Minden lányban őt keresem

2023. április 03. 07:32 - csajokespasik

       

               „Nekem ő a tökéletes. Nem igazán tudom, ő mit érez még felém, mert néha jeleket vélek tőle látni. Most egyedül van, és sokat találkozik velem” – Levélírónk reményeit még az sem törte le, amikor előállt azzal, hogy a hosszas barátság átalakulhatna már mássá, és a lány erősen tiltakozott. Azzal biztatja magát, hogy amire korábban nem került sor, bármikor bekövetkezhet, egy kis kitartással.        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok,
Évek óta ismerem ezt a lányt, szerelmes voltam belé (plátói) tudta is ezt, miközben neki végig volt párja. Mégis sokszor átbeszélgettük az éjszakákat messengeren, telefonon, ha személyesen nem tudtunk találkozni. Találkozgattunk, mint barátok. A barátja is állítólag tudott rólam, mint barátról. Nem történt köztünk semmi. Sokáig vártam rá, mire szakítottak, amire számítottam is, mert a lány elbeszéléseiből még a barátja kisiklásairól is tudtam.
Ekkor előálltam azzal, hogy mi lenne, ha mi megpróbálnánk? Erre ő úgy reagált, amiért én megszakítottam vele a kapcsolatot egy darabig. Nem volt egy férfias húzás, de nagyon megbántott. Nem akartam ezzel büntetni, vagy arra kényszeríteni, amit nem akar, vagy hogy egyáltalán gondolja legalább át, ezért utána gyorsan rendeztem vele ezt.        

       

               De még mindig csak barátok vagyunk, ragaszkodik hozzám. Biztat is, hogy csajozzak, ismerkedjek, tippeket is ad...én viszont minden lányban őt kerestem. Nem tudtam ezen túllépni. Nekem ő a tökéletes. Nem igazán tudom, ő mit érez még felém, mert néha jeleket vélek tőle látni. Most egyedül van, és sokat találkozik velem. Elég sokat jár az eszemben. 3 lehetőséget tartok reálisnak:

1. Nem zsarolom, csak messzire elkerülöm, nem keresem. Így lassan elsikkad a dolog.
2. Próbálom felturbózni magamat is valahogy, és nem adom fel.
3. Marad a barátság, és igyekszem úgy beszélni vele az érzelmeimről, hogy ne bántsam meg, ne követeljek, szánalmas se legyek, és a barátságunk megmaradjon.
Az előző pasijával kapcsolatban egyszer elszólta magát, hogy csak azért van vele, mert nem talált jobbat, vele kellett beérnie... Én ebből azt szűrtem le, hogy elég lazán kezelte, és tudta, hogy nem ő az igazi.
Lehet a barátzónából kikerülni? Ami korábban nem történt meg, arra később még sor kerülhet, egy kis kitartással?          

 

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr3018092766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

God Harald 2023.04.03. 08:39:36

Megoldás: 1. Keress új hobbit, a barbizást hagyd a barátnőire. A legfontosabb: többet ne nyálazd össze!

body_andras 2023.04.03. 08:57:16

Barátzónából kikerülni csak lefelé lehet. Ha mégis rászánja magát hogy veled legyen, az első alfa kannal meg fog csalni és otthagy, zokoghatsz.
Egy jó kufirc viszont összejöhet vele ha elkezded csapni a szelet egy nem túl fontos barátnőjének. Egyből beindítja az irigy picsa programot.

vanderkaay 2023.04.03. 09:15:20

"Lehet a barátzónából kikerülni?"

Persze, a halivudi filmekben

_Amatőr_ 2023.04.03. 09:26:34

Mivel nem nedvesedik rád a bugyija, marad az 1. és 3. pont.

Lorrh 2023.04.03. 09:35:20

ősi elcsépelt kérdés.
NEM lehet kikerülni a barátzónából.
Pont.
Vége

nOniCk 2023.04.03. 10:39:38

"Ekkor előálltam azzal, hogy mi lenne, ha mi megpróbálnánk? Erre ő úgy reagált, amiért én megszakítottam vele a kapcsolatot egy darabig. Nem volt egy férfias húzás..."
Van egy rossz hírem barátocskám, a történetedben a kapcsolatmegszakítás volt az egyetlen férfias húzás! Nincs elég bajod, hogy még magadat is szívatod?

tamaszlav 2023.04.03. 14:11:51

Ekkor előálltam azzal, hogy mi lenne, ha mi megpróbálnánk? Erre ő úgy reagált, amiért én megszakítottam vele a kapcsolatot egy darabig. Nem volt egy férfias húzás..."

Azt is elmondod, hogy hogyan reagált? A mondatnak valahogy csak az információt tartalmazó része maradt ki.

Lorrh 2023.04.03. 14:35:17

@tamaszlav: mint ahogy minden ilyen kamu posztban, amikor már nincs elég fantázia valami ütős dolgot kitalálni - behazudni.
Ezeket a történeteket pénzért bérrabszolgák írják. Olyan is a szinvonal.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2023.04.03. 20:07:43

@Lorrh: Tekintsd szituációs gyakorlatnak, amelyek alapját egy-egy rövid fikciós írásmű adja. A célt a szerkesztő (blogger) ismeri, ő tereli a témát, az olvasó pedig, ha akar, foglalkozhat vele. Ha nem akar, akkor katt.

Real_Time 2023.04.04. 05:52:23

@God Harald:Szerintem már az is bőven elég lenne ha mondjuk elmenne dolgozni, aztán éjjel meg aludna a messenger helyett. Nyilván kamuposzt, de ismerek ilyen dologtalan állatokat a valóságban. Rinyálnak hogy kevés a pénz meg drága minden, de el- "vállalkoz"-gatnak valamit heti nyolc órában aztán annyi.

Lorrh 2023.04.04. 07:58:39

@Real_Time: mert ennyi telik tőle. nem mindenki ejnstejn. viszont az igényei neki is fel vannak turbózva, naná! üdv a modern marketing világában.

2023.04.04. 08:21:40

Fordítva kell gondolkozni, az adott egyén tartsa a barát zónában a potenciális következőt, így rajta múlik mikor kerül ki a barát zónából...nem pedig fordítva

Real_Time 2023.04.04. 11:31:50

@Lorrh: Ahhoz nem is kell zseninek lenni, hogy a heti 40 órát ledolgozza valaki. Persze ha valaki heti nyolc órával is eleget keres az más, de akik most eszembe jutottak azokra nem éppen ez a jellemző.

God Harald 2023.04.04. 11:43:58

@Real_Time: hát igen, mindenki úgy érzi, hogy többre érdemes. Aztán az élet majd visszaigazolja…vagy nem.

Andy73 2023.04.04. 14:45:05

Hihetetlen történet. Ha mégis igaz, akkor eldöntheted, hogy életed végéig ábrándozol, vagy keresel egy hozzád illő nőt.

Infomaniac 2023.04.04. 17:29:14

Egyetértek az előttem szólókkal, de emellett a 2 pont első része sem árt, márcsak hobbiból, illetve, hogy minél jobb csajt szedjen fel az álomnő helyett.
Aztán lehet, hogy 15-20 év külön családozás és boldogság után még torténhet valami, ki tudja ..

_Amatőr_ 2023.04.05. 10:20:32

@Infomaniac: Ja, persze, amikor a csajból már kövér, vén, csúnya banya lett.
süti beállítások módosítása