Szerinte másnak akarok tetszeni

2019. december 06. 07:48 - csajokespasik

       

               „Sosem öltöztem kihívóan vagy sosem csináltattam olyan frizurát, amiből arra kéne következtetnie, hogy van valakim” - Karácsonyra jó alakot szeretnél? Addig semmi baj nincs, amíg a paranoiás párod azt nem hiszi, hogy mindezzel csak másnak akarsz tetszeni. Mivel lehet még kommunikálni, ha a szavak már nem segítenek?         

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv,

szerintetek cirka 3 év után nem túlzás ez a reakció egy férfitól?

Ő 27 éves, én is annyi, együtt élünk egy ideje. Kitűztem magamnak novemberben még, hogy szeretnék karácsony környékére egy elfogadható súlykategóriába kerülni, és az alakomat egy kicsit kontúrozni. Úgy alakult, hogy ebben az időszakban vettem pár új ruhát meg parfümöt is. Ő egy darabig csak kétértelmű megjegyzéseket tett, de mondtam neki, hogy lépjen túl ezen, akkor derült ki, hogy azt hiszi, másnak akarok tetszeni! Hogy a munkahelyemen – ami egyébként nem is olyan, hogy nagyon ismerkedni lehetne – biztos van valaki. Van benne a beszabályozásra egy hajlama, amiről azt hittem, már leküzdötte. Nem szerettem ki belőle és nem akarom megcsalni.        

       

               Csak régóta szeretnék leadni pár kilót. Kicsit fittebben kinézni. El fogok még menni kozmetikushoz is, amit idén még nem tettem, na akkor fogom majd hallgatni tőle, hogy biztos másvalakinek akarok tetszeni. Elsősorban magamnak akarok tetszeni, ha már itt tartunk. Odafigyelek arra, mit eszem, ebből is gond lett, mert ő szeret főzni, általában azt, amit ő szeret, de nehéz ételeket. Lehetne megértőbb, mert ő sem reménytelen: eleinte amikor futni volt kedvem, mert olyan volt az idő, még ő is velem tartott. Ha nem támogató ebben, hogyan lehetne eloszlatni a féltékenységét? Amikor azt mondja, hogy úgy tetszem neki, ahogy vagyok, már megint róla szól a dolog. Arról nem beszélve, hogy sosem öltöztem kihívóan vagy sosem csináltattam olyan frizurát, amiből arra kéne következtetnie, hogy van valakim. Mit lehet megbeszélni, ha valaki csak abban hisz, amit ő gondol?        

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3915340518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása