Hello mindenki! Megkeresett minket a Schweppes, hogy lessünk rá az új kampányukra, és írjunk róla pár mondatot. Illik hozzánk és még tetszik is, hát tessék.
Az utóbbi időben a Schweppes fülledt marketing stratégiához folyamodott, gondoljunk a Nicole Kidman-es vagy az Uma Thurman-es reklámokra, ahol mindig azzal hűtik le a begerjedt kanokat, hogy „Miért, mire gondolt?”. Először nem mindenkinek esik le, de nyílván arra. Mi másra? Jobb lenne, ha a „szex” és a „Schweppes” szó simulékonyabban rímelne. De ez már nem a mi dolgunk.
Szóval, az üdítő összefonódott a szexualitással. Jó ez nekünk? Persze, hogy jó. A reklám következő, webes állomása, Guy Gadbois, aki külsőleg egy londíner és egy szabadnapos James Bond keveréke, de mégis azt állítja magáról, hogy bárkit képes megtanítani hódítani. Megnéztük. Hát, mit mondjunk? Jópofa. Sokak szerint a csábítás művészetét nem lehet megtanulni (szerintünk sem) de próbálkozni azért még ér. A párbeszéd interaktív, te is dumálhatsz vele.
Már maga a hangpróba is vicces, ugyanis letol a figura, ha halkan szólsz bele, de akkor is, ha nem szólsz bele. Nem kell komolyan venni, de eljátszhattok egy kicsit a komornyik-bajszos ürgével, hogy ki bírja tovább.
Sok szerencsét!
www.facebook.com/SchweppesFanPage