A menstruáló férfi

2019. október 11. 08:37 - csajokespasik

       

               Állítólag minden érett férfi életében van havonta egy nap, amikor mindenképp ki kell tombolnia magát valahogyan, vagy kocsmázással, vagy valami extrém sporttal. Ilyenkor mogorva, nem lehet lebeszélni terveiről, ingerlékeny és mindenen kiborul. Levélírónk ezt tömeges jelenségnek érzi, bár személyesen még nem tapasztalta.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Több oldalról is hallottam már erről a jelenségről, bár magam még nem tapasztaltam. Állítólag minden kifejlett férfin legalább havonta egyszer kitör valami, ami át is veszi teljesen az irányítást felette. Ki kell ereszteniük a gőzt, különben otthon teszik. Ez lehet piálás, vagy valami extrém sport, nem tudom, mi még. Nem függ a kapcsolat minőségétől vagy hosszától, hanem ez valami ciklikusan, de atombiztosan jelentkező tünet. Minden férfinak havonta egyszer kell lennie egy napnak, amikor kitombolhatja magát, mert felgyülemlenek benne a dolgok, akár kapcsolatban van, akár nincs. Egyik ismerősöm szerint ez nem férfi hiszti, inkább a menstruáció férfi megfelelője.        

       

               Persze, hülyén hangzik, de nem talált jobb hasonlatot, ahogy én sem. A lényeg, hogy ilyenkor nem lehet hozzájuk szólni, ingerlékenyek, mindenen kiborulnak, minden sok és elviselhetetlen. Aztán ha lenyugszik, mondja, hogy te vagy a mindene és mennyire szeret, és elhalmoz, amivel csak tud. Tényleg létezik ilyen? Lekopogom, én a kapcsolataim során nem tapasztaltam még, csak mutatóba sem. Olyan persze volt, hogy amikor láttam, hogy a hatodik egészségtelen energiaitalt itta, megjegyeztem, hogy mit ihatna helyette, és erre a kelleténél jobban felemelte a hangját és napokig puffogott rajta... De ez nem ugyanaz, nem volt benne ciklikusság. Inkább azt csináltam, hogy megvettem magamnak az egészségesebb italt, és vártam, hogy ráfanyalodjon... De hallottam olyat, hogy a nők szava ilyenkor semmit sem ér, mindig az van, amit a férfi akar. Ha ez a tombolás abban nyilvánulna meg, hogy napokig durva és modortalan, és ilyenkor bárkivel elmenne, a párja meg bármit kinéz belőle, az már szerintem súlyosabb lelki baj.          

 

 

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr715216990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sele Burdi 2019.10.11. 08:48:05

Oooo...Hogy azta jo budos k... teee... es kulonben is MNK

Van valakinek egy 3XXL-s tamponja?

MsIreneAdler 2019.10.11. 08:56:31

Bravo újság, Sex szerelem gyengédség rovat 1996 :D

MsIreneAdler 2019.10.11. 09:02:57

@Sele Burdi: rohadtul kíváncsi vagyok, de félek megkérdezni, hogy hova dugod azt a giga tampont :)

Tata_ 2019.10.11. 09:13:24

Hm... Szóval minden kifejlett férfin jelentkezik, a poszterina viszont még senkin sem tapasztalta. Akkor most kifejletlen férfiakra specializálta magát? Ifjú titánok megrontását tűzte zászlajára? Vagy...???

Nem kellene inkább alkalmazni egy kevésbé tehetséges írót, hogy valamennyire értelmes posztokat találjon ki?

MsIreneAdler 2019.10.11. 09:15:20

@Sele Burdi: eszemben sincs, akin valahol ekkora lyuk van, attól én félek :D

Tata_ 2019.10.11. 09:23:22

@MsIreneAdler: Szegény Irén! Most mindenki varrassa be a száját, nehogy megijesszünk?

nOniCk 2019.10.11. 09:54:40

Muha, csak a hülye papucsok fakadnak max ki, amikor időről időre ráeszmélnek, hogy szar életük van. Értelmes ember eleve úgy alakítja ki az életét, hogy legyen ideje magára és a saját hóbortjaira és máris nem lesz ok kiakadásra.

Womb Rаider 2019.10.11. 10:05:45

"Inkább azt csináltam, hogy megvettem magamnak az egészségesebb italt, és vártam, hogy ráfanyalodjon..."

Ja..hogy az anyja vagy..

EGY a Queen 2019.10.11. 10:13:55

Én meg az hallottam,hogy havonta egyszer, holdtöltekor,kimennek a temetőbe éjfélkor,elszivnak egy cigit,futnak 3 kört,majd a kriptában meghágnak egy kecskét,amitől vérfarkassá változnak,és így vonyítanak hajnali 3-ig,amíg meg nem látják ET sziluetjét a hold előtt.Akkor visszaváltoznak és hazasomfordálnak.

EGY a Queen 2019.10.11. 10:15:20

@Womb Rаider: :D :D :D
Az amúgy milyen,hogy csak úgy ráfanyalodik Lajos az iceteára? Víz nincs? Vagymi?

EGY a Queen 2019.10.11. 10:17:13

@Sele Burdi: használj mosogatószivacsot,tényleg már! Ilyenkor butulsz is?

God Harald 2019.10.11. 10:30:04

@nOniCk: meg anyuci elkényeztetett hülyegyerekei

2019.10.11. 10:36:36

@EGY a Queen: ezt lájkolom :-)

megint valami buta gyakornokot vettek fel posztírónak. Ennyire nincs pénz normális posztra???

God Harald 2019.10.11. 10:51:50

@Daenerys Targaryen: a gyakorlott pennahajderek Londonban mosogatnak

PPK™ 2019.10.11. 10:52:44

Ebben az időszakban szoktunk félrekúrni is. Minden összejön ilyenkor, a körülmények áldozatai vagyunk. Ezeket minden nőnek meg kellene értenie és meg kellene bocsájtania.

EGY a Queen 2019.10.11. 11:02:15

@Womb Rаider: jóvanna! Beismerem,jómagam is ezt csinálom,mert-ha nem is egy árbóc méretű-de nekem is van pöcsöm. ;)

Womb Rаider 2019.10.11. 11:09:19

MEN struáció.. véletlen lenne? Aligha...

2019.10.11. 11:10:44

@PPK™: minden nő megérti és megbocsátja, akinek a pasija megérti és megbocsátja a menstruáció alatt fellépő hasonló, vagy nem hasonló, de bosszantó viselkedést a nőjének.
Igyekezni kell összehozni, hogy ez ugyanazokon a napokon legyen és akkor nem is lesz olyan nehéz egyik félnek sem :)

MsIreneAdler 2019.10.11. 11:15:17

@Tata_: nem, nem szükséges, a szájfóbiám már elmúlt szerencsére :)

PPK™ 2019.10.11. 11:22:36

@Frau Untermensch4: az élsportoló sunáknál az orvosi stáb el szokta tolni akár hetekkel is, hogy ne verseny alatt legyen meg, szóval már csak kell egy ilyen dokit keresni, hogy optimális időpontra hozza ki :-)

Őő... az miért lenne jó, ha egy időszakra esne mindkét félnél? Elképzeltem, ahogy a két, egyidőben megkergült őrült hajigálja a tányérokat, közben ordítoznak ezerrel :-D

2019.10.11. 11:42:33

@PPK™: ha egy időben van ez a dolog, akkor megfelelő mértékű őrületnél egyik sem fog emlékezni a másik őrületére, ezért nem lesz utána szemrehányás :)

És ami még emellett szól az az, hogy így elintézve egy időben a többi tökéletes lesz, imádhatják egymást nyugodt körülmények között, több idő marad erre.

De ha mégis úgy van, ahogy írod, hogy valahogy összejön ez a tányérdobálás, ordítozás, akkor ennek elteltével jöhet a békülős szex, ami megalapozza a következő napok békéjét :)

Na, szóval legalább ennyi mindenre jó, ha ugyanabban az időben zajlik ez az esztelen és koordinálhatatlan őrület, ami jellemző mindannyiunkra ilyenkor.
De lehet, hogy még kiderülne más is útközben :)

PPK™ 2019.10.11. 11:55:05

@Frau Untermensch4: értem a stratégiát, legyenek túl rajta, aztán a következő ciklusig öröm van meg boldogság :-)

"egyik sem fog emlékezni a másik őrületére, ezért nem lesz utána szemrehányás :)"

Kijózanodnak, aztán látják, hogy mekkora csatatér maradt utánuk:

- baszki ezt nézd, széttörtük a Moser pohárkészletet. Te mondod meg anyádnak...
- az semmi, a Buksi feje hiányzik

:-)

Sele Burdi 2019.10.11. 11:57:18

@EGY a Queen: is, es ma' elore rettegek, h mi lesz velem amikor bebasz a klimax :(

VOGAben 2019.10.11. 11:59:35

Meggyőződésből hinni valamiben, amit egyébként még senkivel nem tapasztaltunk. Hurrá! Szar napja bárkinek lehet de idővel a gyógymódját is megtanulja az ember. Mozgás, sport, kocsmatúra stb. Kedves nőismerőseimnek, ha idegállapotban vannak, vagy csak cseppet maguk alatt szimplán, erre az esetre vannak a riasztható sunátoraik. Ha éppen megjött, akkor meg a hasonló NEM ribi barátnőkkel ecsetelik a zseniális életvezetésüket, így 35 és a halál közt, pár üveg pia társaságában. Ebből a sógor csoportból kiszálltam egy időre, mert a kipattintott máz alatti gyomorforgató beltartalomból elegem lett. Ha akad fiatal bolond, a menthetetlen kiélt hülyékkel vesződjön a rosseb.

MsIreneAdler 2019.10.11. 12:08:43

@EGY a Queen: basszus, akkor ugye tudod, hogy erre vigyáznunk kell, nehogy a pasi mensi a yachton érje a hímeket? Még jó, hogy ezt megtudtuk!

2019.10.11. 12:13:24

@PPK™: "Kijózanodnak, aztán látják, hogy mekkora csatatér maradt utánuk:..."

Kezdetben talán :)
Na de a harmadik hónapban már nem marad semmi :D
Szegény Buksi :(
Hol vannak ilyenkor az állatvédők? :O

MsIreneAdler 2019.10.11. 12:14:15

Amúgy most jöttem rá, nekem volt olyan fickóm, aki folyton menstruált...egészségtelen életmód, állandó kúrhatnék,őrült hobbi....
Én meg azt hittem simán csak egy szemét dög...de akkor ez csak bijológija, ő nem is tehetett az egészről.

Womb Rаider 2019.10.11. 12:14:28

@MsIreneAdler: Ugye az is köztudott, hogy szoptatás alatt általában szünetel a menstruáció..(azt persze hiába is várnánk, hogy teherbe essenek..)

EGY a Queen 2019.10.11. 12:20:18

@MsIreneAdler: jajj mán! Asszed nem tudom,hogy te titokban amúgy is a szökésedet tervezed a mi kis luxusjachtunkról vmi kis ladikba? Átlátok ám a szitán! Kettőt se pislantanék,már a hídon lennél,mikor beindul az őrület a hisztis kanokkal,úgy otthagynál,mint eb a szarát! :(

PPK™ 2019.10.11. 12:21:17

@Frau Untermensch4: lehet, hogy a kutyáját a kocsi után kötő nő is csak menstruált. Az állatvédőknek az esemény ELŐTT kellett volna felvonulniuk.

De amúgy lehet, hogy ha kifejlesztenénk olyan legális szereket, amik csillapítják ezeket a rohamokat, akkor azzal kaszálhatnánk dollármilliókat :-)

2019.10.11. 12:32:49

@PPK™: esetleg szállodákat, amik az ilyen embereket fogadják arra az időre és úgy van berendezve, hogy alkalmas legyen arra, hogy kár ne érjen se értéket, se embert :)

TSEPKE (törölt) 2019.10.11. 12:39:51

@VOGAben: cipő és fehérnemű.. Kész iparág épült a nehéz napokra. Pletyka bazzz... Az aztán segít

2019.10.11. 12:40:49

@EGY a Queen: "a mi kis luxusyachtunkról"
Meséld már el bazdmeg, mi a picsát tettél te azért, hogy tulajdonjogot formázhass rá, azonkivűl, hogy csak az igényedet jelentetted be rá?

@MsIreneAdler: barátosném, észrevehetted, hogy a sztorim IGAZ volt erről a két jómadárról. Nyugodtan hívhacc Mikael Blomqvistnak, höhö.
Csak kihasználnak, mert érzések nélküli nárcisztikus pszichopaták..yacht, meg aranyfasz profilképük és te elhiszed, hogy törődnek a te érzéseiddel????

TSEPKE (törölt) 2019.10.11. 12:44:35

@Womb Rаider: frászt..

EGY a Queen 2019.10.11. 12:45:38

@Egy a KING: nemtom,hogy mensizel-e vagy mijafasz van,hogy elszállt a memóriád,de én szereztem meg a fitymacsattogtatótól a yachtot komoly zsarolás útján. Szóval hesspicsába bástya!
Jah! És ne hasonlíccsá’ az aranyfaszúho’ mer’ én egy igazi mélyérzésű ,empatikus asszony vagyok,aki mindent a köz boldogulásának rendel alá,jóvan?

PPK™ 2019.10.11. 12:48:25

@Frau Untermensch4: :D egy gumiszobahotel? Szerintem még rátehetjük a kezünket a SZOT-üdülőre, ideális lenne minden szempontból.

A neve lehetne mondjuk Menopanzió :-)

MsIreneAdler 2019.10.11. 12:48:52

@EGY a Queen: hogy jut ilyen eszedbe? Dehogy hagynám el nélküled a hajót!
Feladtam, hogy a...izé...a szívem szavát követem, hiszen akkor soha nem válhatna belőlem igazi golddigger. Lehetnek még kisebb megingásaim, nem mondom, hogy nem, mert ugye csábítóak ezek az arany mini koktélvirslik, de el nem hagylak az fix.
:)

MsIreneAdler 2019.10.11. 13:02:37

@Egy a KING: barátom, nekem is volt egy ilyen érzésem, mikor a múltkor rajtam keresztül lamúroztak :). Na de most akkor kinek higyjek, kiben bízzak? Összeomlik a világom :(
:D

2019.10.11. 13:06:22

@PPK™: tökéletes :)
Életünk végéig biztosítottuk a megélhetésünket.
És még szobánk is lehet, ha ... :D

PPK™ 2019.10.11. 13:08:29

@MsIreneAdler: a világért sem akarlak befolyásolni, de a ladik szót én használtam az ő nyomi csónakjára. Lop, csal, hazudik. Egy ilyenre egy doboz gyufát nem bíznék, nem hogy életvezetési tanácsokat fogadjak el tőle :(

De persze te tudod, nekem nem kenyerem a megvezetés, mint egyeseknek... mindenki úgy teszi tönkre az életét - amiből csak egy van - ahogy akarja....

A bro meg látod fenyegetőzik, zsarol, én mondom neked, az ilyen típusú emberektől MINDEN kitelik... :(

Ja, még annyit azért hozzáfűznék, hogy az érzéseim irántad semmit sem változtak. Vagyis de, erősödtek.

:-)

PPK™ 2019.10.11. 13:11:28

@Frau Untermensch4: remek üzlettárs vagy. Le is teszteljük a szobákat szépen sorban előtte, közben, meg utána is ;-)

Burgermeister 2019.10.11. 13:12:28

Nem tapasztalta de ir róla, ulj le szopjá.
Ahogy irt vki, félrekurás, puncikerités van a háttérben.
Akinél meg nincs a hiszti az ügyesen keveri a lapokat. Ebből van több!!!
A sok balek meg nem tudja kezelni csak hisztivel.

EGY a Queen 2019.10.11. 13:14:15

@Egy a KING: oszt mégis mittet szivárogtatsz,Cukipofa? Lelkem tiszta,mint a frissen hullott hó,szívem nemes,múltam makulátlan.. aztata,hogy minden szombat este ételt osztok a szegényeknek? Vagy,hogy a menhelyi kutyáknak varrogatok tappancsvédőt hajnalonként? Esetleg,hogy a múltkor 10 kiscicát mentettem ki egy lakástűzből? Valóban,nem verem nagydobra ezeket..de zsarolni akkor sem hagyom magamat! Te szégyentelen ebadta!!!

EGY a Queen 2019.10.11. 13:20:07

@MsIreneAdler: most őszintén.. tedd a szívedre a kezed! Megbízol te egy olyan emberben,aki bár ádázul gyűlöl engemet,mégis a legtöbb,amit fel tud hozni ellenem,az az,hogy használom a “ladik” szót?
Ez a bűnöm? Ennyi? Még a legengesztelhetetlenebb ellenségem sem tud ennél nagyobb bűnt felróni nekem? Mondd!Mégis! Kiben bíznál,ha nem bennem???

PPK™ 2019.10.11. 13:38:24

@Egy a KING: képtelen vagyok tisztán látni... a szerelem rostélya a szemem elé csapódott.

:-D

EGY a Queen 2019.10.11. 13:44:22

@Egy a KING: aha!!!!!Szóval mégiscsak meg akartok ölni !!!! Tudtam bazmeg,tudtam!!! Oszt a múltkor hogy tagadta a hazug haverod! Jóvan,bástya...akkó legyen így...kezdõdjön a háború!

MsIreneAdler 2019.10.11. 13:47:42

@PPK™: ó az utolsó pár sorban, ahogy homályosan valamilyen érzelmekről hadoválsz, na az, az nagyon megdobogtatta a szívemet, de télleg:)

@EGY a Queen: baszki, ha az egyik kezem a szívemen, a másikban a teló, akkor mivel írjak :D?? Szeret a szavakon lovagolni, ezt már megszokhattad volna tőle az évek során.

@Egy a KING: ja, kezdem belátni, hogy igazad van, én itt max szép lehetek, de okos semmiképpen sem :)

EGY a Queen 2019.10.11. 14:00:01

@MsIreneAdler: ezt csak úgy írtam..ha módom van rá,mindig megemlékezem Flipper Öcsi munkásságáról,becsempészem valahogy a mondanivalómba.. szerelmes vagyok Öcsibe,tudod ? ❤️❤️ ❤️
Nesze,hallgasd te is!
youtu.be/9Cs_50u7q5k

PPK™ 2019.10.11. 14:06:04

@MsIreneAdler: ez vagyok én. Egy őszinte, tiszta szívű Férfi, aki szerint úgy a fair, ha elmondom az érzéseimet.

És mindezt mindenféle manipulációs hátsószándék nélkül.

:-)

( @Egy a KING: te szereted a teniszt? Baszd meg mit művel Federer. Imádom a csávót )

2019.10.11. 14:16:29

@PPK™: nem így gondoltam :)
Nem szabad, hogy eltereljük a figyelmünket az üzletről és belekeverni ilyesmit.
Ha elcsúsznának a napjaink még rossz hatással lenne a bizniszre. Márpedig előbb-utóbb elcsúszik ;)

PPK™ 2019.10.11. 14:48:52

@Frau Untermensch4: majd jól megideologizáljuk, hogy csak üzleti szempontok miatt történik minden ;-)

MsIreneAdler 2019.10.11. 14:53:48

@EGY a Queen: hihetetlen, hogy még a minőségi zene szeretete is közös bennük :D

@PPK™: tudom, hogy őszinte vagy, efelől nincs kétségem ;)
Bár két sorral lejjebb meg valami teniszes csávót imádolsz a Kingnek, mondjuk azt nem mondtad, hogy érzéseid irántam pozitívak, vagy negatívak, vagy egyáltalán, csak azt, hogy erősödtek :D

PPK™ 2019.10.11. 15:04:11

@MsIreneAdler: nem is lehet kérdés, Yrénkém ;-)

@Egy a KING: remek választás, Halep bejövős kislány :-) ❤️❤️❤️

Ferenc Laszlo. 2019.10.13. 00:11:51

A napi bejegyzésért fizetett bölcsészlány ismét túltolta a biciklit.
Legalábbis nekem úgy tűnik.
Aki akarja, azért kommentelheti.

Ferenc Laszlo. 2019.10.13. 00:19:48

@VOGAben: "menthetetlen kiélt hülyékkel"

ismerős élettapasztalatnak tűnik.
Miért van tele ilyenekkel a város?
(költői kérdés)

Ferenc Laszlo. 2019.10.13. 00:26:24

@Womb Rаider: " szoptatás alatt általában szünetel a menstruáció..(azt persze hiába is várnánk, hogy teherbe essenek..)"

Így született nálunk a második. A fiam.
Aki, mellesleg olyan, hogy ha férfi látja irígykedik, ha nő látja medúzásodik, plusz az egész vízalatti akvárium.
Magas, szép, okos, gyengéd, táncos lábú. Akkora vállakkal, hogy csak oldalt fér be az ajtón. Neki ezt dobta a gép.

2019.10.13. 20:28:33

@Womb Rаider: köztudott és ez hamis legenda. Nagyon megszívja, aki nem védekezik a szoptatás alatti szex során.
Ezt a köztudomást ne add tovább a gyerekeidnek, sőt pont az ellenkezőjére tanítsd őket.

Ferenc Laszlo. 2019.10.13. 23:04:13

Semmit nem tudtok a (72 napos - ha igaz -) férfi ciklusról.
De ez nem is elvárás, a naponta blogoló gyakornokokkal szemben.
Hónapok óta már csak a posztok miatt jövök. A posztok feminista izzadságszaga olyan, hogy végig sem olvasom. Sajnálom, az ezért fizetett, valószínűleg bölcsész és férfi tekintetben frusztrált kolleginát.
A karakterszám bizonyára fontos.

Womb Rаider 2019.10.14. 11:24:05

@Daenerys Targaryen: Butus vagy.. és nyilvánvalóan nem nő :) Az, hogy az 'általában' szó jelentésével sem vagy tisztában, láthatóan, az meg sem lep.

Művelődj:
www.babaszoba.hu/articles/teherbeeses/Teherbe_eshetek_ha_szoptatok?aid=20170109112902

Megint csak reflexből ugrottál: WR kommentelt..megyek és beszólok neki :) Csak saaajnos nem tudod megcáfolni amit írtam.
süti beállítások módosítása