Nem vagyok prűd, de ez sok...

2023. szeptember 22. 07:58 - csajokespasik

       

               „Azt mondta, hogy akkor olyan nőt fog keresni, aki majd megadja neki ezt...és kapásból rávágtam, hogy menjen, élje ki az álmát” - Ha az ágyban eltérőek a habitusok, az később valóban szakító ok lehet. Mi hát a teendő, ha egyik fél se enged?        

 
       

                Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok! 26 éves nő vagyok. Igyekszem szalonképesen fogalmazni, amennyire lehet.
Szóval, idén megismertem egy velem egyidős férfit. Az ágyban sokáig minden rendben ment, majd elkezdett azzal próbálkozni, hogy mi lenne, ha nem a hagyományos, arra a célra való bejáratot használná... Én nem vagyok olyan, hogy jó, próbáljuk ki, lesz ami lesz, legfeljebb abbahagyjuk, hanem én ezt élből elutasítottam, mert nem tudom elképzelni, hogy az egy nőnek jó lehet. Legalábbis nekem egyáltalán nem, még fantázia szinten se szerepelt nálam ilyesmi.        

       

               A gond, hogy erről a mai napig nem tett le és próbál győzködni. És amikor olyat mondtam neki egyszer, ami a nemi identitásának stabilitását célozta meg, megsértődött... Más formával semmi bajom, nem vagyok prűd, de ez nekem bevállalhatatlan. Nem értem, miért nem érti meg, hogy a nem nálam nemet fog jelenteni mindig.
És egyszer dühösen azt mondta, hogy akkor olyan nőt fog keresni, aki majd megadja neki ezt...és kapásból rávágtam, hogy menjen, élje ki az álmát... utána meg jött oda bocsánatot kérni, hogy nem úgy gondolta. A baj az, hogy de, úgy gondolta és tartok tőle, hogy ezen fog múlni a kapcsolatunk jövője is. Ez jelenleg nálunk nem egy kis probléma.          

 

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5218219453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

body_andras 2023.09.22. 08:13:30

Ki az urát szereti, s*gből szájba engedi.

PRŰD vagy, nem szereted a pasid, ezért el fog hagyni.

Lorrh 2023.09.22. 08:14:13

Megértem teljesen a posztolót!!! Ez nekem sem fért bele, de sajnos Sopronkőhidán a nyolcas zárkában nem voltak ilyen megértőek a fiúk és... hát... megtörtént. Nem is egyszer. Minden este tizenkét éven keresztül. A végén már jó lett.

VOGAben 2023.09.22. 09:58:09

Na, itt vége a dalnak. Durvábbra számítottam.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2023.09.22. 10:42:07

Ha nem fér bele nálad, akkor nincs miről beszélni. Legyen tartásod.

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.09.22. 11:53:18

@body_andras: Marha:) Miért lenne ettől prűd? Akkor prűd az a férfi is, aki nem engedi egy méretes műdákóval meghágatni magát az asszonya által?

body_andras 2023.09.22. 12:05:05

@Lesbőltámadó Szárítókötél: Igen, az is! :)

Kicsit távolodva az anál témától és általánosítva: ha a partnerrel közlik hogy az ő vágya nem fontos, akkor abból nem lesz hosszú távon működő kapcsolat. Ilyen egyszerű. Minden további gondolat csak szócséplés. Ha nem megy, akkor nem megy, nem dől össze a világ.

Lorrh 2023.09.22. 13:21:28

@body_andras: nem azt mondta hogy nem fontos, hanem hogy ővele ezt nem csinálhatja.
Ha a te csajodnak az lenne a mániája hogy egy egeret dug a pinájába és úgy dugjad te meg, akkor az neked belefér?
kötelező megtenned?
Ne légy már butuska lécci.

Burgermeister 2023.09.22. 15:26:07

Prud picsa vagy, a jovo pinaja a segg.:)

God Harald 2023.09.22. 16:11:53

Ha jól értem, ez egy segg veled segg nélküled kapcsolat?!

Kútmester 2023.09.22. 16:27:12

@Burgermeister: Mondták a 90-es években. Az a jövő ma jelen. :)

God Harald 2023.09.22. 16:28:15

@Lorrh: mindjárt átböngészem a napilapokat. Kezdem a Mao Zeitung-gal:)

body_andras 2023.09.22. 17:36:22

@Lorrh: Szerintem a női popó kívánalma és az egerek és egyebek behozatala a rendszerbe kicsit más helyen állnak a normalitás tengelyén.
De hogy egy kicsit szóljak a megbántott prüdina érdekében is: bár nem írja a "sztori" de feltehetően a rávezetés nem ment valami jól a pasinak, főleg ha popószűz hölggyel volt dolga. Ezt nem lehet csak úgy bejelenteni, hogy "kaput kinyitni, mert jövök!"

luis5 2023.09.22. 20:05:12

@body_andras: szerintem is. Itt a ravezetes volt túl gyors és erőszakos. Legtöbb nő megyozheto de rá kell szánni az időt...

szeme közé, laposan! 2023.09.22. 21:16:50

És mit ajánlottál neki helyette? Ez sokkal érdekesebb kérdés...

Billy Hill 2023.09.23. 00:29:58

Hát sajnos ezzel a csávóval vagy ATM lesz vagy ATOGM... Mármint itt te leszel az other girl, szóval mostantól már ne nagyon pippantsd le, mert ki tudja, hol járt a janija előtte...

Nem egyeznek az elképzelések, így hát: lapát!

antisocialnetworkagain 2023.09.23. 06:52:01

Ha nem fér bele, ki kell tágítíni.

jajnemár 2023.09.24. 17:11:35

@luis5: Legtöbb. 10%. Amelyik nem akarja, az nem fogja engedni.
És igen, ez ok a szakitásra. Mert amelyik hapsi ilyet akar, az előbb-utóbb talál magának egy használható női popót.

Lesbőltámadó Szárítókötél 2023.09.25. 12:33:45

@body_andras: De attól még nem prűd, csak ez a vonal neki nem fekszik. A "sötétben, összeszorított fogakkal eltűrős" és a szájbaszarós szex között elég sok fokozat van és szerintem nem csak az nem prűd, aki az orrba-szájba vonalat élvezi.

Sadist 2023.09.25. 20:13:52

Az borítékolható, hogy ennek a kapcsolatnak kakukkoltak, de nem azért, mert nem engeded púzóba. Az csak a tünet. A valódi ok az, hogy nem szereted igazán, csak úgy ímmel-ámmal.
Nyilván nem lehet rossz parti, különben eleve szét se tetted volna neki a lábad, de ahhoz már kevés, hogy maradéktalanul kielégítse a hipergám ösztönödet. Amelyik nő minden nap úgy ébred fel az embere mellett, hogy hálát ad a sorsnak, hogy ez a legjobb férfi, akit valaha is kaphat az életben, az nem akad ki ennyire banális dologtól, mint az análszex, hanem izgatottan várja, hogy kipróbálhassa a pasijával.
süti beállítások módosítása