A családozás még várat magára

2022. február 08. 07:41 - csajokespasik

Nehéz eligazodni ezen a pasin, mert hol a családalapítás mellett van, hol pedig úgy tűnik, épphogy viszolyog a dologtól, bár az exével előszeretettel példálózik.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! A barátommal három éve vagyunk együtt. Neki volt előttem egy hosszú kapcsolata, és nehezen tette túl magát a szakításon. Idén kezdte el mondogatni nekem, komolyabban kéne gondolnunk. Annak kapcsán merült fel ez benne, hogy én is, ő is abban a korban vagyunk, amikor már időszerű a megállapodás, családalapítás. De a gyerek szó helyett még mindig szívesebben használja a kölyköt, ami nem túl jó jel. Az sem, amikor azt mondja, hogy szerinte a nőknek ma már nem kell beletenniük semmit egy kapcsolatba. Azt is megemlítette, hogy bezzeg az exe már férjhez ment, pedig fiatalabb nálam, és már a „kölyök” is úton van (habár erős a gyanúm, hogy azt a nőt épp a becsúszott gyerek miatt vették el...)

Olyan, mintha egyszerre sürgetné a dolog, hogy igen, család, de az ellenkezője is dolgozna benne. Én sokszor feltettem már a kérdést magamnak ezzel kapcsolatban, de arra, hogy miért ne, vagy miért igen, egyikre sincs válaszom, mivel 0 tapasztalatom van benne. Valaki csak nyűgöt lát a családalapítás gondolatában, valakinek meg az az álma, egyénfüggő. Azt nem jelenteném ki, hogy milyen jó, vagy sem, én is családban nőttem fel, mint sokan mások, egy családi formát a benne élők tesznek valamilyenné, önmagában nincs értelme beszélni róla. Nyilván van benne jó és vannak leküzdendő akadályok. Ha a közös célok, a közös értékrend, és a felelősségvállalás tudata megvan, olyan nagy baj nem történhet. Szerintem. Azt gondolom, ha benne még ilyen nem tisztázott tervek libikókáznak, soha nem jutunk el odáig, hogy megérjünk hozzá.

 
70 komment
Címkék: gyerek vita kavarás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8817298200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MsIreneAdler 2022.02.08. 08:00:01

Nekem úgy tűnik, hogy ő nem családi életre vágyik veled, hanem csak meg akarja mutatni a volt barátnőjének, hogy neki is lehet "kölyke". Nem tette ő még túl magát az előző kapcsolatán, azért példálózik a nővel. Nálam ez válóok lenne, én nem szeretnék a ló helyetti szamár lenni. Az a baj, hogy ezt a lécet, ha akarod sem fogod tudni megugrani, mert neki az ex kell, te pedig nem ő vagy. Mindig lesz valami "bezzeg", amit az orrod alá dörgölhet, ami bántani fog.
Én azt javaslom, ne vegyél részt abban a színdarabban amit a párod az exének ad elő "Én sokkal boldogabb vagyok bibibí" címmel.

Lorrh 2022.02.08. 08:53:46

@MsIreneAdler: " én nem szeretnék a ló helyetti szamár lenni"
pedig mindenki ló helyettesítő szamár. Mindenkinek volt a jelenlegi párjánál jobbja. És ahhoz képest mi szamarak vagyunk.
Legfeljebb belátta hogy neki a szamár való.
Ez olyan egó izé dolog, hogy nekünk kell a legfényesebb lónak lenni a bivalysportban. Hogy lássuk a társunk szemében a csodálatot...
értemén hogy ezt harsogja a reklámvilág hogy mi vagyunk a l'oreal.
De nem.
Ló reál.
helyettesítő szamár. pót ló.

Cirigli Jenő 2022.02.08. 09:43:08

Bevallom, a kölyök szó kevésbé zavar mint pl. a családozás! Ez is bűnözés mint az unokázás, öregezés. Csak ez a nyelvünk ellen!
Fontos neki, hogy bizonyítson a régi nőnek! Na azért azzal a becsúszott gyerekkel csak óvatosan! A szerzőnek le kellett volna írni, hogy melyik hanyas. Mert ha harmincévesen volt a becsúszás, akkor nem biztos, hogy a csúszásmentesítéssel volt gond!
Lehetséges, hogy az előző csajt nem vette eléggé komolyan, annak meg már zümmögött a méhe. Aztán csatárváltás lett a vége.

MsIreneAdler 2022.02.08. 12:00:55

@Lorrh: nekem nincs Hufnágel Pistám és legjobb tudomásom szerint én sem a szamár vagyok. Ez nem az egóról szól meg arról, hogy én valami különleges hópihe vagyok, ó dehogy. Valakinek biztosan a rémálma lennék :).
Egyszerűen engem bántana, ha a párom folyton azzal traktálna, hogy "bezzeg a Julcsi" . Erre úgy zsigerből az lenne a válaszom, hogy akkor "b@szd meg a Julicsit"...
De természetesen fordítva is működik: nem ajnározom az exeket, nem szidom őket, nem beszélek róluk.
Így belegondolva ez az egyik legaljasabb dolog, amit tehet egy ember a másikkal egy kapcsolatban, folyton éreztetni a partnerrel, hogy ő kevés, de beszari otthagyni és mást keresni.

Sztravinszka 2022.02.08. 20:10:33

Kamuposzt. Filozofikus mélázás a családalapításról, szofisztikált stílus. És nem ismeri fel, hogy a barátjával semmi gond, csak egy egyszerű eresztés, akinek referencia érték csak az ex, nem több. A sztoriban egyedül a poszter bizonytalan, hiába vetíti másra.

Andy73 2022.02.08. 23:47:23

@Sztravinszka: lehet, hogy kamuposzt. Ha nem, akkor is egymással kell megbeszélniuk a dolgot. Persze tisztázni kell, hogy akarnak-e gyereket, hányat és mikor, de méginkább azt, hogy akarják-e egymást. Lánykérés, térdre ereszkedve jegygyűrűvel, három év után már az is időszerű.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.08. 23:52:13

@Lorrh: tetszett a nyelvi pajkosságod! :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.08. 23:56:41

@MsIreneAdler: én nagyon sokat beszélek az exeimről, de nem összehasonlító módban. Személyiségem integráns részei az olykor igencsak rút erkölcsű kalandok. Nem a páromról vagy az életemről jutnak eszembe, hanem csak úgy, hogy bazmeg, a Julcsi... te jó isten, mit műveltem fiatalon... na jól van mama, told ide a phómat!

Andy73 2022.02.08. 23:58:50

@Sztravinszka: ha a pasi három év után az exet emlegeti, a nő meg mondhatja azt, hogy a barátnőjét sokkal hamarabb eljegyezték, esetleg el is vették, már neki is van gyereke. Vagy ha legközelebb jon a pasi az exevel, mondhatja, hogy ő is férjhez menne már. Lehet, hogy csak a bátorításra vár.

Almandin 2022.02.09. 01:39:29

@Lorrh: Nem mindenki szamár. Azt pedig nem tudom, honnan veszed, hogy mindenkinek volt már jobb partnere.
1.:Van, aki az első kapcsolatában él. Ilyenkor nincs ex (bár plátói vonalon lehet).
2.:Van, akinek csak szamárelvű kapcsolatai vannak egész életében.
3.:Van, aki szűzen hal meg.
4.:Van, aki többedszerre megtalálja azt a kapcsolatot, amit már nem helyettesítőként él meg.
5.:Az általad felvázolt eset.

bordon 2022.02.09. 03:36:59

@Almandin: Aki az első kapcsolatában él, az jó eséllyel a saját fejében kialakított ideált tekinti lónak, összehasonlítási alapnak. Van olyan nő, aki szerint egy kapcsolatnak olyannak kell lennie, amilyennek ő tizenévesen megálmodta, jellemzően amilyennek a saját szülei kapcsolatát látta, a pasi hazaadja a pénzt, dolgozik, nincs drága hobbija, anyu hozza a döntéseket, apu kiviszi a szemetet, hetente legfeljebb kétszer van szex, mert a több már perverzió, nem néz pornót, tisztelettudóan beszélget a nő szüleivel, de a saját szüleire nem hallgat, mert akkor ugye anyám asszony katonája, akinek már el kellene szakadnia a szüleitől.
Vannak amúgy olyan emberek, akik minden embert ugyanúgy kezelnek, nem az exhez hasonlítják őket, hanem a saját egójukhoz, vágyaikhoz, van egy program, ami fut a fejükben, hogy ilyennek kell lennie az életemnek, X évesen kocsi, lakás, gyerek, thaiföldi nyaralás, karrierben erre a szintre kell eljutnom. És ehhez keresnek kiegészítőt, biodíszletet, aki csak addig kell, amíg megfelel a klisének. Bármikor lecserélhető, ha problémát, fennakadást okoz, az életprogram futtatásában. Ha idő előtt terhes lesz, ha más városba szólítja a munkája, ha az idős szüleit ápolni kell, ha lelkileg megroppan valami miatt. Akkor lapátra kerül és szereznek helyette másikat.

antisocialnetwork 2022.02.09. 04:53:21

Melyik főiskola, vagy egyetem diákjait bízzák, meg, hogy írjanak már bizonyos hosszúságú posztot, egy adott témában.Gondolom ez valami stílus gyakorlati feladat lehet. Hát elég gyenge lett ez is.

Real_Time 2022.02.09. 06:08:10

Férfiakat nem érdekli a gyerek téma egyrészt, másrészt nem is sürgeti őket a nőkkel ellentétben semmi. Egy férfi akár 70 évesen is tud gyereket nemzeni, annál hamarabb én sem tervezem :D. Írtam már, ezt csak a nők miatt vállalják be, a jelen esetben konkrétan két nő miatt is.

MsIreneAdler 2022.02.09. 07:41:19

@Puerto Prince: azért érzed, hogy van különbség aközött, hogy volt az embernek valami őrült/vicces sztorija és azt elmondja, vagy gyorsan gyereket akar csinálni, mert az exnek meg már van :)
A volt partnerek nyomot hagynak az emberben, ez tény. Nem kell letagadni őket meg úgy tenni, mintha nem is léteztek volna. De ugyebár valamiért ők már csak a múlt, valamiért vége lett azoknak a kapcsolatoknak.

bordon 2022.02.09. 07:51:15

@Real_Time: A nőket is csak akkor érdekli a gyerek téma, amikor találnak egy kellően jól eleresztett pasit, aki mellett érdemes fészket rakni. Akkor hirtelen be akarnak vemhesedni a nők.
Akkor is, ha a pasi ezt nem akarja.

A posztoló leírja, hogy a pasija szerint a nőknek ma már nem kell beletenniük semmit egy kapcsolatba. Ez nem tudom a gyerek témához hogy jön, de alapvetően igaz. A nők, ha akarnak, hamar találnak pasit, aki a muffért cserébe akár el is tartja őket. Ha nem túl hulladék a nő személyisége, akkor akár élete végéig is kap eltartót. Ha még dolgozik is valamit a nő, meg pár évig otthon van és a gyerekekkel foglalkozik, akkor aztán térdre borulhat a pasi és hálát adhat, hogy milyen jó asszonyt fogott magának. Egy nőnek tényleg nem kell megfeszülnie. De mivel ezzel a minimális hozzájárulással eléggé mellékszereplő is lesz a nő egy férfi életében, ezért aztán ha lecserélik, akkor könnyű újat, helyettesítőt találni a nő helyett. Mert mind nagyjából azonos testhőmérsékletű, azonos szájszagú, azonos jövedelmű, még személyiséget helyettesítő hisztik terén is hasonló lények.

Lorrh 2022.02.09. 07:57:34

@Almandin: Egyetértünk, csak tegyük hozzá az arányokat:
1 2%
2 8%
3 0%
4 20%
5 70%
----------
amúgy a 4 és 5 ugyanaz.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.02.09. 07:57:35

@MsIreneAdler: jó ez igaz, ezek a hasonlítgatások beteg dolgok, a múlttal meg értelmetlen versenyre kelni

Lorrh 2022.02.09. 08:01:13

@MsIreneAdler: "valamiért ők már csak a múlt"
Mert mondjuk a szóbanforgó delikvenst dobták ki. És megy a nosztalgia mert azóta se talált jobbat ez exénél.
Az nagyon nem mindegy, hogy te találsz jobbat, vagy te helyetted találnak jobbat.

MsIreneAdler 2022.02.09. 09:07:58

@Lorrh: igen, ez igaz. Nagyon nehéz belátni, mikor kidobnak, hogy attól az még nem volt egy jó kapcsolat, hogy te szívesen maradtál volna még benne. De muszáj ezt elfogadni és továbblépni. Nem pedig az új partnert sanyargatni és megpróbálni őt ex-szerűvé alakítani.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 09:10:43

@Peni a Valdes: csicskagyász-csövesbánat!
De majd “be fog vemhesedni” a mostani is.

Andy73 2022.02.09. 09:11:59

@Real_Time: a 70 évet meg is kell érni, de az már rég nagypapa kor. Ha akkor akarsz gyereket, csak kirohogteted magad.
A férfiak tényleg jobban ráérnek a gyerekkel, de 40 után már öket is szorítja az idő, mert a gyerekeket fel is kell nevelni, lehetőleg nyugdíjas kor előtt.

Lorrh 2022.02.09. 09:21:18

@Andy73: Aztán egy hatvan éves embernek mekkora energiája lesz egy friss gyerekkel rohangálni a játszótéren?

Andy73 2022.02.09. 09:34:05

@Lorrh: unokázni azért örömteli lehet akkor is, de saját gyereket szerintem is sokkal korábban kell nemzeni.

Real_Time 2022.02.09. 09:52:17

@Andy73: Az a helyzet hogy az automatikusan bekövetkező válás után sajnos a nyugdíjból is ugyanúgy a gyerektartást kéne fizetni, szóval nekem ez 70 évesen sem lesz pálya, ahogy most sem az.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 10:03:01

@Real_Time: neked miért következik be automatikusan a válás? Megjósolták?

Cirigli Jenő 2022.02.09. 10:37:28

@Lorrh: gondoltam!:)) És mit mond a KSH a 70+ pelenkás-pelenkázó vattacukor bácsikról?

Real_Time 2022.02.09. 10:44:49

@Cirigli Jenő: Mivel feminista rendszerben élünk ahol egy nő választási lehetősége (legalábbis látszólag) végtelen, ugyanakkor mindehhez 0 felelősség társul. Avagy a mindenkori kormányzat így is meg úgy is a segítségére siet, nincs jelentősége hogy válik vagy sem. Ugyanakkor férfiként mindennek az ellentetje igaz.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 10:59:02

@Real_Time: én ismerek ilyen nőt, aki egyedül nevelte a gyerekét, mert a faszi egy életművész semmirekellő barom volt. Nagyon sok ideig gyerektartást sem fizetett, arra hivatkozva, hogy nincs jövedelme. Persze mert pincérként feketén, sötétszürkén dolgozott. A gyerekét egyszer sem látogatta meg. Teljesen légbőlkapott általános tévhiteket szajkózol. Ha láttál volna közelebbről családot gyerekkel, akkor nem mondanál olyan hülyeségeket, hogy “a mindenkori kormányzat így is meg úgy is a segítségére siet, nincs jelentősége hogy válik vagy sem”.

Kaszáspók 2022.02.09. 11:03:25

@Cirigli Jenő: "Bevallom, a kölyök szó kevésbé zavar mint pl. a családozás! Ez is bűnözés mint az unokázás, öregezés. Csak ez a nyelvünk ellen!"

Köszönöm szépen! Akkor én már csak egy kávét kérek! :-) (Emiatt akartam hozzászólni, de Te megtetted helyettem) Régen is volt szleng, de az szellemes volt és jópofa. Ma meg csak a primitív nyelvrontás...

Frh 2022.02.09. 11:18:12

Bizony mondom néked posztoló, lépj ki ebből a kapcsolatból! Nem egészséges, hogy a párod az exéhez hasonlítgat. Sose fogsz megfelelni az ő képmásának, elvárásának. Teljesen reménytelen a kapcsolat. És nehogy szülj neki! Mert az elváltak klubját gyarapítanád hamarosan vagy boldogtalan kapcsolatban ragadnál.

Bankvezér_ 2022.02.09. 11:55:20

@Kaszáspók: Boomerek, ha találkoznak :-)
Emlékszem, már Deák Ferenc idejében is panaszkodtak, hogy "ezekamaifiatalok!"

Chendrys19 2022.02.09. 12:39:26

@Cirigli Jenő: Hmmm... és mégis kinek a hibája, hogy egy ilyen embernek szült gyereket?

Chendrys19 2022.02.09. 12:41:28

@Cirigli Jenő: Hallottad már azt a statisztikát, hogy a házasságok több mint fele válással végződik? Mely válások 70-80%-át a nők kezdeményezik...

Real_Time 2022.02.09. 13:28:02

@Chendrys19: A társadalomé, azon belül is a heteroszexuális fehér férfiak hibája természetesen. A nők soha nem tehetnek róla mikor barmokkal állnak össze. Ők csak áldozatok lehetnek.

Lorrh 2022.02.09. 13:35:43

@Real_Time: igen tökéletesen egyetértünk, hogy soha senki nem vizsgálja milyen idióta az a nő, aki alkoholista,meg leszarom pasival jön össze és gyereket szül neki. Hogyhogy neki semmiben nincs felelőssége?
Meg olyan pasival akinek nyolc anyától van nyolc gyereke és a párja meg kiakad hogy megcsalja. Holott tökéletesen látható volt a minta.
Van ez a diznimesés őrület a nőkben, hogy ők akkora csodanő királylányok hogy pont őértük majd megváltozik a férfi. Szánalom.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 13:57:49

@Chendrys19: természetesen a nő hibája. De azért ez is árnyaltabb, mert a gyerek születése előtt egy átlagos faszi volt, semmi extra, nagyobb bajok nem voltak vele. A gyereket akarta ő is, csak aztán elkezdett úgy viselkedni mint akinek nincs különösebb felelőssége az életben.
Nem gond ez, az élet megy tovább. Csak olyan baromságokat ne beszéljünk, hogy a nőnek gyereknevelés szempontjából mindegy, hogy elválik, mert a kormány olyan bőkezű!

Lorrh 2022.02.09. 15:02:10

@Cirigli Jenő: ja hát itthon tényleg leszarja a kormány az egyedül nevelőket.
Például Új Zélandon a tartásdíjat az állam szedi be az elvált házastárstól adó formájában. Akinek jár az meg mindenképpen megkapja az államtól. A behajtás majd az állam feladata lesz. Na az tényleg kánaán.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 15:37:48

@Lorrh: nálunk meg a mostani visszadóból nem lehet visszatartani a tartásdíj tartozásokat. Hiszen ez egy választási kedvcsináló intézkedés.

Lorrh 2022.02.09. 16:14:55

@Cirigli Jenő: gondolom az adó visszatéritést is csak az kapja, aki a gyereket neveli, aki a családi pótlékot kapja. Az elvált és egyedül élő szülő az nem kap - gondolom.

De érintettség hiányában nem ismerem a szabályokat én már kinőttem ebből a korból.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 16:35:37

@Lorrh: nem a családi pótlékhoz van kötve.

MsIreneAdler 2022.02.09. 16:56:04

@Chendrys19: igen, ezzel az ősrégi statisztikával nagyon szeretik azt "bizonyítani" hogy a igenis a nők dúlják fel a családokat. Egyrészt, ez az arány már a 2019-es adatok szerint is 65-35%, igaz a nők javára, de a különbség csökken és az 50-50 felé tart. Másrészt, szerintem nem mindig az a hibás, akinél elszakad a cérna és úgy határoz, véget vet a kapcsolatnak. Ha ez az arány majd esetleg megfordul, és a férfiak többen kezdeményezik a válást akkor gondolom az mnk szakosztály majd át is áll arra a narratívára, hogy a gaz nők úgy viselkednek, hogy erre kényszerítik a férfit.
Amit még sajnálattal látok, hogy a dőzsölő elvált anyuka mítosza minden látszat, tény, érv ellenére is tartja magát. Ez szomorú.

@Real_Time: a statisztika böngészése közben láttam, hogy a házasságkötések száma nő, a válások száma pedig csökken. Szóval vigyázz, szorul a hurok :))
Egyébként tudnál mondani bármi olyan konkrét esetet, amikor azért kerültél valamiben hátrányba, mert férfi vagy? Most nem ilyenre gondolok, hogy nem kapsz családi kedvezményt család nélkül :). Meg a szomszéd ismerősének a nagybátyjával történt sztorik sem érdekelnek.

MsIreneAdler 2022.02.09. 17:00:46

@Lorrh: nem, az a fél, akinek nem folyósítják a családit, le kellett hogy nyilatkozzon, milyen számlaszámra kéri a visszatérést. Elvált szülők esetén szerintem az is megkapja a pénzt, aki nem neveli a gyereket és nincs kikötve, mire költse a pénzt.

Reactor 2022.02.09. 17:25:51

@MsIreneAdler: Valóban nő a házasságkötések száma, viszont ez leginkább a CSOK óta jellemző! Tehát gazdasági okai vannak elsősorban, vagyis hát kell a lóvé. A love, az már kevésbé.

Real_Time 2022.02.09. 19:27:53

@MsIreneAdler: Azt biztosan látom, hogy dekoltázsvillantással nem fogok olyan életszínvonalat elérni mint a vajnatimike, ahogyan a Férfiak40 programmal sem fogok nyugdíjba vonulni soha. Az hogy nem ért különösebb hátrány (bár ez ugye relatív, elég csak konkréten az ilyen társkeresőkre gondolnom) az a hozzáállásomnak, életmódomnak köszönhető. Na ez például egy apává válással kurva nagy fordulatot venne. Pontosabban ha belegondolok ebbe a "családozásba" hogy huszonévesen belekezdtem volna, amikor még egyetlen kiút a brutális munkanélküliségből vagy a deviza hitelek törlesztésből Hegyeshalomnál volt, mára konkrétan a béka picsája alatt lennék gyerekes emberként, de semmiképpen sem tartanék ott ahol ma tartok. Mindazon túl, hogy így még mindig van lehetőségem fejleszteni magamat és ezáltal a lehetőségeimet is.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 19:38:02

@Real_Time: szerencsés ember vagy, ott vagy önmagadnak támaszul és be is futottál! Gyerek se keseríti a sorsodat, kirablás áldozata sem lettél:)))

Cirigli Jenő 2022.02.09. 19:42:51

@Lorrh: rosszul mondtam! Aki jogosult családi pótlékra és aki jogosult családi adókedvezményre. Válás esetén, ha megosztva nevelik a gyereket, mindkét fél jogosult rá. Abban az esetben az adókedvezmény és a családi pótlék is ugyanúgy megosztva is igénybe vehető, mint házastársi vagy bejegyzett élettársi viszonyban is.

Cirigli Jenő 2022.02.09. 19:45:35

@Murometz köztársasági elnök: semmi baj nincs a mai fiatalokkal, csak nem tudnak írni és beszélni. Erre nagyobb cégeknél tartanak idősebb, tapasztalt és képzett munkatársat.

Infomaniac 2022.02.10. 09:15:48

@antisocialnetwork: igaz, egyre rosszabbak a posztok az elmúlt hetekben..

MsIreneAdler 2022.02.10. 09:18:57

@Real_Time: a vajnatimi életmódot élheted férfiként is, azért tuti vannak olyan pénzes anyókák, akik igénylik a törődést. Így kívülről irigylésre méltó lehet ezeknek a luxus lányoknak az élete a gazdag pasi mellett, de ugye nem tudhatjuk, mit és kivel tenni, ha leszáll az est. Ne érts félre, nem sajnálom őket, csak mikor irigyelném amijük van, bevillan a kép, hogy ott térdelnek egy szotyadék előtt...
Szerintem is egészen nyugodtan kiterjeszthetnék a férfiakra is ezt a 40 éves korkedvezményes nyugdíjat de inkább arra tippelek, az lesz ezzel is, mint a tűzoltók, rendőrök nyugdíjával.
Azt azért ne vegyük már a férfiságod miatti hátránynak, hogy nem röpültek rád a nők a társkeresőn. Ennyi erővel én is vádolhatnám Brad Pittet, hogy azért nem áll szóba velem, mert nő vagyok :).
Anyagilag mindenképpen jobban jársz, bár az lenne a legtutibb, ha egy gyermeket nem akaró, jól kereső nővel összebútoroznál, így alacsonyabbak lennének a költségek.
A kifosztást egyébként ki lehet kerülni házassági szerződéssel. Nem tudom, hogy miért találják olyan ördögtől valónak ezt az emberek. Mondjuk valóban sokkal könnyebb utólag panaszkodni.

@Reactor: régebben a házasság még ennél is kevésbé szólt a szerelemről, de mégis sokan azokat az időket sírják vissza.

Bunkóné Barom Ildikó 2022.02.10. 09:25:18

@Lorrh: De legalább ott lesz vele, nem úgy mint az, aki 30 évesen megcsinálja, aztán 32 évesen lelép.

Real_Time 2022.02.10. 11:23:20

@MsIreneAdler: Szerintem félreértesz: a társkeresőn már ott kezdődik a diszkrimináció, hogy te vagy a férfi, szóval írjál te elsőnek, de persze ezért fizessél, mert anélkül meg nem tudsz ugyebár üzenetet írni sem.

Lorrh 2022.02.10. 11:31:30

@Real_Time: ez a férfiasság egyik kritériuma, hogy mersz-e írni egy csajnak először. Ha már ezt elbuktad, mert gyáva vagy, akkor nincs miről beszélni.
Igen, a társkeresők kapitalista vállalkozások és be akarják hajtani a pénzt valakitől. Akinek jobban viszket a micsodája a dugásért. Ezek jellemzően a férfiak.
Ne akarj egyenlőségjelet tenni a két nem közé. Mert alapvető motivációs különbségeik vannak.

Infomaniac 2022.02.10. 12:25:41

@Real_Time: már megint ez... Vannak jó társkeresők, ahol ilyen nincs, szóval teljesen irreleváns mára ez a meglátásod. Lehet, hogy 10 éve így volt, de nem ildomos még 20 évig ezen panaszkodni. De ha ez esik jól...

Real_Time 2022.02.10. 12:36:04

@Lorrh: Már bocs, de ezt a nagy "egyenlőséget" nem én akartam hanem a femik. (Pontosabban tisztán látszik hogy inkább egyenlőbbséget akarnak.)

MsIreneAdler 2022.02.10. 13:37:08

@Real_Time: jó, de ugye ismered a mondást, hogy akinek se pénze, se fasza, az ne menjen a kuplerájba :)
Ahogy leírod, nekem még mindig csak az jön le, hogy semmit, de semmit ne kelljen tenni egy férfinek, jöjjön, írjon a nő. Ez lenne akkor az elvárás a nők felé, hogy nyomuljanak, udvaroljanak?
Egyébként létezik olyan nő, olyan körülmény, aminek hatására párkapcsolatra adnád a fejed (még 70 éves korod előtt:)?

Cirigli Jenő 2022.02.10. 14:39:49

@Lorrh: kíváncsi vagyok, hogy milyen más férfiassági kritérium van még a tarsolyban!:)

Lorrh 2022.02.10. 14:45:26

@Cirigli Jenő: a lemezelt tarsoly varrás képessége, meg a lajbi zseb köpülés :-)

Cirigli Jenő 2022.02.10. 15:00:17

@Lorrh: és tarsolyon kívül?:)))

Reactor 2022.02.10. 16:08:31

@MsIreneAdler: Ez igaz, viszont régen őszintén volt sokkal kevesebb házasság. Most azért ugrott meg a számuk, mert ebből is pénzt lehet csinálni. Ja, szóval sejtheted, mennyire lesznek ezek tartósak. Egyedül szerencsétlen gyerekeket fogom sajnálni.

@Lorrh: Ezzel nem értek egyet. Nem lesz attól valaki kevésbé "férfi", hogy nem ő kezdeményez, hanem a nő. A gyávasághoz ennek semmi köze. Különben meg a nők akarták az egyenjogúsdit. Hát akkor tessék, lehet kezdeményezni, ne csak akkor akarjanak egyenlők lenni, mikor előnyökről van szó.

Real_Time 2022.02.10. 16:19:07

@MsIreneAdler: Nagyon egyszerű dolog, úgy hívják hogy szexkapcsolat. Ezzel persze megint csak nektek nőknek van bajotok, mert nem így van megírva a nagykönyvben. Na meg nem lehet villogni vele a barátnők előtt, és válás sincs amivel le tudnátok húzni az embert.

Cirigli Jenő 2022.02.10. 16:50:13

@Real_Time: nyugi, annyira nem vészes ez a nőknél sem! Igaz, hogy a többség az EGYETLENIGAZINAGYŐT keresik, viszont egy részüknél elsődleges, hogy az álomfaszi egyben álomfasz is legyen. Ennek érdekében rögtön le is csekkolja a technikádat. Ha elsőre nem dugsz úgy mint Rocco, akkor azonnal lepattint. Ha csődör vagy, majd lepattintod ha meguntad. Szava nem lehet, nála is a dugás volt az elsődleges szempont!:)

Lorrh 2022.02.10. 18:23:29

@Reactor: nem a nők akarták az egyenjogúsdit, hanem a kapitalizmus jött rá hogy sokkal több szemetet lehet eladni ha a nőket is munkába állítják. És a férfinak meg kevesebb munkabért adnak hogy ne tudja eltartani a családját ezért a feleség is dolgozzon.
És megagymosták a feminizmussal a világot. De a valós oka a fogyasztás kiterjesztése volt.
Ne legyenek illúzióid, hogy jöttek a gonosz nők és átformálták a világot, mert nem így volt.
Ettől még véresszájú szélsőséges feminácik léteznek. Ahogy nőgyűlölő férfiak is.

Reactor 2022.02.10. 19:56:38

@Lorrh: Igen, ez valóban így van. No de ismered a mondást: könnyű Katót táncba vinni, ha ő is akarja.
Az "igazi Férfis" dolgokat meg ne vedd komolyan. Ahány bulvároldal, annyi baromságot állít. Az egyik azt írja, hogy az "igazi Férfi" kutyát tart és utálja a macskákat. A másik azt, hogy az "igazi Férfi" nem iszik üdítőitalt meg teát, csak és kizárólag sört, bort, vagy rövidet. A harmadik azt, hogy az "igazi Férfi" minden mesterséghez ért, és sose olvas el semmilyen használati útmutatót, me' neki zsigerből kell menjen minden műszakiaskodás. A lista végtelen.

MsIreneAdler 2022.02.10. 20:20:52

@Real_Time: már mi a bánat baj lenne egy szexkapcsolattal? Ezeket honnan szeded? Én tényleg nem voltam valami extra kikapós nőci, de szexkapcsolatom még nekem is volt. Mondjuk nyilván nem szó nélkül kúrtunk aztán egyik jobbra, másik balra, volt egy alap szimpátia, ilyen haverság féle, de ennyi. Egy korrekt, dolog volt, nekem tetszett. Ha valaha még társat keresnék, azt csakis ilyen konstrukcióban tenném.

@Reactor: fene tudja mennyivel voltak őszintébbek az emberek. Mindig voltak ilyen családtámogatások, mint a szocpol pl régen. Abban viszont teljesen igazad van, hogy aki emiatt házasodik annak elment az esze.

Reactor 2022.02.10. 20:31:30

@MsIreneAdler: Látom oda is eljutott a híre :))) Igen, volt egy időben a "fészekrakós csalás", azt viszont szinte kizárólag a buckalakók vették igénybe, ők meg nem számítanak, ők már tízévesen ötgyerekes családanyák. Ítélet persze azóta se született, SZVSZ a nagyja jól meglépett a zsozsóval, ha akarnák se tudnák behajtani már tőlük.
Aki csak emiatt házasodik, annak soha nem is volt esze :) vagy pedig eleve arra bazírozik, hogy csak legyen meg a pénzt, aztán kereket is old.

Real_Time 2022.02.11. 06:55:21

@MsIreneAdler: Hát arra írtam pár tippet, hogy mi lehet a baj, de az megint egy tény, hogy ilyesmire még nehezebb nőt találni mint általában. Nem véletlenül van az a technika, hogy ásó, kapa, nagyharangot beígérnek a királynőnek, aztán néhány kúrás után meg lekoccolnak. Ilyen sztori kering vagy kismillió az éterben, a "minden férfi szemét" címszó alatt találod őket. Ha valóban olyan sok nő lenne nyitott a szexkapcsolatra, akkor erre a technikára semmi szükség nem volna. Ráadásul ha előre le van ez így tisztázva és működik a dolog, akkor nincsen lekoccolás a férfiak részéről sem, hanem pont hogy hosszú távon is fenntartható ez a kapcsolat. Ésszel él az ember jobb esetben.

MsIreneAdler 2022.02.11. 08:04:17

@Real_Time: na ja, ha az emberek maguktól odaadnák a pénzüket nem kellene a szélhámosoknak meg rablóknak furmánnyal és erőszakkal kicsalni tőlük :)
De fordított esetben, ha a nő hazudozik a férfinak, azt te is alávalóságnak tartod. Ha a férfi csinálja akkor szükségszerű és természetesen a nők miatt kell ehhez folyamodni. Hát nem. Az inkorrektség , a másik kihasználása mindenképpen ocsmány és undorító dolog, nem ment fel alóla semmilyen szent cél, még az sem, ha nagyon kefélhetnékje van az embernek.
Egyébként van olyan életkor vagy életszakasz, amikor belefér a szexkapcsolat, de van, amikor meg nem. Értelem szerűen akkor kell és érdemes ezzel próbálkozni, mikor a másik is nyitott rá.
Ez meg hogy nem koccol le a férfi meg valami jutalomként felfogni...:)
süti beállítások módosítása