytia 2010.07.09. 13:14:36

@Father Justice: Jahhajj, hát nemár a tegnapeste az ne számítson.:DDD
Egyébként szerintem egy olyan nőnek esze ágában sincs terheskártyával játszani, akit épp a gyerekei miatt akarnak lepasszolni. Vagy ez megint csak a tapasztalatlanságomból fakadó naivitás? Egyszer már magamba kéne bolondítani egy elvált nőt, így képtelen vagyok együtt érezni.:)

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:15:12

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De csak ha az igazi apa akarja magának a gyereket. Különben a férjé minden felelősség, és arról nem mondhat le, még akkor sem, ha DNS-sel bizonyítja, nem az ő gyereke.

Kham 2010.07.09. 13:16:10

@Traktorka: De közismert, hogy "on" nélkül nagyon sovány szédültszépírói vajaskenyérke csak az az "immár" :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 13:16:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ákoska nem marad a pénzénél, mert a gyerektartást is fizetni kell, a perben az ügyvédet is fizetni kell, utána a nő még jobban tolni fogja hogy költözzenek össze. Kisírt szemmel, szipogva mondja majd, hogy "Nem akarod a gyerekedet látni? Hiszen a tiéd!" :D Ja és bónuszként jön a két kismajom is, aki nem az övé. Ákoska igen hamar a fasz rossz végén találná magát. Zalán persze hogy fizet a két majma után, de a harmadikért nem, és mivel a nő házasságtörést követett el, a vagyonból nem fog sokat kapni , legalábbis nem ítélnek meg neki semmit szinte.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 13:19:32

@Dr. Jula Watson:

Válás esetén a legtutibb, ha bizonyítottan mástól van a gyerek,az után a pasi nem fizet.:) Csak ha együttmaradnak, akkor köteles eltartani. Ákoska mindenképp szarul jár.

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:20:27

@Kedves Nard: _Semmit sem kell fizetnie!_ Hacsak nem vált már el a nő. De itt még nem váltak el.

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:22:22

@Kedves Nard: maximum válook lehet. Könnyebb a válás.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 13:27:27

@Dr. Jula Watson:

De a válás után, simán vasalhatja rajta nem?

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:28:54

@Kedves Nard: Te áthelyezted a történetet amerikába? Itt bizony nem kell semmit sem itélni a nőnek, mert minden, a házasság alatt szerzett vagyon fele őt illeti. Akkor is, ha meg sem mozdult még életében. Ez alól csak az egyenesági örökség a kivétel, na meg a hozott vagyon. Az nem számít közösnek.

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:31:59

@Kedves Nard: ha Ákoska elvált nővel kezd, akkor igen, persze. De itt nem az a szitu. Ha egyszer anyakönyvezték valaki nevére, akkor az nem mondhat le az apaságról :D Akárhogy is perel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.09. 13:37:34

@Dr. Jula Watson:

Lehet :) De remélem Zalán okos volt, és a legtöbb vagyontárgyat nem a saját vagy felesége nevére vette :)

És ha gyanítja hogy nem ő az apa? Akkorsem? És bizonyíték is van rá? Akkorsem?

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 13:39:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nehezen, de elfogadható. Ez a lényeg! :) OFF: Olyan ez, mint a Rendőrakadémiában, amikor könnygázgránátdobó gyakorlatot tartottak a tisztjelöltek. A kétméteres néger izomból megsomta a kamugránátot, ami nem a kisablakon szállt be a helyiségbe, hanem attól egy méterre ütött lukat a falon magának. A megrökönyödő tekintetek láttán csak ennyit mondott: "Bement, nem?" :) ON.

Azt, hogy egy férfi csak gyermektelen hajadonokkal hajlandó kezdeni (legalábbis ha komoly párkapcsolatban gondolkodik), nem nevezném követelőzésnek, csak természetszerű kritériumnak. Hiába villantana pénzt, az anyukát akkor sem tudná ugráltatni, legfeljebb az próbálna még vehemensebben lasszózni ennek láttán. Ráadásul ha nem kis, hanem annál kicsit több pénzt tudna villantani, akkor már eleve nem anyukákra mozdulna rá szerintem. Ez persze tényleg úgy tűnhet, mintha leszólnánk ezeket a lasszózó, fiatal anyukákat, pedig nem erről van szó. Csak arról, hogy meg kell érteniük: legalább 50%-ban (de általában teljes mértékben) ők felelősek a sorsukért. A többségük nem érzett igényt arra, hogy jobban (minimum a rózsaszín köd leülepedését megvárva) megismerje a leendő gyerekei apját, mielőtt szülésre adja a fejét, sőt, soknál csak úgy "befigyelt" a gyerek. Mit lehet erre mondani? Aki nem számol jóelőre azzal, hogy a gyerekek megléte kőkemény hendikep lesz egy esetleges válás / élettársi közösség felbontása esetén a következő párkapcsolat kialakítása szempontjából, az magára vessen. Az ilyen felelőtlen emberek az élet egyéb területein is szívnak általában. Nem a világ szemét, hanem bizonyos dolgok egyszerűen így működnek. (Hangsúlyozom, ez nem azokra a fiatal anyákra vonatkozik, akik autóbalesetben elhunyt férje családapaként is példásan megállta a helyét, hanem akikkel a hejjes szemétpaseek letudták a kötelezőt a gyereknemzéssel, aztán dobbantottak. És a többség bizony ebből a körből kerül ki.)

Ákombákom a saját lehetőségeihez és adottságaihoz mért mezőnyből próbál meríteni. Az "adjon le a sörhasából meg gazdagodjon meg" dologhoz kb. annyit: nem biztos, hogy sörhas miatt nem hejjespasee, a meggazdagodás meg nem megy varázsütésre. De ő ezekkel szemmel láthatóan tisztában is van, ezért nem is a csillagokat célozza meg. Átlagos külsejű, átlagos keresetű, független férfiként nem könnyű manapság átlagos külsejű, átlagos keresetű, független nővel komoly párkapcsolatot kialakítani. Az utóbbiak ugyanis hajlamosabbak sokkal magasabbra kalibrálni magukat a tényleges piaci értéküknél (a gazdag / menő / hejjespaseek szemében, hiszen mi más lehetne a viszonyítási alap), főleg, ha a szintezés is megtörtént már a múltban 1-2 hejjespasee jóvoltából. Lehet fikázni majompásztort ezer irányból, ebben akkor is tökéletesen igaza van.

nicknek (törölt) 2010.07.09. 13:41:05

A gyerekes Nőt, hogy érted?:))

Dr. Jula Watson 2010.07.09. 13:41:55

@Kedves Nard: Nem. Nem vagyok jogász, szóval nem tudom, hogy ez a családjogi, vagy a gyermekvédelmi törvény, de így biztosítják be, hogy ha lehet, legyen a gyereknek "apja".
Amikor megszületik az anyakönyvezéshez 3 hónapnál nem régebbi házassági anyakönyvi kivonatot kell a nőnek bemutatnia, hogy férjnél van, és automatikusan a férj lesz az apa. Onnantól meg fizetnie kell, mint a katonatiszt, hacsak nem fogadja valaki örökbe a gyereket, de az sem olyan egyszerű műsor.

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 13:49:34

@Dr. Jula Watson: A katonatisztként történő fizetésről annyit, hogy simán ki lehet bújni alóla, ha nincs az illető nevén semmi és bejelentett munkahelye (így papíron jövedelme) sincs. Ha feketézik, az anyuka természetesen bemószerolhatja az adóhatóságnál. Ez esetben viszont számíthat arra, hogy a volt férje meglátogatja egy olyan beszélgetésre, amely után több feje lesz, mint foga. A farkastörvények itt is keményen megszexuálják a nagykönyvek paragrafusait.

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 14:00:18

@Kytia: "Vagy ez megint csak a tapasztalatlanságomból fakadó naivitás?" Attól tartok, igen. :) Nincs szoros összefüggés aközött, hogy mi miatt akarják lepasszolni, és milyen kártyák megjátszását tervezi a jövőben. Rám szoktak mozdulni fiatal anyukák hébe-hóba, ha gondolod, majd átpasszolok egyet-kettőt. Jó ötlet! Onnantól kezdve nem eszme-, hanem tapasztalatcseréről lesz szó. :)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 14:06:57

@Father Justice: Küldhetek párat én a közösbe?:)

Kytia 2010.07.09. 14:18:47

@Father Justice: "A többségük nem érzett igényt arra, hogy jobban (minimum a rózsaszín köd leülepedését megvárva) megismerje a leendő gyerekei apját, mielőtt szülésre adja a fejét..."

Az a durva, hogy sosem tudhatod, kivel állsz szemben. Engem nem elvált apukák szoktak megkeresni, szeretői státusz felajánlásával, és az is elég elképesztő látvány, amikor a 160 centis, kapafogú informatikus ecseteli, hogy már mennyi rengeteg szeretője volt, ne féljek, nem én leszek az első. És nem hazudik!!! Szóval, ezeket figyelembe véve, hogy házasodjon mondjuk egy olyan nő, aki tudja magáról, hogy a hűtlenséget nem tudja elviselni? Még az sem garancia, ha direkt "maga alá választ". Sőőőt. Szóval, nem olyan könnyű nem megszívni egy pasival, ha könnyű lenne, csak a hejjespaseek áldozatai szenvednének és válnának, de nem így van. Erről meg neked nincs tapasztalatod, azt gondolod, ha a nők elkerülnék azt a néhány feltűnően szemét pasit, mindjárt minden meg lenne oldva, de ezek a libák annyira ostobák, hogy még erre sem jönnek rá. Hát, nem így van. A legbárányabb bőrbe bújt pasikról is olyanok derülnek ki, basszus, hogy kifekszik tőle az ember.

Kytia 2010.07.09. 14:19:32

@nicknek: Nyugodtan, ha sok összejön, kiállítjuk őket.:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 14:29:14

@Father Justice: "Azt, hogy egy férfi csak gyermektelen hajadonokkal hajlandó kezdeni (legalábbis ha komoly párkapcsolatban gondolkodik), nem nevezném követelőzésnek, csak természetszerű kritériumnak."
Azért ezt a "én csak gyermektelen hajadonokkal vagyok hajlandó"-szöveget egy kétgyermekes férjezett nő fülébe suttogva csókolózás közben harmadik titkosrandin hadd röhögjem már ki tiszta szívemből.:D:D Ha anyukával kavar - de gyermektelent akar maga mellett tudni, akkor ez kőkemény követelőzés, esetleg idióta nyafogásnak még bírnám értékelni, de csak jóindulattal.
Megjegyezném, hogy még véletlenül sem írtam, hogy gazdagodjon meg. De vegye tudomásul, hogy nehéz lesz a leendő feleségének babázni anyósék hálószobája mellett, szóval min. egy felealbérletet lesz már szíves összekaparni az igényeihez. A milfet is csak Zalántól kapott kocsijának hátsóülésén tudná megszekszualizálni, most komolyan gondolod, hogy anyukának ezt a csodás jövőképet kellene meglasszóznia? Havi két árokparti menetet?:-)
Sörhas nélkül mindenki jobban néz ki, de mintha tegnap hasonlót említettél volna, csak ott épp a nőknek kellett fogyni.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 14:35:37

@nicknek: Sőt, mindenki küldjön, és rendezzük meg a lasszózó anyukák bikinis szépségversenyét. :)

@Kytia: Nem feltétlenül hazudik. De azért megnézném azokat a nőket, akiket a 160 centis, kapafogú informatikus a belső kisugárzása bevetésével tudott sunázni. ;) Magyarul: a mennyiség korántsem minden. Attól még lehet, hogy voltak jó női is, de ott meg keményen a pénz beszélt. Hiszen attól, hogy kapafogú törpe, még lehet kiváló programozó, ennek megfelelő bevétellel. Viszont az igazán jó nők nyilván nem maradtak huzamosabb ideig mellette, csak míg lehúzták, amennyivel tudták. Mit gondolsz, miért volt rengeteg "szeretője"? Mert fő a változatosság? Vagy mert híre ment, hogy Mandingo a pisilő kisfiú hozzá képest? :)

"A legbárányabb bőrbe bújt pasikról is olyanok derülnek ki, basszus, hogy kifekszik tőle az ember." Ez visszafelé is ugyanúgy érvényes, a legérzelmesebb köntösbe bújt nőkről is simán kiderül, hogy kizárólag az anyagiak meg a pillanatnyi érdekeik vezérlik őket. Itt jön a képbe az alapfokú emberismeret, és hogy kinek mennyi idő kell a rózsaszínköd leszállásához a tisztánlátás érdekében. Persze van, aki még akkor is csak azt látja, amit látni szeretne. Őket nem igazán tudom sajnálni, amiért ezen csúszik el gyakorlatilag az egész életük. Ezt karmázták be - főleg, ha a család, a rokonság, a jóbarátok intelmeit ignorálva (vagy akár azokon megsértődve) mentek be a csalitosba.

Kytia 2010.07.09. 14:42:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De hisz' ő nem akart csókolózni, csak lefogták.:)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 14:48:22

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Kiröhögheted tiszta szívedből azt a szöveget, és bizonyos értelemben tényleg vicces is, csakhogy nem követelőzésről és nem is nyafogásról van szó. Mégis, mit követelne? Hogy tűnjenek el a színről a gyerekek? Nem, valószínűleg csak azt akarta jelezni már a szex előszobájában, hogy a kis hölgy ne vetítsen bele többet a kalandba annál, ami. Tehát szexre hajlandó, többre nem.

Elárulom, hogy baromi kevés elvált, fiatal anyuka van abban a helyzetben, hogy e csodás jövőkép meglasszózására halványlila esélye legyen egyáltalán. Eleve kevés férfi vállalja fel egy másik férfi gyerekeinek felnevelését, a jómódú férfiak meg pláne nem ebből a mezőnyből szoktak válogatni. Ezzel a frissen elvált anyukák baromi hamar szembesülnek lasszózási kísérleteik során, ezért átrendeződnek a szempontok: egyszerűen kell egy férfi, aki azért legalább dolgozik, van bevétele, és ebből hajlandó a porontyokra is áldozni valamennyit. Ha szexszel lehet befogni, az a legkevesebb. Aztán ha már megvan, menet közben keresgélhetnek egy másik, nagyobb jövedelmű balekot igény és rafinéria szerint. De egy igazán vaskos férfi meglasszózásához a kétgyermekes anyukának vadászbombázónak és rafkósnak is kell lennie egyszerre.

Sörhas nélkül én is jobban nézek ki, noha állítólag azzal együtt is tökéletes vagyok. Egyébként igen, a nőknek pláne indokolt a sörhastól való megszabadulás. :)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 14:54:03

@Kytia: @Father Justice: rendben:) Hirdetni is lehet, hogy 3 lasszósat, egy 25-évesre cserélnék?:D

Kytia 2010.07.09. 14:54:54

@Father Justice: Igazából gazdag sem volt. A tökátlag családapa, valami szarbéna kocsija volt. De nem is arra akartam kihegyezni, hogy a szeretők mitől jöttek neki, hanem inkább azt, hogy ha én egy olyan pasihoz hozzámennék, az tuti azért lenne, mert úgy gondolom, benne legalább megbízhatok. És lám, nem. Pedig az én jelenlegi emberismeretemmel (nem tudom, eléri-e az alapfokot:)) arra gondolnék, hogy de.
Azért arra megkérhetlek, hogy ha majd férjhez menni készülök, előtte bulizz egy kicsit a vőlegényemmel? Hátha megtudok még valamit az utolsó pillanatban.:))

Kytia 2010.07.09. 15:01:19

@nicknek: Hehe, de olcsón akar itt valaki bizniszelni. Aztán bilibe lóg a kezed.:)

Snowmass 2010.07.09. 15:04:01

Elolvastam a két korábbival együtt. Figurának azt tanácsolnám, hogy azonnal fogja menekülőre, de gondolom ez már eső után köpönyeg, különben nem lenne belőle ilyen folytatásos poszt. Mindenesetre azért remélem, hogy a lényegét tekintve a hatodik eseménytelen randi leírása után a potenciális kommentelőket nem arról fogja kérdezni, hogy: "Izé, szerintetek mit tegyek? Járjak-e / összeköltözzek-e e vele? Vagy mi?"

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 15:04:05

@nicknek: Igen, de akkor mellé is kell tenni, hogy a három lasszósnál mennyi a kamat (hány gyereke van) és melyik miben jeleskedik. Mert ha a nemlasszózó 25 éves mindazt hozza, amit azok hárman együttvéve (ráadásul gyerek nélkül), nem sokan akarnak majd csereberélni. :)

@Kytia: Semmi akadálya, elegendő lesz kielemeznem a viselkedését a legénybúcsú során. Megfelelő díjazásért meg is osztom veled az abból levont következtetéseimet. Mondjuk egy szarbéna kocsi megteszi, az is ér pár százezret. "Nem kérek sokat.. csak hogy megnedvesíthessem a csőrömet." :)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 15:07:56

@Kytia: :)) Elvisszük sörözni, tuti elmond mindent:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 15:17:08

@Snowmass: nicsak, szia!:-) Szerintem életvezetésileg a "vagy mi"-variáció lenne a helyes.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 15:20:35

@nicknek: Na, ez nem rossz elképzelés, csak félő, hogy akkor mi is elmondunk mindent. :)

Rebelde 2010.07.09. 15:24:41

@Father Justice:

"Átlagos külsejű, átlagos keresetű, független férfiként nem könnyű manapság átlagos külsejű, átlagos keresetű, független nővel komoly párkapcsolatot kialakítani. Az utóbbiak ugyanis hajlamosabbak sokkal magasabbra kalibrálni magukat a tényleges piaci értéküknél (a gazdag / menő / hejjespaseek szemében"

ugyan már kár mp-re hivatkozni e tekintetben, aki ráadásul eléggé megkeseredett fiatalkora ellenére így aztán hajlamos a fröcsögését mindenek felett álló objektivitásként feltüntetni, amire aztán mindig akad bólogató:)

azt se felejtsd el, hogy egy átlagos külsejű pasi bizony egy jó nőre fog elsőként hajtani, esetleg ha nem jön be, akkor a továbbiakban lejjebb viszi a lécet, de ez sem biztos, a fenti megállapítás annak tekintetében meg pláne fura, hogy pasiknál párválasztás szempontjából szinte első szempontok között szerepel a jó külső, míg a nőknél meg nem igazán

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 15:30:31

@Father Justice: :-)) Azt követeli, hogy néni ne lásson bele többet, mint ami. De ezt elég egyszerűen el lehet érni: nem kell vele lefeküdni, csókolózni, és nem fog bele többet látni.:-) Azonban ezt sem Ákoska, sem a férfiak többsége nem tudja megállni, ezért megállapítom, hogy éppen kevesen vannak azok, akik annyira válogatósak, hogy az elvált, kisgyerekes anyukákat, vagy bármelyik megfelelően csinos versenyzőt - belső értékeik ismeretének teljes hiányában - kizárnák a mezőnyből.

nicknek (törölt) 2010.07.09. 15:32:36

@Father Justice: én tudok hallgatni, te?:)) Amúgy is a barátnők próba sokkal veszélyesebb, mint mi:)

Kytia 2010.07.09. 15:37:55

@Father Justice: @nicknek: Mármint miről mondtok el mindent? Ha rólam ,az nem számít, azt már tudni fogja. Ha magatokról, akkor meg majd megkérem, hogy jegyzeteljen, hátha jól jön még a későbbiekben.:P
á, a barátnők hülyék. Ők mindig mentegetik a saját pasidat magad előtt, hogy jobban érezd magad, akkor is, ha már mind megvolt neki.:)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 15:39:10

@Rebelde: Azt nem tudom, mennyit szokott fröcsögni, de ebben a kérdésben egyetértek vele. Jobb is, ha 20-as évei elején szembesül az ökölszabályokkal a férfiember, mintha 30 évesen rökönyödik meg azon, mi mozgatja a nők többségét.

Nem mindegyik. Én átlagos külsejű férfiként mindig is kiröhögtem azokat a szintén átlagos külsejű férfitársaimat, akik annak ellenére is a jó nőkre hajtanak elsőként, hogy pénzügyileg sincsenek ott a szeren. Aztán jön az MNK-zás masszívan, mikor kiderül, hogy se se hejjespofee, se zseton. :) Az utolsó mondatoddal egyetértek: a nőknél tényleg nem a külső szerepel "szinte" az első helyen a párválasztás szempontjából, hanem a pénz. Vagy nem szinte? :) Még a végén el fogom hinni, hogy a kedvesferencek is a belső kisugárzás titkos fogásaira alapoznak. Akkor viszont időszerű lesz rágyúrnom nekem is.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 15:39:35

Hopp, az előbb olyat láttam! Dobjatok egy lasszót!:D

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 16:10:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jó, akkor ennyi erővel úgy lehet a leghatékonyabban elérni, hogy egyetlen nő se lásson bele semmilyen mozzanatba többet annál, ami, ha még csak nem is találkozik velük a férfi soha. :) Szóval a srác görcsöl, hogy a nő adja be a derekát, de fogadja el, hogy ez csak szex és más semmi. A nő pedig szexelni akar, de egyúttal meg akarja tartani annak a lehetőségét is, hogy később azt mondhassa: a szex csak a nyitánya volt a párkapcsolatnak részéről. Merthogy ő azt akar leginkább. Ha egyértelműen kijelentené, hogy oké a csakszex, akkor automatikusan ugrott a lasszózás lehetősége. Tehát látni kell, hogy ki játszik nyílt lapokkal és ki summant ebben a történetben. Persze Ákom előzetes érzelgős megnyilvánulásaival elérte, hogy a nő akkor is többet vetítsen bele a dologba annál, ami, ha egyébként belement volna a csakszexbe.

A férfiak többsége semmilyen hendikeppel rendelkező versenyzőt nem zár ki a mezőnyből, ha csak sunázni akar, ez teljesen igaz. Sőt, gördülékenyen hazudnak szerelmet, ígérnek nagyharangot meg bármi egyebet a szexért. De az a nő, aki nem tudja 25+ évesen kiszűrni ezeket 10-12 mondat után, megérdemli a károdosást.

nicknek (törölt) 2010.07.09. 16:10:45

@Kytia: Az egyik kollegám kedvenc mondását idézném... 5 év tapasztalatot leginkább 5 év alatt lehet mgeszerezni:) Biztos tobzódnak nálad is a jelentkezők, csak annyira szerény vagy, mint a tegnapi csaj a szépséggel kapcsolatban:)

Snowmass 2010.07.09. 16:17:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Szia:) Úgy is lehet, hogy vagy (sem)mi.:))

Amúgy a környezetemben két olyan figura is van, aki kétgyerekes nőt bírt magának beújítani, ráadásul a figurák közül az egyiknek nincs családi előzménye. A másik egy gyerek és egy válás után találta meg magának a kétgyerekes nőt. Az egyikről tudom, hogy nagyon nehezen működik, a másikról nincsenek infóim ilyen téren. Viszont mindkét esetben azt látom, hogy az illető férfiemberek valamilyen szinten lejjebb helyezték a lécet, na nem a külső megjelenés szempontjából, hanem inkább úgy fest, mintha önmagukhoz képest jobb külső tulajdonságokkal megáldott nőt keresgéltek volna, és ennek érdekében, még azt is bevállalták, hogy a szóban forgó nők két-két gyermekkel vannak megáldva. Ebből is látszik, hogy a kisugárzás javarészt kívülről fakad.:DD Meg persze az is igaz, hogy gyermektelen társaikhoz képest a külsőn kívül a szóban forgó nők sok más egyéb szempontból is könnyebben elejthető és megtartható prédának tűnnek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.09. 16:27:14

@Father Justice: :-)) Vagy csak az a nő lásson bele többet, aki valóban megfelel Ákoskának, így annak adja elő a násztáncot, de tisztában vagyok vele, hogy nem így működik: inkább mindenkinek előadják, és valaki kíváncsi lesz rá: őt jó eséllyel meg is tartják - gyerekkel vagy anélkül, mert KÉNYELMES. Aztán később esetleg csatlakoztatnak hozzá egy titkos szeretőt. Tisztelet a szabályt erősítő kivételeknek. De nem csodálkoznék, ha összejönne ez a lasszózás jelen esetben.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 16:40:57

@Snowmass: Ez pontosan így van. Sőt, nemcsak a gyerekek meglétét, hanem más természetű 'értékcsökkentő tényezőket' (pl. rüfi múlt) is bevállalnak, ha olyan külsejű nőről van szó, akit alapesetben a büdös életben nem tudnának megszerezni. A természetes életközösségek táplálékláncában megfigyelhető egyensúlyi helyzetek a párkapcsolati hendikepek rendszerében is tetten érhetőek. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: De nem mindegy, hogy milyen formában akarják megtartani a jelöltet. Ákoska deklarálta, hogy csak a testiség jöhet már szóba nála. Így aztán, ha ez mindkét félnek megfelelne, a "titkos" szeretőre vagy nem is lenne szükség, vagy egyszerűen nem is kellene titkolni. Hiszen ha csakszex van, nem tartoznak hűséggel és elszámolással egymásnak a felek, kivéve, ha kifejezetten abban állapodtak meg.

Rebelde 2010.07.09. 16:44:37

@Father Justice:

hát kinevetheted őket, de attól még így van:)
én azt mondanám, hogy (egyes)nőknél az anyagi biztonság előrébb van mint a külső, ennek evolúciós magyarázata is van, amit a pasik épp olyan nehezen fogadnak el, mint a nők azt, hogy párjaik szintén evolúciós okokra hivatkozva csalják őket nyakra főre:)) l

de itt sem érdemes általánosítani

abban viszont biztos vagyok, hogy megkeseredett emberek tanácsait/megállapításait nem érdemes elfogadni, mert az a saját körében igaz lehet, de vannak más igazágok is, ami jobbá teheti az ember életét ellentétben az előbbivel:)

Kytia 2010.07.09. 16:46:34

@Father Justice: "Persze Ákom előzetes érzelgős megnyilvánulásaival elérte, hogy a nő akkor is többet vetítsen bele a dologba annál, ami, ha egyébként belement volna a csakszexbe."

Erősen itt a pont. Ezt nehezményezem Ákos részéről. Ha nem ilyen lett volna végig, nem bátorítaná a csajt, már rég túl lennének az egészen. De mivel ő maga is igényli az érzelmi fröccsöket, inkább hintáztat, csak hogy megkapja.

@nicknek: Te itt valami nyulat nagyon ki akarsz ugrasztani a bokorból. Akkor sem mondom meg, hogy nézek ki.:DD

@Snowmass: Jahh, kérem. A jócsajoknak pont ugyanúgy több jár, mint a hejjespaseeknak. Nem is kell lasszózással szarakodniuk, akárhány porontyuk is van már. De azért vicces, hogy az átlagpasi azonnal ráröppen a bombanőre, akinél addig esélye sem lett volna, amint az meg lett hendikeppesítve néhány gyerek által. Erről az jut eszembe, amikor a múltkor állatkertben voltunk, és a simogatóban az összes bakkecske ugyanazt a mozdulatlanul álló nőstényt(?) dugta. Aztán közelebb mentünk, és láttuk, hogy a szerencsétlennek be van szorulva a feje a rácsok közé (biztos kajáért dugta ki, és a szarva beakadt visszafele), és ezt az igen kiszolgáltatott helyzetet használta ki a sok hím.:))) Meg is állapítottuk, hogy undorítóak a pasik.:)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 16:56:12

@Kytia::) nyuszi és bokor... még jó hogy nem medve és málnás:) Mondtam, hogy ma meghívtam @Father Justice-t sörözni?:D

Lui_78 2010.07.09. 17:02:30

Nem nem, ma kihagyom:)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 17:12:52

@Kytia: Ne általánosítsunk. Csak a Bakok ilyenek! :)

@Rebelde: Sőt, ha a nők többségénél előrébb való egy hosszútávú kapcsolat szempontjából az anyagi biztonság, mint a külső, azzal sincs semmi probléma. A probléma ott van, hogy a masszívan pénzvezérelt nők is az 'anyagi biztonságra' hivatkoznak, amikor kukázzák a nem csóró, de nem is gazdag párjukat a másfélszer annyit kereső új jelölt miatt. Akkor is, ha az minden egyéb tekintetben alulmúlja az elődjét. Vagyis nem az a gond, ha egy felelősen gondolkodó nő nem a templomegeréhez akar férjhez menni, hanem, ha az anyagi biztonságra hivatkozva álcázza, hogy igazából egyetlen szempont vezérli.. amit nem belső kisugárzásnak hívnak.

De az igaz, hogy ez ugyanolyan gagyi, mint amikor a farokvezérelt férfiak evolúciós okokra hivatkozva próbálják megmagyarázni, hogy miért nem az agyuk van döntési, vagy legalább felülbírálati pozícióban. Sőt, azt, hogy igazából egyetlen férfinél sem az agy van döntési helyzetben, csak bizonyos férfiaknak egyszerűen nincs lehetősége félrekúrni! :)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 17:15:06

@Father Justice: És ki Bak??? Állítólag tök odaadók egy kapcsolatban... jók a szexben... és uralkodó típusok:))

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 17:19:39

@Rebelde: Ja, igen, ez maradt még ki. "..de vannak más igazágok is, ami jobbá teheti az ember életét ellentétben az előbbivel:)"
Ez így van, például: "Egy korsó hideg Kaiser mindig feldobja a születésnapom." Ha már a sörözésről van szó úgyis. :)

Rebelde 2010.07.09. 17:24:36

@Father Justice:

szülinapod van?

akkor egészségedre!:))))

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 17:25:41

@nicknek: Mindez igaz, de az is, hogy Föld jegy lévén a megérzéseik, sejtéseik valahogy nem a legjobbak. A tényekre, konkrétumokra alapoznak, nem szívesen olvasnak a sorok között, ami pedig manapság az emberismeret nélkülözhetetlen kelléke. Ha ők maguk őszinték valakihez, akkor alapból azt feltételezik, hogy ez viszont is igaz. Na, ezt figyelembe véve kiderül, ki a Bak az eddigi kommentek alapján. :)

Father Justice (törölt) 2010.07.09. 17:26:23

@Rebelde: Ádehogy! Holnapután lesz. De köszönöm előre is. :)

nicknek (törölt) 2010.07.09. 17:37:18

@Father Justice: Boldog Szülinapot! Meztelen jányok és a sör jövő hétre áll:) Volt bak csajom tudom milyenek, majd mesélek... de most végre megcsináltam mindent a hétre:)
Jó 7végét!
Sziasztok!

Kytia 2010.07.09. 19:21:34

@nicknek: Miért, hogy megbeszéljétek a haditervet? Várjatok, még nincs vőlegény.:)

@Father Justice: "kukázzák a nem csóró, de nem is gazdag párjukat a másfélszer annyit kereső új jelölt miatt. Akkor is, ha az minden egyéb tekintetben alulmúlja az elődjét."

Ha tényleg MINDEN egyéb tekintetben alulmúlja, akkor azért nem hiszem, hogy ilyen előfordul. Meg egyébként az ilyen lányok kb. a 23 alattiak, vagy a nagyon buta plázacicák. Jól körvonalazódik, melyik kosárból próbálkozol meríteni.:)

A bak jegyre vonatkozóak igazak, de nem az van, hogy 30 fölött az aszcendens veszi át az uralmat, vagy mi? Én már érzem a változás szelét.:) Boldog Szülinapot amúgy, ha tényleg most lesz.

dr. gernika 2010.07.09. 20:14:24

"És ebből számomra nem bontakozik ki a klasszikus család majdani perspektívája."
Nem létezik, hogy egy férfi összerak egy ilyen mondatot, miközben jóformán a farkát markolásszák.
Töketlen, de ezt már elsőre is mondtam.
Valamint, ha ennyi felkínálkozás után engem még mindig nem dugnának meg, már csak büszkeségből sem lennék elérhető soha többet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.10. 00:38:01

@Kytia:

A bakok borzasztóak.

@Drága IV gernika:

De ez a milf rohadtul el van keseredve :)

dr. gernika 2010.07.10. 20:04:19

@Kedves Nard: Akkor lenne MILF ha valaki meg akarná dugni. De a történet szerint nincs ilyen.

2010.07.10. 23:19:48

@Kedves Nard:

Engem ismerve megertem a velemenyed :P
süti beállítások módosítása