8 jel arra, hogy nem a nagy Ő-vel vagy

2023. június 05. 07:31 - csajokespasik

       

               ...nem rak ki rólatok közös képet, mással gyűjti az élményeket, és ha kínos kérdésre kell válaszolnia, nem néz a szemedbe. Továbbá nem beszél a saját múltjáról, de a tied nagyon is érdekli – mindez csak néhány jel arra, hogy nem az Igaziba botlottál.        

 
       

                Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok! Én úgy találtam meg a páromat, hogy eltökéltem, nem igazán szeretnék újabb csalódást, vagy több keresgélést, és úgy választok majd, hogy nem homályosítja el a látásom se rózsaszín köd, se az, hogy a hölgy milyen jól néz ki. Nem rendelem alá magam se a szépségnek, se a követeléseinek. Már előtte is a biztos megtalálás volt a cél, de végül aztán menekülés lett belőle. És ez a szilárd elhatározás meghozta gyümölcsét, mert egy olyan nővel vagyok együtt már negyedik éve, akivel tökéletes minden. Ha lehet ilyet mondani, megtaláltam a nagyŐt.
De ahhoz sok nővel kellett sokat tapasztalnom, hogy felismerjem a rossz jeleket, amikből összegyűjtöttem néhányat:        

       

               1. Közös képet nem rakott fel rólunk, mégis sűrűn posztolt magáról mindenféle érdektelenséget. Mással gyűjtötte az élményeket, nem velem.
2. Ha kínos kérdést tettem fel neki, nem nézett a szemembe a válaszkor. Pedig nyugodtan megmondhatta volna, ha baja van velem, nem harapom le a fejét.
3. Velem szakít, azt hittem, normálisan és békében váltunk el, mégis utána engem mocskolt (miért?)
4. Mások előtt nem vállal fel, nincs csók, a kezét nem foghattam meg (mondta, hogy ne) Különben miből kellene éreznem, hogy szeret?
5. Nélküled jár nyaralni – ezt vagy bejelenti előre vagy nem, és utólag derül ki, ha kiderül...
6. Beszéltem hozzá, de nem figyelt, volt, hogy még a mobilját is elővette, hogy ne unatkozzon addig se.
7. A féltékenység nem úgy mutatkozott meg, hogy volt konkrét esemény, amihez kötni lehetne, hanem a semmiből ő találta ki.
8. Nem beszélt a saját múltjáról, de az enyém nagyon is érdekelte, gyakran faggatásig. Ha nem válaszoltam, bezárkózott, vagy megharagudott.

Általában mindenki addig tökéletes, amíg a bizalmadba nem férkőznek, felmérik a helyzetet, utána pedig jöhet a meglepetés.          

 

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2918139116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.06.05. 08:21:00

Egy jel arra, hogy értelmetlenül töltöd az életedet:
- olvasod épp ezt.

God Harald 2023.06.05. 09:48:46

8 jel arra, hogy nem a nagy O-vel vagy:
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- nem kefél veled
- de mással igen!

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.06.05. 12:11:41

1 jel arra, hogy nem a nagy Ő-vel vagy: számít neki bármit a közösségi média

2023.06.05. 12:55:26

Ezt az egészet át lehet ültetni autós analógiára, jelek amiből tudod, hogy szar autót vettél:
- nincs kormány
- nincs fék
- nincs motor
- nincs nyomaték váltó
- rohad a test
- hiányoznak a kerekek
- nem is ilyen autó tetszik
- pénzt adtál érte.

Kb ennyit ér a költő műve

antisocialnetworkagain 2023.06.05. 16:12:32

Bekapcsolva hagyták az AI-t? Vagy mi ez a sűrű posztolás. Amúgy miért pont 8 ?

jegeskaveee. 2023.06.05. 16:59:16

@antisocialnetworkagain: Ennyi jutott eszébe a poszt kitalálójának...

body_andras 2023.06.06. 13:08:28

Rohadt beteg ez a társadalom.

Diorella Queen 2023.06.06. 19:21:36

Szétröhögtem magam újfent.

Sztravinszka 2023.06.06. 22:46:09

Négyéves a guminő. Lassan csere.

Sztravinszka 2023.06.06. 23:21:49

@God Harald:
Az hagyján, de lassan posztírni támad kedvem :D

God Harald 2023.06.06. 23:45:25

@Sztravinszka: nono, csak finoman!:)
Nekem ma teljesen helyreállt a lelki békém. Nagyon kellemes körülmények között igen jó dolgokkal telt a napom. Még két nap így!
süti beállítások módosítása