Várom, hogy másodszor is megcsaljon

2021. december 17. 08:43 - csajokespasik

„Nekem az lenne a legmegalázóbb, ha velem párhuzamosan más nővel lenne és amikor együtt vannak, rajtam röhögnének” – megbocsátani lehet, felejteni már nehezebb. Levélírónk egy két éves kapcsolatban van, ahol a bizalom korábban kicsit megrepedt.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Korábban, amikor csak neten ismerkedtem, szinte csak jó kapcsolataim alakultak. Jelenlegi barátommal két éve vagyok együtt, egyik volt kollégám ismerőse, ő mutatott be minket egymásnak. A féltékenység: én vagyok a rossz miatta, viszont nem ok nélkül, ugyanis egyszer már félrelépett, megbocsátottam. Azóta mégis bennem van, mert megbocsátani lehet, de elfelejteni nem tudom. És ezért, ha valahogy nő kerül a történetünkbe, az bennem azonnal gyanakvást kelt. Nagyon nehezen tudom megemészteni. Jó, nem fogadtunk egymásnak örök hűséget, és magától vallotta be. De ezért még simi nem jár.

Amíg azt éreztem, hogy odáig vagyunk egymásért, és én vagyok neki az egyetlen, addig szép és jó volt minden. De a megcsalás után az önbizalmam is hanyatlott némileg. Ő sokat megtesz értem, de már az is zavar, ha egy sorozatból megemlít egy női szereplőt, vagy ha reggel bejelenti, erotikus álma volt, de nem velem... Ezen nevethetnék, de belül inkább sírtam. Néha úgy érzem, van még kedvem vele lenni, néha úgy, hogy el kéne engedni, és keresse meg álmai nőjét.

Nem akarok ilyen lenni, soha nem is voltam, és önkéntelenül érzem magamon, mikor vagyok a legkevésbé szerethető. Nem tudom, mit tegyek ellene, amit tett, most ezt váltja ki belőlem, és már nem látom annak az embernek őt, akinek az elején, aki nem olyan, mint a többi. A bizalmi indexem 10/4, ami végül is lehet jó, neki... Nekem az lenne a legmegalázóbb, ha velem párhuzamosan más nővel lenne és amikor együtt vannak, rajtam röhögnének, hogy mennyire nem tudok róluk, és milyen ügyesen csinálják Túlgondolom?

 
132 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8916785954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.17. 09:29:56

Ne önmarcangolj, hanem tedd magad értékesebbé. Tegyél róla, hogy legközelebb veled legyen erotikus álma. Hass, alkoss, gyarapits, és a haza fényre derül.

Olasz Bazsa 2021.12.17. 15:12:13

Ha fontos neked ez a kapcsolat, akkor tegyél érte. Ha nem fontos, engedd el.
Ha megkap tőled mindent, amire egy nőtől vágyik, akkor nem kell azon feszengened, hogy más nőkre pazarolja az idejét, energiáját, pénzét. Ettől a férfiak sokkal lustábbak. Amit nálad nem talál meg, megkeresi máshol. Ennyi.
"Korábban, amikor csak neten ismerkedtem, szinte csak jó kapcsolataim alakultak."
Hát ha most azok helyett mégis egy offline pasival múlatod az idődet, azok a netes élmények mégsem lehettek akkora életre szóló durranások.

Olasz Bazsa 2021.12.17. 15:20:18

Ezek a neten szervezett randik amúgy már a nulladik perctől vannak elcseszve. A másik embert a jellemrajza miatt választjuk a párunknak. (Eredetileg. Mostmár csak a külcsíny és az egzisztencia számít)
Az adatlapokon csupa olyan száraz adatokkal találkozunk, amiknek pont semmi köze sincs az illető jellemrajzához. Azt csak az "ismerkedés varázsa" közben tudjuk feltérképezni. Na ezt a varázst pont a nullára tudja leütni egy szembenülős kávéscsésze forgatós állásinterjú. Sok mindenre jó az internet, de pártalálásra tökéletesen alkalmatlan. Csak az üzemeltetőknek "buli", mert mindig van olyan sügér, amelyik befizet.

Lorrh 2021.12.17. 17:10:26

@Olasz Bazsa: "A másik embert a jellemrajza miatt választjuk a párunknak"
Hol? Melyik világegyetemben? Mert itt a Földön rohadtul nem így van.
Teljes tévúton jársz.

_Amatőr_ 2021.12.17. 17:31:38

@Olasz Bazsa: Látszik, hogy soha nem ismerkedtél online térben.
Elárulok neked valamit: nem csak fizetős oldalak léteznek. Szívesen ;)

MsIreneAdler 2021.12.17. 21:37:03

@Olasz Bazsa: ugyanannyi esélyed van kifogni valaki normálisat, mint élőben. Pl. én környezetemben azt látom, hogy háromból kettő kapcsolat a neten köttetik. A "varázs" pedig nem csak azon múlik, hogyan, hanem, hogy kivel ismerkedik az ember. Anno nagyon sokat ismerkedtem társkeresőkről is, nem éreztem, hogy sokkal gázabb emberekkel hozott volna össze a sors, mint élőben.

Motorogre 2021.12.17. 23:39:58

A való világban 100 férfit megnézel, 5 szimpatikus, 1-től bizseregni kezd a térded.. és nem érdekel a jellemrajza, imádod ha vissza-imád!

Az online térben 100 jellemrajzot megnézel, 5-el találkozol ... és reméled, hogy az öt közül egy icipicit szimpi lesz ..

No hol nagyobb az esélyed ? Ugye, hogy ugye !

Almandin 2021.12.18. 00:41:35

@Lorrh: Okosabb ember pedig így tesz.
Amúgy azért is van annyi elrontott kapcsolat, mert sokszor nem azt választjuk az ösztöneinkkel, mint akit az eszünkkel. Ha az ösztönre hallgatunk, nagy eséllyel fogunk ki olyat, aki nem illik hozzánk, amiből idővel jön a boldogtalanság. Ha az eszünkre hallgatva a legjellemesebbnek tűnő jelölttel alakítunk ki kapcsolatot, akkor a vágy hiánya fogja azt tönkretenni, jön a boldogtalanság. Ritka, hogy a kettő egyszerre összejöjjön, akkor talán van esély a boldogságra (de legtöbbször akkor is egymásra unnak idővel).

Lorrh 2021.12.18. 01:18:04

@Almandin: Ott csúszik félre mindenki, hogy él bennünk egy végtelenül hamis kép, hogy ö-r-ö-k-k-é tart a pillanatnyi boldogság. Vagy kell, hogy tartson.
Nem.
Nagyon nem.

Almandin 2021.12.18. 02:39:13

@Lorrh: Ez igaz. A boldogság szerintem se egy állandó állapot.
Viszont az se jó, ha kifejezett boldogtalanság áll fenn tartósan. Valamilyen elégedettségre szükség van.

Örömhernyó 2021.12.18. 06:09:40

@Olasz Bazsa: @_Amatőr_: @MsIreneAdler: @Lorrh: Interneten teljesen más dinamika működik, mint élőben. Élőben a nemek aránya kb. 1:1.
Netes társkeresőkön 1 nőre jut 10-15 férfi, ráadásul a nők egy része is az oldal üzemeltetői által kreált bot.
Ha a való életben egy férfi belép egy szórakozóhelyre, ahol 1 nőre 10 férfi jut, akkor azonnal kifordul onnan, mert azonnal leesik neki, hogy ott minimális esélye van felszedni valakit.
Való életben ha egy férfi fűz egy nőt, akkor a legritkább esetben megy oda egy másik férfi tolni a csaj fülébe a szöveget. Netes társkeresőn ellenben egyszerre 17 pasitól jönnek az üzenetek a nőnek. Ő meg élvezi a figyelmety ami ugyan 99%-ban a muffjának szól, de elhiszi, hogy ő hirtelen egy királylány lett és válogat. Mindig jön újabb jelentkező, nő az egója, fél, hogy ha leáll valakivel komolyan ismerkedni, akkor elszalaszt valaki jobbat.

A netes társkeresőkön a nők egy elváráslistához keresnek jelölteket. Életkor, magasság, testsúly, hobbi (papíron kurvajól hangzik, hogy valaki sziklamászó, búvárkodik, oldtimer autókat bütyköl). Aztán ha elég sok kategóriát kipipál a nő, akkor elhiszi, hogy megtalálta az igazit. A valóságban meg pont nem ezek a felszínes, kipipálandó kategóriák számítanak, hanem a szürke hétköznapokban, az élet megpróbáltatásai közepette való egymás mellet kitartás, egymás támogatása. Kivéve persze ha szexet akar csak az ember. Neten minden férfi előadja a gondtalan, rendezett életű, karrierista, de ugyanakkor hobbijainak én is élő társasági embert, aki nem csak szexet akar ám. Pont olyan trükkökkel dolgoznak meg nőket, mint a pick-up artistok az utcán, csak sokkal kevesebb sikerrel, mert egyszerre huszonnyolcan lihegnek egy nő nyakába.
Egyetemista koromban konkrétan lányok jöttek oda hozzám ismerkedni buliban, szórakozóhelyen. Később neten csak egy voltam a sok arctalan férfi közt.
Ahol sikerem volt, az a szexpartnerkereső, mert ugyan ott is ezrével bombázzák üzenetekkel a nőket, párokat a szexre vágyó pasik, de ott valóban szexet akarnak a nők, párok is (a többség), nem végtelen ismerkedést, udvarlást, ezzel hízlalni az egójukat. Szexpartnerkeresőn nagyságrendekkel normálisabb embereket ismertem meg, mint normál társkeresőkön. Normálisabb életvitel, felfogás, őszinteség, egyenesebb beszéd, kevesebb előítélet.

Örömhernyó 2021.12.18. 06:32:37

@Motorogre: A nők az online térben lubickolnak a férfiak figyelmében, ezért aztán a valóság már ezek után csalódás a legtöbb esetben. Miért is maradnának egy pasival, ha naponta harminc üzenetet kapnak?

A nők egójának hízlalása mellett az egyetlen dolog, amire jó az internetes ismerkedés, az a szexpartnerkeresés. Persze ebben az esetben is akkor van sikere a férfinak, ha a felső pár százalékba tartozik, de akkor legalább tényleg célba ér, nem úgy, mint a sima társkeresőkön.

@Almandin: A boldogság nem állandó, de az emberek állandó kapcsolatot keresnek, állandóra akarnak berendezkedni, jogilag és pénzügyileg is. Ha megszűnik a boldogság az életükben akkor a párjukat okolják, hisz ki más lenne felelős az ő bodogságukért, mint a másik felük. Ha esetleg a másik kijelenti, hogy ő nem úgy boldog, ahogy a hites felesége azt engedné, akkor kitör a botrány és jön a bünti, megalázás, shaming, vagyonától megfosztás, gyerek ellene fordítása, hiszti és falu általi szájra vétel.

Örömhernyó 2021.12.18. 06:47:47

@poszt

A posztolónak önmagával van baja. A pasija szenvedélyes, nem valószínű, hogy ha megint megcsalja, akkor titkolni fogja, hisz az elsőt is maga jelentette be. Ha nem fogadtak egymásnak örök hűséget, akkor mégis mire számított a hölgy?
Javaslom építsenek ki egy őszinteségen alapuló nyitott kapcsolatot, így a pasi előre jelezni fogja, ha más izgatja, megbeszélik, hogy ez milyen hatással van a kapcsolatukra, meddig menne el, ez esetben a posztoló mit lépne.
Azt látom, hogy a pasi nem sunyi, nem őszintétlen alapvetően. Ha akar valamit, azt kimondja. A posztolónak erre kellene építenie, bátorítani a pasiját, hogy vele lehet őszinte, nem hisztizni, mert akkor biztos a háta mögött fog megtörténni a félredugás.
Vagy fogadjanak örök hűséget egymásnak. Erre szerintem egyik fél se kész még ebben a kapcsolatban.
Olyan pasi sok van, aki félredugna, olyan kevés, aki ezt előre megbeszélné a párjával. Ha elég nyitottak mindketten, akkor akár egy hármast is összehozhatnának vagy egy másik párral párcserét. Ez még abban az esetben is működhetne, ha örök hűséget fogadnak egymásnak.

Dorottya Hrabovszky 2021.12.18. 07:00:19

@Olasz Bazsa: Baráti társaságban ismerkedtek meg, írja a posztoló. Mi köze ehhez a netes ismerkedésnek?

Dorottya Hrabovszky 2021.12.18. 07:07:20

Igazi szemét dolog bejelenteni, hogy megcsaltalak, ha még együtt akar maradni veled. Ez csak arra jó, hogy még jobban magához kössön, állandóan rettegj érte, legyél a rabszolgája. Ha ezt velem tette volna meg valaki, azonnal hátat fordítok és lelépek. Ahhoz, hogy eddig kikkel járt, semmi közöm, de ha kapcsolatban vagyunk és lefekszik mással, még csak a kezét sem fogom meg többé, nem veszem fel a telefont és tovább lépek.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.18. 07:52:19

Én nemigazán használtam netes társkeresést, de pár éve viszonylag alaposan körbenéztem a piacon. Nekem ott van vele a bajom, hogy az ösztöneimből nem a jókat mozgatja meg. Ez csak vizuális ingereket ad, ráadásul abból is hamisat. Egy alacsony férfi tud olyan képeket készíteni, amin magasnak tűnik. Egy túlsúlyos nő ha felülről fotózza magát, az arca vékonyabb, a mellei meg kitakarják a pociját. Stb. Nekem amúgy nagyon sok évbe tellett, mire rájöttem, hogy mennyire fontos egy nő hangja. Mert érdekelt is engem, hogy milyen hangja van, amíg megkúrom... de hosszabb távon? Még a visszajárós alkalmi partnerek között is volt egy lány, akitől kiborultam, olyan kellemetlen hangja volt. A nevetés meg kuncogás hangja nekem a csúcs. Aztán az illat. Egy nőnek a jó természetes (!) illata iszonyú fontos. Ez az az illat, ami fürdés utáni szex után jön belőle, mikor átöleled hátulról. És persze az ízek. Nem tudom, ki hogy van vele, de én elég sokat csókolózom, imádok nyalni és általában véve is falni a nejem testét. Sok ember nem tehet róla, de a kipárolgása egyszerűen nem túl jó ízű. A vega csajoknak általában borzasztó a puncijuk zamata. A csókolózáshoz azért nem lényegtelen szájszagot ne is említsük.

Röviden, a fontos, hosszú távon együtt tartó dolgokat csak élőben lehet jól megtapasztalni. És aki neten, amúgy is egy hamis kép alapján előválogat, magát fosztja meg ezeknek az esélyétől.

szeme közé, laposan! 2021.12.18. 08:26:43

"Túlgondolom?" - nő vagy, tehát nem tudod másképp csinálni. De ez nem a te hibád. Viszont ha már egy megcsalás utáni bizalomvesztésen agyalsz, akkor miért nem keresed inkább a következőt egyből. Ennek már reszeltek...

_Amatőr_ 2021.12.18. 08:48:47

@Puerto Prince: Amiket leírsz, nem zárják ki a netes ismerkedést. Amikor először találkozol a lánnyal, ugyanúgy megláthatod az alakját, hallhatod a hangját, érezheted az illatát, stb.
A különbség csak annyi online ismerkedés esetében, hogy a találkozó összehozásába is munkát kell beletenni, ami - mondjuk, egy szórakozóhelyen - azonnal kiderül.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.18. 09:37:30

@Örömhernyó: Azért lányt harmadiknak találni, az ott sem annyira egyszerű..

Lorrh 2021.12.18. 09:42:10

@Örömhernyó: Miért veszed fixnek és homogénnek a nőket a netes oldalakon? Igen, van aki elváráslistához ragaszkodik és van aki megrészegül a királylányságtól.
És vannak ezrével mások is, normálisak.
Csajaim legalább 80%-a netes ismerkedésből jött. Az első telefonnál, első randinál úgyis kiderül sok minden.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.18. 09:43:27

@Puerto Prince: Megint ellen kell mondjak:-)) kemény 'munkával' megtanultam nyalni, és a visszajelzések szerint nem is csinálom annyira rosszul. De a magam részéről egy életet le tudtam volna élni pinanyalás nélkül. Mondjuk nem annyira az íze zavar, hanem inkább az, hogy csöpög a államon a szaft, és törölgetni kell.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.18. 09:47:20

@_Amatőr_: nem teljesen értek egyet, mert ha valaki a netes szempontok alapján szűr, kisebb eséllyel hoz jó döntést. Senki nem fog elmenni egy randira azon az alapon, hogy hát picit duci ez a lány, de hátha szép hangja meg jó illata van. Az alapján megy mindenki randira, amit a többiek is mondanak: nézzen ki jól, illetve sugározzon egy olyan életvitelt, aminek a hiátusait a fantázia izgi, menő és szexi dolgokkal töltheti ki. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, csak erősen nehezített pálya.

A netes társkeresés szerintem olyan, mintha a Zalán futásából kéne rekonstruálnunk a honfoglalást.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.18. 09:52:02

@Kubszrok Hadnagy: de hát ez nem ellentmondás, csak a te történeted :)

Sokáig én sem nagyon nyaltam, egyszerűen a higiénés körülmények nem tették lehetővé. Japánban szoktam rá, de ott nagyon. A csókra is. Amit mi magyarok csóknak hívunk, az nem nagyon dívott arrafelé, ahol jártam. Szájrapuszi volt, az meg hát legyünk őszinték nem az igazi.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.18. 09:58:49

@Puerto Prince: Naja a csók..máig emlékszem, hogy a legeslegelső alkalommal, valamikor amikor még dimoszauruszok is éltek a földön, azt hittem, azt úgy kell csinálni, hogy a számmal elkapom a másik nyelvét, és megpróbálom 'átszívni' az én számba, ha törik, ha szakad. Mondanom sem kell, kabaréba fulladt a mutatvány. Innen 'fejlődtem' a szájrapuszi szintjére, onnan meg idővel a rendes csókolózáshoz.

_Amatőr_ 2021.12.18. 12:19:34

@Puerto Prince: Igazad van, de élőben történő ismerkedésnél is előfordulhat, hogy nem azt kapja az ember, amit várt. Pl. amikor az előző esti csaj reggel smink és push-up nélkül már nem olyan kívánatos vagy amikor egy srácról kiderül, hogy a menő verdája hitelre van és csak 5 ezerért tudja tankolni :)

Lorrh 2021.12.18. 13:18:41

@_Amatőr_: na de a smmink és pushup átverés. Mert erre gerjedtek ti pasik. És ilyen egyszerű átverni titeket? ehhh

_Amatőr_ 2021.12.18. 13:29:49

@Lorrh: Lehet, hogy könnyű átverni minket, de a csajok is simán benyalják a hiteles verdát meg a menő csávóságról, sikeres "vállalkozóról" szóló kamu dumát.
Egyezzünk ki döntetlenben! Deal? ;)

Örömhernyó 2021.12.18. 14:53:31

@Lorrh: Egyszer fiúként, egyszer lányként szólsz hozzá? Kamu vagy!

Amúgy sovány vigasz, hogy netes ismerkedés után első randin úgyis kiderül sok minden... Ugyanis a pasik 98%-a nem jut el első randiig netes társkeresőkön. A való életben legalább a férfiak felső 20%-a térdig gázolhat a pinazsírban. Netes társkeresőn meg alig-alig jut el pár pasi randiig.
Netes levelezésből ugyanis sok nő képtelen továbblépni, nem akar a valóságban szembesülni a férfival. Inkább elolvas még pár üzenetet más fasziktól, amik az egóját növelik.

@Kubszrok Hadnagy: Lányt harmadiknak baráti társaságból, ismeretségi körből lehet találni, amíg fiatal az ember. Egyetem, kollégium, évfolyamtárs, fiatalon, vidékről nagyvárosba költözve, szembesülve a lehetőségekkel, távol a szülők óvó tekintetétől sok mindent kipróbálnak a lányok. Nem csak a hármasozást, de a néger, arab faszt is. Idősebb korban már nehezebb rávenni őket a hancúrra, ha fiatalon nem nyitottak, nem kurvultak picit.

Creativus 2021.12.18. 18:29:45

@Olasz Bazsa: Becsülendő szókimondó a megjegyzésed, melyet pár gondolattal kiegészítenék (egyébként a zárójeles részt én elolvastam, és értem minden szavadat.):
Jó, hogy "pártalálás"-t írsz, és nem "párkapcsolat"-ról beszélsz, ugyanis ez utóbbinak semmi köze sincs ahhoz, amire végső soron a legtöbben (különösen a nők merik bevallani) vágyunk. Igazi családra, utódokra, s élethosszig tartó kapcsolatra (nem arra, amiben többségében a szüleink mellett felnőttünk). Ám a kettőt ravaszul összemossuk, azonosnak véljük, noha csupán annyi közük van egymáshoz mint a pöcegödörnek egy vacsorás estélyhez. Jó valamire a pöcegödör is, amelyben gyorsan könnyíthetünk magunkon, ám hamarosan "érezzük" kellemetlen voltát, pláne ha valami (hasmenés?) ott tart minket.
A netes randik azt nyújtják, amire szakosodtak: a kívülről csillogó, villogó pöcegödröt. Nincs velük baj, ha valaki erre vágyik, mert azt megkapja, csakhogy környezetünk által, hiedelmekkel megtévesztve azt hisszük, hogy ez a vágyaink tárgya. S ha beültünk, akkor a felfröccsenő nedvektől örökre bűzösek maradunk, anélkül, hogy tudomást szereztünk volna róla. S majdan egy estélyre betérve csodálkozunk, hogy hamarosan viszolyognak tőlünk, sőt ki is rúgnak onnan.
Igazi, jól működő családot csak szennyezetlenül tudunk összehozni olyannal, aki ugyanúgy még nem tért be a budiba, mint mi. Ez nem a múlt hamis szózata, hanem egy korszerű, s napjainkban felmérések özönéből feltárt tény, amelyet régi őseink valahonnan még tudtak. A szennyezetteknek pedig marad a lehetőség a nagyon nehéz, fárasztó megtisztulás, egy hosszú folyamatban, s amelyet csak kevesen vállalnak. S állandó önfegyelem kell ez utóbbi esetben, akár a pl. dohányosnak, aki úgy döntött: abbahagyja a dohányzást. Leszokni ugyanis még senkinek sem sikerült eme függőségből.

Almandin 2021.12.18. 21:07:33

@Creativus: Kissé szélsőségesen gondolkodsz. Eleve, mit tartasz szennyezetlenségnek? Azt, ha valaki szűz? Ha már volt valakije, de nem házasodott meg vele, akkor ő már szennyezett és ezt szerinted mindenki látja rajta?

Almandin 2021.12.18. 21:16:29

@Örömhernyó: Miért gondolod, hogy minden nő elkurvul, aki úgymond nincs szem előtt? Nyilván, akinek nincsenek erkölcsi elvei, csak külső kontrollos és álszent, az hajlamos lehet erre. Másrészt vannak olyan emberek férfiban-nőben egyaránt, akik a promiszkuitást szeretik, mások meg nem. Én pl. a fiatal éveim nagy részét teljesen az idősebbek kontrollja nélkül éltem (fiatal voltam, amikor meghalt anyukám, apámmal meg már régen elváltak), totál egyedül. Tanultam, dolgoztam, éltem az életemet (ami nem egy buliribancé volt), de azért volt egy-két kapcsolatom. Nem kontrollált senki, de nem akartam könnyűvérű élet élni. Ma se tudnám elképzelni a gyakori partnerváltogatást meg a csoportszexet.
Az meg nem tudom, miért elítélendő, ha valakinek más bőrszínű partnere is volt. Van, aki megházasodik négerrel, arabbal, stb. és nem él összevissza nemi életet. Más kérdés, hogy a kulturális különbségek miatt rizikós lehet az ilyen partner (főleg a muzulmán), de senki nem lesz attól rossz erkölcsű, hogy szexelt már arabbal, vagy négerrel.

Lorrh 2021.12.18. 21:49:11

@Örömhernyó: "Ugyanis a pasik 98%-a nem jut el első randiig"
Égbekiáltóan ordas nagy kamu. Simán behazudsz egy ilyen őrületes számot, mindenféle felmérés és hitelesítés nélkül.
Élőben gondolom le is üvöltöd a beszélgetőpartneredet, mert mindenképp neked kell igazadnak lenni.
Nem vagy se hiteles, se okos, se bölcs.

MsIreneAdler 2021.12.18. 21:57:46

@Örömhernyó: @Creativus: ugyan már. Nem kell ezt ennyire túlbonyolítani. Aki idióta,  az idióta a neten is, és az életben is. Amelyik nő végtelen lehetőségek tárházának éli meg a netes ismerkedést, aki nem bír választani a jelentkezők közül, az a való életben is egy álomvilágban él, és ugyanúgy pipálgatja örök életében a kilóméter hosszú elváráslistáját. Ne tegyünk már úgy, mintha lennének a "netes" emberek meg a "nem netesek" és az egyik csoportba a tiszta csúcsminőségű egyedek tartoznának a többi meg a selejt. Én azt mondom, aki keres, talál. Aki komlyan gondolja, hogy szeretne társra lelni, miért hagyná ki az online teret, ahol akár olyanokat is eléje sodor az élet, akivel mondjuk földrajzi távolság miatt nem is találkoznának soha?

Egyébként elárulom, irl is többen kezdeményeznek a nőknél a férfiak, mint fordítva. Ne lepődjünk már meg ezen. De online még bátrabbak az emberek. Ezért kap egy nő ezer levelet, mert a sok nethuszárnak otthon a fotelból nagyobb a szája. Azt hiszem már írtam is, hogy a való életben egy férfi sem szólít le annyi nőt, mint online. Mondjuk én ezt abszolút megértem, nincs akkora kockázat, hogy beég az ember, nem fáj úgy a visszautasítás.

@Lorrh: tudhatnád már, hogy a férfiak mind egyenként apró, különleges hópihék, csak mi nők vagyunk egyformák :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.18. 22:03:51

@Almandin: azért muzulmán és muzulmán között is tetemes különbség van. Nem mindenki veszi olyan komolyan. Például a világ legnagyobb iszlám országában egész jól lehet csajozni, de ahogy hallom, a szekuláris tradíciókkal is rendelkező iszlám országok női a közegükből kiragadva (pl cserediákként) sem aszpirinnel a térdük között tolják a szemesztereket.

Almandin 2021.12.18. 22:16:33

@Puerto Prince: Olyannyira nem, hogy egy magyar plasztikai sebész pl. többek között szűzhártyaképzéssel is foglalkozott (egy női magazinban olvastam a hirdetését még vagy 20 éve). Sok arab nő, aki itt tanul, szexel is, de ha hazamegy, szűznek kell mutatnia magát. Nyilván nem minden muszlim egyforma. Pl. az európaiak közül a bosnyákok közt sok olyan van, aki már csak nagyon lazán gyakorolja a vallást, vagy ateista, csupán az ősei muszlimok voltak. Bár az is igaz, hogy voltak olyan bosnyákok és albánok, akik beálltak az Iszlám Államba harcolni. Tömegesen azért nem jellemző.
Férfiként te szerencsésebb vagy, mert egy vegyes kapcsolat esetén kevésbé fenyeget az elnyomás veszélye. A muszlim társadalmak mind patriarchálisak, emiatt a nők nagyobb veszélyben vannak, ha vegyes kapcsolatba kezdenek muszlim férfival. Szinte mindig elnyomják őket, de az is komoly veszély, hogy becsületgyilkosság áldozatává válnak. Ha a férfi a nem muszlim, a nő alárendelődik neki a neveltetése miatt, nem kell félnie, hogy bezárják, csadorban járatják, kap néhány "nevelő célzatú" pofont, stb. Sokan megjárták már a muszlim pasikkal. De ha el akartál volna venni egy muszlim nőt, akkor fel kellett volna venned az iszlám vallást, mert muzulmán nő csak muzulmán férfi neje lehet. Fordítva nem tilos.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.18. 22:30:42

@Almandin: vágom, ez a love jihad. De amúgy ez kissé laza téma szintén. Az ismerőseimnél a körülmetélést sem várták el. Betérnek az iszlámba egy péntek délután, aztán csókolom. Soha többé semmit nem tartanak belőle. Szerintem ez olyan helyeken probléma, ahol a vallásnak valamiért nagy szerepe van, közösség- vagy társadalomszervező erő. Néhány ismerősöm a Rajra esküszik (India, Pakisztán, Bangladesh) aztán ott is sok helyen elvileg iszlám meg kasztrendszer van, de a gyakorlatban meg money talks :)

Nőként persze nem könnyű, de fehér nyugati nőként mégis mit képzelünk, hol van ennyi joga vagy szabadsága az említetteknek? Ha ezek az értékek egy nyugati nő számára, esetleg fogjon egy nyugati pasit, vagy legyen egyedül. Esetleg adjon hálát a jó szerencséjének, hogy ott él, mert ilyen soha nem volt, meg szerintem nem is lesz.

Almandin 2021.12.18. 22:39:52

@Puerto Prince: Én is hálát adok a jó szerencsémnek. Nem is tudnám elképzelni az életemet valami alárendelt feleségként egy patriarchális kultúrában. Egy emancipált nyugati nő csak nyugati férfival illik össze.

MsIreneAdler 2021.12.18. 23:26:26

@Almandin: valahogy engem sem vonzott soha az "egzotikum". Nem találkoztam olyan merőben más kultúrájú pasival, akit akár csak egy kaland erejéig vonzónak találtam volna. Persze ismertem olyan lányokat, akik meg pont erre hajtottak. Többnyire ők olyanok voltak, akik a hagyományos európai férfiaknak nem jönnének be, pl nagydarabok, kicsit csúnyábbak voltak. Nem mondom, hogy ez trend, de én ezt figyeltem meg. Szóval én ezért nem értem a felháborodást, hisz zömével olyan nőket visznek el az arab fekete, egyéb pasik, akiket a finnyás európai férfiak bottal sem piszkálnának meg...

Almandin 2021.12.19. 01:01:51

@MsIreneAdler: Tehát azt gondolod, hogy feketékkel, arabokkal csak maradékelven jönnek össze a nők? Nos, biztos vannak ilyenek is, de sokan egyszerűen beleszeretnek valakibe, aki nem európai. Vannak híres párok is, akik esetében kifejezetten jó nőknek lett fekete párjuk. Pl. Nastassja Kinski (neki arabja és feketéje is volt), Heidi Klum, stb. Sokszor nem tervezik az ilyet, csak jön a szerelem és nem nézi a bőrszínt meg a vallást.
De tény, van egy klisé, aminek amúgy tényleg sok kapcsolat meg is felel, aztán kész a sztereotípia. Sok fekete pasi, aki be akar Európába vándorolni, vízumvadászatból hajt helyi nőkre. Ezek közt valóban sok a csúnya, öreg, stb., a párkeresésben hátrányos helyzetű nő, akikre ráakaszkodnak és ha megvan a letelepedési engedély, elhagyják.
Az egzotikum amúgy, főleg testileg sokaknak vonzó lehet. Ez az ú.n. exogám hajlam. Sokakat jobban felizgat egy idegen, más rasszú ember, mint a saját népéből való. Ezt az evolúció alakította így, mert minél távolabbi génállományú a két ember, annál nagyobb lesz az egészséges utód születésének az esélye.
Vannak emberek, akik meg olyannyira csak a saját fajtájukhoz vonzódnak, hogy el se tudják képzelni, hogy akár csak hozzáérjenek egy más rasszúhoz szexuálisan. Nem vagyunk egyformák.
Ami engem illet, bennem van exogám hajlam, de inkább az eszemre hallgattam mindig, mint az ilyen ösztöneimre, mert tudom, hogy az egzotikus külsővel sokszor együtt járnak a számomra elfogadhatatlan szokások is. Én pl. mindenféle rasszúhoz tudok vonzódni. Szerencsére a sajátomhoz is, ezért találtam olyan férfiakat, akik nem voltak messze kulturálisan tőlem, de vonzónak is találtam őket.

Örömhernyó 2021.12.19. 06:10:34

@Almandin: Akiket én ismertem, azok kizárólag azért feküdtek le arabbal, négerrel, mert magyarnak annyira nem kellettek volna. Több ilyen lányt ismertem, akik magyar viszonylatban nullák voltak, de ahogy nagyobb városba kerültek, egyből elkurvultak.

A legviccesebb, hogy bigott katolikus szülők lánya dugatta magát arabokkal a szülei kontrolljától szabadulva, majd gyónta meg rendszeresen. Másiknak (gyógytornasznak tanult) volt magyar pasija a szülőfalujában (valami hájas vagyonőr), amellett dugatta magát egy menekülttáboros négerrel. Szerintem ez gáz.

Ez a fékevesztett kicsapongás jellemző a szigorúan nevelt gyerekeknél, amint kikerülnek a szülők kontrollja alól. Nem mindre, nyilván, de nem véletlen az, hogy katolikus lányiskolákból kerülnek ki a legnagyobb ribancok. Amerikában ehhez még hozzájönnek a mormonok, ha egy pornóproducer vagy sztriptízklub menedzser új szereplőket keres, Salt Lake Cityben vagy onnan érkezett lányok közt elég nagy eséllyel talál.

Korábban, a szocializmus idején ismertem olyan nőket, akik hozzámentek jemeni, ghánai meg palesztin diákokhoz. Azok a kapcsolatok se tartottak évtizedekig, de legalább ott láttam valami törekvést arra, hogy tartós legyen, lettek gyerekeik.

Örömhernyó 2021.12.19. 06:18:42

@Lorrh: kamu vagy

Interneten egy normális pasinak kevesebb az esélye, mint a való életben. De persze neten könnyebb egyszerre 80 üzenetet szétküldeni. Erre tényleg jó. Meg mint írtam, szexpartnert keresni... Ha az ember nagyon jóképű, nagy lőcs van a lába közt, sportos és fiatal, akkor neten nagyon könnyű dugópajtást találnia.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 07:51:56

"Sok fekete pasi, aki be akar Európába vándorolni, vízumvadászatból hajt helyi nőkre. Ezek közt valóban sok a csúnya, öreg, stb., a párkeresésben hátrányos helyzetű nő, akikre ráakaszkodnak és ha megvan a letelepedési engedély, elhagyják." Mindenki ezt csinálja ám. A magyarok is, amikor az USA-ba mennek, az ukrán / orosz típusú nők is, mikor az EU-ba jönnek, stb.

Ez mindig, mindenütt így van, ahol válságövezetek alakulnak ki, és az ott élőknek nincs mit veszteniük, és mindenre hajlandóak, hogy túléljenek, vagy hogy szebb jövő várjon rájuk. Továbbá a válságokat mindig kísérik szexuális bűncselekmények is, szóval az ilyen irányú önkiszolgáltatás "ott van a levegőben". Gondolhatod, hogy meddig tartana jelenleg a menekülni próbáló, afgán, muzulmán csajokat befűzni egy tetszőlegesen randa nyugati pacáknak. Még ne sem tolná a gatyáját a fószer, a csaj már háromszor tagadná meg a Prófétát.

Én bár jártam pár válságövezetben, az ilyen típusú szex sosem érdekelt, pedig a Fülöpökön is volt éhező csaj, nagyon is sok. Nyilván mindenütt vannak prostik is. Elvből, még részegen sem csináltam ilyet, már csak azért sem, mivel nem volt kísértés, aminek ellent kellett volna álljak. A kiszolgáltatott nő engem szexuálisan taszít.

" Nem vagyunk egyformák.
Ami engem illet, bennem van exogám hajlam, de inkább az eszemre hallgattam mindig, mint az ilyen ösztöneimre, mert tudom, hogy az egzotikus külsővel sokszor együtt járnak a számomra elfogadhatatlan szokások is. Én pl. mindenféle rasszúhoz tudok vonzódni. "

Jó hát nem kell egyből ásó-kapa-nagyharang, de azért ha vonzódsz mindenféle rasszhoz, legalább a szexben kipróbáltad őket?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.19. 07:56:32

@MsIreneAdler: engem a kalandozás sem vonzott soha, nemhogy az egzotikum

Lorrh 2021.12.19. 08:09:53

@Örömhernyó: pontosan fordítva írod, mint a valóság!
Aki nagyon jóképű annak az életben a könnyebb!
Aki kevésbé szép, annak meg a neten, mert több esélye van értelmes bemutatkozásra.
Aki napi 80 levelet szétküldözget az egy nagy barom, mert pont ezek az idióták alakítják ki a nőkben a királylányságot. Mert túlhalmozzák érdemtelen figyelemmel.
A napi 80 levél full kamu, csak annyi áll benne, hogy "dejócsaj vagy akarsz ismizni?"
Ilyen baromságnak normális nő nem dől be. Meg senki sem.
A négerekkel a nagyfaszért dugó csajok elenyésző kisebbség, ők úgyis romlottak a számodra, miért hiányoznak ők neked?

Eddig egyetlen állításod sem volt igaz.

Lorrh 2021.12.19. 08:11:13

@Peni a Valdes: akarsz erről beszélni? :-)

MsIreneAdler 2021.12.19. 10:05:27

@Almandin: mint írtam, ez csupán az én megfigyelésem, lehetnek kivételek. Bár pont nem szerencsés szerintem a celeb világot felhozni, és párhuzamba állítani a mi kis átlagos életünkkel. Ahonnan én néztem a dolgokat, onnan úgy tűnt, hogy a csini magyar lányok, akik kapósak a fehér férfiak körében, max egy olajsejk, híres sportoló vagy rapper kedvéért váltasztanánsk más rasszú, kultúrájú kedvest. Sima kis cserediákkal...nem láttam jellemzőnek. De ugye én baromi régen ismerkedtem, és akkor még, ha nem is volt túl bonyolult, de közel sem volt ennyire trendi összeolvasztani a kúltúrákat.
Természetesen nekem teljesen mindegy, hogy ki, mit csinál, és kivel. Ha jólesik és nem bánt vele mást, tegyen, amit csak akar.

Lorrh 2021.12.19. 10:09:15

@MsIreneAdler: a kommentelő pasik irigyek, azt hiszik, ha egy magyar csaj négerrel dug, akkor a szilaj magyar legények pártában maradnak.
És tényleg!

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 11:27:23

@Puerto Prince: Egészen addig amig a 'bruderek' meg az unokatesók rá nem jönnek. Utána meg 'leesik az álluk'. Néha szó szerint is..

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 11:31:41

@Almandin: Erről beszélek, hetente megesik az ilyesmi errefelé. Már csak az, amiről a sajtó is beszámol. De nyilván tudjuk, hogy nem az az igazi baj, hanem az hogy mondjuk a Volkswagen felsővezetésében nincs elég nő, meg pláne transznemű..

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 11:38:41

@MsIreneAdler: Ez így amit írsz, korrektül hangzik. A baj itt sokkal inkább az, hogy kismillió nő talán nem is azért keres magának ilyen párt, mert annyira viszketne nekik ott alul, és pláne nem azért mert az illető személyiségjegyei úgy megfogták, hanem elsősorban azért, mert mi mással tudná ilyen kristálytisztán a világ és az Instagramm tudtára hozni, hogy ő bizony egy JÓ, FELVILÁGOSULT, és VILÁGRANYITOTT JÓEMBER.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 11:44:03

@Peni a Valdes: Ha nem stabil párkapcsolatban élnék, most elkérném a címed ezért:-) Isten tartsa meg a jó szokásod, és szaporítsa az ilyet.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 12:03:49

@Puerto Prince: "esetleg fogjon egy nyugati pasit, vagy legyen egyedül. "

Azt sajnos nem lehet (= egyre kevésbé lehet). Azért sem, mert a nyugati férfi is fénysebességgel korcsosul, nem tudom hol van az a pont ahol még egyáltalán férfinek lehet nevezni az illetőt. Ez persze nem mindenkire igaz(tisztelet a kívételnek), de a társadalom nagy részére igen. Másrészt azért sem, mert a nyugati nők az itteni levegő oxigénjével szívják magukba, hogy a nyugati, fehér heterő férfi ROSSZ, gonosz, utálatos, mindenkit mindig csak elnyomott, meg most is pláne elnyom, ezért gyülölni kell. Tehát akinek a macskák nem opció, annak marad Abdul.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 12:18:54

@Kubszrok Hadnagy: persze, mert az európai iszlám közösségek, amikkel gyakran találkozol, ilyenek. Van bennük egy nagy adag neofita düh, pláne a többgenerációsokban. Pl Indonéziában vagy Malajziának a teljesen iszlám részein nem ez van. De pl a Fülöpökön, ahol néhány szigeten tartósan vallásháború van, na ott erőszakosak ám a fajilag teljesen egyező muzulmánok is a többiekkel. Ahol egy sziget teljesen muzulmán, ott lehet csajozni, még ha kevésbé feltűnően is. Kissé diszkrétebb az ember, és ugyanúgy be lehet fűzni muszlim csajokat is Zamboangában, Davaoban, stb. Vagy régen a Sulu-szigeteken, de szerintem az most le van zárva. Ettem én már malacot, és kupakoltam muszlim lánnyal :)
A tesók és kuzinok is tudták, hogy megy ez.

Amúgy a nők szexualitását a férfi családtagok és a társadalom elsősorban ott korlátozzák, ahol a férfiak többsége szerény szellemi képességeket igénylő munkát végez. Ugyanez fehér, keresztény ciszheteróknál vagy cigányoknál is megfigyelhető (meg kb bárhol). Ez azért van, mert a nők általában jobban teljesítenek az isiben, és az oktatás következtében 5-10 év alatt a férfiak elveszítenék felettük a kontrollt családilag, 20-30 év alatt meg társadalmilag is. Ezért fontos, hogy a nők leghasznosabb éveiket gyerekszüléssel töltsék, ami után már úgysem lesz kapacitásuk sem tanulni, sem kiszállni az anyaszerepből.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 12:19:21

@Peni a Valdes: Egyéni szinten biztosan van egy-kettő aki az ilyenből kinő, társadalmi szinten viszont még csak most kezdenek igazán "belenőni"

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 12:23:46

@Puerto Prince: Amit a Fülöp szigetekről, Indonéziáról írsz, azt magam is így képzelem, bár sohasem jártam arra. Az ott egy kultúra, olyan mint bármelyik másik, annak minden nyűgével-szépségével együtt. Viszont ha legközelebb Neuköllnben jársz, ott ne próbálj csajozni, és a malaccsülök is felejtős.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 12:24:57

@Kubszrok Hadnagy: Engem már dobtak ki pizzériából, mert nyilvánosan meg mertem _csókolni_ a feleségem!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 12:38:15

@Kubszrok Hadnagy: ezzel ellentétben a valóság az, hogy a nyugati nők elsöprő többségben nyugati férfiakkal jönnek össze. Ez a kultúrharcos sületlenség jobban fogott rajtad, mint az átlag nyugati nőn. Láthatóan te nézed ezen a szemüvegen keresztül a világot, ami hát nem helyes, még mínusz egyes szorzattal sem.

Elképzelhető, hogy elméletben sokan vallják azt, hogy a rasszbéli vagy kulturális összeolvadás érték, vagy hogy a fehér férfiak elnyomók, de azért abban megállapodhatunk, hogy a fehér nők jót akarnak maguknak, igaz? Namost persze van valamennyi jobb módú muszlim férfi, aki helyes és sikeres, ám ez egy elenyésző kisebbség. A többség a társadalom alján van, eltérő szokásokkal és életpályával, mint a nyugati palik. Egyszerűen rosszabb partik, mint fehér társaik. Van ugye ez a 80/20 arány fehér-fehér relációban, de annak a 20%-nak töredéke csupán a színesbőrű; még a számarányuknál is kisebb rész.

Az, amit Irén meg Almandin mond, az kb az én meglátásom is. Azok a nők mennek le a menekülttáborba meg a külvárosba pasizni, akiknek nem jutott fehér férfi. Ezen felül van egy elenyésző, szexibb kisebbség, akik szeretik az egzotikus kalandokat. De általában ők is vagy visszatérnek a saját rasszukhoz és mélyen hallgatnak a múltjukról, vagy ugyanarra a néhány helyes, jómódú, integrált színesbőrűre hajtanak, mint akiket a fehér nők jelentős része amúgy is elfogadna partnerül.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 12:44:03

@Kubszrok Hadnagy: hát :)

Amúgy pár éve minden netes társkeresőre regisztráltam, ami létezik. Ma is beszélek emberekkel, akik aktívan csajoznak szerte a világban. Pl pont Berlinben is van ismerősöm. A tapasztalatai finoman szólva nem vágnak egybe a tieiddel.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 12:59:39

@Puerto Prince: Nyilván egy kicsit sarkítva fogalmazok itt-ott, de aki a tendenciát nem látja, az vagy vak, vagy hazudik magának.

Egyébként nekem számos ismerősőm, (nem barátom, hanem ismerősöm) van ebből a kultúrkörböl, ezért azt hiszem, hogy az átlag magyarnál, de még az átlag nyugatinál is jobban volt alkalam megismerni őket. Mondjuk akit ismerek közölük, az mind himnemű. Többek között sok-sok iráni, azeri, afgán, stb krapekkel töltöttem időt 'vizszintesen', egymás verejtékében fetrengve.. Na nem az ágyban, hanem a tatamin, meg a birkózószönyegen:-))
Úgyhogy nekem nem kell bemutatni ezt a kultúrát, és fenntartom a jótanácsomat, hogy ne pályázz a hugocskájukra.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 14:11:45

@Kubszrok Hadnagy: nézd, még körbejárhatjuk ugyanazt a témát kissé terméketlenül. Személyes tapasztalatunk nincs pl német nőkkel. A nagy tendenciákról annyit, hogy Európában van kb 10% idegen, akik jelentős részben egymás közt párzanak és állapodnak meg. Teljesen felesleges minden egyes alkalommal előadnod, hogy "ez ott már az alap", meg "a fehér nőknek marad Abdul", stb. Egyszerűen tévedsz, ami nem baj, de unalmas. Németország, stb. ~90%-ban fehér, keresztény, európai gyökerű embereket tartalmaz, a rájuk jellemző magatartási formákkal, párválasztási preferenciákkal, stb. Én értem, hogy téged nagyon zavar annak a 10%-nak a viselkedése, illetve azoké, akik nem úgy állnak hozzájuk, ahogy te. De ebben, hidd el, semmi érdekes nincs.

Az érdekes az volt, amikor afrikai menekülteket hajóztam át a biztonságba, majd aztán segítettem nekik Magyarországon letelepedni, és elmesélték az élettörténetüket. Na abban voltak olyan dolgok, hogy még most is rémálmaim vannak tőle. De ez a csokizás, abdulozás meg bruderezés üres meg gyenge.

MsIreneAdler 2021.12.19. 14:31:55

@Kubszrok Hadnagy: nem tudom ezzel mennyire lehet vagánykodni az instán. Minden esetre, aki nem a négerkolbász iránti őszinte rajongásból választ folyton fekete partnert, hanem valamiféle divatmajomkodásból, az idióta.
Azért nem véletlenül tartja a mondás, hogy hasonló a hasonlóval. Ha a fehér nők ki is kacsintgatnak a konfortzónájukból, hosszútávon nem arra vágynak, hogy pl arab feleségek legyenek. És hidd el, a legtöbb ember csak addig toleráns, amíg ez neki nem kerül semmibe. Pl (és hogy magyar példánál maradjak) Budán egy villanegyedben könnyebb elfogadónak lenni, mint mondjuk Lyukóvölgy közelében... Szóval én annyira nem félek ettől az idegeneket tárt karokkal ölelő trendektől, mert amint "fájni" kezd majd ez a fenenagy alkalmazkodás, úgy engedik azt el rögtön, mint a tüzes vasat.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 15:00:10

@MsIreneAdler: "Budán egy villanegyedben könnyebb elfogadónak lenni, mint mondjuk Lyukóvölgy közelében."

A legjobb példa erre Prince barátunk, aki egyenesen Kinából mondja meg hogy mennyire fals módon látom a nyugati multikulti paradicsomot:-)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 15:43:08

@Puerto Prince:

"Személyes tapasztalatunk nincs pl német nőkkel."

De angollal pl. van. Na nem 'olyan'. Hanem olyan, hogy keddről szerdára baszott ki az albérletemből, miután a feleségem panaszkodott valami triviális dolog miatt. Amúgy szakmáját tekintve tolmács volt, és ilyen minőségben esett teherbe, - a La Mancheből kifogott 'vendég' (hogy mondjam, hogy ne sértődjél meg?) idegenrendészeti meghallgatása után.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.19. 15:52:25

@Kubszrok Hadnagy: tévedsz. Nem akarom neked megmondani, hogy mit láss, vagy hogyan láss. (Az, hogy a 90 több, mint a 10, az nem vélemény, hanem tény.) A helyzet az, hogy nem érdekel, hogy hogyan látod a multikulti paradicsomot. Sem a szubjektív közbiztonságot. Ahogy semmi sem, ami politikával kapcsolatos. Tudom, hogy vannak emberek, akiknek ettől van merevedése, de nekem nem - épp ellenkezőleg. Számomra a világmegváltás egy meglehetősen nyomasztó és következésképp lohasztó téma. Engem elsősorban a szexualitás és a párválasztás érdekel. Ennek van egy vetülete, ami kapcsolatos a rasszokkal, interkulturális jelenségekkel - azokról szívesen beszélgetek, elvégre magam is szinte kizárólag interraciális és interkulturális kapcsolatokban voltam. De hidd el, hogy egyáltalán nem fontos nekem, hogy meggyőzzelek, vagy hogy úgy lásd a világot, mint én.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 16:04:14

@Puerto Prince: Ok azzal egyetértek, hogy ez a blog nem erről kéne hogy szóljon. De ha visszaolvasod a hozzászólásokat, láthatod hogy itt nem én hoztam fel a témát, csak később kapcsolodtam bele. Hogy aztán szó-szót követett, (részedről is) az más téma. Engem is a elsősorban a kapcsolatok érdekelnek (ezen a blogon)

Almandin 2021.12.19. 21:29:33

@Kubszrok Hadnagy: Ráadásul felköthetitek a gatyátokat, ugyanis az új kancellár Merkelen is túltesz:
index.hu/kulfold/2021/12/15/nemetorszag-olaf-scholz-europai-unio-unios-politika-bevandorlas/
Nekem teljesen úgy tűnik, hogy a németeknek kezd teljesen elmenni a józan eszük. "Bevándorlóország"-uramisten. Ha ezek így folytatják, 50 év múlva kevesebb lesz ott a német, mint a harmadik világbeli bevándorló.
A harmadik világ gondjaira nem az a jó megoldás, hogy jöjjön az összes Európába. Még ha a többség jól is tudna integrálódni, akkor is Európa anyagi csődjéhez vezetne, ha sokan jönnének ide, mert eltartani nem tudná őket a gazdaság. De ráadásul még a többség nem tud és nem akar integrálódni, ahol tömegesen megjelennek, nagy lesz a bűnözés is. Ők intoleráns kultúrákból jönnek, nálunk meg hiába van tolerancia, ha ők nem toleránsak velünk. A toleráns, multikulti társadalom csak akkor működik, ha mindkét oldal képes tolerálni egymást.
A németek úgy látszik, megfogadták a krisztusi tanácsot: ha megütnek, tartsd oda a másik orcádat is. Tisztára áldozatként viselkednek.

Lorrh 2021.12.19. 22:04:06

@Almandin: na jó, de most mi itt Magyarországon aggódunk a németek élete miatt?
Majd megoldja a német nép, ha neki ez jó, akkor támogatják, ha meg nem akkor megbuktatják ezeket a politikusaikat.

Nekünk itt van a vezér meg a lölö, nekünk velük van dolgunk.
Foglalkozzunk a saját dolgainkkal. Nem állunk ám mi se túl jól ami a normális életet illeti.

Almandin 2021.12.19. 22:25:08

@Lorrh: Az biztos. Én nem megyek választani. Lehet a viktátor és a választókat legombázó migrációpárti, szegényellenes jelölt közt választani.
Ha Márki-Zay győz, lehet, hogy mi is megtapasztaljuk azokat az állapotokat, amiról Kubszrok Hadnagy ír.
Amúgy már a kevesebb migráns is okozott itt bajt:
index.hu/belfold/2020/03/04/nemi_eroszak_szexualis_eroszak_gyorsetterem_giroszos_mosdo_targyalas/

Kubszrok Hadnagy 2021.12.19. 22:28:59

@Almandin: Ne is mondd, ne is mond.. hogy a topikba is vágjon - nézd csak meg az új külügyminisztert, azt a dilis bukszát*. Nagyjából megtestesít mindent, amit a visszataszítónak találok. Nagyképű, férfigyűlölő, woke, képmutató, álszent, arrogáns, irritálóan TUDATLAN(!) de annál küldetéstudatosabb karrierpolitikus. Egyébként meg milyen 50 év? Már kislányom régi óvodájában több volt a 'vendég', mint az original. Aztán csak néztünk, amikor akkora kukacot kakilt a bilibe, mint egy megtermett földigiliszta. Most, amióta új egyházi oviba került, ez kb egyharmad-kétharmad arányra javult (meg nyilván az egyházi oviba a nem a beilleszkedni képtelen jár.)

*Nem úgy unblock utasítom el a női politikusokat, de ez a példány igazán alulmúlhatatlanul gyenge. Tíz lölö nem tudna annyi kárt okozni, mint ez, ha meg is feszülnének.

Almandin 2021.12.19. 23:03:00

@Puerto Prince: "Az érdekes az volt, amikor afrikai menekülteket hajóztam át a biztonságba, majd aztán segítettem nekik Magyarországon letelepedni, és elmesélték az élettörténetüket. Na abban voltak olyan dolgok, hogy még most is rémálmaim vannak tőle. De ez a csokizás, abdulozás meg bruderezés üres meg gyenge."

NO COMMENT!!!

mgdé 2021.12.20. 01:15:42

@Almandin:
Lehet, hogy félreértésben vagy: Prince menekülő dél-afrikai fehéreknek segített idejutni és letelepedni. Persze ez is lehet no comment. :)

Amúgy meg, pl. valódi nagy bajban levő kisgyereket kimenteni, bármilyen színű, nemű és vallású is, egyszerűen csak emberiesség.

Örömhernyó 2021.12.20. 01:22:50

@Lorrh: Ezzel szemben a valóság az, hogy neten a nők még jobban válogatnak, mint élőben. Egy kattintással lépnek túl a nem tökéletes jelöltön. Napi 30 üzenetet kapnak, ha akarnának se tudnának mindenkivel randizni. A nemet mondás is sokkal egyszerűbb interneten. Egyszerűen nem válaszolnak az alsópolcos férfiaknak.

A napi tucatnyi üzenet elküldése nem ritka egy férfitől. Nem vesz pár percnél több időt igénybe. Igen, előre megírt sablon üzenetet küldenek, de nem két sort. Leírja mit szeretne, ír magáról, körülményeiről, pár érdeklődő kérdés. Nem primitív hangvételű, de előre gyártott sablon üzenetek ezek. Nem kell ezen meglepődni. A nők elenyésző hányada válaszol, ezért aki kicsit is tapasztaltabb, az nem fordít órákat a napjából társkeresőzésre. Legalábbis az első pozitív válaszig. Az első üzenetek sablonosak és százával küldik el őket. Ettől még nem rövidek és nem "ismi? kőkóla? dugunk?" jellegűek. Amikor elindul a kölcsönös kommunikáció, onnantól már érdemes energiát is fektetni az írásba.

Örömhernyó 2021.12.20. 01:31:33

@Puerto Prince: Török csajokkal van tapasztalat. Nagyon könnyen kaphatóak külföldön, de csak akkor, ha nincs a közelükben török férfi. A török férfi akkornis befegyelmezi a török lányt, ha se rokona, se ismerőse. A cigányoknál is így van, meg a legalja, vidéki magyaroknál is. Aki idegenként besétál egy szabolcsi, borsodi diszkóba, azt akkor is megverik, ha nem valakinek a nőjére hajt, csak egy helyi lányra, akinek amúgy nincs ellenére a közeledése.

I Am Not A Robot 2021.12.20. 01:54:01

szerintem te teljesen hülye vagy. lábtörlő. kapcarongy.

Almandin 2021.12.20. 02:05:08

@mgdé: Nézd, én nem ismerem az ő egész élettörténetét. Viszont tele vannak a híradások a migránsutaztatókkal, akik Európa nyakára viszik a fél harmadik világot és ezzel hatalmas bajokat okoznak. Eléggé félreérhetően fogalmazott.
Mielőtt valami szőrös szívű valakinek néznél, elárulom, hogy nem akarok senkinek rosszat. Természetes, hogy a bajban lévőknek segíteni fontos dolog. De nem mindegy, hogy hogyan segítünk.
A valódi menekültek nem akarnak feltétlenül a fél világon átutazni és kizárólag a leginkább jómódú államokban elfogadni az ellátást. A valódi menekült megáll az első biztonságos helyen és nem él vissza a fogadó ország segítségével. Itt sokak részéről inkább végleges bevándorlási szándék áll fenn. Európa nem tud ennyi embert befogadni. A buta és felelőtlen politikusok azt hiszik, hogy be tudunk ennyit fogadni és képesek vagyunk őket integrálni. Ezek valami álomvilágban élnek, nem a valóságban.
Nem kívánok szenvedést egy muszlimnak, feketének, stb. se. Ők is emberek, képes vagyok együttérezni velük. Viszont a gyakorlat azt bizonyítja, hogy a tömeges idevándorlás nem megoldás. A saját helyükön, a saját országukban kellene a problémáikat megoldani. Pl. ha rájönnének, hogy nem kell annyi gyerek, már enyhülne a nyomor. Háborúzni se kellene mindenféle mondvacsinált okokból.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.20. 07:29:09

@Almandin: számukra az első biztonságos hely a hajóm volt, amin elhagyhatták Afrikát, de ez egy másik történet

MsIreneAdler 2021.12.20. 08:24:02

@Kubszrok Hadnagy: szerintem ő azt mondja, hogy ahol ennyire nem érzed jól magad, onnan el kellene költöznöd, nem azt, hogy öleld kebledre a muszlim, feminista, lmtrwdhkvfq mittoménmilyen embereket a környéken :).

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 08:46:04

@MsIreneAdler: Már leírtam. Az csak az _ő_ fejében van, hogy én hol nem érzem jól magam, meg hol igen. Az erdőben/természetben kurvára jól érzem magam, a tatamin kurvára jól érzem magam, az utazások során kurvára jól érzem magam. Az meg végképp tetszik, hogy mindezekre az átlagemberrel ellentétben jut is időm, ugyanis csak részmunkaidőben dolgozom, és a családomat pedig így is eltartom, jelenleg ráadásul úgy, hogy asszonka otthon van.. Arról nem tehetek, hogy van két embertípus, akinek a megszólalása is irritál (1, erényfitogtató woke, 2 oltásellenes, szektás laposföld hívő) Arról meg végképp nem tehetek, hogy pont ez a két típus szaporodik errefelé mint a gomba.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 08:50:17

@mgdé: "Amúgy meg, pl. valódi nagy bajban levő kisgyereket kimenteni, bármilyen színű, nemű és vallású is, egyszerűen csak emberiesség."

Igen, ezzel elvi szinten egyet is értek. A gyakorlatban azért azt is hozzátenném, hogy utána felelősséget is illik vállani érte. Nem pedig a más fasza meg a csalán...

MsIreneAdler 2021.12.20. 08:51:02

@Peni a Valdes: na, Peni! Mit mást gondolsz erről?

@Almandin: Prince kicsit triggerelte a nagyközönséget, hogy nem mesélte el a teljes sztorit. Bizony, néha érdemes rákérdezni no comment helyett, hogy mi és miért történt valójában, mert a "migráncs" az nem csak valami fekete, koszos izé lehet ám... :)

MsIreneAdler 2021.12.20. 09:03:12

@Kubszrok Hadnagy: én örülök, ha jól érzed magad, de nem ez jött le nekem sem. Ezért becsapós ez a blog forma, mert túlsúlyba kerül egy téma, és a valódi gondolatok, érzések elvesznek. Annyiszor említetted azokat a dolgokat, amik zavarnak, hogy teljesen olyan kép alakult ki bennem, hogy te napi szinten ezektől szenvedsz.

@Örömhernyó: :D

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 09:08:03

@MsIreneAdler: AZ élet komplex, kurvára összetett, az ember meg kicsi. Bizonyos aspektusok hasítanak, más területen meg kínlódás van. Egész eddigi életem során így volt ez. Játsszam még tovább itt az Oshót:-) ?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 09:10:07

@MsIreneAdler: Egyébként ezektől napi szinten szenvedek, ha bekapcsolom a tévét hogy megnézzem a hiradót, öt perc múlva kurvaanyázok. De _nem_ ez tölti ki az életem 95 százalékát.

Lorrh 2021.12.20. 09:17:15

@Almandin: Te elhitted a fidesz médiahazugságát, hogy Márky Zay migránsokat akar behozni? Miért adsz energiát, figyelmet ilyen aljasságnak?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 09:22:21

Egyébként, Hölgyeim és Uraim, vélemény a hölgyről?

makronom.mandiner.hu/cikk/20211130_interju_lipp_adrienn_mezogazdasag

Én azt mondom, fincsi..

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 10:15:37

@Peni a Valdes: Szerintem is. Reggel például kezdhetnénk vadászattal, délben meg megjárathatnánk a piros autót, este meg..

MsIreneAdler 2021.12.20. 10:24:21

@Kubszrok Hadnagy: van nekünk saját Oshónk, Oravecz Nóra a neve, úgyhogy lécci, ne importálj már bölcselkedőket itten :)

Én nem nézek híradót, mert egyrészt nem érdekel, másrészt annyi időm nincs, hogy 3-4-et megnézzek, hogy azokból össze tudjak ollózni egy nagyjából független tájékoztatást adó valamit. De! Ha lenne időm, akkor is inkább mást csinálnék :))...letolnék egyben egy sorozatot, másnap meg szidnám magam, hogy milyen hülye voltam :D

MsIreneAdler 2021.12.20. 10:43:00

@Kubszrok Hadnagy: nagyon csinos ez a nő.
Bár ezekről a mai vadászokról nem vagyok túl jó véleménnyel. Egyrészt már olyan fegyverek vannak, amikkel korántsem akkora kihívás elejteni egy vadat, másrészt sokban már nincs meg az a tisztelet, alázat. No meg az sem segít őket jó színben látni, hogy irtózok a puskáktól meg úgy általában minden fegyvertől, de ez nem az ő hibájuk.

mgdé 2021.12.20. 10:47:25

@Kubszrok Hadnagy:

Láttam egy riportot/dokumentumfilm egyik részletét, mindegy mi a pontos definíció.

Abban egy görög hajóskapitány, őrhajóé, tehát haditengerészet, ott a török partok felé eső szigeteknél, a következőt mondta: Az ő apja, nagyapja, ükapja, minden felmenője tengerész volt. Ha ő a vízben embert lát, kimenti, bármi is a parancs ez esetben, mert a tengerésznek ez erkölcse kötelessége, s neki tudnia kell a szemükbe nézni az őseinek. S aztán partra teszi őket. Török partra nem tudja, mert lőnének a hajójára, így görög partra. A többi/a továbbiak NEM az ő dolga. Az ő kötelessége a fuldoklót, mentőcsónakban hánykolódót megmenteni, a házába befogadni nem.

S nekem ezzel semmi bajom, mentse meg, rendes ember, emberként - s nem király vagy parlament által hozott törvény szerint - ez a dolga.

Adót meg azért fizetünk, hogy utána azok, akik ezért kapják a fizetésüket, normálisan elrendezzék a továbbiakat. Tőlem akár a hazajuttatást is. Vagy képzésre. Mindegy. Inkább erre menjen pénz, mint holmi Völnerek végkielégítéseire ... Sőt, második/n.-edik Porsche sem szükséges senkinek, meg (hogy azért a hölgyek se maradjanak ki) kettőnél több Manolo Blahnik cipő, vagy mittoménmilyen menőtáska sem, tőlem ezeknek a felárát is - luxusadó - bele lehetne adni.

mgdé 2021.12.20. 10:51:08

@MsIreneAdler:

Valóban csinos. De azt - ha jól olvastam - nem írták, hogy a férje mivel foglalkozik. Pedig lehet, hogy sok mindenre magyarázat.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 10:55:21

@mgdé: Ez így elméleti síkon rendben is van, de ha aztán _én_ kislányomat molesztálja történetesen a partratett csomag, akkor azért az lehet, hogy _én_ azért csak berágok arra hajóskapitányra, mert az _én_ erkölcseim meg azt írják elő, hogy a _saját_ családomat megvédjem, mert _én_ meg csak így tudok a _saját_ öseimnek a szemébe nézni.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 10:57:22

@mgdé: Szerintem is van bizony magyarázat: akaraterő, eltökéltség, na és némi szerencsés genetika.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 10:59:11

@MsIreneAdler: Szerintem ő pont nem olyan Semjén-féle vadász..

MsIreneAdler 2021.12.20. 11:03:21

@mgdé: na én nem voltam rest:

"Farkas István úrkúti vállalkozó korábban bányát üzemeltetett, most a családi gazdaságot vezeti"

Azért jó látni, hogy egy nő egyedül, önerőből, a testi adottságait ki nem használva (szépségkirálynő is volt), tör ki szerény körülményei közül, és ezt kizárólag a tanári diplomájának és műsorvezetői (?) képesítésének köszönheti. Lol

MsIreneAdler 2021.12.20. 11:32:45

@Peni a Valdes: dehogyis, csak pont egy elég tömjénezős cikkből ollóztam ki az infót :), ami nagyon vicces volt, úgy írtak róla, mintha bárki számára elérhető lenne az ő életvitele. Nekem azzal sincs gondom, ha valaki kihasználja az előnyös külsőt, sőt, hajrá, csak utána ne tegyünk úgy, mintha ez meg sem történt volna...

mgdé 2021.12.20. 11:43:05

@Kubszrok Hadnagy:

Miért a hajóskapitányra?
Miért nem az államra, akinek az adót fizeted, s akinek a dolga rendezni/kordában tartani a társadalom problémáit?
A szakácsot is lelövöd, ha ad egy maradék szendvicset egy ismeretlen majd éhen halónak, mer' ki tudja mi lesz abból?

Amúgy Belgiumban nem egy magyar származású papféle - bizonyos Pándy András - volt tömeggyilkos? Akkor ők most mit csináljanak a magyarokkal? Meg azzal a belga határőrrel, aki anno beengedte?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2021.12.20. 11:46:39

@MsIreneAdler: az igazság az hogy itt nehéz egyensúlyt lelni...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.20. 11:50:16

@Peni a Valdes: hát annyira talán nem. A csajszi felépítette magát mint vadász-modell, ami egy jó teljesítmény. Más kérdés, hogy a férje vagyonkája nélkül jó eséllyel ez nem így alakult volna. Mint nő, nekem kissé közönséges az arca, de ránézésre jó teste van, és mosolygós. Reméljük, hajózni is szeret. ;)

Lorrh 2021.12.20. 12:02:13

@mgdé: ne csúsztass!
Az embercsempészek simán belökik a tengerbe a nyomorultakat, hogy úgyis megmentik őket a nongov szervezetek. Akiket valamilyen pénzből fizetnek, hogy 24/7-ben hajózzanak a földközi tengeren. Ami nem olcsó dolog lehet évek óta folyamatosan csinálni.
Ez súlyos visszaélés a humanizmussal.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 12:18:24

@mgdé: Na engem aztán sok minden dologgal lehet vádolni igazán, de azzal aztán nem, hogy a gittegyletre (államra) ne haragudnék:) Itt kimondottan NEM a Magyar Államot értem ezalatt, a Jóságos tartsa meg Viktort egészségben, hatalomban, saját bányában, svájci számlában, mit bánom én. De főleg a hozzáállásában (amivel állandóan kavics a SJW-k cipőjében)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 12:20:26

@Puerto Prince: Nanná hogy szeret hajózni. Csak a szárazföldön. Arra van az a szép piros autó.

MsIreneAdler 2021.12.20. 12:36:21

@Peni a Valdes: még mindig nem arról beszélünk, hogy elnézést kell kérnie. A szerencsében meg én annyira nem hiszek. Szerintem ő nagyon ügyesen használta ki, ami adatott neki, ezt nem kellene szégyelnie.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.12.20. 13:25:05

@MsIreneAdler: valójában ezek a történetek csak arra jók, hogy a hétköznapi embert frusztrálják, hogy belőlük miért nem lett milliárdos szépségkirálynő.

Valójában kurva keményen meg kell dolgozni minden csepp reflektorfényért, és eljön az a pont, ahol igen, az erkölcsökből is fel kell adni. Ráadásul sok sikerembert a showbiznisz "megcsinál", tehát pl kell a narratívába egy vadász... aki nő! És ez fantasztikus, legyen mindjárt egy szépségkirálynő! És akkor erre lesz egy nő :)

Na hát ő úgy érzi, hogy önmaga érte el mindezt, hiszen nem egy wannabe vadászkirálynőn kellett áttaposnia, hogy oda jusson, ahova. Kitalálta ezt a Diana lovon vagy mi brandet, ezt sem könnyű építeni.

Ilyen van a hajózásban is, a női kapitány mítosza, pl Marwa Elselehdar ugye, aki hát mondjuk ki, nem a legjobb kapitány a történelemben. Most hagyjuk, hogy a világ 5 szorosát miért engedik hajózni valós tudás nélkül. A szorosokon és kikötőkben navigálni az egyetlen rázós feladat egy nagy konténerhajó számára, kb mint pilótáknak a le- és felszállás. A többit kb robotpilóta viszi.

A valóságban a nőknek nem így kell érvényesülniük, hanem sokkal nehezebb. Ők érnek el dolgokat a maguk erejéből. Van a klubban egy kínai nő, aki Shi Yang reinkarnációjának képzeli magát. Imádom. Szét van tetoválva, folyton iszik és kártyázik a férfiakkal, amikor nem a tengeren van. Úgy vágja a hajózást, hogy három yachting céget vezet párhuzamosan, tengeri csatákról olvas és gátlástalanul szexel a férfiakkal, akiket ő szed fel. Majd egy kisebb pénzt kér tőlük az aktusért, mert tetszik neki ez a prostis dolog.

Valóban lentről valóban a magunk erejéből feltörni nem könnyű, és nem is marad utána normális senki.

mgdé 2021.12.20. 13:45:06

@Lorrh:

Már bocs, de egy görög hadi őrhajó parancsnokát ritkán fizetik nongov szervezetek. Az őrhajók meg a törökök miatt vannak ott, évtizedek óta, lévén vitatják a szigetek menti vizek felségjogát, s időnként rálőnek a görög halászhajókra. Tudod, olyan erdoganbasisan, mer' azt nekik, szerintük, szabad. Mint ahogy a kurdokra is szabad.

Az általad felhozott vízbelökdöső, lyukas csónakot adó, stb., az európaiak emberiességére utazó, embertelen embercsempészek lelövése ellen meg semmi kifogásom. Hadnagy úrnak, ha már kellően berág, máris találtunk új munkát/hivatást. :)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 14:28:39

Hamár szépségkirálynőkről beszélünk, még az is lehet hogy én is benevezek, LOL

www.vadhajtasok.hu/2021/12/20/akar-ferfi-is-lehet-a-kovetkezo-miss-franciaorszag

Kilencven öt kiló vagyok, kopasz, és nincs sajnos már meg minden fogam. Tessék mondani, mennyi eséllyel lehetek francia szépségkirálynő?

mgdé 2021.12.20. 14:37:07

@Kubszrok Hadnagy:

"nincs sajnos már meg minden fogam"

Ezek szerint a vágykeltően szépséges török nők sajnos mégis erősebbek mint te? S ők meg majd az MMA-ban indulnak, férfiként. :)

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 14:49:15

@mgdé: Egyszer sparringoltam Ngoc-gal ( 'jong'-nak kell ejteni a nevét a hölgynek) SZóval bjj-n egyszer roll-oztam (vagy hogy kell ezt magyarul mondani) és annak ellenére hogy volt köztünk vagy 30-35 kg, kimondottan nehéz volt elkapni. Pedig nem volt trampli, hanem vékony, izmos, fürge.
De a fogaimat nem MMA-ban vesztettem el, hanem egyszerüen elszuvasodott néhány és a doki meg kihuzta:-(

Lorrh 2021.12.20. 17:44:25

@Kubszrok Hadnagy: basszus te ilyen szélsőjobbos gyűlölködő agymosó újságokat olvasol?
pesti srácok is megy? meg a jeszenszki oldala? véleménybuborék?

Kubszrok Hadnagy 2021.12.20. 18:16:25

@Lorrh: az még hagyján, de még telexet is, meg a 444-et is elolvasom, ha van időm. De ha gondolod, nyugodtam küldjed a listát, hogy melyik lapot olvashatom, és melyiket nem.

Lorrh 2021.12.21. 13:01:54

@Kubszrok Hadnagy: Bármit olvashatsz, a te döntésed, hogy mivel szennyezed az elmédet, mert minden visszahat ránk is.
A 444 is ócska buborék melengető, propaganda balos woke újság.
Addig volt jó amig kommentelni lehetett és ott basztatni a cikk írót. De megszüntették a kommentelést. Csak pénzért lehet. szánalom

Kubszrok Hadnagy 2021.12.21. 14:46:06

@Lorrh: Az ovodas gyerekre hat vissza, nem pedig ram. Kb 6-7 eves koromban megtanultam az ertö, kritikus olvasast, azota müvelem, 3 nyelven.

Lorrh 2021.12.21. 14:53:15

@Kubszrok Hadnagy: ebben maximálisan nem értünk egyet. Azért van a mesteri/ördögi/tudományos megalapozottságú marketing meg politikai propaganda agymosás, hogy megszállja a tudatodat. Úgy hogy fel sem ismered, nem is tudsz védekezni ellene.
Elbizakodott vagy és ezért vak. Pont ezeket a legkönnyebb átverni.

Kubszrok Hadnagy 2021.12.21. 15:02:12

@Lorrh: Hat komolyan most azzal sertegetsz hogy azert "gyülölködök" mert a Viktor azt mondta? Hogy meg "gyülölködni" se lenne egyedül eleg eszem, ahhoz is utmutatasra van szükseg? Hat eszem-faszom megall, komolyan.

Lorrh 2021.12.22. 18:34:12

@Kubszrok Hadnagy: agymosás: nézz utána hogy működik ez.
Furcsa hogy ennyire tudsz értetlenkedni.
Vagy ez az önvédelmi reflexed? Amit te tagadsz az nincs is a világon.
Mindegy.
BUÉK neked!

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2022.02.09. 09:10:10

@Lorrh: "Ez súlyos visszaélés a humanizmussal."

De a politika az amelyik tudna tenni valamit.
Keresni a kompromisszumot.
Nem tudom te hogy vagy vele, de a példa kedvéért ha állsz a hajón és egy aranyos gyereklány éppen előtted fuldoklik és kapaszkodik a hajódba, akkor te belerugsz, hogy fulladjon meg?

Egy polgárra ilyen felelősséget tenni tilos.

Természetes hogy kimenti, mert ha olyan "náci tömeget" nevelünk, aki visszarugdalja a másikat a vízbe, hamar azon találhatjuk magunkat, hogy a saját népünk rokkant nagymamáit dobálja krematóriumba.

Persze lehetne középutat keresni.
Görögöknek rengeteg szigete van, az egyiket kinevezni táborszigetnek oda infrastrukturát és helyi hatóságot telepíteni és ott lehet partratenni.
Ott elbírálható, hogy be akarja e fogadni az állam vagy visszazsuppolja.
Addig barakkokban lehet lakni, van étel, hygiénia, orvosi ellátás iskola...és lehet várni.
Ennyit tudunk adni.
Visszamenni mindig nyitott az út, lesz hajó ami visszavigye.
Befogadni meg csak azt, akit MI AKARUNK.
süti beállítások módosítása