A gyerek neve nem lesz Bendegúz!

2013. december 12. 07:33 - csajokespasik

„Egy gyerekkel, aki majd minden nap el fogja látni őt kihívással, hogyan fog bánni? Kiabál vele egy kicsit?” - Levélírónk addig nem érzi párját felkészültnek az apaszerepre, amíg nem tanul egy kis önfegyelmet. Az idő csak telik, a pasi meg egyre többet pörög a család-témán.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik (CsP) egy igen népszerű társkereső oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk a www.csajokespasik.hu oldalon! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

 

Sziasztok! Hát, jelenleg egy elég furcsa helyzetben vagyok. Két évig voltam együtt egy férfival, amikor ő szakított velem egy másik nő miatt. Nagyon magam alatt voltam. Azt hittem, többet már nem leszek szerelmes és úgy is állítottam be magam, hogy ennyi volt, nem is kell senki, elleszek egyedül. 28 évesen. Ehhez képest egész máshogy alakult a dolog. Kis idő múlva vissza akart jönni hozzám, mire én azonnal belementem egy újabb kapcsolatba, ami már 4 éve tart. Szeretem, tisztelem, jó vele, korrekt férfi. Az utóbbi időben egyre többet beszél arról, hogy házasság, család meg gyerek.

Amik szép dolgok, de nem rajtam múlik, többek között egzisztenciális okai is vannak. Se őt, se engem nem vet fel a pénz, anélkül családozni pedig túlélőtúra. Ő 35 éves, ami pasinál nem nagy kor, szerintem a legjobb kor, de ő úgy gondolhatja, mégis sietne. De szerintem még nem alkalmas az apa szerepre. Viszont most olyanokat kérdez, amiket nem tudok előre. Mikor mi lesz, hogy lesz...? Mondtam neki, hogy még nem állunk (mentő többes) erre készen, adjunk magunknak időt, de nem tudom, mikor lesz ebből valami. Mi változna benne és mikor? Becsapni egymást és tovább halogatni? Ő sajnos így is belevágna. Félre értés ne essék, én ezektől még szeretem, engem nem zavar, de apának nem alkalmas. Elfogadtam, hogy hetente egyszer kimarad, a nélküle töltött időt meg osszam be szabadon. Ilyen egy éjszakás kimaradásokból többször lettek egész hétvégék és valahonnan vidékről került elő később, mert valami ismerőse felvitte oda.

És ő apa akar lenni. Egy gyerek nem kiskutya. Egyre többet emlegeti, hogy a gyerek majd mennyire megváltoztatja. De nem hiszem, hogy ez működne. Ígéretekkel persze nem old meg semmit. Ráadásul nehezen uralkodik az érzelmein: ha a nagybátyja felhúzza, napokig képes dühöngeni hülyeségeken, ahelyett, hogy lesz*rná. Egy gyerekkel, aki majd minden nap el fogja látni őt kihívással, hogyan fog bánni? Kiabál vele egy kicsit? Legutóbb egy olyan gyerek nevén vesztünk össze, aki csak terv a messzi jövőben. Én azt mondtam, hogy se Koppány, se Kolos, se Bendegúz, és ha lány lesz, akkor is normális neve lesz. A normális név alatt egyszerű, használható nevet értek, mert azzal kell élnie 40 évesen is.

Olyan érzésem is van, hogy ő mintha le akarná tudni a család-témát, mint elérendő célt. Kipipálhatja, hogy ez is megvan. Most én érzem rosszul, hogy nem jó irányba haladnak a dolgai? Még helyrehozható egyáltalán?

 
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr995687063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A biztos utas 2013.12.13. 03:25:58

Sokan valóban megváltoznak, ahogy megszületik a gyerekük. A pasik szeretnek bulizni, ha neked nincs heti egy napod, hogy bulizz, attól még nem kell haragudni arra, akinek vannak barátai és programja is. Nincs gyerek, miért ne bulizzon? Otthon savanyodjon veled? Nem vagy vele eleget?
Megnézném, hogy mik a szerinted használható nevek, mert az lehet, hogy a Bendegúz első olvasatra extrémnek tűnhet, viszont manapság a sokidétlen Martin, Dzsenifer, Szintia meg egyebek között nem annyira vészes. Óvatos vagy, nem írtad le, hogy te miért nem bulizol, milyen nevek a normális nevek, meg azt se látom, hogy milyen kapcsolat van a nagybácsival és konkrétan mi az, ami miatt napokig ideges valaki...de a szövehed stílusa alapján szerintem igazad van abban, hogy nem vagytok fölkészülve egy gyerek érkezésére, különösen te nem.
Ha itt az internet népét arra hergeled - miután csak negatív konkrétumokkal festetted le őt - hogy beszéljen le róla, ezek után tényleg nem lesz ennek semmi jövője.

Korábbi ötleted tűnik életképesnek: egyedül élni.
Szerintem válaszd azt.

A biztos utas 2013.12.13. 03:30:45

Sokan valóban megváltoznak, ahogy megszületik a gyerekük. A pasik szeretnek bulizni, ha neked nincs heti egy napod, hogy bulizz, attól még nem kell haragudni arra, akinek vannak barátai és programja is. Nincs gyerek, miért ne bulizzon? Otthon savanyodjon veled? Nem vagy vele eleget?
Megnézném, hogy mik a szerinted használható nevek, mert az lehet, hogy a Bendegúz első olvasatra extrémnek tűnhet, viszont manapság a sokidétlen Martin, Dzsenifer, Szintia meg egyebek között nem annyira vészes. Óvatos vagy, nem írtad le, hogy te miért nem bulizol, milyen nevek a normális nevek, meg azt se látom, hogy milyen kapcsolat van a nagybácsival és konkrétan mi az, ami miatt napokig ideges valaki...de a szövehed stílusa alapján szerintem igazad van abban, hogy nem vagytok fölkészülve egy gyerek érkezésére, különösen te nem.
Ha itt az internet népét arra hergeled - miután csak negatív konkrétumokkal festetted le őt - hogy beszéljen le róla, ezek után tényleg nem lesz ennek semmi jövője.

Korábbi ötleted tűnik életképesnek: egyedül élni.
Szerintem válaszd azt.
süti beállítások módosítása