A szüleimet csak a korkülönbség zavarja

2023. november 13. 07:51 - csajokespasik

       

               „Én megértem az aggodalmat. De ő, sem jellemben, sem bárhogy máshogy nem olyan, hogy azt mondaná rá bárki is, rossz társaságba vinne” – Hány éves korunkig illik a szülőket beavatni kapcsolatainkba? Posztolónk és a kiszemelt férfi közt van egy kis korkülönbség, de amúgy még semmi sem történt, szülei mégse túl lelkesek.        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok! 21 éves nő vagyok, még a szüleimmel élek. Azért írom le ezt, mert most ők itt a probléma. Van egy férfi, akivel még nem volt semmi, csak pár randi. 36 éves. A szüleim máson sem tudnak pörögni, csak azon, hogy a korkülönbség... hiába mondom, hogy rendezett, értelmes, és jó ember. Ezek nekik másodlagosak. Köztük csak 5 év korkülönbség van. És még csak arról sincs szó, hogy egyből el akarna venni és behoznám a családba, hiszen még semmi sem történt köztünk.        

       

               Még csak nem is találkoztak vele, de ezek után a későbbiekben sem mutatnám be nekik őt, mert ha ilyen a hozzáállásuk, akkor rontanának a dolgokon, esetleg el is ijesztenék őt. Már mindennel próbálkoztam, amivel meg lehetne nyugtatni őket. Kicsit paranoiásak, és nincs is olyan messze még az az időszak, amikor még este tízre otthon kellett lennem, és mindig bejelentkezni telefonon, mert hogy milyen sok fiatal lány tűnik el. Szóval, én ezt megértem, de most nem is ilyesmiről van szó.
Mit nem próbáltam még? Én megértem az aggodalmat. De ő, sem jellemben, sem bárhogy máshogy nem olyan, hogy azt mondaná rá bárki is, rossz társaságba vinne, vagy egyéb szinten lenne problémás. Kifejezetten kellemes, érett személyiségről van szó. Megfelelő társasági életet él, művelt, jó az ízlése is, tehát, ha találkozna velük, jó benyomásuk lenne róla. Hány éves korig normális a szülői kontroll?          

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1118257295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2023.11.13. 09:38:53

Mondjuk amíg otthon laksz meg az "ő kenyerüket eszed" - kedvenc boomer szövegem.
Minek a pasiügyeket megosztani a szülőkkel?

"Van egy férfi, akivel még nem volt semmi"
tehát le sem feküdtetek. minek ebbe beavatni a szülőket, pláne harcolni ezért???
Ez egy szarul kitalált, hamis, rossz poszt, kár a bitekért.

Almandin 2023.11.13. 17:20:17

Nem kell velük foglalkozni. Ha kötekednek, mondd azt, hogy felnőtt vagy és magadnak választasz társat, nem nekik. Ennél nagyobb korkülönbséggel is vannak jó kapcsolatok.

Vén motoros 2023.11.13. 17:33:11

@Almandin: Egy bizonyos életkorban - talán, de biztos, hogy nem hosszú ideig. Én oda-vissza találkoztam ennek a hátrányaival és néha igen kínos voltával. a.) eset, a nej az idősebb: Férj magával vitte a feleségét egy szimpozionra. A mit sem sejtő szakmai kollégák reagálása (a nej füle hallatára): "Igazán nagyon rendes tőled, hogy az _anyukádat_ is elhoztad hoztad!
b.) eset, a nej a fiatalabb. Ehhez még hozzájárul, hogy a férj 10 évvel öregebbnek, a nej 10 évvel fiatalabbnak látszik a biológiai életkoránál. Így a 10 év tényleges korkülönbség kvázi 30 évre nőtt. Férj leginkább annak örül, hogy reggel jól ki tudta pisilni magát, a nej meg igen aktív társasági ember, salsa klubba jár táncolni...

antisocialnetworkagain 2023.11.13. 18:18:51

Szerintem azt is kérdezd,meg anyucitól,apucitól, hogy lenyelheted-e.

God Harald 2023.11.13. 21:53:49

Hány éves korig? Bizonyos szinten addig, amíg velük lakik az ember. Na persze a normalitás határain belül nem illik beleszólni a gyerek kapcsolati dolgaiba. Én még felnőtt korom előtt eljöttem otthonról, de addig is nehezen bírtam a számonkérést.:) Dehát tinikkel nem könnyű…

Sadist 2023.11.14. 17:56:24

A szüleid idióták. Mindketten most vagytok életetek csúcsán, úgyhogy ha van egy kis eszed, akkor úgy tekintesz rá, mintha ő lenne az isten, feleségül mész hozzá, szülsz neki néhány gyereket, aztán éltek boldogan.
Ha bárki azzal jön, hogy még fiatal vagy az elköteleződéshez és érdemesebb előbb kiélned magad és "tapasztalatot szerezned", azt hajtsd el a picsába, mert csak rosszat akar neked.
süti beállítások módosítása